Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Magyar világsiker a Vissza a jövőbe-reklám

Papp Ákos és Szloboda László szpotját az NFL nyitómeccsén vetítették

2013. szeptember 20. 15:33 -Szűcs Gyula- 11 komment

Az NFL szezonnyitó meccsén adták le először azt a General Electric reklámot, amiben gyerekkorunk kedvenc kocsijával, a Vissza a jövőbe fluxuskondenzátorral működő, időugró DeLoreanjával mutatják be, milyen menő dolog a szoftveresen és hardveresen is feljavított GE-turbinákkal termelt árammal ellátni egész New Yorkot.

A lassan egymillió letöltésnél járó szpotban maga Michael J. Fox kölcsönzi az oldkszkúl Nike-cipős sofőr hagját. De ami még ennél is fontosabb: a Vissza a jövőbe-motívumokra felfűzött áramreklám atyja két magyar, a Papp Ákos art director és Szloboda László szövegíró voltak, akik évek óta a New York-i BBDO reklámügynökségnél dolgoznak. A rendező egy hollywoodi veterán, az Ananász expresszt jegyző David Gordon Green volt.

A reklámfilm, amit ezentúl az NFL-meccsek szüneteiben is látni lehet majd, a General Electric „Brilliant Machines” kampányának része, ami tavaly novemberben indult, hogy híres masinák segítségével mutassa be a nézőknek, hogy a nagy gépek és a hétköznapi emberek közti egyszerűbb és gyorsabb kommunikációval milyen új lehetőségek nyílnak meg repülés, a vasút vagy épp az energiaipar és az egészségügy világában. A fenti videó például arról szól, milyen jó dolog, hogy Marty már a New York-i erőműnél is pár mozdulattal feltöltheti a folyton energiaellátási gondokkal küszködő Delorean fluxuskondenzátorát.

A két magyar srác Vissza a jövőbe-szpotja egyébként szépen belesimul a General Electric kampányába. A mamutvállalat korábban a Knight Rider tévésorozat K.I.T.T.-jével és a Mátrix-trilógia Smith ügynökével reklámozott egy a környezetbarát villanymozdonyokkal és okos egészségügyi berendezésekkel működő, élhetőbb világot.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gazdinf 2013.09.20. 16:14:47

Nem most csütörtökön volt az NFL szezon nyitó meccse, hanem két hete.

Circus 2013.09.20. 16:28:24

...és hogy én is hasonló relevánsan nyilatkozzak, GE az egyik legnagyobb mammutcég a világon, ennek megfelelően soksok erősen kétes dolgo is fűződik a nevéhez, amellett, hogy a világ egyik vezető technológiai cége.

Amúgy pedig gratuláció az uraknak!

Nick-Name 2013.09.20. 17:13:51

Nekünk meg itthon hagyták a:
"Rossz napom van mert állítólag besz@rik a mosógépem." meg a "Ne köpjön ilyen véreset..." reklámok. Köszi! A reklámjaink is a nekünk megcélzott agyi szintet tükrözik. Akár csak a kereskedelmi TV-k.

Tájfájter 2013.09.20. 17:43:04

@Nick-Name:
Biztos ott is vannak hasonló reklámok, csak major sportközvetítéseknél (NFL-NHL-NBA) nem biztos, hogy meg tudják fizetni a reklámidőt.
Meg a célközönség is inkább sör-pizza-kocsi-mobiltelefon vonalon érdekeltebb, mint az intimbetét-fogkrém-leveskocka célközönsége :)

Nick-Name 2013.09.20. 17:58:58

@Tájfájter: Tudsz nálunk olyan adót vagy műsorsávot amikor nem az ilyen idióta reklámok mennek ? Tudom, hogy van egy olyan szemlélet, hogy az a lényeg, hogy megmaradjon a fejekben és ha ez azzal megoldható, hogy szar, akkor a célt már elérték. De nevetséges, hogy 99%-ban csak ezzel tudnak itthon operálni. Vicces és 5letes reklám talán 1%-ban van az iszonyat mennyiségű reklámok között. Ez a szomorú!

Tom Taylor 2013.09.20. 18:07:29

Kedves Cikkíró!

Ne vedd kötöszködésnek, de az autó neve helyesen: DeLorean (nagy L betűvel).

mohaa 2013.09.20. 19:11:10

@Tom Taylor: egyrészt. Másrészt meg a ragozás sem helyes, mivel (fonetikusan) nem delorínjával, hanem delórienjével lenne a helyes.

mohaa 2013.09.20. 19:16:15

@Nick-Name: erre a gondolatmenetre nekem mindig az ominózus "The Hire" kampány ugrik be a BMW-től. Azt mostanában sem fogja überelni senki, úgy hiszem. Aki nem tudja, miről van szó --> google: bmw the hire
OK, annyiban nem fair az összehasonlítás, hogy azért azokat a kisfilmeket nem egy meccs szünetébe szánták de azért szegről-végről reklámok lennének mégiscsak. :)

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2013.09.24. 08:08:58

Ahelyett, hogy Mr. Fusion-t fejlesztenék ki, szarakodnak itt ilyen elavult echnikákkal. :)
süti beállítások módosítása