Az első évadban a közösségi média másról nem szólt, mint arról, hogy mennyiredekurvajómárez, és ez nagy mértékben hozzájárult a sikerhez: divat lett nézni a sorozatot és tudni róla, akinek meg nem mondott semmit Rust Cohle neve, az a kiközösítéssel játszott. A Canvs nevű cég szépen lekövette, milyen érzelmeket váltott ki a sorozat első és második évada a nézőkből a Twitteren, és arra jutott, hogy a második kanyarra 52 százalékkal nőtt az epizódokat gyűlölük és 97 százalékkal az azokon unatkozók száma, miközben a True Detective-et imádók aránya meg 81 százalékot zuhant.
Ez meg ugye nagyon nem jó.
A ListenFirstMedia ugyanezeket a trendeket tapasztalta a Facebookon, az Instagramom és a YouTube-on - összességében 38 százalékkal csökkent a pozitív megnyilvánulások száma a 2. évadban, de úgy egyébként az aktivitások számai is elég durván beestek: 2,9 millióról 1,8 millióra. A szereplőgárdával sem tudtak mit kezdeni a nézők, Vince Vaughn például kifejezetten negatív hatással volt rájuk. (Variety)
Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2015.09.03. 11:09:23
Leadfoot 2015.09.03. 11:16:48
ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.09.03. 12:55:56
Gondolom az államokban olyan ez a Vince Vaughn arc ,mint ha nálunk a Gálvölgyi játszotta volna a maffiózót, nem életszerű, pedig nagyon is jó volt.
Az igazi Trebics 2015.09.03. 17:12:38
ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.09.03. 17:26:10
Ismerős, szerencsére nem láttam :)
Micsoda szereposztás :))
Burgermeister 2015.09.03. 19:39:55
Gunsmoke 2015.09.03. 21:17:50
lk2 2015.09.07. 00:39:08