Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

"Tiszteljen téged a Deutsch Tamás!"

2013. október 18. 12:30 györgyi 143 komment

A nap videója, mely egyszerűen annyira csodálatos, hogy már hamadszorra nézzük meg egymás után, Kálmán Olga Deutsch Tamás-interjúja. Ha bárki azt gondolta, hogy a politika mocskos és unalmas, sőt esetleg még tévéjétől is megvált, mert nincs benne semmi izgalmas, annak nagyon ajánljuk, hogy gondolja újra a nézeteit. Kálmán Olga és Deutsch Tamás ugyanis tegnap az ATV-n megmutatták: vannak még itthon izgalmas politikai szereplők és tökös riporterek!

Kálmán Olga láthatóan le van döbbenve, hogy Deutsch Tamás Sanyi bácsizza Csányi Sándort, mert szerinte ez bántó és tiszteletlen. Deutsch Tamás nem is érti az "álprűd értelmiségiek" problémáját, szerinte a Sanyi bácsizás a tisztelet jele. Mire Kálmán Olga azt vágja hozzá, hogy "tiszteljen téged a Deutsch Tamás". Kálmán Olga szájából nagyjából ötvenkétszer hangzik el a tisztelet szó, mire Deutsch megígéri, hogy legközelebb behozza majd az ellenőrzőjét, és beírhat neki Kálmán Olga. Ennyi erővel mondhatta volna azt is, hogy jól fenekelje el. A tovább mögött videón az egész adás.

Kálmán Csányit idézve Deutsch szemére veti, hogy hol is vannak azok a 4 milliárdért beszerzett beléptető kapuk? 5,2 milliárd - javítja ki Deutsch, majd beismeri, hogy tulajdonképpen fogalma sincs, hogy ez hol van, de őt is érdekelné. Azt se tudja, hogy mennyit kapott az MTK idén labdarúgás utánpótlásra, bár ő az MTK Sportegyesület elnöke, sőt állítólag az ex-sportminisztert a foci is érdekli, mert az olyan demokratikus dolog. Kálmán Olga gondolatait egyszerűen butácskának titulálja, mire ő azzal vág vissza, hogy vendégeihez igazítja a gondolatait.

Az könnyed stúdióbeszégetésnek induló interjú nagyjából 9 és fél percnél olyan verbális csörtévé fokozódik, ami méltán koronázza meg a mai ebédre hangolódást. Jó szórakozást kívánunk! (via 444.hu

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vasmargitt 2013.10.18. 16:29:33

@Szelid sunmalac (Vigyazat! Hamisitjak!): tudod haver, ebben a helyzetben nem az amugy is szerencsétlen és rémes helyzetben levő ellenzéken kellene a nyelvedet köszörülni, ha tényleg orbán ellen vagy. neki bezzeg a gerendák tömegét nem látod meg szemében. hát ezért vagy te egyike orbán agyatlan seggnyalóinak

rockjano 2013.10.18. 16:33:29

Imádom Olgát de ezt egyébként én sem szívesen hallgattam.

Mégpedig azért mert Tomikával nem az a legnagyobb baj hogy tiszteletlen. Persze az is de az nekem még belefér. A nagyobb baj az amit mond és amit csinál, meg csinált

Az hogy fogalma sincs a beléptető kapuiról meg arról az egyesületről amit vezet az sokkal nagyobb baj mint az hogy egyébként stílusilag kissé egyszerű...

Makkasz 2013.10.18. 16:41:42

Azert Olganak had javasoljak nehany kerdest, amit barmelyik fociban erintettnek (Deutch, Orban, Szijjarto, Kosa, Csanyi...) feltehet:

- Miert kell a focira penzt kolteni?
- Miert es kinek jo ha a magyar labdarugas szinvonala magasabb? Mi az ertelme?
- Mennyi penzt koltottek eddig es terveznek labdarugasra forditani kozpenzekbol, ill. adok be nem szedesebol?

- Mas sportok. Buszkeseg tolti el szivunket (?) mikor latjuk hogy nepesseg es GDP aranyosan 2. ill. elso helyen allunk olimpiai eremtablazatokban<
- Ennek mi az ertelme? Ellentmondas errendszeri megbetegedesek es elhizas valamint elsport teljesitmeny kozott?
- Mennyibe kerul a testnevelesi strategia? Mit varnak tole?
- Tudjak-e hogy fejlett demokraciaban (Anglia, USA, etc.) mennit forditanak a sportra kozpenzbol?
- Mennyi a sportra forditott penz egyes orszagokban GDP aranyosan?

- Hany ember el meg sportbol (profi sportolo, stadionepito, edzo, menedzser, takarito, masszor, egyesuleti balfek, sportorvos, szovetsegi kapitany, stb.)? Mennyi a nem kozpenzbol es nem megterulo (verseny, valodi) reklamszerzodesbol szarmazo "sportbevetel". Mennyit adnak allami cegek, ill. allami befolyastol tarto cegek ebbe? Mi az arany a direkt kozpenzzel?Ezek az emberek kozalkalmazottkent vagy versenyszfera dolgozokent szerepelnek KSH adatokban (kb. 50.000)?

Nagyjabol.

kultúrpesszimista 2013.10.18. 16:41:48

@vasmargitt: te tényleg egy retardált, szubhumán agyhalott vagy. Kétbites logika: aki nem fideszes, az csak emeszpés lehet, és fordítva... Ezért ilyen ez az ország, mert megannyi gondolkodni képtelen vasmargitt él köztünk.

fran7 2013.10.18. 16:54:43

@rockjano: A beléptetőkapu a tökéletes példája annak, hogy miért nem "lehet" kormányokat átívelő programokat végigvinni, itthon Magyarországon. Politikailag nagyobb hasznot hoztak a kapuk, porosan elfekve, elfeledve valahol, mint megpróbálva valahogy felhasználni. Ez az ami mindkét oldalban idegesít. Ezért nem tud Tompika róla semmit.
@Makkasz: Jó kérdések, de meglepődnél a válaszokon. Főleg azon, hogy mennyit költenek a sportra a GDP-ből. Mert a lényeges kérdés ez. Ahol van összehasonlítás. Ha jól tudom a fejlett világok 2-2,2%-ot fordítanak sportra. Míg mi néhány éve az 1%-ot sem érük el. Ezt a kérdést nem véletlenül nem teszik fel. A többi is fontos kérdés, de azok nagy körülmény specifikusak. Mondjuk ha valaki kíváncsi arra, hogy mondjuk Franciaországban mennyi pénzt költenek a stadionokra és kik azok az nso körnnyékén a marseilles cikkeknél talál konkrét adatokat. Röviden egy stadion lesz annyi, mint, amit összesen tervez költeni a stadionra a magyar kormány. S ebbe tesz pénzt a kormány, megye, város, régió, klub és a szponzor.
"Fókuszáljunk csak Marseillere. A Stade Vélodrome-ot, amit már jó rég 1937-ben építettek (persze azóta tatarozták már párszor) a Francia Labdarúgó Szövetség az EB egyik fontos helyszínének jelölt meg. Mint minden ilyen esemény előtt, már évekkel előtte komoly átépítéseknek, bővítéseknek kell megtörténnie, hogy a legkülönbözőbb igényeknek is megfeleljen a létesítmény. Térjünk is rá a pénzre. A teljes projekt 267M euróba kerül, melyből 150M megy el csak a stadion renoválására, a maradék 117M a közvetlen közelben lévő szállodák, bevásárlóközpontok építésére megy el. A terhek érdekesen oszlanak meg, Marseille városa 40M euróval, Bouche de Rhone megye 30M euróval, a Marseille Provence névre hallgató civil szervezet 20M euróval, a francia kormány 30M euróval, végezetül a Bouygues Construction nevezetű magánszervezet 100M euróval finanszírozza a projektet. Mivel az egyes részek nem jönnek ki pontosan 267M-ra, bár konkrét információm nincs róla, de feltételezem, hogy a maradékot részletekben az Olympique Marseille labdarúgó klubnak kell állnia." A 150 millió euró úgy 45 milliárd ft. Kb hat évre tervez ennyit a jelenlegi kormány. Nyilván fölösleges és nem fogják elkölteni, de csak "aprópénz".

VacakBlogHu 2013.10.18. 16:55:23

Azért az eleje nagyon szánalmas. K. Olga megpróbál belekötni a Sanyi bácsiba jobb ötlet híján és reménykedik benne, hogy D. Tamás majd csak megszívatja saját magát. Ez így béna.

Manarola (törölt) 2013.10.18. 16:57:03

Jó kis színjáték, jól nyomják.
Majd mindkettő megkapja a kis buksi simogatást.
Megosztanak és uralkodnak.

vasmargitt 2013.10.18. 16:58:25

@kultúrpesszimista: túlbonyolítod te is a dolgokat. ez baj az "objektív" emberekkel. objektíve mind-mind orbán szekerét tolják. marha büszkék rá, milyen objektív manuszok ők. ti objektív emberek vagytok a csüngő hasú diktátor vastartaléka. mint objektív emberek, marha objektíven magállapodítjátok, hogy nem is csüng annyira hasa és nem is annyira diktátor, mint pinochet. ráadásul a az ellenzéknek sapka van a fején. fujjj. bizony, tele vagyunk agyhalott emberekkel

hogy lehet ebben a helyzetben dajcsot mentegetni és kálmánt szarozni? normálisak vagytok ti?

micsoda? 2013.10.18. 17:00:53

@ob.szerver: Nagy igazság amit írtál. Többségünk meg félve gondol a hidegre, futja-e tüzelőre.
Kálmán Olga a legjobb, és aki fikázza az is végig nézte a riportot:)

Makkasz 2013.10.18. 17:03:56

@fran7:

USA $0 kolt versenysportra. A sport a szponzorok es nezok penzebol tartja fonn magat. Igy vilagelsoaz eremtablazatokon USA.

Demokraciaban nincs szukseg a "vezerek" fenyezesere, a nemzeti ontudat sem a sportsikerekbol fakad.

Deautch kapubeszerzese mar a fidesz kormany (98-2002) kiverte a biztositekot, es lassuk be, beleptetorendszerre barmikor milliardokat koltaeni, raadasul kozpenzbol, teljesen rohejes. Az egy penzkiveteli csatornaja volt fidesznek, semmi mas.

Az olimpic marseillet hasonlitod ossze Debrecennel, Fradival, Felcsuttal? Neked elmentek otthonrol.

Az atlagos 2000 fo alatti NBI nezoszam egyetlen stadiont sem indokolna az orszagban. A stadionepites nem segit a foci szinvonalan (nem mintha a szinvonalas foci meg barkinek segitene), ertelems emeber aki segiteni akar a focin nem olyan beruhazasokat adna a csapatoknak, aminek uzemeltetesere soha nem lesz penzuk.

Egyszeruen a profi futballt fel kell szamolni Magyarorszagon.

Allami penz 0 (egeszen pontosan az 1,8 millio adofizetoitol elvett penz 0), adokedvezmeny 0. Ha ezutan mukodik, epit, sok sikert, meg jegyet is veszek.

Makkasz 2013.10.18. 17:08:38

@fran7: Nem erzelmileg nem erdemes osszehasonlitani Fradit Mareseille, vagy nezoszamban, hanem azert mert biztos vagyok benne Franciaorszagban letettek hozza egy penzugyi tervet, hogyan terul meg ez kormanynak, varosank, szponzoroknak.

Na hol ez a terv Magyarorszagon? nem is lehet. Eszement barom aki egy kanyi vasat kolt elsportra *kiveve parasportolok, azt az egyet lehet meggondolni tamogatni allampolgaroktol elrekviralt penzbol).

Beleptetorendszer, rezsicsokkentes, fulkeforradalom, latvanysport, rezsicsokkentes, allami ceg, nyugdijvedelem, marvanyszilardsagu, stadionepites....

Ertrelmetlensegek listaja.

2013.10.18. 17:09:45

Megnéztem, de azért akkora hatása nem volt rám, hogy még 2x megnézzem.
Minek is kell (kár)örülni?
Deutsch sosem az eszéről volt híres, evidens hogy Kálmánnal szemben (aki hazai pályán játszik) alulmarad a csörtében.

Cathcart_ezredes 2013.10.18. 17:12:31

@vasmargitt: Egy pillanatra révedj vissza a múltba, és idézd fel, hogy mennyire undorodtál anno attól a sok idióta fideszes droidtól, akik az "egy a tábor egy a zászlót" szajkózták, akiknél mindenki ellenség aki csak kicsit is nem ért velük egyet, és ezek megvetendő judeobolsilibsi szarok szintjén voltak náluk. És akkor most nézz magadra te ostoba fasz, és gondolkozz el azon, hogy milyen szomorúak vagyunk mi milliók, az igazi többség, akinek nincs hova szavaznia mert nincs normális párt, és egyszerre érezzük a pofánkban a fideszes és ellenzéki seggnyalók foghagymától bűzölgő leheletét, miközben azt ugatják hogy komcsik/fideszesek vagyunk, pedig csak épp mi vagyunk a normálisak. Elmész te a picsába az összes fannal együtt, aki bármelyik élő magyar politikus között különbséget tud tenni, és az egyik oldal stiklijeit el tudja nézni csak mert a másikat utálja. Szánalmas faszok vagytok egytől egyig.

Cathcart_ezredes 2013.10.18. 17:13:48

@Cathcart_ezredes: atyaisten, tényleg képes voltam leírni azt hogy "foghagyma": megyek megölöm magam...

Partjelző 2013.10.18. 17:24:49

Isten ments, hogy elvegyem az érzkelhetően fiatal posztíró kitörő lelkesedését a címben is kiemelt bonmot (google) felett, hiszen egy újszülöttnek, ugye, minden vicc új, de a "Dícsérjen téged a...." fordulat kb. hetven-nyolcvan éves és a színházi világból származik.
(Ne legyen elkeseredve, Önnél sokkal nagyobb netes potentát is nyilvánvalóvá tette ma már, hogy erről fogalma sincs...)

vasmargitt 2013.10.18. 17:31:11

@Cathcart_ezredes: hát erről beszélek - "szomorúak vagyunk mi milliók, mert nincs kire szavazni". valójában ti veszitek egy kalap alá ezt a vérnősző tolvaj diktátort és gyurcsányt. pedig gyurcsány nem akarta visszavinni az országot azerbajdzsánba és nem tette milliárdossá az udvari bohócait.

ha szerintetek az orbáni diktatúra ugyanaz, mint a gyurcsányék töketlenkedése, akkor nem kell nektek szavazni se ide, se oda. ugyis marad a nyakunkon egy diktátor az idők végezetéig, aki taccsra teszi az országot és milliárdossá a saját pereputtyát.

és ti nevezitek magatokat gondolkodó lényeknek. ugyanolyan veszélyesnek mondjátok a pestist és szénanáthát.miattatok van az, hogy ez az ország 3 év alatt pestises lett a világ szemében.

Geréb gyíkká változtatott! 2013.10.18. 17:33:54

alákérdező olga, most aztán jól megmutatta az elvtársaknak, hogy milyen zord tud lenni az ellenséggel szemben
ez talán elég lesz, a hívek számára

sok sikert 2014-hez, elvtársak!
xd

vénkujon 2013.10.18. 17:36:46

köszi olga. hempergesd meg a többi fidiótát is.:D

vénkujon 2013.10.18. 17:36:46

köszi olga. hempergesd meg a többi fidiótát is.:D

vénkujon 2013.10.18. 17:39:50

@Geréb gyíkká változtatott!: nem kéne ríni. nem mindenki bírja az m1et. ez neked zord vót amúgy? hát hájjal kenegette tompit bazmeg.

Geréb gyíkká változtatott! 2013.10.18. 17:41:42

@vasmargitt: mondjuk ebben igazságod vagyon gitta

aki nem tud különbséget tenni szemkilövető, hazudozó ferenc, és orbán viktor között, az ne nevezze már magát normálisnak

vasmargitt 2013.10.18. 17:51:40

@Geréb gyíkká változtatott!: te jobbikos vagy, márpedig jobbikossal nem kommunikálok, ahogy nácikkal se szokás. van egy határ, tudod

Geréb gyíkká változtatott! 2013.10.18. 18:03:08

@vasmargitt: értelmiségi is vagy, igaz?
mert akkor tényleg semmi esélyünk 2014-ben... sem... :(

Dilis Csávó 2013.10.18. 18:10:25

A kommentek szépen illenek a videóhoz. Gratula. Felvettétek a fordulatot.

Felagund 2013.10.18. 18:25:16

Egyeseknek az internetet maximum olvasniuk szabadna...

fran7 2013.10.18. 18:36:17

@Makkasz: Egyben, hadd válaszljak nekd. Az Usában van a szövetségi kormányzat, az állam, majd a helyi önkormányzat, ami közpénzből él és költekezik. Nem tudom melyik milyen arányban költ sportra, de az államok és önkormányzatok költenek sportra. Lásd a testnevelés órák, s olyan csarnokaik vannak, amelyek még csak el sem tudunk képzelni. Egyesületis sport szinte nem is létezik, mert az iskolák annyira el vannak látva anyagilag. De konkrét közpénzek mennek a profi sportba. Nézz utána a Sacramento Kings csarnoképítési hercehurcájának. Olyan összegű közpénzekkel dóbálóznak, amit te el se tudsz képzelni. Ha egy major sport csapatot akarsz a városodba, nagyon mélyen a zsebedbe kell nyúlnod. A Kings nézőszáma nem éri el a 20 ezret. S elvileg tisztán profi cég. Még sem tud létezni közpénz, adómentesség nélkül. Csak erről nem szoktak beszélni. A Bundesliga kivételével nincs valós bevételt létrehozó focibajnokság a világon.
Épp ezért mondtam, a GDP-hez viszonyított sportpénzeket kell összehasonlítani. Minden máshol óriási különbségek vannak. S mindenki a kedve szerint választja a neki tetsző példát.
A Marseille egy stadion összesen talán 6 új stadiont húznak fel, nagyon sok állami pénzből. Amiről mi mégcsak nem is álmodhatunk. Illetve csak annyit még, sokszor belefutok, hogy valaki érvel azzal, hogy máshol nem csinálják azt, amit nálunk. Amikor hozok példát, hogy de igen, akkor azt a választ kapom, az más, az nem számít, mert. Akkor a másik példája miért számít? Költöi kérdés.

Félkifli 2013.10.18. 19:23:45

Na most én úgy fogok hozzászólni, hogy nem néztem meg (rohadjak meg, de nem érdekel, még ha ma Magyarországon ez politikának és politikai interjúnak is minősül).

Mivel nem néztem - és ígérem nem is fogom, mert Tomika ennyire nem érdekel - és a Tomika megnevezés most nem a tisztelet jele, szóval csak azt áruljátok el nekem, mint meg nem nézőnek, hogy:
1. Isaura vajon végül felszabadul-e az interjú végére?
2. Mónikának sikerül-e kibékíteni a lányt, akinek a fogatlan fiúját elszerette a 150 kilós, heresérves, kopasz anyja?
3. BB Éva vajon visszakapja-e a gyerekét?
4. Dubai-ról nincs újabb hír?

Csak azért kérdezem, mert politikai, gazdasági, és Tomika eddig is ismert pofátlansági faktora szempontjából nagyjából ez ennyire fontos.. semennyire. Mehet a csámcsogás megint a semmin. Ha pedig Kálmán Olga, vagy a főszerkesztő szerint ez ennyire fontos, akkor Ők is kb. ennyire relevánsak, én is túlpörögtem a dolgot, mert erre ennyit hőbörögni, már engem is debillé tesz csak az, hogy foglalkozom vele..

Geréb gyíkká változtatott! 2013.10.18. 19:25:50

ma gyurcsány ferenc lesz terítéken, biztos ő is nagyon kemény kérdéseket fog kapni **
szerencsére, ő egy igazi szent atya
youtu.be/0ay23coqpQg

Satyala 2013.10.18. 20:05:00

Hogy ha megvan a beléptető+biztonsági rendszer, akkor miért nem építette be még a Fidesz 2010-óta? Lehet hogy tényleg használhatatlan?

Egyébként csak amiatt nem fogok tv-t nézni, hogy egy senki által nem tisztelt megélhetési politikusnak beszólogatnak.

_most_ 2013.10.18. 20:10:23

haha, nem csodálom, hogy Orbán nem mer elmenni az atv-be :D

renitencs 2013.10.18. 20:25:17

Egy apróság. Jánosi idejében még megvoltak a kapuk - de ő túl becsületes volt az akkori uralkodó csapathoz képest, ezért gyorsan el is taposták. Valamikor GyF sportminisztersége alatt, vagy után kerültek át a beléptető rendszerek a Belügyhöz, Moncsicsi (Kulcsár Attila üzlet- és bűntársának, Jegessy ügyvéd úrnak a neje, akkori belügyminiszter) még bevetette őket a 2006-os választások előtti néhány engedélyezett naggyűlés helyszínén. Aztán (a nemlétező terrorfenyegetés miatt betiltott rendezvények utőán) eltűntek, és elkezdték 4 évvel korábban keresni őket - valószínűleg ugyanazok, akik eltűntették őket.

Hertelendi 2013.10.18. 20:51:27

Van egy obersovszki nevű "riporter". Mi lenne ha vele hasonlítanánk össze Kálmán Olgát?

pangea 2013.10.18. 21:05:48

Szerintem meg Kálmán Olga volt tök gáz!

házelnök 2013.10.18. 21:08:35

obersovszki riporter?Mióta?

Butuska 2013.10.18. 21:10:49

@ob.szerver:
"egész életében SEMMIT nem csinált" - dehogynem :) egy szajkó kölyköt, több anyától, akik nem a feleségei :D

@Szelid sunmalac (Vigyazat! Hamisitjak!):
"kisfiamozza a riportalanyt" - Tomika anyucizta le előtte Kálmán Olgát, jogos volt a visszaszólás

Butuska 2013.10.18. 21:11:38

szajkó = szakajtó

ka_TARZI_s 2013.10.18. 22:24:58

Ahogy korábban már írták, KáOlga valóban bunkó, és emellett ne mis túl okos. Elég sokáig magyarázza DT, hogy annak az MTK-nak, aminek ő volt a feje semmi köze az utánpótláscsapathoz, de KáOlga csak nem érti meg.

Gyengébbek kedvéért elmondanám, hogy kb. annyi köze van hozzá, mint a Volvo Cars-nak a Volvo Trucks-hoz vagyaz AB Volvohoz. Semmi. A jelvény ugyanaz, de a Volvo Cars már jóideje külön cég külön (kínai tulajjal).

Visszatérve KáOlgára, egy riporter attól nem lesz jó riporter, hogy bunkó módon viselkedik a politikai ellenoldal embereivel il. az általa nem szimpatikusnak tartott interjúalanyokkal. Ballibekkel kb. ugyanolyan ***nyaló, mint az itt kifogásolt fidesznyik riporterek, leszámítva, hogy míg azok ált. alákérdeznek a riportalanynak, KáOlga azért velük szemben is többnyire érezteti, hogy ő azért többre tartja magát annál, ami valójában, és szinte meg sem próbálja leplezni politikai beállítottságát.

Bombera Krisztina - akit amúgy nagyon nem kedvelek - nagyságrendekkel jobban vezette az Egyenes Beszédet, de Bánó is.

A bácsizás - kivéve kisgyerekek szájából - amúgy tényleg bunkó egy Csányi korabeli férfival kapcsolatba, ahogy a nénizés is egy hasonló korú nővel kapcsolatban.

Hülye aki elolvassa! 2013.10.18. 22:57:46

OFF:
olga szereti seggbol szajba?

vacsad · http://indafoto.hu/vacsad/collections 2013.10.18. 23:22:15

@Szelid sunmalac (Vigyazat! Hamisitjak!): "Tisztazzuk: egy riporter nem azert hiv meg barkit is, hogy adasban megalazza a riportalanyt"

Frost - Nixon, 1977

olibi 2013.10.18. 23:24:03

Jó kis csörte volt.. mondjuk K. Olga ott már erősen kente a témát, amikor Tomi visszakérdezett a támogatás összegének forrására... Jobban fel kellett volna készülni, mert így öngólnak látszik kicsit. Ott legalábbis bukó volt Olga nénitől! :-D

Jack Solis 2013.10.18. 23:42:08

egyiket sem szeretem, sőőt, viszont az h belefolytom a szót a vitapartnerbe inkább parasztság, mintsem a győzelem. DT-nek viszont annyiba igaza van h neki tényleg semmi köze a foci részhez, erről már az origo is közölt cikket.

Meridian74 2013.10.19. 00:45:40

@doggfather: az az igazság ment az adok kapok meccs, egyértelműen egyik sem volt győztes. Mivel a cigányképű csuklóból reagált - mondatközbeszúrás jelleggel - minden atrocitásra, persze viszonzás is volt. Szóval azért Kálmán Olgát ne hozzátok kigyőztesnek, mert amúgy erre esélye sem volt, mert ahhoz olyan mály szintre kellett volna lemennie, amiért kirúgták volna, míg a másik ezzel semmit sem kockáztatott.

vasmargitt 2013.10.19. 00:46:28

te jó ég, mennyi agyhalott orbánseggnyaló geci próbálja itt kimosdatni az egyik legundorítóbb fideszes majmot! még mindig ennyien vagytok zombik? aszittem pusztultok kifelé a csüngő hasú gazditokkal együtt. szívós kis taknyok vagytok, el kell ismerni. a tények egyáltalán nem bírnak befolyásolni benneteket. hogyisne. de mivel nincs agyatok, ez logikus is...

Meridian74 2013.10.19. 00:53:41

@vasmargitt: "ujra rákosista magyar médiában"

ROFLMAO! Ezen most fetrengek a röhögéstől... hol élsz te, a Holdon!?

Amúgy freudi elszólás van a szövegedben... te rákosi érát sírod vissza, erőteljesen.

Meridian74 2013.10.19. 00:59:22

@vasmargitt: "csüngő hasú diktátor vastartaléka"

Heh... korábban patás orbán volt. Meg orbánbányákok. Meg Orsós Viktor. Meg Viktátor. Meg ... stb.

Ez valami új jelszó "nálatok"?

Meridian74 2013.10.19. 01:03:05

@vasmargitt: a zsírmaca vagy-é te itten e?

Meridian74 2013.10.19. 01:04:38

@Libatolvaj takarodj: "Te ugye a jobbikra szavazol?"
Nem. Vasmargitt gyurcsány-hívő, valszeg "a zsírmaca" személyesen a stílusából ítélve... :D

Meridian74 2013.10.19. 01:06:25

@vasmargitt: "márpedig jobbikossal nem kommunikálok, ahogy nácikkal se szokás"
Lebuktál, gyurcsányista. Csak a szanyi és a gyurcsányi slepp nácizik, más nem.

vasmargitt 2013.10.19. 01:21:23

@Meridian74: minden épeszű ember nácinak nevezi a nácikat. merthogy azok és nem például busmanok vagy pirézek, tudod? ez a nevük. silány kis takony vagy, ha csak enynire futja kispöcs nácikám

Meridian74 2013.10.19. 01:39:06

@vasmargitt: te nagyon sötét vagy, mert még mindig ragaszkodsz ehhez a beteges rögeszméhez, holott már bírósági ítélet is van ezzel kapcsolatban, a jobbik nem náci címszóval.

Fánkevő Fáncsi 2013.10.19. 01:55:09

Kálmán Olga már réges-régóta ezt csinálja. Eljátssza a közönségének, hogy ő milyen tökös és kemény riporternő, bekérdez bárkinek, megaláz bárkit(a jobb oldaliak közül természetesen) a nézők pedig tapsikolnak örömükben. Erről szól ez a műsor, nem tudom miért kell ilyen nagy ügyet csinálni belőle, közönséges szórakoztatás nem túl intelligens, de annál gyűlölködőbb közönségnek. Alacsony a színvonal.
Persze azért még a baloldali férfiak közül sem sok akad, aki ezt a kőkemény hideg, számító nőt szeretné feleségének.
Deutsch Tamás is megéri a pénzét, de amit ez a frigid nő művel az katasztrófa.

☉ ☾ 2013.10.19. 07:08:51

@Fánkevő Fáncsi: Leéled az életed ebben a hazug posványban - ennyi elég neked?

Fánkevő Fáncsi 2013.10.19. 08:24:00

@☉ ☾: Nem...Nem elég, Nap és Hold. Vagy nem is tudom hogy szólítsalak. Zsömle és Kifli ?

nyugd 2013.10.19. 08:27:59

Tomika hozta a formát. Szájhős. Ő volt,Ő lesz a fidesz fenegyereke,diplomával a zsebben,üres fejjel. Egyébként,minden fideszesre jellemző,hogy érdemi,esetleg kényes kérdésre támad,vagy hazudik.

dr. mesterséges színezék 2013.10.19. 08:59:22

@Sir David Bówli: "Kálmán Olga messze a legrátermettebb riporter a médiában,"

Mondjuk úgy, hogy Kálmán Olga riporter a médiában a riporteri szerződéssel foglalkoztatott felszopók mellett.

Nephro 2013.10.19. 09:01:25

@gwr:
Deutsch Tamás az MTK Sportegyesület elnöke. A futballt külön egyesület működteti, ezt 16 év után 2011. augusztusban adta át Várszegi Gábor egy új tulajdonosi körnek. A hivatalos közlemény szerint a labdarúgócsapat 40 százaléka az MTK Sportegyesületé (elnök: Dr. Deutsch Tamás), a tulajdonosok alkotta igazgatótanács elnöke Dr. Deutsch Tamás. Ekkor Deutsch igazgatótanácsi elnökeként nyilatkozott is a labdarúgók anyagai helyzetéről, céljairól is. Deutsch most nyáron azt nyilatkozta, neki nincs köze az MTK focicsapatához, és ezt mondta most is. UPDATE: Augusztusi hír, hogy újra Várszegi az MTK focisták fő tulajdonosa. Deutsch 2012. augusztus 29-éig volt az igazgatótanács elnöke, majd 2012. októberben az igazgatósági tagságától is megvált.

Egyébként a végén Rónai Egon ugyanezt megjegyzi, hozzátéve, hogy mivel 2001-től egészen ez év augusztusáig birtokolta ezeket a posztokat, így tudnia kellett volna, hogy mennyit kapott az MTK labdarúgó szervezete is.

Karipapa01 2013.10.19. 09:03:28

Meglepően kulturált vita volt finom, de találó odaszúrogatásokkal mindkét fél részéről. Tényleg élvezetes volt, Deutsch Tamás fészbuk-bejegyzéseinek stilusát alapul véve meglepő és intelligens riport volt. Aki a Tarlós-féle riportalanyokhoz szokott csak bámul ki a fejéből, hogy így is lehet. Ugyan a lényegre választ nem kaptunk, mármint arra, hogy Csányi miért bácsi (mintha nem lenne mindegy, de mindegy), viszont a műsor nagyon jó volt. Nálam Deutschnak ez az első piros pontja.

dr. mesterséges színezék 2013.10.19. 09:07:57

@Fánkevő Fáncsi: "Persze azért még a baloldali férfiak közül sem sok akad, aki ezt a kőkemény hideg, számító nőt szeretné feleségének."

Viszont a baloldali meleg férfiak között is sokan kívánják élettársuknak a bűbájos, szeretésre termett Obersovszkyt - ez is lehetne egy válasz erre a marhaságra.

Egy riporter feladata nemtől függetlenül nem az, hogy bájologjon, ha jó riporter akar lenni - és Olga az akar lenni, mert az egyébként felesleges se hús, se hal riporterekből van elég -, hanem hogy elmondassa a riportalannyal, amit magától nem mondana. Vagy megmutassa, hogy valamit nem akar elmondani.

Megjegyzem, ha bújós cicaként kérdezne az ATV-ben, akkor a legfőbb érv ellene a zsidó kurva volna.

taga20 2013.10.19. 09:08:31

@Fánkevő Fáncsi: cica, ez a frigid dolog hogy jött le? azt azé látom,,hogy téged rég toltak:)

Karipapa01 2013.10.19. 09:13:56

@dr. mesterseges szinezek: Mondjuk úgy, hogy Kálmán Olga az egyetlen riporter a médiában, mert sajnos a hasonló habitusú többiek már tepsin vannak. Szomorú!

Karipapa01 2013.10.19. 09:20:07

@Fánkevő Fáncsi: "Persze azért még a baloldali férfiak közül sem sok akad, aki ezt a kőkemény hideg, számító nőt szeretné feleségének."

Azért talán akadna egy-kettő. Ugyanis attól, hogy lelkesen és jól végzi, NAGYON JÓL VÉGZI a munkáját lehet még jó anya és szerető feleség. Vagy te ezt másképpen tudod? Részleteznéd, ha lehetne?

kisQtya 2013.10.19. 09:58:03

@vasmargitt: Még szerencse, hogy itt vagy te és nem vagy agymosott zombi. Nem is tudom, mi lenne velünk, ha nem lennének nemagymosott MSZP szimpatizánsok. :))))

kisQtya 2013.10.19. 10:06:10

@Karipapa01: Csanyi azért "bácsi", mert konzervatív körökben a bácsizás és a "tetszikelés" használatos a tisztelet kifejezésére.

A keményebb, pattogósabb "magázás" baloldali, ha úgy tetszik proli (nem sértésből írom) stílus, de szintén tiszteletet fejez ki.

Én már a köszönés, megszólítás stílusából meg tudom állapítani - nagy találati pontossággal -, hogy ki konzervatív és ki nem.

Aki a bácsizást tiszteletlennek tartja, az nem konzervatív családban/közegben nőtt fel. Ennyi.

kisQtya 2013.10.19. 10:21:04

@olibi: Olga egyáltalán nem volt felkészült. DT MTK-beli posztját illetően homályban tapogatózott, a kapuk beszerzésével kapcsolatos összegben tévedett. Pedig a 11 perces beszélgetés tkp. semmiről nem szólt.
A "bácsizás" témát kínosan erőltette (ki a faszt érdekel, hogy ő mit tart tiszteletlennek?), aztán meg nem bírt kikeveredni belőle.

A "hol vannak a kapuk" témából gyorsan kihátrált, amikor rájött, hogy abban a baloldali kormányzat is erősen sáros lehet. Ez nagyon sunyi volt.

Azt viszont becsülöm az Olgában, hogy az elfogulatlanságnak még a látszatát is kerüli. :)

Fánkevő Fáncsi 2013.10.19. 10:33:22

@Karipapa01: csakhogy ő nem riporteri munkát végez. Valamilyen, (bármilyen) álkérdést feszegetve, megpróbál kellemetlen helyzetbe hozni valakit, hogy ezzel egy bizonyos közönségigényt kielégítsen. Ugyan ki nem szarja le Deutsch Tamást, meg azt hogy a twitterén minek nevezi Csányi Jánost. 50-es IQ fölött ez senkit nem érdekel, nem tartozik az élet fontos és izgalmas kérdései közé, ez nyilvánvaló.
A magyar baloldal azért áll ott ahol, mert sokan még mindig azt gondolják, hogy ez elég. Jól odamondani XY-nak, szórakoztatni a mieinket, retorikázni, és miénk győzelem.
Ez sajnálatos az ország számára. Baloldal nélkül ugyanis teljesen kontroll nélküli a jobboldal, és azt mindenki megszívja.

"Vagy te ezt másképpen tudod? Részleteznéd, ha lehetne?"
Már egyszer elmondtam. Egy kőkemény hideg számító nő benyomását kelti a TV-ben. A férfi riporterek közt sincs egy sem aki ennyire rámenős, könyörtelen és kiszámított lenne. Miközben azt kérdezi "miért nevezi maga papának XY-t ?" olyan komolyan, mintha ez egy halálos dilemma lenne, és aztán ezen rugózik 5 percig.
Ha nem érted mire gondolok, akkor felesleges ismételgetnem. Ha neked ő egy bűbájos kedves nőies személy, akihez szívesen odabújnál, és szeretnéd ha simogatna, nekem úgy is jó.

@taga20: "...hogy téged rég toltak:)"
Még ezer szerencse. Nem cica vagyok hanem férfi, te idióta.

Karipapa01 2013.10.19. 10:34:39

@kisQtya: Igen és a kezitcsókolom nagyság is konzervatív, talán némiképpen használatban is van, de ma már inkább pejoratív, mint tiszteletmutató. Én például a barátaimnak, szomszéd gyerekeknek Karcsibácsi, idősebbeknek esetleg Károly bátyám vagyok, idegeneknek Ágfalvi úr. A barátaimat Lacikának, vagy Ágicának szólítom, az idegeneket pedig pl. Németh úrnak, vagy Kedves Ágnesnek. Szerintem ez inkább így korrektebb. Nem tudom Deutsch Tamás milyen képet vágott volna, ha Csányi Tomikának szólítaná vissza.

Fánkevő Fáncsi 2013.10.19. 10:42:45

@dr. mesterseges szinezek: "Egy riporter feladata nemtől függetlenül nem az, hogy bájologjon, ha jó riporter akar lenni - és Olga az akar lenni, ... hanem hogy elmondassa a riportalannyal, amit magától nem mondana. Vagy megmutassa, hogy valamit nem akar elmondani."

Aha. Szóval, most akkor elmondatta DT-al, hogy miért nevezte bácsinak CSS-t. Vagy megmutatta, hogy elhallgatja az okokat DT, miért is nevezte bácsinak CSS-t. Így, hogy elmagyaráztad mostmár értem, miért is olyan nagyszerű riporter K.Olga.
Tetszett az adás ugye, jól szórakoztál alatta?

Karipapa01 2013.10.19. 10:54:12

@Fánkevő Fáncsi: "Már egyszer elmondtam. Egy kőkemény hideg számító nő benyomását kelti a TV-ben. A férfi riporterek közt sincs egy sem aki ennyire rámenős, könyörtelen és kiszámított lenne."

Már egyszer megértettem, de TV-riporterként ez a dolga főként, mivel politikusokkal foglalkozik! Aki pedig a politikusokkal könyörületes és együttérző lehet az a pap a templomban, sőt ha még behízelgő is, az az Obersovszky. "Ha nem érted mire gondolok, akkor felesleges ismételgetnem." A politikusnak pedig többek között az is a kötelessége, hogy válaszoljon a számára igen kellemetlen kérdésekre is.

" csakhogy ő nem riporteri munkát végez."
De! Riporteri munkát végez: kérdéseket tesz fel a riportalanynak és elvárja az egyenes választ és ezt közzéteszi.

Fánkevő Fáncsi 2013.10.19. 11:09:19

@Karipapa01: "Már egyszer megértettem..."

Ha megértetted, akkor miért kérdezed, miért teszel úgy mintha hamis képet festenék személyéről ?

"TV-riporterként ez a dolga főként"
Miért lenne, egy riporternek az a feladata, hogy egy 10 percen keresztül vegzáljon egy harmadrendű jobb időket is megélt politikust, hogy miért bácsizott le valakit?
Neked ez tetszett, mert azt bántották akit utálsz, hát éppen erről szól ez a műsor. A Te fajtádat kívánja szórakoztatni.

taga20 2013.10.19. 11:21:12

@Fánkevő Fáncsi: mé a kettő kizárja egymást?:)) bocs, nekem ez ugrott be rólad, meg amit toltál.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2013.10.19. 11:43:27

@Karipapa01: "Mondjuk úgy, hogy Kálmán Olga az egyetlen riporter a médiában"
A francot.. Fialához képest KOlga egy dilettáns nebáncsvirág.

Fánkevő Fáncsi 2013.10.19. 11:46:42

@taga20: én azt elhiszem, hogy neked ilyen dolgok ugranak be kommenteléskor, meg az hogy "blokkolnám" .
Nekem meg az ugrott be rólad, hogy valószínű nem vagy egy egyetemi tanár.

ez egy név helye 2013.10.19. 11:47:17

Két lakótelepi primkó zsömledélutánozó találkája :D legalja.hu

kisQtya 2013.10.19. 12:11:16

@Karipapa01: kérdéseket tesz fel a riportalanynak és elvárja az egyenes választ és ezt közzéteszi.

Na de arra adjon egyenes választ, hogy miért bácsizza CSS-t? Mi köze hozzá? Kit érdekel, hogy Olga véleménye szerint tiszteletlen-e a bácsizás, vagy sem?
A riporter ott kérdezzen, ahol kompetens. De ha már véletlenül dobott egy rossz kérdést - bárkivel előfordul - akkor eszméljen fel és időben szálljon le róla. Mert ez a tantónénis kioktatós-felelősségrevonós "mérbácsizolkisfiam" nagyon ciki volt.
Én nagyon ritkán nézek Olgát, mert rettenetesen idegesít ez a pikirt "tetvesasszony" stílus, de eddig azt hittem, hogy egy belevaló riporter. Most szembesültem vele, hogy nem az.

királyindiaivédelem 2013.10.19. 12:23:47

Két siratófalos szivatta egymást ....

királyindiaivédelem 2013.10.19. 12:24:48

100 %-ig elfogult AgresszOlga -:)

doktor.dikhed 2013.10.19. 12:36:59

Kálmán Olgának teljesen igaza volt. Ezeket a tehetségtelen közpénztolvaj majmokat, aszerint kell kezelni, akik.

A csányi bácsizás és a kapuzárási pánikozás pedig igen is felesleges és sértő. Kritizálja a munkáját, a tetteit.

Amit az MTK-val kapcsolatban mond, az pedig vicc. Eleve Deutsch miért kritizálja a pénzek elosztását, ha ezek szerint fogalma sincs mekkora pénzekről van szó. Az meg, hogy nincs köze a Sportegyesületnek a focihoz nyilvánvaló hazugság.

"A hivatalos közlemény szerint a labdarúgócsapat 40 százaléka az MTK Sportegyesületé (elnök: Dr. Deutsch Tamás), a tulajdonosok alkotta igazgatótanács elnöke Dr. Deutsch Tamás. Ekkor Deutsch igazgatótanácsi elnökeként nyilatkozott is a labdarúgók anyagai helyzetéről, céljairól is. Deutsch most nyáron azt nyilatkozta, neki nincs köze az MTK focicsapatához, és ezt mondta most is. UPDATE: Augusztusi hír, hogy újra Várszegi az MTK focisták fő tulajdonosa. Deutsch 2012. augusztus 29-éig volt az igazgatótanács elnöke, majd 2012. októberben az igazgatósági tagságától is megvált."

Szóval, miről beszélünk? Deutsch megint végighazudta a műsort. Amit Kálmán Olgától kapott messze van attól, amit érdemelt.

A sok bal-jobboldal ultra meg itt tépi egymást. Deutsch évek óta a mi pénzünkön hazudik, és eszi degeszre magát, miközben nyilvánvalóan alkalmatlan minden posztra, amit eddig betöltött. Ezt kéne felfogni.

Hogyan képes bárki is védeni ezt az embert?

Karipapa01 2013.10.19. 13:10:14

@Fánkevő Fáncsi: " A Te fajtádat kívánja szórakoztatni."

Na most már ennek kapcsán eljutottunk a "fajtáig" is! Még talán egy pár komment után a szidalmazás is szóba kerülhet egyéb érveid híján. Gyenge vagy kislány!

Karipapa01 2013.10.19. 13:22:27

@kisQtya: "Na de arra adjon egyenes választ, hogy miért bácsizza CSS-t? Mi köze hozzá? Kit érdekel, ..."

Erről szólt a műsor. Más riportban más kérdések merülnek fel. Ha érdekel végignézed, mint ahogy a posztoló és más kommenter társaim is, ha nem érdekel, átkapcsolhatsz a másik csatornán éppen futó szappanoperára. Akár még pénzt is gyűjthetsz Isaura felszabadítására. Te választasz, hogy mit akarsz, de azt ne várd, hogy a te szájacskád íze szerint készítsék el a műsoraikat. Különben érdekes módon nem Deutsch Tamás háborog, hanem te! Talán ő jobban tudta, hogy mire számíthat, amikor oda megy (nem kényszerítette senki) és meg is oldotta a problémát :-)) Nem volt szüksége a segítségedre.

far_vik 2013.10.19. 13:31:36

A felvételtől eltekintve, én egyetlen dologra volnék kíváncsi: Ugyan, mit tudhat DajcsTomi, és vajon kiről, mert ezzel a teljesítménnyel zsarolási potenciál nélkül képtelenség volna ezt az eddigi életpályát abszolválni... Dokumentum, vagy inkább fénykép lehet a birtokában? Az, hogy kolesztárs/évfolyamtárs, vagy ilyesmi volt annak idején, már nem elegendő, hogy ilyetén károkozásra és agyatlanságra kapjon felhatalmazást, kell mnég valami legyen a háttérben...

Fánkevő Fáncsi 2013.10.19. 13:38:55

@Karipapa01: Egyszer már mondtam, hogy nem vagyok nő, a "fajta" pedig nem volt pejoratív értemű, vagy lekezelő, egyszerűen a csoporthoz tartozásodat fejez ki. Azt jelzi, hogy ezt a műsort bizonyos fajtájú embereknek szánták, konrétan: a gyűlölködő, MSZP és/vagy LIBERÁL beállítotságú, a Fideszt utáló, OV-tól hányni akaró emberek. Én nem mondtam, hogy ezek az emberek jók vagy rosszak, csak azt mondtam, hogy te közéjük tartozol, (szerintem ezt te se tagadod) és azt mondtam hogy a műsor célja a te fajtád kiszolgálása, szórakoztatása.

Szerintem ezen ne vitázzunk, én nem tudom ezt egyszerűbben és érthetőbben elmondani, mégis érzem, hogy nem értesz ebből semmit, egyszerűen a gyűlölködés már egy bitessé változtatott téged. Valaki, vagy veled van és az MSZP-vel vagy ellened és a Fidesszel, igaz? Ilyen a világ ugye?

mitmiért? 2013.10.19. 14:08:24

Tompika tényleg nem tudja hogy az MTKnak van labdarúgó szakosztalya??? Segítek mtkinfo.hu ott lsd szakosztályok, labdarugasra rakkanttintva feljön a 3 szervezet amiről (félre)beszélt. Az mind MTK aminek ő a Zelnoke. Az tényleg ennyire tompika?

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2013.10.19. 21:19:11

@Szelid sunmalac (Vigyazat! Hamisitjak!): najah kálmán olga tamáska szemére veti, hogy tiszteletlen volt, közben végig bunkózik

nem látom a nagy győzelmet olgácska körül, szerintem csúnyán alulmaradt

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2013.10.19. 21:21:26

@Fánkevő Fáncsi: műsorral kapcsolatban - szerintem - igazad van
illetőt nem ismerem
nekem se volt szimpatikus olgácska viselkedése, pedig nem öltözöm narancsba, tomika válaszai - szintén szerintem - néha igen csak porba döntötték a szobrát

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2013.10.19. 21:27:46

@Fánkevő Fáncsi: nah igen, egy riporter olyan kérdéseket tegyen fel, amelyek relevánsak, ha csak nem bulvár média

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2013.10.19. 21:29:34

@nyugd: a műsorban volt érdemi kérdés?

fran7 2013.10.19. 22:35:47

@mitmiért?: Nem nagyon követed a focit, ugye? Már rég kfték működtetik a profi csapatokat, akiknek max. résztulajdonosa az egyesület. Max. a csapat eladásába van beleszólási lehetőségük. Deutschnak semmi köze nincs az MTK FC kft.-hez.

dr. mesterséges színezék 2013.10.21. 11:24:04

@Fánkevő Fáncsi: "Így, hogy elmagyaráztad mostmár értem, miért is olyan nagyszerű riporter K.Olga."

Örülök, hogy ennyire kiszélesíthettem az értelmedet, amely ezidáig csak addig volt képes eljutni, hogy képernyőről kiderül, hogy Olga egy frigid nő, aki nem kell a férfiaknak.

Mi tagadás, óriási előrelépésnek tartom ezt a közéleti televíziózás történetében, és büszke vagyok rá.

Fánkevő Fáncsi 2013.10.21. 12:41:16

@dr. mesterseges szinezek: "amely ezidáig csak addig volt képes eljutni, hogy képernyőről kiderül, hogy Olga egy frigid nő..."

Azért ennél többet is állítottam róla, nem véletlenül pippantál be ennyire. Az csak egy nem túl lényeges részlet.

Az nyilvánvaló, hogy azok a nők akik túlságosan is férfiasak ebben a világban, azok nehezen tudnak feloldódni az ágyban, hiszen nem lehet a két énje valakinek. Ha maszkulin és karrierista a munkában, akkor az az ágyban is. Valamit valamiért. Nem nagyon tudnál te labdába rúgni Olga hálószobájában, hidd el. Rádmordulna, ha valamit nem jól csinálsz, te meg összemennél. Már ha férfi vagy. Nőként el tudom képzelni hogy sikereket lehet nála elérni, nyilván az övé lenne a férfiszerep. Persze csak akkor, ha ő meleg. Ami egyáltalán nem biztos, sőt szerintem nem az.

Amiről beszélgetünk, annak semmi köze a közéleti televíziózás történetéhez, nem értem miért említed, semmiféle előrelépés nem történt ott, általunk.

dr. mesterséges színezék 2013.10.21. 14:01:19

@Fánkevő Fáncsi: Dehogy nem történt előrelépés: egy néző némi emberbaráti segítséggel elkezdte megérteni, hogy Stallone nem feltétlenül öl rendőröket az erdei kiránduláson, Fábry nem feltétlenül ad elő körmondatokat a leányfalui strand belépőjét kérve, Obersovszky munkaidőn kívül nem feltétlenül cidáz le bárkit, aki magát jobboldilainak vallja, és Olga nem feltétlenül visel otthon latexet és korbácsot éjszakai hálóruhaként.

Kis lépés az embernek...

Fánkevő Fáncsi 2013.10.21. 15:00:23

@dr. mesterseges szinezek:
aha, szóval neked a korbács és a latex jut eszedbe Olgáról.
Én nem merészkedtem el addig, de végül is el lehet képzelni úgy is. És akkor a férje mazó? Hmmmmmmm.
Nem, szerintem ez nem reális, nem kell rögtön mindenféle perverziót beleképzelni. Csak egy hideg számító nő, nem kell ezt túlbonyolítani.

Nem feltétlenül? Úgy érted, hogy ő nem is ilyen? Csak eljátszik nekünk valamit ? Csak úgy tesz mint a tökös-tamás, aki mindjárt kettéharapja Orbán Viktort, de közben nem is... hiszen kisvirágokról álmodik döngicsélő méhecskékkel, és romantikus (baloldali) politikusokról akik elviszik eper-fagyizni és aztán moziba is. Persze szigorúan csak az interjú után.

Hmmmmm. Én ebben nem hiszek, neked meg túl élénk a fantáziád.
Eddig azt mondtad, hogy riporter. Most meg már színészekhez hasonlítod, akik eljátszanak egy szerepet.

Egyébként pedig én is ezt mondtam, mindvégig. Ez egy színjáték álkérdésekkel. K.O felvesz egy pózt, eljátszik egy szerepet, hogy bizonyos embercsoportot szórakoztasson. A dolognak semmi köze az újságírókhoz, meg a riporterekhez, csak arról szól, hogy otthon a néző tapsikoljon a foteljában, hogy "Húúúaaááj, de jól odamondott a Dojcsnak, de imádom Olgát, de tökös lögíny"

Kis lépés az embernek...még kisebb az emberiségnek.

Színes Géza 2013.10.23. 20:31:52

Ezt a szegény olgát miért nem pókhálózza le valaki? Frusztrált a kis ribi!

Lone wolf.. 2013.12.31. 16:27:27

nyomorult fidesznyikok XD kibaszott nagy nullák vagytok.Egy negyvenéves tokásdisznó óvodás ep képviselő..hahhhahahaha olga nélkül is leégeti magát ostoba gyogyós akárcsak ti mind.
süti beállítások módosítása