Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Obersovszky Rogánt is megsimogatta

2014. április 08. 08:20 index 67 komment

Screen Shot 2014-04-07 at 23.22.58.png

Emelje fel a kezét az, aki, hallott már Rogán Antalról. Most azok engedjék le, akik nem hallottak a vagyonnyilatkozatáról.

Jól van, Obersovszky fiam, kimehetsz.

És ha lehet, a büdös életbe' a lábadat be ne tedd egyetlen olyan intézménybe se, aminek bármilyen köze is van a médiához. Ne híradózz, ne készíts interjúkat, ne elemezz. Üldögélj csak otthon a tükör előtt és mondogasd lelkesen, hogy "csinovnyik lettem, de nem bánom, nyelvem a seggükben, de állom." Elképesztő az az Észak-Korea legvadabb napjaira emlékeztető, cinikus, a néző arcába egyértelműen nagy faszt rajzoló szervilizmus, amivel a közmédia a kormánypártokat eddig is körbenyalta. Nem hiába mosolygott Rogán Antal is Obersovszkyval szemben ülve a köztévé Este című műsorában tegnap este, hiszen pontosan tudta, hogy a többszörösen módosított, de még mindig hiányos és magyarázat nélküli vagyonnyilatkozatáról egy büdös szó nem fog elhangozni ebben az interjúban. A videót itt lehet megnézni. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tökibá 2014.04.08. 09:05:13

Kizárt, hogy van otthon tükre.

2014.04.08. 09:08:48

Láttam, nem lepődtem meg. Ezt az adót lehet ingyen fogni, ennek köszönhető a kétharmad.

ügyfélszolgálatos 2014.04.08. 09:10:10

1984 - Orwell

És most ez csak rosszabb lesz, mert az újabb nyerés tudatában még pofátlanabbak lesznek.

budy01 2014.04.08. 09:11:23

@Puckman Éliás:
Azért ha valaki megnéz egy TV2 híradót, ott is eléggé nyalnak/elhallgatnak híreket a Fideszről...

Hock 2014.04.08. 09:11:36

Sajnos senkit nem érdekel, ha egy Fideszes lop, csal, vagy esetleg hazudik. Bicskanyitogató ez, de hát vasárnap igent mondott az ország a rezsicsökkentésre, a stadionépítésre, a mutyizásra, a demokratikus berendezkedés leépítésére, magánnyugdíjak (és esetleges egyéb magánvagyon) államosítására és azok elherdálására. Igent mondott az orosz megahitelre és Putyinnak való kiszolgáltatottságra.

Ellenben nemet mondott az oktatás normális fejlesztésére, az egészségügy rendbetételére, a gazdaság fejlesztésére, a valódi megélhetést nyújtó munkahelyteremtésre, ami nem csak a statisztikákat javítja.

Igazságosság hiányzik Magyarországnak, semmit több.

ügyfélszolgálatos 2014.04.08. 09:15:18

@Hock: Nem az igazságosság hiányzik MO-nak, hanem ész a szavazóknak...

G. Attila · http://hatarontul.wordpress.com/ 2014.04.08. 09:19:13

Igen. Így volt, így lesz. És most nem revizionista szólamként idéztem :). Pár észrevételem lenne:
Egyrészt a téma, az új kormány, a kormányalakítás. Ez a téma nem indokolja a vagyonosodási nyilatkozat feltevődését. Az interjú azt jelenti, hogy az interjút készítő ember információkat szerez az interjúalantól egy meghatározott témakörben. Itt a téma a kormányalakítás volt, nem a vagyonbevallások. Vegyük észre, nem az a gond, hogy itt Obersovszky nem kérdezett rá erre, hanem az, hogy eddig nem tették meg, nem számoltak be róla. A kettős mérce nem itt érhető tetten. Persze, tudom, jóval egyszerűbb így hisztériázni, mert ezt többen megértik. Ide kapcsolódik a második észrevételem (nem először írva).
Minek kell az ilyen cikkeket lehozni úgy, hogy annak a szerzője az index? Vannak itt emberek, akik felvállalják ezt a véleményt, hozzátok le az ő nevük alatt. Akár tetszik, akár nem ez hitelvesztés.

NYJetsTD 2014.04.08. 09:26:28

Sebaj, most már lement a választás, jönnek a valós hétköznapok. Tegnap bezárt a még 20%-ban sem elkészült, de nagy csinnadrattával átadott bazár, ma leállt a négyes metró, az államadósság újra 84% fölé fog ugrani a következő jelentésben... apa, kezdődik...

Styxx 2014.04.08. 09:27:30

@G. Attila:
"Minek kell az ilyen cikkeket lehozni úgy, hogy annak a szerzője az index?"
Például azért, mert a szerző nem akar egy vagyonosodásit, vagy egyéb hatósági basztatást a nyakára. (Lásd: Horváth András) Megértem.

A gazdagréti Magnum 2014.04.08. 09:29:24

@G. Attila:
Pontosan itt (is) van kettős mérce. Ugyanis ha bármely más politikust (értsd: nem fideszes) behívtak eddig, akármi volt a beszélgetés apropója, a témához abszolút nem kapcsolódó, de a behívottnak kellemetlen kérdések csak úgy záporoztak.
Sőt, ezek voltak nagyobb számban.
Mindketten tudjuk, hogy nem a téma miatt nem kérdezett rá.

Netuddki. 2014.04.08. 09:40:46

CC! A probléma azzal van, hogy még mindig nem megfelelően tesszük fel a kérdéseket.

Speciel ha a rogán szerepel akkor engem a vagyonnyilatkozata érdekel. A kibaszott, adómból fizetett "köz" TV meg tegye már fel az ezzel kapcsolatos kérdéseket neki bassza meg! Teljesen mindegy ki a riporter. Ha meg a riporter nem végzi el a feladatát akkor basszák ki a picsába a "köz" médiából! Ha a szerkesztője, munkaadója nem teszi meg akkor azt.
Mert a másik opció, hogy nem fizetem az adómból őket. Meg kell szüntetni aztán a frekvenciát értékesíteni. Ennyi.

U.i.: A trágár kifejezésmód csak és kizárólag azért van mert a "köz" média ezt érdemli.

Phteven 2014.04.08. 09:41:49

Nem értem, a szerző nagyon visszafogottan írt erről a dologról. :-o

Phteven 2014.04.08. 09:43:13

@Puckman Éliás: Legyünk pontosak! Az ország nem egészen 60%-nak a 45%-a... Vagyis a negyede.

Netuddki. 2014.04.08. 09:43:47

@G. Attila: Speciel engem a rogán vagyonnyilatkozata jobban érdekel mint az hogyan adja elő a kormányalakítást. Ha a kormányalakítást akarja reklámozni a fidesz akkor küldjön olyat akinek nincs vaj a füle mögött. Van ilyen? Lehet nincs, azért maradt a rogán.

Netuddki. 2014.04.08. 09:47:36

@G. Attila: Ja, és igen! Attól, hogy kussoltok mint szarafüben attól még van ügy. Elég IQ hiányosnak kell lenni ha valaki pár nap alatt "megfeledkezik" egy ekkora horderejű dologról.
Mert szerintem elég nagy horderejű, ha az ötker polgármestere, a fidesz egyik alvezére, szóvivője vagy nemtomki, a 8. számú pártagkönyv birtokosa tisztázatlan forrásokból szerzett pénzből vett ingatlanokat. Szóval lehet kimosakodni. Bűnösök közt meg cinkos aki néma...

Jock Ewing 2014.04.08. 09:47:58

@Puckman Éliás:

Miért, te fizetsz az ATV-ért?

G. Attila · http://hatarontul.wordpress.com/ 2014.04.08. 09:49:39

@Styxx: Hát így belegondolva, ha az megtörtént, érthető. Bár, ahogy felidézem páran azért még mindig ugyanígy leírják ezeket a dolgokat. Most játszuk, hogy nem mondok neveket, a szexről lehet asszociálni :P. És úgy gondolják, hogy az index nem kaphat ugyanolyan fúrást, mint egyes szerzők?

@A gazdagréti Magnum: Tudom, nem is azt mondtam, hogy nincs, hanem azt, hogy önmagában ez nem olyan hörögni való dolog, hogy készítettek egy interjút, amiben nem cseszegették. Azon kell felháborodni, hogy sem előtte, sem utána nem volt semmiféle szembesítés, míg, ahogy írtad, az ellenzéki politikusok esetében igen. (Ezt mondjuk nem tudom, nincs tévém, nem követek semmilyen szélirányváltozásokat.)
Tudjuk, hogy nem a téma miatt nem kérdezett rá, hanem mert nem kapta meg utasításba, hogy szorongassa meg. De, mint mondtam, nem is az kellett legyen ennek az interjúnak a célja. Ketrtős mérce van, minden bizonnyal, csak kicsit túlzásnak érzem, hogy így lehordtak valakit, aki interjú ürügyén egy interjút készített.

Jock Ewing 2014.04.08. 09:50:09

@kovi1970:

U.i.: A trágár kifejezésmód csak és kizárólag azért van mert a "köz" média ezt érdemli.

Nem azért van.... Azért, mert a stílus maga az ember.

Netuddki. 2014.04.08. 09:55:52

@Jock Ewing: Hát most jól odamondtál nekem, fideszes balfasz!

"Jock Ewing 0 bejegyzést írt és 482 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban. 2011.03.26. óta tag."

G. Attila · http://hatarontul.wordpress.com/ 2014.04.08. 09:56:31

@kovi1970: Igazad van. Egyébként a többes szám második személy a második nekem címzett hozzászólásodban nem helyt álló. Én nem dolgozok a közmédiának, és nem kussolok, mint szar a fűben :).
Látom én is a kettős mércét, még úgy is, hogy tévét akkor nézek, amikor hazamegyek a szüleimhez. Nem is menteni akarom a köztévét, hogy márpedig ők tárgyilagosak, meg mit tudom én, Viktor, Viktor :P. Csak jeleztem, hogy nem ezzel az interjúval volt a baj, hanem az egész távvezérelt tájékoztatással (ami sajnos minden médiumban így van, csak a köztévén érthetően felháborítóbb).

A gazdagréti Magnum 2014.04.08. 09:59:14

@Jock Ewing:
Ha nem csak szabadon fogható földfelszíni digitális adást nézel, hanem vmelyik szolgáltatótól veszel TV csomagot, amiben benne van az ATV, akkor igen. Mint ahogyan a HirTV-ért is fizetsz.
Ha nem jön a nevedre az ATV-től számla, akkor már azt hiszed, hogy ingyen van?

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2014.04.08. 09:59:52

@Styxx: "Például azért, mert a szerző nem akar egy vagyonosodásit, vagy egyéb hatósági basztatást a nyakára. "

Na neeee! Tudod styxx én is voltam oknyomozó újságíró, minden cikkem névvel ment, úgy ne nézd hülyének a jónépet. Nem hiszem , hogy bárkinek baja lehet abból, ha kritizálja a köztévé egy riporterét, hogy nem volt elég alapos a Rogán interjú.
Szóval a valóság ezzel szemben az, hogy ti ugyanolyan szervilisek vagytok, csak nem a fidesszel hanem a másik oldallal, de még azt is gyáván teszitek.

fran7 2014.04.08. 10:02:41

@kovi1970: Pedig igaza volt. Mert mit mondasz, akkor, hogy igazán baj van? Ugye a trágár beszéddel és káromkodással ez a fő baj. Mert ugye életednek nem a fő problémája az, hogy tóni fiút nem kérdezték vagyonnyilatkozatáról.
Halkan az egész sztorihoz. Ki hiszi el bármelyik képviselő vagyonnyilatkozatát? Szerintem még Pintérnek is messze többje van, mint amit bevall. Rogán legalább változtat rajta. Ha Simon Gábor időben észbe kap, akkor már rég nem beszél senki a 240 milliójáról. Befizeti a vagyonszerzésit és villoghat vele.

omegaline 2014.04.08. 10:08:03

@G. Attila: Ezzel egyet is értenék, mármint hogy nem ez volt a téma. Csak az a baj, hogy a nem azonnal felejtő tévénéző szemében az alákérdezett interjúban egy olyan ember válaszolt morális dolgokra, akinek az ismert okokból e tárgykörben megjelennie sem volna szabad, amíg helyzete nem makulátlan! Ez mindenkinek érdeke!...Oberzsovszky...hagyjuk!

Netuddki. 2014.04.08. 10:10:58

@G. Attila: A "köz" TV-t nem nézem, de a rádiót hallgatom. Már évek óta folyamatosan megemlítem a blogokon, hogy szégyen amit a fidesz csinált a köztájékoztatással.
A déli ütköző, ahonnan az obersovszki is dobbantott a TV-be évek óta mással sem foglalkozott mint az ellenzék köpködésével és a fidesz seggének a fényesre nyalásával.
A véleményem, hogy az ilyen obersovszki, halászzsuzsa félék a szakma szégyenei. Amelyik médium meg munkát ad nekik azokra kár 1 forint közpénzt elvesztegetni.
Félreértés ne essen, nem azzal van a bajom, hogy a fidesz ellenzékét köpködik. A bajom azzal van, hogy a fidesz háza táján számtalan érdekes téma lett volna az elmúlt4évben, amit nem kezeltek a helyén. De hát mit várhatunk ezektől az "újságíróktól"? A Seuso kincsekkel kapcsolatos sajtótájékoztatón 2 (kettő) darab kérdés volt! Ezek közül is az egyik a miniszterelnökjelölt vitával kapcsolatos! Eh!

Netuddki. 2014.04.08. 10:17:05

@fran7: Amit te csinálsz az a tipikus fideszes csubbakka védekezés:

1. Eltereled a figyelmet a rogán vagyonnyilatkozatáról a hozzászólásom szalonképessége irányába.

2. Szanaszét akarod a szart kenni imigyen a felelősséget levenni a rogán válláról.

3. Ráadásul nem állod meg, hogy ne hozd elő a simont. Aki ha minden igaz már jól megérdemelt előzetesét tölti, másrészt megintcsak a rogánról akarod elterelni a figyelmet. Mellesleg a simon a rogán ügyében annyiban lehet érdekes, hogy nem volt nap amikor a "köz" média legalább 20-szor ne foglalkozott volna vele.

fluffer 2014.04.08. 10:18:10

A választások eredményét elnézve úgy tűnik, hogy a magyarok nem csak hogy szeretik, de kifejezetten igénylik, ha faszt dugnak a pofájukba...

Netuddki. 2014.04.08. 10:22:05

@fran7: Mellesleg:

"Szerintem még Pintérnek is messze többje van, mint amit bevall."

Hajrá! A pintért is lehet vagyonosodási vizsgálatnak alávetni! De most a rogán a téma.

"Rogán legalább változtat rajta. Ha Simon Gábor időben észbe kap, akkor már rég nem beszél senki a 240 milliójáról. Befizeti a vagyonszerzésit és villoghat vele."

Mindegyiknek akkor volt esélye változtatni rajta amikor már kiderült a turpisság. De mint mondtam, most a rogán a téma. Bocs, de kit nézel hülyének?

G. Attila · http://hatarontul.wordpress.com/ 2014.04.08. 10:22:57

@kovi1970: @omegaline:
Mint, mindenhol. Nincs független médium, minél előbb rájövünk erre, annál korábban kezdhetünk végre a saját fejünkkel gondolkodni, és nem az elénk állított dolgok közül kiválasztani a legszimpatikusabbat, és azzal azonosulni. Természetesen a közmédiát agresszívebben vonták a hatásuk alá, mint az eddigi kormányok - okulva a múlt tapasztalataiból. De minden kormány megcselekedte ugyanazt. Minden média, csúsztat, ferdít, elhallgat, próbál kimosni, próbál átértelmezni, leértékelni. Félre értés ne essék, nem azt mondom, hogy nekem ez tetszik, egyáltalán nem. Undorítónak és szánalmasnak tartom, csak mindamellett azt is mondom, hogyez nem a köztévére jellemző, hanem a köztévére is jellemző. A köztévé esetében még rosszabb is hiszen ők érnek el a legtöbb emberhez és nekik kellene első sorban pártatlannak maradni, legalább kommunikációban. Ami engem a legjobban zavar, hogy a közmédia lesüllyedt a többiek szintjére. De ez sem most történt, hanem akkor, amikor Göebbels felfedezte a média (mai értelemben vett) hatalmát - de ez messzire vinne, nem térek el a tárgytól :).

G. Attila · http://hatarontul.wordpress.com/ 2014.04.08. 10:29:23

Na jól van, elveszett a kommentem.
Ugyanazt, röviden: Minden média csúsztat és hazudik, a baj az, hogy mi kiválasztunk egy nekünk szimpatikus csúsztatást, és azt valljuk, és hisszük.
A közmédiánál ugyanez fájdalmasabb, mint máshol, mert ők érnek el a legtöbb emberhez, velük szemben kellene a leginkább elvárás legyen a független tájékoztatás.
Minél előbb észrevesszük, hogy manipulálnak minket (minden irányból), annál hamarabb tudjuk levetkőzni a ránk kényszerített igazságot (minden irányból) és elkezdeni reálisan, normálisan gondolkodni.
Ne térjek el a tárgytól (mondom magamnak :P): A felháborodás jogos a köztévével szemben, de nem ezen interjú miatt kell hőbörögni. (és most ctrl+c ctrl+v, ha megint elveszne :) )

G. Attila · http://hatarontul.wordpress.com/ 2014.04.08. 10:31:06

Hát persze, hogy flood lett belőle :D. Jól van, ha zavaró, valamelyiket moderálják ki, ezzel együtt, amiben elnézést kérek a dupláért :).

Netuddki. 2014.04.08. 10:37:08

@G. Attila: Mindig a fejétől bűzlik a hal. A "köz" média attól az, hogy évente súlyos közpénz milliárdokat költ rájuk az állam. Ennek kellene biztosítani a függetlenségüket. Egyben a mindenkori kormánynak lenne a feladata, hogy ezen intézmények pártatlanságát biztosítsa. Szerintem erre még törvény is van. Ergo a kormány törvényt sért és elsikkasztja a közpénzt.
A fidesz kormány ráadásul azt hiszi a "köz" média arra van, hogy a kormány munkáját REKLÁMOZZA! Ami egyrészt teljesen szükségtelen pénzkidobás, másrészt tudjuk a cigány is a maga lovát dicséri.

dimitrij 2014.04.08. 10:38:38

rogánnak egész pontosan milyen kormányzati funkciója is van? jelenleg polgármester és frakcióvezető, meg a parlament gazdasági bizottságának elnöke. sem a kormányban, sem a pártban nem tölt be semmilyen funkciót, ha jól emlékszem. tehát őt kérdezni a kormányalakításról olyan furcsa dolog.

mondjuk nem véletlen, hogy csak oda mer elmenni... obersovszky biztosan nem fog rossz, kellemetlen kérdést feltenni antalnak.

Netuddki. 2014.04.08. 10:40:22

@G. Attila: 1. Most a rogán ügye a téma.
2. Az nem megoldás, hogy megvilágosodsz a "köz" médiával kapcsolatban és amúgy minden marad a régiben. Mi a megoldás? Megszüntetni? Hogyan? Vagy ha ilyenre szórják el az adónkat akkor inkább nem fizetünk adót? Hogyan?

dimitrij 2014.04.08. 10:42:50

@G. Attila: talán mert 2010-ig nem a kormány, hanem a Parlament alá volt rendelve a közmédia. akkor a kuratórium párt delegáltakból állt, most kormány delegáltakból. akkor a felügyeleti szerv az ortt volt, most egy kormány alá rendelt szerv... korábban minimális szakmaiság jellemezte annak működését, mostanra ebből sem maradt semmi. ráadásul akkor a kereskedelmi csatornák nem volt a frekvencia moratórium által zsarolva, most eléggé. persze a korábbi helyzet (politikai behatás) is szar volt, de ez ahhoz képest elég komoly visszalépés.

Netuddki. 2014.04.08. 10:44:19

@dimitrij: Hát ha frakcióvezető akkor csak van valami köze a kormányalakításhoz is. Nem utolsó sorban meg képen lehet huggyozni a választókat vele, hogy elküldik egy ilyen műsorba. Miután kiderült a vagyonnyilatkozatos stiklije.

Mellesleg hogyan kaphatott 45%-ot egyéniben? Na, ez is egy jó kérdés!

Netuddki. 2014.04.08. 10:46:22

@dimitrij: "de ez ahhoz képest elég komoly visszalépés."

Vagy nevezzük nevén, VISSZAÉLÉS.

Erno Ellenrieder 2014.04.08. 10:46:52

@kovi1970: igazi barom vagy nem a kormányátalakítás érdekel,
mert egy pöcsög vagy Mit nyom a latba egy Rogán ahhoz képest

G. Attila · http://hatarontul.wordpress.com/ 2014.04.08. 10:49:28

@kovi1970:
1. Az intrejú a poszt témája. Ha Rogánról beszélünk, akkor jelezd előre, és beszélhetünk róla. Véleményem: Nem tiszták ott a dolgok a vagyonával kapcsolatban, és ezt vizsgálni kellene. Ennyi.
A köztévé nem kérdezte meg ebben az interjúban? Nem, mert ez az interjú nem arról szólt. A köztévé nem kérdezte egyáltalán, és elhallgatja a dolgot: baj, sérti a független tájékoztatás elvét, és azt a látszatot kelti, hogy a köztévé politikai befolyás alatt áll. (Véleményem: Ami így is van, de ez a hívatalos megfogalmazása ennek. Hadd ne legyen kötelező indulatoktól fűtve beszélnem)
2. Nem a köztévé manipulál, hanem a köztévé is manipulál. Vagy igen erős törvényi szabályzással és szankciókkal való fenyegetéssel el kell különíteni véglegesen minden párttól (persze, melyik hatalmon lévő párt tenne egy gesztusértékű lépést is ennek ügyében), vagy meg kell szüntetni a közszolgálatot.
Az megoldás, hogy megvilágosodok, és megvilágosodnak elég sokan. Szerinted az nem megoldás, ha többé nem ülök fel semmilyen médiamanipulációnak, és sugalmazásnak? De, mint írtad, ez nem tartozik ide. Rogán a téma, akkor maradjunk az 1. pontnál.

Baaah 2014.04.08. 10:54:47

A köztévé mindig is pártatlan volt, most is az, valószínűleg mindig az is lesz :)

De sírjunk nyugodtan ezen, hiszen mindenki seggbe rúgja reggelente a munkaadóját, esetleg beszól neki, de ha mást nem, akkor nem köszön neki ez a minimum.

Styxx 2014.04.08. 10:57:36

@greatwideopen:
szerintem összetévesztesz a hasonló nickű sixxel@G. Attila:
mivel az Index-tulajdonos Spéder Zoltán elég jól beágyazott a NER-ben, nem hinném, hogy az Indexre rádőlne emiatt egy NAV-kontroll

Netuddki. 2014.04.08. 10:58:08

@Erno Ellenrieder: Mi az a pöcsög balfasz? Ez egy újabb műszó mint a libsibolsi?

"Erno Ellenrieder 0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban. 2013.08.15. óta tag."

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2014.04.08. 11:03:48

@Styxx: Akkor ezt benéztem, de miért kell ennyire hasonló neveket választani, abból mindig baj van. Lásd Összefogás 2014 és Összefogás Párt.

G. Attila · http://hatarontul.wordpress.com/ 2014.04.08. 11:04:16

@Styxx: Oké értem. Csak nem hallok arról, hogy a népszabadság újságíróit, az ATV munkatársait, és az indexre publikálókat hurcolásszák. Pedig azért akadnak vaskos írások, mondatok mindhárom részen. De végülis, énis mibe kötök bele, mindenki tudja, ki hova muzsikál, tényleg nem kell adni a látszatra :)

Baaah 2014.04.08. 11:06:13

@kovi1970: "Mellesleg hogyan kaphatott 45%-ot egyéniben? Na, ez is egy jó kérdés!"

Üvegtigris hh-ját ismered?
Na jó, az adott szavazókörzetben elment a választóképes lakosság X százaléka, a választásra kijelölt napon, a kijelölt helyiségekbe, hogy éljen állampolgári jogával és megválassza az általa megfelelőnek vélt jelöltet országgyűlési képviselőnek (pártra is szavazott, de ez megzavarna téged ezért hagyjuk). Ebből az X-ből valahánynak sikerült ezt úgy megtennie, hogy érvényes legyen a szavazata, nevezzük Xé-nek mostantól.
Xé-ből valahányan Rogánra szavaztak (ilyen a rendszer, ha tetszik ha nem, hívják demokráciának is, de ez most nem érdekes) ők Yr mostantól. Innen a fenti két szám hányadosából Yr/Xr illetve egy érdekes állandóval (legyen most ez a példa kedvéért 100) történő szorzással máris kijött az adott százalék. Sajnos rövidebben nem tudom elmagyarázni.

Roppantó 2014.04.08. 11:10:25

„Míg más parlamentáris országokban a jobboldal általában a józan és megfontolt konzervativizmust, a tradíciókhoz való ragaszkodást tekinti hivatásának – nálunk a magát jobboldalinak nevező kormányzati rendszer ezekkel ellenkező törekvéseket mutat. Alkotmányjogi téren a parlamentarizmus elsorvasztása és látszatparlamentarizmussá süllyesztése ennek az állítólag jobboldali kormánypolitikának egyik fő célja. A vezérkedés, az egy akarat érvényesülésére felépített és minden bírálat elnémításával kialakított nemzeti egység, másrészt gazdasági téren az individualista gazdálkodást mindinkább elfojtó, egy újfajta kollektivizmus felé elhajló, sokszor már a magántulajdonba is belenyúló törekvések: nehézzé teszik egy konzervatív politikus számára, hogy ezzel a jobboldallal azonosítsa magát.” (Gr. Apponyi György, 1935)

Styxx 2014.04.08. 11:10:59

@greatwideopen:
Ilyet kérdezel a tízezer Szabó János országában?:-)
Konkrétan, régesrég vittem egy tematikus blogot, amihez illet és nem nyálaztam át a többi Index-nicket, amelyekre esetleg hasonlít. Kielégített a válaszom, vagy: "üljek le, egyes!"?:-)

Le Orme 2014.04.08. 11:39:32

Rogán vagyonnyilatkozatában olyan dolgok voltak pontatlanok, amiket lehet így is - úgy is értelmezni: osztatlan közös tulajdont fel kell-e tüntetni, örökölt ingatlant, amiről egyébként lemond, fel kell e tüntetni.
Más: a magánnyugdíjvagyon nem volt magántulajdon: nem rendelkezhettem vele szabadon, a nyugdíjjárulék mértékét sem határozhattam meg szabadon.

shwarcz bácsi 2014.04.08. 12:15:35

ezt a fideszt, választások útján soha senki nem fogja leváltani.
ide sokkal több kell srácok.

shwarcz bácsi 2014.04.08. 12:32:33

@G. Attila: Hol van az az interjú ami arról fog szólni, hogy valaki, akárki megkérdezte rogánt a vagyonnyilatkozatáról?
igazad van, nem csak a köztévé manipulál. megteszi még ezt, az MTI, a kossuth rádió, és ahogy láttuk a kereskedelmi tévék is beálltak a sorba. látom határontúli blogot szerkesztesz. mivel én is határontúl élek, ezért hozzáteszem, hogy amit a semjén zsolt által delegált diaszpóra tanács művelt, az egész egyszerűen egy hányadék. teszem hozzá, sehova nem húzok, leszarom a szocikat, és a jobbikot is, de még az lmp áltál delegált kizöldített faszokat is. ami itt megy 89' óta az önmagáért beszél. tekints vissza a fidesz 4 éves kormányzására. nézd meg, a mai napig nem lett a nyilvánosság elé tárva az ügynöklista, volt mszmp és kiszes srácok kereszttel a nyakukban hintik a nemzetiesség igéjét.. ez egy program? attól, mert rákötjük a nemzeti színű szalagot egy kupac szarra, az attól még szar marad... már elnézést. szidják a liberálisokat, miközben a fidesz 10 éven át volt a liberális internacionálé tagja. a rogán tóni balhéja, az csak egy csepp a tengerben. 89' óta a politikusok nagy része milliomos lett. mégis miből? vizsgálta e ezt bárki is? nyilván nem. fogja e? nyilván nem. hogy lehet az, hogy civil, polgári foglalkozás nélkül, tudás és tapasztalat hiányában irányítanak egy országot? miért hagyjuk ezt? miért van az, hogy a mai napig nincs egy olyan törvény, hogy egy képviselő visszahívható legyen? nekik ki a főnökük, őket ki kéri számon és miről? ezt az egészet miért hívjuk demokráciának, amikor nem az? és sose volt az?

Baaden 2014.04.08. 12:40:10

Na az ilyen emberektől vagyok készen. Ráadásul ez az Obersovszky még férfi is lenne vagyifene, szánalmas.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2014.04.08. 13:04:20

@Baaden: Az Obersovszky nem férfi, hanem egy undorító meztelen csiga.
@shwarcz bácsi: +1. Mindenben egyet értek veled. A Fidesznél kevés undorítóbb gyülekezet létezik.

s.g.l. 2014.04.08. 13:08:31

Obersovszky ül szemben Rogánnal.

Takony találkozik a szarral..

G. Attila · http://hatarontul.wordpress.com/ 2014.04.08. 13:38:01

@shwarcz bácsi: Igen. Mindig más arcát mutatja, de ugyanaz kavarog. Az utolsó mondatnál a kérdőjel gondolom pluszban van. Egyet értek azzal, hogy ez egy működésképtelen, kontraproduktív demagógiákra és fogalmak fétisizálására alapuló rendszer.
De azt hiszem, ezzel nagyon elfutnánk a témától. Rogán meg nem hülye, hogy elmenjen olyan helyre, ahol ezt megkérdezik tőle anélkül, hogy előre fel nem tudna készülni a válaszból. Lásd tv2 mokka, mint olvasom.
Ez egy ilyen világ. De azért még lehet egymást rugódni, hogy a bal- vagy a jobb oldal a szebb, honnan kérjük a pofont...

Le Orme 2014.04.08. 13:54:15

"ez egy működésképtelen, kontraproduktív demagógiákra és fogalmak fétisizálására alapuló rendszer"

ez egy részben tartalmatlan, részben téves megállapítás, retorikai fogásnak jól el lehet adni az agyhalottaknak

G. Attila · http://hatarontul.wordpress.com/ 2014.04.08. 14:12:55

@Le Orme:
Fogalmak fétisizálására példa: Demokrácia van. Demokrácia jó. Aki bármi mást akar, rossz. Mert más nem lehet, csak ez, és csak így.
És ez által megszűnik minden lehetőség a változásra, a jobbá tételre, mivel szükségszerűen minden változás rossz, mert a mai demokrácia ellen megy. Mégha nincs is így.

Nem lehet érzelmekre és előítéletekre hatva felépíteni egy választást. Ez kontraproduktív, mivel nem a reális problémákkal foglalkozik, hanem az emberekre próbál hatni, kihasználva a beléjük táplált érzelmeket.

Az, hogy működésképtelen, valóban sarkítva fogalmazás, elvégre működik. És tegyem, hozzá, milyen jól :P.
Tessék tartalom. Hogy téves-e, vagy nem, az egyéni vélemény. Az agyhalottaknak nem lehet eladni, mert nincsenek tisztában a benne szereplő fogalmakkal, igaz? :P

Chalky White 2014.04.08. 14:48:28

@exlex4: ó nézd már egy fidesz szavazó :-D

Baaah 2014.04.08. 15:26:29

@Chalky White: nem, ő csak egy büdös troll, aki erre élvez

fran7 2014.04.08. 15:51:28

@G. Attila: Azért az USÁ-ban legkésőbb Kennedy után érzelmekre és előítéletekre alapozva szerveztek választási kampányokat. Különben miképp lehetett egy chicago-i szenátor semmiféle politikai múlttal az Egyesült Államok elnöke. Másra nem lehet kampányt szervezni? Ugyanis a 3000 ezres athéni demokráciában is így csinálták már több mint 2000 éve. A demokrácia nagy baja, hogy csak ilyen alapon lehet választást nyerni. Olyan csak a West Wingben van, hogy egy politikus közli, hogy ő már pedig nem fogja támogatni a tejtermelőket, a tejtermelők partiján. És még rá is fognak szavazni.
Ajánlom figyelmedbe Chris Christie-t, aki azért nem lesz elnökjelölt, mert kövér. S ezt az ellenfél sajtója már a fejéhez is vágta. A toleráns, demokratikus, másik párt vezető elemzői.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2014.04.08. 17:38:17

Hitelességét már régen elvesztette nálam a közmédia (NAPI termelési hírek a híradóban??? Ez most komoly?). Az idősebb híradósoknak déjà vu érzése lehet.

Obersovszky-Schmitt interjú pedig már régen bekerült a magyar médiatörténet pantheonjába. Kíváncsi vagyok meddig lesz az Estében (amióta ő vezeti a műsort, jócskán leesett a nézettsége).

Amikor Orbán volt az Estében még a választások előtt, helyében én kértem volna, hogy bárki mást, csak őt [Obersovszky-t] ne. Legalább a hitelesség "látszata" megmaradt volna az interjún.

megtűrt semély 2014.04.08. 18:11:34

Hozzászóltam a tv2-rogán poszthoz. Kell-e félnem, fel vagyok-e már jelentve?

dimitrij 2014.04.08. 19:00:22

@kovi1970: gondolom az alma, krumpli, hús... cba dolgok lehetnek a háttérben, meg az agitprop, amit az a belvárosi bulvárlap intézet. gondolom nem a most épülő szobor... :)

mpa68 2014.04.09. 16:00:46

@Jock Ewing: Mindenki fizet az ATV-ért, ugyanis csak fizetős kábeltévés vagy műholdas csomagban van. A köztévé ingyenes (pontosabban Te is és én is fizetjük, ahogy minden adófizető).

mpa68 2014.04.09. 16:09:00

@kovi1970: több blogon is olvasom a kommenteket is, Veled is több helyen "találkoztam" már. Nagyjából egyet szoktam érteni az általad írtakkal, de egy dolgot nem értek (egyik oldalon sem): a kommentek darabszáma alapján tudhatjuk, hogy valaki mekkora s.gg, és mikortól nem az már?
Te hányadik után okosodtál meg? :)
süti beállítások módosítása