Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Kiszivárgott pár Super Bowl-reklám

2013. február 03. 13:00 sixx 35 komment

Kiszivárgott a frászt, ha nagyon akarnák a cégek, akkor senki nem láthatná reklámfilmjeiket a meccs előtt, pláne nem HD-ben a YouTube-on, de ők pont azt akarják, hogy minél többen lássák a portékát így "kiszivárogtatnak" és úgy tesznek, mint aki nem is tud róla, hogy a reklámok már régen nem lesznek meglepetések a meccset nézőnek.

És hogy ez miért fontos? Mert a Super Bowl, amellett, hogy egy focimeccs (jó, nem egy sima mérkőzés, hanem a bajnoki döntő), a televíziós évad hagyományosan legnézettebb műsora, 110 millió körüli nézettséggel, tehát a reklámozók szempontjából nagyjából annyira fontos nap, mint egyszeri elnökjelöltnek a választás napja, csak ebből évente van egy, nem négy évenként. A cégek rendesen ráfeszülnek az eseményre, és olyan reklámokat forgatnak, amikre a nézők napok múlva is emlékezni fognak.

A kisfilmek általában fél- vagy egyperces hosszban készülnek el, de akad másfél és kétperces is, és jellemző rájuk, hogy a készítőik a szokásosnál is kreatívabb, meghökkentőbb, viccesebb vagy éppen botrányosabb ötletekre fűzik fel őket. Egy hagyományos reklámfilmmel sikert elérni ilyenkor nem lehet, itt még a hüvelygomba elleni kúpot vagy mi az istent (én meccset nézek, ugye) is csak pucérnővel vagy egy talicska apró majommal lehet eladni.

Az idei Super Bowlnak 110-112 milliós nézettséget saccolnak, bár ezt inkább akkor lehetett volna biztosra venni, ha nem a Ravens hanem a Patriots jut a döntőbe. Így is szép számú nézője lesz, akiknek 91 százaléka megnézi az összes reklámot, míg ugyanezek az emberek az év többi napján "mi ez a fos már megint" felkiáltással kapcsolnak át egy másik adóra a hirdetések láttán. Az idei döntő alatti reklámperceket a CBS 3,7-3,8 milliós átlagáron értékesítette, de akadt olyan cég, amelyik négymilliót is fizetett egy félperces szpothelyért.

Az idei hirdetők között ott lesz a Fritos, a Doritos, a Coke, a Samsunk, a Mercedes, a Toyota, a Best Buy meg még kismillió cég és filmstúdió, mert az idei nagy blockbusterek előzeteseit is láthatjuk ilyenkor - 110 milliós közönség esetében semmi sem drága. A fenti pár reklám mellé itt van még néhány, a meccs után majd megmutatjuk a többit is.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bergerdaniel · http://ujkurir.blog.hu 2013.02.03. 13:40:38

két ilyen csapattal a reklámok lesznek a legérdekesebbek...

Savafan 2013.02.03. 14:38:53

"egy talicska apró majom", zseniális:)))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2013.02.03. 14:56:53

Az őrült nagypapa kurva jó, a többi átlagos.

asok 2013.02.03. 15:12:57

@berger90: te is a Magyar Patriots Fan Club tagja vagy, ugye?

Mr. Maki 2013.02.03. 15:24:19

qrvajo meccs lesz! sokpontos, iszgalmas remelem olyan mint a Ravens vs Broncos volt \m/
csak ezert vettem ki szabit holnapra. fuck yeahahhahhhhhhaaah

a mostani reklemfelhozatal amik itt voltak amugy nagyon gagyik. regen sokkal jobbak voltak.

Shopping 2013.02.03. 15:42:49

A fikázóknak:

Majd ha az RTL meg a TV2 ilyeneket ad , akkor fikázzatok.

Asszem 2013.02.03. 15:44:42

@zero: jaja. a samsung rövid reklámja mondjuk jó sztem, kár h az nincs a listában

casaubon 2013.02.03. 15:48:13

"ha nem a Ravens, hanem a Patriots jut a döntőbe"?

Ray Lewis és a testvérpárbaj erősebb sztori, mint Tom Brady :) ennél csak akkor néznék többen, ha a Dallas játszana, mint a legnépszerűbb csapat Amerikában. a Patriots csak Magyarországon a legnépszerűbb.

a reklámok közül meg valószínűleg idén is a Doritos lesz a legjobb, kíváncsi leszek, melyik nyert az ötből:
www.youtube.com/watch?v=CkMFaGI4sXA

Bloodscalp 2013.02.03. 15:51:32

ki a szart érdekel ez?:)

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2013.02.03. 15:57:07

Az autósok közül egyenlőre a KIA Sorento így születnek a kisbabák szösszenete a nyerő!

szabo_atti 2013.02.03. 16:20:44

@casaubon: Nem Bradyről van szó, a Pats Amerikában is az egyik legnépszerűbb csapat (a Cowboys-zal együtt): deadspin.com/5979970/facebook-data-provides-the-most-accurate-nfl-fandom-map-ever-created

Lewis, a Nagy Történelmű Játékos Hattyúdala biztos érdekes, de egy Pats-49ers párosítás szerintem érdekesebb lenne (persze jó kérdés, hogy mennyire a meccsért nézik ameccset). A HarBowl jó sztori, de amennyit beszéltek róla, már megunhatták az amerikaiak.

A reklámok meg a magyarokkal összehasonlítva rohadt jók, látszik, hogy ki akartak tenni magukért.

Shopping 2013.02.03. 16:24:29

@chipanddale74: Helyesen: egyelőre. Bocs, de aki nem tud helyesen írni, az ne is írjon...

csomóga 2013.02.03. 17:14:03

@Jimbo75: Jó, nincs nagy történet, de legalább a hangulat és a vágás ott van.

dryanal 2013.02.03. 17:21:37

loszar
egykét marketinges be kokainozott gondolatai
teljesen hidegen hagy

dm996 (törölt) 2013.02.03. 17:44:56

Csak a legelsőt néztem meg, de az pl. kapásból szánalmas. Ezzel akarnak rávenni, hogy vegyek VW-t?

"This is the power of german engineering" helyett inkább "this is the failure of german marketing".

bigthereal 2013.02.03. 18:23:29

@casaubon: a ravens pont olyan csapat, mint a színei, sötét, jellegtelen, unalmas...

Szaktanár 2013.02.03. 18:25:43

ez a rasszista inkább xenofób lesz, nem?

cerqa1 2013.02.03. 18:54:59

Van valaki aki kíváncsi a reklámokra?

2013.02.03. 19:42:14

@casaubon: nekem a vak férfi tetszik a legjobban :)

$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2013.02.03. 21:03:14

Már 2 hete fent vannak a neten...

TFL · http://civilzone.eu 2013.02.03. 21:13:27

megint a VW a legjobb, ha a tavalyitól el is marad

ErEr 2013.02.03. 21:49:04

Ja, kiszivárgott, jó régen fent van már minden, akit érdekelt már egy hete nézegetheti őket...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.03. 22:43:47

@berger90: ez egy nagyon jo ket csapat sok drukkerrel
ne abbol indulj ki, hogy neked nem mond semmit a garda

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.03. 22:45:02

@Mr. Maki: hat azert a sok pontban nem vagyok biztos, de hogy szoros meccs less, abban szinte 100 %

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.03. 22:47:11

@Ficken, spritzen, randalieren!: jelentem hetero vagyok, es a masik 100 million elenyeszo hanyada buzi

Honda RC 51 2013.02.03. 23:42:35

@dm996: az a baj hogy ezt nem erted. Jamaikai felesegemmel megneztuk vagy tizszer es vegig rohogtunk. A poenokat itt az usaban ertik a legtobben. Es egyaltalan nem rasszista. Vicces inkabb bar a jamaikai akcentust hasznalja poennak. De szerintem nagyon ott van. De hogy mennyire adja el az autot? Az mas kerdes.

Honda RC 51 2013.02.03. 23:45:35

@Ficken, spritzen, randalieren!: szerintem nezd meg a meccset mar csak azert is es vegyel magadhoz egy szabalyzatot. Onnan kezdve szeretni fogod. Igerem.

Honda RC 51 2013.02.04. 02:35:56

-don't be no cloud on a sunny day-
-jah' chill Winston!-
-respect bossman!-

ezen behaltam ....naggyon jo
süti beállítások módosítása