Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Langyosan folytatódott a Voice

2012. október 20. 12:51 sixx 88 komment

Veres_Monika (10).jpgA második Voice-adástól azt vártuk, hogy az első gyerekbetegségeit levetkőzi, vagy legalábbis pár olyan sallangot lenyirbálnak róla, ami az őrületbe kergeti a nézőt, mondjuk az üvöltő (konzerv) közönséghangot, vagy Malek Andrea ripacskodását. Azt is joggal várhattuk, hogy ha már azt állítják magukról, hogy ebben a műsorban csak tényleg jó hangokat válogattak össze, akkor ne kelljen végigkínlódni a magyar tehetségkutatás poklának minden bugyrából kiakolbólított Páll Tímeák produkcióit. Nem így történt, legalábbis egyelőre.

Az, hogy az indulók között minden adásban van egy nagyon jó hang, azt előre borítékolhattuk, mint ahogy azt is, hogy a nagyágyút csak a másfél órás műsoridő legvégén halljuk majd - ez tudatos és jó szerkesztésre vall, egy tévéműsort így kell összerakni, legyen neki íve, csúcspontja, ahogy azt tanítják. A múlt héten Fatima, most Nika volt az, aki miatt a néző a jövő heti adásra is visszajön majd, mert még több ilyen hangot akar hallani, igazán jó, tehetséges előadókat, akikből majd valamikor február környékén kikerül egy nagyon jó késztermék. Azt ugyanis soha, egy percig ne tessék elfelejteni, hogy a Voice pont olyan, a végletekig kiszámított és nagyon alaposan felépített tévés produktum, mint az X-Faktor.

A probléma a többi indulóval, a zsűrivel és a vágással van. A tegnapi adásban Nika mellett a nagyon kellemes hangú Pál Dénes volt az egyetlen olyan hang, amire még ma reggel is emlékezhetünk, a többiekből pont nem az előadásuk, hanem azok a külsőségek maradnak meg a nézőben, amiket a Voice koncepciója szerint észre sem kellene vennünk. Bűdi Szilárdra nem azért emlékszünk, mert úgy énekelt, hogy felállva tapsoltunk neki a hatodikról, hanem azért, mert gyökér volt Malek Andreával. Páll Tímea is csak azért maradt meg az emlékezetünkben, mert egyfajta Guiness-rekordra hajtva ez már negyedik (tévés) énekes műsor, amiből elhajtják (a Megasztárból eddig kétszer, az X-Faktorból egyszer távozott). A többi induló között volt egy hosszú hajú rocker is, meg egy anya-fia páros, akiket érthetetlen, miért választottak ki maguknak a zsűritagok.

Az internet átka, mármint a Tv2 számára, hogy a nézőnek 2012-ben már van összehasonlítási alapja. Megnézheti a Voice amerikai, brit vagy éppen ausztrál kiadását, és még akkor is, ha tudja, hogy a "kis pénz, kis foci" elv alapján (no meg figyelembe véve, hogy egy tízmilliós országban sokkal nehezebb 48 tényleg jó énekest összeszedni) nem számíthat olyan gigantikus színpadra és díszletre, mint a külföldi kiadásban, óhatatlanul összeveti a látottakat a Tv2 produkciójával, és kicsit csalódott lesz.

A magyar Voice sokkal lassabb, vontatottabb, mint külföldi társai, valahogy a vágással nem sikerül a megfelelő ritmust eltalálni. Túlhúzzák az egyes képeket, túl sokáig mutatják az énekest vagy éppen a zsűritagot, utóbbit meg mintha direkt nem akkor, amikor valamiféle érzelem is kiülne az arcára (kivéve Somlót, ő ez alól fel van mentve), hanem akkor, amikor semmit nem csinál, vagy éppen ellenkezőleg, úgy produkálja magát, mintha ez a műsor róla szólna és nem arról a szerencsétlenről a színpadon. Azt sem értem teljesen, miért nem lehet megvárni, hogy a fellépők legalább egy sort végigénekeljenek, mi az istenért kell úgy verni azt a végtelenül gagyinak ható félgömböt két hang után, mintha kötelező lenne. 

EVA_0827.jpg

A Caramel-Mező Misi páros továbbra is viszi a hátán a műsort, utóbbiról kezdem elhinni, hogy valóban olyan, mint amilyennek láttatják. A nagy szája visszatetsző lehet a nézőknek, de egy ilyen műsorba kell egy bohóc, márpedig ő  ebben a szerepben tökéletes, pont úgy, mint Caramel az érzékeny művészében. Somló szótlansága akkor lenne hatásos, ha néha beszólna valami ütősebbet, arra tuti emlékeznénk, így viszont csak egy kissé egykedvű nyugdíjasnak tűnik, a nagyanyám volt ilyen népi ülnökként annak idején. Malek Andrea viszont teljes csőd. Egy harsány, mesterkélt, modoros ripacs, akinek egy mondatát nem lehet komolyan venni, és akit el kellene kezdeni jobban instruálni, mert az élő adásokban ez nagyon kevés lesz.

A Voice-ban ott lakozik egy jó műsor valahol nagyon mélyen, csak egyelőre nem akar előjönni. Talán az élő adásokra, vagy ha kis szerencsénk van, a következő, párbajkörre összekapják magukat a készítők.   

Címkék: tv voice

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

flugos 2012.10.20. 13:11:51

Lehet, hogy tévedek, de ezeket azadásokat sokkal régebben leforgatták már, és valószínűleg nem kaptak még visszajelzést arról, hogy Malek Andrea kevésbé legyen ripacs vagy Mező Misi vegyen vissza egy kicsit magából. Az adást még nem láttam.

Az is fura, hogy ott van a fejembe ha nem csinálok semmit akkor szombaton X-faktor, de a Voiceot ahogy múltkor is, most is elfelejtettem nézni. Pedig az X faktor hétről hétre idegesít, ahogy hazudnak. A borzalmasan rosszul sikerült produkciókra is azt mondják, hogy ez milyen fasza volt...Értem, hogy nem húzhatják le a saját szereplőiket mindig, de hát azért van határa ennek is.

flugos 2012.10.20. 13:12:58

Lehet, hogy tévedek, de ezeket azadásokat sokkal régebben leforgatták már, és valószínűleg nem kaptak még visszajelzést arról, hogy Malek Andrea kevésbé legyen ripacs vagy Mező Misi vegyen vissza egy kicsit magából. Az adást még nem láttam.

Az is fura, hogy ott van a fejembe ha nem csinálok semmit akkor szombaton X-faktor, de a Voiceot ahogy múltkor is, most is elfelejtettem nézni. Pedig az X faktor hétről hétre idegesít, ahogy hazudnak. A borzalmasan rosszul sikerült produkciókra is azt mondják, hogy ez milyen fasza volt...Értem, hogy nem húzhatják le a saját szereplőiket mindig, de hát azért van határa ennek is. (Lehet kétszer küldtem el, vmi nem stimmel).

sixx · http://comment.blog.hu 2012.10.20. 13:17:27

@flugos: igaz, de vágni lehet most is, hangon, képen javítani, stb.

Jock Ewing 2012.10.20. 13:28:46

Malek Andreát zsűritagnak megtenni, az valahol igen morbid geg. Akinek az ízléséről mindent elárul, hogy Princz Gágor volt a férje, és feltehetően meztelenül üzekedett is vele....

NocadLee · http://nocadlee.hu 2012.10.20. 13:34:21

Ne már, mi köze a magánéletének a szakmaihoz?

vitaygeorgina 2012.10.20. 13:35:30

@Jock Ewing: nyilván ilyen egyszerű a dolog, hiszen az emberek csak a külső alapján választanak maguknak partnert, a csúnyák meg mondjanak le, igaz?

kutyaaszarpor_a_szembe (törölt) 2012.10.20. 13:41:14

@flugos: teljesen igazad van,nem is értem hogy a cikk írója erre nem gondol!!?? pedig nem olyan nagy ész kell ehhez

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.10.20. 13:49:31

Hát nem tudom. Én pont a Mező Misivel nem tudok mit kezdeni, egyszerűen irritál minden egyes megmozdulása. Ő lenne a bohóc? Ez a szerep lenne neki kiadva? Akkor sem áll jól neki, ha meg ez jön belőle ösztönösen még nagyobb a baj.

A másik 3 zsűritaggal nincs bajom, bár az tényleg érdekes, h ezzel a rezignált esti tévézős, fotelben üldögélős stílussal mire fognak menni ha jön az élő adás és tényleg mondani kell majd okosokat.

sixx · http://comment.blog.hu 2012.10.20. 13:49:35

@kutyaaszarpor_a_szembe: barátom, szerinted azt, amit június 16-án délelőtt vettek fel, azt este nyolcra megvágták, oszt eltették a polcra? nem olyan nagy ész kell ehhez.

OneBigLike 2012.10.20. 13:55:08

hát sztem elég para h ez a Bűdi gyerek is "ismert" szakmabeli. (egyébként rettenetesen idegesítő és nagyképű) a másik meg h Mónika már az euriviso 20-as elődöntőjébe is benne volt. értem én h produkció, de sztem elég gáz h ők is indul(hat)nak.

Csokonai Vitéz Műhely 2012.10.20. 13:58:01

A TV2-nek megvan az a jó szokása, hogy egy remek ötletből, ami zsákszámra hozná a bevételt, egy silány, közepes produkciót csinálnak. A vágás tényleg szar, de a zsűri a legrosszabb: egy ripacs, (ezt a Mező Misire értem)
egy ilyen műsorra teljesen alkalmatlan, kissé ostoba, érzelmektől túlfűtöttnek látszani akaró liba,
egy búvalbaszott, aki mindig azt kérdezi magától, mi a pöcsnek vagyok itt? -ja a 10 misiéert, unott vénember,
és egy minden számot, hangot szeretek, "szép az élet" művészlélek.
Talán Karamell az, akit a néző leginkább el tud viselni.
Mező Misire visszatérve, undorítónak tartom, ha valaki nem tud kimondani egy nevet, akkor kitalál. Megalázó.

SarahConnor 2012.10.20. 14:06:51

Belenéztem a brit Voice-ba. A magyar mentorok - azon túl, hogy 75%-uk sehol nincsen a brit mentorokhoz képest - lépten-nyomon, minden jöttmentnek megfordulnak. Például a vietnami srácnak, aki kimondottan gyenge volt. Túl sokszor áll elő az a helyzet, hogy mind a négy mentor megfordul, és egymást túllicitálva, ripacskodva ajnároznak úgy, ahogy nem kellene. A brit verzióban küzdeni kell a megfordulásért a versenyzőnek, nincs két hang után megforduló mentor, és az is előfordul, hogy az, akinek bár tetszik az előadás, de nem tartja neki valónak a jelöltet,nem is fordul meg, hogy a versenyző mindenképp olyanhoz kerüljön, akihez tartoznia kell. Ezt pedig a még háttal ülő mentorok megbeszélik egymás közt. Szóval enyhén kulturáltabban és megfontoltabban zajlik a show, ami amúgy az itteni tálalásban is tetszetős, legalábbis nekem. Az pedig minden adás alkalmával belém hasít, hogy Somló mekkora istenkirály. Szóval én élvezem a műsort, így tökéletlenül is.

cinika 2012.10.20. 14:20:35

Nem tehetek róla, de én Nikától sem vagyok elájulva. Bűdi Szilárd helyében meg pont úgy nem jelentkeztem volna ilyen műsorba, mint ahogy Vastag Csaba helyében sem. Annó a TV2 Popdaráló c. műsorában együtt szerepeltek a stúdió együttesében, velük énekelt a Malek Mikinek segítő ének tanár, Hunyadi László is... a Popdarálóban az X-faktor 28 év felettiek mentorházából kiesett Kovács Erika is nyert egyszer.
A Popdarálóban Füredi Nikolett is a stúdió együttesében énekelt... aztán meg a Barátok köztben édeshármast kezdeményezett a pincér csajjal meg a pasijával... szép kis pályafutások.
Na mindegy. Egy a tuti, a Voice-ra sem kell több időt fordítani :)

Nicky Santor0 2012.10.20. 14:23:29

Értem én hogy rosszul van vágva, de aki szavazni fog ezekre azt qvára nem zavarja. Mezőkurvakéményrockervagyokmisi meg, ha tényleg ilyen kibszott kemény, akkor miért olyan tinglitangli fs számokat játszik a zenekarával????? Nu???

irónika 2012.10.20. 14:31:05

Szamomra meg kifurkeszketetlen, hogy meddig megy a valogato. A 4 mesternek most van 17 alanya, a 48-hoz meg kell legalabb 31. Az minimum 3, de inkabb 4 musor. Ha meg ennyi valogato lesz, akkor ez a musor meg az elo adas elott erdektelensegbe fullad!

Windermere 2012.10.20. 14:39:57

@cinika: Füredi Niki éppenséggel az Operettszínház egy kiemelkedő művésze, nem mondanám, hogy zsákutcába került a karrierje. :)

lobster thermidor 2012.10.20. 14:48:28

Én meg azt mondom, hogy a SAT 1-en most futó Voice of Germany takarítónője is jobb, mint a TV2-ben fellépő bármelyik ripacs!
Arról nem beszélve, hogy ott a zsűriben a már szintén nem tini Nena ül, akinek Malek Andrea csak vigyázzállásban jelenthet.

Ajánlom mindenkinek csütörtökön, és pénteken este a SAT 1, és a PRO 7 közös produkcióját!

mézescsók 2012.10.20. 14:54:59

Nekem az utolsónek éneklő Nikó sem jött be igazán. Nem az éneklése, hanem az arcmimikája miatt. Mint aki tudja, hogy pokolian jó énekes, de itt most elő kell adnia a kicsi szendét, nem is tudja, hova nézzen igazán, hogy mosolyogjon, hogy leplezze: Ő már igazán nagy énekesnő. Modoros p...-nak tünt. Nekem.
A zsűritagok közül Somlót tartom a legjobbnak. Nem csapkod ész nélkül pár hang után, nem zeng dicshimnuszokat mindenki után, nem akar megszerezni magának minden hú, de fantasztikusnak körülajnározott jelöltet, stb. Tetszene Caramel is, ha nem lenne ennyire széplélek. Malek Andreát az égig dicsérték a kommentelők, amikor még csak a zsűri összetételéről volt szó pár héttel korábban, de már akkor sem tetszett a csaj. Mező Misiről fogalmam sem volt, hogy kicsoda, de ez engem minősít. Mindenesetre nem sajnálom, hogy eddig nem ismertem, mert nem vesztettem semmit.

cinika 2012.10.20. 14:56:18

@Windermere: Az X-es Szabó Dávid szintén... és? Ettől nekem még egyik sem jön be.

Lucretia/My Reflection 2012.10.20. 15:06:57

Nekem ez jobban tetszett, mint az első adás, akkor csak egy emlékezetes énekes maradt meg a fejemben (Fatima), itt már kettő is (mélyhangú srác, Nika).

A mesterekkel kapcsolatban vegyesek az érzelmeim: múlt héten Malek Andit találtam jó arcnak, Mező Misit idegesítőnek, most meg éppen fordítva.

A műsor leggyengébb elemei szerintem a műsorvezető Szabó Kimmel, aki itt úgy néz ki, mint Széchenyi suhanckorában, valamit Somló, aki valamiért annyira láthatatlan az egészben, hogy ha csak hologramként lenne odavetítve, az sem tűnne fel.

Agent Midnite Cooper 2012.10.20. 15:10:56

Megnéztem pár vakmeghallgatást az angol Voice-ból, és szerintem a magyar zsűri tökéletesen leköveti britet – még ülésrendben is. Jobbról balra::

Danny O’Donoghue – Mező Misi: a túlmozgásos, hiperaktív, jófej csávó
Tom Jones – Somló Tamás: a szakma sokat látott, rezignált, szűkszavú nagy öregje
Jessie J. – Malek Andrea: az empatikus, érzelmektől fűtött nő
will-i-am – Caramel: a korrekt, visszafogott, de együttérző szakember (és hogy a párhuzam még erősebb legyen: will.i.am fekete, Caramel roma)

Kérdés, hogy a zsűritagok személyisége – akár ott, akár itt – valóban ilyen-e, vagy ők is leosztott szerepeket/karaktereket játszanak.

És azért ott is volt, hogy két hang után nyomtak:-): www.youtube.com/watch?v=izKX2Ps96Bs

öszödi mém 2012.10.20. 15:18:02

Szeretném visszakapnti a Tillás Megafost! Az még mindig jobb mint az X és a voisz együtt!

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2012.10.20. 15:42:16

Nekem bejött a tegnapi adás is, azt meg kifejezetten hálásan fogadom, hogy a műsorvezető ennyire háttérbe vonul, nem is róla szól a Voice. A zsűri is ugyanaz, mint múltkor, Caramel jó fej, mint mindig, Malek nekem gáz, Somlótól nem is vártam több "locsogást", Mező meg bohóckodik, jókat röhögök rajta - nem kell ezt ennyire komolyan venni.

@cinika: Miért baj, hogy nemcsak libapásztorok indulhatnak, hanem eddig be nem futott előadók is? Sehol nem mondtak olyat, hogy a Voice-ba csak és kizárólag ismeretlenek nevezhetnek. Aki meg látta ezeket az embereket régebben, legalább látja, mekkorát fejlődtek. Aki meg nem, az megismerheti őket.

Szóval, ez legyen a leglangyosabb műsor, sosem lesz unalmas a péntek este. Az meg kifejezetten nem érdekel, hogy csinálják meg az eredeti műsort külföldön, egyszerűen nem fair összehasonlítani százmilliószor nagyobb-gazdagabb országokat ezzel a csóró hazai kiindulási alappal. Uff.

Slano 2012.10.20. 15:59:43

Nekem még mindig tetszik a műsor, kicsit tényleg jellegtelenebbek voltak az énekesek, mint az elsőnél, de nekem pl. a vietnami, meg a mély hangú srác maradt meg. A Büdi meg azért, mert nagyon hülye neve van és ilyen nagyképű embert is ritkán látni tehetségkutatóban, az külön tetszett, amikor a Caramel - ráadásul nagyon intelligensen - megmondta neki, hogy nem akar egy ilyen idiótát a csapatába. Technikailag egyébként lehet, hogy tényleg szar a műsor, de megmondom őszintén, hogy nekem, mivel nem értek ehhez a részéhez így is teljesen megfelel. A Somlót én bírom és tegnap még egy egész jó poénja is volt, ráadásul zeneileg szerintem ő van leginkább a topon. Egyébként gondolom a zsűrinek meg van mondva, hogy mit csináljon, elég megrendezettnek tűnt, amikor mindannyian kiültek a versenyző mellé a színpadra.

megatoner.hu · http://megatoner.hu 2012.10.20. 16:07:49

nekem tetszik a műsor, az UK verzió Tom Jonessal még jobban, viszont ha racionális vagy, akkor mi értelme az utolsó taktusok előtt megfordulni?

gonoszboszi 2012.10.20. 16:47:07

Én az egész műsort nem értem, úgy, ahogy van. "Az Operettszínház kiemelkedő művésze" mit keres itt? Meg a tök profi énekes, mint Nika, aki végig vendégszerepelte már a fél magyar zeneipart...Valahogy nem hiszem, hogy bármelyikük a zsűri tanácsaira/véleményére szorul. Ha meg arról van szó, hogy a szakmában (el)ismert emberek nagyobb közönség előtt mutassák meg magukat, minek a zsűri? A BagiNacsa vagy a Szomszédnéni viccesebb lenne... :-p

manmachine · http://nagykrisztian.com 2012.10.20. 17:14:36

@Agent Midnite Cooper: Szerintem jól megérezted és megfogalmaztad, de valahogy ott mégsem érzem, hogy Jessie J állandóan középpontban akar lenni. Akármennyire feltűnő, nem erőltetett amit csinál. A magyart egy pillanatig nem bírtam nézni Malek színészkedése után.

Tom Jones még mindig brutálisan jó. A közönség-összefogó erejét nem lehet elérni egyetlen magyar előadóval sem.

A másik két zsűritagnak túl sok hangja nincs élőben. Persze ez nem feltétele a munkának.

Kivánics leszek, itthon lesznek-e olyan különlegességek, mint ott az első évadban Bo Bruce volt (Charlie Brown, Running up that hill, Nothing compares to you).

fénycsepp 2012.10.20. 17:35:33

tegnap párhuzamosan ment a műsorral a német Voice, és bizony, jobb mint a tv2 változat. Nem azért, mert nagyobb a színpad, jobbak az énekesek és a zsűritagok. Nikának meg se fordultak volna, az tuti:-o. Szerintem az is fontos, hogy mutatják a közönséget, nincs konzervtaps, és a zsűritagok vagy jó színészek, vagy tényleg lelkesek.

Maradok a német Voice-nál.

bálnalovas 2012.10.20. 18:33:57

Somlóval valaki köpesse már ki azt a kurva rágót!!! Mint egy nagy fehér tehén, kérődzik, időnként elbődül. Tiszta blama.

macskaságos (törölt) 2012.10.20. 18:38:27

Büdi Szilárd tényleg ilyen gyökér...
Sajnos anno személyesen is ismertem,
ritka gusztustalan ember.

Patreides · patreides.blog.hu 2012.10.20. 18:49:49

A német Voice-ban tavaly egy Brit Award-ra és Ivor Novello szerzői díjra jelölt, négy saját albumos külföldi énekes/dalszerzőt szerződtettek nem zsűritagnak, hanem co-coach-nak, vagyis egy zsűritag segítőjének. Nyelvi probléma nem volt, a német versenyzők mind beszéltek angolul.
Ennyit a színvonalbeli különbségről.
(De azért maguk a versenyzők ott is, máshol is tudnak nagyot bukfencezni egy-egy produkciójukban. Ez benne van a pakliban. De ha már eleve gyengusz produkciókat is beválogatnak...?)

Rodolfo63 2012.10.20. 18:59:28

@Jock Ewing: miért, ha megtudod hogy a malek miki is üzekedett a princcel (talán innen a zseton a zsákban mottója), akkor az xfaktor is nézhetetlen lesz emiatt? :)

Arschloch 2012.10.20. 19:12:06

Na ez a műsor is hatalmas bukás lesz a tv2-nek, az tuti! Még egy jó licenszet is képesek ennyire LQrni.
Annyira mű/mesterkélt az egész.
Az is pl. mikor veszi a kamera, hogy na most tudja meg a versenyző, hogy bekerült... Ki veszi ezt be??? Biztos nem tudja még, hiszen már ott veszi 5 kamera...
Aztán amikor ugyanúgy vonulnak befelé a hozzátartozókkal.
Meg az is, hogy csupa ismert ember szerepel benne. Egy vicc.

A zsűrit nem is értem hogy válogatták össze.

Somló: teljes mellényúlás, csőd, alkalmatlan ebbe a műsorba. Nem szórakoztató, nem vicces, alig szólal meg, jobbára csak akkor fordul meg, ha már a többiek is. Jól írták itt előttem azt is, ahogy kérődzik a rágóval. Értelmes megnyilvánulása nincs. Ilyen embert iderakni??? Halló, mr/ms "produkciós managger"?! Volt előtte bármiféle casting? Nagyon kétlem...

Caramel: ő minek is van itt? mert roma? vagy mert megnyert egy megasz@rt? vagy mert jól tud vinnyogni/nyivákolni? Mert előszeretettel fordul meg az ilyenekre... Értem én, hogy ő momentán egy népszerű előadó (sajnos), de attól még hallgathatatlan marad amit csinál, hiába tehetséges.

Malek: erőltetetten nevetgél, biztos sok embert irritál vele.

Mező: mért nem öltöztetik fel ezt a csávót? Hányok a sok tetoválásától már! Ezen kívül bármilyen eltalált fél hang után már képes megnyomni a gombot (akarom mondani ráb@szni). Utána meg ódákat zeng és el van ájulva bármilyen foshulladék előadártól...

Szóval összességében a zsűri katasztrófa. Szinte mindig megfordul mind a 4. Minek?? Nehogy azt mondják már, hogy mert mindig mindegyiknek kell... Semmi értelme így.
Aztán mikor odáig vannak olyan teljesen nyilvánvalóan hamis produkcióktól, mint az ikrek. Ezt még beveszi valaki, hogy biztos nem is azért kerültek be, mert jujdejó ikrek, és az milyen érdekes már??? U.ez az anya-fia páros. Mindkettő totál gyenge, mégis berakják, mert balga módon azt hiszik, hogy ettől a bulvár marhaságtól lesz érdekes a műsor. Ugyan már. No és persze egyből megjelenik alul mindig, hogy xy holnap reggel nyilatkozik a mokkában v mi a faxban... NEM fogunk odakapcsolni ezek miatt!
Sőt az egész trágya műsorra sem fogunk.
Az X is mű és mesterkélt, de még most a 3. széria is sokkalta nézhetőbb, mint ez a hulladék, amit a tv2 összerakott.
A műsorvezető is jellegtelen, mintha nem is lenne ott. Ördög Nóri sokkal profibban nyomja. (biztos őt is utálják sokan, mert pl. ordibál), de akkor is sokkal profibb, és nem jellegtelen.

Sokkal többet vártam volna a Voice-tól.
Így garantált bukta kedves tvmínusz2.

Drex 2012.10.20. 19:20:06

EZ a különbség az amerikai és a magyar Voice között:
www.youtube.com/watch?v=YR0acTC9H6o&feature=related
Itthon érte megfordult volna az összes mester 10 másodperc után,Amerikában a vége felé megfordul egy. Az mesterek közti különbséget most hagyjuk.

Gault 2012.10.20. 19:28:16

Bűdi Szili az 2,54 Kovácsáron, ahol Kovácsáron az egység sugarú tenyérbemászás nézőre gyakorolt irritációjának SI mértékegysége.

Bérgyilkos Bohóc 2012.10.20. 19:45:15

De bírom ezt az állandó értelmetlen 10 milliós Mo. Vs 300 milliós USA hasonlítgatást.

tanzen 2012.10.20. 19:48:05

Én azt nem értem,hogy lehet ekkora szarházi banda a teve 2.Szerettem volna visszanézni a youtube-on mint ahogy múltkor is tettem,mert most nem tudtam megnézni tv-ben és hagyján hogy töröltek minden voice feltöltést,de ha most rákeresek ilyen videókra akkor valami fifás játékból tesz be videót.Mocskos egy banda.

2012.10.20. 19:48:53

Én nézem ezeket a szarokat, és nekem a Voice sokkal jobban tetszik, pedig a TV2-t mindig olyan szegény ember ertéeljének tartottam. A zsűritagok szimpatikusabbak, mint az X-ben, a Voice énekesei pedig egytől-egyig már most jobbak, mint az X-esek (kivéve O.Gergőt, mert ő ultrakirály). MAlek Andrea tényleg gyenge, de a túloldali párja egyszerűen elviselhetetlen, szóval még így is sokkal jobb. Nekem a szerkesztéssel, tempóval sem volt bajom, az X egy bekokózott, szétpörgetett hypegyár, a Voice nyugisabb, énekközpontúbb. Az énekesek meg hát általában gyengébbek mint külföldön, nem csoda, ahogy a posztban is volt, ne rakjuk egymás mellé a 300 milliós USA-t meg a tizes MO-ot. Nekünk ez jutott.

manmachine · http://nagykrisztian.com 2012.10.20. 19:48:56

@Bérgyilkos Bohóc: Az igénytelenségnek nincs köze a populáció méretéhez.

A 100% sms/reklám bevétel <-> 0% tehetségkutatás arányáról kellene egy picit elmozdulni az összes újabb ilyen jellegű műsorban.

Jock Ewing 2012.10.20. 20:05:33

@Rodolfo63:
Prince és Princz között van egy egészen apró optikai különbség :-)

gastro, missing in action 2012.10.20. 20:12:19

@Agent Midnite Cooper: Az a kulonbseg, hogy will.i.am kurva jo arc, igaz Caramella is szimpi..

@cinika: Az ex csajom meg ott tancolt a musorban, de nem indult a megatancban:D

Bérgyilkos Bohóc 2012.10.20. 20:12:44

@manmachine: Egy 300milliós közösségben már csak matematikailag is nyilván több és tehetségesebb énekes van, mint egy 10 milliósban, és akkor a gazdasági, anyagi különbségekről még nem is beszéltem.

manmachine · http://nagykrisztian.com 2012.10.20. 20:22:14

@Bérgyilkos Bohóc: Nyiván ezért kell beválogatni minden tehetségkutató műsorba egy krákogót, egy cicababát, egy kisebbségit, egy külföldön élő magyart, egy egzotikust stb.

Hagyjuk már ezt, olyan unalmas, ahogyan kiszórják az elején azokat, amelyek irányíthatatlanná tennék a műsort.

2012.10.20. 20:43:29

Az X-faktorban szereplőkkel valamilyen azonosulást lehet kialakítani, míg a Voice szereplőivel semmilyet. 15 perccel a műsor vége után már nem is emlékszem, hogy kik voltak benne. A zsűritagok pedig kifejezetten idegesítők Caramel kivételével. Szegény, nem is tudom mit keres itt. (Gondolom jó sokat...)

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2012.10.20. 22:57:38

Agyam eldobom itt pár beírón. Az egy dolog, hogy a kinti és a hazai Voice-t hasonlítgatjátok, de hogy az X-faktorhoz... Az X-faktor tehetségkutató, a Voice pedig már az, ami a nevében is benne van: Magyarország hangja. Igen, itt már olyanok jöhetnek, akik tudnak énekelni. Akik már eltévednek hangilag, nem is jutnak tovább. Csak akik tudnak is énekelni. Láttam mindkét adást és aki hamis volt, ott tényleg nem nyomtak a mesterek.
Úgyhogy nem tudom mit vagytok fennakadva azon, hogy itt profik is vannak. Igen, olyan profik, akik már benne vannak az iparban, csak épp mondjuk vokalisták vagy régen voltak sztárok, mostanában nem. Valamint azon tehetséges énekesek, akiknek valami miatt nem sikerült (és most sem). Valljuk be, azért itt erősebb mezőny lesz, mint bármelyik Megasztárban vagy X-faktorban. Míg ez utóbbiaknál a sok tehetségtelenből kellett azt a 10 körüli mennyiséget kiszűrni, akiket még ezután csiszolnak profivá, énekessé. A Megasztárban anno minden szériában volt nem egy hamis hang menetközben is, itt már kevésbé lesz, inkább az fog számítani, hogy ki mit bír majd elénekelni. Ahogyan a mélyhangú fiúnál fel is merült tegnap, hogy oké, a hangjának megfelelő dalt választott, de mit tud még? Misi érve is állt Andiéval szemben, két megközelítés volt.
Úgyhogy itt 48 ember fog versengeni és ha ebből 10 is marad majd, azok már tényleg olyan profik lesznek, hogy füles legyen a mackó, aki kihallja a legjobbat.

Hokunda 2012.10.20. 23:13:23

Nekem kifejezetten tetszik a Voiceban, hogy nem egy idegbeteg rángatózás, mint az X-Faktor, hanem egy békés tempójú esti műsor.
A vágásról pedig annyit, hogy Caramel eddig a műsorban a király és mindenkinek megfordul, pedig valójában lehet, hogy épp Mező Misi fordul meg minden második embernek és Caramel pedig alig valakinek. Valami miatt jobb volt úgy a dramaturgia, hogy sajnáljuk szegény Misit, hogy ennyire nem akarja őt senki.

cöcke 2012.10.21. 00:17:47

Nikától sokadjára estem seggre, nézem (a jóval színvonalasabb) brit Voice-ot is, de ez a csaj ott is leiskolázta volna a mezőnyt. Mondjuk én már az Euróvíziónál sem értettem, hogy miért a nulinger, fisi-fosi, középszerű Compact Discot kell kiküldeni,amikor van egy ilyen kvalitású énekesnőnk,aki ráadásul abban a műfajban van otthon, amit zabálnak a dalfesztiválon.

szgy 2012.10.21. 00:44:50

nem hiszem hogy jó felépítés lenne az hogy a végére hagyják a legjobbat. az eddigi adásokat félig bírtam megnézni, annyira unalmas volt. ha egy órán át nem bír lekötni, miért nézném tovább...

most szegény fekete hajú csaj volt aki olyan nyögve, erőlködve énekelt hogy rossz volt hallgatni, ráadásul megismételte.

Gillett3 2012.10.21. 00:54:37

Én nem láttam az adásokat, csak pár énekest csekkoltam a neten, de a legjobban Mező Misi maradt meg. Rohadtul idegesítő, hogy ha valaki el tudja énekelni az Érik a szőlőt, akkor egyből nyújtogatja a nyakát, "ezdejóbazmeg". Ránéz Caramelre, és ha az megnyomja a csodagömböt, akkor ő is gyorsan, mer' NEKI KELL a színpadon álló szerencsétlen. Somló szerintem nem tudja, hogy mögötte van valaki, legalábbis ez jön le az aktivitásából, Malek Andi meg semmilyen, jelző nélküli, aminél nincs rosszabb egy kereskedelmi csatornán. Legalább beszélhetne a szívről meg a hitelességről, és akkor ő lenne a TV2 Keresztes Ildikója. Persze lehet tévedek, mondom nem láttam az adásokat, illene pótolni asszem.

bretman 2012.10.21. 01:08:46

Úgy tűnik, pont fordítva látom, mint sixx. Az első adás után kicsit meglepődtem az elragadtatott kritikán (bár rossz egyáltalán nem volt), ez viszont szerintem kifejezetten jó volt, és a végén
pont sixx múlt heti kritikája jutott eszembe, hogy lám, mégis igaza volt.

Szerintem furcsa mód sokkal több a feszültség a Voice-ban, mint az X-faktorban, annak ellenére, hogy valódi énekesek vannak benne. Meg hát az X-faktor átment önmaga paródiájába, így hogy már egyáltalán nincs benne énekes (igaz, az RTL-es "tehetségkutatókban" igazából soha nem voltak - melyikük tudott a pályán maradni?).

Malekot persze kétségtelenül ki kéne dobni, de Keresztes Ildikó alá nem lehet menni.

Kiváncsi leszek a nézettségi adatokra, sokat elmond, hogy felfelé vagy lefelé indul el. Majd írjátok meg!

soska71 2012.10.21. 08:47:09

Már miért lenne ripacs Malek? Azért mert az egyetlen képzett énekes, tudja mi a szakma és ha szakmailag, emberileg bunkó vele valaki azt helyre teszi? Én az anyjába küldtem volna el BSZ-t. És Malek épp azt ragadta meg az egészben, amit a többiek nem, hogy ha profiról van szó, ami kihallik, akkor ahhoz képest miért ilyen szar ... Malektól lehet riportokat olvasni, interjúkat nézni. Egy normális, kellemes ember, aki kint is be tudott futni a tehetségével, felépített egy második karriert. Szerintem a többiek sehol sincsenek hozzá képest.

Pikk 2012.10.21. 08:59:36

Ez a műsor is a reklámokról szól, azért is mutatják hetekig a selejtezőket (konzervből). Megértem, hogy a már "ismert" előadókat próbálják ismertebbé tenni a second han[d|g] módszerével. Sajnos várni kell még amikorra a kiválasztottak közötti selejtezés folyik és a döntősök köre kialakul.

-machine- 2012.10.21. 09:33:38

@Drex: nagyon sz@r péládt hoztál. olyan hamis ez a feka csaj, mint az állat! én biztosan nem fordultam volna meg!

narmer 2012.10.21. 09:59:49

@Arschloch: Ezzel értek szóról szóra egyet, annyival megtoldva, hogy a mások által hívatkozott Nagy Britanniában a Voice akkorát bukott,mint amekkorát ez fog rövidesen.Mezőre meg adjanak egy pólót, nem otthon van a budin, a nyakig tetoválása egyszerűen taszító..Az egész műsor egy fos.Azért az Ungár rokonságból anyát fiát beszuszakolták.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2012.10.21. 10:00:31

@soska71: A ripacs szót nem az énektudására kell érteni (miért is kéne?). A viselkedésére. Mesterkélt, erőltetetten vihog folyamatosan, hiteltelenül hangzik a szájából a "rajongás" egy-egy versenyző iránt. Nem azzal van baj, hogy nem jött be neki Bűdi viselkedése, sőt. Az volt az egyetlen őszinte pillanata.

sixx · http://comment.blog.hu 2012.10.21. 10:27:40

@narmer: a bukásról csak ennyit:

The first series became BBC One’s biggest new entertainment series on record with a consolidated series average of 9.2million/38.5% share. The series averaged 9.2million/38.5% share in overnights.[56] Across all episodes, including results shows, The Voice UK averaged 8.9m/36.3%.

Van kérdés?

narmer 2012.10.21. 10:39:48

@sixx: Én nem kérdezek tőled semmit, menj fel a Google The Voice címszóra és ott közlik, hogy érdeklődés hiányában befejezik az angol Voice adásait, lanyhul a nézettség és az énekesek egymás után mondják vissza a szereplést.Van kérdés? Valóban siker Lengyelországban, Ukrajnában, Belgiumban az USA-ban, Hollandiában, de sajna UK-ban nem.És a magyar is hatalmas fiaskó.

Bloodscalp 2012.10.21. 11:03:59

írna nekem olyan lelki nyomorék aki smst küld ilyen szarra? mert nem ismerek ilyet.

narmer 2012.10.21. 11:46:07

@sixx: Jesse J. is kiszállt belőle, mert hanyatlik a nézettség.

sixx · http://comment.blog.hu 2012.10.21. 11:50:45

@narmer: bizonyos források szerint meg nem.

narmer 2012.10.21. 12:38:07

@sixx: Kérlek, már eddig is felesleges volt rájuk időt pazarolni, még ha egy torokéneklős lett volna közöttük..

gaston 2012.10.21. 15:36:22

@öszödi mém: Egyetértek! habár nekem a VOICE még nem olyan vészes, az X-fuck-tort utálom! Kérem vissza a MEGASZTÁRT! :-)

Estevez atya 2012.10.21. 17:26:12

"úgy produkálja magát, mintha ez a műsor róla szólna és nem arról a szerencsétlenről a színpadon" - nekem úgy tűnik, mintha tényleg a zsűriről szólna.

A Somlót már defibrillálni kéne, hogy feléledjen. Eddigi megmozdulásai alapján csodálom, hogy valaki őt választja, én max sajnálatból tenném. Meg amennyire emlékszem nem is volt igazán jó hangja/ének tudása.

Lotyóbridzsida 2012.10.21. 18:08:10

azért lehet jó ez, mert vannak már félig ismert arcok, és így izgalmas lesz már most. engem érdekel, hogy mit fog a Nika és a Fatima virítani.:) és akkor még nem láttam mindenkit.:)
Nekem az Andi nem sok, sőt egyik sem.
Inkább egy nevetős Andi, mint egy lefelé görbülőszájú Ildi.:)

Lotyóbridzsida 2012.10.21. 18:12:17

@Estevez atya:

hát most azért én örülnék, ha csak 1-2 jó mondatot odabökne, ha énekes lennék, láthatott már karón varjút az öreg, lehet, hogy van némi tapasztalata. Semmit sem jelent, hogy nem óbégat a műsorban, attól még jó mentor lehet.

Estevez atya 2012.10.21. 18:37:33

@Lotyóbridzsida: legyen úgy, kíváncsi leszek rá.

HanSolo 2012.10.21. 19:33:06

Én csak azt nem értem, miért megy be mindenki a Media Markt-ba.

csarli firpo 2012.10.21. 22:35:01

@Estevez atya: Somló, ha meg se szólalna, csak a jelenlétével is patinát adna a műsornak. Annyi tapasztalat van a háta mögött a szakmában, amennyi az összes többinek együtt se lesz soha. Szóval addig örüljünk, amíg ilyen Zenészek vannak köztünk és hajlandók ezekben a műsorokban közreműködni.

SarahConnor 2012.10.22. 20:21:33

@Estevez atya: "amennyire emlékszem nem is volt igazán jó hangja/ének tudása."

Nagyon rosszul emlékszel.

ga_zsi 2012.10.22. 20:23:34

Nekem Malek Andi mindig szimpatikus volt, olyan kis hebrencs, de azt hiszem, szakmailag nagyon jó. karamell is tud zenét szerezni, énekelni is, de néhány száma szörnyű. Solót bírom, bár hogy milyen tanár, fogalmam sincs. Mező Misit nem tudom elképzeni oktatni. ha már hasomlítgatunk az X-el Geszti egy szövegláda, de énekes??? Nagy Feró tud valamit el kell ismerni, bár nem az én stílusom. Malek Miki most egy kicsit mellényúlt 8kivéve Timi) de ő is csak tanult a zeneoktatásról valamit az énektanár mamától, úgy, mint a nővére. Keresztes Ilidi számomra 0. egy-két számát szeretem, de a zömét nem, emberileg pedig egy hisztis...... aki a fiúkákért van oda,

Estevez atya 2012.10.22. 21:30:31

@Fenimore: valami orr-torok hangra emlékszem, amivel megasztárból simán kivágták volna.

SarahConnor 2012.10.23. 09:14:19

@Estevez atya: aha, de azt megengedték neki, hogy kb 80 könnyűzenei lemezen közreműködjön, nyilván ezek túlnyomó részén énekesként is. Ők meg lehet, hogy jobban meg tudták/tudják ezt ítélni... Megasztár, mint mérce, mi?

Szerintem a magyar könnyűzene egyik legnagyobb, legkarakteresebb hangja az övé.

Tomisz 2012.10.23. 10:51:26

Vajh megpróbálják é átteni szombatra a TV2sök?
Mert ez az X-Factor verhető, ha tényleg jó hangok és produkciók maradnak az élő showkra.

sixx · http://comment.blog.hu 2012.10.23. 10:56:56

@Tomisz: öngyilkosság lenne a kétmilliós faktor ellen odarakni.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.10.24. 11:34:39

Én továbbra is csak azt kérdezném,hogy hol tehetségkutatás az,hogy pár színpadi és énekgyakorlattal rendelkező, valamiért kitörni, befutni nem tudó, csereszavatos háttérénekest, énekest tolnak, és tapsikolnak nekik, mintha a seggükből sütne a nap?
A másik, alapból jó adottságú, ámde csiszolatlanabb énekest meg elhajtják, mondván túl nyers? (bocs bameg, ezeken tudnának segíteni igazán a mentorok, nem olyanokon, akik még őket is leéneklik a színpadról)

Ha egy Mohamed Fatima, vagy Nika szintű hang nem tudott, tud megfelelően érvényesülni a magyar zenei bizniszben, akkor tkp mi a f.t várnak ettől az egésztől? Oké, belátom, naív vagyok.
Ez az egész arról szól,hogyan harácsolhat össze minél nagyobb nézettséget, és a mentoroknak járó kiemelt gázsit a csatorna.

Ugyanakkor pofátlannak tartom, hogy a kérdésre, melyet Nikához intéztek, nevezetesen,hogy mire számít, mit tudnának neki itt tanítani még a mentorok, az faarccal közli,hogy talán a kitörésben segíthet ez a műsor...Milyen kitörésben?
Hja. Felkapott előadók háttérénekeseként, egykori gyereksztárként, megfelelő kapcsolati tőkével a kezében, ha ezt nem tudta elérni, akkor vajon mi várhat a többi, színpadi rutinnal nem rendelkező, kapcsolati tőke nélküli szerencsétlenre?

Megmondom: három story/best/hot címlap, meg pár tucat blikk headline és néhány kreált botrányhír.

Ez a tehetségkutatás magyar módra.

Jó, oké, ez van, ezt vesszük. Ha nem tetszik, nem kell nézni, rendben.
De azért hülyének nézni sem kéne a népet ennyire pofátlanul és nyilvánvalóan!

Engem a Malek amúgy nem irritál. Nyilván ezt kell hoznia, és ezt hozza, ennyi.
A műsallangok annál inkább zavarnak. (a síró lányhoz odamegyek, színpadiasan megölelem, annak meg egy könnycsepp sem jön a szeméből, de erőlködik, mintha nagyon zokogna...prájszlessz!..Ezen a ponton kapcsoltam el.)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.10.24. 11:39:52

Egy ismerős srác is indult a Voice-ban és bejutott a 48-ba.
Istenuccse meg fogom tőle kérdezni,hogy látva a korábbi tehetségkutatósok "sikerességét" és a bulvármédia rombolását, ugyan mire számított, miért is ment neki ennek az egésznek?
A srác értelmes, tanult. Nyilván semmi szüksége arra,hogy ízekre szedje a blikk/bors egy tinikori ballépése, vagy valami családi kaki miatt...
Akkor miért???
süti beállítások módosítása