Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Jakupcsek beszólt az utódjának

2016. május 19. 08:30 sixx 68 komment

Az Elviszlek magammal című websorozatban szerepelt legutóbb Jakupcsek Gabriella, abban, amiben D. Tóth Kriszta minden alkalommal elvisz valakit melóba, és közben beszélgetnek. A legutóbbi adásban természetesen előkerült Jakupcsek emlékezetes kirúgása - a sminkszobából hívták fel, a Ridikül egyik adásának felvétele előtt, és rúgták ki perceken belül - de biztos volt más közös téma is, hiszen D. Tóth is elég sokáig dolgozott az állami tévénél. 

Amikor tehát rákérdezett D. Tóth arra, hogy mi történt a Ridikülben, Jakupcsek, először kirúgása óta, most nem fogta vissza magát, hanem azt mondta, hogy

Az ember nem ül be mások műsorába, mondjuk ezt ki. Vannak műsorfolyamok, ahol lehet váltaniuk egymást az embereknek, de egy olyan műsorba, ahol karizmatikus személyiség kell, oda nem ízléses, nem etikus - az én értékrendemmel nem összeegyeztethető beülni.

Mindez Dióssy Klárának, a Ridikül új műsorvezetőjének szólt, aki ettől még persze nyugodtan alszik. UPDATE: Tatár Csilla is megkapta a beosztását - ő a Magyarország, szeretlek! vezetését vette át Jakupcsektől.

A közelmúltban Tatár CsillávalJakupcsek Gabriellával és D. Tóth Krisztával is interjúztunk. 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2016.05.19. 08:53:36

Jakupcsek karizmatikus lenne? :-D

Márton Hakapeszi 2016.05.19. 08:55:20

Undorító nyavajgás. Tudod sixx, ettől még én is jól alszom amúgy le lehetne szakadni erről a témáról, unalmas már!!

netrion 2016.05.19. 08:59:52

Kriszta nem lazsál, mióta utoljára ránéztem, azóta van egy csomó új epizód: www.youtube.com/playlist?list=PL0uY1N5xwplXDcwQb4o-N1UOEfboEOSQ2

gyattis · http://tulipankert.blog.hu 2016.05.19. 09:01:31

Vajon beült-e annó Jakupcsek Gabriella a Danubius Cappuccino-ba, Bochkor Gábor és Boros Lajos műsorába, ahol még a műsorcímet is a két úriember találta ki... csak a rádió levédette?

nyuszibusz 2016.05.19. 09:15:09

szerintem pedig igaza van!

cukkmukk 2016.05.19. 09:15:16

Rendben. Nagyon megsértődött. Megértjük, lapozzunk.

heimdall 2016.05.19. 09:17:59

...meséli ezt az egyik dögunalmas ember a másiknak, egy jellegtelen műsorban. Karizma, mi?

ibsen 2016.05.19. 09:35:03

Nem kedvelem különösebben Jakupcseket de jó volt a beszélgetés és nem kamuzott.Tény hogy megosztó de okos nő és jól csinálja amit csinál.Talán ha lágyabb lenne többen kedvelnék.De egy bak nőtől ezt ne várjuk hogy ezzel "operál".Nem szólt be senkinek egyszerüen tényleg nem túl elegáns és korrekt így beülni valahova ahogyan D.Klári tette.Novodomszkyt is felkérték de nemet mondott.Persze megy tovább az élet de azért több mint 450 adás után így kirúgni valakit és ami jött utána az már minden csak nem ok.A semmilyen Tatár Csilla borzalmas a másik volt műsorában.Nem ez ő világa ez.Ami szimpi hogy keresi az új lehetőségeket fiatalokkal és nem akarja ugyanazt csinálni ami már megvolt.

kmera 2016.05.19. 09:38:42

Jellegtelen műsor? Kicsivel több értelme van, mint egészen sok ostobaságnak, amivel rogyásig tele van a tv, ó, és a fenébe is, egy nő csinálja - hát tényleg, ez uncsi lehet csak... Nem vetkőztek le, és sört se reklámoztak? Nem a Maslow-féle piramis alsóbb régióira koncentráltak egyik műsorban sem? Mindjárt könnybe lábad a szemem.
A témára visszatérve: igaza is van, meg nem is: tényleg nem fogja őt pótolni az utódja (ha már a jellegtelen szónál tartunk, Jakupcsek utódjára inkább igaz ez, de ez az én véleményem), de valóban elkövette már ezt a hibát ő is. Ezzel együtt ebben a témában nem is ez a gáz, hanem ahogy lezajlott az a helyzet, az a rém intelligens és jogszerű kezelési mód, mint egy utolsó bt-nél, ahol a gyerek füzetéből tépik ki a lapot, ha levelet kell írni.

mate2003 2016.05.19. 09:41:46

És ne felejtsük, hogy T.Cs. meg beállt egy másik műsorába (Magyarország, szeretlek!)...

Gondolom D. Klári sem úgy ült be a Ritikülbe, hogy ő lesz az új Jakupcsek... úgy képzelem, hogy megmondták neki, hogy vagy beül vagy irány a közmunkaprogram... és lehet, hogy aki visszamondta, ahogy Jakupcsek említette (Novodomszky Évára emlékszem, hogy nagyon emlegették) megtehette, hogy visszamondja...

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2016.05.19. 09:43:59

Semmi bajom Jakupcsekkel, de hagyjuk már... Azt a műsort bárki elvezeti, nem kell hozzá karizma, másrészről, miért kellene valakinek eldobnia egy előrelépési lehetőséget?

Amúgy meg neki se lehet megbocsájtani pár műsort. Pl. a TV2-es Nagy fogyás , ami arról szólt, hogy pár hét alatt 30-50 kilókat dobattak le súlyosan elhízott emberekről, és ezzel leginkább az életüket veszélyeztették, olyan durva edzéseket és kardiókat csináltattak velük, minden átmenet nélkül.

pilar 2016.05.19. 09:47:18

Jakupcsek Gabriella öreg már ehhez a naivsághoz .. ha meg komolyan gondolja , egyszerűen nevetséges.
Valaki igazán elmondhatná ezeknek a médiában dolgozó embereknek, hogy a tv csak egy olyan munkahely , mint a többi .. alkalmazottak, igazgatók, tulajdonosok jönnek, mennek .. mindenki pótolható .. Dióssy Klári MÁS egyéniség, mint Jakupcsek Gabriella , de nyilván legalább annyi embernek szimpatikus mint az elődje .. a műsor jó gondolat volt, látható , hogy van rá érdeklődés, igény . és ennyi . szerintem.

marcellus wallace 2016.05.19. 09:48:25

kivágtak egy közepesen tehetséges, modoros, számomra meglehetősen irritáló műsorvezetőt.

mitől ekkora médiatörténeti esemény ez?

Felcsúti Kisvasút 2016.05.19. 09:55:24

Látom a Fidesz összes bérkommentelője ki lett vezényelve.

Teljesen nyilvánvaló, hogy nem szakami szempontok alapján jönnek-mennek az emberek a közmédiánál, de azért csak megpróbálják megvédeni a rendszert.

Mondjuk azok után, ahogy a nemi erőszakoló Kiss Lászlót védte egy emberként a Fideszes hiénafalka, pont a közmédiát ne védenék még?

pilar 2016.05.19. 10:04:56

@Felcsúti Kisvasút: Ha Jakupcsek Gabriella a MUNKÁLTATÓJÁT elemzi, szidja, szapulja a felmondása körülményeit illetően, és erre válaszként olvashatóak a fenti hozzászólások , akár igazad is lehetne .. nem Dióssy Klári tehet arról, hogy mi megy a köztévénél .. kár így összemosni ezeket a szálakat .. Egyébként még ebből a szempontból is olyan munkahely ez, mint a többi .. Igazán ritka kivétel az, ahol nem valamilyen ÉRDEK diktál . Sajnos.

Felcsúti Kisvasút 2016.05.19. 10:13:27

@pilar: Dióssy Klári pontosan tudja, hogy mi megy a köztévénél, pontosan tudja, hogy milyen körülmények között rugták ki az elődjét, ő mégis gond nélkül beült a székébe.

Csak egy példa: amikor az Origónál kirúgták a Sáling Gergőt, utána felmondott a fél szerkesztőség. Nyilván ott is volt, aki ugrott egyből, hogy a helyére üljön, csak az ilyen embereket ne kelljen már még babusgatni is.

Pontosan tudják, hogy minek köszönhetik az előrejutásokat, legyenek boldogok az így megszerzett pozíciójukkal, pénzükkel, amíg tart, a többieknek meg azért engedtessék már meg, hogy kimondják a véleményüket erről a gyakorlatról.

De mondom, abban az országban ahol egy Kiss László mellett is képesek voltak emberek politikai okból kiállni, én meg se lepődök rajta, hogy egy ilyen ügyben is teljes mellszélességgel megy a kiállás a közmédia mellett.

Tudod, ha Jakupcsek műsorát a kutya nem nézte volna és azért rúgják ki, azzal semmi baj nem lenne, az egy szakmai döntés, senki nem vitathatná. De mindketten tudjuk, hogy nem ez a helyzet, hisz a köztévé egyik legsikeresebb, legnézetebb műsorát hozta össze, mégis kirúgták. Ezt pedig megvédeni, meg az utódját védeni szerintem kurvára szánalmas, miközben 0 nézettségű műsorok élnek meg vidáman ugyanott.

De tőlem nyomhatjátok nyugodtan, csak ne nagyon számítsatok rá, hogy bárkit is meg tudtok győzni ezzel a dumával, amikor mindenki látja, hogy mit műveltek, minden téren.

Felcsúti Kisvasút 2016.05.19. 10:36:00

Azért tisztázzuk már, hogy Jakupcsek annyit mondott, hogy az Ő értékrendjébe nem férne bele, hogy beleüljön másnak a műsorába, ami másnak a karizmájára, stílusára épült. Ennyi. Nem szidott, nem fikázott senkit (imádott Viktorotokat pláne nem bántotta), elmondta, hogy mi az ő értékrendje és pont.

Úgy látszik, Fideszeseknél a vélemény szabadságba már ez se fér bele, hogy az ember a saját értékrendjéről beszéljen. Hát hogy is képzeli valaki, hogy elmondja, mi az ő értékrendje, ha az nem egyezik hajszálpontosan a Fideszisták rabló, harácsoló, mindenkin átgázoló értékrendjével? Az ilyen maradjon csendben és tűrjön kussban, amíg a Fiatal Demokraták Szövetségének Bölcs vezére azt nem mondja, hogy beszélhet.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.05.19. 10:38:56

Arra jó volt a riport, hogy legalább a Jakupcsek szájából hallottuk a sztorit, és hihetőnek tűnik.
Azzal viszont nem értek egyet hogy Dióssy Klárit ekézni kéne ,mert betették a helyére, nyilván ő sem érezte fairnek a dolgot, de miért ne vállalta volna el ?
Aki nemet mond a köztévénél az hamar szopóágon találja magát.

gabcigirl 2016.05.19. 10:51:14

... mielőtt mindenki szana-széjjel sajnálná Jakupcseket. Apuka akkora párttitkár volt, mint egy ház.

Így ő nyomta be a lányát a Színművészetire - de mivel abban fullosan tehetségtelen volt, gyorsan átnyomták a TV-szakra Jakut.

...az ilyen embereknél meg mindig marha érdekes lehet, hogy vajh' kitől vette el a helyet, ha már a mások székénél tartunk. Függetlenül attól, hogy elegáns-e így beülni más műsorába vagy sem...

Felcsúti Kisvasút 2016.05.19. 11:06:22

@gabcigirl: Igazad van! A most 53 éves "fullosan tehetségtelen" Jakupcsek, nyilván azért él meg évtizedek óta a pályán és azért csinál sikeres, nézett műsorokat, mert "Apuka akkora párttitkár volt, mint egy ház.". Csak azért! Egyébként "fullosan tehetségtelen", de apuka párttitkársága a pályán tartotta erre a pár évtizedre.

Komolyan, van még olyan mélység ahová le tudtok süllyedni vagy ez már az alja?

laci_52 2016.05.19. 11:18:24

Mit képzel ez a Jakupcsek? Azt hiszi, hogy a Ridikül nélküle nem működik? Ha nem Dióssy, akkor valaki más ült volna a helyére és vele ment volna tovább a műsor.

Gabika nem akkora ász, hogy minden lehetséges utódja azt mondja: "egy ilyen kitűnő műsorvezető után én ezt nem vállalom!"

A főnökség eldöntötte, hogy fiatalabb, a képernyőn mutatósabb műsorvezető kell a Ridikülbe. Ennyi!

2016.05.19. 11:18:50

@Felcsúti Kisvasút:

Azt írta, "abban fullosan tehetségtelen volt". Még egyszer: "abban". Gyengébbek kedvéért: a színjátszásban. Amúgy a legutóbbi kommentedből valamiért kifelejtetted Kiss Lászlót.

FeIcsúti Kisvasút 2016.05.19. 11:30:17

@grundigg: Látom kemény munkával sikerült megtalálnod a teljes mondandóból azt az egyetlen - mondandóm abszolút lényegét kifejező - dolgot amibe bele tudsz kötni!
Őszintén gratulálok, nem lehetett könnyű dolgod!

2016.05.19. 11:41:36

@FeIcsúti Kisvasút:

Az egész kommented arra épült, hogy gabcigirl szerint Jakupcsek fullosan tehetségtelen, és csak a párttitkár apjának köszönheti a tévés karrierjét. Ez volt az egész mondandód.

vitaygeorgina 2016.05.19. 12:01:51

Én nem néztem Jakupcsek műsorát, a Ridikült, de nem tudom elképzelni, hogy az egy olyan volumenű műsor lehetett, hogy ne tudná akárki elvezetni.
Ha olyan volt, valaki igazítson ki.
A kirúgásának a körülményeit ugyanakkor felháborítónak tartom.
Viszont még jó is kisülhet belőle, DTK-nak is jót tett, hogy eljött a köztévétől, jó a wmn is, meg az autós műsora is.

Laci47 2016.05.19. 12:10:50

Nem az utódját kell becsmérelni , hanem aki kivágta

Philip F. Queeg 2016.05.19. 12:34:45

@FeIcsúti Kisvasút:

Vadász, vadász...
Jó nézni, ahogy égeted magad, te balfasz.

Egom Anyus 2016.05.19. 12:44:43

Szerettem nézni a műsort, de ez a megszólalása felháborít! Az Ő értékrendjébe belefért "Az igazság ára" című műsor. Kereskedelmi TV-ben ment, egy két adásba néztem bele, de az ott látottak azt gondolom kevés ember értékrendjébe férhet bele.

McZozo 2016.05.19. 12:46:59

@pilar: Nem az a baj hogy lecserelnek valakit. Munkaltato megteheti. Inkabb az volt a ga zhogy indok nem votl meg elojel sem es igy tortent meg. Nekem mint privat ember is volt hasonlo az eletembe. CEg meg volt velem elegedve minden eves ertekelesem jo volt. Erre jot egy uj fonok akinek nem tetszett a kepem es figyelmeztetes nelkul kitett. Na most en nem hagytam annyiba es vegulo eleg szep kapotlast fizetett a ceg ezert a lepeseert. Miutan rakuldtem egy munkaugyi ugyvedet.

Zed is not dead yet 2016.05.19. 12:48:28

Párszor belenéztem a ridikülbe, egy alkalommal se bírtam ki 2-3 percnél tovább ... iszonyú volt az a rúzstól ragacsos smúztenger, amit a fene tudja milyen szőnyegek alól előrángatott (főleg) nők ontottak egymásra és nem mellékesen a nézőkre. Láthatóan el voltak bűvölve attól, hogy most ők ott vannak ("benne vagyok a tv-ben" vonal).

Ezzel együtt Jakupcsek szerintem ügyes, ami abból látszik, hogy egész jól elvolt ebben a ridikül-borzalomban is, ugyanakkor más műsorokban is teljesen jól hozta azt amit akkor és ott vártak tőle, miközben ezek a műsorok erősen eltértek abban hogy milyennek kell bennük látszania ... nettó képmutatás (vagy szebben mondva: szereplés) az egész, de mindenesetre ügyes. Ezzel együtt Jakupcsek az egyik arc, akit végtelenül modorosnak és zavarónak érzek, tök mindegy hol van és mit csinál. Sajnos a média dugig teli van ilyenekkel, hogy csak még egy ilyet mondjak: Trutykó, alias Kalap úr.

FeIcsúti Kisvasút. 2016.05.19. 12:52:17

@Philip F. Queeg: Eltévedtél a Subba felé menet? Húúú! Leborulok a érveid előtt! Hú de mekkorát égtem, azt a mindenit!
Olyan kis vicces, ahogy örültök neki, hogy több sornyi mondandómban sikerült kiszúrni egyetlen dologot amibe - átható izzadságszag mellett ugyan, de - bele bírtok kötni és azóta is úgy örültök ennek mint majom a farkának!

Tudod te kis fidesz szopó, ennél nagyobb siker az életben ne érjen!

Raven1975 2016.05.19. 12:53:33

Dióssy Klári szerintem nem való ebbe a műsorba. Unalmassá vált az egész. Ugyanakkor nem értek egyet Jakupcsek Gabriellával sem, aki zokon vette, hogy " beültek" a helyére. Az ilyen nyilatkozatai alapján önteltnek, nagyképűnek tűnik. Ahogy látjuk nem állt meg az élet nélküle legfeljebb az történt, hogy kevesebben nézik a műsort.

FeIcsúti Kisvasút. 2016.05.19. 12:54:11

@grundigg: Olvasd már el azt a kommentet amire reagáltam te szerencsétlen! De erőlködj csak tovább, csak vigyázz, nehogy aranyér legyen a vége!

jog-ász 2016.05.19. 12:56:32

én is egyszer belenéztem, és jött az ömlengés, hogy jakupcsek aztán vidéken nem tudna soha élni, mert az olyan borzasztó ha pestről ki kell tennie a lábát, mondja ezt olyan műsorban amit meggyőződésem hogy max vidéken ha néztek unalmukban az emberek...engem sem érdekelt több rész.

FeIcsúti Kisvasút. 2016.05.19. 12:59:35

@Raven1975: Jakupcsek nem vett zokon semmit, nem minősített senkit, pusztán elmondta, hogy az ő saját értékrendjébe ez nem férne bele. Ennyit mondott, nem többet.
Ennyi azért engetessék már meg neki egy ilyen kirúgás után!

Érdemes lenne mondjuk megnézni a videót és véleményezés előtt esetleg meghallgati, hogy ténylegesen mi is hangzott el, milyen szövegkörnyezetben, milyen formában. Az egy dolog, hogy az Index kitol egy klikkvadász címet, az meg egy másik, hogy emberek úgy reagálnak az elhangzottakra, hogy azt se tudják, valójában mi hangzott el.

pilar 2016.05.19. 13:06:57

@McZozo: Egyetértek. Az eljárás teljes mértékben elfogadhatatlan, minősíthetetlen , kategórián aluli. Egyetlen embernek sem lehet(ne) így felmondani . Méltatlan. Estedben is, Jakupcsek esetében is . És a hangsúly most ott van, hogy MINDEN ember esetében .
Naponta emberek tucatjait küldik el ilyen módon .. én is tudok olyan céget, ahol a menedzsment sem mert elmenni szabadságra, mert mire visszajött, más ült a helyén . Ezeket a történeteket -- nem ismert emberekről lévén szó -- sehol nem dobolják . Pedig számukra is elfogadhatatlan , méltatlan, stb.. Szerintem nem lehet mindent a politikára fogni , ha én vagyok a felettesed , nem kis mértékben rajtam múlik, hogyan tálalom a felmondás tényét ..akkor is, ha az én felettesem is egy bunkó .. ( vagy ez is naivság? :) )

Philip F. Queeg 2016.05.19. 13:08:22

@FeIcsúti Kisvasút.:

Hogyne örülnénk!
Sikerült több sort is kiizzadnod magadból. Fantasztikus!
Mondjuk sokat ront a képen, hogy a megszokottnál kevesebbszer van benne említve pártunk és kormányunk, na és persze annak vezére.
Kicsit meg is ijedtünk, hogy valami csúnya vírusos fertőzést kaptál el, hogy nincs merevedésed a Fidesz és az Orbán szavakra, de később megnyugodtunk, hogy csak belealudtál az amúgy is érdektelen történetbe.
Vagyis nem csalódtunk, egy kirúgott médiamunkás siránkozós sztorijából is sikerült cirka két-három lépésben eljutnod a napi politikáig.
Bravó!
De már így is túl sok sort pazaroltam jelentéktelen személyedre, így hát megyek is...vár a Subba.
:)

Wikus Van De Merwe 2016.05.19. 13:16:23

@FeIcsúti Kisvasút.:

Naná, hogy zokon vette, különben nem minősítette volna utódját a saját értékrendjére hivatkozva.
Ha nem akarta volna bánta Dióssyt, akkor nem mondott volna semmit vagy nem így mondta volna.

Figyelmedbe ajánlom az alábbi hozzászólást:
@gyattis:

:)

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2016.05.19. 13:17:23

1. Szomorú sztori és pofátlanul szánalmasak azok az emberek, akik vezető szerepet vállaltak ebben az egészben. Két ember kirúgta őt, majd három órával később az mondják vissza az egész, mégsem.

Ahogy ezek a kirúgások zajlanak az WTF

- M. Kis Csaba ( Pont7 )
- Teszári Nóra (afféle beszélgetős műsora lett volna)
(Mindkettőjük még napokkal a kirúgásuk előtt nyilatkoztak a köztévés sajtóeseményen az új műsoraikról)
- Zelinka Ildikó (egy munkatársától kell megtudni, hogy már nem számítanak rá)
. DTK, Jakupcsek és a többiek...

2. Nekem fura volt, hogy majd 20 éves tévés képernyős pályafutás/tapasztalat ellenére neki rosszul esik, ha egy műsorvezető lecserélése után is tovább megy a műsor. Krisztán látszott is, hogy nem ért vele egyet, de inkább nem állt le vele vitázni

Szerintem ha a műsorvezető nevével fut a műsor, csak akkor van az, hogy nem cserélhető le.
Ridikül, vagy Magyarország, szeretlek ezért is mehetett tovább.
DTK vagy mondjuk az Összezárva Friderikusszal pedig többek között ezért nem.

Raven1975 2016.05.19. 13:17:36

@FeIcsúti Kisvasút.: Savanyú a szőlő! Méltóztatott volna nem megöregedni! Lapozzunk! ;)

Bambano 2016.05.19. 13:28:34

Ha Jakupcsek tudná, hogy a karizmatikus jelző negatív, nem mondana ilyeneket.

2016.05.19. 13:39:50

Igaza is van meg nem is. A műsora már kicsit uncsi volt, kellett volna egy új.- már mint műsor. Az a nő meg egyszerűen szörnyű, már mit az a Klári.
A M1 meg amúgy is egy tragédia: a sok hülye mind a túlélésre bazírozik, a jelenlegi kormánynak ezzel a hosszú nyelvvel többet ártanak mint használnak.
Maguknak meg csak ártanak, mert csak itt és most, és ne várjanak ezért hálát a hatalomtól, a hála mint tudjuk nem politikai kategória.

Jimbo75 2016.05.19. 13:56:03

"Az ember nem ül be mások műsorába, mondjuk ezt ki. Vannak műsorfolyamok, ahol lehet váltaniuk egymást az embereknek, de egy olyan műsorba, ahol karizmatikus személyiség kell, oda nem ízléses, nem etikus - az én értékrendemmel nem összeegyeztethető beülni."

Nem igazán értem mire gondol. Azt hitte, hogy vele halnak meg a műsorai, vagy mi? Azért Ő nem egy Barbara Walters....

Mundr 2016.05.19. 14:08:17

Nem fog éhen halni

burke 2016.05.19. 14:10:20

én azt nem tudom,hogy eddig ki csinálta,hogy képernyőn maradhatott.

csőcsere 2016.05.19. 14:21:54

Kiváló reklám az új műsorvezetőnek, szerintem most küldi a bonbont és a virágot Jakupcseknek. :-)

csőcsere 2016.05.19. 14:44:01

Gyáva, gusztustalan módon rúgták ki.

Velszi bárdolatlan 2016.05.19. 14:55:03

@Felcsúti Kisvasút:
"Jakupcsek annyit mondott, hogy az Ő értékrendjébe nem férne bele, hogy beleüljön másnak a műsorába, ami másnak a karizmájára, stílusára épült"

Amikor ő ült be a Danubius Cappuccinóba, akkor valahogy még belefért az értékrendjébe.
Persze az értékrendek változnak, attól függően, hogy mi az érdekünk.

Jakupcsek egyébként egyáltalán nem képernyőre való, ráadásul a tehetségtelensége mellett iszonyatosan buta is, ezt már sokszor bizonyította, több csatornán is, rádióban és tévében egyaránt. Nem véletlen, hogy nagyjából minden műsora bukás volt, gyenge nézőszámmal.

Velszi bárdolatlan 2016.05.19. 14:57:45

@Felcsúti Kisvasút:
Sorolnád ezeket a sikeres, nézett műsorokat?
Mert nekem egy sem jut eszembe.

(Olyan, aminek a nézettsége jelentősen felülmúlná az adott csatorna átlagát.)

Velszi bárdolatlan 2016.05.19. 15:01:19

@Felcsúti Kisvasút:
Egyébként a saját maga szerint a kommunizmusban - az Illéssel, Szörényivel, Bródyval együtt - elnyomott és üldözött Koncz Zsuzsa is kiadott kb. 30 lemezt úgy, hogy rettentő rossz hangja van, koncerten hol eltalálja a hangot, hol nem, de gyakrabban nem.
És ő is fut a kommunizmus bukása után is.

Nem a tehetségről szól, ha egyszer benyomnak valahova, és ismertté válsz, utána nem nagyon tudsz bukni, hacsak nem zuschlagolsz egyet.

Velszi bárdolatlan 2016.05.19. 15:03:58

@Raven1975:
Nemcsak tűnik.
Az.
Meglehetősen el van szállva saját magától.
Csak azt nem értem, mire fel.

Nagyorrú Barbi 2016.05.19. 15:07:49

A zsidó jakupcsek beszólt a zsidó dtk-nak. Csak marakodjanak ...

apro_marosan_petergabor 2016.05.19. 15:10:04

Jakupcseket szerettük,
helyes, okos, de nincsenek pótolhatalan emberek. Ez a világ rendje.
Változik.
Amúgy az okos, intelligens hölgyet nem kell félteni, nem fog éhenhalni, jól megy sora.
(Hogy egy komoly embernek hogyan történt a menesztése, arra már sok verzió volt kultúrált s kúltúráltalan egyaránt, sajnos itt a forráshitelességekkel sok baj volt már - a kúltúrált támogatható csak)

gabcigirl 2016.05.19. 15:22:16

@Felcsúti Kisvasút:

...jó háttérrel, 100 km/h -s hátszéllel ezt abszolúte nem nehéz megcsinálni. Odakerülni nem eccerű - ahhoz nincs sokaknak gyomra...

Balt 2016.05.19. 15:51:09

@gyattis: Hehehe. Bár tegyük hozzá, h én sikitófrászt kapok B&B-től, bárhol meghallom.

Raven1975 2016.05.19. 19:58:09

@Velszi bárdolatlan: Nagyjából ezt írtam fentebb, de no para, nem fog éhen halni -.-'

2016.05.19. 20:16:27

Eddig se neztem a kiralyi tevet, ezutan se fogom. Kriszta websorozatat viszont nezem. Es tetszik.

gabcigirl 2016.05.22. 13:56:13

@Felcsúti Kisvasút:

Nos. Rengeteg tehetséges ember szaladgál az országban - már amelyikük még nem ment külföldre...

És tetszik - e vagy sem, tény, hogy nem 1, nem 2 embernek azért adatott meg a belépés lehetősége egy területre, mert a szülők orkánszerű háttérrel tolták be oda, ahonnan indult. Szimpla civilként a csaj értelmiségi pályák valamelyikéből éldegélne, totál ismeretlenségben. Ha meg pénzed, kapcsolatod, hátszeled van, akkor bárhol dolgozhatsz...

skorpioqueen 2016.05.22. 14:40:18

@Puckman Éliás: Szerintem meg unalmas, lagymatag.

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2016.05.23. 18:57:03

@gabcigirl: És azt a vezető jobber politikust ismered, aki balos libsiként kezdte, a párttitkár fater pénzéből vigéckedett a jogon, és most habzó szájjal szidja azt a Sorost, aki elintézte neki az ösztöndíjat Oxfordba? Hát a másikat, aki a hagyományosan baloldali szakszervezeti vonalról ejtőernyőzött a pártba, aztán sírva fakadt, mikor a faterról kiderült az ügynökmúllt? Nem az MSZP-ben van a legtöbb kommunista-csemete, csak szólok! :(

Shirley1 2016.05.25. 12:32:45

@marcellus wallace:"kivágtak egy közepesen tehetséges, modoros, számomra meglehetősen irritáló műsorvezetőt.

mitől ekkora médiatörténeti esemény ez?"

egyetértek!
süti beállítások módosítása