Nemrég a tusványosi fesztiválon meglehetősen szomorú képeknek lehettek sokan a szemtanúi. A hagyományosan fideszes fesztiválon megjelent egy fiatal lány, aki különböző témáktól motiválva próbálta az ott megjelent politikusok és szimpatizánsok tudtára adni, hogy nem feltétlenül elégedett Magyarország kormányának teljesítményével. Bátor cselekedet, hiszen Orbán Viktor több mint 10 éve nem mer kormánykritikus vagy éppen ellenzéki sajtó közelébe menni magától, miközben ez a nő bement több száz, kőkemény fideszes közé, hogy feltűnést keltve fejezze ki a véleményét. A következményt a fél ország ismeri, egy Borbáth Áron nevű esküvői fotós hátulról, sunyi módon, a helyszínről később eliszkolva rántotta le a nőt a hajánál fogva a földre, hogy aztán egy nagy darab biztonsági oldja meg végleg a problémát. Az egész atrocitásról videó is készült, de hiába az egyértelmű bizonyíték a szükségtelen aljasságra, 2017 Magyarországán a kormányoldal számára egy fiatal nő bántalmazása abszolút elfogadott, ami a lehető legtöbb médiafelületükön hangsúlyozni igyekeznek, az indoktrinált szavazótáboruk pedig akár a sötét középkorig is visszamenne, csak hogy bármilyen módon legitimálják egy másik ember fizikai fenyítését.
Valahol végtelenül szomorú, hogy a 2006-os zavargásokat brutális erőszakkal letörő Gyurcsányt máig rendszeresen felemlegető Fidesz holdudvarában 2010 óta megszaporodtak az erőszakos cselekedetek. Elég a saját felesége arcát szétverő korábbi fideszes polgármesterre gondolni, vagy Kubatov Gábor Fradi-szekusait elővenni az NVI-nél és a Városligetnél, esetleg simán fel lehet eleveníteni olyan kellemes emlékeket a párt kulturált táboráról, mint a savval fenyegetőző bácsika, esetleg az Ungváry Krisztiánt véresre verő békés szimpatizánsok. És akkor arról még nem is beszéltünk, hogy hogyan jutott el a gyerekével a kezében menekülő férfit felrúgó László Petra addig a státuszig, hogy ő voltaképpen egy meghurcolt nemzeti hős, aki nem is ért hozzá a szerencsétlen migránshoz.
Mielőtt még azt hinné a kedves olvasó, hogy az erőszakra való hajlamot kizárólag a Fideszhez próbáljuk kötni, hadd idézzük fel például azt, amikor DK-s nyugdíjasok csapkodták Gulyás Mártont egy tüntetésen, vagy akár el is olvashatják a beszámolómat arról, hogyan rúgták szét a fejemet Gyurcsány rendőrei 2006-ban. Az erőszakra való hajlamot nem a pártszimpátia befolyásolja, de ha a cselekményekhez köthető pártok nem, hogy elhatárolódnak tőle, hanem a saját felületeiken (sajtóközlemény, nyilatkozat, pártsajtó) kvázi legitimálják más emberek fizikailag bántalmazását, az sokkal sötétebb helyre vezetheti Magyarországot, mint ahol most van. Emlékezzünk csak arra az esetre, amikor a Kálvin téri aluljáróban a hozzá angolul szóló pizzaárust lemigránsozta egy férfi, majd a segítségére siető nőt egyszerűen megütötte. Emlékezzünk, hogy az akkor esetet hogyan magyarázta Németh Szilárd, a Fidesz „rezsicsökkentésért” felelős képviselője:
Én úgy gondolom ez egy megrendezett jelenet volt, bármi elképzelhető meg annak az ellenkezője is azután, hogy Soros György betette ide a lábát, és joystickon mozgat provokátorokat, akár a sajtót nézzük, akár a provokátorokat, akár a szervezeteket nézzük, amiket ő pénzel, azt csinálják, amit ő mond
És elevenítsük fel, hogy a tusványosi atrocitásra hogyan reagált Kósa Lajos.
(...)Kósa erről azt mondta, megnézte a felvételeket, valóban történt provokáció, és a rendezők a nagyobb baj megelőzése érdekében, kimentették, kivezették a nőt. Majd egy focis hasonlattal élve elmondta, ha bármelyik B-középbe beül az ember egy másik csapat mezébe, akkor a biztonságiak az ő érdekében cselekednek határozottan.
De pont idevág az az eset is, amikor Szabó László újbudai Fidesz-tag kicsavarta a 444 újságírójának a kezét, majd elvette a telefonját. Kettőt lehet találni, hogy akkor miként értékelte a Fidesz a történéseket.
A 444.hu munkatársának állításai alaptalanok, és ezt a jelenlévők mellett a biztonsági kamerák felvételei is igazolják majd. Az újbudai Fidesz felháborítónak tartja, hogy a 444 szerkesztősége tudósítás címén azért küld embereket különböző eseményekre, hogy ott provokálják a résztvevőket és megzavarják a rendezvényt.
IÓ! CIÓ! PROVOKÁCIÓ!
Emlékezhetünk arra, hogy két évvel ezelőtt szegény Fidelitasnak jutott az a piszkos munka, hogy Provokátorfigyelő néven házmesterszolgáltatást indítsanak, amin keresztül bárki jelentgethette volna azokat az embereket, akik békés fideszes rendezvényeket zavarnak meg. Természetesen a Fidelitas akcióját iszonyatosan durva reakció fogadta, a Facebook pillanatok alatt letiltotta az oldalt, és a Provokátorfigyelő forradalmi ötlete szép lassan elhalt. Legalábbis az akkori formájában.
Az, hogy a Fidesz politikusai a pártérdeken kívüli állampolgárok ellen alkalmazott erőszakot nem minden esetben ítélik el, hosszú távon olyan eseteket eredményez, mint a Kálvin téri nőverés vagy éppen a legutóbb Tusványoson történtek. A politika már csak úgy működik, hogy ha én vakon hiszek egy Hazában és egy Pártban, akkor ennek a pártnak a véleménye határozza meg az én hozzáállásomat is a közéleti történésekhez. És ha Németh Szilárd vagy Kósa Lajos ahelyett, hogy határozottan elutasítaná az erőszakot, és ember módjára kezelne egy ilyen problémát, a fizikai erőszakot és a provokációt egy polcra helyezik, hogy egyikből következik a másik, nincs min csodálkozni. A gond csak az, hogy a magyar kormány mellett a bekebelezett magyar média is gond nélkül alkalmazkodik a központi utasításhoz, és a fideszes politikusok túlszárnyalva legitimál bármilyen erőszakot, amit azok ellen tesznek, akiket esetleg ellenségnek, ellenzéknek vagy szimplán nem kívánatos személynek tekintenek.
- A Magyar Idők arról ír, hogy igazából még a nőnek volt szerencséje, hogy a biztonságiak kivezették a helyszínről, de sehol egy pillanatra sem említik, hogy például egy, a helyi konzulátushoz kötődő férfi gyáva módon hátulról rántotta a hajánál fogva a nőt a földre.
- Az Origo névtelen szerzője (khm, Gábor László?) érdekes módon szintén arról ír, hogy a nő igazából megköszönheti a kimentést, a hajtépős fotósról egy szót sem írnak. Ahogy kiderül egyébként, a Matolcsy-Mészáros-Habony-féle médiabirodalom sokszor szó szerint ugyanazokat a cikkeket hozták le, általában névtelen szerzőkkel, mintha csak egy központból kapnák az utasításokat.
- A Pesti Srácoknál ugyanezt a kánont mantrázzák, miszerint a nő igazából még hálás is lehet a biztonságiaknak, természetesen hajtépős Borbáth Áronról egy szót sem említenek.
- Ugyanitt kicsit később sikerült odáig eljutni, hogy a bántalmazott nő nemcsak szimplán provokátor, hanem "feltűnően mentális kihívásokkal küszködő" és az ellenzék delegálta. Itt is elhangzik a Kósa-féle B-közepes hasonlat kulturlibsi kiadása, amiben a világlátott szerző ok-okozati következményként ír a fizikai erőszakról, miszerint ilyen viselkedés után ugyanúgy megvernék a nőt a színházban, plázában, a Szigeten vagy a Pride-on is. Ami nyilvánvaló aránytévesztett baromság, de nem is ez a legszörnyűbb. Hanem az, hogy
a kormánypárt írással foglalkozó udvari bolondjai szerint a mai Magyarország tényleg egy betegesen agresszív hely, ahol az elvárttól eltérő viselkedésű embereket meg szokás verni, és ők a hülyék, ha ezen még csodálkoznak is.
Nehéz eldönteni, hogy mibe szarabb belegondolni. Abba, hogy ezek szerint tényleg ilyen ország ma Magyarország, és inkább mindenki fogja be a pofáját, ha nem akar magának bajt, vagy az, hogy a kormány szellemi és politikai holdudvara ilyennek lát minket, magyarokat. Agresszív, ellenvéleményt nem tűrő, huligán csőcseléknek. Ez pedig hosszú távon kifejezetten kontraproduktív, mert a felszínre hozza azokat az embereket és véleményeket, amik alátámasztják a nők elleni erőszak szükségességét provokáció esetén. Nem feltétlenül reprezentatív, de azért elég jól illusztrálja, hogy például a Pesti Srácok témával foglalkozó posztjai alatt milyen hangnemet ütnek meg a top (vagyis a legtöbbet lájkolt) kommentek:
De azt is meg lehet nézni, hogy a szintén fideszes körhöz került, de egyébként is tradicionálisan jobboldali Mandiner hogyan próbál meg ember maradni a témában úgy, hogy a törzsolvasóik továbbra sem gondolják problémásnak, ha egy nőt sunyi módon bántalmaznak.
Ahogy a híroldal honlapján sem.
Ezen persze egyáltalán nincs mit csodálkozni, ha a Fidesz-média mélyebb bugyraiban már előre erőszakra figyelmeztettek bárkit, aki nem elalélni megy Kósa Lajos vicceitől vagy Németh Szilárd férfias kiállásától. A Schmidt Máriához kerülő Figyelő például még jóval a balhé előtt figyelmeztetett, hogy a
(...)fütyülősök készüljenek fel arra, hogy a székely nem olyan béketűrő nép, mint a budapesti. A füttyszóra előbb ütnek, kérdezni pedig nem fognak.
Ez egyrészről iszonyatosan sértő minden székelyre nézve, mert úgy állítják be őket, mint valami barbár népséget, ahol előbb ütnek, aztán kérdeznek. Másrészről pedig ez a fajta üzengetés pont azt a B-közepes színvonalat idézi fel, amikor két klub ultrái fenyegetőznek, hogy ha a zöldek megmerik támadni a lilák törzskocsmáját, akkor lilák majd jól összeverik a zöldeket a buszmegállóban. A Fidesztől egyébként sem áll távol a sportolói hasonlatok használata, de különösen furcsa ilyen szintű agressziót észlelni úgy, hogy a keményvonalas magyar huligánok a nagy kormányzati NB1-es hatalomátvétel óta messziről elkerülik a stadionokat, és inkább szurkolnak mondjuk 10 ezren a Népligetben, mint a lilára festett Groupama Arénában.
Innentől kezdve már csak az a kérdés, hogy parlamenti és média túlsúllyal rendelkező Fidesznek mennyire érdeke, hogy az erőszakos közhangulatot akár a választásokig is fenntartsa. Ahogy azt korábban bemutattuk, elnézést kérni vagy a hibát beismerni egyáltalán nem szokták a kormányoldalon, helyette igyekeznek egyenlőségjelet tenni a fizikai erőszak és a provokáció közé, ezzel kvázi feljogosítva az embereket arra, hogy bármiféle provokációt észlelve nyugodtan alkalmazzanak erőszakot. És hogy mi a provokáció, azt majd szintén a kormány mondja meg mindeninek.
A provokáció megítélése azonban nem csak egy oldal kiváltsága, így hosszú távon még destruktívabb következményei lehetnek a legitimált erőszaknak. Mi van, ha valakinek az provokáció, hogy a saját adópénzéből xenofób, gyűlöletkeltő kampányt kell elviselnie a közmédiától az utcai plakátokon át a parlamenti beszédekig? Joggal mondhatja egy ellenzéki állampolgár, hogy ezzel őt és még több millió magyar embert provokálnak, aztán az előbb vázolt eszmerendszer alapján ezeknek az embereknek a serege elmegy, és felgyújtja a Parlamentet vagy az MTVA székházát. Akkor lehet provokációval legitimálni az erőszakot? Ha a magyar politika irtózatos közpénzeket tol a fideszes politikusok által irányított magyar klubokba, nevetséges, indokolt piaci realitástól teljesen eltérő fizetéseket adva a játékosoknak, miközben a csapataink már júliusban kiesnek mindenhonnan, a lelátók konganak az ürességtől, és a válogatott még Andorrától is kikap, akkor provokáció címen megverhetjük a labdarúgóinkat, edzőinket, sportvezetőinket? Ha a jövőben a Fidesz minden hozzájuk köthető agressziót a provokáció tág fogalmával tesz elfogadhatóvá, akkor nem vagyunk messze attól, hogy a kormányból kiábrándult emberek is provokációnak vegyék a hatalom különböző intézkedéseit, ami aztán olyan erőszakhullámot szülne, hogy szemkilövető Gyurcsány Ferenc is megnyalná mind a tíz ujját.
Érdekes módon, amikor két fiatal paradicsommal dobálta meg Orbán Viktort ugyanitt négy évvel ezelőtt, akkor nem kívánt a nép azonnali lincselést, és sehol nem beszélt senki provokációról, Soros-hadműveletekről és külföldi ügynökökről.
David Bowman 2017.07.24. 15:01:32
Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.07.24. 15:18:10
lyken 2017.07.24. 15:22:01
Golyóálló mellényt EU-ban csak rendvédelmi dolgozók hordhatnak.
Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.07.24. 15:22:21
a Nanga Parbat rabjai 2017.07.24. 15:24:11
GNDL 2017.07.24. 15:25:44
Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2017.07.24. 15:31:43
gintonic.azigazi 2017.07.24. 15:31:48
Az a baj ilyen akcioktol - es azoknak az utoleletetol - a baloldali ember is irtozik mar. Itt kilogott a lolab nagyon.
Szegeny csaj meg a vasarnapi boltzarrol kezdett el handabandazni... eh.
A provokacio sem a regi mar.
szeberenyi 2017.07.24. 15:35:33
1. Kicsit egyoldalú a kormányoldali sajtó reakciójának bemutatása, mert voltak elítélő hangok is: pl. a mandineren mandiner.hu/cikk/20170723_szalma_gyorgy_je_suis_meghuzott_haju_lany. Szerintem annál kiegyensúlyozottabb volt a helyzet, mint ami itt szerepel.
2. Egyértelműen ki kellene mondani, hogy az a típusú prookáció sem elfogadható, amit a lány csinált: elmenni egy közösség rendezvényére kifejezetten annak megzavarása céljával, esetleg annak reményében, hogy a dolog erőszakba is torkollik, amit majd lekamerázva remek módon lehet használni politikai mozgósításra nagyon felelőtlen, ön- és közveszélyes dolog. Ilyet sem a Fidesz, sem a DK, sem senki más rendezvényein nem lenne szabad csinálni, mert ez tényleg elvezet az erőszak eszkalációjához, legyen már bennetek egy kis felelősségérzet.
3. A szerző azon a tényen is nagyvonalúan átsiklik, hogyan lehetséges az, hogy az index és a hvg kamerásai azonnal ott tudtak lenni és venni az egészet az elejétől. Ha már index, ezt megmagyarázhattátok volna, hogy eloszlassátok a megrendezett provokáció forgatókönyvet.
4. Több higgadtságot, önmérsékletet, mert ennek így tényleg nem lesz jó vége.
sajó d. 2017.07.24. 15:35:47
Emmet Ray 2017.07.24. 15:41:06
BobAlice 2017.07.24. 15:42:02
sajó d. 2017.07.24. 15:42:33
varisztor 2017.07.24. 15:46:12
írja Sajó D.
Kérem! Nincs igaza! Nem a kormánypárt írással foglalkozó udvari bolondjai gondolják így. Illetve nem csak ők! A kormányzó párt és sajnos a magyarok egy jelentős hányada gondolja így. Magyarország tényleg betegesen agresszív hely lett, ahol az elvárttól eltérő viselkedésű embereket meg szokás verni, és ők a hülyék, ha ezen még csodálkoznak is. Ezt teszi a gyűlölet propaganda. Szokjuk meg, mert ezt kialakítani alig idő, de visszaszorítani hosszú, több generációs mutatvány. Kérem! Tisztelt honfitársaim! Ezt a levest megfőztük, mindannyian kavargattuk. Ki jobban, ki kevésbé, ki csak nem nézett oda és inkább coelhoi bölcsességekkel foglalkozott, de bűnösök közt cinkos aki néma! Jóétvágyat! Közben ismételgessék, ütemesen és egyszerre: MI MINDANNYIAN EGYÉNISÉGEK VAGYUNK! (Éljen Blájen, éljenek a lómaiak!)
"Ez egyrészről iszonyatosan sértő minden székelyre nézve, mert úgy állítják be őket, mint valami barbár népséget, ahol előbb ütnek, aztán kérdeznek. Másrészről pedig ez a fajta üzengetés pont azt a B-közepes színvonalat idézi fel, amikor két klub ultrái fenyegetőznek, hogy ha a zöldek megmerik támadni a lilák törzskocsmáját, akkor lilák majd jól összeverik a zöldeket a buszmegállóban."
írja még.
Nos, ha sértő, ha nem, ott így viselkedtek. Az a paraszt fotós buzi tettlegesen, de a vérmamik és vérpapik is verbálisan. Igen, ezek ott ilyen primitív, bunkó parasztok voltak. És ők mutatkoztak be székelynek. Hát ne csodálkozzon a paraszt, ha parasztnak hívják! Keresztények mi?! Röhög a vakbelem. Ezek pont olyanok, mint a szüleik, akik csendben (gyáván) jelentették a szomszédjukat a náciknak, ha a szomszéd zsidó volt, de jelentették a szomszédjukat később az ÁVH-nak is, ha az kritikát mert megfogalmazni az elvtársiassággal kapcsolatban.
Ha a posványosi meetinget lebombázták volna akárkik, a világ máris egy jobb hely lenne.
tommybravo 2017.07.24. 15:49:24
Elfogadhatatlan lenne? Egy "szabadegyetemen"? Talán nem elegáns, de az sem igazán, hogy a magyar kormány lemegy Érdélybe kinyilatkoztatni, de kérdezni már nem lehet tőlük évek óta.
Az index és a hvg kamerásai pedig azért voltak ott, mert végig követték újságíróként a fideszes gárda fejtágítóit, írtak róla cikket, raktak fel videót.
A higgadtság tényleg fontos lenne.
sajó d. 2017.07.24. 15:50:20
Emmet Ray 2017.07.24. 15:53:38
@sajó d.: Kár a nőverésre felépíteni ezt az egész ügyet (bár kétségtelen, hogy van hagyománya arrafelé). Aki ott volt, pontosan tudja, hogy sokkal súlyosabb lett volna a végkifejlet, ha férfi az illető.
Thunder_th 2017.07.24. 15:55:56
Melee 2017.07.24. 15:57:11
szlan 2017.07.24. 15:58:27
flamer 2017.07.24. 15:59:06
A mandineres cikket konkrétan ki is emelte a cikk, de hát ezen az egyen kívül te se találtál semmi mást. És persze a mandineres cikk is inkább csak a felelősséget hárítja: "Pedig ez nem a Fidesz sara. Ez magánakció volt." - ez a mondat akkor vesztette végérvenyesen az érvényet, amikor Kósa Lajos, a Fidesz frakcióvezetője megszólalt és legitimálta a történteket.
sdani 2017.07.24. 16:03:46
Ezt mindig is sejtettem, de egészen más a Fidesz frakcióvezetőjének számjából hallani. Kösz Lali.
2017.07.24. 16:04:16
Lalia Brownlock 2017.07.24. 16:04:25
De ettől még a Bűn bán marad. Embert verni nem szabad, viszont magyarország kormányfője igenis kritizálható, kifütyülhető. És van, amikor EZ az erkölcsös cselekedet.
varisztor 2017.07.24. 16:06:15
BobAlice 2017.07.24. 16:06:19
szeberenyi 2017.07.24. 16:06:54
De a Pesti Srácokon is volt azért cikk, ami a lánnyal való erőszakoskodást elítélte, igaz, a hangsúlyt a provokáció ekézésére helyezte inkább, és nem is túl gáláns stílusban: matete.pestisracok.hu/2017/07/23/rinyacsaj-tusvanyoson/
Valójában a te cikkedből is ezt hiányoltam: a provokációt is el kellett volna ítélni. A válaszodból elhiszem, hogy a sajtó véletlenül tartózkodott a közelben, bár azért itt még a gyanúval az ember mindig élhetne, hogy a lány viszont nem véletlenül a sajtó közelében csinálta a fesztivált. Akárhogy is: ha az újságok be is számolnak az ilyesmiről, szerintem kellene a cikkek elé vagy mögé valami diszklémer, hogy emberek, ne csináljatok ilyet, mert ez nem jó.
incognito ergo sum 2017.07.24. 16:06:58
Dr. Gy. Dr. Fűegér 2017.07.24. 16:09:11
természetesen. normális körülmények között erre vannak a (profi) rendezők. ha Tusványoson, ott, ha az operában, ott, ha a metróban, ott. de itt most az önjelölt "rendcsinálókról" van szó, és nem is ez az első eset. Kósa reakciója meg tényleg ijesztő, valószínűleg elég buta ahhoz, hogy tényleg ne vegye észre, lényegében a lincseléshez kezdi épp szoktatni a népet.
"A szerző azon a tényen is nagyvonalúan átsiklik, hogyan lehetséges az, hogy az index és a hvg kamerásai azonnal ott tudtak lenni és venni az egészet az elejétől. "
az internet, a bulvármédia és a kamerásmobil korában ez tényleg furcsa...
szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.07.24. 16:17:54
Annyira hurka hogy a kis Momentumos egyszálbelű sráccal se mer leülni vitázni :))
Attól meg hányingerem lesz hogy pont az erdélyieken (még anyja neve se kell, még elhalálozott is szavazhat ) múlik meg lesz e a 2/3-ad Vityának.
mildi 2017.07.24. 16:18:14
Emmet Ray 2017.07.24. 16:18:28
mildi 2017.07.24. 16:19:33
dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 16:19:34
Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2017.07.24. 16:22:21
De Kb ugyanaz történt volna ha valaki BK-MSZP stb... rendezvényén élteti a Fideszt.
Vagy ha egy Machester United törzshelyen kezdi el éltetni az másik csapatot.
Az emberek ilyenek.
Emlékszem vagy egy éve volt amikor a nagyon feminista aktivisták fépucéron (vagy pucéron?) egy mecsetben próbáltak rendbontani.
Nyolc napon túl gyógyuló sérüléseket szenvedtek.
Ha az ember provokál akkor ne lepődjön meg esetleg megsérül. Onnantól már csak az körülötte álló emberek vérmérsékletétől függ hogy mi fog történni. Ami elég komoly lutri. Egy kis ejnye-bejnyétől akár a halálig is terjedhet, attól függően, hogy milyen vérmérsékletű embereket tartalmaz a tömeg.
dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 16:22:35
Mondjuk az operában ritkán tartanak beszédet arról, hogyan képzelik alakítani az ország jövőjét, de igazad lehet: Adamovits művésznő belépője alapján a verés a minimum.
dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 16:24:16
Igazad van. Másrészt a mi Viktorunk felé vélemény nyilvánítani esélyed nincs úgy, hogy nem a rajongóival van körbevéve, lévén máshol nem tartózkodik szívesen.
Anikó Hajdú 2017.07.24. 16:26:19
arckönyv 2017.07.24. 16:27:54
dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 16:28:45
Úgy érted, Viktor legközelebb Mekkában tárja fel, hogyan képzeli Magyarország sorsát?
Nem állítom, hogy erre számítottam, de annyira meg sem lep.
Emmet Ray 2017.07.24. 16:31:25
Netuddki. 2017.07.24. 16:35:03
Nem, nem verik. Csak ha tolvaj fideszesek közé keveredik, maximum akkor.
maxval birca szeredőci mélyelemző 2017.07.24. 16:36:33
flamer 2017.07.24. 16:36:57
Nem lehetne leszokni erről a provokáció témáról?... Egy népszerűtlen politikust kifütyülni mióta számít provokációnak?
dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 16:37:36
... mire lehúzta hátulról és elsunyított... aztán lapított másnapig, amíg azonosították, aztán elnézést kért úgy, mint holmi rendőr, akinek el KELLETT járnia valahogy, aztán törölte a FB oldalát.
A nő tényleg bátrabb férfi volt.
turulpina 2017.07.24. 16:37:58
dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 16:38:36
2010 óta.
Netuddki. 2017.07.24. 16:38:45
turulpina 2017.07.24. 16:39:47
a gárdamellénykés férgek is csak csűrhébe verődve bírnak buzit verni
dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 16:40:37
Tojással kombinálva fülkeforradalmi előkészület.
Netuddki. 2017.07.24. 16:40:44
Mármint azt, hogy az orbán nem a börtönben ül, hanem provokálja a tisztességes embereket? Elítélem. Most örülsz?
turulpina 2017.07.24. 16:41:38
Pirx 2017.07.24. 16:43:59
Csak mellesleg jelzem, a világ másik felén ez nem így szokott történni. Tudod! A kultúráltabb felén.
Pirx 2017.07.24. 16:45:04
Pirx 2017.07.24. 16:45:43
dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 16:45:57
Leonard Zelig 2017.07.24. 16:48:23
dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 16:48:57
Ezzel biztosan azt akarta mondani, hogy a momentumosok legközelebb vigyék földre azt, aki nem úgy szólal meg, ahogy nekik tetszik, ahelyett, hogy asztalhoz ültetnék.
szeberenyi 2017.07.24. 16:52:52
El kell választani a véleménynyilvánítás szabadságát a rendezvények megzavarásától, utóbbi ugyanis nem alapjog. A véleménynyilvánítás szabadsága pedig nem azt jelenti, hogy oda megyek és azt mondom, amit, ahol és amikor csak akarok, pl. ha a Szigeten a nagyszínpadon Prodigy koncert van, oda sincs jogom odamenni, hogy bocsi, nekem lenne itt egy véleményem. Lehet bejelenteni tüntetést, írni az újságba, blogra, facebookra, stb. A különböző rendezvényeket pedig békén kell hagyni, hogy ott az adott közösség az előre bejelentett program szerint töltse az idejét. Különösen elítélendő úgy odamenni a megzavarás szándékával, hogy abból valaki később politikai tőkét akar kovácsolni, ha ezen az úton megyünk, tényleg az lesz itt, mint a 30-as években Ausztriában, amikor a különböző politikai pártok segédszervezetei masíroztak meg demonstráltak erőt minden nyilvános helyen.
Miért olyan nehéz ezt megérteni?
Kecskefejű Denevér 2017.07.24. 16:53:03
Ám ha S. Dávid, vagy a balosok közül valaki elmegy egy neki szimpatikus programra, majd én mellette tiszta erőből nekilátott sípolni, úgy faszán a fülébe, na akkor mi történik? Komolyan kérdezem?
Megtapsoltok és éljeneztek, h ez az ember, fújd hangosabban, élj az állampolgári jogaiddal? Büszkék lesztek rám, mert íme egy igazi európai, aki nem fél élni a jogaival? Vagy elhajtotok a bús picsába? És ha én nem megyek, hanem tovább fújom a sípot, és ti szart sem hallotok abból, amiért az adott programra elutaztatok?
Akkor mi lenne? Ahh, végtelenül toleránsak lennétek velem, igaz? Nos, mi lenne?
De ok, nézzük meg mit tudtok, innentől kezdve minden oldal fújja szét a másikat! Remek lesz, ugyan változni nem fog semmi, értelme semmi, de attól még biztosan mindenki kurva jól fog szórakozni.
Momentum gyűlést tart? Szétfütyülni! Jobbik gyűlést tart? Szétfütyülni! MSZP...? Szétfütyülni! Együtt, Pm, LMP...? Őket is szétfütyülni? Esetleg az index szervez programot? Ó, azt is szétfütyülni!
Semmi gond nem lehet belőle, hiszen ezek a csoportosulások mind-mind végtelenül toleráns, megértő emberekből állnak, és szimpatizánsaik is egytől egyig toleránsak, megértőek.
Szóval hajrá!
thegabcsi 2017.07.24. 16:53:38
Ez már réges rég megtörtént, alapból onnan indultak, azóta csak lejjebb kerültek. Nincs itt semmi látnivaló. (az európai kultúra utolsó védelmezői.. terragigamegalol)
lutria 2017.07.24. 16:56:13
szeberenyi 2017.07.24. 16:56:34
Anyut ne keverjük bele 2017.07.24. 16:56:35
VT Man 2017.07.24. 16:57:14
"3. A szerző azon a tényen is nagyvonalúan átsiklik, hogyan lehetséges az, hogy az index és a hvg kamerásai azonnal ott tudtak lenni és venni az egészet az elejétől. "
A sajtosok a jovobe latnak, elore tudtak, hogy kivel, hol fog atrocitas tortenni.
Mondjuk ahogy nezem, nem nagyon keltek a no segitsegere.
VT Man 2017.07.24. 16:59:55
"Ez egyrészről iszonyatosan sértő minden székelyre nézve, mert úgy állítják be őket, mint valami barbár népséget, ahol előbb ütnek, aztán kérdeznek. "
Pedig ilyenek. Nem szaroznak: ha a ciganyok szorakoznak a faluban, akkor volt olyan, hogy a szekelyek bandaba verodtek, es megoldottak.
ép testben ép lélek 2017.07.24. 17:00:25
thegabcsi 2017.07.24. 17:02:07
A momentum gyűléseit fideszes pártkatonák rendszeresen megzavarták az elején, de nem verte meg őket senki, nem cibálták le a földre a csajt a hajánál fogva.
Irritáló volt, ez tény, de néhány "fundamentalistát" leszámítva senki nem kívánta a megverésüket, ez van, ez benne van a pakliban.
Ellenben a NERtársakkal, ahol az irányadó és abszolút elfogadott véleményt szerint minden büdös liberális csótány ezt érdemli, örüljön, h ennyivel megúszta.
Hogy mást ne mondjak, kb ezerszer leírták - még kósa lali is elmondta -, hogy ha bemész a b középbe a másik csapat mezében, ne csodálkozz, h így jársz. Ergo nagy különbség nincs az átlag fideszes és a b közepes fanatikus (náci) ultra értékrendjében. Ebből aztán lófasz se lesz, nemhogy jóléti társadalom.
je suis chauve (törölt) 2017.07.24. 17:04:47
zokogjatok 2017.07.24. 17:07:54
+
"Ellenben a NERtársakkal, ahol az irányadó és abszolút elfogadott véleményt szerint minden büdös liberális csótány ezt érdemli,"
Vedd már észre, hogy a valóságot alakítgatod úgy, ahogy neked tetszik, a te oldalad agresszív emberei az "néhány fundamentalista", a másik oldal az viszont "mind ilyen". Ebből fakad a háborús logika.
Orbán monta hogy regizzek ide 2017.07.24. 17:08:26
www.kepfeltoltes.eu/images/hdd1/2017/07/24/260juhi.jpg
Valahol igaza van a képnek, a toleranciának oda-vissza kellene működnie, az nem elfogadható ha csak az egyik oldal toleráns, míg a másik meg szarik bele. Erről nem beszéltek, mert nektek kényes, tisztelt ballerek.
macmac 2017.07.24. 17:08:29
Ráadásul a FIDESZ nem a román rendőrséget bízta meg, hanem valamiféle biztonsági szolgálatot. Semmi jogosultságuk nem volt erőszakot alkalmazni egy másik országban.
zokogjatok 2017.07.24. 17:11:06
'Donald Trump supporter' violently attacked on video
www.mirror.co.uk/news/world-news/donald-trump-supporter-violently-attacked-9725188
Chicago man beaten as bystanders yell ‘Don’t vote Trump!’
fox6now.com/2016/11/10/disturbing-video-shows-chicago-man-beaten-as-bystanders-yell-dont-vote-trump/
thegabcsi 2017.07.24. 17:11:51
zokogjatok 2017.07.24. 17:12:34
fekvő bilincselt emberek ujjait kitörögetni nyilván arányos
index.hu/belfold/fabian8982/
GNDL 2017.07.24. 17:12:46
Mint ahogy senki a nagyrészt fideszesekből álló közönség köreiben... a sajtótól viszont nem várható el, mivel nekik pont az ilyesféle események dokumentálása a _hivatásuk_... ha befejezik a dokumentálást, akkor nem tudjuk meg hogy mi történt akkor és utána.
zokogjatok 2017.07.24. 17:14:18
macmac 2017.07.24. 17:21:01
"Két évvel a 2006. őszi tüntetések és zavargások után sorozatban tárgyalják a bíróságok az akkor történt rendőri túlkapásos ügyeket. Eddig csak elvétve született jogerős elmarasztaló ítélet, például egy földön fekvő, megbilincselt férfit rugdaló rendőrt lefokoztak, és felfüggesztett fogházbüntetést kapott. "
Ez az ítélet Gyurcsány idején született. Persze, voltak rendőri túlkapások, hiszen a rendőr is ember, és fél, amikor támadják...De miért támadják? Hiszen ő a HIVATALOS SZEMÉLY akinek az intézkedését egy jogállamban el kell fogadni. Egyetérteni nem kötelező vele, de elfogadni kötelező.
Kíváncsi leszek, hogy a garázda férfit egyáltalán bíróság elé állítják-e, a garázdaság hivatalból üldözendő, nem szükséges a sértett feljelentése....
Kecskefejű Denevér 2017.07.24. 17:24:17
Irritáló volt, ez tény, de néhány "fundamentalistát" leszámítva senki nem kívánta a megverésüket, ez van, ez benne van a pakliban.
Ellenben a NERtársakkal, ahol az irányadó és abszolút elfogadott véleményt szerint minden büdös liberális csótány ezt érdemli, örüljön, h ennyivel megúszta.
Hogy mást ne mondjak, kb ezerszer leírták - még kósa lali is elmondta -, hogy ha bemész a b középbe a másik csapat mezében, ne csodálkozz, h így jársz. Ergo nagy különbség nincs az átlag fideszes és a b közepes fanatikus (náci) ultra értékrendjében. Ebből aztán lófasz se lesz, nemhogy jóléti társadalom.”
Kérlek mutasd már meg, h hol és mikor verték meg ezt a nőt! A hajánál fogva lerántotta a földre valami barom? Ja. De hol, mikor verték meg, és kik? Mert többest használsz.
Mond miért kell hazudni???? Jobb lesz neked? Könnyebb a szívednek ha hazudsz, vagy mi?
A momentum gyűlésen csak a molinókat tépkedték ki a kezükből, meg lökdösték őket. Ez így teljesen más, ez nem verés, ez még belefér, ez még vállalható, igaz-e? Lószar van itt, nem tolerancia bmg. Egyik oldal sem toleráns, nem kell eljátszani a szűz kislányt, ennyi.
Lallernek meg abban igaza van, h kurvára ne menj a „B” középbe ellenmezbe, de ez nem magyar sajátosság, remélem ezzel tisztában vagy. :D
Most így hirtelen beugrott Willis meg a táblája, ahogy sétálgat a feketék között...ja, ha provokálsz számíts rá, h vki lebasz neked egyet, ez benne van a pakliban, ennyi. És ez megint nem magyar sajátosság bmg.
Kecskefejű Denevér 2017.07.24. 17:26:12
Nem használsz, bocs, félreolvastam.
thegabcsi 2017.07.24. 17:26:34
Sajnos a 2006-os eseményt mindig szóba kell hozni minden kapcsán, ha jobbos vagy, akkor azért, ha meg balos, akkor meg bizonygatnod kell, hogy azt bizony te nagyon elítéled.
A rendőrség fellépését nem kommentálnám, hogy mennyire volt alkotmányos vagy sem, arra ott vannak a jogászok, de tény, hogy az úgynevezett "tüntetés" egy kicsit komolyabb dolog volt, ha a tömeg blokádot épít, onnantól kezdve nem tüntetés a dolog, ez konkrétan tényleg így van definiálva.
Sokkal érdekesebb, hogy miért is lett majdnem forradalom: Gyurcsány beismerő vallomása, hogy hazudtak éjjel-nappal, meg ugye kurva ország. Tizenéves fejjel végighallgattam azt a kurva szöveget és nyilván felfogtam, hogy itt kurvára másról van szó, mint egy "beismerő vallomásról". De a nép persze vallási üzemmódba kapcsolt egyből, azon belül is a szó szerinti értelmezésre, és mentek felgyújtani a várost.
Ugyanazok, akik most hangosan éljeneznek, hogy a PC megbukott, végre mindenki nyilvánosan azt mond amit akar, mindegy, hogy alkoholista kocsmatöltelék, vagy éppen miniszterelnök.
Sir Galahad 2017.07.24. 17:29:48
Emmet Ray 2017.07.24. 17:33:38
Itt egy teljesen korrekt HVG cikk a témában, ajánlom mindenkinek.
tablet.hvg.hu/velemeny/20170722_Tusvanyos_erdelyi_szemmel
dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 17:33:39
Vásárolhatsz, és hordhatsz: otthon.
Gonosz Gyurcsány betiltotta a viseletét és Viktor elfelejtette feloldani a tiltást.
Más kérdés, hogy külföldön csak magyar állampolgárra terjed ki a magyar törvények hatálya, a mellényes kivezetőről pedig a franc se tudja, hogy kicsoda-micsoda. A TEK nem vette a nevére.
Most vagy román szabadcsapat, vagy osztjónapotista zsoldos.
További ötletek?
macmac 2017.07.24. 17:35:29
szánmonoxid 2017.07.24. 17:36:42
Az azért elég röhejes, hogy azok után, hogy az eset után pár nappal kikerült egy videófelvétel a netre, miszerint TÉNYLEG nem ért hozzá az adott migránshoz (aki azért esett el, mert egy rendőr kezéből rángatta ki magát), szisztematikusan még mindig ezt hazudjátok.
Pont ugyanolyanok vagytok ezek miatt, mint az Origót, akit folyton szidtok (jogosan).
Felháborító, amit a csajjal műveltek Tusnádfürdőn, de felháborító az is, ahogy ti hazudoztok.
Semmivel sem vagytok különbek.
dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 17:38:20
zokogjatok 2017.07.24. 17:39:08
Baszki az nem egy beismerő vallomás, az egy kiszivárgott szöveg! Ha én elmondom a haveromnak, hogy csalom az asszonyt, és ő meg elmondja ezt asszonynak, akkor nem "beismertem", hanem "lebuktam", héló!
thegabcsi 2017.07.24. 17:40:32
Mondjuk ezen rugózni, hogy a hajtépés verésnek számít-e, nem tudom miért kell. (egyébként szerintem bőven, nagyon is. cibálták már meg izomból a hajam, és kurvára fájdalmas, elárulom. egy mezei nyakleves sehol nincs hozzá képest. de ez már tényleg fölösleges "technikai" értekezés, mert ez a történet nagyon másról szól.)
zokogjatok 2017.07.24. 17:41:27
Ne keverjük már össze a dolgokat, az nem túlkapás, ha a rendőr magát védve pl. földre visz valakit, akár durván, sérülést okozva is.
De itt nem erről volt szó, hanem hogy fekvő, megbilincselt, legyőzött áldozatokat rugdostak, stb.
dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 17:43:49
Na ezt azért neee...
Akkoriban nagyon-nagyon-nagyon aktívan követtem a közéletet és legalább annyira aktívan hallgattam a Kossuth-híreket. Amikor egy szeptembervégi éjjelen hazaértem hosszú vezetés után, és hallottam a szöveget, először azt hittem, hogy vicc, valamelyik kabarés parodista. Aztán amikor végre felfogtam, hogy ez tényleg az, ami, fixre vettem, hogy reggel úgy ébredek, hogy Fletó már lemondott.
Hogy ezt májusban kellett volna gondolnom? Az a Pataky, akit Szíriuszról telepátiával látnak el nem publikus infóval.
dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 17:47:36
Lose-lose.
Politikai jóváhagyással.
Ma annyiban más a képlet, hogy a testületnek több a lőszere és a példa alapján tudja, hogy töredékezreléknyi az esélye a bokája megütésére, ha counterstrike-ot van kedve játszani az utcán.
Fékek nélkül ui. nincs fékezés.
thegabcsi 2017.07.24. 17:48:19
Az ország politikailag aktív népességének elenyésző része hallgatta végig a beszédet. Elég megnézni a youtube-on, lassan 10 éve lehet fent, és bőven egy millió alatt van a letöltések száma.. a szavazásra jogosult polgárok 10 %-a se..
Nagyjából, mint amikor Pakisztánnak valami elbaszott régiójában 10 ezrek mentek tüntetni és zászlót égetni, mert egy dán újságban valaki karikatúrát közölt Mohamedről. Igaz, hogy olvasni sem tudnak, meg net sincsen a 100 kilométeres körzetben sehol, de azért nagyon vágták, hogy miért is kell hőzöngeni éppen.
szánmonoxid 2017.07.24. 17:49:03
Érdekes, hogy az utóbbi ellen mennyire kapálóztok.
Pedig tény.
Ja, a megmerik azt jelenti, hogy telemerítik valamilyen folyadékkal. Biztosan ezt akartad írni?
szánmonoxid 2017.07.24. 17:50:07
Lófaszt.
Golyóálló mellényt bárki hordhat az EU-ban. Te is, ha veszel egyet.
Mauzli 2017.07.24. 17:50:30
dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 17:52:20
DE
nem az a kérdés, hogy 30 éven keresztül józanon vezetsz és úgy tervezed, hogy még 30 éven keresztül józanon is fogsz, amikor mattrészegen szondáztatnak. Akkor cseszheted minden egyéb jószándékodat, a jogsit le köll adni, nem pedig addig száguldozni, amíg a benzin tart.
szánmonoxid 2017.07.24. 18:00:41
Érdekes, amikor ti jártatok füttyögni meg tojást dobálni az előző kormányok (a ti agybeteg felfogásotokban elmútnyócév) idején mindenféle rendezvényre, akkor ez teljesen normális volt, mi?
Legalábbis egyetlen fideszes fasztól sem olvastam, hogy elítélné a füttyögőket.
Ahogy nyilván teljesen helyénvaló volt csürhetársaidtól a tévészékház ostroma meg autók szétverése és kukák felgyújtása is.
2017.07.24. 18:01:46
flamer 2017.07.24. 18:02:20
Miután már napok óta kinn volt egy másik videó is, amin jól láthatóan belerúg egy másik "migránsba" (konkrétan egy kislányba). Ez kitörlődött a memóriádból, vagy az, hogy ha egybe nem rúg bele, az már tulajdonképpen menti azt, hogy a másikba belerúgott?
thegabcsi 2017.07.24. 18:03:00
ez így van, nyilván le kellett volna mondania másnap, de ez magyarország, nem európa.
(itt érvénytelen népszavazásnak - amire 100-200 milliárdot is képesek elbaszni - sincsen semmilyen politikai következménye, és az átlag szavazónak meg se fordul a fejében, hogy minek is kéne következnie egy ilyen után. lásd cameron esete az eu népszavazással.. szóval majd pont egy ilyen fiszem-faszom beszéd után fog lemondani. mindenki bekaphatja, de főleg a patkány szavazók. magyarország ilyen hely, ez van.)
dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 18:09:13
Hass, alko... izé... nemtaggyűlés, osztjónapot.
2017.07.24. 18:10:14
Dehogy. Úgy érti, hogy a fideszeses pont olyanok, mint az általuk olyan nagyon szidott szélsőséges muzulmánok.
Én már régóta mondom, hogy a sok csököttagyú fideszesből kicsit keletebbre ISIS harcos lett volna, önként. Ezek a férgek nem tudnak mást, csak lemészárolni azokat, akik mások, mint ők. Persze a vallások így működnek. Csak a fidesz vallás istene még nem mondta azt, hogy a hívei ragadjanak fegyvert. De már célozgat rá egy ideje.
2017.07.24. 18:15:15
Te fasz! dk, momentum és egyéb rendezvényeken rendszeresen ott vannak a fideszes "provokátorok", de eddig egy kibaszott hozzászólást sem olvastunk tőled ezekről.
Nem is beszélve az ún. elmúltnyolcévről, amikor minden állami rendezvényt szétbasztak a fideszes szarok. Akkor hol a kurva anyádban voltál? Mert elítélő kommentet azokról sem találni tőled egyet sem. Szóval köpjél fel és állj alá, hazug fideszes szar.
dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 18:15:59
"Lassan lépdel a fűben a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek, ez már Európa?"
De, már érti, pedig még nem is hallotta.
2017.07.24. 18:18:20
Volt már ilyen, sőt az "elmúltnyolcévben" csak ilyen volt.
Bakker, annyira hülyék vagytok, hogy a másfélmillió fideszes szavazónak összesen nem jön össze a 100-as IQ. Négyzetre emelve sem.
Pop40 2017.07.24. 18:20:21
De semmi gond, a jövőben minden fideszes szarházival így kell bánni, amelyik megjelenik és füttyögni kezd. Ha meg nyivákolnak utána (mert fognak) fel kell nekik olvasni Kósa elvtárs b-közepes hasonlatát.
Mondjuk az nem gyenge, hogy az agyhalott fideszes söpredéket már a saját vezetőik is a B-közép focihuligánjaival tartják egyenrangúnak :D :D
Értelmes ember ezt kikérné magának, de azt azért Kósa is tudja, hogy olyan nyomokban sincs a debil híveik közt.
szánmonoxid 2017.07.24. 18:21:59
Nem, de itt nem arról volt szó.
Nem akarom felmenteni László Petrát, csak tudod, amit nem követett el, azt nem kéne a nyakába varrni. Elég azért baszogatni, amit elkövetett.
Még ha a hozzád hasonló "liberálisok" körében ez a felfogás nem divat is, ahogy a toleranciát is csak elvárjátok, de ha nektek kéne gyakorolni, akkor fúj, gonosz nácik van.
dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 18:22:04
szeberenyi 2017.07.24. 18:22:11
szánmonoxid 2017.07.24. 18:23:22
"De, már érti, pedig még nem is hallotta."
Aha... Szerinted.
thegabcsi 2017.07.24. 18:24:07
Mondjuk inkább úgy, hogy az iszlám fanatizmus európai megfelelője a szélsőséges, fajgyűlölő nácizmus. Mindenhol kitermelődik ez a réteg, a kérdés csak az, hogy a többségi társadalom hogy áll hozzájuk. Ugye minden terrortámadás után elhangzik, hogy a mérsékelt muszlimok bizony annyira nem is ítélik el a fanatikusokat, ami ha így van, bizony elég gáz, de még gázabb, hogy a fanatikus szélsőjobboldal hazai megítélése sem olyan hűde negatív, sőt..
Orbi régóta hergel, ez tény, ha nagyon szar lesz otthon a helyzet, fogják még az óriás plakátok azt harsogni, hogy a liberálisoknak veszniük kell, különben mi veszünk el helyettük..
dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 18:25:09
dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 18:27:11
Nem csaltalak meg, szívem, dehogy csaltalak meg! Le van tolva a gatyám, és a szomszéd Marist tényleg megdugtam az előbb, de látod, most még fel sem állt.
Ne vádolj már azzal, amit nem követtem el!
flamer 2017.07.24. 18:28:52
Belerúgott egy kislányba egy gyerekét vivő apába meg bele akart rúgni, csak nem sikerült neki.
Ezen túlmenően mit akar a nyakába varrni ez a cikk?
thegabcsi 2017.07.24. 18:36:50
:(
Az én lányom nem fogja érteni, mi európát választottuk.
dugommier 2017.07.24. 18:39:46
macmac 2017.07.24. 18:40:09
gaston 2017.07.24. 18:41:26
szánmonoxid 2017.07.24. 18:42:05
Akkor nézd meg a videót. Nem rúg bele, jó 1 méterre van hozzá a legközelebb.
Az, hogy azt a videót az Index valahogy mindig elfelejti a "pártatlan tájékoztatás" jegyében, már nem is meglepő.
Ahogy az sem, hogy ti "liberálisok" is.
Az, hogy a példád mennyire fals, talán nem is kell magyaráznom, 80-as IQ fölött már biztosan világos mindenkinek, neked is.
" Biztosan tudsz valamit"
Igen. Azt, hogy az adott mondatoddal ("már érti, pedig még nem is hallotta") mekkora faszságot írtál.
@flamer:
Ja, akart. De nem tette.
Koncerteken én is sokszor pofán szeretném vágni a lábamra ugrálókat. De nem teszem.
Ahogy ő is lehet, hogy fel akarta rúgni az egyébként ISIS-es szegény migráns faszt. De nem tette.
szánmonoxid 2017.07.24. 18:42:52
Akkor olvasd el a cikket. Sajó Dávid szerint felrúgta.
Paladin Aladin 2017.07.24. 18:45:23
dugommier 2017.07.24. 18:45:35
dugommier 2017.07.24. 18:48:17
thegabcsi 2017.07.24. 18:49:35
Ha totál hibbant volt és nem százas, akkor meg még rosszabb az egész sztori, mert: a fotósok gyöngye egy hátrányos helyzetű személyt bántalmazott, és ezt tetézte még a "biztonsági szolgálat" eljárása, miszerint hátratekert kézzel, agresszíven, szándékosan túlzott erőszakot alkalmazva távolították el a nem kívánatos személyt a helyszínről. Ehhez még hozzávehetjük, hogy a fél ország szerint teljesen jogos volt az "eljárás".
Tessék mondani, ez már a fasiszta Magyarország, vagy majd csak akkor, ha fel is akasztják menten az ilyeneket?
dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 18:57:50
Akkor neked külön segítek: mivel iskolába jár, amit a dilettánsok legdilettánsabbjainak karmába lökött a NER, teljesen tisztában van az rendszerben uralkodó tébollyal; ahogy azzal is, hogy miért kell az iskolának évente jótékonysági bált rendeznie.
Nem tudok tanácsot adni abban a kérdésben, hogy őt milyen plakáttal lehet majd beetetni - nehéz lesz.
Hálistennek.
(Egyébként, psszt... nagyon ritkán írom le, mert ha az a liberális, ami nem NER-kompatibilis, akkor emelt fővel az vagyok, de igazából nem. Olyan megélhetési liberális pedig pláne nem, amilyen Viktor volt, hogy egy választás éjszakáján elmúlt, mert másik pálya többet ígért. Nem jó az, ha a gerinc helyén tengely csikorog.)
dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 18:59:45
Abban a Romániában, ahol agyonlőtték a saját diktátorukat. A máséval jól elvannak, csak mondjon szépeket.
dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 19:00:40
"Táncolj, Feri!
Búcsúbuli!"
Orbán Hazaáruló Viktor 2017.07.24. 19:10:22
és több százezer tervezi. Erre is legyetek büszkék alja nép!
Thunder_th 2017.07.24. 19:11:04
Úgy kellett volna, hogy "a menekült kislányokat rugdosó, valamit a gyerekével a kezében rohanó menekültet oldalról alattomosan elgáncsolni próbáló László Petra"
Sajó D itt csak eufemizált.
incze 2017.07.24. 19:14:35
nem kéne egy ilyen vékony nőcitől beszarni.
morph on deer 2017.07.24. 19:15:15
"nincs jelentősége, csak egy fránya tény."
A fránya tény az, hogy nem rajta múlott, hogy nem találta el, mert a "jószándék" megvolt. Az apa a gyerekkel azért is esett el, mert észrevette, hogy a nő feléje rug, és megpróbált futás közben korrigálni...
A kiskölyköket viszont konkrétan megrugta a "hős" nemzetvédő őribancsága.
Így kell azt, a "keresztény értékek védelmében", semmi kétség.
dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 19:15:36
Megvan: www.youtube.com/watch?v=KaQlO8LQ8mM
macmac 2017.07.24. 19:17:04
zokogjatok 2017.07.24. 19:18:43
tavaly még egymillió volt, azóta rájöttetek, hogy az már tényleg nevetséges? :D
dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 19:20:30
Pedig látszik, hogy a kamera gyakori használata súlyosabb személyiségtorzuláshoz vezet.
zokogjatok 2017.07.24. 19:21:09
dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 19:21:25
dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 19:23:38
Sztem 2006-ban is ott gáncsolgatott a körúton, önkéntes rendőri minőségben.
Te máshogy tudod?
zokogjatok 2017.07.24. 19:23:52
Igen igen, ilyen egy más országban sem fordul elő, hogy egy politikai rendezvényen egy provokátort elvezetnek, ilyen csak a csúnya fasiszta Magyarországon van :D
zokogjatok 2017.07.24. 19:26:12
(csak szólok, hogy Magyarországra nettó bevándorlás van, azaz többen jönnek mint mennek)
en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_net_migration_rate
morph on deer 2017.07.24. 19:28:27
"Tessék mondani, ez már a fasiszta Magyarország"
Nem, az pár száz kilométerrel nyugatabbra van. Földrajzilag.
Intellektuálisan meg még valahol az Etelköz környékén!
(Bár 'Etel' valószínűleg kikérné magának :))
Egyéblént is Lajosunk megmondta a tutit: a nő volt a hibás! Mert nem focizik a szerencsétlenje!
Mert különben tudnia kellett volna, hogy "béközép", vagy mi a franc...
Ebből is látszik, hogy az oktatásból mennyire is hiányoznak a fociakadémiák!
Mert - azon kívül, hogy maholnap csak stadionbérkettel lehetsz fideszes - az átlagembernek már a testi épsége megőrzéséhez is ilyesmire van szüksége!
Ilyen ez az 'illiberális focializmus' "tisztelt hölgyeim és uraim, kedves barátaim..."
dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 19:29:42
thegabcsi 2017.07.24. 19:30:17
10 év múlva nem lesz olyan vicces, amikor a fizetésed 70 %-át csapják majd le, hogy 1 %-al emelni tudják a nyugdíjakat. :D
Főleg, amikor már indulnál te is, de ha megközelíted a határkerítést, seggbe lőnek.
zokogjatok 2017.07.24. 19:32:36
2016:
www.indexmundi.com/hungary/net_migration_rate.html
zokogjatok 2017.07.24. 19:34:21
morph on deer 2017.07.24. 19:38:18
"rendőri intézkedés elől menekült, ember!"
És? Egy "sajtósnak" kezében a kamerával mindenáron be kell szállnia úgy, hogy bele akar rugni?
Mellesleg kér rendőr mellett is elszaladt, akik hagyták. "Önkényes elvtársnő" viszont beavatkozott!
Mert?
"Te figyi, próbáld már meg ezt eljátszani mondjuk az amcsi déli határon, sztem még le is lőnek."
A náci szimpatizáns operatőrök?
Érdekes lehet!
Egyébként ennek semmilyen relevanciája nincs, azt ugye tudod?
Egyrészt, mert nem a határvédelemről van szó, hanem a szabadon választott taplóságról, másrészt ez egy másik ország! Gondoltam, megmondom :)
zokogjatok 2017.07.24. 19:38:36
De ha hoznék egy csomó példát más országokból, ahogy így vagy még ígyebb történnek a dolgok a provokátorokkal, akkor meg kikérnéd magadnak, hogy az téged nem érdekel
Magyarul lehetetlen neked bebizonyítani, hogy nem az illiberalizmus meg a buta fideszesek miatt van, mert ahol nincs illiberalizmus meg buta fideszesek, mégis ezt látjuk hogy a provokátorokat bántják, azokra a példákra becsukod a szemed
Így a vitának nincs értelme, zokogjál valahogy szórakoztatóbban, mert uncsi vagy.
thegabcsi 2017.07.24. 19:38:51
Azért ezekkel a wikis listákkal óvatosan kell bánni. Egyrészről 2007-2012 közötti periódust taglal, ha jól látom, másrészről elég sok kivándorló nem jelenik meg ténylegesen a statisztikában.
Pl nekem is van magyarországi bejelentett lakcímem, csak munkahelyem nincs, meg adót nem fizetek, de a hatóság számára ez nem jelenti azt, hogy kivándoroltam - mivel semmilyen formában nem is jeleztem ezt -, szóval vsz nem jelenek meg a statisztikában. Elég sok ilyen van még, hidd el. A munkaerőhiány pl azért árulkodó..
zokogjatok 2017.07.24. 19:40:50
Egyrészt, mert nem a határvédelemről van szó, hanem a szabadon választott taplóságról, másrészt ez egy másik ország! "
Na pont ezt magyarázom.
Egy magyarországi eseményen azon sírsz, hogy ez az illiberalizmus diktatúra orbán stb miatt van.
Mikor rámutatok, hogy más országban is van hogy így van, ahol triviálisan nincs se orbán se illiberalizmus, akkor meg jön hogy "az téged nem érdekel".
Ilyenkor remélem mélyen belül egy kicsit hülyének érzed magad.
zokogjatok 2017.07.24. 19:43:16
ami más országoknál ugye nem érv, ott minden statisztika mindig tökéletes, csak a fránya magyarországi statisztikák, azok ilyen kurva megbízhatatlanok, különösen ha olyasmit mutatnak amik nem illeszkednek a világnézetembe.
Mellesleg ezeket jellemzően tükörstatisztikákkal készítik, azaz nem azt nézik, hogy hányan hagyták ott az országot, hanem hányan helyezkedtek el pl. angliában, ezt az angol kormány tudja és elküldi a magyaroknak (meg akiket érdekel).
Mmarci 2017.07.24. 19:43:58
szánmonoxid 2017.07.24. 19:44:25
Te melyik Bibliát olvastad?
Amelyiket én olvastam, abban a mesekönyvben a Jézus nevű főhőst senki nem kövezte meg. Se zsidók, se mások.
Demokrata Hungarofil 2017.07.24. 19:46:01
thegabcsi 2017.07.24. 19:47:18
Ilyen nyilván nem lesz - egyébként Demján papa ilyesmit jósolt anno, kb 2030-ra, sőt elég sokan gondolják ezt, nem konkrétan csak MO-ra, hanem egész kelet eura -, ehhez nem kell agytrösztnek lenni, elég körbenézni a világon, Zimbabwe és Dél-Szudán is eldöcög valahogy. Nem lesz semmiféle totális összeomlás, csak tartós életszínvonal csökkenés (ez mondjuk vsz az egész EU-ra igaz lesz előbb-utóbb). De az élet nem áll meg, ez igaz. Csak szarabb lesz. MO most van a csúcson, ki kell élvezni.
Demokrata Hungarofil 2017.07.24. 19:49:45
dugommier 2017.07.24. 19:49:51
zokogjatok 2017.07.24. 19:51:55
kettosmerce.blog.hu/2011/02/09/az_ehseglazadasok_eve_jon_magyarorszagon
www.vg.hu/gazdasag/gazdasagpolitika/lehet-e-ehseglazadas-magyarorszagon-elemzok-valaszolnak-350792/
24.hu/belfold/2011/04/26/ehseglazadas-torhet-ki-eszak-magyarorszagon/
www.origo.hu/gazdasag/20141021-kozeledik-a-nyugdijasok-ehseglazadasa.html
mandiner.hu/cikk/20140410_heller_agnes_elkepzelheto_egy_ehseglazadas
Nzoltan 2017.07.24. 19:52:16
zokogjatok 2017.07.24. 19:56:25
Jaj-jaj pedig az összeomlást is már annyiszor megjósolták, hogy be se linkelem az összes ilyet ha nem gond... ugye államcsőd lesz ha kormányváltás lesz, aztán államcsőd lesz ha visszafizetjük az IMF hitelt, aztán államcsőd lesz a multi- meg bankadóztatás miatt, meg államcsőd lesz ha nem veszünk fel új hitelt, államcsőd lesz Paks miatt, államcsőd lesz a csillagok állása miatt.
Oszt most ilyet mondasz, hogy nem is lesz csőd? :D
dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 19:56:27
Én is támogatom a Pakisztáni kormányt.
Mibe van az nekem?
szánmonoxid 2017.07.24. 19:59:03
Én tudom. Ők nem
És ahogy látod, sokan az ide írogatók közül sem. A toleráns liberálisok láthatóan semmit nem tolerálnak, az igazságot sem.
@dr. mesterséges színezék:
"őt milyen plakáttal lehet majd beetetni - nehéz lesz"
Akkor mégiscsak jó az iskolarendszer, mert gondolkodásra nevel?
Amelyikbe te jártál, az láthatóan nem ilyen volt, mert egyik szavaddal mondasz ellent a másiknak.
Esetleg nem ártana kicsit jobban átgondolni, mit is akarsz mondani, és csak utána leírni. Hátha nem lenne ennyire zavaros az eredmény.
(Csak egy ötlet volt.)
@Thunder_th:
Az, hogy valamit megpróbál, de az nem sikerül, alapesetben olyan, mintha nem is tette volna, még gyilkossági kísérletnél sem talán, ha egyébként nem történik sérülés.
Különben rád is rád foghatná bármelyik nő, akire ránézel az utcán, hogy meg akartad erőszakolni, csak nem sikerült.
@morph on deer:
Nem, az apa a gyerekkel azért esett el, mert egy rendőr szorításából tépte ki magát (menekült a rendőri intézkedés elől - mellesleg az is kiderült róla, hogy az ISIS helyi szervezetének lelkes támogatója volt ez a nagyszerű migráns hős), és a lendület miatt elzuhant.
Nem kéne ilyen szép liberális hazugságokat hangoztatni, mint amilyeneket most te hangoztatsz.
""Önkényes elvtársnő" viszont beavatkozott!"
Hogyan avatkozott be, ha egyszer hozzá sem ért? Ezt még a fociban sem minősítik beavatkozásnak, ha nem ér a labdához a játékos, csak felé mozdul.
thegabcsi 2017.07.24. 20:00:55
Nem küldik külön a magyaroknak, az Eurostat kapja meg, onnan lehet behúzni, akit érdekel (átlag 1-2 éves csúszással). Te is megnézheted.
Tévedés, nekem mindegy, hogy hányan mentek el, elképzelhetőnek tartom, hogy a 600 ezres szám is túlzás. Ennek semmi köze a világnézetemhez, az orbán rezsimet attól nem fogom se jobbnak se rosszabbnak gondolni, hogy 200k vagy 600k kivándorló volt. Nekem mind1, én jöttem (főleg a világnézetem miatt), az, hogy ki hol és hogy szenved élet gyanánt, leszarom nagyjából.
zokogjatok 2017.07.24. 20:01:47
Na most ezt ha összevetjük azzal, hogy az előző garnitúra hét év alatt konkrétan tényleg összehozott egy de facto államcsődöt, akkor remélem nem tűnök túl elfogultnak, ha kijelentem, hogy na náluk azért jobbak.
szánmonoxid 2017.07.24. 20:01:51
@dr. mesterséges színezék:
Javaslom mindkettőtöknek a "kettős mérce" kifejezés tanulmányozását a szótárban.
Használni már kiválóan tudjátok.
Pont úgy, mint a fideszesek a másik oldalon.
Csak akkor nem értem, hogy mit hőbörögtök egymás ellen. Tök egyformák vagytok.
dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 20:02:16
Tkp. igen. Amikor együtt lektoráljuk a könyveket, az sok gondolatot ébreszt benne.
Tenkes Kapitánya 2017.07.24. 20:02:18
valaki meghúzza egy sípoló nő haját=az egész magyar jobboldal en bloc nőverő
És ez az index főlapján hirdetik órákon keresztül.
Ennél már nincs lejjebb.
zokogjatok 2017.07.24. 20:02:26
szánmonoxid 2017.07.24. 20:03:16
Az megvan, hogy a 97% összehazudott támogató esetén is van 3%, ami meg nem támogató?
Ez több tízezer embert jelent még Erdélyben is.
morph on deer 2017.07.24. 20:03:33
Miért, mi a különbség "Gyurcsány rendőrei 2006-ban" és mondjuk "orbán rendőre 2016-ban" között?
Úgy értem: azok mind elhagyták a szolgálatot, és azóta kizárólag intelligens, pszihológiai vizsgálatokon átesett és alaposan kiképzett rendőrök vannak csak?
Mert én úgy gondolom, hogy a rendőrség ma sem különb, csak a helyzet (még) nem kívánta meg tőlük, hogy élesben is bizonyítsanak!
Arról már nem is beszélve, hogy ma már a 2006-os példa már rendelkezésre áll, mint viszonyítási alap, akkor meg még nem történt ilyesmi előzőleg.
Még egy nyomorult tankot sem kötöttek el azok a béna "békés felvonulók" már vagy ötven éve, tehát nem volt erre nézve tapasztalat.
Gondolom én.
Bár én közelebbről csak a kádári rendőrséget ismerem, azt is csak kb. '68-tól, de a gumibot már akkor sem esett igazán jól. Bár akkor nekem nem Kádár, hanem "Kovács 126 János tizedes" jutott eszembe, meg a hasonló szellemi mélységben vegetáló tahók...
De nyilván én vagyok a kakukktojás, amelyik erősíti a szabályt.
dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 20:04:18
... és egy rakás barom ebben nem talál kivetnivalót - a nemesség kötelez, a nemtelenség pláne -, hanem megmagyarázza, mint egyszeri fletó az áfacsökkentést.
indeksz ízisz alkajda mind CIA prodzsekt 2017.07.24. 20:04:32
Hogy- hogy pont ott volt az a kamera...
zokogjatok 2017.07.24. 20:05:32
www.telegraph.co.uk/news/general-election-2015/politics-blog/11620356/Emigration-nation-who-are-the-thousands-fleeing-Britain-each-year.html
szánmonoxid 2017.07.24. 20:05:41
Ez nem a Fityisz főhadiszállásán történt, de ha ott történne is kétlem, hogy így járnának el.
Tudod, ott biztonságinak is CSAK olyat vesznek fel, akinek van némi agya. Ellentétben a Fityisszel.
thegabcsi 2017.07.24. 20:05:58
Ezt a kormányod mantrázza, nem én.
Linkelheted ezeket a cikkeket, de nem értem, hogy mi a lényege? Lipsik írták, én is lipsi vagyok, ergo én mondtam, ergo most ne mondjam az ellenkezőjét? :D
Lol.
dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 20:07:21
Az a vicc, hogy semmi. Gergényi éppen nincs ott, de majd mindenki más igen, az "odabaszunk, mert megtehetjük, aztán négyen tanúskodunk ötféleképpen"-elven szolgálatot teljesítők pedig pont ugyanazok, legfeljebb a rendfokozatuk lett magasabb az idő múlásával.
Kicsi ország _egy_ csőcseléke.
szánmonoxid 2017.07.24. 20:07:31
Ahogy látom, próbálod mosdatni a szerencsent.
Nem fog menni.
dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 20:08:46
"
Tán úgy, hogy pont ott volt az előző napon is.
Meg tavaly is.
Thunder_th 2017.07.24. 20:08:51
"Az, hogy valamit megpróbál, de az nem sikerül, alapesetben olyan, mintha nem is tette volna"
Normális vagy ember? Ilyet kijelenteni? Ezt értékeld már újra, mert amúgy értelmes embernek tűnsz a hozzászólásaid alapján...
szánmonoxid 2017.07.24. 20:09:28
Nem tudom, hallottál-e már róla, de ma már kb. minden mobiltelefonban van kamera.
Az emberek többségénél pedig van mobiltelefon.
Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.07.24. 20:11:00
zokogjatok 2017.07.24. 20:11:05
a kisrendőrök lehetnek ugyanazok, a vezetés, szándék, motiváció, értékrend meg különbözhet.
dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 20:12:05
A vízióid csak rád és az orvosodra tartoznak.
szánmonoxid 2017.07.24. 20:12:42
Miért értékelném újra?
Ha megpróbálsz ellopni valamit, de nem sikerül, akkor szerinted elítélnek?
(Nem azért nem sikerül, mert elkapnak a kijáratnál, hanem mert béna vagy, és nem tudod a zsebedbe tenni, a kijáratig el sem jutsz.)
Nem akarom védeni László Petrát, mert csöppet sem szimpatikus, de amit nem tett, azért nem kéne baszogatni. Ennyi.
szánmonoxid 2017.07.24. 20:14:08
Attól tartok, vízióid itt csak neked vannak, azért beszélsz ennyire zavarosan, egymásnak ellentmondó dolgokat.
Javasoltam már, hogy gondolkozz, mielőtt leírsz valamit, mert utána már nem tudod eltüntetni?
zokogjatok 2017.07.24. 20:14:37
Az, hogy lásd, hogy mikor ilyeneket írsz, hogy majd 70%-os adó lesz azért hogy nagyobb legyen a nyugdíj, akkor azt miért nem veszem már komolyan. Mert az n+1-edik jóslat, ami nem válik be.
dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 20:14:38
www.youtube.com/watch?v=KaQlO8LQ8mM
dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 20:15:42
Zero Eleventen 2017.07.24. 20:18:17
dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 20:20:19
Szerinted mit varrnak a nyakába annak a marhának, aki bemászik valahová azzal, hogy kirámolja, és nem tud kimászni?
Vagy aki csak félig vágja el a felesége torkát?
Nem igaz, hogy nem megjátszod.
zaturek 2017.07.24. 20:20:42
thegabcsi 2017.07.24. 20:20:53
Ez így van, GDP nő, fizuk nőnek, ennek szívből örülök, tényleg. De azért van néhány EU-s figyelmeztetés a versenyképességről, mert az csak nem akar nőni. Azért elég sokszor elég sokan elmondták, hogy az EU-s pénzek itt a lélegeztető gép, ha az nem lesz, gond lesz (ebből nőttek ki ugye a totális csőd elméletek). Azt a kormány is elismeri, hogy a jelenlegi növekedés kvázi emiatt van, anélkül nagyjából 0,1-2 % lenne. Persze erről is kiderülhet pár év múlva, hogy városi legenda volt, de azért nem valószínű. Ergó konvergencia pénzek nélkül majd önálló növekedésre lesz szükség, ott majd kiderül, hogy a Varga-Matolcsy duó tényleg olyan kurva nagy spíler-e. Jelenleg többen tippelnek arra, hogy nem lesz semmilyen növekedés, max stagnálás, de inkább lassú, de tartós csökkenés. Ezért mondom azt, hogy MO most van a csúcson nagy valószínűség szerint.
thegabcsi 2017.07.24. 20:25:08
Ez így van, GDP nő, fizuk nőnek, ennek szívből örülök, tényleg. De azért van néhány EU-s figyelmeztetés a versenyképességről, mert az csak nem akar nőni. Azért elég sokszor elég sokan elmondták, hogy az EU-s pénzek itt a lélegeztető gép, ha az nem lesz, gond lesz (ebből nőttek ki ugye a totális csőd elméletek). Azt a kormány is elismeri, hogy a jelenlegi növekedés kvázi emiatt van, anélkül nagyjából 0,1-2 % lenne. Persze erről is kiderülhet pár év múlva, hogy városi legenda volt, de azért nem valószínű. Ergó konvergencia pénzek nélkül majd önálló növekedésre lesz szükség, ott majd kiderül, hogy a Varga-Matolcsy duó tényleg olyan kurva nagy spíler-e. Jelenleg többen tippelnek arra, hogy nem lesz semmilyen növekedés, max stagnálás, de inkább lassú, de tartós csökkenés. Ezért mondom azt, hogy MO most van a csúcson nagy valószínűség szerint.
thoms 2017.07.24. 20:29:24
zokogjatok 2017.07.24. 20:32:02
Őőőő de bocs, egyrészt amíg nem voltunk EU tagok, addig se csak gödörbe vájt lyukakban éltünk, másrészt meg az EU-val szemben mi is teljesítünk, ami meg nekünk kerül pénzbe. A vámokat feladtuk, hogy messzire ne menjek.
Érted, ha ezen túl a fizetésem 10%-át odaadom valakinek, aki aztán ilyen-olyan juttatások mentén ezt visszaadja nekem, akkor azért nem lehet azt mondani, hogy a fizetésem 10%-át neki köszönhetem.
És ezzel nem akarom bagatellizálni az EU-t, csak rávilágítani, hogy ez nem olyan egyszerű, hogy van a jóságos nagybácsi aki minket pénzzel töm.
"Azt a kormány is elismeri, hogy a jelenlegi növekedés kvázi emiatt van, anélkül nagyjából 0,1-2 % lenne"
Sőt a pohárból a víz is az utolsó csepp miatt folyik ki, az előző 999 cseppnek ehhez semmi köze.
"Ergó konvergencia pénzek nélkül majd önálló növekedésre lesz szükség, ott majd kiderül, "
Igen, most aktuálisan éppen ez a csodavárás van érvényben. Ez azért jobb, mint az, ami jövőre jósolja az összeomlást, mert 2020-ra már a fasz se fog erre emlékezni, akkor majd épp valami más miatt lesz összeomlás 2022-ben.
dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 20:33:06
- Gyurcsány Ferenc -
zokogjatok 2017.07.24. 20:36:35
talajba vájt gödrökben. Na.
Szelid sunmalac 2017.07.24. 20:39:22
Aki a harom pnt BARMILYEKEVEL is elkezd vitatkozni, vagy magyarazni, vagy azzal kezdene, hogy "de", annak jelezem, hogy egy toketlen, gyava, puhapocso barlanglako fereg.
zokogjatok 2017.07.24. 20:40:31
morph on deer 2017.07.24. 20:42:15
Lejjebb melegebb van, ne mentegetôzz;))
zokogjatok 2017.07.24. 20:42:17
No, erről van itt szó kérem. Csak itt nő volt, de stimmel.
morph on deer 2017.07.24. 20:44:53
"Ennél már nincs lejjebb."
Próbáltad már a "gödörbe vájt lyukakat"?
dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 20:45:00
dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 20:49:33
thegabcsi 2017.07.24. 20:55:34
Már megint jössz ezzel az összeomlással, de erről egyrészről nem beszél senki, másrészről lényegesen többről szól, mint a lelkiszegény lipsik gonosz sóvárgásáról orbán ellen..
morph on deer 2017.07.24. 20:56:34
Visszatérve: azért nálam - még - van jelentősége annak, hogy különbséget jelent, ha valakinek az a dolga, hogy védje a határ, vagy csak úgy "szórakozásból" durva tapló.
Ugyanez vonatkozik a posvány történetre is. Aki kivezette a lányt az durva volt - amit nem láttam indokoltnak - de a gyökér, aki a hajánál fogva lerántotta az még aljas görény is!
Egyébként nem tudom, hogy valaki is odament-e hozzá, hogy megkérje, mondom MEGKÉRJE, hogy hagyja abba?
Vagy csak régi jó szokás szerint a felmenőivel kezdték?
Mondom, nem tudom!
Valakinek van erről információja?
morph on deer 2017.07.24. 20:59:53
"Mosdatja itten a szerecsent"
Melyiket? Most tényleg!
Elvesztettem a "színes" fonalat valahol...
]{udarauszkasz 2017.07.24. 21:00:00
dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 21:02:31
ember100 2017.07.24. 21:05:52
Helló !
Öööööö szoktál az utcán sétálni ?
MINDEN állami építkezésen ott a tábla ... építkezés összege 1.2 milliárd ebből 1 milliárd EU támogatás !
Persze nem laktunk gödörben DE a panelek szigetelése , utak ... stb. nagy része EU-s pénzekből van !
Ja ha a fizetésed 10 % odaadod és KAPSZ 80 % vissza akkor ne hogy már NEM KELL AZ EU !
Talán megérted :)
dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 21:06:02
De még csak az se tiszta, hogy ki volt, milyen minőségben. Biztonsági őrnek túl volt fegyverezve, TEK-esnek nem ismerték el.
Tán a Securitate felejtette ott 30 éve, de ahhoz meg fiatalnak tűnt.
Vagy apgrédelt a fradisec.
morph on deer 2017.07.24. 21:08:04
OK, mondom, hogy fonál-gondjaim vannak :(
Meg hogy 'tele' van a 'fon'alam is, - azon pötyögök jövet-menet :)
dr. mesterséges színezék 2017.07.24. 21:08:54
Meg Lőrinc gazda is csak egy gázos volt.
nick papagiorgo 2017.07.24. 21:14:14
Nektek (elvileg) tévé- és egyéb médiaeseményekkel kellene foglalkozni, sokkal jobban is áll nektek az (mint ahogy a totalcar autókkal foglalkozik pl). Adott esetben még tárgyilagosnak is tűnhetnétek.
Mi a francnak foglalkoztok (huszonhatodiknak) párt, politikai és egyéb hasonló eseményekkel, meg nem érthetem. Ha meg mindenáron politikai nyilatkozatokat akartok tenni, akkor tegyétek azt, de ne ebben a rovatban. Egymillió egyéb lehetőség van rá. Ezzel csak a saját brandeteket romboljátok. De ti tudjátok, mit csináltok.
turulpina 2017.07.24. 21:36:13
Orbán Hazaáruló Viktor 2017.07.24. 21:42:12
Sose mondtam egymilliót. De a tény attól még tény marad, a 40 év alatti barátaim nagy része kint él, akármit is kommunikál vezéred.
Még a reklámokban is ezt tolják, nem tudja fizetni a rezsit, nem tudja meglátogatni kint élő gyerekeit. Ez ma a magyar valóság.
VT Man 2017.07.24. 21:42:34
A kommented olyan szintû verbális agresszió, ami egy fizikai helyzetben pontosan megfelel egy nõverésnek.
Nem te rántottad le a provokátornõt?
VT Man 2017.07.24. 21:44:20
Csak azt ne hidd, hogy ha jön a baloldal, akkor a külföldre ment magyarok hazajönnek...
Akkor lesz majd koppanás és hazudozás, hogy miért nem jönnek haza.
szánmonoxid 2017.07.24. 21:46:03
Nem tudom, hogy mivel cseszett volna ki velem.
Ami a diszlexiát illeti lehet, hogy neked az nincs, de a funkcionális analfabetizmus elég keményen megvan nálad. És félek, hogy te nemcsak megjátszod.
Majd olvastasd fel magadnak, amiket írtam, és magyaráztasd is el. Hátha akkor sikerül felfogni. Most láthatóan ez még nem megy neked egyedül. Esetleg kérd meg az emlegetett gyerekedet. Ha már ennyire okos lett az iskolában.
turulpina 2017.07.24. 23:19:28
anya majd szól, ha le kell feküdni
turulpina 2017.07.24. 23:21:06
Hozzászólok 2017.07.25. 01:00:38
a hölgy mindent elkövetett hogy ki kelljen cipelni. Lefeküdt a földre, hangoskodott stb.
A felháborodott cikkíró szerint elegendő lett volna, ha megkérik, hogy legyen szíves hagyja abba és menjen ki. Biztos megtette volna első szóra.
Ugye, kedves cikkíró?
Ha cikke alapfelvetése egy hlyeség, hiába sorol utána mégoly említésre méltó problémákat, nem fog tudni meggyőzni senkit.
verjemanyadba 2017.07.25. 01:18:38
szánmonoxid 2017.07.25. 01:39:23
Nyilván akkor ez a véleményed a 2006-os szemkilövött faszokról is.
Nem volt szép húzás, hogy kilőtték a szemüket, de házhoz mentek a pofonért, ne csodálkozzanak, ha megkapták.
Demokrata Hungarofil 2017.07.25. 06:29:29
Demokrata Hungarofil 2017.07.25. 06:34:42
Demokrata Hungarofil 2017.07.25. 06:35:56
Demokrata Hungarofil 2017.07.25. 06:44:39
Demokrata Hungarofil 2017.07.25. 07:14:34
eastern 2017.07.25. 07:21:51
(Fekete-Győr András)
fabijoe 2017.07.25. 07:46:26
dr. mesterséges színezék 2017.07.25. 09:10:01
dr. mesterséges színezék 2017.07.25. 09:13:53
Ahogy a repülőgépes mókákat kipróbáló apóka fogalmaz, amikor az út eredménye a nyakában köt ki: na erre nem számítottam.
turulpina 2017.07.25. 09:18:47
turulpina 2017.07.25. 09:19:42
eszengé · http://kukacossajt.blog.hu 2017.07.25. 09:29:59
cukkmukk 2017.07.25. 09:51:47
David Bowman 2017.07.25. 11:15:27
Demokrata Hungarofil 2017.07.25. 14:56:22
Tenkes Kapitánya 2017.07.26. 00:27:51
A cikkíró a magyar jobboldalt en bloc lelkes nőverőként állítja be. Ez a cikkírót minősíti.
Tenkes Kapitánya 2017.07.26. 00:28:44
Ezüstliliom 2017.08.28. 10:25:17
Egyébként szeretném jelezni azoknak, akik szerint rendben van, hogy "saját érdekében kivezették", hogy egyrészt volt joga ott lenni, és szólásszabadság van, másrészt ha bárhol valakivel szemben támadólag lépnek fel (értsd: lerántják a földre a hajánál fogva), akkor nem azt az embert vezetik el lefogva, akarata ellenére, akit megtámadtak, hanem azt, aki megtámadta.