A SuperTV2 indulásának árnyékéban a The Voice tegnap egy antipatikus Jim Morrison-klónnal és másfél jó hanggal igyekezett megtartani azt a másfél millió nézőt, aki még nem unt rá a műsorra. Ja, és egy borznak fazonírozott barátnőt is bezavartak a színfalak mögé, hadd legyen kin röhögni, ha már a műsorban igazán megosztó vagy érdekes hangokat nem nagyon tudnak összeszedni.
Négy adás után azért az már tisztán látszik, hogy a magyar zeneipar olyan felfedezetlen énekest, kiaknázatlan tehetséget, akire érdemes odafigyelni, nem termelt ki magából. Ugyanez érvényes az utcáról beeső, azaz nem megkeresés nyomán a műsorba beválogatott bolti eladókról és rockzenész apukák legkisebb gyermekeiről, akiről mellesleg a saját nagyapja is azt mondta, hogy Máté Pétert borzalmasan énekel. A Voice-hoz, mint azt a műsor készítői unos-untalan hangoztatják, csak egy jó hang kell, csak valahogy a szereplőválogatás során ez mintha elsikkadt volna. A Megasztárból és X-Faktorból korábban kieső indulókról elég nehéz elhitetni, hogy ők egyébként zseniális hanggal bírnak, csak eddig nem jött össze nekik - a produkcióik ott vannak fent a videómegosztókon, mindenki láthatja, miért nem kellettek eddig a tehetségkutatókban.
A tegnapi adásból továbbjutó énekeseket egy-két kivétellel mintha töltelékanyagnak szánnák a következő körben, olyan hangot, amitől letettük volna a hajunkat, megint nem sikerült találni. Tök átlagos, karaoke-bulikban sem kiemelkedően jó hangokat márpedig minden hétvégi buliban lehet találni, ehhez nem kell kell több száz milliós költséggel összerakott műsor. A Cserháti Zsuzsa örököseként beharangozott Fehér Adrienn vagy a nagyképű Jim Morrison-klón Gyöngyösi Tamás ilyen középszerű hanggal és nulla színpadi jelenléttel soha nem fog tudni megélni az éneklésből, Harót Balázsról, Caramel egykori háttérénekeséről pedig kiderült, hogy nem véletlenül álldogál a háttérben, a hangja annyira nem volt jellegzetes, hogy egykori zenésztársa sem ismerte fel.
A mesterek viselkedése pont olyan, mint volt, Malek heherészése és ideges vihogása viszont kezd kibírhatatlan lenni, nem igaz, hogy egy felnőtt nő ennyire idiótán viselkedik kamerák előtt - ha pedig ezzel leplezi lámpalázát vagy idegességét, akkor foglalkozni kellene vele, mert az élő adásokat így tönkre fogja tenni. Somló mintha felébredt volna erre az adásra, bár azt továbbra sem értjük, miért kell egy ősz (na jó, fehér) hajú embert ennyire világos szürke cuccba öltöztetni. Mintha egy nagy zsírkrétát nézegetnénk órákon át. Caramel és Mező Misi szépen belerázódott abba a szerepbe, amit kiosztottak rájuk, és viszik is a hátukon a műsort, különösen Mező, akit harsánysága miatt lehet nem szeretni, de ha visszavenne magából, akkor tíz perc alatt elaludnánk a tévé előtt.
A hangkeverés továbbra sem jó, miközben a színpadon énekel valaki, érdemes lenne a hangját feltekerni és nem azt kiemelni, ahogy Malek arra biztatja a többi mestert, hogy nyomjanak már gombot - miközben neki például eszében sincs megfordulni. Azt viszont soha, senki nem fogja nekünk megmagyarázni, mire fel kellett a tegnapi adásban három jelentkezőt is arc nélkül felvezetni, ennek akkor van értelme, ha valami meglepőt titkolnak a készítők, mittudomén, Pataky Attilát rasztaparókában, vagy a kisestélyibe öltöztetett Paksi Endrét, nem pedig három tökéletesen ismeretlen arcot. A végén már azt vártuk, mikor jelenik meg Mel Gibson összeégett fejjel, és kezdi el énekelni, hogy Ha én gazdag lennék.
Az utolsó 100 komment: