Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Fábry jövőre is kap 440 milliót

2013. szeptember 21. 12:07 barb 44 komment

Meghosszabbította a köztévé Fábry Sándor szerződését - tudta meg a Blikk. A showman jövőre 20 adást készít az m1-nek, 440 millió forint + Áfáért.

A Fábry show-t gyártó Trisó Produkciós Kft. tulajdonosa, Fábry Sándor az alapszerződésben meghatározott, eddigi juttatást kapja 2014-ben is. Fábry 2012-ben szerződött át az RTL Klubtól a közmédiához, így három év alatt 1,3 milliárd forintot vihet haza.

A lapnak egy neve elhallgatását kérő gyártásvezető úgy nyilatkozott, hogy az adásonként 22 millió forintba kerülő show-t fele ennyi pénzből is ki lehetne hozni. "Tény, hogy sok mindenre kell költeni a gyártás során, például a stúdióbérletre, ami általában magában foglalja a technikát és az embereket is. A műsorvezető tiszteletdíja is ide tartozik, a vendégek esetleges honoráriuma, a technikai személyzet és az utómunka is. Mégis azt gondolom, ennyi pénz nagyon sok egy ilyen produkcióra, szerintem 25-30 emberrel ezt ennek a feléből is ki lehetne hozni".

fabry.jpg

Címkék: tv fábry mtva

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2013.09.21. 14:06:28

D. Tóth Kriszta showját kevesebből (és köztévés saját gyártásból) kihozták hasonló nézettséggel ugyanabban a sávban.
Az M1-nek nem kellett több belőle.

Tökibá3 2013.09.21. 14:25:08

Ezt sem nézi már senki. De a Mórt ki kell fizetni, ez a játékszabály.
Borbásmarcsi sem ingyen tömi a falusi kacsát.

2013.09.21. 14:30:10

És aki bármit kifogásol, az komcsi, amit állít, az meg kommunista hazugság.

dr. mesterséges színezék 2013.09.21. 14:51:59

@Spamet nem küldünk rá: Mindazonáltal felmerül a kérdés, hogy ki megy majd le arra a szintre, hogy Fábry képét fő műsoridőben leköpje.

bozsy 2013.09.21. 15:05:52

Csak kifizetődő volt hithű Fideszesnek lenni, 1,3 milliárd... ami nagyjából kétszeresére van túlárazva. Hátha jön még egy olyan világ, ahol az ilyen méretű visszaéléseknek büntetőjogi következményei lesznek. Akár visszamenő hatállyal...

balage_81 reloaded (törölt) 2013.09.21. 16:09:43

ugyan kérem. én nem sajnálom tőle. jó helyre megy, jó a műsor, sokan nézik. épül, szépül hazánk. mondjuk van egy halvány kis tüske bennem, de elmúlik, nem érdekes. szóval az lenne, hogy például van egy csomó (irritáló fasz celeb) műsorvezető, állítólag újságíró az úgynevezett tv 2-n. namost ezek a jóemberek eljutnak úgy 1,5 millió háztartásba minden este. a híreket meg valamiért nem akarják bemondani, így a jónép nem is tud róla, hogy mi zajlik, hogy a fábrysanyi 440 milliót kap például. itt egy olyan vákuumban élnek közel 3-4 millióan, hogy szó szerint azt sem tudják, hogy mi történik a saját hazájukban, nem hogy a külvilágban, ami szintén fontos lenne. a fridibusz meg a havas most indítottak műsort, lehet fikázni őket, de ezek még újságírók, tudnak kérdezni és akarnak valamit adni, informálni. a tv 2 meg kisebb részben az rtl, na ők az égvilágon semmit, nehogy hírek is legyenek a tévében. a verdikt tehát az, hogy a comment írhatna már egy kurva riportot arról, hogy miafaszér nincs ebben az országban tájékoztatás, ami segíthetne a fábrysancik legyőzésében.

szóval tehát jó helyen van a pénz, minden oké, szépül az ország. jobb nekem így.

kacsa232 2013.09.21. 16:30:26

@bozsy: az gondolom nem zavart annyira, amikor a napkeltét nyomták a kesh-el:) Na persze Bánóék megérdemelték,duplán;)
Fábry egy szart csinál az tény csak ezt nem értem

"Hátha jön még egy olyan világ, ahol az ilyen méretű visszaéléseknek büntetőjogi következményei lesznek."

Kitől várnád ezt a magas erkölcsi megtisztulást? Bajnaiéktól?:)))

Cave Nick 2013.09.21. 17:00:54

"Fábry jövőre is kap 440 milliót"
"Fábry 2012-ben szerződött át az RTL Klubtól a közmédiához, így három év alatt 1,3 milliárd forintot vihet haza."

Ha nem lennék ennyire hülye, arra gondolhatnék, hogy esetleg nem mindet ő viszi haza, hanem ez a gyártás teljes költsége, ugye?
Hazaviszi az 1.3 milliárdot, persze haza, gratulálok. Sok az a 22 millió úgy is, nem kellenek az ordenáré csúsztatások.

balage_81 reloaded (törölt) 2013.09.21. 17:21:31

@kacsa232: te figyelj ez kurva jó volt!

"az gondolom nem zavart annyira, amikor a napkeltét nyomták a kesh-el:)"

csak azért, mert mondjuk azzal sem vagy tisztában, hogy gyárfás a reklámidőért cserébe csinálta, így az mtv-nek egy fillérjébe nem került a műsor. a stúdió is az angol utcában volt, a gyártási költségek is őket terhelték. ja, a napkeltét nézték is, sokan. fábryt senki.

ezt leszámítva nagyon fasza gyerek vagy, bajnai meg? ugyan! majd te!

balage_81 reloaded (törölt) 2013.09.21. 17:22:24

@kacsa232: "A köztévé addigi reggeli műsora, a belső gyártásban készült Ma reggel naponta - a rezsiköltségen felül - átlagosan 960 ezer forintba került. Ezzel mindössze az adások 91 ezer forintos reklámbevétele állt szemben, tehát az MTV-nek a reggeli műsor napi 869 ezer, évi mintegy 317 millió forint veszteséget termelt. A Nap-kelte a szerződés értelmében saját stúdióban, saját költségén vállalta a műsorkészítést, és a szolgáltatás ellentételezéseként kizárólag a műsor reklámbevételét és hirdetésszervezését kapta meg, azaz a köztévének a reggeli műsor nem kerül egy fillérjébe sem. A bevételek teljes egészében adásonként 2,2 millióig - az ATV-n korábban elért összegig - illetik meg a Nap-keltét, az e fölöttit a szerződő felek megfelezik."

bozsy 2013.09.21. 17:59:30

@kacsa232: A szokásos fideszes reakció. Gyorsan visszamutogatni és még a Bajnait is sikerült belefűzni. Elismerés. Működik a propaganda.
A piaci alapú műsorkészítés és a közszolgálati média túlárazásos kifizetései között azért méretes különbség van...milliárdos...Marslakók, Fábry, hogy csak a nagyobbakat említsem. Mondjuk az is biztos, hogy a többszörösen megemelt MTVA költségvetési támogatása sem jelent meg színvonalas műsorok készítésében. Az a pénz vajon hova tűnt?

Cathcart_ezredes 2013.09.21. 18:46:42

@kacsa232: Egyszer remélem el fog jönni az az idő, amikor a sok agymosott "jobb" és "baloldalinak" le fog esni, hogy a lakosság java része (a "bizonytalanok", akiket annyira meg akartok győzni ugye) magasról fosik vagy hány mindegyik pártra, párttól, és nem működik a másikra mutogatás, mert mindkét nyomorult oldal lopásaitól és balfaszkodásaitól azonos mértékben nyúlnánk fegyverhez...

Serkill 2013.09.21. 23:01:53

Múltkor elcsíptem egy adást. Fábrynak sikerült lesüllyednie Sas-kabaré színvonalára, pedig oda hosszú út vezet, de neki sikerült. Fábry jobban teljesít!

bretman 2013.09.22. 02:55:04

Több probléma is van.

Az egyik probléma, hogy Fábry szemérmetlenül lop.

A másik probléma, hogy barb alapvető fogalmakkal nincs tisztában.

Basszus, ha egy ember három évre 1,3 milliárdot kap arra, hogy műsort csináljon, az nem azt jelenti, hogy "három év alatt 1,3 milliárd forintot vihet haza", hanem azt, hogy miután megcsinálta a műsort, azt ami a költségek kifizetése után megmarad az 1,3 milliárdból, hazaviheti.

Fábry esetében nyilván az is durván sok, de akkor annak utána kéne járni, ki kéne számolni és meg kéne írni, mennyi. Dolgozni kéne, ahelyett, hogy fogalmatlanul beleböfög a billentyűzetbe, mert megszokta, hogy arra pénzt kap.

Ehelyett barb és társai szénné égetik ezekkel a faszságokkal a teljes baloldali sajtót, miután alapvető fogalmakkal nincsenek tisztában és minimális matematikai képességeik sincsenek.

Csak hogy világos legyen: ha holnap Fábry helyreigazítást kér a "három év alatt 1,3 milliárd forintot vihet haza" félmondatért, akkor az Index kénytelen lesz helyreigazítani. És mindenki azt fogja hinni, hogy Fábry nem is lop, csak az Index hazudik.

Pedig, de. Fábry lop. De ez nem fog megmaradni, mert barb úgy gondolta, hogy az igazság le van szarva. Csak az a lényeg, ki van balon és ki jobbon.

Csak, ha ez így megy, nem tudom, az Index mitől lesz különb, mint a Magyar Hírlap.

golyós · http://indafoto.hu/bowlingcamps 2013.09.22. 03:24:51

@bretman: végre valaki. Itt senki soha nem vállalkozott? Szerintem 22 millából egy másfél órás tv-s produkciót kihozni nem akkora kasza. Ha meg az összes lóvét hazaviszi felbontják a szerződését mert nem csinált műsort.

Farkas Mátyás 2013.09.22. 08:30:29

Fábry nem csinál szart. Nem tudom ki volt innen felvételen. Amit ő melózik vele, annak nagy részét kivágják... szid kisebbséget, homoszexuálisokat, Orbán Viktort, csak ez ugye nem mehet le adásba, mert ilyeneket az állami tvben nem lehet. Amit súgógépről olvas, a sok szemét, csak azt adják le. A vágás/köztv csinál szart az amúgy szerintem teljesen viselhető műsorból.

Másik meg, ha minden adásra kap 22 millát, úgy tudom elképzelni, hogy a legyártott műsor költségei után fennmaradó rész lesz az ő tiszteletdíja. Mert visszaadni nyilván nem fog pénzt. Ha meg becsülettel megcsinálja a műsort, és megfizeti a vendégeket/stábot, a maradékot én rohadtul nem irigylem tőle. Vigye haza. Miért fáj ez nekünk?

A nagy kormányellenes lapok meg inkább foglalkozzanak valós problémákkal,mint pl most derül ki, hogy a trafikok jelentős része a kormánypárthoz közelállókhoz került, vagy hogy Európa egyetlen diktátora megdicsérte Orbánt, amiért végre ő is semmibe veszi a demokráciát. Fábry meg melózik a médiában majdnem 40 éve, őt hagyjuk békén.

titok84 2013.09.22. 08:50:13

Hosszú kampány lesz... Híradót már egyik adót sem nézek, úgy tűnik, a c:c is lekerül a menüről. Ijesztő látni, hogy milyen (ál)hírekből próbálnak politikai tőkét kovácsolni.
Lehet, hogy áprilisig csak természetfilmeket nézek. Bár ki tudja, még majd ott is előjönnek valamivel...

Cave Nick 2013.09.22. 09:40:13

@bretman: @golyós: U.ezt próbaltam én is elpofázni néhány hozzászólással feljebbb, mostmár tényleg érdekelne, hogy láthatatlanok a hozzászólásaim v csak senki nem olvassa? :D

koveske 2013.09.22. 10:37:23

Hát sztem 22 milkából alsó hangon a fele marad Fábrynál- ami azért a teljesítményhez képest különösen, de amúgy is nagyon nagyon sok. Az On the spot ennyiből készül összesen, ami szintén jóval drágább, mint az átlag, de nem olyan szemérmetlen, mint Fábry.(Adatok az Átlátszón) A Marslakók meg már tényleg külön kategória....

dr. mesterséges színezék 2013.09.22. 11:19:04

Valakinek mégis csak oda kell adni azt a pénzt, hogy visszaossza, ha már egyszer Jáksó kiesett, mert még Isaurát is alulmúlta.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2013.09.22. 13:17:04

2007-es Haszon magazinból:

A magyar rendszer úgy van kitalálva, hogy a műsorok bizonyos százalékát külső gyártásban kell készíteniük a televízióknak. A haszonkulcs ugyanakkor éppen a műsorgyártásnál a legnagyobb, sztárműsoroknál 40 százalékos, vetélkedőnél és szappanoperáknál kisebb. Mindez azért van, mert a gyártó cégek lenyelik a 7-15 százalékos nyereség mellett a műsor előállításának költségét is. "Vagyis ha egy adás 5 millió forintba kerül, akkor a producer kihozza 2,5 millióból. Például beírják azt, hogy egy sminkes napi 30 ezret kap, ám valójában csak 14 ezret fizetnek neki. Ez a magyar módszer" - mondja egy forrásunk, aki szerint a televíziós műsorok költségvetése ma úgy néz ki, hogy "annyi pénzt vegyél ki egy nap alatt a műsorból, amennyit nem szégyellsz". És ez nyilván a minőség rovására is megy, hiszen a producerek eleve kis költségvetésű műsorokra hajtanak.

Tudom, hogy már 6 éves cikk de azért még érdekes gondolom most se nagyon változott semmi.

borisz 2013.09.22. 13:17:07

@Farkas Mátyás: "Miért fáj ez nekünk?"
öööö, talán mert mi fizetjük ezt a nézhetetlen műsort?

campobaszo 2013.09.22. 13:42:34

@Farkas Mátyás: "Fábry meg melózik a médiában majdnem 40 éve"

Amit Fábry csinál,az egy amerikai talkshow klónja egy kis különbséggel.Amerikában egy évben van 200 epizód.Itthon 20.Igaz persze,hogy kint a gázsi is jóval nagyobb,de azért két hetenként összedobni egy műsort elég harmatos munkatempó.

tengertigrise 2013.09.22. 13:55:19

A cikk írójától azért elég nagy csúsztatás,hogy úgy állítja be Fábryt,mintha a műsor teljes költségvetését ő vinné haza.
Nem kéne hagyni, hogy így jelenjenek meg írások, rontja a színvonalat.
Eszemben sincs Fábryt védeni,de ez egyszerűen hazugság.

titok84 2013.09.22. 14:29:05

@tengertigrise: de ha nem ezt írná, akkor barb nem tudná azt sugallni, amit akar. Mélyen egyetértek bretmanékkel.

dr. mesterséges színezék 2013.09.22. 17:01:11

@campobaszo: "Amit Fábry csinál,az egy amerikai talkshow klónja egy kis különbséggel."

Kettővel. Ha ott nem hozza a nézettséget, mehet a francba.

Valandil 2013.09.23. 08:27:33

Címet elolvasva rögtön tudtam, hogy ezt barb írta. Újlipóciából kicsit fekete-fehér a világ, nem?

tjunior 2013.09.23. 09:20:14

@kacsa232: már megint ez aki nincs velünk az ellenünk Rák... Fidesz mentalitás, téged zavart hogy Bánóék mit csinálnak, ellenben amit Fábry az nem igazán, ez kiolvadható, a kolléga viszont csak Fábryról alkotott véleményt, az már elég furcsa gondolkodás mód vagy értékrend vagy tudomisénmi hogy ettől már rögtön Bajnai-fan lett

tjunior 2013.09.23. 09:26:08

Mondjuk arra mindenképp kíváncsi lennék, hogy igazából mennyibe fáj egy műsor, mert gondolom Fábry gazdáinak is kell egy kis lóvé ha már ilyen zsíros kis szerződést intéztek neki. Magyarországon élünk, tudjuk hogy mennek a beszerzések, valószínű Fábrynak meg van szabva az is hogy melyik rokontól vegye a Wc-papírt 10.000 ft/tekercs áron.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2013.09.23. 09:47:39

Fábry lop? Akkor komcsi!!!!
De ő nem is komcsi, mert jobbos...
Jaaa, akkor persze nem lop, értem?

fran7 2013.09.23. 10:28:41

@bretman: Nagyban egyet értek veled, de a baj, hogy ebből nem tudjuk meg, hogy Fábry lop, vagy csak egyszerűen túlszámláz. Mert azt itt nagyjából megírják, hogy mondjuk egy Leno, Letterman, Kimmel mennyit keres. Azt már nem írják meg, hogy mennyibe kerül egy Leno rész. Az már ott is valószínűleg üzleti titok. S nem mérvadó egy hasonló magyar műsor árához. Talán tudnunk kellene, hogy mennyibe kerül egy ilyen műsor mondjuk Csehországban, Romániában vagy Ausztriában. Akkor már talán tudnánk valami érdemleges összehasonlítást végezni. Másrészt mindig jön valami szakmabeli, aki szerint ezt a feléből meg lehet oldani. S mikor valaki ezt mondja, akkor nagyjából lehet tudni, hogy kamuzik. Hiszen még aki eddig ilyet mondott az nem mondott igazat. Mert valószínűleg meg lehet oldani, de akkor meg senki nem vállalná el. Aki mondja se annyiból csinálá meg.

dr. v.b.1990 2013.09.23. 11:16:31

Az már nem is hír, hogy jön az M3? :-)

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2013.09.23. 11:41:58

@fran7: összehasonlítási alapként
atlatszo.blog.hu/2013/03/14/mtva-penzek_fabry_lenyomta_simicskat
Az atlatszo.hu-nak kiszívárgott információk szerint
2012-ben

DTK Show 108 millió (belső gyártás)
Fábry 590 millió (Trisó Produkció Kft - Ez Fábry gyártócége)

volt az éves költségvetés (hogy ez bruttó vagy nettó passz)
Tavalyi év végefelé ugyanannyi lett a két shownak a nézettsége.

tass-tass 2013.09.23. 11:44:52

@fran7: "Másrészt mindig jön valami szakmabeli, aki szerint ezt a feléből meg lehet oldani."

"...A nyilvánosságban arról eddig nem esett szó, hogy a Meglepő és mulatságos című műsor egyes darabjaiért 15 és 20 millió forint közötti összeget fizetett ki az RTL Klub Friderikusz Sándor cégének...."

magyarnarancs.hu/publicisztika/friderikusz_az_agg_primadonna-64801

Ez 1999-es, az RTL kereskedelmi tv által kifizetett ár, egy kéthetente jelentkező esti show-ért.

Csak összehasonlítás végett...

Egyébként, ha nagyobb lenne Fábry körül a pozitív "hype", biztosan többen néznék a műsort, mert szerintem nézhető és általában a vendégei is sokkal tiszteletre méltóbbak, mint azok, akik az rtl-en voltak.

A fingós, böfögős, Kohn-os humora mára a védjegyévé vált, akkor lenne hülye, ha megváltoztatná a stílusát.

tjunior 2013.09.23. 14:34:10

@tass-tass: Valahogy nem bír érdekelni, hogy az RTL hogy számlázta túl Friderikusz műsorát ezelőtt 15 évvel, az viszont kicsit csípi a szememet amikor a közpénzt lopják.

fran7 2013.09.23. 14:51:38

@tjunior: tass-pass hozott egy példát arra, hogy kb. mennyibe kerülhet egy Fábry-féle showműsor. Ebből az adatból sem derült ki semmi. Csupán az, hogy már 10 éve fizettek ki nominálisan ugyanannyi pénzt egy ilyen műsorért. Más közeg és minden más, de akkor is egy viszonyítási alap.
Ráadásul ez a valós probléma. Fábry csinál egy olyan showt, amilyen nem nagyon van máshol magyar nyelven. Így annyit kér amennyit nem szégyell. Sokkal jobb lenne, ha esténként lenne Kimmel típusú show valamelyik magyar csatornán. De nincs, Hajós is állandóan belebukik. Épp ezért olyan drága a Hacktion is, nincs más a piacon, aki sorozatot csinál. Ha lenne 5 hasonló, akkor lehetne olcsóbban, de nincs.
S így maradnak a megérzések, hogy lopják a közpénzt. Ami biztos így van, csak megérzésekkel a bíróság előtt semmire se mész. A megérzések, meg csalhatnak is, főleg, ha elfogult vagy. De ahhoz meg joga van mindenkinek.

tass-tass 2013.09.23. 16:03:42

@tjunior: "Valahogy nem bír érdekelni, hogy az RTL hogy számlázta túl Friderikusz műsorát ezelőtt 15 évvel, az viszont kicsit csípi a szememet amikor a közpénzt lopják."

Valaki kért összehasonlítási alapot a gyártási költségekre, én meg találtam egy releváns piaci adatot. Részemről ennyi.

Az rtl valószínűleg kifizetett 20 milliót és kaszált mondjuk 70 milliót a reklám bevételeken (amúgy fogalmam sincs mennyit) és maradt neki tisztán 50 milliója.

Én egyébként szeretem nézni Fábry műsorát, mert jó, különösen az, ahogyan a mondókáját - egyesek által alpárinak gondolt - mondatokba "csomagolja".

Ha az MTV úgy promózná a Fábry-show-t ahogyan anno az rtl tette, mikor meghívta Kelemen Annát vagy Lothar Matthäus, valószínűleg Te is odakapcsolnál.

Egy köztelevíziónak az a feladata, hogy értelmes tartalmat szolgáltasson. Vagy vásárol kész tartalmakat vagy újakat hoz/hozat létre. Az újakat viszont nem egyedül kellene létre hoznia, hanem kooperációban más országok közszolgálati tv-ivel, mely műsorokban promózhatná mindenki a saját országát, legyen tudományos, kulturális, szórakoztató vagy akármilyen terület. Mint az eurovíziós dalfesztivál, csak kicsiben a környező országokkal együtt. Ez biztosan költséghatékony lenne.

Szerintem a tervezett új retro adó helyett inkább egy több ország által készített tartalmat sugárzó adót hozzanak létre. Tehát minden országban ugyanakkor, ugyanaz menne.

Pl. nem rég láttam Lee Evans komikus "Big – Live at the O2" című előadását feliratozva és eszméletlen jó volt úgy is.

torrentisz 2013.09.24. 09:33:11

azért ne feledjük, Fábrinak sok olyan kártyája van a politika ellen,ami megér párszáz millát ha borul a bili,
süti beállítások módosítása