Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A köztévénél a legalapvetőbb emberi értékek is hiányoznak

2015. december 23. 09:18 sajó d. 74 komment

10671713_cd0a6d178e8c8dee7f8c23b68b382109_x.jpg

Nagy leépítések történnek az MTVA-nál, aminek köszönhetően a közmédia megvált a Ridikül beszélgetős műsort is vezető Jakupcsek Gabriellától. A Blikk mai száma azt írja, hogy a műsorvezetőnő teljesen belebetegedett a hírbe és már a hangja is elment. Azt is elmondta a napilapnak, hogy még senki sem kereste meg, így arról sem tud semmit, hogy külsősként folytatná. A Blikk szerint a leépítések mögött fiatalítás állhat vagy a stúdiófejlesztések miatti milliárdos költséget kompenzálása.

Jakupcsek havi fizetését a Blikk két-másfél millió közé teszi, ami egy iparági szakértő szerint úgy nem is kifejezetten sok, hogy havi 29 adásban látható. Azonban nem Jakupcsek lehet az utolsó kidobott ismert név, állítólag a távozók között lehet Nika György, Bálint István, Sípos Juli és Várkonyi Benedek is.

A Bors már arról ír, hogy a köztévé annyira elegánsan intézte Jakupcsek kirúgását, hogy még várták a Ridikül forgatására vissza, ahonnan sminkben hívták ki átvenni a felmondását. A stúdióban még ott ült Varga Győző az Irigy Hónaljmirigyből, aki a Ridikül meglepetésvendége lett volna, de Jakupcsek - érthető módon - a felmondólevél kézhez vétele után már nem ment vissza a forgatásra. Varga Győző egyébként a Borsban le is nyilatkozza, hogy mennyire felháborítónak tartja a Karácsony előtti kirúgásokat és ahogyan Jakupcsekkel bántak. Szerinte

ebből is látszik, hogy dilettánsok dolgoznak a köztévénel.

Jakupcsek kirúgásával kapcsolatban Sebestyén Balázs is megszólalt, aki nagyon kemény szavakkal küldte el a fenébe az egész állami médiát, úgy ahogy van.

Rossz, nézhetetlen, fos, műsorokat gyártanak, mert azt gondolják, hogy ez a közszolgálat. Amikor csúsztatni kell, amikor hazudni kell, amikor mást kell mondani, mint a valóság, az megy. Amikor emberségesen kellene bánni valakivel, az nem megy

- mondta Balázs a Morning Show-ban. A Blikk azóta megszólaltatta Novodomszky Évát is, aki egyelőre nem tudja, hogy kirúgják-e vagy sem a köztévétől.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

netrion 2015.12.23. 09:40:51

Tényleg furcsa, hogy ha már kirúgások, akkor miért nem lehet legalább a következő év elejére időzíteni, nem karácsony elé. Vagy ennek valami számviteli oka van? Le kell zárni az évet, és akkor egyszerűbb lekönyvelni, ha eleve át sem viszik őket jövőre? Persze ez sem menti őket, ha ilyen szempontokat helyeznek az emberi szempontok elé

AttilaBeregi 2015.12.23. 09:44:40

nem féltem a Jakupcsket, biztos lesz felkérése.
De ez, hogy ünnepek előtt 3 nappal, levélben, műsor közben kirúgni valakit. na ez szimpla bunkóság

Transylvanianmixedgrill 2015.12.23. 10:00:25

Nekem már eleve az érthetetlen volt, hogy adhatta a nevét és arcát Jakupcsek ehhez a leplezetlen kormánypropaganda tévéhez! Jakupcsek ne lett volna csókos fidesz lieblinget. Sajnálom, hogy kegyvesztett lett, de hát ilyen a propagandisták sorsa....

Transylvanianmixedgrill 2015.12.23. 10:04:54

@Transylvanianmixedgrill: Helyesbítek: ! Jakupcsek ne lett volna csókos fidesz liebling?

altimus 2015.12.23. 10:09:26

@AttilaBeregi: miert, akar egy sms-t is kuldhettek volna. arra is volt mar pelda, hogy sms-ben rugtak ki dolgozokat.

cukkmukk 2015.12.23. 10:14:32

Csak elegánsan, úriember módjára, ahogy szokták.

wiener 2015.12.23. 10:17:30

én örülök neki, elviselhetetlen volt,
kapcsoltam el a tv-t ha megláttam

inkábbkeddenvásárolj 2015.12.23. 10:18:15

Ki szoktak rúgni másokat is a munkahelyükről. Csak azok a tízezrek nem kerestek havi 1-2 milliót, így aztán őket nem szoktuk sajnálni.

diófa utca 2015.12.23. 10:19:18

aklk 100ezrekért güriznek és kiteszik őket azokért senki sem sir..Jakupcsek majd csak talál magának munkát,had ne sirjak érte

thrstjjtrt 2015.12.23. 10:24:01

@diófa utca:
Közszereplő és mivel ez egy ilyen vonzatú blog, ezért írnak inkább róla, mint a gyárból kirúgott emberekről.

korupisti 2015.12.23. 10:27:10

Jakupcsek havi fizetését a Blikk két-másfél millió közé teszi, ami egy iparági szakértő szerint úgy nem is kifejezetten sok, hogy havi 29 adásban látható.
"Aranyos" kijelentés!
Nemrég olvastam valahol, hogy egy orvos, részben vállalkozóként 300 órára 980000,- azaz
kilencszáznyolcvanezer forintot keresett.
Tessék mondani mihez képest és mennyi a nem is kifejezetten sok? Nem létezik, hogy 29 adásba került műsorért 300 órát kelljen dolgozni, hiszen az a műsor vendégeinek is elfogadhatatlanul sok időt jelentene. Háááát, nem is tudom.

diófa utca 2015.12.23. 10:29:07

@momori:

igen tudom
ilyen a mai világ
aki az utcán hal meg le van szarva,milliókat keresö közszereplökért meg kiállunk

korupisti 2015.12.23. 10:33:32

@korupisti: Bocsi, de kimaradt: Először MTV, azután TV2, azután ejtőernyő a "közTV"-be, valószínűleg a jobb életkörülmények , és/vagy a "nívós szakmai előmenetel" érdekében, azután
romló kilátások, azután külsősként TB+adó+járulékok, persze annyival magasabb számla, azután hősünk a pénzénél lesz megint. Fog ez menni!

Rongy Elek 2015.12.23. 10:39:22

Örömmel látom, hogy ez itt nem Kelet Európa, hanem Nyugat Ázsia. A mi Viktorunknak ehhez kell igazodnia. Tőlünk nyugatabbra 3-4 ezer eurós fizetésen nem csámcsognak fröcsögő nyállal, de ugye mi magyarok vagyunk és nem az bánt, hogy mi szarul élünk úgy átlagosan, hanem az, ha valaki mégse olyan szarul fizetett mint a kedves nem sajnálkozó díszmagyar kommentelők.

sunblind 2015.12.23. 10:40:36

Haver anyukáját egy kitűnő fővárosi kórházból küldték el két hete.
Azóta a négy ápolót igénylő osztályon, az eddigi három helyett már csak kettő dolgozik, napi végkimerülésig.
Havi 115ezret keresett.
A rendszeres túlórák nagyon ritkán voltak rendezve.

Benzoylmethylecgonine 2015.12.23. 10:41:36

Szerintem mindegy, hogy mennyit keresett, nem fair senkit sem így és ilyenkor kitenni, és én sajnálom Jakupcseket. Ezen kívül mindenki a maga szintjén szenved, tehát Jakupcseket ugyanúgy megviselheti egy ilyen kirúgás, mint az egyszeri embert.

Ugyanakkor ne tegyünk úgy, mintha csak a közmédia csinálná ugyanezt. Számos multinacionális cég játssza el - főleg a kereskedelemben -, hogy január 1-jével (ünnepi roham vége) válik meg a dolgozóitól, és rendszerint az utolsó napokig dolgoztatják őket, nehogy szó nélkül lelépjen előbb. Még etikátlanabb is, mert ott biztos lesznek anyagi gondok...

Csapee 2015.12.23. 10:42:17

@korupisti: Bocsi de miért nem defibrillátorban számolsz, annál demagógabb mostanában nem volt. :) Nem ő keres sokat hanem az orvos keveset. Orvosból van 10-20e műsorvezetőből 200-300, kereslet- kínálat.

autumn33 2015.12.23. 10:44:34

Balázsnak igaza van... Konkrétan a Ridikül volt ez egyetlen köztévés műsor, amit néztem, a többi számomra is nézhetetlen. Sokunknak fog hiányozni ez a műsor... :/ Abban nem kételkedem, hogy Gabi talpra fog állni, majd valamelyik kereskedelmi csatorna biztosan kapva kap utána.

Szerintem itt most leginkább nem is azon volt a hangsúly, hogy elveszítette a munkáját, hanem azon, hogy ezt milyen módon közölték vele. (Jó, nyilván az sem érthető, hogy eleve miért kellett kirúgni, mikor ő volt a köztévé egyik legismertebb arca...) Akármennyire is a pénz körül forog a világ, nem kellene közben elfelejteni emberségesnek maradni egymással szemben. Na ők most emberségből megbuktak...

antiszociál 2015.12.23. 10:45:01

Szeretlek Magyarország !
Csiszár mit pojácáskodott Jakupcsekkel, most nem áll ki mellette ?
Tényleg a húzó neveket kell röppályára állítani, és a tehetségtelen fiatal amatőröket pakolják a reflektorfénybe ?
Nem néztem ezt a fos csatornát, még a Forma 1 sem érdekel, de hogy tele van dilettánssal a köztévé és a kormány, azt még a birkák is tudják.
Az az érzésem hogy ezekkel az emberek tűrőképességét tesztelik, és direkte provokálják a népet, hogy mi azt teszünk amit akarunk, itt leszünk 30 évig és ti csak bégettek, nem mentek ki az utcára, mert már azért böribe rakunk ha lájkolsz egy oldalt a facsén .
Észak-Korea szeretlek !

Boka1 2015.12.23. 10:51:36

Azt nem értem, hogy miért van valaki állandóra bejelentve egy céghez. Miért nem kötnek egy-egy munkára szerződést? Az növeli a versenyt . Így kellene az orvosokat is alkalmazni, akkor nem ölnének meg ennyi szerencsétlen beteget. Ami ( magyar ) állami, az szar.

Figyuzzka 2015.12.23. 10:54:02

Nem akkora dráma az ügy, mint amit csinálnak belőle...
Másokat is kirúgnak manapság, és nem is kerestek annyit, mint pl Jakupcsek, szóval nekik nagyobb gond ha nincs melójuk...

netrion 2015.12.23. 11:12:47

@antiszociál: a lengyeleket érdemes megnézni, azok kimennek tüntetni, és még csak nem is olyan miatt, hogy kórházak stb, hanem már az alkotmánybíróság átalakítása miatt is. Nálunk meg nem mozdul senki, akkor sem, ha romos kórházba kell járnia. Teljes a bénultság.

antiszociál 2015.12.23. 11:24:55

@netrion:

Sőt a Lengyelek még ide is átjönnek tüntetni, néhányat ide buszoztattak anno :)
De a románok is kezdik felszámolni a korrupciót, ami itt van az már majdnem Mexiko.
De sajnos nincs alternatíva, mert az ellenzék is egy herélt bagázs, a fészbukon verik a nyálukat, semmit sem tesznek, ezt beszoptuk.

csakférfi 2015.12.23. 11:29:14

@inkábbkeddenvásárolj: Igaz.De nem jó ez sem meg az sem.Sztem. ,valószinuleg "tisztogatnak" Ha az elvet nézem (női principium kövér szerint) akkor Jakupcsek és műsora(bár nem nézek semmilyen tv.-t) nem fér bele .Ez most így összefüggéseiben konteo elmélet :) :) azért lehet igaz! De az si lehet hogy már öregecske! :(

Zephyrous 2015.12.23. 11:45:30

Szegény havi 2 millát kereső Jakupcsek :(
Más meg döglődik minimálbérből és ugyanilyen bunkó módon rúgják ki, de ők nem "celebek", az ő sorsuk a kutyát nem érdekli!
Jakupcsek meg ne sajnáltassa magát, a közmédiához állt kurvának, most legalább számára is nyilvánvalóvá vált, hogy a kormány milyen emberekből tevődik össze, az egész közmédia az ő seggük kinyalásáról és a félretájékoztatásról szól!

andrásúr 2015.12.23. 11:47:07

Vannak más csatornák is ATV, Hír TV stb !

Angéla Fekete 2015.12.23. 11:57:44

Jobban sajnálom azokat, akik 100 nettó= semmi félretett pénz mellett kaptak felmondólevelet mostanság, aki 500 felett kap, annak minimum 5 évi tartaléka kellene már legyen ennyi idősen, ha nem 20...

korupisti 2015.12.23. 11:58:48

@Rongy Elek: Hááát.., igen ez a díszmagyar szindróma. Ha nekem nincs neki se legyen!
Azért a mihez képest úgy nagyjából életszerű.

Puffancs Mirtill 2015.12.23. 12:08:04

Mé, most tényleg valaki azt gondolta, hogy köztévéből fog nyugdíjba menni?
Vagy mi a probléma?
Minden nap benne van ez a pakliban, év végén pedig különösen.
Egy cégnél vaknak-süketnek és bénának kell lenni ahhoz, hogy ne értesüljünk a pletykákról, azok már pedig mindig vannak.s
A tévés szakma pedig szerintem különösen ilyen terep, ahol egy vezetőváltás, és megy a fél cég a balettba ugrálni.

Warlimont 2015.12.23. 12:14:00

Lazar meg a Rogan most nincs felhaborodva? :)

korupisti 2015.12.23. 12:16:55

@Csapee: Ez csak a kis hazánkban dúló mihez képest szindróma illusztrálására kellett.

Warlimont 2015.12.23. 12:17:48

@Csapee: ha leall a szived, defibrillatorral jobbak az eselyeid mint tv tavkapcsoloval.

Dzsontra Volta 2015.12.23. 12:35:14

Senkiháziak kezében van a popszakma!

camilló 2015.12.23. 12:52:13

@Rongy Elek: Az a bántó - ahogy azt páran már megfogalmazták előttem- hogy a kirúgott munkásért nem ontottak krokodil könnyeket. Nem szóltak a hírek a bányák munka nélkül maradt dolgozóiról, akiknek sok reményük sincs megélhetést biztosító munkát találni. Pont nem érdekel mennyit keres Jakupcsek, az viszont kinyitja a bicskát, hogy most siránkoznak miatta ugyanakkor egy munkásért senki nem sír! Igaz az nem hír, hogy van 400 ezer munkanélküli, meg olyan milliók, akik nem kapnak tisztességes bért a munkájuk után!

asdkasjbdaksjdbasd 2015.12.23. 12:59:02

Vétkesek közt cinkos, aki néma. Jakupcsek szépen zabált a magyar társadalomból és kereste magát hülyére, megértem, ha befosott, mert oda az aranytojást tojó tyúk. Ha egy korrekt ember lett volna azt mondja, hogy bocs, de egy ilyen országban, egy ilyen "cégnél", ennyi pénzt nincs pofám felvenni. Sajnos nem ezt tette, hanem hagyta, hogy lehúzzák az embereket és igyekezett ebből Ő is jóllakni. Nálam egy életre leírta magát ez az "ember"...

Beer Monster 2015.12.23. 13:10:14

Ez az az ominózus Jakupcsek, aki egy 15-20 éve ellopta a Vágótól a Legyen ön is milliomost?

antiszociál 2015.12.23. 14:09:55

@asdkasjbdaksjdbasd:

Van 5 db húzó név ebben az istentiszteles f*szhúzogató magyarkodó közmédiában, és pont azt b*sszák ki aki a Ridiküllel nézettséget is produkál, a következő Szujó lesz, vagy a Novodomszky ?
Nem értem a logikát, eddig is okádék fos volt ezeknél minden műsor (majdnem) milyen újítástól várják a nézettséggyarapodást ?
Szent meggyőződésem az hogy fosnak bele, van e nézettség vagy nincs, az évi 80 milliárdot így is megkapják, Jakupcsek repül, megmarad havi 2 milla, amit szét oszthatnak az újonnan felvett spanok rokonai közt, kapnak valami lóti-futi melót, mutyiznak ezek ezerrel.

Sziszifusz 2015.12.23. 14:16:53

Elmorzsolok pár könnycseppet majd. És úgy örülök, hogy Balázs és Varga akárki irányt mutattak. Van még hová igazodni, hál Istennek.

2015.12.23. 14:36:05

Azért akik a HR iskolában kifejlesztették a kirúgási taktikákat, bekaphatnák az összes faszom!
Az OK, hogy ha ki kell rúgni, akkor ki kell, nincs mese, ezt vélhetően nem ők találják ki, csak végrehajtják.
De nem bassz már, hogy erre csak ez a lehetőség volt?
Kívánom nekik, hogy őket meg úgy basszák ki, hogy ülnek a wc-n a munkahelyen, a rendész rájuk töri az ajtót és még ki sem törölhetik a seggüket, úgy kísérik ki őket az ajtót.
Tényleg mire jó ez?
Miért kell a kelleténél jobban belerúgni, megalázni embereket?
Szétkúrni a Karácsonyt?
Nem szar mindegy lett volna, ha már novemberben, vagy január közepén megkapja akinek muszáj?

bringás bosszantó 2015.12.23. 15:48:13

@nomolesztiren:

Ha novemberben kivágják, feláll, oszt a műsor amire már felvették a reklámpénzt ugrik. A haszon fontosabb.
Ha várnak januárig, új évet kell kezdeni, az sem mindig jó munkaügyileg.

Kirúgásnál az a szempont, hogy akibaszarintott ne tudjon kárt okozni, az emberiesség orbánisztánban nem szempont, ezek a mocskok bárkin átgázolnak.

Mondjuk az sem olyan nagy baj, ha ezeket a 10-20 éve leszerepelt ijesztő vén arcokat felváltják valami újabbal.

lukacstoncsi 2015.12.23. 15:59:58

Azt olvastam tegnap hogy külsősként foglalkoztatja az MTV a ridikülben és a Szeretlek Mo-ban.Legalábbis a menedzsere ezt nyilatkozta.Állományból mondtak fel neki és a sok más embernek.Valószinüleg ezen spórolnak.De mindenesetre az eljárás korántsem korrekt, de a közmédia nem erről híres az utóbbi időben.Tényleg miért nem hallatja a hangját a szakszervezet?Ha van egyáltalán nekik.

2015.12.23. 16:07:18

@bringás bosszantó:
De ha 2 műsor felvétele között adták oda neki, abból ugye látható, hogy még a saját műsorukra is szarnak.
Amúgy a köztévénél nem a műsor direktben nem kap reklámpénzt, tehát ez sem lehet szempont.
Ez tipikus HR rosszindulat, ezzel tudják a tyúxaros irodakukac életükben jólesően megveregeti a saját vállukat, hogy aztán velük nem packázhat senki, mert akkora hatalmuk van.
Mellesleg ilyenkor általában a rendészek egy papírdobozzal kísérnek ki, telefon, belépő ugrik azonnal.
Nem bírtam Jakupcseket sosem, a többi 130-at pedig nem ismerem, az eljárás ettől még felháborító.
Nem tudom megérteni, hogy ennek miért nem lehet egy korrekt és intelligens formát adni?

Balt 2015.12.23. 16:20:30

Tényleg ez a fasz a mérce? Hova tart a világ?!
indavideo.hu/video/balazs_fing_2

fran7 2015.12.23. 16:22:02

@Sziszifusz: Jól beszélsz. Mindig meglep, ha Balázs és Varga Győző oktat ki másokat erkölcsi kérdésekben. Továbbá, hogy ehhez ők teret is kapnak. A média mikor szólt a tisztességről és korrekt bánásmódról?

rockjano 2015.12.23. 16:24:36

Ja így bánnak az emberekkel…ez a fidesz tempó.

Egy alapvetően rohadt rezsim rohadt lakájmédiájának rohadt eljárása…

Dögölne meg az összes….

TVH 2015.12.23. 16:37:06

@rockjano: Intelligencia. Ez a tulajdonság, a mai vezetők számára ismeretlen fogalom. Akár politikai, akár munkahelyi vonalon. Sajnos.

2015.12.23. 16:39:27

@rockjano:
Tény, hogy a mostani rezsimben nagyon durván túltolják, de annál a cégnél, ahol dolgozom, így ment ez a másik elnyomás alatt is.
Ezt ugyanabból a könyvből tanulták.
A tv-ből meg mindig is rúgtak ki embereket, emlékszem volt, hogy 600-at egyszerre.
Aztán meg mégis ugyanannyian vannak mindig.
Én mondjuk simán perelnék, ha kirúgnának és a helyemre mást vennének fel.
Ha nem kaptam előtte fegyelmit, akkor milyen alapon rúgnak ki, ha a munkát meg el kell végezni.
Lehet, hogy kell másnak a helyem, ok, de akkor rácsesznek, mert tuti nyerem a pert és még egy kis pénzt akasztok le róluk a kötelezők felett.

2015.12.23. 17:19:28

@knowledge tree:
Igazad van, de ki nem szarja le, hogy mekkora?

csak egy néző 2015.12.23. 17:21:01

@Balt:
"Tényleg ez a fasz a mérce? Hova tart a világ?! "
A "köz" tv-nél tényleg ezzel lehet egy ilyen köcsög intendáns.

www.youtube.com/watch?v=5Jq5nI18o3c

micsoda? 2015.12.23. 17:27:54

Nekem Jakupcsek a műsoraiban túl modoros, nem kedvelem. Aztán, mintha nem a földön élne. Van fogalma, hogy hányan számolják a pénzüket, osztanak szoroznak, hogy a következő fizetésig O- nál több is maradjon. Most karácsony táján csak a nagyszülők ajándékpénze segíthet. Ő meg 1.5 -2 milliós keresettel elvárja, hogy sírjunk vele együtt. Vajon hány órát dolgozik havonta, erről kevés szó esik.

Sajnos itt is a posztolók egy része sem a földön él, mert eszébe nem jut, hogy ezt az örült jövedelem különbséget elítélje. Ha van 100 ezer, és a 1.5 millió közöttit.
Ki a fene törődne azzal, hogy mennyit keres ha hasonló életszínvonalon élhetnénk mint a németek, angolok, osztrákok. Mondjuk itt is az osztrákoké a legalacsonyabb, de még mindig nagy fölénnyel vezetnek. Érdekes módon őket a válság is a legkevésbé érintette. Nem ártana tanulni, és nem ellenségnek tekinteni azokat, akik gazdálkodni is tudnak, nem csak szlogent gyártani.

dr. mesterséges színezék 2015.12.23. 18:03:28

Az MTVA mindenestül mehet a csába, ez mínuszos hír, DE

ha én volnék az a galgagyörki ingatlantulajdonos, akitől hajdan Jakupcsek képes volt megkérdezni, hogy "és önöknek szükségük volt a nyárikonyhára?", amikor megpróbálta kiüldözni az elfoglalóit, mostanság csak-csak rákérdeznék, hogy "és magácskának szüksége volt arra az állásra?"

dr. mesterséges színezék 2015.12.23. 18:05:52

@Transylvanianmixedgrill: "Sajnálom, hogy kegyvesztett lett, de hát ilyen a propagandisták sorsa.... "

A NER adta, a NER elvette - ez a dolgok menete.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2015.12.23. 18:18:09

@csak egy néző: Ő is már partvonalon van (nem mintha nem lenne visszaút). Philip távozása óta legalább a harmadik ember van abban a pozicíóban.

2015.12.23. 18:49:26

Persze halálbunkó módon bántak vele, de őszintén ki nem szarja le. Nézhetetlen ócska műsorokat csinált. Ezt mintha elfelejtené mindenki, na persze az MTV-t le lehet szólni, mert szarok a műsorok, de ne feledjük el, hogy az egyik ilyen műsor jakupcseké volt.

És azért sem szarom le mi van vele, mert valahogy csak róla szólnak a hirek napok óta, a másik 120-130 ember szinte emlitésszintjén sincs.

V.A. 2015.12.23. 18:58:10

Mivel a köztévé ennyire kedveli a teátralitást meg a botrányt, igazán kirúghatták volna mondjuk egy élő, egyenes adásban, ha már lúd, legyen kövér!

Gyorgy Nagy 2015.12.23. 20:24:09

Nézi még valaki az MTVA-?Hazudozó seggnyaló trhetségtelen megélhetésival vannak tele.Ez a kis jâték (ami egy nagy SZAR ) 81 milliárd forintunkba kerül amit a MI FIZETÜK ADÓNKAL!

ursus artos 2015.12.23. 21:03:36

Hogy a klasszikust idézzem: " Na végre!"

Beer Monster 2015.12.23. 22:52:50

@ursus artos: Úgyúgy. De hát ez a nő, a sminktól eltekintve, legalább 65, hogyhogy nincs még nyugdíjban?

Beer Monster 2015.12.23. 23:00:06

Nahát, nem válaszolt senki, hogy ez ugyanaz az ellenszenves csücsörítő nő, aki lemásolta a Vágó vetélkedőjét, "Legyen ön is milliomos" (vagy mi a fene volt)?

Helyszíni zsemle 2015.12.23. 23:44:22

"Blikk két-másfél millió közé teszi, ami egy iparági szakértő szerint úgy nem is kifejezetten sok, hogy havi 29 adásban látható"

Nyilvan szar volt a nezetsege, ezert kirugtak.
Ennyi penzert azert mutathatott volna valamit. Neha egy cicit, idonkent maszturbalhatott volna. Neha, csak par masodpercre bevillantotta volna a puncijat, akkor meg mai is ott dolgozna.

Rébusz 2015.12.24. 07:00:01

Az, hogy ennyi ember kirúgását ennyire feltűnés mentesen, az érintettek számára is észrevétlenül elő tudták készíteni, az nálam valahogy nem éppen dilettantizmusra vall.
Egyébként Nyugat-Európában is minden további nélkül felmondanak karácsony előtt kollektívan, anélkül, hogy bármilyen előjele lenne, sőt akár a céges karácsonyi partin közlik az illetővel, hogy ki van rúgva és a buli folytatódik tovább, mintha mi sem történt volna. Lehet, hogy ez valóban csak az év végi elszámolás miatt van. .

málta 2015.12.24. 08:47:22

Bartus László véleményével értek egyet:
Természtesen együttérzünk mindenkivel, aki elveszíti az állását. Azokkal a további ezrekkel is, akik még Jakupcsek előtt veszítették el az állásukat a közmédiában. Azokkal még inkább, akiket a NER hatalomátvétele után azonnal kirúgtak. De leginkább azokkal érzünk egyet, akik maguktól távoztak, miután szembesültek azzal, hogy mivé lesz a közmédia. Jakupcsek Gabriella nem tartozott ezek közé. Nyilván más a felelőssége annak, aki a goebbelsi hírcentrum alkalmazottjaként a hazug propagandát szolgálja, naponta csal, hazudik, ferdít, elhallgat, manipulál, mint annak, aki kulturális vagy szórakoztató műsorokat csinál. De akkor sem mindegy, hogy mihez adja az ember a nevét. Nem értem, hogy Jakupcsek Gabriella miért azon csodálkozik, hogy kirúgták. Az igazi kérdés nem ez, hanem az, hogy mit keresett ott? Egy olyan televízióban, ahol a valóságot meghamisítják, amely egy diktatúra szócsöve, propagandagyára, tisztességes szakember nem teszi be a lábát. Nem azonosul vele. Nem igaz, hogy neki semmi köze ahhoz, ami abban a televízióban történik, ahol ő dolgozik. Az is komoly kérdéseket vet fel, hogy miképpen dolgozhat valaki olyan televízióban, ahonnan százával rúgták ki politikai okokból a legnagyszerűbb kollégákat. Miért nincs minimális szolidaritás? Jakupcsek Gabriellának nem tűnt fel, hogy a szakmai szakszervezet kirúgott vezetői éveken át tüntettek az intézmény előtt a tisztességes tájékoztatásért? Hogyan lehet ezek után egy ilyen helyen dolgozni? Nagy felelősségük van azoknak, akik legitimálják ezt a rendszert, különösen azt a gazemberséget, amit az elfoglalt közmédiában ezek tesznek. Magyarországon ugyan tévedésben vannak a diktatúrába konszolidálódott emberek, és úgy tesznek, mintha egy demokráciában és szabad országban élnének, de csak magukat tudják becsapni. Mégegyszer mondom: nem az a kérdés, hogy kirúgták Jakupcseket, hanem az, hogy mit keresett ott? Ez a szégyen. S nem értem, hogy miért csodálkozik a kirúgása aljas módján. Nem tudta, hogy milyen aljas rendszernek, aljas embereknek dolgozik? Ne beszéljen szamárságokat, hogy ő a nézőnek dolgozott. Ő a főnökeinek dolgozott, akik elrabolták a közmédiát, és fasiszta propagandára használják. Ne csodálkozzon ezen a stíluson, ideje észrevennie, hol dolgozott. Ezek ezzel azonosak. És ő is azonos volt velük mindaddig, amíg közöttük volt. Ugyanígy rúgtak ki másokat előtte, az nem zavarta? Örüljön neki, hogy innen kirúgták, és szégyellje magát azért, hogy nem maga távozott, és egy percet is eltöltött ebben a propagandagyárban. Szégyen, hogy a nevét adta hozzá. Nem Jakupcsek Gabriellát kell sajnálni, hanem a magyar adófizetők pénzén fenntartott, elrabolt közmédiát. Nem hullatunk Gabrielláért krokodilkönnyeket, szégyellje magát!

FDToth 2015.12.24. 09:01:15

En ugy gondolom h ez csak szinjatek, es ebben jakupcsekek is reszt vesznek. Egyszeru figyelemeltereles. Lefogadom h lesz musora majd, meghozza az uj allami tv2-n...

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2015.12.24. 09:42:56

A multiknal ennel sokkal cifrabb kirugasok is vannak.
Egy regebbi helyemen egy kozepvezeto reggel megkapta a pakkot, h kiket kell kirugnia aznap csoportos leepites miatt. / Karacsony elott egy hettel/, majd a nap vegen behivatta a HR feje...na vajon miert?

Szoval lehet sirni, de sajnos szakitasra, kirugasra, rossz hirre sosincs "pont megfelelo" ido.

Ja es nem szeretem az MTVA-t. Es az RTL-t, TV2-t sem nezem.
A velemenyem pártatlan.

Pierre75 2015.12.24. 10:10:32

Kb leszarom mi van egy médiakurvával. Az elmúlt 5 évben szépen szopott, nyalt, gombot varrt a NER-ben, most meg bánatos a szentem. Meg vagyok rendülve.

véleményM 2015.12.24. 12:20:42

Van az a mondás a korpával, mag a disznóval. A modoros, behízelgő stílusát soha nem kedveltem. A módszer az gusztustalan, de ki ő, hogy százezrek szánalmasan gyötrő sorsának árnyékában még sajnáljuk is?

ZSIRáfZSÍR 2015.12.24. 14:45:39

Nem az a baj, hogy kirúgták ezt a libatyúkot, hanem az, hogy egyáltalán ott volt és nyomhatta a trét számolatlanul azon a gyalázatos csatornán, ahova csak a legalja népek kapcsolnak, ők is csak véletlen. Csak remélni tudom, hogy az életben többé nem fordul elő képernyőn.

moli 2015.12.31. 16:17:28

"""hogy mennyire felháborítónak tartja a Karácsony előtti kirúgásokat"""

ezt nem ertem, karacsony elott nem szabad kirugni?
es mennyi idovel?
1 honappal? 2 honappal? akkor az ev 12 honapjabol 1 alatt nem rughatnak ki senkit? mert illetlen? mi ez, ba'l vagy penztermelo munkahely?

"""de Jakupcsek - érthető módon - a felmondólevél kézhez vétele után már nem ment vissza a forgatásra."""

es ezt hogy? nem dolgozik, amikor nem akar? mikor ra var a produkcio idore behivott 50 masik embere? milyen az ilyen munkaero?!

engem december asszem 3-an epitettek le es utana meg hetekig kellett bejarnom atadni a munkamat, dokumentaciokat irni. Ugy, kellett dolgoznom meg jo ideig, hogy tudtam, hogy nincs tobbe munkahelyem es fizetesem. Es tettem, MERT EZ A NORMALIS!! miert ne rughatnanak ki az ev barmely napjan? ilyen nincs leirva a munkaszerzodesemben, hogy szulcsinapcsin nem szabad. nonszensz.
süti beállítások módosítása