A Maradj Talpon! című vetélkedőben nem szerepelhetett egy férfi, mert
- jobbikos képviselő (szerinte)
- mert a szereplőválogatás során eltitkolta a foglalkozását (MTVA)
Az MTVA kérdésünkre a szereplőválogatást végző csapatra hárította a felelősséget, mondván
Az történt, hogy az első casting során Varga Dániel nem mondott el mindent magáról, ezért a produkció ezzel foglalkozó munkatársainak csak akkor derült ki, hogy hivatásos, választott politikus, amikor már telefonon egyeztettek vele. Tehát Varga Dániel nem árulta el elsőre, hogy politikusként dolgozik. A castingos csapatot az új beszállítónk részben lecserélte, vagyis egy korábbi castingolás eredménye az ember, és az ott elhangzottakról az új casting-csapat nem tudott. Más-más castingcsapatnál járt első, majd más csapat hívta második körben, akik nem tudtak arról, hol dolgozik.
Felhívtuk a régi castingcsapat egyik munkatársát, hogy mesélje már el nekünk, hogy is történik egy ilyen szereplőválogatás, és melyik az a pont, amikor megkérdezik az illetőtől, hogy milyen pártállású politikus. Természetesen ilyen kérdés nem hangzik el, tudtuk meg, a pártpreferenciára soha nem kérdeznek rá, ahogy a vallásra és szexuális irányultságra sem, és van egy olyan tippünk. hogy az anyagi helyzetre sem. Az MTVA válaszával azonban nem ez az egyetlen probléma.
Az előző csapat november 29-ig végezte a szereplőválogatást, amit egyébként 5 és fél éven, 621 adáson át látott el, és soha nem találkoztak Varga Dániellel, mivel ő december 1-jén járt bent válogatáson. Ebben a kérdésben tehát az MTVA hazudott, és igyekezett valami mondvacsinált magyarázatot kitalálni a történtekre. Informátorunk azt is érdekesnek tartotta, hogy az MTVA szerint
a produkció a múltban is törekedett rá, és most is igyekszik elkerülni, hogy bármilyen elkötelezettségű hivatásos pártpolitikus szerepeljen a Maradj talpon! c. műveltségi vetélkedőben. Ez természetesen vonatkozik minden politikai tömörülés választott tagjára, tisztségviselőjére vagy közhatalmat gyakorló személyére egyaránt.
Ez szintén nem igaz, mondta, hiszen abban a 621 adásban, amire ők válogatták a szereplőket, többször szerepelt polgármester, képviselő, ex-polgármester és választás alatt levő képviselő is, jellemzően kisebb településekről. Ennek leellenőrzésére a műsor Facebook-oldalát javasolta, ahol minden szereplőről feltették az adatlapot, ott világosan látható, kinek mi a foglalkozása. A politikai korrektség csak abban a tekintetben jelent meg a műsorban, hogy soha nem tettek fel aktuálpolitikai kérdéseket, hiszen ez egy szórakoztató műsor és nem politikai szócső.
Az is furcsállotta, hogy egy, szakmai szóval élve lediszpózott, azaz az adásra felkészített, besorolt játékost csak úgy kitesznek az adásból. Erre akkor került csak sor, ha az utolsó pillanatban derült ki valami olyan egészségügyi probléma, ami miatt a stáb nem merte bevállalni az esést (a műsorban aki kiesik, lezuhan a színpad alá, de persze nem szögesdrótra vagy karóra, hanem valami puhára, nyugi), így elképzelni sem tudja, mi történhetett.
És most várjuk az MTVA válaszát, a popcorn már pattog.
bovorac 2017.01.12. 15:00:25
Ez az ember pedig nem az első casting eredménye, hanem egy orbitális hazugságé, amit ő állított elő, s ami miatt az MTVA pert fontolgat indítani. Szégyellje magát mindenki, aki nem a zemberek oldalán áll, és fennakad bármin.
Gyorgy Nagy 2017.01.12. 15:06:33
( a mi adó forintunkból fentartott ) hazudnak éjjel nappal de csak addig mig csere nem lessz.
ungabunga 2017.01.12. 15:11:30
Galicius 2017.01.12. 15:24:11
Dyta Kostova 2017.01.12. 15:32:37
sixx · http://comment.blog.hu 2017.01.12. 15:37:59
totopad 2017.01.12. 15:55:28
Pékszakállú Henceg 2017.01.12. 16:20:35
Mérgező Hulladék 2017.01.12. 17:00:52
Amúgy teljesen igazad van, bár valószínűleg ez nem is történt volna meg (ha meg mégis, akkor persze kivághatják, jogosan). Az egészben az a szörnyű, hogy még az ilyen piti ügyekben is rendszeresen hazugságokon, össze-vissza beszéléseken kapják őket (értve "őket" alatt nem csak az aktuális nyilatkozókat vagy az MTVA-t, hanem az összes Orbán-bábot).
Lutriboy 2017.01.12. 17:04:29
közösperonos átszállás 2017.01.12. 17:15:20
Senki A. 2017.01.12. 19:45:53
nick papagiorgo 2017.01.12. 19:56:20
Amelyikben a Jobbikos honatya annyit mondott a castingcsapatnak, hogy ő "önkormányzatnál dolgozik", azt nem, hogy jobbikos képviselő, meg istentudja milyen címei vannak még a pártnál (ifjúsági tagozat alelnöke stb)?
Aztán meg amikor a Tv rájött, hogy az önkormányzatnál dolgozik, az nem azt jelenti, hogy portás, lakcímkártya-kiadó micike vagy efféle, hanem jobbikos képviselő, akkor aszonták, hogy kösz, de mégse?
És ezért most tényleg a TV a hibás, nem a jobbikos, aki nem csak hogy kamuzott, de még büszke is volt erre - csak aztán sértődött meg, hogy rájöttek? :)
És most a TV a hibás?
Ha jelentkezik "Viktor vagyok, többek közt könyveket írok" - és kiderül hogy az Orbán, vagy "Feri vagyok, vállalkozó" - és kiderül hogy az Gyurcsány stb, és erre a tv azt mondja, hogy ja, bocs, kösz, nem - akkor is a TV a hibás? :)
nick papagiorgo 2017.01.12. 20:13:16
De ha egy tévé (egy tévé, bazzeg) nem nyomozza le kvázi titkosszolgálati eszközökkel fél órán belül, hogy a kvízsójába jelentkező koma az tulajdonképp kicsoda, hanem elhiszik, amit mondott, és csak később néznek utána- akkor ők a hülyék, micsoda amatőr banda, ráadásul politikailag sem korrektek stb. A Jobbikos meg mekkora hős, hogy átverte a tévét - amíg rá nem jöttek, amíg be nem sértődött te meg cikket nem írtál róla.
Ezt tényleg így?
Érted, mi a bajom ezzel az egésszel? :)
közösperonos átszállás 2017.01.12. 20:27:58
Jajaja, mikor lakcímkártya-kiadó Micike jelentkezik, akkor is tipikusan azzal nyugtatják meg, hogy nem tesz semmit, voltak itt már polgármesterek is.
Mert ugye egész konkrétan ezt idézted be a másik poszt alá:
"Állítja, a válogatón megnyugtatták, nem gond, hogy önkormányzatnál dolgozik, polgármesterek is megfordultak már a műsorban."
Egyébként a jóember Facebook-posztjában jelenleg ez van:
" A válogatón egyébként külön rákérdeztem arra, hogy nem probléma-e, hogy önkormányzati képviselő vagyok, és az Országgyűlésben dolgozom tanácsadóként. Akkor elmondták, hogy ez egyáltalán nem gond, hiszen számos önkormányzati képviselő, polgármester és országgyűlési dolgozó fordult már meg náluk. "
www.facebook.com/vargadanielcsepreg/posts/225546764520800:0
Persze azóta szerkeszthette is, nem állítom azt, hogy szándékosan hamisítottál, csak annyit jelzek, hogy ez itt kurvára máshogy hangzik, és kurvára cáfolja azt, amit most mondasz, hogy esetleg csak azért volt, mert. Túrót.
nick papagiorgo 2017.01.12. 21:13:05
Én azt idéztem be, amit a Borsban olvastam :)
Abból meg az jön le, hogy a koma annyit mondott, hogy "önkormányzatnál dolgozik" a Jobbikos pártálláspát persze nem vallotta be - kvázi örvendezett azon, hogy meghekkelte a médiát. Egész addig, amíg a média rá nem jött, és le nem mondta az egészet, akkor besértődött.
Ez így nekem amúgy nagyon életszagúnak és hihetőnek hangzik. Hihetőbbnek, mint bármi más. Nem ő lenne az első ebben a műfajban, fogalmazzunk így, pártállástól függetlenül.
Az meg, hogy a koma mit ír a facebookjára, mikor mit szerkeszt rajta, számomra nem releváns - vélhetőleg én se vallanám be, ha meg akartam volna hekkelni a médiát, de aztán nem sikerült, és inkább rájuk kennék minden szart.
Azt én elhiszem, hogy némelyek számára Orbán a patás ördög maga, a közmédia az ő seggnyalója, ergo minden amit tesznek, az szar. Csak sajnos nem tudom ezeket az illetőket hiteles hírforrásnak elfogadni, mert ezek általában átesnek a ló túlsó oldalára, és olyanokat írnak le, hogy pl. "naponta migránsok (pardon menekültek) ezrei fagynak meg a hidegben, ez is Orbán hibája", "megint szmog van a városban a kormány hibájából" , "az áfacsökkentés igazából munkahelyek ezreinek megszűnéséhez vezet, erre mindenki csak ráfizet" meg ezek.
A következtetéseket, hasonlatokat stb. mindenki vonja le maga. Hangsúlyozom, én nem akarok itt lándzsát törni egyik oldal mellett se. Csak a hiteles és objektív tájékoztatást hiányolom :)
nick papagiorgo 2017.01.12. 21:20:52
ja, egyébként a "polgármesterek a műsorban" dologgal nekem pl. semmi bajom, amíg pl. nem Rogán jelenik meg, hanem pl. Alsóputtony független polgármestere, akitől ha megkérdezik, hogy mire költi a nyereményt, azt mondja, hogy megcsináltatja a járdát - és utólag kiderül, hogy ez még (csodás módon) igaz is :)
A kettő valahogy nem ugyanaz :)
Elképzelhető, hogy az, aki azt mondta, hogy "voltak itt már polgármesterek is", valami hasonlóra gondolt. Mert Rogánt, vagy pl. Botkát sem láttam a műsorban :)
nick papagiorgo 2017.01.12. 21:43:14
"Megint nem mondott igazat az MTVA - A jobbikos szerint"
Az utolsó rész valahogy lemaradt.
A jobbikos megmondta, ez kész, tény, így van ez. Fogadjuk el. A jobbiknak minden megnyilatkozását elfogadjuk ténynek.
Régebben ez nem így volt - dehát, már új szelek fújdogálnak. Már a Jobbik is hiteles hírforrás. Megmondta, hogy hazudtak, hát hazudtak. "És most várjuk az MTVA válaszát" - addig is ők a hazugok, ugye.
Ej, ej, sixx, te is öregszel :)
közösperonos átszállás 2017.01.12. 21:50:08
A Borsban nyilvánvalóan az ő Facebook-posztjának kivonatát olvashattad, tökre ugyanolyan a szórend, csak egyszerűsítő. Hitelesen és korrektül mondhatod, hogy te a Borsot olvastad (itt fontos a múlt idő, mert most már ismered az eredetit, szóval update-elned kell az álláspontodat), illetve hitelesen és korrektül mondhatod azt is, hogy azt ír a jóember az FB-jére, amit csak akar (persze ekkor a Borsnak is pont ugyanígy mondhat bármit), de a kettőt egyszerre? Mivan?
Aztán.
"ja, egyébként a "polgármesterek a műsorban" dologgal nekem pl. semmi bajom, amíg pl. nem Rogán jelenik meg, hanem pl. Alsóputtony független polgármestere"
A polgármester-izéhez két dolog.
Egyrészt finoman szólva ez a fickó se egy Demszky, Kósa vagy Botka, de még csak egy Volner János se. Pesti kerületi képviselő, tizenkettő egy tucat.
Másrészt azzal érveltél, hogy gondolhatták azt, hogy ő egy Mancika; ezt fenntartottad akkor is, amikor a "még polgármestereket is" dolgot visszaidéztem. Nekem eléggé úgy tűnik, hogy Mancika < képviselő < polgármester, és félelmetesen nem találom a logikát abban, hogy szerinted a képviselő az túl sok, túl átpolitizált, miközben szerinted egy polgármester (ismétcsak: nem Demszky meg Kósa meg Botka) belefér.
Én értem, hogy "csak korrekt tájékoztatást", de ez most MTVA-oldalról (Fidesz-oldalról, mert a kettőt azért igen mókás külön kezelni) bukta. (A Dal-posztra pl. szerintem is áll, hogy minimum túlreagálták, de most tényleg nagyon úgy tűnik, hogy cenzúráznak, védeni próbálják, és még ehhez is hülyék.)
igazi hős 2017.01.13. 09:22:11
Én annyit tudok a saját önkormányzatunkról, hogy van köztük egy bajszos henteslegény kinézetű Jobbikos (nevét nem tudom, pedig mindig ő van a helyi Jobbikos újság címlapján) és van egy (nem kinézetre, hanem viselkedésre) kimondottan gusztustalan Fideszes nő, akinek szerencsére elfelejtettem a nevét. A többi néma csend.
nick papagiorgo 2017.01.13. 10:17:53
No, tisztázzuk.
Nekem a következő jött le (idézek a Borsból):
"Állítja, a válogatón megnyugtatták, nem gond, hogy önkormányzatnál dolgozik, polgármesterek is megfordultak már a műsorban.
– Azt persze egy szóval sem említettem, hogy a Jobbiknak a tagja vagyok.
...
A történteket megerősítette lapunknak az MTVA azzal, hogy szerintük Dániel nem árult el magáról mindent, ezért is keresték meg újra."
Tehát a csávó Jobbikos önkormányzati képviselő IS, meg ugyanakkor Maradj talpon-fan.
Jelentkezett a műsorba, érezte, hogy ezt a Jobbik dolgot nem kellene erőltetni, el is hallgatta szépen. Majd, amikor erre a TV rájött, és mondták, hogy mégse, kösz, meg nem volt szép, hogy ezt elhallgatta, elkezdett gurítani-vetíteni, hogy ő tulajdonképpen ezt mondta korábban. A klasszikus politikusi magatartás, hogy "mondtam én, csak nem azokkal a szavakkal, plömplöm". És megbántottak, és a k***a anyjukat.
Nem az a baj, hogy önkormányzati képviselő (felőlem akár miniszterelnök is lehet, ha a tévével ezt megbeszéli). De NEM beszélte meg (valamit mondott, amit ráadásul folyton változtatgat). És a baj az, hogy utána elkezdett hisztizni, a comment.com meg simán beállt mellé, "rohadjon meg az MTVA" felkiáltással, pedig ez az ügy legalábbis erősen véleményes. Nem nagyon tetszik nekem az a hozzáállás, hogy az MTVA csak hülye lehet, akárki áll velük szemben, automatikusan annak van igaza.
Egy piti ügy ez amúgy, a csávónak mondták, hogy bocs, nem, ezzel simán meg kellett volna barátkoznia, és kész. Nem pedig telesírni a fél médiát, hogy "bántottak, mert Jobbikos vagyok". Jó hogy még nem perli őket kártérítésre (de még az is meglehet....)
A képviselősdihez meg annyit, hogy én pártkatonát nem engednék oda (függetlent igen), de ez én vagyok. A TV úgy válogat, ahogy akar.
közösperonos átszállás 2017.01.13. 16:03:37
Hol vagyunk már attól? A Bors kivonatolja a jóember FB-posztját, abból ír cikket, ez, bárhogyan is nézzük, egy lépéssel távolabb kell, hogy legyen az igazságtól. (Ha a jóember ferdít/hazudik, akkor a Bors se fog tudni igazat írni.)
Az FB-posztban pedig azt mondja, hogy azt mondta, hogy önkormányzati képviselő, és ez nem probléma-e. Ezt nyugodtan vonhatod kétségbe (onnantól egyébként ügy sincs, illetve van, mert az MTVA attól még hazugságba kavarodott, és ez amúgy a jobbikos fickó álláspontját támogatja), de a Bors-cikkre hivatkozva speciel pont nem (legalábbis anélkül nem, hogy közröhej tárgya ne legyél).
Nem reagáltál továbbá arra, hogy ha elhallgatott, és csak annyit mondott, hogy "önkormányzatnál dolgozom, nem probléma-e", akkor vajon ki az az idióta, aki azzal válaszol, hogy "á, dehogy, voltak itt polgármesterek is már" (képviselőségnél ez a válasz sokkal valószínűbb).
Aztán.
"Jelentkezett a műsorba, érezte, hogy ezt a Jobbik dolgot nem kellene erőltetni, el is hallgatta szépen. Majd, amikor erre a TV rájött"
Itt te is kevered a két dolgot: azt, hogy önkormányzati képviselő, meg azt, hogy jobbikos. Azért elhajtani, mert jobbikos (miközben ha fideszes lenne, maradhatott volna) = nem menő. Pont ez a botrány tárgya, hogy sanszos, hogy így történt. Szóval ha arra gondoltál, amit írtál is, akkor QED.
Ha arra gondoltál, hogy a képviselőséget hallgatta el, akkor meg jön az, hogy de polgármester meg belefér? Ez is teljes logikai nonszensz, és erre sem reagáltál még, pedig már írtam korábban...
"Nem nagyon tetszik nekem az a hozzáállás, hogy az MTVA csak hülye lehet, akárki áll velük szemben, automatikusan annak van igaza."
Az nekem se (láthattad, írtam, hogy A Dalra a fene tudja, miért haraptak ennyire sixxék), csak akkor nem barmokat kéne ültetni a kommunikációs székekbe az MTVA-nál, mert rögtön kilóg a lólábuk (bocs, képzavar). Látod, fönt is össze-vissza kutyulják, hogy az egyik cég, a másik alvállalkozó, hazudnak a dátumokról etc.
"Egy piti ügy ez amúgy"
Így van, a Fidesz alapból elég piti.
"a csávónak mondták, hogy bocs, nem"
Minimum ferdítesz. A csávónak mondták, hogy oké, valszeg jöhetsz. Aztán mondták, hogy akkor gyere jövő héten(!) csütörtökön, hozzál váltás alsógatyát. (Eddig a pontig mondhatták volna azt etikusan, hogy ne gyere -- eddig a pontig van joguk válogatni.) Aztán felhívták, hogy ja nem, bocsi, politikai okokból.
"A TV úgy válogat, ahogy akar. "
Ráadásul még ez se igaz, ez a KÖZtévé. Itt elvárás, hogy kínosan próbáljanak ügyelni a politikai semlegességre.