Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A TV2 megpocsékolta Bud Spencert

2017. április 25. 10:44 sixx 120 komment

lajcsi2.JPG

A TV2 bűnlajstroma meglehetősen hosszú. Beszóltak már mindenkinek, baszogatják, aki a gazdira csúnyán néz, de most tényleg elmentek a falig. Mert aki ebben az országban Bud Spencerrel baszakszik, az megnézheti magát, kérem szépen, ha van olyan legenda, akibe NEM rúgunk bele sehogy, az ő.

A tavaly elhunyt színész budapesti emlékhelye a Filatorigát melletti HÉV-síneknél található: egy fal, amire felfestették a szakállas arcot és melléírták a színész születésének és halálának dátumát. Szimpla, elegáns megoldás, jó ránézni.

Erre egy trombitáló Lagzi Lajcsi-graffitit fújni meg gyökérség.

A jelenet, amiben megpocsékolják Bud Spencert, egy Édes élet-epizódban ment le a Super TV2-n, és a Port.hu szerint az lett volna benne a poén, hogy a firkálók egy legális graffitifalnál ijesztgetik Lajcsit azzal, hogy futni kell, mert itt vannak a rendőrök. Itt a jelenet, nem zsákbamacskát árulunk:

A képsorokat látva a Magyar Bud Spencer és Terence Hill rajongói társaság nevű Facebook-csoportban elszabadult a pokol, és hevesen kurvaanyáztak egy sort, addig, míg valaki nagyon bepöccent, fogott egy vödör festéket, és a a 30 000 fős csoport nevében lefestette a gyalázatot. (A Spencer fejére húzott piros csíkért meg jár a faszkorbács valakinek.)

(via)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scz_hun 2017.04.25. 10:51:26

Ő nem éppen Mexikóban bújkál az igazságszolgáltatás elől?
Bocs..."nyaral"

cukkmukk 2017.04.25. 10:55:47

A TV2 (mint valódi gazdái), arra van berendezkedve, hogy megpocsékoljon MINDENT.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.04.25. 10:58:35

Gondolom Lajcsi már a Vajnáéknál is trombitált szűk családi körben, tud a pali helyezkedni, csak hogy ne kerüljön újra a kóterba.

Treff Bubi 2017.04.25. 11:22:32

Hát, a graffiti már csak ilyen műfaj. Ahova egy ember fúj, oda fújhat más is, tessék múzeumba vinni, amit meg akarnak őrizni az utókornak.

2017.04.25. 11:36:18

Legutóbb egy újságban láttam, beöltözött dubaji arabnak, frankón ott volt a konyharuha a fején.

kekhaz 2017.04.25. 11:38:32

a graffiti nem arról szól, hogy oda fújok, ahová akarok? Vagy van valami szabálykönyv illegál fújóknak? h hova szabad, meg hova nem?

2017.04.25. 11:49:23

@kekhaz:

Rohadtul bonyolult dolog végiggondolni, hogy lehetőleg más alkotásába ne barmolj bele ebben a univerzum, ugye? Főleg, ha egy ilyen híres graffitiről van szó, mint ez.

Hentes pékné módra 2017.04.25. 11:51:27

@István Zsolt: dubaji araboknak feher kendo van a fejen, a szaudi arabok hordjak a konyharuhat.. nem osszetevesztendo, mert bar egyik se szent nep, de a szaudiak igazi mocskok...

2017.04.25. 11:52:55

@Treff Bubi: tagelni lehet tag mellé, de ez egy emlékmű, egy alkotás, ami egy színészóriásnak állít emléket (jó, Bud Spencer nem volt egy Kállai Ferencvagy Garas Dezső, de Európa-szerte milliók szerették).
Amúgy meg van elég fal máshol, a lakóparki rezsitolvaj sváb pikulást festhették volna a Terror házára, a Parlamentre, a Hősök terére is, ha már baszakodni akarnak valakivel... ja, hogy a hatalommal nem mernek cseszekedni!

2017.04.25. 11:58:11

@Hentes pékné módra: Igen, szoktam is mondani, ha valamiben a szaúdiak benne vannak, ők a legnagyobb gazemberek a buliban.

Important roll 2017.04.25. 12:03:17

Kérünk szépen rá is egy szimpatikus csecsent.

bcrics 2017.04.25. 12:39:02

Erős Zsoltnak is volt kinn egy franko kis portreja, azt is letagelték.
Ugyanigy jart Steve Jobs.

Miert Bud lenne a kivetel.

Mercel 2017.04.25. 13:06:34

S Z Á N A L M A S
pont

Mercel 2017.04.25. 13:09:22

lagzi egy kistílű fszfej aki szípen tud trombitálni, de ettől még egy sittes kcsg.
A csigatévé meg a legalja.

A Bud Spencer grafitit meg sajnos a jó érzésen kívül nem védi semmi más.
Jó érzésből pedig nem sok maradt mára.

Shish Yakoo 2017.04.25. 13:10:15

@Hentes pékné módra: "a szaudiak igazi mocskok..."

Szarábia...

dr. mesterséges színezék 2017.04.25. 13:29:22

@Mercel: "A Bud Spencer grafitit meg sajnos a jó érzésen kívül nem védi semmi más.
Jó érzésből pedig nem sok maradt mára."

Valamikor huszonegykétéve védekezési sztenderd lett, hogy "jogszerű, legfeljebb nem etikus".
Ma miért érdekelne bárkit, hogy mi az etikus, amikor már az se gond, ha nem jogszerű?
Osztjónapot.

Kulminaator 2017.04.25. 13:54:35

@-Britpopper-: Szerinted? Sitten van valaki is ebben a kurvaországban (sic!), aki nagy pénzeket síbolt el? Farkamflórim is szabadlábon grasszál..

konrada 2017.04.25. 13:56:56

...de hogy ez a 30 ezres csoport csak hónapok múlva vette észre - és csak a tévéből - hogy összepocskondiázták???

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2017.04.25. 14:16:43

@konrada: A Tv2-n a Bud Spencer-rajongók csak a Bud Spencer-filmeket nézik, az Édes életet nem. A bili azért csak most borult ki a rajongói csoportban, mert múlt vasárnap kiszúrta a Lajcsi-graffitit egy budapesti Pideone-fan, egy másik meg annyira berágott, hogy lefestette az egész gerillamázolmányt feketével.

Az, hogy ez az egész valójában csak egy gagyi Édes élet-promó Lajcsitól és a Tv2-től, nem volt köztudott. Még számomra is csak tegnap derült ki ez, pedig hát ugye filmes-tévés dolgokról írok lassan tíz éve. Ezért lett belőle csak ma reggelre Port-cikk. Holott a Lajcsi videó március közepén készült, sőt, anno a Blikk is lehozta a falfirkálást, de akkor valamiért mindenki elsikkadt felette (én is).

@sixx: Köszi a szemlézést! ;)

"Sérti a fülemet ez a hitetlen beszéd" 2017.04.25. 14:23:06

A mulatós, no meg a mulatós paraszt és a kultúra sosem járt kéz a kézben. De mit várunk egy olyan műsortól, mely főszereplőinek jelentős része köztörvényes bűnöző?

konrada 2017.04.25. 15:07:25

@-Szűcs Gyula-:
...mondjuk nekem is furcsa volt, mit keres rajta Lajcsi, csak mivel elég felismerhető volt a sok teges "mű" között, és a képből nem sokat vett el, azt hittem, egy a sok közül...
(Csak márciusi? Olyan sokszor mentem már el mellette, hogy régebbnek tűnt...)

térdelj csak elém nyugodtan... 2017.04.25. 15:34:41

MI VAN GECI??? KIJÖTT A SITTRŐL ÉS MEGY SZOPNI VAJNÁÉKHOZ???

helyén találta a szöget 2017.04.25. 15:37:45

@dr. mesterséges színezék:
Nem tudom, hogy egy kifejezetten graffitifalon miért lenne jó érzéssel vagy etikával ellenes bármit lefújni, még ha az egyeseknek tetszik is.
A graffiti egy olyan műfaj, hogy egy idő után felülfújják egy újjal.

Ha valaki szeretné ezt a Bud Spencer-alkotást megörökíteni huzamos időre, kérje meg a készítőjét, hogy fújja újra valami védett helyen.

Más kérdés, de nekem elég fura, hogy mit esznek BS rettentő bugyuta, B kategóriásnak is csak nagy jóindulattal mondható filmjein - függetlenül attól, hogy BS mennyire volt jó fej, meg mennyire szerette a magyarokat.

Ha most jönne ki az első filmje, ismeretlen színészként, az indexes önjelölt filmkritikusok (az Indexen láthatóan mindenki az, meg zenekritikus is, akkor is, ha egyáltalán nem ért hozzá) heteken lavórszámra hánynának tőle és róla, mint Benke Laci bácsi vegetás ételeitől és ételeiről.
(Ami persze azért jó, mert azt is szimpatikussá teszi, akit az ember egyébként nem szeretne.)

helyén találta a szöget 2017.04.25. 15:42:54

@-Szűcs Gyula-:
És vajon mivel kevésbé műalkotás rongálása Lajcsi képének lefestése feketével, mint a Bud Spencer-kép egyébként nem használt részére Lajcsi ráfestése?
Esetleg attól, hogy neked egyik tetszik, másik meg nem?

Másrészt meddig terjed a Bud Spencer-kép? Mostantól az Árpád hídtól Békásmegyerig senki nem festhet semmit, mert még az is a kép része?

tommybravo 2017.04.25. 15:46:38

@helyén találta a szöget: Azért azt tegyük hozzá, hogy a cikk szerint nem egy random graffittiző kente össze a Bud Spencer képet, hanem a tv2. Valamiért az átlagos rongálók eddig nem mentek neki a festésnek, tiszteletben tartották.

helyén találta a szöget 2017.04.25. 15:46:40

"ha van olyan legenda, akibe NEM rúgunk bele sehogy, az ő"
Mitől lenne legenda?
Attól, hogy csinált egy csomó nagy jó indulattal B kategóriásnak nevezhető filmet?

@"Sérti a fülemet ez a hitetlen beszéd":
Ja, mert a Bud Spencer filmek kultúra, mi?
Kulturális érték terén eléggé fej fej mellett vannak Lagzi Lajcsival, és még azt sem tartanám egészen elképzelhetetlennek, hogy orrhosszal Lajcsi vezet.

KuunhalmiAgnes 2017.04.25. 15:49:16

Remelem, hogy gyoziket fogjak a helyere festeni.

helyén találta a szöget 2017.04.25. 15:51:55

@tommybravo:
Ja, hogy az a baj, hogy nem Kovács Jóska csinálta, hanem a TV2?
Bezzeg ha az RTL Klub vagy a Hír TV csinálta volna, esetleg a most már hivatalosan is Index-tulaj Simicska valamelyik másik cége, akkor halomra dicsérné itt sixx, hogy milyen helyre kis műalkotást rittyentettek Bud Spencert tövébe, ugye?

De jó egyébként, hogy szóltál, hogy nem is Bud Spencerről van szó, ő tök lényegtelen az ügyben, hanem csak a szokásos napi TV2-fikázásról, pusztán arra szolgáltatott ürügyet az egész, már megint nem volt rajtuk sapka. Magamtól nem is gondoltam volna erre.
Köszi még egyszer!

Vacsi 2017.04.25. 15:54:19

@helyén találta a szöget: én Ljubljanában (bár az már nyugat) vettem részt egy graffiti touron, ott azt mondták, hogy más képére csak akkor festhetsz, ha szebbet, nagyobbat és jobbat tudsz. Kb. az egyetlen kivétel, ha valami nagyon bántó képet fújsz le, ezzel kommentelve azt. (Kint elég brutál antifasiszta csoportok vannak, ők szoktak ilyet pl.). A fekete rész pedig a kép része, a fekete szín errefelé meg még mindig a gyász jele, ahova felfújni egy ilyen tolvaj g*ci fejét nettó pöcsség.

tommybravo 2017.04.25. 15:56:22

@helyén találta a szöget: A saját szalmabáboddal verekszel.

Egyébkén igen, tv2 fikázásról van szó, mert ismét rászolgáltak: amikor a nem túl konzervatív, hagyománytisztelő hírben álló graffitisek is be tudnak tartani egy hallgatólagos szabályt, akkor jön egy igénytelen paraszt tévés, aki igénytelen parasztkodik.

"Sérti a fülemet ez a hitetlen beszéd" 2017.04.25. 15:59:35

@helyén találta a szöget: Lajcsi vezet? Miben? Az eszméletlenül ostoba műsoraival, meg a zenének nevezett, szemétrevaló mulatósaival? Ha számodra ez orrhossz, ám legyen. Valószínűleg a Jimmy akkor már magas művészet :D

Bud Spencer nyilván nem egy Eastwood, de vannak filmjei, melyek viszont oszlopos része a filmtörténetnek (spagetti western), úgyhogy kultúra? Ja. Az.

A kultúrát egyébként, pongyolán fogalmaztam, a kulturált viselkedésformát értettem alatta, mégpedig úgy, hogy nem barmolom össze a más-egyébként megbecsülésnek örvendő- munkáját, mégha nem is művészi.

helyén találta a szöget 2017.04.25. 16:02:02

@Vacsi:
Hát igen, Szlovénia mindig is mérvadó volt világszinten graffitis illemtan terén. Szóval biztos így van.

És miért csak az antifasiszták szava számít?
Valami, amit ők csinálnak, ugyanúgy lehet bántó mondjuk a neofasisztáknak, merthogy a hírek szerint azok sincsenek kevesen Ljubljanában. Akkor azok is lefújhatják, vagy valaki már megint ízlést akar diktálni?

@tommybravo:
Milyen szabályt? Nincs szabály. Az ott egy graffitifal. Vagy ha betelt, akkor onnantól mindenkinek kuss?
Ha veszek egy vödör kék festéket, és felfestem oda a főművemet 20 méter hosszan, Kék alapon kék körök és négyzetek címmel, akkor aki ráfest, az egy mocskos geci, mert elrontotta a művemet?

Ja, egyébként nyilván mindig rászolgálnak, ha olyat tesznek, ami NEKED nem tetszik.
Arra gondoltál már, hogy másoknak meg esetleg tetszik?

helyén találta a szöget 2017.04.25. 16:09:22

@"Sérti a fülemet ez a hitetlen beszéd":
A zene is a kultúra rész, úgyhogy akkor Lajcsi is, vannak lemezei. Sőt, stílusteremtő: mulatós zene. Magyarországon milliók hallgatják, menj csak végig bármelyik cigánysoron.
(Mondjuk elég nagy átfedést találnál ezen zenék hallgatói és a BS-rajongók között, fiatalkoromban a moziban ez a réteg még szurkolt is hangosan a filmen BS-nek, és nemcsak a gyerekek. Akkoriban ez volt kukorica- meg nachosropogtatás helyett az aláfestés. Lövöldözős veszternfilmek alatt meg a sátoros ünnepeken kapható dugós puskával -
a dugó a csőhöz kötve, hogy ne repüljön messzire - lövöldözve segítették győzni a főhőst.)

Kb. olyan érv, minthogy Bud Spencernek vannak filmjei, meg azok stílusba vannak sorolva.

Jimmyt egyébként (és nem a Hendrixről beszélek, mert az ugye Jimi, hanem hazánk egykoron négyoktávos érctorkáról) rockzenészek is eléggé elismerik, az, hogy neked nem tetszik, a te egyéni ízlésedet tükrözi (nekem sem, sem ő, sem Lajcsi, de Bud Spencer filmjei sem, egyik sem jobb a maga műfajában, mint a másik).

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2017.04.25. 16:14:59

@helyén találta a szöget:
Ezekre ne tőlem várd a választ, hanem a Bud Spencer-rajongóktól. Nekem valóban nem tetszett Piedone-rajongóként, hogy a tróger Lajcsi pont a "Bud Spencer-emlékfalra" festette rá a portéját, egy tévéműsor gáz promójaként. Nyugodt lehetsz benne, hogy akkor is megírtam volna, ha az RTL, a HírTV vagy a Nóta tévé műsorában teszi ugyanezt.
Azzal kapcsolatban, hogy egy Bud Spencer-rajongó ezután fekete festékkel visszaállította a korábbi állapotot, nem foglaltam állást, nem minősítettem, csak a tényt közöltem.

Amúgy nem az április 4-én kitiltott Közbiztonság Szilárd reinkarnációja vagy véletlenül? Ő szokott mindenkivel piszlicsáré dolgok miatt ordenáré hangnemben kötekedni.

kaqxar 2017.04.25. 16:27:01

@helyén találta a szöget:
értjük, nem bírod Bud Spencert.
azt is értjük, hogy akikben esetleg kellemes gyerekkori emlékeket ébresztenek a filmjei, és akik jó szívvel válnak egy kicsit megint 8 évessé, ha leülnek elé, az mind debil.
azt is értjük, hogy nem Szlovénia a mérvadó világszinten graffitis illemtan terén, hanem te.
azt is értjük, hogy bitangul idegesít, hogy naphosszat fikázza a cc a TV2t, és ezt nem tűrheted.

én asszem értem, miért nem érted.

mihály nyilas 2017.04.25. 16:27:03

Egy TV-adót nézettséggel lehet(ne) (ki)szavazni.
Ha a kutya nem nézné, megszűnne egy idő után, mert ha nincs nézettség=nincs reklám, nincs reklámbevétel. Csak hát amíg a "Jollyt" meg a többi 1 forint húszas emberkét nézi a sok 45 IQ-s addig sajna... e van...

helyén találta a szöget 2017.04.25. 16:35:13

@-Szűcs Gyula-:
Hol látsz te itt kötekedést meg ordenáré hangnemet?
Nincs neked enyhe paranoiád?

perszepolisz 2017.04.25. 16:35:43

Kicsit erőltetettnek érzem a következtetéseket. Itt most szerintem nem kell mélyebb értelmeket keresni, csak egyszerűen tudomásul venni, hogy ezek oltári nagy taplók. Még csak nem is Bud Spencer miatt.
Ettől még persze nem lesz kevesebb nézője a következő Bud Spencer Terence Hill filmnek (gondolom május 1-én azért csak leadnak egyet).
Ez a jelenet vajon hogyan illeszkedhetett egyébként a Lajcsiról szóló Édes Élet epizódba? Mi volt itt a főszál? Vagy ez volt az?

dr. mesterséges színezék 2017.04.25. 16:37:40

@helyén találta a szöget: A sír is olyan, amit előbb-utóbb rekultiválnak, mégis kevesen építkeznek onnan és kevesen nevelik ott a hónapos retket.

Ami a filmográfia népszerűségét illeti, én sem értem.
Ha ez egy esszéírós feladat volna, amelyben mindenképpen meg kell magyaráznom, talán a Süsüt használnám fel vezérfonalnak: a bárgyúságát ellensúlyozza 1-2 karakter 1-2 eltalált beszólása és legfőképpen az, hogy bár Süsü kötözött sonkát készít Torzonborzból, a folyton hisztiző nagy királyból, azért meg nem öli - üdítő jámborság. 13 éves korig jó szórakozást jelent, azután pedig nem szívesen szeret ki (vagy nem is tud) belőle az ember - legfőképpen akkor nem, ha másfélét se nem lát, se nem hall.

helyén találta a szöget 2017.04.25. 16:42:04

@kaqxar:
Az túlzás, hogy nem bírom, csak a filmjeit egyáltalán nem tartom jónak vagy értékesnek.
Ha most jelennének meg, szarrá fikáznák őket ezeken a hasábokon. Ugyanazok, akik most istenítik.

Nem én vagyok a mérvadó graffitis illemtan terén, de a szlovénok sem. A graffiti egy olyan műfaj, hogy bárki bárki művét átfirkálhatja.
(Kb. mint a rendszerváltás körül a plakátolás volt.)

Nem idegesít, hogy naphosszat fikázza a TV2-t, csak eléggé átlátszó Simicska újabb lapjától, hogy nagyjából erről szól az egész blog.
Tudom, persze, nem állami pénzen, mert Simicska már régebben lopta, még 2015 előtt, szóval azóta ez jogszerűen elvesztette közpénzjellegét, a TV2-é meg még nem, és különben is, a mi tolvajunk jó tolvaj.

Szóval nem, nem érted, miért nem értem. Gyúrj még egy kicsit agyra, aztán hátha meg fogod érteni.

atomplanet 2017.04.25. 16:42:11

@helyén találta a szöget: Kénytelen vagyok, már csak a kötekedés miatt, meg hogy örülj, hogy erkölcsileg, stilisztikailag felette állsz a Bud Spencer rajongókon, és mindenkin lényegében.

Egy kretén vagy.

kaqxar 2017.04.25. 16:43:23

@dr. mesterséges színezék:
szerintem a legtöbb rajongónak kellemes gyerekkori emlék (nekem is), nem több. nem kell róla filmművészeti vitát nyitni.
pont olyan, mint Süsü, helyén találtad a szöget. muha.

helyén találta a szöget 2017.04.25. 16:48:11

@Gibbonka26:
Bár nem BS-film, de pl. a Ford Fairlaine is a világon mindenhol óriásit bukott, Amerikában is, egyedül a magyaroknál lett siker. Fogalmam sincs, miért (szerintem a gyártóknak sem), mert egy szar film, és még csak a szövegek sem olyan jók benne, Nagy Feró ide vagy oda.

A kb. hasonló színvonalat képviselő Tank Girl nálunk is megbukott. Pedig abban is jó zenék vannak, mint a film egyetlen érdeme.
Meg a fiatal (kb. 30 éves) Lori Petty és a még huszonéves Naomi Watts.

helyén találta a szöget 2017.04.25. 16:50:43

@atomplanet:
" felette állsz a Bud Spencer rajongókon"
Ezt le tudod írni magyarul is?
Csak úgy érdekelne.

Mondjuk akinek annyi esze van, mint neked ezen beírás alapján, az nem tud megsérteni, betudom annak, hogy ennyi észből ennyire futja.

CoolKoon 2017.04.25. 16:54:47

@MikeBoy: Igen, bonyolult. A tagelő fogyatékosok pl. szerintem a fideszeseknél is alacsonyabb értelmi szinten vannak (valahol a növények szintjén), de valahogy mégis mindenki a valódi műalkotásokba szokott belekötni.

kaqxar 2017.04.25. 16:57:58

@helyén találta a szöget:
no akkor gyúrok egy kicsit agyra és elmagyarázom.
nem filmművészet, gyerekkori emlék.
nem egy graffitis fújt rá egy bögyös amazont pallossal, hanem egy tvs promó kedvéért barmolták szét.
lépj egy lépést hátra, gondolkodj. ez IS fel kellene hogy háborítson, ahogy a Simicska dolgai is. nem attól válik valami igazsággá, hogy kinek a tollából, szájából hangzik el.

dr. mesterséges színezék 2017.04.25. 16:58:28

@helyén találta a szöget: A Ford Fairlane hemzseg a könnyen megjegyezhető szövegektől, sőt még refrén is van benne. Az ég is mémesedésre teremtette. Nem az a csoda, hogy itt kiszúrtuk, hanem hogy csak itt szúrtuk ki, hogy popsors jár neki.

CoolKoon 2017.04.25. 16:59:03

@Gibbonka26: Már nem azért, te szerencsétlen, de a Bud Spencer-filmek fikázásával igazából a gazdijaid szavazóbázisát (is) fikázod. Kár, hogy a pártközpontban ezt eligazításkor nem mondták meg neked.

Treff Bubi 2017.04.25. 17:04:30

Mondjuk ha belegondolok, a TV2 is rengeteg nézőt köszönhetett eddigi fennállása alatt a BS-TH filmek huszadszori ismétlésének, szóval bizonyos értelemben a saját halottjuk emlékével szórakoztak. Pikáns :D

helyén találta a szöget 2017.04.25. 17:08:00

@dr. mesterséges színezék:
Hát nagyjából 2 mondatot tudnék idézni belőle, de azt is csak azért, mert a neten elég sokszor visszaköszön.
Szerintem nagyon gagyi.

@kaqxar:
Ja, hogy akkor a gyerekkori emlékét valaki ha a falra fújja, az szent és sérthetelen. Ha nekem mondjuk a Hagymácska c. orosz rajzfilm tetszett, akkor Cipollinót felfújom, és onnantól az ÉN FALAMtól mindenkinek kuss van.
Értem.
Vagy ha nekem a kék szín a gyerekkori élményem, akkor kékre festek ott 20 métert, és onnantól azon a hosszon mindenkinek kuss van, mert onnantól az az ÉN FALAM.

Egyébként nem barmolták szét, bőven a képen és a feliraton túli részre festettek. Szétbarmolás az lett volna, ha az arcképre fújnak.

Azt meg nem értem, hogy a Lajcsit ábrázoló ugyanolyan műalkotás feketével való lefestése miért nem gond. Akkor most ha valakinek BS nem tetszik, kimehet, és az éj leple alatt lefestheti feketével, mert neki meg az bántja a szemét?

Vagy kötelező ízlésterror van, amit ti mondotok, annak kell tetszenie mindenkinek?

dr. mesterséges színezék 2017.04.25. 17:10:48

@helyén találta a szöget: Teljes mértékben egyetértve a legagyizásával ragaszkodom ahhoz az állásponthoz, hogy a Zuzu Petals karakter és sajtreszelős szimbolika zseniális.

hdnctrl 2017.04.25. 17:26:21

@helyén találta a szöget: te aztán jó nagy bagoly vagy, de hidd el, te vagy a nagyfejű, nem a verebek.

helyén találta a szöget 2017.04.25. 17:28:37

@dr. mesterséges színezék:
Az tényleg az, ez az egyik, amit én is megjegyeztem.

@scuynat:
Hát ezt most nagyon megmondtad.
Talán fejtsd ki bővebben, mire gondolsz.

kaqxar 2017.04.25. 17:33:37

@helyén találta a szöget:
Nem szent és sérthetetlen. De nem fogok meglepődni, ha felháborodsz. Pláne ha van még melletted pár ezer ember.
Nem tudom megérteni, hogy mit nem lehet ezen érteni.
A feketére festés a felháborodás egy szélsőséges kifejeződése. Akcióra reakció.
Az nem kerülte el a figyelmem, hogy az utolsó megjegyzésemet nagyvonalúan átugrodtad.

Gyorgy Nagy 2017.04.25. 17:37:51

Le van SZARVA a hirhamisitó tv2.Viagrás kaszinó csaló Andy m1-t csinált belőlúk .Nézi még alaki őket ?9

Vacsi 2017.04.25. 17:46:12

@helyén találta a szöget:
1. kb. az első találat: eatworldblog.wordpress.com/2014/05/19/brooklyn-a-brief-guide-to-graffiti-etiquette/
Meg lehet próbálni más képére festeni (csak parasztság), de ha az eredeti tulaj vagy a közösség visszaállítja eredeti állapotot, azon kár pattogni.
2. "És miért csak az antifasiszták szava számít?"
Csak egy példát hoztam, nem tudom, honnan szűrted le. Az fasiszták lefújják az antik szövegeit, a feministák a hímsókét és fordítva, (graffiti war).
3. Ljubljana biztos nem a világ legkirályabb graffitis helye, de azért amit a Metelkovával és a Roggal csináltak, az szerintem elég király még úgy is, hogy az ilyen jellegű streetart 90%-át nem tudom értékelni.
4. A TV2 nyilván a leendő hype miatt választotta pont ezt a falat, de ha a Rákócz-híd lábánál a nemzet színészei közé fújják fel Lajcsit, abból is lett volna legalább ugyanekkora balhé, pedig azon a képen is van elég egybefüggő fekete felület, amin elfér.
5. Ami szerintem ezzel az egésszel a legnagyobb baj, hogy még a 80 alatti iq-jú tagelő suttyók (akiknél kevesebb embertípust rühellek jobban) is képesek voltak tiszteletben tartani ezt a képet egy évig, erre Lajcsi képét ráfújatják egy bérelt dekoratőrrel, akiben lehetett volna annyi tisztesség (már ha nem ő csinálta az eredeti képet), hogy nemet mond.
6. Mondjuk az még nagyobb paraszt, aki a vörös csíkkal áthúzta az eredeti portrét.

2017.04.25. 17:51:19

@Gibbonka26: Finneknél, hollandoknál, svédeknél, németeknél tudtommal szintén népszerűek voltak BS filmjei. Ma nem tudom mennyire van meg a nosztalgia ott. Bujtor szinkronhangja is kellett a magyarországi sikerhez.

fidesz maszop dk egykutya 2017.04.25. 17:58:56

@Gibbonka26: megértem, neked a fingós vígjáték a humor, hiszen fideszes vagy, tehát elképesztően hülye, és gerinctelen ember. De szerencsére nem ti vagytok a többség, és kádár népe egyre fogy.

TSiga · http://alfaamore.hu 2017.04.25. 18:11:02

@konrada: Vasárnap posztolta egyik klubtagunk, hogy letagagelték és összefújták a portrét is. Épp a III. kerületben volt dolgom és volt a kocsiban matt fekete festék. Le lett fújva mindkettő rondaság.

2017.04.25. 18:16:09

@MikeBoy: "Rohadtul bonyolult dolog végiggondolni, hogy lehetőleg más alkotásába ne barmolj bele ebben a univerzum, ugye? Főleg, ha egy ilyen híres graffitiről van szó, mint ez"

Tagelős barmoktól ne várd el, hogy képes gondolkozni. Nekik az a graffity, hogy mindent telefirkálnak, lehetőleg minél nagyobb kárt okozva.

Az Ellenálló 2017.04.25. 18:26:25

Egy áramtolvaj se kerülhet egy lapra egy becsületes emberrel. Ha színésztársát, Terence Hillt festették volna rá, azt még megértettem volna.

2017.04.25. 18:59:25

@mihály nyilas: nem tudod kiszavazni, mivel állami hírdetésekkel van kitömve. Ráadásul már vagy 10 csatornája van vajnának, mindegyik megy a magyarország jobban teljesít ocsmányság.
Beszánthatnák az egészet, nem is érdekel, de az állam úgy is eltartja. Tehát, ha nem nézik, akkor az többe kerül az adófizetőknek... kabaré, de ez van.

DaveEr 2017.04.25. 19:30:27

Egy időben benne voltam a graffitis témában. És sok a balfasz. Hiába zseniális az elkészült mű, előbb utóbb egy kis suttyó majd rátegel. Látszik, hogy Bud mögé már toltak valamit, szerintem annak az alkotója csinálta... :(

DaveEr 2017.04.25. 19:31:19

A piros csíkról...

"Sérti a fülemet ez a hitetlen beszéd" 2017.04.25. 19:44:05

@helyén találta a szöget:
A mulatós nem stílus. Az max műfaj (de ez is indokolatlan), a mulatós rajongóit hagyjuk inkább, mint bármilyen reprezentatív mérőszám akár mennyiségben vagy minőségben. Jimmy-nek a hangját ismerték el, nem a munkásságát. A hangját én sem vitatom, minden mást igen.

Nem is azt mondtam, hogy B. S. bármelyik westernje mérföldkő, de vannak, melyek többek annál, mint egy a kategóriájából. De nem is ez a lényeg.

Pont leszarom a Simicska-Orbán cicaharcot, attól függetlenül felháborít ez a lófaszjóska (és a többi nímand), mégha rendezői utasításra is tette. S ez pontosan rávilágít arra a szomorú tényre, hogy amikor a kétbites hülyegyerek/picsa vagy a megfáradt proli (és nagy valószínűséggel, mulatós-rajongó) hazamegy, bekapcsolja a tv-t, és bassza meg, ott is a sikkasztó majomfaszú berkigyereket és a többi tolvaj rohadékot látja, mint híresség. Akkor mi a frászt vár a politikusoktól az egyszeri állampolgár, ha még a celebek is olyanok nálunk, akiket egy egészséges társadalomban kőfejtőben foglalkoztatnának? Én ezen húztam fel magam, elnézést, ha elkanyarodtam. :D

helyén találta a szöget 2017.04.25. 20:21:53

@"Sérti a fülemet ez a hitetlen beszéd":
Pont annyira műfaj vagy nem műfaj, mint a spagettivesztern.

Beszélgess egyszer rockzenészekkel, hogy Jimmynek bizony a munkásságát is elismerik. Nem véletlenül játszik a Zorall Jimmy-számot is, pedig azért azt eléggé rockerek (meg light punkok) alkotják, mint mondjuk Barbaró Attila (ő. pl. mondhatni Jimmy-rajongó) meg Szasza.

"de vannak, melyek többek annál, mint egy a kategóriájából"
Melyek?
12 egy tucat belőlük, mindegyik filmje egyforma, arra épül, hogy a nagydarab ember megveri az ellenfelet, iszonyatosan bénán verekedve. Néha egyedül, néha társsal vagy társakkal. De teljesen egy kaptafára épül a teljes életműve (nemcsak a spagettiveszternek, az összes többi filmje is).

A sokan szeretik meg olyan, hogy a mulatóst is sokan szeretik, megkockáztatom, még többen is, mint BS filmjeit. Ráadásul a két tábor között igen nagy az átfedés, tehát ha egyik miatt kulturálatlan majmoknak nevezed őket, akkor vicces, hogy a másik miatt meg nem.

Lehet, hogy 20 év múlva ugyanilyen kultusza lesz majd Adam Sandlernek is?

Kb. hasonló minőségű filmek, csak azokban nem verekednek, meg ott valóban ingadozó a minőség, vannak nagyon gagyik, meg vannak, amik BS filmjeit simán verik (pl. Az 50 első randi), de kb. ugyanaz a szint A kismenő, az Apa ég (Vanilla Ice-szal), a Ki nevel a végén (Jack Nicholsonnal), az Apafej (talán mindegyikben szerepel pl. Steve Buscemi is, aki szintén egész jó név).

Mert ha Bud Spencer filmjei most jelennének meg, ugyanúgy fikáznák őket az indexesek, mint most Sandlert, sokszor totál elvtelenül és minden alap nélkül.

Én mondjuk TV2-t nem nézek, csak ha valami jobb film vagy esetleg meccs van (mostanában nincs). De ugyanezt elmondhatom az MTVA összes csatornája mellett az RTL-ről, Hír TV-ről stb. is.

Ami meg az igényességet meg a ki mit nézt illeti, mondjuk sixx folyamatosan nézi az összes szar realityt (mindegyik csatornán), amit fikázol.
És biztos vagyok benne, hogy nemcsak azért, mert aztán ír róluk, sőt, inkább fordítva alakult a sorrend, hogy megnézi, aztán ha már pénzt tud vele keresni - mert van olyan hülye, aki fizet neki ezért, és hát láthatóan van -, akkor ír is róluk.

Ezek után az igényességet talán hagyjuk is.

v2peti 2017.04.25. 20:31:16

@kekhaz: Etikai szabályok azért léteznek!

v2peti 2017.04.25. 20:36:24

@DaveEr: Szombathelyen, amatőr művészekkel kifestették egy híd alatt átvezetett aluljáró falát halas dekorációval. Hát nem összeteggelték?
Csornán a soproni ovónőképzősök szépen kifestették gyerekrajz-stílusban az aluljárót. az is kapott egy csomó tag-et. A tag-elők egybites agyúak, mert csak 3 betűt ismernek az ABC-ből. Azért taggelik tele más művét, mert nem tudnak graffitit készíteni.

Boka1 2017.04.25. 20:42:50

Graffitiseknek kéz törést, amikor először festenek épületre!

helyén találta a szöget 2017.04.25. 20:50:45

Megnéztem a piros nyomot a képen, azt szerintem nem direkt csinálták, olyan, mintha valaki elesett volna, és a kezében tartott valami piros húzott volna egy csíkot a képre.

De azt nyilván az alkotó sem gondolta komolyan, hogy egy graffitizésre kijelölt nyilvános falon évekig érintetlen marad a műve.

Esetleg fel lehetne festetni egy tűzfalra valahol a városban (hely van elég), és akkor mindenki lenyugodna. Az alkotó meg gondolom, meg tudja csinálni még egyszer.

Flasztimill 2017.04.25. 20:51:54

Na, akkor holnap megyek és levakarom...

helyén találta a szöget 2017.04.25. 20:52:20

@v2peti:
Ja, léteznek. Pl. hogy nem festjük össze a városban a falakat, a vonatokat, a metrókocsikat stb.
Kik is azok, akik ezeket nem tartják be?

A TV2?
Ja, mégsem. A graffitisek.

Cpeti123456 2017.04.25. 21:00:46

Elmegy a TV2 a jó p......ba...
köcsögök

Inner Circle 2017.04.25. 21:06:09

"Ha öngyilkos akarsz lenni, csak legyél itt, amikor kijövök!"

"Sérti a fülemet ez a hitetlen beszéd" 2017.04.25. 21:40:09

@helyén találta a szöget:

Nem véletlen, ezek szerint, miért nem hallgatok magyar rockzenét :D

Ok, egyet mondok: Isten megbocsát, én nem!, és még ezt követte néhány. Aztán a többi már az általad felsorolt klisékkel dolgozó film következett. De a mulatós és a spagettiwestern egy lapon említése az túlzás. Míg a mulatós egy olyan korcs ágazat, melyben fél-alvilági sutyerákok megtalálták a pénzmosás egy formáját haknik és minden zeneiséget nélkülöző kiadványok formájában (igaz, van egy általad kissé túlbecsült réteg, aki valamilyen hiánybetegség folytán el is tartja őket), addig a spagettiwestern nagyot forgatott a filmvilág akkori glóbuszán, s örökérvényű műalkotások születtek.

A "sokan szeretik" nekem nem kategória, én sosem érveltem ezzel a frázissal.

A BS-filmeknek nem húsz évvel a megjelenésük után alakult ki kultusza, hanem az elejétől fogva. Az Adam Sandler-mozik meg teljesen más tészta. Almát a körtével? Egyébként, megközelítően sincs annyi Sandler-rajongó. Szerintem. Buscemit bírom, de ezek csak rövid mellékszerepek a filmjeiben. A. S. az übergáz kategória. Nem vicces, ellenben paraszt. (Ebből kifolyólag, nagyobb összegben is fogadnék, hogy a mulatós-fanok nagyobb arányban röhögnek Sandler-filmeken, mint amennyi BS-rajongó van közöttük)

Az igényességgel kapcsolatban meg annyit, hogy pont leszarom, sixx mit néz, az az ő dolga. Aztán ír róla, mi meg röhögünk, és hálás vagyok, amiért nem nekem kell.
Hogy más mit néz a családomon kívül, pont nem izgat. Az igényesség fontos, nem kéne ledegradálni.

joethebrutal 2017.04.25. 21:40:11

@Treff Bubi: van tisztelet is a világon.. amint látod, eddig senkinek eszébe sem jutott ráfújni a "munkára" csak ilyen jellemtelen szar tróger gecik képesek erre.. de ígérem, ha megdöglik egyszer ez a fasz és én megérem, lehugyozom a sírját...

CoolKoon 2017.04.25. 21:42:21

@Gibbonka26: Hujjujjuuuuj, betaláltam, mi? Majd a legközelebbi eligazításon kérdezd meg a droidtársaidat, hogy szeretik-e a Bud Spencer-filmeket. Lehet, hogy meg fogsz lepődni...

"pont most hülyéztél le 2,5 millió magyar embert" - Nálatok ebbe az újszülötteket, a gyerekeket, és a kiskorúsítottakat is beleszámolják, ugye? A maradékról pedig pont a CEU-ügy kapcsán derült ki, hogy javarészt inasiskolából kibukott alkoholisták, akik egyetemet legfeljebb csak képeslapon láttak. Nos igen, az ilyenekkel tényleg nem bírok kesztyűs kézzel bánni.

"te örök vesztes!! Kár kaparnod, mert lejárt lemez vagytok!" - Hogy vesztes? Nem én kommentelem ki éhbérért a gazdi aktuális lózungjait, meg mondom fel napi szinten a fideszes leckét, az ütődött Kövér Lászlóhoz hasonlóan. A "lejárt lemez"-ben meg az a szép, hogy a magukat ennyire elbízó rezsimek szoktak a leggyorsabban megbukni, nem ritkán csúnya véget érve....

sóhegy049 2017.04.25. 22:05:04

@Gibbonka26:
Baszdmeg, hányszor írod még le a hülyeséged, a másik idiótával együtt?
Volt egy ember, akinek emléket állított valaki. Pont az az 1m2-t sikerült összebasznia a tv2-nek? Nem volt máshol hely azon a 3000m2 falon? Az, hogy neked és másnak nem tetszettek anno a filmjei, szíved joga, de másnak is más a szíve joga. A politikát meg vidd innen a picsába az Origora! Ja, hogy nem lehet? :-)

Nico 1 2017.04.25. 22:31:14

Na az ilyenek miatt kellene visszaállítani a halálbüntetés.
Legálisan kinyírhatók lennének a médiagecik.

helyén találta a szöget 2017.04.26. 01:57:25

@"Sérti a fülemet ez a hitetlen beszéd":
Örökérvényű műalkotások ugyan születtek, de azok nem a BS-TH páros együtt vagy különforgatott filmjei, hanem mondjuk A jó, a rossz és a csúf vagy a Volt egyszer egy Vadnyugat és hasonlók. Azok sem egy Táncosokkal farkaló, de azért a BS-filmeknél nagyságrendekkel jobbak.
Az Isten megbocsát... pont ugyanaz a klisé, mint a páros összes többi filmje.

"De a mulatós és a spagettiwestern egy lapon említése az túlzás."
Egy csöppet sem, mindkettő a gagyi kategória, és Bud Spencerék filmjei (Terence Hill mellett még a szintén múlhatatlan érdemeket szerzett Giuliano Gemmával közösen is volt pár ilyen meg pár egyéb verekedős filmje, azok is nagyon gagyik) a spagettiveszternek kategóriának sem épp a csúcsát képviselik, hogy enyhén fogalmazzak.

Adam Sandler pont az a kategória, mint a BS-TH-GG fémjelezte csapat: gagyi szórakoztatás nem túl igényes, olcsó poénokon röhögő néprétegnek. Hogy ez az olcsó poén most az, hogy a szakállas csávót 77-edszer intézi el egy verekedésen belül ugyanúgy, mint előbbiek, vagy hogy a szexszel/fingással-pisiléssel-beszarással poénkodik, mint utóbbiak, az már csak a festék színéről szól ugyanazon a falon.
És Sandlernek a sok szar mellett vannak kifejezetten jó filmjei is, ami Spencerékről azért nem mondható el, ők hoztak egy átlag középgagyit, teljesen kiszámítható történettel és fordulatokkal, filmek között is ugyanazokkal a poénokkal, néha kissé lefelé mozdulva el a középgagyitól (mondjuk Kincs, ami nincs - nem tudom, 5 év fölött van-e, aki képes azon nevetni).

A mulatós zene pont ugyanez a színvonal zenében.
(Mondjuk Boban Markovics is tök ugyanez, csak magyar nóta helyett szerb cigányzenéből alkotott mulatóst játszik; a Szigeten volt olyan, hogy többen voltak rá kíváncsiak, mint a Nagyszínpad aktuális fellépőjére.)

Mint írtam, ezt ne keverjük azzal, hogy szimpatikus pali volt (mert egyértelműen az volt), meg különben is szerette a magyarokat. Nyugodtan lehetne róla teret elnevezni vagy felfesteni bárhova az arcképét, de a filmjei okán a legkevésbé.

helyén találta a szöget 2017.04.26. 02:04:44

@sóhegy049:
Ha emléket akar állítani, akkor talán ne egy graffitifalon tegye, amit hivatalosan is bárki bármikor összefirkálhat.
Kérje meg valamelyik kerület vezetését, hogy feldobná ezt egy tűzfalra.
Biztos vagyok benne, hogy lenne, aki még örülne is neki.

Tudod, ha valaki szarból (graffiti) farag - mert amúgy tehetséges - egy egyébként nagyon szép szobrot (az adott kép), és utána ott hagyja a nyilvános vécében (graffitifal), ne csodálkozzon, ha valaki előbb vagy utóbb lehúzza (ráfest), és nem azt nézi, hogy de szép, hanem hogy szarból készült, és a vécében van hagyva.

helyén találta a szöget 2017.04.26. 02:06:04

@Nico 1:
Miért akarod kinyírni a cikk íróját?
Szerintem túlzás lenne.

CoolKoon 2017.04.26. 06:20:54

@Gibbonka26: "Tipikus véleménydiktátor balliberális köcsög vagy" - Nem, én valódi elitista véleménydiktátor vagyok, aki szerint a reménytelenül ostoba agyamputáltaknak kuss a nevük.

"fogadd el, a te bunkóbáxidra csak kádár apró dögei voltak kíváncsiak, még Olaszországban (Nyugaton meg pláne) se kellettek!" - Még ha ez így is van, azt sehogy se magyarázod ki, hogy a "bunkóbáxi" filmek a mai napig állandó vendégei Mo. legnézettebb csatornájának (a Reteklubnak). Vagy szerinted a mérőműszerek csalnak? Ugyanis az, hogy te valami miatt ki nem állhatod a BS&TH filmeket, az a te magánügyed. Attól még bizony a fideszdroidok között is rendkívül népszerű.

"Biztos sok időd lehet" - Igen, több időm van, mint neked, mert veled ellentétben nekem nem kell három műszakban alamizsnáért szalag mellett dolgoznom, hogy aztán bérkommentelő mellékesből legyen még további piára való.

"A bukáshoz meg annyit, hogy 2018-ban újra 2/3 lesz, akár tetszik neked, akár nem, de sajnos elég lúzer lehetsz, mert itt mindenkinek érzékelhetően jobb, kivéve NEKED!" - Érzékelhetően jobb? Mindenkinek? Ne keverj már össze a gazdijaid strómanjaival és oligracháival (rajtuk és a nyugdíjasokon kívül lassan nincs ebben az országban ember, akinek ne lenne szarabb)...

Dinkainka 2017.04.26. 07:48:00

Teli van bűnözővel a tv2! Én villanyórával és rács mögött látnám szívesen Lajcsit! A Galambos név meggyalázója lett!

"Sérti a fülemet ez a hitetlen beszéd" 2017.04.26. 10:07:23

@helyén találta a szöget:

Én nem is állítottam, hogy a bármelyik BS-western a spagetti kiemelkedő darabja volna. Az Isten megbocsát..., az még nem a vígjáték-kategória, és amennyire tudom, ez volt az első közös filmjük is. És a mosolyra fakasztó bunyó-klisék is csak későbbi mozikban jelntek meg, nyilván, az alapokat ebben és ennek folytatásaiban tették le.

A spagettiwestern csúcstermékei alatt én is Vadnyugatot és a Dollár-trilógiát értettem, és ezek magasan verik az egyébként nem rossz Farkasokkal táncolót. Legalábbis, a Vadnyugat és A Jó, a Rossz... mindeképp, s minden, csak nem gagyi. A az amerikai westernt előbb sorolnám a gagyi-kategóriába (persze, ott is vannak gyöngyszemek, lásd, Farkasokkal..., Délidő, Nincs bocsánat)

Bobant én nem venném a mulatósok közé. A mulatós, a cigány- és magyarzenei elemekből táplákozó, de egyébként minden eredetiséget - és sok esetben hangszert - hiányoló ritmushalmaz.

Persze, itt nem az egyén szimpatikussága volt a kérdés. :)

Kedvelek néhány B.S.-T.H.-filmet, szó se róla, de inkább nosztalgia okán, és rejtett szellemeség viszonylag sok van bennük, és itt nem a verekedős jelenetekre gondolok, és abban is egyetértek, hogy filmesztétikai szempontból felesleges ezekről beszélni.

Egy Adam Sandleren még elmosolyodnom is nehéz, mert szar. Egy jó filmje sincs (a Hotel Transylvania még elmegy... :D), de itt már egyéni ízlések vitáznak, ami mindig meddő. Félre ne értsd, van az a paraszt humor, amin tudok nevetni, de ő ahhoz is béna. Általában feszengek a helyemen, amikor nézem valamelyik filmjét.

Bobby Newmark 2017.04.26. 10:16:20

Ezen még nem látszik, de valaki keresztbe húzott egy piros csíkot Bud Spencer arcán. Na ezért rühellem a grefitit úgy összességében. Mert minden arcra, aki ilyen Bud Spencer-kép szintű alkotásra képes, jut ezer másik gyökér, aki meg tehetségtelen balfasz hozzá, de azért csinálja, tolja fel a fost a falra.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2017.04.26. 10:24:04

@Treff Bubi: Íratlan szabály, hogy valaki kész graffitiját nem rondítják el másik graffitival. Keresnek valahol egy szabad helyet, és oda készítenek valamit.

"Sérti a fülemet ez a hitetlen beszéd" 2017.04.26. 10:45:29

@Gibbonka26:

"A Bud Spencer filmek csak a magyar tajparasztoknak nyújt szórakozást, még Olaszországban sem voltak olyan sikeresek, mint nálunk!"

Nem vagyok BS-rajongó, és elfogadom, ha valakinek nem tetszenek a filmjei, egyéni gusztus dolga, de ezt megfogalmazhattad volna kevésbé paraszt módon is.

káposzta 2017.04.26. 10:54:31

@Gibbonka26: Téged se az eszedért szeretnek, te viktorzacsinyalogató kis csicska :)

furo80 2017.04.26. 11:35:15

@helyén találta a szöget: Ha Bud Spencer nem legenda, akkor senki sem az a filmgyártásban. Te kit említenél legendának?

Kakóc 2017.04.26. 11:37:27

mér nem ül még ez a koszos adócsaló c?gány a másikkal együtt?????

body_andras 2017.04.26. 11:46:44

Rongálásért bejelentés nem történt?

helyén találta a szöget 2017.04.26. 16:00:52

@furo80:
Nem tudom, hallottál-e már olyan neveket, mint Jack Nicholson, Harvey Keitel, vagy esetleg régebbről Humphrey Bogart stb., az összes Oscar-díjast meg nem akarom és nem is tudnám felsorolni.

@body_andras:
Rongálás egy graffitifalon?
Ha akarsz szerezni egy vidám napot a rendőröknek, jelentsd be, valószínűleg rég röhögtek annyit, mint akkor fognak.

helyén találta a szöget 2017.04.26. 16:10:19

@"Sérti a fülemet ez a hitetlen beszéd":

Ami a minőséget illeti, azért a Táncosokkal farkaló messze veri bármelyik spagettiveszternt minden tekintetben. Nem véletlenül kapott egy zsák Oszit, az macskások műalkotásait meg még jelölni sem jelölték, még az általad nagyra tartottakat sem.

Ami meg a mulatóst illeti: ott a 3+2, hangszeresen nyomják a Csipkés kombinét. És csináltak egy dupla BS-t (bár lehet, hogy már Papp Lacit), lefotóztam a plakátot, de szerintem már nincs meg, hát sírva lehetett rajta röhögni, hogy "műsoron az összes nagy sláger" stb.
Boban tök ugyanaz, csak fúvósokkal teszi.

Sandlernek vannak jó filmjei, csak azokat ezek szerint még nem láttad. Párat említettem. Annyira biztosan lehet rajtuk röhögni, mint a BS-TH-filmeken, bár TH (főleg idősebb korában) csinált komoly filmeket is, nemcsak humort.

(Szerintem nagyjából ugyanaz a közönségréteg nézi egyébként ezeket. Meg persze megnéztem én is, különben honnan tudnám, hogy milyenek. Csak én mondjuk nem nézem meg huszadszorra is. Bár mondjuk a jó filmeket sem.)

helyén találta a szöget 2017.04.26. 18:25:40

@Gibbonka26:
Parasztoztam volna?
Idézd már, hogy hol, mert én nem találom. Amellett, hogy nem is emlékszem rá.

CoolKoon 2017.04.26. 18:40:17

@Gibbonka26: "Keményen berűghattál te életunt kádárista vén buzi, ha ilyen hosszú hozzászólást írtál.." - loooooool na ilyet se mondtak még nekem. A libbant már volt, de kádárista vén buzi nem. Jézusom, pedig ha tudnád..... :D

"Már megmondtam, menjél tüntetni a CEU-ért és az igénytelen fos bud spencer filmeidért!!" - Miért kellene a Bud Spencer filmekért tüntetni? A CEU-val ellentétben azok (egyelőre még) nincsenek betiltva. Nézik is rajtad kívül jó sokan. És hiába hazudozol szegény Bud Spencerről (igen, ez is jellemzi a fajtádat, hogy nem tiszteltek se élőt, se holtat), attól még tény marad, hogy bizony Olaszországban is istenítették őt.

"De gondolom a rossz idő miatt megint otthon fogsz punnyadni, már ami az ingyenélő fajtádat jellemzi!" - Szerintem meg az az ingyenélő, aki a saját alkoholizmusa miatt képtelen normális munkát találni, ezért aztán végső elkeseredésében a közmunkaprogram keretén belül bérkommentel jobb sorsra érdemes hírportálokon. De végül is nem baj, az adóforintjaimból azt az aprópénzt nem sajnálom a piádra valóra :D

Tblog 2017.04.26. 20:20:19

Jó nagy idióta szemét dolog, de TV2-ről van szó, úgyhogy nem lepődtem meg túlzottan.

Szerintem írjátok át a címet és a cikket, mert a "megpocsékol" az megverést jelent és nem verte meg senki Bud Spencert. Írjátok helyette azt, hogy "meggyalázták az emlékét", mert így lenne valós a hír. :-(

káposzta 2017.04.26. 21:15:22

@Gibbonka26:
"Jajj, akkor takarodj ki tüntetgetni és szopd le soros 90 éves vén faszát te kazár ribanc geci!"
1. Jaj, nem "jajj"
2. TüntetGETni a mocskos féreg CÖF szokott.
3. Szopd le te :D Ha már ez eszedbe jutott, akkor biztos csőbuzi gerontofil lehetsz :D
4. Soros 86 éves.
5. Kazár :D Az maximum te vagy, te buzi.
6. Ribanc nem lehetek, te viszont az vagy.
7. Geci a viktor, hagyjuk meg ezt neki.
Kiváncsi vagyok, hogy IRL mekkora arc lennél.

"Sérti a fülemet ez a hitetlen beszéd" 2017.04.26. 21:30:45

@helyén találta a szöget:

A Táncosokkal farkaló (:D a másik klasszik, a Bolygó neve: Anál) nálam kategóriákkal lejjebb szerepel a korábban említett két Leone-műnél. Az Oscar nem mérvadó. Szobrocskát kaptak szar filmek is, és remekművek pedig nemhogy lecsúsztak róla, de még jelölni sem jelölték azokat. Az imdb-re és a rottentomatoes-ra sem szoktam hagyatkozni filmek tekintetében, de kiindulópontnak néha jó. Mind a két oldal lényegesen magasabb besorolást ad a Vadnyuladnak és a Jó, a Rossznak a Farkasoknál. Mind a rendezés, a zene, a vágás, az operatőri munka professzionálisabb a két olasz filmnél, és a mocsok is kézzelfoghatóbb, szép arculköpése a John Wayne-féle idealizált képnek. Hasonlót Eastwood tudott alkotni a Nincs bocsánattal. De hangsúlyozom, a Farkasokkal táncoló jó film. De mégis kúszik bele valami giccs-szerűség, de ez biztosan valami amerikai-kór.

A 3+2 kimaradt (:D), félek, nem őket tolják azon a minimum négy mulatóscsatornán.

Nagyjából, 8-10 Sandler-filmet láttam, az 50 első és az Apafej tuti megvolt.

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2017.04.27. 11:01:15

Ma reggelre pedig már teljesen eltüntette valaki a képet.

www.blikk.hu/sztarvilag/sztarsztorik/lefestettek-bud-spencer-portrejat-az-emlekfalrol/dtyvk9c

Úgy tűnik legutóbbi firkálással valakinek a szemében megszűnt a kép sérthetetlensége.

fidesz maszop dk egykutya 2017.04.27. 11:01:32

@Gibbonka26: persze persze "elvtárs". Ti komcsigecik már lassan 8 éve azt mondogatjátok hogy mindjárt kihal a "baloldal" de valahogy nem akar, mert hát a KISZ titkárodnak életben kell tartania az ellenségét játszó társulatot, különben ha egyszer azoknak kinyílik a szája :D

CoolKoon 2017.04.27. 11:48:37

@Gibbonka26: Hát tudod, szalagmunkás alkeszkám, a számok és a tények (veled ellentétben) nem hazudnak. Az egészben pedig az a legszebb, hogy a benyomásaidat valójában semmivel nem tudod alátámasztani. Külön vicces látni amúgy, ahogy kezdesz kifogyni az érveidből, ami egyre jobban frusztrál, és egyre alpáribb a stílusod is :D

CoolKoon 2017.04.27. 11:52:48

@Prof. William: Hát igen. A precedens. Külön bizonyítja az illető seggfejségét, hogy franciául firkálta oda, hogy "ez nem egy emlékfal" (nehogy már mindenki számára kiderüljön, mekkora egy hólyag). Hogy kapna a festékétől rákot.....

kaqxar 2017.04.27. 15:18:07

végülis várható volt, hogy előbb vagy utóbb eltűnik. sajnos a firkásznak igaza van,.még akkor is, ha elég tuskó módon tudatta a vélemyényét. rohadtul zavar.
kíváncsi vagyok mi lesz ennek az objektíven piszlicsáré történetnek a következő lépcsője.

swfla 2017.04.27. 16:42:05

@kaqxar: "én asszem értem, miért nem érted"

asszem en is ertem. fejreallok az ilyen igenyes szorakozast kedvelo senkiktol.

Atanos 2017.04.28. 01:46:14

@mihály nyilas: Sajnos amíg a kormány tömi a TV2-t addig hiába nem eléggé nézett nem fognak bebukni.

Atanos 2017.04.28. 02:18:11

@helyén találta a szöget: Neked is csak egy klasszikus tudok idézni ;) "Magadtól irkálsz baromságokat vagy pénzért vagy ilyen k*cs*g."

Nem kell szeretni Bud Spencer-t de azt te sem vitathatod el, hogy egy csatornában lehetne annyi jó érzés, hogy nem fúj grafitit, ahol már van 1...
Nem kérlek szépen nem Békásmegyertől az Árpád hídig terjed a kép csak addig amíg a festés tart...
Hát nem tudom én inkább szórakozom Bud Spencer filmjein, mint a Dáridón. ;) Ha szerinted a Dáridó orrhosszal jobb mint BS filmjei akkor gratulálok.
Te nem vagy kissé előítéletes? Honnan fészkes fenéből veszed, hogy ha az RTL egyik műsorában grafitizték volna oda vagy a Hír TV-nél, akkor nem lennének ugyan olyan f*szok?
Nyugodtan érvelhetsz azzal, hogy Lajcsi az művészet... Aki áramot lop az számomra egy bűnöző szemét... Innentől kezdve BS-t többre tartom mint Lakodalom Lajost...
Azért kíváncsi lennék akkor is az lenne-e a véleményed, hogy más graffitire rá lehet fújni, ha a Nemzeti Múzeumnál lévő színészek graffiti alakjára fújkáltak volna rá.
Ha szerinted az Apa ég jó Sandler film akkor baj van az ízléseddel. ;) Már pedig ilyen ízléssel inkább ne is nyilváníts véleményt BS-ről de másról se. :D

Gibbonka26 2017.04.28. 11:58:27

@CoolKoon:
@CoolKoon:
Az érveimből... Nevetséges, csak várd ki amíg elkezdem sorolni azt, hogy te egy büdös nagy igénytelen fizetett béltroll tahó vagy! Egyszerűen már nincs se kedvem, se energiám ilyen egybites agyúakkal foglalkozni, mert még a levegőt is sajnálom az ilyen szánalmas ingyenélő parazitáktól. Tudod, veled ellentétben nekem állásom van, nem fizetett kommentelésből kapom a napi 500 ft-nyi éhbéremet!
De még ahhoz is kevés vagy, meg lúzer, hogy a politikai érvelésembe is belekössél, hiszen az elmúlt 7 év kormányzása a rendszerváltás óta legsikeresebb kormányzásást eredményezte!!

Jujj, már látom képzeletbeli szemeimmel, hogy zabálja a méreg azt a leprás zsíros testedet, amikor ezt a mondatot leírtam XDD! De ez az igazság, a te kommunista maszop-szadesz bandád 8 év alatt (+4 év) csak rombolni tudott, semmit nem tett a hazáért. A Fideszt az MSZP-vel összevetni olyan, mintha New York Cityt Bukaresttel hasonlítanánk össze! Foglalkozatás, közmunkaprogram, rezsicsökkentés, sőt még az elvándorlás üteme is lassult, hiszen 2005-2010 között volt a legmagasabb(!!!) az ENSZ(!!!) adatai szerint, vagyis "elkúrtuknemkicsitnagyon" lárifári alatt lépett le innen a legtöbb ember, nem Orbán alatt, de persze a liberális hazugsággyár most sír, holott az öszödi pinokkió mondta anno, hogy "el lehet innen menni"!
Gyalázatosan nagy lúzerek vagytok, ezért is szárnyal a Fidesz és fejlődik az ország, ahogy már nagyon régen nem, csak ez nektek fáj! Ezért is fogtok nagyot bukni 2018-ban! Már alig várom!

CoolKoon 2017.04.28. 15:09:47

@Gibbonka26: "Nevetséges, csak várd ki amíg elkezdem sorolni azt, hogy te egy büdös nagy igénytelen fizetett béltroll tahó vagy!" - Igen, fizetésből élek én is, nem úgy, mint a gazdáid.
"Tudod, veled ellentétben nekem állásom van, nem fizetett kommentelésből kapom a napi 500 ft-nyi éhbéremet!" - Igen. Nehéz is lenne szalag mellől kommentelni, ahol az általad kapott "fizetésért" a beledet is kihajtják. Ezt másodállásban nyomod, nem? :D
"politikai érvelésembe is belekössél, hiszen az elmúlt 7 év kormányzása a rendszerváltás óta legsikeresebb kormányzásást eredményezte!!" - És ez mégis hogy jön ide? Figyeld a címet: aszongyahogy "A TV2 megpocsékolta Bud Spencert". Utána meg azt írtam, hogy Bud Spencert a droidtársaid is szeretik, ezért óriási hiba volt belekötni (arról az aprócska tényről nem is beszélve, hogy már meghalt szegény). Mégis hogy jön ide az elmúlt 7 év? Mi köze van ehhez?

helyén találta a szöget 2017.04.28. 18:27:15

@Atanos:
Neked még senki nem magyarázta el, miért van minden hozzászólás alatt a "Válasz erre" piros betűkkel?
Na, ennek megfelelően belőttem a szellemi szintedet.

"azt te sem vitathatod el, hogy egy csatornában lehetne annyi jó érzés, hogy nem fúj grafitit, ahol már van 1"
De, pont ezt vitatom. Ez egy graffitifal. Arra szolgál, hogy aki késztetést érez, az oda fújkáljon, amikor és amit csak akar, amelyik részére csak akar.
Azért, hogy ne a város egyéb részein tegye.
Ugyebár ezen a falrészen is volt a BS-kép előtt is valami, amit az adott művész felülfújt. Akkor miért nem voltál felháborodva?

"Ha szerinted a Dáridó orrhosszal jobb mint BS filmjei akkor gratulálok."
Írtam ilyet? Idéznéd?
Szerintem ugyanis mindkettő egyformán gagyi. Teljesen ugyanaz az értékszint.

"Aki áramot lop az számomra egy bűnöző szemét..."
Aha. Akkor neked Orbán, Lázár, Mészáros és társaik a haverjaid. Esetleg Gyurcsány, Mesterházy, Szanyi. Egyik sem lop áramot. Vagy legalábbis még nem derült ki.

Felmutatnád az igazolványodat, hogy te az ízlésrendőrség hivatásos tagja vagy?
Mert nagyon úgy állsz itt ki.

Vagy esetleg csak önkéntes ízlésrendőr? Vagy házmester? Már csak a tempód alapján gondolom.

helyén találta a szöget 2017.04.29. 19:49:02

Talán érdemes idebiggyeszteni, hogy mit gondol az ügyről a Bud Spencer-kép alkotója.
Röviden: nagyon nem azt, amit a cikkíró és a szájtépő hozzászólók.
Milyen érdekes, hogy ez viszont nem jelent meg az Indexen, ahol a kép megrongálása több cikkben is.
Pedig talán érdemes lenne ezt is lehozni.

TakerOne Photorealistic Graffiti
A Bud Spencer portré kapcsán

Kedves Mindenki!
Többen érdeklődtek az elmúlt körülbelül egy hét történéseivel kapcsolatos véleményemről, úgyhogy csapjunk is a hagymás babba:
Ami a kereskedelmi TV csatorna műsorpromóját (vagy mit), illetve G.L. portréját illeti, az a kép nem a Bud Spencer rajz hátterébe került, hanem mellé, csupán az volt a szerencsétlen döntés, hogy szintén fekete hátteret kapott, és így egybemosódott az én munkám hátterével. Azt gondolom, hogy ha más háttérszínnel készül el az a kép, akkor az a botrány egyáltalán nincs. S így, mivel technikailag nem érintette az én rajzomat, személy szerint egyéb hozzáfűznivalóm nincs.
A piros csíkkal kapcsolatban sajnos szintén nincs sok elmondanivaló. Nemcsak az én munkámba fújtak bele, hanem az egész falon végigment az illető. Nemcsak az én rajzomért kár, a többiért is, amelyekbe az alkotója több ezer forintot, időt és energiát ölt. Annyi bizonyos, hogy sokkal rosszabb lehet olyan emberként élni, aki ezen a színvonalon kell, hogy levezesse a feszültségét, mint nekünk, kiegyensúlyozott lelkivilágú embereknek eltűrni az ilyen gyerekes ténykedését.
Ami a csütörtök reggelre történő átfestést illeti: tény, hogy a filatorigáti fal nem emlékfal. 2006-tól kezdődően több, mint 25 alkalommal festettem egyébként arra a falra, és az alapos szemlélő megállapíthatja, hogy jelenleg nincs kint 25 rajzom a Filán. Ennek az az oka, hogy rendkívül korlátozott hely áll rendelkezésre, így az a normális eljárás, hogy cserélődnek a rajzok, tehát ha valaki festeni akar oda, akkor valaki más munkájára fest rá, ezzel pedig vállalja azt, hogy hónapokon, heteken, vagy akár napokon belül az ő munkájára is ráfestenek. Érdemes megjegyezni, hogy a portré talán rekord ideig volt érintetlen azon a falon, és azt gondolom, hogy ez Bud Spencer személyének szóló tisztelet jele volt.
Ugyanakkor azt is gondolom, hogy ebben az esetben egyik ember nézőpontja nem értékesebb a másikénál.
Személy szerint nekem nem az a problémám, hogy eltűnt a falról a portré, hiszen a fentiek szerint erre számítottam.
Viszont azzal, hogy valaki ilyen nem túl elegáns módon fejezte ki magát az ügyben, pontosan azt tette, mint ami ellen, ha jól sejtem, tüntetőleg kívánt fellépni: rákényszerítette a saját véleményét mindenki másra, méghozzá anélkül, hogy bármilyen további értéket adott volna a dologhoz. Aligha javít az ügyön a kínossá sikerült művészettörténeti utalás.
Azt hiszem, az a tanulsága a dolognak - már ha szándékunkban áll más (jellem)hibájából tanulni -, hogy amíg valami, ami más(ok)nak fontos, vagy mást jellemez, nem okoz kárt senkinek, addig fogjuk vissza a bennünk rejlő, szükségszerűen hibásan abszolútnak vélt igazságérzetet, és próbáljunk meg tisztelettel kezelni másokat, és tisztelettel kinyilvánítani a véleményünket.
Végül pedig: amellett, hogy számomra evidens, hogy festéssel fejezem ki magamat, azzal is tisztában voltam, hogy sokaknak sokat jelenthet az elkészült kép, habár olyan volumenű pozitív reakcióra, mint ami érkezett, abszolút nem számítottam.
Természetesen rendkívül örülök neki, hogy ennyi embernek örömet okoztam a portré elkészítésével, az ilyen visszajelzések a munkásságomnak olyan (gyakran váratlan) hozadékai, amelyek miatt - többek közt - érdemes újra és újra festékszórót ragadnom.
Ettől függetlenül szeretném megjegyezni, hogy én alapvetően két dolgot tettem: személyes indíttatásból megfestettem a képet, és feltöltöttem róla egy fotót a Facebook oldalamra. Ami utána és azóta történt, arra nekem ráhatásom már nem volt. Ezzel párhuzamosan nem tettem, nem tehettem senkinek semmilyen ígéretet arra vonatkozóan, hogy egyrészt mi fog történni a képpel a Filatorigáton, másrészt mi fog történni, ha azt átfestik egyszer.
DE!
Természetesen nem kerülte el a figyelmemet sem nekem, sem másoknak, hogy ez milyen fontos volt több tízezer embernek (ezen a ponton nehezen is kerülhette volna, ugyebár), úgyhogy most csak annyit mondanék, hogy minden ok megvan optimistának lenni, ha arról van szó, hogy lesz-e hosszú távon Bud Spencer portré Budapesten.

Petian 2017.07.15. 14:33:07

@CoolKoon:
Te olyan hülye vagy, mint a seggem lyuka te fasz! Az ilyen idióták miatt marad 2018-ban Viktátor a diktátor!
Hülye anyád biztos büszke rád!

CoolKoon 2017.07.15. 19:26:45

@Petian: Jé, milyen jó, hogy a hozzászólásod szigorúan tartalom- és értelemmentes, így reagálnom se kell rá (arról nem is beszélve, hogy 12 éves frusztrált kiskamaszokkal nem vitatkozom)...

Petian 2017.09.19. 19:51:29

@CoolKoon:
Magadról beszélsz, mert a te hozzászólásod tükröz frusztráltságot!!
Menj és maszturbálj az anyádra kicsíra köcsög!
süti beállítások módosítása