Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A TV2 legszívesebben bevarrná Alekosz száját

2016. január 27. 10:47 sixx 50 komment

a_2.jpgAzt mondta a Való Világ egykori nyertese, főállású médiaceleb A Dal indulóiról a Facebookon, hogy:

Nézem az Eurovíziót, és nem értem, hogy a miniszterelnök miért is hagyhatja azt, hogy Magyarországot adott esetben egy afrikai, egy ázsiai vagy egy Magyarországtól eltérő, teljesen idegen meggyőződésű ember képviselje úgy, hogy ráadásul nem is magyarul énekel.

A magát görög származásúnak valló Alekosztól persze az ilyesmi nem szokatlan, eddig is elég sok sületlenséget posztolt, és csinált is hülyeségeket dicstelen pályafutása alatt, én nem, nem arra gondolok, hogy egy szál alsógatyában grasszált egy bekamerázott villában, a kezében egy pohár borral, és közben a Ben Hurból idézett nagy lelkesen, hanem a többire, de ez most mindegy is, mert Alekosz nagyfiú, és miután a fenti poszt alatt a kommentelők szétszedték, sértetten válaszolt is:

Nagyon nagy félreértésbe kerültem és kiforgatták a szavaimat. Azért rasszizmussal, hovatovább antiszemitizmussal összemosni ezt az ügyet nagyfokú tájékozatlanságról és merő rosszindulatról tesz tanúbizonyságot. Ezekkel az énekesekkel egyébként semmi gond nincs. Csak azt felejtették el az embe­rek, hogy elméletileg az or­szágot kell képviselnie a dalt előadó énekesnek.

Megértette a problémát, látszik.

A TV2, ahol Alekosz most éppen médiaszereplő (a SuperTV2 Édes élet című műsorában haknizik Baukó Éva oldalán), sietett elhatárolódni a kijelentésektől, és adtak egy intőt a faszinak, valamint elvárják, hogy 

a cégcsoport elveitől idegen megnyilatkozásáért bocsánatot kérjen.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mézescsók 2016.01.27. 11:47:19

Legközelebb akkor kéne írni róla, ha valami értelmeset mond. Az meg nem mostanában valószínű.

zsebatya 2016.01.27. 11:50:55

Jaj, itt halok meg. Görög származású, félbemaradt totálbuta csődör (kúrt már vajon egy kellemeset?) félti Magyarországot az idegenek angol nyelvű énekétől. Itt tartunk. Borogass, anyám.

Világvevő 2016.01.27. 12:25:33

Az a baj, hogy ez a senkiházi nyilvánosságot kap. Ha egyetlen szót nem írnának arról, hogy mit posztolt, mit mondott, akkor előbb-utóbb nem kapna egy megveszekedett mellékszerepet se sehol, és szép lassan lehúzhatná magát a vécén.
Az Alekosz nevű problémáért (és a többi gyökérért is, úgy mint: Kiszel, az összes villás, az összes éjjel-nappal bukarestes, stb.) minden tévénéző felelős, mert anno volt olyan hülye, sőt, máig olyan hülye, hogy ha másért nem is, háttérzajnak bekapcsolja ezt a sok sületlen műsort. Valakik meg odafönn azt hiszik, hogy a nép nézi is, aztán gyártanak egy újabb meg egy újabb ilyen semmitől nem való szart.

Világvevő 2016.01.27. 12:30:39

Nem azt mondom, hogy innentől kezdve csak kulturális, irodalmi meg művészeti és természettudományos műsorok fussanak, erre vannak külön csatornák. De a bulvárnak is szabni kellene egy határt, amibe az ilyen intelligencia nélküli, ráadásul tesznye emberszabásúak nem kellene, hogy beleférjenek. Engem nem érdekel se ez pöcs itt fenn, se Kiszel Tünde naptárai, se Győzike magánélete, se az a sok no name fiatal, akik ezekbe a valóságtól nagyon távol álló szavazatkunyerálós műsorban szerepel egy darabig. A tehetségkutatókat még úgy.ahogy megnézem (szigorúan felvételről, átpörgetve a felesleges dumát), de néha már azon is felhúzom magam, pedig inkább szórakoznom kéne, nem?
A kvízműsorokban és játékokban pedig nem celebeket akarok látni, hanem hétköznapi embereket. Az ügyességi játékokban is, meg a túlélőshowkban is.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2016.01.27. 12:44:41

mé'? mos' nem az van, hogy a szőrőstalpú bevándolrók nem vehetik el a magyarock munkályát??? mer' akko' kifelé a nigérázsijaiakkal, nemde? vagy valamit rosszul értettem a minszterelnükkirályúr eddigi pofázásaiból????

Babosi György · http://nyiregyhaza2019.blog.hu 2016.01.27. 13:08:46

Alekosz, ezt nem a miniszterelnök hagyja, hanem mi.

JohnDoeTheReal 2016.01.27. 13:12:56

Kár, hogy a cikkíró meg Alekoszt nem érti. :-(

prfact 2016.01.27. 13:22:37

Ha lenne egy klikkelős szavazás mint régebben a Tények után nagy összegben mernék fogadni, hogy 90+ százalékban a TV2 nézői Alekosszal értene egyet, de a PC nagy úr - még egy darabig amíg a migránsok újabb akcióikkal le nem bontják.

ludomik 2016.01.27. 13:29:03

Alekosz ??? Az meg ki a fallosz ??

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2016.01.27. 13:49:45

Emlékszem még a Valóvilágos hogyvoltokra, ahol szanaszét ajnározta a "sajtó" ezt a kétbitest.(tudom, tudom, abba a koncepcióba beleillett..:))

Persze, mostmár ciki, de annyira mégsem az,hogy ne mutogassák minden este egy műrealityben. Hadd érezze az átlagmagyar a lelki közösséget, hogy akár egy hozzá hasonló is turkálhat kicsit a húsosbödönben, ha szerencséje van, és ha úgy tudja hordani a hófehér fecskét sörhassal, mint Sanyosz.

Az kellemesen meglepett, hogy a rasszizmus szót helyesen leírta, sőt, hovatovább még megfelelő szövegkörnyezetben is használta.

Az más kérdés,hogy egy mtva-s produktumnak szólt be, ami most,hogy Andy bácsi lett a tv2 tulaja, duplán kínos.(bár pár hónapja még valszeg tapsikoltak volna Alekosz beszólásának a tv2-nél)

Egy szó mint száz, én érteni vélem,hogy alapból "mire gondolt a költő", és nagyon lecsupaszítva, plusz pár dimenzióval arrébb még egyet is tudnék vele érteni.
Kár, hogy echte magyar előadó, magyarul előadott számával még a bejáratig sem jutnánk el az eurovízión.
Bár, ha a jeles műsor eddigi "remek" színvonalát és nyerteseit nézem, akkor meglehet,hogy 'Alekosz vs. fehér fecske vs. nyakkendő vs. hamisan elénekelt Aranyeső szintikísérettel' simán letarolná a mezőnyt.

Artie 2016.01.27. 13:55:28

Örömmel látom, hogy megjött megint a "tíccsákbe-kórus'". Minek? Nem kell nézni, aztán jó napot.

Hogy van kétmillió idióta az országban, akik nézik? Fogadd el, itt élsz.

2016.01.27. 14:00:51

Mivel az eurovízión úgyis az extremitást, a devianciát díjazzák, őt kellene indítani, tuti siker.

zaphodbeebthe1st 2016.01.27. 14:33:58

Má' sixx se a régi... Lassan ott tart, hogy a 80-as évek eleji hétfői adásokról lenne érdemes kommentelnie.
Egyébként meg szívesen meghallgatnám, hogy a kompaktdiszkó anno jurovízijós nótájában mire is gondolt a költő, mármint a magyarságra, a hazafiságra és a magyar néplélekre vonatkozóan.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2016.01.27. 14:38:17

ezeknek a fekaferdeszeműjeknek a faterjuk-muterjük még senkiházi bevándorló volt. orvostanhallgatónak hazudva magát mind. pedig rohadék kémek és teroristákok vótak mán akkor is. a vak is hallja! mos' meg a keverék kölkeik mán tejesértékű magorock? azok mán képviselhetik angolul vinyákolva 1000 sebből vérző 1000 éves szíp hazánkot? há' hogy?

zaphodbeebthe1st 2016.01.27. 14:40:09

Alekosz meg egy aktuális termék. Pont olyan mint Hárpi meg Vandy. Senki se érti, hogy a tökömbe férhet oda ahol van, mert amúgy óriási számmal kell osztani azt amit az asztalra letesz ahhoz képest amit elvesz.

zaphodbeebthe1st 2016.01.27. 14:42:03

@városjáró: Addig járatod ittennék le szép tenmagadat, hogy a végére mindenki azt gondolja: inkább ők mint te!

Szabinho 2016.01.27. 14:43:52

Szegény Balekoszt szétszedi mindenki, pedig szerintem csak arra gondolt, hogy nálunk nagyon kevés a feka meg a koreai.
Amúgy az Eurovízión szerintem pont angolul kéne énekelni, mert a célközönség nem magyar. Én a magyar rádióknál kötelező kvótaként előírt egyharmados magyar előadó hányadot módosítanám magyar nyelvű zeneszámra, mert az elmúlt években alig hallani magyar nyelven számokat, pedig akiknek szól azok magyarok.
És aki nem tud angolul, az főleg ne énekeljen angolul. Az Eurovíziós selejtezőn is volt pár ember akik valami borzalmas magyar akcentussal énekeltek, hogy az énekhang gyengeségét magában ne is említsem.

saul fika 2016.01.27. 14:47:04

mondjuk ahol az osztrák énekesnő egy félig török szakállas bu.zi nőnek öltözve, ott miért ne lehetne a magyar énekes egy verekedős néger vagy éppen egy kiskutya nevű kínai.

zaphodbeebthe1st 2016.01.27. 14:51:07

@városjáró: elárulom, hogy e földön a mi elejink is az általad megjelölt kategória voltak. Oszt jött egy koronázott aki egy idegen vallástól kapott aranyat meg bizsut a fejére, közben irtotta népét mert nem teccett valami. Elárulta ősei vallását egy idegenért, külföldi haderőt hívott az országba majd nászba keveredett az idegenszívűekkel. A népi hagyományinkkal - mint hátrafelé lövöldözés - felhagyott, és alantas földtúrásra buzdította népét. Drága pénzen addig érthetetlen építményeket állíttatott minden hetedik faluba és aktuális szórakozásra kényszerítette a népet. Ha valakinek szólni mert nehézfémmel javította a hallását oszt mehetett négyfelé.
Persze ezt lehet úgy is hívni, hogy államalapítás.

zaphodbeebthe1st 2016.01.27. 14:54:27

@saul fika: ott a pont.
Ez a júrovízijó arra jó, hogy mindenki láthassa, hogy éppen mi a trendi deviancia. Nekünk meg magyaroknak arra, hogy meglássuk mennyire rühellnek minket Európában.

Nbl 2016.01.27. 15:51:16

Egy idealista világban, ahol az Eurovízió arról szólna, hogy az induló országok kulturális hagyományaiból, örökségéből valamit megmutasson, bőven lenne igazsága ennek a figurának - mondom mindezt úgy, hogy falnak megyek mindenféle nacionalista hőzöngéstől.

MAJD ÉN MEGMONDOM MI VAN 2016.01.27. 16:18:32

Imádom ahogy a nagy multik egyből bekaksiznak bmg, ha az általános PC vonalat megsérti vki. Kordonok közt bégetnek, bégettek ti birkák, engem viszont nem köt a PC, szabad vagyok, szabad, szal simán egyetérthetek Alekszal. Sőt, azt gondolok, mondok, amit csak akarok és ez jó érzés. Leszrom a liberalizmus békjóit és bátran belekiáltom a szélbe, a sejtelmes csillagos éjbe, belevésem az utcakőbe, h szpodjatok le mind!
Szabad vagyok, legyetek ti is azok!

Ballib Cenzúrázók Réme 2016.01.27. 16:45:39

Ha Alekosz nővé operáltatná magát, meg szakállat növesztene, akkor nyerhetne is akár.

Persze kéne egy külföldiül jól csengő pina-fütyi szerű névváltoztatás is az esélyek növelése végett.

Vagy ez már megtörtént ???? :DDDD

----
Nézze ezt a szart akinek két transzvesztita annyja van !

André Goodfriend 2016.01.27. 17:12:35

Szerintem egy szír migránst kellene indítanunk, az tuti megnyerné, annyira trendi lenne!

csak egy néző 2016.01.27. 17:23:58

@Ballib Cenzúrázók Réme:
Még operálni sem kellene ezt a köcsögöt, elég volna, ha ebben a jelmezben lépne fel Fallosz Alekosz művésznéven.

m.blog.hu/co/comment/image//a_2.jpg

szombuda 2016.01.27. 17:49:42

Az a szomorú hogy ebből cikk lett, és úgy állítjátok be mintha valami vállalhatatlan dolgot mondott volna. Szólás és vélemény szabadság csak addig van amíg nektek tetszik amit mondanak. elcseszett egy gondolkodás. Nektek is jár egy intő faszikáim

onderon 2016.01.27. 18:29:24

Alekosz :D A TV2 esetleg Alekosztól, meg a szenny műsoraitól határolódna el, akkor még érne is valamit a szavuk.

Izo 2016.01.27. 18:30:26

Svájc például szinte sohasem svájciakat indít. Pfuj, micsoda egy szar hely.

encir 2016.01.27. 18:57:10

@A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron: végül is Bye Alex csak a 10. lett magyar nyelvű számával.

Johnfive 2016.01.27. 19:12:18

"... nem értem, hogy a miniszterelnök miért is hagyhatja azt...": Mo.-n még kurva sokan ezen a szellemi színvonalon tengődnek.

Fax 2016.01.27. 20:09:57

@MAJD ÉN MEGMONDOM MI VAN:
Én is egyetértek Alekosszal. Tökéletesen igaza van. És valóban különös, hogy a nagy toleraták mekkora óbégatást csapnak egy egyébként semmilyen különös felháborító jelentést nem tartalmazó véleményről, ami nem mellesleg - ha végiggondolnák és nem a pc lagymatag fostengerében áztatnák fehér valaguka, talán beláthatnák, hogy - igaz. De ezért szórakoztatóak ezek a véglények akiket manapság liberálsinak szoktak nevezni.
Azt már nem értik, hogy Alekosz ezzel nem általában a feketék meg más rasszok ellen szólalt meg, hanem a közéletünk egy partikuláris megnyilvánulásában - eurovíziós készülődés - mutatott meg egy kevéssé kibeszélt aspektust. Igen, ha Magyarország küld énekest a versenyre akkor télleg furcsa egy négert küldeni mert Magyarországon az nem őshonos. Egy ilyen felvetés valóban okkal fogalmazható meg - ezt mindenki tudja, érzi csak a megátalkodottan doktríner idióta pécélibsi képtelen kibújni a szűkre szabott mátrixából. Vegyük pl. Kongót ahonnan ha egy ott élő - igen ritka eset - magyart küldenének egy hasonló versenyre, a kongóiak is szóvá tennék fordított esetben, hogy vazze, ez a fehér ember nem is kongói, akkor mi a fenének küldjük ki kongóiként?

Ma Baker 2016.01.27. 20:10:40

Egyszer mond valami értelmeset Alekosz, ez a szenny internaCIONalista kommentblog meg egyből rászáll.

Fax 2016.01.27. 20:11:33

@Johnfive: Persze a miniszterelnökre utalás vérszegény megnyilvánulás, de az alapállítása sajnos igaz.

serra 2016.01.27. 21:14:52

@Fax: Ott a bibi a kongói példáddal, hogy akikkel problémád van azok Magyarországon születtek, tehát MAGYAROK. Ha az a példabeli magyar történetesen Kongóban született volna, akkor nyugodtan indulhatna kongói színekben. Kapish?

szamok embere 2016.01.27. 21:29:24

"elvárják, hogy a cégcsoport elveitől idegen megnyilatkozásáért bocsánatot kérjen."
A másikat meg a fal adja nekik, ill. a miniszterelnök, hogy korlátozni merik a kotmányos szólásszabadságát. Vagy mit.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.01.27. 21:45:15

És csak hogy tovább fokozzuk az élvezeteket, mindezek mellé még kommunista is:

"Április 6-án kezdődtek a politikusi ambícióim, szándékosan nem a választások előtt, mert nem akartam, hogy bárki is azt higgye, azért foglalkozom politikával, hogy bármelyik pártot a finisben segítsem. Nem vagyok politikus, viszont most lesz négy évem, hogy annak a pártnak, amelyik számomra a legszimpatikusabb, a magam módján és módszereivel segítsem és növeljem a szavazóik számát – magyarázta Alekosz, akit politikai nézetei mellett érzelmei is nagyban befolyásoltak, amikor eldöntötte, hogy szívesen népszerűsítené Thürmer Gyula Munkáspártját."

www.borsonline.hu/20140503_alekosz_a_munkaspartot_segiti_gyozelemhez

2016.01.28. 02:02:39

Én nem tudom kiről beszélt, de nem teljesen értem a problémát. Ha egy fekete angolul énekelve képviseli Magyarországot akkor az tényleg elég vicces.

serra 2016.01.28. 08:08:54

@randomgenerator: Ha egy fekete Magyarországon születik, Magyarországon nevelkedik fel és magyarnak vallja magát, akkor mi a jóisten bajod van? Mintha itt mindenki a 7 vezértől származna ba*meg...

Tatanka Jotanka (törölt) 2016.01.28. 08:58:30

@serra:
De hát még beszélni is alig tud magyarul! Az egész gyerekkorát Amerikában töltötte. Persze nem kell mélymagyarnak lenni az induláshoz, de azért legyen már egy határ. Az indulás előtt kimosták a kocsmai verekedésből, mert ciki lett volna, hogy azért nem tud indulni, mert sitten van. Rá fél évre ugyanaz a balhé még egyszer. Ha már ez egy olyan verseny, ahol a nemzetek a saját "legjobb" dalaikat mérettetik meg, akkor legyen már az ország nyelvén a dal és a magyar előadó meg ne legyen bantu.

mruniverzum 2016.01.28. 10:52:04

Megnyugodtam, hogy a kommentelők nagy része normális. Van még remény. :)

Janos Smal 2016.01.28. 12:41:19

A leggyönyörűbb a PC beszéd és az ilyen szörnyű béklyók alatt szenvedő fekázó, niggerező, libsiző, cionistázó, buzizó véresszájú neonáciban, hogy amíg maguknak vindikálják a szabadságjogot, hogy mindenkiről a legótvarabb tapló stílusban fröcsögjenek, addig ha valamelyik agyhányásukra válaszreakció mer születni, azonnal sírnak, mint a fürdős ribanc, hogy ők csak elmondták a más véleményüket, miért bánccsa őket az a sok csúnya véleményterrorista. Mert a véleményszabadságot természetesen úgy fogják fel, hogy nekik de csak nekik szabadon lehet gyűlölni másokat ok nélkül is, és a fröcsögéseikre tilos másoknak reagálni. Valami katasztrófa.

Ma Baker 2016.01.28. 19:19:46

@Janos Smal: "Mert a véleményszabadságot természetesen úgy fogják fel, hogy nekik de csak nekik szabadon lehet gyűlölni másokat ok nélkül is, és a fröcsögéseikre tilos másoknak reagálni. Valami katasztrófa."

Ez sokkal inkább illik a libsikre, mint az általad neonácinak bélyegzett emberekre (gondolom amúgy a megbélyegzést meg mellesleg elvből elutasítod), akiknek nem tetszik a PC véleményterror.

Ma Baker 2016.01.28. 19:22:41

@Fedor: Csalódtam benned Fedor. Hol marad a náciellenes fekavédő kirohanás?
süti beállítások módosítása