Az NFL szezonnyitó meccsén adták le először azt a General Electric reklámot, amiben gyerekkorunk kedvenc kocsijával, a Vissza a jövőbe fluxuskondenzátorral működő, időugró DeLoreanjával mutatják be, milyen menő dolog a szoftveresen és hardveresen is feljavított GE-turbinákkal termelt árammal ellátni egész New Yorkot.
A lassan egymillió letöltésnél járó szpotban maga Michael J. Fox kölcsönzi az oldkszkúl Nike-cipős sofőr hagját. De ami még ennél is fontosabb: a Vissza a jövőbe-motívumokra felfűzött áramreklám atyja két magyar, a Papp Ákos art director és Szloboda László szövegíró voltak, akik évek óta a New York-i BBDO reklámügynökségnél dolgoznak. A rendező egy hollywoodi veterán, az Ananász expresszt jegyző David Gordon Green volt.
A reklámfilm, amit ezentúl az NFL-meccsek szüneteiben is látni lehet majd, a General Electric „Brilliant Machines” kampányának része, ami tavaly novemberben indult, hogy híres masinák segítségével mutassa be a nézőknek, hogy a nagy gépek és a hétköznapi emberek közti egyszerűbb és gyorsabb kommunikációval milyen új lehetőségek nyílnak meg repülés, a vasút vagy épp az energiaipar és az egészségügy világában. A fenti videó például arról szól, milyen jó dolog, hogy Marty már a New York-i erőműnél is pár mozdulattal feltöltheti a folyton energiaellátási gondokkal küszködő Delorean fluxuskondenzátorát.
A két magyar srác Vissza a jövőbe-szpotja egyébként szépen belesimul a General Electric kampányába. A mamutvállalat korábban a Knight Rider tévésorozat K.I.T.T.-jével és a Mátrix-trilógia Smith ügynökével reklámozott egy a környezetbarát villanymozdonyokkal és okos egészségügyi berendezésekkel működő, élhetőbb világot.
gazdinf 2013.09.20. 16:14:47
Circus 2013.09.20. 16:28:24
Amúgy pedig gratuláció az uraknak!
Nick-Name 2013.09.20. 17:13:51
"Rossz napom van mert állítólag besz@rik a mosógépem." meg a "Ne köpjön ilyen véreset..." reklámok. Köszi! A reklámjaink is a nekünk megcélzott agyi szintet tükrözik. Akár csak a kereskedelmi TV-k.
Tájfájter 2013.09.20. 17:43:04
Biztos ott is vannak hasonló reklámok, csak major sportközvetítéseknél (NFL-NHL-NBA) nem biztos, hogy meg tudják fizetni a reklámidőt.
Meg a célközönség is inkább sör-pizza-kocsi-mobiltelefon vonalon érdekeltebb, mint az intimbetét-fogkrém-leveskocka célközönsége :)
tb79 · http://www.ukulele.hu 2013.09.20. 17:44:22
Nick-Name 2013.09.20. 17:58:58
Tom Taylor 2013.09.20. 18:07:29
Ne vedd kötöszködésnek, de az autó neve helyesen: DeLorean (nagy L betűvel).
mohaa 2013.09.20. 19:11:10
mohaa 2013.09.20. 19:16:15
OK, annyiban nem fair az összehasonlítás, hogy azért azokat a kisfilmeket nem egy meccs szünetébe szánták de azért szegről-végről reklámok lennének mégiscsak. :)
Morgan kapitány (törölt) 2013.09.23. 16:55:15
Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2013.09.24. 08:08:58