Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Kiefer Sutherland tehetségtelen, mindenki utál vele dolgozni

Legalábbis ezt mondta Freddie Prinze Jr. az idei Comic Conon

2014. július 28. 15:00 -Szűcs Gyula- 60 komment

A '90-es évek tinihorrorjaiból és vígjátékaiból kihagyhatatlan, mára viszont totálisan elkallódott Freddie Prinze Jr. meglepő visszaemlékezésben szidta Kiefer Sutherlandet a hétvégi Comic Conon (2009-ben ugyanis együtt forgatták a 24 utolsó évadát):

"Benne voltam a 24-ben, szörnyű volt. Minden pillanatát gyűlöltem, Kiefer pedig a legtehetségtelenebb fickó a világon. és ezt nem csak úgy mondom, szemtől szemben is vállalom, és úgy gondolom, mindenki más, aki dolgozott már vele, ugyanígy gondolja.

A 24 után döntöttem úgy, hogy kiszállok az iparból, és átigazoltam inkább a pankrációba, hogy Vince McMahonnak dolgozzak. Jézus ereje, hogy az milyen őrült meló volt! Vince még Kiefernél is szörnyűbb. De vele legalább lehetett úgy dolgozni, hogy közben nem kellett levennem a cipőmet, nehogy magasabbnak tűnjek. Szóval ha legközelebb bárki azt akarja, hogy Kieferrel dolgozzak, toljon alá egy gyömölcsösládát, különben nem megyek!"

24-455.jpg

Az egykori sztár egyébként a Disney új Star Wars-rajzfilmje, a Rebels sajtótájékoztatóján mesélte el ezeket (ő lesz a cowboymentalitású Jedi-mester hangja, de erről majd úgyis írunk egy külön posztot), és egyáltalán nem tűnt úgy, hogy viccelt volna. Ami azért érdekes, mert az idei Comic Conon a szomszédban a 24-nek is volt pódiuma, ahol a 24: Élj egy új napért!-szériát promózták, és nem zárkóztak el egy mozifilmtől sem, és ott Sutherland egy szóval sem említette, hogy bármikor is balhéja lett volna Freddie Prinze Jr.-ral, sőt, 2009-ben nagyon jókat nyilatkozott a közös munkáról.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

koschwarz 2014.07.28. 15:27:40

Pont ennek a TÉNYLEG tehetségtelen ficsúrnak van alapja ilyesmit nyilatkozni.

AttilaBeregi 2014.07.28. 15:29:49

pont ő mondja :D
Freddie mtv meg teen choice díjai mellé tegyük oda kiefer emmy és golden globe díjait, aztán beszélgessünk :D

További magyar hang 2014.07.28. 15:34:56

Logikus: azért tehetségtelen, mert alacsonyabb nála.

Leone_510 2014.07.28. 15:42:17

úgy könnyű ugatni, hogy Jack Moszkvában van :)

Hermes Trismegistos 2014.07.28. 15:44:29

gondolom ő azért tehetségesebb, mert másokat visszakézből tud fikázni

avocado_ 2014.07.28. 15:51:31

Freddienek nem volt értékelhető filmje pályafutása alatt. De ettől függetlenül abban igaza van hogy mindkét Sutherland (igen, Donald is) ZS kategóriás színész.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2014.07.28. 15:56:08

Én nem is emlékszem őrá a 24-ből. Ez azért sokat elmond.

Kérész Krisztina (törölt) 2014.07.28. 16:10:02

Savanyú a szőlő.

Kolléga 2014.07.28. 16:14:20

@avocado_: Ez meg amúgy nem igaz. Donald Sutherland kiemelkedő karakterszínész. Szerintem kapásból tud mindenki 3-4 olyan A kategóriás címet, amiben fontos szerepe, főszerepe volt. Nagyon messze van a Zs kategóriától.

Sepernedző Kovászki 2014.07.28. 16:15:31

Élj egy új napért, baszki, ezt nem hiszem el, ki hozta ezt össze.

Sepernedző Kovászki 2014.07.28. 16:16:10

Élj egy új napért, baszki, ezt nem hiszem el, ki hozta ezt össze.

avocado_ 2014.07.28. 16:17:26

@Kolléga: Hát attól nemigen lesz valaki jó színész hogy mennyi főszerepe van.

biododírium 2014.07.28. 16:22:23

Nem védem a fikázót, de ha mozinézőként tehetünk olyan kijelentéseket, hogy x színész tehetségtelen ebben-abban (mert teszünk ilyet), akkor egy rálátással rendelkező szakmabeli véleménye takarhat érdemibb infot. Lehet, hogy nincs igaza, de ebben a kérdésben többet érHET a véleménye, mint bármelyikünkké itt.
Az meg teljesen irrelevéns ebben a kijelentésében, hogy ő maga jobb e vagy rosszabb. (Szokták nem érteni, így írok példát: Ha azt mondom, hogy ez a süti szar, akkor azért mert én nem tudok jobbat/finomabbat sütni, attól még a süti ugyanolyan szar marad.)
Egyébként sok színész jó 1db karakterben, a többihez meg tehetségtelen, meg olyan is van, hogy jó színész, de képtelenség vele együtt dolgozni, mert emberileg idióta/fullbeképzelt/köcsög/stb.
És persze az is lehet, hogy fikázónk egy rosszindulatú idióta ami szintén független attól, hogy Kiefer jó e vagy sem.

Unbiased 2014.07.28. 16:24:03

A 24, meg a folytatása, egy kiemelkedően jó sorozat a kategóriájában. És ebben nagy szerepe van Kiefer Sutherlandnak, függetlenül a magasságától.

Kolléga 2014.07.28. 16:32:26

@avocado_: Nyilván a Zs kategóriás színészek kapnak főszerepet egy Tű a szénakazalban kategóriás filmben. Vagy ikonikus mellékszerepet egy Kelly hőseiben, vagy olyan filmekben, mint a Piszkos tizenkettő, ahol mellékszerepekben is világsztárok vannak. Szerintem gondolkodj, mielőtt írsz! Csak, ha a Kelly hőseit megnézed, abban annyira hihetetlenül nagyot alakít, hogy magában elviszi a filmet. Pedig ott sem gyenge partnerekkel dolgozott. Ott a MASH, 5 Oscar jelöléssel. De ha vígjáték nem kategória, ott egy thriller, a Tű a szénakazalban. Emellett 16-szor jelölték komoly filmes díjra és 12-szer nyert is. Ha szerinted ez Zs kategória, akkor ki az igazi színész?

DEKI 2014.07.28. 16:34:53

a 24 utolsó évada szerintem egyáltalán nem olyan rossz, mint ahogy azt számos kritikában leírták. Teljesen rendben van, nézhető sőt élvezhető.
Hogy ehhez, illetve a sorozat sikeréhez mennyi köze van Kiefernek, azt nem tudom.
Az biztos, hogy jó választás volt erre a szerepre. Semmivel nem tehetségtelenebb mint 100másik, de F.prinz juniornál 100%, hogy jobb, sikeresebb és tehetségesebb színész függetlenül a magasságára.
Ennyi erővel akkor F.prinz de Nironál meg Al Pacinonál is tehetségesebb volna…na azt kétlem ;)
Ráadásul a csaj, aki Kate Morgant játsza látványosan magasabb Kiefernél. Ha tényleg annyira zavarná ez a dolog, akkor gondolom producerként lett volna beleszólása, hogy egy alacsonyabb színésznőt válasszanak.

DEKI 2014.07.28. 16:35:41

magasságától.. bocs!

oszt jónapot 2014.07.28. 17:06:33

Ki a faszom az a Freddie Prinze Jr? (hogy klasszikust idézzek) Ez lehet, hogy az én fogyatékosságom, a nevét ismertem, de amíg rá nem gugliztam, meg voltam győződve, hogy néger. Tudnám kivel kevertem. (Nem, nem a Fresh Prince-el :D )

josef_k 2014.07.28. 17:30:43

@avocado_: Szerintem Donald Sutherland a már említett Tű a szénakazalban és a Mash c. film mellett az Átlagemberekben is nagyot alkotott. Ha csak ezt a három filmet nézem, akkor három különböző karaktert kellett eljátszania, és ez - az én szubjektív megítélésem alapján - nem sikerült rosszul.
A Kelly hősei tényleg hab a tortán, és a Piszkos tizenkettő is ott van a jobb filmek között.
Tehát szerintem jó színésznek mondható az, aki ennyiféle szerepet ennyire jól el tud játszani.
Nekem Kiefer Sutherland játéka is tetszik - főleg a Flatliners és a Phone Booth filmekben tetszett a játéka (pedig az utolsóban szinte csak a hangját adta).
Freddie Prinze Jr. szegényt a Scooby Doo valmelyik nagyjátékfilmjében láttam (ahol azért nem alkotott olyan maradandót), illetve ő volt Donny Crane a Boston Legalban, ahol azért csak azok játszották le, akikkel egy jelenetben szerepelt... :-(
Na mindegy, ízlések és pofonok különbözőek.

sweeney todd 2014.07.28. 18:01:45

@avocado_: Donald S. elképesztően jó színész, egyáltalán nem zs kategória.

aronsatie 2014.07.28. 18:24:03

@avocado_: Donald Sutherland A+ kategóriás színész, te bizonnyal viccelsz. Soha semmiben nem láttam, amiben ne lett volna jó. A fia gyengébb, de szintén nagyon messze a Zs-től, Ebertkém.

Gault 2014.07.28. 18:29:40

Ott van a Pompeii, ott látszik igazán, milyen színész is K. Sutherland. Római szenátor = 110% gonosz Jack Bauer.
Tanulságos.

Asylumba vele

pereszke 2014.07.28. 18:57:32

na pont az ilyen @avocado_ típusú köcsögök hozzáértésére van itt szükség, gondolom a barik köztben jobb színészi teljesítményekkel találkozik estéről estére

takingsider 2014.07.28. 19:06:28

@avocado_: ebben totál igazad van, de ahhoz nem hiszem, hogy értesz, ki a jó színész - Donald S. az, nem kicsit

laci_52 2014.07.28. 19:15:03

@avocado_: Nagyon tévedsz, Donald Sutherland befér az elmúlt évtizedek tíz legjobb férfi filmszínészei közé, némely filmjében(pl. Tű a szénakazalban, Mash, Klute) egyszerűen zseniális. A fia messze nem akkora, de azért ő sem kutyaütő.

Leone_510 2014.07.28. 19:32:39

@avocado_: kár volt felébredned...ennyi

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.28. 19:36:05

Donald Sutherland baromi hülyén néz ki, de nagyon jó színész. Még a Tűt is el tudta játszani, pedig nagyon nem neki való szerep volt.

A fia kinézetben hasonlít rá.

PiszkosFreddy 2014.07.28. 19:37:39

D.S. 1962-től napjainkig igen jelentős,színes életutat mondhat magáénak,az IMDB-n tanulmányozható.Hazája,Kanada magas állami kitüntetéssel ismerte el munkásságát.
Eleinte nagyon utáltam,már nem tudom miért:bármelyik filmjét látom,miatta nézem végig.
Ha csak három filmjét ajánlhatnám,annak aki nem ismeri:
1. Tű a szénakazalban
2. Casanova (Fellini)
3. Huszadik század (Bertolucci)
...az utolsó két rendező csak nem tévedhet...

Pepe135 2014.07.28. 19:42:50

És ki a fax ez a prinz jr :(((

Azért mert a sz@r felkerül a polcra, még nem kell, hogy szilvalekvárnak higgye magát!

humorpalanta 2014.07.28. 20:10:42

Milyen szerencse, hogy az emberek utálkozás nélkül is tudnak vitatkozni, nemde? Ja, ez most pont nem igaz itt...

mirigy187 2014.07.28. 20:25:41

Donald Sutherland az éhezők viadalában is nagyot alakít. Hozza a hűvös pszichopata formát.

Kekszemu 2014.07.28. 20:58:40

Ha a cím a maga valójában hangzott el, akkor csak arra tudok gondolni,hogy egy jelenetet sokkal többször fel kell venni, mint az indokolt volna (szövegbakik, egyebek miatt stb.) aminek oka lehet Kiefer S. alkoholizmusa.
Írom ezt úgy, hogy az apja nekem is egyik kedvenc színészem.
A mai digitális filmvilágban nem gond a sok ismétlés, már nem kell spórolni az alapanyaggal, amely régen indokolta, hogy tökéletes szövegtudással és elpróbált mozdulatsorral álljon oda egy színész...

westhammer · http://whufc.blog.nepsport.hu/ 2014.07.28. 21:03:42

Érdekes módon mások meg azt mondják Kieferről hogy rendes tag, mindenkivel közvetlen, leáll velük beszélgetni, nincsenek allűrjei. Freddie Prinze Jr. azért kurvanagy név, lásd Scooby Doo filmek, meg kb. minden második tinihorror a 90-es években. Azóta min is dolgozik? ja, hogy pankráció! az már valami...

carp3tm0nster 2014.07.28. 21:35:10

Ezért bizony ki lesz harapva Jr. torka.

Az idősebb Sutherland jó volt a Vírusban is, a Parazitában is, és nekem tetszett a Lánglovagokban is.

vernarancs 2014.07.28. 22:34:51

Mindaz amivel alatudta tamasztani velemenyet az csupan annyi, hogy Kiefel nem akar alacsonynak latszani a filmen. Bravo.

viva.la.revolucion 2014.07.29. 00:06:14

szerintem se jó színész szegény kiefer, így a 9. évad környékén már annyira unalmas volt az a 3 grimasz amit tud, hogy néha hangosan anyáztam ahogy néztem

Kapitány_1 2014.07.29. 00:19:46

@avocado_: A butaságod miért kell ennyire nyíltan felvállalni? Ma van a hülyék pride napja?
Nyiss ki egy filmes lexikont, vagy Guglizz egyet a Donaldra - de ne a kacsára! - aztán beszélj. Bár, Neked tökmindegy.

2014.07.29. 00:28:57

Maradjunk abban, nem egy zseni, az apjától jó messze van.

nagy_krisztian001 2014.07.29. 00:30:38

De hát tehetség ide vagy oda, Kiefer Sutherland játssza már 9 évadon át a főszerepet a 24-ben és nem Freddie Prinze Jr.
Ő igazából csak a Scooby-doo filmekből rémlik, de hát ettől függetlenül egy NONAME színésznek számít, szóval nem tudom, hogy gondolja ezt a fikázást.

Biztos akkor ő lehet a tehetségesebb.

Benke Smith (törölt) 2014.07.29. 01:12:56

Freddinek valami nagyon nagy balhéja lehetett Kieferrel, hogy nyilvánosság előtt ennyire szidja. Szerintem megdugta a nőjét... :-) Mindenesetre nagyon inkorrekt dolog bárkiről is így nyilatkozni.

Patreides · patreides.blog.hu 2014.07.29. 06:27:05

"Az egykori sztár egyébként a Disney új Star Wars-rajzfilmje, a Rebels sajtótájékoztatóján mesélte el ezeket"
.
Vagyis nem kell túl komolyan venni, egyszerűen akartak egy ütős promót a rajzfilmhez. Nyilván Kiefer Sutherland stábja is tisztában van ezzel, és ki is adtak egy kedves választ, miszerint Kiefernek semmi problémája nem volt Freddie-vel, nagyon szépen dolgoztak együtt.
Freddie Prinze Jr., és a felesége, Sarah M. Gellar is sokszor domborít rajzfilmek szinkronhangjaként az utóbbi években, a különbség az, hogy míg Freddie ezen kívül mást már nem nagyon csinál, kivéve, hogy időnként fel-feltűnik sikeres sorozatokban epizódszerepekben, SMG egy-egy évad erejéig főszereplőként fut jó sorozatokban (Ringer, The Crazy One)... amik aztán egy évad után kifújnak.
Viszont a magánéletben elég jól megvannak, van két szép gyerekük, elég pénzt is gyűjtöttek már ahhoz, hogy anyagi gondjaik ne legyenek... Mondjuk az tény, hogy nem mindenki gyomra venné be azt, hogy egy kollégát kell betámadni ahhoz, hogy a legújabb munkáját promózza az ember... Ehhez nyilván kell egy megfelelően vastag bőr az ember pofázmányán, illetve az, hogy tudjuk, ez az egész csak színház, festve van ez a világ, és nem kell túl komolyan venni. Ez Hollywood.

Patreides · patreides.blog.hu 2014.07.29. 06:32:35

The Crazy Ones, pontosabban.
Egyébként még az is előfordulhat, hogy Freddie tízszer tehetségesebb és profibb színész, mint Kiefer S. A tehetség és az érvényesülés az két dolog.
De a nyilatkozat nyilván nem erről szólt, hanem a feltűnéskeltésről.

Molnár.Sándor 2014.07.29. 09:02:02

ééés a nyilatkozat elérte célját: beszélnek róla!!! :)

Dr_utcai_arcos 2014.07.29. 09:26:15

@Molnár.Sándor: Hollywood reszketve várta a comment:com kritikáját :DDD.

Molnár.Sándor 2014.07.29. 09:29:30

@Dr_utcai_arcos: nyilván nem, a blog nem cél, csak eszköz volt, és persze nem a magyarokra gondoltak, akik így promotálnak valamit... Ezt csak mi magyarok akarjuk hinni, hogy körülöttünk forog az univerzum... :)

Egy polgár aki kővé dermed a hülyeségtől 2014.07.29. 09:40:31

Szerintem, semmi jelentősége a néző számára, hogy egy színésszel könnyű-e együtt dolgozni. Egy dolog érdekes a végeredmény. Egy olyan sorozatot végig ilyen színvonalon tartani mint a 24, nem kis teljesítmény. Aki egyáltalán bármilyen bulvár fecsegésre odafigyel a film helyett, magára vessen.
Csak, hogy egy magyar klasszikust hozzak példának, Latabár és Latinovits is elviselhetetlen alak volt a forgatások alatt. Rettegtek tőlük a kollégáik. Az eredmény viszont magáért beszél.

Augustin 2014.07.29. 09:47:30

@avocado_: Ahan. Fellini Casanovája pl. zs kategória mi?

Brando 2014.07.29. 10:03:42

Olvasta valaki az EREDETI cikket?
Itt van:
gma.yahoo.com/why-working-kiefer-sutherland-made-freddie-prinze-jr-075208341--abc-news-celebrities.html

Továbbá az a kérdésem ezen cikk szerzőjétől, h mégis milyen alapon fordítja le az unprofessional szót tehetségtelennek? Megértem, h növelni kell a kattintások számát, de akkor is elfogadhatatlan a félrefordítás mint módszer.

A kérdéses rész beillesztve ide:
"I did '24,' it was terrible. I hated every moment of it," Prinze said. "Kiefer was the most unprofessional dude in the world.

avan 2014.07.29. 10:22:51

@oszt jónapot: A Cuba juniorral szerintem, Ő afroamerikai, vagy hogy kell ma mondani a négert.

majdjólmegmondoménnektek 2014.07.29. 11:38:30

"(2009-ben ugyanis együtt forgatták a 24 utolsó évadát)"

Halló emberek, lehet, hogy én tudom rosszul, de az utolsó - kilencedik - évad most ért véget. Azaz az utolsó előtti évadban volt Freddie ;)

hgfjfutfuj 2014.07.29. 11:43:02

Hát én vegyes érzelmekkel néztem végig a nemrég befejezett (fél)évadot. Előtte láttam a összeset. Picit kiábrándító és bárgyú volt Live another day. Szegény Chloe például. Jack érzelmei és semmibe révedése már már Szomszédok-szerű volt. Az, hogy az utolsó 12 órát egy epizódba sűrítették..... Elfogyott a pénz, lendület vagy ihlet? Kiszámítható volt az előző részek alapján. Ha jól emlékszem minden évadban 2 eset van. Az első mikor megoldódik vagy annak látszik, "robban" a bomba egy sokkal komolyabb "threat"-el. Lásd Al Harrazi dróntámadása után egy Kína vs. USA háború (lehetősége). Szóval sajnos nekem így évek után elég sok volt a logikai bukfenc és a technikai "parasztvakítás". Ettől még jól szórakoztam rajta, becsülettel végig is néztem és várom a fejleményeket Moszkvából. (hozzáteszem, azt vártam, hogy Jack egy mosollyal az arcán egy gránáttal búcsúzik, miután felszállt)

reKorrekt 2014.07.29. 12:49:54

Pont leszarom hogy Kiefer S. milyen színész, Bauer karakterét tökéletesen hozza és engem csak ez érdekel.

Macropus Rufus 2014.07.29. 15:21:09

szerintem Kiefer jó színész. Ha annyira rossz lenne akkor nem 195 részen kereszűt lett volna a 24-ben. (Freddie meg csupán 24)
A 90-es évek tini horrorja meg egyéb filmek akkor nem voltak rosszak, kár ezért lehúzni Freddie-t. Akkor azok(is) siker filmek voltak. Ma is van sok ilyen.
Viszont az tény, hogy Kiefer és Freddie nem egy súlycsoport.
Kiefer letett már valamit az asztalra különböző elismerések formájában, míg Freddie semmit sem tud felmutatni. Ez azért sokat elmond arról, hogy ki a jó színés és ki nem az.
Nekem speciel Kiefer a Tükrökben is bejött. Pedig az csak egy horror film.

A panrkátorról meg annyit, hogy egy Freddie ilyen alkattal? :))
Ez itt a 2014-es Dr. Csont egy jelenete:

www.assignmentx.com/wp-content/uploads/2014/03/BONES-S5-The-Source-in-the-SludgeMAINSL.jpg

balra a Freddie.. Tiszta pankrátor alkat nem?

Brando 2014.07.29. 15:40:15

@Macropus Rufus: "szerintem Kiefer jó színész."
Ki szerint nem?

Macropus Rufus 2014.07.29. 15:59:07

@Brando: hát feljebb volt 1-2 hozzászóló akik szerint zs-kat (meg az apja is)

Brando 2014.07.29. 16:38:45

@Macropus Rufus: Na jó ez igaz. Az apja semmiképp nem az, és Kiefer sem. (amúgy a kiinduló pont - az eredeti cikk -, és abban, mint jeleztem nem jött szóba a színészi tehetség. )

retrodj · http://retrodj.blog.hu/ 2014.07.29. 23:43:55

FPjr szerintem csak temat szolgaltatott mert a kutya sem kivancsi ra. viszont az is igaz h KStol sem esek hanyatt. amilyen jo szinesz az apja... a fia az arnyekaban sincs...

2014.08.05. 15:17:07

Szerintem Freddie Prinze Jr-nak nem kellett volna a 24-ig várnia, hogy kiszálljon a filmiparból. Nagy jót tett volna velünk, nézőkkel, és saját magát is megkímélhette volna a Kieferrel kapcsolatos szörnyű élményektől. Apropó, a pankrációban vitte valamire? Vagy egyáltalán úgy bármiben vitte már valamire, vagy mindig csak a többiek (főleg az alacsonyabbak) tehetnek arról, hogy neki nem fut a szekere?
süti beállítások módosítása