Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

VV6 = nemzetrontó globális háttérhatalmi ármány!!!

Gobalo-fasírt! Emberhamburger! Fergeteges Magyar Hírlap-szemle!

2014. február 06. 11:30 -Szűcs Gyula- 64 komment

"A kereskedelmi televízióknak álcázott globális véleményhatalmi terrorgépezet legkegyetlenebb tömegpusztító fegyvereit a valóságshow–sorozatok jelentik"  ezzel a lingvinisztikai gyomrossal nyit Bogár László a csütörtöki Magyar Hírlap hasábjain leközölt aláValó Világ című publicisztikájában. Íme néhány gyöngyszem az egy mondat-egy bekezdés szerkesztőelvet követve. 

Itt például kikre gondolhatott a derék közgazdászprofesszor? Az Illuminátusokra? A szabadkőművesekre? A Bilderberg-csoportra? A gyíkemberekre? Vagy egyenesen a "tudjukkikre"?

A globális hatalmi rendszer urainak fő célja ugyanis éppen a valóság önkényes átértelmezése.

Aztán jön egy MTI-t megszégyenítő idézőjelcunami. Minden szava tudatmódosító kábítólövedék az agynak!

És ha ez a pusztító erő le akarja váltani a valóságot, és a helyében egy általa konstruált ócska, hazug, mindent szétroncsoló hamis világot akar „valóvilágként” elfogadtatni, akkor teljesen logikus mindaz, amit igen régóta tesz. Vagyis, hogy anyag helyett „mű-anyaggal” árasztja el a világot. Hogy genetikailag módosított élőlényekkel, vagyis „mű-élettel” fertőzi meg az egész földi életet. És végül, hogy a kereskedelmi televíziók valóságleváltó fegyvereinek tudatmódosító kábítólövedékeivel létrehozza a „mű-lélekkel” felszerelt konzumidióták gigantikus csordáit. Ez az a globális szép új világ, amelyért a küzdelem zajlik, és ha valóban sikeresnek bizonyul – a világot irányító, „nem létező” erő részéről –, akkor sajnos valóban igaza lesz abban, hogy „ez a harc lesz a végső”.

A legjobb, globalofasírtos-emberhamburgeres részt viszont a végére rejtette el az MSZMP-ből az MDF-be teleportáló, majd az MDNP-ből a Fideszbe áttántorgó közgazdász-publicista!

Valójában nem sok minden változott a császárkori Róma globális kapitalizmuskísérlete óta. Legfeljebb annyi a különbség, hogy akkor még nem volt „doboz”, vagyis tévé, így aztán azok, akik már akkor is a kezükben tartották a világot, kénytelenek voltak élőben megoldani a feladatot: a pusztulásra ítélt gladiátorokat, akár csak a mostani „valóvilágban” is, a szintén pusztulásra ítélt „proletárok” milliói nézték röhögve, akárcsak ma. Talán éppen ez a leginkább szívszorító, hogy egyik sem észleli már, hogy mindkettejüket véres darált húsként keverik bele a nagy globalo-fasírt óriási emberhamburgereibe.

Még több nemzethalál-vízióért, Armageddon-jóslatért és duplabekezdéses mondatszörnyért erre tessék!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

WoodrowWilson 2014.02.06. 11:52:13

Lacika írásait mindig jó olvasni, ha egy kis komédiára vágyik az ember. Meg a tévében is van egy jó kis kabaréműsora a másik két félnótás haverjával, azt se érdemes kihagyni.

Tompó 2014.02.06. 12:02:19

@WoodrowWilson: Én ezt annyira nem találom viccesnek...inkább félelmetes hogy ilyen emberek szabadon járkálhatnak...sőt szerepelnek a tv-ben...bizonyos körökben még el is ismerik...amit művelnek az ekótv-ben a cimbijével meg a bayerzsótival...hát arra meg szavak sincsenek...

Mdavid89 · http://iranynewyork.hu 2014.02.06. 12:03:21

Azért a Magyar Hírlapnál lejjebb már tényleg nincs semmi. Talán még a Demokrata.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.02.06. 12:06:11

"Valójában nem sok minden változott a császárkori Róma globális kapitalizmuskísérlete óta."

Azok a lohatt lómaiak!!!!

ertelmetlensegi 2014.02.06. 12:11:12

Ön- és közveszélyes. Milyen szerencse, hogy a ballib bezárta a Lipótmezőt.

nnnnnnnn 2014.02.06. 12:14:06

szerintem nem is látott egy részt se. hajrá Józsi!

Capt. Hindsight 2014.02.06. 12:21:57

Miután leírta ezt a gyönyörű fogalmazványt, önmaga elismeréseképpen megérintette a péniszét?

E helyett hazudtunk reggel, éjjel, meg este. 2014.02.06. 12:32:01

Azert az teny, hogy vilagot iranyito eroknek, az idealis polgar, "a terepjaroval megyek a plazaba hamburgerezni" tipusu konzumidiota. Aki nem gondolkozik, semmi nem erdekli az ajfonon meg a fosbukon kivul, es ha szomszedjat felrobbantjak egy dronnal, akkor csak rendel egy ujabb pizzat, es maris jol erzi magat.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.02.06. 12:36:29

"A ... hatalmi rendszer urainak fő célja ugyanis éppen a valóság önkényes átértelmezése."

Igen, ezt már más is mondta a fideszről...

hannamontanna 2014.02.06. 12:40:16

Ez azért most tényleg ijesztő. ..ha ezek a gondolatok tényleg megfogalmazódtak és komolyan is gondolja. Legalább annyira szélsőséges, mint a VV6.

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2014.02.06. 12:43:15

@E helyett hazudtunk reggel, éjjel, meg este.:

De ezt meg lehetne fogalmazni úgy is, hogy a valóságshow-kat nem nevezi "a kereskedelmi televízióknak álcázott globális véleményhatalmi terrorgépezet legkegyetlenebb tömegpusztító fegyverének", nem?

csak egy néző 2014.02.06. 12:59:46

Kimaradt ebből a díszes bandából az egyik legnagyobb idióta Szaniszló elvtárs. E nagytudású diliházszökevény elmagyarázza, hogy bizony globális háttérhatalom repülői megállítják határainkon az esőfelhőket, hogy aszály legyen kishazánkban és némán, hang nélkül robbanó bombákkal IMS-es repülőkről bombázták szét a vörösiszap tárolónkat. Az égen látható kondenzcsíkok valójában olyan permetszerek, amelyek megváltoztatják a magyar emberek tudatát, gondolkodásmódját és génjeit. Valami kis igazság azért lehet benne, mert az ECHO tv e derék munkatársain és tulajdonosán Széleszájú, fejenagy elvtárson, már tisztán látszanak a tudatmódosító permetezés hatásai. Nem soká várhatjuk a magyar lakosságot megmentő a rezsiharcot okafogyottá tevő a "semmiből villanyt csináló" világmegváltó készülékét és a globális háttérhatalmakat a világűrbe kitaszító gravitációt kikapcsoló szerkezetét. Behu, besza!

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2014.02.06. 13:01:07

A VV pont azért nagyszerű dolog, amiért mindenki élőben végignézheti, hogy a sok sutyerák hogyan nyomja le azokat, akiknek van némi esze. Ez a mostani széria eddig különösen jó.

heimdall 2014.02.06. 13:02:20

Egészen komolyan kérdezem, melyik az a kijelentés, aminek semmi alapja nincsen?
Ha elvonatkoztatunk a megfogalmazás teátrálisságától, mi a cáfolat a fentiekre?

JT_Biopower 2014.02.06. 13:14:17

Nem is tudtam, hogy a kereskedelmi tévéken is megy a parlamenti közvetítés. ;)

falomb 2014.02.06. 13:17:05

@heimdall: cáfolat pl. arra, hogy egy globális háttérhatalom szándékosan zülleszti a világot? Az összeesküvés elméleteknek éppen az a lényege, hogy nem lehet cáfolni őket. Nincs közvetlen bizonyíték a háttérhatalom létére? Persze, mert eltüntették a bizonyítékokat,stb.

DR. Smit Pal█ 2014.02.06. 13:28:56

@heimdall: Hat ez az, epp most derult ki, hogy az ugynevezett "osszeeskuves elmelet gyartok" legmereszebb elkepzelesei is maradektalanul tejesultek. Hogy az amerikaiak, minden telefont internet elereset lehallgatnak rogzitenek, felhatalmazas nelkuli gyilkosagokat hajtanak vegre a vilag barmely orszagban, emberek ezreit tartjak fogva titkos bortonokbe.
MEGIS MI KELL MEG ? Az USA kimaxolta az osszeeskuves elmelet hivok minden elkepzeleset.
A megfogalmazason kivul, tenyleg nem lehet masba belekotni.

heimdall 2014.02.06. 13:33:17

@falomb: globális hatalmi rendszerről beszél és nem globális háttérhatalomról.
A többi állítással mi van?
Persze a legegyszerűbb kinevetni és lenézőnek lenni, mint a poszt szerzője, aki amúgy már puhul is, mert egy fentebbi kommentre csupán annyi válasza van, hogy szerinte nem elég szép és nemes a kritika megfogalmazása. Kvázi, hogy nem az a baj amit mond, hanem ahogyan mondja.

heimdall 2014.02.06. 13:35:25

@DR. Smit Pal█: na igen, Ennyit arról, hogy mennyire is számít még az igazság. És hogy az embereket tulajdonképpen nem zavarja, hogy a seggükben van lassan a titkosszolgálat. :)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2014.02.06. 13:36:46

"Itt például kikre gondolhatott a derék közgazdászprofesszor?"

Helyesen egyetemi tanar.
tirpakbokretas-migrations.blogspot.nl/2012/04/csakazertis-professzor.html

Tenyleg egyetemen tanit, mert docens.
www.kre.hu/btk/index.php/oktatoink/633-bogar-laszlo.html
"Jelenlegi munkaadó: Károli Gáspár Református Egyetem
Kar: Bölcsészettudományi Kar
Intézet: Társadalom- és Kommunikációtudományi Intézet
Tanszék: Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék
Beosztás: egyetemi docens

Korábbi munkaadó: Miniszterelnöki Hivatal
Beosztás: államtitkár"

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2014.02.06. 13:39:42

@heimdall:
"A többi állítással mi van?"

Nagyon ideje volt lerantani a leplet arrol, hogy a VV6 reklamszlogenje igazabol a baloldal LET javaslatanak a hipnotikus, bujtatott reklamja!
tirpakbokretas-migrations.blogspot.nl/2014/01/a-vilag-harmas-szerkezete.html

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2014.02.06. 13:40:20

@heimdall:
A tartalmi részét illetően majd ki-ki maga eldönti, egyetért-e vele vagy sem.

Nekem kezdettől fogva az extrém idióta szóhasználattal volt bajom.
Bevezetés a nemzetközi politikai viszonyok tanulmányozásába tantárgyból viszont 100% megbukna a professzor úr a "globális véleményhatalmi terrorgépezet" miatt. És akkor az még csak a cikk első sora volt!

2014.02.06. 13:42:39

@RAMBO: ...már ha valaki elhiszi, hogy a néző szavaz, és/vagy a sutyerákoknak szurkol.

Ez eddig a legkakibb VV.

2014.02.06. 13:49:18

Fáj az igazság mi?
Hát igen, ezen sincs mit csodálkozni.

Amúgy nagy tévedés azt hinni, hogy a magyar társadalom azt nézi amit utal. Nem. A magyar társadalomban azok akik ekézik ezt a fost, nem nézik, minek, bőven elég, hogy mindenhonnan ez ömlik a jonepre. Hírekből, újságból, reklámból. Aki meg nézi, az meg nem ekézi frocsogve a neten, hanem elvan a kis higszar világában, írni se tud mivel funkcionális analfabéta.

heimdall 2014.02.06. 13:51:04

@-Szűcs Gyula-: már ne is haragudj, de a megfogalmazásba belekötni óvoda előkészítő.
:)
Ettől még lehet, hogy hatásvadász és túlzó Bogár szövege, de a mondandón nem változtat.
Miért bukna meg "Bevezetés a nemzetközi politikai viszonyok tanulmányozásába" tantárgyból? Ez tényleg érdekelne.

U.I.: ha tényleg van érdemi ellenérved és véleményed, akkor miért nem írsz egy normális cikket, valódi tartalommal ehelyett?

Thomas Dantes 2014.02.06. 13:56:53

@heimdall: Egészen komolyan melyik kijelentésének nincs alapja?
Csak az idézett szövegből:

-A valóság leváltása...marhaság, nincs semmiféle háttérben lévő hatalom, csoport , és a valóságot se lehet leváltani, csak a konteósok hiszik ezt. ez csak egy buta tv műsor. Semmi több.

-műanyaggal árasztják el...igen sok a műanyag, de ezzel semmi baj nincs. Sok minden nem lehetséges, nem létezhetne nélkülük, és az hogy műanyag, nem azt jelenti feltétlenül, hogy káros, rossz.

-genetikailag módosított élőlények, mű-étel, megfertőzik. Az emberiség már ókorban módosította a növényeket, állatokat. Ez nem új, és semmi különös nincs benne.A legalapvetőbb gabonanövényeink is genetikailag módosítottak már elve! Annyi történt, hogy most gyorsabban és laboratóriumi körülmények között történik mindez.

-műkaja. Mire gondolhat? Csak tippelek: mi a műkaja? Például a szójából készült ételek? A szója az egy növény. Akkor nem ,,mű"

-Róma nem volt kapitalista.

-Igaz ,,doboz" nem volt, de nem csak gladiátor viadalokból állt Róma kulturális élete, volt ott költészet, színház, filozófia. És nem mindenki nézte és élvezte a viadalokat sem. Sőt, a gladiátor harc nem római találmány, és még csak nem is szórakoztatásra csinálták eredetileg, (etrusz halott kultusz) és Róma fennállása alatt be is tiltották 200 környékén.

A ,,szerző" szerint a háttérhatalom megtéveszt, épp ellenkezőleg. Ő az aki megtéveszt, mert hamis informácókat közöl, hamis színben állítja be Rómát és hamisan von párhuzamot a mai TV műsorokkal, vagyis hazug módon manipulál.

Nem Penny hajója 2014.02.06. 13:57:46

Böcsülettel elolvastam Bogár László írását...
Nos, remélem azért valahol kezelteti magát.

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2014.02.06. 14:02:05

@heimdall: Mert ez egy lapszemle, ahol szemlézzük más lapok baromságait, idétlen mondatait.

És nem egy véleménycikk arról, hogy én személyesen mit gondolok az ufókról, vagy a Háttérhatalomról.

Drago Brutic 2014.02.06. 14:12:26

Ez komoly, hogy ez az ember tanít?! Mondjuk, néhányan itt is isszák a szavait. Dehát még az amatőrtörténészkedésnek is vannak szabályai. Az ókori Róma kapcsán lehet használni a "globális" vagy "imperializmus" (ld birodalmi törekvések, területszerzés, stb)jelzőket, de a "kapitalista" szó már akkora bornírtság, hogy ezért még egy normális kocsmában is leugatnák.

heimdall 2014.02.06. 14:14:05

Szándékosan tettem fel úgy a kérdést, hogy melyik kijelentésnek nincsen ALAPJA. Nem azt kérdeztem, hogy melyik NEM IGAZ?
Ergo, lehet hogy neked van igazad.
Itt inkább azon van a hangsúly, hogy élből szabad-e bármilyen gondolatot elutasítani, csak azért, mert elsőre nem értesz vele egyet vagy egész egyenest hülyeségnek gondolod?
De hogy reagáljak érdemben is az állításaidra...

"marhaság, nincs semmiféle háttérben lévő hatalom"
Ezt ugye nem tudhatod. Pusztán azért, mert SZERINTED nincsen, még nem jelenti, hogy nincsen. Az nem cáfolat, hogy te nem hiszel benne.
"igen sok a műanyag, de ezzel semmi baj nincs"
Ezt képletesen érti, nem konkrétan a műanyagra gondol, mint anyag. Komolyan ezt hitted? :)
"genetikailag módosított élőlények, mű-étel, megfertőzik."
Ezt tényleg rosszul fogalmazza meg, valószínüleg a káros genetikai módosításokra gondol, amelyek valóban léteznek. Például a GMO-kat nem véletlenül nem engedélyezik sok országban. Részben, mert ismeretlenek a hosszabtávú hatások, részben mert vannak azonnal jelentkező, már ismert káros mellékhatások.
Abban azért egyetértünk, hogy ótvar sok a műkaja? :)
Ezt a fogalmat megint nem írja körül, de az élelmiszeripar férgessége régen nem "konteófasisztakurucjobbik" ármány! :)
"Róma nem volt kapitalista."
Ehhez én nem értek. Nem kommentálnám se pró, se kontra.
"Igaz ,,doboz" nem volt, de nem csak gladiátor viadalokból állt Róma kulturális élete, volt ott költészet, színház, filozófia."
Ezek ma is megvannak, csak az a kérdés, hogy min van a hangsúly és a média mit propagál. Olyat még nem hallottam, aki azt mondta volna, "na bazmeg, már megint egy kurva komolyzenekoncert megy az RTL esti sávjában"... :)

heimdall 2014.02.06. 14:16:00

@-Szűcs Gyula-: "Mert ez egy lapszemle, ahol szemlézzük más lapok baromságait, idétlen mondatait. "

Jajj ne már. :) És egész véletlenül pont ezt találtad meg. Még szerencse, hogy csak ennyi baromság van a lapokban...

Titiú 2014.02.06. 14:16:13

@-Szűcs Gyula-:
Gyula, mióta vártál arra, hogy egy mondatban emlegesd a Bevezetés a nemzetközi politikai viszonyok tanulmányozásába tantárgyat és az extrém idióta szóhasználatot? Ha én ezt Bíró Gáspár tanár (bocsánat, docens) úrnak elmesélem...

_most_ 2014.02.06. 14:22:50

Bogár Lászlónak helye lenne a vv-ben, nem lógna ki a műsorból :D

stoppos76 2014.02.06. 14:27:45

Anno miután belenéztem az első nagytestvérbe, vagy mi volt, nem értettem, hogy miért kell hülyéket a tévébe beengedni. Ugyanez vonatkozik az újságokra.

Thomas Dantes 2014.02.06. 14:33:29

@heimdall: Melyiknek nincs alapja, melyik nem igaz, eh, buta érv a szavakat kiforgatni , és ezen lovagolni.
Ez nem élből elutasítás, csak szimplán amiket leírt, az nem igaz, megtévesztő, buta halandzsa.

-háttárhatalom : erről kár bármit is írni. Bizonyíték semmi, csak konteós baromságok.A konteós az hívő, neki bizonyíték meg nem kell.

-Nem csak képletesen érti. Bogár László, meg a többi hozzáhasonló bizony így gondolkodik. Épp elégszer olvastam az ilyen zagyvaságokat.

-étel: Nem rosszul fogalmazta meg, hanem baromság. Persze, midndenek lehet káros hatása de ez ismét a konteós baromság, ami a tudatlanságból fakad: a génmódosított ételek, állatok, növények, ebben semmi rossz nincs, egyidős az emberi civilizációval.

-Ótvar-e a műkaja nem tudom, de a sokszor kikiáltott műkaja, a szójából készült dolgok, lehet rossz ízűek, de mitől mű? Ismétlem: az növény.

-Ja, hát a történelemhez ,és a közgazdaságtan alapfogalmaihoz Bogár László se ért, ha komolyan gondolja ,hogy Róma kapitalista volt.

-Tudod, azért nincs komolyzene az RTL-en, mert senkit se érdekel. Pár hete a Bánk Bánvolt a Duna TV-n. Nem kötelező valóvilágot nézni, lehet a Bánk Bánt is, gondolom mégse nézte senki. Mert a többséget nem érdekli.
Mellesleg a TV helyett lehet: filmeket sorozatokat nézni(internet) színházba, moziba járni, vagy basszus: olvasni!
Sokan ezt is teszik.
Nagyon sokan meg, a való világot nézik, mert ezt akarják. Mindenki előtt ott a lehetőség.

Ja, és ne akard már Bogár hülyeségeit megmagyarázni, hogy nem így gondolta, meg nem úgy értette, meg rossz megfogalmazás...hagyjuk már jó? Aki kicsit is ismeri az ilyesfajta cikkeket, embereket pontosan ismeri a dörgést. Ugyan az a népbutító butaság újra és újra.

orvlat 2014.02.06. 14:48:13

@Thomas Dantes: Hát nyilván az a pár 10 ember, akinek ugyanakkora a vagyona, mint a másik 3,5 milliárd embernek semmiféle maguk között egyezetetett stratégiát nem követ(aka összeesküvés), hogy a fenti helyzet nehogy változzon, mert hát mi okuk is volna erre, ugye...

heimdall 2014.02.06. 14:57:07

@Thomas Dantes:
Kiforgattam a saját szavaimat? :) Érdekes.

"Ez nem élből elutasítás, csak szimplán amiket leírt, az nem igaz, megtévesztő, buta halandzsa."
Oké, azt hiszem nem érdemes folytatnunk. :) Majd ha érveket hozol fel az igazad mellet és nem csak azt hogy "megtévesztő, buta halandzsa, konteós baromság, zagyvaság".

Baaah 2014.02.06. 14:57:13

Sikerült eljutnunk az argumentum ad ignorantiam (a nemtudás mint érv vagy hasonló) szintjéig :), ahol már felesleges (és valószínűleg értelmetlen) is vitatkozni

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2014.02.06. 15:14:16

@Titiú: Nono!

Pont azt írtam, hogy ennek a globális véleményhatalmi terrorgépezet-blablának semmi értelme!
És ha én meg lettem anno buktatva a "látszatszövetség" miatt, akkor egy ilyen háttérhatalmi tudjukkizés miatt is ki lehetne vágni az illetőt. :)

falomb 2014.02.06. 15:22:16

@Thomas Dantes: "Tudod, azért nincs komolyzene az RTL-en, mert senkit se érdekel. Pár hete a Bánk Bánvolt a Duna TV-n. Nem kötelező valóvilágot nézni, lehet a Bánk Bánt is, gondolom mégse nézte senki."

Akik a VV meg a többi ellen vannak, azok úgy gondolják, hogy ezeket be kellene tiltani. Csak klasszikus zenét kellene adni, meg magaskultúrát, és akkor kényszerűségből azt fogyasztaná a nép, mert nem lenne más, és így mindenki nagyon pallérozott lenne. Mint az előző rendszerben.

Titiú 2014.02.06. 15:23:11

Látszatszövetség :)) Már nem is emlékeztem erre
Örülök, hogy az Indexnél omnipotens és omnikompetens újságírók vannak ;)

heimdall 2014.02.06. 15:42:46

@falomb: nem csak azt kellene, de azt is. Tudom, hogy ezzel egyedül vagyok... :)
Sajnos a tévé egyre inkább csak a prolik szórakozása. Ez abból is látszik, mivel szolgálják ki őket.

Thomas Dantes 2014.02.06. 15:44:12

@heimdall: Szerintem én csak érveket írtam, hogy miért téves, miért butaság, miért nem igaz amit Bogár László összehord. De ez a legegyszerűbb, lesöpörni az egészet és nem figyelembe venni.

Thomas Dantes 2014.02.06. 15:47:27

@falomb: Ja hát vannak akik képtelenek elfogadni, hogy vannak emberek akiket igenis érdekel a napi sorozat, meg a valóvilág meg a többi.

falomb 2014.02.06. 15:55:17

@heimdall: ha az rtl színházi közvetítést adna, akkor azok, akiket az akciófilmek, meg romantikus sorozatok érdekelnek, átkapcsolnának máshova, vagy DVD-n néznék

Naiv dolog azt gondolni, hogy csak azért nem művelődnek az emberek, mert nem azt adja az RTL. Egyébként ez nem új jelenség, régen is, amikor nem volt tv, a ponyva és az utcai szabadszájú népszínház volt a legnépszerűbb szórakozás. A "prolik" régen is ezt fogyasztották. Csak a forma változik, és nem arról van szó, hogy most nagyobb lenne erre az igény, mint régen.

Régen sem A tiszta ész kritikáját olvasta az átlagember.

csak egy néző 2014.02.06. 16:01:38

Tetszik, ahogy itt egy két igen "kiművelt értelmiségi" leprolizza, azt, aki TV-t mer nézni és később egy másik blogon véleményt mond a VV akárhányadékról és Győzikéről, meg az összes szappanopera sorozatról. Persze ők nem néznek ilyen proliknak való műsort, sőt TV-jük sincs.

heimdall 2014.02.06. 16:54:04

@Thomas Dantes: ha jól látom, válaszoltam rájuk.
Az viszont nem érv, hogy "hülyeség, mert az" vagy "baromság". Ezek nem érvek.
De szerencsére az igazság vagy a valóság nem attól függ, hogy mi mit gondolunk róla, hanem az ami és magában áll.
:)

heimdall 2014.02.06. 16:56:29

@falomb: valamiféle egészséges arányt kellene találni. Szerintem.
:)
Nem az a baj, hogy az RTL és társai nem a Mezzo tévé.

heimdall 2014.02.06. 16:57:33

@Thomas Dantes: én elfogadom, de attól még szemét műsorok szerintem. Bocs. Ez is csak egy vélemény.

AntiKorrupt 2014.02.06. 18:27:37

Már bocs, szóval nincs semmiféle háttérhatalom?

Emlékezzetek az olajügyre, ahol egy bizonyos gazdasági maffia több mint ezermilliárd forintot zsákmányolt, nyomozókat öltek meg vagy vertek agyon, a valódi felelősök felderítése és felelősségre vonása elmaradt, a nyomozati anyagokat hosszú évtizedekre titkosították! Vajon kik, milyen célból, milyen felhatalmazással?
A mostani NAV botrány is rávilágít, hogy egy jól behatárolható szűk érdekcsoport csak ÁFA csalással kb. 1700 milliárdot lop el a közösből, ehhez hozzá lehet tenni a közel hasonló nagyságrendű járulékcsalásokat, jövedéki adó-csalásokat, az állami és uniós támogatási pénzek korrupt elosztását, valamint az önkormányzati és állami közbeszerzések során lenyúlt összegeket. Ezek összértéke bőven meghaladhatja az 5000milliárd Forintot, a GDP 20%-át, és ebben a "kisemberek" adókerülése még benne sincs.

Az olajügy kapcsán megismert mechanizmust lehet általánosságban úgy definiálni, hogy a gazdaság és a politika egyes szereplői szövetkeznek egymással egy bűnszövetkezetben, különösen nagymértékű tisztességtelen profit elérése érdekében, amely lehetővé teszi az ellenőrző hatóságok magas rangú képviselőinek korrumpálását az olajozott működés érdekében, és az eszköztárukban a legdurvább maffiamódszerek is szerepelnek.

Egy nagyon kiterjedt gazdasági-pénzügyi maffiáról van itt szó, mely a politikai pártokat, a rendőrséget, egyéb hatóságokat teljesen behálózta, hatalmába kerítette.
Teljes mértékben helytálló a "gazdasági háttérhatalom" vagy Drábik szóhasználatával a "szervezett magánhatalom" megnevezés.

Természetesen ez egy helyi háttérmaffia, melynek vannak bizonyos nemzetközi szálai is, de van egy amerikai háttérmaffia is, ahogyan van Orosz, Kínai háttérmaffia is, de ez semmiképpen sem olyan egységes háttérhatalom, mint ahogy a paranoidabb konteósok képzelik. Erős érdekközösségek vannak, melyek saját hatalmukat építgetik, az egymással való nyílt összecsapást egyelőre elkerülik.

Persze aki a háttérhatalomról/maffiáról beszél, azt a hatalom minden eszközzel megpróbálja elhallgattatni vagy hitelteleníteni. Bevett szokás összeesküvés-elmélet gyártónak, vagy paranoiás futóbolondnak bélyegezni (mint a NAV mutyit leleplező Horváth Andrást vagy a földmutyit leleplező, és a kormány mögött álló maffiáról beszélő Ángyán Józsefet) vagy eltakarítani az útból; agyonverik, ellehetetlenítik, mint az olajügyeket leleplező Karancsi Tibort, vagy egyszerűen megölik, mint Karancsi több kollégáját.

Ennek a háttérhatalomnak nagyon jól jönnek a Bogár László vagy Szaniszló Ferenc-féle hibbant megmondóemberek, kiknek agyszüleményei miatt nevetségessé lehet tenni a mondandójuk igaz részét is, és az eltussolásban nagyon fontos szerepet töltenek be a mesterségesen gerjesztett hamis konteók is, mint a chemtrail, HAARP, melyekkel jól be lehet etetni, majd megszégyeníteni az elit káros hatalomkoncentrációja ellen fellépni kívánó rendszerkritikus csoportosulásokat.

csak egy néző 2014.02.06. 18:54:56

@AntiKorrupt:
Mi lenne, ha megszüntetnék az ezer éves titkosításokat és az ügynöklistákat?
Sok érdekesség derülne ki a pénzügyi háttérhatalomrol.

www.fusz.hu/fuszdrupal/?q=content/olaj-%C3%BCgyek-orb%C3%A1n-500-milli%C3%A1rdos-vagyona
www.gondolkodjunkegyutt.hu/spip.php?article17

Thomas Dantes 2014.02.06. 20:22:04

@heimdall: Ja, igen, egyetértek. És épp ez az, nem áll meg amiket Bogár László összehord. Sem most, sem máskor. Ő ilyen. És azt hiszem az itt idézett részletekről el is mondtam miért. Ennél többet, felesleges erre pazarolni. Lehetne egyébként részletesen elemezni amiket mondani szokott, de ennél részletesebben ez már ide való.

Ja, azzal is egyetértek, ez egy szemét műsor. De és...ja. Sokan akkor is szeretik nézni. Meg kell azt értnei, hogy a egész napos szar meló után, az emberek agyzsibbasztó vacak műsorokat akarnak bámulni. Ő dolguk.

Thomas Dantes 2014.02.06. 20:26:22

@AntiKorrupt: Ez is csak konteó, csak nem az elvakult fajtából...ja, vannak összeesküvések, van maffia, a kormányok hazudnak, a titkosszolgálatok titkos dolgokat tesznek...és...akkro mi van? Ez is mindig így volt, és így is lesz. Ne érts félre ez nem menti fel a korrupciót, vagy a hazug politikusokat de...ez hogy kapcsolódik egy buta tv műsorhoz? Sehogy. Nem azért van a valóvilág ,hogy ne jöjj rá ,hogy húh, pénz sikkaszt XY minsizter.

Azért van, mert az emberek egy részének egyszerűen igénye van a valóvilágra.

Ebbe butaság bármit egyebet belelátni.

2014.02.06. 20:29:12

Őőő, de sok lóvét kaphattok a VV-től, hogy állandóan melegen tartjátok az érdeklődést a témáról...

]{udarauszkasz 2014.02.06. 20:30:54

na, megprobalok irni, de nem biztos, hogy mukodik a komment. Aki a 911et koveto haborus kirohanasok, a testet lemeztelenito szkenner, es a mindent lehallgato, megfigyelo nagyhatalmak kozepette meg mindig azt hiszi, hogy minden rendben van, az nyugodtan korulnezhet kicsit jobban, mert nagyon nincs itt rendben mar semmi.

csak egy néző 2014.02.06. 20:39:00

Márpedig a pénzügyi háttérhatalom kűldte ide nekünk egy UFO- val ezt a derék egyenes tekintetű embert(?)
youtu.be/X1H-xUrdSS8

AntiKorrupt 2014.02.06. 21:04:03

@Thomas Dantes:
mármint mi konteó abból amit leírtam?
Az olajügy?
Karancsit nem is verték meg vascsövekkel, nem rúgták ki a rendőrségtől élő adásban, nem lehetetlenítették el, nem ölték meg a kollégáit, felelősségre vonták és elítélték a tetteseket, nem is titkosították a nyomozati anyagokat?
Nincs is ÁFAcsalás? Horváth András hazudik? Nem is jelentették fel és volt nála házkutatás? A hatóságok nem akadályozzák a nagy cégek leleplezéseit? Nem gazdagodik Simicska, Nyerges, Lesztinger, Mészáros és társai a közbeszerzéseken?
Nincs földmutyi? Nem is bélyegezték egyből összeesküvés-elmélet gyártónak paranoiás futóbolondnak Horváth Andrást, Ángyán Józsefet?
Te hol élsz?

Nyilván nem a valóvilág felelős ezekért.
Bogár úr mosta össze a háttérhatalommal.
Az emberek egy részének igénye van a valóvilágra? Ezt kapják, egyre alantasabb műsorokat kínál a média, ők teremtették meg ezt az igényt, egyre mélyebbre nyomva az embereket a butaság és igénytelenség mocsarába. Addig se foglalkoznak a mutyikkal.

rudebwoi 2014.02.06. 21:10:24

Ezt olvasd végig kedves posztoló...

www.kibulizottorszag.net/

Nyílméregbéka 2014.02.07. 01:13:21

Ez is tanít? Az istenit!

BattleCry (törölt) 2014.02.11. 23:19:45

Most lehet itt barmozni, meg idiótázni...

Abban igaza van.. hogy aki VV-t néz, annak sok esze nem lehet. Felnőttként..

Aki meg fiatalon VV-n nevelkedik, pedig borzasztó szarember lesz... nem törvényszerű, de az esélyét növeli.
süti beállítások módosítása