Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Friderikusznál sem lesz mindenki szimpatikusabb

2015. november 30. 10:41 sajó d. 79 komment

screen_shot_2015-11-30_at_05_58_07.png

Azok után, hogy Frei vagy Deutsch Tamás is kifejezetten jó választásnak bizonyult Friderikusznál, a TV2 feltétlenül jó ötletnek tartotta Berki Krisztiánnal zárni az Összezárva Friderikusszal első szezonját. Berkitől elég merész döntés volt bemenni a műsorba, hiszen a Rubint Réká-s adás óta egyértelmű, hogy Friderikusz nem kíméli a bulvársajtóban jópofizáshoz szokott megélhetési celebeket. Berkivel is ez történt, így egyszerre volt arcpirítóan kínos, de néha amúgy lenyűgöző az évadzárás.

Semmi sem jelzi a magyar celebmédia válságát jobban, mint Berki Krisztián jelenléte. Az ember, aki azért híres, mert egyébként egy bukott NB I.-es focista, kétes hírű klubvezető és az újgazdag, gyúrós, hajógyáris sztereotípia tökéletes megtestesítője. Friderikusz a műsor legelejétől így is kezelte Berkit, aki nem tudott mit kezdeni a szokatlan szembesítésekkel.

Berkit nem nehéz kikezdeni, Friderikusznak is elég volt csak az Instagramját mutogatni, hogy pár perc múlva már a műsorvezető full idegesen kényszerpihenőre küldje a hebegő-habogó izomembert. Már nekem volt kínos, hogy Friderikusznak egy idő után már kérdeznie sem kellett, Berki magától ontotta az egészen lehetetlen Oravecz Nóra-i, coelhói életbölcsességeket. Gyűlölök magukat a tudtukon kívül módszeresen lejárató embereket figyelni, és tényleg remegve vártam a reklámblokkokat, hogy kicsit megszabaduljak a feszengő Berki elkeseredett arcától.

screen_shot_2015-11-30_at_05_58_51.png

Párbeszéd szintjén meg sem közelítette az adás a korábbiakat. Friderikusz hamar feladta, hogy komolyabb témákkal fárassza Berkit, a magánélete meg valószínűleg Friderikuszt sem érdekelte annyira, hogy a saját médiaipari státuszát sokszor kihangsúlyozó műsorvezető majd Hódi Pameláról kezdjen el beszélgetni. Ezért eljutottak egyszer csak arra a pontra, hogy

időtöltés gyanánt műanyag flakonokkal dobálták a bútorokat.

Itt kicsit úgy tűnt, hogy Friderikusz eddig akarta szorongatni Berki kivasalt heréit, de pár pillanat múlva már megint ad hoc karaktergyilkosság készült. Egy ilyen műsor pont szimpátiát kelthet a leggyűlöltebb közszereplők felé is, de Berki valószínűleg élvezi, ha nem kedvelik, mert meg sem próbált elviselhető lenni. Olyan arccal beszélt a saját szponzorairól, a megélheti közszerepléséről, a részéről agyonperlésre ítélt médiáról meg úgy az életéről, hogy eszünk ágában nem volt közösséget vállalni vele. Egy óra sem telt el, amikor Friderikusz már kereken megmondta Berkinek, hogy kezd egyre ellenszenvesebb lenni. És a kínos nyomasztás itt kezdett lenyűgözővé válni.

screen_shot_2015-11-30_at_06_03_09.png

Amikor Friderikusz - teljesen joggal - kijelentette Berkinek, hogy borzalmas műsorvezető volt az Éden Hotelben, Berki szépen felmászott egy csinos ezüsttálcára, és felkínálta magát. Friderikusz pedig köszönte szépen és megette Berkit reggelire A legjobb tényleg az volt, amikor már konkrétan alázta Berkit, hogy borzalmasan néz ki a fotókon, miért nincs haja, és miért süllyed le arra a szintre, hogy a tévé előtt vasaltatja a golyóit.

Azt hiszem, Berkiből ennyi pont elég, ha valaki eddig sem tudta elviselni, akkor később sem fogja. Még csak a szimpátia szikrája sem merült fel a műsor alatt, pedig azt sem lehet mondani, hogy a beszélgetések végig lejáratás céljából történtek. Berki már egy más (bulvár)média terméke, mint Friderikusz és utóbbi valószínűleg nagyon élvezte, hogy a két generáció közti különbség ennyire szembeötlő, és még ehhez nagyon meg sem kell erőltetnie magát. Lehet sok ember nézi meg az adást, mert Berki "Azért csak megcsinálta magát!" Krisztián szerepel benne, de ha még egyszer egy beszélő szobanövényt kell Friderikusznál nézni, akkor inkább nézem a falat.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

petimonk 2015.11.30. 11:10:42

Nekem fura volt, hogy a TV2 bennehagyta azt a reszt, amikor arrol beszeltek, hogy Berki nem adakozik senkinek, amire Friderikusz ugy felhaborodott, hogy nem is kis idore egyedulhagyta Berkit... mert ez szerintem sokat rontott az addig felepitett erzekeny lelku emberen, aki edesanyja alkoholizmusat mai napig nem tudja feldolgozni... Ha azt kihagytak volna, akkor ez csak yet another Berki attrakcio lett volna, de igy egy szponzorpenzbol elo, allando kivagyisagban szenvedo,szomoru - elhagyott gyerekbol szornyu ertekitelettel rendelkezo felnotte valo media talalmany lett...anelkul maradt volna a Berki

sunblind 2015.11.30. 11:26:13

Hánemtom. Szerintem ez kifejezetten unalmas adás volt. Egy ugyanolyan altatós földbuta zughíresség, mint bármelyik másik, csak ennek sok pénze van, meg sokat baszakszik vasdarabok pakolászásával. Szerintem a Fricerikusz sem tudott ezzel sokmindent kezdeni, a meglévő klisék rápöckölésén kívül, hova hajtogasson szét az ember egy rajzlapot. Az, hogy nem adakozik, az sem különlegesen nagy botrány, ezerszám van ilyen gyökér. A nehéz gyerekkorából van egy csomó komplexusa, meg feldolgozatlan traumája, ez oké, de erről egyrészt nem igazán ő tehet, másrészt meg ez sem unikum. Az, hogy a Sándor roppant hitelesen rácsodálkozva nem érti, hogy miért tapadnak egy ilyen világura haszonállatra a nők, még a maradék méltóságuk árán is, jó pillanat volt. Aztán majdnem megkérte, hogy vegyemále a mustársárga gukki villanyszerelő bakancsát.

2015.11.30. 11:28:47

sztem fridi ciki(bb) volt, annyira erőltetett és sznob/demagóg és nagyon rossz színész...

Puffancs Mirtill 2015.11.30. 11:31:23

Alapvetően eddig sem volt számomra kérdés, hogy aberki egy súlyosan sérült, bunkó kisfiú.
Csak elég egy párbeszédet megnézni a nőjével, ömlik belőle a tömény gyűlölet a nők iránt.
Nem sajnálom a Pamelát, mert ő választotta ezt a kretént, úgyhogy csak nézegesse meg húzogassa le minden nap a cipőjét még további 40-50 évig.
Azért nem tudom sajnálni aberkit, mert van lóvéja, hogy kikezeltesse a komplexusait, mégsem teszi.
Ő egyszerűen nem is akar jobb ember lenni, neki ez a silány minőségű kivagyi f..sz attitűd teljesen oké a hátralévő életére.

Az kérdés marad számomra, hogy a Fridi kivonulása igazi volt-e, vagy amolyan műbalhé, hogy izgibb legyen erről a cseppet sem izgalmas celebről szóló adás.
Arra is kíváncsi lennék, hogy a Hajdú már meghívta-e az összes havert, vagy tartogat-e még néhány nettó érdektelen embert a tarsolyában.
Nagyon kíváncsi lennék a Fridi őszinte véleményére az eddigi vendégseregletről - tisztelet a kivételnek, természetesen.

Jalapeno Poppers 2015.11.30. 11:34:02

Az elején Fridi - picit demagóg módon - megpörgette a centrifugában Berki embert, aztán amikor visszajött az általa kiadott szünetről, akkor már azért volt unalmas, mert csak hagyta, hogy a centrifuga szépen kisfusson üresben, mert a végén ki kellett szállni a csávónak. Kicsit sajnáltam, hogy a TV2-es holdudvarból ezt a makákót betették, a Rubint Réka a Berkihez képest Marie Curie...

Puffancs Mirtill 2015.11.30. 11:39:54

@Jalapeno Poppers:

Jogos, Rubint Rékán látszik a törekvés a jóra és a gyógyulásra, más kérdés, hogy mennyit képes megvalósítani belőle.
Mi az, amiről tudja, hogy nem úgy kellene tennie, de mégis úgy teszi ezért, meg azért.

aberki fényében azonban valóban fényévnyi a különbség köztük emberileg.

aribarika 2015.11.30. 11:40:42

Az RTL-t az egyoldalú politizálásuk óta nem nézem, a TV2-t meg azóta, hogy futtatni kezdték ezt az orkot.
Boldog ember vagyok :D

Gitram 2015.11.30. 11:47:57

Ugyan miért kellett volna az adakozásról szóló beszélgetést kihagyni? Akkor ez is olyan lett volna, mint az Édes Élet, hogy kitalálják nekik, mit csináljanak, ez nem valóság. Miből is áll a műsor? Műtét, kozmetika, arcplasztika, ingyen elvégeztetnek mindent. Annyira nulla a műsor, és ezért fizetnek Berkinek 4 milliót. Jól dobálják a pénzt a semmiért. Igenis is Berki egy beképzelt nagyképű, óriási sztárnak képzeli magát és egy üres senki. Neki nem kell fizetni semmit, ingyen adnak mindent, ingyen vásárol, undorító, de addig mindent megtehet, még vannak emberek akik elhiszi róla, hogy Ő valaki, Őt annyian szeretik, jaj de sokan utálják is. A Fridi nagyon jó volt, nagyon jól kérdezett, Berki pedig ugyanolyan gátlástalan volt, mint amilyen szokott lenni.

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2015.11.30. 11:49:43

Sokszor olvasni itt értelmes, jó összefoglalókat, de ez most nem sikerült.

Viszont ez részletesebb, tartalmasabb.
velvet.hu/gumicukor/2015/11/29/berki_krisztian_osszezarva_friderikusszal/

Aki mindkettőt olvasta, könnyebben tud véleményt formálni. Szerintem.

v2peti 2015.11.30. 11:51:08

A nyáron voltak pletykák, hogy a RTL megveszi Berkit. Szerencsére nem tette. Vannak akik nézik Berkit vagy VV Évát az Édes életben. Pedig Berkinél még a legrosszabb Való Világ széria is ezerszer jobb.

Wywern · http://www.narancsoskacsa.blog.hu 2015.11.30. 11:51:58

@Mostanában: Istenem, azt hittem, csak én halucináltam ezt, de fridi szerintem is kellemetlenebb volt most, mint berki. Demagóg baszogatás volt az egész, és gondolom azt várták, hogy berki otthagyja az egészet a picsába, de mikor nem tette, inkább fridi ment ki hogy mégis legyen egy ilyen dramaturgiai elem, ha már betervezték.

7esbusz 2015.11.30. 11:52:28

@Mostanában:
Szerintem is. ilyet profi tv-s nem csinál. Épp az ellen lázadozott, amit maga is csinált. Pl. ez a 10x elismétli, hogy ugye béna voltál és azért hagytad abba? Berki 11x is mondja, hogy nem. karikírozni kezdi, hogy milyen tapló, alpári stb. Annyira irritálja, hogy legszívesebben földbe döngölné. Ez marha amatőr volt szerintem. Azt nem észrevenni, hogy "A Berki" egy mesterséges formáció, amit emberünk a bevétel maximalizálására hozott létre és belemenni, lealacsonyodni a játékéhoz, ez végtelenül amatőr szerintem. Hogy Berki promózni szerette volna-e magát, vagy jól megfizették, vagy mindkettő, az itt irreleváns.

metaljohsy 2015.11.30. 11:56:52

Engem teljesen sokkolt ez a tegnapi műsor, még egy ilyen emberi érzésektől mentes droidot életemben nem láttam még mint ez a Berki... :( Hát komolyan mondom sokkolt az ahogy az emberekhez áll és ahogy beszél másokkal, ahogy a szegény és rászoruló emberekről nyilatkozott, komolyan mondom ennek a tuskónak csak annyit mondanék, hogy olvassa el azt amit megosztottam a mi élettörténetünkről, a gyógyíthatatlan egy éves lányomról az oldalamon és mélyen süllyedjen el...

2015.11.30. 12:03:42

Biztos bennem van a hiba, ha nem értem a média működését, mert el nem tudom képzelni, hogy ki az, aki ennek az embernek 5 Ft-ot is fizet azért, hogy szerepeljen, vagy, hogy szponzorálja az életét. Vannak celebek, akik legalább valamit csinálnak is a pénzért, pl. énekelnek, főznek, játszanak, színészkednek stb.
De ez az ember mit csinál tulajdonképpen és kivel tárgyal, ahogy mondja és miről? Ki a ...m fotózgatja ezt az embert és a családját? Ez tényleg annyi embert érdekel, hogy kitermeli azokat a költségeket, amibe ennek az embernek a pénze kerül?

2015.11.30. 12:04:43

@Puffancs Mirtill: Pénz beszél, kutya ugat, ahogy szokták mondani.

Majolie 2015.11.30. 12:06:18

@7esbusz: na végre valaki, aki látja a lényeget. A Berki ki van találva. Nincs kétségem afelől, hogy a magánéletben is nagyjából olyan alak, amilyennek mutatja magát, de amit látunk, az egy termék. Rájátszik a tahóságra, a "berkiségre". Ebből él, ezt tudja eladni, ezt nézik a népek, ezen háborodnak fel és kommentelnek ezerrel és megnézik a következő adást is az Édes élet-ből. Ezzel termelik a bevételt és közvetett módon így adnak fizetést a Berkinek.

Fridiben csalódtam, hogy ő is az átlagnéző szintjére süllyedt le és megmaradt a "Berki, maga egy bunkó, maga egy tahó" szinten. Egy Friderikusz Sándornak illett volna ennek a mélyére nézni és kivesézni azt, hogy pl. miért van szüksége az átlagnézőnek erre a termékre.

Puffancs Mirtill 2015.11.30. 12:07:58

Az a gyanúm egyébként, hogy nem csak sérült kisfiú, de teljesen sérült értelmileg is, aki képtelen a felé érkező információkat épeszűen feldolgozni, és eszerint megnyilvánulni.
A kérdést sem érti, hogy miért bunkó a nőkkel.
Olyan kérdés ez számára, minthogy miért kék az ég?
Alapvetés, amit számon kérnek rajta.
Az ilyen sérült embereknek a bunkóság oké, kvázi alapfeltételük az életben maradáshoz, a kedvességet egy haszontalan (szó szerint értsd, olyan tulajdonság, ami nem hoz pénzt és nincs semmilyen érdekükben gyakorolni) viselkedésformának tartják...
Még azt is megkockáztatom, hogy fárasztja is őket a kedvesség, és a jóság, annyira nem tartozik az alaplényükhöz.
Természetesen igazolva érzik a saját hozzáállásukat, hisz látszólag sikeresek.
Tévé műsor, lóvé, szponzor, nő, gyerek.
Nem értik, hogy ha mindenük megvan, akkor mi is a probléma velük, mi a kérdés?
Önigazolást nyernek és adnak maguknak a külsőségek meglétében.

Bizkit23 2015.11.30. 12:09:03

Az biztos, hogy a legnagyobb probléma a Berkivel, hogy pénze van, de arra már esze nincs, hogy ezen felül emelkedjen és ezáltal ő jobb emberré váljon, vagy segítsen másokon, inkább csak él bele a világba a maga kifelé mutogató, egysíkú kirakat életében.

Sajnos minden negatív tulajdonságát nem lehet egyöntetűen az ő számlájára írni, mert az kiderült milyen kép volt előtte gyerekként és mit kapott a szüleitől, szóval valahol meg lehet érteni azt, hogy később miért vált belőle egy ilyen "nagyszerű" ember... viszont az már az ő hibája, hogy felnőtt családos ember létére nem tud és nem is akar ezeken a gyerekbetegségeken felülemelkedni és példát mutatni akár a rossz szüleinek is, hogy bizony eshet az az alma sokkal messzebb is, de ehelyett ő ugyanolyan szar emberré vált, vagy még szarabbá is, csak nagyobb lábon élve, másokat is megfertőzve...

Ha ezt megtenné, hogy kitör ebből, akkor azt mondanám, hogy igen legyen ő A Berki, de így nem más, csak egy buta celeb a sok közül, akinek elvette az eszét a sok pénz és rohadtul nem érdekli, hogy élnek rajta kívül mások is ezen a világon, csak él bele a világba egy hiú vadbaromként mindenen és mindenkin átgázolva.
Az meg számomra külön esettanulmány, hogy ezen vajon mit ehetnek a nők és miért akar sok férfitársam is ilyen lenni...de a válasz azt gondolom abban rejlik, hogy ők is olyan egyszerűek, mint egy százas szög és talán kár is ebbe mélyebben belemenni, mert ez az ember hűen tükrözi csodás társadalmunknak egy jelentős részét.

A lényeg, hogy vannak emberek akiken, már csak egy következő élet segíthet, vagy még az sem.

kis.herceg 2015.11.30. 12:09:15

egy adást néztünk? nekem úgy tűnt ebbe inkább Fridi bukott bele, pedig nem kedvelem utóbbit, de mikor pl. Fridi az adakozást boncolgatta 10 percig az konkrétan nevetséges volt. nem profi módján viselkedett, látszott hogy nem bírja az embert és végig próbál fogást találni, csak az nem akar menni.

kis.herceg 2015.11.30. 12:13:28

meg ötször elmondja hogy nincs tehetsége a focihoz, hát akit tizenévesen elvisz a fradi annak biztos nincs öregem..

Thomas Dantes 2015.11.30. 12:15:47

@Puffancs Mirtill: Ne sajnáld. A nők többségének Berki az álompasi. Kigyúrt, és van pénze.
Mi kéne még? Ész? Tisztelet? Normális viselkedés? Ugyan. Ez senkinek se kell manapság.

DEKI 2015.11.30. 12:20:12

Friderikusz jó volt.
Ha voltak is unalmas pillanatok az nem miatta volt, hanem amiatt a szánalmas jancsibohóc miatt, aki folyamatosan egyes szám 3. személyben beszél magáról és annyira sekélyes, hogy az emberi mértékegységben kifejezhetetlen. ABERKI picit sem érdekes, se nem szép, se nem okos… egyszerűen beteg. Súlyos önképzavara van, hiú, felszínes és ostoba. Nem értem miért kellett őt behívni. Pont az ilyen akcióktól érzi ez a beteg ember, hogy őt igazolja vissza az élet. Ez olyan mintha egy alkoholistát piával kínálnánk.

A többi vendég egyébként érdekes volt (Gesztesit leszámítva brrr… az a műsor rettenetes volt!). Jó ez a műsor! Jó lenne, ha maradna, de az ilyen Berkiszerű képződményeket hagyjuk már meg az édes életnek. Nem kell "ez" ide…
Van még jó pár érdekes ember ebben az országban, akiket még a bulvárhoz szokott gyomor is meg tud emészteni és akivel kialakulhat egy jó beszélgetés. Spontán néhány név: Tilla, Gangsta Zolee, Alföldi Róbert, Kulka, Eszenyi Enikő, Király Linda,… bár én pl. Simicskát is szívesen megnézném ;)

2015.11.30. 12:21:57

"Az ember, aki azért híres, mert híres"

Ez minden igazi celebrol elmondhato. Ha nem tudod egykonnyen felidezni, hogy honnan is kerult be mediaba egy allandoan szereplo alak, ha pedig valahogy eszedbe jutnak a palyafutasanak a kezdetei, akkor fogod a fejed es nem erted a karrierjet, akkor egy igazi celebrol van szo.

Kardashian: varjal, honnan jott a csaj... Leszopott valami negert a kiszivarogtatott videojan, meg a Jenner-klanbol jott es azota a nagy seggevel marad cimlapon... Aha... Celeb
Berki: nem tul sikeres focista, fociklub botranyos elnoke, NAV-uldozott jomagyar vallalkozo, kigyurt-leeresztett, herevasalt pasas... Celeb

Friderikusz masik generacio, neki a kepernyon szepen kellett viselkedni, sok penzert Magyarprszagra hivott Dallas-sztarokkal meg hollywood-i szineszekkel jopofizni a showjaban a kezdetekben. Egyedul volt a piacon, na meg ezer ex-valosagshow celeb es valodi mediaszemelyiseg kuzd a megelhetesert. Berki egy olyan kozonsegnek szol, mint anno Gyozike. Azok is nezik, akik utaljak, mert a nezo szeret borzongani, irtozni, megbotrankozni. Gyozike, Berki, Alekosz is az ilyen eltartott kisujjal fikazo, roppant igenyes embereknek szolnak.

Friderikusz csak annyit tudott Alekosszal szemben is anno, hogy elkezdte froclizni, hogy kezdeni kellene valamit, tanulni, kepezni magat, valami ujat alkotni, felmutatni valamit... Berkinel is addig jut, hogy fikazza a kerdeseivel, hogy nem adakozik... Hat ez aztan botrany! Nem adakozik! Nincs ezzel egyedul. Friderikusz meg adakozik. Meg a mediaipari statusza (elso showman Magyarorszagon) miatt o a viszonyitasi pont (sajat maga szerint.
Friderikusz musorokat csinal, o letrehoz valamit, Berki meg egy berendezesi targy, egy szereplo, akit a musorkeszitok alkalmaznak, amig megeri nekik. Hogy felnohet-e a mai mediaban Berki valami massa, alkothat-e valamit a jovoben, az ketseges. Nincs is ra igenye, neki havi 4 milliora van igenye. O marad a jol fizetett negativ szereplo, aki barmit bevallal penzert.

Az unszimpatikus, gonosz, fukar, ocsmany, visszataszito is egy-egy esztetikai minoseg, ami semmivel se rosszabb, mint a szep, kedves, bator es a tobbi. Berki azzal vonzza a nezoket, hogy egy gazember jellemet hozza kepernyon (gondolom a valo eletben is bicskanyitogato a stilusa). Ellentmondasmentes pozitiv szuperhosok unalmasak, Berki meg a megtestesult negativ pofa, talan ez is picit egysiku, de amig a nezettseget hozza, addig kepernyon lesz.

Shoyu 2015.11.30. 12:40:27

Érdekes. Szerintem a berki jött ki ebből győztesen. Nem adakozik, hát mert talán hajdupeti, norbi, stb. adakoznak? Berki legalább magát adja, bármekkora tahó is, nekem ez valajol mélyen szimpatikus. Az alkesz anyut nem tudtam elhinni egyébként. 10 éves gyerek nem viszi fel.a reszeg anyjat a lakasba.k

huncut_kata 2015.11.30. 12:55:29

@Shoyu: Norbiék pl. állják a pécsi gyerek hospice-ház egyik nővérének a teljes fizetését

Puffancs Mirtill 2015.11.30. 12:59:04

@Shoyu:
Ez nekem is sántít, meg a 12 évesen olyat mond frandinak, hogy vagy most vigyenek, vagy soha nem fognak tudni.
12 évesen nincs ilyen szellemi szinten egy gyerek, hogy ezt átlássa, vagy ha van, az nem ott tart felnőttként, ahol aberki most.

kismalacka 2015.11.30. 13:00:26

Csodaszép volt látni, hogy a pökhendi majomembert hogy kényszeríti térdre Fridi. Itt szerettem meg ezt aműsort :)

2015.11.30. 13:11:41

Berki egy szerepet játszik, mert látja, hogy ezzel lesz feltűnő, ezzel tud pénzt keresni. Azért néztem meg a műsort, mert azt vártam, hogy Friderikusz leszedi ezt a jelmezt Berkiről, és meglátunk valamit az igazi személyiségéből, de Friderikusz kísérletet sem tett erre, inkább csak prédikált neki (nekünk).

JohnRossEwing 2015.11.30. 13:33:24

@Puffancs Mirtill: meg hát ugye a szülői beleegyezés...
szerintem ordas nagy kamu volt ez a műsor. csodálkozok Friderikuszon, hogy hajdúpetike hóbortjaihoz asszisztál. ezek előre definiálható konfliktus helyzetek voltak, pontosan az ilyenekből táplálkozik a berki márkaépítő kisipari vállalat. lehetett volna itt dráma, de asztalhoz ültetni ezt a két embert eleve sz*r ötlet. kérem kapcsolja ki, nincs itt semmi látnivaló.

Köldök_szösz 2015.11.30. 13:45:50

Krisztián egyszerűen csak nyomasztó

Ibolya Duna 2015.11.30. 13:52:08

Eddig egyetlen Friderikusz sót láttam és az a Rubint Rékás volt. Tulajdonképpen az elég volt, hogy bemutassa a buta celebet és bebizonyítsa, hogy a sok pénz nem párosul sok ésszel. Berki még ennyire sem érdekelt. Biztos vagyok benne, hogy ez a felfuvalkodott herevasaltató nem számolt be arról, hogy honnan is van neki az a sok pénze. Állítólag bizonygatott valamit. Szerintem egyedül azt tudta bebizonyítani, hogy impotens az a hatóság, amelyik őt vizsgálta. Feltételezem, hogy ennél többet még Fridinél sem tudtunk meg róla. Akkor meg minek...?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.11.30. 13:55:24

Olyan nem lesz, hogy Hajdú berakja saját magát Friderikusz mellé egy napra, és hagyja magát szétalázni, mint a Nagy Duettben?

2015.11.30. 13:57:14

@Fedor: na, pont erre gondoltam én is... :D

antiszociál 2015.11.30. 13:57:49

Elég volt az előzetest látnom, és tudtam újra egy Frizbis műbalhés rész következik.
Azt mindenki vágja, hogy Berki a Hajdú spanja, de durván, nyilván őt pakolja be az évad záróba, ha már az évadnyitót is a másik legnagyobb spanjával (Gesztesivel) indította.
Arra is emlékszem hogy Fridi azt nyilatkozta ,beleszólása van, ki jöhet a műsorba, és ki nem.....hát ezt azért nem igen nyaljuk be, nyilván nem azért fizetnek neki annyit hogy még Hajdúnak is bele durrogjon.
Nálam a Fridi mostantól egy olcsójános, a tv2 meg még lejjebb süllyedt ,pedig ennél lejjebb már csak a muzsika tv van....ehhh :)

2015.11.30. 13:59:29

@Fedor: pont erre gondoltam :D vagy ha lenne humorérzéke, akkor puzsér! :D

antiszociál 2015.11.30. 14:06:08

@JohnRossEwing:

" csodálkozok Friderikuszon, hogy hajdúpetike hóbortjaihoz asszisztál. ezek előre definiálható konfliktus helyzetek voltak, pontosan az ilyenekből táplálkozik a berki márkaépítő kisipari vállalat "

Az egész erről szól, nem hiszem el hogy ezt emberek benyelik :)))))))
Hajdú erről híres, Fridi meg asszisztál, ez a vicc az egészben.....na most megint megkérdezném Vitrayt ,még mindig nem tudja ki a Friderikusz ?
Rávágná, még jobban nem ismerem ! :))

Gipsz Ferenc 2015.11.30. 14:18:33

Eddig raneztem erre az emberre es egy Neandervolgyit lattam. De kiderult, hogy van esze es kitartasa.

A Fridi hiaba bizonygatta, hogy tehetsegtelen volt, akarhogy nezzuk NB1-ben jatszott. Nem sokat de akkor is. Akkor bent volt a magyarorszagon jatszo kapusok legjobb ~10%-aban.
Elhatarozta celkent, hogy megcsinalja es megcsinalta. Az emberek nagy resze az elhatarozasig sem kepes eljutni nem, hogy a megvalositasig.

Felismerte azt, hogy szep meg jo focistanak lenni de sosem lesz egy Casillas. Ehhez bizony onkritika kell, ami megint nem gyakori.

Ucsoroghetett volna kispadon egy darabig, kapott volna erte penzt. Aztan egy szep napon, 35 evesen csendben kitettek volna. Szaktudasa nincs, tapasztalata nincs, mehet a gyarba vagy a hid ala. Volt batorsaga es elore latasa palyat valtani. Elhatarozta es megvalositotta a tervet megint.

Utana jott a media bohockodas. A Gyozike, a Damu, a Stohl lefutottak es vallalhatatlanok lettek. A Majka nagyon elszallt. Alekosz sem lett az az atuto siker. Kellett valaki az "ujgazdag osember" posztra akit az emberek egy resze zsigerbol utalhat, a masik resze meg peldakepnek tekinthet. O bevallt eddig. Eleg esze van ahhoz, hogy megertse mit kell tennie es hogy kell viselkednie a kitalat mu imidzs fenntartasahoz.

Mediaprosti? Az. De az vesse ra az elso kovet, aki havi 4 misiert nem csinalna majmot magabol a kepernyon.

O a modern magyar Jockey Ewing akit mindenki ekez de azert nezik ha adjak. Fridi itt rontotta el nagyon a musort. O mindenaron a kitalalt szerepet tamadta. Kb, mintha Larry Hagmant folyton azzal nyuzta volna egy riportban, hogy miert viselkedik olyan csunyan Samantha-val, meg, hogy velemenye szerint Bobby sokkal jobb volna igazgatonak meg amugy is szenyelje el maga. Ugy tunt, hogy egyaltalan nem kivancsi az emberre. Folyamatosan kijelentesekett mondott kerdesek helyett. Ez nem riport igy, hanem itelkezes. Profi riporter ilyet nem csinal.

Zemöki (kona) 2015.11.30. 15:08:50

Fridi nagyon személyeskedő, támadó és türelmetlen volt. Lekezelő és demagóg. Önmagát olyan magasságba helyezte Berki fölé, hogy az már túltett Berki eredeti bunkóságán.
Ez egy ritka és nagyon tanulságos műsor volt. Berkiről ugyan nem tudtam meg semmit, amit addig ne tudtam volna, de ez nem is hiányzik. Ez a véglény engem nem érdekel.
Sokat megtudtam viszont a riporterről, aki elég szépen leleplezte magát, mint türelmetlen, és tehetségtelen riporter.
Egy ilyen figurával a beszélgetésnek nem arra kellett volna kifutnia, hogy milyen bunkó az alany, hanem hogy miért ilyen? Született szociopata vagy a médiatermék? És ha ő bunkó, akkor kik azok, aki pénzelik, és nap, mint nap nézik? Vajon hányan vannak? Mire lehetne még a Berkit használni?
De Fridi megelégedett az alázással.

Kopi3.14 2015.11.30. 15:21:25

@sepörd: Miért? Azért, mert elviszi tizenévesen a fradi, vagy bármelyik magyar klub, akkor tuti, hogy van? A magyar játékosok közül ki az, aki tényleg tehetséges focista? Mennyit visz el hozzá képest a fradi, a dózsa, a pöcsiakadémia?

©________ 2015.11.30. 15:24:13

Hát szerintem nem ugyanazt a műsort néztük. Fridi kifejezetten bunkó volt a Békával, sértegette, beszólogatott, lekezelte.
Ezt az embert nem nagyon ismerem, nem foglalkoztat a bulvár, bár találkoztam már róla hírekkel, de sokkal szimpatikusabb volt ebben a műsorban, mint Fridi.
Arról nem is beszélve, hogy a szakmáról oktatja ki, miközben műsorvezetőként képtelen levetkőzni az előítéleteit, és képtelen elfogadni, hogy másoknak más értékeik vannak.
Nekem sem azok, amik Békának, de mégis például miért KÉNE adakozni , mintha az valami kötelező dolog lenne. Miért nem lehet elfogadni, hogy van, aki nem?
és még sorolhatnám
nekem a Fridi itt most leszerepelt....:(

©________ 2015.11.30. 15:25:48

@Gipsz Ferenc: +1
'"De kiderult, hogy van esze es kitartasa."

és sokkal kulturáltabb és udvariasabb is volt...

felhasználó18 2015.11.30. 15:48:32

Nem egy szinten mozog a két ember, külön bolygón élnek.
Friderikusz igazán megszűrhette volna, kit hív el a műsorába.
Ennyi erővel Kiszel Tündét is behívhatta volna, vagy valami agyatlan vv sztárt.
Én spec nem azért nézem ezt a ,műsort, hogy ilyen üres Berki félék nézésével töltsem feleslegesen az időmet. Remélem a jövőben értelmesebb vendégek jönnek majd, mert amúgy a műsor tetszik.

bonzsúr mádám 2015.11.30. 16:07:48

@Puffancs Mirtill: Én pont ellentétesen látom. Berki és Rubint Réka ugyanolyan gyökerek, csak Berki tudja magáról és még rá is dolgozik, meg is fizetik érte, míg RR nem látja, nem érti. Nekem Fridi volt kellemetlen a mű sértődéssel és kötekedéssel. Nem vagyok Berki fan, de Fridi gyenge volt szerintem. Különben meg pont azért szeretik a nők, meg érdeklődnek iránta az emberek, mert kimondja, hogy pl. Móunika hízó. Ez az igazság. Akinek van egy kis esze az meg látja, hogy az élete látszat, de a média szerepléseit jól felépíti, az tény. Az Éden Hotelt szerintem jól hozta, mert nem nyalt a benn lévő agyhalottaknak, hanem a maga szintjén alázta őket - amit pont Fridi szeretett volna vele megtenni - sikertelenül...

Gabee01 2015.11.30. 16:45:15

Ez az adás egyértelműen a jó és a rossz szembeállására volt felépítve, amelyben a szerepeket nyilván mindenki ki tudja osztani. Épp emiatt nem is volt olyan őszinte, mint az egyes többi adások. Berki egy kimondottan tapló és ellenszenves ember, vagy ebben a karakterben van már évek óta, mindenesetre tudatosan csinálja, amit csinál, és afféle brandet kreált magából, ami ráadásul elképesztően népszerű. Nem sok emberben van ennyi önbizalom és nagyképűség, éppen ezért ennek kinyilvánítása szórakoztató, sőt valamilyen szinte irigylésre méltó és megkapó. Mivel sok ember a való életben kerüli a Berki-féléket, ezért a tévéből valamilyen szinten újnak és egyedinek hat a tévén keresztül.
Az, hogy Berki ebből meg tudott gazdagodni, intelligenciára vall. Ki hinné, hogy az ellenszenvesség népszerű is lehet? Ez olyan, mint amikor valaki olyasmit talál fel, ami elméletben hülyeség vagy értelmetlen, de miután megvalósul, zabálják az emberek.

cardiobascularis 2015.11.30. 16:56:33

Ha van, aki cikisebb ebben az országban Berkinél, az pont Sajó Dávid.
És ő próbál róla kritikát írni.
Röhej.

cardiobascularis 2015.11.30. 17:00:33

@Gipsz Ferenc:
A neandervölgyinek volt esze és kitartása.
És lehet, hogy még azt is tudta, hogy a neandervölgyi szót kisbetűvel írjuk.

sajó d. 2015.11.30. 17:13:13

@cardiobascularis: nem én vagyok az, aki módszeresen odaírja ezt minden cikkem alá :(((

ha gondolod megadom a privát elérhetőségemet, mert a kommentelők azt hihetik, hogy tetszem neked :3

Kisherczeg 2015.11.30. 17:24:01

Friderikusz önmagához képest is nagyon jó ebben a műsorban. Lám, mennyre jót tesz valakinek, ha végre azt csinálja, amiben a legjobb. Mivel túlnyomórészt olyan megosztó figurák mennek be hozzá, akik szellemileg és/vagy kommunikátorként nem érnek fel hozzá, ezért jól tudja önmagát hozni: az eggyel ezelőtti vezető médiageneráció fölényes, nagyképű, fitymáló, kicsit megértő, kicsit megvető, távolságtartóan magázódó, de mégis rezzenéstelen arccal indiszkrét hozzáállását. Ugyanakkor ebben az adásban egy Berkinél kommunikációs szempontból nagyobb rutinnal és lélekjelenléttel rendelkező interjúalany csúnyán visszapiríthatta volna Fridit (aki az önként szóba hozott rovarevéssel fel is adta neki a labdát, mert láthatóan ő is érezte, hogy ez az adás Roast lett), csak annyit kellett volna mondania, hogy "ugyan Sándor, ne legyen álszent, maga sem volt minden A Komoly Újságíró, néztem én a 90-es években a show-ját, amikor lehetetlen csíkos öltönyökben lábát rázva bohóckodott bármit bevállaló ripacsként a tévében, és maga is tudja, meg én is, hogy ha akkor lett volna Facebook és Instagram, akkor maga vagy a profi háttércsapata minden ruháját, reggelijét, háziállatát és sztoriját kitette volna rá. Legalább ne csináljon úgy, mint ha nem értené, hogy én miért szerepelek így a médiában, hiszen az egészet ön kezdte Magyarországon."

tükörfúró 2015.11.30. 17:51:43

Friderikusz is még mindig tövig bekapna bárkit és megcsinálna bármit pár % nézettségért, és még pár (10?100?) millióért. Amik ebben a világban játékpénzek, semmik, 100millárdokról már "lehet beszélgetni".
Méghogy komoly újságíró, egy ripacs, csak ami trash-ba lement azóta az un. "celebvilág" ahhoz képest ő mostmár komoly, befutott, kapcsolatokkal rendelkező, konszolidált ember. Ennyi.
Egyébként meg cicashow ez a javából, pontosan meg van koreografálva, kb előre belőve, pszichológusokkal, profi valósághow specialista rendezőkkel, stylistokkal, mindenel.
Senki sem hülye, sem dajcs, sem fridi, sem berki. De még rubintrékuci sem.
Ez annyiról szól, még kattintsunk ide, még jöjjön be pár százezer lájk, pármillió kattintás, még vegye meg pár agyhalott picsa a nőimagazint meg bulvárszemetet, ami címlapon hozza egyben berki meg fridi nevét, tehát ez mindkettőnek jó, ennyi.
Bábszínház.

Tecuka 2015.11.30. 18:05:13

@Mostanában: Szeretem Fridit, Berkit nem annyira, de egyetértek! Fridi, most kicsit túltólta az utálkozást!!

Golyós 2015.11.30. 18:07:05

Nekem pont nem az jött le mint a cikkírónak.
Fridi nem is volt kiváncsi magára az emberre, meg sem próbált benézni a szerep mögé csak folyamatosan próbált alázni. Az évad leggyengébb adása volt szerintem és nem Berki miatt.
Becsülöm Berkit amiatt, hogy nem küldte el a picsába Fridit az erőtlen kötözködései miatt. Semmit nem tudtunk meg Berkiről amit idáig nem.Viszont azt sikerűlt, hogy Fridi nem is akarta megváltoztatni a meghivottról kialakult képet, pedig idáig sikerült 1-2 vendégnek kellemes csalódást okozni.
Mellényúlás volt Hajdú részéről a vendég választás.

BotloB 2015.11.30. 18:11:51

Szerintem ez egy nagy mellényúlás volt Fridi részéről, őszintén szólva nem is értettem, miért volt szükség erre ilyen formában. Nagyon rossz érzékkel elkészített "interjú" volt, azon egyszerű oknál fogva, hogy az egyébként egy eléggé népes szociokulturális csoportba tartozó Berki rém egyszerű jellemrajzát Fridi valamiért nem volt hajlandó tudomásul venni.

Rengeteg Berkihez hasonló ember szaladgál a nagyvilágban, aki meggyőződésesen olyan, amilyen, annak minden velejárójával, és ezen semmit nem változtat az, hogy Berki emellett még éppen tehetős is.

Ilyen formában Fridi "közvélekedést" megjeleníteni szándékozó odamondásai egyszerű fölényeskedések, mocskolódások voltak. Én például egy percig nem várnám el egy Berki stílusú embertől, hogy jótékonykodjon, de azt sem, hogy esetleg magára vegye, ha ezért szólnak neki. Azt sem várnám el tőle, hogy ne ossza meg Instagramon a szponzorbentlit.

Fridinek most két dolog nem sikerült: a családi háttértől eltekintve rávilágítani arra, hogy Berki miért olyan, amilyen, és elgondolkodtatni a kedves nézőt azon, hogy miért lehet a Berki "ABERKI". Mert azért akármit mondhat Fridi, minden szponzorcég pontosan tudja, hogy Berki a maga berkiségével képes reklámértéket teremteni, és álszent dolog lenne ezt tagadni vagy szégyellni. Berki nem egy egyszemélyes, eltévelyedett rákos sejtje a társadalomnak, ahogy azt Fridi próbálta beállítani, hanem annak egy elég elkeserítő lenyomata. Ezen kellett volna valahogy rágódni, nem azon, hogy Berki mint ABERKI miért nem fotózkodik a Tűzoltóutcai Gyermekklinikára vásárolt inkubátorokkal.

cardiobascularis 2015.11.30. 18:44:10

@sajó d.:
Nem, baromka.
Csak alkalmatlan vagy az újságírásra, azon egyszerű oknál fogva, hogy nem tudsz írni.

És nézd meg a cikkeid alatt a hozzászólásokat, ez a többség véleménye.
Keress valami szakmát, amihez értesz is. Utcaseprés talán még menne neked.

sajó d. 2015.11.30. 18:54:28

@cardiobascularis: hát nem tudom, csak megnézem a kommentes tevékenységedet és egy végtelenül elkeseredett, szomorú és minden bizonnyal segítségre szoruló fickó lehetsz, akit már ezer néven tiltottak ki mindenhonnan, de valamiért mindig feltűnik. remélem van legalább valaki, aki esténként melléd bújik és kicsit megvigasztal, mert egészen félelmetes, amit művelsz.

egyébként itt az emailcímem, ide nyugodtan írhatsz akár naponta is. igény esetén fényképet is küldök!!! sajod@index.inda.hu

és akkor itt egy rövidke gyűjtés szemléltetésképpen, te kis harcos! ;)

cardiobascularis 2015.11.30 17:01:51
Ez olvashatatlan.
Tanulj meg írni.

cardiobascularis 2015.11.30 01:45:42
"A játék, amit a Blizzard a Warcraftek előtt csinált"

Javítsátok már ki a címlapon. A "warcraft" kiejtése workraft és NEM workreft, így WorcraftOK előtt.

cardiobascularis 2015.11.29 20:29:14
Ostoba analfabéták miért akarnak cikkeket írni?

cardiobascularis 2015.11.24 19:58:07
Nem kéne erőltetni a jópofizást, meg kicsit gyúrni kellene helyesírásra, és egész jó lenne.

cardiobascularis 2015.11.21 13:58:46
"Scherer-el" - ????
Idáig olvastam.

Mi a faszért akar írni egy olyan totál műveletlen bunkó, aki a magyar helyesírás legalapvetőbb szabályaival sincs tisztában?

cardiobascularis 2015.11.11 22:00:17
"- David, what's different between time management and GTD?"

Hát ha ennyire hiányos az angoltudásod, valóban érdekelne, hogy mit értettél meg az elhangzottakból. Vagy hogy valóban az hangzott-e el, amit leírtál.

Mondjuk a magyartudásod is elég szar.

cardiobascularis 2015.11.10 16:45:53
Szíveskednék jelezni, hogy meg kellett volna tanulni írni, ha már írni akarsz.
Pl. olyasmit, hogy a mindennap egybeírandó.

Valamint hogy a disclaimer szónak van magyar megfelelője is. Bár nem vagyok jogász, de ez esetben valami olyasmi, hogy felelősségelhárító nyilatkozat.

suzuki1219 2015.11.30. 18:59:26

ebben a musorban a berki krisztian keresztben megette a friderikuszt. meg ilyen demagog, eroszakos viselkedest nem lattam tole. minosithetetlen. ertelmetlen beszologatasok. ezt elrontotta friderikusz nagyon.

BotloB egyetertek veled.

suzuki1219 2015.11.30. 19:08:33

lefogadom a berki tobbszoroset keresi ezzel a celeb bajolgassal, mint fridi a diplomaival es 15 darab kituntetesevel, valoszinu ezt sem tudja megemeszteni.

ifjú vénszivar 2015.11.30. 19:34:18

@suzuki1219: a fridinek milyen diplomái vannak?

Golyós 2015.11.30. 19:42:49

@suzuki1219:
Nekem is megfordult a fejemben.Csak a beszólogatás ment és a lenézés, miközben végig benne volt a: mi a szarnak tanultam ennyit ha így is lehet?

Szabinho 2015.11.30. 20:55:03

Srácok, van itt olyan ember aki tudja ki az a Friderikusz? Hogy anno a Friderikusz shownak ő volt a producere? Hogy 10 éve még a 100 leggazdagabb magyar listáján szerepelt? Friderikusz egy milliárdos! Berki meg a szponzoroktól kapott kocsikat posztolja az instagramon. Óriási a kontraszt, hogy Fridi nem kérkedik a pénzével, bár tehetné, Berkiről meg mindenki azt hiszi, hogy 100 milliói vannak, miközben talán 40 milliót össze tud kaparni, ami tényleg az övé.
Amúgy az adás nem volt olyan szórakoztató, mint mondjuk a Frei, Bochkor vagy Majka, de az Alekoszosnál minden jobb.

Hülye aki elolvassa! 2015.11.30. 21:08:20

Kedvelem Fridit és ez a műsor is jópofa volt eddig, de erre nímand majomemberre nem voltam kiváncsi.
Interjút olyan emberrel érdemes csinálni, aki valamit letett az asztalra. Mindenki felköphet és aláállhaz

Hülye aki elolvassa! 2015.11.30. 21:09:39

Mindenki felköphet és aláállhat, aki ezt csavargót futtatja.

Costanza 2015.11.30. 21:15:23

Igazabol az a problema, hogy aki ilyen statuszba kerul mint ez a fiu, annak valamilyen szinten illik peldakeppe valni. Ezt varjak tole. De o meg nem tart itt. Amugy nekem bejott a riport, pedig nem lattam egy musorat sem, csak olvasok rola reg ota. Kicsit arrogans, neha egyenes, neha alszent, de nem latok tul nagy elterest nala az atlagtol. (nem sztar tipus ez sem, mint ahogy az egyebkent is ritka), es nincsenek is magasan az igenyek, ezt kihasznalja. Egy baja van, hogy kell neki egy jo stylist, mert tul kicsik a ruhai, es ez a lezser elegancia ekkora testen kicsit parasztos.

2015.12.01. 09:18:19

Ahogy tobben irtak mar, ez a riporteri viselkedes, Berki fikazasa nem volt valami szimpatikus, tobbet arul el Friderikuszrol, mint Berkirol.

Mérgező Hulladék 2015.12.01. 10:53:39

A 'berki mint termék' dolog kapcsán: nincs valaki, aki úgy-ahogy ismerte őt futballistaként; tűzközelben volt az FTC-nél pár évvel később; és látja a tévében, miket csinál most? Biztos van, csak nem kommentál ide :)
Mert kapusként teljesen jelentéktelen volt, szinte semmi sem jutott el róla az akkori médiába; sportvezetőként a fő kérdés mindig az volt, hogy miért került oda, ki tolhatja (Rieb Györgyről beszéltek, bár ő sem tűnt elég nagy embernek ahhoz, hogy a feltételezett zabigyerekét odáig nyomhassa), bár az arroganciájára, kivagyiságára már akkor is panaszkodtak, és már akkor is inkább kihasználta a hirtelen jött hírnevet, minthogy zavarta volna az őt. Számomra az a legvalószínűbb, hogy nagyon nem kell erőltetnie az azonosulást a mostani szerepével, de nem síkhülye ő - eldöntötte, hogy akar lenni "valaki", tesz érte, és nagyon jól ki tudja használni, hogy vannak segítői a háttérben. Nyilván érdekes lenne megkapargatni ezt a dolgot, csak ehhez nem egy nap és nem egy Friderikusz kell.

Wilson11 2015.12.01. 13:12:44

@Szabinho: a friderikusz show producere? :D hány éves vagy, 12?

scsaba1 2015.12.01. 14:35:38

Akit igazán sajnálok az egész "Berki" történetben, az az "igazi" Berki Krisztián. Az olimpikon.

thrstjjtrt 2015.12.01. 14:54:27

@Puffancs Mirtill:
+1

Elég gáz, hogy ennyi embernek szimpatikus ez a mímelt taplóság és "hatalomnak", "megcsinálta az életét" dolognak jön le a szponzor cuccokkal való gyermekded villogás. A bunkóságot őszinteségként definiálni...

@scsaba1:
Ne is mond, pár hete volt szerencsém végighallgatni két idősebb úr eszmecseréjét, miszerint olimpikon hogyan viselkedhet ilyen tapló módon. Először nem is értettem.

2015.12.02. 10:31:48

@scsaba1:
@momori: valoszinuleg az olimpikon magasrol leszarja, hogy van egy celeb nevrokona

Kovacs Koko Istvan olimpikon es vilagbajnok okolvivo is verhette volna a fejet a falba, mert van egy Kovacs Istvan (Kovi) pornorendezo is az orszagban...

Aki olyan fogyatekos, hogy osszeteveszti oket, az megerdemli.
Celeb Berkinek is ez a valodi neve, miert kellene megvaltoztatnia? Amugy annyira vallalhatatlan dolgokat nem csinalt, bar nem kovetem a "palyafutasat". Egy nagy link szovegu alak, self-made man, herevasalt celeb. Aki a tornaszra kivancsi az szerintem nem keveri ossze oket.

Olyan ez, mint amikor Kertesz Imre Nobel-dijat kapott, akkor a sok paraszt elkezdte venni Kertesz Akos konyveit is, sot a kerteszeti konyvek is jobban fogytak... (jo, ez egy Bodocs Tibi poen)
A plebs mar csak ilyen.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2015.12.02. 16:46:27

@sunblind: némiképp egyetértek. Annyival megtoldanám, hogy Fridinek van beleszólása abba, hogy kivel töltse el a napját, így azért utólag megtudakolnám tőle, hogy vajon számított-e ekkora mélységre...
A tenyészbikás részen konkrétan vinnyogtam. :)

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2015.12.02. 16:49:34

@Névtelen betelefonáló: ööö, a műsort inkább nézni kell, semmit olvasni róla és aztán véleményezni.... :o

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2015.12.02. 16:58:53

@sepörd: és mennyire irigylem érte...! Fizetésért alázhatott valakit, akit utál. Ez az én álmom is. :)

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2015.12.02. 17:17:38

@antiszociál: akkor én a törpe minoritásba tartozom, mert egyikről sem volt fogalmam.

2015.12.02. 17:19:00

@Mostanában: Egyetértek, Friderikusznak nem áll jól ez a wannabe pszichológus szerep.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2015.12.02. 17:27:41

@Gipsz Ferenc: Vitatkoznék.... Ennek a véglénynek továbbra sincs végzettsége, szakmája, stb. Ez a médiabohóckodás hamar ki fog fújni. És akkor nem 35 évesen lesz pályakezdő, hanem még idősebben, még kevesebb eséllyel "normális" életre.
A magyar NB1-es focit meg jobb, ha hagyjuk.... Évtizedek óta a béka segge alatt van, szóval az nem egy nagy szenzáció, hogy eltöltött ott is egy kis időt.
Ezt a pályaváltást megmagyaráznád? A középszerű focistát lecserélte egy médiahulladék szerepre? Ez lenne a pályaváltása?

dummdumm 2015.12.02. 20:03:21

Ez nem az első szezon volt, hanem a második, tudtommal az első már tavasszal lement...

mruniverzum 2015.12.02. 22:55:51

@tiller foch: nem hiszem, hogy nem zavarja. A Facebookon is úgy van fent, hogy Berki Krisztián (torna). Gondolom egy idő után megelégelte, hogy elég sokan azt hiszik, hogy ő a tévében látható, név azonos csimpánz..
süti beállítások módosítása