Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Az orosz showműsorok szerint a holokauszt szexi

2016. november 28. 08:53 sixx 116 komment

Az ember csak néz, és nem hiszi el, hogy amit lát, az tényleg van, pedig nem káprázik a szeme, a Sztárok a jégen című showműsor orosz kiadásában tényleg koncentrációs tábori egyenruhába öltöztettek két szereplőt (sárga csillaggal a mellükön), valóban beesettre sminkelték az arcukat, és így táncoltak egy közepesen érdekeset a jégen. Az elején nevetgélve, majd a végén tragédiában fuldokolva, Benigni Oscar-díjas, Az élet szép című filmjének egyik betétdalára. A páros hölgytagja, Tatjana Navka egyébként Putyin szóvivőjének a felesége, de ez csak hab a tortán, tényleg, ez akkor is ízléstelen lett volna, ha a sarki közért pénztárosnője siklik a jégen rabruhában. 

Nem ez az első ilyen témájú produkció valamelyik orosz tévéműsorban: áprilisban a helyi Szombat esti lázban egy SS-katona és egy zongora mögött bujkáló zsidó lány tánca is fejvakarásra késztette a világ normálisabban gondolkodó felét – mert hát ezt így most hogy? És minek?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Everyl 2016.11.28. 11:01:12

@Mikulka2:

egyetértek veled, viszont:

lehet én emlékszem rosszul, de nem rémlik, hogy valaki innen ugyanígy kiborult volna attól, hogy mennyire undorítóan ábrázolták a Fury a csodatankban bemutatott, művészien ábrázolt "bocs, hogy az amerikai hadsereg megerőszakoz több mint 10 ezer nyugatnémet nőt, kislányt" eseményt.

Szerintem ez a kettős mérce, és yep én ettől a kijelentésemtől, ma Magyarországon nácinak számítok.

Értem én, hogy ez a cikk is annak a jegyében született, hogy srácok vegyétek már észre hová is dorombolunk, de szerintem ép most sikerült + pár szavazatot szerezni a Fidesznek, GG guys. o0

Mocsár 2016.11.28. 11:12:45

Ráadásul nem ez az első olyan műkorcsolya vagy jégtánc program, amit a holokauszt témája ihletett. A Schindler listája c. film zenéjére is sokan korcsolyáztak már, és nem azért, mert "szexi".

Gérard Duchemin 2016.11.28. 11:20:49

@DFK: "Része-e e aszólásszabadságnak? " Igen, része. Rohadt fasiszta országban, szabadon lehet rohadt fasiszta dolgokat művelni. Oroszország is szabad, és Magyarország is. Múcsaian szabad, szabad a tahóságra.

Gérard Duchemin 2016.11.28. 11:23:37

@Pinabajusz: "Egyebkent meg van vigjatek is holokoszt temaban." Igen, de az nem úgy van. Nem magát a holokausztot tartják azokban könnyed, semmi különös dolognak, hanem alkalmazzák a humort, az amúgy tragikus témán belül. Aki holokausztot úgy ábrázol, hogy az nem tragikus, hanem jópofa dolog, az egyszerre holokauszttagadó, és rohadt fasiszta.

Gérard Duchemin 2016.11.28. 11:25:38

@scz_hun: "ha ugyanezt adják elő jégrevű formájában, az miért baj? " Azért baj, mert egy nagy büdös lófaszt adták elő ugyanazt jégrevű formájában. Egyszerűen csak felhasználták a filmzenét, de ettől még nem a filmet, vagy annak lényegét adták elő. Nem köll ám butának lenni.

Gérard Duchemin 2016.11.28. 11:27:41

@Muad\\\'Dib: Hát nem azért vidámkodik a csávó a jégen. Ez amúgy szerecsenmosdatás. Attól még, hogy van egy jó, és igaz (hadd ne kelljen magyaráznom, itt mit jelent az igaz szó) film, attól még nem lesz nemes egy szar, amely a filmhez hasonlóan szintén vidám. Az egyik érték, a másik faszság.

Annuska már kiöntötte az olajat 2016.11.28. 11:29:05

De az alábbi videó nem késztette fejvakarásra a szerzőt:

index.hu/mindekozben/poszt/2015/05/17/nevetett_mar_ma_itt_a_benny_hill-izalt_passio_boing_klang/

(Az eredeti címet természetesen átírták.)

Gérard Duchemin 2016.11.28. 11:29:13

@miitlaci: Ha én pl. putyin mocskos, szar, fasiszta rendszerét bírálom, mitől lennék ruszofób. Akkor sem vagyok magyargyűlölő, ha vagy orbánfasisztát bírálom, vagy az országban megjelenő ehhez a jégrevühöz hasonló baromságokat.

Gérard Duchemin 2016.11.28. 11:30:41

@Mikulka2: "akkor ezt kritizálni is szabad. ugye? " Nem, azt nem szabad, mert akkor kikiáltanak PC-liberálisnak, meg minden effélének.

Muad\\\'Dib 2016.11.28. 11:34:42

@Gérard Duchemin:
WTF?????
Miért, milyennek kellene lennie ennek a filmnek a bemutatásának jégtánccal?

Everyl 2016.11.28. 11:41:18

@Gérard Duchemin:

akkor viszont neked sem,.

" Rohadt fasiszta országban, szabadon lehet rohadt fasiszta dolgokat művelni. Oroszország is szabad, és Magyarország is."

összemosni Magyarországot, ahol összesen egy, azaz egy népirtás tagadása számít bűncselekménynek (én idevenném a többit is), az oroszokkal, ahol a Dicsőséges Vörös Hadseregről tényszerűen nyilatkozni bűncselekmény, nos az egy picit erős.

Gault 2016.11.28. 11:43:32

@Gérard Duchemin: Nem attól lesz valami politikailag korrekt, hogy tabuként kezeljük.

Aki meg nem érzi az összefüggést a film és e között, annak értelmezési problémái vannak. Az más kérdés, ha átcsap a produkció ripacskodásba, az lehet ugyan ízléstelen, de nem erre gondolt itt a szerző.

Egyallampolgar 2016.11.28. 11:45:36

Nincs azzal gond, hogy az oroszakat foglalkoztatja a holokauszt. Az a baj hogy nem foglalkoztatja őket Hitler és Sztálin szövetsége. A lengyel hadsereg megsemmisítése, a tömeges kivégzések, a Szovjetek által elkövetett népirtások ukránokkal, Krím tatárjaival. Ezeket kéne nekik feldolgozni, ez inkább az övék, na meg Budapest56 eltaposása. A sor hosszú.

Akosb1 2016.11.28. 11:53:11

Ezek a celeb tàncos jègrevük eleve emberisèg ellennes bűncselekmènyek, aki ilyet nèz inkàbb ne verje nagydobra.

2016.11.28. 11:53:35

Az oroszok sosem voltak normálisak. Most sem azok. Mégis mit vártok tőlük?

sanyisanyi 2016.11.28. 11:54:14

Szóval ha nekem tetszik valami akkor az szólásszabadság.
Ha nem tetszik valami, akkor az náci.
Jó dolog a liberalizmus...

saks 2016.11.28. 12:11:58

@miitlaci: Ruszofób?!?!?!?!?!?
Hát én menten becsokizok! Milyen faszság ez már megint????

BelaVak 2016.11.28. 12:14:35

Huje vagyok, de szeretek beszelni, meg ugy csinalni, mintha okos lennek, mert penzt kapok erte... gratulalok

Gábris szomszéd 2016.11.28. 12:18:38

Az nem SS, hanem Wehrmacht tiszt. :)

Gérard Duchemin 2016.11.28. 12:22:48

@saks: "Milyen faszság ez már megint????" Sok a hülye. Tényleg elhiszik, hogy ha én pl. az orosz, magyar vagy török társadalomban megjelenő állatságokat bírálom, akkor orosz-, magyar-, vagy törökellenes, mi több, rasszista vagyok. Nagy az Isten állatkertje.

Gérard Duchemin 2016.11.28. 12:24:44

@Lady Scarlett: "Az oroszok sosem voltak normálisak." Ugye úgy akartad írni, hogy az oroszok, németek, bolgárok, amerikaiak, magyarok és üzbégek egy része nem normális, a másik része meg igen.

Gérard Duchemin 2016.11.28. 12:26:48

@Muad\\\'Dib: Ki mondta, hogy ezt a filmet egyáltalán be lehet mutatni jégtánccal? Be sem lehet. Habár vannak olyan hülyék, akik szerint egy filmet be lehet mutatni 4 legokockával is. Vagy pl egy opera cselekményét el lehet mesélni fingással.

Hun Endorfin 2016.11.28. 12:28:25

Gérard hozzászólásai röviden: fasiszta. És ezért írt egy regényt.

Gérard Duchemin 2016.11.28. 12:30:16

@Everyl: A két országot csak azért mostam egybe, mert kissé hasonló (bár azért különböző) rohadék diktátor uralma alatt áll mindkettő. Ez a hasonlóság alapja. Japán és Korea meg azért hasonló, mert se nem europid, se nem negrid a lakosság. Én egy szempontból mostam össze hazánkat Oroszországgal, más szempont szerint ez nem menne.

Muad\\\'Dib 2016.11.28. 12:45:58

@Gérard Duchemin:
Egyéb hasonlóan értelmes gondolataid is vannak, vagy mára ennyi?

Everyl 2016.11.28. 12:48:49

@Gérard Duchemin:

Szerintem:

Magyarországon nincsen diktatúra és nem is lesz. Nagyon okos emberek pontosan tudják, hogy meddig mehetnek el, a hatalom építésében.

A Fidesz bebetonozását két csoport építi igazán nálunk, a Fidesz mögött álló zsenik, meg azok a köznyelvben csak "ballibsinek" mondott emberek, akik ekézik azokat, akik nem úgy gondolkodnak mint ők.

Fenntartom, egy-egy ilyen cikk (pláne index címoldal) plusz szavazatokat generál a Fidesznek.

Dizavul 2016.11.28. 12:50:26

@Egyallampolgar: ("Nincs azzal gond, hogy az oroszakat foglalkoztatja a holokauszt.")

Valójában egyáltalán nem foglalkoztatja. Ahogyan a Gulag sem.

Az baszna be igazán, ha egyszer szélesre nyitnák az orosz levéltárakat és kiderülne, hogy valójában mit is találtak pl. a felszabadított náci koncentrációs táborokban...

Gery87 2016.11.28. 13:12:03

"fejvakarásra késztette a világ normálisabban gondolkodó felét "

A "művészet" és a színház mindenhol az aberráltak fészke lehet, erről szól, meghökkentő fasságokat csinálni, botrányt kelteni....

Ha két alak papnak öltözve vonaglik egy rózsaszín kereszt műfasszal....akkor semmi bajod nem lenne.
Ha nácinak öltözve akkor se....
Kettős mérce beindult megint.
oroszok, holokauszt....ennyi elég, már megy is a hiszti.

maxval bircaman BircaHang szerk · http://bircahang.org 2016.11.28. 13:16:44

Oroszországban nemigen van holokauszt-rögeszme, mivel nehezen lenne vádolható az orosz állam ebben.

maxval bircaman BircaHang szerk · http://bircahang.org 2016.11.28. 13:18:49

@Egyallampolgar:

"nem foglalkoztatja őket Hitler és Sztálin szövetsége"

De igen. Az orosz átlagember nagyon érdeklődik a történelem iránt.

maxval bircaman BircaHang szerk · http://bircahang.org 2016.11.28. 13:19:49

@Egyallampolgar:

"a Szovjetek által elkövetett népirtások ukránokkal, Krím tatárjaival"

Ukránokat senki se népirtott. A tatárokkal kapcsolatban pedig már a 60-as években beismerte az elkövetett hibát a szovjet vezetés.

maxval bircaman BircaHang szerk · http://bircahang.org 2016.11.28. 13:20:52

@Everyl:

Az orosz nem szeretik, ha gyalázzák őket, ennyi az egész.

maxval bircaman BircaHang szerk · http://bircahang.org 2016.11.28. 13:21:53

@Gérard Duchemin:

Tegnap ettem egy fasiszta szendvicset. Akarom mondani: nem ízlett.

Skankhunt42 2016.11.28. 13:21:59

@Gérard Duchemin: veled szóba állni egészen egyszerűen méltatlan

wkker 2016.11.28. 13:23:18

Gratulálok a szerzőnek. Ez oroszellenes megrendelésre készült, vagy csak simán olyan buta, hogy azt sem tudja miről ír.

Ez tudod milyen? Mintha ez a párbeszéd játszódnma le köztünk:
-Szereted anyukádat?
-Igen, szeretem.
-Hitlernek kik voltak a követői?
-A nácik.

AZTA, ez az ember szereti a nácika!!!

Na, ez pont ilyen. Jégtáncra visznek egy filmet, mint megannyi más filmet is már, függetlenül attól, hogy kinek tetszik, kinek nem.
Az élet szép egy nagyon szép film, a szerzőnek mutatok a tartalmából: "Az apa, hogy túlélhesse a borzalmakat, és hogy fiát minél jobban megkímélje, azt találja ki, hogy az egész, ami körülveszi őket tulajdonképpen egy nagy játék, amelyben a rabok a versenyzők és az őrök a játékvezetők. Benigni az önfeláldozás, a szeretet és a védelmezés filmjét készítette el. Komikusi képességei és chaplini stílusa igen élvezetessé teszik az alkotást, amely mindazonáltal megrázóan drámai módon mutatja be a fáradhatatlan emberi lélek küzdelmeit. "

A film HUMANISTA vicces és elgondolkodtató. Ha mosolygós zsidó rabok vannak a jégpályán, akkor nagyon nem lőttek mellé. Félreértés ne essék, nincs azzal gond, ha valakinek nem tetszik a darab és ezt leírja, azzal van a gond, hogy a saját tudatlansága miatt az egészet annak állítja be, aminek éppen az ellenkezője igaz."

Everyl 2016.11.28. 13:36:10

@maxval bircaman BircaHang szerk:

"Ukránokat senki se népirtott"

ja, persze, az ENSZ szerint is az volt...lett volna, ha pl. az oroszok nem vétózzák meg, a jelenlegi hivatalos álláspont "egyfajta népirtás volt".

Amúgy Magyarország hivatalos álláspontja: Népirtás

Olyan ez, mit tudatosan civileket ölni, az vajon népirtás, vagy csak hibás vezetői döntés. :)

Everyl 2016.11.28. 13:37:31

@maxval bircaman BircaHang szerk:

azt senki sem szereti, de szembenézni a múlttal, az hasznos akkor is, ha egy ország vagy, meg akkor is, ha csak egy ember és próbálsz jobb lenni.

maxval bircaman BircaHang szerk · http://bircahang.org 2016.11.28. 13:48:16

@Everyl:

A modern ukrán nacionalizmus rémmeséit nem veszi komolyan a történelemtudomány, pont.

maxval bircaman BircaHang szerk · http://bircahang.org 2016.11.28. 13:49:10

@Everyl:

Szembenéznek vele, de nem szeretik a kettős mércét.

Everyl 2016.11.28. 13:51:27

@maxval bircaman BircaHang szerk:

akkor olvas kicsit jobban utána.

A number of the heads of state, governments or parliaments of countries including Ukraine, Andorra, Argentina, Australia, Azerbaijan, Belgium, Brazil, Canada, the Czech Republic, Chile, Colombia, Ecuador, Estonia, Georgia, Hungary, Italy, Latvia, Lithuania, Mexico, Moldova, Paraguay, Peru, Poland, Spain, United States, and Vatican City, consider the 1932–1933 famine as an act of genocide.

maxval bircaman BircaHang szerk · http://bircahang.org 2016.11.28. 13:53:55

@Everyl:

Vedd észre, a kérdés nem ez, hanem az: ukránellenes tett-e.

Everyl 2016.11.28. 13:56:11

@maxval bircaman BircaHang szerk:

ezzel nem értek egyet.

a hivatalos Orosz politika, bár pár dolgot elismer, pl Katyńi vérengzés, és pár dolgot törvényben tilt: aki azt állítja, hogy az orosz katonák tömeges nemi erőszakot követett el, az bűncselekményt követ el.

de vannak érdekes példák a fiatal közvélemény formálók soraiban is:
www.polygon.com/2013/7/25/4553536/is-company-of-heroes-2-anti-russian

Drago Brutic1 2016.11.28. 13:58:06

Nincs ezzel semmi baj. Majd kell csinálni egy gálát, amin az Ismeretlen Szovjet Katona csúszkál füstölgő seggel a finn hómezőt jelképező jégen, viccesen vonyítva, azon is nevessenek már egy kicsit a derék ruszkik.

Everyl 2016.11.28. 13:59:06

@maxval bircaman BircaHang szerk:

az én olvasatomban igen, ahogy pl. Mao, II. Lipót, stb, is népirtást követett el.

maxval bircaman BircaHang szerk · http://bircahang.org 2016.11.28. 14:03:34

@Everyl:

Minden hadsereg elkövet ilyesmit háborúban, mindenki tudja ezt Oroszországban is. Még viccek is vannak erről.

maxval bircaman BircaHang szerk · http://bircahang.org 2016.11.28. 14:04:56

@Everyl:

Az ukrán nacionaizmus állítása: ez egy ukránok ellen eltervezett akció volt. Ez az, amit vitatnak legtöbben, Magát a tényt, hogy mesterséges éhínség volt nemigen vitatja senki.

Everyl 2016.11.28. 14:13:17

@maxval bircaman BircaHang szerk:

OK, elfogadom a véleményedet, viszont nem értek vele egyet (fura világ is lenne, ha mindenki mindenkivel egyetértene). Szerintem aggasztó amit ott folyik, ahogy pl. Törökország aktuálpolitikája sem tetszik.

Zephyrous 2016.11.28. 14:15:51

sixx: Olvasd már el miről szól Az élet szép c. film! Nem véletlenül öltöztek zsidóknak!

miitlaci 2016.11.28. 14:22:53

@saks: Igen, én naponta nézem az orosz show műsorokat: sokkal jobbak mint a magyarok. A címe a cikknek meg egyszerűen rágalom: az orosz showműsorok szerint a holokauszt nem sexi! Ez egy baromság!

kommentes nikk 2016.11.28. 14:22:56

Mondjuk eddig: "Az ember csak néz, és nem hiszi el, hogy amit lát, az tényleg van, pedig nem káprázik a szeme" teljesen igaz a poszt, csak a szándékkal ellenkezőleg önmagára nézve :) :) :)

miitlaci 2016.11.28. 14:24:50

@Lady Scarlett: Te nem vagy normális! Ennyi, ha érvek helyett a sértegetésé a főszerep!

miitlaci 2016.11.28. 14:28:54

@saks: érv helyett csak sértegetésre telik? Ez Téged minősít!

profiügyfélszolgálat 2016.11.28. 14:34:50

Jó cikk. Zsidók halála nem szexi. Mások halála szexi.

2016.11.28. 15:03:42

holokausztról bármint ír bárki, abból csak hiszti lesz (mindkét oldalon)

miitlaci 2016.11.28. 15:12:50

@Gérard Duchemin: és te döntöd el mi az érték és mi a faszság? Ki vagy te? Jóisten?

spanom gyurma 2016.11.28. 15:35:29

@Wrex: A két Shoah Hebdo borítót benéztem, ettől függetlenül a CH természetesen viccelődött a zsidókkal is.

Pinabajusz 2016.11.28. 16:06:23

@Gérard Duchemin: Fasisztazhatsz, nacizhatsz hulyegyerek. Csak magadat jaratod le. Lehet, hogy a belvarosban a romkocsmaban korulotted erre a velemenyre szinte mindenki bologat.

Wrex 2016.11.28. 16:50:53

@spanom gyurma: "természetesen". Tény 1: ún. antiszemitizmus miatt legalább egy szerkesztőt kirúgtak. Tény 2: anti-muszlimizmus, anti-keresztényizmus, anti-bármiegyébizmus miatt senkit. A maradék két belinkelt kép pedig köszönő viszonyban sincs az olyan "viccekkel", amelyekben pl. jézust seggbeb.ssza a szentlélek, meg hasonlók.

Egyallampolgar 2016.11.28. 16:55:36

@maxval bircaman BircaHang szerk:
:) Bravo birka!

"Ukránokat senki se népirtott. A tatárokkal kapcsolatban pedig már a 60-as években beismerte az elkövetett hibát a szovjet vezetés."

Akkor az ukránok 32 telén bizonyára túl sok élelmiszert szolgáltattak a kommunista világbékének és mire Sztálin megküldte volna nekik a segélyszállítmányokat már tldiétázták magukat. Hülye vagy? Van rá bizonyíték, hogy szándékos népirtás volt, csak Putyin aki éppen Sztálint rehabilitálja és a Krímet annektálja nem veri nagydobra.
Hruscsov idejében valóban volt némi szembenézés Sztálin rémtetteivel. Ma az ellenkező irányba haladnak.

Narancsos kommunizmus 2016.11.28. 17:40:38

@maxval bircaman BircaHang szerk: "Nem volt szándékos népirtás az ukránok ellen."

1 millió ember nem hal éhen "véletlenül"

Parasztlengő az imperialistáknak 2016.11.28. 17:45:44

A világ 'értelmesebben gondolkodó fele' véletlenül se lásson semmilen alternatív holo-víziót.

Bicsi 2016.11.28. 17:47:12

@Wrex: A fenéket nem, gúnyolódtak a zsidó valláson is, vécépapírként ábrázolták a Tórát, tettek a címlapra rabbit ábrázoló karikatúrát és gúnyolódtak címlapon azon is, hogy a zsidókat nem lehet kritizálni.

hu.wikipedia.org/wiki/Charlie_Hebdo#Vall.C3.A1sellenes_megnyilv.C3.A1nul.C3.A1sai
hu.wikipedia.org/wiki/Charlie_Hebdo#Zsid.C3.B3elleness.C3.A9g
www.nlcafe.hu/foto/20160107/charlie-hebdo-terrortamadas-januar-7/

Bocs, hogy elrontottad a kellemes kis napi antiszemita kirohanásodat... :-)

DrPepper 2016.11.28. 18:05:51

Ez a Holocaust on Ice dolog azt hiszem nekem bejönne egész estés formában is, természesen Disney produkcióban.

Alpha Decay (törölt) 2016.11.28. 18:15:09

Érdekes, hogy a szerző egy szót sem szól miután többen is rámutattak, hogy mekkora melléfogás és félrevezetés a cikke. Gondolom hozza a clickbait a click-eket, ezért marad.
Egyébként nincs semmi baj a fekete humorral. Ahogy angolosan mondják:
Dark humour is like a child with cancer; it never gets old.

Bergyilkos Bohoc 2016.11.28. 18:31:07

Jujj, jó nagy fail ez a poszt, de már látom mások is észrevették.

Alick 2016.11.28. 20:05:40

Fúúúú, az oroszok jégtáncra vittek egy filmtémát, ami éppen a háború áldozataival foglalkozott.

Bezzeg az igazi ájrópai kultúrember flansziák nem vacakolnak holmi művészi jégtánccal:

litinerantcitoyen.files.wordpress.com/2011/11/shoah-hebdo2-724x1024.jpg

A szintén ájrópai kultúr-fritzeknél pedig éppen a Führer feltámadásáról szóló film a menő:

www.youtube.com/watch?v=U5IQtkRvyas

within 2016.11.28. 20:45:40

@Annuska már kiöntötte az olajat: mentségül nem szolgál de megírták a Schindler listája verziót is amit leközölt ugyanabba a cikkbe...

BéLóg 2016.11.28. 20:45:56

Óóóó, hát az elefántszarral lekent Krisztus a kereszten meg a vérrel bemocskolt Szűzmária installációk, hát azok nyilvánvalóan az egyetemes liberális kultúra részei.
Tényleg gratulálok!
Nem ilyenkor szokás azt mondani, "Minek nézed ha nem tetszik? Nem kötelező".
Én is hányok tőle, nem is nézem meg.

BéLóg 2016.11.28. 20:47:33

@Bicsi: Akkor neked is szólt itt, eggyel feljebb.

Bicsi 2016.11.28. 21:00:40

@BéLóg: Nem értek egyet sem a kereszténység, sem a zsidó vallás, sem semmilyen más világnézet vagy embercsoport ilyen típusú "kikarikírozásával", sőt, bunkóságnak tartom. Viszont a szólásszabadság részének is tartom. Ahogy – nagyon helyesen – megállapítottad, nem kell megnézni és ennyi. A Charlie Hebdo ismertsége és olvasottsága nevetségesen alacsony volt a merénylet előtt.
Az én liberalizmusomba belefér, hogy ilyesmit publikáljanak egy Z kategóriás vicclapban. A Charlie Hebdo karikaturistái nem zsidók, hanem polgárpukkasztó provokatőrök, akik beszólnak mindenkinek, zsidónak, muszlimnak, kereszténynek. És jó egy olyan Világban élni, ahol ez az ocsmányság is tolerált. Ha elkezdünk listát összeállítani, hogy mi fér bele és mi nem, akkor nagyon hamar mi is a listán találhatjuk magunkat.

neanderthal 2016.11.28. 21:38:47

@Gábris szomszéd: Egy átlagos bloggertől szerintem ne várjuk el, hogy különbséget tudjon tenni egy "SS-katona" és egy Wehrmacht hadnagy között... ;) Ennyi kapufa még amúgy is beleférne, a baj csak az, hogy ez az egész cikk egy hatalmas hálószaggató öngól...

Anselmo 2016.11.28. 22:10:29

megnéztem a felvételt, és nem értem a cikket, illetve azt értem, hogy hiszti nélkül nincs balliberalizmus, de ezt eddig is tudtuk. azt viszont nem tudtam, hogy a pesti libsiknél még az oroszok is felvilágosultabb népek, köszönöm ezt az információt.

z0ty 2016.11.28. 22:14:41

Megint túl lett tolva a rettegés.

2016.11.28. 23:52:39

A második klippben nem SS-katonát látunk, csak egy egyszerű Wehrmacht katonát.
Ha már valaki a holokausztról blogol...

...khm... 2016.11.29. 00:58:11

@Balango:
@neanderthal:
Jajmá, hát indexes szinten egyértelmű, hogy minden német katona SS volt, ahogy mindenki, aki le meri írni a néger, cigány, buzi vagy zsidó szót, az négerezik, cigányozik, buzizik, zsidózik.
(Az is külön király, hogy most elítéltek egy írnokot, mert valamelyik koncentrációs táborban írnok (írnok - senkit nem bántott, vezette a napi dokumentációt) mert lenni ahelyett, hogy a frontra kérte volna magát a biztos halálba. Szóval a zsidók más halálát szemrebbenés nélkül elvárnák, de ha az övékről van szó, akkor persze mindenki más dögöljön meg. Nem kicsit aljas.)

Az Index, főleg sixx már rég kitiltotta volna Vörösmartyt, Aranyt, a 70-es évekbeli Bereményit, Cseh Tamást, Goethét, Mark Twaint, Karl Mayt, illetve utóbbiak magyar fordítóit fentiek miatt.
(Bár igaz, Bereményi nyíltan nem zsidózott, legalábbis így fejből nem tudok ilyen számát, meg nem is buzizott,, csak ironikusan annyit írt, hogy főbérlőm férfi bár, mégis fiúkkal jár, Cseh T. meg elénekelte ezt a mocskos náci förmedvényt. Ahogy azt a másikat is, az Apokalipszis most alapját is adó regény alapján írt műben, hogy ua-ua-há-há, mondták a négerei - merthogy ezek biztosan még emberi nyelven sem beszélnek a mocskos náci Bereményi-Cseh páros szerint -, és még egyszer van négerezés ugyanezen dalon belül, hogy négerek lesik parancsát.)

Azért érdekelne, mekkora öles betűkkel ordítana ez az Index címlapján ezen cikk szerzőjének tálalásában, ha ezeket a méretes baklövéseket a TV2 vagy az MTVA valamelyik adója követte volna el.

Itt meg még egy bocs, elbasztam sincs.

Mondjuk a múltkoriban is volt, hogy lehozta, hogy a CNN-en pornót adtak adásban, ott egy szimpla bocs legalább volt (sokkal több mea cuplázás azért ott sem), de elképzelem, mi lett volna itt az Indexen, ha ezt a hírt a TV2 vagy az MTVA hozza le, és kiderül, hogy átverés. Merthogy ugye ilyen jellegű híreknél az lenne az alap, hogy az ember utánajár, mielőtt közli.

És ez az ember vádol más médiákat hírhamisítással kb. naponta.

L.A.M. 2016.11.29. 01:54:31

Ebben a pillanatban a youtube-videó alatt a következő kommentnek van a legtöbb like-ja:

"I thought this was very beautiful, emotional, and a moving tribute to the Holocaust. I think everyone who thinks it is tasteless is looking for a reason to be upset. They are telling a story of attempting to find happiness in the dark of the story. The crowd cheers at the ice tricks, not at the fact they're dressed like concentration camp victims. People need to stop finding a reason to hate."

Szerintem az egész onnan indult, hogy egy félrészeg újságíró (aki nem ismerte Benigni filmjét) véletlenül ráakadt a produkcióra a Youtube-on, fölkúrta Facebookra, az ismerősei meg sorra osztani kezdték, így újabb és újabb újságírók írtak felháborodott/gúnyoros posztokat, anélkül, hogy megnéznék a videót.

Szerintem Sixx se nézte meg. Kizárt, hogy ne jött volna rá, hogy nem a holokausztot, hanem Az élet szépet táncolják el.

2016.11.29. 02:27:43

A pasas nem SS egyenruhát visel a videoban. Wehrmacht egyenruha az, kedves sixx!

A jégtánc Benigni filmjének feldolgozása, nem szexiskedni akarnak, ez volt a feladat.

Benigni filmjének Oscar-díját is ilyen szájhabzással kommentálta a posztoló?

Az, hogy köpköd a blogger erre a jégtáncra, az tiszta virtue signaling. Mutatni akarja, hogy ő mennyire polkorrekt, nála ez nem fér bele, "a fasizmus rossz, értem?", a holokauszt csúnya dolog volt, ezt minden nap sújkolni kell a parasztok fejébe.

Az oroszoknál amúgy mások a szólásszabadság korlátai, mint nyugaton. 56-ot is máshogy látják, a szovjet történelmet is, romantikával gondolnak vissza a sztálinizmusra, a kommunizmus az orosz lélekbe, tudatba visszavonhatatlanul beitta magát és nem szégyellnivaló eleme a történelmüknek, sose tagadták meg úgy, ahogy a németek megtagadták a nácizmust. A Vörös Hadsereg hazaszerető, csillogó szemű szovjet kiskatonákból állt szerintük, nem részegen erőszakoló műveletlen sutyerákokból. A partizán se erdei rabló volt, hanem hős. Szerintük. Az oroszok ilyenek, így gondolkodnak a múltról.

Az azért érdekes, hogy ma a holokauszt az egyetlen vallás, ami ilyen védelmet élvez nyugaton. Kritizálni, kétségbe vonni részleteiben se lehet.

Kertész Imre mit is mondott? A holokausztipar bohóca voltam.

2016.11.29. 02:37:23

"egy SS-katona és egy zongora mögött bujkáló zsidó lány tánca is fejvakarásra késztette a világ normálisabban gondolkodó felét"

Tehát a Wehrmacht egyenruha hirtelen SS egyenruha lett Sixx-nél. Mert így jobban lehet ajvékolni.
A világot meg kirekesztő módon felosztja két részre, az egyik a felvilágosult, übermensch balliberálok, akik mindenen megsértődnek és versenyeznek abban, hogy minél többször felháborodnak minden kis hülyeségen. A világ másik fele pedig a mocskosnáci alemberek, akik mernek nevetni dolgokon a ballib megmondóemberek engedélye nélkül.

medium size devil 2016.11.29. 03:05:03

@Narancsos kommunizmus: Sajnos sokkal tobb, akar 5 millio aldozat is lehetett (holodomor). Az oroszoknak nem kellett egzotikus tengerentuli orszagokat es nepeket gyarmatositani, eleg volt csak a szomszedaikat kifosztani.

medium size devil 2016.11.29. 03:07:21

Az oroszok Europa negerei. Igazi bumburnyakok es ez nem tulzo altalanositas.

medium size devil 2016.11.29. 03:13:45

@maxval bircaman BircaHang szerk: Megjottel Marinov elvtars? Egy folt se eshet az imadott ruszkik becsuleten, nincs az az eldugott helyre kipottyant szardarabka amit meg ne probalnal utanuk eltakaritani, igaz? Nyomorult reakcios komcsi hazudo.

...khm... 2016.11.29. 03:23:38

@L.A.M.:
Szerinted kizárt?
Kissé túlbecsülöd.

...khm... 2016.11.29. 03:26:51

@medium size devil:
Ja, igazi bumburnyákok, akiket amerikai igyekszik a tudomány minden területén elszipkázni.

Téged eléggé nyilvánvalóan nem az eszedért szeretnek, koma.

medium size devil 2016.11.29. 03:47:14

@Anselmo: Valami okoskodo videki bunko lehetsz aki a "pesti liberalis" fantom ellensegkepnel bonyolultabb magyarazatot eleteben nem lesz kepes osszerakni. Szereld a biciklidet faszkalap, ne kelljen reggel gyalog menned a kocsmaba.

chrisred 2016.11.29. 06:03:11

@akdestroyer: Bármilyen hadicselekmény megtörténtét vagy annak a jogosságát kétségbe vonhatod, mert ezek a hadviselő felek által egymás ellen lekövetett akciók voltak. Még a kereskedelmi flották személyzete elleni támadásokat is ideveheted a német korlátlan tengeralattjáró-hadviselés során, mert a német kormány előzetesen figyelmeztetést adott, hogy az ellene háborút folytató államoknak utánpótlást szállító hajókat a legénységükkel együtt katonai célpontnak tekinti. De a saját országban vagy a megszállt területen élő civilek semmiképpen nem tekinthetőek katonai célpontnak.

Vársteiner 2016.11.29. 06:05:27

Na most én aztán annyira ballib vagyok, hogy én pénzelem Soros Györgyöt, de ebben aztán tényleg semmi sincsen. Túl azon, hogy szerintem tényleg mindene lehet viccelni, ez a műsor nem viccel, bemutat valamit, amit miért ne lehetne.

Egyébként: bármilyen meglepő a koncentrációs táborokban - mint miden táborban - időnként -talán me is oylan ritkán - nevettek a rabok. Voltak szerelmek, barátságok, ahogyan az őrök között is voltak gecik és voltak emberek minden körülmények között úgy, ahogyan egyébként mindig mindenhol. Ennek a tagadása az igazi probléma

VaradiJanos 2016.11.29. 06:18:49

Miért bántjátok a poszt szerzőjét? Nem látta a filmet, nem olvasott utàna az előadásnak, nem is ért a szakmájához, így pedig más sem tudna jó minőségű munkát végezni.

Gault 2016.11.29. 09:57:32

Hála a dezinformáltaknak meg az egyéb szélsőségnek még csak el se fog gondolkodni azon, milyen hülyeséget írt.

...khm... 2016.11.29. 14:38:27

@Gérard Duchemin:
"Nem köll ám butának lenni."
Akkor te magánszorgalomból vagy ennyire sötét segg?
Szerintem nem, esetben születési rendellenességről lehet szó. Ennyire hülye ember máshogy nem lehet.

2016.12.01. 13:43:21

@Gérard Duchemin: Aki szerint a holokauszt témája a műjégre való, szórakoztatás gyanánt és azok akik ezzel egyetértenek, meg még tapsolnak is ennek, no azok az a része akik nem normálisak.
Bár hogy őszinte legyek, van pár orosz ismerősöm, de egyiknek sincs ki a 4 kereke. Valami egészen sajátos világban élnek ami totál messzire esik a többi nemzet szintén sajátos, de azért nem ennyire különc világától.

BéLóg 2016.12.08. 19:33:58

@Lady Scarlett: Akkor a holokauszt megfilmesítése szórakoztatás gyanánt és azok akik ezzel egyet értenek meg még tapsolnak is ennek, no azok a része akik nem normálisak?

Vagy mi az évi kb. kettő halivúdi holokausztfilmnek az értelme? Legyen biztos oszkár? Közöljük mindenkivel hogy mindenki bűnös? Vagymi?

Ez egy SZÍNDARAB jégen, ha nem vetted volna észre!
süti beállítások módosítása