Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Freddie képviseli Magyarországot az Eurovízión

2016. február 27. 21:55 sajó d. 91 komment

donto12.jpg

Freddie nyerte A Dalt, vagyis ő indulhat el a 2016-os Eurovíziós Dalfesztiválon. A döntőben a zsűrinek négy előadót kellett kiválasztania, közülük került ki a végső győztes. Így Freddie, Oláh Gergő, a saját dalát technikai problémák miatt kétszer eljátszó Kállay-Saunders András és Petruska között dőlt el, hogy ki képviseli Magyarországot a stockholmi Eurovíziós Dalfesztiválon. Végül a közönség a végig toronymagas esélyesként versenyző Freddie-t választotta. Ezzel ő utazik Stockholmba az Eurovízióra. A Velvet percről-percre követte az eseményeket.

Végre vége, nem kell több levitézlett tehetségkutatóst hallgatni és eldőlt, hogy ki indulhat az Eurovízión. A köztévé jó nagy feneket kerített a döntőnek, Harsányi és Tatár kiöltözve érkezett, a zsűrit meg konkrétan fentről engedték le a stúdióba. Ennek ellenére nem húzták el a kezdést, hanem csak az ötödik előadás után kezdődött a feltűnő várakoztatás a különböző fogadások betartásával (volt akinek ez sem sikerült), majd végül fellépett az akusztikus versenyt nyerő By The Way, a tavalyi győztes Csemer Bogi és a 2009-es Eurovíziót megnyerő fehérorosz-norvég Alexander Rybak, aki megköszönte, hogy Magyarországon támogatják Európában az egyik legjobban a komolyzenét.

Nagyjából előre meg lehetett jósolni, hogy a végső győztes a Volt Nagyszínpad versenyétől a létező összes platformon agyon nyomatott Freddie lesz, maximum Oláh Gergő, Petruska vagy esetleg az idén elég gyenge zenével jelentkező Kállay-Saunders előzheti meg. Végül ez lett a zsűri által kiválasztott végső négyes is. Mindezt úgy, hogy Kállay előadása katasztrofális volt, nagyon hamis, összeszedetlen és láthatóan pontatlan.

donto9.jpg

Állítólag nem hallotta a zenét a fülében, ezért volt annyira rossz, amit a zsűri is észlelt, de érdekes módon a tévén keresztül ez nem volt annyira nyilvánvaló. Végül megengedték neki, hogy újra elénekelhesse, de itt már kicsit késő volt. Illetve csak úgy tűnt, mert a zsűri még így is betolta a négybe annak ellenére, hogy a Parno Graszt nyilvánvalóan a legjobb az egész mezőnyben, de még Mushu produkciója is szórakoztatóbb.

Az abszolút mélypontot Tóth Andi és Berkes Olivér jelentette. Nem csak a daluk volt borzalmas, az előadás totálisan lelketlen ráadásul Tóth Andit úgy csinálták meg a stylistok mintha most rángatták volna be énekelni egy Bűbájos boszorkák-jelmezversenyről. A másik negatívum Vásáry André,de csak azért, mert az ő szerepléseiről pont Sixx írt, így én most hallottam először. És utoljára, hála a jó istennek.

donto4.jpg

A legvégén aztán biztossá vált, hogy Freddie a győztes a Pioneer c. számával, ami akkora Imagine Dragons-nyúlás, mint Szijjártó Péter családi összefogásból vásárolt villája. Két éve Kállay esetében is húztuk a szánkat, hogy egy ilyen tipikus tucatrádiós slágerrel semmit nem fog érni, aztán az egyik legjobb helyezést érte el. Ezért nem is tippelnénk meg Freddie szereplését előre, de az biztos, hogy az egyik legminimálisabb személyiséggel bíró énekes indult Magyarország színeiben a 2016-os svédországi Eurovíziós Dalfesztiválon.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Májking 2016.02.27. 22:20:41

Ha majd egyszer lesz bátorságunk egy Parno Grasztot, vagy Petruskát küldeni, akkor jobb ország leszünk... A Kállay- botrány mellett viszont nem lehet szó nélkül elmenni; ez ugyanis egy VERSENY! Nincs olyan, hogy az olimpiai döntő után azt mondja valaki, hogy elnézést, most nem sikerült, de tudom én ezt jobban is, ismételjük már meg a négyszáz vegyest! Ráadásul a zsűritől még pontokat is kapott, mert "tudjuk, hogy tudod ezt te jobban is, András!"' De akkor miért van ez a műsor? Akkor hallgassa meg a dalokat a zsűri CD-ről, oszt jónapot!

bitond 2016.02.27. 22:21:59

Bravó Freddie! The shower must go on!

Trieszt120506 2016.02.27. 22:26:51

A szerző Úrnak javaslom, keresse a fel a fül-orr-gégészét egy alapos hallójárati mosásra.

KékFény6 2016.02.27. 22:31:34

"A másik negatívum Vásáry André,de csak azért, mert az ő szerepléseiről pont Sixx írt, így én most hallottam először." - Azért negatívum, mert Sixx írt róla? Ennek így semmi értelme...

endugu40 2016.02.27. 22:32:29

kedves cikkíró akkora barom vagy hoghy fáj

murdock25 2016.02.27. 22:33:01

Sosem vetettem meg egyetlen zenei irányzatot sem, és most sem szeretnék leszólni senkit sem, mert a maga módján mindegyik produkció mögött áll teljesítmény, munka, érték.
Lehet, hogy ez-vagy-az a szám talán alkalmasabb lehet - mások szerint - az Eurovíziós fesztiválra, de:
- az Eurovíziós fesztivál alapvetően eddig sem volt egy igazi nagy durranás, eddig egyetlen évben sem tudtam úgy végignézni, hogy ne szenvedtem volna hosszan a dolgot, a nyertesekről pedig ne is beszéljünk
- aki végighallgatja Freddie (vagy Fehérvári Alfréd Gábor) elénekelt dalait, illetve az utóbbi időben kijött számait (Pioneer, Mary Joe, Neked nem kell) és azután azt állítja, hogy a srácnak nincs személyisége, nincs tehetsége, nincs hangja, akkor az vagy nagyon el van tévedve, vagy egyszerűen csak felettem járt el az idő és a magam 35 évével elmondhatom, hogy egy szánalmas kisebbséghez tartozom, aki élvezi az ilyen alakok produkcióit.

Freddie az elmúlt időszak tehetségkutatós portfóliójának szerintem egyik legizgalmasabb szegmense és messze felül áll hangban és stílusban sok más zenésznek (no nem mindnek persze). Nyilván még az elején van, de annyira jó a hangszíne, korrekt az angol kiejtése és hozzá adott egy - szerintem nem megjátszott - szerénység és alázat, amivel tiszta szívből kívánom neki, hogy jusson el külföldre is (erre jó lesz a fesztivál), mert megérdemli, hogy ne csak erősen kerekített 10 millió magyar piacát szolgálja a zenéjével.

Na most megyek vissza melózni, miután jól kimondtam magamból :-) Szép estét mindenkinek!

mate2003 2016.02.27. 22:33:22

Freddie jó lesz Stockiba! Most már mindenki igyekszik valami egyedit küldeni, mi meg most berobbantunk egy tipikus, 12 egy tucat EV dallal! Hajrá!

Mellesleg, azt láttátok, hogy mekkora gyémánt reklám volt a műsor előtt?
Nincs gond ebben az országban, barátaim! Nem régen még a Szilágyi reklámozta, hogy naponta egy kávé áráért meg lehet spórolni a temetésre a manit, most meg már gyémántot is lehet venni - gondolom a Szilágyival megspórolt pénzből! :)

Transylvanianmixedgrill 2016.02.27. 22:34:11

Freddie egy kibaszottul kurvajó magyar Chris Cornell, aki Imagine Dragonst énekel. Na de hát a tavalyi győztes meg úgy nyúlta Avicii-t, hogy öröm volt nézni! Mi a gond, kedves Dávid? Ájrovízióra megyünk, nem egy nyári fesztiválra...

Pöff 2016.02.27. 22:37:01

www.youtube.com/watch?v=AMNcDQENT6o

Hát...
Szar..műzene...unalomig ismételt zenei refrén...

De amelyen az emberek ízlése nyugaton(és itthon)...hát akár még be is jöhet.

Persze nyerjen meg minden...
de ha ő nyert..milyen lehetett a többi

dr Emil Schaffhausen 2016.02.27. 22:41:44

"...annak ellenére, hogy a Parno Graszt nyilvánvalóan a legjobb az egész mezőnyben..."

Megalol, Sajókám! Ne szerénykedj, ők az univerzum legjobbjai! Ez nyilvánvaló!

Hell-Ász 2016.02.27. 22:46:23

@murdock25: Teljesen egyetértek, és hajrá Freddie!

Pöff 2016.02.27. 22:46:41

@Transylvanianmixedgrill:
te se hallgattál még Chris Cornell-t
www.youtube.com/watch?v=WC5FdFlUcl0

Mondjuk a dobolós pörgősebb rész nem rossz azt elismerem,
www.youtube.com/watch?v=i-3khu9_Iaw

A környező országok úgy is leszavaznak a gecibe...

implode 2016.02.27. 22:53:34

A cikkíró meg egy büdös paraszt oszt ennyi. Ez a legkönnyebb Nem? Fikázni bunkó módjára.

Ric Sepörd 2016.02.27. 22:54:37

no, megint a negatív lehúzós fos, nem lepődtünk meg cc. teljesen jó az a dal, tucatszar az nem itt kezdődik, Petruska dala akkora egyedi hogy már fel se tudom idézni.

Pandacsöki_Boborján 2016.02.27. 22:55:39

Nem Kállaynak drukkoltam, de nem lehet elmenni amellett, milyen rém aljas módon basztak ki vele, undorító volt. Nekem senki ne mondja, hogy ez nem direkt húzás volt a háttérből. Másodjára meg persze, hogy megint szar volt, látszott, hogy feladta, sokkal nagyobb lelkierővel is nehéz lett volna élő adásban, egy döntőben, ekkora lebőgés után felállni.

Freddie dalával teljesen egy szinten van az övé is (egyik sem egy világmegváltás, de magyar viszonylatban korrekt, rádióbarát számok) persze eltakarították az útból, hogy a Pioneer-szerző Szabó Zé zsebre vághasson pár milliót.

Oláh Gergő dalát nem is lehetne dalnak nevezni, egy borzalom, amit sehol sem fogunk ezután hallani, Petruska meg egy pszichopata arcú, ismeretlen rétegzenész, aki arról énekelt, hogy baj van az agyával... Egyértelmű, hogy ők nem voltak komoly ellenfelek. Egyedül Kállayt kellett mesterségesen félreállítani...

2016.02.27. 23:04:57

@Májking: „Ha majd egyszer lesz bátorságunk egy Parno Grasztot, vagy Petruskát küldeni, akkor jobb ország leszünk..”
Én mondjuk tiszta parában voltam egész végig, tényleg nem mertem a Parnora v. Petruskára szavazni, mert....mert...miért is öreg???
Pont az nyert, aki abba az eurós nyáltengerbe való, te meg nyugoggyá'lefelé, mert senki nem kíváncsi a konteós baromságodra!

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2016.02.27. 23:10:50

Hűha, most meghallgattam a győztes dalt meg néhány döntőst és nem adnék egyikre se 10-ből 5-nél több pontot...

Nevoeiro66 2016.02.27. 23:15:53

"...annak ellenére, hogy a Parno Graszt nyilvánvalóan a legjobb az egész mezőnyben..."

És aki ezt nem így gondolta, az szarjon sünt, igaz?

"Két éve Kállay esetében is húztuk a szánkat, hogy egy ilyen tipikus tucatrádiós slágerrel semmit nem fog érni, aztán az egyik legjobb helyezést érte el. Ezért nem is tippelnénk meg Freddie szereplését előre..."

Hát persze... fő az óvatosság.

Sajó, nagyon gyengén nyomod, szerintem el kellene gondolkodnod egy más szakmán...

Kaksi Atomerőmű 2016.02.28. 01:07:27

petruska lett volna az egyetlen reális döntés, ha már ennyire komolyan veszik ezt az eurovíziót. a többi csak sablonszövegű tucat popfos, senki nem fog emlékezni rájuk.

Usenka 2016.02.28. 02:23:00

Magyar neve nincs??? Freddie ... Nevetséges

Calvin81 2016.02.28. 03:37:07

"annak ellenére, hogy a Parno Graszt nyilvánvalóan a legjobb az egész mezőnyben,"

Ilyen kijelentések után felmerül bennem, hogy miért olyan ember ír cikket egy zenei műsorról, akinek hallása sincsen. Erről egy Columbo rész jut eszembe. Columbo megkérdezi egy híres táncostól, hogy a felesége szeretné elvinni Őt táncolni de neki bot füle és fa lába van, mit csináljon. A válasz, menjen el kritikusnak. Na kábé a cikk író is ilyen lehet.

dr Emil Schaffhausen 2016.02.28. 04:19:54

@Calvin81: Ez a mondatrész nálam is kiverte a biztosítékot. Asszem Sajókának ideje pályát váltani. Lehetne mondjuk portás a Siketek Intézetében.

katalin 2016.02.28. 06:48:59

A szavazási rendszer abszolut hüleység, miért is nem lehet egy nyolcas döntőben mind a nyolcra szavazni?

2016.02.28. 07:10:17

Vicc a Kállay...hogy várja el, hogy a közönség énekelje, ha ő maga se tudja...

izellajos 2016.02.28. 07:30:14

én a Tatár Csilla melleit küldeném ki. Észbontók és szuggesztívek. há nem?

Lady Scarlett 2016.02.28. 07:35:13

Te poszter, ird mar le hogy mi az ami szerinted jo az Euroviziora?! Mert szerintem senki nem valo oda (disznok ele), foleg nem egy ilyen gyongyszem mint Freddie. A srac egyszeruen zabalnivalo. Olyan a hangja mintha ő lenne a ferfi enekesek Ruzsa Magdija. Egy duettet nagyon meghallgatnek veluk. ByeAlex se volt jo nektek, pedig o egy nagyon jo kis fricska volt a sok trendi euros gyokernek.
Mellesleg ha mar ByeAlex, hallgasd meg Alex mostani szamait. Leesik tole az allad.

2016.02.28. 07:44:24

@izellajos: há nem. Olyan üres a csaj, mint a pénztárcám.

ladislaus 2016.02.28. 08:00:09

ez kicsoda??? mi ez? ki az a harsányi, tatár is...???

lukacstoncsi 2016.02.28. 08:19:57

Sajó D neke meg az anyád picsáját jó?Vásáry mint negatívum mert a sixx írt róla.Nyald tisztára a sixxed seggét te jellemtelen szar alak.Írd azt hogy nem tetszett ez őszintébb mint ez.A kállay rajongó meg nyugodjanak meg másodszorra nem egy ilyen dallal kell kijutni ami gyengéább is mint az előző és akkor lett volna esélye ha toronymagasan ver mindenkit de erről szó sem volt.csak azt nem értem még mindig ha tavaly 5-ik lett vagy top 10-es kinn akkor miért nem hallunk valami előrelépést a karrierjében?miért itthon indul ezen a versenyen?félig amerikai is és nem kapkodnak érte ez kiderült.

2016.02.28. 08:20:58

"Két éve Kállay esetében is húztuk a szánkat, hogy egy ilyen tipikus tucatrádiós slágerrel semmit nem fog érni, aztán az egyik legjobb helyezést érte el." - és még mindig nem kapisgálod, hogy mi kell az Eurovision-ra?
Rágógumi pop. Meg az, hogy a nagy nemzeti rokonságok valamelyikében benne legyél.
Ortodox országok: Románia, Bulgária, Szerbia, Macedonia, Görögország, Oroszország, Belarusz, Ukrajna.
Skandinávok egymást tolják.
Újlatin országok egymást tolják.
Délszlávok is egymásra nyomnak szavazatokat. Még a bosnyák is a szerbre.

A magyar fellépők kegyelemszavazatokat kaphatnak a finnektől, lengyelektől meg a szerbiai, romániai magyaroktól. És ennyi.

Sose fog magyar nyerni, de nem is számít. Eurovision. Egyik győztes se lett hatalmas sztár az utóbbi időben, egy közepes amerikai country énekes nagyobb rajongótáborral rendelkezik és pláne tovább emlékeznek rá, mint egy Eurovision győztesre. Jó, nem az ABBA-ról beszélek, de olyan sikersztori egyszer volt a műsor történetében.

neduddki21 2016.02.28. 08:31:00

A tévén keresztül nem volt annyira nyilvánvaló, hogy Kállay elrontotta?! Dehogynem. Csupán csak teljesen más hangnemben énekelte, mint kellett volna. Kb. két hanggal felé, azt viszont konzekvensen végigvitte az egész dalon. És sajnos másodjára is. Ha ez nem volt nyilvánvaló egy "kritikusnak" (vagy nem tudom, milyen minőségben íródott ez a szösszenet), akkor tényleg ne írjon zenei műsorról, mert teljesen hiteltelen. Egy kicsit olyan, mintha vak ember mondana véleményt egy festményről.

ebella 2016.02.28. 08:33:34

Ki ez?

Ja nézni kellett volna, de nem volt kedvem most sem.

lukacstoncsi 2016.02.28. 08:35:22

Kállay elcseszte azt mondta később az ő hibája volr ezért bocsánatot kért.

n3spr3ss0 2016.02.28. 08:46:06

Botrány hogy ilyen nyivákolásokkal lehet versenyezni és még nyerni is.A zenéről van ezeknek fogalmuk? Szerintem életükben nem hallottak tisztességes zeneművet,akár komolyt,akár könnyűt.

n3spr3ss0 2016.02.28. 08:47:50

@Lady Scarlett: Lehet hogy neked leesik,sőt a szád is tárva marad...

Dibusz László 2016.02.28. 08:53:53

Még hogy a Parno Graszt a legjobb ???
A csávót buktatnák énekből általános 4. osztályban !!!!

medve97 2016.02.28. 08:53:54

Èn vègig Alfrédnek szurkoltam, szerintem a legjobb dal volt a mezőnyben.
Attól függetlenül, hogy nem vagyok rasszista, nem örültem volna, ha cigányzenét küldünk. Az nem oda való, és 2013ban asszem a Macedón versenyző próbálkozott már reform-cigányzenével. Vásáry féle versenyző szintén volt 2013ban Romániából. Petruska félig-meddig eltussolt plágiumgyanúja lehet, hogy kint nagyobbat szólna, ki is zárhatnának. Kállaynak nem kellett volna újrázni, rettentően ki volt fáradva. Szerintem ez véletlen volt, a technika ördöge. Volt már ilyen máskor is, akkor nem engedtek ismételni (vmi CET idèn - hála istennek, hogy nem hagyták). Mellesleg itt volt a egyetlen őszinte megnyilvánulása a zsűrinek. Szóval maradt Alfréd, egy húzós, slágergyanús nótájával, aminek még üzenete is van.

2016.02.28. 08:58:37

Sokat gondolkodtam, hogy miért kellett belenyomni Túri Lajos Pétert és a dobos ámokfutását ebbe a dalba. Végül arra jutottam, hogy a győzelem érdekében, mert az eurovíziós fesztiválon hagyományosan erős a LGBT szavazótábor, és a jeles táncművész neve, és személyisége sok ilyen szavazót foghat meg. Utána még egyszer elolvastam a Pioneer szövegét, és rájöttem, hogy ez tulajdonképpen simán eladható LGBT himnusznak. Ha SzabóZ-nek és ennek a Csarnainak van egy kis esze, el is adják annak, és simán nyernek vele. És akkor értelmet nyer az is, hogy ennek a három nevű fiúnak miért pont egy Freddie Mercurytól kölcsönzött becenéven kellett előadnia a számot.

Szilárd vélemény 2016.02.28. 09:01:38

Kállay és ByeAlex után felejtsük már el, hogy soha nem nyerhetünk. Van esélyünk. Azt kell vinni, ami oda kell. Freddie száma olyan.

Egyébként eldőlt ő megy. Nem lehetne, egyszer, hogy nem magyarosan tovább marogatják a többi énekes rajongói, hanem őszintén, közösen neki szurkolunk?

Annak idején ByeAlex kimondottan irritált, de miután eldőlt, hogy ő megy, szurkoltam neki, hogy minél jobb helyezést érjen el.

Egyébként lehet, hogy zeneileg nem egy nagy verseny, de valamennyit mégis csak hozzátesz az országimázshoz.

Raven1975 2016.02.28. 09:17:31

Gratula a srácnak és sok sikert Stockholmban! :-)

2016.02.28. 09:40:52

Köszöntük a kimerítően részletes elemzést.
Aki ilyen hulladék cikket képes írni, milyen alapon kritizál bárkit is?
Tessék valami testhezálló munkát választani: falat bámulni, vagy aludni egész nap!
Szobanövény-"újságíró".

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2016.02.28. 09:40:54

Nem Freddie személyiségével van baj - jóképű, fiatal gyerek, amolyan nők kedvence, ráadásul jó hangja van, és beleéléssel énekel -, hanem a dallal, azaz a nyúlással, amit a cikkíró is emlegetett. Bár belegondolva, aki ezeket az Eurovíziós izéket nézi, lehet hogy fogalma sincs mi fán terem az Imagine Dragons, szóval akár még jól is elsülhet.

Melee 2016.02.28. 10:05:27

Freddie vegyen feszülős pólót májusra a szakadt turkálós cucc helyett, több szavazatot fog kapni a tinilányoktól.

"...annak ellenére, hogy a Parno Graszt nyilvánvalóan a legjobb az egész mezőnyben..."'
De szerény vagy Sajókám, mondd ki bátran, hogy minden idők Eurovízióját is csuklóból megnyernék. Elvégre az énekesüknek olyan szép tiszta a hangja, hogy csak akkor nem hallottam, hogy melléfogott, amikor le volt némítva a tv. Olyan vagy, mint annak idején Rózsa Gyuri volt a sportközvetítésekkel, ő is kiválasztott egy kedvencet, és bírált mindenkit aki nem értett egyet vele. A Parno Graszt eddig méltán jutott el, de a legjobb négyben már nem volt keresnivalójuk.

"Két éve Kállay esetében is húztuk a szánkat, hogy egy ilyen tipikus tucatrádiós slágerrel semmit nem fog érni, aztán az egyik legjobb helyezést érte el."
Hát ha neked egy gyerekzaklatásról szóló dal - mely a honi versenyen még durvább szemszögből mutatta a dolgot, mint a kintin - tucat volt, akkor már nem is kell többet mondanod, ennyiből mindenki ért mindent. Kállayt idén jól megszívatták, ami igen undorító volt, tekintve, hogy amúgy is volt nála jobb.

Lady Scarlett 2016.02.28. 10:15:43

@n3spr3ss0: jovan, hulye vagy, ulj le, nullas.

drkov 2016.02.28. 10:18:05

A Parno annyira volt a legjobb, hogy 10 mp utan mar untam, valoszinuleg barmelyik roma lagziban talalni teljesen ugyanilyet. Kallay szepen bebukta egy erolkodos dallal, raadasul duplan, vicc, hogy ezutan a zsuri beszavazta. Olah dala valamelyik arab orszag tv adojanak kulturális musorahoz remekul passzolna. Vasary fejhangjatol a vegen mar a hideg razott. Egyedul Freddie es Petruska hozott valami egyedit.

avionics 2016.02.28. 10:18:29

"Keresd a nőt" szól a mondás, de itt inkább a "keresd a pénzt" igazságát látom. Hatalmas a tét egy előadónak, egy szerzőnek és itt egycsapásra ismertté lehet válni. Így történhetett meg az összes furcsaság az elmúlt hetekben és tegnap is. A győztes dal és az összes többi nem sok eredetiséget hordoz magában. Összegyúrták őket a siker receptje szerint és pont ezért érzi a műértő közönség a "van valami a levegőben" ordító hiányát. Stockholmban is ilyen dalok lesznek, így Freddie-vel akár benne lehetünk újra az első 6-ban.

lalolib 2016.02.28. 10:25:08

Eddig nem követettem a Dal-t, szimplán nem érdekelt. Reggel azért kíváncsiságból meghallgattam a győztes számot. Nálam el megy, fesztiválra való, zeneileg és szövegileg is. Azért azon csodálkozom egy kicsit, hogy ilyen gondolatvilágú dalt enged a jelenlegi hatalom...vagy nem értették? :)
A cikkíró (tény, ő is egy fikázó bajnok) számon kérte a Parno-t. Meghallgattam...hát, a dáridóba elmenne. Lehet, hogy "rossz" felvételt néztem, de ott mindenki hamisan énekelt. Még a lány is, aki tündéri jelenség, szépen is kezdte, de aztán a tapstól annyira elérzékenyült, hogy utána már csak hamis hangok jöttek elő a torkán.
A Petruska tényleg egyedi, de rétegzene, nem fesztiválra való - legalább is szerintem.

Pandacsöki_Boborján 2016.02.28. 10:50:43

@karandash: Kállayra két éve 25 (!) ország szavazott, 143 ponttal lett 5. helyezett. Ja, és egyáltalán nem egy rágógumi nótával indult. Miről beszélsz?

Vannak észrevehető tendenciák, hogy bizonyos szomszédos országok egymásra szavaznak, de az kb. semmire nem elég. Ha valóban mérvadó lenne az ilyesmi, akkor minden évben totál ugyanaz lenne az országok sorrendje a végeredmény kihirdetésekor. Csak persze ezzel milyen jó takarózni, hogy minket senki se szeret, meg mindenki a szomszédjára szavaz... Ja, ehhez képest minden évben más a nyertes és a többi ország helyezése is! Olyan dalt és produkciót kell küldeni, ami érdekes valamitől és kitűnik a mezőnyből, lásd Kállay, Rúzsa és Byealex. Ennyi.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.02.28. 11:12:02

Tóth Andi úgy nézett ki mint Axel Rose a Welcome to the jungle klipjében.

dummdumm 2016.02.28. 11:16:19

Az egész műsor hemzsegett a bakiktól, a felesleges szegmensektől, a semmitmondó "kritikáktól" és a műsorvezetői szerencsétlenkedéstől... Ezek az emberek abszolút nem alkalmasak egy igazi showműsor elkészítésére, és elég elkeserítő, hogy ebből a sajó d. kritikákon keresztül semmi nem jön át. Most nyilván ízlés kérdése, de amíg Oláh Gergő produkciója nekem egyáltalán nem tűnt Eurovízió-kompatibilisnek (és személyszerint hallgathatónak sem), addig a KSB dala kifejezetten jó, világszínvonalú sláger volt olyan mondanivalóval, amit kifejezetten Stockholmba terveztek eurovíziós színpadra (ez a Pioneerrőlu is ugyanígyu elmondható). Ami a műsor közben történt az felháborító volt, a zsűri pedig nemigazán kért elnézést azért mert nyilvánvalóan nem adták vissza a hangját neki, aztán másodszorra már a kimerült hangjával is harcolhatott. Ha már 80 milliárd megy el fos showműsorokra, akkor legalább azt az egyet aminek kimutatható nézettsége van, azt rakják már úgy össze, hogy ne legyen ennyire színvonalon aluli... Mert hogy az RTL vagy a tv2 végigvitte volna ezt rutinból kínos pillanatok és kisebb mellett baszottnagy bakik nélkül, az biztos. (plusz külföld előtt is égetjük magunkat, mivel ahogy twitteren néztem elegen nézik ezt spanyolok meg oroszok is)

2016.02.28. 11:17:36

@Pandacsöki_Boborján: abban egyetértünk, hogy a magyarok mindig valami mondanivalót taknak a dalversenyre küldött dalba, csak ez más országoknak nem jön át, pedig csak onnan lehet szavazni. Aztán nyer az, akinek több a haverja, akik egymásra szavaznak. Ez a Freddie egy jóképű srác, énekelni tud, a dal szerintem jó, még ha kicsit tényleg nyúlás is (eléggé Imagine Dragons-os). Ezzel van a legnagyobb esélye a magyaroknak nyerni, a Parno Graszt lehetett volna még ilyen multikulti vonalon befutó, szerintem az ő együgyű, képzetlen, "őszinte" előadásukra lett volna kereslet.

Már csak az kell, hogy más országok is így gondolják és ne csak egymásra nyomják a szavazatot (svéd-dán-norvég-finn, román-szerb-bolgár-görög-orosz tengelyek) és persze az, hogy ne hozzon senki jobb dalt, meg hasonló stílusút se.

évisokk 2016.02.28. 11:18:29

Nem lehet tudni, hogy az itthoni közönségkedvenc mennyire lesz kedvelt Európában. De az egymásra szavazásban nem vagyunk jók, sajna... ezért a nyerési esélyek a dal milyenségétől függetlenül kicsik. :((
Nekem a dalok mezőnyéből a Tóth Andiéké tetszett a legjobban, de sajnos Berkes Olivér nagyon lerontotta.. pedig Andi miatt elég sok szavazat jöhetett volna.
Fehérvári Gábor Alfréd szerintem az egyik legjobb egyéniség és hang a mostanában feltűntek közül. Kell neki művésznév, mert a 3 neve nagyon hosszú, külföldön nem megjegyezhető. A Freddie pedig egyértelműen az Alfrédből jött. A dala jó, májusig még van idő az "előadáson" (némi koreográfia pl.) javítani, én fogok neki drukkolni!
Kállaynak nagy volt az arca, már hetekkel ezelőtt nyomatta, hogy ha kijut, meg is nyeri... ahhoz sokkal jobb dal kellett volna.
Parno Graszt - műfajában biztos jó, de a kislány is hamisan énekelt, a papa borzasztó volt (énekileg), szerintem betli lenne Stockholmban. Ahogy Oláh Gergő dala a furcsa keleties beütéssel, magyarul, nem sok esélye lenne a döntőbe kerülni.
Petruskának külön szurkoltam, de a dala hangulatában hasonlít a tavalyi svéd srác dalára, csak ahhoz még egy tökjó animációt is kitaláltak.

Sajó Dávid! Rettenetesen rossz cikkeket írsz, tényleg más szakmát kéne választanod.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.02.28. 11:20:32

Nem tudom mi a kritérium, milyen számmal lehet jelentkezni, de ha Freddie várt volna pár hónapot a Mary Joeval, vagy Tóth Gabi valamelyik bombasztikus slágerével, és most sorolhatnám az előadókat ,akkor jobb szájízzel indítanánk őket az euróvízióba, nem mindig a gagyi foshtaliga dalok garmadáját hallaná az ember.

Pandacsöki_Boborján 2016.02.28. 11:38:52

@karandash: "Aztán nyer az, akinek több a haverja, akik egymásra szavaznak."

Igen? És melyik az az ország, amelyiknek a 40 másik szavazó ország mind a szomszédja és puszipajtása? És hogy sikerült Kállaynak két éve az 5. hely és a 25 szavazó ország, áruld már el légyszi. Hülyeségeket beszélsz. Szerintem te nagyon nem szoktad nézni az eurovíziókat, ami egyébként nem baj, csak nem értem, hogy akkor mit puffogtatod itt ezeket az elcsépelt, rég megcáfolt közhelyeket.

Freddiet sürgősen meg kellene támogatni egy nagyon ütős színpadi produkcióval, mert különben készülhet a Compact Disco 22. helyét átvenni a Nagydöntőben. Hiába épkézláb a dala és érdekes a hangszíne. Ez egy szórakoztató tévéshow, nem tehetségkutató.

Tke 2016.02.28. 11:41:31

Oláh Gergő 'nótája' töredezett, korábban úgy mondta az egyik zsűritag, mintha 3-4 történetet állna egymás mellett. És nem magyar cigányzene, hanem világzenei katyvasz, udvariasabb fordulattal szólva mischung.
Nekem Kállay-Saunders nagyon nem jön be. Lehet, hogy a zenéje minőségi, de sem a stílus, sem az ember nem szimpi...
A Parno Graszt viszont hiteles és élvezhető, az amatőrségével együtt.
Nálam Petruska nyert (életemben először most nyomtam valakire smst:), így Freddie számomra bőven vállalható.

molymoly 2016.02.28. 11:43:32

Na jó.

Aki fikázza A Dalt, az nézzen meg egy lett vagy ukrán dalválasztó műsort. Borzalmas!!!! :)

A KSB nem győzött volna. A dal stúdióban jól szólt, de előadni nem tudták, András élőben nem tud teljesíteni (még ma is emlegetik videók alatt, hogy a Running milyen jó volt, milyen messzire vitte volna, ha András tud énekelni), mellette meg olyan srác indult, mint Freddie egy olyan dallal, amivel a svédek valószínűleg kaszálnának. Freddie a közönségtől kilenc pontot kapott a középdöntőben. Hogy gondolhatja bárki, hogy ez nem jelent semmit? Előrejelzés a javából.

Utóiratnak: egyes országok szerint mi már sikersorozatot produkálunk az eurovízión, mert hosszú évek óta döntőzünk. Ez milyen tök jó már, nem?

lesly &jerry 2016.02.28. 11:45:59

@Szilárd vélemény: Tényleg országimázs Freddie egy igazi magyar név és az angol szám szintén magyar. Európa tudni fogja honnan jött a srác és valószínű hasra esnek a magyaroktól. Szégyen hogy nem egy magyar szám a nyertes.

micsoda? 2016.02.28. 11:47:50

Szerintem nem rossz döntés, jó a dal és az előadó is. Mondjuk dúdolni az utcán nem fogják, de az már a múlté:-)

Szabinho 2016.02.28. 11:49:14

Freddie volt a legjobb énekes, de a legjobb dal Petruskáé.
A Pioneer és sok másik dal is eléggé a magyar ízlésnek való, monoton, letargikus. Külföldön a kreatív, energikus számokat szeretik. Na mindegy, legalább most pár hónapig van mit játszani a magyar rádióknak.

cradbox 2016.02.28. 12:05:12

@lesly &jerry: uram, Magyarorszag es a magyar nyelv Hegyeshalmon túl senkit nem érdekel. Ehhez kell alkalmazkodni.

Nóra a babaházból 2016.02.28. 13:00:50

Van aki úgy gondolja, hogy Kállay azért nem győzött, mert magasabban énekelte a dalt pár hanggal az eredetinél? Ha volt is olyan szavazó, aki szavazott volna rá, de nem tette, mert elrontotta, azok száma elenyésző - szerintem. Aki rajongója vagy tetszett neki ez a szám, az így is úgy is rá szavazott. És meg is tehette, mert a zsűri ezt lehetővé tette azzal, hogy a négy közé juttatta. A többségnek most más tetszett jobban, ennyi.
Freddienek pedig sok sikert a továbbiakban!

Az elveszett jelentés (törölt) 2016.02.28. 13:23:03

@Pandacsöki_Boborján: Megtámogatták egy szó szerint ütős produkcióval, hiszen a Túri Lajos teljes elszántsággal veri mögötte a tam-tamot. Ilyen helyre az is jó. :-)

2016.02.28. 13:33:19

@Pandacsöki_Boborján: nem tudom miért személyeskedsz és hozod fel folyton Kállay 5. helyét, egyszerűen irreleváns, hiszen nem nyert semmit, nagyjából mindegy, hogy a Compact Disco huszonvalahanyadik helyen vagy Kállay az ötödiken kullog, a győzelemtől messze voltak. Mostvezna Freddie gyerek egy jó arcú, jó hangú srác, kicsit lenyúlt stílusú, de közízlésnek megfelelő dallal. Sokkal jobbnak látom az esélyeit, mint anno Kállay-ét. Csak ugye magyarként nincs benne egyik nagy klaszterben se, akik egymásra szavazgatnak. Ezen bukhat vagy valami plágiumgyanún vagy ha más is ilyen dalt visz.

dare 2016.02.28. 13:57:06

Egész jó kis muzsik ez, nem követtem a műsort, viszont meghallgatva a győztes dalt felesleges húzni a szánkat.
Megnéztem a top 10-et, jó volt a mezőny, szinte bárkit küldhettünk volna, első hallásra több is fülbemászó volt, de talán ez a dal volt tényleg a legerősebb (nem is talán, biztos).
Tetszett viszont a Parno graszt (talán nekik sok lett volna) és Oláh Gergő is, bátran mehettek volna ők is a nótájukkal, a megítélésünk miatt lehet jobb lett volna.
Fehérvári már a Mary Joe-val megnyert, tetszik a hangszíne, hát csak HAJRÁ.

Gavroche11 2016.02.28. 14:22:08

Azzal együtt is jó döntés született, hogy amúgy Freddie dala nem az én ízlésem szerint való. Petruska dala jobb (a legjobb a mezőnyben), de Eurovíziós szempontból a Pioneer jobb döntés.

A cikkhez csak annyit, hogy a "Pioneer akkora Imagine Dragons-nyúlás, mint Szijjártó Péter családi összefogásból vásárolt villája" hasonlat értelmetlen, illetve azt jelenti, hogy Szijjártó villája is Imagine Dragons-nyúlás (holott gyaníthatóan inkább más jellegű nyúlásból származik).

neduddki21 2016.02.28. 14:54:46

@karandash: Nem nyerhet mindenki. Az azonban nagyon nem mindegy, hogy valaki ötödik, vagy huszonharmadik. Azt állítottad, hogy nincs esélyünk szavazatokra, mert úgyis egymásra szavaznak az egyes országok. Ezt cáfolja Kállay ötödik helye. Nem lett volna ötödik, ha senki nem szavaz ránk, ahogyan állítottad.

véleményM 2016.02.28. 15:16:26

Sajó D.: "..... de az biztos, hogy az egyik legminimálisabb személyiséggel bíró énekes indult Magyarország színeiben a 2016-os svédországi Eurovíziós Dalfesztiválon."
Te azután tudhatod, akiben ehhez képest mikroszkopikus mennyiségű tehetség szorult a zenei kritikák megírását illetően. Elképesztően dilettánsnak tartom az írásod!

Más: Ha Kállay rendelkezett volna annyi profizmussal, hogy kiveszi a fülest és úgy nyomja tovább - láttunk már ilyet többször is, pl az X-ben -, akkor simán lenyomhatta volna azonos hangnemben, beégés nélkül. Mondjuk első akkor sem lett volna.

Amennyit európai értékrendben ér ez az egész Eurovízió, majdnem mindegy ki jut ki.
Azért az nem baj, ha a többségnek tetszik is. Most pedig így van.
Hajrá Freddie, hajrá Magyarország!

Pandacsöki_Boborján 2016.02.28. 17:40:52

@Az elveszett jelentés: Az a buddhista dobos Túri Lajos?? Fel nem ismertem volna... A dobolás mellett/helyett igazán táncolhatna többet. Én úgyis a showt hiányoltam ebből a produkcióból. Ezek szerint még van remény.

Pandacsöki_Boborján 2016.02.28. 17:46:31

@jajdehülyevagyok: ez de szupi, hogy magához a diskurzushoz nem tudtál hozzászólni, de azért engem ilyen kedves rekreációs tanácsokkal ki tudtál segíteni. köszcsi, puszcsi érte!

Drde 2016.02.28. 18:29:43

Tehát nagyjából meg lehetett jósolni a győztest mert "csupán" a döntősök felére(!!) le sikerült szűkítened a kört... brávó sherlock, csak így tovább!

mruniverzum 2016.02.28. 19:43:08

Ez a Freddie fos, a Saunders szintén, a többit már meg sem merem hallgatni.. -.-'

Teshow 2016.02.28. 21:01:35

A győztes dal egy profin, bevált panelekből ügyesen összerakott és viszonylag tetszetősen színpadra vitt, Euvíziló kompatibilis üres nagy semmi. Zuhanyzós Frédi futtatását már tehetségkutatós korában sem értettem, nekem egy színtelen, sótlan figura. Igaz, sem tinilány, sem kielégületlen MILF nem vagyok, csak egy szimpla heteró férfi, így a kinézetét nem tudom plusz ponttal értékelni.

Oláh Gergő dala sokkal ütősebb lett volna, ha azt a nyomorult klezmer hegedűt átírják magyaros, vagy autentikus roma dallamra, simán az ment volna ki. A zsűri legutóbb már szinte könyörgött érte, de a szerző egója nagyobb volt, mintsem meghallja a jószándékú tanácsot. Bár kérdés, Szabózé győzelme mennyire volt levajazva előre?

A Parno Graszt tipikusan olyan zene, amit a Balkántól Belgiumig mindenütt ismernek és szeretnek, szerintem sok szavazatot kapott volna - de ha nem hát nem. Viszont a versenynek ők tuti nyertesei, hisz olyan ismertséget hozott nekik, ami enélkül nem ment volna. És tényleg jók, azóta rengeteg videójukra kerestem rá, igazi örömzene, nekem tetszik!

Tiborpapa 2016.02.28. 21:55:47

Nem nézek ilyen versenyeket, mert nem hiszek a pártatlanságban. Különösen egy ilyen TV-nél, ahol a "gazda" szigorúan előírja a zsűrinek, hogy kik NEM nyerhetnek. Hazug műsor, inkorrekt, mint a gazdája.
A zene meg ízlés dolga.

Az elveszett jelentés (törölt) 2016.02.28. 22:03:48

@Teshow: én ugyan nem vagyok férfi, de egyetértek az elemzéseddel.

Jottó 2016.02.28. 22:08:03

szimpi ez a Freddie gyerek, meg a hangja se rossz.. a dal sajnos nagyon unalmas, elaludni esetleg lehet rajta, másra nem nagyon jó.. byealex is lassút énekelt, de az bugyután kedves volt, szerették is a népek.. ettől meg csak érzi az ember hogy csukódik le a szemhéja..ja meg valami autóreklám alá is jó lenne, de most nem az (lett volna ) a cél ugye

Jottó 2016.02.28. 22:20:10

@Teshow: A Parno Graszt tipikusan olyan zene, amit a Balkántól Belgiumig mindenütt ismernek és szeretnek, szerintem sok szavazatot kapott volna - de ha nem hát nem. Viszont a versenynek ők tuti nyertesei, hisz olyan ismertséget hozott nekik, ami enélkül nem ment volna. És tényleg jók, azóta rengeteg videójukra kerestem rá, igazi örömzene, nekem tetszik!

ez a banda már nagyon régi, elismert, és sokat "tett le az asztalra"..sokfelé turnéztak a világban, itthon pedig rendszeres fellépői a legnagyobb fesztiváloknak, évek óta.. nagyon nagy rajongói bázisuk van, megérdemelten.. örülök hogy te is felfedezted őket :) nem akarok én kötekedni, csak vicces volt olvasni hogy "majd a Dal meghozza nekik az ismertséget"

Teshow 2016.02.28. 22:25:56

@Jottó: Természetesen arra a típusú országos ismertségre utaltam, ami tetszik vagy sem, széles(ebb) média nyilvánosság nélkül nem megy. Egyébként épp a zenekarvezető nyilatkozta egy-két nappal ezelőtt ugyanezt egy riportban! A többiben maximálisan egyetértünk! :)

Világvevő 2016.02.28. 22:29:21

Ez a Sajó D. már nálam is kezdi kihúzni a gyufát. Sokadszorra hallom, hogy Imagine Dragons-nyúlás, de valaki linkelje már be azt a dalt tőlük, ami erre hasonlít?

Májking 2016.02.28. 22:32:53

@Flexy Flex: Oké, kicsi náci, nem értetted meg, amit írtam (nem meglepő persze) ülj vissza a helyedre nyugodtan

véleményM 2016.02.29. 00:12:28

Fentebb meg lett említve Túri Lajos a 'shaolin' dobos. Csak egy megjegyzés: Miért kell ilyen bénán imitálni a dob megütését? Valószínűleg több száz watt színpadi hangerő mellett nyugodtan rá lehet ne ütni rendesen, nem csak imitálni. Így nagyon gagyi. Főleg úgy, hogy egyetlen egyszer nem sikerült ütemre a mozdulat. Ilyenre is figyelni kellene, még ha nem is ez a legfontosabb, de nagyon amatőr és béna!

furo80 2016.02.29. 09:59:04

Kedves sajó! Ennél parasztabb módon megírni egy posztot, nem mindenkinek sikerül. Talán még akkor sem, ha valaki nagyon akarná. Monnnyá le!!! A legközelebbi posztodra, lehet már rá sem katintok.

eveMarlowe 2016.02.29. 13:42:05

@Pandacsöki_Boborján:
Én is pont ezt akartam írni: jó a srác (bár nem neki szurkoltam), abszolúte jó hangszíne van (Chris Cornell és Chad Kroeger keverék szerintem), jó a megjelenése, és mindez együtt nem lebecsülendő. Szerintem vajmi keveset tesz hozzá az, hogy magyar-e, ha meglátják a kiscsajok :) csak tényleg kéne valami látvány is még mellé, mert ezek a pólók úgy sz@rok ahogy vannak, és így valszeg tényleg nem fog elérni olyan helyezést, amilyet egy ütős prukcióval ellehet. Boggie is ilyen rém egyszerű dologgal ment, aztán olyan is lett...szal hajrá, ez a lecke fel van adva. :) Remélem jó helyezéssel tér haza!

Még visszatérve, hogy kik szavaznak ránk: szerintem nagyon idejét múlt az a feltevés, hogy a szomszédaink egyáltalán nem (peeeersze biztos lesznek olyanok, akik csípőből nem fognak, mert b**i magyar), meg se ez a nép, meg se az a nép. Emlékszem, amikor egyik éven kint voltunk az Oktoberfesten, és amikor a németek megtudták, hogy magyarok vagyunk, el kezdték énekelni Bye Alex Kedvesem-ét magyarul (!) :D És ugye az Eurovízió volt májusban, ez meg októberben...

évisokk 2016.02.29. 22:07:55

Nekem időnként "bemászik" 1 dallam a fejembe, és napokig dúdolgatom. Nem tudtam, honnan ismerős a Parno Graszt dala... ma beugrott: Neoton Família, Latin szerenád. Szerintem eléggé hajaz rá, gondolom a pop-osítás miatt. De ez magánvélemény.

Freddienél én is a látványt, a koreográfiát hiányolom, de májusig van idő még kitalálni és begyakorolni valamit.
süti beállítások módosítása