Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Gesztesi Károly elég rossz állapotban mokkázott

2015. december 14. 11:42 sixx 152 komment

Szóval amikor Gesztei Károly a ma reggeli Mokkában azt kezdi el taglalni, hogy nagyon jót dugott tegnap éjjel, és mint kiderült, ő maga kérte a riporter Vujity Tvrtkót ma hajnal 3:24-kor, hogy majd akikor bent lesz a műsorban, akkor ugyan kérdezze már meg tőle, hogy milyen volt az éjszakája, naszóval ezen a ponton lettem nagyon szomorú. Gesztesi kiváló színész, imádom szinkronhangként is, szeretem filmben, tévében, színházban, és leszarom, mit csinál a magánéletben, mert semmi közöm hozzá, de látni, ahogy leépül, az nagyon kemény. Amikor a múlt héten Győrben elmaradt előadásról kérdezték (este, már Győrben még felvette a telefonját, aztán kikapcsolta, és nem ment el a színházba) szó szerint ezt válaszolta:

Röstellem,  tudtam, hogy fel fogod tenni ezt a kérdést. Tegyük ezt helyre. Emberből vagyunk. Van olyan, hogy ott voltam Győrben, és tényleg ott voltam még este hét 44-kor is, de valamitől elfáradtam, amit te is feszegettél, hogy visszavonultam. Volt egy ilyen este.

Jó lenne, ha valaki kirángatná a gödörből.  

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ronald 2015.12.14. 12:13:49

.
Valami csoda kell történjen, hogy ez a pali visszatérjen.
Én is láttam az interjút - hát még annál is rosszabb volt, mint amit a cikk leír.

Átfutott az agyamon, hogy milyen jó dolog az, hogy a dohányzást tűzzel-vassal irtják.... ezzel szemben az alkoholfogyasztást még főmüsoridőben is szabadon lehet reklámozni - sőt, a házi pálinkafőzést még államilag támogatni is - adókedvezménnyel.

Talán ha Gesztesi csak cigizett volna.....ki tudja? Lehet ezt a leépülést nem lett volna alkalmunk látni, mint ahogy ma is.
.

veszetthörcsög 2015.12.14. 12:13:58

Ez mind szép és jó, de van az, amikor már mindenki megpróbál megmenteni valakit, saját magán kívül...ez tipikusan az az eset, az ilyen embert én nem sajnálom, ha sorra löki el magától a segítő kezeket...

_petya 2015.12.14. 12:18:16

Én is láttam ma reggel ezt az "interjút". Azaz készülődés közben belenéztem és azon kezdtem gondolkodni, hogy itt most mi történik(?). Tényleg olyan, mintha Gesztesi valami cuccot tolna. A másik ami még eszembe jutott, hogy úgy van kurva szarul, hogy ő maga nem vesz erről tudomást és ez egy ilyen hasadt tudatállapothoz vezet (mint a mellékelt ábra is mutatja)

yandi 2015.12.14. 12:20:06

Basszus, nagyon sajnálom, mert igazán kedvelem a művészetét.
Azt meg mégjobban sajnálom, hogy nem tud kikecmeregni a mostani mélységéből. Én is voltam hasonló helyzetben, többször is (szerelmi csalódás, munka, család, barátok, mindez egyszerre...).
De volt magamhoz való eszem!
Fizettem lányoknak, minden héten másnak, ez egy sajátos wellness a szerelmi csalódásra, 2 hónap után kitöröltem a fájdalmat magamból, és azóta minden rendben van velem.
Klassz barátnőm van, kifogástalan a kapcsolatom a barátokkal, a családdal, és élvezem a munkám. 60 évesen olyan vagyok, mint egy jóllakott óvodás:-)

kis.herceg 2015.12.14. 12:27:54

minek ment be ha nincs abban az állapotban? van baj.

némafilm 2015.12.14. 12:30:40

@yandi:

mondjuk vannak, akik magasabb értelmi-érzelmi színvonalon tengetik az életüket, őket nem valószínű, hogy néhány hét kurvázás helyretenné. sőt, általában nincs gyógymód.

Köldök_szösz 2015.12.14. 12:31:47

Ő szét van esve... akkor látnátok engem

Rebelde 2015.12.14. 12:39:21

elvonó, ennyi

mondjuk még nem tart ott hogy beismerje, alkesz

Ejoy 2015.12.14. 12:46:28

Nem úgy volt, hogy trutkó visszavonult??? Már párszor bejelentette.

Ronald 2015.12.14. 12:49:01

@Rebelde:

A Rolling Stonse-os Keith Richards mondta egyszer egy interjúban, hogy: "Neki egy szál gondja sincs a kokainnal.... neki a rendőrök kábszer-csoportjával akadnak komolyabb gondjai" :-)))
.

ideasz 2015.12.14. 12:49:47

Sulyos beteg szerencsetlen. Nagy baj lesz ebböl.....

Kondom Keselyű 2015.12.14. 12:53:44

Tok mind1,hogy elismert szineszkent,vagy lecsuszott alkeszkent doglesz meg.a vege ugyanaz.

Costanza 2015.12.14. 13:00:07

Rendesen reszeg.... es oregedett tiz evet par het alatt..

WéGé 2015.12.14. 13:05:31

A legnagyobb gond, hogy nincs betegségtudata. Önámítás, mellébeszélés, bagatellizálás. Arisztokratikus idealizálás. Gyönyörű nő, reggeli terasz, pálinka és/vagy rozé, takarítónő, 10 tojásos rántotta. Ez bizony alkoholos személyiségzavar. Zuhan a szakadékba és közben azt hiszi gyönyörűen repül. A földreérés borzalmas lesz...

agresszív kismalac mackója 2015.12.14. 13:08:35

@Ejoy: Te még elhiszel bármit Trutykónak, királyfi?

Lady Ann 2015.12.14. 13:13:03

Amíg ő maga nem ismeri el, hogy gödörben van, sajnos nem lehet onnan kirángatni :(
Láttam már ilyet más színésznél, amíg ő belülről nem akarja, azt csinálsz vele, amit akarsz, nem fogja fel, hogy baj van...

empatikus pszichopata 2015.12.14. 13:15:16

@Ronald: Hol irtják a dohányzást tűzzel-vassal?

Babosi György · http://nyiregyhaza2019.blog.hu 2015.12.14. 13:19:59

Erről a beszélgetésről a Flipper Öcsivel készült Napló interjú jutott eszembe. Ez a jóember is ezerrel száguld lefelé a lejtőn.

antiszociál 2015.12.14. 13:21:15

Aszongya utál aludni.
Emlékszem egy riportra ami vele készült, abban azt mondta : imádok aludni, próbán szünetekben, forgatás közben amikor van idő mindig alszom.
Tom Sizemore magyar megfelelője.

Karcsi75 2015.12.14. 13:21:20

Hajrá druszám én nagyon bírlak, volt már, hogy én sem tudtam rendesen dolgozni mert be voltam fáradva! Kemény vagy és megoldod a problémáidat!

Bryan élete 2015.12.14. 13:22:25

Elsősorban az arcából kellene visszavenni, nem kicsit.
Nem akkora szinészóriás ő, hogy pótolhatatlan vesztesége lenne a művészvilágnak, ha eltünne.
Egy , pont a valódi jellemére hajazó szerepkört tud/ott/ jól eljátszani, abban volt igazán otthon, ugyanazon a felismerhető hangon, slussz.

2015.12.14. 13:25:46

@némafilm: Jah, éppen látjuk, mire vezet ez a "magasabb értelmi-érzelmi színvonal". A kurvák nem kerülnek annyiba, mint a pia, elvonóra sem leszel érett miattuk, és nem mellesleg nem épülsz le arról a hatalmas értelmi-érzelmi színvonaladról.
Szerencsétlen Gesztesi ...

Nancsibacsi 2015.12.14. 13:27:02

Mind1 neki hogy színházban lép fel, és azért kap fizetést, vagy kertv reggeli műsorában - a pénz az pénz: ugyanannyi piát adnak érte.

Darth Revan 2015.12.14. 13:28:42

Mennyire utalom az alkoholistakat. Az apam is inkabb az italt valasztotta a csaladja helyett. A tarsadalom legalja, mind.

Szekely Istvan 2015.12.14. 13:33:12

Trutymó a cipőjét nem köthetné be Gesztesinek, teszi az erkölcs és tisztesség példaképét, de amikor Vajszlón velünk rugdaltatta anno a telefonfülkét, mintha a Horvát-Szerb tűzvonalból tudósítana az mindent elárul jelleméről!!Richard Burton is ugyanilyen habitusú ember volt mint Gesztesi, én szeretem és ha tök részeg akkor is szeretem, de sokakat még józanul sem!!

pinter.bence 2015.12.14. 13:34:10

A belehallatszó szerkesztői utasításokkal együtt tökéletes.

Frederick Zoller 2015.12.14. 13:42:52

Elég gáz, hogy alaptalanul terjesztik róla, hogy alkoholista - ki kezdte el ezt pletykálni!?

laci_52 2015.12.14. 13:50:34

Először is: Gesztesi egy gyenge színész, akit agyonsztároltak. Többre vitte, mint amire a tehetsége alapján kellett volna.

Viszont mint embert sajnálom és drukkolok neki, hogy kikerüljön a gödörből. Erre pedig minden lehetősége megvan: egyrészt rengeteg pénzt keresett, ameddig jól futott a szekér, valószínűleg nem is szórta el mindet, másrészt még nincs a gödör legalján. Kibírná anyagilag, ha most egy kicsit kiszállna a mókuskerékből. Kellene neki egy elvonókúra egy jóféle külföldi
szanatóriumban, után fél-egy év semmittevés és föld körüli utazgatás. Mindezek után visszatérhet a színészmesterséghez és talán újra a régi lesz.

Wakka 2015.12.14. 13:50:53

Ő a mi csárlisínünk.

mézescsók 2015.12.14. 13:56:31

Humphrey Bogart valami olyasmit mondott, hogy a világnak az a baja, hogy el van maradva pár pohár whiskyvel. Ez volt az érzésem a beszélgetés láttán.
Szerintem először önmagának kell felismernie, hogy baj van, mert amíg ezt nem látja be, dumálhat akármit a világ. Én bízom benne.

IPK 2015.12.14. 13:57:33

trutykó jobban idegesített, mint gesztesi

2015.12.14. 13:57:39

@Frederick Zoller: Hm, végeredményben igaz, én nem tudom, hogy pontosan mi baja van, lehet alkohol, lehet drog, lehet lelki eredetű betegség, de hogy ez az ember igen erőteljesen kezd szétesni, az hótziher. Szóval, valamilyen kezelésre valóban sürgősen szüksége lenne, még ha legenyhébb esetben ez mindössze egy fél-egy éves pihenést is jelentene valami csendesebb helyen.

thrstjjtrt 2015.12.14. 14:00:57

@yandi: őő, te máshol mintha nőként definiálnád magad.

@Ronald: +1

Sajnos amíg a kemény alkoholizmus is úgymond csak ejnye-bejnye felcsóválással van nyugtázva az emberek között, addig ez így fog menni.

petimonk 2015.12.14. 14:02:10

Nem kell ehhez pszichologusnak lenni - bar nem art - hogy lassuk, mi tortent/tortenik

Nem birta tultenni magat a Liptaival valo szakitason... amitol az italba menekult. A tagado fazisban van, tehat ha felteszik neki a kerdest, hogy iszik-e, akkor jon egy madeup tortenettel, hogy kimegy a tornacra vagy erkelyre vagy hova es megiszik egy kis palinkat, majd ki is javitja magat, h nem is palinkat, hanem roze-t de, amikor dolgozik, akkor soha. Ez a tagadas fazisa. Valoszinuleg szemcseppel tunteti el az alkohol nyomait a szemebol. Amugy vannak olyan emberek, akik az alkoholizmus vadja moge rejteik a sajat problemaikat. Azaz tenyleg nem isznak, de ugy gondoljak, hogy ez a vad (amit tudnak hogy nem igaz) jobb, mintha rakerdeznenek arra, hogy tultette-e magat a valasan... ilyenkor sziporkaznak a szerepukben, hisz tudjak, hogy olyannal vadoljak oket, ami nem igaz, es milyen jo, hogy nem erdeklodnek mas irant...

Lehetseges, hogy helyre fog zokkenni, de elotte be kellene latnia, hogy baj van... es nem ritka problema, hanem gyakori, tehat nem kell szegyelni sem... de tegyuk hozza, hogy csak ugy nem vehet ki alkotoi szabadsagot, amikor kb 4 gyerek utan fizet tartasdijat...

Artie 2015.12.14. 14:03:43

@Ronald: Kotmánybíróság kimondta, erről papírunk van, hogy az alkohollal nincs semmi baj, az a kultúra része, azzal nem bántanak senkit, ha emberek isznak, bezzeg a drog.

Szerintem amikor ez a határozat megszületett, az egész kotmánybíróság be volt lőve.

McZozo 2015.12.14. 14:07:37

@laci_52: Azert szerintem ritk aaz az ember meg a celebe kozott is aki megtehetne ezt a feleves szanatorium plusz egy ev utazgatas pihenes kombot.
Az a szint mondjuk a Friderikusz de a Gesztesi ettol azert szerintem merfoldekre van.

Warlimont 2015.12.14. 14:10:24

Mindig volt sajnos egy "Nemzet Betege" a bulvarmediaban. Az utobbi idöben Albert Györgyie, majd Antal Imree, vegul legutobb Bajor Imree volt ez a ketes hirnev. Most Gesztesi kezdi betölteni ezt a bulvarszerepet, amit nagyon sajnalok, mert jo szinesz volt es meg lehetne is az. Egyebkent Tvrvtrtkvko is lehetett volna empatikusabb, es ilyen allapotban nem kellett volna Gesztesit adasba tenni orszagnak-vilagnak, ha nem akarjuk vegkepp lejaratni. Bar lehet, szerencsetlennek mar mindegy. A ficko annyira zavaros a videon, es ami a legijesztöbb, hogy se nem ittas, se nem kezremegösen megvonasa van, szimplan csak nagyon zavaros es szetcsuszott.

McZozo 2015.12.14. 14:11:22

@Artie: Ez nekem is mindig kiveri a biztositekot, pedig se nem cigizek se nem iszom, de szerintem is erdekes dolog hogy mig a cigit tuzzel vassal kergetik addig pialni meg tok legalisan lehet mig bele nem halsz. Vagy mindkettot vagy egyiket se tiltsuk. ezzel egyutt meggyozodesem hogyiltani rosszabb mert azzal cask erdekesse tesszuk essokkal tobben probaljak majd ki.
Peldam erre amerika, ahol iskolas koromban eltem egy kicsit es mivel nalunk otthon sosem votl misztifikalva az alcohol igy igazan sose erdekelt mig kint a diakok csakazon porogtek hogy tudnanak valamilyen piat szerezni es mat reszegre inniuk magukat .

Artie 2015.12.14. 14:15:14

@McZozo: Pont ez a lényeg, ha misztifikálod, izgalmassá teszed.

Egyébként nem azzal van baj, ha Gesztesi iszik, miért ne tenné. A baj azzal van, hogy rohadtul nem tudja, hogy hol a határ, illetve már hiába tudná, átesett rajta.

Tuti Bá 2015.12.14. 14:17:01

Két lehetőség van:

1) Ez az egész eljátszott dolog, mert mellőzés miatt kell a betevő rezsire, kajára, nőre luxuskörülmények között, és hát a negatív reklámból is meg lehet élni.

2) Tényleg gond van.

Ha az első igaz, akkor gratulálok az újabb kasszasikerhez, az újabb pénzt érő alakításhoz!

Ha a második igaz, akkor ismét egy nagyszerű példa arra, hogy az emberi önelégültség, önimádat hova vezet. Egyedül senki nem ér el semmit, és egyedül senki nem érdemel semmi olyat, amivel a többi fölé képzelhetné magát. Egy éhező afrikai törzs tagjaként érjen el ilyen "sikereket" következő életében... Tisztelet, alázat, hála... Tudom, hogy manapság nem népszerű fogalmak, mert mindenki jobb és okosabb a másiknál, de meg kéne fontolni, hogy újra divatba hozzuk... és ne csak álszent kamuból...

gregaba 2015.12.14. 14:17:22

Kiváló szinkronszínész (volt), a Tango&Cash például az ő Stallonéját hallgatva az igazi.
De mindenki megöregszik, és "elfárad", ahogy mondja.

McZozo 2015.12.14. 14:17:45

@Warlimont: Mondjuk ez nem most derult ki, anno mar a friderikusz 24 oras musoraban is latszott hogy ossze vissza hazudik vagy cask szimplan nem emlekszik arra mit mondott ket percel ezelott, mert egymasnak homlok egyenest dolgokat mondott par percent belul egymasutanban. Amugy meg ott is kiderult mar hogy idult alkesz cask egy ilyen nagy szellemi osznepiszeretet alcaja moge probalja magat bepozicionalni . Albert gyorgyivel egyetertek meg talan meg cserhati volt ilyen, de antal imrevel es bajorral nem ertek egyet, Antalt sosem lattam riportban sirankozni a sorsaval kapcsolatban sot tudtommal erosen titkolta a korulmenyeit. Bajor szinten soha nem publikalta kifele a gondjait sot tudtommal csaladjanak komoly vitai voltak a sajtoval kapcsolatban hogy is irnak bajorrol.

2015.12.14. 14:18:50

@McZozo: Áh, az USA eléggé idióta ország ilyen szempontból. 17 évesen már nyugodtan meghalhatsz érte, mondjuk tengerészgyalogosként, de inni azt tilos még 4 évig. Idióta egy logika.

felhasználó18 2015.12.14. 14:18:54

Teljes tagadásban van, ha így folytatja, össze fog omlani.
Egy őszinte szava nem volt. Úgy láttam VT is kiakadt.

Warlimont 2015.12.14. 14:19:34

@Pink Petsch: "Szóval, valamilyen kezelésre valóban sürgősen szüksége lenne"

Ahhoz betegsegtudat kene. Amig ilyen nagy öntudattal igyekszik filozofikus formaba önteni a szetesett gondolatait, addig szerinted hogy fog es akar hallgatni barki pszichologusra? "Alkoholelvono" meg "drogelvono" kezeles nem letezik, sose letezett. Valakit be lehet fektetni korhazba is ezzel, de ha masnap meggondolja magat es haza akar menni onnan, akkor hazamegy. Az alkoholt, drogot nem lehet elvonni, csak segiteni lehet a leteteleben, ha az illetö maga kuzdeni akar.

sandrativadar · http://queenfan.gportal.hu 2015.12.14. 14:19:48

Az alkoholizmus a tagadás (be nem ismerés) betegsége. Láthatóan még nem tart ott, hogy magának elismerje, gondja van az itallal. Nem is csodálom, ez a legnehezebb: a beismerés. Utána már "könnyű", csak meg kell fogni a segítő kezeket. Van megoldás. Példának okáért a hazánkban is működő Névtelen (Anonim) Alkoholisták csoportja erre kiválóan alkalmas.

antiszociál 2015.12.14. 14:19:54

@laci_52:

Azért azt mindig éreztette, hogy ő nem szarral gurít, mindent a segge alá tesznek, ki se kell lépnie otthonról, telefon, és hozzák a spanjai/csicskásai amit mond....mint a Hal a tortánban, még meg is főzték neki a kaját :)))
Szóval ebből az arcból kellene visszavennie parányit.
Nyilván most zuhan, mert megreccsent az egója, és ezt csak piával tudja orvosolni.

Funhouse 2015.12.14. 14:22:27

Korszakov szindróma, ennyi a megoldás.
Remélem, hogy van, aki segít neki...

Warlimont 2015.12.14. 14:23:54

@McZozo: "Albert gyorgyivel egyetertek meg talan meg cserhati volt ilyen, de antal imrevel es bajorral nem ertek egyet"

Nem a sirankozasra gondoltam, meg csak nem is az italra, bar mindegyikuknel felmerult az alkohol a bulvarban. Inkabb arra, hogy a Blikk es a többi hasabjain rendszeres, napi föcimek lettek, es folyamatos onlineban ment egesz betegseguk, majd a sajnalatos halaluk is. Nem tudom, hogy ilyenkor az ujsag fizet-e a sztorikert vagy sem, de rengeteget irtak roluk.

antiszociál 2015.12.14. 14:24:09

@Warlimont:

Albert Györgyi depressziós volt, szedte a gyógyszert és piált is, nem buli a depresszió.
Antal Imre a muterja halála után kezdett el inni, úgy tudom.
A Bajor Imi más, ő a Kóssal szét itta a máját, de éltek mint a sirályok.

ifjú vénszivar 2015.12.14. 14:26:50

az ufok vitték rossz útra eztet....

ÉN remélem nem hozzák többet vissza!

gregaba 2015.12.14. 14:27:45

"A Bajor Imi más, ő a Kóssal szét itta a máját, de éltek mint a sirályok."

hát elég relatív, h jó vagy "sirály" életük volt-e, szerintem full leharcolt volt már mindkettő az elmúlt 20 évben...

McZozo 2015.12.14. 14:30:16

@Warlimont: Az lehet a bulvarsajtohoz sose volt szerencsem en cask azt mondtam amit hallottam. cask kulonbseget akartam tenni hogy mig cserhati albert gyorgyi egy onpusztito depresszios sirankozos ember volt addig bajor meg antal pont nem igy cask nem akartam osszemosni oket

antiszociál 2015.12.14. 14:32:57

@gregorik:

Ungarise Dean Martinék voltak, éltek mint kés a vajban :P

balfa 2015.12.14. 14:35:17

@Darth Revan: az alkoholizmus betegség, nem utálni kell, aki szenved benne, hanem segíteni rajta. persze csak akkor lehet, ha a beteg felismeri, és kéri. reméljük, hogy így lesz gesztesivel is. bár egy ócska csepűrágó szerintem, de ez nem változtat azon, hogy jobb sorsot érdemelne. ő is, meg a szerettei is (ha még vannak)

gregaba 2015.12.14. 14:37:25

@antiszociál: Dean Martin nem volt valódi alkesz, csak 1-2 alkesz szerepe miatt rajtaragadt a billog. Ezerszer pörgősebb, aktívabb életet élt Bajoréknál, akik ezt nem is bírták volna valszeg.

élhetetlen 2015.12.14. 14:38:54

@empatikus pszichopata: Nem irtják tűzzel-vassal, csak nem engedik meg. Egy példa. Életem kedvenc helye az Operaház harmadik emeletén az utolsó sor volt. Tökéletes akusztika, rálátás a színpadra, még a lábadat is ki tudod nyújtani. Luxus. Volt. Ez a harmadik emelet, azért kb. normál öt emeletnek felel meg, ráadásul elgázoltak, és gondot okoz a lépcsőzés. Na, most héttől tízig még kibírható egy dohányosnak, de egy rendesebb Wagner darab akár hat óra is. Ez már sok. És nem lehet kialakítani egy füstelszívós dohányzósarkot a harmadikon, egyszerűbb betiltani a dohányzást (szünetben). Pár évre leköltöztem a földszintre, vagy lemegyek az utcára, télen, kabát nélkül, de sok lépcső, vagy a büféből a terasz, ez is sok lépcső lefele, aztán fölfele, na ennyi. Tehát nem irtottak ki, csak leszoktattak. Na, nem a cigiről, hanem az Operaházról.

antiszociál 2015.12.14. 14:44:01

@gregorik:

Én úgy tudom Dean Martin csak a végén nem piált, mert már szarul volt, de a látszat kedvéért eljátszotta hogy szittyós.
Azért Kósékat nem kellett félteni, a szocializmusban Hofival hogy szét csaphatták magukat, ők akkor tényleg sztárok voltak, és a 90-es években sem ment szarul nekik.
Csak a Bajornak anyagi és lelki problémái lettek, bónuszként hipochonder is volt, az betett az agyának, azt jött a tumor :simi

ifjú vénszivar 2015.12.14. 14:48:30

össze foghatna ruzsa sándorral.....,akár!

terrormaci 2015.12.14. 14:49:16

Csak a kommentek miatt néztem meg. Ez minden várakozásomat alulmúlja. :D Rendesen be van baszva a fószer, remélem nem csak takarítója van, hanem sofőrje is. Teljesen normális dolog reggel 8-kor mattra rakni magad, nem értem a sok aggódót.

antiszociál 2015.12.14. 14:50:21

@élhetetlen:

Holnap után temetjük az egyik ismerősünket, majdhogynem a pót apám volt, úgy szívta a cigit mint ha muszáj lett volna, de az urán bánya is odab*szott a tüdejének.
A tüdőrák nem buli, szar úgy meghalni hogy elvérzel, vagy megfulladsz a saját véredbe, mert a sok kemo szét cseszi a torkod stb.
Szerinted az a sok kátrány jótékony hatással bír, vagy mit gondolsz ez csak füst és kipúzod ? :)
A bagós olyan mint a drogos.
Én régen sokat bagóztam, seregben nap 2 doboz simán elment őrségben, amikor ittam akkor meg láncdohányos módra küldtem, ahogy elnyomtam már gyújtottam is a következőt, ráadásul durvább a másnaposság ha közben szívod.
De én 2001-ben letettem egyik napról a másikra, azóta se gyújtottam rá, sőt irritál a füstje.

gorillaso 2015.12.14. 14:50:31

A sapkás kamujugó trutykó a legalja

ifjú vénszivar 2015.12.14. 14:55:11

"nővel volt az éjjel"

ja! a takarítónő megpisáltatta....

diófa utca 2015.12.14. 14:55:22

Gesztesi remek szinész..jó tudni

righthook 2015.12.14. 15:08:14

Mint Cseh Tamás dala: "Volt egy-két este... Tararáráram, tararáráram..."
Ez az ember kész.

szeri13 2015.12.14. 15:14:25

itt komoly baj van, es meg o sem ismeri be maganak.

élhetetlen 2015.12.14. 15:23:53

@antiszociál: És? Ha nem dohányzott volna, csak az uránbánya? Mi van a kolléganőm férjével, aki nem ivott, nem dohányzott, lement a fiával focizni, és ottmaradt a pályán? Mi van azzal, akit húszévesen elüt a villamos?. Csak azt kérdezem, miért kell a dohányosokat kitiltani egy színházból, ahelyett hogy biztosítanának egy elszívós dohányzót, miközben a büfében piát lehet kapni. Én is tudom, hogy ártalmas, ha mégis szeretem, miért zárnak ki pont emiatt a társasági életből. Nem arról van szó, hogy a büfében bárki orra alá füstölnék, hanem, hogy nem is akarják megteremteni a lehetőséget, hogy elvonuljak egy sarokba arra az öt percre. Mert csak. Te letetted. Jó, nem keserű a szád íze sem reggel, mint az enyém. (Egyszer én is letettem három évre). Magánügy. A tüdőbetegek ápolási költségével meg ne jöjjön senki, azt bőven befizettük a jövedéki adóval. Más?

FDToth 2015.12.14. 15:31:05

Egyik k ozeli rokonom szinten alkholproblemaklal kuzd es felig masnaposan hasonloan beszel. Egyertelmeun alkohokista de mar annyira h meg sem kottyan neki ha egesz ejjel iszik, reggel siman felkel, csak hat a beszeden es a szemen latszik...

antiszociál 2015.12.14. 15:33:11

@élhetetlen:

Oké, de nem mindenkit üt el a villamos , de nagyobb arányban lesz tüdőrákos az aki szívja a blázt.
Ismerek olyan sport embert aki egész életében egészségesen élt, nem ivott, nem bagózott, nem evett zsíros kaját, és elvitte a rák, hopszi.....ő hajlamos volt rá.
Van aki egész életében bagózik azt elél 90 évig , falun, nem városban.
Szerintem szívjad, lehet sokáig élsz, de gondolom otthon nem minden bagószag, csak kimész az erkélyre, vagy levegőre, ne pusztuljon meg más is a környezetedben :)
A szex utáni cigit se értem...eleve a fojtós szexxel kell indítani, utána már kapkodsz a levegőért, és nem kell a mezitlábas gitanes :)

2015.12.14. 15:33:37

Ez aztán jó a duma, emberből vagyunk... Majd mondom én is a főnökömnek, ha megkérdzi, hol voltam munka helyett.

Az akoholizmus meg nem kell, hogy feltétlen mata részegségben látszódjon az érintetten. Amíg nem ismeri be saját magának, hogy mi a helyzet, addig csak lefelé megy.

antiszociál 2015.12.14. 15:40:08

@FDToth:

Ezek után jön a májzsugor, és a szíve is kb 2 kg a zsírtól.
Én is szoktam inni, csak én meghalok másnaposan, ezért szoktam ritkábban, nem minden másnap.
Bezzeg fiatalon, filmre kellett volna venni, de én nem rugdostam szét kukákat, meg rugdostam meg hajléktalanokat mint a mai kiscsávók, a szociban másért is bevitték az embert, ott kuka rugdosásért fossá vernek az örsön.
Haverom szájában cigi volt mikor igazoltatták, úgy kiverték a szájából mint a huzat, utána vitték is be , pihenjen egy kicsit.

Köldök_szösz 2015.12.14. 15:40:46

@Darth Revan: ezért kerültél te is a sötét oldalra?

Costanza 2015.12.14. 15:40:51

@élhetetlen: mert torveny tiltja? az ember nem akarja a masik fuggoseget bamulni, nincs mogotte misztika... nem zar ki a tarsasagi eletbol, te zarod ki magad ha inkabb cigizel kint egyedul.

Olyan nehez a fuggoknek megmagyarazni, ha valaki osszeesik es meghal, az meroben mas attol, mind amikor szeretteid vannak es te direkt pusztitod magad, es ezaltal veluk is vegignezeted az egeszet. Borzalmas onzo dolog.

élhetetlen 2015.12.14. 15:41:37

@antiszociál: Jó a szöveg, de arra nem ad választ, hogy miért kell a bagósokat kiírtani a színházakból, ahelyett, hogy megoldanák az öt perces problémájukat. Az Operától indultam.

-Sarq- 2015.12.14. 15:43:53

Nem tudom, mi szánalmasabb: egy alkoholista, aki nem hajlandó elismerni a betegségét, vagy az ilyen Trutykó és Hajdú féle médiahiénák, akik "értük aggódva" meghívják ezeket a lecsúszott alakokat.
Friderikusznál is végig mellébeszélt Gesztesi, tényleg nem értem, miért kell neki teret adni.

antiszociál 2015.12.14. 15:47:58

@élhetetlen:

Én azt értem hogy szeretsz operába, és színházba járni, most akkor dilemmázhatsz, opera, vagy bagó :)
Pereld be őket, mondjad hogy rokkant vagy, nincs kiépítve a dohányzó helyiség, jogod van bagózni.
Az állam már annyival jön nekünk hogy életünk végéig Dom Perignonnal moshatnánk a seggünket, mindenen van adó, MINDENEN, még egy ilyen ország nincs, én ezt az országnak Hungaryról Szopacsyra változtatnám.
És még kijelenti az a pöcs, hogy még 30 évig itt lesznek.....hát a f*szomat.

gregaba 2015.12.14. 15:54:42

"Nincs, nincs fura tekintetem...", mondja fura tekintettel.

egymilliópicikrisztus 2015.12.14. 16:04:24

Sztem szemléltetni tökéletes,így lehet egy tökéletesnek induló karriert lehúzni a wc-n.
Az amiknak ott van Charlie Sheen, nekünk Gesztesi.
A Bulik, balhék, sztorik c.könyve borítójának fülszövegén is leírta( számomra a személye annyira érdektelen,és már az említett fülszöveg is sugározta a taszító nagyképűséget,ezért sem olvastam el többet belőle) hogy mekkora kanyi,és mennyi nő beengedte a combja közé.... szeret ebben a színben tetszelegni,hagyjuk meg szegénynek ezt az örömöt.
Valszleg még pár év,és ha így halad tovább,hamar eljut a végére,akár Flipper Öcsi,meg még egy pár százezer névtelen sorstársa.
Egy gyermekkori barátom alkoholbeteg,rettenetes állapotokban szokott lenni.Még a legkitartóbb nők is csak 1-2 évig bírják mellette,és aztán dobiznak. Nem mesélem el a részleteket,aki ismer hasonlót,annak nem kell,aki meg nem,az úgysem hiszi el,nem tudja elképzelni,hogy ez milyen durván súlyos.
Évtizedeken keresztül próbáltunk többen is segíteni, de mindig rájöttünk,hogy reménytelen.Van aki így akar élni,akkor is, ha a körülötte élők beledöglenek az erőlködésben,hogy segítsenek Neki megváltozni.
Azt mondják,hogy a disznó is a ganéban hemperegve érzi jól magát.

élhetetlen 2015.12.14. 16:11:55

@Costanza: Igen a törvény. Olyat hoznak két nap alatt, amilyet akarnak (az egyik utolsó, a Lex.Tiborcz, a NAV törvényben). Ahhoz nem tudom, mennyi ész kell, hogy felfogd a különbséget, hogy „kizárom magamat öt percre”, amig elmennék az elszívós dohányzóba, vagy el sem megyek valahova, mert kizárnak azzal, hogy nem biztosítják ennek az öt perces elvonulásnak a lehetőségét. Ebben már benne lenne, hogy nem kell nézned „a másik függőségét”, nem kell bemenned a dohányzóba. Egy családnak, családtagnak pedig majdnem mindegy, hogy a soha nem ivott, soha nem dohányzott családtag gyomor, áttéttel májra rák okozta halált kell végignézni, vagy a nem biztos, hogy cigi okozta tüdőrákot. Szóval egyem a szép lelkedet, te mindentől megkíméled a családodat. Vagy csak beetted, hogy csak a cigi káros. Nem, csak a cigi tetten érhető, felmérhető, ergo büntethető. Egyszerű törvénnyel.

mesterhazym 2015.12.14. 16:18:37

Alkesz - látszik-hallatszik a beszédén és a viselkedésén is.

2015.12.14. 16:27:46

húmennyi komment, mégis valaki ez a csávó...
trvtko se semmi, de valahol érthető, h nem tud mit kezdeni vele...

David Fekete 2015.12.14. 16:40:01

. trutykó arohadt mocskos fejedet te szarházi bulvárkeselyű. Mi lenne, ha valamelyik kibaszott csalágtagja vagy barátja segítene is neki ? Ez csak a szokásos magyar hullarablás. Gyerünk papa, van egy csomó példa, hogy ezt meg lehet csinálni! Csak ismerd fel, nem lesz para! www.youtube.com/watch?v=a2xPE7Jkfpo

Costanza 2015.12.14. 16:48:18

@élhetetlen: mar nincs olyan hogy dohanyzo. nem dohanyzo szallodak, szorakozohelyek vannak, szerintem meg vonat sincs mar dohanyzo kocsi (nem tudom).

Szelloz ki a friss levegon, nincs szoba szamodra. :D

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2015.12.14. 16:52:59

tűnjön el mint színész és legyen civil. s ha tud, lábaljon ki az ivászatából meg a szerekből. a többi nem érdekes, mert alapvetően egy senki.

Mike Geraldo · http://www.szuperpiac.hu 2015.12.14. 16:54:30

Szomorú, de szegény tényleg nincs a toppon. :(

egymilliópicikrisztus 2015.12.14. 17:04:40

@antiszociál: Wrehehehe...a régi szép idők !!! XD
Emlékszem,a szocban elég volt a szabad élet illúziójához,hogy minden héten többször az Ifi-parkba jártunk koncertekre, és ott ültünk, feküdtünk,aludtunk,ettünk, ittunk, ahol jól esett.
Nekem ugyan volt rendes szobám,ágyam a Nagymamámnál a Balatonnál, de jó volt a többiekkel együtt csövezni. 22 évesen is,az egyik felejthetetlen balcsis nyáron ('82-ben volt,ebből kiderül,milyen vén fószer vagyok) az egyik ismerős elmesélte,milyen durván kigumibotozták Őket a siófoki állomásról,ráadásul rájuk engedték a rendőrkutyákat is.Mivel mi is tapasztaltunk abban az időben hasonlókat a rend őrei részéről, igencsak félve telepedtünk be szunyálni a B.földvári állomás várótermébe. Én az idő tájt mindig magammal hordtam egy felfújható gumimatracot,hogy igazi konformistaként bárhol kényelmesen alhassak.Hajnali kettő körül természetesen megjelentek a közegek, udvariasan,de határozottan Jó estét köszöntek,én alvás alfa-fázisból kb.2 másodpercen belül vigyázzban állva átadtam a személyimet,a többiek(heten,nyolcan) is, Ők megnézték,visszaadták,és Jó éjszakát kívánva elbúcsúztak volna....ámde az egyik haverom.aki az asztalon feküdt,olyan mély álomba merült,hogy sem az első,sem a második(amúgy tényleg nagyon barátságos) ébresztési kísérletre sem ébredt fel.Szegény rendőr,abban a hiszemben,hogy itt most vele szórakoznak először a gumibot végével böködte,de szegény barátunk(abban a hiszemben,hogy mi hülyéskedünk Vele)elküldte melegebb égtájra.Na, most ezt akkoriban tényleg nem szerették még a rendőrök,és komolyan elkezdte ütlegelni a havert,folyamatosan felszólítva,hogy ugyan keljen már fel.
Ő meg csak mondogatta félálomban,hogy hagyja Őt békén,és hová menjen,és amúgy mit képzel Róla,és a kedves családjáról.
Először ledöbbentünk a jelenettől, aztán már a röhögést sem tudtuk visszafojtani,de láttuk,hogy a barátunk csak nem akar felébredni,viszont a rend őre már nagyon komolyan ütlegelte,de úgy, hogy a sapkája is többször leesett az erőlködéstől,amit az ütlegelésbe fektetett, amire a másik részről csak több fáradtan unott " na,ne szórakozz, haggyáá' máá'békén " válasz érkezett. Látva a meggyőződését,az egyik barátomnak megesett a szíve Rajta ( a rendőrön) ,és engedélyt kérve (akkor ez így ment),hogy kivehesse a személyit az alvó haver farmerdzsekijéből, véget vetett a szado-mazochista commedia dell'arte-nek.
Persze másnap a strandon hiába próbáltuk elhitetni vele,hogy az éjszaka egy rendőr verte gumibottal hosszú perceken keresztül, végig azt hitte,hogy be akarjuk csapni....

bovorac 2015.12.14. 17:06:43

Gesztesi egyik legjobb barátja Trutymó? Hát nem is csoda, ha alkoholista lett.

élhetetlen 2015.12.14. 17:12:39

@antiszociál: Ezt egészséges ember nem érti. nem perelhetek be senkit, mert akkor el kell menni a tárgyalásra, ami nagyon strapás. 13 éves sztori, elgázoltak, maradandó sérülés, de az elkövető nem fogadta el a helyszinelés eredményét, bíróságra ment. Az igazságügyi szakértő megállapította, hogy igen. Aztán a tárgyalás, ahol csak tanuként szerepeltem, azaz nem lehettem végig bent, aztán megkaptam a jegyzőkönyvet, ahol ugyanez a szakértő azt mondta, hogy ez a sérülés nem lehetett a baleset következménye, már előzőleg is sérült volt a térdem. (Csak én nem tudtam róla). Beperelhettem volna, de akkor nem tudom, hányszor kellett volna elmenni az általam nem megközelíthető helyre, és azt nem várhatom el a barátaimtól, hogy a szabijukat azzal töltsék, hogy a Markó utcába szállítsanak. Hagytam. A gázoló megúszta 60 eft-tal, még a jogsiját sem vették el. Hogy az igazságügyi szakértővel mi volt? Csak kérdés, vagy nem.

David Fekete 2015.12.14. 17:16:27

@petimonk: te tényleg azt gondolod, hogy egy ekkora színésszel van dolgunk, aki tökéletesen helyezi el az alkoholos elszólásait? Ha a pia mint központi téma nem lenne, simán valami komoly mentális betegségre gondolnék, de így túl informatív. De most kéne letiltatni minden interjút, mert ezek a toehetségtwlen szarházi tabloidkeselyűk lakmározáshoz gyűlnek.

sunblind 2015.12.14. 17:23:09

Kevés alkesz tud ebből a státuszból kicsavarodni.
Jó részüknek mindig is kizárólag egyvalami lesz a prioritási sorrend legtetején. Bármit/bárkit lehúznak érte a retyón.
Tudom.

Andrzei81 2015.12.14. 17:27:54

Kész van a pali, innen már nem jön vissza. Majd egyszer megtalálja reggel a takker néni megkeményedve, pont úgy, ahogy az ilyen mindenki által elfelejtett agglegényeket szokták megtalálni.

petimonk 2015.12.14. 17:28:41

@David Fekete: LEhetoseg, h csak meguli ezt a lovat... de igazat adok abba, hogy le kellene tiltani az interjuit, mert semmi ertelme nincs, csak tovabb rontja a helyzetet. Es egyertelmuen latszik, hogy tagadas fazisban van. Egy jo szakember kellene

élhetetlen 2015.12.14. 17:37:26

@Costanza: Igen, nincs szoba a számomra. Nem is azt várnám, hogy dohányzó szoba legyen. De téged miért zavarna, ha egy szálloda harmadik emeletén, egy kilépőn, teraszon, (ráadásul nincs lift), rá lehetne gyújtani? Tavaly ezért nem mentem el egy hetes gyulai felajánlott pihenésre. Te most komolyan gondolod, hogy többet érdemelsz, mint, én, többet érsz, mint én, csak azért mert nem dohányzol? Ha nem számít, hogy butább, haszontalanabb, értéktelenebb lehetsz, mint én, aki dohányzom, akkor az az „érték”, hogy te nem dohányzol, űberel mindent? Ha csak ez az egyetlen pozitívumod?

sárospataki 2015.12.14. 17:38:53

@élhetetlen: ne tudd meg, mennyire örülök, hogy leszoktam a cigiről :-)

Suhi71 2015.12.14. 17:58:51

Szegénynek pont nem TV interjúztatásra volna szüksége, hanem egy jó addiktológus szakemberre. Persze erőszakkal nehéz oda terelni az embert.

antiszociál 2015.12.14. 18:08:31

@egymilliópicikrisztus:

:)))

Egyébként a 80-as évek végén már annyira nem csesztették az embereket, pl Pécsett a Rákban, vagy a Kaziczyban ahol a Kispál is próbálkozott ki nem rugaszkodott punk zenekarokkal, ott nem volt Gulág, de szembe a borozót csekkolták.
És a közveszélyes munkakerülés ?
Mindenki vissza sírná :)
Én mindig találtam melót, fasza volt :)

antiszociál 2015.12.14. 18:13:22

@élhetetlen:

Tapasz nem működik ?
Próbáld lekűzdeni a nikotin éhségedet, piáljál :)
Kúrd tele magad tapasszal és úgy menj be az operára, más nincs.
Az elektromos cigi is káros, szóval nem alternatíva.

laci_52 2015.12.14. 18:14:21

@McZozo: Gesztesi nem kevés pénzt keresett. Állítólag a Jóban-rosszban hetenként félmilliót hozott, minden róla lehozott celebhír néhány tízezret. Plusz színház, szinkron, reklám stb.

Ha nem szórta nagyon a pénzt, néhány tízmilliót mostanra spájzolhatott.

Costanza 2015.12.14. 18:25:48

@élhetetlen: sajnalom a serulesedet. nem sajnalok toled semmit, de ha nincs lehetoseg, akkor nincs, lepj tovabb ezen, es kivanom ez legyen a legnagyobb gondod az eletben. Pontosan ilyen kattogos szokas a cigizes, mint ez a leragadt hozzaallas.

user friendly 2015.12.14. 18:48:43

ezt konkrétan rossz volt nézni. szerencsétlen, totál szét van esve, közben bizonygatja, hogy mennyire jól van. a kognitív disszonancia tipikus esete. magának sem hajlandó beismerni, hogy szarul van. de mi a francnak kell ezt mutogatni? ez a Trvtko, vagy hogy kell írni, is ha akkora barátok, miért nem mondja neki, hogy öregem, menjél haza, ne ásd még mélyebbre magad?!

különben az alkoholizmust azért tartják újabban betegségnek, hogy ne kelljen érte felelősséget vállalni. senki nem kényszerít senkit az ivásra, ez mindenkinek a saját döntése. aki alkoholista, az szimplán gyenge jellemű és nem beteg.

knowledge tree 2015.12.14. 19:01:11

@user friendly: és a gyenge jellem nem lehet betegség?

lukacstoncsi 2015.12.14. 19:09:16

Gesztesi nem nagy színész.A szakma szégyene ha lehet ezt mondani.Ilyet nem csinál az ember.és ez a szánalmas hazudozás meg mentegetőzés...A közönség és a szakma bojkottja kéne ellene talán észhez tér.A Klaudiája meg aggódhat érte ismét.

lukacstoncsi 2015.12.14. 19:11:42

@laci_52: Ez így van agyonsztárolták ahogy a Hujbert is és mindkettőn látszik hogy kipukkadt a lufi.Gesztesi emberibb normálisabban kezelte eddig amit kapott.De ezt nem lehet megcsinálni amit ő sokadszorra.Látszik hogy vagy nincs mellette olyan ember aki segíthetne neki/rajta vagy ő nem akarja.

user friendly 2015.12.14. 19:24:49

@knowledge tree: a gyenge jellem lehet egy lelki defektus következménye, ami mögött akár pszichés betegség is állhat, de az alkoholizmus maga nem betegség. hülyeség is annak kezelni, mert ezzel csak arra adunk alapot, hogy valaki ne vállalja érte a felelősséget és véletlenül se jusson eszébe, hogy elsősorban ő segíthet saját magán azzal, hogy le akarja tenni a poharat. lehet valaki abban a stádiumban, hogy szaksegítségre is szüksége van hozzá, de ha ő maga nem akarja, akkor megette a fene.

Kekszemu 2015.12.14. 19:43:25

A képre ránézve csak "játszik" , szerintem...

ifjú vénszivar 2015.12.14. 19:46:21

Bízom benne, hogy EZ volt az utolsó nyilvános fellépése! Pláne, hogy én is féltem a kollégák fizuját......

emberkécske 2015.12.14. 19:53:32

Mindenki ezzel a Gesztesivel van elfoglalva. Mi van azzal a sok emberrel, akinek tönkrevágta az estéjét? Nehogymár ezt az embert sajnáljuk!
Ha én egyszer nem mennék be a munkahelyemre, többet már nem is kellene. Azt, hogy milyen jó sínész valaki, a közönsége dönti el. Nosza kérdezzük meg, az átbaszott közönségtől, milyen nagyszerű alakítást is nyújtott a művészúr!

bio 2015.12.14. 19:56:02

@élhetetlen: tapaszt probaltad? hulyeseg lenne a cigi miatt pont a kulturat sutba dobni.

élhetetlen 2015.12.14. 20:24:37

@sárospataki lány: Magánügy, de én nem akarok leszokni. És?

Megoldó 2015.12.14. 20:31:47

Miért nem lehet olyan videót berakni, amin nincs kib_szott 20 mp húúúúsz másodperc!!! kötelező reklám előtte??? Mért???
Az ilyen videókat ignorálni kéne különben úgy elszaporodnak mint a tv-ben a reklámok...

bio 2015.12.14. 20:38:58

@élhetetlen: igy vegigolvasva a hozzaszolasaidat lehet nincs is szukseged a 6 oras Wagnerre..... neked arra van szukseged igazan hogy otthon pofekelve sirjal hogy milyen szar is neked. Ne erts felre ertem a problemadat es nagyon rossz lehet a baleseted ota/miatt. Amugy az a baj hogy nem a nemdohanyos oldal fejevel gondolkodsz. Senkinek sem azzal van baja hogy te bagozol, vagy barki mas, de engem pl kifejezetten irritalna nemdohanyoskent ha a nyaralasom alatt az alattam levo teraszon vki dohanyozna. Fuggetlenul attol hogy tiltva van vagy nem en egyszeruen nagyon nehezen viselem a dohanyfust szagat. Hidd el hogy nagyon sokakat zavar a fust es sok embert zavarsz a dohanyzasoddal ugy hogy fogalmad sincs rola.

a cikkhez nem tudok hozzaszolni kerem kaccsojja ki

élhetetlen 2015.12.14. 20:43:22

@antiszociál: @ antiszociál: @ Costanza: @ bio

Bocs, nem ötleteket kértem (tapasz), csak azt kérdezem, miért nem lehet ezt megoldani normálisan, miért kell tiltani a megoldás helyett, miközben a szabad pálinkafőzésért küzd a kormány. Senki nem érti a problémát?

2015.12.14. 20:50:34

Miért kell úgy beállítani a Karcsit, mint egy alkoholistát? Teljesen normális, ha valaki lemond pár fellépést, bárki benáthásodhat.

Jó volt nézni ezt az interjút, csak úgy sziporkázott. Többször orkánszerű nevetés tört ki belőlem intellektuális poénjai hallatán! Kívánom neki, hogy leszálljanak róla az irigyei, és ne terjesszenek róla ilyen aljas, megalapozatlan pletykákat!

antiszociál 2015.12.14. 20:53:06

@élhetetlen:

Azt vágod hogy KOCSMÁBAN sem lehet már dohányozni ? :)
Nem hogy operában :)
Lehet a herointól leszoknál a cigiről :)
Szerintem Berlinben, vagy Milánóban se nagyon van bagósoknak fenntartott hely, rosszul tudom ?

antiszociál 2015.12.14. 20:55:46

@Dr. Trejo:

Visszafelé lett felvéve, nem is a Gesztesi volt a részeg, hanem a Trütykó.

2015.12.14. 21:07:32

@antiszociál: Rosszul ... Milánót nem tudom, de Berlinben van. Sőt, vannak, dohányos szobák a szállókban, a bárok, kocsmák éttermek eldönthetik, hogy dohányzó vagy nem dohányzó-e a profiljuk (igen, a beltérben is, nemcsak a szabad placcon - bár az is igaz, hogy elszívó berendezésekbe is befektetnek), a repülőtereken, pályaudvarokon elkülönített hely van a dohányosok számára, a köztéri cigireklámok nincsenek betiltva, folytassam még?

antiszociál 2015.12.14. 21:12:24

@Pink Petsch:

De operában, színházban is van ilyen szeparált rész, nyugaton ?
Mert ez a kérdés.

élhetetlen 2015.12.14. 21:15:57

@bio: Tudod, ha nemdohányos fejével gondolkodom, akkor sem értem, hogy miért nem lehet kialakítani egy dohányzó sarkot, mondom, elszívóval az Operában, vagy a folyosó végén egy kilépőt, ami nem az ablakok alatt van. Te nem akarsz úgy nyaralni, hogy bárki 600 méteres körzetben dohányzik, aki meg valahol, ha lehetne, kulturáltan rágyújtana, az ne is menjen emberek közé. Mert neked igazad van, és az összesítés. Te akár butasággal, akár hozzá nem értéssel többet tudsz ártani a társadalomnak, mint egy dohányos, mondom én, de szerinted te biztosan felsőbbrendű vagy, mert nem dohányzol.

2015.12.14. 21:19:20

@antiszociál: Az operát nem tudom, mert nem igazán jön be nekem a műfaj, színházban viszont már láttam pont olyan fülkéket, mint amilyenek a reptereken vannak. Nem tudom, hogy minden színházban van-e, mert értelemszerűen nem voltam Németország összes színházában, de már láttam, egészen pontosan 3-ban az ötből, amelyekben voltam. Ez a három színház többszintes épületben volt, gondolom, azért. Igaz, én jobban szeretek kimenni, hacsak nem zuhog az eső.
Magyarországon sikerült átesni a paci másik oldalára, szerintem. Az sem volt normális, hogy bárhol rá lehetett gyújtani, és az sem az, hogy most már szinte sehol. De meg is lepődtem volna, ha tiltás helyett értelmes, konszenzusos megoldást keresnek az lletékes döntéshozók. Nem jellemző rájuk az értelem. .

antiszociál 2015.12.14. 21:26:53

@Pink Petsch:

Bele se merek gondolni ha Viktor dohányos lenne, és opera buzi.
De az nem jó mert faterja bányájából mit betonozna, sugólyukat? :)

2015.12.14. 21:32:27

@antiszociál: Az operát nem tudom, mert nem igazán az én műfajom. Értelemszerűen Németország összes színházában sem voltam, de abból az ötből, amelyben jártam, 3-ban olyan fülkék voltak erre a célra, mint a reptereken. Igaz, ezek többszintes épületek voltak, biztos azért gondoltak a dohányzókra is. Én, személy szerint szívesebben megyek ki az épület elé, a kijelölt helyre, hacsak éppen nem zuhog, de ez egyéni szocproblem.
Magyarországon sikerült átesni a paci másik oldalára, szerintem. Az sem volt normális, hogy gyakorlatilag bárhol rá lehetett gyújtani (ugye, egykor még a hivatalokban is), de ez sem normális, hogy most meg szinte sehol. Mondjuk, meg is lepődtem volna, ha az illetékes döntáshozók egy értelmes, konszenzusos megoldást találnak, ugyanis az értelem nem igazán jellemző ezekben a körökben. Az meg tényleg röhejes, hogy a dohányzásnál sokkal több probklmát okozó alkoholt meg államilag támogatják. Jah, dohányültvevényük nincs a haveroknak, gondolom.

bio 2015.12.14. 21:33:00

@élhetetlen: Nem te egyaltalan nem gondolkodsz nemdohanyos fejjel. Ha nemdohanyos fejevel gondolkodnal akkor fel sem merulne benned ilyen kerdes hogy szegeny dohanyosoknak miert nem lehet egy kis sarkot elszivoval kialakitani az Operaban. Amugy rakerdeztel az illetekeseknel? Csak azert kerdezem mert az ugyan nem erdekel hogy te tudsz-e valaha az Operaban nyugodtan dohanyozni vagy sem az viszont annal inkabb hogy tettel-e az ugy erdekeben vagy csak sirsz hogy nektek dohanyosoknak milyen rossz. Nyugodtan dohanyozhatsz 600 meteren belul is. Tortent mar meg nem is egyszer. Ilyenkor arrebb allok, vagy elfordulok. De a teraszt nyaralas alatt nem tudom arrebb tolni. Max jelzem a recepcion a problemamat vagy megoldjak vagy nem. Mar ne haragudj de ki beszel barki is itt felsobbrendusegrol? Ezt te hozod elo mar nem eloszor. Joejszakat

2015.12.14. 21:34:28

Afranc essen ebbe a rohadt blogmotorba, de most már komolyan!

@antiszociál: Viktor leszokott volna? Tusványoson pár éve még rendesen füstölt.

antiszociál 2015.12.14. 21:37:55

@Pink Petsch:

Szívjon gitanest, az jó gyenge, hogy rohadna meg :)

2015.12.14. 21:41:14

@antiszociál: Ha jól tudom, nem kapni már ;)

xporolyke 2015.12.14. 22:00:19

Karcsi szetesett, nem padlotfogott medve, hanem egy szetesett ember, ez a riport kinos volt, plane koran reggel ilyen cuccot nyomni, hat a nezo erzi szarul magat ettol a nyokogestol. Vadasz annyira lelassitotta, hogy egyszeru mondatokat nem tudott osszerakni, nagyon kemeny.

D-verse 2015.12.14. 22:03:33

Nagyon rossz bőrben van, terápián, esetleg szanatóriumban lenne a helye. Az állapota nekem elsősorban egy komoly érzelmi válságnak tűnik, ez és az alkoholizmus csak felerősítik egymást.

mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2015.12.14. 22:05:03

G.K. az emberi roncs. Rossz ezt látni, hogy egy felnőtt sikeres ember ennyire szét tud olvadni :(

élhetetlen 2015.12.14. 22:17:39

@bio: Erről beszélek, „Ha nemdohanyos fejevel gondolkodnal akkor fel sem merulne benned ilyen kerdes hogy szegeny dohanyosoknak miert nem lehet egy kis sarkot elszivoval kialakitani az Operaban.” Igen, a nem dohányzókban fel sem merül. Nem számítanak a dohányosok, akárhányan vannak. Itt jön be, hogy a nemdohányzó lehet akármilyen, de biztosan többet ér, mint én, azaz felsőbbrendű, csak azért, mert nem dohányzik. ezt el is ismerik, a törvénnyel. Nem érted? Rákérdeztem-e? Ne röhögtess, törvény van rá, hogy nem lehet. A kérdés csak az, hogy ehelyett a törvény helyett lehetett volna valami más megoldás? De nem lett.

dr. mesterséges színezék 2015.12.14. 22:30:50

Bármilyen rehab nulladik lépése egy tükör, amit az érintett alkalomadtán leköphet - jön a karácsony, Trutymó meg a "barátok" igazán összedobhatnának egy velencei darabra. Abból a stációból, hogy fasza csávó vagyok, pont most a legfaszább, az éjjel is jót dugtam, mielőbb ki kell pofozni, amíg lehet. Még mielőtt valamiért Gesztesinek hosszabb főhajtásra adnak lehetőséget Stohl egykori priccse előtt, illetve rajta. Persze nem kérdés, hogy a "barátok" részéről menne a rívás, hogy ők ezt nem is gondolták volna, meg a Karcsi nem is olyan, itten tévedés lesz, meg hogy az országnak nem úgy kéne működnie, hogy egy ekkora művészt meghurcolnak, csak mert valami prosztót vidámított hangulatban elcsap.

élhetetlen 2015.12.14. 22:40:11

@bio: Jaj, kihagytam az elejét. „lehet nincs is szukseged a 6 oras Wagnerre..... neked arra van szukseged igazan hogy otthon pofekelve sirjal hogy milyen szar is neked.” . Ha neked volt negyven éven keresztül egy olyan lehetőséged, hogy végig nézed a 6 órás Wagnert, mert szereted, és a szünetekben elszívsz valahol egy szál cigit, jól érzed magad, és ezt lehetetlenné teszik, akkor persze, veled van baj, nem azzal a rendelkezéssel, ami elrontotta a negyven éven keresztül működő szórakozásodat. Mert csak. És téged sem zavar. Tök jó.

dr. mesterséges színezék 2015.12.14. 22:47:00

@élhetetlen: 40 év alatt nem szólt senki (tudom, hogy nem, mert kínos), hogy "operajáró sporttárs, büdös bagószagod van"?
Ne gondold, hogy nincs, Édesanyámon is csak azért viselem el, mert az, aki (de így sem vagyok képes a szülői háznál éjszakázni) - büfé előtt, boltban, szülői értekezleten, buszon nehézsúlyú dohányos mellé sorsolódva bizony sajnálom, hogy a gyomrom erősebben zár, mint az orrom: szívesen leokádnám az érintettet, hogy nagyjából érezze, milyen is az, amikor más szaga tolakszik az orrába.

élhetetlen 2015.12.14. 22:49:16

@antiszociál: Kocsmába már régen nem járok. És az Operaházban sem azt hiányolom, hogy előadás közben nem lehet cigizni, csak azt, hogy szünetben, a harmadikon nem lehet elszívni egy szál cigit, valami kialakított sarokban, az utca szint meg nagyon messze van. Érted a különbséget?

élhetetlen 2015.12.14. 23:01:02

@dr. mesterseges szinezek:
Ebben igazad lehet, nem tudom, mennyire átható egy szál szünetben elszívott cigi szaga, de biztosan durvább, mit a két oldalról jövő különböző más típusú illatszer illata, vagy más.

2015.12.14. 23:12:19

@dr. mesterseges szinezek: Hol doktoráltál barátocskám? Az általad Gesztesi művész úrról leírtak mindössze egy irigy, sebzett ember rosszindulatú megjegyzései. A vak is láthatja, hogy a művész úr kitűnő formában van, mindössze egy kicsit elpilledhetett, mivel az éjszaka folyamán egy olyan hölgyet juttatott el a hetedik paradicsomba több ízben, akiről te nem is álmodhatsz. Először magadnak vegyél tükröt, mert egy ekkora színészóriást lealkoholistázni nem kis pimaszság. Ő akkor is józan, amikor iszik! Hatalmas szíve és mája van!

bio 2015.12.14. 23:36:47

@élhetetlen: neked ilyen komplexusod van hogy a nemdohanyosokat felsobbrendunek latod vagy ugy latod hogy ok azt hiszik hogy felsobbrenduek csak azert mert tiszta levegot akarnak szivni? ne valaszolj nem fogok visszanezni ez parttalan vita. Ertem hogy az a problemad hogy a torveny egyoldaluan kezeli a dolgot. Lehet menni alairast gyujteni hogy valtoztassanak rajta. Biztos van mar ilyen lobbi is es sok dohanyos tamogatna. Csomo mindent lehet tenni es ez a kulcs. joejt

Costanza 2015.12.14. 23:46:25

@bio: :DD szerintem ugy van a sorrend hogy vannak a nemdohanyzok, utana jonnek az operanezok (cigisek), es legalul a palinkafozok

dr. mesterséges színezék 2015.12.15. 00:08:39

@Dr. Trejo: Doktori fokozatomat a blog.hun szereztem, ^C-^V nélkül - csak a miheztartás végett.
És arról szó nincs, hogy ne hinnék a művész úr pályájának tartósságában. Láttam én tehetségtelenebb lényeket is évtizedekig megmaradni formalinban.

timewriter 2015.12.15. 00:16:52

Gesztesi talpig uriember a csotany tritkohoz kepest.

Az elveszett jelentés (törölt) 2015.12.15. 07:53:44

Gesztesi Károllyal kapcsolatos legszebb emlékem, hogy ő volt Forest Whitaker magyar hangja a Szellemkutya című filmben, Nagyon szeretem azt a filmet, és Gesztesi hangja tökéletes összhangban volt a Whitaker alakításával. Gesztesinek minden adottsága megvolt ahhoz, hogy a magyar Whitaker lehessen belőle, és nagy tragédia, hogy végül a mi "csárlisín"-nünk lett, ahogy egy hozzászóló találóan megfogalmazta.

antiszociál 2015.12.15. 08:05:54

@bovorac:

A sorok közt iróniát leltem fel, te nem ?

@Az elveszett jelentés:

Az elég gáz ,ha egy színészt csak a szinkronizálásai miatt méltatnak :)
Valamitől nagyon el volt szállva, de most le ért a földre.

2015.12.15. 10:56:53

Nem hiszem el, hogy azok a színházak ahol még dolgozik, nem tudnák helyettesíteni. Ez az ember kész van, hagyni kéne pihenni, és elvonóra küldeni !
VT meg Hajdúpí legundorítóbb Frizbis pillanatait idézte fel, sose bírtam, de ezzel a riporttal végképp elvágta magát. Kezet foghat vele, más nyomorával így kell címlapra kerülni! Hányok!
Gesztesi nagyon jó színész volt, kiválóan szinkronizált, a tragédia sajnos előttünk bontakozik ki.

Mérgező Hulladék 2015.12.15. 11:37:49

@élhetetlen: másoknak más egyéni problámája van, ami miatt nem járhatnak operába. De azt értem, hogy a te problémád olyan, amelyet viszonylag könnyen - és mondhatjuk, hogy akár piaci alapon is, vagyis esetleg többen járnának Wagner-darabokra, ha lehetne cigizni a harmadikon mások zavarása nélkül is - lehetne orvosolni, csak az állam ezt nem engedi. Ez utóbbival én elviekben egyetértek, vagyis meg kell nehezíteni a dohányzást, minél kevesebben mérgezzék magukat ezzel, de elfogadom, ha mások más állásponton vannak (akár csak az állam abszolút kétszínű hozzáállása miatt is).

közösperonos átszállás 2015.12.15. 14:35:52

@Mérgező Hulladék: "csak az állam ezt nem engedi"

Mondjuk fontos adalék, hogy nem alapos megfontolás után, elvi alapon, hanem mert úgy egyszerűbb és hagyjákmán békén.
süti beállítások módosítása