Nagy áttörés történt a köztévében az újévnek ezen a fagyos reggelén. Mivel az M1-et sokan azzal vádolják, hogy minden ott kiejtett és kiírt betűt alaposan megvizsgálnak, jóváhagyatnak, előzetesen cenzúráznak, és hogy a vendégek csak alapos szűrés után kerülhetnek be, eddig el nem tudtuk képzelni, hogy egy ilyen mondat bekerülhet az élő adásba, hogy
faszt akar már az a geci?
Márpedig ma reggel elhangzott, és nem is ez volt az egyetlen káromkodás. Oké, nem Simicska Lajos szállóigévé vált mondatát idézték, arról egyelőre szó sincs, hogy a köztévé hirtelen beszámolt az Orbán-Simicska harcról, amelynek hevében a vállalkozó káromkodva beszélt a miniszterelnökről.
Az érdem most Zacher Gáboré, a nemzet toxikológusa ugyanis a magyarok alkoholproblémáiról beszélt nem sokkal nyolc óra előtt. Zacher mondandójának lényege, mi is megírtuk az Indexen, az volt, hogy pár éven belül egymillióra nőhet az alkoholisták száma Magyarországon, átgondolt alkoholstratégia kellene.
A beszélgetés azonban ennél a száraz hírnél sokkal szórakoztatóbbra sikeredett szerencsére (itt megtekintheti, a beszélgetés a 46. percnél kezdődik). Zacher például elég szabad szájúan festette le azt a tipikus magyar alkeszt (az 50. percnél kezdődik), aki már délelőtt pohárhoz nyúl, amikor "beszarik" attól, hogy a főnök hívatja. Hiszen "faszt akar már az a geci?" című történetről van szó - hágott át minden nemzeti konzervatív társalgási szabályt Zacher.
A műsorvezető, Fábián Barna rutinosan lendült túl a dolgon: "lehet, hogy fizetésemelést akar". Igaza is van, minden gúny nélkül mondom, sokkal rosszabb és kínosabb lett volna, ha nyilvánosan elnézést kér az interjúalany szavaiért.
Zacher viszont felbátorodott, és hasonló szellemben folytatta a magyar alkoholisták elemzését. Egy másik típus Zacher szerint az a magyar alkesz, aki az alkoholból merít erőt az udvarláshoz (az 51. percnél). De idézzük inkább nemzeti közszolgálatilag:
A kislány ott van, de be vagyok szarva, sutty, két feles, odamegy. Bekapja a pozitív visszajelezést a kislány barátnőjétől: ez a csávó nem is olyan köcsög, mint valójában.
Zacher később még addig elment, hogy átvizsgáltatná az épületben lévők táskáját -erre sajnos nem került sor -, hogy kinél van "leszarom tabletta", vagyis olyan nyugtató, ami oldja a feszültséget, ha szükséges.
Hiszen Zacher szerint százezreknek, lassan millióknak Magyarországon alkohol vagy más nyugtató kell a feszültségoldáshoz. Nem tudnak olyan lazák lenni, mint egyszerű toxikológus a köztévében.
Flankerr 2016.01.03. 13:05:39
Leadfoot 2016.01.03. 13:23:23
A durva egyébként az, hogy őt hallgatva szinte teljesen evidensnek tűnik, amit mond, hiszen az ember sorra ismeri föl a tipikus fogyasztási/viselkedési formákat, következményeket, amiről Zacher beszél.
A "leszarom tablettáknál" maradva: pl. nekem is voltak kolléganőim, akik úgy ették az Advil-t, mint más az m&m's-t, néha még ittak is rá.
Sipovicsné Zahedli Krisztina 2016.01.03. 13:30:12
Meg érdemes ugye elgondolkozni a vicces weboldalakon, akikkel nem az a baj, hogy 20 éves "poénokkal" meg képekkel operálnak, hanem hogy van egymillió követőjük, és az alkoholizmust egészen vicces dologként, valamiféle humorforrásként állítják be (igen, rád nézek, Tibi atya).
PiszkosFreddy 2016.01.03. 13:42:08
Próbáld meg a helyzetébe képzelni magad,a mindennapi reménytelen kínba,fosba és hányásba, amihez képest Sziszüphosz napi tevékenysége jutalomüdülés.
Volt -e már olyan igazi,hosszútávú kapcsolatod alkoholistával/alkoholistákkal ?
De nem csak olyan "a szomszédban lakott régen egy" jellegű,hanem barát,vagy családtag, akinek az önkéntes leépülését,saját mocskában fetrengését mindennap végig kell nézned, megszenvedned ?
Erről igazán árnyaltan,cizelláltan nem lehet beszélni,mert akkor nem mondasz igazat, ill. nem feded fel azt a poklot,amibe leereszkednek ezek az emberek - beteg,és ápoló oldalon egyaránt.
városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2016.01.03. 13:46:50
városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2016.01.03. 13:48:39
OkoskaTo:rp 2016.01.03. 13:55:04
civil polip 2016.01.03. 13:59:40
TheBeardBard 2016.01.03. 14:01:30
Sajnálatos lenne, ha ezután valami fontoskodó potenát kiadná napiparancsba, hogy ezt az alakot akkor többet nem hívjuk, mert valóban fontos dolgokról beszélt.
Szalacsi_Dezső 2016.01.03. 14:03:10
vitorla100 2016.01.03. 14:06:21
André Goodfriend 2016.01.03. 14:08:20
brlv24 2016.01.03. 14:09:48
brlv24 2016.01.03. 14:11:20
Akkor Te se a problémát, se az interjút nem érted!:)
pickdown 2016.01.03. 14:16:35
Ne bántsd.Jó ember.
autosvilag.com 2016.01.03. 14:18:13
Leadfoot 2016.01.03. 14:19:06
pickdown 2016.01.03. 14:20:38
A valóságot tárja az emberek elé,úgy ahogy van.!!!!Az élet ilyen,ahogy kifejezte magát.
És ha csúnyán beszélt,akkor mivan?Kit kellene megvédeni a csúnya szavaktól?Gyerekek nem nézik,az öregek meg nem hallják.
Baluci 2016.01.03. 14:21:10
Csak tizedannyi energiát fektetnének a piálás elleni harcba, mint amit a bagósokkal művelnek, már sokkal jobb lenne! Én sokkal szarabbul érzem magam egy alkesz, mint egy dohányos társaságában!...
pickdown 2016.01.03. 14:21:46
kerekes pereces 2016.01.03. 14:24:28
Netuddki. 2016.01.03. 14:37:26
Tsteinar 2016.01.03. 15:00:08
Sipovicsné Zahedli Krisztina 2016.01.03. 15:12:30
lipicai menés 2016.01.03. 15:34:52
Bergyilkos Bohoc 2016.01.03. 15:34:56
Tsteinar 2016.01.03. 15:43:53
Mercel 2016.01.03. 15:45:23
Okoska..
Zacher Gábor pontosan az az ember aki nem csak abból él, hogy szenvedélybetegeket gyógyít hanem pont, hogy kutatja az okokat és a miérteket.
Ezenkívül Ő az ember aki nem írja le automatikusan azokat az embertársait akik valamilyen függőségben szenvednek - szemben az állami tisztségviselőkkel és véleményformálókkal.
Csak, hogy tudd kiről beszélsz ha már bloggerként is futtatod magad a hozzászólásaidban:
divany.hu/kolyok/2015/02/04/nna_fiam_mit_adott_neked_a_cucc_zacher_gabor_interju/
hu.wikipedia.org/wiki/Zacher_G%C3%A1bor
Nyilvánvalóan megvan a kellő intelligenciád, hogy rájöjj arra, hogy ostobaságot írtál.
"Nyilvánvalóan.."
sparhelt 2016.01.03. 15:47:38
Kit fognak ezért kirúgni?
Ki fogják-e őt rúgni?
Hogyan számol el a doktor úr majd a lelkiismeretével?
Na, most már úgyis mindegy!
UFP P 2016.01.03. 15:49:54
rockjano 2016.01.03. 15:56:33
Sipovicsné Zahedli Krisztina 2016.01.03. 16:07:39
Na, a rajongói többsége kb. ennyire veszi komolyan.
Ráadásul a Tibi atya mögött álló ember(ek) maguk is szeszesitalt árulnak, az se az oldal görbe tükör jellegét erősíti, valljuk be...
rockjano 2016.01.03. 16:08:07
Cyberkid Gábor Katona 2016.01.03. 16:16:09
Leadfoot 2016.01.03. 16:16:17
Sipovicsné Zahedli Krisztina 2016.01.03. 16:25:26
Célkereszt 2016.01.03. 16:32:52
2016.01.03. 16:35:44
tomcsi71 2016.01.03. 16:41:15
Tsteinar 2016.01.03. 16:49:19
csak egy néző 2016.01.03. 16:51:11
"Az okokat persze nem ketesi ez a tortanevű kókler."
Várjuk tőled az okokat.
2016.01.03. 16:51:46
Nem feltétlenül, mivel van aki lavinaszerűen alkoholista, elkapja a gépszíj és egy hétig egyfolytában iszik, utána meg hetekig semmi, teljes absztinencia. Mások napi rendszerességgel nyomják, sosincs szünet. Meg a kettő között is lehet cifrázni, úgyhogy sokfélék vagyunk....:-)
Kegy 2016.01.03. 16:54:45
Tsteinar 2016.01.03. 16:56:28
Leptis Magnaq 2016.01.03. 17:03:00
v2peti 2016.01.03. 17:06:19
Gza 2016.01.03. 17:18:48
Tibi atya pedig egy brand, egy jól felépített üzleti vállalkozás.
sunblind 2016.01.03. 17:21:40
HaKohen 2016.01.03. 17:22:19
Szvsz @Leadfoot: azt akarja mondani, hogy ne etesd az olyan trollokat, mint
@bértrollbosszantó_kovi1970: @UFP P: @Cyberkid Gábor Katona: @Tsteinar:
Ilyenkor mindig azon töprengek, hogy ezeket a kollégákat fizetik-e az ilyen szövegekért avagy alapból ilyen ostobák és rosszindulatúak?
És nem, nem tudom eldönteni.
Hülye aki elolvassa! 2016.01.03. 17:23:52
A bort is túltolták, ma már alap, hogy aki ad magára kirak a lakásába egy borhűtőt és naponta bedobnak este az asszonnyal egy üveg bort. Az is alkoholizmus Pajtikáim!
dzsedi 2016.01.03. 17:25:31
rohattsok adó van a szeszen nyominéni.
2016.01.03. 17:31:28
Én is megiszom a magamét, sőt.
Szerintem onnantól gáz a dolog, ha valakiben már munkál a lelkiismeret furdalás, a félelem attól, hogy visszafordíthatatlan a folyamat.
Ha lenne ilyen "központi szerv", sok fegyverük nem lenne azon kívül, hogy próbálnák elrettentő példákkal bizonyítani a romboló hatást, lásd. cigisdobozokon tüdőrák, stb.
Mivel jövedéki termék, így az államtól igazi segítségre nem számíthatnának, csak a látszat fenntartására menne el az energiájuk.
dzsedi 2016.01.03. 17:33:27
két embernek három és fél deci bor napjában, a csigazabáló francóz étkezésenként iszik ennyit. maragyámá a marhaságoddal.
Sipovicsné Zahedli Krisztina 2016.01.03. 17:33:35
csak egy néző 2016.01.03. 17:39:31
Hát ez az. a városjáró a Zahernak hányja a szemére, hogy nem keresi az okokat, pedig igen.
Az okokat a kormány munkájában kell keresni.
youtu.be/VfmzL2pSbyM?t=1886
www.youtube.com/watch?v=2mD1Yfytsww
fidesz maszop dk egykutya 2016.01.03. 17:40:11
Cyberkid Gábor Katona 2016.01.03. 17:42:19
Mindenki abból és, amiből tud.
Én troll vagyok.
Bocsánatot kérek.
BénaBéni 2016.01.03. 17:45:22
takingsider 2016.01.03. 17:50:48
Gza 2016.01.03. 17:55:56
Teljesen igazad van: egy ilyen csoport kezében valószínűleg még akkora hatalom sem lenne, hogy bárhova bármit kiírhasson. Viszont Zacher Gábor is mondta az interjúban, hogy egy ilyen program felfutásához kb. 50 év kell. Véleményem szerint a közgondolkodásnak kell megváltoznia elsősorban, és az majd viszi magával az állami hozzáállást is. Olyan "apró" gondolkodásbeli változásokról beszélek, mint például, hogy a társadalom kezelje végre betegségként az alkoholizmust és a nikotinfüggőséget is, és legyen az egy természetes reakció, hogy ha elszívok napi két doboz cigit vagy megiszom napi 1 liter vodkát, akkor irány az orvos, mert beteg vagyok. Pont olyan beteg, mint aki mondjuk influenzával vagy egyéb más problémával megy el a háziorvosához. Tudom, hogy jelenleg ez egy teljesen utópisztikus gondolat, de ezt egy távlati célként fel lehetne vállalni. Az állam kiesett adóbevételeit pedig a csökkenő tb kiadások kompenzálnák később.
profilo 2016.01.03. 18:04:58
:DDD
sakk-matt...
É2I 2016.01.03. 18:08:03
Sajnos képtelen vagyok nem visszaesni és ezért senkit sem okolok, magamon kívül.
Viszont, ahogy látom magam körül egyre többen esnek ebbe a betegségbe. Keresve a hibát az látszik kikristályosodni, hogy az elmúlt 20-25 év tette meg a hatását. Igen, az a létbizonytalanság ami generálódott. Az átkosban érdekes módon sokkal több mosolygós arcot láttam és kevesebb volt az idegbeteg, "gecizős" ember.
Persze ezt nem rovom fel senkinek, próbálkozok, csak ugye nehéz úgy, hogy a körülményeket nem tudom megváltoztatni.
Ja és ne jöjjön senki a pszichológiával: annyi pszichológussal, pszichiáterrel, addiktológussal beszéltem már erről, hogy csuda. De lehet, ha 1-2 politikust/oligarchát/főnököt és slepjét alaposan elgyepálhatnám megnyugodhatna a lelkem...fene se tudja.
Én tovább próbálkozok így bezárva a négy fal közé, elmélkedve azon, hogy is lépjek ki a pöcegödörből.
É2I voltam az addiktológiáról.
profilo 2016.01.03. 18:08:17
Hát ja...
Valaki régen azt mondta nekem, hogy az alkoholfogyasztásnak van határa. Célom lett, hogy ezt a határt átlépjem. Mára, büszkén mondhatom, hogy kettős állampolgár vagyok.
:)
csak egy néző 2016.01.03. 18:12:38
Ezek szerint Magyarországon már 1 millió kettős állampolgár van? DDD
É2I 2016.01.03. 18:15:28
É2I 2016.01.03. 18:16:41
É2I 2016.01.03. 18:20:49
profilo 2016.01.03. 18:28:49
yes
2016.01.03. 18:30:42
Nem tudok olyan államot elképzelni (máshol sem), amelyik képes ilyen hosszú távon "befektetni" az egészségbe. A rövid távú érdekek, lobbik kizárják bármely politikus számára, hogy 3, de max. 4 cikluson túl tervezzen bármilyen kérdésben. És azok még felelősnek mondhatóak a mieinkhez képest, akik javarészt hétről hétre ötletelnek, pártállástól teljesen függetlenül, mondván hátha bejön...Egyszerűen nem ilyen a világ, lásd klíma, kőolaj, atomenergia, stb.
Ergo: mindenkinek a saját erejéből kell ezt a problémát megoldania, hiszen javarészt a saját hibájukból kerültek ilyen helyzetbe.
Míg az influenzát elkapod a metrón, akaratod ellenére, az alkoholisták, nikotinfüggők döntő többségét nem kényszerítette senki, hogy liter vodkákat igyanak, dobozokkal szívjanak naponta.
Az meg már milyen lenne, ha a cigisdobozok mintájára, a páleszes üvegek cimkéjén (a jobbak 20000 Ft/fél liter!!!) mondjuk egy jó nagy hányás képe lenne elrettentő példaként -:)
PiszkosFreddy 2016.01.03. 18:57:14
Talán Skandináviában, vagy Beneluxiában....mert azok egy szemét,undok szociális hálóval rendelkező nyugati foslékországok.
Népünk Vezérének alapelve,hogy a szenvedélybetegek oldják meg a saját problémájukat,azaz pld. az elhízott embert konkrétan haza kellene zavarni,hogy otthon,vagy a munkahelyén gyógyuljon meg.
A súlyosabb gondokról már ne is beszéljünk.
@civil polip: Valszleg félreérthető voltam,ezért elnézésedet kérem.
Megpróbálom profánabbul: biztos,hogy ebben a riportban a legnagyobb gond az inkriminált két szó elhangzása volt, és nem maga az az egyre mélyülő társadalmi probléma,ami miatt (az alkoholbetegek lehetséges személyiségtorzulását szemléltetve) ezt kimondta az orvos ?
Nekem az az érzésem,hogy úgy hagyták magára az állampolgárokat,a társadalmat a vezetői,hogy közben egyre növekvő terheket raknak a nyakunkba, nekünk kötelességünk az államról gondoskodni, de ő meg azt csinál,ami éppen jólesik neki.
De mi csak rugózzunk itt két szabad szájú szó elhangzásán.
Az, hogy az egészségügyön kívül még sok minden megszűnőben,amire senki sem számított, és úgy általában okkal pesszimistán látjuk a jövőt, az szinte lényegtelen.
Véletlenül rábukkantam egy szövegrészletre,idecsatolom:
A Tax Justice Network adatai szerint Magyarország méretéhez és tőkeerejéhez képest példátlanul nagy veszteségeket szenvedett az elmúlt évtizedekben az offshore jelenség miatt. 242 milliárd dollár magántőke – a teljes magyar államadósság két és félszerese – került offshore számlára. Az összeg abszolút mértékben is hatalmas: ezzel a világranglista 12. helyét foglaljuk el. Európából senki nem előz meg bennünket.
Ez azért már valami, nem de ?
bitond 2016.01.03. 19:01:12
UFP P 2016.01.03. 19:09:04
PiszkosFreddy 2016.01.03. 19:13:34
"áthágott minden nemzeti konzervatív társalgási szabályt"
.....brühühühühü....telesírtam egy százas papírzsepit.
A szenvedélybetegek a szenvedélyük tárgya nélkül "Nem tudnak olyan lazák lenni, mint egyszerű toxikológus a köztévében"
...na,most már tudni fogja Zacher,hol a helye...meg úgy egyáltalában: ezek a problémák nincsenek is.
Meg úgy általában minden a legnagyobb rendben !!!
z0ty 2016.01.03. 19:14:42
Nbl 2016.01.03. 19:14:50
Nbl 2016.01.03. 19:20:19
Egyébként meg, honnan tudjátok, hogy nem azért hangzott el az egész gecizés, hogy a szót visszahozzák a köztudatba (mármint hivatalosan), aztán meg rehabilitálják? Jól kihúznák a méregfogát az egész Simicska vs Orbángeci konfliktusnak ... ha ügyesen csinálják (a fityeszesek sötét kommunizmustól lenyúlt módszerei alapján simán meglehet, h így lesz), végül maga a szó (addigra pozitívra fordított) jelentése fogja determinálni, ki is a duplajó és ki a duplanemjó az imént említett háborúban.
Csak azt lenne jó tudni, h akkor Óceániával vagy Eurázsiával állunk háborúban?
Nbl 2016.01.03. 19:22:06
Mercel 2016.01.03. 19:35:58
Ezzel együtt lehetett volna Zacher szalonképesebb is nyilván, ha másért nem hát azért mert a "köz"tévé nézői nagyrészt a retardált kiscsirke szellemi színvonalán rekedtek és ők lehet, hogy lemaradtak az első gecinél.
Ergo bármennyire is igaz volt amit Zacher mondott de áttetelesen a saját hitelességét rombolta.
Amiért kár mert ritka jó szakember és nincsenek sokan akik a függőségekből fakadó defektusokat gyógyítani próbálják.
dr. v.b.1990 2016.01.03. 19:50:31
_Neville 2016.01.03. 19:51:47
TheBeardBard 2016.01.03. 19:59:18
2016.01.03. 20:07:25
Sixx írta volna ezt a blogot?
Ez biztos?
Mercel 2016.01.03. 20:16:11
Jahh annyiban jogos, hogy ezt a posztot most nem Sixx írta - de tekintettel arra, hogy amíg nem nézett apai örömök elé (hehe kis Sixx vagy Sixxina amúgy?:D) addig a comment blog és az mtva ...sztatása is összeforrt a nevével, így nem tévedtem akkorát.
Főleg, hogy így visszaolvasva egy szóval sem mondtam, hogy ezt most ő követte el - :)
2016.01.03. 20:18:07
Isten tüzes ostora 2016.01.03. 20:19:19
2016.01.03. 20:24:02
Persze, ismerem a "munkásságát", így valóban lehet áthallás ezen blog és közte. Ha más nem is, talán annyi, hogy biztos Ő is iszik, mint a gödény... :-)
Bakker, most megint le fog tiltani, ahogy szokott.
Gza 2016.01.03. 20:49:05
Tök jó dolgok, amiket mondasz, viszont én úgy gondolom, hogy legyen bármilyen ellenszél, akkor is el lehetne indítani valamiféle kezdeményezést, ami egy nagyon lassú, de konzisztens fejlődéssel értékelhető eredményeket érhet el hosszú távon. Tény, hogy ma ezt politikai (állami?) támogatással egyszerűen lehetetlen megtenni, hisz, ahogy te is írod, a politikusok általában politikai ciklusokban gondolkodnak, és képtelenek egy igazi hosszútávú stratégiát bármiben kidolgozni.
Hangsúlyozom, nem értek a témához; de biztos vagyok benne, hogy léteznek olyan emberek, akik ezt a kezdeményezést felkarolnák.
A metróban összeszedjük az influenzát, ez egy jó példa volt. Tudatosan sarkítani fogok, de az alkohol és a nikotinbetegség is hasonlóan terjed: Kocsmákban, házibulikban, "emberről-emberre", "na igyál már egyet/szívd el ezt a cigit...mert ha nem, akkor nem is vagy férfi/jó csaj/bármi", véleményem szerint ez a két betegség a szocializációs igényeinkkel együtt hasonlóképpen virálisan terjed, mint bármilyen "átlagos" betegség. Ezért is kellene őket ugyanazon a szinten kezelni szerintem.
civil polip 2016.01.03. 21:00:31
Petiie 2016.01.03. 21:01:52
(Megjegyzem, tök jogosan :))
huarenbi 2016.01.03. 21:16:34
Viszont ez semmit nem von le abból amit mond. Amit például itt a sorozatfüggőségről magyaráz azt magamon is észrevettem. Tanári a csávó!
Ancilla 2016.01.03. 21:35:32
Summa summárum: Zaher nyilatkozatában a nem túl szalonképes szavaknak stilisztikai funkciója volt!!!
showtimes 2016.01.03. 21:37:04
www.facebook.com/919849161427253/photos/pb.919849161427253.-2207520000.1451853347./940250272720475/?type=3&theater
Ted Voland 2016.01.03. 22:09:38
Ancilla 2016.01.03. 22:13:43
TVH 2016.01.04. 02:43:57
Ejkekjetter 2016.01.04. 05:10:29
Zacher meg minden mondtata végén elmondhatná, hogy UFF, olyan geci igaza van mindig, gecik!
Bikli néni 2016.01.04. 05:59:09
Mellesleg van egy szuper könyv, amiben ő beszél a munkájáról, a függőségekről (a milyen hálót sző a pók különféle szerek -a koffeint is ideértve - hatása alatt, na az a fotósorozat prájszlessz), ezt a könyvet kellene olvastatni a fiatalokkal.
antiszociál 2016.01.04. 06:52:32
Torta nevű kókler, mi ?
A kis lelked egy hétig nem bírná azt ami a toxikológián megy.
városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2016.01.04. 08:17:51
városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2016.01.04. 08:18:55
Benzoylmethylecgonine 2016.01.04. 08:41:38
A piagyáros meg ne keresse az önigazolást, pláne ne egy ilyen vedelős nációban. Az egymillió alkesz országában nem kéne propagálni és ideológiát gyártani a iszákosságnak. Szív- és érrendszeri betegségek terén (ami ellen véd elvileg a jó minőségű alkohol) pedig ugyanúgy ott vagyunk a csúcson, szóval ez mellément. Talán az elhízásról, a szénhidrát- és zsírdús zabálásról meg a cigiről kéne lemondani a vedelés mint szokás kötelező felvétele helyett.
csabsz13 · http://www.fcstpauli.com 2016.01.04. 10:06:22
1. szerhasználatnak hívta az ivást (mert pontosan az)
2. úgy hívta a közszolgálati tv-t, hogy királyi tv. a királyi tv élő adásában!!! imádom a fickót! :-D
antiszociál 2016.01.04. 11:01:32
Neki az a dolga hogy úgy álljon hozzá, mit lelkizzen, az a Csernus dolga.