Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Voice: a romák elárulásával vádolják Caramelt

2012. december 27. 11:00 barb 76 komment

Múlt pénteken ejtette ki Caramel a Fekete Vonat egykori énekesnőjét a The Voice-ból, de a rajongók azóta sem tudják neki megbocsátani és közösségi oldalán próbálnak rá nyomást gyakorolni, hogy gondolja meg magát. De vannak, akik ennél is tovább mennek, és a romák elárulásával vádolják a Mestert - írja a Bors. „Teljesen átváltoztál. Az összes roma származású ember szemében megszűntél. Nagyon nagyot csalódtunk benned” - olvasható az egyik kommentben.

"Biztos vagyok benne, hogy Fatimát a betegségén túl valami iszonyatosan gyötörte belül, ami sajnos nem tette lehetővé, hogy koncentráljon. Ez nem csak a produkcióra volt igaz. A próbák alatt akárhányszor a színpadra lépett, gyomorgörcsöm volt. Egyszerűen nem értettem, mi történik vele. Óriási kudarc számomra, hogy nem tudtam ebből a nehézségből kirángatni. Azt hiszitek, könnyű döntés volt?" – válaszolta Caramel a Facebook-oldalán.

A zenész azokra a vádakra is reagált, miszerint a romák ellen fordult döntésével. "A hovatartozásomnál erősebb az igazságérzetem. Ha megköveznek érte, akkor is. Nem gondoltam volna, hogy így bántanak majd. Úgy érzem, nem érdemlem ezt... Ha hiszitek, ha nem, csak a jó szándék vezé­relte a döntésem. Minden bátorságomra szükségem volt, hogy ezt meglépjem, de nem volt más választásom. Nem tehettem mást, mert ez így volt igazságos és helyes" – válaszolt az énekes a vádakra.

Caramel voice.jpg

Címkék: tv tv2 the voice

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kemény keleti kommentelő 2012.12.27. 12:01:53

Az árulással vádolás ütősebb mint a nyomásgyakorlás? Már a caramell rajongók se a régiek.

Sherlock20 2012.12.27. 12:06:16

Na megnyugodtam, a bulvárgépezet itt is beindult.

Amúgy Fatima kirakása jogos, amilyen jó volt a vak meghallgatásnál meg a párbajban, olyan szar volt élőben. Nagyon nem volt ott lelkileg... Kár érte.

orkpower 2012.12.27. 12:10:07

Ööö egy pillanat, hadd gondoljam ezt végig. Szóval akkor egy roma, aki azt szeretné, ha nem érné őket hátrányos megkülönböztetés faji alapon, azt kifogásolja, hogy miért nem érte hátrányos megkülönböztetés faji alapon a fehér versenyzőt Fatimával szemben. Elég nagy öngólnak tűnik.

jack o'neill 2012.12.27. 12:46:00

Agyhalott ez a nyáj. Pont legjobb mentort, pont ilyen baromsággal b@szlatni?!
Előrébb való az, hogy valaki cig@ny, mint hogy jó énekes? Bocsánat, de ez nem "tehetségkutató"? Esetleg az elégedetlenkedők kiszótárazhatnák a Voice jelentését. A csaj nem volt jó! Caramel-t még mindig nagyon bírom - az egyik legjobb hazai előadó. A rajongóknak meg ..l.. (büntetésből küldöm nekik JFK - Goldeneye-t).

dr. Aullah 2012.12.27. 13:43:36

LOL... szóval ők azt akarják, hogy csak azért küldje tovább a versenyzőt, mert svéd? Nagyon elegem van már a kettős mércéből. Caramel jól csinálta.

Dave985 · http://siparadicsom.reblog.hu/ 2012.12.27. 13:45:45

@orkpower: Bonyolítandó a képletet megjegyzem, hogy egy vietnami származású gyerekkel szemben ejtette őt ki Caramel.

maskep 2012.12.27. 14:40:00

Riszpekt Caramel! Fatima volt az egyik kedvencem, neki drukkoltam, de valóban nem érdemelte meg akkor, hogy továbbjusson - a vietnami srác sokkal jobb volt azon a párbajon.

Akik pedig agyhalottaznak, azoknak figyelmébe ajánlom, hogy az Eurovíziós fesztiválokon mennyire érezhető a teljesítménytől olykor független pánszláv összetartás - vagy pont az az állítólagos neheztelés a finn nyelvrokonainktól, hogy ők mennyiszer szavaztak már a magyar előadóra, míg a magyarok nem hajlandók a finnre szavazni ugyanilyen mértékben. Vagyis egész nemzetek lehetnek olykor agyhalottak - hogy közelebbi, vagyis határon inneni meg túli magyarkodásokról már ne is ejtsünk szót!

wiener 2012.12.27. 14:47:26

omg
micsoda dráma!

sirokkó 2012.12.27. 14:48:42

Caramell jól tette,amit tett.Én is sajnálom Fatimát.De a tény az tény,most nem volt jó.Caramellt meg ne bántsuk azért mert jól végzi a munkáját!A legszimpatikusabb Mester mind között!!!

Kaksi Atomerőmű 2012.12.27. 14:50:50

múltkor meg arról írtak, hogy fatima egyiptomi.
most akkor identitászavar, kedves romákok, wtf?

maskep 2012.12.27. 14:50:51

@dr. Aullah: A magam részéről rettentően megvetem a bevétel-hajhász, telefonos-szavazós tehetségkutatókat. Ilyenkor az érzelmileg érintett közönség ezt mérkőzésként éli meg, és a konkrét teljesítménytől függetlenül a "csapat mezének színét" nézi. Focimeccsen pl. gyanítom, te sem szoktad megtapsolni, ha a jobb csapat (mondjuk szinte bármelyik, amelyik magyar csapat ellen játszik) gyönyörű gólt lő a kedvencednek, és nem fogod azt követelni, hogy a rosszabb essen ki, hanem azt, hogy a kedvenced jusson tovább. Vagy tévednék?

Ha javasolhatnám, ezt az idétlen és eltorzult "kettős mércével" való vádolást mindenki tartsa meg a saját véleményének, valamint az általa kedvelt politikusok kritizálására.Nem mindig a másik az, aki kettős mércével mér.

Vagyis, nekem is elegem van már a "kettős mércéből" de maskep...

Cervisia 2012.12.27. 15:20:56

Hm, ezt elképzelném fordítva. "Ugyan X jobb volt, de Y fehér, és én nem árulom el a fehéreket, Y menjen tovább."

Nezumi 2012.12.27. 15:44:21

vietnámiak meg cicányok vetélkednek a képernyőn? :)
hát b+ de jó, hogy nem nézek tévét már vagy 8 éve. hát beszrok :D ez a magor valóság?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.12.27. 15:53:05

Ha már egyszer beteg volt Fatima, simán meg lehetett volna csinálni, hogy átkerüljön az egy héttel későbbi adásba, hogy ne hátrányból induljon, ugyanis semmilyen számon kérhető kritérium nincs, hogy mi alapján került valaki az első vagy a második párbajadásba, szóval ez egyszerű szerkesztői döntés volt (épp ezért érthetetlen). Caramelt se értem, mert a vietnámi srác nyávogásától feláll a szőr a hátamon, Fatima meg átmenetileg teljesített csak rosszul. De ettől még ez a döntés a részéről szakmai döntés volt, és nem odatartozó dolgokat számonkérni rajta nem túl szerencsés. Ne azért jusson valaki egy párbajban, mert roma / vietnámi / határontúli magyar / piréz / stb., az ellenfele meg nem, hanem azért mert jobban énekel.

tede 2012.12.27. 15:59:09

rásszista, ja bocs, ő nem lehet az

Leone_510 2012.12.27. 16:20:54

a tücsköknek az nem teszik ha megkülönböztetik őket...ha meg megkapják az esélyegyenlőséget akkor meg az nem tetszik. milyen már? LOL
Fap... meg kapja meg látatlanba a fődíjat, mert Ő TUD csak éppen pont akkor nem....mindig lesz valami magyarázat. Caramel jól tette, korrekt volt.

bigthereal 2012.12.27. 16:24:07

ez tényleg dráma...

most az a baj, hogy nem volt kettős mérce:D

gnme 2012.12.27. 16:29:22

akkora dráma, hogy rászokom imazsámolyra

.. aztán befizetem az egyházi adót

www.origo.hu/itthon/20121227-penzhiany-miatt-nem-tudjak-megkeresztelni-a-peterhidai-kisfiut.html

Guillaume sous guillotine 2012.12.27. 16:50:04

rászístá! :) magyarul azért nem kell valakit kiejteni mert roma? pozitív diszkrimináció!

interflug 2012.12.27. 16:55:27

ez olyan műsor, melyben egy rendes kitartott hang nincs, csak szanaszét hajlított, lebegtetett, hátha átlagban a helyén hallható?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.12.27. 16:58:54

Kedves comment:com! Volna némi kritikám felétek a poszt kapcsán:

fedor.blog.hu/2012/12/27/ez_igy_ertelmetlen_gyerekek

rendszerhiba 2012.12.27. 17:02:03

"Ebben a blogban nem kommentelhetsz" - egyszer igazat mertem írni. köszi.

1. Fatima Ahmed ősi roma név, na ja!

2. Fatimának drukkoltam, mert imádom a hangját. De ebben a helyzetben Caramelnek igaza volt. Sajnos.

SarahConnor 2012.12.27. 17:13:13

Elnézést, de akit Mohamed Fatimának hívnak, az qrvára nem roma. Maximum a rasszistáknak, de azok még a fekete tengerimalacra is gyanakszanak...

reqcka 2012.12.27. 17:15:30

Tuti, hogy a vietnámiak származási alapú nyomásgyakorlása volt a háttérben. Meg kellene vizsgáltatni Caramel felmenőit, nincs-e vietnámi kötődésük.. ki tudja, fusiban nem-e kettős állampolgár?

Stavok 2012.12.27. 17:19:17

Csak épp a lényeg marad ki mindenkinél??
Ez egyszerű szakmai kérdés, és aki szerint Caramel a legjobb mester, az nem érti az egészet.
Fedornál a pont:
1. Ha Fatima annyira rosszul volt, mi a fenéért engedte Caramel műsorba?
2. Nem az a lényeg, hogy egyszer épp hogy teljesít valaki egy tehetségkutatóban, hanem hogy lehet-e belőle "sztár". (Nem kérdés, hogy Fatima erre sokkal alkalmasabb mint a kissrác). Ergo ez nem kifogás.
3. Egy "Mester"-nek nem csupán az a dolga, hogy adjon egy dalt valakinek, aztán ott csücsüljön a próbán. Ugyanúgy kell foglalkozni az énekesek lelki-, testi problémáival (és segíteni megoldani), mint magával a produkcióval. Vagyis sajnos vagy hibázott Caramel, vagy egyszerűen nem alkalmas Mesternek.
Ettől még kitűnő előadó, de az egy másik "szakma".

poppeszku 2012.12.27. 17:56:47

Érdekesség:Julie Mayaya,félig kongói csaj nyerte a román voice-t,a második helyezett pedig Vízi Imre lett,letaszítva minden hazait.Most akkor el lehet gondolkodni.

csárli hárper 2012.12.27. 18:19:49

karamel, fatima, voisz, kezdem sajnálni, hogy a majáknak nem jött be a jóslata...

GONOSZ 2012.12.27. 18:27:54

A Fatima, én úgy tudom Mohamed, és nem Ahmed.
A Nguyen srác pedig véletlenül nem a hasonló nevű Hien rokona?
Akivel jár-t? a Karamell?

Porcelán az elefántboltban 2012.12.27. 18:37:43

Ha jól emlékszem Fatima mesélte egy interjúban, hogy egyiptomi és magyar roma szülei vannak. Szóval így.
Ha nem így van, javítsatok.

Egyébként az angol gipsy az Egyptian (egyiptomi) szóból ered.

csárli hárper 2012.12.27. 19:04:39

@Fedor: cz-vel simán engedi, czigány :)

poppeszku 2012.12.27. 19:22:05

@Mojzes Pál: Magyarországon iszonyú rühelletáradat van a romániai magyar dalnokokkal szemben.Romániában szintén majdhogynem egy romániai magyar nyert.De nem román.Nem lehet az,hogy Mo.-n nincs már értékelhető ősmagyar pacsirta,ezért kell külhoni magyart hozni,vagy czigányt?

Liping 2012.12.27. 19:25:36

@GONOSZ: majdnem minden vietnami családneve Nguyen. Ettől még lehetnek rokonok, de nem valószínű.

Mojzes Pál (törölt) · http://mpgondolatok.blogspot.hu/ 2012.12.27. 19:53:19

@poppeszku: Miről beszélsz kicsi rigó?Nyert is már külhoni magyar(nem csak romániai), dobogós is volt, c.igány meg konkrétan három győztes volt eddig...a rühelletáradat ezek után barokkos túlzás.

Dr. GGG77 2012.12.27. 20:06:12

Kibaszott szánalmas, hogy nem lehet ebben a blogban leírni, hogy czigány.

Kászon Tomi · http://kulturjunkie.blog.hu 2012.12.27. 22:00:59

Én végig azt hittem, hogy majd a Fatimát viszi tovább, viszont ez így egy nagyon helyes döntés volt szerintem. Mivel a csaj beteg volt és nem tudott úgy énekelni, ahogy kell, így teljes mértékig jó döntést hozott Caramel.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.12.27. 22:07:39

Fedornak NAGYON igaza van. A pc cenzúrára tett észrevételével. Em az amegoldáésm ait itt többen javasolnak, hogy az ember kijátssza az ostoba megkötést, ne itt is kiskapukban gondolkozzunk, hanem az, hogy eltörlik az ilyesmit. A politikai korrektség gyilkos.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.12.27. 22:09:56

@ByA:

Jó ég! Ez menetközben elrontotta a szövegem, Tudom, hogy szoktam melléütni, de nem ennyire. Szóval (2. sor):

....Nem az a megoldás amit itt többen.....

Chuck Νorris 2012.12.27. 22:34:05

Egyszer beszélgettem egy egyiptomi egyetemistával akit Kolompár Ramszesznek hivtak.

Gatinho 2012.12.27. 22:43:20

Ha olyan kibaszott jó lett volna Fatima, akkor a közönség vitte volna tovább, és nem Caramel döntött volna. pont.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2012.12.27. 22:46:04

Ismerem, Orsós Dzsószer volt az apja.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2012.12.27. 23:19:28

@Stavok: "Csak épp a lényeg marad ki mindenkinél??... Nem az a lényeg, hogy egyszer épp hogy teljesít valaki egy tehetségkutatóban, hanem hogy lehet-e belőle "sztár". (Nem kérdés, hogy Fatima erre sokkal alkalmasabb mint a kissrác). Ergo ez nem kifogás."

szerintem a lényeg pont neked maradt ki! a műsor címe "voice" azaz itt csak a HANG számít, és a pillanatnyi előadás minősége. ez nem egy sztárkereső műsor hanem a legjobb hangot keresik, és fatima teljesítménye nem volt elég jó a továbbjutáshoz. ennyi.

dunaparti 2012.12.27. 23:32:25

Romákok-karamálé 1:0 :)

dunaparti 2012.12.27. 23:37:56

@Chuck Νorris: Lakatos Nofertitit nem ismerted? Tök jó csaj volt, balzsamot használt öregség ellen. :)

Vol'Jin 2012.12.28. 00:27:29

Kiderült, hogy a Fatima tök jó a kórusba, meg vokálnak, ahol hangot lebegtetve vernyákolhat, de énekelni azt nem tud, még ha félig czigány is. Ezt nem tudta leplezni azzal, hogy jajj, most csak előadói válságban vagyok, de majd valamikor biztos menni fog ez, és ezért Caramel kivágta a műsorból, mert nem akart úgy égni, mint Keresztes Ildikó a Jimmy Fia Krisztiánnal. Szerintem, ha tehette volna a vietnámi gyerekkel is ezt csinálja, mert az is tragikus volt. Pont erre a kettőre emlékszem, mert el is kapcsoltam, olyan értékelhetetlen volt mindkettő.

Kínos lett volna, ha a későbbiekben a czigányok bent tartják SMS-el a Fatimát. Majd legközelebb bosszút állnak a vietnámi gyereken, és Caramel letudja a problémát, ha nem hozza a kellő szintet.

Mindenesetre korrekt volt Caramel, és megint ő került kellemetlen helyzetbe, és szégyenkezhet a többi czigány miatt.

csillagház 2012.12.28. 01:32:00

Én ezt az egészet nem értem. Mohamed Fatima egyiptomi származású, nem roma! Az igaz, hogy énekelt annak idején a Feketében, de az régen volt, most nagyon gyengén szerepelt. Hol van az előírva, hogy minden MAGYAR "tehetségkutatót" romának kell megnyernie? Akkor is, ha pocsékul énekel? Egyébként Oláh Gergő jogosan nyert, de nála volt akarás és teljesítmény.

funkybéla 2012.12.28. 02:28:53

A K.-t fikázók meg olvassanak vissza pár vele készült interjút és szégyeljék magukat.

kumiko 2012.12.28. 04:42:36

Azért ne essünk túlzásba,ö nem egyiptomi! Talán csak szeretne az lenni! Egyszerű Klauzál téri roma lány,nincs evvel semmi gond.

Pico 2012.12.28. 07:03:32

Ebben a műsorban már egyszer továbbjuttattak egy énekesnőt a múltja miatt, aki egyébként elég gusztustalanul viselkedett. Akkor a múlt győzött és nem a jövő ígérete. Aki legalább olyan jó volt... Ám, legalább énekelni tudott. Ott és akkor.

Fatima sem a "tréningeken", sem a versenyben nem bizonyított. Emberileg sajnálható, hogy betegség miatt nem tudott tudásának megfelelően teljesíteni, de egy verseny nem a múltról szól, hanem a pillanatnyi diszpozícióról is. Is. Sőt!

Most képzeljük el, hogy egy 100 m-es sprintversenyben nem azt hirdetik győztesnek, aki elsőnek ér a célba, hanem az 5.-et, mert olyan jól futott anno... Meg a múlt héten is... Abszurd, nem de bár?

Viszont van egy lényeges különbség. A futás időre megy, "stopperrel" mérik az eredményt. Itt meg szubjektív döntések születnek, amibe más emberi tényezők, emóciók is beleszólhatnak. És bele is szólnak! Lásd fentebb! Tiszteletre méltó Caramel magatartása, aki mindezektől el tudott vonatkoztatni és azt hirdette ki "győztesnek", aki jobb volt. Ott és akkor. Pedig nagy volt a nyomás és az még ma is.

Akik Fatima továbbjutását erőltetik - utólag - azoknak azt javasolom, hogy inkább arra törekedjenek, hogy hirdessék őt ki mindjárt a verseny győztesének és a többiek csak a 2. helyért versenyezzenek. Ha már olyan jó volt egykor...

És szégyen, hogy egy önmagát riszáló, emberileg aljas magatartású szereplőt - aki nyíltan ellenségnek deklarálja az ellenfelet - csak azért juttattak tovább, mert a múltban elnyomták. Ebből elég volt egyszer és remélem, hogy nem amiatt lesz győztes, mert a múltban ugye...

Tiszta versenyt szeretnék, és nem hogy esetleg ki kinek milye...

Gratulálok Caramel! Bár a szőke múlttal te is bebuktál... Ám, legalább korrigáltál...

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2012.12.28. 07:15:13

@rendszerhiba: Jelentsd fel az Nemzetei Hírközlési Hatóságnál moderálás miatt! Ha tiltanak akkor ez egy politikai vélemény miatti diszkrimináció, rasszista blog.. tiltani csak akkor lehet, ha jegyzőkönyvezi a feltételezett bűncselekményt, és feljelent!

Amúgy 3-5 évet lehet kapni érte...

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2012.12.28. 07:16:23

@csillagház: Magyar tehetségkutatóban miért indul roma? Talán a roma tehetségkutatóban indulhat magyar?!

irtas-sos · http://www.irtas-sos.hu 2012.12.28. 07:37:56

akkor kell teljesíteni, amikor helyzet van, és ez akkor nem ment. ennyi.

Luddita 2012.12.28. 07:51:38

Amit én nem értek! Már péntek kora délután közölte a Blikk a címet, hogy Kérdezd Fatimét, a Voice kiesőjét!!

www.blikk.hu/blikk_sztarvilag/kerdez d-fatimat-2126021

Érdekes, nemigaz? Én csodálkozom hogy konkrétan ebből nincs botrány?? Ez nem pofátlanság? Én mondjuk nem szavazok, de vannak szegény, hiszékenyek akik igen. Ilyen szinten be szabad őket csapni, hogy ők már jó előre eldöntötték ki esik ki.
Innen látni, hogy ez nem a nézők, de még csak nem is Caramel akarata volt!

samot 2012.12.28. 08:19:49

Jövöre indul a roma Voice.Ott indulhat ujra a Fatima!:)

Tblog 2012.12.28. 08:29:42

Látom Magyarországon minden rendben van. Ha ez hírértékű, akkor nem lehet más probléma. :-P

Giggsy · http://sgtgiggsy.blogspot.hu 2012.12.28. 08:51:44

Hát nem tudom... Egyrészt a romák elárulása dolog oltári nagy baromság. Ez egy tehetségkutató, nem annak kellene szólnia, hogy mindenki a saját népcsoportjához tartozókat juttatja tovább. Az is igaz, hogy Fatima nem remekelté. Azonban... a vietnami gyerek szerintem hallgathatatlanul szar volt. Totál nem való ebbe a mezőnybe. Ha Caramel a másik három embere közül akárki más helyett ejtette volna ki Fatimát, abszolút jogosnak tartanám a a döntést, így viszont nem volt az.

V.I.Lenin 2012.12.28. 08:59:09

...ehhh...ezek is csak cig@nyok

V.I.Lenin 2012.12.28. 09:02:50

Érdekes, hogy a cig@ny kifejezés is tiltott, át kellett alakítani, hogy látható legyen a kommentem. Ez valami lekicsinylő szónak minősül?

kopp-ti 2012.12.28. 09:17:42

Vihar a biliben. Még hogy tehetségkutató ! Sima szórakoztató műsor , előre megírt forgatókönyvvel , felkért és nem válogatott szereplőkkel. Az egész csak pénzről szól , mindenki csak statiszta az üzletben. Nehogy már bárki is elhiggye az ilyen "spontán drámákat".

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.12.28. 09:29:15

@Stavok: "Ha Fatima annyira rosszul volt, mi a fenéért engedte Caramel műsorba?"

Nem hinném, hogy ebben Caramelnek döntési joga van. Ő is csak alkalmazott a műsorban, de a szerkesztők a főnökök ilyen kérdésekben.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.12.28. 09:31:35

@rendszerhiba: @Fenimore: "1. Fatima Ahmed ősi roma név, na ja!"

"Elnézést, de akit Mohamed Fatimának hívnak, az qrvára nem roma. "

Amennyire én tudom, az apja egyiptomi, az anyja meg roma, tehát mindenkinek igaza van.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.12.28. 09:38:23

@Luddita: "mit én nem értek! Már péntek kora délután közölte a Blikk a címet, hogy Kérdezd Fatimét, a Voice kiesőjét!!"

Azon a linken az szerepel, hogy Voice VERSENYZŐJE. Kiesésről szó sincs.

További jó konteózást. ez nem jött be.

2012.12.28. 09:57:27

Caramel jó ember, minden tiszteletem az övé!!!!! :-)

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2012.12.28. 10:14:07

Azt a cveroszky henit kellett volna kigolyózni. aki nyugdíjas korra nem tudott szólókarriert kezdeni magával, úgy, hogy közben végigkurválkodta az egész magyar popszakmát, az annyit is ér.

Chuck Νorris 2012.12.28. 10:16:17

Fatima félig egyiptomi félig roma de a nagyszülei közt van kinai is. Ezért tud olyan jól karatézni.

Tblog 2012.12.28. 10:22:25

Nem tudom feltűnt-e, hogy mindegyiknek van a fülében valami. Abba mondják bele nekik, hogy ki jusson tovább. Többszázmilliós műsorról van szó, nem egy kis zsűribáb fogja eldönteni azt hogy kiből csináljon pénzt a tévécsatorna.

Lacka929 2012.12.28. 10:25:29

Ez nem úgy van, hogy nem tudják, ki énekel, mert háttal ülnek neki? Akkor meg miért basztatják, hogy kiejtette ezt a Fatimát? Nem értem.

2012.12.28. 10:37:22

Fatima túl volt hájpolva.
Valamiért nem ment neki, nekem nem tetszett, nem értettem mi a fenét csinál. Akár szereti a számot, akár nem, el kell hitetnie velem, a hallgatóközönöséggel, hogy legalább érti mit énekel és át akarja adni nekem azt amit ő ebből a számból leszűr.
Nekem a kis vietnámi nem tetszett, de értem miért őt juttatták tovább. Mert ő akarta, Fatima pedig feladta.
Nem lett volna korrekt, és igazságos ha nem Quan megy tovább.

Caramell meg szerintem jobban tenné, ha nem foglalkozna a faszbúkos vegzálókkal. Intézze a sajtósa a faszbúkot, vagy tiltsa le a kommentelési lehetőséget, ennyi.

zgabi 2012.12.28. 10:44:29

Fatima egy nagy xar volt, jól tette Caramel, hogy őt küldte haza. Más hozzászólókhoz hasonlóan nekem is feltűnt, hogy a Caramelre fújó és sárt dobáló romák elvárták volna az ítésztől, a FAJI DISZKRIMINÁCIÓT. Miközben lépten-nyomon csak azt halljuk tőlük, hogy Magyarországon a romák le vannak nézve, el vannak nyomva, menekülniük kell nekik innen Kanadába ( miért nem Egyiptomba vagy Indiába?.
Aközben ők is elvárták volna, hogy a rettenetesen gyengén teljesítő Fatimát igazságtalanul juttassa tovább Caramel az egyébként szintén nem túl acélos ( de a múlt pénteki Fatimánál mindenképpen jobb) vietnámi fiú ellen. Tehát ha ők csinálják, akkor normális dolog a diszkrimináció, ha velük szemben teszik ezt mások, akkor az undorító, elítélendő, lehetőleg jól megverendő. Köszönjük Caramelt elítélők, hogy ti magatok is kiállítjátok magatokról a bizonyítványt!

zgabi 2012.12.28. 10:50:17

@efes: Mondjuk eddig az általad bunkó módon "nyugdíjaskorúnak" nevezett Heni messze a legjobb az egész versenyben, ha hagyják, szerintem simán meg is fogja nyerni. Más kérdés, nem fogják hagyni, mert ő nem valódi versenyző, csak jó pénzért meghívott bérdalnok, akinek az a feladata, hogy emelje a műsor színvonalát. S ezt bizony jól is csinálja, megdolgozik a pénzéért.

albino combino 2012.12.28. 11:49:11

fentebb is irta valaki, hgoy ez nagyon nem Caramel döntése volt. Caramel és a meghivott énekesek is statiszták a műsorban, a fejesek eldöntik szépen fent hogy ki jut tovább, jelzésre sirnia kell a kiesőnek, a közönség jelzésre tapsol/fújol.
Csak a hülyék veszik ezt ennyire vérkomolyan.
xfaktor helyett ez van, de ebben legalább tudnak énekelni az énekesek, már ez is nagy szó, örüljünk inkább hogy az izlés nélküli nagyszámú nézősereg végre hall pár normális dalt is

Stavok 2012.12.28. 12:05:39

@Bombadil Toma:
"szerintem a lényeg pont neked maradt ki! a műsor címe "voice" azaz itt csak a HANG számít, és a pillanatnyi előadás minősége. ez nem egy sztárkereső műsor hanem a legjobb hangot keresik, és fatima teljesítménye nem volt elég jó a továbbjutáshoz. ennyi."
Nos, cimbora, valamit eléggé félreérthettél.:-)
Addig igaz, hogy a műsor címe Voice, azaz csak a HANG számít.
De hol olvastad/láttad/hallottad, hogy csak a pillanatnyi előadás számít? Ez egy baromság.
A műsor arról szól, hogy ki lesz Magyarország Hangja. Ezzel gondolom, nem vitatkozol. Azt ugye te sem gondoltad komolyan, hogy az aki egyszer, véletlenül, épp sikeresen eltalált egy hangot, az jogosan lehet(ne) Magyarország Hangja? Igenis arról kell, hogy szóljon, hogy ki az, akinek a HANGja alkalmas arra, hogy bármikor szívesen hallgassam, és ne csak épp egyszer, egy bizonyos számban szóljon jól.
Félreértés ne essék, nem gondolom, hogy Fatima megnyerhette volna, és szvsz nem is ő a legjobb HANG a mezőnyben, de egyértelműen jogosan lett volna a továbbjutók között.

De itt egyébként nem erről szól, hanem arról, hogy szakmailag, mint "Mester", ki mihez, hogyan adja a nevét... Illetve, hogy alkalmas-e rá.

Viszont erről ennyit, egyet kell értenem egy korábbi hozzászólással, miszerint egyáltalán örülnünk kell annak, hogy - szemben pl az X-Faktorral - itt végre jónéhány olyan versenyző van, akik tényleg tudnak énekelni.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.12.28. 17:29:51

@Stavok: "De hol olvastad/láttad/hallottad, hogy csak a pillanatnyi előadás számít? Ez egy baromság."

Annyiban vitatkoznék veled, hogy az első, háttal ülős körben ez nem volt baromság. Persze most már más is számít.
süti beállítások módosítása