Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Így állunk mi jelenleg a Netflix kínálatban

2016. január 19. 14:21 sixx 51 komment

Konkrétumok kellettek? Tessék, itt van pár, nem fog örülni neki senki. A táblázat nem teljes, az USA mellett a környező országok vannak csak rajta, de az siralmas, hogy mi állunk a legrosszabbul, igaz, nem sokkal az már nem oszt, nem szoroz, hogy 203 vagy 177 sorozat van a tárban egyelőre. Szegény albánok meg minket irigyelnek, ugye. A helyzeten hamarosan változtat a Netflix, sőt, folyamatosan teszi, az első nap még elérhetetlen Daredevil máris nézhető például, szóval folyamatosan de szakaszosan töltik fel sz új kontentet, ahhoz viszont, hogy az amerikai kínálat felére elérkezzünk, ahol például Kanada vagy Mexikó is tart, évek kellenek.

screen_shot_2016-01-19_at_14_11_53.png   

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kong.Kinga 2016.01.19. 14:51:52

Mondanám, hogy kezdetnek nem rosssz, de mint látjuk, a környező országok jobban teljesítenek. Hívok egy Übert, és átruccanok Szerbiába.

netrion 2016.01.19. 14:58:04

"szóval folyamatosan de szakaszosan töltik fel az új kontentet,"

De mit kell feltölteni? Nincs már feltöltve a szervereikre? Vagy az a gond, amit olvastam, hogy külön szervereket telepítenek a szolgáltatókhoz tele filmekkel, hogy elég gyors legyen, és ne kelljen a fél világon át streamelni, és ez még nincs meg nálunk?

Szóval elsősorban technikai oka van, vagy inkább jogi oka, hogy minden országra külön le kell tárgyalni a jogokat? Ennek utánajárhatna a comment.com

Adam Free 2016.01.19. 15:04:39

pc-n/notebookon simán ki lehet játszani. hola! unblocker chrome-ban, beállítjátok US proxy-ra és kész.

sixx · http://comment.blog.hu 2016.01.19. 15:13:28

@Adam Free: azt lőtték ki pénteken, meg az összes vpn-t állítólag.
@netrion: jogi és technikai is egyszerre. az utánajárás meg elkezdődött, csak nem egyszerű egy olyan cég esetében, ami nem hajlandó kommunikálni.

worxland 2016.01.19. 15:13:46

Marad a fájlcserélő, ott kicsit jobb az arány.

2016.01.19. 15:16:25

Pár napja volt egy hír arról, hogy a Netflix ár napon belül fel fog lépni azok ellen akik kicselezik VPN-el az országok szerinti megszorítást (www.bbc.com/news/technology-35320436). Ehhez képest még nekem mindig működik a dolog. Kb már két éve használok egy fizetős (6 EUR/hó, garantált sávszél) VPN szolgáltatást + Netflixet Németországból (akkor még itt sem volt Netflix). A legszuperebb dolog a VPN + Netflix kombóban (+ érdemes egy DD-WRT router-t használni a VPN-hez hogy a smart TV vagy Chromecast azon át kapcsolódjon) hogy a világ teljes Netflix adatbázisát eléred. És meglepő módon nagyon sok jó film pl. nem érhető el USA IP-ről, de pl. holland vagy svájciról meg igen. :)

Ma reggel meg a BBC-n pont arról volt szó, hogy az EU fel szeretne lépni a cégek "geo-block-ingja" ellen, nem lenne rossz...

2016.01.19. 15:17:45

@sixx: még ma reggel is ment Németországból, UK-ra állított VPN-el a Netflix (hidemyass)...

rozsdamentes arcél 2016.01.19. 15:20:41

Netflixről szóló hír, és semmi "BRÉKING!!!!!!", meg index főoldalt beterítő óriáscikk? :)

dan72 2016.01.19. 15:27:41

@netrion: Ebben a cikkben van pár részlet, legalább a technikai oldaláról: index.hu/tech/2016/01/13/netflix_adatforgalom_netsemlegesseg/

Quicksilver 2016.01.19. 15:34:11

Viszont az ügyfélszolgálat abszolút készséges, chaten elérhető (angolul) és szívesen veszik ha kérsz tőlük valamit, megmondják lesz-e, kb. mikor és továbbítják a kéréseket a jelenleg elérhetetlen tartalmakra. Ugyanis a netflix ahhoz vesz jogdíjat egy adott területre, amit ott keresnek az emberek - ergo érdemes kérni tőlük amit szeretnénk látni. Minél többet, minél többször. (elérni őket a főoldal alján a Help Center -> Start live chat-nál lehet)

Darth Revan 2016.01.19. 15:34:58

Irorszagban 2012 ota van netflix es 50 %-on all a kinalat.
Persze ugyanaannyit kernek erte, mint az USA-ban.

Tom és Jerry fan · http://www.tomesjerryfan.hu 2016.01.19. 15:44:42

Amíg nincs Bud Spencer/Terence Hill összes magyar szinkronnal, addig nicns mi generálja a kritikus forgalmat ;)

Zephyrous 2016.01.19. 15:49:38

Nagyon megéri átállni warezről/torrentről a Netflixre!
Fizetni kell érte, szinkron nincs, felirat sincs vagy hiányos vagy hibás (csúszik), tartalom tizede vagy kevesebb.
Hát a hülyének is megéri nemde?!

2016.01.19. 15:58:13

@Zephyrous: tanulj meg angolul ;)

Nagykörúton túli magyar 2016.01.19. 16:16:53

@[HPhD]Blokkolnam: és akkor nem kell majd fizetni érte? És a tartalom is több lesz?
Nem hinném

Uzi 2016.01.19. 16:20:06

Azért fordítva is van, valami nincs US Netflixen, de máshol van. (Pl. Suits 4. évad, talán a magyaron is van perdig) Vagy a Hobbit első 2 része szintúgy.
VPN meg SmartDns letiltásból nem érzek semmit, mindkettő megy egyelőre... Remélem a bejelentés csak a tartalomszolgáltatók nyugtatására szolgált, de majd meglátjuk..

2016.01.19. 16:21:54

@krain: Ezt a szinkron hiányolására írtam. Az angol felirat természetesen hasznos annak aki nem anyanyelvi szinten van angolból (sok olyan film van, amit nem igazán értek felirat nélkül), ez sajnos általában csak angol nyelvű országokban érhető el. A tartalom meg elég tekintélyes ha VPN-t használsz... Kb olyan 15 EUR havi díjból eléred az összes ország tartalmát. Jó minőségben, legálisan (vagy nevezzük szürkének a VPN miatt)...

Persze ha 0 forintos megoldást szeretnél, akkor torrentezni érdemes...

scsaba1 2016.01.19. 16:23:36

@[HPhD]Blokkolnam:

A lényegen nem változtat. Ez így übergagyi. Az amerikai tartalom szűk 1/6-a, ha elérhető. Felirat és/vagy szinkron a holdban. (Össze sem lehet hasonlítani egy normális release-szel, ahol van angol és magyar hangsáv, angol ill. magyar felirat, forced felirat az arab vagy egyéb egzotikus karattyoláshoz.) Szóval nem ez fog véget vetni a torrentezésnek.

Uzi 2016.01.19. 16:25:06

@[HPhD]Blokkolnam: Próbáld ki a SmartDns-t is szerintem, sokkal kényelmesebb és gyorsabb mint a VPN - és megy olyan eszközről is, ami nem VPN-képes. meg olcsóbb is. (persze nekem is van HMA kontóm is)
Bár most érdemes lesz kivárni, melyik technológia marad meg, lehet saját Virtual Server-t kell venni inkább USA-ban és azon keresztül csinálni az átirányítást...

2016.01.19. 16:27:26

@scsaba1: na utoljára leírom: használj VPN-t. A felirat pedig ha van, akkor tökéletes, ha nincs (pl. találok egy amerikai filmet a norvég Netflixen, azon nem lesz angol felirat általában) akkor sajnos pedig nincs, ez így van.

VPN+Netflix kijön max 4-5 ezer HUF-ból (és ekkor már rendes gyors fizetős VPN-ről beszélünk). Ennyit simán elkölt valaki kábeltévére havonta, én inkább erre költök...

2016.01.19. 16:33:09

@Uzi: most egy Asus routert használok OpenWRT-vel, kényelmes, mert be vannak az általam elérni kívánt országok egy listába írva a routeren, és két kattintással tudok akár a mobilomról országot váltani. A chromecast pedig a router wifi-jére kapaszkodik, és azon megy a Netflix. Egyébként a VPN elég hasznos akár torrentezéshez is, kicsit több védelmet ad, itt Németországban eléggé necces a torrent :) A youtube-os országkorlátokat szintén ki tudom kerülni VPN-el, pl nagyon sok minden Mo-ról elérhető, de nem Németországból. Ja, és tudod nézni az Indafilmeken lévő magyar filmeket bárhonnan, még erre szoktam használni...

Uzi 2016.01.19. 16:33:52

@scsaba1: Véget vetni nem fog, de jelentősen csökkenteni fogja. Az USA-ban a netflix forgalma durván lenyomta már régen a torrentek forgalmát
bgr.com/2015/12/08/netflix-vs-bittorrent-online-streaming-bandwidth/

sixx · http://comment.blog.hu 2016.01.19. 16:36:58

a lényegen az nem változtat, hogy teljesen mindegy milyen tartalomól van szó, aki hozzászokott az ingyen cuchoz, az havi 3000 forintot sem fog kifizetni, még az amerikai mennyiségért sem. ez meg pitlákerség a maximumon, az meg az ostoba kivagyiság csimborasszója, amikor ere még büszke is a szerencsétlen.

Uzi 2016.01.19. 16:40:48

@[HPhD]Blokkolnam: Igen, de ha egy telített HMA szervert fogsz ki, akkor a minőség kicsit visszaesik. (Persze elég ha a VPN addig aktív, amíg elindítasz egy filmet, utána már nem csekkeli)

Privacy dolgokra persze VPN a megoldás meg olyan szolgáltatlásokra/országokra, amiket nem ismer a smartdns (azt is átpöccented mobillal, ráadásul szolgáltatásfüggően) - német Amazon prime a kanadai netflix-el, US ABC-bel és ezt egy 30 Eur Amazon Fire Stick-en futtatva a TV-n - ezt egyidőben a routeres trükkel nem tudod megcsinálni.

Ha meg van 2 Fire TV sticked, egyik foghatja normál DNS-el a német netflixet egyik hdmi porton, másikon meg mehet a smartdns-el az US...

netrion 2016.01.19. 16:41:12

@sixx: ez nincs így, ha eltalálnak egy megfelelő árat, akkor sokan lesznek úgy vele, hogy inkább kifizetik, hogy egy kattintással nézhessenek bármit, mint torrentezzenek. Persze mindig lesznek torrentezők, de a kényelemmel + elég alacsony árral (ami 3000 alatt lenne jóval, persze) sok embert ide lehetne terelni.

wiener 2016.01.19. 16:44:33

én átálltam aznap netflixre amikor elindult itthon de a család nagyon várja a feliratot legalább, arról nincs semmi infó hogy mikor lesz? legalább a filmekhez felrakhatnák, hiszen magához a kópiához létezik, jogtiszta meg minden, miért van japán meg szlovák felirat magyar meg sehol?
(arról nem is beszélve, hogy minden felület angol, milyen lokalizáció ez?)

sixx · http://comment.blog.hu 2016.01.19. 16:46:34

@netrion: havi 3000 alatt? ez most komoly? hova a pöcsömbe menjen még alá? a legolcsóbb csomag 2400 forint, az sok?

Sequoyah 2016.01.19. 16:57:14

Minden egyes film/sorozat sugarzasi jogait biztositani kell minden egyes orszagban. Nem egyszeru feladat, turelem.
Ha csak tarhely es savszelesseg kene akkor mar evek ota elerheto lenne minden mindenhol...

poolfanati 2016.01.19. 17:05:59

Habár nagyon örülök, hogy már itthon is elérhető, első nap óta meg van, használom is naponta, eléggé felemás eddig a Magyar Netflix. Először nagyon hiányoltam a Magyar feliratot, de végülis jól beszélek angolul, szóval inkább esti angol nyelvleckének tartom a netflixes sorozatot vagy filmet. Ami viszont zavar az a relative kevés tartalom. Értem persze ennek az okait, de eléggé elkapkodottnak tartom ezt az egy lépéses gyors terjeszkedést. Úgy látom, hogy inkább a mennyiségre mentek rá, mint a minőségre. Most perpill a HoC 4. évada miatt izgulok, hogy lesz e itthon is vagy arra is vonatkozik a Sony joga?

Hozzászólva a Netflix vs torrent vitához. Szerintem mindenhol van egy réteg, aki szeretne legálisan filmet, sorozatot nézni és zenét hallgatni. Hol nagyobb, hol kisebb ez a réteg. Én pl szeretnék legálisan filmezni, sorozatozni, de ez DVD filmeknél nálam csak a legnagyobb rajongásokra terjedt ki (pl. Star Wars, James Bond kollekciók vagy Pool mez, amit olcsóbban tudtam volna beszerezni a túrkálóból). Meg hiába van már torrent, még mindig van egy réteg, aki megveszi a zene CD-t, hogy ezzel támogassa kedvenc előadóját. Én ezért örülök a relative olcsó Netflixnek, mert most már legálisan és olcsón lehet ezt megoldani, pedig eddig sem féltem attól, hogy elkapnak.

Viszont még ha valaki meg is engedheti magának, hogy megvegyen filmet, CD-t vagy fizessen sorozatért, még mindig lehet, hogy nem lesz rá képes, mert az nem elérhető a hazájában, mert nem hozzák be (vagy csak késéssel) azt a sorozatot. A Magyar Netflix ezen is csak részben segített az egyelőre picit szűk kínálatával.

Ami még nagyon érdekes vita, sőt, szerintem még a torrent vs netflixnél is érdekesebb, az a Netflix/Amazon vs. tradicionális tévézés. Azt a piacot vajon mennyire tudja meghódítani?

poolfanati 2016.01.19. 17:07:51

@poolfanati: Ha valakinek szúrja a szemét a nagy kezdőbetűjű Magyar, annak elárulom, hogy nem "nagymagyar" vagyok, csak van valami hülye autocorrect az angol explorerben, ami kijavítja ilyenre. :D

BéLóg 2016.01.19. 17:50:48

@poolfanati: A csak-ot meg cask-ra... meg egymillió mást is.
Pl. innen lehet látni ki mi "alól" ír. Egyébként a dolgot ki lehet kapcsolni, csak aztán meg amikor kell, akkor be kell, szóval igazából szopantyú az egész kissé.
Szóval Magyaroknak külföldön cask ez van :-)

2016.01.19. 19:59:50

Nem dicsekvésképpen, de 170 sorozat nálam is van (NAS szerveren Synology DS1515+), sőt, szerintem jóval több. És filmekből 500 is biztosan van.

Szóval ahogy korábban írtam, nem fogok előfizetni a Netflixre, ha a feje tetejére is áll az Index.
Mert minek? Mire a Netflixen megjelenik egy film, én már régen letöltöttem egy torrent oldalról.
És mivel a letöltés nem illegális, így a Netflix nálam avétos...

chocco channel 2016.01.19. 20:06:45

Nekunk OTT Tv Box-unk van, ugyanazt tudja, mint a Netflix a kulonbseg, hogy nem havidijas hanem csak egyszer kell megvenni:-)

Igy gyakorlatilag barmilyen filmet/sorozatot meg tudok rajta nezni, es itt most tenyleg nagyon uj filmekre (is) gondolok. Egyebkent net kell hozza es SMART TV.

Szoval fogalmam sincs, hogy az ekberek miert fizetnek inkabb, hogy sorozatokat nezzenek amikor ezen barmikor megnezhetik havidij nelkul:-)))

2016.01.19. 20:11:19

@sixx:

"az havi 3000 forintot sem fog kifizetni, még az amerikai mennyiségért sem. ez meg pitlákerség a maximumon, az meg az ostoba kivagyiság csimborasszója, amikor ere még büszke is a szerencsétlen."

Köszi a véleményed, de én vállalom a pitlákerséget, és az ostoba kivagyiság csimborasszóját is, sőt! még büszke szerencsétlen is vagyok.
DE nem fogok előfizetni akkor sem.

1. Nem tudok angolul.
2. Magyar felirat nincs a filmekhez.
3. Mire megjelenik a Netflix adatbázisában a film, vagy a sorozat, addigra már láttam.
4. Egyéb ok az előfizetésre?
5. Na az nincs.

scsaba1 2016.01.19. 20:48:45

@sixx: Látom a lényeget fogtad meg... Itt majd' mindegyik szolgáltató (mobil, internet istenfasza), azt képzeli hogy negyedolyan szolgáltatást nyújthat ugyanannyiért vagy drágábban, mint "nyugaton", és ezért a seggünket kéne a földhöz verni örömünkben. (Egyébként szvsz. aránylag könnyen megegyezhettek volna legalább egy-két kultikus sorozat vagy film felirat.info-s fordítójával. Nem hiszem, hogy a szolgáltatás beindítása előtt ne tájékozódtak volna legalább minimálisan a magyar viszonyokról.) Egyébként van egy 38-as stoplis cipőm. Igaz a stoplik nincsenek rajta, a fűzők sincsenek meg(elvileg ha szétszedsz egy utp kábelt és felvágod fél méter hosszúra, akkor az pont jó lesz bele), talpbetétet sem tudok adni hozzá (ha minden igaz fél év múlva lesz) de 3 rongyért a tiéd... Nem érdekel? Ja hogy 42-es a lábad? Így sem érdekel? Dehát csak 3 rongy, ne legyél már ilyen szarrágó kelet-európai gyökér...

2016.01.19. 20:57:52

@sixx:
Én például hozzászoktam a torrenthez, mert nem volt kényelmes és megfizethető legális alternatíva, most viszont előfizettem a Netflixre (nyilván a 30 nap itán fizetem), mert sokkal kényelmesebb, mint a torrent. Nyilván, amíg kevés a tartalom, addig még a torrent is lesz mellette.

netrion 2016.01.19. 21:05:15

@sixx: a 3000 nem sok, ha csak az van előfizetve. De ha az ember egyéb tévét is akar nézni, pl. magyar csatornákat, meg olyanokat, amik kábelen vannak, de netflixen nem, stb. akkor már eleve van kábel előfizetése, és ez amellé jön, összeadódik. Szóval magában nem sok, más mellé még pluszban 3 ezer havonta viszont már sok lehet.

A több különböző előfizetés összeadódik, ami nem mindenkinek vállalható, ezért kérdés, hogy a jobbmódú rétegek önmagukban el tudják-e tartani a netflixet az előfizetéseikkel.

2016.01.19. 21:06:30

@chocco channel:
Mi a tök az az OTT TV Box? És mi az, hogy ugyanazt tudja, mint a Netflix? 100%-ban legálisan nézed vele online a filmeket?

2016.01.19. 21:11:22

@netrion:
De minek előfizetni hagyományos műsorra manapság, mikor a híreket hírportálokon lehet olvasni, és a hazai TV csatornák film és sorozat kínálata még ennél a herélt Netflixnél is rosszabb. Jó, esetleg akik sportközvetítéseket néznek, mondjuk nem tudom azok mennyire elérhetőek online.

A 3 ezer olcsóbb, mint egy átlagos TV előfizetés, és jobb is, ráadásul TV sem kell hozzá.

chocco channel 2016.01.19. 21:17:58

@nagybalfasz: az OTT TV Box egy Android alapu TV box ami tele van folyton bovulo filmekkel es sorozatokkal. Elvileg zene is van fajta de azt meg nem probaltam. Ezeket meg lehet nezni letoltes nelkul online, de eppen le is toltheted. 3 kep verzioban lehet nezni (ez tuti nem kepverzionak hivjak, hanem asszem felbontasnak:-))) viszont elengedhetetlen hozza a net.

Szerintem legalis, habar a Hateful Eight-et ket hettel az angol premier elott mar lattam, ahogy a Revenant-ot is:-) Rengetegen kerdezik, hogy legalis e, en is ezt kerdeztem a haveromtol amikor vettuk, de szerinte is legalis.

Egyszeruen az emberek nem hasznaljak mert nem tudnak rola, nincs reklamozna, ha mindenkinek lenne akkor bedolne a Netflix:-)))Szoval naponta frissul, de lehet rajta keresni is tehat regebbi filmeket is lehet talalni. Asszem az Android alapu telefonnal szinkronban van es igy telon is meg tudod nezni de ezt nem tudom biztosan mert Iphone-om van.

Egyebkent amig meg nem vettuk en egyaltalan nem neztem sorozatokat, de amiota megvan azota total rakkantattam a House of Cards-ra, meg a Walking Dead-re:-)))

Most arra vagyok iszonyu kivancsi, hogy az uj House of Cards ebben az evben jon ki szoval feltoltik e, vagy mehetek az amc-re nezni?:-))Ja egyebkent vannak rajta tv csatornak is, pl sport meg ilyenek de meg azokat sem probaltam, csak es kizarolag filmeket es sorozatokat nezek rajta. Egyebkent van rajta feszbuk, skype, mindenfele appok amiket en spec nem hasznalok de masnak erdekes lehet.

Nem tudom hol vettem Ebay vagy Amazon (vadi uj of korsz) es kb £60 volt. Asszem.

scsaba1 2016.01.19. 21:26:18

@nagybalfasz:

Azért valami display nem árt. A nagy költségvetésű, látványos filmeket, sorozatokat 720p és 40" alatt nehéz élvezni. Jó, egy "két egymást froclizó nyomozó megold egy bűnügyet" -típusú filmet megnéz az ember laptopon, de egy GoT-t nem már...

csiszi 2016.01.19. 21:27:09

Az mindegy, hogy hol regisztráltam a netflixre, ha vpn-t/smartdns-t használok, azonnal átugrik az adott országra?

scsaba1 2016.01.19. 21:35:14

@nagybalfasz: Másrészt pl. a Cool-on jön az X-akták, nagyjából egy időben az amerikai premierrel. Nekem ez Rékasi hangjával éget be a tudatomba a '90-es években, így nagyon valószínű, hogy szinkronnal nézem, pedig már vagy hat-nyolc éve nem nézek semmit szinkronnal. Vizilabda M4 HD-ben, természetesen. Szóval van még szufla a tévében.

Timster 2016.01.19. 21:36:44

@sixx: Igen, sok. Jó, hogy neked nem sok, de sokaknak sok.

Az amerikai átlagfizetés kb 2500 USD/hó (nettó), az kb 700 000 Ft. A magyar átlagfizetés meg 130 000/hó (nettó). Egy átlag amerikainak a netflix előfizetés a fizetése 0,42%-ába kerül, egy átlag magyarnak meg 2,3%-ba, akárhogy nézem ez több mint ötszörös különbség. Tized olyan színtű szolgáltatásért, ugyebár...

Kurvára nem mindegy, hogy ki mennyiből "pitlákerkedik".

Magyar átlagfizetés mellett tehát akkor kerülne annyira "nem sokba" a netflix mint amerikában, ha 546 Ft lenne a havidíj. Ez kb reális is lenne, ennyit már a legtöbben kifzetnének, még a most elérhető tartalom mellett is.

Szóval ha a netflix van annyira pitláker, hogy ugyanannyit kér tőlem, mint attól, aki több mint 5x annyit keres, miközben adni meg csak tizedét adja ugyanazért a pénzért, hát akkor büszkén leszek pitláker.

netrion 2016.01.19. 21:42:50

@nagybalfasz: én nem tudom, minek fizetnek elő az emberek, nekem jó sok éve nincs már kábeltévé előfizetésem, de mégis sokan előfizetnek, mert nézik a Sztárban sztárt meg ilyeneket. Ez a többség, és az a kérdés, hogy a meglevő előfizetésük mellé elfőizetnek-e majd a netflixre is.

Mellesleg ez a többség az, amelyik pl. elvárja, hogy szinkronos kapja a sorozatokat, meg a filmeket, mert a tévén nem akar olvasni nézés közben. Ez a másik szempont a plusz előfizetés plusz díja mellett, ami miatt kérdéses, hogy hányan fizetnek elő a netflixre, amin leginkább feliratos dolgok lesznek gondolom.

Szóval a netflix inkább a yuppie középréteg szórakozása lesz, akiknek van rá pénzük (vagy eleve nincs előfizetésük kábelre), és nem zavarja őket, ha feliratosan jön a tartalom. Nem tudom, ebből mennyi bevétel lesz, de a netflix nyilván hosszú távra tervez, nem gyors megtérülésre.

MAJD ÉN MEGMONDOM MI VAN 2016.01.19. 21:53:47

Miről beszélünk, miről????
3000 forintért kapjátok a tizen x százalékát az eredetinek, szinkron kuka, oké, felirat az ablakban, fasza, a minőség meg alulról karcolja a 720-at, LOL.
Torrentről 1080, Full HD, 87k, felirat, anyám kommentárja edition, stb...ingyé'.
És én vagyok a pitláker, mert nem vagyok hajlandó fizetni egy hulladék szolgáltatásért???
Miről beszélsz sixx???
Én huszat hagyok havonta a UPC-nél, de ők szolgáltattnak is öcsém, és kurvára nem baszna földhöz plusz háromezer...de egy ilyen gagyi szarért, mint ami jelen pillanatban a netflix kizárt, h 1 forintot is adjak.
Igen, inkább használom a torrentet. Nem tetszik? Nekem igen, és ez a lényeg.

Uzi 2016.01.19. 23:17:29

@csiszi: Igen, mindegy melyik országban vagy előfizető, amelyik régióban vagy fizikailag vagy logikailag azt a választékot kapod

2016.01.20. 10:03:12

@MAJD ÉN MEGMONDOM MI VAN: nem vagy pitláker, teljesen egyetértek veled, hogy aki nem tud angolul és nem szeretne VPN-el (stb) buherálni kicsit, annak sokkal kényelmesebb a torrent. Én pl meg nem lennék hajlandó szinkronizálva megnézni egy nem magyar filmet, persze azért vannak spec kivételek, ld Ford Fairlane kalandjai :D

De persze majd a magyar választék is bővülni fog folyamatosan. Én itt élek Németországban, és mikor elindult a helyi Netflix, nevetségesen kicsi volt a kínálat (ezért is kellett a VPN). Most egész komolyra nőtte magát már...

zolij 2016.01.20. 10:34:33

mondjuk ez a vpn meg smartdns annyiban mindenképp vicces, hogy gondolom nem ellenőrzi minden felhasználó mindig, hogy csak a netflixes forgalom megy-e csak rajtuk keresztül vagy esetleg véletlen minden más is. Egészen könnyen bele lehet hallgatni így a titkosítatlan forgalomba.

xálfegyver 2016.01.20. 11:24:01

Elég jól beszélek angolul az akcentusokkal sincs bajom mégis egy House of Cardsból kb semmit se értek magyar(!) felirat nélkül. Ezekután marad a fansub meg a torrent bácsi. Majd ha Netflix feliratot gyárt legalább a saját kontentekhez akkor megfontolom, hogy befizessek rá.

MadafakaJones 2016.01.20. 13:51:35

@chocco channel: Ezzel a TV Boxxal lenne egy kérdésem, hogy gyorsan rákerestem különböző oldlakon de olyanokat találtam ami egy Android felületet ad a TV-nek mindenféle elérhető szolgáltatással, Google Play, onnan letölthető alkalmazások, Youtube stb. Hogy lehet ennél a legújabb filmeket/sorozatokat nézni?

Üdv: Jones
süti beállítások módosítása