Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Visszafigyeljük az MTV Híradóját!

2014. november 10. 09:02 sixx 87 komment

Screen Shot 2014-11-10 at 8.22.07.png

Én kicsit elszégyelltem magam, amikor az MTV-ról szombat este kiderült, hogy katalógust vezet az online sajtó vélt vagy valós elkúrásairól, és percre pontosan kijegyzetelik a hírportálok hírfolyamát. Azért szégyenkeztem, mert ez nem nekünk jutott eszünkbe, márminthogy a köztévében látható hírműsorokat kiadjuk egy szerencsétlen gyakornoknak, jegyzeteld ki Dávid, de el ne kúrd, timecode is legyen hozzá! Bár, ha jobban belegondolunk, ha arra van pénzü(n)k, hogy egy Skoff Elza című sértett hisztiblogot futtassanak, akkor miért pont ne arra ne lenne, hogy figyeljék, ki, mikor, mit mond, és kellőképpen lelkes-e, amikor egy hitelminősítő intézet az "isten ments, hogy ide befektessen, ellopják a pénzét az utolsó fillérig" kategóriából a "csak azt olyan pénzt hozza ide, amire amúgy is keresztet vetett"-be sorolja az országot. Mint annak idején a hangulatfelelősök az átkosban.

Rászántam magam, és megnéztem három Híradót, hogy kiderüljön, ők hogy állnak az objektív, megfelelően súlyozott tájékoztatással. Nos, a tegnap este fél nyolcas "nagy" hírműsort és a ma reggel 6 órai, 15 perces, illetve a hétkor leadott nyúlfarknyi Híradót elnézve az MTV-nél vagy inkompetens szerkesztők dolgoznak, vagy szerintük az, hogy a NAV-elnökének lemondását tízezren követelték tegnap este az nem olyan fontos, mint mondjuk az, hogy Orbán Viktor a Die Weltnek adott interjút, vagy az, hogy két magyar katona az amerikaiakhoz ment továbbképzésre (szerencsére őket még beengedték), bár ez utóbbi kicsit megkavart ideológiailag, mert hát mi a keletei nyitás és az illiberalizmus jegyében keserűen kikacagjuk az amerikaiakat - nem Moszkvába kellene küldeni ezeket a fiúkat?

Tételesen:

Vasárnap este 19:30
- A headline-ban (a fő hírek összefoglalója a műsor elején) egy szó sem esik a tüntetésről.
- A devizahitelesekkel kezdünk, egyöntetű siker.
- Berlinben nagy népünnepély volt a Fal ledöntésének 25. évfordulóján.
- Orbán interjút adott a Die Weltnek, keményen odaszólt, ahogy köll, de egy kromplilevesezés igazán belefért volna még. 
- Megismételt választások, Ózdon megint a Jobbik nyert.  
- A 21. percben odakapcsolnak a tüntetésre, amit kizárólag NAV- és főleg Vida Ildikó-ellenes megmozdulásként emlegetnek, arról egy szó sem esik, hogy a kormány távozását követelik és Orbán Viktor lemondását. Egy-másfél perces a szegmens. 

Hétfő reggel 06:00
- A headline-ban továbbra sincs semmi.
- Deviza.
- Választás.
- Annyi az Együtt PM-nek.
- Berlin.
- Radnóti-évforduló.
- Magyar katonák amerikai továbbképzése.
- A legvégén beharangozták a Ma Reggel című műsorukat, amiben lesz egy kutya, aki a természetvédőket segíti
- A tüntetésről egy szó sem esik, azaz a reggel munkába induló, és köztévéről tájékozódó polgárok azt hihetik, nem is volt.

Hétfő reggel 07:00
- Az ötperces Híradóban kb. 26 másodperc jutott a tüntetésnek a műsor végén, előtte deviza, választás, együtt pm volt műsoron.

És a végére még egy apróság: egy objektív HÍRműsorban véleményt mondani az sokkal súlyosabb szakmai vétség, mint bazdmegolni adáson kívül, de bekapcsolt mikrofon mellett. Utóbbiért kirúgás jár, előbbiért semmi. Bravó.  

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leadfoot 2014.11.10. 09:39:08

Bárkinek, aki nem elvakult Fidesz-hívő, úgyis világos, miről szól az egész Híradó. Aki meg elvakult Fidesz-hívő, annak úgyis mindegy.

És nem csak a mérhető, számszerűsíthető dolgokról van szó. Hiszen ismerjük pl. azt a magyarázkodást, hogy az áprilisi választások előtt (percben kifejezve) pont ugyanannyit foglalkoztak az ellenzékkel, mint a kormánypárttal.

Ybl 2014.11.10. 09:48:22

A 7vége legfontosabb eseménye, hogy a mszp-dk 3,4%-ot ért el Ózdon. Ehhez képest itt Budapesten tüntetgetnek az "ország nevében". Hagyjuk már ezt a műfelháborodást.

jazzcool 2014.11.10. 09:53:21

ma már csak egysejtűek nézik a köz(fidesz)tévét.

Asidotus 2014.11.10. 10:03:13

@jazzcool:
de mindannyian fizetjük, te is, én is, mindenki, aki adót fizet.
Ezért nem mindegy, mi folyik ott.

bivalybasznád 2014.11.10. 10:03:50

mert a tüntetésnek nem volt Kossuth-díja.

mérlegel 2014.11.10. 10:06:23

és mert nincs bőr az arcukon, s tükrük sincs amibe néha belenézhetnének...

Tejmészáros 2014.11.10. 10:08:19

A deviza-történet az miért siker? Ha piaci alapon forintosítanak, akkor miért kell forintosítani?

jazzcool 2014.11.10. 10:12:11

@Nűnű: igazad van, de jelenleg esélyét sem látom annak, hogy normális hírműsorokat készítsenek. több mint 4 éve nem nézem, illetve közfideszrádiót sem hallgatok. ennél többet most sajna nem tudok tenni.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.11.10. 10:16:25

most a hírtvben se volt olyan fontos a hír, a vasárnap este 9es híradóban csak a 3. hír volt, előtte rogánt éltették, meg még valami hasonlóan fontos volt.

qtyasorsu 2014.11.10. 10:30:10

Ezekben a hírolvasókban vagy szerkesztőkben meg még tököm tudja kikben,nincs semmi szégyenérzet amiatt amit közszolgálat néven le akarnak nyomni a torkunkon? Vagy van az a pénz? Vagy ennyire hívők lennének?

Flejsmen 2014.11.10. 10:33:00

@Rock me Gromov:
Az nekik mindegy. A lényeg, hogy majd el tudják mondani, hogy ők igenis tettek a hitelesek ügyében. (Egy nagy semmit!)

2014.11.10. 10:33:11

A sokat szidott NAPKELTE nem volt ennyire részlehajló, csak a szépet, ne zavarjuk meg az emberek fejecskéjét, mint most a köztv, amelyik kb. a 80-as évek elejinek felel meg. Kádár népe, most a fidesz népe lett? Lassan írni kell Obamának működtessen egy újabb SZER-t, csak SZETV-t.

Virág et. 2014.11.10. 10:34:26

@Ybl: Az ózdi választás legfontosabb eredménye, hogy az egyik ellenzéki párt mennyire veszített? Ha már Ózd, akkor nem az a fontosabb, hogy a másik ellenzéki párt, a Jobbik 2/3-al nyert? Te melyik bolygón élsz?

És akkor arról nem is beszélek, hogy ez egy 30 ezres kisváros helyi választási eredménye volt, míg a NAV-elnök botránya egy országos hatáskörű szerv botránya, ami a kormányt is érinti. Mivel hogy hazudtak.

Leadfoot 2014.11.10. 10:36:25

@Ybl: Gratulálunk! Ön megnyerte a Németh Balázs életműdíjat!

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.10. 10:37:40

"a NAV-elnökének lemondását tízezren követelték tegnap este "

1. Nem voltak tízezren.

2. A nap híre egyébként se ez volt, hanem az, hogy szétrobbant az Összefogás zászlóshajója, az Együtt-PM. Persze a mocskosfidesz ezt a hírt is eltitkolta a pártszócsövében a dolgozó nép elől :DDDDD

falomb 2014.11.10. 10:38:07

@qtyasorsu: ők jó példák arra, hogy minden korban vannak megvásárolható emberek, akik a pénzért mindenre hajlandóak. Még azt is el tudom képzelni, hogy magukban esetleg kicsit szégyenkeznek, de annyira azért nem, hogy a pénzről lemondjanak. Ha a gerinc és a pénz között kell választani, akkor mindig lesznek olyanok, akik a pénzt választják.

Talán még meg is ideologizálják maguknak, hogy ha tiltakoznának, akkor csak kirúgatnák magukat, ezért inkább maradnak, lenyelve azt, amit a szakma és az értelmesebb nézők gondolnak róluk, és felvéve a nem kevés fizetést.

Leadfoot 2014.11.10. 10:38:46

@qtyasorsu: Szerintem látszik rajtuk, hogy büszkén, élvezettel olvassák a híreket.

falomb 2014.11.10. 10:39:34

@polyvinyl: a fidesz a neki tetsző híreket nem titkolja el, ez nem meglepő, csak a neki kínosakat hallgatja agyon

falomb 2014.11.10. 10:43:33

Stumpfra lehet mondani, hogy egy normális jobboldali. Ő támogatja a kormányt, de van egy olyan határ, aminek az átlépése már neki is sok, és szóváteszi. Ez hiányzik a jobbos megmondóemberek többségéből, hogy a kormány támogatása nem azt jelenti, hogy minden húzáshoz szó nélkül, kritikátlanul asszisztálni kell:

hvg.hu/velemeny/20141110_A_Heti_Valaszos_Stumpf_is_kiakadt_az_M1_h?s=hk

trendo+ 2014.11.10. 10:56:49

Hol vannak azok a régi szép idők, mikor az egyszeri sajtómunkás, akit eltorzított hírek, vagy nettó hazugságok közreadására kényszerített főnöke, az aktuális pártkomisszár, még a tárgyilagos, objektív BBC-ről álmodozott?
A közelmúlt legszebb csúsztatásgyűjteménye az volt, mikor a Magyar Nemzet Vida interjújából is csak úgy volt képes idézni a köztévé, hogy az iskolapéldája volt a ferdítésnek, a tartalom meghamisításának! Persze úgy, hogy a kiragadott idézetek változatlanok voltak, "csak" éppen úgy voltak új szövegkörnyezetükbe beillesztve, hogy mondanivalójuk, "üzenetük" jelentette az eredeti ellenkezőjét!
Pedig, ugyebár, a Magyar Nemzetet sem az a kimondottan komcsi újság...

cleanwater 2014.11.10. 10:57:15

Kerényit a Hiradó élére!Ő majd rendet csinál.Még télen is nyilni fog a pitypang!/Meg a bicskánk a zsebünkben, ha eddig nem nyilt volna./

Virág et. 2014.11.10. 10:57:51

@polyvinyl: Várj csak, tehát a nap híre szerinte nem az, hogy sokezren (nem megyek bele a számmisztikába, meghagyom neked meg a birkamenetnek) tüntetnek a NAV-elnök és nem mellesleg a kormány menesztéséért - ráadásul más városokban is vannak-lesznek megmozdulások, hanem hogy a választásokon 4-5. helyet elért pártszövetség két pártja a választásokra létrejött szövetséget felbontja és külön dolgozik tovább, tehát a pártok nem szűnnek meg. Ez fontos hír, mivel 4 évig nem lesz semmilyen választás, tehát sok értelme lett volna egy választási pártszövetséget fenntartani. Ráadásul ez teljesen kizárja, hogy 2018-ban újra szövetkezzenek a választások előtt .. mert, miért is?

high up! 2014.11.10. 11:00:34

Két dologtól fosnak a diktátorok mindenhol:

- a tömegtől
- a liberalizmustól (na most az a hülye, aki most a szadeszes ultarlibsikre gondol és nem arra a libaralizmusra, ami által Orbaneszku 1989-től berakhatta a lábát a nyilvánosságba)

Na szóval a nép oldaláról a tömeg lassan de biztosan megvan. A másik (nemzet ellenes) fidesz oldalról a liberalizmus ócsárolása és ledarálása van meg.

A képlet tehát világos: ez bizony most már OSZTÁLYHARC, harc a diktátor és nyaloncai ellen.

Amúgy a törenelem azt mutatja, hogy ezek az "eszku" névvégződésü diktátorok sose úgy végezték ahogy eltevezték. Ceaucescu is a hideg földön végezte, nem pedig az összelopott haciendáiban boldog végelgyengülésben.
Rossz előjel ez Orbaneszku számára.
Meg az is, hogy Sztálineszku még bele is őrült ahogy egyre jobban kapaszkodott a hatalmába, miközben már maga se hitte el a saját hazugagait az ország hatalmas sikereiről és a nép egyre nagyobb jólétéről.

FOLYTASSUK!

Fehérlapos 2014.11.10. 11:01:17

A Kossuth rádióban 6-tól 6-35-ig két hírblokk is volt, a tüntetésről egy szó sem hangzott el. Szerintem később sem.

hintalo 2014.11.10. 11:05:39

Ha így halad, ez a székház sem ússza meg...

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.10. 11:11:26

@high up!:

"Na szóval a nép oldaláról a tömeg lassan de biztosan megvan. "

Szerinted ha most vasárnap lennének választások, a balos hisztipártok hány százalékot szereznének?

A népről akadjatok le, a saját, maroknyi szavazóbázisotok nevében beszéljetek.

A nép ez évben már háromszor megmutatta, hogy nem kér belőletek.

2014.11.10. 11:12:50

@polyvinyl:
Most pont magadnak mondasz ellent!! :D Két jelentéktelen gittegylet mit csinál, azt be merik bemondani, de legyen csak ötezer ember, attól meg beszart a kormány? :D Ugye jól gondolom?

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.11.10. 11:13:18

@Virág et.: Az ózdi választás eredménye az, hogy kiderült melyik a komolyan vehető ellenzéki párt.

Acsabi44 2014.11.10. 11:13:59

@Rock me Gromov: Hát mert egyrészt buták az emberek, a frank az valami külföldi cucc, az gyanús. Svájciak az nyugat, hanyatló ateisták mind. Biztos drogosok is. Ellenben a forint az magyar, az a mienk. Az csak jobb lehet. Orbánviktorunk megment minket a buzilobbis svájcifranktól.

Másrészt meg mert ha tovább gyengül a forint (aka erősödik a frank), akkor mehet az a hitel még feljebb is.

1349973572759 2014.11.10. 11:14:32

Az a lényeg, hogy béke legyen, és ebbe nem fér bele az ilyen ijesztgetése a nemzet állampolgárainak, különben is ezek olyan emberek, akik nem értenek egyet a dicső magyar katolikus üdvözülés és annak felszentelt államférfijának eszmei géniuszával.

Nem békemenet kell, hanem békeimádság Orbán Viktorért az összes templomban, és sokkal nagyobb támogatás a katolikus egyháznak. Mária országa vagyunk.

csak egy néző 2014.11.10. 11:22:41

Fábrik úr show müsora a kanyarban sincs a 60-70-es éveket idéző M1 fidióta hiradóhoz képest. Egy pár példa.
A szóra sem érdemes riporterkét a kis mappájával (már majdnem mindegyiknek van) kihajtják valahol a keleti végeken egy újonnan átadott ma még sehova sem vezető abszolute korom sötét kihalt új autópálya szakaszra, ahonnan lelkesen tudósít arról, hogy derék kormányunk újabb sikert ért el.
A másik szintén sehol sem jegyzett tudósítócskát kiküldik este, sötétben a Kossuth térre, olyan felkomffal, hogy egymás sarkát tapossák a turisták a téren, erre mit lt a derék NER társ, egy fia ember sincs a közelében.
A harmadik tudósító a Béla a kis mappájával belemondja a kamerába, hogy biza budán is tolonganak a turisták. Erre mit lát a magyar pógár? Béluskánk a felső rakparton a korlát elött, háttal a Parlamentnek tudósít és ember nincs a közelében.
Arra viszont tökéletes ez a fos hiradó, hogy az ember néha egy jót röhögjön a szervilitás ilyen magas fokon történő űzésén.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.11.10. 11:23:22

@Acsabi44: Várj! Svájc nem Eu-tag és nekünk ugye az Eu az Isten, és "Eu-n kívül nincs élet" stbstb.

1349973572759 2014.11.10. 11:30:07

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: Te milyen jól látod a dolgokat, gondolom te is fideszes vagy és ezzel egyet kell érteni, ahogyan te is látod a dolgokat, mert nem gondolkodni kell, hanem hinni!

1349973572759 2014.11.10. 11:38:56

Azután miniszterelnök úr még jobban meghatározza az igazi híreket, amely legyőzi a világot. Nagyon jól ismeri ezt a rettentőnyomorúságot, amelybe ez a világ és benne mi magunk bele vagyunk ragadva. Nagyon jól tudja, hogy a bűnnek és a halálnak a mérge mennyire beleette magát a világ testébe, és mennyire átjárta már annak minden szövetét, porcikáját. Éppen ezért nem azt állítja, hogy akármilyen hit jelenti a győzelmet, hanem azt mondja, hogy a mi hitünk!

Csak a Fidesz. Csak

oszt jónapot 2014.11.10. 11:49:30

@maxval a bircaman: "Nem békemenet kell, hanem békeimádság Orbán Viktorért az összes templomban, és sokkal nagyobb támogatás a katolikus egyháznak. Mária országa vagyunk. "
Igazad van, én már szervezem az imakommandót. Csak még nem tudom, hogy Júdea Népi Front Öngyilkos Alakulata, vagy Júdeai Népfront Öngyilkos alakulata legyen a neve.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.11.10. 11:52:19

Kurva magyar politikusok kurva magyar tévéje.

Andy73 2014.11.10. 12:03:41

1) Mindenki tudja, hogy a köztévé kormánypárti. Mindig is az volt, a baloldali kormányok idején is - csak akkor az a baloldalt nem zavarta. Akkor a jobboldaliak bosszankodtak, ha mertek - ugye tudjuk, sixx, az a fekete autó.

2) A híradó beszámolt a tüntetésről, a problémád tehát csak az, hogy nem ez volt a vezető hír. Az, hogy egy hír kinek mennyire fontos, szubjektív. A baloldalnak és főleg a tüntetőknek nyilván ez a legfontosabb hír, de a többségnek egyáltalán nem biztos, hogy ez fontosabb, mint például a berlini fal leomlásának 25. évfordulója. Voltak az előző ciklusban is baloldali tüntetések szép számmal, amelyekről a média is beszámolt. A választásokon aztán megint fölényesen nyert a Fidesz, az ötpárti baloldali összefogásra meg alig szavaztak többen mint a Jobbikra.

high up! 2014.11.10. 12:04:14

@polyvinyl: "Szerinted ha most vasárnap lennének választások, a balos hisztipártok hány százalékot szereznének?"

Okostóni, ki a lófaxot érdekelnek a megélhetési parlamenti pártok?? Talán ők vonulnak az utcán????

Itt az orrod előtt most új mozgalom alakul, amelynek a lényege az, hogy ez eddig rezsicsökkentéssel meg Orbaneszkui hordószónoklatokkal megtévesztett Átlaghgülyemagyarnak leesik ugyanúgy a tantusz, mint 1989-ben. És ebből az új mozgalomból jöhet egy új párt (vagy pártok), amelyik elszívja az eddig jobb híján a fideszhez csapódott 1-1,5 milliónyi választót.

Szánalmaskám, jobb ha beletörődsz a ténybe, hogy a fidióta maffia bandának is csak időlegesen vannak szavazói, de nem örökre! Az idő eljött arra, hogy ezt a maffia konglomerátumot az 1-1,5 milliónyi, orránál fogva vezethető szavazó ugyanúgy elhagyja, mint a ahogy a ballibsi pártokat elhagyta 2010-ben.

És akkor a fidióta maffia banda az elszámoltatás elől csak Moszkvába menekülhet. Vagy Azerbajdzsánba. Titeket, hasznos hülye fidióta fundamentalistákat viszont hátragynak. Mert majd hülyék lennének titeket is menteni.

FOLYTASSUK!

v2peti 2014.11.10. 12:06:12

@Rock me Gromov: Azért mert a bankok voltak kedvesek a ca. másfélszeresére emelkedett svájci frank árfolyam helyett a korábbi törlesztőrészletek több, mint a kétszeresét számolni, holott a kamat svájcban lefelé ment. A másfélszeres és a kétszeres közti különbözet a bankok pofátlan haszna, amit mindenféle szánalmas módon próbálnak meg megmagyarázni.

2014.11.10. 12:09:36

Az a szégyen, hogy mindez közpénzből történik... valahogyan az MTV-s vezetőket is számon kellene kérni mert amit tesznek az az ország megkárosítása. Ok, hogy mindenki szubjektív de azért jobban illik törekedni más pénzéből.

high up! 2014.11.10. 12:09:38

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: " Az ózdi választás eredménye az, hogy kiderült melyik a komolyan vehető ellenzéki párt."

Bruhaha, a Fosabbik teljes vezetőségét Moszkvában képezték ki, Vonával ez élen.
A Fosabbik a Moszkvát imádó fidesz ifjúsági tagozata.
Aki Fosabbikat kéri, az csak a fidesznek a nemzet újraszovjetizálási politikáját kapja meg.

FOLYTASSUK?

2014.11.10. 12:12:16

@Andy73: " A baloldalnak és főleg a tüntetőknek nyilván ez a legfontosabb hír, de a többségnek egyáltalán nem biztos, hogy ez fontosabb, mint például a berlini fal leomlásának 25. évfordulója."
téged fizetnek, hogy ekkora hülyeségeket írj? nem 100 emberes esemény volt, nem hiszem, hogy egy történelmi megemlékezés fontosabb az aktuálpolitikánál.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.11.10. 12:12:25

@high up!: "Talán ők vonulnak az utcán?" Igen. Ráadásul ők is szervezték.
Te pedig addig fogod tolni az átlaghülyézést, amíg vissza nem kerül a ballib söpredék a hatalomba, azaz még jó sokáig. De abba ne hagyd, engem kifejezetten szórakoztat, le lehet mérni belőle a mélydemokraták színvonalát.

Netuddki. 2014.11.10. 12:20:46

Eláruljam a megfejtést? Az mtv szerkesztői szobájában szemezgetik a zonlány médiát:

- Bammeg! Ezt is lehozta az Index!
- Bammeg! Ezt is lehozta az Index!
...
- Bammeg! Ezt is lehozta az Index!
- Te! A pandák születését is lehozta valaki?
- Azt nem találom sehol.
- Úgy látszik az esti hírekbe nekünk már megint csak a pandák jutnak...

1349973572759 2014.11.10. 12:21:09

Orbán Viktort is a baráti Moszkvából irányítják, mi ezzel a baj? Különben is Brüsszel az új Moszkva!

Mit akartok, nyugati módon élni? Hanyatlani?

Andy73 2014.11.10. 12:25:31

@randomgenerator: Ha aktuálpolitikát akarsz, akkor a devizahitelesek forintosítása is sokkal több embert érint, joggal került a vezető hírek közé.
Azért a berlini fal leomlása - és annak a negyedszázados évfordulója - is fontos, ha az nincs, még mindig itt állomásoznának a szovjet katonák, és mi sem vitatkozhatnánk szabadon. Szeptember elsején is mindig a második világháború évfordulója az egyik vezető hír.

Norberto2 2014.11.10. 12:29:43

Nem is tudom mit várunk? Este kirohan Németh Balázs reggel a kolléganője elhallgatja a történteket! A probléma az, hogy míg a hírportálok saját magukat tartják el, addig ezen "szakembereket" mi fizetjük! Szerintem nem is rosszul. Itt élünk, és ezek még bőven maradnak!

Andy73 2014.11.10. 12:34:04

A jobbikosoknak meg nyilván az ózdi siker a legfontosabb hír, de az sem volt vezető hír a híradóban. A baloldalnak legalább van saját TV csatornája (nézheted az ATV híradóját is), de a Jobbiknak egyelőre még az sincs.
Vezető hír egy csatornán csak általában csak 3 lehet, ebbe az összes kis párt matematikailag sem fér bele.

1349973572759 2014.11.10. 12:35:14

Régen az emberek nem a hírekkel törődtek, hanem templomba jártak, az jobb is volt. Támogatni kellene egy új katolikus adót, és azt sugározni a királyi TV-k helyett.

1349973572759 2014.11.10. 12:37:30

Mi szükség van a nyugati életre?
Hanyatlik az egész már nagyon nagyon régóta.

Túrós (törölt) 2014.11.10. 12:38:43

@I_Isti: ne figyelj rá, kurvasok ideje van marhaságokat kitalálni, beszélni.

Andy73 2014.11.10. 12:41:47

@high up!: Elég naiv elképzelés. A nyugati, parlamenti demokráciákban pártok vetélkednek egymással a parlamentbe jutásért és a kormányzásért. Persze alakíthattok új pártot, ahogy a PM és az Együtt is elindult néhány éve, de a választási kudarc után éppen mára maradtak teljesen egyedül.

I_Isti 2014.11.10. 12:47:44

@maxval a bircaman: ja, marx is, meg lenyin elvtárs is ezt mondta... mi meg hallgathattuk nézhettük az m1-en évtizedeken keresztül ezt a "hanyatló nyugat" esti mesét...

Piimpa 2014.11.10. 12:56:31

@polyvinyl: melyik népről? az oroszról? amelyiknek a faszát szopod olyan lelkesen? te kommunista csökevény! TAKARODJ VISSZA OROSZORSZÁGBA, NE ÁRULD AZ ÉN HAZÁM!

fepe 2014.11.10. 13:00:47

@Ybl: Ez mondjuk telitalálat...

rarrarrarrar 2014.11.10. 13:04:29

Az a gáz, hogy Varga sem érti, hogy normális államban akkor is fel kell függeszteni a NAV elnököt ha nem csinált semmit, mert az adóból él az ország, és ha ezen a szinten nincs bizalom akkor semmi nem fog menni. Hogy mi a baja az amerikaiaknak vele az legyen a magánügye, de amíg ezt nem tisztázza ne rontsa a közbizalmat. Mert ha azt vélik a zemberek, hogy láthatólag ő megteheti mert felülről megvédik, akkor ki a faxom fog itt rendesen adózni.

magyaridióta · http://magyaridiot.blog.hu 2014.11.10. 13:10:28

@maxval a bircaman: én szoktam hallgatni a Katolikus Rádiót (is). a múltkor volt egy riport egy egykori orszlányi bányásszal, na az például érdekes volt.

magyaridióta · http://magyaridiot.blog.hu 2014.11.10. 13:11:23

@rarrarrarrar: miért, azokat leszámítva, akiknek úgy vonják az adót a munkabérből, ki adózik MOST rendesen?

high up! 2014.11.10. 13:30:37

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: "Te pedig addig fogod tolni az átlaghülyézést, amíg vissza nem kerül a ballib söpredék a hatalomba"

Okostóni, a nemzet ellenes, totális hazugsággyár fideszkomcsi bagázs még a ballib söpredéknél is söpredékebb!
Ezt eddig is érezte az Átlaghülyemagyar, csak még nem fogta fel. Ez idáig.
A tüntetések, ha jól csinálja a 40 mínusz generáció, majd rádöbbenti az Átlaghülyamygart, hogy Orbaneszku is ugyanúgy átkúrta, mint gurtcsány.
Onnantól pedig már csak a Moszkvába való menekülés marad a fidesznek.

FOLYTASSUK!

micsoda? 2014.11.10. 13:31:47

Nagyon semmitmondó reagálás a tüntetésre, ezzel egyetértek. Óriási tömeget megmozdított. Ami feltűnt, hogy semmi rendzavarás. Ezen azért érdemes elgondolkodni. Ennyire megváltoztak a Budapestiek? Nem hiszem.

micsoda? 2014.11.10. 13:39:52

Bezzeg a péntek reggeli Orbán Viktórral készült rádió riportból, minimum 2 napig, a vezető hírekben vissza hallgathatom.

high up! 2014.11.10. 13:41:40

@Andy73:

A ballibsi oldal már 2009-ben meghalt. Csak jelezném, hogy amikor az Index 2010/2011-ben intenzíven tette itt Greczy blogját közkinccsé, akokr én rendre beírtam neki, hogy ne rugózzon a lejáratódott bandájával, mert a DK 2014-ben kihal, a maszop meg majd 2018-ban.
Csak azért tévedtem, mert a hülye Nyeszlettházi Attis a végén bevitte a DK-t a parlamentbe.

De nem ez a lényeg, hanem az, hogy a ballibsi pártoknak, Összefosásaiknak vége, nincsenek szavazóik (50 év alatt egyetlen egy szavazójuk sincs).
Ezért a 40 mínuszos generációnak óriási ziccere van a saját, GENERÁCIÓS pártjának a megalapítására.
Ha mégértik, hogy a tüntetés egy mozgalom, aminek a lényege az új vezérek és párt(ok) megjelenése a tömeg előtt, akkor Orbaneszku rendszere de facto 2015-ben összeomlott, de jure legkésőbb 2018-ban.

Ha viszont csak tüntetgetnek, meg várnak valamelyik parlamenti (megélhetési) pártra, akkor Orbaneszku újabb ciklust fog nyerni.

FOLYTASSUK!

Marc Forgeron 2014.11.10. 13:47:20

Akkor ma reggel Sixx-szel egyutt tizen neztek a Hiradot. Ugyan mar, kit erdekel, hogy ez a szar mirol szamol be? Tudomasom szerint mar a megrogzott Orban hivok sem nezik, oket sem lehet ENNYIRE hulyenek venni!

kkovacs069 2014.11.10. 13:48:18

Én régen szerettem az mtv híradót, de amióta csak a "jó" hirek vannak rajta, pluszba tudom, hogy az Áder alig egy éve végzett fiát most vették fel a hiradóhoz szinte nulla szakmai tudással ellenben jó fizetéssel szerkesztőnek...na, azóta egyáltalán nem nézem!!!

csak egy néző 2014.11.10. 14:07:30

"Vida Ildikó a követség ajtajában elkapta az amerikai ügyvivőt"

"A NAV elnöke előzetes értesítés nélkül, jogi képviselője, Futó Barnabás kísértében hétfőn délelőtt betoppant az Egyesült Államok diplomáciai kirendeltségére."

Nem kis összegben mernék fogadni, hogy ez a hír lesz az M1 fidesz híradóban a fő ügy.

444.hu/2014/11/10/az-amerikai-nagykovetsegen-folytatta-onmaga-kivizsgalasanak-szinjatekat-vida-ildiko/

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2014.11.10. 14:08:17

@polyvinyl: A nép nem kér egyik pártból sem a Fideszből sem másokból. Unalmas már a választási kvázi győzelemmel jönni.

Az hatalmas fegyvertény, hogy az ország választóinak 20% a Fideszre szavazott anno és akkor. Most nem lenne ennyi, nézd csak meg Ózdot ott is milyen jól megerősödött a Fidesz, még a "választási mutyizás" is csak egy satnya 1/3 volt elég.

Mert a nagy 2/3 az a elment választók 2/3, akik ha visszaosztjuk kihozzák az összes választóra nézve a 20%-ot. Tehát a nagy kormánytöbbség 20%.

Nyert egy választást a Fidesz, de a választók 2/3 elutasítja a Fideszt, csak lusta volt megemelni a pici popóját. Persze igaz az is, hogy ez a valódi 2/3 elutasítja Gy. Ferencet és levitézlett csapatát is. Sőt elutasítja a Jobbikot és az LMP-t is. De ha végre talál egy pártot, vagy csinál egyet akkor a Fidesz és baráti köre (Mszp, stb...) mehet havat lapátolni, mert parlamentbe se jutnak majd. Vélhetően egy olyan párt lenne elfogadható ami kellően rendcsinálás párti mint a jobbik, de nem szélsőségesen radikális. Azaz mondjuk például csak a politikai elitet (meg a ragadvány korrupt vállalkozókat) szeretné karóba húzni, de azt mondjuk nyilvánosan.

Peterpapo 2014.11.10. 14:26:05

@polyvinyl:

Szerintem a 27 százalékotokkal te is csöndesebb lehetnél ám. Abban igazad van, hogy az ellenzéki pártokra szavazók nem a nép, de a 27 százalék sem az.

Gyorgy Nagy 2014.11.10. 14:55:34

A közszolgálati telivan TEHETSÉGTELEN MEGÉLHETÉSI HIR ELHALGATÓ,HIRHAMISITÓ SEGGNYALÓ KISTILÜ BUZERÁNSOKKAL! Ki nézi mèg ezt a SZAR-tvt? Mamàr az RTL a NYERŐ!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.10. 15:08:02

Egyáltalán nem mindegy, mit mond vagy nem mond a köztévé. A nyuggerek ezt nézik, aztán szavaznak.

high up! 2014.11.10. 15:58:22

@atpijkamo:

A nyuggerek 90%-a szellemi traumás. Vagy a komcsiktól, akik ellopták az életét, vagy az (egykori) demokratikus ellenzéktől, akik megtámadták az ő szeretett Pártjukat.
Ezért teljesen felesleges a nyuggerekre pazarolni az időt. Ezek akkor se fognak másra szavazni, ha a szeretett vezérük saját kezüleg irányítja rájuk az Aurora ágyúit.

A szavazói célcsoport a 60 mínusz generáció, azon belül különösen a 40 mínust genéráció. A 40 mínusz generációnak nincs életfogytiglani traumája, ergo röghöz kötöttsége egyik maffia párthoz (fidesz, maszop) sem.

Ennek a generációnak rá kell jönnie, hogy maguknak kell megvédeniük saját magukat minden jelenlegi parlamenti párt ellenében.

Ha megalapítják önmaguk néppártját, akkor van esélyük a hatalom átvételére, ha viszont nem, és/vagy valamelyik parlamenti párttal kokettálnak, akkor vége a lehetőségeiknek.

Mert az különösen röhejes, hogy a nép elmegy tüntetni, a parlamentben meg a halom megélhetési ellenzéki párt arra spekulál, hogy majd ők nyúlják le ennek a mozgalomnak a hozadékát.

Ezért tüntetne a nép a nagyhidegben? A megélhetési politikusok vetésforgójáért?

FOLYTASSUK!

Andy73 2014.11.10. 17:04:30

@high up!: Én nem látom annyira széleskörűnek ezeket a tüntetéseket. Új pártot természetesen bárki bármikor alapíthat, de már így is elég sok van. Vida Ildikó már valóban elég kínos a kormánynak és a Fidesznek is. Ha őt kivonják a forgalomból, hamarosan leülnek ezek a dolgok - most teljesen más a helyzet, mint Öszöd után.

Boka1 2014.11.10. 17:28:54

Az a gond, hogy ezek a tüntetők huszonévesek, akiket még nem lehet zsarolni, NaV-ot ráküldeni.

Holden (törölt) 2014.11.10. 17:32:15

@Fehérlapos: Teljesen igazad van, reggel 6-kor ébreszt a rádió, és annyit se mondtak a tízezres tüntetésről a Krónikában, hogy "bikkmakk". A dögunalom Forma-1-re persze volt idő, hogy mekkora kikúrás a dupla pontszám az utolsó futamon (amivel mondjuk egyet is értek). Ez a K. Éva amúgyis is az agyamra megy ezzel az "és persze a születésnaposokat" dumával.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.10. 17:34:23

@high up!: "Ezek akkor se fognak másra szavazni, ha a szeretett vezérük saját kezüleg irányítja rájuk az Aurora ágyúit."

Nincs igazad. A médiának erős befolyásolóképessége van. Persze nem végtelen.

"a nép elmegy tüntetni, a parlamentben meg a halom megélhetési ellenzéki párt arra spekulál, hogy majd ők nyúlják le ennek a mozgalomnak a hozadékát."

+ Ez itt a kulcsmondat.

Titimataifaaaro 2014.11.10. 18:13:13

Ez megint nagyon hiteles volt sixx. Hülyének nézed az olvasókat. Épp múlt szerdán volt itt egy poszt, hogy Vida feltűnésére 23 percet kellet várni a köztévé híradójában, majd részletesen le volt írva hányadik percben mi hangzott el.
Most meg arról hadoválsz, hogy visszafigyelitek, jegyzeteltek, meg miegymás, mintha eddig nem csináltátok volna?
Nem tudok annyit enni, hogy eleget hányjak.

Andy73 2014.11.11. 13:41:59

@kkovacs069: Ez valami álhír kommandó? Ádernek nincs is fia.

csak egy néző 2014.11.11. 13:48:27

@Andy73:
Hogy ne halj meg hülyén.
"Három lány- és egy fiúgyermek édesapja."

hu.m.wikipedia.org/wiki/%C3%81der_J%C3%A1nos

kkovacs069 2014.11.12. 21:48:28

@Andy73: tenyleg ritka nagy gyökér vagy, guglizzal egy kicsit! 24 eves, először a gazdasagi rádiónál volt rövid ideig gyakornok, es most az MTV esti hiradojanal szerkeszto.

Nátán Apfelbaum 2014.11.12. 22:18:44

A posztra elég hamar találtam jelzőt.
A kommentekre egyenlőre nem.
süti beállítások módosítása