Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Király Viktor óriásit énekelt a The Voice-ban, továbbjutott

2015. október 20. 04:50 sixx 97 komment

A Megasztár negyedik szériájának győztese most éppen a The Voice című tehetségkutatóban vitézkedik, és a magyar idő szerint kedd hajnalban befejeződött párbajkört is túlélte, mit túlélte, simán továbbjutott. Egy Cassandra Robertson nevű nővel közösen énekelték a Nobody Knows it But Me című nótát, és mindketten nagyot énekeltek, bár az én ízlésemnek kicsit sok volt a hajlítgatás benne, de legyen ez az én bajom.

A zsűritagok közül Blake Shelton, a country egyik helyi királya, aki nálunk persze tök ismeretlen előadó (viszont ettől még nagyszerű zenész, és a legjobb zsűritag ebben a műsorban), azt mondta Király Viktor hangjáról, hogy hihetetlenül jó, teljesítménye egyenletes. Pharrell Williams nem hitte volna, hogy egy magyar énekes ilyenre képes, de hát ettől jó a The Voice, hogy ilyen énekeseket is felfedez. Neki Cassandra hangja egyébként jobban bejött. Gwen Stefani nem foglalt állást, de Király Viktornak szerinte is elképesztő hangja van, és már az, hogy Cassandrával fel tudta venni a versenyt, magában is nagy teljesítménynek számít.

A döntést azonban nem nekik, hanem Viktor és Cassandra mesterének, Adam Levine-nek kellett meghoznia, aki nem sokat habozott, és miután mindkét énekesét gyönyörűnek nevezte (Viktort másképpen), az előadást pedig szenvedélyesnek, úgy döntött, hogy Király Viktort viszi magával tovább.

A következő körben az énekesek ismét párosával lépnek színpadra, de nem tudják, ki lesz az ellenfelük. A dalokat mindenki magának választja ki, a felkészülésben híres zenészek segítik őket továbbra is. A két énekes egymás után elénekli a választott dalát, majd a zsűritagok döntenek, ki jut tovább az élő adásba. Egy csavar van még itt is: a kiesőt a három mester “elrabolhatja” a saját csapatába, azaz ha netán Király Viktor alulmaradna a következő menetben, még semmi sincs veszve, amennyiben a teljesítménye elég meggyőző, Gwen Stefani, Balke Shelton vagy Pharrell Williams megmentheti.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2015.10.20. 06:50:05

Wow. Fantasztikus duett volt. Mind a ketten nagyon tudnak.
És akkor most a külsőségekről:
Cassandra nadrágja elképesztő! Szenzációs. Viktor haja broáf. Adam meg mit tett a sajátjával?!
Ja, és Gwen inkább énekeljen. Szörnyen buta szegény...

petimonk 2015.10.20. 07:42:54

Born: March 29, 1984 (age 31), New York City, New York, United States

15evesen jottek Magyarorszagra.. miert mondjak ot magyar enekesnek? Elhiszem, h a szulei azok, de lehet neha jobban jarna ha amerikainak tartanak :) amugy tok jol enekelt ;)

balos pacsirta 2015.10.20. 07:43:31

Végre egy Viktor, akiről érdemes beszélni :)

jacksly 2015.10.20. 07:45:22

Mindketten elképesztően nagyot énekeltek, fantasztikus duett volt, én nem tudtam volna dönteni...

AlbaZen 2015.10.20. 08:09:16

Hungarian american, így politikailag teljesen korrekt.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.10.20. 08:17:30

@petimonk: nem én mondtam magyarnak, hanem Pharrell Williams, neki címezd a kommentet.

mézescsók 2015.10.20. 08:30:22

Előrebocsátom, nem láttam az adást, csak a posztból tájékozódom. Azért kiváncsi lennék rá, mégis mit gondol az a hülye f.... Pharell W. Amerikán kívül némák az emberek? Jobb esetben legfeljebb bégetnek? Miből gondolja az az idióta, hogy az énektudás kontinensekhez vagy országhatárokhoz kötött?
Persze mit vártam egy rappertől, bármilyen remek is legyen abban a műfajban!

mézescsók 2015.10.20. 08:37:09

@sixx: Ja, és nem neked címeztem. Csak úgy belemorogtam a nagyvilágba.

Sausage 2015.10.20. 08:44:45

@mézescsók: Nyilvan nem, de vallalhato akcentussal, hitelesen enekelni azert pl eleg nehezen tudnak a japanok, vagy az oroszok. :)

Norx 2015.10.20. 08:47:00

A keresztnév-vezetéknév sorrend nyelvtani vonatkozásait jobban kovetendõ, nem lehetne hogy Király Viktort hazahozzuk, Viktor királyt meg kiküldjük helyette?

micsoda? 2015.10.20. 08:48:46

Valóban gyönyörűen énekeltek, ha még sokáig tar, elbőgöm magam. Szerintem is - máshol olvastam - Cassandra erősebb, Viktor udvarias volt.

minden luk 2015.10.20. 08:50:50

Az amerikai kommentárok szerint a fekete csaj, akit sokan Whitney Houstonhoz hasonlítottak, megsemmisítette Viktort és csak azért nem ő jutott tovább, mert 49 éves és ez a sorozat "nem szereti" az idősebb, fekete előadókat. Ez van, a feketék mindig a rövidebbet húzzák..

petimonk 2015.10.20. 08:51:25

@sixx igen, hallottam. Neki is cimeztem, csak nem tudom az indexen mi a felhasznaloneve ;)

petimonk 2015.10.20. 08:52:36

@minden luk : Viktorban tobb a potencial... a tiniknek bejon.. es a zeneipar is a csajokbol (rajongok) el :)

minden luk 2015.10.20. 08:53:35

@mézescsók: Szerintem Pharell itt arra célzott, hogy neked ugyanilyen meglepő volt, amikor Fekete Pákó először elénekelte magyarul az Add ide a didit...

minden luk 2015.10.20. 08:57:04

@petimonk: Jó, tehát akkor elmondhatjuk, hogy Viktor nem volt jobb, a csaj énekelt óriásit, de a marketing szempontok miatt a tinicsávót rugdosták tovább, aki ha a következő körben találkozik egy vele korban egyidőssel, azonnal kiesik.

petimonk 2015.10.20. 09:06:01

@minden luk : a cikk cime jol fogalmaz, oriasit enrkelt, de a holgy mindenkeppen jobb volt (szvsz) es igen, hasonlo koru, jobb kepubb pasi benabb eneklessel is megverheti Viktort

eveMarlowe 2015.10.20. 09:14:01

Hát nem tudom! Mind a kettő elképesztő volt, és emiatt szerintem teljesen összehasonlíthatatlan, mert tök más kategória és együtt iszonyat jól működtek, wow.
Pfff én nem tudtam volna választani (és milyen jó, hogy nem nekem kellett ugye :D) és sajnálom, hogy a nő nem jutott tovább, pedig elpocsékolni egy ilyen hangot basszus...
Jah hát gondolom, hogy A.L. is így gondolkodott, hogy a srác most lép a legjobb korba, most hozhat nagy lét, meg sikert, míg a nő már ugye 49 és itt nem is az, hogy fekete, hanem szimplán ilyen a világ, hogy azt gondolják, egy nő már ilyenkor öregnek számít és nem kíváncsiak rá annyian...Szomorú, de ez van.
De amúgy meg hajrá Viktor!!!
BTW a mezőny többi része vajon milyen?

eveMarlowe 2015.10.20. 09:15:42

@Norx: Hát ezen besz@rtam :D :D :D :D Wááááá!

Norx 2015.10.20. 09:19:13

@minden luk: nana, a pisszoárnál a fehérek húzzák a rovidebbet. Még jó hogy a sárgák még rovidebbet, a héberek meg semmit :)

asdkasjbdaksjdbasd 2015.10.20. 09:25:23

Undorító! Mind a nők jogainak, mind a feketék jogainak eltiprása!!!!!! Szégyen, hogy 2015-ben még itt tart amerika, hogy egy balkáni bevándorló nyikhaj többet ér, mint egy oda született nő!!! hányok!!!

Csak így tovább :D

Kopi3.14 2015.10.20. 09:27:37

Ha jól hallom, legalább énekelni megtanult, ha hangja nincs hozzá.

idiesel 2015.10.20. 09:38:09

@petimonk: Pont ez járt a fejemben, hogy egy amerikai születésűt mondanak magyarnak. De hát ez is showelem :)

idiesel 2015.10.20. 09:41:43

Btw úgy éreztem, hogy a pillanatokban a csaj szervált és Viktor szimplán udvarias volt, vagy ez volt a leosztás. Nem volt lehetősége nagyot énekelni, folyamatosan tette a csaj alá a lovat. Szerintem..

Vizilabda 2015.10.20. 09:48:12

Profi énekesek miért indulnak?

mézescsók 2015.10.20. 10:23:10

@Sausage: @minden luk: Mint írtam, nem láttam a műsort, fogalmam nincs, milyen szövegkörnyezetben mondta, stb, viszont bíztam benne, hogy sixx pontosan adja vissza a lényeget.
Namármost: az akcentus egy dolog, de arrafelé nem közlik a versenyzők nacionáléját? Mondjuk nem derült ki, hogy Király Viktor az USA-ban született és nőtt fel, tanulta a nyelvet? A másik: az angolt, bármerre jársz a világban, nagyon sokféleképpen ejtik. Egy amerikainak nem mindig egyszerű megérteni mondjuk egy ausztrált. És akkor még nem is említettem egy texasi és egy nevadai amcsi tájszólását.
Amúgy értem. Pharrrel Williams rapper. Egy rappernél nem hátrány, ha érti a publikum, mit hadar össze. Nyilván meglepte, hogy más műfajban is van tartalma a dalnak. Vagy az, hogy létezik a földön Magyarország.

Aradebil 2015.10.20. 10:46:24

@Vizilabda: mert ez a műsor 80%-ban profi énekeseknek szól. Az itthoni is ilyen volt képzeld

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2015.10.20. 10:52:57

Nyilvánvaló, hogy kiválóan énekel Vektor és örülök is , hogy továbbjutott, sőt simán a partnere tudott lenni a fekete csajnak, de felül nem kerekedett rajta. Valószínűleg eladhatóbb, érdekesebb, ezért juthatott tovább. Én fordítva szavaztam volna.

savrola 2015.10.20. 10:54:12

@mézescsók: Ha belegondolsz, akkor Magyarország kb. NY méretű lakossággal rendelkezik. Még NY-ból sem kerül ki minden évben Király Viktoréhoz hasonló hang, pedig ott inkább koncentráltabban lehetnének, ezért nem számíthatott arra, hogy pont Magyarországról fog odajutni egy.

savrola 2015.10.20. 10:55:23

@eveMarlowe: Ha van benne kurázsi, nem csak hang, akkor nem lesz az a hang elpocsékolva.

zoleebara 2015.10.20. 11:01:09

@minden luk: Azért a 31 éves Király Viktort le tinicsávózni.

colonel Tigh 2015.10.20. 11:05:41

Pharell mégsem mondhatta, hogy egy fehér, ezért mondta azt amit .)

pefe 2015.10.20. 11:11:51

Honnan vettétek, hogy Pharell Williams rapper? A világ legsikeresebb zenei producere, aki néha szabadidjében énekel is. Saját bevallása szerint nem tartja magát jó énekesnek.

Andie 2015.10.20. 11:31:09

@Vizilabda: Bennem is ez a kérdés merül fel időről időre, mikor Viktorunk sikereiről olvasok. Szerintem indítsák a következő adásban a Elton Johnt, Rod Stewit, Stinget, Beyoncét, Adele-t, stb, az lesz aztán az igazi, authentikus TEHETSÉGKUTATÓ!!!
Egyszerűen tisztességtelennek és inkorrektnek érzem ezt, hogy minden egyes ilyen műsorban fellép 8-10 PROFI tehetség, több éves múlttal, komplett csapattal és díjakkal a hátamögött, és lesöpri az igazi feltörekvő tehetségeket. Ez olyan, mintha egy profi grafikus indulna az óvodás rajzversenyen. Gratulálok...

KoGa 2015.10.20. 11:38:23

Blake lehet hogy a kedves szerzőnek tök ismeretlen, de azért ne általánosítson ebből arra, hogy mindenkinek ismeretlen. Főleg nem kell ezt minden egyes Voiceról szóló cikkben hangoztatni. Ennyit akartam hozzátenni. :)

mézescsók 2015.10.20. 11:44:33

@savrola: A tehetségre és a tehetségtelenségre is nagyobb az esély.
Végülis mindegy.
Sok sikert Király Viktornak, akár magyar, akár nem. Bár ezt a kérdést nyilván eldönti az útlevele, a személyi igazolványa, a születési anyakönyvi kivonata, vagy az adóbevallása.

AlbaZen 2015.10.20. 11:54:15

@Andie: Nem értek egyet. Olyan mennyiségű "tehetség" jelentkezik egy ilyen műsorba, hogy muszáj szűrni őket. Felnőttek versenyeznek, nem gyerekek. Minden tehetségnek megvan a lehetősége zeneileg és hangilag képeznie magát, és emiatt természetes, hogy képzett zenészek jutnak tovább a válogatón. A műsor készítői és a producerek nem egy jó hangú freaket akarnak felemelni három perc hírnévért, hanem egy olyan előadót, akit képesnek látnak arra, hogy tinimagazinokat és koncertarénákat töltsön meg éveken át, hatalmas hasznot hozva a belé pénzt fektetőknek. Ezért gondolom, hogy Viktor ezeknek a feltételeknek megfelel, és nem mellesleg a legigényesebb pop albumot adta ki tavaly Magyarországon. Minden a pénzről és a tömeges szórakoztatási képességről szól és ezt Viktor pontosan tudja. Nagyon tudatosan építi magát, a leghíresebb magyar származású férfi lesz hamarosan a világon.

mézescsók 2015.10.20. 11:59:41

@pefe: Én írtam, hogy rapper, mert én csak ebben a vonatkozásban hallottam róla, és ezen ne rugózzunk, tuti, hogy az én hibám. Zenei producer is? Remek.

Souky Sanjay 2015.10.20. 12:04:43

Drukkolok Viktornak.Hangjával nyugodtan bárkit leiskolázik.persze,nyilván ehhez is kell egy kis szerencse is,de a tudása fenomenális.

2015.10.20. 12:05:16

Annyira szép ez a nyávogás, h menten sírva fakado-óó-o-óóó-oo-óóóók. Je-eee-ee bazmeg.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2015.10.20. 12:17:53

@Andie:

A Vastagbél Csaba jut az eszembe, amikor -szemmel láthatóan- az ö befutására írták az x-faktort. Elötte egy profi karaokés, profi énekes, sorozat színész, stb volt az RTL-en, de a celebgyárosoknak az istennek nem sikerült őtet megtapasztani a celebek tacepaóján, így hát faragtak rá egy műsort. Az már mellékes, hogy a farvizen evickélő tehetséges -valóban- "amatőrök" (mint az ovis rajzosok, ugyebár) labdába sem rúghattak mellette, és ma már egytől-egyig mind névtelen senkik... Ez a sóbiznisz, tesó. Broáf.

corneliiestii 2015.10.20. 12:29:28

@mézescsók: Nem kell, hogy lásd a műsort, be van linkelve a videó a posztba, a zsűri értékelésével együtt :)

n3spr3ss0 2015.10.20. 12:42:51

Na,ezt a nyávogást próbálja meg valaki eldúdolni.

Andie 2015.10.20. 12:46:13

@AlbaZen: @Baszki, nincs már mit ellopni...: Értem én, bár távol vagyok a showbiztől, ennyit még énis felfogtam a kis kocka agyammal. De akkor miért nem hívjuk ezt előadók versenyének? Legyen egy Sztárban-Sztár Competition, és akkor híres, már így-úgy befutott előadók még följebb mászhatnak, figyeljenek fel rá mégnagyobb lemezkiadók, stb stb.
Ez így, ebben a formában néphüjítés. Beteszik a sok szerencsétlen Bikicsunáj közé ezeket a félprofi - sőt, ugye ontopicunk profi - előadók közé, megalázzák ezzel őket, és végül hurrá, örülhetünk, hogy a már évek óta működő és sikereket elérő nagyok továbbjutnak, és megnyerik a versenyt. Nagyon szuper, csak ettől ők még nembiztos, hogy jobban feltörnek, nembiztos,h ogy több lemezt adnak majd el, a már meglévő hírnevüket csiszolják egy egész kicsit tovább.
Én azt nem értem, miért nincs egy előszűrő, hogy már lemezt kiadott, befutott, működő előadókat kizárják? Ja, hogy ez nem cél, írod Albazen... Hát így már világos, csak így nekem ez a műsor átverés show. :(

sixx · http://comment.blog.hu 2015.10.20. 12:47:23

a voice-ban barki indulhat, es kifejezetten keresik is a be nem futott de prodi enekeseket, hiszen a hang a lenyeg. ennyit a haborgasrol.

ThomastheBuzz 2015.10.20. 12:58:17

Talán ezek után érdemes lenne a Tv2-nek visszahozni a The Voicet, Viktor sikereinek a farvízén talán sikeresebben elfutna mint azelőtt, persze a zsűri felét kicserélve.

Kard 2015.10.20. 13:08:26

@Andie: Kint legalább a hang is cél. Itthon egy ismerős elment egy ilyen válogatóra. Mondták, hogy hát jó a hangja...és nem mellesleg megkérdezték, hogy ha mondjuk felkérné a nyuszis magazin akkor vetkőzne-e. Nem jutott el még a válogatóik sem. Nem tudom tényleg jó-e a csaj, ettől függetlenül teljesen lejött, hogy az a lényeg, hogy a bulvárban eladható legyen az illető. Így került be pl. a pornós csaj az élő adásba, nyilván nem a hangja volt érdekes hanem a sztori mögötte.

nemari 2015.10.20. 13:19:53

Nagyon jó énekes a csaj, de inkább a saját nagyszerűségét akarta csillogtatni, és nem duettet énekelt. Viktoron múlt, hogy ez egy jó, egész produkció lett, és nem két énekes egymásnak feszülése.

k.o.d.i. 2015.10.20. 13:31:17

a háborgóknak még: itt eladható produktumot keresnek. Valakit, akiből utána lehet csinálni moondjuk egy One Direction típusú sikertörténetet. Ezt a bírák is tudják/vallják. Ezért az fog tovább jutni, aki piacilag jobb befektetésnek tűnik. Az, hogy valaki jól énekel és jó a hangja is az alap. Ehhez jönnek a szimpátia/eladhatóság stb. faktorok. Ebben most Viktor volt jobb. Ilyen egyszerű. (Igen, sajnos egy fiatal, jóképű, fehér fiú eladhatóbb, mint egy idősebb, fekete nő. Nem éppen igazságos, de ez nem a versenyzők hibája. Ha már valakire fogni akarjuk, legyen inkább a publikum.)

AlbaZen 2015.10.20. 13:35:33

@Andie: Képzeld el, hogy van egy televíziós produkciós céged, és a tévéktől kapott megrendelésekből élsz. Bérelsz egy stúdiót, beleteszel pénzt, bérelsz egy komplett stábot, aki elkészíti a műsort, bérelsz drága híres zenészeket zsűrinek, és beengedsz mindenféle jöttmentet, hogy előadja magát. Mindezt a saját céged pénzéből, ami végső soron a saját pénzed.Te, aki fizeted a zsűrit, te mondod meg nekik, hogy mi történjen, hogy ez a befektetésed megtérüljön. Független zsűri maximum Puzsér Róbert volt a Csillag Születikben . Kapcsolatban állsz egy producerrel és lemezkiadóval, akik azt mondják neked, hogy a műsorodban győztes versenyzőnek készíttetnek és kiadnak egy profi lemezt, és az itunes letöltések és lemezeladások hasznának 30%-a a tiéd, hiszen te hájpoltattad fel az adott előadót a műsoroddal. Rajtad áll tehát, hogy melyik versenyzőből csinász győztest, és rajtad van a nyomás, hogy ki tudd fizetni az általad felbérelt stábot, hogy időben megkapd a pénzed a csatornától, és ott lebeg a szemed előtt a jövőbeni lemezkiadásból remélt haszon. Azt a versenyzőt fogod választani, akire, mint termékre a legnagyobb a piaci kereslet, így a befektetett pénzed megtérül, sőt, busás haszonra tehetsz szert a későbbiekben. Nem mondanám, hogy ilyen egyszerű az egész, és pontosan így működik, de a működési elv ez. Ha most Te kizárod a profi indulókat, megkockáztatod azt, hogy a győztesedre a kutya sem lesz kíváncsi, és költségvetési minusszal zárod a produkciót, mivel a megrendelő tévéd reklámait a kutya se fogja nézni, mivel a nézők átkapcsolják a tévét a színvonaltalan tartalmak miatt nem beszélve a lemezről, ami eladhatatlan lesz, ha egyálalán elkészül. Megteheted, de üzletileg nem logikus. Mindenki, aki évekig fenn tudott maradni a zenei iparban, kőkemény profi. Amatőröknek vagy a profivá válás az út, vagy a süllyesztő.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2015.10.20. 13:42:30

Én most hallgattam meg a duettet.
A csaj hangja baromi jó, de annyira jellegzetes, unalomig ismert öblösítős, hajlítgatós-röcögtetős "négerhangja" van, amiből 12 egy tucat - még Ámerikában is, hogy nekem minden jóindulatom ellenére, uncsi volt.
Ráadásul a '80-as évek közepe óta, minden ilyesmi adottságú énekes(nő) valamiért úgy akar énekelni, mint Whitney Houston.
Nem ismerem különösebben K. Viktor pályafutását, de számomra a hangja egyedibb és változatosabb azzal az enyhe "füstösséggel", ami pl. ebben a dalban is kijött.
Csak a haját tudnám feledni....
(és a nézését meg a járását :D)

antiszociál 2015.10.20. 13:44:54

Ott lesz a dobogón Viktorunk, ügyi volt.

evita99 2015.10.20. 13:54:10

@minden luk: Nem hiszem, hogy a néger csaj nagyobbat énekelt, mint Viktor! Sőt...akármit mondanak az amerikai kommentekben, Viktor volt a jobb. A csaj hangja erős, de néha bizony túllépett egy határt, nekem már erőszakosnak tűnt. Ugyanakkor a duett kiegyensúlyozott, szép együtt muzsikálás volt. Szerintem jól döntöttek.

mézescsók 2015.10.20. 14:00:58

@corneliiestii: Tudok róla. Észrevettem. Belepillantottam. A dalon túl nem érdekelt. Végignézhettem volna, de nem tettem.

xi00 2015.10.20. 14:23:42

szerintem is Viktor sokkal alázatosabban állt a duett témához, persze ez elvileg egy battle volt, szóval valamiféle vetélkedésnek kellene benne lenni, de mindegy, az előttem szólók már úgyis elmondták, hogy a biznisz a lényeg
a nő nekem inkább olyan Oleta Adms félnek tűnt helyenként, ami valljuk be nem szar összehasonlitási alap... remélem a Viktor nagyot megy ebben a műsorban, kibaszott tehetséges, koncerten is hibátlan, ami meg ugyebár nem mondható el mindenkiről, minden körülmények között...

Zakeus 2015.10.20. 14:24:32

A showbiznisz ilyen. A jobban értékesíthető jut tovább. Nem akarom a "szupernagyit" bántani, de majdnem ilyen jó hangú 40-60 közötti fekete csajt nem túl nehéz találni az Egyesült Államokban. A déli államok nagyvárosainak gospel kórusaiban nagyjából több tucatot. Ettől függetlenül minden tiszteletem az övé, óriásit énekelt, de ha nem ír dalokat, nem hangszerel, nincs kapcsolata zenészekkel, nem tudják egy Band/Brand arcává tenni, akkor nem lesz világsztár 50 évesen. 30 körüli jóképű, zeneileg inteligens, céltudatos alanyra (Disneys múlt nélkül) viszont szüksége lehet a piacnak, nagyobb biztonsággal eladható. Már csak a fizetőképes kereslet igényei miatt is. A 40-80 korosztálynak megvannak már a zenekarai/előadói, kisebb eséllyel fizetnek "idősebb új" előadóért. Az élet ilyen. Viktor pedig jókor van jó helyen. Nem tehetek mást, minthogy mégha nem is itt született, (de tudja milyen a sajtos-tejfölös lángos) szorítsak neki és ezúton sok sikert kívánjak innen Európa széléről, mert a sikerei jó érzest keltenek bennem és nem rosszat. Próbáljuk meg EZT így értékelni, aztán átmenni a Belföld topicba hisztizni.

RipleyHD 2015.10.20. 14:51:25

@micsoda?: Cassandra hangja olyan kiszámítható, és mint minden más afroamerikai énekesnőé, ebben a versenyben, egy tipikusan hangos és lelkes éneklési stílus ami hihetetlen szép volt. Lehet, hogy ez lenyűgözte a zsűrit az első három szezonban, de egy idő után unalmassá válik, és így keresnek valami újat, és ez szerintem Viktor egyedülálló hangja.

AlbaZen 2015.10.20. 14:54:17

+ Milyen hülyén nézett volna ki, ha Adam Levine kiejti Viktort azok után, hogy könyörgött neki, hogy válassza őt az előző adásban.

shred 2015.10.20. 15:24:54

Király Viktor 1984-ben született, azért nem mondanám taknyos tininek.

high up! 2015.10.20. 15:32:00

Ez a szerencsétlen másik Viki tényleg asziszi, hogy majd az iyen reality karaoke versenyek azok ahol őt majd felfedezik, oszt aztán nyomulnak rá a világsléger írók, hogy te énekeld el a legújabb világslágem, ne Tom Jones.
Ezek a szerencsétlenek csak önmagukat áltatják, a TV-nek meg csak heti 2 órára müsoridőre kellenek. Más hasznuk nincsen.

Ez a Viki még 70 éves korában is castingokra fog járni, annyira nem érti a rendszert.

FOLYTASSUK!

high up! 2015.10.20. 15:38:06

ebből a másik Vikiből meg objektibe azért nem lesz soha sztár, mert egy CD-t sem lehetne vele eladni. A második dalnál már kezded szörnyen unni ezt az egyhangzású fakó hangját.

FOLYTASSUK!

Koszper Gábor 2015.10.20. 16:22:41

Tehetségkutatókon ismeretleneknek kellene indulniuk. Neki már volt lehetősége bizonyítani a piacon.

fofofo 2015.10.20. 16:25:53

Én pont most kezdtem el kedvelni Viktort. Meg nyilván elfogult is vagyok, mégiscsak egy (valamennyire) magyar résztvevő egy nemzetközi versenyen. A csaj csak kieresztette a hangját. Tény, hogy van neki, de azért annyira nem egyedülálló. Azért helyenként Viktor is megmutatta, hogy van ott hang, de sokkal jobban alárendelte magát a dalnak, ő valóban egy duettet adott elő, a csaj meg csak magát akarta megmutatni, és helyenként tök görcsösnek tűnt. Szerintem Viktor nem csak eladhatóbb, de a hozzáállása is sokkal szimpatikusabb volt.

Karnamantra 2015.10.20. 16:38:09

Muszáj szóvá tennem, azon kívül, hogy gratulálok a szép teljesítményhez, hogy Pharrell Williams milyen szépen beszéli az angolt (nem zenei okokból eléggé bírom a csávót amúgy is).

Karnamantra 2015.10.20. 16:38:50

(mármint Willliamset)

pamut 2015.10.20. 16:55:32

Igazából ez az egész nekem nagyon mű, de hát biztos nem én vagyok a célcsoport, mindegy, gratulálok és sok sikert.

falcsabander 2015.10.20. 16:58:45

SIXX .... jo lenne , HA NEM SPOILEREZNETEK EL, hogy ki jut tovabb, ugyanis en kovetem az amerikai VOICE-t, egy kis kesessel, es kurvara elbasszatok a szorakozasom, hogy allandoan lelovitek, ha tovabbjut... igy nem tudok szurkolni neki, mikozben felvetelrol nezem. lehetne ilyen cím is: Kattintson, ha meg akarja tudni, tovabbjutott-e a Kiraly Viktor ...

KOSZI

2015.10.20. 17:13:52

@mézescsók: Ezt a soul és hasonló cuccok egy jellegzetesen amerikai, méghozzá afroamerikai műfaj. Szerintem erre értette, hogy magyarként így bele tudta magát élni.

Sequoyah 2015.10.20. 17:19:11

@petimonk: Lehet jobban jar igy, kis extrat ad az image-ehez, nem csak "atlag amerikai".

2015.10.20. 17:20:47

@mézescsók: Vagy leginkább az, hogy ő minek tartja magát.

anevemkatanovervagyok 2015.10.20. 17:23:39

@falcsabander: mennyivel egyszerűbb lenne megnézni, amit meg akarsz nézni és aztán megnyitni a c:c-ét/akármit...Nyávogni és puffugni, bekapcsolni a caps lockot, hogy mindenki átérezze, neked most mennyire nagyon el lett rontva a szórakozásod unalmas.

falcsabander 2015.10.20. 17:34:35

@anevemkatanovervagyok: index címlapon is kinn van, az ezzel a baj, és rogton beleutkozok... ugyhogy ne pofázzááááá :P

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2015.10.20. 17:34:49

A hazai palettán nem igazán kedvencem Király Viktor szenvelgős énekstílusa (nem a hangi adottságaival van tehát a bajom), és szerintem a Megasztár megfelelő sorozatát is csak erős hátszéllel tudta nálunk megnyerni, viszont ez a produkciója nagyon meggyőző volt, és egy USA sorozatban még ez a giccses stílus is bejön... :-)

gebacsi 2015.10.20. 17:49:15

Egyszer láttam-hallottam élőben, hát elegem is lett belőle kb. 100 évre - még Csonka Pici is jobb nála éneklésben. Ez a csávó túltolt és tehetségtelen.

anevemkatanovervagyok 2015.10.20. 17:52:39

@falcsabander: Brühühü...a gonosz index összeesküdött ellened és direkt tették ki a címlapra, hogy elrontsák a te kedvedet...de ezentúl majd mindenki lábujjhegyen jár és lélegzetvisszafojtva várja, amíg te kiszórakozod magad....hogynepersze. Nőj fel. Unalmas vagy.

tnsnames.ora 2015.10.20. 18:52:49

Ez egy nehéz ám tök érdektelen nóta, szigorúan szvsz.
Viszont zenével túltelített amerikaiaknál érvényesülni bármivel is, az azért már nem semmi.

f@sk4l4p 2015.10.20. 19:07:10

Linda is és Viktor is határozottan kijelentették egy korábbi interjúban, hogy bár nem itthon születtek de magyaroknak tartják magukat.Erre bizonyíték a szép választékos magyar beszéd.(unokabátyám elsőgenerációs kivándorló,a fia egy szót se tud magyarul) Az más kérdés, hogy nyílván a papának van mit a tejbe aprítania, de ez már nem nemzetiség kérdése. Ha mi lennénk az ő helyében, persze hogy megpróbálnánk befuttatni a gyerekeinket akik tehetségesek is ráadásul.

Cimili 2015.10.20. 19:25:37

@Sausage: Milyen vállalható akcentusról regélsz??????????

falcsabander 2015.10.20. 19:46:53

@anevemkatanovervagyok: üljön a szádra az Orbán Viktor, miután egy hétig hígat fosott, és rendesen kimaródott a picsája, aztán fingja tele a nyomorult pofádat miközben a fosdarabokat tüdőzöd le mélyen, te nyomorék kötekedő kis neten-nagylegény, de amúgy az életben egy lúzer faszkalap. de ne vedd sértésnek!

Börtönbe most már a fideszesekkel! 2015.10.20. 21:11:22

Hát itt csak egy énekelt,.az meg a csaj volt. Csak az ő hangjára lehet visszaemlékezni nem erre az erőlködő egérhang Királyéra. Viktor törpe volt emellett a csaj mellett.

Ric12 2015.10.20. 21:16:28

"... Blake Shelton, a country egyik helyi királya, aki nálunk persze tök ismeretlen előadó..."

Azért ez fájt. Szvsz többen ismerik nálunk a munkásságát, mint pl Király Viktorét.
(bár lehet, hogy csak én vagyok félművelt)

Onereality 2015.10.20. 22:54:37

Nem volt ez rossz, sooot, hajra Viktor!!!
A csaj hatalmasat enekelt, de tudomasul kell vennie, hogy 40+ evesen mar megkesett a nagy attorest tervezni az amerikai sobizniszben, ha eddig nem sikerult.
Nyilvan nem enektudasban gyozte le ot Viktor, de ahogy a zsuri is kiemelte, "lepest tudott tartani".

Country Sheriff 2015.10.21. 00:09:31

Előbb-utóbb Király Viktor a zene egyik királya lesz. De amiről nagyon kevés szó esik nálunk az, hogy a statisztikák szerint, manapság a country tényleg a Zene Királya: az USA-ban a stadionok leginkább a country koncertek miatt telnek meg és a legfrissebb közvélemény kutatások alapján a country a legnépszerűbb zeneműfaj. Ez főleg a rengeteg új tehetségnek köszönhető, ők modernizálták és olyan szintre emelték a country-t, hogy a többi műfaj sorra dobta be a törülközött.

Sajnos, nálunk ez még mese, ami miatt mi vagyunk a vesztesek. Hiszen el vagyunk szigetelve egy csodálatos zene világától, nem ismerhetjük meg miért avatták királlyá, nem hiszem, hogy véletlenen fizetnek komoly összegeket több tízezren, mondjuk a Blake Shelton stadion fellépéseire…

A zenének nagy varázsa van, annyival vagyunk „szegényebbek” mint amennyivel kevesebb esélyt kapunk jó zene hallgatására. Tisztelek, szeretek és hallgatók minden egyéb műfajt, de számomra már sok éve a country a „legkedvesebb”. Amíg élek nem fogom megbocsátani a hazai rádiók limitált látókörét, mert emiatt nem adják meg millió embernek a lehetőséget, hogy megismerjék ezt a műfajt, ami már nagyon messze van a western zenétől. Szerencse ott van az internet, így akik szeretik, azok nyomon tudják követni.

Kanadában, Ausztráliában és Angliában már felvették a sebességet, remélem előbb-utóbb ez nálunk is bekövetkezik. Addig is, nézzétek meg néhány videót, ezek szerintem igazolják az állításaimat: Keith Urban (Somewhere In My Car), Brantley Gilbert (Bottoms Up), Sam Hunt (Take Your Time), Eric Church (Springsteen), Jason Aldean (Burning Down), Kenny Chesney (Come Over), Brad Paisley-Carrie Underwood (Remind Me), Kip Moore (Beer Money), Blake Shelton (God Gave Me You).

Üdv. a Country világában!

NoOne 2015.10.21. 00:52:43

Előrebocsátom, hogy nem kedvelem Király Viktort, és kifejezetten felesleges szenvelgésnek tartom a túl sok hajlítást, a kiszámítottan megbicsakló hangot stb.
A hölgy jól énekelt, de nem duettet, hanem "csatadalt". Tisztán le kívánta énekelni a partnert. Amúgy meg van egy kifejezetten nyávogós felhang az énekében, ami baromira irritáló számomra. Röviden: ha muszáj lenne valamelyiküket hallgatnom, a hang és előadás alapján inkább Viktort választanám.

NoOne 2015.10.21. 01:06:36

@Country Sheriff: óvatosan úgy fogalmaznék, hogy ami az USÁ-ban a "Zene Királya", az itthon a "Muzsika TV stílus". A "hagyományosabb", a angol, ír, francia stb. népzenei örökséget tisztá(bba)n megőrző country/western zenét természetesen ide nem értve. Na persze. egy Alan Jackson koncertet pl. nem szívesen hagynék ki...

L.A.M 2015.10.21. 03:14:29

@Country Sheriff:

Ez azért erősen el van túlozva.Nem nagyon értem, hogy mit nem tudsz megbocsátani a hazai rádióknak. Ők játsszák azt, ami itthon népszerű, Amerikában meg azt,ami ott. A country nem a zene csúcsa, hanem egy népszerű műfaj - elsősorban Amerikában.

Amúgy is: a zenének nincs csúcsa. Kinek ez tetszik,kinek az. Ez a szép benne.

Jozsef Rafael 2015.10.21. 04:31:13

Eben a munkaban benevan az egesz magyar oszetartas

fofofo 2015.10.21. 11:19:55

Ezúton is kérném, hogy az index ne tegye majd ki címlapra a norvég-magyar meccs eredményét, mert én kis késéssel fogom megnézni, és ha tudom az eredményt, már nem lesz olyan érdekes felvételről nézni.

mézescsók 2015.10.21. 12:12:24

@randomnotexists: Igazad van. Ez logikus magyarázat. Nem gondoltam rá. Köszönöm.

2015.10.21. 12:41:25

@Country Sheriff: Hát engem ki lehet kergetni bárhonnan a country zenével. Főleg ezzel az új vonulattal, amiről írsz. Többször próbáltam rájönni mi irritál benne ennyire, de megmondom őszintén nem tudom. De képtelen vagyok elviselni egyszerűen.

Country Sheriff 2015.10.21. 14:28:37

Köszönöm a válaszokat a korábbi hozzászólásomhoz! Néhány gondolat: a country valóban Amerikában a legnépszerűbb, érthető a párhuzam a hazai „Muzsika TV”-vel és igen, van akinek tetszik az új hullám és van aki kitart a hagyományos country mellett, sőt van akinek az egész műfaj nem jön be. Ez így van rendjén, nem vagyunk/nem lehetünk egyformák.

Én három dolgot próbáltam kiemelni:
1. USA-ban a country jelenleg (!) a legnépszerűbb műfaj (tény)
2. Mivel nekem tetszik, merem remélni, hogy hozzám hasonlóan lennének jó néhányan, akiknek ez az új hullám nagyon tetszene. De az ég szerelmére, honnan tudjanak róla, ha a hazai rádiók még meg sem próbálják ismertetni…Hogyan válhatna nálunk népszerűvé, ha még az esélyt sem kapja meg a bemutatkozásra?

Na, ezért hibáztatom a hazai rádiókat, hogy egy nincs, aki vállalna azt, hogy ezt a műfajt egy kicsit bemutatná a hallgatóknak, inkább az összes adó azt adja, ami itthon a bevált siker. Ezzel ők is vesztenek (mert különleges helyzetelőnybe kerülhetnének=több profit) és a hazai közönség is (a lehetőséget, hogy legalább eldönthessék, tetszik-e vagy nem?).

3. Megadtam tíz referencia számot, én szerintem ezek legalább olyan sikert érthetnek el mind a többi műfaj slágerei. Hallgassatok bele még egyszer és minden előítéletet félre téve, magatoknak válaszoljatok, ez tényleg olyan zene, amitől TELJESEN el kell tiltani a hazai rádióhallgatókat? Ha ennél többet is megtesztek, ráklikkeltek a felsorolt előadók más számaira vagy más előadókra, elképzelhető, hogy ha nem is teljes mértékben, de azért elfogadjátok majd, hogy a mai country megérdemel egy bizonyos %-ot a hazai rádiókban.

bari-kád 2015.10.21. 15:53:37

@Country Sheriff: Azért jó az internet korában élni, mert nem vagyunk rádióhoz kötve. A hazai rádióknak még azt is elő kellett írni, hogy X% magyar zene menjen le naponta, illetve hogy a frekvenciapályázatoknál a lap hátoldalának oldalszámozásra kötelező..
Nem nagyon lehet rétegzenét eladni, ebből nem kerülnek helyzetelőnybe. Az országos (és rengeteg helyi) rádióadók gyakorlatilag az MTI híreinek zenés-beszélgetős kerete.

kalapocska 2015.10.22. 03:48:12

en is csatlakozom hogy ne spoilerezd mar el legyszives az eredmenyt a cimben. hulun csak kedden van fent az adas. az egesz mult heti musort vegig izgultam hogy benne lesz e az adasban, de a mostani adast elott mar az eredmenyt is tudtam.... ))):
süti beállítások módosítása