Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Félnek a Juventus dolgozói Bochkor miatt?

2013. január 22. 10:00 index 96 komment

Félnek a Juventus műsorvezetői a Bors szerint, miután felvetődött, Bochkor ott folytatná a Bumerángot, ezáltal a műsor reggeli műsor vezetőinek sorsa bizonytalanná vált. Mivel Boros Lajos már korábban bejelentette visszavonulását, a hírek szerint őt István Dani váltaná. Állítólag a Juventus munkatársai is csak a Borsból értesültek, hogy odavinné Bochkor a műsor, és már le is ült tárgyalni Kalácska Gábor programigazgatóval.

A jelenlegi műsorvezetők nem tudják, jut-e nekik is szerep a Bumerángnál, vagy állás nélkül maradnak. A Bors megkérdezte Csizinszky Évát, a Juventus reggeli műsorvezetőjét, de ő a programigazgatóra hivatkozva egyelőre nem kívánt nyilatkozni az ügyről. István Dani, a Reflektor műsorvezetője elmondta, szívesen dolgozna a Bumerángban, de Bochkor egyelőre még nem kereste meg őt konkrét ajánlattal.

bocsi.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pjotr Fjodorovics 2013.01.22. 11:41:08

Reggel szoktam kocsiban hallgatni a Juventus Reggelt, de ha Bochkor jön, tuti biztos, hogy nem hallgatom tovább! Nagy kár lenne...

2013.01.22. 11:41:19

Nekem csak azt árulja el valaki, hogy ez a vén bájgúnár kinek és miért vicces? Nem túl sokszor, de azért belehallgattam a műsorába anno, és lehet, hogy velem van a baj, de rohadtul nem volt se vicces, se szórakoztató. Ha még reggel tévéműsor lenne, azt mondom oké, a nyugdíjasok, kismamák, alkoholista munkanélküli asszonyok szívesen nézik a fejét, hisz sármosabb, mint az egységsugaróJózsiPistiBéla, aki délután hazatántorog a kocsmából, és követeli a pörköltet, na de a stílusa, a humora hervasztó. Kinek kell ez a faszi ennyire? Mondjuk velem lehet a baj, mert nekem se a Balázs, se a Kuki, se a többi mikrofonba vinnyogó idióta nem vicces.

fepe 2013.01.22. 11:49:46

Nekem csak egy műsor rémlik, amikor ez a fogyatékos nem értette, hogy miért nem lehet fellökni az ellenőröket, mert hogy valami szegény elmeroggyant teológus hallgató ellen eljárás indult emiatt. Szerintem azóta sem érti.

2013.01.22. 11:57:57

Vagyis az egész kacsa. Senki nem tud semmiről. Csak bedobják Bochkor nevét, hogy pörögjön rajta kicsit a bulvár-világ.

Nils. H 2013.01.22. 12:00:21

Kalácska már a slágerben is együtt dolgozott a bumeránggal, atán a neo-ban is, bár "csak" zenei szerk. volt, azt hiszem.
Szóval biztos nem fognak megegyezni.......

Walter Hartwell White 2013.01.22. 12:07:47

Azt nem vágom, ha ők ekkora kaliberű játékosok, miért nem alapítanak kapásból egy Bumeráng rádiót?

Panacea Regina 2013.01.22. 12:27:17

Remélem nem így lesz :( Én, ha reggel rádiót hallgatok, az mindig a Juventus, de ha ez a kiégett, humortalan idióta átmegy oda, biztos, hogy nem fogom hallgatni! Sosem bírtam elviselni az arrogáns stílusát... Sok hallgatót fog veszíteni a Juventus, ha ezt megcsinálják!

Lacaca 2013.01.22. 12:27:50

Remek hozzászólások. Hogy tud egy helyen koncentrálódni ennyi humorérzék nélküli besavanyodott ember? A legjobb, hogy ő többé nem hallgatja a rádiót? Ki nem szarja le? Ha a hallgatottsági adatok alapján népszerű, akkor piacképes. Akkor is, ha nem mindenkinek tetszik.

mézescsók 2013.01.22. 12:31:43

@shitgun: Nem veled van baj, de életében nem csinált mást: rádiózott. Elhiszi magáról, hogy ért hozzá.
Az átlagembertől elvárt, hogy ha bármilyen okból megszűnik a munkája, akkor egyik napról a másikra legyen sikeres egy teljesen más pályán. Bochkortól és hasonszőrű társaitól nem elvárt.

lutria 2013.01.22. 12:34:31

De most miért a Bochkortól félnek,féljenek a saját vezetőségüktől akik ha úgy gondolják hogy nagyobb hallgatóságot(és bevételt) hoz a rádiónak akkor joguk van odavinni a Bumerángot.
Vagy pedig a jelenlegi dolgozók pörgessék fel úgy a műsorukat hogy össze lehessen mérni a Bumeránggal és akkor nyugodtak lehetnek.

MajdnemAraya · http://azenwin10em.blog.hu 2013.01.22. 12:36:27

Ezt sosem fogom megérteni: miért fáj az bárkinek, ha olyan műsor megy a tévében / rádióban, ami neki nem tetszik. Ha nem jó, el (ki) kell kapcsolni és kész. A hallgatottsági / nézettségi adatok majd úgyis döntenek.

De nálunk túl sok önjelölt erkölcscsősz él.

clfo 2013.01.22. 12:42:44

Gyerekkorom óta hallgattam őket, még a Danubius Cappuchinos időszakban (apám vitt reggel suliba, mindig ők mentek a rádióban).

Tény, hogy Boros az utolsó pár évében nagyon fárasztó volt (főleg, ha ketten nyomták a Vogával).

Szerintem, aki nem bírja Bochkort, az nem bírja Balázst se.
Nekem személy szerint Balázs sokkal irritálóbb, mert ő sokszor racionális érvek nélkül sérteget embereket (lásd régebbről Balázs-show, vagy még régebbről Z-plusz, nyomokban megmaradt még mindig).

Bochkor ezzel szemben ugyanúgy sértő, de mindig elfogadható, racionális érvekkel sérteget...

Parallax 2013.01.22. 12:47:16

ki a faszom kiváncsi még a bochkorra? idióta ripacs és még az arca is nagy, csak nem tudom mire.

eleve lehetetlen 2013.01.22. 12:50:32

Össze kéne állnia az Anettkával, ha már a haverja nyugdíjba ment. Az volna ám a nagy dobás, biztos letarolnák a rádiós piacot. Délután meg mehetnének a tévébe, s akkor a tévés piacot is letarolnák. Még betöltetlen a vákuum utánuk sajnos. Nem is értem miért nincsenek már rég a BBC-nél. Bár ott is csökken a színvonal, ahogy hallom.

clfo 2013.01.22. 12:52:19

@Parallax: sztem van mire. Az ország versenytárs nélküli, vezető reggeli rádiós műsorát csinálta nagyon-nagyon sokáig. Csak Balázsék tudták megszorongatni őket (vagy előzni), rengeteg vetélytársat nyírtak ki konkurens rádióknál.
Az egész reggeli rádiós műsorozást ők honosították meg itthon!
Ezek mellett pedig vérprofi a médiumok területén végzett munkában.

Ezek tények sztem, nem nyali...

tjunior 2013.01.22. 12:53:37

@clfo: hát ezzel jól megvétted

mh1973 2013.01.22. 12:58:01

Ha hallgatottságot akar növelni a juventus, akkor leigazolják és azt hiszem a bochkornak is szép lecke volt az elmúlt pár év és kicsit visszavesz az anyagi igényeiből.
A stílusa olyan, amilyen, viszont amilyen témákat kiveséztek, körbejártak azok közt jó néhány tanulságossal lehetett találkozni, mondom ezt úgy hogy nem vagyok a rajongójuk, de még csak állandó hallgatójuk sem, hetente 1-1 nap bő fél órát hallgattam őket!

plüsskooglee 2013.01.22. 12:59:19

@lutria: Teljesen igazad van.
A mostani Juventus reggel egy katasztrófa. A modoros műsorvezetőkkel, az affektáló hírolvasóval együtt.
Bár Bochkor sem jobb, a végén már nagyon erőlködött a Bumeráng is.

Furamadár 2013.01.22. 13:05:00

Csak ezt ne...!

Egyáltalán nem hiányzik az éterből ez az istenverte ripacs.

Zseer 2013.01.22. 13:15:31

sztem Bochkor nepszerusegenek az volt az egyik oka,h mindig megprobalta a kisember szemevel nezni a vilagot, es ez a legtobbszor sikerult is neki.
voltak tevedesei,neha nagyon buta gondolatokat vedett korme szakadtaig,de alapvetoen az atlag magyart kepviselte.Boros es Voga kicsit filozofalosabb ,elborultabb arcok voltak,jo triot alkottak.

Fergabor1 2013.01.22. 13:26:16

@¡Viva La Onda!: Mert ő tudja a legjobban: ha visszatér, kegyetlenül fejbe tud vágni!

dr Smittpálelnökúr 2013.01.22. 13:40:00

Van néhány reggeli műsor, mindegyiknek van hallgató tábora.
Ha igaz a hír, akkor a Juventus reggeli műsorának rajongóit megértem, hiszen ők elvszítenének valamit, ami tetszett nekik.

Aki nem ez miatt fikázza a Bumerángot, hanem azért mert mennyire humortalannak tartják a műsort, annak csak annyi dolga lenne, hogy reggel másik gombot nyom meg a rádióján és máris nem kell szenvednie.

Egyébként a rádióban a hallgatottság számít. Ha ebben a Bumeráng jobb, akkor logikus a döntés.

Engem pl. irritál Jáksó tartalom nélküli műsora, irritál a francia fickó műsora, amit nem is értem miért hallgat bárki, és ugyanígy nem tudom hallgatni Csiszárt a rádióban.

Nem is hallgatom ezeket, és nem foglalkoztat, hogy van-e műsoruk, vagy sem, és nem követelem, hogy azonnal és örökre menjenek inkább kubikolni.

SemBoga 2013.01.22. 13:41:25

az elmúlt pár évben már nem bírtam hallgatni bochkorékat - nem is hallgattam, nem is szeretném a jövőben

James Miller 2013.01.22. 13:54:42

pedig már azt hittem örökre vége...

WhoTheHell 2013.01.22. 14:09:28

En sem voltam Bumerang rajongo. De miota megszunt nem hallgatok semmit reggel. Probalkoztam Balazsekkal de nem ment. Juventussal is. Kb 10 percig. A Bumerang/Bochkor stilus olyan volt amilyen - engem mondjuk nem zavart - de nekem is foleg a temak tetszettek. Ugyhogy en orulnek neki ha megint kapna valamit. DE az igaz, hogy Bochkor valoszinu tul van arazva es celebezve. Es hallgatottsagban sem egyertelmu, hogy ok nyertek. ( Ha van idotok itt meg lehet nezni www.radiosite.hu/index.php?option=com_content&view=category&id=46&Itemid=143 )

Panacea Regina 2013.01.22. 14:27:07

Én azért szeretem a Juventus reggeli műsorát, mert a többi adóhoz mérten sokkal kevesebb a duma, és sokkal több a zene. A többi reggeli műsort (a Bumeránggal egyetemben) azért nem bírtam hallgatni, mert nem elég, hogy arrogánsak a műsorvezetők (ilyet mindenhol lehet találni), hanem alig volt zene! Ha szöveget akarok hallgatni, átnyomom a Kossuth-ra :D

akuvaiti 2013.01.22. 14:29:33

Ki a f@szom ez? Kajak ez meg otthon eladhato? Hihetetlen...

PSzilva36 2013.01.22. 14:29:44

Még egy rádió, amit nem fogok reggel hallgatni. Bochkor Gábor meg elmehetne végre valami tisztességes munkát végezni, vagy felőlem akár nyugdíjba is.
Volt alkalmam beleolvasni a Bumeráng újságba, akkora nagy szar volt, hogy nem hittem a szememnek. Fel kéne fogni, hogy lezárult egy korszak, rengeteg tehetséges rádiós van az országban, nekik kéne lehetőséget adni, nem ilyen önimádó celebeket futtatni vagyonokért.

szamojéd szomszéd 2013.01.22. 14:47:12

tudja valaki kb. mi az anyagi igénye egy ilyen reggeli műsörvezetőnek?

lutria 2013.01.22. 15:05:27

@szamojéd szomszéd:Az újság szerint eddig a Bochkor eddig 20 millát kapott havonta,most már 3-ért is vállalná.

FDToth 2013.01.22. 15:09:15

Nem ertem miert erolteti, a bumerangot. Volt egy idoszaka, ez elmult. Szep volt, jo volt, de unalmas mar. A csucson kell(ene) abbahagyni, nem pedig ujra es ujra bukni.

krj 2013.01.22. 15:26:27

a juventus meg is érdemli.

Lacaca 2013.01.22. 15:37:34

@mh1973: Nyilván vissza kell venni, hisz a műsor árát hallgatottságban mérik. Egy országos és egy helyi rádió értelem szerűen eltérő hallgató számmal bír, ez az árban is megjelenik. Ha el tudta érni, hogy havi 20 millát számlázhat a műsorért a cége, hülye lett volna kevesebbel beérni.

Fragohol1C 2013.01.22. 15:57:43

Régebben, még évekkel ezelőtt, ha elkapták a fílinget Bochkor meg Boross együtt hatalmas poénokat nyomtak. De ha már valamelyik hiányzott, akkor erőltetett szar lett az egész. Manapság meg már ótvar hulladék a műsor. Attól, hogy a juventushoz visszakerülnek nem lesz jobb, erről az István Daniról meg inkább ne is beszéljük :D

humorpalanta 2013.01.22. 15:59:13

Juventus rádió, könyörgöm. A rádiót nee hagyjuk le, köszönöm!

falomb 2013.01.22. 16:23:53

Amikor Bochkor és Boros a saját favicceiken röhögtek erőltetetten, az olyan volt, mint egy gyenge sitcom az alákevert konzervnevetéssel.

Whiplash · http://www.motoroshang.hu 2013.01.22. 16:49:23

Részemről nem oszt nem szoroz hogy hova megy, már sajnos elég régóta leszoktam a kereskedelmi rádiókról. Ami ma nálunk van az katasztrófa, sorra szűntek meg a normális adók az éterben, így maradt nekem otthon a netrádiózás, kocsiban meg az mp3, esetleg Kossuth

Whiplash · http://www.motoroshang.hu 2013.01.22. 16:50:35

Részemről nem oszt nem szoroz hogy hova megy, már sajnos elég régóta leszoktam a kereskedelmi rádiókról. Ami ma nálunk van az katasztrófa, sorra szűntek meg a normális adók az éterben, így maradt nekem otthon a netrádiózás, kocsiban meg az mp3, esetleg Kossuth

cool 2013.01.22. 16:57:54

Naaa, most akkor hogyisvanez?
Nehogymá a munkavállaló kretén bocskor mondja meg, hogy mennyiért csinálja, ha beveszik.
Ha tényleg odaveszik (és örüljön neki de nagyon) akkor majd annyit kaphat, amennyit a munkaadók mondanak.
Se többet, se kevesebbet!
Valahogy - igazából nem is ér ez az alak annyit, amennyire sztárnak tartja magát, hisz csupán egy szar kisköcsög!
Ha eddig félmilláért foshata szót a boros nevű másik hülyével, és most ajánlanak neki úgy havi 1-200 ezret, akkor
vagy örüljön neki, hogy egyáltalán dolgozhat, vagy "el lehet innen menni, kéremszépen".
A munkanélküliség egy eléggé érdekes állapot, az ilyen "bocskorosok" is kitapasztalhatnák végre, azzal a nagy felfuvalkodott arcukkal.

cool 2013.01.22. 17:08:05

Nem is tudtam, hogy Magyarországon még vannak aktív és működő rádióadók.
Sose hallgatok egyet sem, mert ezek a bochkor félék már a legelején hazavágták a hülye kretén röhörészésükkel.
Elég jól emlékszem, amikor elkezdték a Danubiuson, aztán én onnan gyorsan lepattantam és átmentem a sztár rádióhoz.
Aztán egyszercsak ezek is odajöttek.
Na én azóta semmit, pedig a kocsiban is van valami rádióm ... inkább a menetszél zúgása.

2013.01.22. 17:12:55

@cool: azért vannak ám még olyan munkakörök ebben az országban, ahol megkérdezik, te mégis mekkora összegért csinálnád a melót, a tulaj is mond egy számot, aztán jön egy kis fájt és aztán ki-ki meghányja-veti, hogy megéri-e ennyi pénzért. Asszem ezt hívják bértárgyalásnak.
De azért megértem a Juventus dolgozóit, nagy a bizonytalanság mostanában, másutt is.

nyisziati 2013.01.22. 17:26:07

@cool: olvass vissza pár kommentet, állítólag havi 20 milláért vihorászott Bochkor úr a "Lalikirállyal" összemanufaktúrált viccein...

googletom 2013.01.22. 17:32:24

A 20 millió, nem az ő havi bérük. Hanem a stáb, az a 10-12 fő aki velük együtt a műsort csinálta, került ennyibe havonta.

Kussojjá 2013.01.22. 17:58:58

Hülye proli vagy baszdmeg, ha olyanokat írsz, hogy "nehogy már a munkavállaló kérjen pénzt" stb.
Persze egy bunkó segédmunkás vagy egy semmi tanító nem kérhet. De aki keresett szakmában van (hogy egy érthetőt is mondjak pl. CNC-programozó az kérhet).
Aztán majd megegyeznek... vagy nem.
És annak van igaza, aki szerint KIZÁRÓLAG a hallgatottság dönti el, nem az hogy Neked fikázó köcsög tetszik vagy nem. Mert a rádiónak is élnie kell valamiből: a reklámból ! HA nem tetszik baszdmeg, akkor hallgasd a nemzeti adókat. Na ott nem kell küzdeni: Nem vagy fityiszes, repülsz, egyébként maradhatsz (amíg nem jön erősebb haver) aztán hallgasd amit csinálnak....

Kussojjá 2013.01.22. 18:00:41

JA és Csizike pl. kinél is tanult, ha már itt vagyunk ?
Könnyű fikázni őket, csináld utána baszd meg !

6EQUJ5 2013.01.22. 18:24:24

Az erőltetett humor mellé,(ami vagy tetszik valakinek vagy nem) azért belecsempészték a műsoraikba azokat a mondatokat,amik szándékosan voltak sértőek emberekre,csoportokra nézve. Nyilván ki voltak oktatva nap,mint nap arról,hogy milyen irányba tereljék a beszélgetéseket és mik azok,amiket mindenképpen említsenek meg. Gyűlöletkeltők! Ez sajnos igaz a magyar média nagy részére is az elmúlt 23 évben. Szándék: lezülleszteni,egymásnak ugrasztani az embereket,mert egyeseknek minél rosszabb,annál jobb. Mindenki döntse el,hogy kik ezek az emberek,de a rádiók tulajdonosi körei sokat sejtethetnek. A legjobb amit egy átlag rádió hallgató tehet,hogy alrébbteker,amikor ezeket hallja kreténkedni. Egyszer csak megunják a sidribunkók!

Haimanti 2013.01.22. 18:32:21

Azt nem értem, hogy miért kell ilyen primív módon kommentelni azoknak, akik nem szeretik. Ok, nem szereted, akkor nem hallgatod és ennyi. Én nem szeretem Balázsékat, bár még mindig jobbak mint a Music FM-en Harsányi Leventéék, de ennek ellenére sem megyek anyázni sehova sem, hogy menjenek el utat építeni. Nektek Bochiék humora erőltetett, nekem Hajdú Stevékék, aki konkrétan 4 órán keresztül a nagy semmin nevetnek. És ezt úgy mondom, hogy mindegyik műsorát meghallgattam, nem csak két percet, hanem napokon keresztül.
Szerintetek Balázs nem kap sok pénzt? Dehogynem. De nem sajnálom tőle sem, mert hajnalban felkel és 4 órán keresztül szórakoztat másokat. Nyilván ő is megkéri a maga árát. Ti, kedves gyűlölködök, akik elküldenétek őket utat építeni, meg tudnátok tenni ugyanezt, félálomban? Nem hiszem. Ezért ő a rádiós műsorvezető, Te meg sofőr, vagy könyvelő, esetleg darukezelő. Ti is kérhettek fizetésemelést. Csak legfeljebb nem kaptok. Ő is megkéri a maga árát - mindegyik! Nem csak Bochkorék -, vagy megkapja vagy nem. Ha megkapja, jó neki, ha meg nem akkor lejjebb adja, vagy másfelé keresgél. Ezzel mi a probléma? Nem a Te zsebedből húzza ki a pénzt.

haggyadaszt 2013.01.22. 18:35:32

Fostalicska Bumeráng, nem kéne vele elrontani a Juventust. Számomra az egyetlen hallgatható "poprádió". Balázséktól is le lehet fáradni.

Úgy összességében, miért nem lehet reggelente kellemes zenéket adni, óránként hírblokkal? Miért MUSZÁJ talkshowt erőltetni? Tökömet.

Haimanti 2013.01.22. 18:39:50

@haggyadaszt: speciel a Petőfin csak zene megy, ott nincs duma. Amúgy az meg le van szabályozva, hogy hányszor kell híreket mondani, sztem fél óránként, és ezért nem egy rádiót büntettek már meg, hogy nem mondott elégszer híreket...

HA5NX-1 2013.01.22. 18:50:30

Lehet, hogy szerezne új hallgatókat a Juventus, de veszítene is régieket. (Egyet biztosan.)
Nekik kell megbecsülni, hogy a mérleg nyelve összességében merre lendülne ki.

nyisziati 2013.01.22. 18:54:21

@haggyadaszt: netrádió? Ma már relatíve könnyen megoldható autóba is. Van kismillió, bármilyen zenei ízléssel, nulla reklámmal és szöveggel. Még retro C64 zenéknek (remixeknek) is találni adót.

soproni1 2013.01.22. 19:00:12

Igazságos a mi Urunk! A gazdagnak ételt a szegénynek étvágyat adott....

HA5NX-1 2013.01.22. 19:03:55

Egyébként én már babonából sem venném fel.
Az utolsó két "rádiója" története után... :-)

haggyadaszt 2013.01.22. 19:11:30

@nyisziati: persze, bizonyára fizetni szeretnék a rádióért :-)
Majd ha a net ingyen lesz...

vaffanculo 2013.01.22. 19:12:15

Akinek nem teccik, ne hallgassa...ennyi.
Nekem a Fiala műsora teccik, aztat hallgatom, oszt jónapot. RadioQ FM99.5
:)

u4hgn 2013.01.22. 20:06:58

Bumeráng = rádiós Heti Hetes.
Egyébként furcsamód az index címlapos címről miért maradt le a kérdőjel? Itt is megy a bulvárosodás?

málna01 2013.01.22. 20:12:31

A humor nélküli jópofa ember...Tehetségtelenség, önismeret hiánya, túlzott önbizalom.
Mit mondott, mit csinált, miért volt itt? És mit akar ?
...boross-bochkor-bumeráng...
A senkiházi öreg csődör !

feszengőreszelő 2013.01.22. 20:42:02

a Bocskornak leeshetne végre, hogy eljárt felette az idő, nincs már rá szükség . . . csak az a baj, hogy nem fog . . . nála nagyobb pojáca nincs ebben az országban . . .

Perillustris 2013.01.22. 20:51:23

@clfo: Az utolsó igazán jó műsor, amit szívesen hallgattam, sőt egyenesen vártam, a Szombat Esti Extázis volt (na jó, meg Kajárik Andrea kívánságműsora - "back to back"). Bár szeretem a fahumort, és a nem öncélú altesti humort is bírom, mégis a Bumeráng sosem talált el, legtöbbször túl erőltetettnek éreztem, és sokszor kifejezetten primitivnek tartottam a poénjaikat. Volt persze jó poén, de nem annyi, hogy magamtól hallgattam volna őket.

googletom 2013.01.22. 20:51:36

Apám. Itt milyen kommentek vannak! :))
Hál' Isten hogy csak néha tévedek ide.
Azért a lelkivilágát megnézném ezeknek az embereknek. Ha ez kiborít wazze', te jó ég! Inkább azon szarjál be, hogy a politikusok a te pénzedből lesznek millimosok. Ellentétben a rádiósok/tévések, pedig reklámból élnek, ami a hallgatottság/nézettség után jár. Az nem bántja a zsebedet, és ott a lehetőség, hogy ON vagy OFF!

lionking 2013.01.22. 21:15:06

@Lacaca: Igen a Való világot a győzike sót meg a tudomisén milyen szarokat is milliók nézik..
Én arra vagyok büszke hogy NEM nézek ilyen szarokat műsornak még nagy jóindulattal sem nevezhető szennyet.
Na és hogy jön ide a Bumeráng? Hát úgy hogy az ugyanaz csak rádióműsorban..
egy szenny métely amit én nem hallgatok meg a hozzám hasonló gondolkodásúak sem.
Lehet hogy mi vagyunk kevesebben, de ez nem a mi szégyenünk..

tede 2013.01.22. 21:40:49

Sokat hallgatom a Juventust, de ha ezek jönnek, akkor kapcsoltam oda utoljára, még az autórádiómból is törlöm és valami más lesz helyette.

Anyád a baráthal 2013.01.22. 21:56:50

Nem értem azokat a primitíveket, akik szöveg helyett csak zenét szeretnének hallgatni a rádióban. Ilyen igényre van kitalálva a magnó/CD/mp3 stb.
A Bumeráng a hihetetlen primitívsége, harsánysága, sznobsága és bunkósága mellett néha olyan témákkal is foglalkozott, ami sokkal komolyabb és színvonalasabb műsorban is megállta volna a helyét. Ráadásul szántak rá időt is, nemcsak 1.5 percet, mint általában máshol. Sajnos ilyenek csak ritkán voltak (vagy épp nem ilyenkor kapcsoltam oda).
Ha nem tetszik, átkapcsolsz. Én pl. bárhonnan elkapcsolok, ha reklám jön...

2013.01.22. 22:00:15

@MajdnemAraya: ha mindig mindenben a többség döntene akkor ennél is sokkal de sokkal siralmasabb lenne a helyzet, mert a többség hülye és önző.

nyisziati 2013.01.22. 23:10:33

@haggyadaszt: valamit valamiért. Nem olyan drága már a mobilnet sem. Ha meg nem akarsz semmit fizetni a szöveg- és reklámmentes műsorért, akkor CD/MP3.

málna01 2013.01.22. 23:14:14

Ez a tehetségtelen ember és társasága a nyilvánosság előtt ... aki hallgatja,azt is minősíti .... Elhiszik magukról ....?
...bochkorborossbumeráng... senkiháziak !!!

nyisziati 2013.01.22. 23:14:15

@randomgenerator: nana. Nézd meg Amerikát, ott több, mint 200 éve mindenben a többség dönt.
Azért is mentek ki, mert elegük volt a földesurak által rájuk kényszerített "jóból".
Nálunk meg még mindig az átcímkézett "urak" diktálnak, mégha politikailag választhatunk is a kétféle címke közül.

2012.01.23. óta tag. 2013.01.22. 23:18:53

@szamojéd szomszéd: NEO-ban kb. 18 millió/hó volt az egész stáb.

2013.01.22. 23:35:29

@nyisziati: Ott is 2 pecsét van, sőt, igazán csak ott van 2. Ott sem valami mellett hanem ellen szavaznak.
Az ingyen sör népszavazás meg ott is ugyanúgy végződne mint itthon. Ha a többség döntene talán már nem is léteznének.

gepard5 2013.01.22. 23:46:58

Nyugodtan ekézzetek!Nekem tetszett és várom vissza őket!Boros tényleg gagyi volt már,de ő kiszállt,míg a Molnár Mónival frissült,felüdült a műsor!És azt se tessék elfelejteni,hogy sok-sok híres,megközelíthetetlen,de közfigyelemre számot tartó ember csak nekik nyilatkozott,csak az ő műsorukba ment el,tejfelesszájú kezdőkkel nem állt le.
A kitelepüléses Bumerángokat én sem bírtam,de nem szidtam őket,hanem átkapcsoltam a helyi adóra!Ennyi!

Vöv 2013.01.23. 00:40:37

HIhetetlen ország! Valaki sikeres, és máris mindenki fikázza. Cicám, ez a páros a maga erejéből lett sikeres. Bevállalt balhékat, bevállalt büntetéseket. a Slágerrel együtt olyan sikert csináltak, hogy Balázséknak esélyük nem volt. A Neo aztán szart pénzt fektetni a dologba. Vagy nem tudott. Mindegy. Bocsinak alpári stílusa van, beképzelt is (vita arról lehetne, hogy ennyire van-e mire), viszont az egyetlen reggeli műsor, ahol volt MIN nevetni, voltak témák. Sajna ők sem annyira bevállalósak, mint amerikai társaik, de a többiek meg egyenesen el van lehetetlenítve, ahogy MINDEN témát kerülnek, ami valakinek forró lehet.. marad a celebajnározás, celebfika, és valami tartalom nélküli jófejség.
Az is igaz, hogy ők is öregedtek. A régi műsoraik jobbak voltak.De még mindig az egyetlen, ahol azt éreztem,hogy magukat adják. Talán ezért voltak ennyire sikeresek. HOzzátenném, hogy rajongó nem vagyok, szerettem őket néha hallgatni.
És érdekes.. az ex-Rádió 1-en sehol nem olvastam, hogy megkérdőjelezte volna valaki DJ Gyökér műsorrendjét: "jajjdemenővagyokén" beszólások- tuctuctuctuctuc- "jajjdemenővagyokén"- telefonáló: "jajjdemenővagyte"- tucctucctucctucc, és eltelt újabb 24 óra anélkül hogy zenét vagy mondanivalót sugároztunk volna.
Ja, köszönöm az "annyit kap, amit adnak" kommentet, percekig röhögtem. Az építőipar legalján, a szalag mellet a gyárban lehet, nagy munkanélküliség esetén egyéb fizikai, vagy képzés nélküli irodai munkán lehet, de én mindenhol máshol találkoztam ilyennel, hogy: Bértárgyalás. Ráadásul ennek alapját nem is mindig a valós érték adta meg, hanem a jobb alkupozíció.
Részemről kíváncsian várom a folytatást -amiben még az is benne lehet, hogy tényleg kiégtek-
Ja, és ha kíváncsiak vagytok, mi a különbség Magyarország és Amerika között,hasonlítsátok össze a Balázs show-t egy Howard Stern-el, vagy bármelyik magyar stand-up sztárt pl. George Carlin-al. Na ilyen, amikor valakinek véleménye van!

burt lancaster 2013.01.23. 01:30:55

Hallgass Bochkort, sokan hallgatják, tehát jó.

Egyél tehénszart. Tízmilliárd légy nem tévedhet.

Nem tudom hogy mások hogy vannak vele, de engem idegesítenek a kereskedelmi tv-n/rádión szocializálódott öntudatos prolik, szívesen szájba rúgnám mindegyiket egytől-egyig.

Neolith 2013.01.23. 02:02:10

Továbbra is Bochkor ezen nyilatkozata jut eszembe, Horváth Mariannal kapcsolatban:

"Én azért nem hatódtam meg, mert annyira meghatódott a műsorvezetőnő, hogy már zavart… Ez iszonyat volt!… Ott lettem volna, izé, mikrofonnak megnyomom a köhögő gombját, két pofon, és elengedem, na, most beszélhet…”

Ezek után olyan szinten lenullázódott a szememben ez az ember, hogy ha rajtam múlna az életben nem kapna munkát a médiában.

Szaralak.

Tíz kicsi indián 2013.01.23. 08:45:13

Sosem értettem, miért kell erőltetni ezt a jópofizást minden egyes rádióban reggelenként. Van, ahol jól áll és ők jól is csinálják, van ahol inkább szenvedés. Az utolsó hallgatható Juventusos reggel nekem Szegő Tiborral volt. Egy szál férfiember a stúdióban, elmondta a legfontosabb aznapi tudnivalókat, köztük hírek, zene, egyéb infók. Ami kellett ahhoz, hogy kezdődjön a nap, tökéletesen elég volt.

Balt 2013.01.23. 09:27:20

Miért kell ennek a tahónak minden rádiót tönkretenni?!

Balt 2013.01.23. 09:30:38

@Pjotr Fjodorovics: Egyetértek. Ez még viszonylag hallgatható volt (önelégültségben legalábbis nem vette fel a versenyt a bunkó bocskorosokkal, akikhez felzárkóztak Balázsék); a legjobb a Neo volt tavaly ősszel, amikor már elmentek borosbocskorék. Bár a legjobb addig volt, míg csak zene meg hírek voltak reggel, nem pofázott senki. :)

Balt 2013.01.23. 09:32:04

@shitgun: "Mondjuk velem lehet a baj, mert nekem se a Balázs, se a Kuki, se a többi mikrofonba vinnyogó idióta nem vicces."

Nem vagy egyedül...

Balt 2013.01.23. 09:37:32

@clfo: Jó meglátás: Balázs bizony elborosbocskorosodott - ha ugyan nem olyan volt gyárilag.

"Bochkor ezzel szemben ugyanúgy sértő, de mindig elfogadható, racionális érvekkel sérteget..."

Emlékszem pl. a biciklisek sajátkezű elgázosításának ötletére. Micsoda racionalitás! Meghajlok előtte.

Balt 2013.01.23. 09:39:24

@clfo: "Az egész reggeli rádiós műsorozást ők honosították meg itthon!"

Már ezért sújtsa őket átok. Hogy ti. ez lett(?) az "etalon".

Balt 2013.01.23. 09:42:42

@Zseer: "nepszerusegenek az volt az egyik oka,h mindig megprobalta a kisember szemevel nezni a vilagot, es ez a legtobbszor sikerult is neki."

Érdekes, én pont a (szerinte) "jól megérdemelt" kivagyiságot láttam csak benne:
www.blikk.hu/blikk_auto/bocsi-ez-mar-nem-a-te-kocsid-2033413

Balt 2013.01.23. 09:47:42

@lutria: :)) Lejjebb estek az igények? A végén még elmegy közmunkásnak. :)) Drukkolok neki, hogy abban is sikeres legyen!

Balt 2013.01.23. 10:00:42

@haggyadaszt: Egyetértek. Úgy látszik, marad a konzervzene + TA (hogy a közlekedési hírekről se maradjunk le), de abban meg semmi izgalom nincs. Lehet, hogy fellendül a fájlcsere-kereskedelem, úgy legalább valami megmarad az újdonság varázsából. (Nem mintha az ilyen poprádiók "best of" lemezei újdonságok lennének. Nem is tudom, miért nem hallgatok Petőfit.)

Balt 2013.01.23. 10:03:47

@Haimanti: "speciel a Petőfin csak zene megy, ott nincs duma."

Jogos, és szimpatikus is, de ott meg átestek a ló másik oldalára: még azt sem mondom, hogy elzárkóznék a kortárs promó zenéktől, de néha beleférne 1-2 régebbi is. Szóval ott meg a zenei irányzat túl "egysíkú", azaz inkább a változatosság teszi egysíkúvá.

Balt 2013.01.23. 10:04:31

@HA5NX-1: :) Jelen posztból mérve inkább visz, mint hoz. :)

Balt 2013.01.23. 10:12:01

@googletom: "Ellentétben a rádiósok/tévések, pedig reklámból élnek, ami a hallgatottság/nézettség után jár. Az nem bántja a zsebedet, és ott a lehetőség, hogy ON vagy OFF!"

A reklám csak úgy alászáll az égből és öröm, bódottá. :)) Ebben mondjuk erősen tévedsz, de mindegy. Te fizeted meg, amikor a roppant egészséges Red Oxot meg a Coca kajkát iszod. Persze, jó bornak is kell a cégér, de részemről speciel inkább elrettentő, amit Bochkorék (műsoridejében) reklámoznak. Az érzelmin túl már csak praktikus okokból is: nem kívánom finanszírozni a legújabb Merdzsó CLS-ét...

Balt 2013.01.23. 10:15:31

@Anyád a baráthal: "Ha nem tetszik, átkapcsolsz. Én pl. bárhonnan elkapcsolok, ha reklám jön..."

Pontosan ez történik. Pl. mikor Bochkorék hangját meghallom. És általában (kedvemre való) zenénél áll meg a "hangoló".

Balt 2013.01.23. 10:20:11

@Neolith: Igen, ez is bevésődött Bochkor emlék. Nagy szerencse, hogy vannak ilyenek, mert még a végén újra mikrofonhoz jutna. :))

Haimanti 2013.01.23. 20:22:18

@Balt: Nézd, szerintem nincs olyan rádió, amelyik mindegyik igénynek megfelelne. Zeneileg sem. Az egyiken folymatosan ugyanazt a 15 - 20 számot ismétlik. Ma nálunk a Music FM-ment asszem, de mintha ugyanaz az egy szám ment volna egész nap. Így lesznek a "ma slágereiből" agyonhallgatott, "jajj már de unom ezt a szart 25.x-re is" zenék. Mert például baromira tetszk Radics Gigi új száma, de muszáj egy nap 5x leadni...mert így már kezd nem tetszeni. A műsorvezető is ugyanaz a kategória: van akinek tetszenek Hajdú Steve-ék - nálunk az szól, de én nem értem, hogy min nevetnek, de komolyan, pedig állítólag van humorérzékem. Balázsék talán kevésbé borzalmasok, de engem az a műsor se köt le, mert nincsenek témák annyira, amiket megbeszélnének. Én spec Bochkorékat szerettem, és azt gondolom, hogy amin ott viccelődtek, azt nem kell olyan vérmesen komolyan venni, ahogy egyesek teszik. Ők ilyenek voltak. Balázsék meg másmilyenek. Őket is szeretik valakik, mások meg a Mária Rádiót hallgatják. És ezzel sincs baj, úgy gondolom. Engem attól spec a hideg is kiráz. Ezt hivják különböző ízlésnek, így kerek a világ. De felesleges egymást, meg a másikat pocskondiázni. Próbáljunk meg civilizált módon írogatni. Ha Bochkor vagy Balázs elmegy kubikosnak, attól jobb lesz vkinek? Ugyan! Ne mások kárán örüljünk, hanem örüljünk annak, aminek valóban örülni kell :)

callsaul 2013.01.24. 00:05:06

Valaki képes egy dolgot mondani, amit konkrétan mindenki szeret? Nem rádiót, egy dolgot.
És ide a suna se passzol (ami nem baj, mert több marad).

altavizsla 2013.01.24. 13:12:21

@u4hgn: Szerintem fordítva van. Előbb volt a Bumeráng, csak utána jött a heti7hetes.
süti beállítások módosítása