Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Folytatja a gusztustalankodást a kormánypárti sajtó

2016. november 03. 11:30 sixx 85 komment

Azért vagyok ideges ma - több más apró szarság mellett - mert a nyomorult kormánypárti média elérte, hogy kicsit sajnáljam Vona Gábort, akit pedig kurvára nem akartam soha sajnálni. Na jó, vannak olyan élethelyzetek amikor sajnáltam volna egyébként is, de ezeket most hagyjuk, most speciel azért sajnálom KICSIT, mert ő is megkapta a háromrészes Spéder-gobelint a szentháromságtól.

A Lokál kezdte reggel ezzel:

img_20161103_075422.jpg

Nem olvastam el, csak a címlapot fotóztam le, a Lokál nem az a lap, amit önként lapozgatnék, csak annyira erősködött az asszony a villamosmegállóban, meg olyan keveset vettek el tőle, hogy eszembe jutottak az Esti Hírlapos rikkancsnapjaim, és hogy milyen szar volt, hogy tőlem nem vették a lapot, miközben a velem együtt áruló csajtól meg igen, hogy megsajnáltam. Meg azért sem olvastam bele, mert tudtam, hogy csak órák kérdése, és online is olvashatom a dolgot, például az Origón:

screen_shot_2016-11-03_at_10_56_39.png

Vagy a Riposton:

screen_shot_2016-11-03_at_10_56_11.png

A tálalás más persze, vérmérséklettől és attól függ, az adott lap virtuális nyelve milyen mélyen van az állami seggben, de a lényeg ugyanaz: a múlt héten elkezdett Jobbik-szexbotrányos karaktergyilkosság nem állt meg egy öt évvel ezelőtti sztori felmelegítésénél, most egy három évvel ezelőtti 24.hu-s cikket dobtak fel. Este majd jön a Tények is, gondolom, felkészül a Pesti Srácok. Bravó.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mruniverzum 2016.11.03. 11:52:07

Mindig hányingerem lesz, amikor arra gondolok, hogy az ertéelről átvándorolt Gönczi és Marsi hogyan fogja ezt előadni ma este és mi lett volna a "hivatalos" reakciójuk, ha az ertéelnél maradnak. Ez azért több ember szemét is felnyitná, ha nem volnának ennyire birkák..

R.T. Flakfizer 2016.11.03. 12:12:18

Rácz Jolly Joker Károly? :D a végső érv, az utolsó lap... :D óriási poén! :D :D
várom, hogy egyszer a parlamentbe is bevigyék és a házelnök mellől utasítsa rendre a rendetlenkedő képviselőket:
-Felszólítom XY képviselő urat, hogy fejezze be a személyeskedést, különben napvilágra kerülnek sötét szexuális titkai...
:)

sírjatok 2016.11.03. 12:13:10

Ja ja, hogy képzelik. Ha Rogánról vagy bele se merek gondolni, Orbánról lenne szó, és az index hozná, akkor meg visítanál örömödben. Ezt okozza az elburjánzott orbánfóbia.

Mercel 2016.11.03. 12:22:20

Egy egykor szinte üzemszerűen csak lehúzással foglalkozó cégnél dolgozó kis mitugrász telemarketinges - házaló ügynökből kinőtt és ugyanabból az attitűdből építkező népművészeti agyagedény nekem ne akarjon Magyarország első embere lenni úgy, hogy először a söpredéket kezdte el uszítani lényegében minden kisebbség ellen, majd amikor ezzel ismert lett, akkor taktikai okokból jöttek a nagy nemzetmentő kedvesen mosolyog vizslakölkökkel az ölében C. húzások és a korábbi nyílt náciskodás megtagadása.
Elvtelen kcsg, mit lehet egy ilyenen akárcsak KICSIT is sajnálni?

Kitalálta, hogy ő mekkora hazafi mentsük meg Magyarországot a fidesztől és most épp ez a menü az étlapról. A fidesz meg pontosan azt próbálja vele eljátszani - lehet nem is puszta kitalációk alapján amit mindenki mással ha elkezd veszélyes lenni rá.
Nem mellesleg az elmúlt években a színfalak mögött a jobbik és a fidesz komolyabb ügyekben gyönyörűen kinyalta egymás seggét - véletlenül mindig pont az ország kárára.
A mocskos rúszki pénzekről meg rúszki titkosszolgálati befolyásról már nem is beszélek egy "nemzetieskedő" banda esetében.

Ja igen, a csinovnyik újságok húzásai tényleg visszataszítóak, de ez kicsit sem változtat az eredeti megítélésen. Főleg ha van igazság is abban amit boncolgatnak.

Netuddki. 2016.11.03. 12:28:07

@sírjatok: Azt csak szeretnéd, hogy orbánfóbia legyen! Valójában a normális erkölcsi érzékkel rendelkező emberek mélyen megvetik a tolvaj gazdádat. De szar...

Netuddki. 2016.11.03. 12:30:53

"egy öt évvel ezelőtti sztori felmelegítésénél, most egy három évvel ezelőtti 24.hu-s cikket dobtak fel."

A vonával "kardozott" a tömjénzsóti? Ne má! Komoly?
Nem akarom elképzelni, de muhaha!

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2016.11.03. 12:39:43

Most tényleg ?
Egy újságíró kiakad azon, hogy egy bulvár pletykát, avagy botrányt felkap egy másik újság ?

Teszi ezt az az index újságíró, amelynek a politikai cikkeinek 99%-a napi rendszerességgel támadja a kormányt megrendelésre ? Ahol a blogketrecét GYurcsány és az MSZP házi bloggerei alakítják ?

Ahol pl ma is a Nyíilt Társadalom Alapítvány támogatásában (Soros Gyuri) írodott egy olyan tényfeltáró cikk, ahol Magyarország leszakadásáról beszél 2000 óta, anélkül, hogy a 2002-2010 közötti kormányról egy szó említést tenne itt:
index.hu/gazdasag/2016/11/03/gyogyfurdo_matolcsy_fejlesztespolitika/

Minden Magyarországi médiának megvan a helye.
Minden média elfogult és a saját perspektívájából tálal.
Simicska, Habony és Soros Gyuri csicskásai egyaránt.

Amelyik a

istenbarma 2016.11.03. 12:41:25

@Mercel: én téged sajnállak egy KICSIT, a lelkivilágod és az elmeállapotod miatt, mert ezt a kommentedet rossz volt olvasni is.

Egyébként meg függetlenül attól, hogy a Vonáról vagy a Gyurcsányról vagy tetszőlegesen behelyettesíthető politikusról szól ez a cikk, ez annyira legalja. Gondolom itt arra próbálnak apellálni ezek az "újságok" hogy a Vona travikkal etyepetyél, főbenjáró bűnként beállítva.
Szerintem egy értelmes ember pont nem azért fogja utálni vagy szeretni a tetszőlegesen behelyettesíthető politikust, hogy annak milyen a szexuális beállítottsága, hanem a tettei, érvelései, szakmai ténykedése és eredményei alapján.

Mondok egy példát. Motoros körökben terjed a pletyka elég régóta hogy a Talmácsi és a Rogán együtt... szóval tudjátok. Amikor először hallottam persze nagyon meglepődtem, de őszintén szólva semmit nem változtatott a két emberről való gondolkodásomon. A Rogánt továbbra is egy szararcnak tartom teljesen függetlenül attól hogy szokott-e férfiakkal vagy sem, és a Talmácsit is ugyanúgy világbajnokként és jófej emberként tisztelem, függetlenül a fent említettől.

Gondolom éppen ezért ezek a cikkek nem is az értelmes(ebb) embereket célozzák.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2016.11.03. 12:42:15

Egyébként mi a különbség, pl Juhász által felemlegetett Deutsch-t vádló dorgos vádjai, és Terry Black vádjai között ?

Azon túl, hogy az egyik nektek is tetszik a másik nem ?

szepipiktor 2016.11.03. 12:43:38

Teljesen egyetértek a szerzővel!
A hazai média láthatóan az újságírás alapjait sem ismerő zombihaddal lett feltöltve, önjelölt bölcsész-bloggerek, gyorstalpalós médiaszakosok uralják a terepet.
És nincs aki irányítsa őket.
Egy ilyen ostoba lejáratókampány-paródia értelemszerűen az "áldozatot" hozza ki nyertesen, míg a megbízó veszít a pozícióiból. Majd jobban dühöngeni kezd és plusz erőket mozgósít, ami további károkat okoz neki...
Vona olyan, mint Simicska... Aki nem fideszes (tehát az itt is köpködő orbán-segg nyalók kivételével bárki), az akkor is a Simicska pártjára állt...
Vona meg még mindig egy réteg (OK, veszélyes réteg) vezére lenne, ha a nem kormánypárti média ostoba célokból nem engedi be a médiába. Az ATV kezdte... És ma orbánnal szemben minden nem kormánypárti portál, tévé, rádió stb. Vonát használja orbán ellen.
Ez a terriblekkes próbálkozás meg csak egy idióta próbálkozás.
A sok párt elfeledi, hogy nem a 40% alatti választók átcsábítgatása a megoldás, hanem a 60% passzív megmozdítása. A primitív média pedig ezt akadályozza meg. Az ilyen cikkek és az ellencikkek semmit sem érnek, a fideszeseket tartja csak tűzben, plusz szavazó nem kerül tőle elő.
Ez a fidesz célja, de ezt a nem kormánypárti média NEM FOGJA fel.
Például végre értelmesek is kimondták, nem a országházi provokálások a jó ötletek, hanem a komplett bojkott. Lehozni a kötelező MTI híreket (másodpercre betartva a szabályokat), majd órás elemzéseket adni, de fideszest abba nem meghívni. A fideszes szavazók úgyse nézik, a nem fideszesek meg úgy is tudják... Nem lézerjani mag kósa kupakos kamutájékoztatóját "sztárolni".
A szerző ezzel az írással annyit ért el, hogy reklámozta a kormánypárti médiát...
Elég lett volna terriblekket megnevezni.
Na mindegy, ez a hajó már elment, a magyar média hipnotizálva követi az orbáni taktikát.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2016.11.03. 12:47:07

@istenbarma:

Wow..

Ungár Klára ismét kitálal ?
:DD

Ez egyébként tökéletes időzítés, célozgatás, buzizás egy olyan cikk védelmében, ami a bulvárosított buzizás elen kikel.

Remélem holnap az indexen olvashatjuk, mint Ungár Klára kitlalásánál, aki mgseegy Terry Black.

poa ogapo 2016.11.03. 12:47:23

pár hónap múlva az index is ebben a médiacsoportban fogja ugyan ezt röfögni sixx úr!

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2016.11.03. 12:48:29

@szepipiktor:

Tőled is megkérdem..

Ugyanez vontkozik Ungár Klára buzizására, Juhász által felemlegetett drogos vádakra, amit lehozott, az Index, a HVG, a Népszabi, meg az összes ballib újság, vagy csak erre az esetre ?

szepipiktor 2016.11.03. 12:51:06

@Mercel:
Remek összefoglalása a történetnek.
Eltekintve attól, hogy mire tartom Vonát, azért a figyelmedbe ajánlanám, hogy hasonlók és tőle még primitívebbek tucatjai, országos szinten százai, ezrei uralják a mai Magyarországot!
A sok primitív, tanulatlan és becstelen seggnyalók. A kormányban, a minisztériumokban, a közintézményekben, az önkormányzatokban, a médiában, a pénzvilágban stb.
Ők azonban Vonával szemben hatalmon vannak és napi szinten teszik tönkre országunkat.
De neked Vona a feketeseggű, nem a milliárdos károkat okozó kósalali. A "csibész" tóni... A rezsidisznó... A kamukeresztény támogatás nélküli kdnp-s faékek.
Vonának van elszámolni valója!
De ha ma lenne tabula rázás, akkor Vona kisétálna a népbíróságról, de a gazdid és népiegyüttese gyakorlatilag a 20 év és a kötél között kapná a jogos büntetéseket.
Ha ehhez hozzávesszük, hogy te a terriblekket is magasabbra tartod, akkor nagyon kevés önbecsülésed lehet.
Persze, ha fideszes vagy, érthető...

gyokkkettto 2016.11.03. 12:52:39

Az mar regota ismert, hogy a Vona a Gyurcsannyal szexel a parlamenti vecekben, ezzel nem hiszem, hogy nagyot lehetne robbantani.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2016.11.03. 12:55:28

@szepipiktor:

Tipikus DK-s mentalitás. Kötelezés, akasztás követelése, mindezt a demokráciára hivatkozva, egy olyan párt esetén, amelyik a parlamentbe is csak szerencsével juthatna be.

Röhejes.

szepipiktor 2016.11.03. 13:00:27

@Legeslegalja:
Akkor nem értetted...
Itt nem Vona, terriblekk meg a fideszsajtó a gond.
Hanem az, hogy a média attól függően, hogy kit gyűlöl, milyen politikai érdekcsoport tartja el, mindenféle ostoba cikkekkel akarja a másik oldalt lejáratni.
De ez egyrészt fordítva sül el, másrészt a kutyát nem érdekli, egyetlen szavazó nem fordul el Vonától vagy bárki mástól.
Ezek az ostoba bércikkek a saját front tüzelését szolgálja.
Amire meg bloggerek ugranak és a következmények számolása nélkül reklámokat csinálnak a kicikizendőknek.
Én magasról szarok bármelyik magándolgára! Csak maradjanak távol tőlem és a családomtól. Ráadásul nem attól függ a becsület, hogy buzi-e vagy sem...
.
Leszarom a jobb és a baloldali sajtót, a legalja a bloggertér, nem foglalkozom, hogy számoljam, kijön-e az egyetlen a lejáratott lények kapcsán.
Ma a társadalom méla undorral a domboldalról nézi a 40% aktuális szardobálását!
Ha lenne tisztességes média, sajtó, akkor kimászna a szartengerből, "megmosakodna" és elkezdene a 60%-nak írni, tudósítani!
Sixx posztja erre példa! Nem a tájékoztatás a lényeg - mert az eredeti idézett műben sincsenek tények -, mert kizárólak szimpátiaoldalnak készült, klikkvadász és még reklámozza is a másik oldalt...
.
Tehát válaszom: fogalmam sincs arról, hogy mit kérdeztél, mert nem érdekelnek, így nem is figyelem a konkrét szardobálást. Mind EGYKUTYA!

szepipiktor 2016.11.03. 13:04:16

@Legeslegalja:
Ha rám gondoltál, akkor egyszerű emberi stílusban:
A jó kurva anyád a DK-s!
Politikusellenes anarchistaként dicsérhetnél...
De igazi fideszköcsögként azt állítod, hogy aki nem veled párban nyalja a csúti szaros seggét, az kapásból az általad gyűlölt kaszt tagja.
Tudod faék barátom, az ország döntő része EGYIK kasztnak sem a híve! Számtalan szebb, értelmesebb, okosabb, becsületesebb halmaz létezik. És reménykedj, hogy majd egyszer lesz időd elmenekülni a döntő többség elől, akiket ti és gazdijaitok évek óta gyalázók, megloptok, tönkre tesztek.
(Ha nem, akkor tárgytalan.)

Vincenzo6 2016.11.03. 13:11:28

A Fidesz túlnőtt a gyurcsányi gusztustalanságon is, pedig az sem volt semmi. Ma már tényleg csak ugyanazok a primitív bunkók támogatják a Fidesz kormányt, akik anno Gyurcsány becsületességéről áradoztak.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2016.11.03. 13:13:53

@szepipiktor:

Azért nem semmi.

Egy mondatban kikéred magadnak a DK-sozást (holott ezt csak az akasztós duma stílusára írtam, ami lássuk be nem általános, és normális), majd egy svungal az alpári szókincsed összes ismert jelzője felhasználásával lefideszesezel, holott soha nem voltam fideszes.

Pusztán éppen a normális független emberek, gondolkodók, és értelmiségiek nevében írtam, hogy semmiben nem különbözik a Terry Black buzizása és azt propagáló újságok minpsége, pl az Ungár Klára buzizásától, és az azt lehozó újságok minősége, csak a célpontja, és politikai akarata.

Agyhalott vagy haver,

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2016.11.03. 13:16:00

@Vincenzo6:

Tehát az Öszödi beszédet máig bibliaként mormoló GYurcsány rajongók lettek Fideszesek ?
...

...

Értem.

morph on deer 2016.11.03. 13:16:14

Valahogy mintha Kerényi elvtársat sem lehetne annyiszor látni/hallani, mióta TerryBlack megkérte, hogy tán kevesebbet is buzizhatna, ha már vannak közös emlékeik a régi szép időkből..!

Szóval néha segít, ha emlékszik az ember, mikor, mit csinált, mert nem mindenki felejt egyforma tempóban, és ez tényleg kínos tud lenni néha.

FlyingPythonTheNew 2016.11.03. 13:19:24

@Legeslegalja: Mennyire egyszerű ember vagy te.Aki nincs velünk,az ellenünk,ugye ? Szívfájdalom nélkül fellógatnám Orbán Viktort,de mellette ott lenge Gyurcsány Ferenc is,Vonát pedig annyiba se veszem,hogy időt pazaroljak rá.
Akkor én most milyen párti vagyok ? Adok gondolkodási időt,hogy kitaláld,mert a szokásos formulák nem működnek.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2016.11.03. 13:22:46

@FlyingPythonTheNew:

Aki akasztani akar, az soha nem volt normális.

FlyingPythonTheNew 2016.11.03. 13:23:38

@Legeslegalja: És aki milliók életét teszi tönkre,az normális ?

fgabor12 2016.11.03. 13:31:26

@FlyingPythonTheNew: Jogos és mi vagyunk egyre többen.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2016.11.03. 13:32:16

@FlyingPythonTheNew:

Kétféleképpen lehet leváltani a kormányt.
Vagy vérengzés által, amit a közelmúltban a nyilasok és a kommunista tömeggyilkosok tettek meg.
Vagy demokratikus választások nyomán.

istenbarma 2016.11.03. 13:37:57

@Legeslegalja: bár érteném hogy mit próbálsz itt összetrollkodni, de sajnos nem megy az igénytelen írásmódod miatt sem, meg amiatt sem, hogy szerintem te se nagyon érted hogy mit próbálsz előadni.

FlyingPythonTheNew 2016.11.03. 13:46:23

@Legeslegalja: Van az,amikor a bűnösöket elszámoltatják és a bűneik mértékének megfelelő büntetést szabják ki rájuk.Ez ma Magyarországon szerinted kivitelezhető ? A nyilas/kommunista mészárlás teljesen más,mert ott nem csak a vétkeseket akarták elkapni,hanem a politikai ellenfeleiket is likvidálni akarták.Még ha (adja Isten) van is olyan,nem korrupt bíróság itthon,ami elítélni az elmúlt (nem nyóc év),30 év felelőseit MSZMP-stől, kezdve SZDSZ-esen át egész a Fideszesekig,akkor is mi lenne az ítélet ? 5 év börtön egy luxusbörtönben ? Esetleg közügyektől való eltiltás ? Szerinted,kedves barátom,mennyi pénzt lopták már össze ez idő alatt ? Szerintem annyit bőven,hogy még a dédunokáiknak se kelljen az anyagiak miatt aggódnia.Akkor az korrekt és normális eljárás,hogy ők élhessék tovább az életüket gondtalanul,miközben milliók nyomorognak és szenvednek Magyarországon miattuk ? Azokról nem is szólva,akiket közvetve vagy közvetlenül a halálba kergettek. Ők nem számítanak ?

Dizavul 2016.11.03. 13:52:41

Terry Black Gyurcsányt élteti
2010. szeptember 7. 14:48

Rácz Károly leszögezte: „Magyarországnak két olyan miniszterelnöke volt, akire én nagyon büszke vagyok, az Horn Gyula, a másik Gyurcsány Ferenc.” Összegyűltek Terry Black kopogtatói, aki így MSZP-s jelöltként bekerülhet a tököli önkormányzat képviselői közé. "

Mintha akkoriban a kedvesch elvtársak nem fintorogtak volna hogy ez mennyire gusztustalan...

FlyingPythonTheNew 2016.11.03. 13:53:48

@FlyingPythonTheNew: Igen,tisztában vagyok az elírásokkal a fenti szövegben.El van törve az ujjam és nem olvastam át figyelmesen a szöveget.Elnézést.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2016.11.03. 14:02:25

@FlyingPythonTheNew:

Tehát a nyomorgók miatt akarsz akasztani.
Pont mint a komcsik.

Kodomo 2016.11.03. 14:09:48

(Csak úgy zárójelben: megütötte a fülemet ma reggel a rádióból egy infómorzsa, miszerint Mészáros Lőrinc vagyona kb. 35 milliárd mostanság.)

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.11.03. 14:35:06

Minden párt tollnok szarjon sünt.

pejoratív igazgató 2016.11.03. 14:36:58

"Folytatja a gusztustalankodást a kormánypárti sajtó"

Írja ezt az ország leggusztustalanabb bérfirkásza...
Na szép!

Ahogy az is, amikor egyik gusztustalan, politikailag teljesen elvtelen bulvárlap a politikailag másik oldalon álló másikat fikázza.

xlaci 2016.11.03. 14:37:54

@Kodomo: A gazdája vagyona az. Ő csak egy stróman.

pejoratív igazgató 2016.11.03. 14:42:34

@Legeslegalja:
Demokratikus választások ÚTJÁN/RÉVÉN.

De amíg 2 millió barom bármikor a Fideszre szavaz, akkor is, ha az anyjából csinál máglyát Orbán Viktor a születésnapi bulijára, a másik oldalon pedig olyan ellenzék áll, amelyben még mindig szerepel Gyurcsány, Mesterházy, Kovács László, Lendvai Ildikó és a hatalomhoz ragaszkodó, magát már milliószor lejáratott hányadék, addig ez nem fog menni.

Ezek az emberek ugyanis azokat is eltántorítják, akik Orbánt is utálják, mint a szart.
De ezeket is.
Úgyhogy inkább el sem mennek szavazni, mert nincs kire.
A 2 millió agyatlan fasz meg elmegy. Mindig. És mindig a Fideszre szavaz.

pejoratív igazgató 2016.11.03. 14:44:21

@FlyingPythonTheNew:
Mondjuk feltalálták már a teljes vagyonelkobzás nevű büntetést is.
Meg az életfogytiglant is.

Gab84or 2016.11.03. 14:45:45

Pár napja észrevettem itt is, hogy kezd origosodni az index, valahogy más lett, vagy csak képzelődöm????

2016.11.03. 14:47:36

terry black térdre kényszerítette vona gábort...

memberjoe 2016.11.03. 14:48:51

@Legeslegalja: te aztán kaszálsz ma, hozzászólásonként 3 kg hálós krumpli. Taligával kell hazatolnod a fidesz irodából. El leszel vele a jövőhétig. :)

Nem leszünk gyarmat ! 2016.11.03. 14:57:12

Tanultak egy kicsit a balliberális médiától :) De a 168 órát, Indexet, ATV-t aljasságban nem tudják utolérni :)

FlyingPythonTheNew 2016.11.03. 14:58:02

@pejoratív igazgató: Igen tudom.De volt-e már olyan MO-n,hogy ezt ténylegesen ki is szabták ?

Hizdahr zo Loraq 2016.11.03. 15:01:51

@sírjatok: Kíváncsi voltam, hogy oldja fel a jobbos troll a kognitív disszonanciát, amit az okoz, hogy kivételesen sixx Vona "mellé" állt egy ügyben. Nem csalódtam.

FlyingPythonTheNew 2016.11.03. 15:04:59

@Legeslegalja: Nagyon sajnálom,hogy ilyen beszűkült a látásmódod.Szinthez mérten akkor az,amit most Magyarországon csinálnak,az olyan,mint a török megszállás (népességfogyás),a német megszállás (az ország kiárusítása),a kommunisták választásai csalásai (2/3),a szalámi taktika,a kirakat perek,az 1956 utáni menekülés az országból.És mindezt egyetlen párt hajtotta végre 6 év alatt.Van mire büszkének lennetek.

2016.11.03. 15:21:40

Miközben élnek ebben az országban a helyzetüknél sokkal többre hivatottak, ezek a pitiáner köcsögök magyarkodnak a mi pénzünkből a mi vesztünkre. Orbán, a Nyugat nagy demokrata védelmezője egy időben olyan mélyre vitte a színvonalat, hogy egy jóérzésű embernek sincs kedve EGYIKRE SE szavazni. Se ezekre, se azokra. Márpedig ha nincs senki, aki a magyarság igazi érdekeit védené, vagy eltűnünk innen, vagy őket tüntetjük el.

vg123 2016.11.03. 16:07:48

Csak a szokásos Orbán féle mocskolódás.
Mert tisztán nem mer senkivel megvitatni semmit, csak a háttérben sunyi módon meghúzódva, hátúlról. Aki aljas, az aljas is marad. Mármint Orbán, a tolvajok fejedelme.
Nincs vér Orbán pucájában, hogy becsületesen kiálljon Vona ellen.
Csak hátulról mer ocsmány módon pocskondiázni a szolgalelkű mediáin keresztül.
Nem mintha Vonát nagyra becsülném, de a tisztesség neki is kijár.
Orbán minden ocsmány határértéket túllép.
Nem engednek a zsarolásnak: teljesen véletlenül csinálják azt, amit Vona megszabott feltételként az alkotmány módosításához. Merő véletlen, hogy pont most került napirendre a kötvénymutyi megszüntetése. Csak véletlen, hát persze. Nem Vona miatt. Dehogy.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.11.03. 16:38:46

Az miből derül ki, hogy egy ilyen szarkupac a kormányt szolgálja?

5perc 2016.11.03. 16:44:21

@istenbarma:
"Szerintem egy értelmes ember pont nem azért fogja utálni vagy szeretni a tetszőlegesen behelyettesíthető politikust, hogy annak milyen a szexuális beállítottsága"
Igazad van, de ebben az esetben nem az értelemes ember a célpont, hanem a fidesz és a jobbik szavazó.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2016.11.03. 17:32:28

@5perc:

Ungár Klára buzizása, és az orgánumok amik azt lehozták, természetesen politikailag tökeletesen korrektek voltak, ez onnan is tudható hogy csak az intelligenciában felülmúlhatatlan ballib szavazók ejakuláltak akkor a hírre, és fosták tele vele a netet.

pejoratív igazgató 2016.11.03. 17:37:26

@vg123:
Nem akarom Orbánt megvédeni, de már nyáron említette a Fidesz éves röfögésén, hogy ezt a kötvénybizniszt meg kell szüntetni (biztos keveset utalnak neki a haszonból).
Nem lennék meglepve, ha előre megbeszélt esemény lett volna, hogy Vona pont ezt szabja feltételnek, aztán egy kis ide-oda fikázódás, aztán megszüntetik a kötvényt, a Jobbik meg velük szavaz.
Valójában egy csapat ez kettő.

DonkeyXote 2016.11.03. 18:41:47

"Este majd jön a Tények is, ..."

NYERT...

BiG74 Bodri 2016.11.03. 19:22:49

A jobbikot igy is úgy is rühelltem mindig. Kicsit sem érdekel, hogy ki kinek a mijébe mit rakott anno. Az viszont igen, hogy hazudik, nemzetet ment, miközben éppen eladja azt, nemzeti színű pántlikával átkötve. Ha van isteni igazságszolgáltatás, akkor egy igazi szélsőjobbos hungarista, kinek tényleg szent és csalhatatlan a haza, fogja majd vonáékat kivonni a forgalomból.

Peterpapo 2016.11.03. 19:55:36

@Legeslegalja:

Akkor úgy látom nem érted. Itt nem arról van szó. hogy melyik tetszik, vagy melyik nem. Itt arról van szó, hogy a kormánypárti hűbéresek Orbánnal az élen különbnek gondolják magukat másoknál. pedig nem azok. Ugyanez vonatkozik az Orbán imádók széles tömegére. Sem ők, sem imádott vezérük nem különb senkinél sem. Ugyan olyan gyarlók, mint bárki más a másik oldalon. És ez az, ami miatt én jobban megvetem és rühellem Orbánt és talpnyalóit bárki másnál, mert pofátlanabb gecik is emiatt.

Peterpapo 2016.11.03. 19:57:43

@Nem leszünk gyarmat !:

"De a 168 órát, Indexet, ATV-t aljasságban nem tudják utolérni :)"

Ebben teljesen igazad van. Nem tudják utolérni, mert már rég lehagyták ezeket. ;)

BéLóg 2016.11.03. 20:07:00

Folytatja a gusztustalankodást a kormánypárti sajtó?
Az Index kormánypárti?

2016.11.03. 20:11:37

Ez csak a kezdet, beindult az igazi gyűlöletkampány a legaljasabb, legvisszataszítóbb módon. Nem akarok vészmadárkodni, de sztem az indexre is megvan már a kilövési engedély. Kb. hetei lehetnek hátra.

jet set 2016.11.03. 21:27:30

Ti is mocskolódtok, ilyen a mai bulvármédia.
Nézz már rá az index címlapjára!

pejoratív igazgató 2016.11.03. 23:03:28

@Peterpapo:
Ami az Indexet illeti, kb. egy szinten vannak.
Csak itt a másik oldalra manipulálják a híreket, mint ott.

Jules Berstein 2016.11.03. 23:53:56

@szepipiktor: Borzalmas milyen szellemi sötétség árad az írásaidból, és még van bőr az orcádon
magadat egy felsőbbrendű szellemi kaszthoz sorolni, akik tudják az igazságot mindenről, a tévedhetetlenek, akik majd a végén győzni fognak.....stb baromságok. Az élet sokkal egyszerűbb.
A balliberális csőcselék száma egyre csökken, 18.-ban már egymást fogjátok felfalni. Szánalmas kis csürhe. A világ minden országában a jobboldali pártok törnek előre, mert a hanyatló emberiség élén a bibsi háttér hatalommal, csúszik lefelé a lejtőn. Ennek az USA és a bibsik által kirobbantott migrációs válság az oka. A normális emberek nem akarnak elpusztulni
az idegen érdekekért, ennek 3,3 millió ember hangot is adott okt. 02.-án. Viszont ahogyan Petőfi is mondta: "Sehonnai bitang ember, aki ha kell szavazni nem mer, kinek drágább a párt élete, mint a Haza becsülete!! Esküszünk, esküszünk, minden liberálist megverünk!!" Tehát öcskös, várhatod Te is a ruhát.

pejoratív igazgató 2016.11.04. 00:15:55

@Jules Berstein:
Jó neked, hogy ennyire egyszerűen tudod szemlélni a világot.
Mások azért ismernek a fekete meg a fehér mellett még pár millió színt.

De legalább a gondolkodással nem kell fecsérelned az időt.
Igaz, láthatóan nem is lenne mivel.

Azt azért ne hidd el, hogy az a 3,3 millió mind közösséget is vállalna veled. Kb. 1,5 millió közülük (a nem sík hülyék) biztosan nem. Bár tény, hogy így is túl sok van belőletek.

Szlátádzsán (törölt) 2016.11.04. 01:12:07

Inkább arról írjatok, hogy az az RTL-es tetves szuka, az a Szabó kurva, a temetőben vigyorogva szelfizgetett! Gusztustalan egy viselkedés ez. Úgy latszik neki semmit nem jelent a temető, az ott fekvő halottak, a sajat apja teteme, csak az érdekli, hogy ki tudjon vmit rakni az instára. Szánalmas kis Zsófikurva.
kepfeltoltes.hu/161104/IMG_0964_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

2016.11.04. 02:09:10

Nem élek Magyarországon jó ideje. Ezek a Lokál és Ripost című lapok olvasottak? Az origot ismertem, de a többiről semmit se tudok.

jágör68 2016.11.04. 03:16:36

Tipikus, zsindekszes CIA- propaganda.
Kaptok majd Samubácsitól ezer Ahmedet, akil jól seggbedurrantanak. Utána meg orosz atomcsapást az amerikai fegyveresek behozataláért.
Hogy dögölne már meg minden zsindekszes Killary- bêrenc.

pejoratív igazgató 2016.11.04. 04:06:35

@Szlátádzsán:
Hát elég szar lenne, ha te mondanád meg, mit lehet tenni bárhol, legyen az bár temető.
Miért ne lehetne temetőben akár nevetni is?

Mexikóban pl. a halottak napja egy vidám népünnepély.
Nem is olyan búvalbaszott nép, mint a magyar.
Pedig okuk valamivel több lenne rá.

pejoratív igazgató 2016.11.04. 04:08:48

@karandash:
A Lokál váltotta az ingyenes Metrót a metróban (miután Simicska legecizte Orbánt, mert a Metró Simicska-érdekeltség volt), és bedobják minden postaládába is, legalábbis Budapesten.
Hogy aztán mennyien olvassák, az más kérdés.

A másikról nem tudok nyilatkozni, az életben nem volt még a kezemben.

NemNick 2016.11.04. 05:58:16

@Legeslegalja: Na, Sixx nem hiszem hogy védelemre szorulna, csak hogy kicsivel kevesebb hazugság keringjen a Neten, hátha más is olvassa, amit idehánytál:

1) "Egy újságíró kiakad azon, hogy egy bulvár pletykát, avagy botrányt felkap egy másik újság ?"
Nem. (Csúsztatás No. 1) Azon akad ki, hogy a közpénzből megtolt, kormánykötődésű bulvár (ez a fogalom önmagában sokatmondó...) milyen kicisnyes, primitív és végletekig buta módszerekkel asszisztál egy karaktergyilkossághoz, és hogy milyen szépen látszik a mechanizmus, amit napi szinten tolnak ezek a jógyerekek. Ha elolvastad (ha...) a hivatkozott gennyfolyamot, akkor szerintem még számodra is kiderülhet belőle, hogy amit itt országos hírként tálalnak (mert az Origo azért országos szintű, vezető onlájn médium) az csak annyi, hogy egy - amúgy a Te köreidben is megvetett - "előadóművész" konkrétumok nélküli handabandázása.
Ha csak ennyi, akkor azért szégyenletes, ha van több, csak tartalékolnak későbbre, akkor meg azért.

2) "Teszi ezt az az index újságíró, amelynek a politikai cikkeinek 99%-a napi rendszerességgel támadja a kormányt megrendelésre ? "
VAGY mert a narancsos isteneid korántsem végeznek olyan jó munkát, mint amit magukról nagy mellénnyel állítanak. Nemcsak azzal a tevékenységgel, amit ők kormányzásnak neveznek, hanem a mindennapi tényleges elfoglaltságaik (==lopás) során is bénák, primkók és sötétek.
Az obligát fennhéjázás, lekezelés, a másik lenézése és a telhetetlenség mellett, természetesen.
Persze, ez csak egy szigorúan elméleti lehetőség a te világodban.
A "megrendelésre" (csúsztatás No. 2) szeretném, ha valami konkrét bizonyítékot szolgáltatnál, mert elismerem, a narancsvallásúak körében népszerű toposz, hogy aki rosszat mer mondani - nemis, rosszat mer GONDOLNI - az imádottaitakról, az nyilván külföldi megrendelésre dolgozik.
Mint ahogy pl. most én is, természetesen. (NEM - a gyengébbek kedvéért.)
Nincs semmi csodálkoznivaló abban, hogy az önálló, kritikai gondolkodás köreitekben nem divat, talán még a fogalom sem ismert - csak szánnivaló.
De az sok.
Szóval konkértumot, plz., mert különben ez nettó hazugság.

3) "Ahol a blogketrecét Gyurcsány és az MSZP házi bloggerei alakítják ?"
Igen. Azt hiszem, erre az az adekvát válasz, a kikérem magamnak mellett, hogy az anyád picsája.
Egyrészt itt vagy TE, másrészt sosem szavaztam a baloldalra. Konzervatív, keresztény emberként nem menne. De, persze, ezt megintcsak te tudod jobban.

4) "...anélkül, hogy a 2002-2010 közötti kormányról egy szó említést tenne itt:"
DE, ha megintcsak vetted volna a fáradtságot (én igen) hogy elolvasd: tesz említést, hangsúlyosat. (Hazugság no.1)
Mellesleg itt legalább odaírták, ki áll a cikk mögött. Pl. az Origón nem sűrűn látsz manapság ilyesmit.
Igaz is, elég világos, hogy arrafelé ki diktál.
NEM MELLESLEG - jó fideszbirkához méltón - az adott cikk tényanyagával, a megállapításokkal nem vitatkozol. Talán mert nem tudsz - vagy mert nem is tudnál. (Csúsztatás no. 3) Olyan szívesen olvasnék - akár a tolladból - egy olyan elemzést, ami bebizonyítja, hogy nem, a fürdők nyakló nélküli fejlesztése milyen jó ötlet volt. Az meg hogy ez mindenféle stratégia és központi koordináció nélkül történt, az meg zseniális.
(De egy általad beidézett, az iderángatotthoz hasonló színvonalú tanulmány is megtenné. Na, segítesz? )
Hiszen emiatt dübörög a gyógyturizmus, prosperál a vidék, Európa balneológiai nagyhatalma vagyunk és nem is pazarlunk el egy olyan természeti kincset, ami bizonyítottan egyre értékesebb....
Ja, várjunk csak, nemis.

5) És zárásul jön a mostanában felkapott, szátokba rágott új toposz, a "nem létezik független média" című farokság is. Egyrészt sokszor nem, mert egy tökéletlen világban élünk, de azért illene törekedni rá, és nem a vonalasságot megtenni sztenderdként; másrészt nem is a vélemény, vagy kötődés a probléma (ami felé csúsztatni szeretnétek ezzel) hanem a nívótlanság, a "hír" fogalmának tudatos rombolása (a' la habonyművek); harmadrészt, mert az internet korában igenis létezik ilyen (ha én indítok egy blogot, a saját szórakoztatásomra, akkor a hozzád hasonló agresszív, agyatlan hülyék között nyilván bekerülne egy skatulyába, és ad absurdum, még lehet hogy igazatok is lenne - de független lenne, mivel engem egy ember pénzel: én); negyedrészt mert ez a rágódásod aztán már végleg nem kötődik a blogbejegyzéshez, csak ideböfögted, bemutatva egy újabb bevett narancsos fogást: a mindent mindennel összemosást.(összemosás no. 1)

CSAK ennyi volt a probléma ezzel a pár mondatos hozzászólásoddal. Nomen est omen...

Ui.: a mai napi jócselekedet-keret betelt, többet nem fejlesztelek.
Ui2: Elnézést a sok idegen szóért. (A méda - médiumok kérdéskörbe bele sem mennék, de jelzi a nívót, amúgy. )
Ui3: Nem vagyok jobbikos vagy Vona Gábor-fan (még mielőtt...), sőt, véleményem szerint szégyen az országra nézve, hogy egy ilyen banda lehet a legnagyobb ellenzéki erő.

alvito 2016.11.04. 06:32:33

@sírjatok: Az a lényeg, hogy NEM Orbánról van szó. Hanem Vonáról. Érted?

tpl 2016.11.04. 06:55:11

Sixx - a "szar" szót olyan előkelően használod, ez tetszik.

"... a Lokál nem az a lap, amit önként lapozgatnék..." - kíváncsi lennék, hogy melyek azok a lapok, amiket olvasol. Tán a Nepszava, a HVG vagy a 168 Óra? :-)

igazi hős 2016.11.04. 07:55:42

@Dizavul: Horn Gyulára büszkének lenni szerintem elmebaj, de ettől még egy tolerálható vélemény. A mai poszt viszont egy sima, de elég gusztustalan karaktergyilkosság, nyilván "van az a pénz" alapon.

igazi hős 2016.11.04. 08:00:45

@pejoratív igazgató: És mit tudnánk visszaszerezni? Amit itthon van a saját nevükön. A nagy rész nem itthon van illetve nem a nevükön. Oké, lesz egy mauzóleumunk Felcsúton, mit csináljunk vele?

igazi hős 2016.11.04. 08:07:58

@Jules Berstein: "A balliberális csőcselék száma egyre csökken" A csőcselék száma nem változik. (De még a létszáma sem, ha netán ezt a szót kerested, hiába.) "Kis ország vagyunk, egy csürhénk van." És most épp a jobboldalinak mondott Fidesz fizet jobban, tehát oda húz a csőcselék.

Szlátádzsán (törölt) 2016.11.04. 08:08:13

@pejoratív igazgató: Akkor majd anyád temetésén is röhögj, meg szólj a rokonaidnak, h ők is röhögjenek,...mert bezzegmexikó,...te hülye segg!

Neutral84 (törölt) 2016.11.04. 10:57:32

Olvassátok ti amit írtok? Egyszerűen minősíthetetlen, szánalmas, és undorító. Mindkét oldal! Azt hiszem, önmagában az a tragikus, hogy eljutott oda ez a társadalom, hogy "csak" azért mert a "másik oldal"-lal tart valaki, már eleve - nem hogy rossz és hülye - undorító, ördögtől való, stb. stb.... Tudjátok ti, hogy hogy működik egy demokrácia? Nem egyetérteni kell egymással, hanem azt elfogadni, hogy nekem, neked és mindenkinek joga van mást gondolni, jogunk van más véleményen lenni! Nem azt kell elfogadni hogy pl. én szerintem az ég pirosan lenne szép. Hanem azt elfogadni, hogy nekem jogom van azt gondolni hogy az ég szép lenne pirosan. Nem az egyetértés hanem az elfogadás al ényeg. Amikor mindenkinek egyet kell érteni, mert mindenkit megakarok győzni arról hogy csak nekem lehet igazam, és nincs más út, nincs alternatíva, azt a diktatúrák használják... szánalmas mindkét oldal. Pont ebből van elege a legtöbb embernek. És mégcsak végig sem gondoljátok, hogy amit a másik mondd, az attól hogy nem értek vele egyet, még egy jogos, legitim vélemény. és igen, mindenki undorító aki ilyesmit ír, de a másik odlalon is. Hihetetlenek vagytok, szégyellem magam, hogy ilyeneket olvasok....

vörösbor(de)minőségi 2016.11.04. 11:32:02

@Mercel: ápvót.ha lehetne.:)
jól elkaptad a lényegét és röviden.
nem is értem,hogy nagyon sokan miért nem látják ezt,amikor se nem titok se nem rejtvény.
mindenki szeme láttára történik.

pejoratív igazgató 2016.11.04. 14:03:56

@igazi hős:
Gondolom, utána lehetne ennek járni.
Oszama bin Laden svájci bankszámláit is le tudták tiltatni.

A vagyonelkobzást meg családilag, az utolsó 25 év minden filléres eladásával és ajándékozásával együtt.
Szóval mód lenne rá, csak akarat kellene.

pejoratív igazgató 2016.11.04. 14:06:09

@Szlátádzsán:
Miért, seggfejkém, az anyja temetése volt?
Esetleg a te anyádé, hogy erre ennyire felszívod magad?
Vagy csak a magadhoz hasonló elmebetegek módjára köpködni akartál egy jót, és úgy érezted, megtaláltad a megfelelő célpontot?

pejoratív igazgató 2016.11.04. 14:16:47

@NemNick:
Bár nem hozzám szóltál, de:
Egészen tavalyig az Index is eléggé "közpénzből megtolt, kormánykötődésű bulvár" volt, tekintve, hogy a tulajdonosa, Spéder Zoltán Fidesz-seggnyalóként, Fidesz-segítséggel lopta össze a vagyonát. Aztán most Spéder valahogy kiesett a kegyekből, mint Simicska, és most az Indexre ki van adva a kilövési engedély, és állítólag már töltik a puskát.
Bár az Index nem írta meg, de a 444 igen, hogy egyes vezetők már menekülnek is a süllyedő hajóról.
444.hu/2016/11/03/tavozik-speder-fo-embere-az-indexhu-zrt-igazgatosagabol
Távozik Spéder fő embere az Index.hu Zrt. igazgatóságából

Ami sixxet illeti, hát ha ő nem is, az írásai bizony nagyon sokszor védelemre szorulnának, nagyon sok szempontból.

A média-médiumok kérdéskörbe való belemenés pedig félek, a te nyelvi nívódat jelezné inkább, és nem pozitívan.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2016.11.04. 15:40:11

@pejoratív igazgató: És szerinted mekkora vagyon ezeknek az embereknek a nevén? Te elhiszed azt amit írsz?

pejoratív igazgató 2016.11.04. 17:48:45

@The Ghost Wolf:
Ki lehetne terjeszteni a teljes családra is. Az sem lenne példátlan a történelemben.
Gondolom, a 7 éves gyerek nem a saját keresetéből vette a 70-100 milliós lakást meg a 100 hektáros szőlőbirtokot, ha a nevén van, akkor sem, és ezt bármilyen épelméjű ember belátja.

nademostmajdaztan 2016.11.05. 01:23:04

@Mercel: ha nem olvastam volna a tulajdon ket szememmel a kommentedet nem hittem volna el, hogy letezik ennyire ostoba ember.

Gerberus 2016.11.05. 21:27:15

Ha már Terry Blackkel akarnak akciózni az mindennél jobban mutatja mekkora bajban vannak! Az ilyen híreket én úgy otthagyom kattintás nélkül, mint eb a szarát!

pejoratív igazgató 2016.11.07. 03:58:49

@sixx:
Fölösleges, úgyis törölnéd.
süti beállítások módosítása