Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

MTVA: felnagyítják a hibáinkat

2015. március 15. 19:07 sixx 128 komment

tumblr_nl9gcgfvsl1qjlvaxo1_1280.jpg

Reggel 5:50-kor kezdődött, és még mindig tart a Nemzeti Hírtévé első ingyencirkusza, a Nap, Amikor Mindent Sikerült Elbaszni, azaz mostantól NAMSE. Nem elég, hogy a műsorfolyamot néha ad hoc jelleggel megszakítja egy húszperces önfaszszopás, a Nemzeti Hírtévé születéséről szóló kisfilm, amiben maga a Nemzeti Hírtévé (!) készít interjút (!!) a stúdiót megtervező angol csávóval (!!!), de szinte egy olyan szegmens nem volt a napon, amiben nem lett volna, baki, hanghiba, mellékapcsolás, elcseszett felirat. Ha ezt a napot maga John Cleese rendezi, akkor sem lett volna viccesebb, gondoltuk, de az Origó megkérdezte az MTVA sajtóosztályát, hogy mégis, ezt így hogy, mire ezt a választ kapták Szabó László Zsolttól, az MTVA elnökétől:

Csak az nem hibázik, aki nem tesz semmit. Fel voltam készülve arra, hogy apróbb hibáinkat felnagyítják majd, de ez azért van, mert súlya van annak, amit csinálunk, szem előtt vagyunk, néznek bennünket. Az első nap számlájára lehet írni a hibákat, de ezek ugyanúgy megvannak az internetes portáloknál is, csak azok nem kapnak nagy publicitást. Talán lehet, hogy mi érdekesebbek vagyunk. A kollégáim is érzik ennek a súlyát, és még jobban összpontosítanak majd    

Egy apróság, csak úgy mellékesen: az internetes portálok általában nem közpénzből, nyolcvan milliárd forintból készülnek.  

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2015.03.15. 20:31:55

Monty Python Flying Circus

Nagyjából ezt a szintet ugrotta meg az Nagy Nemzeti Hírtelevízió.

Ami egyébként nem rossz, mert kifejezetten szórakoztató és sokat lehet rajta nevetni.

Akármi Áron 2015.03.15. 20:33:19

Ja, és dehogy nagyítja itt senki a hibáitokat, permanensen szolgáltaTTyátok:))))

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2015.03.15. 20:38:36

A magyar hírcsatornáról:

1. Szerintem nem baj, ha van egy közmédiában hírtévé is, majdnem minden nyugat és közép-európai országban van már (TVP Info - lengyel, CT24 - cseh). Az más kérdés, hogy miért pont a legnézettebb közcsatorna helyén.

2. Belenéztem az egyik kicsit. Itt nemzetközi híreket is fognak adni? Mert úgy tűnt csak magyar hír-magyar időjárásjelentést nyomnak orrba-szájba

3. A hírcsatorna mint jelenség egészen jó ötletnek tűnik. Estére már elkezdődött a szokásos fikázás Német Balázssal az online újságok ellen. Kíváncsi leszek a viszontválaszokra, mert gondolom azok is lesz majd.
Tényleg ezt stílust akarja az M1 folyamatosan adni? Mert erre én nem leszek kíváncsi (még online sem).
Ráadásul az egyik esti hírben a hvg által "megsértett" és meginterjúvolt közhíradós behozta a rasszista kártyát. "Azért írta, hogy a köztévé helyett hamarosan a közmunkában a helyem, mert cigány vagyok?"
Pff.
Kész Oroszország-USA mix ez a csatorna.

EZÉRT kár az egész csatornát létrehozni. És még nem is telt el egy nap.

Irgum76 2015.03.15. 20:38:51

@The Welsh:
agymosott barátom nem volt cigányozás pont
ha valaki a közmunkát cigányozásnak tartja az magában keresse a hibát

Irgum76 2015.03.15. 20:39:28

én átmentem a Petőfire

defcon12 2015.03.15. 20:51:37

Nem tudom járt-e az itt kommentelők közül valaki is a tévében, nyílt napon, ingyenes csoporttal, vagy Múzeumok éjszakáján? Aki a turnus végén járt a Híradó stúdiójában az tudja mivel dolgoznak ott.Kazettán kapják a bejátszásokat... évtizedek óta...
Ha mostani átállás szerveres átállást is jelent, ott nem kevés probléma adódhat. Lásd TV2 első Híradója lefagyott szerver miatt nem ment le.

sixx · http://comment.blog.hu 2015.03.15. 20:51:52

szevasz velszi, hatodjára is kibasztalak, mert egy idióta vagy.

Irgum76 2015.03.15. 20:53:47

a Petőfi egész faszányos képileg, tartalmilag, nincsenek bénázások

McKinney 2015.03.15. 20:59:31

vagy wireless narancsdroidokat alkalmazunk, akik nem képesek gondolkodni, vagy értelmes munkára alkalmas embereket, akik viszont nem fognak nagytotálban seggetnyalni. vagy-vagy.
Amúgy csak szólok hogy az ádár az rosszul van írva.
lemaradt a k.

Steve the Great 2015.03.15. 20:59:45

@Irgum76: A másik poszt alatt írtam, hogy engem kikészít a kamerarángatás és -csavargatás ilyen foka. Ám a műsorvezetőknél a jócsajkaszting szerintem elég jól sikerült.

dr. v.b.1990 2015.03.15. 21:14:31

Pedig a stúdiót szerintem egész jól összehozták, na de a többit....
Az egyik híradós meg nekiállt udvarolni Tatár Csillának élő adásban.

Irgum76 2015.03.15. 21:18:19

@Steve the Great:
ja most olvastam
Tatár Csilla tényleg jócsaj de azt hallottam, olvastam, hogy a Dalban rengeteget bakizott viszont most felszabadult, pörgős, jól improvizál
a kamera mozgás engem nem zavart
szerkesztőknek jár a pirospont Lovasi, Kaukázus, Kiscsillag még Flour Tomi is szimpatikus volt
ez a rappelős izé nem az én világom de érdekes

Irgum76 2015.03.15. 21:20:30

na erre most meg az egyik kedvenc számomra táncikálnak!

Hyla arborea 2015.03.15. 21:21:47

Szarrá válik amihez nyúlnak.

mate2003 2015.03.15. 21:23:33

@Irgum76: ugy nem a folyamatosan rángatott, ki-bezoomolt képekre gondolsz, hanem arra, hogy jól a felbontás.

Irgum76 2015.03.15. 21:28:12

@mate2003:
nem
a képileg alatt azt értettem, hogy a bevágott animációk franyók persze szerintem

Jenyei 2015.03.15. 21:37:50

@zaturek: Nocsak, azt meg Kosútnak írták? És azt várod, hogy valaki szóvá tegye? Mert csak ebben az esetben van valami értelme a kérdésednek.

popikacsa 2015.03.15. 21:49:01

Nézzük a jó oldalát: baromi drága mulatság ez 80 milliárdért, de az első alkalom, hogy jól szórakoztam a királyi tévén. Szegényeket mondjuk néha tényleg sajnáltam, olyan kis bénák, de nem tudom, hogy annak szurkoljak -e, hogy javítsák a hibákat, vagy annak, hogy inkább ne? Jó ez így, sőt, műfajteremtő. A hírcsárda tévés verziója, csak a híreken kell még egy kicsit faragni. :)))

Vizibolha 2015.03.15. 21:57:58

@defcon12: digitalis videovagassal foglalkoztam ugy 15 eve (90es evek kozepen), mar nem. De ilyen dilettans musort akkor se birtam volna osszehozni, ha hatrakotozott kezzel az orommal kellett volna vezerelnem a vagast. Legalabb elporbaltak volna a beallasokat 1x, meg azt, hogy ki melyik kameraba nezzen. 0 szervezessel nem lehet csodat tenni.

Vizibolha 2015.03.15. 22:00:12

@popikacsa: szerintem maradjon. Ez az igazi hungarikum. (ennyt eletben nem rohogtem en se egy nap tv-n, atkapcsoltam rtl-re, de mivel ott nem volt semmi szivas vissza is tertem gyorsan, hogy nehogy lemaradjak valami orbitalis hulyesegrol/egesrol :)

dyz 2015.03.15. 22:01:55

A post stílusa önmagát minősíti, de azért látom, tök jól elszórakoztatjátok itt magatokat. Tudom, hogy mostanában a káröröm a divat,.én viszont inkább arra lennék kíváncsi, hogy ha a retekklub nyomná a saját gagyishowját 20 órás élő műsorban, persze mindent elfedő reklámözön és vezényszóra tapsoló közönség nélkül, akkor ott hány baki lenne, és azon is ilyen jót csámcsognátok-e. Szomorú vagyok, hogy ebben az országban sokaknak a másik produktumán való fröcsögés a legjobb szórakozása (persze tudjuk, könnyebb fröcsögni, mint tenni is valamit). Én úgy vagyok vele, ha gyenge is, ha bakis is, inkább ezt nézem, mint a kereskedelmi tévék által töményen az emberek arcába nyomott amerikai fost.

Irgum76 2015.03.15. 22:07:49

@dyz:
kínos időjárás jelentést 10 percenként?

kis.herceg 2015.03.15. 22:08:44

azért kíváncsi lennék Kiss Ádám mennyiért vállalta ezt

dyz 2015.03.15. 22:11:53

És 5 perces reklámblokkot 20-30 percenként?

Irgum76 2015.03.15. 22:15:27

@dyz:
ha nem lehetne rajta röhögni, hogy mennyit bénáznak
akkor még egy reklám blokk is érdekesebb lenne

Kis ember 2015.03.15. 22:28:57

@dyz:
Látom te is kommunista vagy hiszen nem tudod megkülönböztetni a KÖZpénzből működtetett műsor iránti elvárást a MAGÁNpénzből működtetettől.
Nem baj, NER kompatibilis vagy. Jelentettél is?

Neoprimitív 2015.03.15. 22:30:51

@dyz: úgy is van. Magyar seggbe magyar lófaszt, nekünk ez jár! (Ezoterikus mágusok szerint persze az is opció lenne, hogy közpénzből ne csináljanak még sokkal szarabb minőséget, mint a kereskedelmi csatornák magántőkéből, de tudom, hogy egy ilyen bonyolult teória már kívül esik hazaffyas öntudaton.)

Tompó 2015.03.15. 22:40:31

nem a "kötelező" fújjolás, de : katasztrófa.......és a gond nem a technikai bakikkal van..

nakiazaki 2015.03.15. 22:44:15

Délután elkaptam egy bejelentkezést a Parlemanti díjátadásról, szerencsétlen csajnak úgy remegett a keze, hogy azt hittem el fogja ejteni a mikrofont. Lehet, hogy gyakorlottabbakra kellett volna bízni ezt az egészet nem? Bár igazából akkor is a mi pénzünket basszák el propagandára, szóval inkább mégsem. Kiváncsi vagyok, mennyire lesz mérhető a nézettség itt a nagy profilváltásuk után. Sajnálom, mert egyébként mindig is szerettem az MTV műsorait (kivéve az utóbbi évek híradóit).

parandroid 2015.03.15. 22:45:56

mágikus energia, szakrális pillanat, főnix-izé. most mondja a miniszterelnök úr az m1-en sokadszor. izé, ez egy ilyen nemzeti ezo tv-trailer? lui pádre meg az atlantiszi fényjáró lassan kutyafasza a miniszterelnök úrhoz képest.

az én szívfájdalmam csak a miniszterelnökinyakkendőlila tematika. ennyi milliárdból lehetett volna kevésbé irritáló színt is választani.

az ádár jánost tudtam, hogy kommentkomon látom viszont. kérdés, hogy a nemzeti szabotőr szabotálás közben kádárra gondolt-e, vagy a zsidó naptár sevát és niszán közti hónapjára.

most meg megy a jóisten segedelme. van itt minden, mint a vurstliban.

ver@s kan-tár 2015.03.15. 22:49:41

Szegény köztársasági elnökünk nevét kijelző feliratból csak a kezdőkarakterként fájóan hiányzó "K" hiányzik, és akkor korban, szellemiségben, nívóban helyben is vagyunk már. Na jó, szakmai nívó terén tán mégsem. Az a televízió anno azért hozott egy színvonalat.

Neoprimitív 2015.03.15. 22:57:04

@nakiazaki: Ha egy csepp eszük van (ehhez szokott lenni), akkor kizárólag a mai adatokat fogják reklámozni. Ma minimum háromszor annyian nézték az indulás miatt, meg hétvége, meg tesco sincs, mint ahányan holnap vagy a többi napon fogják. Kb. mint a fizetőssé tett utaknál, amikor közölték, hogy mekkora siker, veszik az emberek. Naná, ha egyszer muszáj volt nekik.

defcon12 2015.03.15. 22:58:32

@Vizibolha: Igazából az idézett összeomlás egy hangproblémával kezdődött Pozsonyból. A "random módon" érkező képek a napi események kockái voltak, talán egy sajátpromo. A baj itt is a hanggal lehetett, mert a kisérőzene nem volt kiadva, vagy csak nem volt alámontírozva. A szervezés tényleg nem volt No.1 az időjárásjelentés volt az egyedüli menekülő.

Lacdelo 2015.03.15. 22:59:53

Orbàn akar a kis Berlusconi lenni, aki totàl lehülyítetette az olaszok nagy rèszèt a mèdiàjàn keresztül. Vajon a magyar nèp meddig fogja hagyni, hogy èvi 80 mrd-ot kihúzva a zsebünkből, ezzel a fideszes szennyel mèrgezzèk a tàrsadalmat?

Yo! Maaan! 2015.03.15. 23:13:33

@Neoprimitív: Szakembert foglalkoztatni? Hülyeség. Körülményeskedik, okosabb, mint egy ötödikes, útban van, ahol csak lehet. Nyomni kell a gombot, nem pofázni. Jól van?
:D

Bikli néni 2015.03.15. 23:29:04

TIsztelt Szabó László Zsolt!
Bár tök vicces ez az ingyencirkusz, azért arra nem vetemedtem, hogy odakapcsoljak és növeljem a nézettségüket - ehelyett elolvastam Sixx írásait, meg a könnyeimet törölgettem a youtube-ra felpakolt hárompercnyi mélyponton.
És bár nagyon humorosak tetszenek ott lenni, 80 milliárd forintért már nem tudnak annyit bakizni, hogy őszinte mosolyra húzódjon tőle a szám.

De hogy valami dicséretet is írjak: nagyon elszánt és meggyőződéses pártkatonának kell lenni ahhoz, hogy az origonak címzett szöveget a saját aláírásával nyilvánosságra merte hozni, és hogy nyilvánvalóan el is hiszi magának a saját szavait.

recommented 2015.03.15. 23:42:42

Baszd meg, 80 milliárd évente. Az 8-10 stadion, a büdös úristenit!

dyz 2015.03.15. 23:48:48

Kereskedelmi csatornák és minőség? Hááááááát... aki a parasztvakítást minőségnek tartja. Pl. ahol az eredményhirdetésben 3 perces szünetet tartanak azért, hogy jó közelről bemutassák, hogy szerencsétlen versenyző hogy próbál minél izgatottabbnak látszani. Miközben a háttérben az egész végeredmény ki van már találva, hogy az jusson tovább, aki a legnagyobb nézettséget (és ezezl együtt pénzt) fog hozni a csatornának a következő hetekben.

A kommunistázást meg hagyjuk. A baj ott kezdődik, ha valaki csak "izmus"-okban tud gondolkodni, józan ész helyett.

Ami nekem tetszett: valaki szóvá tette, hogy miért nem az ünnepet megzavaró hőbőrgőket mutatta a közvetítés. Most komolyan, ha valaki annyira nem tudja más nézeteit elfogadni, hogy egy állami ünnepi rendezvényre odamegy segghülye módján óbégatni, annak még országos nyilvánosságot is kell adni?

Ezt hagyjuk csak meg a kertv-k "híradói"-nak, ahol 40% bűnügy, 30% baleset, 20% kormányon csámcsogás, a maradék 10%-ban meg elfér némi valódi hír is.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2015.03.16. 00:04:46

@nakiazaki:

"Kiváncsi vagyok, mennyire lesz mérhető a nézettség itt a nagy profilváltásuk után"

Hírcsatornák:
ATV tud 3-4% SHR-t (de hétvégén este mozifilmeket adnak)
Echo azt hiszem nem éri el az 0,5% SHR-t sem
Hir TV pedig nem vett eddig részt a nézettségmérésben (legalábbis eddig)

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2015.03.16. 00:08:09

@dyz: nyugodj le faszarcúkám, tudjuk hogy az mtva-tól kommentelsz. valahogy mindig ide esz a fene titeket ha kritikát kaptok. inkább dolgozni kéne azon a foson amit ti munkának neveztek, a büdös kommunista kurva anyátokat.

recommented 2015.03.16. 00:08:59

@dyz: A gondolatmenetedben ott van a probléma, hogy almát hasonlítasz össze a körtével.
Az, hogy egy vagy több kereskedelmi tévé szart gyárt, nem indok arra és nem érv amellett, hogy a köztévé is szart gyártson.

A kereskedelmi tévék a műsoraikból élnek, a nézettségből, az ebből következő reklámbevételekből, tehát éppen az eredményhirdetések három perces feszült szüneteiből.
A köztévé az én, a te, a mi pénzünkből él, mi tartjuk el.
Egy kereskedelmi tévénél mindig dönthetsz úgy, hogy nem akarod eltartani: elkapcsolsz, nem nézed. Ha kevesebben nézik, kevesebb lesz a bevétele, kevesebb szart tud csinálni.

A köztévé akkor is megkapja a 80 milliárdját, ha két nézője van. Ennyi pénzből ennyit bakizni, ilyen (már megbocsáss) félkész szart leadni szégyen. Ha tehetném, nem adnék érte pénzt, de muszáj, mert nincs más választásom. Ha nézem, ha nem, az én adómból (is) fogják finanszírozni.

Az ünnep pedig mindenkié. Nincs kormányünnep, nincs ellenzéki ünnep, ünnep van.
És legfőképpen állami ünnep nincsen, az is egy izmusban volt, nem is olyan régen.
Bár a hasonlóság megvan, mert ugyan nem március 15-re, de május 1-re bizony engem is kihajtottak anno iskolásként, ugyanígy nem lehetett megpisszenni sem, ha valamilyen vezér beszélt, és ha nem tetszett, ahogy viselkedsz, akkor jött utána az ejnyebejnye. Egy pár éve még azt hittem, hogy azok az idők végleg elmúltak, de egyre inkább úgy tűnik, hogy tévedtem.

Éppen elég nagy baj az, hogy pár segghülye, primitív ember külföldi riportereket vegzál az utcán, de ez is belefér a szólásszabadságba, amíg csak szavakkal teszik, és nem személyében sértik. Meg az is, ha valakinek nem tetszik a vezér beszéde és fütyülni kezd. Nem túl udvarias, de belefér.
Megjegyzem, akármilyen helyzetben sokkal jobban elítélem a ribancozást meg zsidózást, mint azt, ha valaki azt kiabálja: demokráciát.

grafoguru 2015.03.16. 00:17:41

@dyz: Az biztos nem zavart, amikor az elvtársaid zavarták meg a nemzeti ünnepet - nem is egyszer -, pedig az nem volt olyan régen. Tudod: "emútnyócév".

_most_ 2015.03.16. 00:30:13

nem tudom mit variálnak, de mióta a duna tv-n van a forma-1, tök unalmas.

G. Wolf 2015.03.16. 00:36:27

@dyz: miért kevered össze a technikai megvalósítást a tartalmival? itt első sorban a technikai bénázáson röhögnek a népek, tényleg a középiskolai tv-ben sokszor jobbat tudnak összehozni...

az rtl-ben profik dolgoznak, piacról meg tudnak élni, technikai szempontól nagyon jók, nem amatőrködik el. persze ott is van néha hiba, de messze nem ennyi, és nem ilyen durvák!

tartalmi meg ízlés dolga, rtl azt gyárt (technikailag magas színvonalon) amit az emberek néznek, hogy el tudja adni a reklámidőt, és ebből saját magát fenntartja, a kormány összes áskálódása és idióta piacellenes húzásai ellenére.

magyar televíziótól meg azt várnám hogy az én adómból MINDEN eseményről beszámoljon, nem kell 30 percenként időjárás... és igenis a hiteles tájékoztatás része lett volna a mai rendbontás is

és ne a kormánypárt popsiját nyalogassa, ezeknek az embereknek a jelentős része alkalmatlan televíziózásra, ha ennyit tudnak összehozni hát...

érdekes lenne kiszámolni hogy 1% nézettségre melyik csatornánál hány ft jut... horribilis összeg jönne ki hogy az mtv hiper hatékonytalan...

Kis ember 2015.03.16. 00:40:45

@recommented: @G. Wolf:
Most komolyan ti egy vonalas pártkatonának érveket hoztok fel?
Kb. mintha Beriját akarnátok meggyőzni a demokráciáról...

Sergei Alexis 2015.03.16. 00:56:55

Értem én mi a probléma, de az azért szánalom a köbön, hogy pont az Index és Sixx pattog a helyesírási hibán (kiemelve, képpel illusztrálva), miközben vagy 10 éve cikket nem sikerült még összehozni 10-15 hiba alatt.

disfear 2015.03.16. 01:21:44

Olyan ez az új m1 mint a késő 90-es évekbeli újgazag vállalkozó, aki mutogatja a kocsijában, telefonjában lévő extrákat, vagy az elektromos kenyérvágókést, és már akkor se tudtad, hogy nem fogja őket használni semmire, csak hát nehogymár neki ne legyen amilve virít. Így ha a BBC, és a CNN bejelentkezik Szíriából, vagy valamelyik Iraki frontról, nehogymár mi ne csináljunk durva bejelentkezéseket...csak nálunk az az Erzsébet-híd teteje, vagy egy mozgó BKV-busz lesz a helyszín.
Ha a CNN-ben van holografikus bejelentkezés, majd lesz nekünk is. Csak míg ott mondjuk a Londoni iroda jelentkezik be az Atlantainál, nálunk majd be fog a frissen végzett kommszakos (nemsokáig) kislány a kézműves vásáról és Edda-koncertről.

Szvsz. ennek az M1-nek a világ nagy hírcsatornái mellett inkább hasonmása bármelyik lokális Fox, NBC, vagy CBS bulvárhíradó. Csak nálunk majd nem az autósüldözések lesznek élőben, hanem a Nemzet Tortájának a kelesztése Ópusztaszeren.

És nem azért visznek ki minden forgatásra több slidert, hogy csináljanak Stephen Hawkinggal egy igényes interjút, hanem a grafikus fószer elmesélje, hogy készült az arculata az új tévének. Vagy ahogy a díszletépítő-munkás nyilatkozik milyen fasza is ez az egész.

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.03.16. 05:44:14

A comedy central helyett ezt fogom nézni, biztos viccesebb :)

sixx · http://comment.blog.hu 2015.03.16. 05:58:03

@The Irish: nem azért basztalak ki, hanem azért, mert ostobaságokat írsz és személyeskedsz. ja, és challenge accepted, jöhet a blogod.

Yobbágy Fery 2015.03.16. 06:07:17

@The Irish: Legalább akkor dolgoznál is valamit a júdáspénzért, amit a lézerjanó hivatal utal havi apanázsként.

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2015.03.16. 07:06:30

ne offoljuk széjjel a topicot kéremszépen

Bikli néni 2015.03.16. 08:05:53

@Sergei Alexis: Tisztázzunk valamit. Egy-egy vesszőhiba vagy elütés egy alapvetően szórakoztatásnak szánt BLOGON nem vethető össze egy helyesírási hibával a NEMZETI HÍRCSATORNÁN. Nem tudom, érzékelhető-e a különbség... Itt ráadásul nem is vesszőhibáról volt szó, hanem a közt.elnök nevének oly módon történő elírásáról, hogy arról egy bizonyos Kádár Jánosra asszociált mindenki, akinek a neve pedig - pláne ilyen utalással, mint a fenti képen - enyhén szólva is szitokszó kishazánkban. Ráadásul, mint azt egyébként az origo cikke írta is, ez a felirat egy órával később ugyanígy jelent meg.
És még mielőtt: tudom, hogy az RTL feliratkészítő munkatársa is dilettáns és napi szinten írja el a szalagot (mittomén, hogy hívják azt szaknyelven), de ilyen mértékű bakira még ott se került sor. Ráadásul, ahogy nagyon sokan, sokszor elmondták már, az pláne nem közpénzből működik.

Visszatérve Sixx-re: nem tisztem megvédeni, majd ő megvédi saját magát, elég nagy hozzá a szája. De én tőle ilyen ordasnagy elírást még nem láttam, ha meg felhívják itt a figyelmét a tárgyi tévedésekre, azt javítja - és ezzel egyidőben jelzi - is.

cukkmukk 2015.03.16. 08:29:44

Szerintem egyáltalán nem baj, hogy hibáztak. Az sem, hogy ekkorákat. Az sem, hogy ennyit. A baj az, hogy az én zsebemből teszik mindezt. Amit meg a főnökúr nyilatkozott, az a közröhej kategória.

Irgum76 2015.03.16. 08:43:10

én azt nem értem mit fognak kezdeni azzal a kb 30 kihelyezett riporterrel ha elmúlt 15.-e
nincs minden nap árvíz, hogy legyen miről tudósítani

Kis ember 2015.03.16. 09:18:16

@Irgum76:
Pl:
"Ágyában dohányzott borsodbányai lakásán Haris Márton vájár. Miután végigszívta cigarettáját, lámpát oltott, falnak fordult és elaludt."

Mészáros Laci 2015.03.16. 09:32:29

"Csak az nem hibázik, aki nem tesz semmit."

Ebben tökéletesen egyetértek Sz.L.Zs-vel.
Tényleg fikaország vagyunk.

Mészáros Laci 2015.03.16. 09:33:25

@Kis ember:

...de remélem, érted is ennek az egypercesne a lényegét :)

Mészáros Laci 2015.03.16. 09:35:07

@cukkmukk:

"A baj az, hogy az én zsebemből teszik mindezt."

Ezt nehéz lenne megkerülni :) a sajtó a világon mindenütt a nézők zsebéből él.

Nekem inkább az fáj, hogy ha pár nap, pár hét alatt össze is rázódik az egész, a TARTALOM, amit közvetíteni fognak, nem feltétlenül szolgálja majd a köz javát.

tcom 2015.03.16. 09:36:47

80 milliárd ezért? Hogy elérje a 6-8% nézettséget? Lassan több lesz, mint a felsőoktatásra költött pénz.
Orbán, húzz a picsába!

daito 2015.03.16. 09:45:28

@dyz: Figyelj, megvan az, hogy ezt az egészet már évekkel korábban kitalálták idehaza?
HírTV néven futott, magyar viszonyok között egész profin. És jobboldali, fidesz közeli emberkék csinálták, csinálják.

Ennyit kellett volna csinálniuk, hogy fognak egy saját térfélen lévő történetet, és átviszik vagy másolják; itt-ott szépítenek rajta, meg ráírják, hogy közszolgálati.
Szemlátomást ezt nem sikerült 80mrd forintért megtenniük, ami nem volna akkora ordas galiba; ha nem napok-hetek-hónapok óta tolnák az arcunkba, hogy itt jön az új nemzeti hírtévé.

Kérdezz nyugodtan, szívesen és ráérősen elmagyarázzuk az élet alapvető kérdéseit.

Kis ember 2015.03.16. 09:55:42

@Mészáros Laci:
Főleg, mivel Lenint idézi. Tanult a besúgó főnökétől.

Mészáros Laci 2015.03.16. 09:55:49

@tcom:

győzz meg, hogy az utóda jobb lesz :)

Mészáros Laci 2015.03.16. 09:57:25

@Kis ember:

Lenin egyszer azt mondta, hogy esik az eső, akkor mostantól mindenki lenint idézi, aki ezt megállapítja....? nemár.

Mészáros Laci 2015.03.16. 09:58:56

@dyz:

A kertévék azt csinálják, amit a tulajdonosuk elvár: nézettséget a reklámpercekben.
"Minőség" - az nincs az elvárások között. Csak a költség meg a 18-49 nézettség.

Kis ember 2015.03.16. 10:00:57

@Mészáros Laci:
"Ezt nehéz lenne megkerülni :) a sajtó a világon mindenütt a nézők zsebéből él."
Csak nem mindegy, hogy önként adom (megveszem) vagy kikényszerítik belőlem. Kb. az a különbség, mint az adomány meg a rablás között.

1000rörö 2015.03.16. 10:01:46

Jajjj, jól van már naaa, mit kell fikázni a nemzeti megmentőnk tévéjét, ők csak a szilveszteri bakiparádéra készülnek azzal a céllal, hogy hátha lesz egy 3%-ot elérő nézettségük.

Mészáros Laci 2015.03.16. 10:03:58

@Kis ember:

Nem hiszem, hogy ez lényegi különbség, vannak köztévék ahol kikényszerítik a finanszírozást - pl. Anglia vagy Svédország. Nem azért mondom, hogy igazoljam az MTVA-t, csak szerintem pont nem ez a lényegi különbség.

Mészáros Laci 2015.03.16. 10:05:03

@1000rörö:

Én még emlékszem arra, hogyan indult annak idején (asszem 97-ben) az RTL. Két hétig műsorszünet volt.

Netuddki. 2015.03.16. 10:23:48

Verseny nélkül, közpénzből, amikor a pénz "nem számít, mert nem fáj senkinek" ennyire telik...

Netuddki. 2015.03.16. 10:27:24

@Mészáros Laci: " a TARTALOM, amit közvetíteni fognak, nem feltétlenül szolgálja majd a köz javát."

Mér'? A fidesz propagandagépezeteként üzemeltetett "köz"-nek csúfolt média idáig a köz javát szolgálta? Vagy a megélhetési politikusbűnöző fideszes "politikusok" érdekeit?

búvár kondér 2015.03.16. 10:29:17

Jó vót na! Akárki akármit mond, jó vót! Ez köll a magyar népeknek. Igenis álljon csak ki az az időjós úgyis húzza a derekamat a csúz. .....meg szerintem az külön jó vót ,hogy pl a miniszterelnökúrat annyiszor mutatták, mert az azért világos ma már mindenkinek , hogy Ő egy jelentős embör. S nem is akármennyire jelentős!!!
....no nekem a Németh Balázs tetszett a legjobban meg a Zoszwald Marika amint átvette a díjat a Kádár János elnökúrtól. Na az olyan fölemelő vót. ..... meg a Zámbó Jimmy amikor énekelte hogy aszongya::::: hát most ép nem jut az eszönbe!

Netuddki. 2015.03.16. 10:31:13

De mér' pont lila? Ubuntunál is elég gáz.
De megmondom én a választ is. A narancs túl egyértelmű lett volna. Ha már narancs nem lehet legyen inkább házalóöltönylila...

Netuddki. 2015.03.16. 10:33:15

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: Fogadjunk, hogy a színt is az orbán döntötte el! A ződhöz jó' megy a kék...
Muhaha!

Piros, fehér, lila,
Ez a magyar pi..

tcom 2015.03.16. 10:33:48

@Mészáros Laci:

Az a baj, hogy ennél csak jobb lehet. Diktátornál csak jobb lehet! Maga a 98-02-es Orbán-kormány is fényévekkel profibb, visszafogottabb volt, mint a monstani, Putyinnal szövetkező, az EU-val konfrontálódó, netadós, Simicskás, Lázáros, Schmitt-bukott elnök, az Alkotmányból és az Alkotmánybírróságból bohócot, vagy hetente módosított salátabárat készítő, pocsék galeri.
Milliárdokat elszórva az állami mobil frekvenciára, a MOL drága megvételére, a köztévére 80 milliárd, focistadionokra x-szer 10 milliárd, majd az országot romba döntő, titkos paksi szerződések, az állami földek elherdálása a haveroknak (Mészáros, Nyerges és az összes fideszes földesúrnak, vasárnapi boltbezárás (-CBA ésTiborc vő), trafikmutyi, és estig lehetne sorolni a botrányokat.
Az ország (kormány) teljesen hiteltelen Európában. Sikerült elérni, hogy az évszázados Lengyel barátságból az lett, hogy Orbánt nem fogadja a lengyel elnök. De mind emellett jó esetben lesajnálóan nyilatkoznak a magyar kormányról.
Magyarország ismét megmutatta, hogy pénzzért bárkinek lefekszik, legyen az országot megtámadó kommunista diktátor. De mindez összecseng az átlag magyar társadalomhoz, a világhoz való viszonyával, amikor is havi 2000 Ft rezsicsökkentésért nincs az a diktátor, akit nem szavaznának meg.
Ha magyar kormánytag megy nyugatra azt lesajnálják, kiközösítik. Sőt Matolcsy külön cirkuszi számba megy nyugaton. Az előadásaira tömegek mennek, mert ritkán látnak egzotikus balfasz, elmebeteget. Az unortodox gazdaságpolitikánkat legszívesebben cirkuszban látnák. Az unortodox gazdaságpolitika (2+2=5) hosszú távon csődöt jelent. A gazdaság hanyatlik, a foglalkoztatás a közmunka miatt nő, a nyugdíjasok száma rohamosan növekszik, évek óta annyi ember megy külföldre dolgozni, amennyi az 56-os forradalom után menekült el! Ha annyira bíznának az emberek a kormányban, akkor nem mennének tömegével el az országból. Jellemző területe ennek az egészségügy, ami az állam kezében van. Aki viszont ismeri a kórházi viszonyokat, az tudja, hogy a katasztrófa nem kifejezés az állapotokokra. Ennyit arró, hogy hova lehetne költeni a stadionnyi 10 milliárdokat!

Utoljára stadiont magának Csaucseszku épített az állam pénzén! Ha Orbánon múlana lekapcsolná az internetet, lezáratná a határokat, mindent államosítana, közótelező lenne a templomba járás, hittan oktatás, megszüntetné a jogi karokat...
Ezek egy eszement diktátor jellemzői.

Ennyit az "ennél nincs jobb kormány-ról"!

tcom 2015.03.16. 10:38:33

@Mészáros Laci:

Kit érdekelnek a ker TV-k? Ők a saját pélnzükből balfékek. De ez csürhe fidesz galeri az adózók milliárdait pazarolják. 80 milliárd? Miközben a kórházakban gyógyszerre, fájdalomcsillapítókra nincs pénz!!!

Netuddki. 2015.03.16. 10:39:55

@tcom: Pazarolják? Szerintem néven kéne nevezni a dolgokat. Sikkasztás lesz az...

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2015.03.16. 10:44:16

ma reggel belenéztem a Ma Reggelbe. hát mindenki Barma, illetve Barna kapott új frizurát, de okosabb nem lett...

Mészáros Laci 2015.03.16. 10:44:51

@tcom:

Gyurcsányról is azt hittük, hogy a fidesz legrosszabb arca is csak jobb lehet nála. Aztán most rághatjuk a kefét.

Ismered azt a viccet, amikor a rendőr elmegy az orvoshoz?
- Ha itt nyomom (a homlokához nyomja az ujját) akkor is fáj. ha itt nyomom (a hasához nyomja az ujját), akkor is fáj. ha itt nyomom (a térdéhez nyomja az ujját), akkor is fáj.
A doktor egy darabig vizsgálgatja, majd megállapítja:
- Magának el van törve az ujja.

Magyarázzam...?

tcom 2015.03.16. 10:45:48

@nicktolvajmentesítő_kovi1970:
Az MTV pazarlás. Nem sikkasztás, mert a 400 milliós tudosítói technika elvileg kell, használják (ha tudják hogyan kell). A horror fizetések, a túlszámlázott Fábry adások elvileg nem sikkasztás.
De hiszen ez kell a népnek, ezt szavazzák meg. Ez a demokrácia.
Mit gondolsz, miért nem dobja ki az EU országunkat? Mert igaza van Lézernek, a nép ezt szavazta meg, ez jött ki a dobozból a végén.

A hülye magyar nem tanul. Nem veszi észre, hogy még egy gulyás komminizmus, még egy Kádár Viktor megint csődöt fog eredményezni. Mert addig is van, lesz ingyen rezsi, meg lesz 2,40-es kenyér, 13. nyugdíj...

tcom 2015.03.16. 10:54:59

@Mészáros Laci:
Gyurcsány egyszerűen gáz.
De ő nem akart bebetonozott hatalmat 50 évre előre. Ha egyszer megbukik a fidesz, az új kormány teljesen ellehetetlenül. Orbán emberei ülnek mindenhol. A közt.elnöknek adtak egy vétójogot, amivel magyarázat nélkül megsemmisíthet egy választást, aha úgy tartja kedve, mint egy végső biztosítékként.
Helyben mindenhol megerősítették, kistaférungolták a helyi fideszes kiskirályokat. Végtelen számú eszközt adva nekik a nép lefizetésére, ámítására. Ismerek olyan falut, ami minden támogatást megkap, természetesen a rothadó EU-s pénzekből, amiből a fideszes földesúr ingyenes majálisokat, pünkösdöt, falunapot, szüretifsztivált, karácsonyt tart a népnek.

Ezt a hatalmat csak egy újabb az autópiacot rombadöntő válság, vagy egy kaszákkal felszerelkezett néptömeg zavarhatja el.

Remélem meg van már Viktor dácsája is, még az is lehet, hogy megkapja Rákosi egykori rezidenciáját.

búvár kondér 2015.03.16. 11:00:11

....Én csak annyit tudok mondani hogy jó vót! Jó vót na!
Húúú az a Hevér gyerek is hogy kiadta a farbát .....meg az a másik (a nevét még nem tudni) ..... s ha majd a Barna a kis vörös is ott lesz ....no és a Zobersowszki. Ennél jobb közmédija az hétszentség hogy nem lesz Ejrópába. S belekerül szaros nyócvan milliárdba??? Hát sok az ezért a lila-ködért? ....Én csak kérdezem.... sok az???? Úgye nem. Mert szerintem nem sok ..... ha sok lenne már kiabálna a zellenzék.+ a Gyurcsányi.

Mészáros Laci 2015.03.16. 11:15:35

@tcom:

"De ő nem akart bebetonozott hatalmat 50 évre előre." - ugyan, honnan tudjuk, mit akart és mit nem? mi választottuk meg horn gyulát is, orbánt is, megyót is, gyurcsányt is stb. el van törve az ujjunk, hiába szidjuk a politikusokat. Mi a magyar nép választjuk őket. Kaszákkal vagy fülkékkel felfegyverkezve, mindegy. Zsák a foltját.

Mészáros Laci 2015.03.16. 11:41:52

@tcom:

"Miközben a kórházakban gyógyszerre, fájdalomcsillapítókra nincs pénz"

LÉLEGEZTETŐGÉPEKRE!

Csak tiszta forrásból.

Irgum76 2015.03.16. 12:01:55

bazzki
most nézem a sokat emlegetett díszlet születése műsort
nem hiszem el, hogy ezt a "basszunk oda három lila kört nekik" című szarságot neves, rutinos brit tervezők alkották

ö...mikó? 2015.03.16. 16:25:07

@dyz: Ne hagyjuk a kommunistázást, mert ízig-vérig az vagy, barátom. Illetve nem vagy a barátom, mert nem haverkodok büdös ávós férgekkel. Szóval, a lényeg, mielőtt kavarsz itt a műsorok minőségével (ami jórészt szubjektív): KÖZpénz vagy MAGÁNtőke. Érted a különbséget te kommunista féreg?.

rest of boys 2015.03.16. 20:08:44

DIktatúra ott van, ahol nem tudodd elmondani, leírni, hogy diktatúra van.
Illetve el tudod és le tudod, de utána még egyszer már nem...
Ne dobálózzunk a fogalmakkal és főleg ne úgy, hogy saját bőrünkön eddig még soha nem tapasztalrtuk meg, mi is az valójában.
A tévé így ebben a formában ultragáz, de attól még távol áll ez az ország a diktatúrától.
Ne próbáljuk jóllakottan, jólétünk pocsolyájában üldögélve rinyálgatni és zsonglőrözni a szavakkal, hanem nézzük meg, más, hogyan él.

Gunsmoke 2015.03.16. 21:03:49

Igazán beletolhattak volna 160 milliárdot is, hogy tényleg minden pöpec legyen. Ja, amúgy melyik csatornáról van szó?!!!

ibolya100 2015.03.16. 21:17:33

A köztévét nem szídni kell, hanem egyszerűen meg kell szüntetni és akkor mindenki jól jár.
A legjobban a nézők, mert nem kellene ezeket a színvonaltalan csatornákat nézni, aztán meg a költségvetés, mert nem dobna ki az ablakon nyolcvan milliárdot.

cukkmukk 2015.03.17. 07:53:25

@Mészáros Laci: Butaságot beszélsz. Ezek az adónkból élnek, tehát akkor is fizeted őket, ha az életben nem kapcsolsz oda. De hát ezt te is tudod, nem értem, hogy akkor minek terelsz....

Mészáros Laci 2015.03.17. 09:06:59

@cukkmukk:

És? gondolod olcsóbban kapom meg a persilt, ha nem nézek rtl-t?

cukkmukk 2015.03.18. 09:30:59

@Mészáros Laci: Ne találd már ki, hogy mindegy, hogy az adódból a költségvetés közszolgálat címén kormánypropagandát ad-e, vagy egy kereskedelmi csatorna a reklámbevételeiből csinál bármit... Egyébként pedig persilt venni nem kötelező, adót fizetni meg igen.

cukkmukk 2015.03.18. 09:31:39

javítva: "költségvetésen keresztül"

Mészáros Laci 2015.03.18. 10:20:09

@cukkmukk:

"Ne találd már ki, hogy mindegy" - ha elolvasnád, amire válaszolsz: ezt mondtam én is.

"persilt venni nem kötelező" - ne várd el tőlem, hogy azért nézzek tévéreklámokat, hogy gondos utánajárással kikeressem azt a párat, amit nem reklámoznak.

cukkmukk 2015.03.19. 08:45:55

@Mészáros Laci: bla-bla-bla... Feleslegesen maszatolsz.

Mészáros Laci 2015.03.19. 08:51:36

@cukkmukk:

te tényleg nem érted, amire válaszolsz :))))))
süti beállítások módosítása