Tegnap óta zajlik Rákay Philip egymilliárd forintos rémálma, a csujogatós, pendelyes, erőspistás hagyományőrzés szellemében készült monstre Itthon vagy - Magyarország szeretlek!, majd meglátjuk, milyen nézettséget bírt hozni. Na jó, csak hülyéskedünk, a statisztikai hibahatárral nem foglalkozunk még mi sem. A műsor egyik mai bejelentkezésében (mert nem 24 órában tolják, hol az egyik, hol a másik köztévén jelentkeznek be a műsorvezetők) Borbács Marcsi sommás véleményt alkotott az István, a király 2013-as feldolgozásáról:
Gondolom, Alföldi Róbert ettől még nyugodtan alszik. A találatot Hegyirabló néven kommentelő olvasónknak köszönjük.
REACTOR · http://www.youtube.com/user/Reactor2studio 2013.09.29. 14:01:00
www.youtube.com/watch?v=vqQv6tR43Qg
Leadfoot 2013.09.29. 14:12:58
Venyigeszu 2013.09.29. 14:16:55
Egy túljátszott, affektáló, kohány malac. Nekem a hideg futkos a hátamon, ha meglátom.
De az biztos, hogy a "köz" Tv színvonalán nem ront a jelenléte.
.-)
Taxman 2013.09.29. 14:19:24
szuperkrumpli 2013.09.29. 14:45:41
Rákay "2 millióan vagyunk a téren" Philip műsorát meg jól leírja a 444.hu cikke! Szánalmas pénzkidobás az egész műsor!
Tomekkowal 2013.09.29. 14:45:42
Szerintem a Viktor dugja.
Brrrrrrrrrrrrr 2013.09.29. 14:48:00
Ingrid 2013.09.29. 15:03:35
Tetves_ Dög 2013.09.29. 15:15:55
Nehogy már meg kelljen néznem, vaze, van elég bajom anélkül is.
2013.09.29. 15:18:07
Akkor tedd egymás mellé Winkler Nórát, meg ezt a malacpofa borbást...
MACISAJT 2013.09.29. 15:20:12
www.youtube.com/playlist?list=PL6C362274153AC800
(az alföldis produkciót meg nézze az akinek két anyja volt. Az RTL zsűrijével meg a bikicsunájjal egyetemben).
namnam 2013.09.29. 15:24:13
namnam 2013.09.29. 15:26:24
Vajon Szujó Zoltán vezet-e még műsort a köztévén ezután?
Ingrid 2013.09.29. 15:27:51
flamer 2013.09.29. 15:33:58
Kapcsolás, a 84-es IK-ról van szó (talán hogy valahol vetíteni fogják), vissza a stúdióba.
Szujó Z: Bár a 13-as feldolgozásnak is rengeteg mondanivalója van az István a királyban, ezt azért tegyük gyorsan hozzá. (Tovább beszél, de Marcsi közbevág)
Borbács M: Nézze az, akinek van kedve, nekem nem tetszik, ezt így ország-világ előtt kijelentem, de ez már az én dolgom, én jobban örülök ennek az előző feldolgozásnak.
MACISAJT 2013.09.29. 15:36:44
Hiába no, az elftársak mai is párás szemmel nosztalgiáznak azokról az időkről mikor a közszolgálati televízió azt jelentette hogy a Pártkeltével ébredhettünk, verebes, aczélendre,oroszjózsefek társaságában...:)
És este veiszer alindával térhettünk nyugovóra, miközben friderikuszok, jusztok,balók meg a rózsapéterek gondoskodott objektív, pártatlan, független tájékoztatásukról..:D
Humor is volt, méghozzá fajkasházi sziámi ikertestvére, selmeczi elvtárs gondoskodott a népek felhőtlen szórakoztatásáról( a "politikus is lehet ember" c. sorozata, herényi károllyal és dávid ibolykával, uram el ne hagyj micsoda színvonal. )
És volt szívük mindez értékeket kidobni...:D
kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2013.09.29. 15:37:52
1 milliárdot nem a műsor készítésére, hanem a pályázott majd 1300 település kapta a hétvégi műsorok rendezésére.
Az viszont jogos kérdés, hogy miért egy közcsatorna programigazgatója foglalkozik azzal, hogy önkormányzatoknak lobbizik pénzt.
Philip inkább azzal foglalkozna, hogy az m1 országos adó a 8%-os SHR-ről elmozduljon.
Bangalore 2013.09.29. 15:41:10
Ingrid 2013.09.29. 15:41:33
Bocsi, nem tudtam hogy te vagy az ... :) Jaj, tudod, most őszinte leszek! Ez volt a legenyhébb, ami eszembe jutott rólad. Bocsika, na. ne hari ;) de tényleg tudtam volna írni csúnyábbakat is...
Bangalore 2013.09.29. 15:44:31
Trigon_ 2013.09.29. 15:44:45
Egyébként ezt a nőt én régen nem szerettem amiatt az országjárós-főzős műsora miatt, az édeskedő beszélgetések miatt. Erről azóta leszokott, és még nekem is viszonylag élvezhető a műsor, beleértve azt is, hogy ő is nekigyürkőzik tésztát gyúrni, mittudoménmit mállasztani, és nem úgy, hogy a Dundika vagy a Demcsák tenné, hanem ahogy egy rutinis, főzni szerető családanya csinálja. A mindenféle nénikék még így is lepipálják, akik már ezer éve ezt csinálják, de ő meg nem átallja ezért csodálni a nénikéket. Nem buta, nem műhülye, nem rutintalan, ért a kajákhoz, italokhoz is, falusi lány, aki a nénikéknek érdekes variációkat tud mutatni az ő vidékéről, amiről lehet beszélgetni kicsit. Megoldja a megilletődött falusiak nyelvét is. Ugyanilyen műsorokat szokott mutatni külföldről a NatGeo meg mások, csak azok Indiába járnak, meg még vadabb helyekre. Probléma?
Az ilyen országos műsor pedig nem a nézők tömegének készül, hanem azoknak, akik ilyet nem kaphatnak a kereskedelmiektől, mert ennek nincs másfél milliós nézettsége. Most pár százezer ember nézi ezt a műsort, háttérként, néha odafigyelve egy-egy nekik különösen érdekesre. A köz szolgálata egy tévében ez is. És talán nem kellene elfelejteni azokat az embereket is, akiket ez az ember önbizalommal, lelkesedéssel tölt fel, és nagy közösségi mulatságot szerveznek a városkájukban, falujukban. Ezt nem szokás becsülni, pedig ez az, többek között, amitől egy nagyobb közösség működésben marad. Ne szeresd a műsort, de ha ott laknál, hetek óta erre készülnél.
MACISAJT 2013.09.29. 15:47:31
No látod, ebben egyetértünk..
(Igaz, valószínű hogy másként gondoljuk ennek mikéntjét)
Ugyanis azzal valóban réges rég óta kéne foglalkozni, hogy a sok milliárdos reklámtorta elosztását Magyarországon mindösszesen egy darab, monopolhelyzetben levő AGB Nielsen magyarországi leányvállalata , AGB Hungary néven végzi , 1040(nem tévedés, ezer negyven) bekábelezett lakás adatait felszorozva..:)
Tetves_ Dög 2013.09.29. 15:50:01
Kösz!
Tehát semmi konkrétum, csak a szokásos oktalan fanyalgás.
Miért nem vagyok meglepve? ]:-O
Leadfoot 2013.09.29. 15:53:04
Gavroche11 2013.09.29. 15:53:37
Kivancsi vagyok, mi lenne a velemenye peldaul rolam, aki a rockoperat, mint mufajt, eleve nem tartja tul sokra (ilyetenkeppen aztan a regi verziot sem erzem a hazai szinhazi/ filmes alkotasok non plus ultrajanak, sot...), hiszen dramai melyseg, karakterizacio, a konfliktusok arnyalt kibontasa, a szinpadon mozgatott karakterek egymas kozti interakciojanak dinamikaja szempontjabol eros kihivasokkal kuzd.
heki 2013.09.29. 16:09:26
Trigon
itt lakom vidéken és benne voltam a rendezvények szervezésében, ne tudd meg. (Az itt élőknek a tv jelenléte nyűg volt, és rendkívüli alkalmazkodási képességet igényelt.)
A pénz, amelyre lakóhelyem pályázott és megkapott, majd elmesélem mire ment el.
röf 2013.09.29. 16:12:00
Nektek kizárólag az elfogadható, ha maceszt csinálnak a Golán-fennsíkon, közben háttérzenének halkan vonyít a klezmer....
Eftársak, sajnos ez van, ezt kell néznetek.
Ha ha ha....
Ingrid 2013.09.29. 16:13:32
http://hu.wikipedia.org/w/index.php?title=Fájl:Borbás_Mária_Gasztroangyal.jpg&filetimestamp=20130226071300&
:) tényleg nagyon szép :) az alkoholt sem veti meg... :D
Parmezanidész · http://bemorgo.blog.hu 2013.09.29. 16:15:36
Sziszifusz 2013.09.29. 16:17:22
Jó, hogy vetted a fáradtságot és mindezt leírtad!
Sziszifusz 2013.09.29. 16:20:04
Én nem hallottam erről az egészről semmit egészen addig a pillanatig, amikor tegnap azzal leptek meg, hogy a 25 fős osztályom a kirándulásán ingyen mehet be (800 Ft helyett) egy vármúzeumba Magyarország egyik kistelepülésén. Az a pénz nem ment rossz helyre.
kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2013.09.29. 16:29:15
A 115 miliós háztartású amerikai piacot is csak 20 ezer háztartásban mérik.
AZ nem mondom, hogy nem lehetne ennél is jobb arány.
Nem Penny hajója 2013.09.29. 16:30:49
Olyan ez, mint 4-5 évvel ezelőtt volt az influenzaoltás. Aki beoltatta magát, az kommancs volt, aki pedig nem az ezzel is hitet tett a Fidesz mellett.
Cuki egy ország vagyunk.
semmiselesz 2013.09.29. 16:31:05
Érdekes, hogy a hatalom aktuális vezető pártja és vagy kormánya, mindig a köztévén akar parádézni a hülyeséggel, amit a pofánkba akarnak tolni.
kb 5 percet láttam a szánalomból borbás marcsi széttett lábbal értekezett, a barcsról bejelentkező filippel aki esernyő alatt elemezte a kondások életét, marcsika együtt érzett a kondások életével akik esőben is kint vannak a tikadt szöcskenyájak mellett, mer ugye nemzeti irodalom is kell.
Teljesen hiteles a műsor.
bulista 2013.09.29. 16:33:48
röf 2013.09.29. 16:38:35
Vakegér, hát csak nézitek, ha itt fikázzátok....
Mi van, az ATV-re már nem lehet egy kiadósat matyizni...?
BotloB 2013.09.29. 16:47:00
Főleg, hogy a vidéki színvonalas rendezvények még mindig abból állnak, hogy a helyi iskolás csoport néptáncosait megnézik a szüleik, utána a tetszőleges számú nyugdíjas-kör asszonykórusait is végighallgatja a rokonság, közben esetleg főznek valami jó magyarosat a helyi gazda állatállományát megtizedelve, estére meg meghívják az aktuális megaikszfaktort csillagot szülni, esetleg valamelyik kiöregedett zsűritagot a hasonló műsorokból.
Nincs amúgy ezzel feltétlenül baj, ha egyszer ettől érzi jól magát a vidéki magyar, csak szerintem ezzel nem törünk olyan kulturális magaslatokba, hogy azt pályázati pénzekből kellene támogatni, utána meg jól bemutatni.
szegedifődi 2013.09.29. 16:55:38
Sok szélsőséges véleményt kapott amik gusztustalanok, de azt kell mondanom hogy ezek után megérdemli.
zooltek 2013.09.29. 16:58:35
@sixx: Ha nem sorozatokról írtok, hanem a madzsar médijáról, tiltsátok le a kommentelést a g@cibe, mert úgy tűnik, közeledik a választási év, és ez csak tönkreb@ssza ezt a blogot. Is.
Dexter007 2013.09.29. 17:13:13
Drago Brutic 2013.09.29. 17:13:33
Trigon_ 2013.09.29. 17:14:42
Tudok olyan helyről, ahol a tévéforgatás ilyen esemény kapcsán persze gondot okozott, de örömöt is, a büszkeségről nem is beszélve. Sok múlik a kivonuló stáb intelligenciájától is, esetleg attól is, hogy ők, a fővárosi Tévések lemennek a falusi bunkókhoz unatkozni, esetleg így is veszik sokan. Ha akad valaki a stábban, aki ezt észreveszi, és helyrerugdosni is tudja az embereit, az a szerencse. A másorban mindenesetre ez nem látszik, és a többi ember, akik éppen nem helyszínelőket néznek, esetleg ezt figyeli.
@Gavroche11: "masfel mondatban nem csupan egy szinhazi eloadasrol, de kozvetve azokrol is alkot velemenyt, akik ezt az eloadast megnezik"
"Nézze, akinek tetszik." Ez nekem erősen az előadásnak szól oda. Amihez joga is van, sőt, műsorvezetőként is megteheti. Más műsorok más vezetői másoknak szólnak oda. Ha egybecseng a mi véleményünkkel, nevetünk, ha nem, akkor mérgelődünk.
Érdekes, hogy akik itt morognak, azok közül mennyi embernek van baja a nemzet-jellegű fogalmakkal. Ízlés dolga. Akinek nem tetszik, azokat nem értem, hogy miért ezt nézik, van még több tucatnyi más is.
Dexter007 2013.09.29. 17:16:13
kamarti 2013.09.29. 17:35:03
ugyanakkor felhívnám a figyelmet az NKA 500 milliós meghívásos pályázatára, ugyanebben a témában (149 települést hívtak meg)
szóval így már másfél az az egy (amit nem a fidesz, nem Rákay és nem B. Marcsi fizet, hanem mi, adófizetők)
... hát hiába, kell a cirkusz a népnek, nehogy a végső harcot elveszejtsék jövőre. Mert erről szól, még ha a vidékieknek úgy is kellene éreznie, hogy végre valaki (Rákay intendáns és B. Marcsi legalább) figyelnek rájuk (egy napig) - és sokan, sajnos, nyilván el is hiszik, h ez nekik, miattuk van. Kíváncsi lennék, hányaknak lesz ettől jobb, élhetőbb az élete vidéken. A nagy szeretettől bmeg
sixx · http://comment.blog.hu 2013.09.29. 17:36:11
rockseiaXLL · http://nemfasza.blog.hu/ 2013.09.29. 17:58:42
kamarti 2013.09.29. 18:03:48
Joey Greco 2013.09.29. 18:17:03
micsoda? 2013.09.29. 18:26:49
Trigon_ 2013.09.29. 18:27:14
Na látod, itt a tévedés. És ezt sokan sokszor követik el. Lehet, hogy a Marcsi imádja Alföldit, minden lehet, ugyanis ő Alföldiről egy hangot sem szót. Azt mondta, hogy neki a DARAB nem tetszik. Elég baj, hogy ebből sokan rögtön elkezdenek kombinálni, rosszindulattal, pedig a kijelentés elég egyszerű volt, felfogható.
@Dexter007: "ki volt az a "szívemnek kedves ember", aki következett a műsorban Marcsika szerint? csak hogy tudjam neki ki a kedvence a fide$$-ből"
Hát, öregem, te nagyon beteg vagy. El sem tudod képzelni, hogy a szívének például egy volt tanára lehet kedves, vagy egy költő, egy orvos, egy fafaragó, egy gyermekkori barátnője, csak például? Mondta már valaki neked, hogy itt a Fideszen kívül történnek más dolgok is?
bulista 2013.09.29. 18:27:29
Gavroche11 2013.09.29. 18:32:34
Akarhogy is nezzuk, ez egy erosen lekezelo felmondat volt, erzesem szerint nem is feltetlenul igy fejezte volna egyebkent ki magat, ha nem hirtelen es erzelmi alapon reagal Szujo szavaira.
Azzal maximalisan egyetertek, hogy a szinhazi eloadasrol, mint muveszi produktumrol egyebkent abszolut meg lehet a sajat velemenye.
Azt pedig kifejezetten pozitivnak tartom, ha akar az itt kommentelok, akar barki mas megnez olyan musorokat is, ami nem tetszik neki, egyreszt mert latatlanban nehez velemenyt alkotni barmirol, masreszt a tajekozodas, naprakeszseg megkoveteli, hogy nekunk nem tetszo dolgokkal is foglalkozzunk es beszeljunk rola.
fran7 2013.09.29. 18:42:46
Trigon_ 2013.09.29. 18:46:40
Valóban, ez tényleg így lehet.
"Azt pedig kifejezetten pozitivnak tartom, ha akar az itt kommentelok, akar barki mas megnez olyan musorokat is, ami nem tetszik neki"
Hát ez még rendben is volna, de akik azért nézik meg, vagy nézik tovább, hogy utána itt hörögjenek, meg fideszezzenek, azok kissé mazochista természetűek lehetnek. Ki szeret beteg lenni egy őt idegesítő tévéműsortól? Én ezért nem nézem a tehetségkutató műsorokat, és boldog vagyok. :-)
Jó Mercutio halott 2013.09.29. 19:01:17
kamarti 2013.09.29. 19:01:45
"akik azért nézik meg, vagy nézik tovább, hogy utána itt hörögjenek"
az Istvánról szóló anyázó kommentek, illetve cikkek/vélemények többségét olyanok írták, akik úgy kezdték: utálom Alföldit, utálom Stohlt, nem is vártam mást - pedig ők még fizettek is érte, nem is keveset...
szegedifődi 2013.09.29. 19:05:38
Minden tiszteletem Szujó Zoltáné.
runway 2013.09.29. 19:07:25
Különösen az évi 75 milliárdért.
Gavroche11 2013.09.29. 19:10:41
Muveszi alkotasrol abszolut meglehet a velemenye, ennek hangot is adhat. Ebben az esetben nem ez tortent.
sztrugackij 2013.09.29. 19:10:52
A lelkét eladná, csak megmaradhasson udvari dísztyúknak.
runway 2013.09.29. 19:13:48
A zindex piaci forrásokból gazdálkodik, a köztévé meg a te, meg az én, meg a másik két és fél millió adóforintjából. Mert több nem adózik, sokkal több nem is dolgozik ebben az országban.
Ha Rákai Fülöpke kétnapos agymenését kulturális missziónak tekintjük - nem az, de tekintsük annak -, akkor nincs helye kultúrát, a kultúra bármely szegmensét ilyen módon érintő megnyilvánulásnak.
E perctől fogva ugyanis, a te gondolatmeneted alapján, mondjuk a híradó műsorvezetője, Kékesi Gizi (ha véletlen van ilyen, akkor bocs, nem szándékos) bármikor bejelentheti, hogy neki nem szimpatikus az Ollógyűjtők Pártja, ezért ő marad a Fidesz híreinél, nincs vita.
Ugye érted, hogy ez a poszt miért született meg?
mandro 2013.09.29. 19:16:30
Jóléti Dán Kekszesdoboz 2013.09.29. 19:18:16
paranyuszi (törölt) 2013.09.29. 19:27:21
Van benne egy kis Fülöp... egy kis Lilu... Egy kis Balázs...
Miből lettek a mai cserebogarak akiket a tv-ben néznek, rádióban hallgatnak... :DDD
LOL, érdemes végignézni!!! :DDDD
fran7 2013.09.29. 19:34:49
Másrészt nem vagyok benne ebben az Itthon vagy dologban. De nem az a legrosszabb kormány pénz elköltés, hogy némi pénzt fektetnek a vidéki és pesit turizmusban, ami kb. ugyanannyi mint a Vígszínház éves állami költségvetése. Egy darab színházé. Hasonlítsuk már össze a nézettséget, hatékonyságot.
kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2013.09.29. 19:47:57
Inkább a már meglévő hagyományos rendezvényeket kellene közvetíteni élőben. Az lehet olcsóbba kerülne az államnak is.
BotloB 2013.09.29. 19:58:07
Nyilván ugyanezt a műsort a meglévő rendezvényeken is le lehetne forgatni, csak azzal sem a "királyi televízió" nem verhetné a mellét, hogy ők támogatták, sem a táblácska nem kerülne ki, hogy támogatással megvalósult rendezvény. Hiába na, van ebben rendesen politikai hátszél.
Nils. H 2013.09.29. 19:59:46
Pan Modry 2013.09.29. 20:01:43
1. Ki dugja a Marcsit?
2. Ki dugja Fulopket (Filippinat) ?
Bar egymilliarderd inkabb jenna jamesont kellet volna eloben sugarozni, jobb lett volna a nezettseg
mrbateman 2013.09.29. 20:04:07
Nagyon hülye a csaj? Kutsa Mi?! Hö-hö
...akkor: Magyarország, én így szeretlek! (ez mindenhova illik)
Vagy volt már...mert 70 kommentben azé szokott!
cellular 2013.09.29. 20:21:44
Dexter007 2013.09.29. 20:24:18
KöviGyuri 2013.09.29. 20:24:42
wilson77 2013.09.29. 21:25:45
De ne Mária nehogy má megengedje ezt magának a tévében.
-wilson
unionista (törölt) 2013.09.29. 21:40:22
ahogy levetítik az istván a királyt szeged-tápén.
dr. szajmonblack 2013.09.29. 21:49:32
4. intendáns akarok lenni én is,de én vállalom 400milláért
c.miller 2013.09.29. 22:14:37
mert kábé ennyi a lényeg.
www.libri.hu/konyv/ketten.html
tjunior 2013.09.29. 22:27:11
dreamhotep 2013.09.29. 22:47:30
innovation 2013.09.29. 22:58:31
Marcsiban pedig egyedül az idegesítő, hogy nem hagyja beszélni a partnereit. A Gasztroangyal műsora is kifejezetten jó. Ez a kiszólás meg? Belefér. Ennél durvább dolog is elhangzott már a TV-ben. Tény, hogy nem volt túl elegáns. De azt el kell ismerni, hogy tud az emberekkel beszélni és szereti a kajákat és italokat. Ez az örökös fanyalgás meg baromi unalmas már. Semmire nem lehet azt mondani, hogy jó????
Palvata 2013.09.30. 01:09:13
bretman 2013.09.30. 02:30:23
Neki nem tetszett, Szujónak meg igen. Ráadásul Szujó hozta szóba. Nehogy már erre ne reagálhasson...
Sixx, nem értem, mi a faszért kell még neked is belesüllyedni a kultúrharcba. Hagyd meg ezt a kollégáidnak.
Jock Ewing 2013.09.30. 04:51:05
maskep 2013.09.30. 06:28:16
beengedő vilma (törölt) · www.liverpoolfc.com 2013.09.30. 07:21:35
Túrós Rudi 2013.09.30. 08:34:52
A mélymagyar esten!!!!
Az se volt semmi, amikor Philip átadta a lipóti parasztkenyeret a bőgatyás parasztnak öltözött polgármesternek...
Kész kabaré, csak sajnos a mi adóforintjainkból....
kovácspéterke 2013.09.30. 10:21:07
ami bicskanyitogató, h milyen szarul volt megcsinálva, eleve mint műsor szar volt, végigrohantak mindenhol, az ismert emberek mondtak három mondatot, a hangosítás sok helyen szar volt, azon külön röhögtem, amikor Rákay Kálmánt nem lehetett hallani,mert nem sikerült egy rendes mikrofont szereznie magának egy milliárból.
amc 2013.09.30. 11:01:14
Igen, én is így gondolom.
@Jock Ewing: LOL
majdazténtudom 2013.09.30. 11:12:25
blah 2013.09.30. 11:18:01
setlur 2013.09.30. 11:21:26
de most már rohadtul elegem van ebből az álszent fideszes baromságból.
Igen, az mszp idején is ki voltak válogatva a közmédia szereplői az inkább baloldali felhozatalból.
És igen, a fidesz is ugyanezt csinálja (csak sokkal gátlástalanabbul), ezt el kell ismerni. Akkor viszont ne vagdalózzanak a kedves fideszesek azzal, hogy ők mennyire mások, és mennyivel morálisabbak....Mellesleg az egész fidesz bagázs tele van volt mszmp-sekkel. Na most ez mi akkor kérem szépen???? Számomra sokkal gusztustalanabb, ha vki köpönyegforgató módjára a rendszerváltás után hirtelen az elveit is leváltja, h profitáljon az új rendszerből is. Ha vki mszmp-s volt, és még van pofája továbbra is politizálni, akkor az egyetlen számomra elfogadható megoldás a további baloldaliság. A többi az gerinctelenség. Nem értem, hogy ezt értelmes emberek miért nem látják be, és miért nem ítélik el.
A magyarságról meg annyit, hogy kikérem magamnak, hogy csak az magyar, aki egyetért az erdélyi, stb. mizériával. Én sopronban lakom, itt is nagy területet csatoltak ausztriához (majdnem sopront is ugye, ha nem csalnak, de ez más történet...). Az "ausztriai magyarok" érdekesképp el tudták fogadni az állapotot, fel tudták dolgozni és tovább tudtak lépni. Szerintem ez a normális. Ha tetszik, ha nem, ezzel a felfogással is magyar vagyok, és aki másképp gondolkodik, semmivel sem magyarabb, mint én, mert ez nem ezen múlik. Ez egy generált propagandacucc, aminek sokan bedőlnek, akiknek nincs jobb dolguk, mint ilyeneken rugózni.
Ámen, vagy oszt jó napot! Ahogy tetszik...
zsebatya 2013.09.30. 12:00:50
fran7 2013.09.30. 12:37:14
Érdekes a példád. Jelenleg a magyar a legnagyobb kisebbség Ausztriában és a horvátok mellett az egyetlenek, akinek némi kisebbségi jogaik vannak. Azért kisebbségi politikában nem Ausztria a jó példa. Mert ők úgy gondolják a jó gazdaági helyzet majd asszimilál. Az asszimiláció nem a jó megoldás, mert meg akarja spórolni a valódi toleranciát. Nem mintha a kádár-rendszer ne ugyanezt csinálta volna. Talán ez a legfőbb bűne. Amikor magyarkodsz az azt kellene jelenteni, hogy egyúttal nagyra tartod a más nemzetiséget is. A maszatolás ilyen téren sosem jó megoldás.
Hegyirablo 2013.09.30. 14:56:00
Vélemény műsor van bőven az ATV-n és a Hír Tv-n, ide nem kell. Ráadásul még a médiatörvényt is sérti (a régit biztosan, de szerintem az újat is).
Hegyirablo 2013.09.30. 15:08:39