Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Az évszázad kitérője: a Honvéd győzelemtől Sorosig

2017. május 29. 20:13 csarnoe 77 komment

George F. Hemingway született Szabó György, a 24 év után bajnok Honvéd tulajdonosa volt a hétfő esti Tények Extra vendége. A sikeres csapat mögötti sikeres üzletemberről kiderült, "nem politizál, de van véleménye". Szerk.: Egy olvasónk küldte el nekünk a nem politizáló Hemingway cikkét, ami a Magyar Időkben jelent meg.

Először tanulmányairól és kalandos életútjáról kérdezték, elmesélte, hogy azért vette meg a Honvédet, mert 2006-ban túl sok pénze volt. De a riport felénél valami egészen bizarr történt: Hemingway hirtelen Soros Györgyről kezdett beszélni, és egyszerűen nem bírta abbahagyni.

Sorosról először csak annyit mondott, hogy a kommunizmus és az antiszemitizmus elleni erőfeszítései miatt tiszteli. De a pillanatnak nem lett vége, a 6 perces riportból 1,5 perc telt el azzal, hogy Hemingway kifejtette: "helytelen", ahogy Soros beavatkozik a magyar és más államok ügyeibe.

Hemingway szerint az is "helytelen", hogy a milliárdos egy egészen lehetetlen elvet próbál Európára erőltetni, 

ez a szörnyű bevádorlás, amire abszolút nincs szükség, meg kellene állítani bármi áron.

Ezután az (egyébként fiatal korában a kommunista Magyarországról az USÁba emigrált) üzletember a bevándorlásról beszélt, aminek a végeredménye szerinte egy megváltozott, muzulmán Európa lesz. Mindeközben a képernyőn a manchesteri terrortámadás vágóképei futottak.

soroslondon.png

De a legjobb talán az, ahogy a Tények visszacsatolt a valóságba. Mikor Hemingway elmondja, milyen sötét jövő vár az alkalmazkodásra képtelen muszlimok által lerohant Európára, a narrátor egy brilliáns mondattal visszavált a riport valódi témájára:

Nade most vissza a Honvédhoz, és irány a pálya!

 Ilyen kitérőt tényleg csak egy helyen tudnak ma Magyarországon, állva tapsolunk!

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ManhattanProject 2017.05.29. 20:20:55

Kedves szerző! Mi itt a hír? Vagy csak közös tények fikázásra gyűltünk össze? Azért felesleges volt ennyit gépelni. Az utolsó mondatot elég lett volna twitterre bepötyögni.

Žďárský 2017.05.29. 20:44:04

Mondja mindezt egy migráns, aki egy kommunista országból ment az USA-ba. Ahol ahelyett, hogy potenciális szovjet kémként internálják és megbélyegzik, befogadták és lehetőséget adtak neki.
Persze aki jellemtelen hulladék, abból a pénz és a lehetőségek sem csinálnak rendes embert.

BaluBéla 2017.05.29. 20:44:22

@ManhattanProject: az utolsó mondatot neked is elég lett volna bepötyögni.

ManhattanProject 2017.05.29. 20:48:07

@BaluBéla: nem értem, mi a problémád? Szerzőnek adtam ki magamat?

desmond 2017.05.29. 20:54:13

Neked pedig elég lett volna a hír fogalmát bepötyögni mondjuk a googleba.

Leadfoot 2017.05.29. 20:56:51

@ManhattanProject: A hír az, hogy a propaganda-médiánál mindenből ki tudna hozni egy jó kis sorosozást meg migránsozást. Legyen az focibajnokság, vagy a tőkés récék nemi élete.

Most jó?

ManhattanProject 2017.05.29. 20:59:20

@Leadfoot: ne haragudj de számomra az nem hozzáadott érték, hogy valaki legépeli, mit mondtak el egy tévéműsorban.

Leadfoot 2017.05.29. 21:02:15

@ManhattanProject: Már megbocsáss, hogy ilyen nyersen fogalmazok, de akkor a faszé' olvasod?

ManhattanProject 2017.05.29. 21:04:18

@Leadfoot: persze ez a legjobb érv. Nem tetszik ne olvasd, ne nézd, ne figyelj oda. A negatív véleményt nyomjuk el, és éljen a PC <3

Punxsutawney Mormota 2017.05.29. 21:12:07

@Свобода: Ugyan már! Csak mindent megtesz egy új stadionért :D

hellrod 2017.05.29. 21:18:33

"ne haragudj de számomra az nem hozzáadott érték, hogy valaki legépeli, mit mondtak el egy tévéműsorban."

És pontosan melyik hozzászólásod képvisel hozzáadott értéket?
Azért jöttél ide, hogy leírd, hogy ez a cikk felesleges?
Mert ugye miért is írná le valaki, hogy mi hangzott el. Egyáltalán hogy mi történik a világban. Hiszen az ott már megtörtént, elhangzott, ugyan ki mást érdekelhet.
Részvétem.

ManhattanProject 2017.05.29. 21:24:38

@hellrod: nem állítottam, hogy képviselek hozzáadott értéket de nincs is belőle reklámbevételem, mint a hangzatos című cikkeknek helyt adó tartalomszolgáltatónak.
Természetesen azt is mevrzhetjük hírnek ha kelemen anna orrából élő adásban fröcsögött a takony csak nem biztos, hogy egy magára valamit is adó szerző egy ilyet kiadna a kezei alól.

Sir Galád 2017.05.29. 21:35:11

@ManhattanProject: Mi a hír? Hogy a Honvéd bajnoki címéből sorosozás és migránsozás lett? Mi a te szereped itt? Hogy a felhívd a figyelmet a "PC-re", amit itt kb. senki nem alkalmaz ma Magyarországon? Vagy csak fikázni gyűltél ide? Elgurult a gyógyszer? Kifogyott az alkohol? Kérlek írd már le mi a gond, hogy mi is megértsük. Tudod mi ilyen pc-kvagyunk...

gomorra21 2017.05.29. 21:35:38

Megszoksz, vagy megszöksz. Hemi papa jó alattvalónak akar látszani, mert különben kicsinálják. Ez az öncenzúra jellegű, helyezkedő, puha gerincű hozzáállása rendszer alapja.

Sir Galád 2017.05.29. 21:37:56

Hemi papa már heti szinten tolja a felszopást, talán így akarja elkerülni, hogy felvásárolják a Honvédot vagy állami támogatásra gyúr, még nem tudjuk, de mindent érdekből csinál

belert 2017.05.29. 21:50:06

@ManhattanProject: nekem érték, mert nem nézek tévét, ezért érdekel, hogy mivel etetik azokat, akik igen. Elég lényeges, hogy milyen propaganda folyik egy nézett tévéműsorban, amit így megtudok, egyébként nem tudnék róla.

hellrod 2017.05.29. 21:51:48

Azt, hogy mit ad ki a szerző a keze alól, azt bízd a szerzőre. Azzal meg, hogy így minősíted, semmit nem érsz el, mondhatnám semmit nem ér.

pamut 2017.05.29. 21:58:46

A fidesz nevű gyűlöletvallásban Soros az ördög (volt is más, lesz is más, mindig frissítik a pillanatnyi érdeknek megfelelően), akit gyűlölni már kötelező. Ez már a csoporthoz tartozás feltétele. Aki nem gyűlöl az nem fideszes, pont. A Soros-gyűlölet a fideszizmus lényege.

bekestobbsegg 2017.05.29. 22:10:14

És akkor mi van, ha ez a véleménye? Hol a videó? Gondolom erről is volt szó, mert korábban már nyilatkozott a témában.

mikimackó 2017.05.29. 22:11:25

annyit sorosoznak, hogy megszokják és a végén még nem megy fel tőle a vérnyomásuk......, na, akkor bajban lesznek !

szbszig 2017.05.29. 22:27:14

Még egy George nevű, Amerikába szakadt magyar. Én már nem hiszek az ilyeneknek, akkor se, ha személyesen Vajna bácsi tévéjében nyilatkozik. Igazából Vajna bácsinak és a tévéjének is egyre kevésbé, és neki is csak azért, mert őt legalább nem George-nak hívják.

A Momentum kiütötte orbánt 2017.05.29. 22:31:47

Csak tán nem ez az a Soros, aki a felcsúti Orbánt meg a fél pártját támogatta pénzügyileg meg külföldre utaztatta őket, aztán 1990-ben a Parlamentbe pénzelte be őket?

Hát most már nekem is elegem van ebből a Sorosból, hogy ez amikor bevatkozik egy ország belügyeibe akkor a mocskos tolvaj hordákat rakja be a hatalomba akikkel aztáln szabadrablásban fosztják ki az országot.

Az összes Soros ügynökkel le lesz hamarosan számolva, az elsők akik bitófákra jutnak azok a 80-es évek első Soros ügynökei lesznek!

BiG74 Bodri 2017.05.29. 22:48:55

A fityisz szerintem ezt a sorosozást elcseszte. Szerencsétlen soros hány éves? 87? Banyek, már nem sokáig lehet utálni! Ki lesz helyette?

2017.05.29. 23:22:52

ne már. még egy sorosos cikk a commentblogon, és hisztizni fognok. ott van erre a csomó polblog. de filmkritikat kultot, zenét nem engedtek kommentálni, ezt meg behozzátok ide, és igen? szomiszmájli.

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2017.05.29. 23:26:23

@ManhattanProject: Most komolyan a túlzott polkorrektséget kéred számon azon, hogy "faszé' olvasod"?

2017.05.30. 00:00:26

@nagy1: hazudni, összemosni tényleg könnyebb. Itt van például a fidesz. A .igráncsokkal riogat.
Pedig van köztük keresztény is. A merényleteket ráadásul az isis nem a migráncsokkal hajtatja végre. Hanem elmebetegekkel. Akik itt születtek...
Párbuzam: A vörös brigádok európaiakat robbantgattak, keresztény európaiként, a palesztinok anyagi támogatásával.
Hogy hülye legyél, nem kell muszlimnak lenned...
Tehát a fidesz összemos, uszít , gyűlöletet kelt...jé, az isis ugyanezt csinálja!
Te meg elhiszed a fidesznek...képes lennél pogromokra is. Mint egy bolond muszlim. A különbség pusztán annyi, hogy nem vallási alapon tüzelnek. Hit alapon...az meg már ogyanaz...

siriq111 2017.05.30. 01:47:58

@Könnyen elkaptuk, uram!: Az en meglatasom szerint is igy van. Baromi sok idiotat toborzot az ISIS sok orszagban akik eleve ott szulettek es semmi de semmi kozuk nem volt soha az islamhoz. Az, hogy ezt sokan nem kepesek megerteni es azt sem, hogy maga az islam is elutasitja es kizarja soraibol ezeket a barmokat , joggal. Terrorizmus eddig is volt, meg nagyobb szamban tortent meg a terrorcselekedet mint mostanaban. Nyugodtan meg lehet nezni a satisztikakat. Idiota barmok mindig is voltak es lesznek is.

siriq111 2017.05.30. 01:53:28

Arrol nem is beszelve, hogy a magyarok sem jobbak csak nem fernek hozza a szukseges anyagokhoz es/vagy robbantas kivitelezesehez. Megoldjak mashogyan. Van kes , stb. amit felhasznalhatnak , amit meg is tesznek heti szinten. Nem kell itt messzire menni. Itt is baromi sok okor van aki heti szinten nyirja ki a masikat.

Mercel 2017.05.30. 01:59:38

@ManhattanProject:

Nincs elnyomva a véleményed.
Kimondhattad, leírhattad.

Azt viszont ne várd, hogy ha a mocskos tolvaj hazaáruló rezsim házitévéjét véded akkor itt megtapsolnak érte és azért se polkorrektséget fikázd (kurva helytelenül) ha téged elküldenek ezért finoman vagy kevésbé finoman a picsába.

Amúgy felhívom a figyelmed a blog nevére - Comment blog.
Igen ez a blog konkrétan más médiatermékeket kommentál.
Ezért van. Sixx és az olvasóközönség pedig be van oltva a rezsim, a rezsimcsicskák és hülyék valamint az élősködők ellen is.

Ha egyikben sem ismertél magadra akkor rövid a felsorolás.

siriq111 2017.05.30. 02:58:29

@Mercel: Igazabol nem is ertem a fanatikusokat. Hiszen a tenyeket tobb forrasbol tobbfele szemszogbol szoktam megvizsgalni, ertelmezni, majd a helyzethez foghatoan ami valltozhat, ujragondolni. Ezek utan mar meg is alkodhattam a sajat velemenyemet ami a sajat allaspontomat tukrozi es nem egy pr akar milyen termeket. Emberek szimplan elfelejtettek gondolkodni es meg altalanos iskola matekot sem tudjak hasznalni, megfeleloen.

siriq111 2017.05.30. 03:09:06

Meg egy gondolat. En speciel, kotelezove tennem mar az altalanos iskolaban az allampolgari ismereteket, legalabb 2 even keresztul. Vizsgaval zarandoan. Most nem a fidesz es tarsai fosra gondolok , hanem egy olyan megvalositasra ami arra osztonzi a tanulokat, hogy legyenek kreativak es felelossegtudatuk a tobbiek es a sajat hazajuk irant. Ne hadjak , hogy egy kis csoport vagy barki ki akarja sajatitani a jelenet/jovojet es totalisan beleszoljon abba amit csinalhat. Ha ez eltunik, mar csak robotok lesznek meg egy allat szintjet sem fogja elerni.

Kőműves Kellemetlen 2017.05.30. 03:39:44

@siriq111:
"csak nem fernek hozza a szukseges anyagokhoz"
Ne csináld. Műtrágyából meg benzinből is remek robbanóanyagot lehet csinálni, mindkettőt mázsaszámra vásárolhatod engedély nélkül.
www.livescience.com/6413-fertilizer-bombs-work.html

"kotelezove tennem mar az altalanos iskolaban az allampolgari ismereteket,"
Amerikában pl. van ilyen. Aztán mégis ott van a legtöbb lövöldözés az iskolákban. Ami szintén nevezhető terrorizmusnak.

@Mercel:
Nehéz lehet neked meg sixxnek önmagatok ellen beoltva létezni...

siriq111 2017.05.30. 03:42:40

@Kőműves Kellemetlen: Kozel 15 ev utan amit kulfoldon toltottem el, mar nekem sem megy a helyesiras ugy ahogy kellene. Baromi sokszor kell gondolkodnom azon, hogyan is irjak eppen azt a szot ami nekem kell. Neha en is keverem a nemetet az angolt es a vegen a magyart a mondatszerkezetben. legalabb elmondhatjak a tobbiek ha akarjak, hogy penzel magyar vagyok aki kulfoldon jart :D

siriq111 2017.05.30. 03:46:57

@Kőműves Kellemetlen: Ido kerdese es itt is lazan nem 1 az egy ellen megy, hanem 1 a tobbi ellen es meg csak az ISIS sem kell neki. A kozeli ismeretsegemben van par rendor de azok a story-k amiket megosztanak, mar tenylegesen utnek. Eszmeletlen sok idiota maszkal az utcakon. Ez nem vicc.

Kőműves Kellemetlen 2017.05.30. 04:09:04

@siriq111:
Mondjuk te valószínűleg nem is az írásaidból élsz. Ő meg igen. Ez azért elég jelentős különbség.
ehát neki illene ismernie a szabályokat. Kb. ahogy a villanyszerelőnek, hogy mit hova kössön, hogy aztán ne basszon agyon senkit az áram, ha a falnak támaszkodik. Az ábécé (nagy részének) ismerete ugyanis még nem írástudás.
Ha én elbaszom valakinek az autóját/számítógépét/mobiltelefonját/akármijét, amit hobbiból szerelek (nem fordult még elő, de előfordulhat), az is ciki, de azért közel sem annyira, mintha főállásban, pénzért tenném ugyanezt.

Ami meg az utcákat illeti, igen.
És ezek igen nagy része Budapesten külföldi.
Menj végig egyszer a bulinegyeden péntek vagy szombat este 10-től reggel 4-ig, és nézelődj. És a legnagyobb faszok nem magyarok lesznek, és a legnagyobb számban sem (bár lesz azért az is néhány). Pedig ők vannak itt otthon.

É2I 2017.05.30. 07:35:14

Mindig is megmosolyogtató, amikor egy _blogot_ a helyesírással meg a tartalommal baxtatnak. ;)
Kb. olyan mint amikor valaki beszól a f.szbúkon vagy a twitteren:
Aztata ne misúgy kel irní!!!!4!

Hogy on is legyen; nem értem, hogy mi még a célja a fidesznek a sorosozással. A tágabb környezetemben is mindenki unja, könyökén jön ki és már k.rvára nem érdekli, stb.
Néha már az a gondolatom támad, hogy ez az erősen kontra-produktív sulykolás direkt valamiféle immunizáció. Olyan csavar a csavarban. De aztán elhessegetem ezt a gondolatot; látva a fidesz átlag politikusait ennyire egyiknek se tekervényes az agya.

ManhattanProject 2017.05.30. 07:38:14

@Mercel: nem nézek tv2-t és szerintem is siralmas ott a színvonal. Ez még nem ad felmentést arra, hogy itt is az legyen.
Az meg, hogy ha valami nem tetszik, akkor ne kritizáljam, hanem forduljak el, mi ha nem pc?

Virág et. 2017.05.30. 07:46:39

@ManhattanProject: Pedig erről szól a comment:com évek óta. Jó reggelt!

sinus67 2017.05.30. 07:50:17

@Kőműves Kellemetlen:
1. Helyesírás témában egyetértek, bár a blogok írói nem mind ebből élnek szerintem.

2. Magyarország nem a bulinegyedből áll! Az egy elenyésző része. A bulizást, ittasságot (ne aggy' Isten kábultságot /igaz szerintem az is idióta/) én nem keverném bele abba, hogy mennyi idióta van az országban. Gondolj csak bele: Magyarok Nyilai, MNA, Magyar Gárda, stb. Ezek mind félkatonai (teljesen idióta) szervezetek, akiknél fegyverek is vannak, gyakorlatoznak, és előbb-utóbb felhatalmazva érzik magukat az eszközeik használatára, ha a kormány egyfolytában az ellenségképet sulykolja, amelytől meg kell védeni hazánkat. Túl fogják tolni végül! Akkor derül ki mennyi igazán idióta él ebben az országban. Egyik nép sem hülyébb a másiknál, ha olyan hatalom van az országában, aki fanatizálni tudja elsősorban a tanulatlanokat, rossz sorban élőket.
"A semmiből is hatalom lesz, ha valaki meggyőz egy maréknyi elkeseredett embert, hogy jogában áll jogtalanságot cselekedni" (Rejtő Jenő)

Netuddki. 2017.05.30. 07:59:38

Azt ezek szerint elfelejtette hozzátenni, hogy csak akkor nem lesz muzulmán Európa, ha jövőre folytathatja a lopást az orbán banda? Vagy ez is megvolt?

kőkobaki 2017.05.30. 08:06:41

Jövőre már a Honvéd is többet fog kapni az állami kasszából! Ez a Sorossal szembeni kitérője elég lesz hozzá!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2017.05.30. 08:29:58

"a legjobb talán az, ahogy a Tények visszacsatolt a valóságba. "
Az valami hiba lehetett, ha oda

bgp 2017.05.30. 08:53:46

@ManhattanProject: Szépen megkomponált interjú a Honvéd győzelme kapcsán. Gondolom a faszinak azt mondták, vagy együttműködik, vagy Einstandolják a csapatát.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2017.05.30. 09:04:00

@É2I: Értelmes ember tudja normálisan kifejezni magát. A helyesírás ennek része. Blogon is, fb-n is. Ezt a blogot sokezer ember olvassa naponta, elvárható az igényesség.
(Ezt is telefonról írtam, mégis van nagybetű, központozás... )

xporolyke 2017.05.30. 09:20:38

A Honved elott le a kalappal es jo latni, hogy kisebb koltsegvetesu klub is tud bajnoksagot nyerni. Hemingway meg mindig is egy penzehes figura volt, ugy latszik Amerikabol haza csak ilyenek jonnek, most Sorosozik egy jot, holnap jon a penzeso es beletolnak a Bozsikba meg par milliardot (, amit amugy Sorosozas nelkul is 1000x jobban megerdemelt volna mar eddig is, mint az eppen kihullo MTK, vagy a tobbi kormany kozeli klub). Nem volt ez tobb, mint egy gesztus Viktorek fele. Mondjuk Viktorek gesztusa meg annyi volt, hogy vittek Rossit, szoval bekaphassak.

Trackers 2017.05.30. 10:37:57

Minden szava igaz volt a csávónak.

Nem lehet, hogy éppen ez az Indexes valóságferdítők igazi problémája ?

oldalas 2017.05.30. 10:49:06

Mikor lesz post az Eurovízion politizáló osztrák műsorvezetőről?

Cinkes 2017.05.30. 10:54:40

ami sorosról kering azt valaha valaki akár egyszer is bizonyította?

Trompf · http://trompf.blog.hu 2017.05.30. 11:03:58

@Cinkes:

Igen.

A kiszivárgott levelezéséből derült ki, hogy az Ikrajnai, Macedón és nagyjából minden Kelet-Európai kormány munkájába beavatkozott.

Ugyaninnen derül ki, hogy az EU-s képviselőkről listát vezet, hogy kik a megbízhatóak számára.

Maga nyilatkozta, hogy az EU fogadjon be korlátlanul migránsokat, és vegyenek fel a tagországok hiteleket, amiből eltartják őket.

Csak ezekről nem ír az Index, HVG, Népszava, ... és ezekről nem beszél az RTL. De attól még igazak.

Meg ezekről se beszél a ballib média.
A legröhejesebb, hogy ezek beszélnek hírhamisításról, miközben semmit nem közölnek ami évek óta kiszivárgott Sorosról:

dailycaller.com/2016/08/29/leaked-soros-document-calls-for-regulating-internet-to-favor-open-society-supporters/

Cinkes 2017.05.30. 11:10:34

@Trompf: az úgynevezett alt right médián kívül sehol nem beszéltek ezekről, amit pont ezért nem vennék készpénznek. szóval kamu bizonygatásoktól kímélj meg.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2017.05.30. 11:27:47

@Cinkes:

Márhogy kamu, hogy feltörték Soros és Clinton levelezését ?

Vagy kamu, hogy a bevándorlás mellett felszólalt többször is ?

A célja épp az, hogy csak a saját maga által kontrollált médiát tüntesse fel hitelesnek.
Ő csinálja és cégei az úgynevezett Fact Check controllt a neten.
Maga Zuckengerg jelentette be nemrég.

Persze mindenki abban hisz amiben akar.
Nem sokára engem pl az indexes Fact Checkerek fognak kivégezni, mert minden ami kiszivárgott Sorosról az számukra nem is létezik.

Baaah 2017.05.30. 11:28:47

@Trompf: ez a hivatkozás, arra az újságra, aki ledér hölgyet fizettet le, hogy valakit hamisan megvádolhassanak? Ennél azért még több kellene, hogy hihető legyen az állítás.

De tudok jobbat Soros György ellen :)
Ha ő nincs nincs a Fidesz sem :D

Trompf · http://trompf.blog.hu 2017.05.30. 11:36:19

@Baaah:

Értem hogy kínos Soros és Clinton kiszivárgott levelezése az úgynevezett civilek számára, és hogy ciki miszerint erről a ballib média egy sort se ír, de ettől még ez a valóság:

www.geenstijl.nl/archives/images/soroskooptbrussel.pdf

Majd legközelebb jobban vigyáznak a levelezésükre.
De a levelek létezését tagadni, na ahoz már pofa kell, azok után hogy a fél világhálót beborítják a részletek.

Igen azt a felét.
A másik fele meg kussol róla mélyen, és kitalálta a Fact Checking projektet.

Cinkes 2017.05.30. 11:40:16

@Trompf: az kamu amit hírként tálalnak vagy ahogyan tálalják. az eddig sem volt titok, hogy pártfogolja a bevándorlókat (megjegyzem ez azért keresztény alapérték, hogy az elesetteken segítsünk) de az nem ugyanazt jelenti mint ami kering, hogy szórólapokkal meg mit tudom én hogyan ráveszi az arabokat, hogy jöjjenek európába káoszt csinálni. azt meg te sem hiszed el, hogy az alt right "hírfolyamon" kívül csak soros által kontrollált hírfolyamok vannak.

Cinkes 2017.05.30. 11:47:00

@Trompf: ja és még egy, dolog, hiába hivatkozol ide alt right oldalakat bizonyítékként az csak azt bizonyítja, hogy te egy hazaáruló vagy.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2017.05.30. 11:51:27

@Cinkes:
Pont annyira kontrolálja Putyin a többit, mint Soros az egyiket.
Semennyire.

Politikai érdekszövetség mentén íródnak a cikkek.
A független újságírás halott mindenhol, ami azt jelenti hogy nincs publicitása.

Soros, Clinton, az EU-s szocik, és liberálisok egy branch. Ők ugyanazokat a híreket cenzúrázzák, és titkolják, és az általuk irányított média.

A többi az meg a másik végletet szajkózza, amit Putyinnak tulajdonítanak, és az EU-s széljobb.

Az igazság, mint mindig középen van most is.

Cinkes 2017.05.30. 12:00:49

@Trompf: mi ez a hangnemváltás az utolsó mondatban? eddig mintha nem ezt hazudtad volna... számomra már elveszett a hiteled, szóval kár a gőzért. a különbség abban van, hogy míg az egyik oldalon még ha olykor gyengén is de megvannak a fékek és ellensúlyok, és a vezetőség periodikusan cserélődik, addig a diktátor wannabek nem igazán tűrik meg az ellenvéleményeket az életpályamodelük miatt.

fran7 2017.05.30. 12:12:24

Kedves szerző. Az index nem ugyanazt csinálja pepitában. Bármelyik amerikai csávóval közöltök interjút, akkor megkérdezitek mi a véleménye a CEU-ról és a magyar kormányról. Miért? S az értelmesebb elmondja, hogy nem kellene egyetemeket bezáratni és a tudás jó. Mert okos emberek és tudják, hogy bonyolultabb a világ attól mint, hogy ő az amerikai majd megmondja, mit is kellene csinálni. Magatoknál miért nem ítélitek el ezt a hozzáállást? Nektek sem áll jól.

BéLóg 2017.05.30. 13:01:49

@siriq111: Rohadtul kizárják maguk közül. Ahogy Salam Abdeslamot Belgiumban, hetekig járkált Molenbeekben és egy büdös helyi lakos se' dobta fel őt, hát annyira kirekesztik a terroristákat maguk közül.
Hülye vagy mint a sejhaj, ez a kétszintű duma, amit a fax PCnyelvű barmok bevesznek. POFÁZNAK arról hogy így meg úgy meg minden, de zárt ajtók mögött a mecsetben vért isznak és bombák összeszerelését tanulják a legnagyobb egyetértésben.
Már az is egy borzalmas hazugság, hogy az iszlám jelentése "béke".
Az iszlám jelentése ALÁVETÉS.
Alávetés annak, amit Allah akar, akinek az egyetlen földi képviselői a muzulmánok. Aláveted magat, adót és védelmi pénzt fizetsz ha hiszel egy Istenben, ha meg nem, akkor te szabad préda vagy akit meg kell ölni MINDEN muzulmán szerint. Alávetve meg aztán szépen megfojtanak, elsorvasztanak, kiirtanak apránként és akkor eljön a Nagy Vágyuk, miszerint az EGÉSZ VILÁG Allah és az ő muszlim követői alá lett vettetve.
Ez a muzulmán ideológia és nem más.

7esbusz 2017.05.30. 13:10:14

Akkor lesz kisvasút is a szép új Honvéd stadion mellé?

user friendly 2017.05.30. 13:31:11

@fran7: miért, szerinted kéne egyetemeket (akár csak egyet is) bezáratni?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2017.05.30. 13:53:08

@Trompf: Kamuhíroldalakon kívül hol beszélnek erről

fran7 2017.05.30. 14:17:33

@user friendly: A lényeg, hogy mindkét oldalnak van egy vesszőparipája, amit megkérdez minden interjúalanyától. Jobboldal a migrációra indul be, míg a másik a CEU-ra. Ráadásul csak azt kérdezi meg, aki azt válaszolná, amit elvár.
De hogy a kérdésedre válaszoljak: minden egyetem a politikai hatalom kiterjesztésének eszköze is. S minden államnak joga van arra, hogy ezeket az eszközöket legalább felügyelje és számonkérje és korlátozza.

Májkül 2017.05.30. 14:35:21

@fran7: azért az Index és a tv2 között van egy nagy különbség: A tv2-öt állami (=fidesz) támogatással szerezték meg és állami (=fidesz) támogatással mükôdik. Ennek megfelelôen a fideszes propragandát nyomatja, mint az a fenti cikkbôl is látszik. Csakhogy az állami támogatás az közpénz és nem a fidesz pénze. Ezért nem is fideszpropagandára kellene költeni, mert az csalás, lopás és hûtlen kezelés. Érdekes, hogy téged az zavar, ha egy fideszes médiát kritizálnak, de az nem zavar, ha az adófizetôk pénzét a fidesz a saját médiabirodalmának a kiépítésére használja fel.

Kőműves Kellemetlen 2017.05.30. 14:44:37

@bgp:
Nem kellett neki ilyesmi mondani, régóta erősen Orbán-seggnyaló fideszes.
A Honvéd stadionját pedig jövőre felújítják, de ez sem most dőlt el, hanem már vagy 2 éve. Csak a bajnokság végéig épp a Honvéd nem akarta elkezdeni.

szánmonoxid 2017.05.30. 14:57:32

@Baaah:
A Fidesz már vagy 1 éve létezett, amikor Orbán Soros-ösztöndíjat kapott.
Szóval bőven lett volna nélküle is.
Aki erősen hibáztatható, az Stumpf István, és akkori apósa, Horváth István akkori belügyminiszter. Ha ők nincsenek ebben a felállásban, nos, akkor valószínűleg tényleg nincs a Fidesz. Így ugyanis nyugodtan garázdálkodhattak, ha valami szarba kerültek, Horváth kimosta őket.
Így könnyű ellenállónak lenni.

mecseki111 2017.05.30. 14:57:33

Ezt a hazugságsorozatot nehéz volt összehozni?????Mindenki tudta ki ez az alak??Egy nagy senkiházi.

fran7 2017.05.30. 14:58:25

@Májkül: Röviden, engem a demagógia és propaganda ugyanannyira zavar. Noha tudom, hogy itt senkit nem zavar egyik sem, ha az éppen azt mondja a média, amit éppen hallani akar. Csak a független újságírás, ami állítólag létezik, nem ezt jelenti.

user friendly 2017.05.30. 15:00:32

@fran7: mondj már légyszi egy olyan országot, ahol az egyetemek a politikai hatalom eszközei. Diktatúrák nem érnek!

szánmonoxid 2017.05.30. 15:00:56

@Májkül: .
Na igen, ezzel ellentétben az Index tulajdonosa a magántőkés Simicska.
Eddig meg a magántőkés fideszes Spéder volt. Aki biztosan nem fideszes simlivel szerezte a pénzt, mert a fideszesek ilyet a világért sem tennének.

szánmonoxid 2017.05.30. 15:04:09

Ahogy látom, beindult a moderáció, az előbb még volt itt egy a Gárda szerepét normálisan ismertető hozzászólás, aztán hogy eltűnt egyszer csak.

Meg ne tudja a gazdátok, mert szorultok!
Egy egész hétig Vona alfelét kell nyelvelni utána az egész gerinces Index-csipet-csapatnak!

Kodomo 2017.05.30. 15:07:49

El kellett oszlatni a gyanút, hogy a Honvéd azért nyerte meg a bajnokságot (a Felcsút helyett), mert ellenzéki és direkt borsot akar törni OV orra alá. Így talán a soronkövetkező bajnokságból nem zárja ki a csapatot az MLSZ.

Májkül 2017.05.30. 15:27:58

@szánmonoxid: Ezzel ellentétben Simicska nem tulajdonosa az Index.hu ZRrt.-nek, mert az egy alapítvány kezében van, amit egy kuratorium irányít. Pont a függetlenség miat választották ezt a müködési formát. Attól még senki sem lesz tulajdonos, ha pénzt fizet egy alapítványba.

szánmonoxid 2017.05.30. 16:09:53

@Májkül:
Ha ezt viccnek szántad, hát nagyon jó! Nagyon jó!
Még ilyeneket!

A kuratóriumban sem Simicska ezer éve hűséges strómanja, Nagy Ajtony Csaba az egyik tag, nyilván.
Szerintem indulj a humorfesztiválon, hatalmas nyerési esélyeid vannak ilyen dumákkal.

fran7 2017.05.30. 16:17:35

@user friendly: Nehéz ezt megfogalmazni, mivel nem ismerlek, nem tudom, milyen előtudással rendelkezel. A lényeg, hogy Pázmány nem véletlenül alapított egyetemet, mikor a reformáció meghódította Magyarországot és nem véletlenül alapított három egyetemet a reformáció Magyarországon. Nem véletlenül vezették be a zsidótörvényeket úgy, hogy bizonyos százalékban határozták meg a zsidó származásúak részvételét a felsőoktatásban. Nem véletlenül a legnagyobb politikai harcok éppen az oktatás körül folynak. Politikai döntés nélkül sosem fogja elérni a romák közt az egy százalékos arányt a felsőoktatásban végzettek. Számtalan módon az oktatás a politikai hatalom gyakorlásának eszköze. S ennek ellenőrzésére elsősorban az adott kormányzatnak van joga és felelőssége, mert különben egy ft-ot nem ér a felső oktatási diplomád. Csak ha ezeket a dolgokat a figyelembe venné a közvélemény, akkor a CEU körül sem lehetne ekkora balhét csapni. A baj az, hogy mindkét oldalnak a balhé volt a célja. S a teljes médiagépezet beleállt, hogy ezt el is érjék.

szánmonoxid 2017.05.30. 16:20:49

@Májkül:
Csak néhány adalék:

A pár hete távozott Index-főszerkesztő, Dudás Gergely írja:
"És bár menedzseri pozíciókat kaptak Simicska emberei, az Index feletti tulajdonosi jogokat Bodolai egyedül és kizárólagosan gyakorolja."

Ezt meg a Figyelő:
"Bodolai túl intenzíven kívánt részt venni az Index körüli teendőkben, olyan dolgokba is beleszólt, amibe Dudás szerint nem kellett volna, ez vezetett a főszerkesztő távozásához - tudtuk meg."

Valamint:
"Az alapítványt létrehozó Bodolai-cég, a Nanga Parbat élén az a Tóth Mariann áll, aki köztudottan Simicska embere."

Valamint:
"– Te személyes garanciát adsz arra, hogy abban a pillanatban, amikor tartalmi beavatkozást észlelsz, azonnal felállsz? – kérdezte Mészáros Antónia az Index főszerkesztőjét, Dudás Gergelyt az ATV Egyenes beszéd című műsorában még április 26-án. A válasz határozott „Igen!” volt."

Ja, Nagy Ajtony Csaba egyébként Simicska unokaöccse.

Az nem tudom, feltűnt-e, hogy Vonáról is az utóbbi időben mennyire pozitív cikkek jöttek le az Indexen. Biztos ez is véletlen, ugye?

Persze nyilván jobb, ha behunyod a szemed, és akkor amit nem látsz, az nincs is.

Valójában viszont el kéne felejteni azt a legendát, hogy az Index független média. Talán 2000-ig az volt. Ha az volt.
süti beállítások módosítása