Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A főszerkesztő, aki rossz korba született

2014. április 15. 10:00 Földes András 76 komment

Screen Shot 2014-04-15 at 5.56.23.png

Vajon milyen karriert futott volna be Einstein, ha a kőkorszakban születik? Vagy mondjuk Nagy Sándor, ha korunkban kellene megvalósítania világhódító terveit? Egyértelmű, hogy a tehetség minden korban kitűnik, de a világ és az ember bizonyos együttállása kell ahhoz, hogy a tehetség a maga teljességében tündökölhessen.

Ebből a szempontból tragikus a Közszolgálat magazin főszerkesztőjének sorsa. H. Petró Ildikó tehetségének köszönhetően magasra emelkedett ugyan, így ő maga irányíthatja a kormány saját munkájáról szóló lapot. De mire vitte volna egy másik korban az alábbi főszerkesztői beköszöntővel!

Idei március 15-i beszéde után ismét melegség töltötte el a lelkemet, mint minden beszéde végén, és nem feltétlenül az elmondottak miatt, hiszen azok egyértelműek, hanem azért, ahogyan minden egyes alkalommal szemöldökét felhúzva, fejét kissé zavartan lehajtva, papírjait rendezgetve igyekszik leplezni meghatottságát. Merthogy meghatódik… Most, a választások után, amikor soraimat olvassák, „egységbe forrott erőinknek” köszönhetően már büszkén mondhatom, hogy kicsiny, de egyre erősebb hazám miniszterelnöke változatlanul a nagyon is emberi Orbán Viktor.

Milyen pályát futhatott volna be H. Petró Ildikó, ha nem a demokrácia által megbéklyózott korban él, hanem mondjuk az ötvenes években zengheti az imádott vezető dicsőségét? Vagy ha Magyarország helyett Észak-Koreában vezethet lapot a kormány munkájáról?

Szomorú belegondolni, hogy itt és most ennyi jutott neki. Hogy Senecához hasonlíthatja munkaadóját, Orbán Viktort, hogy aztán magas fokú költőiséggel búgja bele a médiatérbe: 

Valószínűleg ennek a gondolatiságnak köszönhetően vonzotta magához hasonló lelkületű munkatársait, akiknek segítségével megvalósulhatott vagy elindulhatott az a rengeteg jó intézkedés és kezdeményezés, amelyekkel az elmúlt négy évben határainkon innen és túl is gazdagodtunk, és amelyekkel talán jobbá, emberibbé válhat szűkebb és idővel talán tágabb környezetünk

Kis elégtétel, hogy a magyar kormány szerencsére nem fukarkodik a pénzzel, ha a saját munkájáról beszámoló lapot kell finanszíroznia, így a Közszolgálat magazin a magyar lappiacon egyedülálló minőségben, drága papíron, elsőrendű nyomdatechnikával számol be a kormány sikereiről.

A teljes beköszöntőt itt olvashatja el.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stoppos76 2014.04.15. 10:21:00

Köpnék én, de már sajnálom a nyálam...

stoic79 · http://liberatorium.blog.hu 2014.04.15. 10:24:53

Szerintem ezt az embertípust azt ilyen rendszerek termelik ki. Ahol a tehetséget leváltja a "tehetség" (azaz mi mondjuk meg, ki a tehetséges), ott a szervilizmus életképes stratégia. Ez különösen igaz olyan embereknél, akiknek nincs énképük, így nem probléma ezek után a tükörbe nézni. Ott úgyis alapvetően senki sem nézne vissza, így mindig van hely a "példaképnek", hogy ezt az űrt betöltse.

Gavroche11 2014.04.15. 10:56:44

Részemről kíváncsian várom és figyelem, hogy a csúcsra járatott pátosz és a H. Petró Ildikó és hasonló szerepet betöltő társai által gyakorlatilag már a határokig kitolt és kihasznált (nemzeti) giccsfaktor elegendő lesz-e a következő négy évben is a kormányzatot támogató választók ilyen széles rétegének meggyőzésére.

CsakMintTe 2014.04.15. 11:40:52

Az megvan, hogy a képen egy "köziZgazgatási" magazin szerepel? Sejteni sem merem, mire gondolhattak...

Thrasher 2014.04.15. 12:04:23

@CsakMintTe: és ráadásul a fejlécükben :d gratula

fran7 2014.04.15. 12:05:39

@Gavroche11: Igen, elég lesz. Egy olyan 40% mindig vevő lesz erre a patrióta hozzáállásra. Ahol a magyar jó és az idegen sem rossz. Ugyanis Viktorék egy valamit tanultak meg 2006-ból, nem elég a rosszabul élünk mint négy éve pesszimizmusa a világ legpesszimistább országában, ezzel nem lehet választást nyerni. Mert lehet igaz, de erre minek szavazzanak az emberek? A baloldal feltette a lapot arra, hogy a demokrácia haldoklik. Ez még egy demokratának is kevés arra, hogy szavazzanak a demokratikusnak mondott erőkre. Kell a pozitív üzenet is.
S ehhez kellenek az ilyen öszintén rajongó emberek. Idézőjellel és anélkül.

Gavroche11 2014.04.15. 12:27:40

@fran7: en viszont azt hiszem, hogy a szirupos nemzetmesek giccsburkolatat elobb-utobb azert at-atuti a hetkoznapok (gazdasagi, eletszinvonalbeli, versenykepessegi, piaci) realitasa, ugyhogy amikor a rezsicsokkentessel tamogatott nepi-nemzeti narrativa mar nem eleg, akkor muszaj lesz kiengednie a kormanyzatnak a centralis eroter szorosan tartott gyeploit (nagyobb teret engedve igy peldaul ortodox gazdasagelenkito lepeseknek, befektetobaratabb, kiszamithatobb gazdasagi kornyezet megteremtesi lehetosegeinek), ha nem akarja elveszteni a tamogatottsagat. Puszta, szavakban megmutatkozo patriotizmussal meg nem igen lett egyetlen orszag sem versenykepesebb es elhetobb a hetkoznapok szintjen.

Marc Forgeron 2014.04.15. 15:49:13

KIvancsi vagyok ha majd lejarnak a rovid lejaratu 6-8 %-ra adott allampapirok (kb 2 ev) es beut a nyugdijvalsag (kb 4-6 ev), akkor ezek a seggnyalok majd miket fognak irogatni. Vajon mi lesz a megszoritas neve a fidesz szotaraban?

Rive 2014.04.15. 15:55:10

@fran7: apró fogalomzavar. Ez nem patriotizmus.

Uva 2014.04.15. 16:05:17

@fran7: szerintem a seggnyalas az pont a patriotizmus ellentete.

unionista (törölt) 2014.04.15. 16:19:47

a kérdés itt is csak az: mikor lesz a pártlogóból billog.

Nem Penny hajója 2014.04.15. 16:20:38

@Marc Forgeron: "Vajon mi lesz a megszoritas neve a fidesz szotaraban?"

Megvédjük a bankbetéteket.

deruyter 2014.04.15. 16:21:51

Egy aranybánya:

kozszolgalat.kormany.hu/bekoszono-2014-marcius
kozszolgalat.kormany.hu/bekoszono-2014-februar
...

Tulajdonképpen nyíltan beismeri, hogy a "közszolgálat" című lap hasábjain befolyásolni akarta a közszolgákat a tekintetben, hogy kire szavazzanak. És mindezt EU pénzből. (ÁROP) Nagyon szintes.

Gérard Duchemin 2014.04.15. 16:27:57

Seggnyalók országa lettünk.

jet set 2014.04.15. 16:27:58

Tegye fel a kezét, aki nem írna ilyet, ha kapna havi x százezret ezért.

fran7 2014.04.15. 16:28:50

@Gavroche11: Most sem nyertek volna, ha nem lett volna egy pici fellendülés, amit már érezhettél, ha akartad. De egy bizonyos százalék mindig vevő lesz a nemzetiszínű dolgokra.
@Rive: A trükk abban van, hogy ha belátnák sokan azt, hogy a Fidesz patrióta párt, ami nem lenne ám olyan nehéz, akkor a Jobbik nacionalista párt lenne, amire éppen törekszenek. Én ugyanis mint jobb oldali, patrióta emberként mondhatom, hogy a sztrapacska, meg a miccs mekkora király étel és ettől nem válok hazaárulóvá. S mondhatom, hogy Arany János a legnagyobb költő, de olvashatok angolul T. S. Eliottot. Mert bennem ez nem okoz zavart. S gondolom a Fidesz szavazók többsége így van ezzel. Ez a patriotizmus. Csak, ha ezt elfogadná a közvélemény, akkor nincs kultúrharc, nincs sírás-rívás a szélsőségek előretőrése miatt. Ugyanez történik egy másik fogalomnál. A baloldal demokratának nevezik magukat. Miért is? Magyarország ugyanis parlamentáris demokrácia, nem pedig demokrácia. Mi is a különbség a demokrácia és a parlamentáris demokrácia között. Egyik a többségi döntét preferálja. Míg a másik belátva, hogy ez nem lehetséges minden esetben, azt mondja, hogy azt a döntést kell meghozni, ami a legnagyobb résznek jó. S ez érvényes, akkor is ha legnagyobb rész csak 33%. Na ha ezt mondanák, akkor a sírás-rívásnak, hogy hány százalékot is kapott a Fidesz értelme veszne. Ezért demokraták a baloldaliak és nem beszélnek parlamentáris demokráciánál. Kis csúsztatás, mekkora különbség.
@Uva: A talpnyalás kor, kultúra és ideológia független. Ez a hölgy éppen ezt teszi. Ő nem Lukács György talpát nyalogatja. Neki más a gusztusa.

Rive 2014.04.15. 16:39:48

@fran7: marhán nem érdekel, hogy ha szereted a sztrapacskát és közben Aranyra r*cskázol-e (ez most nem értékítélet, hanem szimplán némi ingerültség), amíg ez nem kötelező és nem ártasz vele nekem: ez meg lenne ugyebár a liberalizmus.

Amire a fentebbi hozzászólás utalt: a posztban tárgyalt szöveg és viselkedés nem patriotizmus, és ahhoz sincs köze, amit te patriota viselkedésként írtál. Amiről a poszt szól - nagyon helyesen és lényeglátóan - az szimplán a hatalom s*ggének habosra nyalása, végbélen kersesztül elkövetett nyelves csók.

deruyter 2014.04.15. 16:54:03

@fran7: Én pl. főleg liberális vagyok, kicsit baloldali, de PATRIÓTA is. Na most akkor hogy van ez?? És legfőképp demokrata.
De nekem nem az a patrióta, aki Meg aki szerint nekem az a jó, hogy ha Simicskától veszek valamit 130-ért, amit megkapnék Joe-től vagy Hans-tól 100-ért. Meg aki csak bizonyos ágazatokban patrióta. Ott patrióta, ahol kevés vállalat van, amiket jogtechnikai eszközökkel ki lehet iktatni, és haveri kézbe adni. Takszöv haveri kézbe adása folyik, meglesz ez a közmű cégekkel is. Csodákat fogsz itt látni. Mert abban biztos lehetsz, hogy egyik sem korrekt pályáztatással van/lesz eladva, netalán nyilváos részvénykibocsátással. stb. Ezzel a nagy fideszes patrióta maszlag/lepellel elfedik a maffia kiépítését. Hánynivaló.

fran7 2014.04.15. 16:55:14

@Rive: A baj az, hogy amiről te írsz nem a liberalizmus. Ugyanis a liberális azt mondja, hogy mindenki csinálja úgy, ahogy neki tetszik, de elvárja, hogy az tetszen neked, ami neki. Ezért mennek el a világvégéig, hogy megakadályozzák a lányok körülmetélését, noha az abban a kultúrában teljesen elfogadott és ilyen módon is tovább élt az a kultúra. De bölcsen, ilyen téren nem hagyják magukat meggyőzni holmi liberalizmustól, mennek és tesznek az ilyen lányok jogaiért. Pedig liberálisként engedniúk kellene, hogy folytassák ezt a kultúrális gyakorlatot. Direkt hozok jó példát, mert azért sok esetben nem erről van szó, amikor félreteszik a liberalizmusok. A liberalizmus is tud a nagyobb jóról. Amikor felfüggeszti a saját liberalizmusát és nem enged belőle. Épp emiatt nem tud valós liberalizmus lenni. Mert ő is viszonyítja magát valamihez. Helyez valamit értékesebbnek és kevésbbé értékesnek. Épp ezért kellene a liberalizmus valamilyen formájáról beszélni. De ugye nem szabad, mert akkor nem lehetne csúsztatni.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2014.04.15. 17:08:00

@Marc Forgeron: megvan a név, ne aggódj: elmútnyócév, egyértelmű

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2014.04.15. 17:14:56

Összességében persze nincs baj azzal hogy valaki ír egy ilyet. Ez legyen az ő választása. Amivel viszont nagyon nagy baj van, hogy a kormány, az állam, az állami intézmények, közszolgálat, stb. szóval ezek a dolgok kezdenek összemosódni, mint az átkosban! Ennek a nőnek azonnal le kellene mondania! Most! Azonnal, mint minden demokráciában.

Ezért!:
"A közigazgatás azon szervezetek összessége, amelyek közhatalmat gyakorolva, az állam vagy az önkormányzat nevében közfeladatokat látnak el és jogszabályokat hajtanak végre. A helyi közügyekben az önkormányzati igazgatás, az országos jelentőségű ügyekben a központi közigazgatás jár el.
Régebben – a hajdani szocialista országoknak köszönhetően – a közigazgatást az államigazgatással azonos fogalomként kezeltük. Ennek oka az volt, hogy ezek az országok a közigazgatás összes területét központosították. Azonban amikor 1990-ben megalakultak a helyi önkormányzatok, a közigazgatás és az államigazgatás fogalma elkülönült egymástól. Ettől fogva beszélhetünk önkormányzatok által végzett igazgatásról (önkormányzati igazgatás) és az államigazgatás szervei által végzett igazgatásról (államigazgatás)." forrás. wikipédia

Ez nem ízlésbeli kérdés, és nem pusztán undorító szervilizmus. Hanem a másik posztoló által linkelt szavazásra buzdító írások miatt egyszerűen vállalhatatlan minden demokráciában. Hihetetlen piti dolog ez, de az ilyen piti és folyamatosan működő dolgok ragasztanak össze egy olyan rendszert, amiben nem szeretnék újra élni! Ez a fidesznek is cikinek kellene hogy legyen! Az ő érdekük igazából hogy lemondjon. Mert ezek miatt hamarabb fognak megbukni mint bármi más miatt! (sajnos)

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2014.04.15. 17:20:54

@fran7: Nem fogok kertelni, pedig kerülöm a személyeskedést és a gyors véleményalkotást, de észre kell vennünk, hogy halvány fogalmad sincs a liberális eszméről, a liberalizmus fogalmáról. Nem szoktam ilyen módon fogalmazni, inkább az érveknek hiszek, de ebben az esetben egy lépésenkénti cáfolat nagyon fárasztó és hosszú lenne. Javaslom olvass utána akár a neten. Ami érdekes, hogy hogyan jutottál erre az álláspontra?

trashr5 2014.04.15. 17:28:35

liberalizmus? Kossuth? ő nem volt liberális? ma mégis élnie kell,mert a körülmetélt lányok korántsem boldogok. ez nem játék a szavakkal, csak apró magánvélemény

jo20000 2014.04.15. 17:36:04

@stoppos76: én nem sajnálom, köpök - azt hittem, pont jókor nőttem ki a szocializmust, és a remek (de legalábbis nyugodtan vállalható) rendszerváltás után 20 évvel nem kell azon töprengenem, hogy túlélem-e ezt az átkost is. Momentán nem vagyok biztos benne. Köpök...

szmoker (Homo Trollicus) 2014.04.15. 17:42:29

Obersovszkynak kéne meghívnia internyúra a főszerkesztő asszonyt.

tiborc2008 2014.04.15. 17:47:02

Sajnos hiába írja a tyúk, hogy jobb magyarnak lenni.
Kishantosi ügy miatt inkább ismét tele a tököm vitykesz éhes oligarcháival, akiket nyugodtan nevezhetnénk keresztapáknak is itt hitvány fosadék maffiaországban.

2014.04.15. 17:48:26

@fran7: "Most sem nyertek volna, ha nem lett volna egy pici fellendülés"
Ezen nagyon felröhögtem. :-)

Aki jó helyen volt, az valóban felfele lendült. De mindennek az volt az ára, hogy baromi sokan meg lefele. Elvégre a pénz is úgy működik, mint az energia: nem lesz a semmiből (kivéve az USA-ban, de ott sem tartott sokáig), csak átalakul, és ez az átalakulás azt jeleni, hogy a fidesz által piedesztára emelt felső középosztály kapja meg mindazt, amit az alsóbb rétegektől elvesznek. Tudom, rezsicsökkentés, de a magadfajta el sem tudja képzelni, hogy milyen sokan vannak, akik már a rezsicsökkentés előtt közel nullára redukálták a rezsijüket (gáz helyett fa és papír, villany helyett alvás), így most nekik a tíz-húsz-harminc százalékkal kevesebb csak arra elég, hogy a gyerek kapjon belőle havonta egy csokit. A családi adókedvezmény szintén nem oda jut, ahol szükség lenne rá.
Fellendülés...Mehetsz te is a közizgatási magazinba írogatni.

tiborc2008 2014.04.15. 17:48:49

Ez sajnos nem Szent Mária, hanem szenny máfia országa

nandras01 2014.04.15. 17:49:48

@fran7:
" a liberális azt mondja, hogy mindenki csinálja úgy, ahogy neki tetszik, de elvárja, hogy az tetszen neked, ami neki."
esetleg, ha nekifutnál újra...
azt hiszem, hogy te baromira nem vagy képben a liberalizmust illetően, vagy egyszerűen csak beszoptad azt a sok baromságot, amivel a fidesz/kdnp/jobbik telahányta a világot.

tobeor 2014.04.15. 18:11:08

Nem hiszem el hogy létezik még egy Obersovszky. Ez biztos ő lesz megint, csak most egy kitalált női álnéven szívja Orbán seggét.

csak egy néző 2014.04.15. 18:18:38

Azért Ildikónak van még ma is élő tanára.
"Rákosi elvtársnak
szállj az ablakába,
s illendően, szépen
kocogtass be nála.
Mondd meg neki, mondd meg,
- de ne panaszlóan -
hogy betegen fekszem,
azért nem hall rólam.
Mondd meg neki, mondd meg,
így, ahogy üzenem:
hogyha felépülök,
tüstént fölkeresem
és a színe előtt
teszek hitet rája:
én leszek a leghűbb ifjú katonája.
(Csoóri Sándor)

conmorientes 2014.04.15. 18:40:37

@jet set:

Ahogy szeretnéd, sok éve fenn van a kezem....
Veled szemben nálam nem termett meg az a pénz mennyiség amiért pofánköpném magam.

almodhi 2014.04.15. 18:51:02

@stoic79:

"Szerintem ezt az embertípust azt ilyen rendszerek termelik ki."

Nem. Ez az embertípus termeli ki az ilyen rendszereket. :-)

Kapitány_1 2014.04.15. 18:55:44

Broáf. Csak röviden.

mohaa 2014.04.15. 19:43:59

@jet set: jelen. szerencsére nem vagyok rászorulva, hogy ilyen aljadék "munkából" éljek. :) nekem fontosabb, hogy nyugodtan tudjak tükörbe nézni.

2014.04.15. 19:44:36

Ezt a picsát azonnal kirúgnám. O.V. helyében. Egy ilyen duma többet árt mint egy-két elbaltázott intézkedés.

mohaa 2014.04.15. 19:44:52

@almodhi: egyetértek. lásd 2/3. újból. ezekre.

Phteven 2014.04.15. 20:11:18

Ez a picha elég jól reprezentálja azt a réteget, akit a Fidesz uralom nevelt ki a saját faszának a szopatására. Obersovszki pajtással megfoghatnák egymás kezét.

kalandfereg 2014.04.15. 20:39:15

Sztem a csaj szerelmes Viktorba. Miért, sokaknak bejön ez a bájgúnár, modoroskodó stílus... :D

Bogyó 2 2014.04.15. 21:08:10

@fran7: őszintén rajongó emberek? Gondolkozz már egy kicsit! Van akit te nagyon tisztelsz? Nyilván van. De írnál így róla? Ez nem tisztelet, ez nyáladzás, tömény elfogultság, egyszerűen ízléstelenség és végtelen naivitás. Bakfisregény. Tömény giccs. Hogy lehet valakinek ilyen esztétikai érzéke? Ilyet olyan ember képes leírni akinek semmi köze a szépirodalomhoz, ízléshez, mértéktartáshoz, eleganciához, és kellő politikai intelligenciához. Ilyet olyan ember ír le, aki szappanoperákon nevelkedett és amúgy Blikket meg Story magazint olvas. És ilyen ember hogy kerülhet ilyen pozícióba?
A középiskolai irodalomtanárom páros lábbal rúgta volna ki az ilyen írást bárkiről esztétikai okokra hivatkozva, mert egyszerűen lélekromboló, és nagyon jól tudjuk, hogy a diktatúrákban szokásos.
De ha a hölgy nagyon is tudja mit ír, akkor az még veszélyesebb és fontos figyelmeztetés nekünk arra nézve, hogy mi következik még itt. Én még Kádárról se olvastam ilyet, még ő se várt el vagy engedett meg ilyesmit.
Ez az írás megmosolyogtatóan undorító és félelmetes. Mindez így együtt.
Ennél még a Híradónak is több esze van, mert az csak a másik fél pocskondiázásával van elfoglalva. De mindent elmond a rendszerről és a tárgyalt vezetőről is, hogyha ez így megy majd ezután.

Pan Modry 2014.04.15. 21:23:27

@Marc Forgeron:
A magyarok ra fognak baszni, ez nem kerdes...

jolaca 2014.04.15. 22:34:42

@csak egy néző:
Nagyon jó!...
A Cs. Sanyi bácsi példáján is látszik, hogy legjobbjainknak tehetségét mennyire konzerválni tudta a rendszereken átívelő köpönyegforgatás.
Vajon a kedves hölgy is régi iskolákban tanulta a rajongást, vagy csak a korszellem(i Vezér) termelte ki nála (gőzöm nincs, milyen idős lehet; stílusából gondolom, kortalan)? Ekkora odaadás láttán meggyőződésem, hogy Mesterházit is hajlandó lett volna ugyanígy köszönteni, ha meghagyja a beosztásában...

jolaca 2014.04.15. 22:46:59

@fran7:
Nagyon gusztusos példa volt a lányok körülmetélése melletti kultúrpropagandád! Gondolom, hosszasan egyeztettél az érintett lányokkal búvóhelyeiken, ahova liberálisaik elől menekültek.
Fentiek alapján feltételezem, hogy Te is (hasonlóan nemes) hagyományőrző vagy - vagy netán a sertések ősi vágyait beteljesítő miskároló mesterek leszármazottja? :)

szbszig 2014.04.15. 23:27:20

Van ismerősöm, aki a közigazgatásban dolgozik, és rendszeresen lájkolja a kormány, a Fidesz vagy Orbán Viktor bejegyzéseit. Már gondolkodtam rajta, hogy ez vajon őszinte meggyőződése lehet, vagy ez náluk ilyen elvárás, és a kollégák vagy a főnök figyeli, ki miket és mennyire szorgalmasan lájkol a Facebookon...

Bogyó 2 2014.04.15. 23:40:01

"Mi is a különbség a demokrácia és a parlamentáris demokrácia között. Egyik a többségi döntét preferálja. Míg a másik belátva, hogy ez nem lehetséges minden esetben, azt mondja, hogy azt a döntést kell meghozni, ami a legnagyobb résznek jó."

Már ne haragudj, de ez akkora marhaság mint ide Lacháza! Ami amúgy messze van.

Több szempontból is. először is. A demokráciát és a parlamentáris demokrácia nem két különböző fogalom, hanem az egyik a másik része. Az, hogy a parlamenti demokráciákban általában a legnagyobb, de legtöbbször kisebbségben lévő párt kormányoz, az igaz, de nem mindig, sőt. Pont az ilyen demokráciák jellemzője a többpárti koalíciós kormányzás. Néha még úgyis, hogy pont a legnagyobb párt kimarad. Nem szabály az, hogy a legnagyobb párt kormányoz akkor is, ha csak 10%-a van. Ezt csak ti, fideszesek szeretnétek, és ti alakítjátok efelé a rendszert. De még nálunk sincs ilyen szabály., még a mostani túlzott erősítése a nagy pártoknak se eredményezi ezt. És elég szomorú, ha a te olvasatod szerint rendben lenne, hogy aki egyszerűen a legnagyobb, azé legyen a korlátlan hatalom, akkor is, ha csak 10 %-a van a szavazókból. Vagyis csak azon múlik minden, hogy most összeállnak-e a pártok vagy sem. Az ilyen rendszer nem is tudna sokáig működni, elhaladna a kétpárt-rendszer vagy az egypárt-rendszer felé, ha a másik oldal nem tudja magát megszervezni. A Fidesz pont ezt csinálja most, s ennek keresed az igazolását, de ezt csak a demokratizmuson kívül találod meg. Ahol nincs alternatíva, ott szabadság sincs. Oszd meg és uralkodj!

Amit te demokráciaként definiálsz, az a többségi demokrácia, ami lehet ugyanúgy parlamentáris, mint a brit, vagy prezidenciális mint az amerikai. A többségi demokráciákban a dolgok eredetéből következően kétpárt-rendszerek alakulnak ki, Amerikában egyértelmű, a briteknél is hiába jelenik meg a Liberális párt, soha nem volt még második sem, soha nem adott miniszterelnököt az elmúlt 100 évben.
általában relatív kisebbségből lehet kormányt alakítani. De egyrészt a kisebbség ennek ellenére nem szokott alkotmányozni. A parlamentáris demokráciákban is ezt abszolút többséget feltételező kétharmadhoz, háromötödhöz, népszavazáshoz stb. kötik. Gyakran azt feltételezve, hogy az ilyen döntés néha többpárti konszenzussal történik. De ez mégsem a parlament hangsúlyától függ, hanem a pártrendszertől. A sokat idézett Anglia is parlamentáris, de mégis többségi demokrácia. Amiről te beszélsz az a többpárti parlamentáris demokrácia.
Másik dolog, a demokrácia nem egy másik kategória, hanem a nevéből is adódóan egy tágabb fogalom. A parlamentáris demokrácia is demokrácia. Amiről meg itt beszélsz az a kétpárti demokrácia. És akkor ott vannak a félprezidenciális meg a prezidenciális rendszerek. Azok is demokráciák

jolaca 2014.04.15. 23:57:57

@Bogyó 2:
"...És ilyen ember hogy kerülhet ilyen pozícióba?"
Úgy, hogy a megalomániás paranoiás ezt igényli. Végigéltem Ceausescut, tudom.

Megdobbent 2014.04.16. 02:32:21

@CsakMintTe: ... weeeehe, es nem csak itt IZGATAS-i a magazin, hanem bizony mindig is az volt, ime a marciusi cimlapjuk:

archive.today/gRRxN

Mennyire kinos mar, hogy az internet mar csak ilyen. Ostoba seggenek ez is olyan magas, mint a civilizacio :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.04.16. 06:57:08

Obersovszky igen durva kihívóra talált! Engedjük össze őket :D A Mikrofonállvány vs A Nyelv! :D

originalqszi 2014.04.16. 07:02:22

Nem tudom, hogy mi a baj libéknél??? Azaz tudom, minden baj, ami nem szájuk íze szerint történik, íródik:((( Mint pl. Havas, aki megkérdezte Fodort, hogy mért nem olvassa Konrádot??? Mért nem??? Mert Fodor is a birka néphez tartozik, amely megint megválasztotta Orbánt!! Mert Bajnait, Gyurcsányt, Mesterházyt választva esélyei megnőttek volna, pl. a közmédiában, az imfnél és mindenütt ahol el lehet adni, ami csak van:(((
Megsúgom Orbán sírva fogja megnyerni a 18-as választásokat is!!:))

érwmiki 2014.04.16. 07:50:58

húha, az indexes vöröskatonák de mérgesek lettek, hogy valaki nem gyűlöl egy embert...

sok sikert 2048-hoz elvtársak
xd

érwmiki 2014.04.16. 07:52:43

@Bogyó 2: hát igen...
az ilyen címlapos, indexes fikablogoknak, és egyszerű kommentelőiknek nem nagyon tetszik a demokrácia... :x

érwmiki 2014.04.16. 08:07:37

két értelmiségi, pesti, liberális fiatal bejut egy házibuliba:
- te, rászarjak a zongorára?
- hagyd, ezek a parasztok úgysem értik a művészetet :(

gagauzz kalauzz 2014.04.16. 08:18:45

A Kedves Vezető bélsara büszkén csöpög a nyelvéről.
Vannak egypáran.

Jock Ewing 2014.04.16. 09:11:07

Kálmán Olgi pofája is sokat elárul, mikor a Gyurcsányi van nála. Ez közszolgálatiságtól független, ki kiért rajong.

trecska 2014.04.16. 09:24:24

Vajon a szoclib kormany alatt is ennyire feltettetek a demokraciat?

kispotzak 2014.04.16. 09:42:21

Az az helyzet, hogy ez létezik. Konkrétan ezt a hölgyet nem ismerem, de találkoztam már olyan emberrel, aki ilyen szinten elfogult volt politikussal szemben, és ilyen mértékű imádattal fordult felé. (És nem csak Orbán Viktor-imádóval, hanem Gyurcsány- és Bajnai-fannal is.) Zavarba ejtő látni, főleg akkor, amikor nem 16 éves kiscsajról/srácról van szó, hanem felnőtt(?) emberről, de hogy a jelenség létezik, és még csak nem is feltétlenül a pénzhez van köze, az tény...

Hock 2014.04.16. 10:12:10

Örülök, hogy van aki így éli meg :) Ezen már csak nevetni lehet. Kádár János nagyon büszke lenne most Orbán Viktorra...

Lali73 2014.04.16. 10:39:45

Egyeseknek nyilvánvalóan túlzó és érthetetlen a főszerkesztő Orbán iránti rajongása, ez derül ki a blogból és a kommentek jó részéből is.
Másoknak meg az az érthetetlen, hogy még mindig vannak, akik az öszödi böszme iránt rajonganak, rá és a bandájára szavaznak. Igaz, hogy ők vannak kevesebben, de ahhoz képest, amit böszméék kormányon és azóta műveltek, még mindig meglepően sokan.
Ennek az önhitt, arrogáns és kirekesztő társaságnak az egyik fő jellemzője, hogy kizárólag magát tartja és hívja demokratikusnak, mindenki mást diktatórikusnak bélyegez. Ezért is buktak hatalmasat a mostani demokratikus választásokon, mert a társadalom nagy többségének taszító ez a viselkedés. A leckéből a jelek szerint semmit sem tanultak, így az EP-választásokon még nagyobb bukta vár rájuk.
Az Orbánra szavazók többsége persze nem rajong annyira érte, mint az idézett főszerkesztő, csak egyszerűen értékelte a szavazatával a kormányzat eredményeit, különösen a korábbi rezsim ámokfutása után, amelyiket a rémálmaiban sem kíván vissza.

nál 2014.04.16. 11:00:44

@Lali73:

"De a másik...!"
"De a másik...!"

A "főszerkesztő" köszöntője nem azért nevetséges, mert Orbánról szól, hanem azért, mert egy "főszerkesztő" képes ilyen ódákat írni egy politikusról.
A fenti újság nem azért kínos, mert Orbánról szól, hanem azért, mert "közszolgálat" címmel illetnek egy olyan, amúgy "közpénzből" finanszírozott magazint, amiben egy ilyen cikk megjelenhet.

Bármely politikus és bármely talpnyalója behelyettesíthető, ez minden esetben merénylet lenne a jó ízlés és a jó erkölcs ellen.

Lali73 2014.04.16. 11:14:49

Én nem voltam kinn a március 15-i beszéden, de teljesen elképzelhetőnek tartom, hogy ott ilyen hangulatba került valaki az ünnep és az ünneplő tömeg hatására.
És ez a hangulat valóban szöges ellentétben áll a másik oldal "gyűlöletszeánszaival", amelyek most, a választási bukta után is műsoron vannak, pl. Gy.F. EP kampánynyitóján.
A diktatúrákkal való összehasonlítás pedig azért hamis, mert ott nincs választási lehetőség, csak az egyikre mehetsz. Pontosabban ott menned kell, kötelező jelleggel, itt pedig bármi mást csinálhatsz helyette.

Wallstreetbull 2014.04.16. 11:34:25

@Hock: "Kádár János nagyon büszke lenne most Orbán Viktorra..."

Nem. Az ilyen méretű nyíltszíni seggnyalást Kádár már nem igényelte. Az ő idejében már olyan versek se születtek, mint Csóri gyomorforgató hódolása, amelyet egy kommentelő itt beidézett.
Rákosi Mátyás az, aki büszke lenne Orbán Viktorra !

Wallstreetbull 2014.04.16. 11:43:25

@Lali73: "...ez a hangulat valóban szöges ellentétben áll"

A mondat helyes folytatása: ... mindazzal a hangulattal, amely egy józan ítélőképességű, jó erkölcsű és ízlésű, önálló gondolkodásra képes embert elfoghatja hasonló szituációban.

Lali73 2014.04.16. 11:44:02

@Wallstreetbull: A diktatúrákkal való összehasonlítás azért hamis, mert ott nincs választási lehetőség, csak az egyikre mehetsz ünnepelni, és csak az egyikre szavazhatsz. Pontosabban ott ünnepelned és szavaznod kell, kötelező jelleggel, itt pedig bármi mást csinálhatsz helyette.
Azt is tudjuk, hogy a ma magát demokratikusnak hazudó oldal az MSZMP és Rákosi jogutódja, Orbán pedig a rendszerváltás és a demokrácia képviselője. Óriási különbség, ha valaki kötelezően dicsér valakit, vagy ha önként teszi mindezt - még akkor is, ha hasonló szavakat használ.

Wallstreetbull 2014.04.16. 11:58:56

@Lali73: A diktatúrákkal való összehasonlítás teljesen jogos, mert ez a fajta gyomorforgató hozsannázás csak ott fordulhat elő. Súlyos tévedés, hogy a seggnyalás attól seggnyalás, mert kötelező lenne, azaz nincs meg a választás szabadsága. A primitívebb ízlésű embereknél a seggnyalás spontánul, belülről felhorgadóan jön, az autokratizmus felé tendáló rezsimek, mint az Orbán-rezsim csak felbátorítják ezt a késztetést.

Orbán manapság kb. annyira képviseli a demokráciát, ahogy a jegesmedve a vegetáriánizmust. Ahogy szép lassan a Nyugat, a kapitalizmus, a nagytőke, a profit stb. szitokszóvá vált nála és (állampárt)társainál ill. híveinél, ahogy ő és pártja gyakorlatilag elfoglalta az államhatalom minden kis szegletét, ahogy az állami centralizáció és kizárólagosság behatolt a mindennapi élet szinte minden szegmensébe, úgy vált ő, párttársai és hívei Rákosi Mátyás legjobb magyar tanítványaivá !

nál 2014.04.16. 12:00:45

@Lali73:
"Azt is tudjuk, hogy a ma magát demokratikusnak hazudó oldal az MSZMP és Rákosi jogutódja, Orbán pedig a rendszerváltás és a demokrácia képviselője."

Persze, azt is tudjuk, hogy tízből kilenc fogorvos a Colgate-et ajánlja.
Marketing, marketing...

dr. mesterséges színezék 2014.04.16. 13:43:00

A gombvarró csaj nem a csúcs.
A csúcs az a Viktor, aki van annyira nárcisztikus, hogy ne küldje le a Petit azzal az üzenettel, hogy "szopjál, nyaljál, varrjál rám gombot, édes honleány, de ne ilyen direkten, ne ilyen stílustalanul, mert nekem égő!"
Mert Viktornak ez nem égő. Sőt, neki ez jár.

dr. mesterséges színezék 2014.04.16. 13:46:52

@Lali73: "Azt is tudjuk, hogy a ma magát demokratikusnak hazudó oldal az MSZMP és Rákosi jogutódja, Orbán pedig a rendszerváltás és a demokrácia képviselője."

Ezzel szemben a "ma magát demokratikusnak hazodó oldal" számított a rendszerváltáskor, Orbán meg lószart se, illetve annyit, mint Fletó az utcán: jó performer volt.

Később viszont jó opportunista lett, gondosan olajozott tengellyel a seggében.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2014.07.24. 12:36:09

Óóó... szervilis seggnyalóból nincs hiány édes kis hazánkban!
Azért aggodalomra ad okot, hogy az ilyen szánalmas egyedek a vezér ánuszára tapadva oxigént mennyire kapnak...

Albrecht Neumerker 2014.09.21. 20:38:12

A centralis eröterben minden nyalasra kinyultott nyelv egy iranyba mutat.
süti beállítások módosítása