Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Az MTVA brutális csecsemőarmageddont talált az olimpiai megnyitón

2016. augusztus 06. 13:31 index 83 komment

Egyre több ország megy az olimpiára, Rióban 206 delegáció vonult fel, így a kommentátoroknak egyre több, sportban és sok másban is kevéssé ismert országról mondaniuk valamit pár másodpercben. Idén úgy tűnik, a CIA Factbook volt a forrás, ami persze nem haszontalan, ha már a sportolókról nincs mit mondani. Az például tényleg érdekes, hogy a Magyarországnál alig másfélszer nagyobb területű Bangladesben 160 millióan élnek – érmet még nem nyertek – vagy, hogy olyan ország is képviselteti magát, amelyiknek feleannyi lakója van, mint Mezőtúrnak.

Az idén a születéskor várható élettartam és a csecsemőhalandóság volt a sláger, főleg az afrikai országoknál. A Comore-szigetek sem maradt ebből ki:

Egy nagyon megdöbbentő adat, 81,8 százalék a csecsemőhalandósági ráta.

– hallhattuk az MTVA közvetítésében.

Ez persze nem elképesztő adat lenne, hanem példátlanuldöbbenetesenelképesztő, olyan, amivel a tatárjárás is nehezen venné fel a versenyt. Még egyszer: a csecsemőhalandósági ráta azt jelenti, hogy mennyi újszülött - esetleg egy éves korig - hal meg. Eszerint a Comore-szigeteken ezer csecsemőből 818 meghal. Magyarországon a 18. század közepén sem nagyon haladta meg az 50 százalékot a csecsemőhalandóság.

Természetesen a Comore-szigeteken sincs így: a ráta 34 ezrelék, tehát ezer újszülöttből 34 hal meg. Ez sem kevés, Magyarországon alig 6 ezrelék, de azért mégis nagyságrendekkel kisebb a nyilvánvalóan lehetetlen 81,8 százaléknál.

De akkor mi 81,8 százalék a Comore-szigeteken?

A CIA Factbook szerint ez az írástudók aránya a férfiak körében. A nőké egyébként csak 73,7 százalék, – ez is elég megdöbbentően kevés –, de ettől még életben maradhatnak a csecsemők.

Címkék: mtva rio2016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dave_bloghu 2016.08.06. 13:35:27

És az indiánozás a megnyitón?
És, hogy a "rabszolgaságnak _köszönhető_"?

Izo 2016.08.06. 13:48:58

Na és? Annál rosszabb a tényeknek!

perszepolisz 2016.08.06. 13:54:21

6 órás élős műsor volt: Ennél nagyobb baki is voltak már a világtörténelemben, bár kétségtelen ez az info (már a 81,8 % -os csecsemőhalandóság) nem igaz. Amúgy valóban sokszor emlegették az 'írástudók' és a 'csecsemőhalandóság' szavakat. :D
Ráadásul Székely Dávid é Szabó Gábor pont két igencsak felkészült és jó(!) kommentátor. Szabó Gábor főleg: Én ugyanis értékelem, ha olyasvalaki kommentál akik volt már sportversenyen, pláne ha egyszer kétszer indult is sportversenyen.

Thrasher 2016.08.06. 14:16:31

@perszepolisz: Az alapján, ahogy fogalmazni tudsz, teljesen alkalmas vagy arra, hogy megítéld az ilyesmit.

AttilaBeregi 2016.08.06. 14:18:38

srácok, nyugodjatok már le a csába; értem én, hogy az MTVA-t sok baromságért lehet ütni, de abból cikket csinálni, hogy egy kommentetátor hajnal 4kor összekever két számot, enyhén túlzás...
mondjuk én vagyok a hülye, hogy elolvasom, meg kommentelek is,

oldalas 2016.08.06. 14:24:56

@perszepolisz: kár h Szabó Gábor nem volt jelen, Mohai Bence volt a másik kommentátor

11110000 2016.08.06. 14:53:52

Ha már szemben szálkakeresés:
Index, címlap most, legfelső hír, óriás betűkkel:
Magyarország-Szerbia 9-8

Közben a tévében, élőben a meccsen:
Magyarország-Szerbia 10-7

Persze biztos ezt is az MTVA baszta el.
A mi pénzünkön!

ComLo 2016.08.06. 15:00:29

@perszepolisz: Ahogy mondták Szabó Gábor nem volt ott, az Mohai Bence volt ...

BTW Székely Dávidon is (sajnos) kezd meglátszani hogy kikerült a Eurosport stábjából. Viszont ez visszafelé is igazolja azt, hogy a kiválasztáson kívül, nagyon jó mülyemunka is lehet ott.

Megnyitót pedig, - ha választani lehetne - mindörökké a Szabó Gábor - Horváth Mariann kettős közvetítene ... Talán Vencuver-ben lehetett az utolsó, amikor még a Eurosport-on lehetett őket hallani. Sajnos a legnagyobb sportesemények legfontosabb részeire az MTVA a saját embereit fogja tolni. Az is kisebb csoda, hogy egy rakat üjjonc helyett, most (még?) vittek magukkal tapasztalt külsősöket.

11110000 2016.08.06. 15:03:36

Most pedig:
Magyarország-Szerbia 10-10

A valóságban:
Magyarország-Szerbia 11-9

Nem lehet, hogy olyat kellett volna kiküldenetek tudósítani, aki meg tudja különböztetni, melyik csapat a magyar, és melyik a szerb?

Thrasher 2016.08.06. 15:03:37

@ComLo: "Talán Vencuver-ben"

szeretnék gratulálni

11110000 2016.08.06. 15:04:20

@ComLo:
Vencuver?
Az melyik országban van?

perszepolisz 2016.08.06. 15:14:03

A tisztesség kedvéért: ezt csúnyán benéztem.

Thraser ez jó volt? Csak mert fontos lenne.

kácske 2016.08.06. 15:18:57

"A Csendes-óceán mélyén található ország"

L.A.M. 2016.08.06. 15:34:42

@11110000:

Ezt már én is többször észrevettem. Szerintem a közvetítést bonyolító rendszer/app/tökömtudja mi rossz. Most volt olyan, hogy címlapon: 10-11, bent fejlécben 11-11, a valóságban (és magában a közvetítésben alul): 12-10. És ez már évek óta így megy. Rendszeres, hogy az egyik csapat gólja a fejlécben a másiknál jelenik meg.

11110000 2016.08.06. 15:37:14

@L.A.M.:
Jaja, csak ha az MTVA csinál hasonlókat, akkor az az Indexen címlapos baszogatós hír.

Hegyirablo 2016.08.06. 15:37:36

Én csak azt nem értem, miözben zajlanak a selejtezők különböző sportágakban, magyar érdekelséggel, eközben az MTVA mindkét csatornán olyan sportot mutat, amihez magyaroknak köze nincs.

oldalas 2016.08.06. 15:42:44

szász emese volt már??

Hegyirablo 2016.08.06. 15:47:01

@oldalas: Fogalmam sincs, mert lövészetet adnak vívás helyett.

oldalas 2016.08.06. 15:48:57

@Hegyirablo: na ja nálam M5 sincs, neten nézem, de ott meg evezés van igaz ott van egy magyar páros de ink kerékpárt néznék, most jönne jól az Eurosport

oldalas 2016.08.06. 15:54:22

@toto92: és az élő? mert a döntőt is 21.30 körül láttam de a tv meg valami 22-23 órát ír mi meg itt, az indexen meg vasárnapra írták a HUN-SRB meccset

toto92 2016.08.06. 15:55:38

@oldalas: Hol írták vasárnapra a meccset? Amúgy igen, élő.

Hegyirablo 2016.08.06. 15:56:53

@toto92: Hol látod az időpontokat?

oldalas 2016.08.06. 16:09:13

most mindkettőn evezés megy pedig én kerékpárt még mindig néznék

toto92 2016.08.06. 16:14:34

@oldalas: A cikk a szombati programról szól (már csak ezért se értem a vasárnapot). A sportágak ABC sorrendben vannak felsorolva. Földrajzból tudjuk, hogy Rió messzebb van Békéscsabánál, így van pár órányi időeltolódás. Az úszódöntők pedig átcsúsznak magyar idő szerint vasárnap hajnalra. Így az úszáson BELÜL muszáj jelezni, hogy az a 4.10 az vasárnap hajnali 4.10, különben azért menne a pampogás, hogy a hülye index a napokat is keveri. (Ahogy az asztalitenisznél is fel van tüntetve, csak mivel ott egyetlen pont esik vasárnapra, nem írták ki külön).

maradjunk itt, ezen a helyen 2016.08.06. 16:19:20

@AttilaBeregi: Csak szólok, hogy nálunk volt hajnali négy, ott max. éjfél. A fáradság nem lehet indok, azért sem, mert elvileg regenerálódtak már, hiszen nem tegnap utaztak... Nem nagyon lehet mentegetni ezt a benézést... Pedig Mohai szimpi fazon, jól közvetít és értelmes is. De van, hogy beüt a sz@r... :-)

oldalas 2016.08.06. 16:20:28

@toto92: ja értem az egész nem időrendi sorban van hanem csak sportáganként van időrendiben

L.A.M. 2016.08.06. 16:30:35

@maradjunk itt, ezen a helyen:

Ráadásul nálunk sem hajnali négy volt, mert a bevonulás 1 óra 50 körül kezdődött, háromra már a magyarok is bent voltak, ez meg még csak a C betű. Itt még fél három sem volt magyar idő szerint - Rioban még fél 10 se.

oldalas 2016.08.06. 16:34:08

én már most azt érzem, hogy kevés ide ez a két csatorna, több kéne ide!

Mercel 2016.08.06. 16:34:15

@11110000:

Tudod távol álljon tőlem, hogy védjem az indexet, mert egyrészt meg tudják védeni magukat másrészt totálisan leszarják az olvasóik véleményét, meg amúgy is...

DE.

Az Index és az MTVA között van pár rohadt nagy különbség.
A legeslegfontosabb:

Az Index egy piacgazdaság (mocskos kápitálisták:) alapján működő online média. Valakinek akinek krva sok pénze volt megvette tokkal vonóval együtt az egész bulit meg még hozzávásárolt ezt azt - ez CEMP és tolják az online ipart.
Nem ők az elfogulatlan újságírás szobrai még azzal együtt sem, hogy többnyire tényleg gusztustalan figurákat rugdosnak és sokszor társadalmi szempontból fontos témákat ásnak ki és nagyjából a gondolkodó(bb) emberek értékrendje alapján írnak.

Na az MTVA meg az a banda akik konkrétan az adófizetők pénzén űznek viccet (kva rossz viccet) abból, hogy az MTVA égisze alatt működő tévék K Ö Z S Z O L G Á L A T I feladatot látnak el.
Nem közszolgálatot látnak el hanem gyalázatos módon a hír tv (rosszkedvtévé) legrosszabb időszakát idéző módszerekkel országos lefedettséggel hazudnak, hergelnek és tolják a sötét kommunizmus óta legvisszataszítóbb rendszer szekerét.

Ehhez képest még szakmai szempontból is iszonyat sokat hibáznak, csak ez azért nem tűnik fel a jónépnek mert 100-as IQ felett aránylag kevesen néznek MTVA adókat.
Kivéve Sixx akinek szent célja, hogy az MTVA minden bénázását, hazúgságát, ferdítését, hírhamisítását!, szakmaiatlanságát ekézze.

Na ez a különbség.
Amúgy meg soha senki nem mondta, hogy az index tökéletes vagy az általuk nyújtott szolgáltatás tökéletes lenne stb. Nem is az.

Mondjuk bosszantó, hogy néha úgy néz ki nem is törekednek rá, de ez meg az ő bizniszük, majd ha esik az olvasottság MEG A KATTINTÁS akkor talán összekapják magukat és például nem lesz akkora szr az index mobilon meg talán egyszer lesz normális kommentrendszerük is.

dr. mesterséges színezék 2016.08.06. 16:35:33

@11110000: Általában véve elég elnéző vagyok az index felé, mert amellett, hogy bulvárrá tették, és inkompetens (félre)fordítógépekkel duzzasztották fel, még mindig dolgoznak ott újságírók.
Ennek ellenére, vagy éppen ezért meglep, hogy még uborkaszezonban sincs köztük senki, akiben felmerül az ötlet, hogy riportot készítsen az... index.hu főszerkesztőjével.
Meg lehetne kérdezni, hogy kinek/minek köszönhető a messzeföldön hírhedten szar hozzászóláskezelés és meddig égetik vele magukat. Vagy hogy ki és milyen szempontok alapján dönti-el, hogy egyáltalán mi legyen kommentálható most, hogy már nem kell rettegni a retorziótól. Ez volna a civil sajtós kurázsi, a főnököt baszogatni úgy, mintha más főnöke volna.

Mercel 2016.08.06. 16:35:57

hazugságát nem hazúgságát, boccs:D

Mercel 2016.08.06. 16:37:34

@dr. mesterseges szinezek:

Nem mondtam kettővel feljebb, hogy azért messze messze nem elfogulatlanok?:D

oldalas 2016.08.06. 16:37:58

@dr. mesterseges szinezek: '' hogy kinek/minek köszönhető'' illuminátusoknak esetleg?

BéLóg 2016.08.06. 16:39:48

@L.A.M.: Engem is majd megütött a guta, ahogy nézegettem az össze-vissza kiírásokat a mobilomon. Szóval g..ci MTVA!

dr. mesterséges színezék 2016.08.06. 16:41:12

@Mercel: Épp néztem, hogy ha nem azt írtam volna, amit én írtam, akkor azt, amit te.
Mindig is gyanús voltam magamnak, de ezentúl rajtad is ott a szemem!

Mercel 2016.08.06. 16:41:53

Mondjuk igazad van, de egyrészt ez nem fog bekövetkezni, másrészt ha be is következne nem lenne túl hiteles. Az Index nem valamikori HVG.
Gondolj a nem túl régen megjelent rendkívül furcsa hangvételű, féloldalasra sikerült véleményalkotásra a saját tulajdonosi körükkel kapcsolatban.. Sajátos keveréke volt a megmagyarázzuk, mentegetjük is egy kicsit, meg "az értsétek meg, mi erről nem írhatunk rendesen" műfajnak.
Gyanítom, hogy az a kolléga aki írta azt a cikket azért utána elment kezet mosni.:(

dr. mesterséges színezék 2016.08.06. 16:44:14

@oldalas: Természetesen az illuminátusok is jó válasz, és még természetesebb, hogy egy technikaibb válasz sejthető, de az nem természetes, hogy amúgy jellemzően követik a hozzászólásokat (sixx a legjellemzőbben), amelyekben gyakori momentum a motor és környékének kurva anyja, még egyikük sem emelte fel ezt az témát az utcáról.

sans paraben 2016.08.06. 16:44:44

inkább arról írnátok, hogy a világ legapolitkusabb, az egységről, barátságról, humánumról szóló eszmékkel bíró eseményének szüneteiben a legundorítóbb uszító kampányokat ad a kormány a "betelepítésről". rögtön, ahogy örülnék valaminek, jön egy gusztustalan propagandafilm. forog a belem.

dr. mesterséges színezék 2016.08.06. 16:49:16

@Mercel: Stimmel. Viszont ha egy kérdés fel van téve, és arra kamuzás a válasz, az a legjobb fogalmazáskor is lejön. Bennem maxon volna a műélvezet.

Cuhavidéki 2016.08.06. 17:03:09

Speciel a Comore szigetek nem négy kis szigetből áll, hanem három nagyobbacskából és sok kicsiből.
A negyedik (Mayotte) Franciaország tengerentúli megyéje. Az más kérdés,hogy a Comore szigetek többi része erre a szigetre is igényt tart, amely igényt ezek szerint a CIA elismeri, és új idők új szele alapján az MTVA ezen politikai elrendezést tartja hitelesnek.

Amúgy Comore sportolói egészen biztosan Hilmy Aboud Said elnök útmutatásának megfelelően fognak küzdeni az olimpiai játékokon is, ahogy egyéb sporteseményeken ez szokás náluk. És ebben bizony példát vehetünk róluk (vagy nem).

www.alwatwan.net/index.php/sport/13630-championnat-du-monde-junior-d-athletisme-denika-kassim-representera-les-comores-en-pologne

AttilaBeregi 2016.08.06. 17:05:53

@maradjunk itt, ezen a helyen: @L.A.M.: ömmm :)) jogos, ezt a részét benéztem. de sztem akkor is túlzás emiatt a komplett mtva-t ekézni.

Gulbahar Javed (törölt) 2016.08.06. 17:26:23

Atyajég!
Emberek néha hibáznak, és mindezt a mi pénzünkbő'?
Vesszena fide$$!
Talán az lehet a frusztráltság oka az indexnél, h tudják jól, ha ők szerkesztenék, irányítanák az MTVA-t a „mi pénzünkbő'”, még a mostaninál is szarabb lenne az egész.
És látva az indexes színvonalat, bizony jól gondolják.

Dr_utcai_arcos 2016.08.06. 17:34:52

Felesleges szarkavarás. Lapozzunk.

zsoltix 2016.08.06. 17:36:00

Nahát, micsoda érdekes infókról maradtam le, hogy a kommentár nélküli hangsávra váltottam.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.08.06. 17:36:23

Most tényleg ez volt az egyik legfontosabb médiaesemény az elmúlt napon? Komolyan mondom, fájdalmasan szánalmas ez az erőlködés, hogy az állami tévén mindenáron, minden napra találjatok valami gúnyolhatót.

Egyébként én a 4/5 arányú csecsemőhalandósági rátát sajnos egyáltalán nem találtam volna annyira elképzelhetetlennek, legfeljebb nem a Comore-szigeteken, hanem valami nyomorgó afrikai országban.

Atanos 2016.08.06. 17:36:44

@perszepolisz: Leszámítva, hogy Székely Dávid partnere Mohay Bence volt. :)

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.08.06. 17:39:06

@AttilaBeregi: Igaz, hiszen itt nem is az MTVA hibájáról lenne szó, hanem csak egy tévékommentátor megbotlásáról. Világszám. De csakis az a lényeg, hogy orbánmutyi, akármi is történt.

Atanos 2016.08.06. 17:43:30

@Hegyirablo: Nem az MTVA-t védve, de talán tájékozódhatnál mielőtt leírsz valamit. :) Eddig egyetlen magyar vonatkozású eseményt nem hagyott ki az M4 kivéve a női légpuska sportlövészet selejtezőt, de ott el is mondta Petrovics-Mérei Andrea, hogy nem adnak onnan élő képet, így csak a döntőt tudják leadni. Szász Emese meccse meg utána kezdődött csak. Illene utánanézni mikor vannak a magyarok adott napon.

Atanos 2016.08.06. 18:37:40

Egyébként a tegnapiban nekem az volt a kedvencem, amikor kiemelték, hogy Rio már egy jó ideje nem fővárosa Brazíliának. Mint ha szegényeknek kiadták volna felülről, hogy emeljék ezt ki hátha kevésbé röhögnek az MTVA-n. :D

sixx · http://comment.blog.hu 2016.08.06. 19:02:56

@dr. mesterseges szinezek:

- a kommentmotor gyengeségeivel (höhö) nálunk jobban senki nincs tisztában, és a tmk-nál sorban is áll, blablabla, ez van, mi, írók, nem tudjuk megcsinálni.

- ja, várj, te másról kérdeztél. a hozzászóláskezelésről. hát, amit én csinálok ezen a téren, az kurvaisten, hogy nem követendő példa, viszont bizonyos mértékig hatékony. ha lesz majd új kommentmotor, amiben a trollnyelvtannácikurvaanyázónácizóbuzizónégerezőzsidózókat ki tudjuk szűrni rendesen, valami upvote rendszerrel, vagy a faszom se tudja mivel, akkor jobb lesz a helyzet. a kommentelhetőségről - az indexen alapértelmezésben csak a blogfelületű (nem bloghu, index alatt blog) cikkeket lehet kommentelni, cinematrix, stenk, stb. a többit meg nem. hogy miért nem, az nem az én hatásköröm, írj levelet a főszerknek, ő biztos meg tudja indokolni. (én is meg tudnám, de nem az én dolgom, és le is szarom.)

- a főszerkkel interjút komenista lapokban szokás csinálni, ja, várj, tán a 888-ban is megszólaltatták gfodort. az index szerintem soha nem fog a főszerkesztőjével komoly interjút készíteni.

jorosz5 2016.08.06. 19:16:13

Mérei egy sipítozó hülye picsa, semmi keresnivalója nem lenne a képernyőn, beszédhibás, idegesítő jelenség. Úgy ül a stúdióban mint egy hizlalt kacsa, és halvány gőze nincs arról, amit moderál. Én eldugnám, nehogy a gyerekek meglássák, mert rosszat álmodnak.

Punxsutawney Mormota 2016.08.06. 19:21:15

@11110000: Hülye fidesz pincsi! Az MTVA a mi pénzünkön bassza el! Az Index nem a mi pénzünkön bassza el. Próbáld megérteni ennek az igazságát, aztán kérdezd meg valamelyik hétvégére beosztott agytröszt főnöködet, hogy erre mit lehet válaszolni?

dr. mesterséges színezék 2016.08.06. 19:23:59

@sixx: Értékelem a választ, hogy az ing rád eső részét magadra vetted, de nem állítom, hogy kigyógyította az én perverz vágyamból.
Még akkor sem, ha "komenista lapokban szokás", meg "nem a te hatásköröd" (nem is azt furcsálltam, hogy "a sixx nem", hanem hogy SENKI.)

"soha nem fog a főszerkesztőjével komoly interjút készíteni. "

Ezt megértem. De hadd figyelmeztesselek arra, hogy a főoldal heti címei alatt tán egy tucat*, amit komolynak lehet mondani, a többi a könnyű szórakozást szolgálja. Szóval amit hiányolok, az pont beleférne.
De ha volnék egy MTVA-s agitpropos, most már én csinálnám meg.

(* Hálistennek tudok mondani 5-6 nevet, akiket mindig érdemes elolvasni. Máskülönben az idojaras.hun kívül nem volna követésre érdemes hazai oldal.)

L.A.M. 2016.08.06. 20:08:26

Hihetetlen, hogy Knézy évek óta úszást közvetít, és mégse tudja azt, amit a nézők legalább fele tud. 300-nál elkezdte ünnepelni a világcsúcsot, majd közölte, hogy Hosszú elkezd fáradni. Nem, bazzeg, 2012-ben a kínai az utolsó 50-en jobb időt úszott, mint a férfi győztes.

igazi hős 2016.08.06. 20:54:01

@sans paraben: Most tényleg meglepődtél? Foci EB-t nem néztél?

igazi hős 2016.08.06. 20:58:06

@sixx: "a főszerkkel interjút komenista lapokban szokás csinálni, ja, várj, tán a 888-ban is megszólaltatták gfodort." Átjött a finom utalás :-D

11110000 2016.08.06. 21:16:56

@Mercel:
Hát eléggé elvakult faszság, ha szerinted mindent el lehet intézni azzal, hogy "de nem közpénzből".
Azt nem fogod fel te sem, hogy ők baszogatják a másik médiá(ka)t folyamatosan, miközben saját maguk is ugyanolyan vagy még nagyobb hibákat követnek el és ugyanúgy hamisítanak híreket is, csak a másik irányba - magyarán más szemében keresik a szálkát, de közben a sajátjukban ott vannak a gerendák.

Nehogy már mentség legyen erre, hogy "de nem közpénzből".

És rohadtul nem arról van szó, hogy odáig lennék az MTVA-ért, mert sporton kívül semmi mást nem nézek rajta, pont amiatt, mert gyalázatos a színvonala (ami már a sportműsorok szüneteiben is lemérhető).

De az Index sem jobb, csak ők még folyamatosan fikázzák is a másikat, máshoz sem értenek.

sans paraben 2016.08.06. 21:20:51

@igazi hős: 1. a focivébé nem tartott egész nap. 2. a focivébén nem volt 5 percenként reklámszünet. 3. a focivébének nem ugyanaz az alapvetése, ami az olimpiának.
akkor is utáltam, persze, de nem volt ennyire gyomorforgató. próbáltam utánanézni, hogy nem tiltja-e a politikai reklámot a közvetítések alatt a NOB, de nem találtam rá passzust. :(

11110000 2016.08.06. 21:21:43

@dr. mesterseges szinezek:
"még mindig dolgoznak ott újságírók"
Sorold már fel őket, mert én egyre sem merném ráfogni, hogy az.
Az újságíró ugyanis tud írni (ennek a helyesírás, stílus, nyelvhelyesség, magyaros fogalmazás és a képzavarok (pl. összerúgta a port - helyesen: patkót) használatának kerülése mind része) - az Indexen meg leginkább senki.
Az, hogy a Tech rovat mennyire műszakilag minden területen inkompetens idiótákkal van tele, az külön szépség, az, hogy a magyarul csak hellyel-közzel tudó Dzsingisz Magdolnát meg még mindig engedik írni, az közröhej.

11110000 2016.08.06. 21:23:20

@Mercel:
Szerintem az a "kolléga" pont a főszerkesztő volt. :-)

KékFény6 2016.08.06. 21:28:20

Másik baki volt, hogy amikor a portugálok meghódították Brazíliát, akkor "Németországból" is érkeztek emberek. Az 1500-as években még nem volt Németország...

Engem jobban zavart, hogy előre elmondták, mit fogunk majd látni, illetve, hogy hangosan beszéltek, alig lehetett a helyi zenét hallani (ez mondjuk inkább a hangmérnök hibája).

11110000 2016.08.06. 21:31:55

@sixx: .
A néger szó használatával mi a baj?
Kb. összes neves írónk és költőnk használta. A magyarban közel egy évezrede ez a szó vonatkozik erre a sötét bőrű népcsoportra. Sőt, még négercsók nevű édességünk is volt, amit a KFT is megénekelt vagy 30 éve.
(Milyen szar lesz a spanyoloknak, ha náluk is rászáll valaki, pedig nekik aztán tényleg nincs rá más szavuk. Sőt, Suárezt már büntették is meg, mert az ellenfélből odaszólt valakinek, hogy negrito, ami szó szerint ugyan négerkét jelent, de a dél-amerikai spanyolban kb. annyit tesz: kishaver. És hiába mondta ugyanezt több dél-amerikai játékos is, mégis eltiltották kb. 10 meccsre, még Angliában.)

11110000 2016.08.06. 21:34:49

@Punxsutawney Mormota:
Igen, gondoltam, hogy eddig terjednek az elmebeli képességeid.
Mind az Állatfarmban a birkák:
Négy láb jó, két láb rossz.

Talán ha megtanulnál értően olvasni, kiderülne, hogy kurvára nem védem az MTVA-t, mert védhetetlen. Csak hát amikor az egyik szar szarozza a másik szart, az fölöttébb vicces.
Akkor, ha egy egyik szar közpénzes, a másik meg nem.

oldalas 2016.08.06. 21:54:16

@sixx: érdeklődje már meg sixx úr, hogy az M5-öt köteles adni minden szolgáltató, legalább az Olimpia idején, vagy ez már egy prémium kategóriább csatorna mint az M3 retro, mert itt UPC alapnál nem találom.

11110000 2016.08.06. 22:03:41

@oldalas:
Bár nem én vagyok a megszólított, de:
Köteles adni minden szolgáltató. Még az is megvan, hogy hol kell lennie a csatornakioszási sorrendben, fejből nem tudom, de talán a 9. és 10. csatornán kell lennie (előbbi a hagyományos, utóbbi a HD).
Orbánék nem tökölnek, ha az MTVA-ról (azaz a Fideszről) van szó.

Punxsutawney Mormota 2016.08.06. 22:57:41

@11110000: Bégess csak, fideszbirka! Valahányszor megjelenik egy cikk az MTVA újabb és újabb baklövéséről, Te rögtön ugrasz, és előhozol egy másik indexes baklövést.
Most ezt a "én kurvára nem védem az MTVA" mondatot próbáld meg úgy elismételni, hogy egyik kezed a szíveden, a másikkal meg egy Semjén Zsolt ikont dörgölsz a lágyékodhoz.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.08.06. 23:45:32

@sans paraben: "a világ legapolitkusabb ... eseményének szüneteiben a legundorítóbb uszító kampányokat ad a kormány a 'betelepítésről'."

Ebben igazad van. Az olimpia a hagyomány szerint politikamentes esemény, a menekültek dolgáról lesz még idő az olimpia után is a sulykolásra - én egyetértek a kormánnyal -, ezt a két hetet tényleg kibírhatnák kampányüzenetek nélkül. Akkor is, ha az olimpiai közvetítés olyanokat is idevonz, akik egyébként elkerülnék ezeket a csatornákat. Az sem tesz jót egy kampánynak, ha már az agyunkba ég a propaganda. Szóval valóban, kicsit hanyagolhatnák ezt a témát.

dr. mesterséges színezék 2016.08.06. 23:46:54

@11110000: Kérlek, semmi akadálya, hogy a kérésedre ország és világ előtt valljak szerelmet Dezső Andrásnak és Földes Andrásnak, akiket területük országos legjobbjainak tartok.

Peppone Botazzi 2016.08.07. 07:29:28

Én értem hogy fúj Orbán. De egy műsorban percenként

Peppone Botazzi 2016.08.07. 07:31:58

Én értem, hogy fúj Orbán, de percenként új országról új adatot mondani órákon keresztül nem könnyű. Benéztek egyet. Nagy dolog. Minden olyan könnyű ingyenélő bloggerként, amikor fikázni kell. A szar helyesírás miatt soha nem látok ilyen cikkeket az indexen.

11110000 2016.08.07. 13:28:22

@oldalas:
Csinálj egy automatikus újrahangolást a tévéden (vagy a szolgáltatód set top boxán), ott lesz az.

11110000 2016.08.07. 13:29:07

@Punxsutawney Mormota:
Ó, te nemcsak hülye vagy, hanem buzi is?
Gratulálok.

11110000 2016.08.07. 13:33:31

@Peppone Botazzi:
Pedig már volt.
Igaz, nem a sajátjukat fikázták, hanem valamelyik tévé feliratozását.
Amit, ha friss a hír, műsor közben, villámgyorsan csinál valami szarul fizetett segéderő.

Másrészt volt itt valaha egy korrektorblog nevű blog, amiben időnként (név nélkül) azért pellengérre állította az indexes munkatársait a Zsadon Béla nevű szerző (akinek azért voltak hülye, szerencsére hamvába holt javaslatai is, pl. az és/vagy helyett az ésvagy szó bevezetéséről stb.).
süti beállítások módosítása