Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Botrány! Árpa nem aludt Friderikusznál!

"Sértődötten kivonult az Összezárva forgatásáról!" - Lapszemle

2015. október 26. 09:00 -Szűcs Gyula- 69 komment

Sértődötten kivonult Fridi műsorából Árpa Attila - harsogja a nyomtatott hétfői Bors, és naná, hogy a mai Blikk címlapján is ott virít, hogy Árpa nem bírta ki összezárva Friderikusszal, félbeszakadt a forgatás!

fridiarpa.jpg

 A Borsnak egy bennfentes Tv2-dolgozó így mesélte el a történteket:

"Árpa végig nagyon elutasító volt. Rendkívül sok mindenre azt válaszolta, hogy erről nem akar beszélni. Nem volt együttműködő, nem volt partner a történetben. Az is kritikus pillanat volt, amikor az Argo 2-ről kezdtek beszélgetni. Kicsit olyan volt, mintha Árpa a filmjét ment volna be hirdetni, Fridi viszont erre nem volt vevő, őt nyilván a vendég magánélete érdekelte. Egyre fagyosabbá vált köztük a levegő, végül Sándor jelezte, hogy ennek így semmi értelme, jobb lenne abbahagyni. Akkor Árpa fogta magát és sértődötten elment! Mindössze tíz órát töltöttek kettesben, egy helyiségben, és már vége is lett a felvételnek. (...) Attila filmkészítőként pontosan tudja, hogy ez a tíz óra is nagyon sok pénzbe került, és sok ember munkája ment a kukába. Igazából azt nem értem, minek ment be, ha ennyire nem akarta az egészet, nagyon jól tudta, mit vállal a forgatással.Arról nem beszélve, hogy ez valószínűleg szerződésszegés is, hiszen Árpa aláírt egy papírt, mielőtt beköltözött."

Ugyanez a Blikkben így jött le:

"A producer, Hajdú Péter egyetlen szót sem volt hajlandó elárulni, mert mint elmondta, a dolog úgy áll: egyáltalán nem biztos, hogy a nézők látni fogják az Árpa Attilával felvett adást. Szerencsére az egyik stábtag szívesen kipakolt: Fridi és Árpa között olyan feszült volt a hangulat, hogy fogadásokat kötöttünk, mikor pattan fel egyik vagy másik, és hagyja ott a fenébe az egészet. Árpa kiakasztotta Friderikuszt, amikor elkezdte Vitrayval egy lapon emlegetni. Aztán cinikusan még rá is kérdezett, hogy ki lehet-e­ ejteni Vitray nevét abban a ­stúdióban, ahol ő tartózkodik. Árpa Attila mindenre egyszavas, nyegle válaszokat adott."

Megkerestük az ügyben Árpa Attilát is, aki így kommentálta a hírt, miszerint sértődötten kivonult az Összezárva forgatásáról:

"Azért ez így elég drámainak hangzik. Nem az történt, amit a bulvárújságok írtak, hogy én kisétáltam csak úgy sértődötten, mindenkit elküldtem a francba, és otthagytam az egész stábot. Ennyire azért ismerem a kereskedelmi tévék működését. Egyszerűen annyi történt, hogy nem találtuk meg a közös hullámhosszot, és el kellett döntenünk, hogy végigszenvedjük a maradék műsoridőt, vagy mindenki hazamegy. Amerikai fociról nem igazán lehetett Sándorral beszélgetni, magamról pedig már baromira nem akartam semmit mondani. Nem tudok mit kezdeni olyan kérdésekkel, hogy 10 évvel ezelőtt hogy kerültem az RTL Klubhoz? De nincs harag, nem panaszkodom, egyszerűen nem működött a dolog."

Árpa ezután így foglalta össze ironikusan az Indexnek a történteket:

"Kisétáltam egy tévéműsorról, mert untam, pedig a műsor rólam szólt."

A műsor egyik, neve elhallgatását kérő munkatársa viszont ezt mondta az Indexnek:

"Ma derül ki, hogy egyáltalán adásba kerül-e az epizód, ezért nehéz bármit is mondani. A lényeg az, hogy egyáltalán nem működtek együtt. Árpa egyszavas válaszokat adott, Fridi 3 óra után abba akarta hagyni. Árpa próbálja arra fogni, hogy azért volt kiakadva, mert Fridi nem látta az Argo2-t, de ez nem igaz. Unalmas volt, nem nyílt meg, hosszú csendek, folyamatos terelés. A végén aztán elmondta, hogy rossz passzban van, s nem akar táptalajt adni a bulvárnak. Fridi pedig értetlenkedett, hogy akkor minek jött ide."

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thomas Dantes 2015.10.26. 09:50:52

Ha nem akart magáról beszélni...mi a fasznak ment be olyan műsorba ahol magáról kell beszélnie?

Parajpuding 2015.10.26. 09:52:42

Egy kérdés merül fel csupán: miért vállalta Árpa ezt a műsort? Tudnia kellett, hogy miről szól. Tudnia kellett, hogy Friderikusz lesz a partnere. Ha mégis meglepetés érte, akkor az az ő butaságát támasztja alá.

jpmoliere 2015.10.26. 09:54:15

@Thomas Dante: A publicitás miatt. Csak nem gondolta át rendesen, mit vállalt. Át kellett volna. Így nem viselkedik magát profinak valló ember.

katalin 2015.10.26. 09:54:55

nem tudhatjuk és nem is fogjuk megtudni,hogy valójában mi történt, mindenesetre birom azokat,akik a titoktartási nyilatkozat mellett kibeszélik,hogy állitólag mi történt,valahogy nekem olyan irányitottnak tünik

Mourinho már nem a király 2015.10.26. 10:02:22

"Kisétáltam egy tévéműsorról, mert untam, pedig a műsor rólam szólt."
- ezzel mindent el is mondott magáról :DDD
- egy ember, aki már ő is unja saját magát mit keres a tv-ben, menjen ássa el magát

stoic79 · http://liberatorium.blog.hu 2015.10.26. 10:05:28

"A végén aztán elmondta, hogy rossz passzban van, s nem akar táptalajt adni a bulvárnak." A végeredményt elnézve ez nem igazán jött össze.

Izo 2015.10.26. 10:19:58

Szerintem arról van szó, hogy elindult a lejtőn a műsor (nézettsége), úgyhogy sürgősen kellett valami botrányt kreálni, ami felkelti az érdeklődést. Mindketten profik. Kizárt, hogy Árpa nem tudott volna úgy kamuzni, hogy ne nézzen ki annak.

jogalany 2015.10.26. 10:20:40

Hajrá Fridi, Árpa meg menjen Londonba mosogatni.

vernarancs 2015.10.26. 10:38:06

Arpa a fel vilagot megetette a kamu szovegeivel. Az RTL-hez is ugy kerult be, hogy odasetalt es kamu allast talalt ki maganak. Friderikuszt inkabb ez az oldal erdekelte volna, nem az amerikai foci, ami ertheto is.

ap · http://premiumlivesets.hu 2015.10.26. 10:41:17

@Izo: pontosan ennyi a történet, se több, se kevesebb..

bgp 2015.10.26. 10:59:38

Hát, ha magát unja, akkor biztos unalmas is.

JohnRossEwing 2015.10.26. 11:00:04

a tegnapi adás is kimondottan jó volt, Rubint Réka beleállt a kérdésekbe becsületesen. Friderikusz hozta a korábbi talkshow műsoraiban megismert laza stílusát, a Réka munkájáról beszélgetve szépen feloldotta az elején a hangulatot, majd amikor elérkezettnek látta az időt, bekérdezett. Oláh Ibolyával ellentétben nekem Rubint Réka egyenesebbnek tűnt, nem tért ki, nem beszélt mellé. Ibolya egy válaszában két ellentmondás volt. Árpa Attilának meg a jelek szerint még ennyi vér sem lenne a ***ba?

Frederick Zoller 2015.10.26. 11:02:48

Megfoghatta volna az ő fenekét is, mint a Rubint Rékáét...

Krinyo 2015.10.26. 11:08:02

A negatív reklám is reklám, máris róla szól minden...

Gyorgy Nagy 2015.10.26. 11:16:02

Ki a f.sz ez az Árpa?Jegyzik valahol? Ez jó mosogató fiu londonban.Irány London Árpa fiu!

user friendly 2015.10.26. 11:23:29

Hú de sajnálom! Évek óta várok egy olyan műsorra, ahol Friderikusz és Árpa 1 órán át az amerikai fociról beszélgetnek.
Különben én is élek a gyanúval, hogy ez olyan szokásos kis tévékettős-blikkes kamu a nézettséget feltornászandó. Az infót valószínűleg Simicska szolgáltatta ki. Vagy Vajna. Esetleg Josip Tot és Kaya Ibrahim.

Szabinho 2015.10.26. 11:29:07

Annyira gáz ez az Árpa. Nem akarta elárulni, hogy jutott be az RTL-hez. Gondolom ciki lenne bevallani. hogy egy elkényeztetett úrifiú, akinek apuci mindent elintézett egész életében. De ezek a műsorok pont erről szólnak, hogy lehull a lepel. Ő játszani akarta az eszét, hogy ő a kemény, hát ez ilyenkor kibukik, ami nem tetszett neki, inkább lelépett, legyen "botrány", ez jellemző rá, egy látszat ember. Friderikusz profi, Árpa most beszélt először igazi riporterrel. Igen, itt válaszolni is kell őszintén, nem szak szerepelni meg majomkodni, ha Árpa erre vágyik, akkor menjen Pákóval az ezek megőrültekbe, az a neki való formátum, ott tudja játszani a keményet.

Joji 2015.10.26. 11:39:36

@Szabinho: hát én még azt olvastam sok sok évvel ezelőtt - talán árpa önéletrajzi könyvében, már nem emlékszem- , hogy árpa épp a börtönből szabadult, az rtl-meg akkor költözött be. az ember besétált öltönyben a félig kész irodaházba, ahol még senki nem ismert senkit és befoglalt egy irodát majd azt kamuzta, h ő a kreativ igazgató. majd az első pár nap bejárt meetingekre és bele bele szolt meg igazgatta a képeket a falon :DDD

2015.10.26. 11:46:27

Árpa ekkora primadonna...?
Cöhhh.

Macropus Rufus 2015.10.26. 11:55:49

"Az is kritikus pillanat volt, amikor az Argo 2-ről kezdtek beszélgetni. Kicsit olyan volt, mintha Árpa a filmjét ment volna be hirdetni,"
lehet itt volt a bibi. Attila lehet erről akart beszélni, de ez tényleg nem az a műsor ahol egy filmet kellene nyomatni. Az emberek nem ezért nézik. Sztem.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2015.10.26. 11:56:01

@JohnRossEwing: én csak annyit láttam, hogy Réka iszonyatosan buta. De legalább jóindulatú.

jet set 2015.10.26. 12:04:04

Nem azért, de egy profi műsorvezető nem attól profi, hogy szar alapanyagból is kihozza a maximumot? Ha Árpa nyegle és fasz volt, akkor Fridi kösse fel a gatyáját és csináljon ebből műsort. Ha valaki magától elpofázza a fél életét, abból még én is jó műsort csinálok.

CZAGA 2015.10.26. 12:15:06

Néhány adást láttam eddig, talán a két utolsót. Fridi nagyon jó! Általában nem kedvelem amikor show-szereplő, de a riportműsorai mind kiválóak. (Szilágyi, Vitray jutnak eszembe összehasonlítás nélkül!)
Árpa? Csinált tv műsort, amerikai focicsapatot, filmet, írt könyvet... nem tudom véleményezni, nem láttam-olvastam... egy viszont egyértelmű számomra: Ő AKAR IRÁNYÍTANI! Nehogy már riportalany, vagy beszélgetőtárs legyen! Azt, hogy szerződést szegett, zsebből kifizeti, és így mégis róla beszél az egész bulvársajtó... megvan a magához való esze! Igaz, nem túl tisztességesen járt el...

Pop40 2015.10.26. 12:15:09

@Thomas Dantes:
Gondolom, a lóvé, amit fizethetnek egy ilyenért, elég ok. ;)

Árpa nyilván úgy volt vele, hogy bemegy, promózza kicsit a filmjét, dumálnak az időjárásról, aztán hazamegy, és felmarja a lóvét arra, amiért még ő fizetett volna egy reklámügynökségnek.:)

Fridi meg úgy gondolta, hogy ő nem ezért van ott, ami valahol érthető is.

Egyszeru Elek 2015.10.26. 12:40:07

Végre kezdik érezni a TV2-nél, hogyan is kell használni ezt a műsort.
Nem szabad hagyni, hogy előre betanult szöveget nyomjon az épp aktuális gyökér és jól be kell szólni, ha valamivel nem ért egyet Fridi. Máris érdekes lesz.

JohnRossEwing 2015.10.26. 12:54:38

@kekecke: lexikális tudása kétség kívül nincs. nem olvas könyvet, se újságot. Ellenben hogy annyira buta-e, azt nem tudom. Egy valamihez viszont ért annyira, hogy igen jól megéljen belőle. És egyébként szerintem ez egy boldogabb ország lenne, ha az emberek inkább buták lennének mint rosszindulatúak. Az is igaz, hogy ha Mo-on az összes rossz indulatú embert arányos butává konvertálnánk, itt nem maradna élet :D

E.Z. Anakilodi · http://hibahatar.blog.hu/ 2015.10.26. 13:03:24

Ez csak egy reklám volt ennek a műsornak.

Zephyrous 2015.10.26. 13:05:44

"Ennyire azért ismerem a kereskedelmi tévék működését."

Annyira ismeri ez a beképzelt majom Árpa a kertévék működését, hogy azt sem tudta a szerződés aláírása után milyen műsorban szerepel (ahol ő válaszol és őt kérdezik).

Fridi profi, de a szarból ő sem tud várat építeni.

Koszper Gábor 2015.10.26. 13:07:52

Amúgy mennyit vettek volna fel? 24 órát? Abból egyszavas válaszokkal is összejön egy műsorra való. Mi értelme egy ottéjszakázós, "non-scripted" műsornak, ha még így is produkálnia kell magát a vendégnek, mintha Veiszer Alindánál próbálná hasznosan kitölteni azt a fél órát, ami nem elég semmire?

mufflinca 2015.10.26. 13:08:40

Ez a pökhendi Árpa, meg felháborodik, ha a szar filmjeit senki sem nézi meg.

Primátor 2015.10.26. 13:25:28

Megalázó egy műsor típus az biztos. Csak az vállalja az ebben való szereplést, akinek kenyérre kell a pénz.

xlngx 2015.10.26. 13:28:24

Nem csipem Friderikuszt, de a minap lattam ebbol a musorbol mar percet es megkell hagyni hogy Fridi az egyik legjobb bekerdezo manapsag, olyan szintent lazan tud kemenyeket kerdezni hgy csak figyeletem.

antiszociál 2015.10.26. 13:31:22

@JohnRossEwing:

Látszik hogy a Hajdú a producer, az összes spanját benyomja a műsorba, Fridi mer csak bólogat mint egy seggfej.
Sanszos hogy Sarka Kata lesz a következő vendég, vagy Berki, az is nagy cimbora.
Tegnapit meg se néztem.

Luz Maria Conchita 2015.10.26. 13:44:55

Most őszintén, ki a lóf@sz az az Árpa Attila? Hallott már valaki 3 értelmes összefüggő mondatot a szájából? Sötét, beképzelt, aki ha rájön h a butasága lelepleződött, mert éppen értelmes féllel került össze, akkor eljátssza a sértődöttet. Szánalmas szegény.

Bambano 2015.10.26. 14:03:24

@jpmoliere: az is publicitás, ha utána hetekig arról cikkez a bulvármédia, hogy bíróságra jár szerződésszegés miatt.

user friendly 2015.10.26. 14:06:01

@Primátor: mi a fenétől lenne megalázó?

Nick Reevers 2015.10.26. 14:07:16

...aki árpa közé keveredik azt megeszik a malacok!...akarom mondani: korpa közé!!!

TGabi 2015.10.26. 14:08:15

Producer Hajdú Péter? Innentől már hazugság az egész :D

jpmoliere 2015.10.26. 14:08:30

@Bambano: Igen, az is publicitás. Igaz, negatív, de mint tudjuk: mindegy, mit írnak rólunk, csak írjanak.

jpmoliere 2015.10.26. 14:16:07

Nyilván nagyon nem úgy sült el a dolog, ahogy Azt Á. A. előzetesen elképzelte, amit az előző adásokban láthatott. Az is lehet, hogy épp rossz passzban volt, de mindez nem magyarázza meg, hogy egy magát professzionális televíziósnak, a média világában járatos személynek való illető így viselkedik. Ha valóban nem kívánta folytatni a műsort, ezt kulturált keretek közt, úriember módjára is megtehette volna (hozzáteszem, egyelőre a két fél közül csak az egyik szólalt meg, harmadkézből kapott források alapján alkotunk véleményt, mondunk ítéletet, ami szintén nem korrekt részünkről).
Egy üzleti megállapodás, szerződés jött létre Árpa A. és a TV2, valamint F. S. cége részéről, amit Árpa A. azzal, hogy kisétált a felvételről, megszegett. Ennek nyilván anyagi következményei lesznek, aminek, amennyiben Á. A. nem tesz eleget, jogi következményei is lesznek.
Én magam tényleg nem értem, hogy ha valaki megállapodik, hogy szerepel egy műsorban, akkor miért gondolja meg magát a kellős közepén... Ez reklámfogásnak túlságosan olcsónak tűnik, még a mai magyar média világában is. De előfordult már, hogy tévedtem. Némely esetben... Jajj, tervezőm...

2015.10.26. 14:31:01

Árpa Attila, Berki Krisztián, Majoros Péter, Hajdú Péter = önelégült faszok. Róluk műsort készíteni egyenlő a tesztoszteronzavaros tömény unalommal. Miért eröltetik ezt?!

koolkat 2015.10.26. 15:15:37

@Kuoni pásztor: Mert aki még van olyan szellemileg elmaradott, hogy tévét néz, annak ez kell. Lehet, hogy a 4 millió szegény országa vagyunk, de legalább ugyanennyi hülye is van itt. Sajnos.

Teshow 2015.10.26. 15:38:36

A kertévézésben vérprofi Árpa szerződést szegve elhúz a műsoból.
10 órát azért csak felvesznek nagy duzzogva.
A stábból többen szivárogtatnak a Bulvár felé, állásukkal játszva.
A szivárogtatások szépen összecsengenek.
Hajdú Péter prodjúszer a fejét fogja, és még nem tudja, le megy-e adásba?

Hát persze hogy lemegy! :)
Árpával valszeg úgy tudtak egyeztetni, hogy csak estig ér rá, ott aludni nem lesz ideje.
Összeültek Petvel meg Sanyival, hogy akkor most csináljunk egy viccet a sok buta nézővel, azok úgyis mindent elhisznek, meg amúgy is a botrányt komázzák!

Kitalálták, megcsinálták, kitálalták - jó étvágyat gyerekek! ;)

fd 2015.10.26. 15:40:00

azért elég sok lolka hozzáértés sorakozik itten fentebb.
Prómózni a filmjét (Árpa/Argó)? Véreim, mikor is volt a bemutató? Még ha előtte lennénk 1-2 héttel, akkor érteném is.
Hogyan került tévébe (Árpa/Rtl)? Hát leírta elég tisztességesen, ha ezen a vonalon akar a partner kérdezősködni, olvasson utána, és kérdezzen bele.
Legprofibb kérdező, 'nyegle' alany ( Fridi/Árpa)? Aham, persze. A fentiek szerint felkészületlen kérdező, aki a nagy profizmusával maga közölte, hogy ennek semmi értelme.

Nyilván fikázható leszek, de nekem a fentiekből (és nem csak a bejegyzésből, de a kommentekből is) úgy tűnik, hogy itt a nagytiszteletű riporter úr bukott be, és még az sem kizárt, hogy ő indította a balhét, már csak önigazolási és reklám okokból is.

féloff: guzmi, hány kommentelő vagyol? :)

Terézágyú 2015.10.26. 15:45:10

Csupa kertévés celeb van ebben a műsorban?.... na ja...
(Tudom, Oláh Ibolya nem...)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2015.10.26. 16:13:59

Nem csak az aranyerét féltette és azért menekült el? Amúgy ez a két izé valami, vagy megy valahova?

tudjukkik 2015.10.26. 16:14:17

Botrány! Árpa nem aludt Friderikuszban!

JohnRossEwing 2015.10.26. 16:18:20

@Izo: látva a nézettségi adatokat ezt a teóriát kihúzhatjuk.

Joe Gillis 2015.10.26. 16:21:44

nagyon jo, hogy igy alakult.. aporodott attila a tehetsegtelen ostoba tolvaj fasz.

persze, hogy nem tudott valaszolni a kerdesre, hogy hogyan kerult az RTLhez, amikor az apuka a TV2 igazgatoja volt a masik oldalon. Beraktak! Annyi esze nem volt, hogy egy onnalo otlete lett volna, szinopszisokat lopkodott ossze, masok munkajaval fenyezte magat.

arpa attila egy undorito gerinctelen fereg.

magyaridióta · http://magyaridiot.blog.hu 2015.10.26. 16:30:16

@koolkat: a televíziónézést összekötni a szellemi elmaradottsággal, nos, szellemileg elég elmaradott álláspont. :-) azonkívül már nemhogy nem trendi, hanem kifejezetten unalmas is.

lobster thermidor 2015.10.26. 16:58:11

Ez az a bizonyos Árpa Attila, aki a nagyképű kamuzásból, és az újrahasznosított szellemi termékek forgalmazásából lassan 20 éve olyan piszok jól eléldegél? Mellékesen most éppen az amerikai foci hazai sztárnak adja el magát, ami Magyarországon nagyjából annyit sem ér, mintha a snóblizás királyának tartaná magát.

Reszelő Aladár 2015.10.26. 17:08:16

Na meg is van a promó. Ebből lesz a nézettség. Ezt Árpa tudja a legjobban.

berne 2015.10.26. 17:39:28

Ócska és átlátszó promó.

Novecento · http://novecento.blog.hu/ 2015.10.26. 17:43:20

Ilyen az amikor két önelégült szánalmas ripacs találkozik!

kilgore.trout 2015.10.26. 17:48:55

@JohnRossEwing: hát én nem tudom, te mit néztél, de Rékának egyetlen őszinte megnyilvánulása nem volt.Azert ment oda, hogy görcsösen megmutassa, hogy ő milyen keményen dolgozó, jóember, akit csak bántanak az ő Norbikájával, pedig csak jót akar.Az más tészta, hogy ebből annyi jött le, hogy irgalmatlanul fogalmatlan és buta, és egy királylány mesébe képzeli magát.15 év alatt egyszer se idegesítette az ura? Hagyjál már! Aki ilyet ki mer ejteni a száján az egy ön és emberismeret nélküli ,álszent, hazug ember.

battery 2015.10.26. 17:49:18

Ez az izgalmas történet nem hagy nyugodni. Beette magát a bőröm alá. Hogy fogok így holnap
egész nap vasat reszelni a gyárban?

bombika77 2015.10.26. 19:09:02

Tehát most egy olyan tvtarsasag műsoráról beszélünk, amelyiknek a leendő tulaja a legnagyobb mutyi-kiraly. A műsor producere egy öntelt gyökér, a musorvezeto a múlt kisebb-nagyobb sikereibol megélni próbáló langyi, a vendégek pedig mesterségesen felnevelt, magukat celebnek kepzelo niemandok...
Kik is nézik ezt a műsort?

anomália 2015.10.26. 22:05:40

@kilgore.trout: Csak a Réka témához: a reklámban tűnt fel, hogy ő lesz a vendég. A bejátszásokban az arckifejezése fogott meg, ezért néztem meg végül. Nem az ostobasága kavart fel, hanem az a teljes érdektelenség, amit az ő kicsi áloméletének határain kívül létező hétköznapi világ iránt tanúsít. Igénye sincs semmi olyan információ befogadására,ami nem közvetlenül érinti Rékát/Norbit/a kölyköket/a bizniszt. Norbi meséli neki,hogy mi történt a nagyvilágban! Bakker!! Mikor Fridi hosszasan magyarázza, hogy miért nem jó a nép arcába tolni a csudaretikült, meg,hogy tudja-e mennyi az átlagfizu. És látom Réka arcán azt a teljes értetlenséget: Milyen fizu? Mi van? Átlagemberek? Mi van? és szinte hallom a fogaskerekek csikorgását a pici fejében.

traz75 2015.10.26. 23:27:05

@fd: segítek, megadom a külcsszavakat. Árpa, Argo 2, DVD, megjelenés. Nincs mit.

kilgore.trout 2015.10.26. 23:58:15

@anomália: igen, tökéletesen egyet értek, de szerintem mindez az ostobaságából, tájékozatlanságából eredeztethető.Aki nem olvas, nem csak tárgyi tudásbeli hiányosságai vannak,de képtelen összefüggéseket meglátni, nem ismer különböző világszemléleteket,s nyilván elgondolkodni sem tud ezért róluk,s a vége ez lesz, hogy egy légüres térben éli az életét és kóklerelnek fizet rakás pénzeket, hogy a kicsi énjével( LOL) beszélgessen.

colonel Tigh 2015.10.27. 02:35:51

Árpa egy nagyképű faszkalap, aki tizedannyira sem tehetséges, mint amennyit magáról gondol. Hajdú, Berki, Árpa... a casual tévés világ férfi ideáljai. Szomorú. Nulla tehetség, száz százalék pökhendi kivagyiság. A mai Magyarországon ezzel lehet érvényesülni. Olyanok mint a politikusaink.

S.A. 2015.10.27. 05:59:17

Na de ki az az Árpa Attila?

Ki az a Friderikusz? Senki, egy pösze kis buzi.

dfens111 2015.10.27. 08:18:16

ezek után ki gondolja komolyan, hogy nem kerül adásba ez az epizód? miután a tv2 marketingesei ügyesen megágyaztak neki ezzel a remek kamu történettel...
süti beállítások módosítása