Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Megszűnik a Heti Hetes

2017. február 22. 08:38 inkeibence 145 komment

A hírt Para Kovács Imre, a műsor egyik állandó résztvevője közölte kedden este a Facebookon: "Mától hivatalos: végleg megszűnt a Heti Hetes" - írta.

16831873_1146649482112972_7274564286987879009_n.jpg

A döntés nem lehetett teljesen váratlan, hiszen már eleve kevesebbet rendelt belőle erre az évre az RTL Klub: januárban jelentették be, hogy 40 helyett csak 16 adással terveznek erre az évre. Akkor Ónodi György, a műsor producere gazdasági okokkal magyarázta a ritkulást.

Ehhez képest most már úgy tűnik, egyetlen adása sem lesz a műsornak, amely az idén ünnepelte volna a 18. születésnapját, és 2012-ben került át az RTL II-re, ahol még egészen decemberig hetente jelentkezett.

A hivatalos indokokkal még várni kell, de vannak, akik furcsállják a döntést: az Emtv blog szerint például nemigen állja meg a helyét a magyarázat a műsor magas költségigényéről, ugyanakkor a poszt is elismeri, hogy a műsor észrevehetően elfáradt.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hdnctrl 2017.02.22. 09:07:19

'I was told that you were a culture snob.'
'Culture snob? Moi?'

murray 2017.02.22. 09:07:21

kösz bazmg. az egyetlen k. műsor amit néztem az rtl-en.
legyen minden este a híradó vérfürdő majd utána éjjel nappal egymást kúró és utána egymást baszogató kölkök és vernyákoló pichák.

val 2017.02.22. 09:07:37

Végre.
Gondolom, már a kutya sem nézte.

hdnctrl 2017.02.22. 09:08:08

A műsorért amúgy tényleg nem kár. Évek óta nem vicces.

Virgil Starkwell 2017.02.22. 09:08:15

az évek alatt szarrá keresték magukat a résztvevők

sobrijoska10 2017.02.22. 09:08:23

Vajon mekkora nézettsége lehetett.

2017.02.22. 09:09:46

„A hivatalos indokokkal még várni kell, de vannak, akik furcsállják a döntést: az Emtv blog szerint például nemigen állja meg a helyét a magyarázat a műsor magas költségigényéről, ugyanakkor a poszt is elismeri, hogy a műsor észrevehetően elfáradt.”

Orbán Viktor áll a háttérben, szerintem.

Viktor Fulop 2017.02.22. 09:18:58

En azota nem neztem amiota minden adas LEGALABB FELE arrol szolt hogy valami dogunalmas dolgot magyaraz a Teddy dogunalmasan, a tobbiek meg nem mernek neki szolni hogy kurva szar vagy Teddy hanem bologatnak csendben.

fran7 2017.02.22. 09:19:52

A Heti hetest ugyanaz ölte meg, mint ami a profi focit, a túl magas bérköltség.

JGDus 2017.02.22. 09:19:55

Vén bohócok és bohócnők előre megírt "rögtönzései"-be aki igazán elfáradt, az a valamikor lelkes közönség.

Zoxo 2017.02.22. 09:20:44

Az első időkben néztem és tetszett, később egyre kevésbé, főleg, amikor a szereplők egymással foglalkoztak és nem a témával.
Aztán, amikor eldugták este 10-re, akkor már nem is néztem.

Terézágyú 2017.02.22. 09:20:58

Na, hát nem köztévé ez, hogy a nem nézett műsorokat is nyomatniuk kelljen...

uraoi1969 2017.02.22. 09:36:51

Gondolom most sokan örömtáncot lejtenek. Az rtl is elég gyáva volt, hogy nem merte a főcsatornán sugározni. A nézettség emiatt csökkent. Így most lehet nézni fábrik elvtárs altesti humorát az adófizetők állják a milliárdos költségeket...

McZozo 2017.02.22. 09:36:58

@Terézágyú: en ugy tudom hogy ez nem igaz nezettseg szempontjabol meg mindig jo volt, ugyhogy nem emiatt szunhetett meg en inkabb bekulest erzek az rtl es a kormany kozott

Gyevi bíró 2017.02.22. 09:37:53

Bírom a fenti "hurrákommentelőket" és ujjongókat, akik szerintem alapból nem is nézték a műsort, de keselyűként ideszálltak kárörvendeni. A színvonal más lett, változott: a humor kevésbé került előtérbe, inkább az emberek szemét próbálták felnyitni a legtöbb esetben, rávilágítani a bagatell hazugságokra. Mondhatni, hogy az utolsó ellenzéki bástya volt némi humorral körítve.
Most, hogy állítólag az RTL is kezet fogott a kormánnyal, már kínos volt nekik a sok kritika. Kár, hogy így csendben véget ért, szimplán elkaszálták, még búcsúműsor (nem visszaemlékezésekre gondolok!) nélkül. Én néztem és nem csak a humorért.

2017.02.22. 09:40:47

Mindig is baromi erőltetett volt.
A Dárt Véder és a vörös hajú nő nagyon gagyi volt, műmájer teddiről nem is beszélve.

Azok a jelenetek, amikor elmondtak valami sz@r poént, vagy hatalmas életigazságot a fizetett tapsolók ujjongtak, az aktuális humor herold pedig lemerevedett... Olyankor felvillanhatott volna a képernyőn egy nagy rózsaszín felirat: "PÖCS!!!"

mortX 2017.02.22. 09:47:02

Végre. Már rég abba kellett volna hagyni, mert már nagyon szánalmas lett.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.02.22. 09:48:14

Fontos, szimbolikus jelentőségű hír, akárcsak a népszabi kifingása. A ballibsi aranykor jelképe volt mindkettő..

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.02.22. 09:52:44

A zorbányi önkény már a retek csatornát is elérte...))))

Gabor Jeges 2017.02.22. 09:52:59

@Fidesz Bérenc: Mostanában nem néztem, de régen tényleg ott volt Orbán Viktor a háttérben. És a főcímben is.

2017.02.22. 09:53:17

10. év után már csak arról szólt, hogy tömjék a saját zsebüket.

Gülücsipacsodamuki 2017.02.22. 09:54:20

Mehetett volna az Antikrisztus TV-re is. Ja, hogy már oda is kevés? Hát, akkor maradnak a régi szép emlékek, mikor is maszopos kormány idején is az előző kormányt szidták.

.snɯıɹd snɔlns 2017.02.22. 09:54:46

nem baj, túl sok pénzébe került az adófizetőknek.
nem úgy mint a köz-tv műsorai ami olcsó, színvonalas és tele van humoros műsorokkal.

DFK 2017.02.22. 10:02:25

A humoj nagyágyúji máj jég nem voltak éjdekesek.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.02.22. 10:03:23

@® snɯıɹd snɔlns.: Biztosan elkerülte a figyelmedet, hogy a köz tv nem kereskedelmi csatorna. Mi értelme állami pénzből még egy szennyadót fenntartani? Legyen itt is valóvilág, vagy mit akarsz?

DFK 2017.02.22. 10:04:58

@Gülücsipacsodamuki: pedig a humoj ellenzéki műfaj, ahogy azt fajkasházy mondta. Kivéve ha...

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.02.22. 10:06:15

@DFK: Teddybejnek majad a jócipő. (Bár ott is zűrök vannak. Ha egy évre előfizetsz, négy számot ingyen kapsz. Ez a vég kezdete szokott lenni. Hát igen a zojbányi önkény..)

.snɯıɹd snɔlns 2017.02.22. 10:09:47

@EU zászlót mindenhova!:
kivéve, ha vajna-habony érdekeltség, mert arra szívesen költöm az adómat, hogy napi 50-60 szor megnézzem milyen jól teljesít magyarország.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.02.22. 10:10:07

Ne izguljatok libsikéim, majd Simicska újra indítja a Hír Tv-n, hátha ezt többen nézik majd mint a "Szabadfogást"..Arra azért kíváncsi leszek, hogy Teddy és Para hogy nyilatkozik majd Közgép ügyben..:))) (Diplomatikusan..:)

.snɯıɹd snɔlns 2017.02.22. 10:11:42

@EU zászlót mindenhova!:
(éppen ezért nem értem kinek fáj, h sokba kerül?)

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.02.22. 10:13:04

@® snɯıɹd snɔlns.: A köz tvhez mi köze Habonynak meg Vajnának?. Utóbbi egyébként hitelt kapott az államtól a TV2-re:az ilyen dolgok valahogy a szocik alatt nem igazán zavartak. akkor még a "más zsebében nem turkálunk" mantra ment.

.snɯıɹd snɔlns 2017.02.22. 10:17:23

@EU zászlót mindenhova!:
én megértelek, hogy fáj a hír-tv elvesztése, de vannak emberek akik kitudnak bújni kedves vezérünk farpofái közül, a magadfajta meg maradjon ott.

dr. mesterséges színezék 2017.02.22. 10:20:13

@Viktor Fulop: "En azota nem neztem amiota minden adas LEGALABB FELE arrol szolt hogy valami dogunalmas dolgot magyaraz a Teddy dogunalmasan"

Akkor jó régen feladhattad. Valamikor 2002-ben kíváncsi voltam arra, hogy milyen az a műsor, aminek a Fidesz vereségét tulajdonították, és Farkasházy már akkor pontosan ezt tette (ami nekem, hajdan kölyökként rádiókabarét hallgatónak nem kis csalódás, és a megállíthatatlan öregedéssel való szembesülés volt).

dr. mesterséges színezék 2017.02.22. 10:24:21

@SmittyB: "10. év után már csak arról szólt, hogy tömjék a saját zsebüket."

Az ilyesmi valahogy kevésbé szok bántani, ha nem az én pénzemet tömik bele.

dr. mesterséges színezék 2017.02.22. 10:25:35

@Gülücsipacsodamuki: "Hát, akkor maradnak a régi szép emlékek, mikor is maszopos kormány idején is az előző kormányt szidták."

Mert ugye Fábry mostanság Orbán-képet köpköd.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.02.22. 10:25:57

Éppen ideje volt, hihetetlenül szar volt, egy poén nem sok annyi nem volt benne, ha meg a politikáról szeretnék ilyen típusú diskurzust ,akkor inkább nézem a Szabadfogást.

dr. mesterséges színezék 2017.02.22. 10:28:59

@EU zászlót mindenhova!: A te figyelmedet meg a köztévés gagyi tehetségkutatók (közpénzből) kerülték el.
Szóval éppen csak valóvilág nincs még (közpénzből), de a (közpénzből) kistafírozott Vajna-féle adókot fogsz te még csodát látni.
Ja nem, annál azért több eszed van, hogy nézd; megy az majd nélküled is (közpénzből).

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.02.22. 10:29:41

@® snɯıɹd snɔlns.: Mit gondolsz Simicskáról és a Közgépről te Soros csicska..? (Gondolom azért annyira hülye nem vagy, hogy Simó a demokrácia iránti szent megvilágosodás következtében hagyta ott Orbánékat..)

dr. mesterséges színezék 2017.02.22. 10:31:42

@EU zászlót mindenhova!: "hitelt kapott az államtól a TV2-re"

Szeretnél te olyan hitelt kapni bármire. De ahhoz lúzer vagy, neked csak az agitprop kemény vége marad.

"Sérti a fülemet ez a hitetlen beszéd" 2017.02.22. 10:32:27

@uraoi1969: A nézettség a főcsatornán is csökkent volna, a lejtmenet oka az abban van, hogy a műsor szellemessége a Sas-kabaréval vetekszik olyannyira, hogy az egyébként igénytelen hazai közönséget sem kötötte már le.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.02.22. 10:34:30

@dr. mesterséges színezék: Na persze mert a köztv-n csak gagyi tehetségkutatók vannak ugye? Eleve az m1 egy hír tv jellegű csatorna, aminek a nézettségét az ATV-vel vagy a Hír-vel kellene összehasonlítani. A többi köztv-s csatorna sem a klasszikus kertv-s kínálatot adja, sokkal inkább a filmes csatornákkal (m3), vagy az ismerettejesztő csatornákkal (m5), és a sportcsatornákkal (m4) van értelme összehasonlítani.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.02.22. 10:36:18

@dr. mesterséges színezék: Gyurcsányod milyen vissza nem térítendő hitelből vette a cégét, amit az anyós által vezetett állami banktól kapott?

"Sérti a fülemet ez a hitetlen beszéd" 2017.02.22. 10:36:46

@Gyevi bíró: Akkor van igazán baj, amikor a Heti hetesben akarják az emberék szemétfelnyiteni :D :D pfff.

verjemanyadba 2017.02.22. 10:38:32

Nem megszüntetni kellett volna, hanem kicserélni olyan karakterekete akiknek közük van a humorhoz. Az utolso par evben mar nezhetetlen volt az unalom miatt. Regen nagyon jo kis musor volt, de lenyomtak a szinvonalat amikor atkerult az RTL2 re. Az ilyen para kovács meg steve felek csak magukat szorakoztattak. Meg ahhoz is szar volt a musor a vege fele, hogy a hatterben ez szoljon.Sajnalom de jobb igy mindenkinek

Kozi_a_rozi 2017.02.22. 10:40:03

megy az atv-re? vagy a mikroszkop szinpadra?

dr. mesterséges színezék 2017.02.22. 10:41:09

@EU zászlót mindenhova!: Ha azon kell civakodni, h kinek a gyurcsána, akkor inkább a tiéd, ui. amíg számított, ekéztem és küldtem a picsába elfele, amióta meg nem számít, teszek rá - a jelek szerint te meg nem tudsz elszakadni tőle.

dr. mesterséges színezék 2017.02.22. 10:43:30

@"Sérti a fülemet ez a hitetlen beszéd": Az tényleg elég kínos. Annál már csak egy kicsit nagyobb baj az, amikor a Heti hetes még mindig tényfeltáróbb, mint egy komplett közszolgálati garnitúra.

laci_52 2017.02.22. 10:45:15

Nekünk, nézőknek nem fog hiányozni. A szereplőknek igen, mert adásonként 150 ezret kaszáltak.

Gyevi bíró 2017.02.22. 10:45:39

@"Sérti a fülemet ez a hitetlen beszéd": Bármilyen furcsa, de egy szórakoztató jellegű műsorral még mindig több és más jellegű embert lehet elérni, mint aki leül simán az ATV és HírTV elé...

_Neville 2017.02.22. 10:46:01

Már 10 éve is gagyi volt.

konrada 2017.02.22. 10:46:37

...amikor kezdtek, Teddy mondott egy mondott egy akkor igaznak tűnő gondolatot:
kormánypárti humor nincs, a politikai humornak nem az a feladata, hogy azt fényezze, annak bírálnia kell.

S ebben egyetértettem, elfogadtam.

...aztán jött a kormányváltás, és ugyanazok az addig keményen kormánykritizáló arcokból már csak a nyelv látszott ki, s elfogytak azok, akik a fenti gondolatot komolyan folytatták.

...onnantól már csak egyek voltak a szokásos megmondókból, akik egyik írányba nyalnak, másikba rúgnak, és humoruk emiatt az Újságíró Klub poénjaival vetekedett.

...nem kár érte, sajnos s..rok lettek, mert hagyták magukat megenni....

"Sérti a fülemet ez a hitetlen beszéd" 2017.02.22. 10:49:56

@Gyevi bíró: Az nem is kérdés, csak szórakoztasson, és ne kelljen feszengve ülnöm a kanapén, miközben nézem.

.snɯıɹd snɔlns 2017.02.22. 10:55:44

@EU zászlót mindenhova!:
én soros csicska? :O
akkor a gazdád micsoda, aki soros pénzéből tanult?

teofilka 2017.02.22. 11:05:09

Akkor fejeztem a Heti Hetes nézését, amikor már pár adás után ráuntam Kern András "Elfogtunk egy levelet" című magánszámát.
Legalább 5-6 éve egyetlen adást sem láttam, a kezdeti időkben kifejezetten szórakoztató volt.
És itt emlékezzünk meg a TV2 Vitrioljára, ami a Heti Hetes női verziója volt.

exterminador 2017.02.22. 11:23:32

@EU zászlót mindenhova!: te szegény, a szellemi színvonaladat jól jelzi a Sorosozás. Komolyan, nem veszed észre, ez mennyire szánalmas?

Cycmen 2017.02.22. 11:25:27

@Gyevi bíró: Bírom a fenti "hurrákommentelőket" és ujjongókat, akik szerintem alapból nem is nézték a műsort, de keselyűként ideszálltak kárörvendeni.

A szart el kell kaparni! :))))))))))))))

Cycmen 2017.02.22. 11:28:18

@Gyevi bíró: Én néztem és nem csak a humorért.

Nyilván egy csomót tanultál belőle! :)))

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.02.22. 11:35:23

Most szomorúan elmorzsoltam egy könnycseppet: Una lacrima sul viso. :)

Összesen két adást láttam belőle, mindkettőt amikor kórházban voltam, pár év különbséggel. Az elsőnél Orbán volt kormányon, és bár a humor erőltetett és ízléstelen volt, azért megértettem, hogy nyilván a kormányt kell piszkálni. Aztán pár évvel később már nem Orbán volt kormányon, az adásban azonban mégis Orbánt b@sztatták, még a korábbinál is durvábban, ízléstelenebbül.

De még ezt is elfogadtam volna úgy-ahogy, ha a humor nem lett volna minősíthetetlenül ócska és a szereplők undorítóan ellenszenvesek.

NBarbieReloaded 2017.02.22. 11:36:11

Na vegre, ideje volt, hogy kimuljon.
Az elejen meg vicces volt egy ideig, de mar jo par eve masrol sze szolt, mint ballib kotodesu meghivottak politikai jellegu, neha viccesnek szant, de nem vicces siralmaikrol.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.02.22. 11:37:17

@konrada:

Egyetértek.

"...onnantól már csak egyek voltak a szokásos megmondókból, akik egyik írányba nyalnak, másikba rúgnak, és humoruk emiatt az Újságíró Klub poénjaival vetekedett."

Nem csoda, mind ugyanannak a kutyának a kölyke volt.

.snɯıɹd snɔlns 2017.02.22. 11:39:20

nyilvánvaló, hogy sokaknak nem tetszett, mert nem az előre megírt kormánypropaganda szerint működött.
nincs ezzel baj, rákosinak is sok becsületes rajongója volt.

exterminador 2017.02.22. 11:43:23

Hogy érdemben is hozzászóljak: a műsort én sem sajnálom. Néhányszor belenéztem, de borzasztóan kínos volt a produkció.

retrodj · http://retrodj.blog.hu/ 2017.02.22. 11:47:12

@Gyevi bíró: Szerintem nincs teljesen igazad. Én az első évadtól néztem, majd ahogy cserélődtek a vendégek, úgy esett a színvonal. Érdekes, provokatív kommentálásokat élvezet volt nézni. PL: nekem a Havas - Verebes - Kern - Bajor - Gálvölgyi ötöse nagyon penge volt. Teddy is a futottak még kategória, akárcsak Jáksó. A többiek sajnos már nagyon nehezen emészthető volt. Akkor kezdtem én is el-elkapcsolni, amikor az Alföldi, Hajós, Ábel állandó szereplőkké váltak. Az sem segített, hogy második számú csatornára küldték őket, de ki kell jelenteni, hogy valóban elfáradt ez a műsor. Nézz vissza néhány korábbi adást (vagy Best of-ot), köszönő viszonyban sincs a mostaniakkal. Régen elhittem, hogy az okosok h*lyéskedtek, míg mostanság már csak a h*lyék okoskodnak benne...

2017.02.22. 11:51:50

Huu de reg nem nezek RTL-t azt se tudtam hogy ez még letezik.

vénecske 2017.02.22. 11:52:06

Sajnálom, hogy vége. Az utóbbi időben jó volt, hogy meghívták Magyar Györgyöt, Kuncze Gábort. Úgy látszik a Válótársak lesz a színvonal. Nyilván többen nézik a szex miatt.

Fidesz Bérenc (törölt) 2017.02.22. 11:55:04

Istenem, szomorú nap ez az agymosott, zombista ballibek számára, kik most az arcukat kezükbe temetve mind zokognak, de én is velük zokogok, csak épp a röhögéstől.
Képesek még ebben is Orbánt meg a Fideszt látni, már özönlenek az összeesküvés-elméletek, h miként intéztette el ezt is a patás. Annyi agyhalott a világon nincs, mint itthon a baloldalon.

Fidesz Bérenc (törölt) 2017.02.22. 11:58:41

comment.blog.hu/2017/02/21/helyreigazitas_313
Szóval hazudtatok? Remek, csak így tovább!

cukkmukk 2017.02.22. 12:03:42

@Fidesz Bérenc: Te ezt nem tudod megítélni. :-D Örömünnep ez az agymosott, zombista narancsagyúaknak. :-D

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.02.22. 12:07:20

@® snɯıɹd snɔlns.:És mégse szolgálja ki. Most mondd meg ! A hálátlanja.. Te kinek a pénzéből tanultál?

FlybyWire 2017.02.22. 12:08:58

LOL még van, aki néz tévét? A sugárzott, fix adásos, reklámosat?
Lúzers unite.

kalbász 2017.02.22. 12:19:25

@dr. mesterséges színezék: Ja, a szektatagok számára egészen biztosan az a tényfeltárás, mikor fogalom nélkül köpdösok a másik szektát.
Cseppet se vagytok ám szánalmasak, ahogy így ilyen kis okosnak képzelve magatokat gyűritek az ellenséges szektát.
Dehogy.

Fidesz Bérenc (törölt) 2017.02.22. 12:22:50

Agyhalottak, lehet menni tüntikézni! youtube.com/watch?v=9oDaGnNBAO0

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2017.02.22. 12:27:32

@EU zászlót mindenhova!: A szocik azért nem vettek egy országos kereskedelmi tévét maguknak...

Gault 2017.02.22. 12:31:29

Nem lepődnék meg, ha mondjuk az atv-n feltűnne egy hasonló kaliberű műsorban (gondolom az rtl nem engedi a nevet) a szereplők jó része.

inebhedj - szerintem 2017.02.22. 12:33:29

Elolvastam az Emtv blog írását.

Hát... Khm.

Aszongya, a jobboldal szemét csípte a műsor, amit kötve hiszek, miért csípné a jobboldal szemét, hogy permanens mód 1-2 baloldali pártot (FIdesz, KDNP, Jobbik) cinkelnek javarészt a műsorban:

Voltaképp a fenti 3 pártot kedvelő baloldaliak szemét se nagyon csíphatta, mivel az első pár évad után a Sas-kabaré színvonalán sikerült landolnia a műsornak, onnantól már körülbelül akkora a súlya közéleti kérdésekben, mintha a Valóvilág sztárjai tartanának politikai 5 percet ebédidőben.

Nem lehet, hogy van a tarsolyban valami más (esetleg konzerv) műsor, amitől kisebb költségeket és nagyobb reklámbevételt (esetleg nagyobb nézettséget is) várnak?

mortX 2017.02.22. 12:36:56

Nem Farkasházy, vagy Gálvölgyi sótlansága, végtelenül idejétmúlt világnézete ölte meg a műsort, hanem a papprékakingák-ceglédi zoltánok a hatalmas arcukkal, agressziójukkal kiegészülve parakovács és húhogyhívják azt a szomszédokos csajt? na az ő stílusuk és humortalanságuk volt a biztos halál a műsorra.

Hajós és Alföldi elvitte volna a műsort a huszonnyolcadik évezredig.

pkovaks 2017.02.22. 12:37:53

Sok összegyult szerencsetlen össze-vissza röfögött mindenfele humortalan baromsagot... megfordult mar ott majdnem mindenki de az sem segitett, mert ugy ahogy volt szar volt az egesz... Ideje volt hogy lehuzzak a redönyt...

dr. mesterséges színezék 2017.02.22. 12:39:57

@kalbász: Szaladj, keresd meg azt, akinek ezt a kommentet valójában szántad!
Már biztosan nagyon várja.

morph on deer 2017.02.22. 12:43:24

@vénecske:
"Úgy látszik a Válótársak lesz a színvonal. Nyilván többen nézik a szex miatt."

Azért legyünk őszinték, sokkal jobb, mintha a HetiHetest is a szex miatt néznék

dr. mesterséges színezék 2017.02.22. 12:44:47

@FlybyWire: Én régen tudom, hogy vannak ilyenek (nem mondom, hogy nem lepett meg először), mert látom, hogy a comment.blog ilyenekről ír.

Az Amazonas vidékén is élnek elzárt törzsek. Kíváncsi vagyok, melyik csoport húzza tovább.

mortX 2017.02.22. 12:45:32

@morph on deer: Pedig Bajor meg Gálvölgyi folyton Hernádinak bókoltak...

dr. mesterséges színezék 2017.02.22. 12:46:24

@Rorschach: ... közpénzből "kölcsönözve" az árát.
Lúzet szocik, hogy erre nem gondoltak.

Drago Brutic1 2017.02.22. 12:50:04

Kb 7 éve láttam utoljára, nem értettem, mikor kellene nevetni. Puzsér egy személyben lenyomja az összeset.

Drago Brutic1 2017.02.22. 12:51:54

@Drago Brutic1: Na jó, a Para Kovács is tud jó formát hozni.

NBarbieReloaded 2017.02.22. 13:01:55

@® snɯıɹd snɔlns.:
"nyilvánvaló, hogy sokaknak nem tetszett, mert nem az előre megírt kormánypropaganda szerint működött."

Hja, biztos azert. Vagy esetleg az nem tetszett sokaknak, hogy ezek a fiuk es lanyok allandoan az epp aktualis ballib mantrakat bofogtek vissza. Es meg azt se viccesen, hogy legalabb azert nezze valaki.
Az erre vevo hithu kommu...ize ejropai demokratak meg csekely szamuknal fogva nem hoztak a nezettsegi adatokat, az rtl meg legyen akarmilyen kormanykritikus, valahol cask egy kerTV, igy nem fogja zsebbol finanszirozni a ballib dzsemborit.

Humorológus 2017.02.22. 13:13:59

@scuynat: Ez így igaz! Mi az, hogy a "humor nagyágyúi"? Már a kezdeteknél is csak 2 - 3 igazi humorista volt a csapatban, a többi meg a töltelék, vagy a még rosszabb, a Farkasházy!
Egy humorista annyira merüljön csak bele a politikába, amennyire azt a Hofi tette. Emészthető volt a pártvezetés számára is. Neki humora is volt és nem kellettek tapsoltató és nevettető bemelegítő emberek. Akit ez a gyatra műsor lekötött és tapsikolni tudott rá, az nekem nem lehetne a "kedves magyar közönségem"!

Humorológus 2017.02.22. 13:24:09

@Fidesz Bérenc: :) - helyes!
A művész kollégák nagy % - ban baloldali nézeteket vallanak!
Nekik semmi sem jó, amit ez a kormány csinál. Azaz dehogynem jó, csak muszáj nekik ellenségeskedést szítani. Szemtől szemben már egészen másképp beszélnek.

rézfa szú 2017.02.22. 13:30:25

Készítsétek a köveket: nekem tetszett, és sajnálom hogy nem lesz több adás.
Minden jót!

egynagy0 2017.02.22. 13:31:38

Remélem másik tv-nél folytatják!!!

Kunhallmi Agnes 2017.02.22. 13:38:28

A rohadt fasisztanaci Orban rezsim betiltotta, mint a nepszabadsagot.

Queens84XX 2017.02.22. 13:48:48

Régen szerettem, ez már elég gyenge volt. Főleg ez a Para Kovács, akit mintha beoltottak volna az ellen, hogy okosat és/ vagy humorosat mondjon. Pedig tépte a száját rendesen.

közösperonos átszállás 2017.02.22. 13:52:01

@laci_52: "A szereplőknek igen, mert adásonként 150 ezret kaszáltak. "

Ha jól sejtem és ez a 150 ezer az 150e+ÁFA számlára, akkor az nem kasza, max. sarló. :-)

@NBarbieReloaded: Szívesen beszélgetnék veled, kár, hogy az aktivitásod alapján sima fizetett troll vagy. Az előző nicked hány hétig élt?

2017.02.22. 13:57:42

@Humorológus: Jaja, akasztófával minden művésszel! Veled is, ha már "kollégának" nevezted a művészeket.

valamilyennev 2017.02.22. 14:13:59

Nézte ezt valaki egyáltalán? Na jó, úgy nehéz állást foglalni, hogy a kritikán aluli műsorkínálat miatt már évek óta csak porfogónak van tévém. A hetihetest viszont 1-2 kezdeti résztől eltekintve soha sem szerettem, unalmas erőlködés unalmas sztárocskáktól unalmas témákról.

dementia praecox 2017.02.22. 14:15:18

@® snɯıɹd snɔlns.: A maszkabálok idején jó Vitéz Uram is álarcot öltött hát, hogy elvegyüljön a bálozók között?

plümpike 2017.02.22. 14:23:13

Az rtl2-t is megveszi a mészáros lőrinc, nyilván.

Mr.paksimogyoró 2017.02.22. 14:25:37

@EU zászlót mindenhova!: Te szerencsétlen agyhalott, a g-nap előtt még fasszal teji szájjal védted volna simicskát. Most meg már ő a patás ördög, mert a kis gazdid összerúgta a port vele. Az ilyen takonygerincű csicskák miatt tart itt ez a qrva ország.

Taxomükke (UK) 2017.02.22. 14:26:41

@fran7: Nem is kar a profi fociert, amikor ilyen jo kis amator meccsek vannak, mint a tegnapi Man City - Monaco....

NBarbieReloaded 2017.02.22. 14:35:18

@közösperonos átszállás: Csak a szokasos ballib logika: nem ert velem egyet --> fizetett troll.
Szanalmas. De te biztos nem vagy az, nyilvan. :) A szellemi magassagod latom csak idaig jutott, arra amit konkretan irtam egy szo se, cask fizetett trollozas. Jellemzo. :)

A masik nickem meg most is el, es regebbi, mint a tied, szoval ez bukta. Csak par ballib oldalon nagyon fajt az igazsag, igy a "demokratak" kitoltottak. Csak a veluk egyeterto velemenyt szeretik latni, az meg lehet akarmilyen alpari, uszito, gyulolkodo, maradhat.
En meg lusta vagyok ki-be jelentkezni, igy mostanaban ezt hasznalom.

fran7 2017.02.22. 15:06:16

@Taxomükke (UK): Ha a Heti Hetes olyan jó lett volna mint a City-Monaco meccs, akkor én is néztem volna. De hát a nézettsége szerintem a hibahatáron lehetett. Mondjuk ahol Kuncze kritizálja a korrupciót, ott nagy baj van. Egyetlen ok miatt maradhat Pintér belügyminiszter, mert Kuncze volt az elődje és a rendőri vezetők ezért viselik el a jelenlegi vezetőt. Na ez mindent elmond róla, úgy hogy konkrét sztorikat nem is kell tudj.
Mellesleg valóban ez fogja megölni a profi focit a kezelhetetlen bérköltségek. A legtöbb jólfutó sorozatnak is ez lesz a veszte.

Darth Revan 2017.02.22. 15:26:45

Neha a yourube-on meg-meg neztem, mert az RTL szar videos oldala nezhetetlen (nem tudom, hogy magyaraorszagon is ilyen lassu es akadozik, vagy csak kulfoldre korlatozzak a savszelt, de itt rorszagban nezhetetlen) De mostanaban mar nincsenek fenn az uj reszek, igy leszoktam rola, mar vagy 3-4 eve nem nezem.
A kedvencem az volt, amikor a tobbiek szettrollkodtak farkashazy torteneteit :)
Meg a szinesz anekdotak.

közösperonos átszállás 2017.02.22. 15:40:25

@NBarbieReloaded: "Csak a szokasos ballib logika: nem ert velem egyet --> fizetett troll."

Ööö, nem, csak úgy hápogsz, mint egy fizetett troll. Nem te vagy az első, aki a Comment blogon jár (vagy a másik kettő, általad "látogatott" blogon), teleokádva azt "ballibfikázással", hogy aztán két-három hónap múlva távozzon egyenesen a voidba

Tudod, az, hogy hova írsz, mit, és mióta, igen egyszerűen megnézhető; normális ember meg nem cserélgeti háromhavonta a nickjeit (főleg ha ilyen elánnal és ilyen vonalasan ír), mert mégis, mi az istennek?

De értem, persze, kitiltottak (személyesen sixx?), mert fájt az igazság, így aztán regeltél egy újabb nicket, amivel már visszafogottabban írogatsz, hiszen nem akarod, hogy kitiltsanak, oh wait. Sokatmondó viszont, hogy ebből is versengést csináltál (őszintén szólva fingom nincs, hány éves az accom, de hidd el, nem képzelem, hogy az enyém az 1-es userid).

Amúgy amit most ide méltóztattál böfögni az imént, azzal meg nem nagyon van mit vitatkozni, mert nem hoztál nézettségi adatokat, továbbá arra sem reagáltál (pedig előtted hangzott el), hogy vajon a tyúk volt-e előbb vagy az RTL2-es esti időpontra dugás, meg arra sem (pedig előtted hangzott el), hogy akkor a Fábryval mi is van. Arra meg, ugye, mit reagáljon az ember, hogy "megszívtátok, ballib bérrettegők".

Snipers 2017.02.22. 15:57:23

@Dr. Trejo: Téged sem az agyadért rabolnának el!"

NBarbieReloaded 2017.02.22. 16:40:56

@közösperonos átszállás: Sirva rohogok a hulyesegeiden. :DD
Ertem, tehat ha bevallottan ballib kotodesu vendegeket neven nevezem, az ballibfikazas, ha leirom a tenyt, hogy valoszinuleg azert nem nezi senki a musort, mert masrol se szol, mint a kormany szapulasa, ami valljuk be igen keveseket erdekel, az meg trollkodas.
Igen szep faek egyszerusegu "gondolkodas". :DD
Es ha ez igy van, akkor felve kerdezem, te akkor mit is csinalsz? Ha en vagyok a troll, mert ezeket leirom, akkor te mi vagy, aki csak engem fikazik, meg az altalam leirt lenyegi dolgokra se reagalsz? :D

A masik gyongyszem, hogy en csinalok versengest. :D
Te irtad oreg, hogy az aktivitasom alapjan megint csak fizetett troll vagyok (nyilvan, mimas :D), meg, hogy hany hetig elt az elozo nickem, arra irtam, hogy regebb ota van meg, mint a tied. Bonyolult, mi? :) Amugy a 3000+ hozzaszolassal igen jo helyezest ernel el, ugyhogy a helyedben csedbe maradnek, ha nalad ez hatarozza meg a troll-szintet. :))

Es vegul gyorsan belenezve par hozzaszolasodba, megint csak kerdeznem, hogy a te allando fideszgyalazasod mivel is jobb, mint mikor en ballibezek? Ja, semmivel. Ha en a ballibazasert troll vagyok, akkor te vajon nem vagy ugyanugy az? Ahh, hagyjuk, bonyolult. :D

Serrin 2017.02.22. 16:55:43

Szerintem politikától függetlenül ez a műsor már az induláskor csak a celebekről szólt. Nálam pont az arcoskodás, nagyképűség és hasonló dolgok miatt bukott el és mivel ez volt az alapkoncepció, ezért később is ez maradt meg róla, bárki jött a műsorba.

Nem kár érte.

isti75 2017.02.22. 17:10:19

Szar volt ez úgy ahogy volt az elejétöl kezdve.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.02.22. 17:17:05

@mortX: Bábel Anita.. Csak azt nem értem, hogy Puzsér Norbertet miért nem próbálták meg bedobni, biztos többet tudtak volna neki fizetni, mint a sóher Simicska..

Attilajukkaja 2017.02.22. 17:17:17

@isti75:
Nagyon jó volt,... csak elfáradt a műsor.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.02.22. 17:20:41

@Mr.paksimogyoró: Te most kit is védesz fasszal teli szájjal?? A Közgépes Simicskát, a "zorbáni maffiaállam" egykori első számú oszlópát? Úgy bizony.. Simó ugyanúgy járt mint Soros. Azt hitte mindkettő, hogy a vazallusukká tették Orbánt. Hát nem.

mortX 2017.02.22. 17:26:24

@EU zászlót mindenhova!: bizonyára azért, mert Puzsérnak vannak önálló gondolatai, nem teljesen egysíkú ballib eszméket szajkóz. Azon kívül bizonyára hanyhatnékja van az olyan műsoroktól, ahol egymás faszát szopkodják mély egyetértésben, nem egymással teljesen ellentétes gondolkodásúak vitatkoznak érvek, gondolatok mentén.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.02.22. 17:26:28

@Rorschach: Nem, mert az őket irányító multinacionális elit megtette ezt helyettük . És ennek a ballib lakájmédiának a segítségével győzőtt háromszor is a balliberális oldal. Fletó pedig elhitte, hogy pusztán kommunikációval és médiatrükkökkel , kormányzati teljesítmény nélkül ,a továbbiakban is hozhatók a választások a kereskedelmi média zömének támogatását bírva.
Nem egészen így történt..:)

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.02.22. 17:28:34

@mortX: Ez Hajósról is elmondható volt Ő volt az egyetlen a "humor nagyágyúi "közül, akit bírtam.

isti75 2017.02.22. 17:51:16

@Attilajukkaja: El bizony. Nagyjából az elsö évad után. Nem szabad ilyen müsort 10 évig képernyön tartani.

Mr.paksimogyoró 2017.02.22. 18:15:16

@EU zászlót mindenhova!: Mivel védtem, te szerencsétlen? Én pont annyira utáltam viktort, és a közpénztolvaj holdudvarát 2 évvel ezelőtt is, és most is. A véleményem ma sem változott simicskáról. Ma simicskát mészáros lőrincnek hívják. Ennyi. Rohadék mindkettő a főnökkel együtt.
Arra próbáltam rávilágítani a setét agyadban, hogy az ilyen szélkakasok, (mint pl. te) miatt tartunk itt. Nincs saját véleményed, ha viktor szerint baráti vállalkozó, akkor ok,védjük ezerrel, ha beszólt, akkor mocskos oligarha. Fogadni mernék, ha visszanéznénk a 1-1,5 évvel ezelőtti kommentjeidet, teli pofával védted simicskát :) Pár év múlva majd az aktuális faszt fogod szopni, attól függ, éppen mi az ukáz fentről.

Attilajukkaja 2017.02.22. 18:21:16

@isti75:
"Nem szabad ilyen müsort 10 évig képernyön tartani."
Pedig kb. 10 évig volt jó. :o)
De most már én sem nézem.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.02.22. 18:28:04

A minap a Népszabadságot gyilkolta meg a patásorbán, most meg a hetihetest. Tombol a diktatúra, ez már tagadhatatlan.

Az ellenzék mikor fog tiltakozni az EU-nál és a nyugati sajtóban?

Schmidt Zoltán 2017.02.22. 19:35:13

@NBarbieReloaded: nem a mondanivalód miatt utalt erre, hanem a stílusod miatt.

Sanszosan a többi oldalról is ezért lettél kitiltva, sőt technikailag az egész PC kultúra az olyan emberek miatt virágzik, mint te.

Így, ahogy itt is viselkedsz (meg ahogy nézem, máshol is), nem fogsz tudni változtatni a dolgokon, nem fogsz tudni párbeszédet kezdeményezni az égegyadta világon senkivel (se intelligens, se sötét emberekkel), se semmit úgy általában elérni.

Véleménynyilvánításnak pedig ez elég otromba, jól láthatóan direkt erőlteted ezt a stílust, holott lehetnél kifinomultabb is.

Így tehát egy troll vagy. Talán nem fizetett (önmagától is lehetnek ilyenek az emberek, elég szomorú de így van), de határozottan troll.

Az a baj, hogy tele van a blogszféra a magadfajtákkal. Az ilyenek miatt menekülnek rengeteget Tumblr-re, vagy ahogy jómagam, Redditre.

mortX 2017.02.22. 20:04:08

@EU zászlót mindenhova!: azért annyi van Hajós rovásán, hogy amikor eleinte egyszer őszintén beleszállt Farkasházyba, valamit mondott róla ami igaz volt, de szarul esett neki, akkor ahelyett, hogy azt mondta volna, hogy bocs haver ha szarul esik is ez van, inkább odament és kezet csókolt neki. Szóval azért nem mert teljesen nem meghunyászkodni.

közösperonos átszállás 2017.02.22. 21:03:50

@Mr.paksimogyoró: "Fogadni mernék, ha visszanéznénk a 1-1,5 évvel ezelőtti kommentjeidet, teli pofával védted simicskát :)"

"2017.02.04. óta tag." (Nicken katt, Aktivitás.)

Az ilyen fizetett trollnickeket gyakran cserélik.

Elvileg lehetne tök spontán, de ahhoz azért túl sok hasonló van; lehet, hogy pont ő az 1% kivétel, de erre hadd ne építsünk már. :-)

közösperonos átszállás 2017.02.22. 22:16:58

@NBarbieReloaded: "Ertem, tehat ha bevallottan ballib kotodesu vendegeket neven nevezem, az ballibfikazas"

Ööö, nem; ballibfikázás (akármi legyen is a ballib) ez:

"Hja, biztos azert. Vagy esetleg az nem tetszett sokaknak, hogy ezek a fiuk es lanyok allandoan az epp aktualis ballib mantrakat bofogtek vissza. Es meg azt se viccesen, hogy legalabb azert nezze valaki.
Az erre vevo hithu kommu...ize ejropai demokratak meg csekely szamuknal fogva nem hoztak a nezettsegi adatokat, az rtl meg legyen akarmilyen kormanykritikus, valahol cask egy kerTV, igy nem fogja zsebbol finanszirozni a ballib dzsemborit. "

...meg ez:

"Csak a szokasos ballib logika: nem ert velem egyet --> fizetett troll."

...meg ez:

"Csak par ballib oldalon nagyon fajt az igazsag, igy a "demokratak" kitoltottak. Csak a veluk egyeterto velemenyt szeretik latni, az meg lehet akarmilyen alpari, uszito, gyulolkodo, maradhat."

Kérlek, mutass már rá, melyik ebből az érdemi párbeszéd. :-)

"A masik gyongyszem, hogy en csinalok versengest. :D"

És hát no, tényleg. :-) Én annyit írtam, hogy trollkodik és három hete aktív --> sanszos, hogy fizetett fikanick. Mutass már rá kérlek ebben a gondolatmenetben arra a részre, hogy bezzeg én harminc éve regisztráltam, bibibí, oksa? Mert abban a válaszodban, hogy az apukád erősebb, mint ööö szóval hogy a fő nicked öregebb, mint az enyém, speciel más sincs. :-)

(Na jó, segítek, egy-két éves aktivitás (nem reg, az nem számít, abból van, aki bespájzolt) már ún. hiteles.)

Na persze van az úgy, hogy az embernek van egy főnickje, kitiltják vele innen-onnan, aztán regel egy újat és aztán lustaságból már azt használja mindenhol; de hogy azóta nem telt még el két holdtölte, és a mindenhol az három "ballib" (whatever it may mean) blog, szóval hát, khm. Se egy idegenlégiós blog, se egy hobbiszakács vagy örökbefogadós, na tudodmit, gimme a break.

Nevem senki. 2017.02.22. 22:37:43

Helyreigazításnál nem lehet kommentelni.
Vajon miért?

.snɯıɹd snɔlns 2017.02.22. 22:39:03

@dementia praecox:
tévedés, azzal a felhasználónevemmel " jelenleg nem kommentelhetek", hogy miért, nem tudom.
de, nyugodtan írd meg a véleményed én úgy is tudom, hogy mi.
és azt is tudom, hogy te meg úgy is adsz nekem állami megrendelést akármit is mondtam rád.
"merugyemi jóbarátok vagyunk"...

Nevem senki. 2017.02.22. 22:51:20

@szociál: A Szabadfogás is egy rakás szar. Akkor már nézd inkább a Csörtét.

Nevem senki. 2017.02.22. 22:53:24

@® snɯıɹd snɔlns.: Még nekik sem lehet vitéz úr. :D

.snɯıɹd snɔlns 2017.02.22. 23:05:25

@EU zászlót mindenhova!: ..."mi köze Habonynak meg Vajnának?. Utóbbi egyébként hitelt kapott az államtól a TV2-re:"
látod milyen díszfasz vagy?!
te adtad meg a választ most magadnak.
úgy hívják öngól.
szóval miért is kapotak a tv2- re állami (soha vissza nem térítendő)állami kölcsönt?

.snɯıɹd snɔlns 2017.02.23. 00:04:57

@EU zászlót mindenhova!: monnyuk az eddig is nyilvánvaló volt, hogy nem vagy a tudósklub rendes tagja, de, hogy ennyire ostoba vagy nem gondoltam volna.
sebaj fidesznyiknek jó vagy, jól tudsz libsizni, ez nálatok az alapkövetelmény és ennek maximálisan meg is felelsz.

Sam Crow 2017.02.23. 06:15:09

Pont nem olvastam kommenteket, de látatlanban is gondolom végighörögték olyanok, akik soha egy percet nem láttak a műsorból.

.snɯıɹd snɔlns 2017.02.23. 10:44:48

@D-Fens:
eltaláltad.
azok írnak ide legtöbben akik annyira utálják, hogy nem is nézik, de véleményük van róla.

és van még egy tábor aki nézi, de nem érti és ezért haragszik.

NBarbieReloaded 2017.02.23. 11:19:16

@Schmidt Zoltán: Ja, hogy a stilus, ertem.
Miert, milyen a stilusom, alpari, taho, karomkodo, mint sok ballib erzelmu kommentelonek?
Nem. Egyszer egyszer en is karomkodok de altalaban ez nem resze a kommentemnek.
Ha meg nem ez akkor nem tudom mit ertesz stilus alatt. Frocsogo, gyulolkodo ballib kommenteloknek talan viragnyelven, valasztekosan kene az orra ala dorgolni, hogy hazudik? Ugyan, minek farasztanam vele magam. Se az egyiket se a masikat nem fogja fel, akkor meg mar inkabb a konnyebb ut. :)

NBarbieReloaded 2017.02.23. 11:38:40

@közösperonos átszállás: Felesleges ilyen hosszasan magyarazkodnod.
Hogy csak a leglenyegesebb elemet emeljem ki belole:

Ezen besirtam. :) Erdememi parbeszedrol papolsz te? Te, akinek a kivalo erdemi parbeszede ennyi volt: "Szívesen beszélgetnék veled, kár, hogy az aktivitásod alapján sima fizetett troll vagy. Az előző nicked hány hétig élt? "

Na ne nevettesd ki magad. Tudod, az ugy mukodik, hogy ha te az altalam leirtakra erdemben valaszoltal volna, akkor a viszontvalasz is olyan lett volna. De aki egy szemelyeskedo egysorossal indit, az nekem ne papoljon erdemi parbeszedrol.

Masreszt imadom mikor egyesek teszik a hulyet, hogy mi az a ballib. :D Tudod, az un. baloldali es liberalis erzelmuek gyujtoneve, csak igy tul hosszu. Pontosan olyan, mint mikor a ballibak jobbereznek, fidesznyikeznek, szeljobboznak, naciznak. Pontosan ilyen gyujtonev a ballib is, raadasul ez teny, nem ordas nagy hazugsag, mint a nacizas mondjuk.
De erdekes, a ballibak ezen jelzoit erted is, meg rendben is van, csak a ballib nem. :)

Aztan, csak megjegyeznem, hogy par angol szo beirasatol nem tunsz okosabbnak, igy felesleges. Szerintem.

Es vegul, abba is belekotsz, hogy miert nem irok mondjuk a hobbiszakacs blogba vagy ilyesmibe. Talan mert nem erdekel? A politika erdekel. Politikaval kapcsolatos blogok meg az index aljan vannak szepen kigyujtve (vagy futtatva, donto tobbseguk, most figyelj BALLIB :DD), nekem meg keresni se kell. Es mivel szinte kizarolag a munkaidoben levo szabad perceimben nezem ezeket, igy nem kalandozok mashova. Csinalok egy kavet es mig megiszogatom, ranezek az index aljara, hogy most eppen miert rinyalnak a ballibek(!).
Engem ez szorakoztat. De most, hogy mondod, lehet inkabb a sarokban levo pokkal kene beszelgetnem, lehet job felfogasa van, mint itt a legtobb ballib hisztigepnek. :DD

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.02.23. 11:47:50

@® snɯıɹd snɔlns.:

"azok írnak ide legtöbben akik annyira utálják, hogy nem is nézik, de véleményük van róla."

Utálni csak azt lehet, amit valamennyire ismersz. Én két részt láttam belőle, még sok-sok évvel ezelőtt, az állítólagos fénykorában. Nekem nem tetszett, undorítónak találtam. Ha te szeretted, az a te dolgod, ízlések és pofonok.

Én nem bánom, hogy megszűnt, és ez az én dolgom. Ha te bánod, az meg a te dolgod. Nem kell ezt túlmagyarázni.

.snɯıɹd snɔlns 2017.02.23. 12:28:57

@NBarbieReloaded:
(ha már ballibeztek okosok, van jpbblib, esetleg középlib?)
mióta a maradék mszmp-s is átment a fideszbe, kénytelenek voltatok leszpkni a komcsizásról, de most ez az új "ballib" terminusztehnikusz sutára sikerdett...

NBarbieReloaded 2017.02.23. 12:43:35

@® snɯıɹd snɔlns.: Igazan tartalmas valasz: a fideszbe is vannak kommunistak.
Ok. :)
süti beállítások módosítása