"Olyan jó látni, hogy a magyar televízió semmit nem változik. Ugyanolyan csökött, kommunista, szívtelen, ostoba, nem nyitott és nem ambiciózus. Borzasztó" – mondta Kulka János D. Tóth Kriszta Elviszlek magammal című beszélgetős sorozatában.
A műsorvezető ennek kapcsán elmesélte, hogy többször is megpróbálta meghívni a színészt a műsorába, de felsőbb utasításra, pontosabban javaslatokra, inkább másik vendég után kellett néznie.
Kulka erről a közel félórás autókázás tizennegyedik perce után beszélt:
A műsor házigazdája a Facebook-oldalán részletesebben is ecsetelte az élményeit, és arra is kitért, hogy örül, hogy nem szerepel a listán, ami nem létezik.
Kulka Jánossal azóta szerettem volna beszélgetni, hogy a kilencvenes években láttam őt a kaposvári Csiky Gergely Színház...
Közzétette: D. Tóth Kriszta – 2016. február 7.
A Blikk a keddi számában a posztban említetteket is megszólaltatta, Gálvölgyi például azt mondta:
A közmédia számára nemkívánatos személyek listája régen és ma is az agyakban és a nyelvekben létezik. Legépelt listáról nem tudok. Csak azt tudom, hogy a közelmúltban több kolleginám és kollégám is javasolta, hogy vendégként engem is hívjanak meg a köztévé bizonyos műsoraiba, de erre nemleges választ kaptak. Én ennyit tudok, illetve ennél többet is tudok, de ennyit vállalok. Senkit sem akarok kellemetlen helyzetbe hozni.
Pataki Ági a lapnak azt mondta, olvasta ugyan a róla is szóló bejegyzést, de nem kíván a témában nyilatkozni. Sebestyén Balázs szintén arról beszélt a Class FM-en, hogy ő sem gondolja, hogy szívesen látott vendég lenne a közmédiánál, hiszen ad nekik rendesen. "Ha meleg liberális vagy, egészen biztosan tiltólistás vagy" – csapta hozzá a mondandójához.
városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2016.02.16. 10:04:03
rohadjon meg az ilyen, ott ahol van!
Terézágyú 2016.02.16. 10:04:40
viszont:
"Vagy Gálvölgyi János, mint Rózsa György meglepetésvendége"
jaj, ezt nem unjátok még, hogy gálvölgyirózsagyuri-kombó????
Tefan 2016.02.16. 10:19:35
zaphodbeebthe1st 2016.02.16. 10:20:34
wantirna 2016.02.16. 10:29:09
Állandóan színészek akarnak nyilatkozni mindenről. Olyanok, akik egész életükben, foglalkozásszerűen csak mások által írt szövegek felmondásából élnek, a magyar televíziókban hirtelen önálló gondolatokat várnak el tőlük.
És van képük ezen lehetőségeket kevesellni.
André Goodfriend 2016.02.16. 10:32:32
Terézágyú 2016.02.16. 10:35:29
cukkmukk 2016.02.16. 10:39:43
kolakola 2016.02.16. 10:40:27
media.mandiner.hu/cikk/20131124_veiszer_alinda_kertem_kuldjek_mar_at_a_tiltolistat_irasban
kolakola 2016.02.16. 10:41:05
media.mandiner.hu/cikk/20131124_veiszer_alinda_kertem_kuldjek_mar_at_a_tiltolistat_irasban
Samott 2016.02.16. 10:50:15
rozsdapeti · http://rozsda.blog.hu/ 2016.02.16. 10:51:48
BitPork 2016.02.16. 10:52:08
szepipiktor 2016.02.16. 10:54:20
Az hogy ócska bulvárszemetek ma ilyen bejegyzésekből írnak cikket, az nem a posztolókat minősíti!
2016.02.16. 10:59:02
Impulzusmomentum 2016.02.16. 11:02:37
évisokk 2016.02.16. 11:03:05
Mindenki más is! Mielőtt fikáztok valamit vagy valakit, értsétek is, amit olvastok.
@Terézágyú: Rózsa Gyuri vendégeként mehetett volna Gálvölgyi, nem a paródia kapcsán, de nem mehetett a virtuális lista miatt, amit mindenki (húsosfazékhoz közeli, mindegy mikor) tagadott, de azért még volt...
Izo 2016.02.16. 11:04:39
monddazigazatmar 2016.02.16. 11:04:40
Pestépítő 2016.02.16. 11:06:04
d tóth is csak maradjon csendben azzal a semmi műsorral, mennyit vettek el rá az adófizetők pénzéből a magyarósi droiddal?
ettől függetlenül értelmetlen pénzherdálás az egész köztévé inkább legyen egész nap iskolatévé ismétlések meg sport.
Izo 2016.02.16. 11:07:39
jet set 2016.02.16. 11:10:40
Terézágyú 2016.02.16. 11:12:21
"Az lehet, hogy a nagy meg nem értett művészúrra a kutya sem kiváncsi?"
Biztos ez lehet az ok :)))))))))))))))))) A köztévénél tudják a tutit.
Pestépítő 2016.02.16. 11:17:31
itt van ez a kis dagadt ge-ci megszivassam, hahahaha.
hát ez aztán egy igazán értékes ember...
Izo 2016.02.16. 11:17:37
Netuddki. 2016.02.16. 11:20:53
Vagy mégse?
Mellesleg ha anyagilag független, ismert színész lennék, "ezekhez" én se mennék be.
monddazigazatmar 2016.02.16. 11:25:37
kolakola 2016.02.16. 11:28:12
"Tíz hónapja jártam utoljára az MTVA-ban, Veiszer Alinda műsorában. Meg is szűnt. Alinda egyszer viccesen azt mondta, büszke lehetek rá, múlhatatlan érdemeim vannak, hogy eltávolították a műsort. Meg őt is. "
Itt lehet elolvasni: hvg.hu/kultura/20120312_interju_kulka_janos_milla
A sajtószabadság ott kezdődik, amikor az újságírók is tesznek érte! .
Pestépítő 2016.02.16. 11:51:21
emberileg egy nulla.
városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2016.02.16. 12:04:48
Gery87 2016.02.16. 12:07:15
Azért van valami visszataszítóan nevetséges abban ahogy a kereskedelmi médiaszenny fikázza az állami médiaszennyet a gerinctelen kétszínű fizetett bábjaival....
bétaverzió 2016.02.16. 12:07:54
Wannabe 2016.02.16. 12:09:59
rockjano 2016.02.16. 12:10:15
fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.02.16. 12:24:46
"Vagy Gálvölgyi János, mint Rózsa György meglepetésvendége"
jaj, ezt nem unjátok még, hogy gálvölgyirózsagyuri-kombó????"
Unjuk, vagy nem unjuk, legyen szabad bemenniük (nekik is) az MTV-be.
fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.02.16. 12:29:28
A tipikus cinikus, lúzer mentalitás. Te letettél már valamit az asztalra, amiért figyelemre méltatnának és érdekes lehetnél a képernyőn? Ha nem, akkor kussolj, kicsirigó!
fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.02.16. 12:37:01
A kurvaanyád. Mivel az évtizedek alatt már letett egysmást az asztalra, azt várja, hogy ha hívják, másokhoz hasonlóan ő is betehesse a lábát az adófizetők pénzéből fenntartott állami köztelevízióba. Ami bármennyire fáj is neked, de 2010-es kormányváltás óta még is így van: nem szelektálhat. Felfogtad, vagy magyarázzam még?
tomcsicsi 2016.02.16. 12:40:23
csak egy néző 2016.02.16. 12:42:24
"A Heti hetes után mégis mit vár Gálvölgyi? Annál egyoldalúbban hazudozó már csak a 444.hu"
Nem tudom, hogy ellátogattál e már a kis G..i Fodor 2x444 oldalára? Vagy láttadl e már az Echo nevű kanális (kanális, amiben a szar folyik) igen színvonalas műsorát?
csak egy néző 2016.02.16. 12:45:06
Beszarok rajtatok. A "G" napig a HÍR tv volt az egyetlen igazmondó tv a fideszes idióták szerint, most meg a legmocskosabb lett???
i.ytimg.com/vi/8hwJ4Wx_XYo/hqdefault.jpg
tomcsicsi 2016.02.16. 12:46:21
városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2016.02.16. 12:49:07
wantirna 2016.02.16. 12:51:43
Miért lenne több eszük, mint egy halom egyetemi tanáré, gazdasági vezetőé, gyakorló és sikeres vállakozóé, családanyáé, szociális munkásé, jogi szakemberé, műszaki szakemberé, stb., stb.?
Persze vannak, akik megelégszenek harmadrangú tapasztalatok utánzásával, aztán még devizakárosultak is lesznek tőle.
wantirna 2016.02.16. 12:54:48
A politikusnak törvényhozó hatalma van. Ha őt beleugatónak fogod fel, máris éretlennek mutatkozol a demokráciára. A politikus megnyilatkozásai azért jók számodra, hogy tudd mikor kell neked beleugatni az ő munkájába.
_-_-_ 2016.02.16. 12:56:34
csak egy néző 2016.02.16. 13:03:28
Belegondolni is szörnyű, hogy mi lesz, ha teljesen átveszi a hódnagyapa ezt a kanálist.
csak egy néző 2016.02.16. 13:04:51
A legalja volt? Ezért kérdeztem, ha ez a legalja, akkor az Echo nevű pöcegödör vajon mi?
Gery87 2016.02.16. 13:07:42
Ezért hányinger ez a videó is, mert egy szavát nem hiszem el hogy ő ezt komolyan gondolja, csak meg akar felelni...löki itt a nagy zöld dumát is...már maga is megakad benne...szánalom.
(mikor volt ez a kopasz, szőrös majom macsó? A szomszédokban egyszer talán volt valami kalandja, de már az is hiteltelen volt..)
teofilka 2016.02.16. 13:13:46
Mindenki leírja, hogy nem nézi, milyen szar és korrupt.
Akkor nem mindegy, hogy mit nem látni benne?
csak egy néző 2016.02.16. 13:26:53
Az mindegy is volna, hogy mi megy abban a szarban. Csak egy csöppet zavaró a közpénzt számláló MTVA-s bankjegyszámoló zakatolása.
monddazigazatmar 2016.02.16. 13:30:08
minden luk 2016.02.16. 13:34:33
Viszont ha igazam van, akkor, hogy a büdös kurva életbe van az, hogy egyesek vindikálják a jogot és "eldöntik", ki mehet be a tévébe és ki nem? A köztévének MINDEN MAGYAR ÁLLAMPOLGÁRT képviselnie kellene, még a meghívott vendégek alapján is.
Ha ez nem így történik, akkor a tévé, a nézőkkel együtt, kirekeszt. Azaz nem más, mint egy fasiszta csatorna, amely egy fasiszta rendszer kizárólagos szócsöve.
városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2016.02.16. 13:36:32
mh1973 2016.02.16. 13:46:17
GregDzsi 2016.02.16. 13:56:35
Leylandi 2016.02.16. 14:01:04
McZozo 2016.02.16. 14:07:07
Leylandi 2016.02.16. 14:07:34
Mennyivel okosabbak az amerikaiak! Ott a kormány a Time Warner-t támogatja, és csak az támogatja a CNN-t:-) Így már tényleg azt ferdít-hazudik-dicsőít a CNN, amit akar, anélkül, hogy a közmédia kötöttségét magára kéne vennie:-)
De nem baj, még pár év, és mi is tudunk olyan hazu... izé, rafináltak lenni!:-)
McZozo 2016.02.16. 14:11:22
Leylandi 2016.02.16. 14:14:24
Hogy MILYEN???
:-))))))))))))))))
Ja, a Bertelsmann SE, a liberalizmus zászlóshajója, mint "független" médiabirodalom:-))))))))
Feldobtad a napomat:-)
kolakola 2016.02.16. 14:16:02
jog-ász 2016.02.16. 14:18:17
Leylandi 2016.02.16. 14:19:48
Hát mindet megvették már a nagyhatalmak kilóra!!! Ne legyetek ostobák... Független média a mai világban NINCSEN! Nem létezik! Régen se sok volt, de megszűnt az is!
McZozo 2016.02.16. 14:28:20
2016.02.16. 14:28:46
Leylandi 2016.02.16. 14:37:10
Naná, ők bezzeg mindig meghívták a jobboldali politikusokat és művészeket!:-)))))))))))
Ja, nem.
Nem rekesztették ki, nem hallgatták agyon, nem tették tiltólistára!:-)))))))))))))
Ja, de.
Iszonyatos hatékony ennek a liberális lakájmédia-agymosodának a hatékonysága! Tisztára megbolondítja az embereket:-o
Morgo1229 2016.02.16. 14:37:15
Gery87 2016.02.16. 14:40:36
"RTL az ATV es a klub radio marad fuggetlen. Ez a harom meg nem tudja felszivni az osszes tokos legenyt es leanyt."
Független, meg tökös...az bazdmeg.
Vicces.
@Leylandi:
"akkora iszonyatos óriásinagy hatalom, akkora pénzekről van szó,"
A vezető médiák olyanná váltak mint anno a nagy cég monopóliumok, elvileg (és kezdetben) legális, piaci alapú magánvállalatok, amik méretükkel és gazdasági, politikai, ideológia társadalomformáló befolyásukkal már összességében károsak.
A média világára is ráférne egy tröszt és kartell ellenes törvénykezés.
Az állami monopólium is káros, de összességében a társadalmat a nyugati világban a magánszektori média befolyásolja és az irányt is ők határozzák meg, MO-on is!
Liberalis velemenyTERROR 2016.02.16. 14:51:48
Szemet tetves KOMCSIGECI LIBERO. Agyon kellett volna verni mar 30 evvel ezelott, nem kitiltani.
csak egy néző 2016.02.16. 14:55:28
Mondjuk, anyád is lenyelhetett volna, ahelyett, hogy a világra fosott, baromarcú köcsög.
(Stílus a stílushoz)
duke.ekud 2016.02.16. 15:03:14
Meg persze sokkal csendesebb ezert beszelgetni is jobban lehet egy ilyen autoban.
Darth Revan 2016.02.16. 15:09:14
"mágerheim doktor egy rossz homokos."
honnan tudod, hogy *rossz* homokos? Elbukott valami vizsgan? Vagy hogy megy ez?
Pestépítő 2016.02.16. 15:13:10
teofilka 2016.02.16. 15:24:48
telekigy 2016.02.16. 15:43:58
andrásúr 2016.02.16. 15:54:13
BitPork 2016.02.16. 15:59:51
Thomas Dantes 2016.02.16. 16:03:46
Ha nem hozná fel senki csalódott lennék, és azt hinném ez egy normális ország.
csak egy néző 2016.02.16. 16:25:08
Nem csalódtál, ez nem normális ország.DD
fran7 2016.02.16. 16:41:12
A többi művésznek miért van annyi esze, hogy szépen besétál a köztévébe, elmondja milyen jó az új darabja és lemeze, különben s szereti anyukáját, apukáját, fiát, lányát és hazaballag. Ha meg leteszi a voksát valaki mellett, akkor nem várja, hogy a másik oldal futassa a tévében. Ezzel jár. Clint Eastwood nem megy az MSBCN-ben híreket kommentálni, ha republikánus. Sem a Fox News-hoz Warren Beatty.
Hogy a művészek is értsék. A macska nem foghat kint és bent is egeret.
sdani 2016.02.16. 16:45:54
Leylandi 2016.02.16. 16:46:31
Ha nem ezek miatt magasztalná őket senki, csak a színészi képességeik miatt, meglepett lennék, és azt hinném, ez egy normális ország.
Ballib Cenzúrázók Réme 2016.02.16. 16:53:45
Azaz Gálvölgyi éppenhogy azt mondta, hogy a közmédia semmivel sem jobb, mint ezelött.
De semmivel nem is rosszabb.
Ballib Cenzúrázók Réme 2016.02.16. 16:56:26
Nem kéne összemosni.
Gálvölgyi egy tehetségtelen szoci ripacs,
Kulka pedig egy tehetséges ballib színész.
Ugyanígy van különbség a jobboldali színészek, zenészek, sportolók megítélésben, akik a Gyurcsány és a szocik Napkeltés Gyárfás irányította TV-ben voltak a fejekben fekete listások.
Teszem azt Fábry vagy Eperjes.
wantirna 2016.02.16. 16:59:35
Hiába mentél ki tüntetni... Látod, fogalmad sincs a szervezett munkásság tevékenységéről, mert a kommunisták leszoktattak mindenkit a munkás érdekvédelem különböző formáiról. Egyetlen tüntetéstők mit vártál? A bérharc vagy a jobb munkakörülményekért folytatott harc kitartó tevékenység kell legyen.
Majd ha annyi nyugati szakszervezeti tapasztalattal rendelkező embert is meginterjúvolnak a mediában ahány színészt, akkor esetleg erről is többet tudna a társadalom.
Mikibá3080 2016.02.16. 16:59:58
Leylandi 2016.02.16. 17:08:04
Gálvölgyi anno a népnek teljesen megfelelt, mint a magyar Benny Hill. A saját helyén kezelve kielégített valamiféle társadalmi igényt, az más kérdés, hogy ezt az igényt a társadalom mely szelete keltette. De ott kielégítő volt.
A liberók szerint egyébként teljesen rendben van, ha jobboldali színészeket, sportolókat B-listáznak. Csak a liberó színészeket, sportolókat nem szabad.
És ez a liberók szerint jól van így.
Na EZÉRT nem valódi liberalisták ők (a valódi liberalizmus tényleg egy jó dolog, csak kevesen tudják, mi az), csak liberók, libbantak, libsibolsik, meg még vagy százféle hasonló jelző létezik az efféle elmebeteg anarchista szélkakas g.cikre.
Gabor Jeges 2016.02.16. 17:13:38
Gabor Jeges 2016.02.16. 17:17:14
McZozo 2016.02.16. 17:17:30
Peldanak okaert ott volt az evekig futo nap tv amit vegen a fidesz vegzett ki pl ott mindenkit meghivtak.
De ettol meg tuti volt balrol is lista cask nem ennyire latvanyos es nem ekkora
Ballib Cenzúrázók Réme 2016.02.16. 17:18:57
VAn néhány hasonló hír..
Döntse el ki ki maga ki volt tökös és ki nem:
comment.blog.hu/2007/06/20/garas_farkashazy_miatt_nem_ker_a_radio_d
nadasgyuri.blog.hu/2016/01/19/partoktol_fuggo_etelek
McZozo 2016.02.16. 17:19:54
Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2016.02.16. 17:20:06
McZozo 2016.02.16. 17:27:29
Ettol fuggetlenul itt is erteni lehet hogy mondjuk ha valaki kussolt is benne marad a tuske aztan mikor mar nem felti a segget vagy b ocio hogy mar ugyis minden mindegy akkor azert ha lehet odaszur
Mérgező Hulladék 2016.02.16. 17:28:20
Azért az mindenképp árnyalja a képet, hogy az általa szidalmazottak nem a saját pénzüket költik ám tévéműsorra. Igen, egy ideális világban elmehetne Gálvölgyi/Kulka/Eperjes a köztévébe, és elmondhatná, hogy mivel mi baja van, függetlenül attól, hogy épp ki van kormányon. A nyolcvanas évek végén ezt szabadabban meg lehetett tenni, mint most...
tomcsicsi 2016.02.16. 17:35:44
tomcsicsi 2016.02.16. 17:45:38
tomcsicsi 2016.02.16. 17:54:24
Darth Revan 2016.02.16. 17:59:03
fran7 2016.02.16. 18:02:01
A szólásszabadság pedig nem más, minthogy nem mondom meg, mit is gondolok valójában.
_-_-_ 2016.02.16. 18:36:05
Nagyorrú Barbi 2016.02.16. 19:04:01
BitPork 2016.02.16. 19:59:07
csak egy néző 2016.02.16. 20:10:02
Benned kinek a faszát tisztelhetjük Barbika? Mi volt a lánykori neved baromarcú köcsög?
nick papagiorgo 2016.02.16. 20:27:37
Ilyen - nem hivatalos - lista amúgy szerintem mindig is volt, meg mindig is lesz, kérdés, hogy mekkora meg milyen szinten. De nemcsak nálunk, pl Németországban is, ott még - szintén meg nem erősített információk alapján - állítólag ki is adják, hogy a mainstream újságírók hogyan nyilatkozzanak pl. a menekültkérdésről, ilyen-olyan háborúkról stb. Na most akkor ezt hogy?
:)
városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2016.02.16. 20:33:31
berne 2016.02.16. 20:48:33
Nem tud tisztességben megöregedni.
Nem megy úgy a szekér mint rég és most savanyú a szőlő.
Vagy húsz éve nem humoros amit csinál.
Eljárt felette az idő,Ennyi.
sutyerák 2016.02.16. 20:50:52
Hülye aki elolvassa! 2016.02.16. 20:54:03
wantirna 2016.02.16. 21:24:35
Sok újat tudnék mondani, mert ami Magyarországon megélhetési politizálás alatt folyik, az inkább emlékeztet egy középkori várjátékhoz.
A civil társadalom (ilyen kifejezés angol kulturában nem is létezik), nem kér engedélyt a politikától a működéséhez.
2016.02.16. 22:21:03
Atanos 2016.02.16. 23:33:23
Atanos 2016.02.16. 23:37:14
Atanos 2016.02.16. 23:59:02
Atanos 2016.02.17. 00:02:10
Atanos 2016.02.17. 00:30:36
@Leylandi: Olyan jó pofa ez a liberózásod, mert nyilván olyan ember nem létezik aki utálja mind két oldalt. De ez tipikus duma csak eddig leginkább szélsőjobb oldali barmoktól hallottam ilyen felfogást, akik ha nem utálták zsigerből a zsidókat vagy a cigányokat, akkor rögtön kommunisták vagy liberálisok vagy punkok voltak vagy ezek keverékei...
2016.02.17. 01:47:58
2016.02.17. 02:09:03
Nyugaton a kapitalista vállalkozó, gazdasági zseni is szerepelhetett a médiában, példakép lehetett: Ford, Edison stb. Meg a kapitalista szórakoztatóipar celebjei, showman-ek.
Magyarországon is próbáltak kreálni ilyen sztárokat a hazai médiának a táncdalfesztiválokon.
Ez ma is jellemző Magyarországra, nincsenek a médiában a gazdasági elitből szereplők, sikeres vállalkozók. Egyszerűen titkolni kell, hogy valaki pénzt keres és főleg hogy honnan van a vagyona. Így maradnak a színészek a riportalanyoknak.
Nevoeiro66 2016.02.17. 08:07:56
Netuddki. 2016.02.17. 08:31:09
csak egy néző 2016.02.17. 09:06:11
Te nézd csak az Echo kanálist
Leylandi 2016.02.17. 09:55:54
Fikázni??? Na te se a figyelmes olvasásról vagy híres:-) Én ugyanis Kulkára egy büdös rossz szót nem írtam! Kedvenc színészem (amikor épp nem politizál)! Hogy is mondtad fennebb, "öngól"?
Ja, csak azt adták ki feladatba, hogy írj, olvasni a másik beosztottnak kell? Bocs.
"Olyan jó pofa ez a liberózásod, mert nyilván olyan ember nem létezik aki utálja mind két oldalt. De ez tipikus duma csak eddig leginkább szélsőjobb oldali barmoktól hallottam ilyen felfogást"
Mindegyik oldalnak megvan a maga keresztje! Engem mindkét oldalról támadnak (inkább centrista-liberális vagyok, akiket jobboldalról előztek az újlibsik), úgyhogy nagyjából elfogulatlannak tartom magam. Bezzeg te - láthatólag - teljesen "elfogulatlan baloldali" vagy:-))))))))))))) "Öngóóól":-)))
Barmozni meg akkor kezd valaki, ha fogytán vannak az érvei, csökken az agyi üzemanyag... Nem azt mondom, hogy szégyelld, milyen buta vagy, csak legalább merj szembenézni vele.