Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Gwen Stefani az élő adásba rabolta Király Viktort

2015. október 27. 05:07 sixx 106 komment

Ahogy azt sejteni lehetett, és meg is jósoltuk: Király Viktor a The Voice legutóbbi párbajadásában alulmaradt csapattársa, Jordan Smith-szel szemben, Adam Levine mester inkább a fiatalabb srácot vitte magával a jövő héten élő adássorozatba.

Van ám itt még valami.

A The Voice szabályrendszerében ugyanis létezik egy Steal, azaz rablás opció, amivel minden mester élhet a műsor bizonyos pontjain, és Gwen Stefani, a No Doubt zenekar énekesnője ezúttal Király Viktor esetében gondolta úgy, hogy érdemes a piros gombra csapnia. Király ezzel átkerült a szőke nő csapatába, és az ő irányítása alatt folytatja majd az amerikai kalandot.

screen_shot_2015-10-27_at_05_03_46.png

A szegmens egyébként a műsor csúcspontja volt, mármint szerkesztés szempontjából, hiszen ezzel zárták a The Voice tegnap esti adását, azaz Király Viktor és Jordan Smith párbaját az amerikai műsorkészítők is a legfontosabbnak tartották. A műsorban ezen a héten a most (vagyis a felvételek idején) éppen vörös, göndör parókát viselő Rihanna vendégeskedett, aki Király Viktor hangjára azt mondta, hogy nagyon tetszik neki, majd adott pár hasznos tanácsot az énekesnek, és meg is ölelte.

A párbaj után minden mester elismerően nyilatkozott Király Viktor teljesítményéről, és megjegyezték, hogy ha nem Jordan Smith ellen lépett volna ringbe, akkor a döntés egyértelmű lenne. Blake Shelton azt mondta, hogy tudta ő, hogy a magyar énekes jó, de, arra nem számított, hogy ilyen jó. Gwen Stefani saját bevallása szerint ez első perctől fogva nagy rajongója Királynak, és amikor Adam Levine kimondta a verdiktet, miszerint Jordant visz tovább, habozás nélkül lecsapott Királyra. (Nem véletlenül emlegette tehát annyit Király Viktor Gwen Stefani nevét a hazai sajtóban.)

Folytatás jövő héten, meglátjuk meddig jut el Király Viktor karrierje második tehetségkutatójában - az elsőt ugye megnyerte.

Korábban azt írtam, hogy szerintem eddig, a párbajkörig tart majd Király Viktornak a műsor, hiszen nem láttam benne annyit, hogy az évad végső nyertese lehessen. Ez egyébként még most is így van, szerintem a hangja nem annyira különleges és egyedi, hogy a végső győzelemre predesztinálja, de egy körrel így is tovább ment, mint sejtettem, szóval hamut hintek fejemre, mert tévedtem.    

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ronald 2015.10.27. 06:47:12

Érdekes dolgot mondott Király, amikor itthon volt.
Amikor kérdezték tőle, hogy van-e esélye megnyerni a Voice-t, erre meglepő választ adott:

"Nem kell ezt megnyerni, dehogy kell. Ugyanis egy-egy adásnak átlag 20+ milliós (mért) nézettsége van.
Ha valaki 3 adást kibír, akkor az 60 millió néző (ha részben ugyanazok látják, az is számít, mert ők viszont többször)
Viszont 60 milliós nézettség egy előadónak elég egy életre - ugyanis ezt már ratingeli a show-biznisz, mert már túl van azon a kritikus tömegen, ahonnan a képernyő-jelenléte hólabda-szerűen gurul tovább - szinte magától."

Vagyis egyre több helyre kezdik el meghívni - mint egy olyat, akit sok tízmillióan láttak-ismernek és még jó story (pl. jó Voice-szereplés) is köthető a nevéhez.

Hiába na: "No business like show-business" :-)))
.

EXLEXMAN 2015.10.27. 06:47:19

@Nexxuxx: vegre a lenyegre tapintott valaki mert soraid mint ha en mondtam volna! Hajra Viktor!!

Six 2015.10.27. 06:51:39

@Nexxuxx: <off> a 'steel' az acélt jelent, 'steal' lesz az, amit keresel) </off>

Nexxuxx 2015.10.27. 06:52:52

@Six: Khmm. Ott van a helyesbítés. De azért köszi.:)

Onereality 2015.10.27. 06:53:25

@Nexxuxx: igen, a nehezen hiheto az lenne, ha egy ekkora volumenu musorban ott helyben dolt volna el a dolog Gwen fejeben, hogy lassuk csak, ki legyen az, akire lecsapok, hogy nekem is meglegyen mind az ot versenyzom ;)

Nexxuxx 2015.10.27. 06:57:35

@Onereality: Soha nem ott dől el. Ez egy profi, jól átgondolt műsor. Ami fontos, hogy ott és akkor hitelesnek tűnjön ami történik. A néző nem csalódhat.

kokal 2015.10.27. 06:58:30

Kedves SIXX! Ő legalább ugye eddig eljutott. Mennyivel könnyebb a fotelból osztani az észt. Mi lenne, ha egy kicsit kidomborítanád, hogy ez azért nem egy kis teljesítmény? Kicsit úgy tolod, mintha az Éden Hotel agyhalottjairól írnál. Persze már a bukétérből hozzászokhattunk, hogy bazdmegolva fikázod a világ legjobb autóversenyzőit, közben az sem biztos, hogy megismernéd melyik az autó eleje, melyik a hátulja. Nadehát!

netrion 2015.10.27. 07:01:23

@Nexxuxx: az érdekes az, hogy sixx itt nem említi, ahogy a valóságsóknál szokta, hogy előre megírt forgatókönyv szerint megy a dolog

Nyilván a drámai párosítások is a hype részei, és le van játszva előre, hogy ki esik ki, és ki megy tovább.

Pl. jó eséllyel lehet tippelni arra, hogy Jordan fog nyerni, mert ugye ő teljesen beleillik a szokásos amerikai történetbe, ami a filmekben meg hasonlókban van, hogy a kövér, szemüveges srác, aki hátránnyal indul, győz a nehézségeken, és mindent megnyer a végén.

Persze van közönségszavazás is a végén, de a a műsor készítői pontosan tudják, hogy mire fogékonyak az amerikaiak (hiszen az amerikai filmeken az ilyen sztorikat tanulták meg), ezért lehet őket terelgetni azzal, ahogy felvezetik a dolgokat.

Ez egy előre megírt történet, amit itt lejátszanak előttünk.

Nexxuxx 2015.10.27. 07:08:00

@netrion: Semmi baj nincs azzal, hogy előre megvan írva. Gondolj bele: jobb, ha egy végig gondolt, alapos döntést adnak elő spontán és helyette nem egy ott helyben, az érzelmek által diktált vélemény döntene ebben a fontos versenyben, ahol emberi sorsok a tét.

vernal 2015.10.27. 07:10:00

Soha nem értettem, hogy miért nincs egy kitétel, ami szerint olyan előadó, akinek már jelent meg több lemeze (vagyis nem tűnt el 1 után), ne versenyezhessen úgymond amatőrök ellen. Az angol X Factorban is most ott van a 4th Impact, akik hihetetlen jók és be is jutottak az élő showba, mégis sokan húzzák a szájukat, mert már 3 tehetségkutatóban is részt vettek és hazájukban sikeresek. A tehetségkutatók szerintem arra valók, hogy az eddigi felszínre nem tört tehetségeket emelje ki, nem pedig azt, hogy olyan embereknek adjon esélyt, akik eddig nem véletlenül (nem ütik meg a szintet) nem lettek nemzetközileg sikeresek.

Onereality 2015.10.27. 07:11:44

@netrion: igen, ezert nem volt mindegy, hogy kit raknak versenybe a nagy eselyessel.
Elegansan ket tovabbjutot versenyeztettek, minden mas megoldas gyenge lett volna dramaturgiailag.
Az elozo korok alapjan sejteni lehetett, hogy Viktor nincs annyira leirva, hogy biztosan hazakuldjek ;)

sixx · http://comment.blog.hu 2015.10.27. 07:15:10

@Ronald: azért ez barokkos túlzás, a The Voice legmagasabb átlagnézettségét a második évad hozta 15,7 millió nézővel, a legutóbbi 13,8 körül tudott, az idei évad legutóbbi adását 11,3 millió amerikai látta, szóval az a húszmillió (x3, agyrém) az kurva messze van.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.10.27. 07:17:25

@kokal: ott a posztban, nem értem, mit háborogsz.
@vernal: ahogy azt már itt ezerszer elmondtuk, és a magyar Voice-ná is kihangsúlyozzák, sőt, az összes kiadásban elmondják, így az amerikaiban is, ez nem az amatőröknek szánt tehetségkutató, hanem az adott ország legjobb hangját kereső műsor, amiben bárki elindulhat.

johnclayborne 2015.10.27. 07:18:30

Congrats Victor! I wish you all the best till the end. You do deserve it.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2015.10.27. 07:19:09

@netrion: azért az sem elhanyagolható, hogy a kövér srác nagyon tud énekelni. És mi is inkább egy hazaira szavazunk szívesebben, mint egy importra.
Elképesztőt énekelt mind a két srác. Kalaplengetés.

Nexxuxx 2015.10.27. 07:19:35

Még valamit ne felejtsünk el: a műsorral párhuzamosan a nézők is reagálnak az ott látottak és hallottakkal kapcsolatban. Ami véleményem szerint annyit tesz, hogy némileg befolyásolják a zsűri véleményét. Tehát amikor döntenek -és nincs nagy különbség a versenyzők között-, akkor kicsit a nézettséggel is törődni kell, hisz pont ez a lényeg egy műsor szempontjából.

Nexxuxx 2015.10.27. 07:25:12

Az sem hagyható a döntésnél figyelmen kívül, hogy a műsorral párhuzamosan a nézők is véleményt mondanak az ott látott, illetve, hallottakról. A zsűri döntését -amennyiben két tehetséges versenyzőről van szó- nagyban befolyásolja ez, hisz azért ez mégis csak egy műsor, melynek van nézettségi mutatója.

jacksly 2015.10.27. 07:26:48

Háááát, nem tudom, ki hogy van vele, de nekem Viktor performance-ánál libabőrözött a hátamon a szőr, szóval nagyon jól nyomta... A másik gyerek is jól nyomta, de messze nem annyira, mint Viktor. Szerintem.

netrion 2015.10.27. 07:30:17

@kekecke: valóban nagyszerűen énekel, de aki idáig eljutott, azok már mind elég jól énekelnek, szóval ha közülük kell választani, akkor esélyes, hogy a "rags to riches" sztorit fogják eljátszani

Viktor egyébként New Yorkban született, és 15 éves koráig ott éltek, vagyis ebből a szempontból nem import.

Frederick Zoller 2015.10.27. 07:35:15

Engem a mennyekbe juttatna ez a szöszi...

thor80 · http://www.index.hu 2015.10.27. 07:47:47

Kurt Cobain meddig jutna egy ilyen műsorban?

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2015.10.27. 08:00:51

@netrion: de, az. Ha figyeled a műsort mindenki magyarként aposztrofálja. Leginkább Farrell.

Artie 2015.10.27. 08:14:22

@thor80: Nem szeretem Kurt Cobaint (sőt), de szeretném megkérdezni, hogy hány világhírűvé vált riffet írt 27 éves koráig Cobain, és hányat Viktor.

vitaygeorgina 2015.10.27. 08:22:10

@vernal: A Voice formátumában az a lényeg, hogy profikat, félprofikat hívnak. Illetve a többi tehetségkutatóban is hívnak profikat, csak ők nem vallják be, míg a Voice műsorleírásában ez szerepel.

diófa utca 2015.10.27. 08:24:16

Cobain ha élne hányingert kapna ezektöl a müsoroktól..

vitaygeorgina 2015.10.27. 08:24:19

Én nagyon drukkoltam neki, és örülök, hogy bent van az élő műsorban.
A Megasztár 4 alatt nem érdekelt, az egész műsor olyan szar volt, hogy az első adás után kiszálltam, de később az Ének iskolájában szimpatikus lett.

teszt123456789 2015.10.27. 08:27:32

@Artie: Teljesen felesleges ezt fejtegetni, teljesen más világ van, mint cobain idejében.

Brumm Brumi 2015.10.27. 08:28:04

Nem szeretem Király Viktort. A hangját sem, a dalait sem.
Azt a mechanizmust pedig ami ezt a "királyságot" nyomja már évek óta minden hullámhosszon, bármilyen eszközzel...egyenesen gyűlölöm.

Most mégis azt mondom: hajrá Viktor.
Mert ilyenkor azt kell mondani, sőt őszintén drukkolni is kell neki, bármennyire is tudjuk mekkora kontraszelektált kamu az egész.

teszt123456789 2015.10.27. 08:28:55

@diófa utca: mondjuk én meg cobaintől kapok

diófa utca 2015.10.27. 08:31:22

@teszt123456789:

ö meg valószinűleg ezektöl a mü,elöre megrendezett,"tehetségkutatóktól" kapna

Zephyrous 2015.10.27. 08:35:01

Hajrá Viktor! Öregbítsd hazánk hírnevét, főleg hogy az Usában azt sem tudják, hol vagyunk.

antiszociál 2015.10.27. 08:35:02

Ez volt a legjobb forgatókönyv, a dagi tovább jutott volna mindenképp, és a színfalak mögött már le volt osztva ki fog lecsapni Viktorra.
Szerintem Viktor ott lesz az első 3-ban....de ha mégsem akkor is már rengeteget nyert vele, szinte biztos hogy egy stúdió leszerződteti, vagy maga Gwen karolja fel.

cukkmukk 2015.10.27. 08:39:48

Jól van ez így, ahogy történt. Adam elvitte a népszerűséget, mert a szépfiúval szemben a ducit vitte tovább, de mivel szépfiú sem tehetségtelenebb, marad ő is a műsorban.

Orbán Viktᴏr (törölt) 2015.10.27. 08:44:21

Jól értem, h az autotune-os Ribizli osztogat tanácsokat az énekléssel kapcsolatban? XDXDXD Komoly egy műsor nem mondom.
Szegény viktor meg csak kiegészítő elem lehet ebben a 20ad rangu szarban. Vki feljből be tudja nyögyni, h ki nyerte meg az előzőt?
Ja, h nem? Ezek szerint nem lett belőle világsztár.
Ennyit ér ez a műsor, a nyertes majd karácsonykor mehet a Rockefeller Center elé bohóckodni.

lola31 2015.10.27. 08:47:32

@Frederick Zoller: Ahhoz képest hogy Gwen Stefani 46 éves, kurva jól néz ki. De még abszolút értékben is.

diófa utca 2015.10.27. 08:56:55

@Orbán Viktᴏr:
Saját szememmel láttam pár éve Király Viktort a camponában kb 30ember elött fellépni úgyhogy a Rockefeller center kétségkivül nagy ugrás lesz a karrierjében:)

vagyok, aki vagyok 2015.10.27. 08:58:35

Az elején felment bennem (is) a pumpa, hogy hülye ez az Adam, hogy ezt a két fiú összeereszti? Aztán leesett, hihetetlen milyen jót tett vele, két napja mindenki erről beszél, Viktor akkora reklámot kapott, hogy ez a döntőig repítheti, ezt az epizódot miattuk mindenki megnézi, hálás lehet Adamnek ezért a húzásáért (főleg, hogy szerintem is le volt ez beszélve "hátul", hogy ez a fiú nem eshet ki, mert tényleg rengeteget fejlődött az évek alatt, kár lett volna érte :))) ... Jordan egyébként tényleg jól énekel, 13 mill fölött jár a "Chandelier", de nekem ebből az Adele dalból hiányzott egy kis "mélység", egy kis "dráma" ... szép, mutálás előtti kóristafiú hangja van, van ott egy kis hormonzavar, de ettől még remek hangja van és kedves jelenség, tetszett, ahogy örült Viktor bennmaradásának :)

Onereality 2015.10.27. 09:12:58

@Orbán Viktᴏr: miert kell vilagsztarra valni valakinek, aki elmegy egy tevetarsasag tehetsegkutato formatumu showmusoraba?
valamennyi plusz ismertseget biztos ad neki, amit vagy a maga javara tud forditani, vagy nem

FOUREY · http://baloldaliliberalis.blog.hu/ 2015.10.27. 09:24:28

@Nexxuxx: Én viszont csak arra szeretném felhívni a figyelmed, hogy bár ott van a helyesbítésed, de én magamtól is tudtam, hogy elsőre rosszul írtad és ezt ezúton szeretném most egy rövid trollkodás keretében mások tudomására is hozni. :) Ígérem, nem lesz folytatása... ;)

Transylvanianmixedgrill 2015.10.27. 09:41:38

@vernal: Ebben tökéletesen igazad...lenne, csakhogy.

A tévés tehetségkutató az pont olyan műfaj, mint a 0,1%-os tej, a 37,5%-os pálinka meg a hasonlók. Kívülről úgy néz ki, hogy tej, de megnézed a pontos definíciót a csomagoláson, akkor tejből készült termék. Pálinkánál meg vodka, meg szeszesital feliratok. Szóval a tehetségkutató az meg valójában esztrád, szórakoztató műsor, ha jobban utánanézel. Az hogy a csomagolása olyan, mint egy tehetségkutatónak, az pont azért van, mert egy hagyományos esztrád, meg szórakoztató műsor hívószavak már nem piacképesek. Mint ahogy a kommersz szeszesital se piacképes, ezért aztán kiköpött olyan a csomagolása, mint a pálinkának.
Egyszóval: ne várj túl sokat. Nyilván irányított és előre jól megtervezett minden mozdulat és szereplő egy ilyen műsorban, tehetségkutatásról nyomokban beszélhetünk.

Nexxuxx 2015.10.27. 09:41:53

@FOUREY: Ahh! Már ez sem kellett volna drága barátom. De egy újabb beírás miatt ott az a bizonyos blog cím is. Értem én, semmi baj. Csak írd ki magadból, amit csak szeretnél.:)

high up! 2015.10.27. 09:42:37

Na ki lesz az ez évi KARAOKE KIRÁLY?

Hú de izgulok, már nem is tudom hallgatni az eredeti dalokat, Geroge Michel nálam már csak budi háttérzene, annyira lázban vagyok, hogy ki fogja 183-adjára elénekelni hogy Áj vill ólvéjz lávjú, oszt ezzel övé lesz a 63-ik évad legtöbb Like buttonja.

FOLYTASSUK!

Primátor 2015.10.27. 09:47:37

Ezt a Gwen Stefani-t átrepíteném a szivárványon a farakás mögött meztelenül, vihogva.

micsoda? 2015.10.27. 09:49:53

Amerikai hitben csak van valami, hogy ilyen teljesítményt tudott kihozni Király Viktorból. Nagyszerű voltál Viktor, és szerintem, nem 12 egy tucat, a hangja.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2015.10.27. 10:04:35

A hang egy dolog, de elnézve ezt a Jordan gyereket, azért Viktor szinpadképesebb arc.
Persze nincs az a randa ember, akiből egy jó sztájliszt ne csinálna fenszi arcot.

high up! 2015.10.27. 10:05:17

@antiszociál: "Szerintem Viktor ott lesz az első 3-ban....de ha mégsem akkor is már rengeteget nyert vele, szinte biztos hogy egy stúdió leszerződteti, vagy maga Gwen karolja fel."

Na pont az ilyen gyerekemesékre bambuló népeknek találták ki ezeket a másolgatós FAKE müsorokat. Hogy aszigyge az egyszeri pógár, hogy itt tényleg arról van szó, hogy mások dalainak a lehaknizása után majd a világslágerek írói ezután nem Beyomcéknak adják majd oda a világsláger gyanús dalaikat hanem majd Krasznai Tündének. Meg nem Taio Cruznak, hanem Kirali Viktornak. Mert majd ezek a no name fakó hangok, a nulla rajongó táboraikkal behoznak annyi pénzt, mint egy Beyonce.

Szóval Kirali Viktor pont annyi lemez meg koncert szerződést fog a só lefutása kapni, mint bármelyik korábbi korábbi részt vevő ezekben a másolgatós-koppintgatós sókban.

A legröhejesebb az, hogy ez a Viki tényleg hisz abban, hogy ezek a casting showk hozzák majd el neki a viagsláger szerzőket, a 100 milliós lemez szerződéseket, meg a világ körüli turnékat. Szerintem még 70 évesen is Castingokra fog járni a Viki, hát ha egyszer már tényleg jól felfedezik végre.

FOLYTASSUK!

enum 2015.10.27. 10:10:12

Ez a srác álmodott egy nagyot és szerintem meg is csinálta.

véleményM 2015.10.27. 10:23:25

Szőnyű, hogy egyes emberek milyen szinten fanyalognak egy ilyen siker láttán, gondolom a saját kudarcos életüket kompenzálják vele!

Sok sikert a továbbiakra Viktornak!

eveMarlowe 2015.10.27. 10:26:44

@Ronald:
És már most teltházas koncertet adott vagy fog adni New Yorkban, szal szerintem ő már nyert is :D Hajrá neki!

lacau 2015.10.27. 10:37:40

nagyon jó hangja van a daginak is és a szám is jobban ütött amit ő énekelt

magánügy 2015.10.27. 10:43:56

@high up!: Így tovább, oktasd csak marketingre meg showbusinessre a Király családot, mert járatlanok benne. Kösz a segítséget!

diófa utca 2015.10.27. 10:52:46

@magánügy:

dehogy járatlanok..elvégre megmnndták Lindából is világsztár lesz...mondjuk nem lett,de talán a magyar himnusz már megy neki

McKante 2015.10.27. 10:56:30

Pöpecccc! A negatívoknak jó élményeket kívánok, jó sokat...Kösz zixxxnek, hogy berakta azt a videót, amin elmondja Viktor, hogy ezt a számot Ő választotta. Ezt mondjuk így is nehezen hiszem, mert itt nyilván a jogdíj miatt esik a választás bizonyos dalokra, de ha mégis, hát...khm. Ezt a dalt lepörgetni úgy, mint a férfihormonos R&B zseni énekesnő, reménytelen. Illetve soha nem reménytelen, vannak kivételek...Ügye megalkotja a művésznő azt, hogy hogyan lehet elénekelni a legjobban ezt a számot, ezért a legjobb a szakmájában. Persze Ő a saját adottságaihoz igazítja, amik az Ő esetében tényleg brutálisan egyediek, mintha egy klónozógépet randomra állítottak volna születésekor. Oké. Namost ezek után kínlódás bevállalni szerintem. De mondom, vannak kivételek, mint például a "Wild is the wind" , "Can You spare a dime" stb...Na, ehhez képest a közepe végére nagyon felütötte a Viktor, nekem legalábbis nagyon teszett, noha úgy tűnt, nem volt túl sok ideje foglalkoznia vele. De a vége megvolt, úgyhogy mindenki happy. Amúgy az egyik kedvenc R&B számom, ha nem a kedvenc. A másik srácnál viszont azt éreztem, hogy eleve könnyű számmal jött, viszont nagyon jól megy neki építeni az ívet, az csodálatos, jó hallgatni, de amikor kéne az a plusz, az a valami, na akkor az nem jön meg nála. Magyarul tucat. Bár lehet, hogy a többi száma ezt megcáfolná, szerintem nem láttam egyet sem. Viszont azért nem bírom nézni ezeket a műsorokat, már bocs, hogy ilyen hosszan fejtettem ki, mert ez egy rohadt kínzás, amit csinálnak a kezdőkkel (és nem kezdőkkel), olyan remekműveket akasztanak rájuk, amivel képtelenség megbírkózni-leutánozni lehet, szarul elénekelni szintén, de van egy halmaza a számoknak, amelyek tényleg mission impossible színtűek. Most valaki énekeljen már el egy David Bowie számot a Heathen albumról. Non-sense.Kösz a posztért, különben lemaradtam volna róla, és gratulálok Viktornak, a fanyalgóknak meg ott van a csillag zülletik, meg a coco jumbo! ROCK OOOOOOON

Érdekes 2015.10.27. 11:01:01

@high up!: jót röhögök ezen :D de ettől függetlenül így van :D

attól függetlenül, hogy kicsit azért túlmisztifikáltnak tartom azokat a 100 milliós "tehetségeket" is.....nyilván, 1 milliárd LÉGY nem tévedhet igaz.....ha 1 milliárd csorgonyálú süket proli imádja, akkor biztos nagy tehetség :D persze, ez a shó biznicben 2. rangú dolog, a lényeg, hogy csengessék a $$$$$/ocskát ugye. mert ne képzeljük már azt, h xxx mennyiségű süket proli a $$$ocskán kívűl bármilyen más mértékegységként jó. pl. igénytelen hip-hop v. rappoknál, az pl. szvsz konkrétan semmi köze a művészethez. vagy akár britnispricc....szóval, a nagy süket zombitömeg a $$$ocskára jó csak, de nem "tehetségmérő" eszköz, csak buzinessz.

bedoboember 2015.10.27. 11:04:48

Szerintem Viktor mindent megtesz hogy kihozza magabol a legtobbet.

Jo munkasember es tehetsege is van.

Ajanlom mindenkinek hogy cselekedjen hasonloan.

babo81 2015.10.27. 11:07:23

"Király ezzel átkerült a szőke nő csapatába"Hmmm......kicsit áthallásos ez a megnevezés! Vagy csak én vagyok nagyon szigorú?

McKante 2015.10.27. 11:10:32

@babo81: Igen, nálam is csilingelt olvasás közben...

McKante 2015.10.27. 11:23:24

Amúgy személy szerint örülök, hogy átkerült Gwenhez, Adam várható volt, hogy dobni fogja egy ponton. Én biztos voltam benne, hogy Williams vagy Gwen lesz a választása, erre puff. Előbbinél a stílus vág be nagyon - bár meglepődtem amikor mondta, hogy "magyaroszágról jöttél", vagy vmi iylesmi - leszól egy New Yorkert Virginiából kinőve, bakkk - eszem megáll. Utóbbi pedig szakmailag roppant alapos. Ettől függetlenül borítékolható, hogy Adam vmelyik embere fut be a végén. Ebből mennyi van még hátra - vagy csak most jön a java?

Tusán 2015.10.27. 11:27:31

@Ronald: Ez az eszmefuttatás önmagában semmit sem jelent, mármint abban az esetben semmit, hogy ha Viktor országosan népszerű előadó akar lenni. Amerikában ugyanúgy ráunnak a tehetségkutatósokra rövid időn belül, mint itt, s csak nagyon keveseknek sikerül megtartani a relevanciájukat. De például az Eurovíziót is nézik kb. 200 millióan világszerte, aztán a győztes 1-2 év múlva mindig eltűnik és visszaszorul a hazájába. A show-biznisz már nagyon felhígult, egyre nehezebben szereznek maguknak tekintélyt a reality competition műfajában szereplők.

antiszociál 2015.10.27. 11:29:24

@high up!:

Maradjunk annyiban hogy nem fog éhen dögleni, tejbe vajba fog jakuzzizni az a sanda gyanúm.
Jah és kicsit ismert lett, az nem árt ebben a szakmában, az omega meg az lgt 40 év alatt nem kapott ekkora hírverést ,pedig ők külföldön is felléptek néhányszor.
Igaz az LGT-t keresztbe szopatták a Kádár rendszerben, pedig nagy sztárok lehettek volna, de az Omega az eleve egy bullshit a gyöngyhajúval meg a többi xarral.

antiszociál 2015.10.27. 11:32:34

@McKante:

A Zélősók most jönnek, lehet a felét már most kicsűrik azt marad a fele :)
De lehet egyenként szórják ki a kedves nézők.

Érdekes 2015.10.27. 11:34:54

@Érdekes: vagyis, sok esetben nem tehetség mérő.

Amúgy meg, attól függetlenül, h nem az én stílusom, látszik, h benne vannak az énekórák meg hangja is van legalább, ha még nem is brutális, én azért azt mondom, hogy jól teszi Viktor, h itt is énekel, ha tetszik ha nem, ez is plusz jó reklám neki :) kilépni az itteni mocsaras milliőből, az ottaniba, ami azért pár fokkal jobb...szóval, én sok sikert kívánok neki.

Yoss 2015.10.27. 11:52:32

@lola31: Csak ne baszta volna szét az arcát. Évekkel ezelőtt természetes állapotában sokkal vonzóbb volt. Egyébként nagy kedvencem, azért is haragszom hogy mit tett az arcával. Bár ahogy nézem, a mellei is nagyot nőttek, mert az nem volt neki előtte. De úgy volt természetesen szép, ahogy. Na mindegy, érzelgősség vége :)

Omar 2015.10.27. 12:08:53

Most akkor ne olvassak c:c-t amíg nem látom az adást? Csak nem mindenki tudja hajnalban megnézni. Én pl. Este tervezem.

McKante 2015.10.27. 12:17:10

@shitgun: Igen, van amikor teljesen szétcsúszok (másnaposan) és még a szórendet sem vagyok képes összehozni. Ilyenkor megijedek Én is az írásomtól. Sztíló Mucsítosz.

miciur 2015.10.27. 12:32:34

Viktor! KÚRD meg Gwent! Itt a ritka alkalom:)

pitemeister 2015.10.27. 12:42:00

mondjuk a dugovics fiú reakciója KV továbbjutása hallatán elég szimpatikus.

2015.10.27. 12:59:04

@Nexxuxx: "Szóval: HIT, mert az fontos"

És abban, amit leírtál, mégis hol van szerepe a HIT-nek? :-) A hit annyi, hogy hiszek benne akkor is, ha tök értelmetlen. Ennyi.

Szamiz67 2015.10.27. 12:59:44

@vernal: Talán mert a magyar piacon való befutottság nem jelent sok mindent az amerikai piac szempontjából. Annak idején az LGT sem azért maradt keleti zenekar, mert nem volt elég jó, hanem mert nem vállalták azt az életmódot, amit egy profin menedzselt zenekarnak teljesítenie kell Ny.-Európában vagy az USA-ban.
Mióta a hanghordozó eladás meghalt, az ilyen showk biztosítják a költséghatékony menedzselést, kevés olyan előadó van manapság, aki a televíziót, az ilyen lehetőségeket megragadva lett ismert az USA-ban. Király Viktor megragadta a lényeget, adásonként 20 millió amerikai néző, akiknek eddig KV neve semmit se mondott.
Van némi ellentmondás abban, hogy szerinted Király Viktor befutott (tehetséges, jól menedzselhető) előadó, de egyébként szar, mert már rég az USA-ban kellene hasítania.

2015.10.27. 13:00:24

@Ronald: "Ha valaki 3 adást kibír, akkor az 60 millió néző"

Jah, 15 percre talán még le is köti ezt a 60 milliót. :-)

2015.10.27. 13:02:22

@Nexxuxx: "Semmi baj nincs azzal, hogy előre megvan írva."

Akkor megkérdezném még egyszer: miféle hitről beszélsz?

gabriel8 2015.10.27. 13:05:01

@Ronald: Igen, hasonlót tapasztalhattunk a magyar tehetségkutatóknál is. Nem feltétlen az vitte a legtöbbre, aki megnyerte.

2015.10.27. 13:05:31

@Zephyrous: "Hajrá Viktor! Öregbítsd hazánk hírnevét, főleg hogy az Usában azt sem tudják, hol vagyunk. "

Dehogynem. Szerintem már Petrácskáról is hallottak. :-DDD

Tamás Gojdár 2015.10.27. 13:14:21

Gratulálok Király Viktornak!

vécés jóska 2015.10.27. 13:22:13

Grat Viktornak! A világ legjobb énekese, talán csak Freddy Mercury vagy Zámbó Imre volt nagyobb.

Gajdos Jr. 2015.10.27. 13:30:54

ez a Gwen Stefani eléggé adja még mindig

sztich 2015.10.27. 13:36:39

@jacksly: Egyetértek. Viszont olyan hangja van a szemüveges srácnak, hogy azt nem lehet überelni.

mézescsók 2015.10.27. 14:05:08

Szerintem meg szó sincs tehetségkutatóról, nevezhetnénk sárkányeregetésnek is. Műsorról van szó, mert a nézőket szórakoztatni kell és a zenét többen szeretik, mint ahányan nem. Feltételezem, énekespalántákkal az USA-ban is - na jó, nem a Dunát - a Mississippit lehetne rekeszteni és ugyan ki emlékszik rá, hogy ki nyerte legutóbb az amerikai Voice-t?
Egy világsztár dereng, Leona Lewis, aki valamilyen tehetségkutatóban tünt fel, de a többi néma csönd- Nincs ezekkel a műsorokkal semmi probléma, de kár lenne többet látni bele, mint amennyi van. Valamilyen lehetőséget nyilván nyújt, de nem örökös belépő a világhírre..

Mindenki másképpen építgeti a jövőjét. Egyesek a Got talent-be mennek, elsasszéznak néhány szerencsétlen lépést és azt hiszik, na most aztán jól befutottak. Mások kemény melóval és kevesebb felhajtással dolgoznak a célért. Hasonlítsátok össze a Got T. táncos önjelöltjeit a Sztárban sztár c. műsorban csodásan táncoló kislánnyal. Úgy vélem, utóbbi nagyobb valószínűséggel köt ki a világot jelentő szinpadon, pedig sajna, már a nevére sem nagyon emlékszünk (talán Szabó Kiss Réka? vagy valami hasonló)

Őszintén kívánom, hogy Király Viktornak sikerüljön. Főleg azért, mert még emlékszem, hogy a Megasztár győzelme után egy ország nevezte béna hangú nyálgépnek és ordibált bundát családi szavazást vizionálva.
. Most egyszerre milyen sok rajondója akadt.A Voice-ban eddig elért eredménye már önmagában bizonyíték arra, hogy nem a gyalázkodóknak volt igazuk.

high up! 2015.10.27. 14:10:41

@magánügy:

hát teccik tudni, aki Magyaro-on még annyira se vitte, hogy egy darab slágere legyen, amiről (ha másról nem is) azonositni lehessen, hogy naháteznem a Kirali Viktor a rádijóban Bözsikém? - az nem tudom mit keres Ámerikában. Miközben sok 10 milliónyi forintokat öntöttek bele, hogy Vikiből nagy sztár legyen egy olyan kis piacon, ahol már egy darab slágerből 50 évig meg lehet élni.

Ámerikában már ekkora hátszele nem lesz Vikinek mint a magyar 3+2 színvonalú társadalom országában, ahol a lakosság 90%-a minden média szart felzabáló birka. Ahol a TV csatornák tucatjain napi 50 másolgatós-koppintós Mulatóssal meg gagyi falusi lakodalmas röttyentésekkl építik le az emberek agyát a mélyérzelmű zenék, komplexebb zenei hangázosok ellenében.

Még vége se lesz az ámerikai Voice-nak, de a szervezők már a következő évad önjelölt sztrárjait fogják kutatni meg a következő évad felhajtásain fognak agyalni, a mostaniaknak már csak annyi dolguk lesz, hogy befejezzék ezt az évadot, oszt hazamenjenek.

FOLYTASSUK!

McKante 2015.10.27. 14:48:21

Akit érdekel, hogy mekkora mélységből kűzdötte ki magát a Viktor ezzel az előadásával, számára itt a link a Grammy élőről a művésznő előadásában (Ő írta a szöveget, zenét - mellesleg Bob Dylantől tanult, producere és énekese egyben). Ezzel a számmal szinte csak bukni lehet. /watch?v=3Yaw1j7XT0c

lazarvagyok 2015.10.27. 15:03:06

Gratulálok Viktor! A Megasztárban is szerettem, azóta pedig nagyon sokat fejlődött. Nekem emberileg is szimpatikus. A sok fikázó pedig próbálja utána, ha irigyli a sikerét. Jordan viszont rendkívül meghatott, hogy úgy örült Viktor továbbjutásának, ilyen kedves gesztust ritkán látni. Neki is szurkolok, mert ő is a kedvencem, de azért mégis Viktornak jobban, mindenféleképp kívánom, hogy nagyon sokáig eljusson (ha megnyerni nem is sikerül neki).

exilis 2015.10.27. 15:04:45

Ez a szereplés többet ér minden nyögvenyelős országimázsnál. Mennyivel jobb lenne, ha az átlag amerikainak ha meghallja, hogy Magyarország, akkor Király Viktor ugrana be, nem az, hogy szegények biztos éheznek ott Bukarestben.

kalapocska 2015.10.27. 15:13:31

megint cimlapon a spoiler! koszi. Ezentul majd nyomom eloben ha tudok valamit aztan nektek se lesznek meglepetesek tobbet.

kalapocska 2015.10.27. 15:16:23

na meg egyszer hatha nem jelent meg. koszi a spoilert a cimlapon de itt altalaban a musorok elobb vannak mint ahogy ti le tudnatok szedni oket, ugyhogy ha ezentul nem lesznek moralis aggalyaima spoilerekkel kapcsolatban ha mar a musor valahol lement.

kolbász józsi 2015.10.27. 15:40:04

@miciur: Ez szép volt! Szívemből szóltál!

2015.10.27. 15:44:45

Smith kicsivel jobb volt de KV jobban tetszett.

Lényeg, hogy nem esett ki. Jöhet az élő buli,

És ideje lesz túllépni a soul számokon is :)

McKante 2015.10.27. 15:53:34

@Lion K: Szerintem a lényeg az, hogy sokkal jobban elénekelte - a hibákkal együtt - mint mestere, Adam a Maroon 5-val! Amúgy egyetértek. Szerinted mit kéne énekelnie?

neanderthal 2015.10.27. 18:57:06

Savanyú Jóskák, akik lesajnálják Viktort és a Voice-t! Tegye fel a kezét közületek az, akinek meglapogatta már a hátát és sok sikert kívánt neki egy Rihanna, Gwen Stefani vagy egy Adam Levine kaliberű arc! Senki? Na ez fáj nektek nagyon! ;)

Onereality 2015.10.27. 20:14:59

A vilagsztarsagot automatikusan osszekotni egy tevecsatorna zenes versenyeztetos showmusoraval szerintem irrealis, kiveve, ha ez az egyetlen ilyen jellegu musor a vilagon ;)
A gyoztes kap egy lemezre szerzodest, meg szazezer dollart.
A musort vilagszerte milliok kovetik.
A szakmaban komoly sikert elert zenesz emberek segitik a felkeszulest. Pont.
Ha ez egyesek szerint egy telitett piacon nem plusz, es hulye az, aki itt megmutatja magat, az teved.
Mar az elmeny miatt is megerne vegigcsinalni, ha a popszakmaban szeretnek befutni.

Cimili 2015.10.27. 21:19:00

@kalapocska: Hajrá! Én számítok rád! :)

Herbert Putzenschramm 2015.10.28. 08:25:28

Erről a srácról nekem örökké az az emlékem fog megmaradni, amikor kb 5-6 éve láttam élőben szerepelni. Akörül amikor megnyerte a megasztárt, tehát elvileg az egyik legsikeresebb magyar előadó volt. Mindez a Népligetben történt szeptember fesztiválon, délután 3 körül egy átlag panel nagyszoba méretű színpadon. Én mondjuk csak azért voltam a közelben, mert egyedül azon a részen volt kajálda, szóval ha az akkori ottani közönségből levesszük az épp hozzám hasonlóan véletlenül ottlevő kajára váró embereket, akkor az össz közönség nem hazudok max 15-20 ember volt.
Mégegyszer hangsúlyozom ez nem sokkal azután volt, hogy megnyerte a megasztárt. Nem tudom hogy ezek után a többi koncertjén hányan voltak, illetve hány hasonló haknit kellett lenyomnia, de az biztos hogy ezekhez képest biztos most jobb neki.
Amúgy kicsit sajnálom a srácot, mert a lehető legtöbbet kihozták belőle, ő is magából, de ennél többet egyszerűen nem tud. Tökéletes hang, megjelenés, jó háttér, jó management, minden adott neki. Csak az az egy baj, hogy ilyen emberből van még többezer, mert egy valami nincs meg benne: az egyéniség. Anélkül meg ennél tovább sose fog jutni. Aztán ne legyen igazam...

cupcake25 2015.10.28. 09:32:02

@Herbert Putzenschramm: a Megafrász után egy jó darabig amúgy ha jól tudom a TV2 szervezte a haknikat meg minden, szóval... Amúgy meg attól, hogy itthon nem futott be annyira (amúgy fura ez a dolog, van aki azt mondja, hogy azért nincs helye a Voice-ban mert itthon már befutott, mások meg azt mondják, hogy még itthon sem tudott befutni, akkor most mi van?) még Amerikában befuthat és azért ott egy kicsit többet jelent, ha a lakosság 5%-a kedvel vagy megveszi az ituneson a dalaidat mint ha itthon.

@mézescsók: meg Adam Lambert (American Idol), meg a One Direction (X-factor) és persze ne hagyjuk ki az egyik legrégebbit Kelly Clarksont (American Idol).

Onereality 2015.10.28. 12:38:09

@Herbert Putzenschramm:
most utom be a googliba, hogy ki nyerte meg az utolso x faktort, egy fiatal csaj, toth andi,,,
en semmit nem tudok rola,,,
szerintem ez gaz, mert epp annak mond ellen, hogy egyenisegekre, eloadokra kellene emlekezni, akik kituntek a tomegbol, azt hinnem alapbol, hogy valamivel fel kellett kelteni a nezok figyelmet, de mintha kontraproduktivva valna az osszhatas,,,
ahogy jonnek az ujabb evadok, nekem egyre inkabb egy arctalan massza jelenik meg,,,

ha ilyen szempontbol nezem, meg hatrany is lehet, ha valakivel megnyeretnek egy showt, mert ha fiatal az illeto, es nem eleg eros egyeniseg, ki sem bujik tobbe a muanyag csilivili ecsethaj kivul-belul egyenfazon karaokesmaszk mogul, mert elhiszi, hogy az kell a sikerhez, hogy mi sajat, az meg soha senkit nem erdekelt,,,ot magat beleertve,,,

szerintem ezert nem lesz a nagy tobbseguk muvesz,,,lehet, ehhez nem kerteves tehetsegkutatoba kell menni,,,fene tudja

,,,ugy latom, hogy Viktor is megrekedt a trendi egyenfazon alarcban, de mar mintha kezdene elobujni,,,
remelem a voice segit neki, hogy kibontakozzon,,,
süti beállítások módosítása