Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Megvannak a The Voice Mesterei

2012. augusztus 07. 11:00 sixx 59 komment

Malek Andrea, Mező Misi, Caramel, Somló Tamás, Blake Shelton, Christina Aguilera, Cee Lo Green, Adam Levine, Tom Jones, will.i.am, Seal, Keith Urban. A látszólag eklektikus lista tagjaiban egy közös pont van: mindannyian a The Voice című énekes tehetségkutató valamelyik formátumának zsűritagjai. Nem nehéz kitalálni, kik szerepelnek majd a Tv2 ősszel rajtoló műsorában.

A The Voice zsűrijében ún. Mesterek ülnek (a mentor titulus ezek szerint csak az RTL Klub X Faktorában szereplőket illeti meg), akik amellett, hogy az első körben véleményezik a produkciókat és csak a hangjukból kiindulva választják ki azokat a jelentkezőket, akikkel a műsor hátralevő részében dolgozni akarnak, egyfajta énektanár/mentor (csakazértis) szerepkört is betöltenek. Négy versenyzőjüket igazgatják a verseny rögös útjain, betanítják nekik a nótákat, színpadi tanácsokat adnak nekik, és úgy egyébként segítenek nekik abban, hogy átlépjék a saját árnyékukat. Mert ugye a Voice-ban nem feltétlenül kezdő énekesek versengenek, hanem olyan arcok, akik már megpróbálták, évek óta kínlódnak, de befutni nem nagyon jön össze nekik, viszont a szakma alapjaival tisztában vannak.

Azt mindenki tudja, hogy kis piac vagyunk, az ilyen feladatokra kapható zenészek száma is véges. Ehhez képest a The Voice zsűrije, legalábbis papíron, nem néz ki rosszul, sőt. Nem a szokásos, több műsort is  megjárt, leharcolt veteránok közül válogatott a Tv2, hanem igyekezett újítani, ami mindenképpen dicséretes. A külföldi zsűritagokkal való összevetés viszont elengedhetetlen, mert a magyar műsor is pont olyan licenszelt produkció, mint az amerikai vagy a brit - a holland formátum sorozatbibliáját a magyar készítőknek is be kell tartaniuk, márpedig abban elég határozott utasítások vannak a zsűritagok kiválasztására.

Az egyik Mesternek A-listás, azaz élvonalbeli, felkapott, sikeres, több lemezes, elismert előadónak kell lennie, őt az USA-ban Aguilera, a briteknél will.i.am, az ausztráloknél meg Seal képviseli - nálunk ezt a szerepet egyelőre nem látni. Kell egy tapasztalt előadó, egy nagy öreg, aki a szakmát kívülről-belülről ismeri, de nem feltétlenül mozog a reflektorfényben, viszont ha fellép, az eseményszámba megy - ez lesz Somló, a Tom Jones-karakter. A másik két tagra vonatkozó kritériumokról nem tudunk érdemben nyilatkozni, Malek Andrea amellett, hogy a kötelező női zsűritag, elismert énekesnő, több stílusban is otthon mozog, és hiteles, a tévében nem elhasznált karakter. Mező Misi lesz a mi Adam Levine-ünk, a fiatal, közismert, de nem abszolút befutott előadó, akivel a 18-49-es korosztály mindenképpen azonosulni tud.

Mint minden tehetségkutatóban, a zsűri a The Voice-ban is központi szerepet kap, a grémium a katalizátor. a drámai/vicces/megható/stb pillanatok motorja. Nem elég az évek óta csak kocsmákban éneklő vak előadó szívfacsaró története, az igazi dráma az, amikor egyik zsűritag sem választja ki, vagy éppen ellenkezőleg, amikor mindenki rákattan, és a saját csapatába akarja. Nagyon fontos, (és most itt nem a tehetségkutatásról vagy a hangról beszélünk, hanem a műsorról) hogy tévés szempontból mennyire hiteles, eladható Mesterek (jesszusom, ezt mindig nagybetűvel kell majd írni?) ülnek a székben, milyen a köztük kialakuló kapcsolat, mennyire lesz domináns a korelnök Somló és visszahúzódó az eleve szerény természetű Caramel? Be mer majd szólni Mező Misi, a Magna Cum Laude frontembere Malek Andreának?

Az amerikai és a brit kiadás zsűritagjai nagyszerűen működnek együtt. Blake Shelton és Adam Levine erős személyisége, Aguilera néhol dívás viselkedése vagy Cee Lo Green beszólásai elviszik a műsort a hátukon még akkor is, ha a jelentkezők nem annyira erősek. A brit kiadásban Tom Jones elég, ha csak ott ül, és néz, annyit letett már az asztalra, hogy akkor is imádná a néző, ha elaludna felvétel közben, és a nyálát csorgatná picit. Hogy ugyanezt a magyar zsűritagok tudják-e hozni, egyelőre nem tudni. Bízzunk benne, hogy igen, bár ha abból indulunk ki, hogy Caramel zavarba jön, ha az Index riportere azt kéri, hogy csak úgy énekeljen egy sort, és azt mondja, hogy neki leginkább színpadon megy az éneklés, kamera előtt, spontán meg nem nagyon, az több mint aggasztó.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cinci 2012.08.07. 11:24:32

Adam Levine nem abszolút befutott előadó?? Hol élsz ember, kő alatt?

MsHamilton 2012.08.07. 11:26:51

Hm, azért látszik, hogy ki az igazi énekes: aki váratlan felkérésre is el tud énekelni két sort (könnyítés: a saját legnagyobb slágerét).
Caramelnek ez nem ment. Meg amúgy is, mint mentor/mester. Ne már. Pár éve került be a köztudatba és haknizgat össze-vissza, de ettől még nem egy ikon, olyan sokat nem tett le az asztalra. Szóval a műsor hitelessége itt kezd el nekem elcsúszni.(És szegény Caramel olyan kirobbanó személyiségnek sem tűnik, hogy a számomra nem megalapozott szakmaiságot majd a mindenen átütő személyisége feledtesse)

sixx · http://comment.blog.hu 2012.08.07. 11:33:27

@cinci: ha megkérdezel 100 játókelőt, ki hallott már a marron5-ról vagy levine-ről, ill. aguileráról, szerinted melyikre fog bólogatni 95?

cinci 2012.08.07. 11:40:52

A nevét lehet, hogy nem ismerik... mert ilyenek a zemberek, főleg itt.. De ha meghallják a kb 20 listavezető rádiós slágerét, akkor már ismerős lesz. És különösen torz az összehasonlítás, ha azt nézzük, hogy Adam Levine mekkora sztár a hazájában, és mekkora név az énekes Molnár Ferenc idehaza. De nem akadékoskodni akarok igazából, csak bántotta a szemem ez az összehasonlítás.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.08.07. 11:43:22

@sixx: Ha adsz hozzá zenét szerintem 70% rábólintani Levinre is, hogy ház izé ismeri, Balázs móringsójában szokta eztet hallani.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.08.07. 11:43:33

Én se a Mező Misit (nem is tudtam eddig, h ő az), se Caramellt nem tartom alkalmasnak a Mesteri pozícióba.

MM jópofa gyerek, remek tingli-tangli nótákat énekel (gondolom az egyetemisták dülöngélve a koli és a romkocsma között nagyra szokták értékelni), de ez nem az a szint - szerintem - aki alkalmas lenne az ész osztására.

Caramell? Ő lesz az aki segít átlépni másokat a saját árnyékukon? Miért ő már átlépett? Nem mondom, vannak jó és szép dalai, de azért azon kívül, hogy az utóbbi időben a saját hajlításaiba hal bele, plusz megcsinálta ugye ezt a Jackson klón dalt nem nagyon hallottam tőle semmit. Javítsatok ki, ha nem így van, lehet, h rossz tv-t, rádiót hallgatok, de nem látom, h ő az élvonalban nyomulna.

Mondjuk az kétségtelen, h legalább ő lehet a messziről jött ember, aki vhova eljutott a semmiből, úgyhogy majd jól átérzi a jelentkezők helyzetét és legalább szerény is, ami nagyon fontos tulajdonság.

A másik kettővel nincs bajom, remélem jók lesznek.

Mellesleg engem sokkal jobban érdekel, h ki lesz a műsorvezető. Nagyon bízom benne, h Claudiát és Till Attilát számba sem veszik a producerek, mert tőlük elkopottabb arc kevés van a hazai televíziózásban.

sudribunkó 2012.08.07. 11:44:58

lehet hogy a Caramel nincs a köztudatban annyira, vagy szerencsétlen zavarbajön ha két sort elkell énekelni. de nézzük meg együtt youtube-on a szállok a dallal című szerzeményét, amit a megasztárban adott elő. nem egy fos karaoke feldolgozás! saját dal. az elmúlt pár év tehetségkutatóinak egyetlen értékelhető produkciója. ezzel a 3 perccel többet tett le az asztalra mint sok előadó egész pályafutásában...

subidubinemértem (törölt) 2012.08.07. 11:57:53

@Dr. Kovács Géza: tényleg? tényleg? amikor mindig kopizzák a Zertéellt?

Csigataposó 2012.08.07. 11:58:16

Hm ithoni nagy nev ami nem elkopott. un A listas sztar akkor a Zoran, Akos, Kis Pal az amibol merthetnek igy ot mp gondolkodas utan, de ez lehet hogy TV2 kotsegvetesenek tul sok.

subidubinemértem (törölt) 2012.08.07. 12:06:43

@Csigataposó: nem tudom elképzelni, hogy lovasi beül egy ilyen zsűribe. se azt, hogy popműfajban együtt dolgozik valakivel...

Csigataposó 2012.08.07. 12:29:34

@subidubinemértem: Hat kilogna nagyon az biztos. De szerintem pont ez generalna nezettseget. Olyan lenne mint Szoke a Fabry soba, annyira nonkonform, hogy mar amiatt megerne nezni.
Persze, hogy erre hogy tudnak ravenni az az o bajuk. :)

elkoltozott. 2012.08.07. 12:33:08

Nálunk a Voice már most bukásra van ítélve.
Talán ezért nem tudtak nagy neveket hozni a műsorba.
Talán Somló de mostanában róla sem leeht sokat hallani.
Ki a fene az a Mező Misi? Malek Andrea?? Na nee.
Caramel szót sem érdemel. Minek?

El se kellett volna kezdeni.

elistvan 2012.08.07. 12:42:15

Csányi János operaénekest kellene beletenni. Góliátot olyan hitelesen alakította a Szomszédokban és olyan jó a szövege, hogy simán megállná a helyét.
www.youtube.com/watch?v=UrcLyh7SXEo

igi1 2012.08.07. 12:43:18

Malek Andrea és Caramel? Újabb felejtős műsor, pedig ígéretesnek indult. Hatalmas csalódás.

nemecsek ernő áruló 2012.08.07. 12:45:28

@elkoltozott.: Malek Andi apukája Malek Miklós, zeneszerző, anyukája pedig énektanár, maga Andi énekesnő/színésznő (egyébként az X Faktoros Malek Miki testvére), szóval róla elhinném még, hogy ért a zenéhez. Somlóval sincs semmi baj, amikor anno az LGT indult, az ország legjobb zenészeiből kívánták összerakni magukat, ez is pipa.

Caramellel, és ezzel a Misivel viszont én sem tudok mit kezdeni, az életben nem hallottam róluk. Mondjuk eleve nem mintha nézni akartam volna a műsort, de akkor is... :D

igi1 2012.08.07. 12:48:47

@sixx: az attól függ, ki is az a 100 ember, ebből kettőt én is ismerek, sőt Adam Levine még dalszövegíró is.

Mutass nálunk olyan előadót, aki dalokat is ír? Kevesen vannak, ezért is nincsenek már igazi tehetségek.

Ennyi erővel hogyhogy nem Rúzsa Magdit hívták Malek Andrea helyett???? Ha már Caramel. Szerintem Szulák Andreáért nagy kár, bár neki van annyi esze, hogy nem adja eleve kudarchoz a nevét.

igi1 2012.08.07. 12:52:09

Pedig elvileg ez egy igényesebb műsor lenne, de ez a jelző meg nem passzol a TV2 neve mellé. Nagy kár ezért a műsorért, hogy már a zsűritagoknak ilyeneket választanak ki.

Elviekben a Megasztárhoz semmi köze nem lenne, de ezért is kellett oda Caramelt hívni, így nem hihető, hogy tényleg tehetségeket kutatnak, ha összemossák a másik igénytelenebb műsorral.

Bogyó 2 2012.08.07. 12:52:59

@cinci: Miért akkor ki van az élvonalban ma itthon? Ma, tehát ne Zoránnal, vagy Ákossal jöjjön senki, arra a szerepre ott van Somló, kivéve, ha tud tőlük mondani 3 ismert slágert az elmúlt 5 évből.
De szerintem nincs ilyen. Ki az akit a fiatalok is hallgatnak, aki több sikeres és saját dalt adott elő az elmúlt 5 évben Caramelnél itthon? És aki azért képes is összetettebb mondatokat mondani. Ugye, nem tolonganak?

elistvan 2012.08.07. 12:53:09

Kevésbé ismert de tehetséges magyar előadóművészek (marha jó hanggal)kapásból:

Erdélyi Csilla, Micheller Myrtill, Németh Juci, Kozma Orsolya, sőt akár kis túlzással Pintácsi Alexandrát alias Szandit is el bírnám képzelni a zsűriben Malek helyére.

Caramel helyére pedig passz gondolkozok.

2012.08.07. 12:54:06

@Csigataposó: szerintem egyikük se lenne hajlandó beülni ilyen műsorba, ha jól tudom Ákost körbeudvarolták, láthatóan eredmény nélkül. Engem az érdekelne kik utasították még vissza a dolgot, biztos házaltak sokaknál.

Bogyó 2 2012.08.07. 12:55:22

@sudribunkó: "az elmúlt pár év tehetségkutatóinak egyetlen értékelhető produkciója. ezzel a 3 perccel többet tett le az asztalra mint sok előadó egész pályafutásában..."

Azért ez nem kis túlzás. Hanem nagyon nagy.

igi1 2012.08.07. 13:00:52

@elistvan: sok előadó visszamondhatta, ismerve a Tv2 lúzercsatornát, féltették nyilván a hírnevüket, hogy milyennek állítják őket be.

Pedig tudhatnák már, hogy a nyalás Puzsér óta nem jön be, de csak hajtogatják már most, hogy nem leszünk szőrös szívűek szlogent.

Caramelt a Megasztár miatt nem szerencsés odatenni.... Nem azért, mert rossz/jó előadó, zenében jártas, vagy nem jártas, hanem azért, hogy a nézők ne keverjék össze a másikkal. Ha így tesznek, tudják előre, mit várhatnak, kiismerték már a Megasztárt, ezért csalódás.

@Bogyó 2: valóban, de el kell ismerni, letett már sokmindent az asztalra, még mindig talpon van, amit kevesen mondhatnak el magukról.

A műsornak meg az lenne a lényege, hogy újdonság, tényleg a tehetségen alapul, nem látja a zsűri, hogy néznek ki az énekesek, kizárólag a hang dönt.

De már most nem ez a lényeg, sajnos, ezért fog a levesbe menni, már most elszúrják az egészet, pedig még el se indult.

Bogyó 2 2012.08.07. 13:03:17

@félázsiai nemecsek ernő áruló: Marha érdekes, hogy Malek Andreát, aki 20 éve ismert név, számtalan énekes műsorban láthattuk a Tv-ben, szóval ezt az East '56-os dalát éneklő, a postabankos Princz Gáborral való házassága miatt még a a magánéletével is a hírekbe kerülő, de mindenképpen elismert énekest úgy kell magyarázni, hogy Malek Miklós testvére. Miközben 2 éve még a kutya sem ismerte Malek Miklóst.
Ilyen a média...

elistvan 2012.08.07. 13:03:55

Eszembe jutott még egy jó Malek helyére: Szatmári Orsi:
www.youtube.com/watch?v=GoBR6xR2fpo

Caramel helyére meg tegyék be Tillinger Házibuli Attilát van olyan jó a hangja mint Caramelnek vagy Fásy Ádámot Bunyós Pityut, az utóbbiakat azért hogy legyen kin röhögni. Az idősebb korosztálynak pont megfelelő lenne mentornak.

nemecsek ernő áruló 2012.08.07. 13:06:26

@Bogyó 2: Nos igen. Mondjuk én is csak zárójelben jegyeztem meg, ha a névből nem lett volna egyértelmű, de igen, egyetértek! :)

rovidesz 2012.08.07. 13:10:22

hat ha en lennek egy tehetseges bar meg felnem fedezett enekes, nem tudom mennyire izgulnek, hogy a magyar felhozatalbol ki fog valasztani. Valahogy nem erzem oszintenek ha meg kene olelni a valasztas izgalma utan mondjuk karamel vagy malek andrea mondana, hogy sztart csinal belolem:)

mas szoval pont az izgalmas resz van kiherelve szerintem. emberek megnezik, hogy je mozog a szek de hogy ez sem lesz siker az tuti.

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.08.07. 13:15:05

Caramellről nekem mindig Sixx beszólása jut eszembe:

Az auto-tune-ra húzott élő szövet. LOL!! :-)

TFS 2012.08.07. 13:20:35

Somló helyett lehetne Szintiboy.

mediacapic 2012.08.07. 13:27:07

Ezek szerint ok ertek ra....:)

agyvezér 2012.08.07. 13:30:14

Nem irigylem a TV2-t, amikor a mai magyar médiavalóságból kellett előkukázni hiteles előadókat.
Meg is lett az eredmény. Ratyi.
A nagy magyar médiaratyi.
Ennél lejjebb már csak az előadók lesznek.
Nem hiszem el, hogy nincsennek Mo-on tehetséges előadók, de a belterjes médiaratyi nem engedi szóhoz őket.
A TV2 legújabb buktája.

digitime 2012.08.07. 13:32:19

Én inkább azon fanyalgok, hogy (a tv2 deklaráltan ugye nem az rtl-t tartja fő riválisnak, valszín mert közelébe sem tud férni), mégis az ottani mentorember nővérét hívták be ide izének. Tiszta kisdedóvó. MM-t én sem értem. Szép hangja van, de vásári tinglitangli amit ismerek tőlük. Caramel legalább hajlítgatni tud :-) Somló az Somló. Róla én csak jót.

2012.08.07. 14:14:14

@sixx: na ezen nem lepődöm meg, a TCS nem a szívem csücske, de tény, hogy Lukács nem takonygerinc.

foambelly 2012.08.07. 14:14:21

huh, Mezo Misi es Somlo nagyon fura nekem, egyik sem tul meggyozo, nem tudom, hogy mukodni fognak-e. Mindenesetre a kivancsisagomat nem hoztak meg a musorhoz :(

bazd meg 2012.08.07. 14:19:13

Ennek a Caramellnek semmi hangja nincs, neha kivagja a magas C--t, de amugy szerintem nem tud enekelni, jellegtelen hang.

Morgenson 2012.08.07. 14:25:13

Volt szerencsém az elmúlt években az USA-ban dolgozni, elárulom a kedves szerzőnek, hogy Adam Levine kb. szupersztár számba megy. Ennyit arról, hogy nem befutott.

Ellenben az itthoni zsűriből egyedül Malek Andreát tartom méltónak a feladatra, Somló a leghiteltelenebb, pláne a jelenlegi produkciói miatt, a másik két srác pedig egyszerűen felkészületlen egy ilyen feladathoz.

És most szóljon a nagyszerű Misty című dal a nagyszerű Somló Tamástól! :)

sixx · http://comment.blog.hu 2012.08.07. 14:59:41

@Morgenson: szupersztar=jacko, u2, stones, acdc. ladam levine a csattogos falepket tologato ovodas ehhez a szinvonalhoz kepest. es ezt albaniaban is tudjak, erted.

Sherlock20 2012.08.07. 15:11:26

Szerintem kár előre lehúzni a műsort a zsűri alapján, adásokban majd kiderül, hogy muzsikálnak.
Persze, az X-Faktor mentorgárdája papíron hangzatosabb, és végülis működött is ott a 4 ember, bár keresztespókot már dobnám ki a fenébe, annyira idegesít. Miért ne működne ez a 4 ember is? Ha betöltik az előre megírt szerepüket, nem lesz gond velük. Somlóról rosszat nem lehet, a Magna cum Laude azért szintén ott van a szeren, ízlések és pofonok. Caramel... Tud énekelni, a kevés valódi tehetségek egyike, akiket kitermelt a két csatorna. Malek Andrea. Ki nem szarja le, hol és mit csinál a testvére? Szerintem az X előtt ismertebb volt, mint a testvére, Voice után róla is udni fog mindenki. És már ő is tett le az asztalra.
Szóval papíron ez a zsűri rendbe van, gyakorlatban meglátjuk. Amúgy egy Ákos-Lukács stb. zsűri persze, jobban hangzana, de lehet, hogy kevésbé lenne érdekes.
Én azért remélem jól fog sikerülni, sok pénze van benne a tv2-nek, csak nem hagyják megbukni a dolgot. A hollandok meg úgyis felügyelik az egészet, minőségre nem lehet majd panasz.
Ami fontosabb lesz, hogy ki(k) lesz(nek) a műsorvezető(k). Azon múlik majd a legtöbb. Ha nem Tilla és Clau, rossz már nem lehet...

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.08.07. 15:16:12

Mészáros Elek Jánost a zsűribe!

(Somló vajon táncolni is fog?)

Don T. Boy · http://m69.freeblog.hu 2012.08.07. 15:33:37

Ezzel a zsűrivel megölték a műsort már most.

Lukács L., Ákos, Szekeres A., Zorán.

Egy ilyen vegyes zsűrivel lehetne akár jó műsor is

Don T. Boy · http://m69.freeblog.hu 2012.08.07. 15:35:21

Egyik-másikuknál még a beszédképesség is kérdőjeles:(

Riz Ottó 2012.08.07. 15:38:15

Szerintem komolyan vehető arc már nem vállalja a kitudjahagyadik tehetségtelenségkutató zsűrijében történő szereplést. Azon csodálkozom, hogy van még ember, aki nézi ezeket a műsorokat.

Szerencsétlen Caramel azért jöhet szóba, mert nem tudtak leakasztani valaki mást. Énekhangja szerintem erős átlagos, a dalszövegei pedig unalmasak, ugyanazt ismételgeti("szállok a dallal", Hallgass meg Istenem", Nem adom fel soha", "Küzdeni kell"). Frankó dalszöveg-generátort lehetne összeállítani.

igi1 2012.08.07. 15:56:56

@sixx: szupersztár számba megy, ami azt jelenti, hogy még nem az, de majdnem úgy kezelik

AnnaKarenina 2012.08.07. 16:00:12

Érdekes lenne tudni, ki szerencsétlenezi le Caramelt?:) Szerintem szakmabeli.:)
Szerintem jó lesz ez így, legalább is jobb, mint volt a Megasztárokban: Eszenyi, Mester, Bochkor, és sajnos minden tehetsége ellenére Falusi Mariann is nagyon semmitmondó zsüritag lett.

zolij 2012.08.07. 16:03:57

@Don T. Boy: emlékeim szerint mind Lukácsot, mind Ákost próbálták, csak nem vállalták

Riz Ottó 2012.08.07. 16:17:59

@AnnaKarenina: Talán szakmabeli, de az is lehet, hogy olyan ember, akinek nem Caramelnél kezdődik a zene. Azt gondolom, hogy jó esetben olyan előadó lehetne zsűritag, aki jóval többet tett le az asztalra, mint Caramel. Ahhoz, hogy az önjelölt sztárocskákat zsűrizze valaki, azt gondolom, hogy nagyon jól kell ismernie a szakma minden csínját-bínját, szükséges tapasztalat is, sőt nem árt, ha esetleg valami köze volt már korábban az instruáláshoz. Az, hogy pár éve megnyert egy ilyen játékot és készített pár sablonos dalocskát, még kevés.

@zolij: szerintem nem véletlenül nem vállalták.

foambelly 2012.08.07. 16:40:38

vicces ez a "vita", hogy vajon Adam akarkicsoda szupersztar-e vagy sem :))

nekem erdekes volt az info, h milyen szerepkorokre epitik fel a zsurit, szal ha ez az adam is szupersztar, akkor USA-ban KET szupersztar is volt a zsuriben, de durvaaaa :)
nalunk meg egy se lesz, nyilvan.

mens sana 2012.08.07. 17:39:28

szegény somló már 15 éve is teljesen süket volt (nem zeneileg, hanem orvosilag), nem tudom, hogy fogja ezt csinálni...

sweeney todd 2012.08.07. 17:46:56

Nekem tetszene egy Hrutka Robi, Kiss Tibi páros, mondjuk megspékelve Hódosi Enikővel (Neo)...

bucbuc 2012.08.07. 17:53:51

Nemtom ki írta régebben, hogy caramel az élő autotune a belső fémvázon. :)

De akkor viccesnek tűnt.

Sok csatornánál az a gond, nem tisztítják rendesen 2012.08.07. 20:52:59

@bucbuc: De utálom és a falra tudnék mászni, amikor ez a élő auto tune szét/el húzza a szavakat a dalok végén vagy mit csinál, nem tudom van-e valami szakkifejezés erre.
Nekem ez nagyon idegen.

mr.louie 2012.08.07. 20:59:35

@sixx: Ez főként attól függ, milyen korosztály szempontjából nézed. Neked (meg ahogy nézem, nekem is) ők a szupersztárok (+ Bon Jovi :) ). De a fiatalok számára - főleg amcsiban - A.L. is az, mert ott ma ő(ket) nyomatják, nem Jacko-t. És ami rád ömlik a TV/rádióból, az fog tetszeni előbb utóbb. / bár én elsőre kevertem a srácot Adam Lambert-el, majd mikor láttam, hogy Maroon5, ja mondom így megvan már... /.
Itthon a 18 alattiak imádnák Fluor Tomit zsűritagnak, mindegy mit is mondana. Kérdés, ők-e a célközönség? Nem hinném.

Egyébként az Index-es videóban eddig mindenki szemet hunyt afelett, hogy nem csak Caramel, hanem Keresztes Ildikó sem akart énekelni, ráadásul úgy terült szét a kanapén, és olyan öblösen beszélt, mintha már lenyelt volna három-négy-öt koktélt..

Gyárfás 2012.08.07. 21:24:07

Hát ezeket mestenek hívni minimum idegesítő. Már most és még el sem kezdődött a műsor...
Nálam hamar elvérzett :-) ezekkel az súlytalan arcokkal csak bukni lehet. Milyen visszatetsző lesz már az amikor caramell akárkit megkritizál, vagy dönt akárki sorsáról.ugyanez igaz a zsűri bármely tagjára. A tv2 örök vesztes nagyot akart fingani de befosott.

Megdobbent 2012.08.08. 02:43:20

akarhogy is, ez a tv2 egy ujabb mesteri huzasa.
süti beállítások módosítása