Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Dal: Geszti megsértődött

2013. február 13. 11:00 barb 56 komment

Geszti Péter berágott A Dal zsűrijére, mert az általa írt három dalból kettőt kiszórt a zsűri, így nem jutott tovább sem Éliás Gyula Junior, sem pedig Fehér Zoli - írja a Bors.

Geszti a lapnak úgy nyilatkozott, hogy abban bízott, hogy a szakmai ítészek jobban értékelik ezeket a dalokat. "Az ilyen típusú versenyeken alapvetően a fiatalok indulnak nagyobb eséllyel, főleg azok, akik nagyon sokat szerepeltek az elmúlt időszakban. Azt reméltem, a zsűri jobban értékeli a mainstream dalokat, vagy azt, hogy például Éliás Gyuszi szerintem a legjobb énekes volt az aktuális adásban, de szívük joga, hogy így döntöttek. Nyilván elfogult vagyok a barátaimmal és a dalainkkal kapcsolatban".

Geszti szerint a zsűri többsége inkább az underground műfaj felé kacsingat szívesen értékeléskor. "Korábban is előfordult már, hogy barátságosnak szánt gesztusokat tettek rokonszenves de kétséges produkciók irányába, melyek itthon érdekesek lehetnek, de kontextus nélkül nehezen érthetőek egy nemzetközi környezetben. Kétségtelen, hogy sokféle zene futhat be ezen a dalversenyen, de az Eurovízió szerintem alapvetően nem az underground műfaja. Ha jobbára ilyen értékeket részesítenek előnyben annak idején, akkor Wolf Kati dala sem jut ki az eurovíziós döntőre" – mondta a lapnak az X-Faktor ítésze.

A Dal zsűrijéből senki sem akart reagálni Geszti kritikájára, de az MTVA sajtófőnöke, Lencsó Rita szerint "Péterben még nagyon benne van az általa zsűrizett tehetségkutató. A Dal azonban egészen más, itt nem az egyébként rendkívül tehetséges Fehér Zoli és a fantasztikus hangú Éliás Gyula versenyeznek, hanem a dalszerzők. Például Geszti Péter, Orbán Tamás, Szabó Z. vagy Janicsák Veca. Mind a zsűri, mind a közönség a dalokról dönt, Péternek még van dala a versenyben, szurkolunk neki".

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2013.02.13. 11:05:55

Petikém, nem tudom melyik dalokat írtad, de eddig mind a 20 dal olyan, mintha a Pop Song Generator 1.0.5-el íródott volna, szóval a Tied sem emelkedett ki ebből.

Dr. Kix 2013.02.13. 11:38:18

Ha nyúlt volna valamit a szokásához híven, akkor lehet, jobban járt volna. (Vagy ezeket is nyúlta?)

Sigismundus · https://csakugyirkalok.blogspot.com/ 2013.02.13. 11:44:19

Igaza lehet ennek a Lencsó Ritának amikor ezt mondta " "Péterben még nagyon benne van az általa zsűrizett tehetségkutató. "

Feltűnt (másoknak is) hogy az X-Faktorban Geszti mentorált-favoritja Oláh Gergő mindig nagyon neki-való dalokat kapott, ami az ő stílusa volt, amiket nagyon jól is tudott előadni. Így könnyű volt kiemelkedően jónak mutatkozni. Szerintem ott komoly érdekérvényesítő ereje volt a szerkesztők felé, hogy Oláh jó dalokat kapjon. Gesztinek van némi súlya a kereskedelmi média-bizniszben, nem csak egy meghívott énekes-szövegíró. Ellentétben három másik mentortársával, akik csak azt alakíthatták, amit a szerkesztők adtak...

pityipalkó 2013.02.13. 11:59:05

Megint egy műsor amiben különböző "celebecskék" hisztizhetnek egyet,aztán a vízcsapból is ezek folynak !!

Parallax 2013.02.13. 12:29:53

"Ne gyere többet, geszti Pécsre."
Mega Sound System '90.

worrick 2013.02.13. 12:55:09

Eurovízió?! Ez érték?

FalcaoTheGodOfFutsal 2013.02.13. 13:03:05

@Sigismundus: Az xfaktoros dologban pont nincs igazad. Epphogy azert kapott hozza nem illo dalokat (is), hogy ne emelkedjen ki a tobbi tehetsegtelen balfasz kozul megjobban.

"itt nem az egyébként rendkívül tehetséges Fehér Zoli és a fantasztikus hangú Éliás Gyula versenyeznek, hanem a dalszerzők."

mi mi mi? En azthittem h ez egy enekverseny. Ha a dalszerzok versenyeznek, akkor miert nem ugyanaz az enekes enekli el az osszes dalt es az alapjan valasztanak h melyik volt a legjobb? Vagy csak szerintem baromsag az, amit LencseRita mondott?

yaksi 2013.02.13. 13:11:39

@FalcaoTheGodOfFutsal: Csak szerinted. Ez DALverseny, nem tehetségkutató. A dalt díjazzák, nem az előadót!

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2013.02.13. 13:13:44

Éliás tényleg kiváló énekes, csak gyenge volt a dal. Nem nagy megfejtés.

FalcaoTheGodOfFutsal 2013.02.13. 13:25:51

@yaksi: Akkor viszont tovabbra sem ertem, hogy pl miert nem egy szeken ulve ul mindegyik enekes, hetkoznapi ruhaban.. minek az a picsanagy ledfal, miert ez a nagy hajciho. Ha nem az eloadokat dijazzak, akkor tulajdonkeppen ha iratok magamnak egy szupermegaatomjo dalt mondjuk _barki_vel es azt baromi szarul (ahogy tudom..) eleneklem, akkor tovabbjuthatok, mert a dal jo volt?
Netto baromsag igy az egesz. Ha csak maga a dal szamitana, akkor egy paravan mogott kellene ulnie az enekeseknek es a dal kozben mehetne vmi filmecske.. vagy nemtom.

Es az a harom produkcio, akiket a nezok juttatnak tovabb, az is csak a dalok miatt jut tovabb? Ennek a musornak minden szavazoja ennyire ert hozza?

Lovakkal jöttél Viszockij! 2013.02.13. 13:39:31

Lencsó Rita közleménye lefordítva:
"Petikém savanyú a szőlő? Arcoskodj az X-faktorban, itt nem rúgsz labdába. Szart írtál. Ez a mi bulink, az lesz amit mi akarunk. Úgy változtatjuk a szabályokat ahogy nekünk tetszik."

yaksi 2013.02.13. 13:46:15

@FalcaoTheGodOfFutsal: Természetesen számít az előadó, de elsősorban a dal, ami lényeges. De a dalt el is kell adni, a külsőségek is fontosak.
Tavaly volt előadó csere is, amikor úgy ítélték, hohy XY jobban tudná előadni a beadott pályaművet, mint aki felénekelte a demót.

retrodj · http://retrodj.blog.hu/ 2013.02.13. 15:48:37

Éliás jó hangú énektanár - sajnos nem a Geszti féle szövegek fekszenek neki, mégis rá van erőltetve! Geszti meg szépen lerombolja azt a várat, amit egy gyerekszinkronos, dalszövegíró, "rapzenészként" felépített. Mára már csak egy durcás, nyűgös hisztérika lett

nadivereb 2013.02.13. 16:05:21

Mutassanak már nekem egy underground dalt az Eurovízió magyar történetéből.

jtb 2013.02.13. 19:09:08

Geszti lassan olyan lesz mint a Budapest TV-s celebritások akik kényszeresen próbálnak fennmaradni a médiában, valami mindig bassza a csőrét, és ennek mindig hangot ad, egy szánalmas ripacs. Mindig utáltam ezt az embert, ő meg szépen dolgozik azon, hogy ez irreverzibilis legyen. É.Gy. volt valóban a legjobb énekes múlt szombaton, de ez másodrangú egy dalversenyen, abban viszont igaza van, hogy tovább kellett volna jutnia, mert amikor a Vastag Tamás ment tovább úgy hogy egy köpedék dala volt, ott lefőtt a kávé. Éliásé nem kicsit volt jobb szvsz. Mindegy is, Geszti akárhogy picsog mint egy serdülő leányka, csak akkor termett volna neki idén babér, ha Radics Giginek ír dalt, minekutána ki van zárva, hogy ne ő menjen.

Ysu 2013.02.14. 06:14:51

Underground dal még nem ment, de Magdi blues dala nem volt mainstream.

borisz 2013.02.14. 10:27:45

ez a műsor gyakorlatilag ugyanaz, mint annak idején a táncdalfesztivál volt. ott is a dalok versenyeztek, mindegyiket más adta elő, de valójában inkább a fiatal előadók futottak be.

Sokorai_Atala 2013.02.14. 10:53:04

Ok a zsűri pikkel Gesztire - szerinte -, de a népek miért nem szavazták be, ha oly jó volt?

mézescsók 2013.02.14. 12:47:20

@yaksi: Persze, hogy igazad van, csak a zsűri (?) mintha nem tudná ezt. Egy megszólalásuk nem szól a zenéről, a dallamról, a szövegről, a hangszerelésről, a mondanivalóról, bármiről - csak az előadóról: jó voltál, csodálatos a hangod, felejthetetlen élmény, mélységes mély-e Odett dekoltázsa,jól mozog-e Palcsó, stb., efféle faszságok hallhatóak véleménynek csúfolva.

@jtb: Remélem, nem Gigi megy. Nem túl inspiráló egy ekkora kudarccal indítani egy zenei pályafutást.

babo81 2013.02.14. 16:57:11

Nekem Gigi hangja olyan,mintha héliumot szìvott volna!

Ysu 2013.02.14. 21:50:15

@mézescsók: Bár a mondás az, hogy ez a dalok versenye, valójában a dal, az előadó és a helyszínen nyújtott élő produkció együtt számít. És a politika sem mellékes, de a politikai egymásra szavazással terhelten is értünk már el Top 10-es eredményt, nem lehetetlen tehát a dolog. A baj csak az, hogy iszonyúan kiszámithatatlan, hogy adott évben mire fog a közönség rákapni. A mainstream pop-daloktól az operáig és death metálig minden műfaj előkerül, és néha a szokatlan műfajok jobban megállják a helyüket, mint némelyik mainstream dal. Éppen ezért szakmailag szinte lehetetlen megmondani, hogy melyik dal lesz sikeres/sikertelen, a helyszínen előadott dal előadói hatását + az emlékezetességi és egyediségi faktort pontozva talán előbbre lehet jutni (még ez sem biztos, de biztosabbnak tűnik).

mézescsók 2013.02.15. 12:13:41

@Ysu: Nem vagyok penge az eurovíziós dalversenyekből, csak mostanában keveredtem a tv elé az elmúlt két hétben is a Dal c. műsorra. Amit írtam a zsűriről, azt az ott látottakból következtettem. Persze volt már szerencsém (?) a korábbi években döntőkhöz is. Szerintem nem olyan nagy baj, hogy a közönségízlés kiszámíthatatlan. Nekem zavaróbb egyes földrajzi területegységek egymásra szavazása a produkció minőségétől függetlenül és valahol mosolyognivaló a várakozás is, hogy na, most aztán győzünk. Ötven- ki tudja, hány éve rendezik meg ezt a versenyt, de valahogy nem vált igazán nívós, akár sztárcsináló műsorrá. Voltak sztárelőadók, pl. Celine Dion, akinek az ott előadott produkciója nem vált emlékezetessé, nem jegyzik szinte sehol. Voltak előadók, akik ott lettek sztárok, pl. Abba, a Waterloo ma is ismert.
Rúzsa M. dala valóban nem volt mainstream, de 8. lett. Wolf Katié az volt, de fogalmam sincs, hányadik helyen végzett.Szóval tényleg prognosztizálhatatlan az eredmény.
Ahogy így utánaolvastam, kiderült, hogy eddig legjobb eredményt egy Friderika nevű magyar énekesnő ért el, a 4. lett. Hát, rá kellett keresnem a youtube-on, hogy ki is volt Ő és mit énekelt. Elvileg és gyakorlatilag akár tehát egy szinte ismeretlen magyar előadó is győzhetne, de az előbb már említett földrajzi összeszavazás miatt kizártnak tartom, akár operát, jazzt, RNB-t, népdalt, mulatós zenét, mainstream zenét, bluest, stb. ad elő.
Az eurovíziós dalfesztivált minden erőlködése és "történelmi" múltja ellenére szerintem a nemzetközi könnyűzenében egyszerűen nem jegyzik, ezért aztán nem érne hatalmas veszteség senkit, ha kihagynánk.

Ysu 2013.02.16. 17:10:06

@mézescsók: Lehet, hogy tényleg mit sem vesztenénk vele, ha nem indulnánk. És mégis, évről évre nekigyürkőzünk, mert sok előadó számára csábító a gondolat, hogy megmutatkozzon Európa színpadán, sok millióan hallják a dalát, netalán világsikert érjen el (ezt objektíven sejthetjük, hogy nem így fog történni, de az előadók számára a remény hal meg utoljára).

Engem a területi egymásra szavazás annyira nem zavar. Valahol érthetőnek tartom, hogy ha valaki szorít az országáért, és speciel megteheti, akkor szavaz rá, akár vendégmunkás, akár határon túlon élő kisebbség. Mi magyarok is elvárjuk ezeket a szavazatokat a határon túli magyaroktól. Bár minden kudarcot azzal hárítunk el, hogy "egyedül vagyunk Európában, ráadásul utálnak minket", ez nem teljesen igaz, mert lehet, hogy Ciprus minden évben 12 pontot kap a görögöktől, amire mi magyarok roppant dühösek leszünk, de azért örülünk, ha Szerbiától 12, Romániától 10, Horvátországtól 8 pontot kapunk, és csurranhat-cseppenhet Ausztriától, Szlovákiától is.
Az egymásra szavazás további oka, hogy a rokon kultúrák (szláv, latin, északi) képviselőit "ismerősként" köszöntik az azonos kultúrákhoz tartozók. Ebből mi már jobban kimaradunk, bár a finnek érdekes módon számon tartják a nyelvrokonságot, és szimpatizálnak velünk, ezen kívül az északi országoktól gyakran kapunk pontokat. Valahol ezt is érthetőnek tartom, ha nem is segíti a dolgunkat.
Az egymásra szavazás azóta igazán durva, mióta szétváltak a balkáni és ez ex-szovjet államok, talán a legdurvább 2007-ben volt, mert azután vezették vissza a fele zsűri, fele közönség rendszert. És mi mégis 2007-ben jutottunk be a Top 10-be. Magdi viszonylag kevés országtól kapott 12 pontot (csak Szerbiától, egyértelműen köszönhetően a vajdasági magyaroknak), kapott még egy-két országtól 8-10-et, és nagyon sok országtól kapott 2-6 pontot. Miután a legtöbb ország kiosztotta a 8-12 pontokat az egymásra szavazás szabályainak megfelelően, a maradékot a valamilyen szempontból kiemelkedő, egyedi, emlékezetes produkciókra adta. És íme, ezzel már be lehetett jutni Top 10-be. Másfelől még egyetlen ország sem nyert még csak a saját blokkjának szavazataival, ehhez szükség van a többi blokk szavazatára, itt szintén valami módon a produkció emlékezetessége a kulcs (meg előny, ha az országnak sok pénze van, és dalát jó előre tudja promotálni töb célországban, ha ütős a videoklipp, stb.) Mi nem tudjuk ilyen szinten promotálni a dalunkat, és én épp ezért nem is nagyon hiszek abban, hogy győzhetnénk. De ettől még simán elérhetünk jó eredményt 4-12. hely között egy elég jó dal, ütős előadó, emlékezetes produkció kombóval.

Gyevi bíró 2013.02.16. 20:31:16

Szép estét!
Mivel Dal bejegyzés nem volt a múlt heti adásról, hát itt nyitom az élő kommentet. Vendégeink vannak, ezért csak félig leszek.

Polyák Lilla tipikus számot énekelt, oké, hogy a dalfesztiválon ilyenek vannak, de a baj, hogy ez x+1 volt.
Évának viszont most nincs kint a dekoltázsa, ismét a lábait csodálhatjuk meg.

Gyevi bíró 2013.02.16. 20:34:52

Krisztián (amit hallottam belőle) kicsit alternatív volt.

Gyevi bíró 2013.02.16. 20:39:57

Hoffmann Mónika is dalfesztiválos, europop számot énekel, ráadásul csúszkál. Miért nem érzem azt az átütő érzést, hogy EZ a Dal?

Gyevi bíró 2013.02.16. 20:43:54

Mindjárt hajbakap Csiszár és Magdi. Csiszár nem akarja érteni azt, amiről imént én is írtam.

Gyevi bíró 2013.02.16. 20:46:35

Nézzük a United zenekart. Ha már a Voice-t kommentelték anno. Mondjuk nem olyan rossz, kicsit egyedi, de nem fogom ezt sem fütyülni sűrűn, de van dallama.

Gyevi bíró 2013.02.16. 20:55:59

Laura dala kellemes, lazító, de nem volt az a hűha. Egy andalító, dallamos dal.

Gyevi bíró 2013.02.16. 21:00:11

Végülis jó pontokat kapott Laura...

Gyevi bíró 2013.02.16. 21:05:21

No a Flash Travel érdekesen laza dalt nyom. Az eddigiektől némileg eltér, kellemes meglepetés. Meglátjuk a pontozást.

Gyevi bíró 2013.02.16. 21:06:43

Egészen fülbemászó, szóval eddig nálam ő a nyerő a mai mezőnyből.

Gyevi bíró 2013.02.16. 21:10:23

Nah! Ennél többet érdemeltek volna, Lauránál szerintem jobbak voltak.

Gyevi bíró 2013.02.16. 21:15:13

Fatima dala is érdekes volt, amolyan hip-hop keverve a cigánydalokkal. Jópofa volt, bár nem hinném, hogy ez jutna ki.

Gyevi bíró 2013.02.16. 21:19:52

Ez is kellemes szám Bencétől, de rádiós dal.

Gyevi bíró 2013.02.16. 21:25:21

No Gigi most jön, Flash Travel lecsúszik a dobogóról, de akkor is szurkolok nekik.

Gyevi bíró 2013.02.16. 21:27:05

Na ez legalább dallamos szám, némi dalfesztiválos beütéssel. De ez tetszik, mehet a dobogóra.

Gyevi bíró 2013.02.16. 21:28:28

Szépen énekel szerintem, anno megérdemelten nyerte a Megasztárt. :-) Kíváncsi leszek a pontokra.

Gyevi bíró 2013.02.16. 21:31:45

Megérdemelte a 47 pontot. :-)

Gyevi bíró 2013.02.16. 21:32:53

Puskás Peti reloaded, a dalra is kíváncsi leszek.

Gyevi bíró 2013.02.16. 21:34:38

Tipikus Puskás Peti dal, ami nem lesz a dobogón, de ami tetszik, hogy mélyebb hangokat is előszed, és ez jót tesz a számnak.

Gyevi bíró 2013.02.16. 21:37:41

Különben a teljes mezőnyt meghallgatva nem véletlenül tartottak Gigitől, simán veri a szám a többiekét, mert fülbemászó.
Magdi hazabeszél a Megasztárba, mosolygok, mert igaza van. :-)

Gyevi bíró 2013.02.16. 21:45:38

Akik mehetnének még: Puskás Peti, Flash Travel. A harmadik nálam kérdéses, mert nem voltak olyan erősek. Talán Fatimáék.

Gyevi bíró 2013.02.16. 21:47:34

Veress Mónika és Tóth Gabi? :-))) Voice és Megasztár énekesek...

Gyevi bíró 2013.02.16. 22:00:21

Érdekes feldolgozás és "trió" :-) De tetszik :-)
Gabi erősen sminkelve... Mónika jól tolja, kaphatott volna ilyeneket a Voice-ban :-)

Gyevi bíró 2013.02.16. 22:09:44

Michelle szép számot hozott, viszont én mindjárt bealszom. Pedig mindjárt itt az eredményhirdetés.

Gyevi bíró 2013.02.16. 22:18:49

Most néztem a Cserpes lány vonulását, hogy erősen villantós a ruhája. Na lássuk ki a három plusz.

Gyevi bíró 2013.02.16. 22:20:54

Puskás Peti, második pipa. :-)

Gyevi bíró 2013.02.16. 22:22:40

A United... tőlük tartottam. :-( Pedig szurkoltam a Flash Travelnek és a zsűri is egyértelműen őket vitte volna. Na mindegy, rajongótáborok szavaztak.

Gyevi bíró 2013.02.16. 22:23:39

Szép estét és bár ma monológ volt itt, azért nem volt olyan rossz a mai műsor. Holnap duettezzünk! :-)

mézescsók 2013.02.18. 11:53:51

@Ysu: Kemény hétvégén volt, csak most olvastam a kommentedet. Tulajdonképpen minden szavaddal egyetértek. Hogy mi az egymásra szavazás oka, lényege és célja, az eddig is tudtam, de a nem örülök neki, hogy így van. Ettől viszont még nyilván nem száll magába az európai szavazóközönség.

@Gyevi bíró: Vagy fordítva: Rúzsa M. nem akarta megérteni, hogy mit mond Csiszár J. Csiszár - ahogy félfüllel hallottam - azt bizonygatta, hogy nincs olyan, hogy eurovíziós dal, előadó. Hozott néhány nevet, akikről legfeljebb a fanatikus rajongók tudhatják, hogy kicsoda, mit énekelt, stb. (Dana International?) Vissza is kérdezett R. Magdinak: amit Te énekeltél, az eurovíziós dal volt? A válasz: nem.
Kb. azok jutottak tovább, akik valóban jók voltak, kivéve talán a Cserpes Laura számot. Jó volt a körítése, csudásan nézett ki a hölgy, de az a hangocska... R. Magdinak ez a libabőr?

Ysu 2013.02.18. 20:40:30

@mézescsók: A Gyevi bírónak adott válaszodhoz. Csiszár fölöslegesen kötekedett Magdival, voltaképpen egyetértettek, csak két külön dologról beszéltek. Magdi azt mondta, hogy Mónika dala tipikus "eurovíziós-dal". Hogy létezik ilyen fogalom, és ezt a fajta dalt takarja. Nem állította, hogy ezzel lehet nyerni eurovíziót, vagy hogy ez lenne a követendő. Csiszár azt állította, hogy nincs olyan, hogy "tipikus eurovíziós dal", merthogy Lordi, meg Aprócska Blues stb. A vicc csak az, hogy két versenyzővel azelőtt éppen Csiszár szegezte a kérdést Lillának, hogy "Miből gondolod, hogy a dalod ki fog lógni 42 ugyanilyen hangzású dal közül"? Ezzel voltaképpen pontosan azt mondta, hogy az Eurovízióra gyakran küldenek egy bizonyos nagyívű, dallamos dalt, mint pl. Lilla dal, mint pl. Mónika dala. Magdi viszont a műsor előtt hosszan beszélt arról, hogy ő a nem eurovíziós dalokat szereti, mert azok kilógnak a mezőnyből, könnyebb emlékezni rájuk. (Szóval kb. azt nyilatkozta, amit Csiszár is közbevetett, csak tök fölöslegesen, mert nem ez volt a kérdés.)

Cserpes Laura engem sem fogott meg, de a reakciókból látszott, hogy ez a helyszíni hangzás - tévébe került hangzás eltéréséből is adódott, illetve Laura kisugárzása csak a helyszínen hatott, de a tévébe nem jutott át (X Faktorban is gyakran volt ilyen, pl. Antal Timi a helyszínen gyakran megríkatta a zsűrit, én meg csak ültem bambán a tévé előtt, hogy mi volt ez a lélektelen gyengécske előadás). Magdinak az "angyal téma" közel áll a szívéhez, ezért elhiszem, hogy ez az előadás (amit mi nem úgy hallottunk mint ő) elvarázsolta. Amúgy a facebookon úgy láttam, hogy a fiúk között azért nagy sikert aratott (ha nem az angyali megjelenése, akkor az erősen kivágott ruhája és szoknyája :))

mézescsók 2013.02.19. 09:44:14

@Ysu: A műsort inkább hallgattam, mint láttam, azt meg főleg nem tudom, hogy az adás előtt miről beszélt Rúzsa Magdi. Fesztiválokból (sem) vagyok penge, mint már korábban említettem, de elhiszem, hogy általában a dallamos, jól mondtad:nagyívű, erős érzelmi hatást kiváltó dalokat szokták indítani, de inkább korábban lehetett ez. Ahogy a tavalyi döntőre emlékszem, hát az inkább olyan volt, mint a franciasaláta. Volt ott mainstream daloktól kezdve zenei paródiáig szinte minden.
Cserpes L. voltaképpen jól felöltöztette ezt a számot: a dal megjegyezhető, nem túl bonyolult, voltaképpen kellemes, a mondanivaló könnyfakasztó, az előzmények ismertetése után pláne, a ruha fehérsége szinte ragyog, az előadásmód hatásos, stb. Csak a hangja nem elég ehhez szerintem. Nyilván sokat számít, ha valaki a helyszinen látja az előadást, más az összbenyomás és esetleg a technikai malőrök sem tünnek fel annyira. De az sms-ket küldők szintén tv-n látják a produkciókat és aszerint szavaznak vagy nem.

ethan blow 2013.02.19. 14:07:29

Eredeti nyelven azt mondta: egy nagy köcsög vagyok.

Jó Mercutio halott 2013.02.27. 18:07:51

Nem ertem, hogy ezekrol a tokjellegtelen, europai szinten (es akkor arrol ne beszeljunk, hogy a kontinens az amerikai-angol dominancia alatti popiparban lenyegeben loszar szerepet nem jatszik-nem veletlenul) vallalhatatlan izekrol hogy kepes barki, mint vitakepes anyagrol ertekezni. Az enekeseket leszarom (bar milyen "zenesz" az, aki arra nem kepes, hogy ha ilyen ocskasagokat akarnak vele elenekeltetni, rohogve nemet mondjon).
Dalszerzok versenye? Szabo Z, Geszti, mittudomen ki a tobbi, szegyelljek magukat ezert a szegyenletes szinvonalert. Mint ahogy nekunk szegyenkeznunk kell miattuk.
süti beállítások módosítása