Legjobb barátunk, a tévés nézettséget mérő AGB Nielsen Médiakutató Kft. nevet váltott, és ezentúl Nielsen Közönségmérés Kft. néven kell rájuk gondolnunk - tudta meg az mmonline.hu.
A névváltoztatás oka nem derül ki a cikkből sajnos, az viszont igen, amit nemegyszer kérdeznek a kommentelők tőlünk is, mármint, hogy a cég pontosan hány ember tévézési szokásaiból vonja le következtetéseit. Tehát íme a fejlődési útmutató: a cég méréseiben 1999 tavaszától 840, 2009 tavaszától 1040, jelenleg több mint 2400 háztartásban élő, 4 éven felüli személy vesz részt.
A háztartásokban elhelyezett mérőműszerek minden éjjel telefonvonalon küldik be az adatokat a központba, ami alapján a következő munkanapon már adatokat tudnak szolgáltatni a televíziós csatornák és műsorok nézettségéről. A legfrissebb nézettségről szóló cikkünk is ezeken az adatokon alapul, olvassa el itt.
dr. Aullah 2012.09.19. 12:39:23
báró Csekonics 2012.09.19. 12:49:32
convict 2012.09.19. 13:38:18
Arról viszont megnéznék egy statisztikát, hogy akik ezt bevállalják, vajon milyen társadalmi csoportokból kerülnek ki és ez hogyan torzítja az eredményt...
Terézágyú 2012.09.19. 14:12:55
"addig szart sem érnek ezek a mérések."
így van. valójában a fityesztévét nézi az emberek száz százaléka, a kereskedelmi adókat meg senki nem nézi, csak meghamisítják az adatokat. Ez egy összeesküvés!!!!