Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Az X Factorban kevesebbet énekelnek, mint reklámoznak

2014. szeptember 01. 12:00 sixx 5 komment

1409529777450_wps_44_MANDATORY_BYLINE_TO_READ_.jpg

Kiborult a bili a brit X-Factor évadpremierje után, ugyanis a nézőknek az agyára ment a másfél órás műsor alatt látott sok reklám, amikről úgy érezték, a szokásosnál is több volt belőlük. Pedig nem: pont úgy 21 perc 35 másodpercnyi szárazabb érzés jutott az egészen pontosan 1 óra 25 perc hosszú nyitányra, mint korábban, csak éppen az énekes produkciókból volt valahogy kevesebb: mindössze 15 perc és 22 másodpercnyi.

Mármint abban a műsorban, aminek az a feladata, hogy az Egyesült Királyság legfaszább új énekesét vagy énekegyüttesét megtalálja.

A műsor fennmaradó részében, azaz 48 percen át a szerkesztők a zsűrit mutatták be, videóklipekben vezetteék fel a szegény sorsú előadókat illetve a színfalak mögött vicceskedő műsorvezetővel voltak elfoglalva, azaz mindegy mivel, csak gajdolást ne kelljen mutatni. A nézők a Twitteren és a Facebookon adták ki magukból frusztrációjukat. A műsort vetítő ITV-t persze kurvára nem érdekli a dolog, pedig észbe kaphatnának, mert háborgó nézők között sok akadt, aki a következő heti adást már csak felvételről fogja megnézni - áttekerve a reklámokat.

Jövö héten ráadásul az X Factor a nálunk makacsul saját fejlesztésű műsornak aposztrofált Szombat esti láz eredetije, a Strictly Come Dancing ellen indul a nézőkért, ami eleve igen népszerű esti programnak számít az angoloknál. Az X Factort kitaláló Simon Cowell, aki nem mellesleg a Britain’s Got Talent című tehetségkutatót is kitalálta (ezt az RTL Csillag születik néven fejlesztette saját műsorrá, ugye) nem először kerül bajba a reklámok miatt, legutóbb pont a BGT-t baszogatták a nézők a sok hirdetés miatt. Az ITV álláspontja, hogy másodpercre annyi reklámot adnak műsorait közben, amennyit a brit médiaszabályozás lehetővé tesz.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vittore. 2014.09.01. 13:45:02

Nem nagyon nézem ezeket a műsorokat, csak véletlenszerűen, ha épp szól valahol, viszont én sem értem, mi a francnak kell a sok szar klip, felvezetés, műsorvezetői gyenge poénkodás, stb.

Ráadásul amikor láttam egy-egy műsort, vagy műsorrészt, mindig tök ismeretlen dalokat adtak le. Miért nem lehet leadni egy November rain-t, Queen kismillió dalát, vagy más híresebb dalokat? Ezekért még rendszeres néző is lennék, csak ne a buzis nyávogás menne egész műsor alatt. És akkor még nem is beszéltük több ezer olyan dalról, ami nagyon jó, nagyon ismert, Magyarországon meg nem is hallották (pl Fields of Athenry, As tears go by), ha már az a cél, hogy a közönség ne ismerje őket..

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.09.01. 14:02:48

"Nem nagyon nézem ezeket a műsorokat, csak véletlenszerűen, ha épp szól valahol, viszont én sem értem, mi a francnak kell a sok szar klip, felvezetés, műsorvezetői gyenge poénkodás, stb."

Két okból:
1. ez olcsó (pénzileg is, meg amúgy is :)
2. cirkusz kell az embereknek és emberi sorsok.

Mi az olyan műsorokon/vetélkedőkön nőttünk fel, hogy:
- "János, Harkányból, géplakatos"
- "Kezdhetjük, János? Mennyi 5x12?"
- "60"
- "Helyes. Mennyi 12 harmada?
- "4"
....

Ma eleve csak olyan embert engednek a képernyő elé, aki öt percig arról beszél, hogy hobbija a harántcsíkos gőtepeték párzásának megfigyelése. És aki nem fogja rögtön rávágni a jó választ, hanem morfondírozik rajta, látszik az arcán az erőlködés stb. stb.
Még jobb, ha párosok játszanak, és akkor ők összevesznek a feleleten, anyázzák egymást stb.
Ezzel megy el az idő, nem a kérdés/válaszokkal.

Darth Revan 2014.09.01. 14:22:03

Tegnap a holland tv-n neztem egy marha jo enekes-tancos musort (misical sing-along), egy perc reklam sem volt benne.
Mondjuk lehet, hogy ez allami tv (NPO 1)

skaven 2014.09.05. 16:09:32

hat ha catch-up tv-n nezed, akkor nem igen lehet attekerni a reklamokat. marpedig az emberek nagy resze igy nyomja, nem pedig felvetelrol. szoval mindenkepp szivas.
a legelso felvezeto musor amiben bereklamoztak hogy SC visszater meg egesz jo volt, bar mar ott is unalmas volt a tulzasba vitt reklam.
süti beállítások módosítása