Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Hernádi Judit letiltatta lánya X-Faktoros fellépését, az RTL cáfol

2012. október 03. 10:30 sixx 87 komment

IMG_5929.jpegÉrdekes infót tett közzé a Bors mai száma: Hernádi Judit lánya, Tarján Zsófi is elindult az idei X-Faktorban, de a tévében nem láthattuk, mert a kedves mama letiltatta a fellépést. A cikkből kiderül, hogy Hernádi Judit nem is tagadja, hogy kivágattata a mentorházba végül be nem jutó lányát a műsorból, sőt, határozottan kijelenti, hogy mivel a gyerek nincs olyan szinten, ami megüti az X-Faktor szintjét, ezért intézkedett. A hírnek kétféle értelmezése is lehetséges.

1) Nem vagyunk annyira hülyék, hogy ne lennénk azzal tisztában, hogyan mennek a dolgok errefelé, de a dolog cinizmusa egészen elképesztő. A tehetségkutatókban induló versenyzők aláírnak egy szerződést, amiben kvázi a lelküket eladják a csatornáknak, vállalják, hogy amit mondanak, amit tesznek (akár a színpadon, akár a színfalak mögött) azzal a szerkesztők rendelkeznek, és úgy vágják meg az anyagot, ahogy nekik tetszik. Ha szarul énekel, ha nem, ha továbbjut, ha nem.

Hernádi persze más kategória, mint egy mezei versenyző anyja. Ő az egyenlőbb sertés az állatfarmon, akinek a szerződés smafu, egy kellemetlen közjáték csak. A Heti hetesben szerepelt, ismer mindenkit, egy szó, és már vágják is ki a lányt, nehogy lebőgjön 2,3 millió tévénéző előtt és odalegyen a karrier. A gusztustalan csak az, hogy ezzel a lehetőséggel egy mezei versenyző soha nem élhet.

2) Kérem szépen, ez a hét médiahekkje, a zenekarát kétségbeesetten promótálni igyekvő, az X-Faktor farvizén előre evickélni igyekvő énekesnőről, aki annyira semmitmondó volt a meghallgatáson, hogy a szerkesztőknek esze ágában nem volt bevágni az adásba. Minek, nála viccesebb és rosszabb énekeseket már találtak a bikucsunájra éhes nézők szórakoztatására, a nála jobbakat, akik bejutnak a mentorházba evidens, hogy megmutassák, az nem elég az üdvösséghez. hogy ő a Híres Ember Lánya.

Az ingyenreklám azonban kell, elővesszük tehát a mutert, hogy hívja fel a Borsot, és adjon elő nekik egy kamusztorit a letiltott gyermekről, aki ugyan tehetséges, de nem jutott tovább - viszont van neki az interneten is meghallgatható fellépése, tessék csak megkeresni. Mindegy, hogy mit, csak beszéljenek rólad, mondja ki a szórakoztatóipari szakmunkások kiskátéjának első tétele, s lőn.

Az RTL Klub programigazgatója, Kolosi Péter kérdésünkre azt válaszolta, hogy az, hogy a táborban éneklő versenyzők közül olyanok, akik nem jutnak tovább a mentorházba, nem szerepelnek az adásban, az teljesen természetes. "Sőt, az is előfordult már nálunk is és a külföldi verziókban is, hogy olyan versenyző produkcióját sem mutattuk meg, aki egyébként továbbjutott. Emögött szerkesztői döntés áll." Arra a kérdésünkre, hogy elképzelhető az, hogy valaki csak úgy letiltatja saját vagy a lánya fellépését, Kolosi Péter határozott nemmel felelt.

"Ha valaki semmiképpen nem akar az X-Faktor tévéadásában szerepelni, annak az a legbiztosabb módszere, ha nem is jelentkezik a műsorba. Sem ismert emberekkel, sem ismeretlenekkel nem kötünk olyan megállapodást előre, hogy ha úgy gondolja, később letilthatja a fellépést még annak adásba kerülése előtt." Tarján Zsófia előadását az RTL Klub az X-faktor weboldalán ma délutántól elérhetővé teszi.           

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skylaner88 2012.10.03. 10:57:28

Az egyik versenyző Ónodi János írta valamelyik Youtube video alá:

"“Énekeltem csapatban is, de azt nem rakja fel az RTL, mert a csapat egyik tagja egy ismert RTL-es ember lánya, aki olyan szerződést kötött, hogyha nem jut be a mentorok házába, akkor semmilyen anyagot nem adnak le róla. Ezért én és 4 másik énekes társam nem került fel…″

Valamint közölt belső infókat a Facebookra amit később töröltetett az RTL.
www.sorozatjunkie.hu/2012/09/29/emlekezteto-x-faktor-22/comment-page-4/#comment-1112155

"u.i.: A facebook-ra kitett írásaimat leszedtem, bár nem igazán járattam le az RTL-t, úgy hiszem. Nem tudom, hogy ők miért gondolják így."

Samott 2012.10.03. 11:01:01

Az RTL-nel nyilvan merlegeltek Hernadi fontossagat es ugy iteltek meg, megeri nekik teljesiteni ezt a kerest, de nyilvan nem fogjak bevallani. Vannak egyenlobbek, ez egy ilyen vilag, nem kell ezen megdobbenni. Ez meg mindig a kisebb rossz (lemaradtunk egy dramarol, na und?).

Pinaszagot érzek! 2012.10.03. 11:18:08

és a kiscsajnak is nagyok a csöcsei?

mirx 2012.10.03. 11:21:31

@Samott: Langyos a sör, de nekünk így is jó.

Styxx 2012.10.03. 11:23:51

@Samott:
Sőt, mindezt legfeljebb morálisan lehetne megkérdőjelezni, úgy meg minek? Az RTL elméletileg az összes jelentkezővel köthetne egyedi szerződést, csak nyilván nem teszik, hiszen legtöbbjük önként és dalolva (szó szerint) írja alá a lelkemet is eladom klauzulát, Hernádi lányával pedig teljesen életszerű, hogy kivételeznek.
Amúgy a TV2-ben a Megasztárban nem is egy lépcsős a szerződés (persze attól itt az X-faktorban elhet, hogy olyan) hiszen amikor a Csak Van (szimpatikus felvidéki tolókocsis rokkersrác és bandája) elkészítette azt az omimnózus hitlervideót, ami csak azért kapott publicitást, mert a TV2-sök hisztiztek, a középdöntőbe jutottakal kötöttek volna új szerződést olyan "megáll az ész"-klauzulával, hogy pl a TV2 indokolás nélkül bármikot bárkit kitehet a zenekarból ,illetve mást ugyanúgy berakhat.
Vagyis reális 1-2-es forgatókönyve, viszont ez a 3. sz, amit Kolosi érthetően tagad, ki állna ki nyilvánosan: "Igen, bazmeg kivételezünk a VIP-ek kölykeivel" Ilyet még a Biszku-lányokról meg a Fock Jenciről se mondtak az egycsatornás ántivilágban sem.

lobster thermidor 2012.10.03. 11:42:22

Ha figyelembe vesszük azt a tényt, hogy a kedves mama feltűnésekor tehetsége hangsúlyozottan nagyobbik felét a blúzában hordta, akkor a leányka nem biztos, hogy oly nagy durranás.
Feltételezhetjük, hogy Hernádi művésznő mindezek tudatában racionális döntést hozott.

Samott 2012.10.03. 11:49:20

@mirx: az egesz musor langyos sor, nem? "Tehetsegkutato" reality, mi mas lehetne egy kereskedelmi teven? Inyenc dolgokat ne az RTL-en keress.

Zuzzant 2012.10.03. 12:00:18

Zámbó fiával mehettek volna duettben

Kravitz 2012.10.03. 12:03:15

"...amit mondanak, amit tesznek (akár a színpadon, akár a színfalak mögött) azzal a szerkesztők rendelkeznek, és úgy vágják meg az anyagot, ahogy nekik tetszik."

Pontosan így is tettek. "Rendelkeztek". Nem értem, mi a gond.
Ugyan hadd dönthessék már el a szerkesztők mit hogyan miért vágnak be a saját műsorukba, és mit nem.

vitaygeorgina 2012.10.03. 12:18:17

" Arra a kérdésünkre, hogy elképzelhető az, hogy valaki csak úgy letiltatja saját vagy a lánya fellépését, Kolosi Péter határozott nemmel felelt."

És ezt őszintén is mondhatta, mert gondolom, Hernádi nem csak úgy, minden ellenszolgáltatás nélkül, szívességi alapon tiltatta le a lánya szereplését, hanem megbeszélték, hogy "Művésznő, rendben, kivágjuk a lányát az adásból, de egyszer jövünk majd, és cserébe kérünk magától valamit".

Egyébként nekem nem hiányzott volna a "híres apukám árnyékából próbálok kitűnni" sztori mellé egy "híres anyukám árnyékából akarok kitörni" sztori is, szóval nem ejtek könnyeket azért, hogy ez a lány egy az egyben kimaradt a műsorból.

unionista (törölt) 2012.10.03. 12:21:37

sixx nyilván tudja, hogy milyen szerződést írt alá a kolosi fiú és a hernádi lány.

Kutchek (törölt) 2012.10.03. 12:21:59

Ha annyira szar a lánya, akkor miért engedte elindulni?
a) vagy nem beszélgetnek otthon
b) vagy a művésznőnek nincs szeme a dologkhoz /egykori zsűritagként ez azért gáz/

lutria 2012.10.03. 12:41:46

Tehát akkor a Kolosi azt állítja hogy a Hernádi vagy az újság hazudik amikor azt írják hogy a Hernádi vágatta ki csajt?
Amúgy meg a csaj már évek óta zenekarban énekel,de még azt a énektudás szintet sem üti meg hogy a legelső elődöntőig is eljusson,vagy egyáltalán megmutassák a "futottak még" kategóriában?
Mert akkor a zenekar is elgondolkodhatna a lecserélésében,hátha akkor sikeresebbek lennének.

AnnaKarenina 2012.10.03. 12:42:48

Lehet, hogy ez egy irtó nagy sztori, de azt hiszem rengeteg, az X-faktor válogatásán, táborában résztvevő emberről sem láttunk egy képet sem. Ónodi János nagyon szeretett volna szerepelni és most így látja nemszereplésének okát. A többiek hogyan? Mindenki meg fogja írni?
@Kutchek: Hernádi beszélt korábban is a lányáról és zenekaráról, neki tetszik, de ilyenkor Hernádi is anya. Amúgy zsüritagként is elég érzelmes volt.

Nem Penny hajója 2012.10.03. 12:48:48

Mondjuk ez több szempontból is ciki a kisHernádira nézve.
- Nyilván jól jött volna egy újabb celebgyerek a műsorba, de annyira szar volt a kisliba produkciója, hogy még úgy sem tudták volna benyomni, ahogy a Zámbó gyereket.
- A kiscsajnak is égő, hogy anyuci intézkedik helyette, letiltat és még büszkén vállalja is.

6xsLover 2012.10.03. 12:52:30

Ismeri egyáltalán valaki Zsófit? Vagy amit csinál? Hallotta bárki is beleértve a tisztelt cikkírót énekelni??? nem????? jaaa én kérek elnézést. de ez nem kicsit sok.

gabcigirl 2012.10.03. 12:56:03

Nem t'om - én nem látok ebben semmi kivetnivalót. Mama 100 éve Heti Hetes tag a csatornánál-nem képzelek én el látványos letiltást, legfeljebb ilyen "figyu, nem ez volt a legjobb produkciója, hagyjuk már ki most a Zsófit" -szerű kérést tudok elképzelni tőle.

A lánynak amúgy nincs rossz hangja, bárki megnézheti a neten. Celebgyerek amúgy már indul: Bach Szilvia lánya Danics Dóra is, mondjuk, tényleg szépen is énekel, csont nélkül viszi a lécet.

Engem mondjuk jobban zavar az, hogy MO-n ma valaki simán megnyerhet azért egy tehetségkutatót, mert a miniszterelnökkel 1 faluban lakik és 1 templomba jár vele. (MJE, CSisz)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.10.03. 13:07:05

Ha esetleg valaki nem csak fikázni akar, hanem kíváncsi a csaj hangjára is:

youtu.be/Io6OKXIgfi4

6xsLover 2012.10.03. 13:08:44

@Fedor: nagyon nagyon köszönöm!!!!!!!!!! <3

pástétom 2012.10.03. 13:24:58

Részemről a 2. verzió. Többszázan (többezren) jelentkeznek az ilyen tehetségkutató műsorba, a válogatós műsor nem mutathatja meg az összes, tovább nem jutó próbálkozót. A lány sokadmagával - mivel nem bizonyult érdemesnek a továbbjutásra, de nem is az a "fogjuk a hasunkat a röhögéstől" produkció volt - amolyan szintelen-szagtalan gáznak ítéltetett a szerkesztők körében és nem kerűlt be a 2 órás műsorba. Ennyi.

smidgen 2012.10.03. 13:32:39

a hírhedt Tarján Zsófi videó:

xfaktor.rtlklub.hu/video/181183

hát van egy feje

NaC 2012.10.03. 13:33:02

A HB legalább saját számokat játszik, és ha csoda nem történik a X faktoros gyerekek számait soha nem játszák majd annyit a rádiók mint mondjuk a HB portugál számával tették.

mirx 2012.10.03. 13:49:12

@Samott: a hozzáállásra gondoltam.

Dr. GGG77 2012.10.03. 13:56:22

"A gusztustalan csak az, hogy ezzel a lehetőséggel egy mezei versenyző soha nem élhet."

Dehogynem, csak ügyvéddel kell menni. Nem egyszerű kör, de a rá vonatkozó részeket simán letiltathatja akárki. Persze, nem szoktak ennek csuklóból eleget tenni, de egy ügyvédi levél csodákat művel...

veron3 2012.10.03. 14:00:22

Jelzem, tényleg felkerültek a videók az rtl klub x-faktor oldalán:
xfaktor.rtlklub.hu/video/181183
xfaktor.rtlklub.hu/video/181185
xfaktor.rtlklub.hu/video/181187
Feltették mind a három videót, amiben szerepelt.

AnnaKarenina 2012.10.03. 14:05:52

@Fedor: Lass Beánál jobbat hallok.:)

veron3 2012.10.03. 14:05:58

Meghalgattam, a válogató oké volt, a csoportos éneklés és az utolsó egyéni nagyon nem.

veron3 2012.10.03. 14:12:13

Plusz csendben megjegyzem, ha végighallgajtuk vágás nélkül, Lass Bea tényleg jó, sokkal jobb, mint ahogy az adásban átjött...

eßemfaßom meg áll 2012.10.03. 14:12:24

Zsófi project sikeres, közepes képességű celeblányka akiről eddig (megérdemelten) a kutya sem hallott, most mindenhol megjelenik anélkül, hogy tovább kellene kutyába lemennie az xfactoriálisban.

Ögyes

pelekas 2012.10.03. 14:12:52

@Kravitz: Persze, jogilag rendben van a dolog. De a "megfelelően" vágott anyag szembe is mehet azzal, ami és ahogy történt.
Etikai kérdés, hogy lehet-e egy bunkó lányt színes egyéniséggé varázsolni, mert van benne blikkfaktor, vagy lehet-e egy amúgy tehetséges fiatalt unalmas, és "csődtömeg" embernek mutatni csak azért, mert a zsűri ilyen fonalat vett fel a bírálat elején. Szerintem etikátlan, de jogilag belefér az álomgyár koncepcióba. Valóságshowt látunk, ami valójában "jól" szerkesztett, tudatosan építkező, a történtekhez időnként hasonlító MŰ(anyag)alkotás.

rockjano 2012.10.03. 14:13:35

@veron3: Köszi

Érdekes valóban nem olyan jó és nem is az a kifejezett popsztár alkat ha lehet így mondani.

Nem tehetségtelen a lány de nem ezzel fog befutni. Okkal szórták ki.

Végignézve a nem bekerültek videóit azt kell mondanom hogy a zsűri tényleg a legjobbakat választotta ki. Elég erős a mezőny, különösen a fiatal lányok és fiúk. Döbbenet hogy ennyi tehetségkutató után még mindig van ennyi potenciális énekesünk.

Ez persze valóságshow ezt sohe ne felejtsük el de amúgy elég profin csinálják...

veron3 2012.10.03. 14:14:31

Csobot Adél viszont katasztrófa :)

AnnaKarenina 2012.10.03. 14:14:56

@veron3: A 3. az kínos, de Lass Bea meg borzalmasssss! (És nem a viselkedése, mert az csak színésznőcskézés, hanem az éneklése.)

AnnaKarenina 2012.10.03. 14:16:11

@veron3: Igen, Csobot is, meg a robot-Timea szintén, csak másképp.

pelekas 2012.10.03. 14:18:38

@AnnaKarenina: Lehet majd alázni a kiszórásakor. Olyan dráát produkál majd, hogy szem nem marad szárazon. És szvsz még csak nem is tudatosan. Ő amolyan tudatosan kiválasztott áldozat.

Nem Penny hajója 2012.10.03. 14:38:28

@veron3: a három videó alapján teljes joggal szórták ki a kis Hernádit. Az a csoda, hogy a válogatón egyáltalán túljutott.

Egyébként valami brutál módon elhízott szegény csaj, olyan mintha pajzsmirigy problémája lenne.

lutria 2012.10.03. 14:39:53

Vajon akkor is kitették volna a videókat ha nem íródott volna az újságcikk?
Este meg valszeg lesz egy magyarázkodó riport a fókuszban.
Vajon a Juci honnan tudta hogyan szerepelt a lánya,még a műsor vágása előtt megmutatták neki a felvételeket hogy mit szól hozzá?

Tájfájter 2012.10.03. 14:55:59

Tökre érthető, hogy vannak, akikkel külön szerződéseket, főleg ha ők maguk hívnak meg egy-egy kevésbé ismert, de máshol már befutott embert, vagy híres ember kölkét (Csobot Adél, Zámbó gyerek, stb)

Kizártnak tartom, hogy ezek az emberek csak úgy aláírnak valami egyen szerződést, sőt, azt is el tudom képzelni, hogy nekik előre megírt forgatókönyv szerint jól-rosszul énekelniük, vagy meg van előre, hogy meddig fognak eljutni.

Mondjuk engem ez nem zavar, ha show kell a népnek, akkor hagy kapják meg.

A bosszantó dolog ott kezdődik, mikor elkezdődik az sms-es szavazás, és nem lehet tudni, hogy akire szavazol annak előre meg van írva a sorsa, vagy tényleg tehetségkutató marad a végére és a közönségre bízzák valamennyire a döntést. Mert amíg röhögök az összevágott balfaszokon, meg simán kamunak letudom a hirtelen berobbanó erdélyi lányka love sztoriját, addig csak szórakozok.

De amikor esetleg szavaznék egy számomra szimpatikus énekesre-fiatalra (nem, soha nem fogok), akkor már nem tudom, hogy ablakon szórom-e ki pénzt (igen, azon), vagy tényleg támogatom az általam preferált előadót.

Ónodi János: Ha ő az a srác, aki a Crazy-t énekelte, akkor baromira bánom, hogy nem lehetett látni másodszorra hogyan szerepelt, mert kíváncsi voltam rá, és ha mindez Hernádi lánya miatt, akkor meg még szomorúbb.

kamarti 2012.10.03. 15:01:52

az oké, hogy ez mindenkinek (RTL, Hernádi, Tarján Zsófi) jó lehet abszolút értelemben, mint hírverés, de amúgy tök gáz mindnek. Meghallgattam a produkciókat, egyik rosszabb, mint a másik, ha én lennék az anyja, én se örülnék, hogy ilyen nagy nyilvánosság előtt nem jöttek össze a dolgok (és tán még örülnék is a szerkesztők jóindulatának, ha kimarad).

egyébként meg az elhiszem, hogy ez egy tehetségkutató a csiszolatlan, hátszél és színpadi múlt nélküli versenyzőknek-énem üzeni az Ónodi János nevű manónak, hogy sajnálom, hogy nem juttatták legalább a mentorházig, és hogy abban a néhány percben, amikor látható volt a képernyőn, én igenis szerettem :) mókás volt, klasszul énekelt és sztem semmi baj az egyéniségével, az írása alapján sem
szavazni nem szoktam, az igaz, de szívesebben néztem és hallgattam volna őt, mint a maníros túlképzetteket

rockjano 2012.10.03. 15:02:29

Szerintem genyóság a celeb-gyerekeket csesztetni. Egyáltalán nem előny az ha valaki egy híres ember fia-lánya sőőőt sokkal inkább hátrány.

Tudtok olyan híres zenész-énekest aki híres ember gyereke és sikerült befutnia?

Én senkit nem tudok felidézni

Teher ez és nem kicsi...

kamarti 2012.10.03. 15:05:28

@Tájfájter: Ő az! A Tarján Zsófi féle csoportos éneklésben most már látható, és némi kereséssel az egyéni dala is megtalálható a honlapon, én is meghallgattam kíváncsiságból. Sztem mindkettőben rendben volt a srác, és a közönség is jól vette az egyénijét

kamarti 2012.10.03. 15:08:08

@rockjano: igaz, teher. de épp ezért kéne híres apu-anyunak észnél lenni, és tisztázni a gyerekkel idejekorán, hogy nem elvárás, hogy túlszárnyalja sikerben. Főleg, ha apu-anyu látja, hogy a kvalitás is hiányzik.

pelekas 2012.10.03. 15:11:07

@rockjano: Hát persze, mert hosszútávon nem lehet a szülő nevéből megélni, és ha tehetség nem párosul, akkor meg nem is bánom.

rockjano 2012.10.03. 15:13:13

@kamarti: Apu-anyu tisztázhatja a gyerekkel csak a gyereknek saját magával szemben vannak elvárásai, ő úgy érzi hogy nem tehet rólla hogy oda született ahova és mégis megkapja a pofájába akárt jó akár nem egyébként.

Pl a Zámbó gyerek szerintem jobban énekel mint a papa, modernebb jelenség talán még némileg izlése is több van, sőt a papánál még szebb is egy árnylatnyival. Nem ő a legjobb a gárdában de tudása alapján szerintem okkal választották be. valszeg a 12-ből kiszórják... majd meglátjuk... neki sincs könnyű dolga...

rockjano 2012.10.03. 15:14:30

@pelekas: Ez igaz de a gáz az hogyha tehetséges a gyerek akkor is teher.

Többet kell teljesíteniük mint egy ismeretlennek....

huncut_kata 2012.10.03. 15:16:07

Ónodi János ezt írta ki a nyilvános üzenőfalára szeptember 29-én (azóta már törölték)
"A mai adásban nem énekeltem, és az RTL oldalán sem lesz fenn a videó, az oka??
Valószínűleg az, hogy egy csapatban voltam/unk Hernádi Judit lányával. Ő nem jutott be a mentorok házába... és a többit nem részletezném, tudjátok azt ti magatoktól is...
Az a baj, hogy így 5 másik emberrel szúrtak ki..."

Nyilván innen indult a dolog, úgyhogy nem valószínű, hogy találkozunk vele valaha is az RTL környékén (plusz elvágta magát nagyjából minden műsorgyártó előtt, hogy bennfentes infókat ad ki nagy nyilvánosság előtt)

kamarti 2012.10.03. 15:21:54

@rockjano: oké, nem egyszerű dolog, de nem is lehetetlen. Nézd csak meg a színészeket, ha nem is rengetegen, de vannak néhányan, akiknek sikerült saját jogon jelentős művésszé válniuk (Básti Julitól Szirtes Ágin át Csákányi Eszterig), és mint minden másban, nyilván ebben is szerepe van a neveltetésnek, hogy a gyerek tudja kezelni, hogy híresembergyereke, és legyen ahhoz is tartása, ereje, hogy megküzdje a maga sorsát. Az meg a szülő felelőssége, hogy ne bíztassa, ne adj isten késztesse a művészi kiteljesedésre, ha nincs elég kraft a gyerekben, mert nem szégyen, ha egy művész gyereke mondjuk matematikus vagy orvos, ne adj isten egy jó asztalos lesz...

rockjano 2012.10.03. 15:24:26

@kamarti: Igen szinészeknél van rá példa, amerikában és nállunk is.

Valahogy énekeseknél nem...nem tudom miért más jellegű a szakma.

Az én gyerekeim is művész apuka kicsi fia-lánya és nem is tehetségtelenek :-), de egyáltalán nincsenek nyomva, amit otthon látnak az úgyis átmegy...

town 2012.10.03. 15:25:40

@rockjano:

De a poszt nem is erről szól. Csak arról az undorítóság-ról, hogy ha a te gyereked csinál hülyét magából (mert nem tudod lebeszélni), akkor te nem szólhatsz senkinek, hogy ne adják le, mert te sajnálod őt, hogy a fél ország rajta fog röhögni.
Sztármama odaszólhat, aztán még le is tagadják, hogy odaszólt.

Vollner 2012.10.03. 15:26:55

Már fent van a száma az X Factor honlapján. DÖBBENET+++ Egy benga, rengőhájú nőstényelefánt dübörög ide-oda és üvöltözik. Látni is, hallani is iszonyúúúúúúú!!!!!

rockjano 2012.10.03. 15:29:17

@town: Ja ez nem szép.. de az is kérdés hogy igaz-e..ugye a Blikkről beszélünk...

town 2012.10.03. 15:32:20

@rockjano:

A történet utóélete azt bizonyítja, hogy igaz volt. Itt a szemed előtt zajlik.

klippan 2012.10.03. 15:34:39

Ebben történetben csak Ónodi Janit sajnálom. Hangja és a válogatók nézői valamint az interneten megnyilvánuló közönség egyértelmű szimpátiája alapján ott lenne a helye a Házban.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.10.03. 15:42:36

Megnéztem az egyik felvételt (Ne sírj).
Az alkat nem lényeg, nem is énekelt rosszul (bár annyira jól sem).
Viszont a tekintete olyan volt, mintha egy hideg és éles acélpengével simogatták volna a halántékom környékét.
Azt hiszem, soha többé nem szeretném látni.

kamarti 2012.10.03. 15:55:40

@rockjano: hát azért mondom, lehet ezt ésszel is kezelni. A felelősség nem ott kezdődik, hogy időben letiltatom-e a vállalhatatlan (mert valljuk be, az) produkciót... És azért egy szakmabeli szülőtől jobban elvárható, hogy fel tudja mérni a gyerek kvalitásait (még otthon, amikor még gyerek), és hogy megértesse vele, hogy a sorra nyert iskolai szavalóversenyek, meg a színjátszó szakkör nem alapoznak meg egy nagyívű karriert, mint egy nem szakmabelitől.

AnnaKarenina 2012.10.03. 15:57:20

@klippan: @kamarti: A Crazy-s fiú valóban jó volt, de azt most nem értem, hogy ha volt egyéni-csoportos-egyéni éneklés, akkor most miért is a Tarján Zsófi és az ő nem szerepeltetése a hibás abban, hogy Ónodi nem jutott tovább?

kamarti 2012.10.03. 15:57:23

@klippan: nem vagyok az összeesküvés elméletek rabja, de talán épp ez volt vele a baj. Nincs benne sztori+a közönséget sem osztja meg...

mézescsók 2012.10.03. 15:57:54

Van az úgy, hogy az ember gyereke baromságot csinál és nem, az istennek sem lehet lebeszélni róla. Egyszerűen nem hiszem el, hogy Hernádi Judit nem látta előre, hogy ez a produkció bizony az üdvösséghez kevés, még akkor is, ha szülőként elfogult. Ahány tehetségkutatóban zsűrizett már, jól kell tudnia, milyen típusok megjelenést, előadásmódot, hangi adottságokat tekintve a nyerők. Azt sem hiszem el, hogy nem tudta, teljesen más dolog egy válogatón előadni egy milliószor begyakorolt számot, és teljesen más rövid idő alatt felkészülni és eldalolni valamit.

AnnaKarenina 2012.10.03. 16:02:01

@kamarti: Tarján Zsófi mondhatni hivatásszerűen énekel, több együttesben volt már. Nem kezdő, nem színjátszókörös. Én azt nem értem, mi a fenének kellett egy ilyen helyre jelentkeznie? Abban, amit eddig csinált, jó volt. Ugyanakkor könnyekig meghatódva engednek tovább egy Lass Beát, akinek elemi éneklési gondjai vannak.

kamarti 2012.10.03. 16:14:04

@AnnaKarenina: nem ismerem a kislány eddigi munkásságát, csak ezt a három X-es felvételt láttam, ezekről mondtam véleményt, ezek bizony szörnyűek, rosszul, de borzasztó manírosan énekel. (és olyat sem írtam, hogy miatta nem juttatták tovább az Ónodi gyereket, csak azt, hogy ő jó volt, a közönség is jól vette, és mivel nekem is tetszett, sajnálom, hogy kiejtették)

A Lass Bea-vitába nem szívesen szállnék bele, de az a történet sem tetszik nekem sem, akkor se, ha igaz, és akkor sem, ha színház. Az énektudással is gond van (miközben végzett színészről beszélünk), plusz azt már jobb színjátszó körökben megmondják az istenadta gyereknek, hogy ne ő sírjon a színpadon, hanem a közönség a nézőtéren....

town 2012.10.03. 16:16:11

Ha nagyon szigorúak akarunk lenni, már az is nagyon etikátlan, hogy "híresemberek" gyerekei indulhatnak ilyen tehetségkutatókban. Nagyobb érdekérvényesítő képesség, több pénz a szülök mögött stb.
Még egy szaros nyereményjátékban, ahol nyerhetsz egy tusfürdőt is odaírják,hogy rokonok nem vehetnek részt a játékban.

A gyereket még a befolyásos "hiresember" szülei se tudták befuttatni (Király Viktor,Wolf, és sorolhatnánk), mert nem elég jók a piacon, erre belökik ilyen műsorokba, ahol sokkal több esélyük van, mint Kovács Józsikának, akinek az apja esztergályos, és a TV előtt szurkol.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.10.03. 16:18:05

Bár ez is nagyon izgalmas, de valaki elárulhatná, hogy HÓVÁ TŰNT A SZÍNES BŐRŰ BARTÓK UNOKA!

Tudom, hogy az már egy éve volt (és nem is biztos, hogy a női vetélkedőn), de nagy riportok voltak vele, utána szó nélkül eltűnt! Nem tud valaki hírt róla?

Előre is köszi!

Krajczig&Khaas (törölt) 2012.10.03. 16:18:26

Hernádi Judit születéskor szerződést kötött a lányával, hogy a neveltetésért cserében bármikor eladhatja egy vándor perverz-cirkusznak. Először énekesnőnek szánta, de a meghallgatás közben rájött rájött, hogy abból nem fog telni az Aranykor Idősotthon kóser lakosztályára.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.10.03. 16:19:54

@liam devlin: Biztos ő egy sas, aki már leszállt. :)

Krajczig&Khaas (törölt) 2012.10.03. 16:20:20

@kamarti: Három X-es video??? Az dupla anál minimum, mesélj!

LallR 2012.10.03. 16:20:23

Szerződést kötsz az rtl-el? Eladod a lelked az ördögnek. És tényleg, csak kicsit nézzünk a színpad mögé! Vegyük már észre, minden a részletekben rejlik, de mi csak az egészet látjuk..

AnnaKarenina 2012.10.03. 16:22:37

@kamarti: Az első dalt nem találtam rossznak, a harmadikat nagyon.
Az Ónodi-féle dolgot tudom, hogy nem te írtad, hanem az ő Facebook-os szövege utal rá, pusztán a "nemértésemet" akartam kifejezni.

town 2012.10.03. 16:29:27

@AnnaKarenina:

Mi nem érthető? A csávónak az még szereplési lehetőség lett volna, ha az oldalon fent vannak a videó,függetlenül attól, hogy nem ment tovább.

De a "65 éves szexszimbólum" hiresmama lánya miatt, nem rakták fel a videót, ami az ő szereplési lehetősége is.
Amíg meg nem szellőztette az ügyet...

kamarti 2012.10.03. 16:33:29

@Krajczig&Khaas: jajmár na...:)

@AnnaKarenina: én meg nem találtam különösebben jónak... szóval ezen nem veszünk össze :)
Az Ónodi szövegben csak annyi van, hogy emiatt az együttállás miatt nem került adásba (és az X oldalára) a két táboros produkciója, és nem az, hogy Tarján Zsófi kiesése miatt nem jutott tovább.

kamarti 2012.10.03. 16:40:23

na, akkor - jobb későn, mint soha -, csak elolvastam, mit is mondott Hernádi a Borsnak:

"Azért döntöttem így, mert attól tartottam, én többet szerepelnék ebben a dologban, mint ő. Ettől akartam magamat megkímélni, és ezért sem mondanék többet erről. Igazam lehetett, amit ez a megkeresés is alátámaszt. Nem kizárt, hogy Zsófi indul még ezen a versenyen, legközelebb akkor legyen ez téma."

hát, nem biztos, hogy ezt én úgy fordítanám, hogy "mivel a gyerek nincs olyan szinten, ami megüti az X-Faktor szintjét, ezért intézkedett."

AnnaKarenina 2012.10.03. 16:40:40

@town: Az nem érthető, amit írtam. Pár perc szereplési lehetőség, ha nem engedték tovább? Még tapasztalatlan. Miért nem szerelmesedett össze az ugribugrival ő, vagy a Lass Beával, vagy a robotlánnyal?)

town 2012.10.03. 16:49:38

@AnnaKarenina:

Akkor ne értsd. Én nem is nézem a műsort, mégis vágtam ebből az 1 posztból a sztorit. Éppem az ilyen csalások, manipulációk, hazugságok miatt bele se nézek. Bukás esetén meg azzal jönnek, hogy ilyen a showbiznisz.

Califax 2012.10.03. 20:25:26

Tessék eldönteni, hogy megüti-e a Xintet:

www.youtube.com/watch?v=xApibQKSK_g

derrik 2012.10.03. 21:02:37

A cenobite jobban állt neki (minden TEKINTETBEN) :D
www.cenobite.hu/pics/20080202/09_big.jpg
www.cenobite.hu/cenobite_pics.html

a faktoros videók pedig szóra sem érdemesek ::)

Patreides · patreides.blog.hu 2012.10.03. 23:09:48

Az első dalban viszonylag jól énekelt, de a tekintete, az arcjátéka teljesen független volt a daltól, mintha unta volna magát éneklés közben, és nézegetett jobbra-balra, hogy mit is keresek én itt és hol is vagyok?
A harmadik dalban meg egyszerűen minősíthetetlenül rossz volt az éneklése, viszont ebben már együtt volt a dallal az arcjátéka.
Az egész olyan, mintha vagy az éneklésre tud figyelni, vagy az arcára, együtt nem megy a kettő.
Egyébként a Honeybeast számban tényleg jól énekel, meg korábban egy ideig a Balkán Fanatikban is énekelt, a Cenobite (death metal) nem játszik, ott leginkább hörögnie kellett...
Alapvetően meg grafikus a képzettsége, tulajdonképpen...
Bár ha valakinek a Sohase mondd... dal előadója az anyja, az apja meg operaénekes, nem csoda, hogy próbálkozik az énekesi pályán.
Valójában érthetetlen, hogy tudta így elrontani azt a harmadik dalt az X-Faktorban... ha csak azt ismerném tőle, egyértelmű lenne, hogy semmi tehetsége az egészhez. De ez így azért nem igaz.
Hernádi Judit meg már nincs is a Heti Hetesben, otthagyta őket, miért rohannának az RTL-esek teljesíteni bármiféle kérését?

Patreides · patreides.blog.hu 2012.10.03. 23:18:47

@Califax: Nyilvánvalóan megüti a szintet, de abban a harmadik X-Faktor videóban nagyon durván rossz. Nem tudom, hogy tudta azt úgy összehozni, talán a fellépés előtt bevágott két felest, vagy nem tudom...
A Rádió 88 stúdiójában is élőben adják elő a Portugált, tehát az sem lehet a magyarázat, hogy ok, stúdióban megy, máshol nem...
Az X-Faktort alaposan, de nagyon durván elrontotta, ez tény.

Patreides · patreides.blog.hu 2012.10.03. 23:24:16

@town: "De a "65 éves szexszimbólum" hiresmama lánya miatt"

Kiről beszélsz? :)
Hernádi Judit 56-os... Jelenleg éppen születési év szerint is, meg életkor szerint is.

vénszivar 2012.10.04. 07:29:31

@Patreides: Akkor ő is ellenálló !?! 1956-os

▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ 2012.10.04. 08:05:01

"Hernádi persze más kategória, mint egy mezei versenyző anyja. Ő az egyenlőbb sertés az állatfarmon, akinek a szerződés smafu, egy kellemetlen közjáték csak. A Heti hetesben szerepelt, ismer mindenkit, egy szó, és már vágják is ki a lányt, nehogy lebőgjön 2,3 millió tévénéző előtt és odalegyen a karrier. A gusztustalan csak az, hogy ezzel a lehetőséggel egy mezei versenyző soha nem élhet."

Sixx, te valami mesevilágban élsz?
Hernádi tonnányi lóvét gurigatott a csatornának, persze, hogy legalább meghallgatják mit szeretne, mielőtt sértődésből átszerződik a konkurenciához.

agi02 2012.10.04. 09:04:37

tok jo. Kicsit nehezen, kicsit gusztustalanul de csak celt ertek.
A szerkesztok altal nezok nelkul kivagott anyag csak felkerult a netre. Az egyebkent tok nevtelenseg homalyaban vergodo gyerkocrol vegre beszelnek es mellesleg a szakmabol kikopo mamanak is jutott egy kis hirnev.
Igy kell ezt csinalni. Es a legcsodalatosabb hogy mindig mukodik.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.10.05. 14:42:04

@liam devlin: Azt hiszem olvastam is a könyvet. Angolul. Bár bevallom, hogy először D. Sutherlandről nekem a Tű a szénakazalban ugrott be, de gyanús volt és utána néztem. És akkor láttam, hogy ez egy másik szerepe volt. ;)

McCart88 2012.10.06. 10:37:44

@KKKKKKK: Hernádi modorossága többet ártott a csatornának mint használt volna.
Nyugodt szívvel átszerződhetne , oda való.

Kovács Éva11 2024.07.23. 23:49:46

Ez elég rosszul öregedett....?
süti beállítások módosítása