Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Brutális nézettséggel nyitott A mi kis falunk

2017. február 03. 11:42 sixx 75 komment

_mg_8872.jpg

Néhány kritikus hülyét kapott tőle, a kommentelők nem szeretik, de ez nem azt jelenti, hogy nem nézték volna: A mi kis falunk olyan nézettséggel indult, amilyet elég rég láttunk hétköznap a magyar tévében. A 18-49-es, kereskedelmi korcsoportnak nevezett réteg 33,8 százaléka ugyanis az RTL szlovák alapra felhúzott falusi bohóckodását nézte tegnap este fél tíztől. Ilyen közönségarányt a hétvégi showműsorok és a magyar válogatott EB-meccsei hoznak, csak a miheztartás végett.

Ez nézőszámban 473 832-őt jelentett, ami meglehetősen magas, a Válótársak 371 000 nézővel indult, 400 000 fölé pedig általában az olyan showműsorok jutnak, mint a Sztárban Sztár vagy az X-Faktor, de azokat meg ugye nem hétköznap láthatjuk. A teljes lakosságban is szépen hozott A mi kis falunk, 1 108 674 néző követte végi az első részt, amivel az idei év negyedik legnézettebb műsora lett.

_mg_0304.jpgNevessen a magyar kilátástalanságon minden csütörtök este

A sorozat nagyon komolyan veszi ennek a keserédes világnak a bemutatását, aminek az is a része, hogy természetesnek veszi a kilátástalanságot, a korrupciót vagy az alkoholizmust. Nem lehet azt érezni, hogy igazán viccet csinálna belőle vagy úgy gúnyolná ki, hogy közben érezzük a sorozat értékítélete valójában a helyén a van. Folytatás itt.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kutyahoroszkóp 2017.02.03. 12:01:10

Mit lehet erre mondani: a közönség is "profi". Az első számok sokszor a kiéhezettséget mutatják csak, az éved végén kalkulálható mediánra leszek kíváncsi majd, az egy reálisabb visszajelzés lesz.

user friendly 2017.02.03. 12:01:49

Én is növeltem a nézettséget sajnos. Többet nem fogom. Amíg néztem én éreztem végig kínosan magam az alkotók helyett.

Thomas Dantes 2017.02.03. 12:15:11

Én is néztem pedig nem kellet volna :( De többé nem fogom.

miciur 2017.02.03. 12:15:37

Az a baj, hogy innentől csak lefelé fog menni a nézettség

ludomik 2017.02.03. 12:19:04

En is neztem,,,es tetszik,,,ha nem fogy ki a lendulet es tortenet akkor nem lesz semmi baj....

Samott 2017.02.03. 12:19:07

@Sixx: gorbe nincs veletlenul hozza? Vegig novekedett, vagy elkapcsolgattak a nepek? Volt benne reklam? (en sporton kivul mindent felvetelrol nezek, ezt se lattam meg)

mate2003 2017.02.03. 12:24:38

Félmetes volt a tegnapi rész... én többet nem akarom nézni.

Coccotti 2017.02.03. 12:38:25

egy nézőt biztosan tudok, aki nem nézi a következő részt

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.02.03. 12:55:45

Azt ne felejtsük el megemlíteni hogy brutálisan xar volt.
Az első részt azért nézték meg ennyien hogy levonják a konklúziót, megnézzék a kövi részt, vagy sem .
Én arra jutottam hogy rohadtul nem érdekel a folytatás, poénmentes ripacskodás az egész.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.02.03. 12:59:12

@Samott:

Én is a meccsek kivételével mindent felvételről nézek.
Ezt is úgy néztem hogy bele tekertem néha, nem csak a reklámoknál.

2017.02.03. 13:00:57

hallod gecc kistesó, miné magasabbra mászó, anná naobb lesz a pofáraesés vazz

Alauda Arvensis 2017.02.03. 13:01:31

OK, a kommentekből már megtudtam, hogy xar, de valaki leírhatná, hogy pontosan miért is volt az, az olyanok számára kik nem látták (mint pl. én).

Charly Firpo 2017.02.03. 13:07:14

@Alauda Arvensis: Mint minden, az utóbbi, mondjuk 15 évben készült magyar film esetében: nincs jó forgatókönyv, nincs jó dramaturg, nincs jó rendező és ugyanazok a fos színészek játszanak benne, akik tönkrevágták a magyar színjátszást (pl Szabó Dezső).
Szóval reménytelen a dolog.

Charly Firpo 2017.02.03. 13:08:01

@Charly Firpo: Győző. (már a neve se ragad meg az emberben...)

TheDude 2017.02.03. 13:09:31

Falun nőttem fel, de több mint 20 éve városlakó vagyok. Számomra nagy csalódás volt a tegnap este. Láthatóan olyan emberek készítették ezt a sorozatot akik sosem éltek vidéken és olyan embereknek való akiket kielégít az, ha harsányan parasztozhatnak a film cselekményei kapcsán. Ennél többet nem ad.

A karakterek valósak, de erősen túltoltak és az azért mégiscsak túlzás, hogy a kocsmároson meg a tanítón kívül nincs több értelmes szereplő az egész településen.

Az azonos című csehszlovák filmben is vannak szánalmas sorsok/cselekmények, de ők képesek voltak igazi humort is tölteni a filmjükbe, illetve nem fullad bele az egész a kilátástalanságba mint a mi verziónk. Kár érte.

Burpi Turpi 2017.02.03. 13:19:09

5 perce elég is volt. Miért lehet 3 másodperc alatt megállapítani egy akármilyen magyar sorozatról, hogy typisch magyar?

xmoon 2017.02.03. 13:25:59

@TheDude: Falun (400fő) éltem 30évig, minden szereplő létező személy akár nevesíteni is tudnám az összeset :-). És nem egy esemény így zajlott, vagy zajlik a mai napig. Az értelmes szerplők már nem élnek ott, ahogy a valóságban sem.

TheDude 2017.02.03. 13:38:28

@xmoon: Nem vitatom, hogy nevesíteni tudnád őket (ha visszaolvasod a soraimat akkor láthatod, hogy valósnak látom a karaktereket). Viszont gyanítom, hogy a Te faludban sem csupán 2 értelmes ember élt/él, továbbá nem csak és kizárólag szánalmas és/vagy kudarcba fulladó események zajlottak, ugye? Szóval, lehetett volna ez tényleg humoros is, amire önkritkával élő falusi azt mondhatja magának, h igen, mi márpedig ilyenek vagyunk, de szerintem belefullad az egész történet a vergődésbe és a baszakodásba. Jóérzésű ember nem tud 2 jelenetnél tovább szórakozni rajta. Mindez persze csak az én véleményem, az se kizárt, hogy a parasztozókból is kialakul egy szép számú stabil nézőközönség és akkor a foglalkozás elérte a célját, de kár, hogy ennél magasabb szintet nem sikerült megütni.

Je ne suis pas Charlie Hebdo! 2017.02.03. 13:42:51

Én is mindent csak és kizárólag felvételről nézek. Akkor ezt nem nézem meg.....

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.02.03. 13:44:21

@TheDude: @xmoon:

Egyik falu ilyen, a másik olyan.
Mondjuk ha 15-20 roma család is "erősítené" a lakóközösséget ,akkor az eu-s pénzek felélése amit a templomra költöttek volna a kisebb baj lenne, és a humor faktor is lenullázódna, mert abban nincs sok poén hogy lopják a csirkét, meg mindent amit érnek, a tettlegességről nem beszélve.

kobalt (törölt) 2017.02.03. 13:51:41

Kapitánytól és a Beharangozó előzetes miatt többet vártam, eléggé erőltetett üres poénok,Győzőt alig lehetett érteni (elfelejtett artikulálni és ha nem kapcsolom be a feliratot akkor nem tudom mit mond.Olcsó játék.
"Munkaügyek" még mindig klasszissal jobb, legalább egy "Üvegtigris" szintjét el kellett volna érni
ha arra várnak hogy szállóigévé váljon egy-egy beszólás.Még 5-6 humorista szövegíró belefért volna poéngyártásba nem csak 1. Kormos Anett .
Gyenge volt nna és nem is nagyon érdekel a többi rész.

hannamontanna 2017.02.03. 13:53:09

Azt hiszem az a baj, hogy az előzetesben ellőtték az összes poént. Nem sokat adott hozzá a többi. Ha a következő részben is annyi lesz a poén, hogy beszorul a kamion, akkor ez kevés. Szerintem sokkal többet is ki lehetett volna hozni ebből a sztoriból. Valóban olyan, mintha városiak elképzelték volna a falut. Nem mindenki gagyi (közmunkások) és prosztó (tesitanár) falun, pedig lenne benne lehetőség. Ehhez képest pl. a Mázli c. film jobban tükrözte a falusi életet. Kevés lesz ehhez a három húzónév, ha nincs nekik mit mondani. Üvegtigrist nyomokban sem tartalmaz. Na talán Reviczky Gábor karaktere.....

megadeth1 2017.02.03. 13:53:44

Most, hogy a upc-n egy hétig vissza lehet tekerni a műsorokat, akkor azok, akik más időpontban nézik, nem számítanak bele a nézettségbe? Mi már otthon semmit nem akkor nézünk, amikor valójában megy - nyilván mindent utólag, semmit se letöltve előre ;-) ez világtrend, szóval valahogy korrigálni kell a számokat. Hogy On is legyek, nem voltam elájulva.

Gabor Hermann 2017.02.03. 13:58:44

Tényleg nem szoktam kertv-t nézni. Most talán csak a kíváló Menzel film miatti nosztalgiából fanyalodtam rá.
Két perc elég volt, hogy tudjam, ez maga az alulmúlhatatlan borzalom. Csak azon csodálkozom, Udvaros Dorottya hogy adhatta ehhez arcát. A műsort valami mélységes mazohista gyönyörrel bámultam, mert ennél rosszabbat már valóban elképzelni sem lehet. Minden esetre hálás vagyok az RTL-nek: olyan immunizáló hatása volt, hogy évekig biztos nem fogok kertv-t nézni.

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2017.02.03. 14:10:57

Na, ennyi jo komment utan most mar muszaj megneznem :)
Amugy ebben a 33%-os nezettsegben az is benne van, aki 5 perc utan sikitva elkapcsolt?

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2017.02.03. 14:15:54

"Kevés lesz ehhez a három húzónév, ha nincs nekik mit mondani."

Húzónév nem számít itthon (lassan amerikában sem), sorozatnál pláne

"A karakterek valósak, de erősen túltoltak és az azért mégiscsak túlzás, hogy a kocsmároson meg a tanítón kívül nincs több értelmes szereplő az egész településen."

Pont ez a lényeg, főleg ilyen műfajban.
Átlag emberekről nem csinálnak sorozatot :)

jandera 2017.02.03. 14:24:51

Ezek után megnézném. Hol tudom megnézni? Nem rögzítettem sajna...

ff48bp 2017.02.03. 14:26:09

Na, már le is töltöttem az első részt. Este megnézem. Eddig azt tapasztaltam, hogy amit itt a kommentelők lehúznak, az általában jó és tetszeni fog. Ez magyar átok: mindent és mindenkit szidunk. Na, majd kiderül.

Fehérlapos 2017.02.03. 14:50:06

Az az érdekes, hogy amikor először láttam az Üvegtigtis 1,2-őt, akkor ugyanazt érezem, amit tegnap: erőltetett, értelmetlen, túljátszott, egyszer sem röhögtem. Viszont azóta minél többször látom, annál jobban szórakozom rajta.
Itt viszont egy részt csak egyszer nézhetek meg... Háát?!
Azért a második részt még biztosan megnézem.

Charly Firpo 2017.02.03. 14:59:54

@Gabor Hermann: Udvaros Dorottya úgy adhatta hozzá az arcát, hogy nemrég olvastam egy interjút vele, ahol azt mondta hogy őt tulajdonképpen már csak a pénz érdekli és motiválja.Így múlik el a 'világ dicsősége' kérem szépen.

Hizdahr zo Loraq 2017.02.03. 15:01:23

@user friendly: Van ez így. Az idősebb korosztály az Office-t se bírja, csak feszengenek, és ők érzik kellemetlenül magukat David Brent/Michael Scott helyett. :D
(disclaimer: nem néztem, gondoltam, majd esetleg a torrentékából kikölcsönzöm, ha úgy esik. Még nem esett úgy.)

Samott 2017.02.03. 15:02:39

@sixx: Az jo hir nekik, ha jol emlekszem anno a Kossuthkiflinel folyamatosan esett a nezettseg mar az elso epizod alatt is. Majd nehany resz utan kiderul, mennyit sikerult megtartani belole.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2017.02.03. 15:04:14

@jandera: Nyilván a "szokásos" helyeken.

Vagy itt de itt kell egy reg is:

rtl.hu/a-mi-kis-falunk-2017-02-02

Kutyahoroszkóp 2017.02.03. 15:30:37

@TheDude: "Láthatóan olyan emberek készítették ezt a sorozatot akik sosem éltek vidéken"
Iskolapélda erre az Öregberény című aranyos kis hígszar.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2017.02.03. 15:43:59

@Gabor Hermann:
"Csak azon csodálkozom, Udvaros Dorottya hogy adhatta ehhez arcát."

Hiszen egy ismert magyar színészt annyi minden más magyar tévésorozathoz és filmhez hívják vagy megy el... Ja nem.
Az elmúlt 10 évben a port.hu szerint volt összesen egy filmes főszerepe + két apróbb szerep (Eszter hagyatéka és most a Kút).

Valamilyen szinten (a színésznek is) "lejjebb kell adnia az igényeit", aki szerepelni akar országos tv-ben, ez mindig is így volt (HBO most más dolog, ott nemcsak a nézettség számít).
Itt több mint 1,1 millió néző.
Szerintem nem vállalhatatlan számára a szerep, bár a színészszakmán belül előfordulhat, hogy megszólják a tévéseket (csak azért, mert tévé)

user friendly 2017.02.03. 16:17:31

@Hizdahr zo Loraq: hát nem tudom... családilag néztük, több korosztály képviseltette magát, de már az első 5 perc után csak néztünk egymásra, hogy ez meg mi ez.
ne kapkodj a kölcsönzéssel, szerintem azt a 3 percet sem éri meg, amíg lejön az ncore-ról, nemhogy a megnézésre fordított időt :)

TheDude 2017.02.03. 16:46:15

@kis_kiraly: Ja, bocsánat ezek szerint csak annyi a baj, h nem én vagyok a célközönség.

jolankovacs 2017.02.03. 18:04:23

Kb a felénél elaludtam. Ez mindent elmond.
Nyilván lehet, hogy valakinek tetszik, hallottam olyan dolgot, hogy " a zizaura " tv-t is nézik.
Valakik.

csárlszbrunzol 2017.02.03. 18:36:29

@megadeth1: "...azok, akik más időpontban nézik, nem számítanak bele a nézettségbe?"
Kapaszkodj meg: Ti eddig sem számítottak bele. Legalábbis ha nem tudsz róla, akkor nem. A nézettség mérése nem mindenknél/bárkinél történik. Honnan is tudhatná a szolgáltató/TV-csatorna, hogy pont ki mit néz. Ahhoz egy speckó cucc kell és mintaszerűen (reprezentatívan) van kihelyezve. Amennyiben Nálad ilyen nincs, akkor tökmndegy, mit nézel vagy mit nem.

@post: "Ez nézőszámban 473 832-őt jelentett..." banyeg, ez a legalja... Kettő-őt; húbaz!

bloggerman77 2017.02.03. 18:37:31

@Kutyahoroszkóp:

He-he, nekem is az Öregberény ugrott be. Hihetetlen, hogy ez a belvárosi értelmiségi réteg ilyen Szeszélyes Évszakok - Kató néni - Forgács Gábor szinten képzeli el a magyar vidéket.

Duplaxiii 2017.02.03. 19:15:31

Ha ennyien szidják, akkor annyira szar nem lehet. Én egy percet láttam a végéből és nekem olyan abszurd szatíraként jelent meg. De tudjuk az index kommentbrigádja kizárólag Kierkegaard-ot olvas és észak-üzbég művészfilmeket néz.
És persze az így jártam anyátokkal meg a hasonló humortalan, de trendi sorozatokat. És csak eredetiben, szinkron nélkül.

csakazértse 2017.02.03. 19:29:08

Majd Kolosi Reszkessetek Kevin megmondja,hogy kinek mi tetszett és hányszor-meddig akarja nézni.

onderon 2017.02.03. 19:30:33

istenem, nézettség. 1000 prolinál kihelyezett mérő eszköz alapján döntik el, hogy az ország mit néz. pont annyi értelme van, mint anno a ki mit tudnál a villanyt kapcsolgatni.

AcidJazz 2017.02.03. 20:00:21

@csárlszbrunzol: Én ebben annyira nem hinnék amikor jóformán már csak set top box-on keresztül tudod elérni a mozit. Ok, valószínűleg a hivatalos mérésbe nem számít bele de egy kábelszolgáltató bármikor tud indítani egy lekérdezést a box-ok adatairól. Tippelek.

Cimili 2017.02.03. 20:02:07

Kritikán aluli, erőlködős, izzadság szagú. Tőlem ugyan több esélyt nem kap.

AcidJazz 2017.02.03. 20:04:32

Amit amúgy nem értek. Ha megvették volna a leforgatott szlovák sorozatot és leszinkronizálják töredék zsé-ből ugyanott vannak. Persze akkor nem lehet azt mondani hogy sitcomot csinálunk világszínvonalon. (:
Szabó Győző vállalhatatlan volt szerintem. Ez a némafilmes tortadobálós poén szint.
Az eredetiben mondjuk a ruhák meg a nők kinézete is autentikusabb volt. Megkeresném azt a falut ahol így néz ki meg így öltözik a kocsmárosnő meg a hivatali Gizike.

pat bateman 2017.02.03. 20:46:27

az Üvegtigris sem egy nagy kedvencem de abban a Lali büféje körüli mikrokörnyezet és annak debil elemei valahogy megteremtik a saját milliőjüket.itt valahogy hibádzik sokminden. a régi motoros színészek egészen kisujjból nyomják a szerepet, Reviczky, Udvaros egészen rendben volt, Szabó Győző is és Lengyel Tamás is.
néhol fura módon a Csinibaba jelenetei is beugrottak, annak szaggatott képsorai, talán mert ez a "pilot" rész is kicsit - vagy nem is kicsit - döcögősre sikeredett... :)
nem lehet összevetni a válótársakkal de az a sorozat messze jobb, az aranyélet meg fényévekkel jobb ennél a borzadálynál.
nagy pirospont viszont a környezetért, Pilisszentlélek tényleg nagyon takaros kis település.

ChPh 2017.02.03. 22:18:23

@onderon: van az 800 is.

nem is értem, hogy a fenébe jönnek ki ezek a számok és miért számít bármi is. Semmi köze a valósághoz, lehet csak 235-en nézték, de lehet 4,5 millióan

az igazság valahol a kettő közt van... (szerintem)

Fidesz Bérenc (törölt) 2017.02.03. 22:19:00

Volt benne legalább egy nőnek öltöztetett férfi? Vagy még az se? Vagy púzós poén? Vagy még az se?
Egyébként nem igazán értem azt a sírást, amit itt egyes kommentelők művelnek. Az RTL mikor volt az igényes szórakoztatás zászlóvivője? Ja, soha, akkor meg mégis ki mire számított?
Az RTL a fogatlanoknak készít műsorokat, aztán most nyugodtan meg lehet sértődni, de ez az igazság.

@onderon: pontosan, elég csak felmenni a műsor Facebook oldalára és egy pillanat alatt összedől a „végtelen plusz ketten nézték” típusú számháború.

sixx · http://comment.blog.hu 2017.02.03. 23:13:53

@AcidJazz @ChPh: : ha fogalmatok sincs a nézettségmérésről, akkor miért osztjátok az észt???

homar4prez 2017.02.03. 23:20:37

@Duplaxiii: de jó lenne ide egy Disqus felület, mert löktem is volna az upot.
@csárlszbrunzol: a 18-49 volt 473 832, összességében (de az ugye a hirdetőket már nem érdekli, mert ők nem költenek pénzt) 1 108 674 volt, ha jól értelmeztem a cikket.

Mahoberberis thunbergii 2017.02.04. 04:51:50

@jandera: Ismétlik szombat délután, ha jól láttam.

Danubius 2017.02.04. 08:44:58

Egy sorozat ami bevallottan a vidéki életet akarja bemutatni, de hiányoznak a romák...hm...mikor nyomja fel őket valaki a diszkriminációellenes hatóságnál? A BBC-nek kellett afro színészeket is rakni a dowton abbey-ba a kritikák miatt. "Magyar"országon még mindíg félnek Budapesten szembenézni a valósággal.

vuvuvu2 2017.02.04. 08:46:27

jó lenne ha kicsit elmélyedne a bloggerke abban, hogy hogyan mérik a nézettséget, és nem írna olyan hülyeségeket mint hogy "1 108 674 néző követte végi az első részt,". ez így ebben a formában nem igaz. annak némileg több a valóságtartalma, hogy 1.108.674 néző kapcsolt oda legalább egy rövid időre. (az alapvető probléma egyébként ott van, hogy nagyon kevés háztartás adatait veszik alapul, rengeteg a mérési hiba, tehát az utóbbi állítás sem teljesen állja meg a helyét.) in sum: több mint 1 millió néző kapcsolt erre a borzalomra, mi is egyike voltunk ezeknek a nézőknek, és kb. 2 perc után csatornát váltottunk. szívesen mondanám, hogy mindegy, mert nem a mi pénzünket költik erre a szarra, hanem a reklámbevételeket, de már ez sem állja meg a helyét azóta, amióta a kábelszolgáltatók kötelező sápot vertek ránk a két szennycsatorna miatt...

csárlszbrunzol 2017.02.04. 09:15:30

@AcidJazz: @HighOnWriting:
Igen, tudja nyilván. DE az nem hivatalos mérés, jó eséllyel a reklámozók nem is nagyon látják azokat az adatokat. Ha mégis, akkor max. plusz információ lehet, de döntés a hivatalos mérés alapján hoznak és ez a fenti statisztika is a Nielsentől jöhet. Utóbbi a hivatalos, auditálható mérés. Akármit is mutat a szolgáltatók adata, mégis a Nielsené a hivatalos.

csárlszbrunzol 2017.02.04. 09:16:35

@homar4prez: Attól tartok, félreértetted a hozzászólásom. Nem a számmal volt bajom, hanem a ragozással. Ilyen nincs, hogy "2-őt".

csárlszbrunzol 2017.02.04. 09:58:45

@AcidJazz: Igen, mindketten ezt írjuk. Viszont szerintem ezt totál nem vszik semmibe a reklámozók, met nem hivatalos. Innentől kezdve a kolléga a fejére is állhat az akármilyen set-top-box-ával, nem fog semmibe sem beleszámítani, hiába "tudja" a szolgáltató.

ChPh 2017.02.04. 11:26:08

@sixx: Van fogalmam történetesen.

De ha elavultak, akkor írj egy cikket róla, hogy a homályt eloszlasd ;)

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2017.02.04. 11:55:10

@ChPh: Jelenleg 1120 háztartásban mérnek (a Nielsen honlap szerint)

véleményM 2017.02.04. 12:18:17

Nem leszek álszent, nézek RTL-t. Híradót, tehetségkutatót, néha sorozatot. De ez a valami, amit most megpróbálnak elsütni nekünk falusi saga formájában, maga a kínos 'hígfos'. Teljes mértékben mellényúlás, izzadságszagú poénkeresés, megélhetési színészkedés. Szóval a legalja. Dörzsöltem a tenyerem és arra számítottam, hogy szereznek pár gondtalan percet hetente, és legalább egy Válótársak szintű szódával elmegy színvonalat megütnek. Hát nem! Mint többen már megírták, részemről is ennyi. Béke poraira.

Kutyahoroszkóp 2017.02.04. 12:46:08

@Fehérlapos: te nagyon óvatosan élj, az történt veled, hogy beleszoktál a szarba. A reklámok, a környezeted, a médiából jövő, burkolt pressziók is ilyen sikeresen hatnak rád? Ami szem előtt van azt megszereted? Ejnye.

Ildiko Espinas 2017.02.04. 14:17:01

@Charly Firpo: Ehhez a tökéletesen megfogalmazott kritikához csak annyit tennék hozzá hogy a illető művet látta néhány barátom, én magam nem nézek tévét, csak sportot, azt se magyar csatornán. Az élménybeszámolójuk egybevág azzal, amit Te írtál, hozzátéve, hogy se valódi sztori, se valódi karakterek se valódi dialógusok nem voltak benne, mindez harmadosztályú színészekkel. Az RTL-nek nem kéne ezeket a drámasorozatokat, (sitcom) erőltetni, nem értenek hozzá. Kidobott pénz!

Endre bá 2017.02.04. 16:19:00

Éppen most nézem. Rettenetes, sas kabaré színvonal, gyalázatos csepegürágás. Borzasztó, hogy szerencsétlen, jobb sorsra érdemes színészek ilyenben kell részt vegyenek.

2017.02.04. 16:33:26

Ismerve, hogy az elmúlt években a magyar közönség a mozikban melyik filmekre mennyi pénzt költött el, nincs nagy csodálkozás ezen sem.

ChPh 2017.02.04. 18:43:46

@kis_kiraly: köszi szépen :) Akkor tévedtem 320-at :) A lényegen ugyanúgy nem változtat :)

Ebben a blogban jelenleg nem kommentezhetsz!!! (törölt) · http://www.szar.hu/ 2017.02.06. 11:23:52

pedig brutálisan gyenge sajnos...

cukkmukk 2017.02.06. 12:00:00

"Brutális nézettséggel nyitott A mi kis falunk" Mert jó volt a felvezetése. Ellentétben a produktummal... Mert az nagyon rossz volt.

furo80 2017.02.07. 14:37:25

A vele párhuzamosan futó Munkaügyek fényévekkel jobb sorozat.
süti beállítások módosítása