Az egyik legnagyobb online kontentszolgáltató eddig jobban őrizte a nézettségre vonatkozó adatait, mint a Coca-Cola recepjét Atlantában szokás, és minden erre vonatkozó kérdést azzal hessegettek el, hogy nem akarják az alkotóikat versenyhelyzetbe hozni, meg hogy nekik nem számítanak a ezek a számok. Na persze. Egy Las Vegasban tartott konferencián végre megtört a jég, és a Nielsen közzétette, milyen nézettséget hoznak a cég saját gyártású sorozatai. Ehhez a sorozatok gyártóitól kellett külön engedélyt kérni.
Az Orange is the New Black új évadának első részét 6,7 millió néző látta június 17. és 19. között, a második részt ugyanekkor 5,9. Ezzel a sorozat az amerikai kábeles nézettséggel van egy szinten nagyjából, bár a június 19-i Trónok harca-epizódra a Nielsen három nap alatt 10,4 millió nézőt mért, amivel nyerte is a hetet (második a TNT Major Crimes című sorozatának egyik epizódja lett 5,8 millióval).
A Hulu nézettségéről is kaptunk infókat: a Seinfeld című klaszikus sitcom epizódjait átlagban 760 000 amerikai látja, ami csak első olvasatra kevés, hiszen egy régen véget ért sorozatról van szó, ráadásul az HBO-n a Csajok tud kb. ilyen nézettséget.
Érdekes adat volt még, az is, hogy míg a Netflixen a Breaking Bad-et nézők 44 százaléka 18-34 év közötti, az AMC-n mindössze 24 százalékos volt ugyanez a mérőszám, azaz a fiatalabbakat már nagyon nem érdekli a lineáris televíziózás.
kaamir 2016.07.01. 13:47:38
candusrocks 2016.07.02. 09:36:48
candusrocks 2016.07.02. 09:37:23