Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Semmi pánik, a Coming Out NEM melegfilm (18+)

2013. november 29. 08:30 sixx 95 komment

Screen Shot 2013-11-28 at 20.44.11.png

Rettentő kínos lehetett népnemzeti keresztyén köztévésnek lenni tegnapelőtt reggel kilenc előtt nem sokkal, ugyanis egy háromperces szegmensben a Coming Out című filmet kellett promózni a csatorna Ma Reggel című műsorában. Kellett, hiszen a producere az a Kálomista Gábor, akinek a felesége egy személyben az M3 intendánsa és az MTVA archívum igazgatója, szóval nagy ember a közmédiában, a filmbe meg ráadásul a Magyar Nemzeti Filmalap is beszállt 280 millió forinttal. 

Igen ám, de a filmben MELEGEK IS VANNAK.

Ennél csak az lenne elképesztőbb, legalábbis a közmédiában, ha maga a patás ördög (A Bajgyurcsházy Rém) jelent volna meg benne. Tessék csak megfigyelni azt a kínos heherészést és feszengést, ami a trailert fogadja, amiből pont azt a részt hagyták ki, amikor a főszereplő Csányi Sándor melegsége elmúlik, és mindenütt csöcsöket lát. Szóval a kisfilmből csak az jött le, hogy a filmben MELEGEK SZEREPELNEK. (Mondjuk azt nem értjük, hogy a trailer miért 12-es karikával fut, amikor több csöcs van benne, mit egy évadnyi Trónok harcában, de mindegy.)

Az Este műsorvezetői posztjáról lebuktatott Gulyás István és műsorvezető társa, Csete Beáta menten egy bizonytalan viccel igyekszik elütni a dolgot, mármint azt, hogy a közmédiában reggel kilenckor MELEGEKET lehetett látni, majd jött az első olyan mondat, amit érdemes lenne pólóra nyomtatni:

A film címe Coming out, mostanában (lemondó sóhaj) elég sokan előállnak ugye (rosszalló sóhaj) ezzel a kifejezéssel (...)

Szóval a buzulás az most ilyen divat- vagy járványszerű izé lett, egyre többen jönnek elő a szekrényből, lassan a belvárosban sem lehet úgy sétálgatni, hogy ne ugorggyon ki az ember szeme elé egy nyikhaj kámingáutoló. Kálomista erre sietve megjegyzi, hogy 

Azért szeretném felhívni mindenkinek a figyelmét, hogy ez egy romantikus vígjáték, aminek van egy meleg szála, tehát nem melegfilm.

Lefordítjuk: CSAK SEMMI PÁNIK, A FILMBEN VANNAK VICCES NEMBUZIK IS. Ez Gulyás Istvánt is megzavarhatta, mert amikor Kálomista elkezdte fejtegetni, hogy a film a Valami Amerika és a Csak szex és más semmi vonalán halad, azaz vicces közönségfilm lesz, azt bírta mondani, hogy

De mainstream színészekkel dolgozol, azért ők ott vannak mindenütt.

Amire Kálomista csak annyit tud mondani kínjában, hogy ja, a film az már csak egy ilyen műfaj, vannak benne színészek is. Érdemes megnézni a teljes beszélgetést, tessék:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

falomb 2013.11.29. 09:05:01

Engem kissé meglepett, hogy ennek a filmnek a konzervatív kultúrmegmondó Kálomista a producere, és mégis van benne melegszál, és ráadásul még mellek is.

Lehet, hogy a mostani rendszerben sem csak műmelleket fogunk látni?

index.hu/kultur/2013/11/27/csupasz_mellekkel_tamad_az_uj_nemzeti/

mark75 (törölt) 2013.11.29. 09:20:37

Ilyet is ritkan latni: a producer magyarazkodik, hogy miert olyan filmet csinalt amilyet. Szep.

A masik: amellett, hogy a film egy rakas szar meg az uzenete is bena. A film tortenete szerint Csanyi, a meleg foszereplo egy baleset hatasara hetero lesz. Nyilvan a homofoboknak nem kell ennel tobb, ezutan tenyleg lehet azt hirdetni, hogy a melegseg egy betegseg, amibol ki lehet gyogyulni.

Csanyinak meg ajanlottam volna megnezesre Tom Hanks, Sean Penn, Jake Gylennhaal es Heath Ledger meleg alakitasait. Attol hogy valaki rozsaszin inget, meg bena fekete keretes szemuveget vesz fel, nem lesz meleg. Csak egy hetero melegnek oltozve.

Bérgyilkos Bohóc 2013.11.29. 09:30:18

@mark75: "a film egy rakas szar"
Láttad már? Vagy nem december 20-tól lesz?

Bellagio 2013.11.29. 09:34:44

Es ki ez az arab vagy torok a plakaton kozepen? :-o

ScooHu 2013.11.29. 09:36:19

Amíg nem láttuk a filmet addig ne ekézzük.

Mindenesetre ez az interjú nagyon kínos így 2014 küszöbén.

falomb 2013.11.29. 09:36:39

"Mondjuk azt nem értjük, hogy a trailer miért 12-es karikával fut, amikor több csöcs van benne, mit egy évadnyi Trónok harcában, de mindegy."

Pusztán a mellek látványa miatt mennyivel kellene futnia? 18+? A Trónok harcában mást is csinálnak a mellekkel, itt meg valószínűleg csak mutogatják őket, ahogy Csányi mindenhol mellet lát.

Ennek inkább örülni kell, hogy nem eszetlen módon adják a karikákat, hanem ésszel.

Ez azért nem olyan, mint a franciáknál, ahol a Blue is the Warmest Color ilyen jelenetekkel kapott 12-es karikát:

celeb12.com/adele-exarchopoulos-and-lea-seydoux-nude-lesbian-scene/

mark75 (törölt) 2013.11.29. 09:39:03

@Bérgyilkos Bohóc: lattam es olvastam a forgatokonyvet is. De nem akarok lebeszelni senkit, jo szorakozast a filmhez mindenkinek!

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2013.11.29. 09:47:19

@falomb: Tökmindegy, mit csinálnak egy csöccsel, pártunk és kormányunk médiatörvényének értelmében ha látszódik a bimbesz (akár egy vizes pólón keresztül, akár egy 25 faszis bukkake jelenet közepén), az 18-as karika!

kaamir 2013.11.29. 09:49:30

@mark75: Nézegetheti őket napestig, ha egyszer a tehetség szikrája sincs meg benne.

Amúgy Kálomistának nincs igaza, pont ilyen filmekre nincs szüksége a magyar filmgyártásnak. A kommersz vígjáték piszok nehéz műfaj, még Hollywoodnak is beletörik általában a bicskája.

Az MTV színvonalára meg inkább nem mondok semmit. Szürreálisabb ez a csatorna, mint egy David Lynch- és Tim Burton-film együttvéve (főleg mióta 1,7%-kal üldözzük Svájcot :))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2013.11.29. 09:58:03

A KDNP jóváhagyta?
Ha nem, akkor Andy Vajnát mikor interpellálják meg?

beengedő vilma (törölt) · www.liverpoolfc.com 2013.11.29. 10:07:02

280 millió közpénzt elkölteni egy filmre, amire jó ha 5000 ember vesz jegyet...
ráadásul nincs is benne fidesz-reklám!
-nem is értem őket...

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2013.11.29. 10:19:03

@mark75: De ez itt nem egy dráma, ugye. Szépen megcsinálta a gázsiért, közben nem merengett azon, hogy vajon milyen díjakat fog kapni, ha kijön a film:)

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2013.11.29. 10:20:54

ez a beszélgetés úgy kínos, ahogy van. az előzetes és a tartalom alapján a film is.

Csató 2013.11.29. 10:26:13

@beengedő vilma: Állítólag a Fidelitás meleg tagozata testületileg lesz kivezényelve, hogy ne legyen ciki Kálomistának egy Hacktion féle újabb zakó.

saks 2013.11.29. 10:27:19

Tök mindegy miről szól a film. Funkció nélküli CSÖCS mutogatásnak lennie kell benne, különben nem magyar film. A többi lényegtelen.

saks 2013.11.29. 10:30:33

@Csató: ők azok, akik azért pampognak mert már nem engedik be őket ingyér' a dizsibe, ugye? :)

Kovácsné · http://kovacsne.blog.hu 2013.11.29. 10:44:05

Akartam épp kérdezni, hogy miért kell minden ún. mainstream magyar filmet azzal megpróbálni eladni, hogy szívlapáttal hányják bele a csöcsöket, de kb. olyan stílusban és annyira érzékien, mintha a hentesnél nézegetné az ember a kínálatot, hogy aszondja dagadó, oldalas, Csányi, csöcs...

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2013.11.29. 10:49:02

Én szeretem a comment.com-ot, de ez annyira hisztisre sikerült poszt, hogy ihajj... :) Én azt hittem, hogy csak a szélsőjobbosok látnak mindenütt szabadkőműves összeesküvést,és zsidókat, de úgy tűnik a ballib érzelmű emberek sem normálisak :)

Jelezném: a rendező, a színészek stb. liberálisok, tehát, ha valaki ekézi a filmet, hogy miért kapott pénzt a fasisztanácizombi Orbán-kormánytól, akkor próbálja ezt az összefüggést kibogozni :)

Az interjúból nekem nem jött le, hogy szégyellnék a meleg-témát (amúgy a film valóban nem melegfilm, mert annak vannak műfaji sajátosságai, ami jelen esetben nem jelennek meg, és ezt pont sixx-nek tudnia kellene). Nekem a posztból jön az le, hogy sixx szeretné, ha szégyellnék a meleg témát, mert akkor lenne miért kirekeszteni őket. Nem mellesleg lehet megint általánosítani, és megbélyegezni a jobboldaliakat. Nem az interjú ciki. Hanem ez... :(

tobeor 2013.11.29. 10:53:29

@jobbdemokrata: "Jelezném: a rendező, a színészek stb. liberálisok"

belineklnéd a forrást? :)
ja, az nincs...

Pedig főleg Csányi esetében érdekelne, akiről köztudott hogy mélyen (rossz nyelvek szerint: fanatikusan) vallásos.

sixx · http://comment.blog.hu 2013.11.29. 10:53:47

@jobbdemokrata: baszki, te megnézted ezt az interjút? és az előzetest? Kálomista mint liberális? mert ha igen, akkor én most fogom az útlevelem és megyek innen a gecibe.

Bellagio 2013.11.29. 10:55:01

@tobeor: Ha valaki melyen vallasos attol nem lehet liberalis?

2013.11.29. 10:57:10

Úristen ez a két műsorvezető!
"De mainstream színészekkel dolgozol, azért ők ott vannak mindenütt."
K.O.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2013.11.29. 10:57:16

Így jár a köztévé, amikor külső tartalommal fut össze, mint pl. amikor az Euroviziós Dalfesztivál döntőjének élő közvetítésében a svéd házigazdák országbemutató címke alatt tolerancia-reklámokat nyomtak ezerrel melegcsókkal, egyházfricskázással, meg mosogatni zavart miniszterelnökkel :-)

tobeor 2013.11.29. 11:00:26

@Bellagio: de lehet, csak a gyakorlat azt mutatja hogy ritkán. de ha belinkeled nekem ahogy Csányi nyom egy nagy liberális "coming out-ot", én elhiszem neked.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2013.11.29. 11:01:25

@sixx: Kálomista csak a pénzt hajtotta fel hozzá, neki ez csak üzlet, de a filmet nem ő készítette. Ha a filmkészítők szándékait szeretnéd megismerni, akkor inkább ezt interjút olvasd el:

www.origo.hu/filmklub/blog/interju/exkluziv/20130605-magamat-nem-tartom-okos-fiunak-csanyi-sandor-interju-coming.html

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2013.11.29. 11:04:30

@tobeor: ""Jelezném: a rendező, a színészek stb. liberálisok"

belineklnéd a forrást? :)
ja, az nincs..."

Neked is ajánlom a fentebb belinkelt interjút Csányival. ilyenek vannak benne:

"-Támogatod a melegek házasságát és a melegek örökbefogadását is?

-Abszolút támogatom."

sixx · http://comment.blog.hu 2013.11.29. 11:07:18

@Fedor: értem. akkor miért is játszik egy olyan filmben, aminek a trailerje arról szól, hogy a homoszexualitás egy GYÓGYATHATÓ BETEGSÉG, vagy valami kis nüansz, ami MAJD ELMÚLIK?

falomb 2013.11.29. 11:07:23

@jobbdemokrata: Kálomista nem liberális. A film valószínűleg éppen azért kapott pénzt, mert azt mutatja be, hogy egy meleg férfi is jó útra térhet.

firefly29 2013.11.29. 11:09:39

@jobbdemokrata: Ha ebből az interjúból nem jött le, hogy ciki nekik erről beszélni, akkor azt sem venné észre, ha csöcsök helyett kukik lógnának a képernyőn.

tobeor 2013.11.29. 11:16:13

@Fedor: Hát ha egy ilyen filmben szerepel, akkor nem mondhat mást, mert soha többé nem kap szerepet senkitől. Olyat nem tehet meg egy színész, hogy a film ellen beszél amiben részt vett. Ettől még mélyen vallásos, és ami azt illeti Angliában pl. a konzervatív párt tervezi bevezetni a melegházasságot. Szóval ez egyre kevésbé liberális téma. Ettől még lehet konzerv Csányiu. És amit a másik írt, hogy liberális az egész stáb, az pláne komolytalan, főleg a mélyfideszes Kálomistát illetően.

campobaszo 2013.11.29. 11:20:11

@sixx: jobbdemokrata szerint : "pont sixx-nek tudnia kellene" ... ,hogy milyen egy "melegfilm".Jól lebuzizott,te meg észre sem vetted!

griiischdoov 2013.11.29. 11:21:19

Es mi lenne ha nem azt latnatok bele, h a melegseg gyogyithato, hanem azt h erre a nagy valtozasra alapoztak egy csomo helyzetkomikumot?
Es meg mieott valaki azt gndolna, h komilyan kell venni Csanyi alakitasat a melegekrol, vagy barki barmit komolyan vennr ebbol a filmbol, leszogezik h ez nem melegfilm..

BGy · http://babosi.blog.hu 2013.11.29. 11:22:42

A csöcsöktől egészen szépen eljutottunk az egészen torz filozófiai fejtegetésekig. A vége az lesz, hogy ez egy homokosokat lejárató film, melyen érezhető, hogy átnevelő táborokat kívánnak létrehozni, ahol fejbeverik a homikat, hogy heterók legyenek. Én megnézem, de megvárom, míg a tévében leadják.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2013.11.29. 11:29:54

@sixx: Nem láttam még a filmet, nem tudom, hogy a végén mire fut ki. Nemhiszem, hogy ez lenne a végső üzenete. Ha igen, akkor az persze nem jó, de nekem a Csányi interjúból nem ez jött le...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2013.11.29. 11:33:53

@tobeor: "Hát ha egy ilyen filmben szerepel, akkor nem mondhat mást, mert soha többé nem kap szerepet senkitől. Olyat nem tehet meg egy színész, hogy a film ellen beszél amiben részt vett."

Ha annyira ellenezné, akor el se vállalta volna. Vagy legalább máshogy fogalmazott volna, körülíróbban, nem ennyire konkrétan.

" ami azt illeti Angliában pl. a konzervatív párt tervezi bevezetni a melegházasságot. Szóval ez egyre kevésbé liberális téma."

Angliában valóban az. De itt most fideszmagyaroszágról van szó, ahol ez (sajnos) még mindig csak liberális téma, és nem általánosan elfogadott dolog.

Persze ettől még lehet Csányi vallásos, de az meg nem jelenti automatikusan azt, hogy konzervatív.

Huncutkukac (törölt) 2013.11.29. 11:40:00

Wikipédia:

"...Egyes pszichológusok azt hirdetik, ...hogy a homoszexualitást 10%-ban határozza csak meg a hajlam, 90%-ban a neuronháló "beidegződése". Ez a neuro-pszichológiai magyarázat pár olyan kérdést is megválaszolt, hogy egyesek miért későn (pl. csak 50 évesen) döbbennek rá a "másságukra..."

Bakker.
Szeptemberben lettem 50. éves.

Más.
A filmre alapvetően kíváncsi vagyok, főleg a poszt olvasata után.

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2013.11.29. 11:41:32

Értem. Tehát: azért kapott a film sok pénzt, mert ősmagyar, álszent, kripto-keresztények hozzák össze, a melegszálat tartalmazó, de nem melegfilmet, amit amúgy a mélykeresztény, fasisztoidnáci emberek amúgy elítélnek...

Amúgy gratulálok azoknak, akik kérdezik ,hogy mióta nevezem én Kálomistát liberálisnak. Nos, őt pont nem neveztem, de a színészeket és a rendezőt igen. Dénest ismerem, a többieket pedig ti is. Ja, hogy Csányi mélyen (rossz nyelvek szerint fanatikusan) vallásos? Na, ez annyira fontos tulajdonsága, hogy még én sem tudtam róla... :)

Sixx! szeretem a blogot, de ez akkor is egy hiszteroliberális poszt a nagy semmiről. És még akkor sem fog nagyobb értéket képviselni, ha kiderül ,hogy a film esetleg szar...Ne haragudj, nem személyedben támadlak, hanem csak ezzel a véleménnyel kapcsolatban!

Hegyirablo 2013.11.29. 11:43:55

"A Bajgyurcsházy Rém" <-- ezen azóta röhögök! :D

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2013.11.29. 11:44:15

Basszus, mennyi "amúgy"-ot használtam! Amúgy. :)

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2013.11.29. 11:45:09

@Hegyirablo: majdnem annyira mókás, mint a patásorbánzsebmussolinihitlerhasonmásújjászületettrákosikádárhorthy, nem? :)

symor 2013.11.29. 11:45:23

Hát igen, szép és értelmes filmcsemege előtt állunk.

És persze megvan benne a kormányzati álláspont is a ferdékről, csak fejbe kell baszarintani őket egy bukósisakkal és már ki is egyenesednek :P

Visionstar 2013.11.29. 11:46:48

A KDNP meleg tagozata jóváhagyta?

Gavroche11 2013.11.29. 11:49:55

@jobbdemokrata: szerinted miert tartotta szemmel lathatoan kifejezetten fontosnak a producer, hogy rogton az elso mondataval megnyugtasson mindenkit, hogy ez nem egy melegfilm, hanem egy vigjatek, amiben van meleg szal?

2013.11.29. 11:50:14

Jól promózol filmet Sixx. Csak ezért a posztért és az első képért valszeg 3x akkora lesz a film nézettsége, mintha kép nélkül adtad volna le a gondolataid. Te vagy a legjobb reklám.

A csajok viszont tényleg jók.

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2013.11.29. 11:53:48

@Gavroche11: mert ez az igazság! :) baszki, sok meleg haverom van (laktam is már együtt meleg srácokkal) hidd el, nálam jobban senkit nem zavarna, ha itt ezt a homofóbok megnyugtatására mondták volna, de nem! Egyszerűen ez nem egy melegfilm! Melegfilm a Milk, a Fiúk a klubból sorozat stb. Ez vígjáték :) Ha azt mondanák, h melegfilm, a melegek kérnék ki maguknak!

Brutál Barna Barbie Baba (törölt) 2013.11.29. 11:57:37

Olyan cselekmény miért nincs elnevezve amikor valaki rájön, hogy hoppá mégsem meleg?

Ilyet egyet tudok csak kapásból, Anne Heche színésznő hirtelen úgy döntött, hogy felhagy a csajokkal és inkább férjhez ment.

Ha valaki nyilvánosan bevallja, hogy meleg az "coming out". Ha valaki nyilvánosan bevallja, hogy bocs mégse, az mi "runnig back"?

spontan · http://erdekessegek.info 2013.11.29. 12:05:44

@üveges csirkeszem: ez a jelenet a trailer-ben is benne volt, és erős a gyanúm, hogy ez az egyetlen ilyen jelenet a filmben, szóval aki ezért megy be, az valószínűleg csalódni fog

Gavroche11 2013.11.29. 12:06:23

@jobbdemokrata: ezek szerint akkor hivhatunk egy filmet "melegfilmnek", ha az adott film teljes jatekideje alatt homoszexualis marad az egyik/az osszes karakter? Es ha egy ilyen filmben humoros jelenetek szerepelnek, akkor az mufajilag nem vigjateknak szamit, hanem melegfilmnek? Vagy akkor beszelhetunk melegvigjatekrol?

kegyetlen 2013.11.29. 12:15:37

Ez a film nem melegfilm, inkább homofób - a trailer tele van elcsépelten affektált meleg gesztusokkal, ezeken lehet röhögni.
A történet meg nem egy akkora ötlet. A vallásos, homofób gondolkodású körök agyában alapvető igény az úgynevezett átnevelés. A történetben az a végtelenül megnyugtató minden itthon nézőnek, hogy ez nem a buzulást reklámozza ugyebár, hanem reményt ad: még egy igazi, irritálóan feminin buzi is visszaváltozhat normálissá, aki a csöcsökről álmodozik és a végén borítékolom, hogy megtanul rendes heteró férfiként viselkedni és beszélni is.
Magyarán ez épp hogy azt mondja, nincs olyan, aki buzi, vagy ha már teljesen reménytelenül annak tűnik, akkor is van még remény.
Nála ez spontán gyógyul, de az erre hajlamosak bízhatnak majd benne, hogy az ismerősük, rokonuk, barátuk, ismerősük is megtér a rendes útra egyszer, lehet, hogy csak egy kis ráhatás kell neki. Esetleg a kormány/társadalom/rendőrség részéről.

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2013.11.29. 12:22:20

@Gavroche11: Egyszerű. A Madárfészek szerinted melegfilm?

Amúgy a többiektől kérdezem: tényleg kigyógyul a melegségéből a filmben? Így elsőre gáznak hangzik, de nem jobban, mintha mondjuk 50 évesen jönne rá, hogy meleg...Vagy az teljesen elképzelhetetlen? Amúgy szerintem pont ennek a coming out-os dolognak a parafrázisa a történet, és ezáltal vicces :)

Persze lehet, hogy nincs igazam, hanem nektek és nácifasisztoid homofóbok írták, készítették a filmet. Mert ugye a nácifasisztoid-hordák már a spájzban vannak :D

Gavroche11 2013.11.29. 12:28:55

@jobbdemokrata: szerintem vigjatek. A Milket pedig dramanak mondanam, esetleg biopicnek, eletrajzi dramanak. A Brokeback Mountain-t dramanak mondanam.

Nem tudom, hogy Kalomista peldaul a Madarfeszek cimu filmet minek nevezne mufajilag es mit mondana rola a kozteve reggeli adasaban. Szerinted melegfilm?

lutria 2013.11.29. 12:31:38

Egyébként az utcai plakátokon változtattak egy kicsit,már nem ilyen barnák a szereplők arcai,inkább már a háttér rózsaszínjéhez hasonlít az arcszínük...

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2013.11.29. 12:35:27

@Gavroche11: A Madárfészek vígjáték. A Brokeback M. inkább nevezhető melegfilmnek. Természetesen a dráma is stimmel, de akkor mondjuk úgy, hogy a melegfilmnek általában azokat a drámai, vagy dokumentarista jellegű fikciós filmeket nevezzük, amiben központi téma a melegség, vagy a meleg karakterek. És bár ennek megfelel a Coming out is, de, ha azt mondanánk, hogy ez melegfilm, akkor pont a mulatságos meleg poénok miatt be is lehetne perelni őket, hogy a sztereotíp ábrázolással nevetségessé teszik a melegeket. Érdekes ilyen szempontból a Behind the candelabra c. film, ami Liberace életének egy fejezetét mutatja be. Na, az az ábrázolás szerintem határeset, miközben valós történetet mutat be. Igaz, nem is vicces. De mindenképpen érdemes megnézni! Douglas zseniális benne!

2013.11.29. 12:42:48

@Gavroche11: talán azért, mert ez egy üzleti vállalkozás, mármint a film, és a producer szeretné, hogy minél többen megnézzék, ugyanis abból van a pénz. Ha pedig azt hiszik az emberek, hogy ez egy melegfilm (ami nem azonos a meleg tematikát is tartalmazó populáris vígjátékkal), akkor kevesebben mennek el rá, mintha tisztába rakják, hogy ez egy sima vígjáték, most épp speciel melegtémával vegyítve.

2013.11.29. 12:46:20

@spontan: trailer? mivan? minek ennek a celluloidxarnak trailer?

Elég egy plakát Csányi meztelen seggével és a felirattal

Coming out - Csányi Sándor új filmje a mozikban

Ennyi.

2013.11.29. 12:49:46

@jobbdemokrata: egyetértek veled, annyiban pontosítanék, hogy szerintem amit melegfilmnek hívhatunk, az kifejezetten olyan alkotás, ami a melegek jogaival, életével, problémáival foglalkozik, még pontosabban célzottan a melegeknek készül, meg persze azoknak, akiket érdekelnek az ő problémáik, jogaik etc. Ez a remekmű azonban egy sima magyar vígjáték lesz, amiben Csányi melegként fog bohóckodni, hogy megágyazzon egy csomó - várhatóan - másodosztályú poénnak és helyzetkomikumnak. A melegekről ez a film nem fog mondani kábé semmit, és nem is nekik fog szólni. Vígjátékban meg szerintem totál megengedett a ferdítés, a gúny, nem reális helyzetbemutatás, sőt, ez a komikum egyik alapvető eleme. Ennyi erővel az egyébként szerintem roppant mókás Eurotúra című filmen a komplett kontinens felháborodhatott volna.

maxval, a gondolkodni igyekvő bircа · http://maxval.co.nr 2013.11.29. 12:51:45

Nagyon helyes. A homoklobbista propaganda ember- és emberiségellenes.

2013.11.29. 12:52:35

Elolvastam a tartalomismertetőt, és megnéztem a plakátot. Egyelőre nincs ingerem arra, hogy rohanjak a moziba. A plakátról az a benyomásom, hogy az alkotók nem tisztázták, Csányit most Fernandelnek maszkírozzák, vagy inkább Javier Bardemnek, tehát most valahol a kettő között van.

Egyébként vannak kifejezetten vicces meleg témájú vígjátékok, amelyek nem homofóbak, és a toleranciát sem direkten erőltetik a nézőre, egyszerűen csak szórakoztatóak, mint például a francia ŐRÜLT NŐK KETRECE, a spanyol SZÁJBÓL SZÁJBA vagy a német MINDENKI MÁSKÉPP KÍVÁNJA. Majd ha megnéztem, eldöntöm, hogy a COMING OUT vajon ez a kategória-e?

Gavroche11 2013.11.29. 12:53:50

@jobbdemokrata: a Behind the candelabra cimu filmet mindenkeppen meg fogom nezni.
Azt persze nem tudom, hogy melegfilmkent tekintsek-e ra elozetesen, vagy biopickent, ami egy nagyon hires eloadomuvesz eletenek egy szegmenserol szol, aki tortenetesen homoszexualis volt, es errol szo lesz a filmben is.

De a fenti mondat irasa kozben rajottem, hogy ez teljesen mindegy is, mert mindettol fuggetlenul is erdekel a film, raadasul nem ezen mulik, hogy szinvonalas alkotasrol van-e szo, eppen ezert ki sem hangsulyoznam, ha errol a filmrol kerdeznenek, hogy ez melegfilm-e, vagy sem (annal is inkabb mert a "melegfilm" mufaji kriteriumait tovabbra sem ismerem).
Lehet, hogy Kalomista azert felhivna ra a figyelmet a kozteve reggeli musoraban, de hat en nem vagyok kepzett filmes szakember.

symor 2013.11.29. 12:56:10

Nem akarok senkit elszomorítani, de nem létezik olyan műfaj, hogy melegfilm :/

Attól, hogy egy filmben melegek szerepelnek és identitásukból következnek bonyodalmak nem válik a mozi egy új műfajjá. A cselekmény határozza meg a filmet és nem annak szereplői.

A Coming out nem melegfilm, mivel a "melegfilm" mint olyan csak egy mesterséges jelző, ráadásul gyakran nem is fedi az adott mozi mibenlétét.

Milk = életrajzi film, dráma egy melegről

Fiúk a klubból = melodráma sorozat, melegekről

Madárfészek = vígjáték

Brokeback Mountain = dráma

...és így tovább, csupán indiszkrét leegyszerűsítés ezeket melegfilmnek nevezni.

De ha már feltesszük, hogy létezik is egy álműfaj, ami a szereplők nemi identitásának aránya szerint kategorizál, ergo melegfilm, az is csak akkor állná meg a helyét ha reális képet nyújt témája, szereplői közösségéről.

A Coming out nem ilyen, igazából egy rossz magyar vígjáték, amely észre sem veszi, hogy mennyire előítéleteket erősítő módon hat. Vagy csak nem akarja észrevenni és erre jó példát nyújtanak a fenti interjú tünetegyüttesei.

Abban viszont biztos vagyok, hogy nem kapott volna egy fityinget sem a nemzeti filmalaptól, ha egy heterót ütnek fejbe és átvált a férfiakra. Ellenben, ha egy homoszexuálist állítanak be úgy, hogy identitása csupán egy "megfelelő" nővel és némi fejsérüléssel gyógyítható fázis, akkor az a film nem, hogy melegfilmnek silány, de vígjátéki témának is elkeserítő. Mivel egy közösség kirekesztésének logikáját erősíti - avagy, ha buzi vagy gyógyulj meg gyorsan ebből a betegségből, ha lehet fejtrauma és némi kiemelt dekoltázs által.

Azaz gyógyítsd magad fejbe baszaríntással és csöccsel!

2013.11.29. 12:57:49

@Gavroche11: ha érdekelnek az ilyen témájú filmek, nézd meg a Pray for Bobby-t is, én még nem láttam, de már hetek óta a gépen várja, hogy időm legyen rá, nagyon jókat írtak róla.

2013.11.29. 12:58:30

"Prayers for Bobby" helyesen.

Gavroche11 2013.11.29. 13:35:14

@shitgun: ezek szerint a Brokeback Mountain "melegfilm", nem pedig drama, tragikus szerelmi tortenet, amiben "meleg tematika" is szerepel? A Milk is "melegfilm", nem pedig eletrajzi drama, aminek a fo karaktere homoszexualis es politikai tevekenysege mellett a maganeleti vonal (ugynevezett meleg tematika) is a film temajat kepezi?

Ha Kalomista producere lenne egy "melegfilmnek", akkor kihangsulyozna a kozteve reggeli musoraban, hogy ez egy "melegfilm"? Ha igen, azert tenne ezt, hogy minel kevesebben nezzek meg a filmet?

2013.11.29. 13:45:36

@Gavroche11: hát nézd, a nagykönyv szerint (ami filmnél nem is nagyon létezik) persze nem az, de az én logikám szerint létezik melegfilm, ahogy fentebb is írtam, ez nálam az olyan film, ami célzatosan a melegeknek készült, mert az ő problémáikkal, jogaikkal stb foglalkozik, persze ez megerőszakolt kategorizálás, de ugyanúgy lehet mondani valamire, hogy feminista film, vagy fekete film, utóbbi ami például kimondottan a fekete közösségnek készül, amilyenek Tyler Perry Madea-filmjei , de akár vallásos filmet is mondhatnék, ezek persze a filmesztétika szerint nem önálló (al)műfajok, de attól még jól érthetően egy kisebbségnek, egy speciális közösségnek készültek. Ha így nézzük, a Milk igenis melegfilm, ahogy a BM is, mert 100 hetero férfiből ezek jó ha ötöt érdekelnek, 100 melegből meg akár 95-öt, hisz hozzájuk közel álló téma van bennük. Ettől még nyugodtan lehet dráma, vagy életrajzi dráma a műfaja. Ezek alapján a Coming out nem melegfilm, nem hiszem, hogy a melegeket ez különösen érdekelné, főleg, ha a melegség elég torz módon jelenik meg benne, gyanítom a többségük inkább nem fogja megnézni, akár sértő is lehet számukra. Innen viszont már érthető a producer magyarázkodása, szeretné ha sokan megnéznék, ehhez pedig tisztázni kell - annak érdekében, hogy a nézőkben ez mint sima vígjáték rögzüljön előzetesen - hogy ez egy vígjáték, amiben melegtéma is van, de attól még egy sima tömegfilm.

2013.11.29. 13:49:22

Nekem semmi bajom a „melegfilm” elnevezéssel még akkor sem, ha ez nem pontos műfaji megnevezés, hanem a szexuális irányultság alapján született kategória. Szerintem mindenki sejti, hogy mit kell ezen érteni, még akkor is, ha úgy tesz, mint aki nem érti. Ez az elnevezés szerintem tökéletesen útbaigazít meleget és nem meleget egyaránt: olyan film, amelyben a meleg szál hangsúlyosan, sőt akár kizárólagosan van jelen. Az elnevezésből a melegbarát rögtön tudhatja, hogy számára érdekes lehet a tematika, az intoleránst pedig figyelmezteti, hogy mire számíthat. Ha viszont szigorúan csak műfaji kategóriák szerint osztályozunk, nagyobb a pofára esés veszélye. Nekem semmi különösebb bajom a melegfilmekkel (azon belül a melegvígjátékokkal sem), de szeretem előre tudni, hogy mit látok, mert nem biztos, hogy én például mindig a meleg tematika jegyében szeretnék kacarászni. Egyébként pedig ha már elfogadott az az irodalmi kategória, hogy melegirodalom, miért ne beszélhetnénk melegfilmekről is?

Gavroche11 2013.11.29. 13:57:53

@Athos64: en ugy tudom, hogy a meleg szal hangsulyosan jelen van a Coming out cimu filmben is.
Akkor ezt inkabb a melegbaratoknak lehetne ajanlani, vagy a "homoszexualisbol baleset hatasara heterova "alakulo" karakter" tematikaja miatt inkabb az intoleransoknak?

Habar Kalomista kihangsulyozta, hogy ez nem egy melegfilm, akkor gondolom, ebbol az kovetkezik, hogy inkabb az intoleransoknak ajanlja, nem?

tobeor 2013.11.29. 14:04:19

@Fedor: de azt se hogy liberális.
az meg hogy ebben a szegény országban ki mit vállal el, az sem jelent semmit. praktikus okok felülírhatják az elveket.

tobeor 2013.11.29. 14:06:57

az meg már az beszarásig erőlködés, hogy "nincs is olyan hogy melegfilm". én nem tudom ez jó film vagy sem, remélem jó, de basszus egy meleg a főhős, aki egy másik meleggel él együtt, meg is esküsznek és az egész film a nemi identitás körüli kavarra épít. mi melegfilm ha ez nem?

2013.11.29. 14:15:45

@Gavroche11:

Nem láttam a filmet, tehát nem tudom eldönteni a kérdést. Mindazonáltal ha a meleg szál valóban hangsúlyosan van jelen, akkor a COMING OUT is melegfilm, akármit mond róla a producer. Ennek a kategóriának szerintem nem előfeltétele, hogy a mű csakis pozitívan szólhat a melegekről. A PORTYÁN (Cruising, 1980) is egyértelműen melegfilm, pedig abszolút nem pozitív nézőpontot képvisel a témában. A „melegfilm” elnevezés csupán a témát nevezi nevén, de nem garantálja a melegbarátnak, hogy tetszeni is fog neki, amit lát, és nem tiltja el az intoleránst se a műélvezettől. Csupán figyelmeztet a speciális témára. Olyasmi ez, mint az IMDB-n vagy egyes külföldi DVD-ken az erőszakra, az explicit meztelenségre és a trágár szóhasználatra vonatkozó figyelmeztetés.

2013.11.29. 14:19:49

@Athos64: szerintem nincs igazad, szerintem a "melegfilm" pont olyan hívószó, ami azt jelzi, hogy itt a melegeknek szóló a mű, a Rosemary gyermekében is van vallás, mégse hívhatjuk vallásos filmnek, ahogy a 300-at se történelmi drámának, pedig van benne nyomokban történelem. A melegfilm elnevezésnek pont az a lényege, hogy direkte a melegeknek/melegekről szóló alkotásokat különbözteti meg a többitől, különben ennyi erővel bármit hívhatnánk melegfilmnek, amiben felbukkan pár meleg, az pedig egész gyakori.

Gavroche11 2013.11.29. 14:20:00

@Athos64: mar latom is magam elott, ahogy a DVD-megjelenesnel a Coming out boritojan ott diszeleg a felirat, mellette Kalomista arckepe: "Vigyazat! A film nyomokban melegeket tartalmaz!".

Gavroche11 2013.11.29. 14:24:23

@Gavroche11: ez kicsit felrertheto volt. Termeszetesen Kalomista arckepe azert lenne rajta, hogy o hangsulyozza ki a felhivast.

dr. gernika 2013.11.29. 14:30:30

@ScooHu: Trailer alapján sem szabad? Ezt leszámítva lehet még benne pár töltelékpoén, meg is nézem, de nincsenek vérmes reményeim.

dr. gernika 2013.11.29. 14:36:37

@Csató: Amennyire én belelátok a meleg körökbe (igaz nem fideszesek), egy emberként okádnak az alapötlettől.

2013.11.29. 14:48:18

@shitgun: @Gavroche11:

Mint említettem, szerintem egy melegfilmben „a meleg szál HANGSÚLYOSAN, sőt akár KIZÁRÓLAGOSAN van jelen”. Vagyis nem nyomokban. Ezért nem tartom melegfilmnek azokat a műveket, melyekben az egyenlősdire törekvés jegyében kötelező szerepelnie legalább egy melegnek (plusz afroamerikainak, ázsiainak stb.), és persze pozitív beállításban. A melegfilm elnevezés amúgy a témát lövi be, és nem a közönséget.

A ROSEMARY GYERMEKÉ-ben szerintem nem vallás van, hanem inkább fekete mágia, amelyet jómagam nem tartok vallásnak. Ezért a „vallási film” nem lenne megfelelő kategória. A 300 pedig azért nem történelmi film, mert csupán NYOMOKBAN tartalmaz történelmet, ahogyan magad is írod. Ha a „nyomokat” tekintjük vezérfonalnak, akkor szinte bármiből lehetne például vígjáték, mert legalább egy poén néha még a legdepressziósabb „tökönszúrommagam” drámában is van. A kategorizálásnak épp az a lényege, hogy az adott jellemző DOMINÁNSAN legyen jelen a filmben, és ne nyomokban. Hogy a COMING OUT-ra ez igaz-e, azt csak a megtekintése után tudom eldönteni.

reccs 2013.11.29. 15:17:29

Ez az, aki a Marian Cosma vérén hízott?

Rátóti Mutyikos 2013.11.29. 15:30:59

@Visionstar: a puspoki kar meg nem latta a filmet. :D

Bellagio 2013.11.29. 15:53:28

@-Szűcs Gyula-: 2013.11.29. 11:01:47

Haha, good point :))))

kovacsbalint · http://kovacsbalint.blog.hu/ 2013.11.29. 16:53:11

Igazából Kálomista tök nyugodtan mondhatta volna azt is, hogy "psszt, ne mondd el senkinek, de ez valójában egy homofób film, ezért van rendben"... Lásd még: www.origo.hu/filmklub/blog/kritika/20131129-megvan-a-homoszexualitas-ellenszere-coming-out-kritika-csanyi-sandor-tompos-katya-orosz-denes.html

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2013.11.29. 17:10:08

@sixx: Elolvasva az origós kritikát, úgy néz ki mindkettőnknek igaza van: Jóindulatúan, támogatólag áll a témához, csak a kivitelezés miatt pont az ellenkezője lesz belőle.

A pokolba vezető út jóindulattal van kikövezve, és egyéb közhelyek.

johnnylightning 2013.11.29. 19:24:15

Tipikus magyar film, amikről a készítők azt gondolják, hogy az évszázad filmje (akik elvileg szakemberek?!), közben meg bármilyen egyszerű ember megmondja, hogy egy forintot nem ér az egész.

Gavroche11 2013.11.29. 20:18:27

Akkor vajon a DVD-boriton az lesz majd a szlogen, hogy "Ez nem melegfilm.", vagy inkabb valami mast talalnak ki az alkotok?

KopaszMercis 2013.11.29. 21:00:42

Kálló Pista a kommunista elhizott budos tolvaj ciganyfattyu... Annyi penzbol amit osszelop csinalhatna mar egy igazi filmet. Amator faszcibalo. Vigye mar el valaki moziba. Egyszer a Palai Szanni elkuldhette volna, mielott elkapartak a gecibe... Mondjuk azert azt a sziveseget megtette nekunk az a torzszulott hogy megmutatta a felcsuti torpejezusnak, hogy a NERben sem lehet mindekit bebetonozni 9 evre. Amugy annyira azert nem irigylem ezt a Káló Pistát, hogy azt a baltaarcu feleseget kell dugnia... Brrrr a csaj ugy nez ki mint Karoly herceg... Brrrr :/

:D

A fenti komment szereploi a fantazia szulemenye any resembelence to any persons living or dead is unintentional and purely cooincidental. Leirtam felig angolul hogy Vendi Alyna a magyar reszt azert ne ertse mert magyarul van az angolt pedig azert ne ertse mert angolul van. Tenyleg nem kene neki legalabb egy nyelven megtanulnia?

Megdobbent 2013.11.29. 21:13:24

Ha Csanyi matolcsin is mellet fog latni a TV-ben, akkor beperelem a forgalmazot. Csakszolok.

zoli_lon 2013.11.29. 21:24:07

Szerintem ezen a melegkérdésen egyedül a heterók pörögnek állandóan. Legalábbis, a meleg barátaim pont leszarják ezeket a hülyeségeket.

mruniverzum 2013.11.30. 03:56:52

Én is kérek előjogokat, mert bal kezes vagyok (kisebbség 1) meg kék a szemem (kisebbség 2)!

Senkit sem érdekel a másik szexuális orientációja, ütném agyon, aki ezt a "coming out-ot" kitalálta. Az embernek attól van hányingere, ha valaki erre építi az életét (mert ezek általában ilyenek).

A Brokeback Mountain az egyetlen normális film a témában (plusz a női Lost&Delirious), a többit összegyűjteném és felgyújtanám a picsába egy jó nagy máglyán.

sweeney todd 2013.11.30. 12:52:08

@mruniverzum:

"Senkit sem érdekel a másik szexuális orientációja, ütném agyon, aki ezt a "coming out-ot" kitalálta."

pontosan! a heteró színészek, politikusok sem állnak ki, hogy "izé, bevallom, hogy a másik nemet szeretem".

szerintem sincs olyan, hogy meleg film. egyik kedvenc életrajzi filmem Oscar Wilde (Stephen Fry, Jude Law), aki nem látta, nézze meg, mert fantasztikus! az is tele van ugye melegekkel, mégis egy életrajzi dráma, nem melegfilm. milyen erőltetett kategória ez?

naná, hogy azt mondják, hogy nem melegfilm:
1., mert így több embert tudnak a moziba csalogatni,
2., ebben a reggeli műsorban mégis mit mondjon?
3., a támogatás miatt

Prognozuoti Blasio 2013.12.01. 13:42:08

Én nyíltan vállalom Nemzeti radikális nézeteimet, és ennek ellenére úgy gondolom, hogy nem biztos, hogy ezzel a filmmel probléma lesz! Várjuk ki a végét, nézzük meg!

A melegeket elfogadom, a magamutogató deviáns meleg-propagandistákat pedig elítélem!

Szerintem azért fikázzák a filmet a magukat szabadelvűnek tartó liberális körök, mert egy melegtől kötelezően elvárják, hogy az is maradjon! Az, hogy egy langyos heteroszexuális lesz, az náluk egy visszalépés! Egy negatív előjelű dolog! De kérdezem én miért?
Nem pont ez a probléma társadalmi szinten? Miért kategorizálnak állandóan a nagy toleranciabajnokok?
Ez nagyjából az a kategória, mint hogy rengeteg meleg honfitársunk elítéli a Pride-ot, és soha nem menne ki hülyét csinálni magából, meg vonaglani, meg "huliluizni"!!
De persze aki elítéli a Beteg menetet, az egyből náci... Ha meleg, akkor is...
Szóval kedves szabad szellemű gondolkodók! Próbáljatok nem kirekesztő.fasiszták lenni, és próbáljatok meg feldolgozni egy olyan filmet, amiben egy meleg szereplő beleszeret egy nőbe! Igaz, emlékeztet a hagyományos családmodellre, de attól még nem kellene köpködni!

(ez szólt az Origo kritikájának is)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2013.12.02. 14:58:52

@Prognozuoti Blasio: Annyira aranyos, amikor kirekesztők mondják azokra, akik a kirekesztés ellen harcolnak, hogy kirekesztő fasiszta :-)

DrPepper 2014.01.28. 11:25:08

A beszélgetésben én sem látok semmi kínosat. Látatlanul a film megközelítése a Képtelen képregény (Chasing Amy, 1997) című film problematikájára emlékeztet: abban egy leszbi csaj felborítja egy kvázi-meleg képregényrajzóló-páros mindennapjait. A leszbi csaj és a páros egyik tagja között szerelem szövődik, ami a másik fiút féltékennyé teszi, és bosszúból kideríti, hogy a leszbi csaj nem is mindig volt ám leszbi, sőt. A komikum témája a nemi szerepek kuszasága, folyamatos identitáskeresés és zavar. Ha jól sejtem, a Coming out is nagyjából ebben az irányban tapogatózik. Ném értem, hol itt a gond.
süti beállítások módosítása