Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Kivágták az Éden Hotelből, amikor Nóri az erőszakra panaszkodik (frissítve a TV2 reakciójával)

2015. április 28. 10:42 klágd 182 komment

Ezek szerint még lehet ezt fokozni. A TV2 először leadta azt a hírhedt jelenetet, amiben az Éden Hotelben Gábor szexre próbálja kényszeríteni Nórit, majd a csatorna kiadott egy hivatalos közlemény, ami szerint nem történt erőszak, hiszen azt azonnal megakadályozták volna, majd tegnap érkezett a hír, hogy a csatorna ügyvezetője maga kezdeményezte a TV2-nél, hogy kivizsgálják az ügyet.

Mindeközben a pénteki műsor végén szereplő, hétfői eseményeket beharangozó montázsban ott szerepelt a síró Nóri, ahogy a könnyeit törölgetve meséli el a többieknek, hogy:

A csávó konkrétan megzsarolt, hogy ha nem fekszem le vele, akkor lecserél, meg ilyeneket mondott. Természetesen nem feküdtem le vele.

"Büdös bunkó" - mondja Gáborra a másik.

Ezek után viszont, ahogy a hír24 kiszúrta, a hétfői adásban már nem szerepelt ez a rész, egyszerűen kihagyták az összefoglalóból azt, ahogy Nóra panaszkodik, és ahogy a társa reagál rá. A dolog azért félelmetes, mert ezek szerint a botrány kirobbanása előtt még simán a műsor narratívájába belefért az, hogy az egyik játékos szexre kényszerít egy másikat azért, hogy nyerjen. Hétfőre viszont – a múltat végképp eltörölni lendületével – az erőszakra utaló minden nyomot kiirtották a műsorból.

Itt meg lehet nézni a beharangozóban szereplő jelenetet nagyjából 8:10-től:

 

Rákérdeztünk a TV2-nél is arra, hogy miért vágták ki a részt, megérkezett a válasz is:

Elismerjük, hogy a pénteken adásba került képsorok közlése nemcsak a televíziónézők, hanem az egész társadalom felé rossz üzenetet hordozott, a szóban forgó jelenet és a kapcsolódó kommentár adásba engedésével a csatorna hibát követett el. Ezért indítottunk belső vizsgálatot, és azonnali hatállyal megváltoztattuk a szerkesztési elveket: több olyan részt is kivágtunk a hétfői adásból, amely az eseményre utal vissza, ilyen például az a rész, melyben Nóri beszél a történtekről. Egyetlen olyan jelenet maradt adásban, amelyben szó esik Nóri és Gábor között lezajlottakról, ez is csak azért maradhatott képernyőn, mert más szereplőkkel kapcsolatosan, az elkövetkező adásokra vonatkozó fontos dramaturgiai szálat indít el. E nélkül a nézők nem értenék az Éden Hotel további alakulását.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sweeney todd 2015.04.28. 14:10:34

hol van fönt ez a jelenet?

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2015.04.28. 14:10:48

@hopptarisznyarák:
Nem, a bokájánál fogva az csupasz öledbe húzni a tiltakozó csajt, aztán meg szétlökni a lábát, az az erőszak.

sanche_ 2015.04.28. 14:11:23

Nem láttam még az öszefoglalót sem, de leírás alapján nem értem mi a gond. Össze van zárva pár totálisan elmebeteg szerencsétlen. A lányok prostituáltak, a fiúk pedig tahó véglények. Zabálnak és dugnak. Néha ez vagy az nem tetszik a másiknak.. na és?
Ami probléma, hogy ez tényleg mehet tv-ben..de amíg egymással csinálják addig nincs gond. Az a gond, ha a vasútállomáson egy normális lányt molesztál egy ilyen lény...

gentry 2015.04.28. 14:13:43

Ezek a fiúk és lányok dugni mentek oda, akkor meg mi a baj?

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2015.04.28. 14:14:04

@hopptarisznyarák: Ha minden erőszak úgy kezdődne, hogy a lány érdekből belemegy egy olyan helyzetbe ahol eleve elvárás a szex, majd érdekből vállalja az adott emberrel is a szexet... Végig tud ellene tenni, megállíthatja a dolgot, biztonságban van...

És úgy folytatódna, hogy...

Amíg érdek, hogy a másik erőszakos nyomulósnak látsszon, addig meg sem próbál felállni, arrébb menni, aki ott van sem tudhatja, hogy ő akar valamit "csak felépíti a dolgot" vagy sem...

És úgy fejeződne be, hogy ha az "áldozat" nem akar szexet, akkor nincs szex...

Na akkor azt hiszem sok szempontból jobb helyzetben élnénk. Mindazok akik azt mondják, az erőszak ismérve a fenti történet bizony azt felejtik el, hogy többnyire a fenti szempontok mindegyike hiányzik.

Macropus Rufus 2015.04.28. 14:16:08

@Nancsibacsi: "Ha nem fizeted be a számlát, lekapcsolják a villanyt. Ez is zsarolás?"
nem. Közted és a szolgáltatód közt egy szerződés van, ami értelmében ő áramot szolgáltat neked, és te fizeted az áram díját. Amennyiben nem fizeted, úgy egyoldalú szerződés szegést hajtasz végre és ő ezért lekapcsolja a villanyt. A zsarolás meg egy picit teljesen más, ezzel a Btk. 367. § foglalkozik.

Macropus Rufus 2015.04.28. 14:20:00

@Mákosi Rátyás: "196. § (1) Aki mást szexuális cselekményre vagy annak eltűrésére kényszerít, bűntett miatt egy évtől öt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő."

namost itt ez sztem határ eset.

Macropus Rufus 2015.04.28. 14:22:08

@gentry: az, hogy a dugás meg az erőszakkal dugás nem ua. Ez a baj.

ZMO 2015.04.28. 14:23:40

@jog-ász
Nyilván nem ez a cél, és nem ez a műsor központi témája, de Velveten napi szinten ezt látom akarva-akaratlanul is, hogy ágyban végződik nem egy beszélgetés. Persze tudom, ez csak a körítés, ez a közönségvonzás meg miegymás.. nem vagyok szociálpszichológus, csupán azt látom, hogy alapvetően az alaphelyzet olyan, ami szándékosan ilyen helyzeteket generál.. És ez valamiért nem probléma. Az hogy pucéran mászkálnak egymás előtt, és bármikor ha kedvük tartja gerincre vágja egyik a másikat (mert az benne van), az nem probléma. Erről miért nem beszélünk? Meg alapvetően ezekről a műsorokról? Kis morális oldal? Kis cikkezgetés a Valóságsokról, más megközelítésben? Mert az nagyon megy, hogy a Velveten napi szinten jönnek a cikkek a ki-kit szopott le témakörben, de úgy ennyi... Szóval hadd ne higgyem el, hogy a comment.blogot egy kicsit is érdekli az áldozat.

@Tom Tuttle Tacomából, Washington államból:
Egy kb 1200 karakteres blog bejegyzésbe felületesen ideböffentenek valamit, mialatt a Velveten meg ugyanezt a show-t fényezik, sejtem tekintélyes összegekért. Ez nálam már inkább nocomment.

Advanced Flight 2015.04.28. 14:25:31

@Wrex: a törött állkapcsú, kékre-zöldre vert nők is megjelennek a rendőrségen (miután férjurukat kiengedték az előzetesből és az hazament egy kicsit fejtágítani), hogy visszavonják a feljelentést és nem is volt erőszak, csak ők leestek sajna a lépcsőn.
Igen, ez így életszerű. Nyilván nem volt ott semmi ráhatás, zsarolás, fenyegetés, véletlenül sem.
Itt tartunk a 21. században, Európa közepén.
Gratulálok.

Namely 2015.04.28. 14:27:18

Miért nem verte be neki hátulról? Vagy ráverhette volna az arcára. Vesződött a hülyéje a szétfeszítéssel.....

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2015.04.28. 14:31:49

@Macropus Rufus: Szerintem nem. Ugyanis, ha Nóra feláll, arrébb megy, jelzi ez nem fér bele, stb. akkor mit tehet a próbálkozó pasi. A testi fölényét próbálja kihasználni? Azonnal kivágják, mint a pofonért. Jelzi, ha visszajön folytatja? A fenyegetés, stb. miatt a csaj erőszakot jelez a stáb felé, vagy ezt belengeti megoldódik.

A "ha tisztán leállítod nem is nyersz" helyzet viszont érzésem szerint nem elég az erőszakhoz, mint akaratot meghajlító tényező...

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2015.04.28. 14:34:53

@Advanced Flight: Nagyon kevesen tehetik meg ezek közül azt, hogy "ha arrébb megyek nem tehet semmit, mert már egy pofon is elég erőszak a kivágáshoz". A műsor pont e miatt a helyzet miatt nem látott kényszert.

mthrfckr 2015.04.28. 14:36:28

egyszerűen olyan gyorsan történnek a tv2-nél az események, hogy ezt a szájbabaszott műsort - amit 3? hónapja forgattak le - nem tudták rendesen megvágni. először leadják, aztán valaki reklamál, utána ráébrednek, hogy jaj, mégsem kellett volna leadni.
ha legalább nézettséget produkálna, de 9 millióból 478 ezer?! még a hamis a baba is lenyomta, amit mindenki minimum 5x látott. :D

szepi79 2015.04.28. 14:38:36

@kelemen12: "de bazz, az a minimum, hogy kivágják. nem azért, mert sumákok, hanem azért, mert még véletlenül sem gerjeszteni a dolgot. a baj megtörtént. "

igen, csak azt meg "véletlenül" pont nem vágták ki, amikor a csaj másnap este már azt magyarázza, hogy félreértették a többiek, nem is volt erőszak. aminek pont az ellenkezőjét mondta reggel - bőgve. ami miatt eddig sem lehetett érteni ezt a tagadós részt.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2015.04.28. 14:39:58

@Advanced Flight: igen. Meg az olyan hozzáállás miatt, mint ami a cikk végén a kommentekben olvasható. Javarészt nőktől. Tanulságos.

www.hir24.hu/light/2015/04/27/eden-hotel-a-tv2-kivagta-hogy-nori-sirva-panaszkodott/

Mákosi Rátyás 2015.04.28. 14:45:06

@Teds: "Tényleg jobb lenne, ha inkább néznéd. ..." Őőő, bocs, szarkazmus volt, ezek kacsintós szmájli nélkül szerint nem ment át. Eszembe se jut, hogy ilyen fossal mérgezzem magamat, és nagyon sok embernek kéne hasonlóan cselekednie, akkor talán a kertévék műsorigazgatói is észbe kapnának.

Nemzeti Dohányos 2015.04.28. 14:48:01

@sweeney todd: De baszki ha nem akar vele lefeküdni, akkor miért lenne fenyegetés, hogy lecseréli? Ha azt mondanám egy csajnak, hogy ha nem leszel a barátnőm, akkor keresek egy másik lányt, az zsarolás, meg erőszak? rohadtul átestünk a ló túloldalára.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2015.04.28. 14:54:21

@Wrex:

"Feljelentést a bántalmazás miatt csak Nóri tehetne, ha akarna. De valószínűleg nem akar, hiszen, ahogyan azt a TV2 a saját védelmében felhozta, már másnap reggel kijelenti, hogy nem volt szó semmilyen erőszakról. Egy olyan asztalnál mondja ezt, ahol mellette ül a bántalmazója, és ahol mindenki ellenségesen, bizalmatlanul, vagy éppen viccelődve kérdezgeti az erőszakról.
Azzal, hogy láthatóan feszülten letagadja a bántalmazást, tulajdonképpen tovább folytatódik a szexuális bántalmazás természetrajzát bemutató a superreality.

Nóri úgy ebben a jelentben is úgy viselkedik, ahogy legtöbb bántalmazott nő: a kutatások szerint Magyarországon száz szexuális bántalmazásból csak kevesebb mint egy kerül a rendőrség látóterébe, mert a nők nem mernek előállni a történetükkel, nem bíznak az igazságszolgáltatásban, nem akarnak keresztül menni a nyomozás tortúráján, és sokan egyébként is magukat okolják."

ZMO 2015.04.28. 15:06:32

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin):
Azért ott komoly gondok vannak, ahol egy halom emberrel együtt, egy full bekamerázott szobában, stábbal minden szarral együtt ilyesmi történhet. Valami nem kóser sem az egyik, sem a másik oldalon. Amit meg már írtam, régen baj, ha a műsorral kapcsolatban csak ez veri ki a biztosítékot. Mert minden más ezek szerint OK, hopp ez már nem. Érdekes hozzáállás a comment, meg úgy alapvetően a média részéről. De még 1x már nem írom le, úgyis felesleges.

Gerilgfx 2015.04.28. 15:13:30

jaj, csúnyán viselkednek isten kiválasztott nemiszervének, a szent pinának a hordozójával! hát hogy engedhet meg isten ilyet?

kolbászmustárral (törölt) 2015.04.28. 15:22:29

@Gerilgfx:

Anyák napján ezzel köszöntsd anyádat. Az ő szent pinája préselt ki téged. Esetleg olvasd fel ezt neki, a szemébe nézve. :)

Én már csak arra vagyok kíváncsi Nóri tudja-e, hogy mekkora port kavart a dolog?

szepi79 2015.04.28. 15:26:24

@Válasszunk: "Ugyanis, ha Nóra feláll, arrébb megy, jelzi ez nem fér bele"

egyrészt jelezte, elég sokat. másrészt mégis hova a picsába menjen? össze vannak zárva kb 1000 négyzetméteren.

@kolbászmustárral: "Én már csak arra vagyok kíváncsi Nóri tudja-e, hogy mekkora port kavart a dolog? "

mivel ezt még télen vették fel, szerintem tudja.

Levee44 2015.04.28. 15:30:35

Milyen gusztustalan, fal szöveg a TV2-től! Csak magukat védik, semmiféle lelkiismeretük nincs. A baj az, hogy valójában az elkövetőt védték meg ezzel a lépéssel nagyon hatékonyan: és itt bezárul a tipikus patriarchális kör.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2015.04.28. 15:30:56

@szepi79, első ezen a néven: Mondjuk feláll az ágyról és 2 méterrel arrébb. Ha vissza akarja húzni a fiú erővel, az azonnali kizárás. Vagy mondjuk stáb tagnak jelezni, hogy ez tényleg zavarja, erőszak lenne.

Amit csinált pont nem volt jelzés, mert eddig az erőszakos, nyomulós stílust díjazta. Az, hogy nem szétteszi a lábát, hanem erre lehetőséget ad, mert másik így építi fel magát, neki is eddig bejött, pont olyan tiltakozásnak látszik, mintha simán nemet mond.

Ha egyértelmű jelzést akar adni, ahhoz a feláll és félreérthetetlenül megmondja ez nem fér bele, erőltetni nem jó (erőszak lenne, amiért lehet repülni a műsorból) jellegű megjegyzéssel nem ad lehetőséget sok próbálkozásra, pl. végig lehetséges volt.

furo80 2015.04.28. 15:40:58

Remélem addig süllyed a TV2 a fosban, míg végleg el nem tünik.

dln449 2015.04.28. 15:44:21

Aki kurvának áll, ne csodálkozzon, ha megbasszák.

2015.04.28. 15:51:13

dehát ezek színészek, nem? csak eljátsszák az egészet...

panic_button 2015.04.28. 15:51:19

amit kivágtak, az nem is történt meg, lehet tovább haladni!

rest of boys 2015.04.28. 15:54:13

Ezeknek a realityknek az első képkockától az utolsóig meg van rendezve a forgatókönyvük.
Az ilyen "sztorik" arra valók, hogy a média felkapja a nagyon gagyi, béka feneke alatti színvonalú szarkupacot, amit ez a műsor jelent, és jól meglebegtesse, hogy messze érezzen a bűze, hátha felkapja rá mindenki a fejét és még oda is figyelnek rá.
Nem kell itt holmi véresen komoly esetre gondolni.
Aki oda bemegy (nem akarom itt minősíteni, hogy ki is vállalkozhat ilyesmire), az százszor eljátszik egy szerepet, amíg az eljut a tévéképernyőkig. Ez a kamerás mese csak humbug, megjátszott dolog.

csoio csagasz 2015.04.28. 16:10:47

Nem elfelejteni, a TV2 a fideSSé.
Ezek az orbánizmus erkölcsei. Lassan jön az első éjszaka joga is, ha tompika itthon lenne, már rég bevezették volna.

Nancsibacsi 2015.04.28. 16:11:39

@jog-ász: "remélem a lányodra is ha így nyomulnak, ugyanolyan sztoikus nyugalommal veszed tudomásul"
Valószínűleg belőle nem csak egy ál-doktor lesz - ugye jogász, fogász nem doktor - ezért lesz annyi esze, hogy arrébb menjen, ha lehet, ne pedig utólag picsogjon.

balf 2015.04.28. 16:15:05

Rohadj meg, TV2. Átléptetek egy határt, amit nem kellett volna. TV2 kikapcs és úgy is marad.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.04.28. 16:21:31

@nemhiszlekelvilag: szerintem ennél több van a hogyvoltokban is, de írom a cikket is, türelem.

Nancsibacsi 2015.04.28. 16:22:25

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): "Nóri úgy ebben a jelentben is úgy viselkedik, ahogy legtöbb bántalmazott nő: a kutatások szerint Magyarországon száz szexuális bántalmazásból csak kevesebb mint egy kerül a rendőrség látóterébe, mert a nők nem mernek előállni a történetükkel, nem bíznak az igazságszolgáltatásban, nem akarnak keresztül menni a nyomozás tortúráján, és sokan egyébként is magukat okolják."

A hamis vád kellemetlen dolog, de ha van orvosi látlelet, akkor azért nyugodtan bele lehetne vágni. Bizonyítási kényszer nem baj ha van egy jogrendben - azt légyszi ne töröljük el így első felháborodásunkban.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.04.28. 16:24:50

@keményen drogozó kisember: a hogyvolt nem indexes blog, hanem az enyém. nem azért írom, hogy reklámbevételem legyen, hanem mert szeretem írni, és szeretem a formátumot.

Wrex 2015.04.28. 16:30:52

@Advanced Flight: @pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): Ez itt nem rendőrség, tudja jól hogy folyamatosan veszik a kamerák, ország-világ láthatja akármi is történik, tehát van mindenre eltitkolhatatlan bizonyíték. Csak egy szavába került volna és már viszik is a muksót. Mégsem mondta. Ismét kérdezem: ilyenkor miért nem menő az "ő teste, az ő döntése" mantra? De hogy továbbmenjek, van egy másik hasonló mantra is: "A nem az nem!". Tessék már végre eldönteni hogy ez a nő egy döntésképes felnőtt vagy sem. Ha igen akkor pofabe, ha nem akkor hogy került be a műsorba?

szepi79 2015.04.28. 16:33:20

@Válasszunk: " Mondjuk feláll az ágyról és 2 méterrel arrébb. Ha vissza akarja húzni a fiú erővel, az azonnali kizárás. "

ezt te se gondolhatod komolyan, hogy egy visszahúzásért kizárják. ha lábszétfeszítésért nem zárták, akkor ezért se fogják.

@rest of boys: "Ezeknek a realityknek az első képkockától az utolsóig meg van rendezve a forgatókönyvük. "

namost. aki ide bemegy, azoknak a nagy része egyszerű, mint a szög. (mondjuk pont az éden volt az első két szériában az üdítő kivétel.) komolyan azt gondolod, hogy többször elpróbálva elő tudnának adni ilyeneket?

nyilván nem az történik, hogy beengednek X embert egy helyre, és lesz, ami lesz alapon kamerázzák a történéseket, hanem a szerkesztők jócskán belenyúlnak a műsorba, pl. kinek adnak védettséget, kit szavaztatnak ki, milyen feladatokat adnak; és ezáltal irányitják _valamennyire_ a benti cselekményeket. de az nagyon nehezen hihető, hogy nem túl okos emberekkel szinészesdit játszanak.

Popeye76 · http://zugloihazelado.atw.hu 2015.04.28. 16:35:49

@Bikli néni: Egyetértek a komment minden szavával, remélem a többi kommentelő elgondolkozik azon, hogy ez itten első kézből származó információ.

@Nancsibacsi: @sadsdas: Nem kívánom, hogy lányod oda kerüljön, de hidd el nem "lesz annyi esze, hogy odébbálljon", mert ez nem ész kérdése.
@Wrex:
A szexuális erőszaknak / kényszerítésnek komoly pszichológiája és irodalma van, interneten már magyarul is sok minden elérhető. Ha a kedves kommentelők vennék a fáradtságot és utánaolvasnának, mit gondol erről az ezzel foglalkozó szakértők, pszichológusok többsége nem írnának ilyen sületlenségeket itt. Egy csomó megrázó "velem történt" sztori is van.
Az új Btk az alábbiakban igyekszik kezelni ezt a kérdést, azért bátorkodom ide idézni, mert a 196§ megáll Gáborra, az meg 1-5 évig tartó szabadságvesztés, az meg min. 1év kaptár,ugye...
Kiemelném azt a részt, hogy "a közösülés ÉS minden súlyosan szeméremsértő cselekmény, amely a nemi vágy felkeltésére, fenntartására vagy kielégítésére ", azaz nem csak az számít, hogy ténylegesen megkettyintette-e a csajt, ezt leszámítva meg majd' minden más megvolt.

2012. évi C. törvény a Büntető Törvénykönyvről,
ZÁRÓ RÉSZ Értelmező rendelkezések 459. § (1) E törvény alkalmazásában
27. szexuális cselekmény: a közösülés és minden súlyosan szeméremsértő cselekmény, amely a nemi vágy felkeltésére, fenntartására vagy kielégítésére alkalmas, vagy arra irányul

Szexuális kényszerítés
196. § (1) Aki mást szexuális cselekményre vagy annak eltűrésére kényszerít, bűntett miatt egy évtől öt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
(2) Két évtől nyolc évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő, aki a szexuális kényszerítést
a) tizennyolcadik életévét be nem töltött személy sérelmére,
b) a hozzátartozója, vagy nevelése, felügyelete, gondozása, gyógykezelése alatt álló személy sérelmére, illetve a sértettel kapcsolatban fennálló egyéb hatalmi vagy befolyási viszonyával visszaélve követi el.

Amit a TV2 videón láttunk az a kényszerítés (lelki kényszer, zsarolás, megalázás stb.) tipikus eseteit mutatja be. Még az is tipikus, hogy másnap Nóri tagadja, hogy erőszak volt (igaz, közben mellette ül az erőszaktevő, vagy legalábbis vele egy asztalnál, nem tudom, a többség érti-e ennek jelentőségét...)
A magyar társadalom sokat kell, hogy tanuljon erről, addig is, gyakoroljuk az együttérzés minden formáját, ha kérhetem. (pl.: gondoljuk át, mit él át egy lány ilyenkor, ahelyett, hogy marhaságokat irkálunk, tapasztalat nélkül). Hát így...

kék madár 2015.04.28. 16:56:12

@sadsdas: vegulis a biztonsagi or is lehetne bankigazgato, es akkor nem kene felnie, hogy lelovi a bankrablo. Mindenki "szabadon" valaszt.

hopptarisznyarák 2015.04.28. 17:01:18

@Popeye76: lánya válogatja, hogy mit él át. Ugyanebben a műsorban láthtattad, hogy Beus azzal hencegett, hogy egyszer szétszakada a feneke(?) vagymi. El sem tudom képzelni mi mehetett át rajta.. Talán egy arab focicsapat? Mindenestre ő boldog volt ettől.
A videó egyébként nagyon oktatóvideó. De nem csak ez a része. Úgy az egész. Hogy ezek az ösztönlények milyen szinten élnek. Ha ebbe a brigádba belekeveredik egy bölcsészlány, akkor az sírva távozik.

Wrex 2015.04.28. 17:23:06

@Popeye76: Pont letojom. Felnőtt döntésképes ember úgy döntött hogy ez részéről nem volt erőszak, ezt tévé nyilvánossága előtt kijelentette úgy hogy senki nem kényszerítette rá. Ha a rendőrségnek v. bárkinek hivatalból kötelessége ilyen esetekben feljelentést tenni, akkor megteszi, ha viszont nem, akkor csak a "sértett" teheti meg, aki viszont nem tette. Az ő teste, az ő döntése. Az együttérzés formáját pedig kéretik azokkal szemben is gyakorolni, akik rühellik hogy egyes megmondóemberek vindikálják maguknak a jogot arra, hogy más helyett eldöntsék hogy neki mi a jó (ld. még tömjénzsóti és a vasárnapi zárvatartás).

2015.04.28. 17:38:21

Mi a jó francot csinált a TV2 az Éden Hotelből?!
Ha jól emlékszem, ez a trash show arról szólt, hogy aki oda belép, azt sem hiszi el amit a többiek kérdeznek. A játék a manipulálásról, érdekek ütköztetéséről, valós-hamis, hamis-valós dolgokról szólt, az előző két részben tényleges barátságok is alakultak, valamint létrejött egy valódi kapcsolat is, két szereplő között.
A mostani rész valami borzalmas. Nemcsak hogy a dugás a lényeg, ha épp nem dugnak akkor arról beszélnek, az a téma.
Borzalmasan gyomorforgató. Ja igen és nem nézem a tévében. Az interneten a cikkeket olvasom és a bevágott videókat nézem. Inkább úgy nevezném, hogy követem az eseményeket, de amikor leadják a tévében én már alszom.
Az említett videó szexuális erőszakot tartalmaz. Sőt még annál is keményebb, vérfagyasztó. Mind szexuálisan, mind fizikailag, mind verbálisan megaláznak egy nőt, aki csak azért nem menekül el a helyszínről azonnal, mert aláírt valami erkölcstelen szerződést és nem akarja kockáztatni a kiesést emiatt. Ráadásul nyomás alá is helyezik azzal, hogy neki kell azt mondania a többiek előtt, hogy nem volt erőszak. Pedig az volt, mocskosul aljasabb fajtából.
Akik ezekbe a műsorokba jelentkeznek, nem mind pornós és nem mind fizetett prostituált. Ez a lány, Nóri szerintem nem az; de még ha az is lenne, ha azt mondja, hogy NE, akkor az azt jelenti hogy NE!
Akik pedig arra hivatkoznak, hogy megígérte, az már ne is haragudjatok, de az ostobaság, a totális agybetegség netovábbja! Nóri bement egy alapvetően taktikázásra, manipulálásra alkotott show-ba, ahol a lényeg, hogy semmi se biztos, semmit nem vehetsz komolyan, aki ma melletted van, holnap már ellened és csak magadban bízhatsz. A játék szempontjából belefér ebbe az ígéret, a hamis ígéret, a valódi információ, a hamis információ, a manipuláció, a pletyka, a cinizmus, a szarkazmus szóval ami verbálisan mehet az mind. Itt a szó a VERBÁLIS eszközön van. Az ERŐSZAK nem verbális eszköz, és ha egy lányt ki lehet tenni egy pofonért, akkor az a minimum hogy ezért a videóért a srácot azonnal fel kell jelenteni a rendőrségen!
Szóval "mélyen tisztelt" hímsoviniszta kommentelő társak, ha ti tényleg elhittétek, hogy lesz dugás, mert Nóri "megígérte" egy ilyen műsorban, ahol mindenki hazudik, mindenki alátesz a másiknak és 2 mp alatt szembemegy azzal amit előtte mondott, akkor kb. az óvodások szintjén vagytok. Vagyis még lejjebb. Ilyen szintű naívitást ritkán lehet sovinisztáktól látni. Vagy csak arról van szó, hogyha egy nő megígér valamit, akkor köteles betartani, míg ha egy férfi ígér meg valamit, akkor ő azt bármikor felrúghatja?!
Ha feleségül veszel egy nőt, akkor gondoljátok, hogy bármikor amikor ti úgy döntötök szex van, asszonynak meg kuss, csak azért mert papírod van róla, hogy ő a feleséged?! Elég szomorú. Azokat a szerencsétleneket meg nagyon tudom sajnálni akik szerint a szex már egyenlő az erőszakkal és máshogy már nem is megy az élvezés. Jobban tennék ha segítséget kérnének, mert ez már deviancia, véletlenül sem normális dolog, kár erre hivatkozni.
A TV2-t pedig felszámolni, felszántani, helyüket sóval behinteni és még ez is kevés lenne.

sweeney todd 2015.04.28. 17:38:51

" több olyan részt is kivágtunk a hétfői adásból, amely az eseményre utal vissza, ilyen például az a rész, melyben Nóri beszél a történtekről. Egyetlen olyan jelenet maradt adásban, amelyben szó esik Nóri és Gábor között lezajlottakról, ez is csak azért maradhatott képernyőn, mert más szereplőkkel kapcsolatosan, az elkövetkező adásokra vonatkozó fontos dramaturgiai szálat indít el. " wtf? :o

ez komoly? ez a válaszuk? nem az, hogy kirúgják az idióta gyereket? gusztustalan fejhomokbadugós állatok. magyarul legalizálják a zaklatást.

Arcade Macho 2015.04.28. 17:40:49

termeszetesen nem tortent nemi eroszak
azert jol meg kellene buntetni a TV2 -t mert a TVben nezve total ugy tunt mint egy BTK alapu cselekmeny

aki meg elhiszi hogy ez nincsen megrendezve annak megadnam a szamlaszamomat, mert eppen Isaura felszabatasara gyujtok

Tronik 2015.04.28. 17:43:52

Az erőszakoskodót nem vágták ki!

sweeney todd 2015.04.28. 17:46:56

@Kuoni pásztor: +1

korrektül összefoglaltad!

"Ha feleségül veszel egy nőt, akkor gondoljátok, hogy bármikor amikor ti úgy döntötök szex van, asszonynak meg kuss, csak azért mert papírod van róla, hogy ő a feleséged?! "

ha ők teszem azt egy pár és a csajnak nincs aznap kedve, akkor nincs kedve. ez még párkapcsolaton belül is erős nyomulás lenne.

Alick 2015.04.28. 17:47:12

Ezzel az erővel a TV2 bekamerázhatna egy börtöncellát is, hadd lássa a nagyérdemű, ahogy Lakatos Márió 120 kilós kancigány megköcsögöli a cellatársát...

2015.04.28. 17:48:47

@Wrex:
Miből gondolod, hogy a szerkesztők nem mondták azt Nórinak kamerán kívül, hogy ugyanmár bébi, ez nem volt erőszak, ne hisztizz kislány, ha ügyet csinálsz belőle mehetsz amerre akarsz kirakunk és még egy 5 milliós pert is a nyakadba akasztunk szerződésszegésért? Melyik huszonéves lány képes erre objektív döntést hozni, ott Costa Ricán, egyedül, külföldön a világ másik felén egymagában, sehol egy barát, sehol egy segítőkész ember aki melléállna?!
Azt nem értem, hogy ez a lány most hol a fenében van?! Hol a családja, a barátai aki kiállnának érte?! Ha én az anyja lennénk, a videó alapján megtenném a rendőrségi feljelentést szexuális erőszak kísérletéért! De beperelném a TV2-t is a lányom szexuális, verbális, fizikai bántalmazásáért, kihasználásáért, érzelmi kifosztásáért és megtévesztésért is, ugyanis nem hiszem el, hogy ezek a huszonéves csitrik képesek felmérni mit írnak alá a csatornával, hogyan lehet csűrni csavarni a szövegeket és hogy mi lesz egy ilyen eseménynek a következménye.

koli64 2015.04.28. 17:49:26

@Nooneca: kívánom, hogy a sitten veled is csak erőszakoskodjonak ....

Wrex 2015.04.28. 17:50:06

@Kuoni pásztor: "ha azt mondja, hogy NE, akkor az azt jelenti hogy NE"
Pontosan ezt mondta. Konkrétan: "szó sem volt erőszakról, és hogy aki ezt állítja, az kiforgatja a szavait"
Vagy a "nem az nem" csak akkor érvényes amikor a liberálmegmondóknak éppen úgy tetszik?

"azért nem menekül el a helyszínről azonnal, mert aláírt valami erkölcstelen szerződést és nem akarja kockáztatni a kiesést emiatt."
Kényszerítette valaki hogy aláírja a szerződést? Nem. Ha pedig az "erőszakot" választotta a kiesés és feljelentés helyett, az "az ő teste, az ő döntése". Pont.

Arcade Macho 2015.04.28. 17:50:17

legkozelebb egy szadomazot fog a TV2 a sok birkanak levagni, bondázs alapon hogy fincsi legyen
masodjara meg lejatssza a kezdeti megbeszelest a kodszoval, oszt tehetnek majd az ugynevezett onkenyes jogvedokek egy szivesseget... azaz varjunk csak hiszen a szivesseget megtettek, reklam formajaban :)))

koli64 2015.04.28. 17:51:36

@Nancsibacsi: te olyan s@ggf@j vagy mint éden Gáborod

sweeney todd 2015.04.28. 17:54:18

@Wrex: "Kényszerítette valaki hogy aláírja a szerződést? Nem. Ha pedig az "erőszakot" választotta a kiesés és feljelentés helyett, az "az ő teste, az ő döntése". Pont."

ne viccelj már, gondolom nem olvastatta el a nem létező ügyvédjével, aki felhívta volna a figyelmét az apróbetűs részekre.

Arcade Macho 2015.04.28. 17:55:14

@Kuoni pásztor: "Azt nem értem, hogy ez a lány most hol a fenében van?! Hol a családja, a barátai aki kiállnának érte?! Ha én az anyja lennénk, a videó alapján megtenném a rendőrségi feljelentést szexuális erőszak kísérletéért!"

tudod van az a penz...
es nem, nem veletlenul kerult ez le adasba, hanem az osszevagas / megrendezes soran elkaptak a leanyzot es megkinaltak par milkaval egypar A4es oldal alairasanak fejeben

de neked majd privibe megy a szamlaszamom, tudod Isaura meg varja a galans lovagoktol a penzt a felszabaditasara!!!

Wrex 2015.04.28. 17:57:16

@Kuoni pásztor: Nem tudom hogy hol mit mondtak neki és nem is érdekel. Jelenleg annyit látok hogy egy cselekvőképes ember, aki állítólag erőszak áldozata, nagy nyilvánosság előtt kijelenti hogy
- "szó sem volt erőszakról", valamint - a frissítés szerint
- "Természetesen nem feküdtem le vele", annak ellenére hogy "A csávó konkrétan megzsarolt".

"Hol a családja, a barátai"
Aki ilyen műsorba megy? Szerinted? A faszbúkon lájkolgatják oszt jónapot.

"De beperelném a TV2-t is a lányom szexuális, verbális, fizikai bántalmazásáért, kihasználásáért, érzelmi kifosztásáért és megtévesztésért is"
Értelmes ember ilyet azért nem tenne, mert valószínűleg a lánya is elég értelmes lenne ahhoz hogy az ilyen szarkupac tahóságsóba eleve ne menjen el.

sweeney todd 2015.04.28. 17:59:00

@Wrex: ""Hol a családja, a barátai"
Aki ilyen műsorba megy? Szerinted? A faszbúkon lájkolgatják oszt jónapot."

pontosan!

Wrex 2015.04.28. 18:00:27

@sweeney todd: "nem olvastatta el a nem létező ügyvédjével"
Az ő teste, az ő döntése. Az is hogy nem olvastatta el. Volt már pár tahóságsó, tudhatta hogy nem ibolyalelkű bölcsészek közé teszik, mégis bevállalta. Van az a pénz.

Caprica99 2015.04.28. 18:01:41

Ez jellemző erre a szennyedék TV2-re:
"...a szóban forgó jelenet és a kapcsolódó kommentár adásba engedésével a csatorna hibát követett el..."
Nem az a gond, hogy nem b@szták ki azonnal a hotelből azt a gennyláda Gábort és az sem baj, hogy összevissza hazudoznak.

Amúgy meg "tisztelt" TV2-es szerkesztők!
Ha a jó édes, drága anyukátoknak vagy a feleségeteknek vagy a lányotoknak nyúl erőszakkal a lába közé egy vadbarom, kiszívja a nyakát, szétrángatja a lábait és verbálisan lealázza - azt sem tartanátok erőszaknak?
Hihetetlen, mekkora egy szarkupacot csináltatok ebből - az egyébként jó - licencből.
Ocsmányabb, mint a VV7, pdig azt hittem, annál nincs lejjebb - de van, a TV2 megmutatta!

sweeney todd 2015.04.28. 18:02:45

@Wrex: szerintem meg naívakat, szellemi renyhéket, értelmi fogyatékosakat akkor sem használunk ki, ha belemennek a dologba.

2015.04.28. 18:05:53

@Arcade Macho: Ezért írtam, hogyha én lennék az anyja mit tennék. Nem hiszem el, hogy ezek a - valóban nem túl okos fiatalok - képesek felmérni - még ha el is olvassák a szerződést - hogy valójában mit jelent amit aláírnak.

Azzal a feltevéseddel egyet tudok érteni, hogy lehetségesnek tartom, hogy a TV2 lefizette a lányt és a családját is.

A számlaszámoddal meg mit kezdjek, kell a bánatnak! Nem vagyok gáláns lovag, megmenteni sem akarok senkit - főleg nem önmagától - de felháborodtam a videó alapján! Ez legyen megengedve, köszi!
Tudod mi rémít meg igazán? Hogy egyre többen vannak azok akik szerint ez a videó semmi nem volt. Gondolj bele, ha a hugoddal, lányoddal, anyukáddal történne ugyanez.
Ha akkor is azt mondod, hogy bagatel, semmi nem volt, na az már komoly probléma.

Reszelő Aladár 2015.04.28. 18:07:27

Na most akkor szögezzük le gyorsan: az erőszakra nincs mentség. Nagyjából és egészében semmilyen.
Azpon már el lehet gondolkodni, hogy ki követett el hibát és hol.

Nóri nagyjábol sehol, ilyen amikor egy nő húzza a pasi agyát. Ez egy hazudós játék, az igérgetés belefér. (megjegyzem nézem a sorozatot, ha ez a véglény kicsit romantikusabb meg türelmesebb, össze jöhetett volna, legfeljebb másnap...)

A TV2 a formátummal kockázatot vállalt olyan értelemben, hogy utólag nem lehet szankcionálni. Ha helyben nem avatkoznak be, akkor utólag nehéz - ne adj insten a végső győztest- kizárni.
A legtisztább az lett volna, ha azonnal beront Berki és még 2-3 fekete Security polós helyi testépítő, lerángatják az ágyról, majd kikísérik az épületből, és a speciális fejlenyomós technikával beültetik egy helyi rendőrautóba. Ezután már nem követi kamera. Utána összehívják a játékosokat és megfelelően közlik, hogy a gyökeret kizárták, mert vétett a játékszabályok ellen. Pont.
Szerintem itthon nem lehet felelősségre vonni a tagot, mert nem itthon történt az eset, a magyar hatóság aligha illetékes Costa Rica területén.
További probléma, hogy helyben nem kezelték jól a propblémát, hogy bele is tették az adásba meg nem is.
Mi lett volna jobb?
- Ha az egészet meg sem említik. Akkor nyilván sztori sem lenne, Nóri kapott volna pár extra gurigát a hallgatásáért, mivel a szerződése nyilván garantálja, hogy ilyenirányú bántódása nem esehet, illetve a csatorna sem zárhatja ki az ilyen felelősséget előzetesen.
- Ha valóban bemutatják, de messzemenőkig elítélik az ilyen viselkedést. Bár a fent említett okokból a formátumból kifolyólag az események menetén utólag változtatni nem lehet.

Mivel a TV2 előre tudta, hogy lesz egy ilyen para, nyilván eltöltött pár órát ennek a kezelésével, ahol talán még az is előkerült, hogy az egész nem megy adásba. Ekkor rengeteg pénz ment volna a levesbe. Milliárdos bukta, mert még eladni sem lehetett volna senkinek.

Lehet, hogy amit most látunk, az a legjobb scenárió. Ami a történtek milyenségéből kifolyólag elég szomorú.

Oatmilk 2015.04.28. 18:15:25

Na jó. A nemi erőszak áldozatainál az erőszakot nem szabad relativizálni, mindig az erőszakoló a bűnös, azt mondják. DE: mégis mit gondol az a nő, hogy mi fog történni, hogy ha megbeszéli egy pasival, hogy lefekszik vele, majd bebújik mellé az ágyba egy szál bugyiban és kis trikóban, ráadásul a pasi meg pucéran fekszik az ágyba? Azt gondolja, hogy a pasi nem fogja megpróbálni megdugni? A pasi totál paraszt volt, ez egyértelmű, de pont annyira volt erőszakos a csajjal, amennyire a csaj nem volt határozott azzal, hogy nem akar vele lefeküdni. Mondta ő, hogy nem, de hagyta, hogy a hapi a mellét fogdossa meg ölelgesse. Simán kikelhetett volna az ágyból és otthagyhatta volna a fenébe, de nem tette. Durva volna, ha egy ilyenért le lehetne sittelni egy évre valakit.

Szóval: az áldozatot nem szabad hibáztatni. De a nőknek igenis meg kell tanítani, hogyan NE váljanak áldozatokká, mert igenis lehet ennek az esélyét csökkenteni, pl. azzal, ha nem fekszünk félpucéran egy ágyba olyan pasival, akivel nem akarunk dugni.

hauptrichter 2015.04.28. 18:16:03

Szomorú, de jelenleg a politikában is pont ez megy (az adja a mintát ehhez is, illetve oda-vissza), ott is-itt is lenne igény valamiféle isteni igazságszolgáltatásra... :-)

2015.04.28. 18:19:29

@Reszelő Aladár:
Aladár, nem lehet mindent a műsor license-re fogni. Legalább egy szekusnak ébren kellett volna figyelnie mi történik a szobákban. Megelőzendő ezt az eseményt. Állandóan jönnek páran azzal, hogy külföldi license és így meg úgy, változtatni nem lehet már rajta, bla-bla.
Ha jól tudom az ilyen szintű durvaságra nagyon komoly szankciók vannak az említett országok törvénykezéseiben, ergo valószínűleg a license-be is így írják bele a dolgokat, ha valóban van forgatókönyv.
Kizártnak tartom, hogy ezt így adásba engedték volna a kitaláló országban (sajnos nem tudom honnan ered az adás license)
Ezt sehol máshol nem engedélyezték volna így, a TV2 szerintem eltért a license-től. Kicsit "keletesebbre" vették a figurát a nézettség érdekében.

Nooneca 2015.04.28. 18:31:23

@koli64: még mindig nem értem a problémád. A barátnőm ezt imádja, meg engem is ezért, miért akarod hogy elhagyjon azért, mert nem leszek ilyen? Miért jobb az, hogy szétszakítanál egy tökéletesen müködő párkapcsolatot? Miért dugod bele az orrod ilyenekbe? Mi közöd van hozzá?

Ha ő erre azt mondja hogy erőszak, és szemét vagyok, akkor vállalom a következményeit, de amég szex után azt mondja a szemembe, hogy "imádom hogy ilyen erőszakos vagy", addig jobb ha kussolsz.

2015.04.28. 18:34:55

@koli64:
Barlangi trollokkal nem érdemes vitatkozni, nem értik mit mondasz, csak áll a farkuk és hörögnek.

2015.04.28. 18:39:12

@Nancsibacsi: Nem, az nem zsarolás amit írsz. Megpróbálom lefordítani neked a te nyelvedre, hogy értsd:
Az viszont már az lenne, ha kijönne a behajtó és azt mondaná neked, hogyha nem fizeted a számlát, akkor nincs pénzed, megértjük. Térdelhetsz és szerethetsz és elfelejtődik a tartozás. Ha nem, kikapcsoltatjuk a villanyt.
Így már világos?

Nooneca 2015.04.28. 18:39:36

@Kuoni pásztor: Ha most itt rám céloztál még mindig nem értem, hogyha ezt ő imádja, és ő hozza ki belőlem, akkor ez miért gond neked így 3. ként kívülállónak?

És ahol eljátszák a megerőszakosdit kapcsolaton belül? Vagy ahol láncolnak meg bilincseznek? Látom neked csak ez a betanult dolog megy

sweeney todd 2015.04.28. 18:46:51

@Nooneca: de miért nem arra vagy büszke, hogy a csajod a gyengédségedtől ájul el?

Nooneca 2015.04.28. 18:51:23

@sweeney todd: Azért mert a romantikát meg a gyengeséget csak szexen kivül szereti, ő is úgy kezdi hogy karmol, gyengeség szexuálisan nem is volt csak kezdetekkor. De úgy alig ment el. Így meg mindig.

neanderthal 2015.04.28. 18:57:54

@Nooneca: Oké, dugjatok ahogy jólesik, csak légyszi ne szaporodjatok!

Wrex 2015.04.28. 18:59:30

@sweeney todd: Szerintem se. De amíg be nem bizonyítja valaki hogy a nő a felsoroltak valamelyikébe tartozik, addig döntésképes. Persze ha meggondolom hogy egy ilyen izébe jelenkezett, minimum a szellemi renyheség bizonyítottnak tűnik, viszont ez esetben az összes többi jelentkezőre is igaz ez a kitétel, vagyis egyenlő felek álltak szemben, vagyis továbbra sem volt erőszak. Az viszont igencsak jó lenne ha a tv2-t (illetve bármely más tévét ami képes ilyen agyzsibbasztó fossal tömni a népet) jó alaposan elmeszelnék, és végre megpróbálnának legalább egy kicsit kevésbé degenerált műsorokat adni...

Arcade Macho 2015.04.28. 19:31:15

@Kuoni pásztor: ha a felesegemmel tortenne ilyen, akkor kapna egy jo nagy pupujkat, nem kesobb, hanem elotte
ez amugy is csaladban van igy nem szamit :))) -- ironia volt

Advanced Flight 2015.04.28. 19:31:50

index.hu/kultur/media/2015/04/28/nincs_egyertelmu_felelose_az_eden-botranynak/

Annyira jellemző...amihez a TV2 hozzányúl, menten szarrá válik.
Ez egy egészen vállalható kis reality show volt korábban, a legutóbbi részben ilyen ordenáré szereplők meg történések nem is voltak. Tényleg a szlovákkurvázás volt a legkeményebb, ami elhangzott. Jó, akkor sem agysebészek ültek a hotelben, de lényegesen magasabb volt a színvonal, nem mellesleg ezerszer különbül is néztek ki a szereplők.

Advanced Flight 2015.04.28. 19:40:16

@Wrex: te egyébként valami robot vagy? mivel a csaj nem tett feljelentést, ezért csak a vállad vonogatod, de ha mondjuk lett volna rendőrségi ügy belőle, akkor vörös fejjel, felháborodva ordítanád, hogy erőszak és rohadjon meg a pasi? nyilván nem, ugyanúgy leszarnád akkor is a dolgot.
Pont ez veled meg a hasonszőrűekkel a probléma, hogy meg sem szólal bennetek egy ilyen jelenet láttán az emberi együttérzés.
Neked csak azt tudom kívánni, hogy ha egyszer az életben egy kis támogatás vagy segítség kéne, pont olyan emberekkel legyél körülvéve, mint amilyen te vagy.

sztich 2015.04.28. 20:00:42

@Advanced Flight: Így van. Sikerült elqrniuk egy jó formátumot.

Kandabula 2015.04.28. 20:04:35

Egyébként miről szólt ez az egész?

Wrex 2015.04.28. 20:31:57

@Advanced Flight: uuuuu, most aztán nagyon megmontad. Nem, nem szólal meg semmilyen együttérzés egy olyan degenerált iránt aki önként és dalolva jelentkezett ebbe a fosba. Ha valaki azon éli ki magát hogy fejjel megy a falnak, ne siránkozzon hogy bibis lett a buksija.
És ha rendőrségi ügy lesz belőle? A második verzió stimmel: leszarom. Két degenerált egy agyrohasztó műsorban = zsák a foltját. Megérdemlik egymást, a többit meg majd leboltolják a bíróságon. Akkor lenne más a helyzet ha valamelyiküket konkrétan kényszerítették volna arra hogy vegyen részt ebben a fosban, és/vagy nem lehetett volna előre tudni hogy a szereplők olyanok lesznek amilyenek.

sweeney todd 2015.04.28. 20:39:21

@Wrex: nade ha már fosban szerepelsz, akkor megérdemled, ha leköpnek, aláznak, megerőszakolnak, feldarabolnak?

sweeney todd 2015.04.28. 20:42:26

@Wrex: "viszont ez esetben az összes többi jelentkezőre is igaz ez a kitétel, vagyis egyenlő felek álltak szemben, vagyis továbbra sem volt erőszak."

a tv2-re értettem, hogy nem korrekt, hogy kihasználja a nem penge szellemi képességűeket. Alekoszokat, meg BB évákat gyártva teret ad a végtelen nárcizmusnak és pszichopatákat gyárt.

amúgy ilyenkor a környezetet, családot, barátokat, kollégákat sem értem, mondja x, hogy megy valamelyik ilyen szar izébe, anyuka meg rávágja, hogy jól-van-édes-fiam? nincs egy épeszű a környezetében aki, megmondaná, hogy többet árt a dolog, mint használ?

nemhiszlekelvilag 2015.04.28. 21:13:57

@sixx: Ennek igazán örülök, a későbbi hozzászólásokban írtam is, hogy elképzelhető, hogy jelenleg készül egy cikk ezzel kapcsolatban, kíváncsian várom!

Melee 2015.04.28. 21:14:26

@Nooneca: Nóri nemet mondott. Nem is egyszer. Ha a barátnőd tényleg létezik, és te tényleg abbahagyod amikor nemet mond, akkor ezt hogy nem sikerült felfognod? Miként azt sem, hogy nem szexuális erőszak történt, hanem szexuális kényszerítés. Mert a kettő nem ugyanaz. Még akkor sem, ha dühös vagy, mert nem tudtál rejszolni.

rest of boys 2015.04.28. 21:59:49

Milyen erőszak az, amikor egy nő megtűr maga mellett egy tökpucér pasit, engedi, hogy lightosan gyalulgassa, aztán a melleit masszírozza, majd legvégül egymás karjaiban pihennek?
Elhangzott egy pár nem túl meggyőző nem és ami a legnagyobb "tettlegesség" volt - az amúgy a látottak alapján nem egészen kőkemény - pasinál, hogy a visszautasítgatásokkal szembeni nemtetszését jó bunkó módon fejezte ki.
De a végső percek a tökéletes harmónia jegyében teltek, a csaj odafeküdt a még mindig meztelen pasi mellére.
Hol volt tehát itt erőszak?

rest of boys 2015.04.28. 22:05:45

Azonkívül úgy tudtam, hogy az Éden Hotel című realityshow négy betű körül forog, amelyek közül az első kettő az sz, az utolsó az x és közrefognak egy e-t.
Hol itt a hiba? Minden úgy ment, abba az irányba, ahogy a műsort kitalálták.
Mi ez a rinyahalmaz a végén?

bElannaTorres 2015.04.28. 22:17:24

@hopptarisznyarák: rosszul tudod nem arról szól a játék hogy az emberek szexelnek egymásssal, pláne nem egymás akarata ellenére...

ez eredetileg egy taktikai valóságshow biztos te csak vv-t láttál. ez eredetileg nem az.

első évad fent van a neten. kicsit nagyon más...

bElannaTorres 2015.04.28. 22:20:17

rossz hallgatni a vágatlanba ahogy hülyézi nórit ez a buta drogos fasz. Fél óráig azt magyarázza nórinak hogy az milyen hülye, de csak azért mert nem engedte hogy megdugja. Körít mellé egy hülye elméletet is.

miért miért kellett fogyatékosokat küldeni a játékba, pont hogy észjáték lenne :O

bElannaTorres 2015.04.28. 22:25:45

lényeg az hogy a kis pöcs hasonló szituba keveredő buta agyatlan majom fiúcskák megértsék ez bizony már erőszak

ha tetszik a majom fejének ha nem!

cukkmukk 2015.04.29. 09:47:48

@rest of boys: Rosszul tudtad. Nem a szex körül forog, bár az is része.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2015.04.29. 10:55:48

@rest of boys: te szociopata, vagy pszichopata vagy? A műsorban egymás mellett kell feküdniük, ezt nem választhatta meg Nóri. Eltérő értékrendekkel rendelkezünk, néha jól esik a simogatás, de a saját teste felett mindenki önállóan rendelkezhet. Majd ha téged valaki elkap hátulról, csak annyit fog mondani - elhangzott néhány nem túl meggyőző "nem". Elképesztő, a nők nem szexuális tárgyak, bármikor joguk van meggondolni bármit, és eldönteni hogy mit szeretnének, a másik félnek NEM JÁR SEMMI!

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2015.04.29. 11:03:42

@Oatmilk: a nőknek kell megtanítani? Nem egészséges férfiakat kellene nevelni, akik uralkodni tudnak magukon, ha valaki azt mondja nekik, vagy utal rá hogy NEM, akkor nem erőszakolják, vagy nem erőszakoskodnak vele? Elképesztő! Mi van itt? Olvasva a kommenteket, egyszerűen nem akarom elhinni - úgy írnak itt sokan a szexről, mintha az valami olyasmi lenne, ami JÁR a férfiaknak, és a nők miért csodálkoznak ha felhúzzák őket, akkor el is veszik... Iszonyat ez. A szex két fél kölcsönös beleegyezésével történik, minden más esetben szexuális abúzusról beszélünk. Ha a szex erőszakos, de két fél kifejezett akaratából történik így, semmi baj nincsen vele. Ez ennyire egyszerű! Nem kell minket férfiakat (vagy fordított esetben, ha az erőszakos fél a másik nem, a nőket) védeni próbáló, vagy relativizáló történeteket kitalálni hozzá, sem pedig speciális helyzeteket, az ÁLDOZAT NEM HIBÁS! Ez is ennyire egyszerű! Ez egy óvodás szinten felfogható rendszer! Iszonyat ez a töménytelen butaság, alpári parasztság, ahogyan a nőkről írtok.

tjay_hun 2015.04.29. 12:21:17

azért az első részben történt már hasonló, ahol Berki megvédi Bencét. 3. perctől.

tv2.hu/eden_hotel/18/169748_eden_ejjel_-_1._adas_2._resz.html

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2015.04.29. 13:25:59

@Wrex: olvasva a hozzászólásaid, elképesztő energiát teszel az ..érveid...na...nos mibe is? Folyamatosan az a visszatérő érved, hogy az áldozat nem tett bejelentést, illetve hogy felnőtt,és ebbe a "fosba" jelentkezett.
Miközben ami történt, az teljesen független attól hogy valaki nő, vagy férfi, milyen az értékrendje, szerepel-e trash realitiyban, vagy éppen utólag mennyire szeretné inkább lezárni magában a megalázó pillanatok emlékeit is. Nincsenek valójában új érvek, csak amelyek eddig is voltak.
Az, hogy valaki jelentkezik egy ilyen műsorban és elvárja hogy megvédjék őt, ha valaki erőszakoskodik, PONT az mutatja hogy valaki felnőttebb mint te. Vannak, akiknek más az értékrendjük, és jelentkeznek egy ilyen műsorba. De ettől nem lesznek más jogaik, sem pedig másodrangú állampolgárok - ez csak a te fejedben létezik. A te véleményed. Ha valakit azonban molesztálnak - akkor is ha előtte ráutaló magatartást tett - nemet mond és folytatják, az szexuális abúzus, és a törvény előtt kell felelni érte.

Az hogy neked személy szerint mi a véleményed a műsorról, vagy az abban szereplőkről, a választásukról, az nem lesz érv, csak továbbra is egy vélemény...a te véleményed.
Ajánlom figyelmedbe:
a.te.ervelesi.hibad.hu/szemelyes-ketely

Oatmilk 2015.04.29. 18:21:07

@Legelő Őse: Nyilván jobb lenne, ha a férfiaknak sosem jutna eszébe ilyesmi. De eszükbe jut, némelyik igen nagy állat. Mivel ezen pillanatnyilag nem tudunk változtatni, a nőket meg kell tanítani, hogy lehetőleg ne keveredjenek ilyen helyzetbe. Ettől még nem lesz hibás egyik nő sem, akit megerőszakolnak. Ezt kb. ahhoz tudom hasonlítani, hogy az sem hibás, akinek a lakásába betörnek, de mégis minden józan ember bezárja az ajtót, riasztót szereltet fel, nem hagyja feltűnő helyen az értékes holmijait, biztosítást köt, stb. Ugyanígy: egy nő ne feküdjön félpucéran egy ágyba olyan pasival, akivel nem akar lefeküdni, ne igya magát hullarészegre olyan társaságban, ahol senki sem vigyáz rá (meg amúgy se), ne menjen tök egyedül sötét, elhagyatott helyekre és vadidegen pasikkal olyan helyen találkozzon, ami publikus, sokan vannak körülötte és lehetőleg fényes nappal. Ha ismeretlen hapival randizom a netről, én még azt is le szoktam írni egy cetlire az íróasztalomon,vagy elmondom a szüleimnek, hogy hol, mikor, kivel találkozom pontosan, mi a telefonszáma, stb. Ilyen világot élünk, ha tetszik, ha nem. Az ember lánya legalább annyira vigyázzon magára, amennyire lehetséges, ettől még persze nincs rá garancia, hogy nem erőszakolhatják meg.

Gerilgfx 2015.04.30. 17:33:46

@kolbászmustárral: csak karácsonyra és születésnapra adok ajándékokat a családtagjaimnak.

Ljozsef 2015.04.30. 22:26:42

Nem a bejátszást kellett volna kivágni hanem ezeket az erőszakoskodó más sörébe köpködő, részegen balhézó bunkó parasztokat a műsorból.
süti beállítások módosítása