Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Kumin és Pálffy is beszóltak Hugh Grantnek

Nem kéne táncoló brit miniszterelnököt játszani

2012. június 29. 11:00 -Szűcs Gyula- 91 komment

Hugh Grant nemrég keményen bírálta a magyar kormányt és a médiatörvényt, a kormánypárti politikusok szerint viszont hiányosak voltak az információi és még mindig azt hiszi, ő a brit miniszterelnök, akit az Igazából szerelemben játszott, írja a mai Bors.

 

A magyar kormány nevében Kumin Ferenc nemzetközi kommunikációért felelős helyettes államtitkár válaszolt. Szerinte Grant információi hiányosak a témában, ezért mindent elkövetnek, hogy a jövőben részletes információhoz jusson a magyar sajtó működéséről. Pálffy István, a parlament kulturális és sajtóbizottságának KDNP-s alelnöke, a Tv2 és a köztévé egykori híradósa korábban többször is kiállt a médiatörvény mellett, és elítélte az azt bírálókat. Szerinte Hugh Grant szereptévesztésben van: "Benne ragadt valamelyik szerepében, és még mindig azt hiszi, hogy ő az a brit miniszterelnök, mint akit az Igazából szerelem című filmben alakított" – utalt Pálfy a kultikus karácsonyi filmre, aminek a táncjelenetét még Gyurcsány Ferenc is előadta.

Hugh Grant egyébként maga is érintett médiaügyekben, hiszen a tavaly kirobbant brit lehallgatási botrány egyik áldozata volt. Az egyik napilap rendszeresen lehallgatta a telefonját, emiatt a színész egy közös európai médiatörvényért lobbizik.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.06.29. 11:27:37

Naná, hogy megijedtek Hugh Grant-től, mert lehet, hogy nem szakember, viszont arra, amit ő mond, odafigyel az átlagember is. Nem hiába próbálnak mindenféle civil szervezetek sztárokat megfogni szószólónak, pont ebben bízva...

tamdhu 2012.06.29. 11:31:24

De jó lenne, ha nem beszólnának, hanem a munkájukat végeznék. Ráadásul egy magát kereszténynek tartó ne gúnyolódjon, még akkor se ha alkoholista. Vagy már az is keresztényi erény lett?

fran7 2012.06.29. 11:47:52

@Fedor: Free Polanski! Ennyit a sztárok véleményéről. Nekik ez is belefér.
Valahogy az nem volt vezető hír, mikor George Clooney Dél-Szudánért lobbizott, hogy egyáltalán létezzen az az ország. Vajh miért?

zgabi 2012.06.29. 12:12:46

Fizesse be a magyar kormány Hugh Grant-et orálszexre egy néger prostinál ( azt nagyon szereti a színeszetlen, főleg autóban), s utána csupa szépet és jót fog mondani az egyébként tényleg kib@szottul elcseszett és végtelenül antidemokratikus magyar médiatörvényről.

eßemfaßom meg áll 2012.06.29. 12:32:46

Tegye fel a kezét, aki szerint HG jobban/mélyebben ismeri a magyar médiaszabályozást, mint mondjuk Csányi Sándor az angolt.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.06.29. 12:37:00

ha szesztilalom lenne itthon, Pálffy kurva nagy bajban lenne....

dr Smittpálelnökúr 2012.06.29. 12:39:03

Ugye pálfy az a röhejes fószer, aki folyton sárgára szoláriumozza magát, mint egy 18 éves plázacica?

Szánalmas.

capacete 2012.06.29. 12:41:25

Egy színész kijelentéseire tényleg egy helyettes államtitkárnak kell válaszolnia?

Puncás Margit 2012.06.29. 12:44:39

Csak egy helyettes színészére.

Hattory Hanzo 2012.06.29. 12:49:56

Kumin Feri elment Szijjártó beosztottjának?! Hát, biztos van az a pénz

NWolf 2012.06.29. 12:50:14

Hugh Grant mostantól nem kívánatos személy Magyarországon, a legközelebbi sajtótájékoztatójáról sietve elmenekül az MTV-s riporter kérdése elől, a Fidelitas pedig tüntetést szervez a Nothing Hillen lévő vilája elé

5perc 2012.06.29. 12:51:21

Elég nagy veszélyeket hordozna magában, ha itthon is a média kritizálhatná kormányzati bűncselekményeket és nem a kormányzat hallgattathatná el a nem tetsző elemeket.

fehérzorro 2012.06.29. 12:54:24

Valahogy bennem ezek a hírek azt erősítik,hogy a tőlünk szerencsésebb történelmű országoknak tényleg halvány lila gőze nincs róla mi folyik itthon.
Valóban létezik egy igen erős baloldali összefogás.
Nem vagyok fideszes,de feltűnő,hogy míg az MTV- ingyen műsoridőt kapó Párt-Kelte ment,addig sosem volt gond a demokráciával, az belefért.
Mikor minden reggel Lendvai Ildikóra keltünk az rendben volt.
Orosz József, Acél és még sorolhatnám az "ŐS" balosokat, sosem keltettek felháborodást,az rendben volt.
Pedig akkor még Hír Tv vagy Echo nem is létezett.
Hogy Gyurcsány személyes jóbarátja , Bárdos András volt a legnézettebb híradó főnöke,az sem bántott senkit.
Az RTL-es Kolosi féle csapatról is sokat elárul,hogy szerintük anno 50ezren voltak a fidesz gyűléseken.
(lehet számháborúzni,de biztos nem annyian voltak)
Szóval elég furcsa,hogy 20 évvel a rendszerváltás után, Orbánék idejében lett rossz minden.
Nem hiszek én ennek Hugh Grantnek :)

tovabb a jezsovi uton 2012.06.29. 13:02:01

pálesz pityu még a keri-demokraták közt is ritka undoríto ember, pedig szoros a mezőny..ugye tömjé zsola, stb...

Kutchek (törölt) 2012.06.29. 13:04:23

Szerintem el kéne küldeni a faszinak a médiatörvény szövegét, figyelmességből angolul. /Természetesen az eredeti verziót és nem a kherélt változatot, amit Brüsszel kapott./

Guillaume sous guillotine 2012.06.29. 13:06:26

mi a faszom köze van Hugh Grantnak a magyar törvényekhez? mi se szólunk bele az angol törvényhozásba, ő is tartsa a száját.

zgabi 2012.06.29. 13:11:24

@Jari Litmanen: Ő nem fogja tartani a száját, de azt nagyon szereti, ha néger szopós prostik tartják a szájukat neki. Ez azonban mit sem von le a magyar médiatörvény érdemtelenségeiből.

7.65browning 2012.06.29. 13:12:27

Azét az kurvajó, hogy bárki aki kritizálja a kormányt "hiányos információkkal rendelkezik". Mindenki hülye, csak a Fidesz a helikopter mi? Röviden összefoglalom az elmúlt két év eseményeit:
- Az "unortodox", valójában szakmaiatlan és ostoba gazdaságpolitika a csőd szélére sodorta az országot,
- Ellopták a magánnyugdíjpénztári vagyont,
- Egy Hoffmann féle elmebeteggel mégjobban szétcseszték az amúgy is szar közoktatást,
- X új adót vezettek be és továbbiakat terveznek,
- A közbeszezési rendszert úgy alakították át, hogy csak a saját sameszeik juthatnak állami megrendelésekhez,
- A termőföldeken átjátszották a haveroknak.

És ez csak az ami így hirtelen eszembe jutott. Aggódjon az az elmebeteg Viktor nyugodtan a szüleimért, forgassa a szemét az álságos hülyék gyülekezete a KDNP-ben, én elhúzok innen a picsába és építek egy normális életet ott ahol ezt hagyják. És amikor majd mindenki akinek egy kicsi esze is van ugyanezt teszi, az ittmaradtaknak épülhet tovább a gyönyörű országa, ahol még a fű is parancsra lengedezik.
Egyetlen egy dolgot remélek nagyon, hogy megérem azt a napot amikor a teljes magyar politikai paletta lógni fog.

Trejo 2012.06.29. 13:14:43

Kumin (Cum in) átjutott a gumin!

tovabb a jezsovi uton 2012.06.29. 13:23:35

@7.65browning: sajnos nem valoszínű, hogy lógni fognak, a magyar igazi birka nép, fát lehet vágni a hátukon, és még tapsolnak is neki.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.06.29. 13:29:11

@tovabb a jezsovi uton:
@7.65browning:
há meg kéz kezet mos, szóval nem fognak senkit komolyan megbaszni

satch 2012.06.29. 13:36:24

Grant legalább nem egy síkhülye alkesz...

kemény keleti kommentelő 2012.06.29. 13:38:29

kemény keleti kereszténydemokraták

makacs szennyeződés 2012.06.29. 13:40:07

a párttitkár visszavág.

:D
:D

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2012.06.29. 13:47:53

@dr Kangörény: Az a sárga szín nem szolárium, hanem az elivott mája!

Little Fluffy Cloud 2012.06.29. 13:50:08

Ritka undorító féreg ez a pálfi elvtárs.

almodhi 2012.06.29. 13:52:40

@Jari Litmanen: "mi a faszom köze van Hugh Grantnak a magyar törvényekhez? mi se szólunk bele az angol törvényhozásba, ő is tartsa a száját."

Vagy ha nem, megtankoljuk a hadiflottánkat, felvonulunk a La Manche csatornán és jól megnézhetik magukat ezek a primitív szigetlakók. Eb ura fakó!

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.06.29. 13:53:13

mondjuk az vicces, hogy beírtam guuglé képkeresőbe, hogy "pálffy istván" erre kidobta javaslatnak, hogy "pálffy istván alkoholista" XDXDXD

chico 2012.06.29. 14:04:41

azért az vicces, hogy a magyar kormány nevében ki szólal meg. Egy megélhetési politológus, aki akkor adta el magát a fidesznek, amikor már látszik, hogy menthetetlenül szar amit a kormány csinál. Meg egy tehetségtelenre öregedett egykori híradós, akiben már csak az irigy, impotens, szemellenzős, nyuggerekből álló, már nem is létező látszatpárt látott fantáziát, az erősebbik kutyáékhoz be se tudta nyalni magát. Ez igen, ez teljesítmény, ez alapján megalapozottan bírálhat bárkit az erkölcsi piedesztálról pálffy is. Pláne ebben a szellemben, stílusban. Mint a polgári demokrácia példaképe. pffúj.

SarahConnor 2012.06.29. 14:07:04

Nekik egy Hugh Grant jutott, nekünk meg egy Pálffy. Micsoda különbség...

billy reed 2012.06.29. 14:10:03

Hú, de kemény ez a KDNP, hú de...

"Az imperialisták, azok megkapták! Nem szeretnék most a helyükben lenni..."

u.i. Ez a Pállfy mikor már valaki volt, akkor volt senki.

Kotkodus 2012.06.29. 14:11:10

hát ez vicces. a hörcsög - aki azt gondolja magáról, hogy kutya - ugatni próbál a kiskutyára, hogy az ne képzelje magát nagykutyának...

pityukám, jobb lett volna, ha megmaradsz te is a kaptafánál. tanulhattál volna az rtl-es batiz kollégádtól, aki pár éve elment maszopni és azóta sem hallottunk felőle. bizony rád is ez a sors vár... tényleg azt gondolod, hogy számítasz a fidesz-kdnpben? várd csak ki hol lesz a helyed, amikor fele ennyi képviselő sem kap mandátumot... aztán mehetsz a hírtvbe szerkesztőnek, vagy panaszkodni a bohócügyi államtitkárhoz...

Kotkodus 2012.06.29. 14:28:07

@fehérzorro: a gyárfás féle napkeltébe a fidesz politikusok rendszeresen meg voltak hívva, csak nem szerették, ha olyan kérdéseket kapnak, amelyeket nem egyeztettek előre (és én közben bizony hallottam ott kínos kérdéseket amelyeket az akkori kormánypárthoz intéztek), ezért nem mentek oda nyilatkozni.

na ilyen már nincs a köztévében: az ellenzéket nem nagyon hívják meg és a kormánypolitikusok igazi "fluffer" kérdéseket kapnak. a politikai vita megszűnt a köztévében (ahogy a parlamentben is). van aki azt gondolja, hogy jobb azt az utcára vinni, mert ott jobban érvényesülnek az érzelmek az érvekkel szemben.

eßemfaßom meg áll 2012.06.29. 14:30:16

Azért öröm látni, hogy sokak szerint egy angol színész mennyivel jobban képbe van a magyar média aktuális helyzetével mint a magyarok.

Sonka Nery 2012.06.29. 14:32:32

a borvirágos orrú piás csak ne kritizáljon világhírű színészt, mert még a végén ki lesz röhögve.

Bakter 2012.06.29. 14:35:33

Ez a Húj Grant olyan izé, világhírű színész, nem? A Páfi meg olyan, hogyishívják, na mondjátok már, mi. No, ez szerintem súlyozza a két beszólás potenciálját.

fehérzorro 2012.06.29. 14:43:52

@Kotkodus: Ugyanmár,ne röhögtess :D
Ezeket szerintem te magad sem hiszed el!
Persze voltak meghívott fidesz politikusok,olyan 10%ban.
A kérdezők meg 100%-ban voltak komcsik.
Az volt ám a demokrácia.
Mindezt úgy,hogy Gyárfás ingyen kapta a műsoridőt.
OLIGARHA! :D

bandinyúl 2012.06.29. 14:47:39

@fehérzorro: Élj,remélj és utána húz a gazdád lábai elé.

fehérzorro 2012.06.29. 14:49:39

@bandinyúl: Ez milyen szép szöveg :)
Aki nem ért veled egyet annak nyilván gazdája van.
Micsoda liberalizmus.
Nem Kóka vagy? Ő volt még ennyire liberális :)

fehérzorro 2012.06.29. 14:51:07

" húz a gazdád lábai elé."
Na ez a liberalizmus,ez hiányzik nagyon!
(valakiknek)

Kotkodus 2012.06.29. 14:54:17

@fehérzorro: össztűz mond valamit? ha igen elmondhatod, hogy mely lapoktól hívtak oda rendszeresen újságírókat kérdezni.

és (kb.) 2006 után viktorka nem engedett senkit a fideszből (kdnpből) ott nyilatkozni. utána 0% lett a fidesz megjelenési aránya ott.

fenti tények és az általad írtak alapján, azt kell gondoljam, hogy nem ismerted/nézted a műsort... van még kérdésed?

zgabi 2012.06.29. 14:54:28

@fehérzorro: A pártokkal csak az a bajom, hogy igaz az, kommunista kutyából nem lesz demokratikus szalonna, de ennél sokkal nagyobb baj, hogy a demokratikusnak induló Fideszben mára lassan tényleg qrva nagy diktatúra alakult ki. S teljhatalommal rendelkeznek ebben az országban. Élnek is vele. Vissza is élnek vele? Ha a médiatörvényt vizslatom akkor igen, vissza is élnek vele. Nem kicsit, nagyon.

fehérzorro 2012.06.29. 14:56:34

@zgabi: Ez teljesen igaz és egy hosszabb beszélgetés alapja lehetne,de én csupán azt furcsállom,hogy mindenkinek most tűnik fel,hogy nálunk a kormány befolyásolja a médiát.
Idáig valahogy ez belefért.

fehérzorro 2012.06.29. 14:57:51

@Kotkodus: Persze Viktorka nem engedte oda őket,ugye?
A Mari néni mesélte,hogy így volt! :D

Kotkodus 2012.06.29. 14:58:37

@fehérzorro: egyébként gyárfást én sem szerettem, szeretem, de ettől még jól meg tudta izzasztani az interjú-alanyait (azokban az időkben minden politikai oldalról). csak azt sajnáltam, hogy valami hasonló tahó paraszt miért ne kérdezi ki egyszer őt is... lett volna (van) miről...

tudsz mondani az elmúlt egy évben kínos kédéseket feltevő újságírót/műsorvezetőt a köztévéből? alig várom, hogy tanulhassak tőled...

fehérzorro 2012.06.29. 14:59:10

Viktorka nem engedte oda őket?
Ezt gondolom Marinéni mesélte neked a földszint 2-ből! :)

fehérzorro 2012.06.29. 15:00:39

Tudod az a baj,hogy kínos kérdéseket Gyárfás többnyire max sportolóknak,edzőknek tett föl.
Belőlük élt,ők adtak neki ingyen műsoridőt.

Meglehet ott se vótam 2012.06.29. 15:04:07

Ezek szerint még külföldön is feltűnt, hogy a Jobbik sora nyeri a bukott libsik médiája elleni pereket, mivel utóbbiak rendszeresen megsértik a kiegyensúlyozott tájékoztatás követelményét.

Kotkodus 2012.06.29. 15:08:47

@fehérzorro: jaj bocs! brühühü...:(

elfelejtettem, hogy viktorka nem is szól bele a párt és a frakció döntéseibe... milyen hülye is vagyok!

te egyébként itt magyarországon élsz?

de - alapvetően - ha személyesen nem is ő döntött volna így (hanem mondjuk az egyik kampánystratégája), akkor is ő viseli a párt nevében hozott döntésekért a felelősséget... elvileg... vagy te ezt sem így látod?

fura egy "Nem vagyok fideszes" figura vagy, nem mondom.... ;-) bocsi, hogy bántottam az aranyos pici viktorkát!

Kotkodus 2012.06.29. 15:11:17

@fehérzorro: ja és ha nem tudsz a kormánynak kínos kérdéseket feltevő újságírót mondani a köztévéből, akkor sajnos hjú grentnek igaza van... :( ez van... én sem örülök ennek...

fehérzorro 2012.06.29. 15:13:21

Tőlem bánthatod, a balosoknak úgyis ez a mániája :)
Erre mindent rá lehet fogni,biztos Viktor mondta,parancsolta!
Hátpersze, nyilván, ki más...
Maga a tény,hogy valaki ingyen kapott műsoridőt a köztévében, ahol csak balosok voltak, na ez az ,ami senkit se érdekel.
Hugh Grantet se :D Mert az demokratikus volt kéremszépen!
Aki ezt nem érti,az hlye! :D

fehérzorro 2012.06.29. 15:14:33

@Kotkodus: Véletlenül se azt írtam,hogy most jobb!
Hanem azt,hogy ez 1989 óta így van,sőt az MSZP idejében tán még durvábban ment a néphülyítés.

Kozmokrator · http://www.tudtad.com 2012.06.29. 15:15:37

Jöjjön fel Grant bácsi ide és máris meglátja, hogy valótlant állított! :D

dr yetee 69 2012.06.29. 15:18:36

@fehérzorro: Nézel te mostanában mtv-t?A legvadabb szoci időket is megyszégyenitik,ami most van,az a legalja(Obersovszki mikrofonállvány Péter)

fehérzorro 2012.06.29. 15:22:46

@dr yetee 69: Tény,hogy borzalom!
Nem is nézem mostanság,de sajna,ami régen ment az detto ugyanez volt.
Csak míg a fidesz erőszakosan csinálja, addig a szocik idejébben inkább kussoltak bizonyos dolgokról,okosabb taktika.

Leonard Zelig 2012.06.29. 15:31:25

Az biztos, hogy ez a Hugh Grant is Grószból angolosított még a századforduló idején.

Kotkodus 2012.06.29. 15:32:26

@fehérzorro: nyílván nem ismered azt a tényt sem, hogy a saját idősávjában a legnézettebb műsor volt... feltételezem, hogy ebből voltak előnyei a csatornának is...

és, ha már nem vetted a fáradtságot, hogy utánanézz, hát elárulom, hogy az össztűzben rendszeresen tehettek fel (nem előre leegyeztetett) kérdéseket az adott alany politikai ellenzékének tudósító újságírók.

néphülyítés volt-e ez? macska-egér játék? nem tudom, lehet. viszont - ha így is volt - amióta az egér irányít, azóta nem nagyon hallottam semmilyen nyávogó hangot kiszűrődni a közmédiából...

és ismétlem, 2006ban a fidesz önszántából - és központi utasításra - nem jelent meg ebben a műsorban. ergo gyárfást nem érdemes felelősségre vonni azért, hogy milyen arányban jelent meg a műsorban a fidesz véleménye (a tudosításokban egyébként rendszeresen megjelenítették az akkori ellenzéki véleményt is).

mondom, gyárfás nekem sem a szívem csücske, de a napkelte egy nézhető politikai, közéleti reggeli műsor volt, amely rendszeresen ütött meg kritikus hangot az aktuális kormány tevékenységével szemben is. és mindenképpen összehasonlíthatatlanul kritikusabb volt bármelyik jelenlegi köztévés műsornál...

bapcs1964 2012.06.29. 15:46:30

vazzeeeee én vagyok a pálfipista,nedumájjá,kurva nagy pénzt kapok a semmittevésért,élősködök a népen,hjú grent hukk,az meg neszójjon beee..

bapcs1964 2012.06.29. 15:48:33

@Leonard Zelig: te is egy pöcs vagy.még egy töpötyűben is zsidót látsz.ez egy egy angolszász szinész,és vitte valamire,veled ellenben..

rockjano 2012.06.29. 16:07:50

Az van jobbosok hogy látom hogy fáááááááj ez nektek nagyon.

Lehet Grantet fikázni és írogatni akármit de egy igaza van, kettő ez a híre kis hazánknak külföldön és ez elkeserítő.

Akármit írtok ez így van.

Taxomükke (UK) 2012.06.29. 16:14:27

@tamdhu: Ne bántsátok Pálffyt, súlyos beteg. Bár attól tartok, magának sem ismeri be, mert ha beismerné, akkor lenne esélye felépülni az alkoholizmusból.

Bob Vance 2012.06.29. 16:40:34

ha Hugh Grantnek ilyen fontos a magyarok léte és az ország sorsas, akkor lobbizhatna az írországi gázoló kiadatása mellett is.

ja hogy azt nem rágták a szájába...

fehérzorro 2012.06.29. 17:08:13

@Kotkodus: Mégis milyen haszna lett volna belőle az MTV-nek?
Nagyon érdekelne :)
Abban az időben,mikor minden reggeli műsor baromi nézett volt, odaadták a reggeli műsorsávot ingyen.
Ugye nem gondolod komolyan,hogy ez véletlen?
Mégis milyen nem volt az MTV-nek?
Studiója?
Kamerája?
Műsorvezetője?
Miért ne foglalkoztathatta volna ugyanezeket az embereket ő?
Gyárfás csilliomos lett belőle,nyilván vissza is juttatott rendesen a pártkasszába.
Ugyanmár, Nap-kelte,mint kritikus műsor.
Egy 80as évekbeli díszletek közt megrekedt, a legkevésbé sem objektív műsor volt.
Nyilván ahogy később balosok nem mentek a Hír Tv-be , úgy akkoriban fideszesek is dönthettek úgy,hogy nem mennek a pártkeltébe.
Nézhető...
Ugyanmár, a végén már a legelvetemültebb balosok is kritizálták azt a nívótlanságot,ami ott ment.
Lakat T. "szia,mi újság veled" seggnyaló beszélgetéseiről nem is beszélnék...
Ami most van borzalom, de sajnos ez van 20 éve és nekem valahogy nagyon furcsa,hogy most hirtelen mindenhonnan ezt hallani,eddig meg a kutya nem foglalkozott velünk.
Ja, hogy a miniszterelnök személyes jóbarátja a TV2 hírműsorának mindenható ura, azt még nem is említettük.
Nyilván ez demokratikus volt.
Jaj,ugyanmár...

Leonard Zelig 2012.06.29. 17:22:23

@bapcs1964: Hú, ezt nagyon benézted, ecsém!
Angolszász színész? Fehér angolszász protestáns, hogy pontosak legyünk.

Galak (törölt) 2012.06.29. 17:37:05

A fideszbuzik szeretik az elnyomást, ha a felcsuti patás szarik egyet örömmel beállnak alá tátott szájjal. Aztán követelik a repetát.

fran7 2012.06.29. 17:43:56

@Galak: Hadd kérdezzelek meg, hátha ez az egyetlen alkalom, hogy elmondhasd, mivel nyomott el téged Viktor?

Kotkodus 2012.06.29. 17:46:02

@fehérzorro:
pl. hírdethette a saját műsorait egy vezető műsorsávban... (melyik műsor is vezeti a műsorsávját manapság az mtv-n?)

díszlet szar volt? igen (szerintem is)!
gyárfás sokat keresett ezzel? talán (nem tudom, de nem ebből élt azt sajnos tudom...)
lakat.t egy nyálas hülye? igen (szerintem is)!

romlott az mtv technikai felkészültsége az elmúlt 2 évben? akkor miért nem képesek egy olyan politikai műsort sem csinálni, amelyik vezeti a műsorsávját? van kamerájuk? van stúdiójuk? van műsorvezetőjük?

talán észrevetted, hogy a saját kérdéseidet használom fel, hogy megértessek veled egy egyszerű tényt: a műsor SIKERES ÉS NÉZETT VOLT. sem az akkori kormány, sem a mai nem tudott/tud ilyet gyártani. és ez azért volt mert a paraszt gyárfás egyformán parasztkodott mindenkivel. és nyílván te ezt a sikert irigyled, jó magyar szokás szerint...

kedves barátom! olyan világban élünk, ahol a sikert nem kell magyarázni... a kudarcokat annál inkább... szerinted a jelenlegi mtv nézettségi adatok melyik kategóriába esnek?

ja és nyílván (napkeltén kívűl) hírtv-t sem nézel, mert ott bizony ma is rendszeresen jelennek meg politikai vitaműsorokban mszps, lmps, jobbikos politikusok. azért örülök, hogy elbeszélgettünk olyan dolgokról, amikhez nem nagyon értesz. fontos ám a markáns vélemény!

www.policysolutions.hu/userfiles/elemzesek/Policy_Solutions_Media_kiegyensulyozottsag.pdf

a csatolt link talán segít ezt a markáns véleményt megváltoztatni. ha szeretnéd megőrizni eddigi véleményedet, semmiképp ne olvasd el.

fran7 2012.06.29. 17:57:46

@Kotkodus: Ott tévedsz, hogy a Nap-kelte nem volt sem sikeres, sem nézett. Lehet néha nyerte a nézettségi versenyt, de már akkor, amikor a hirdetéseit nyomta erről, akkor megnézted az adatokat, akkor nem voltolyan egyértelmű az a győzelem. Ráadásul, akkoriban és most is a kora reggeli műsorsávot feladta az rtl a tv2 meg talán a Liptai Havas idején tudott nyerni velük szemben. Azt már nem hozta Gyárfás le az által birtokolt lapokban.
Gyárfás ingyen kapta a műsorsávot. Övé volt a reklámbevétel, amit sokszor természetben kapott meg. De bevételeinek ez talán, ha egy százaléka volt. Mindenesetre a Nap Kelte valami olyan módon jellemzi azt a sajtószabadságot, amiben sokan olyan jól érezték magukat. Azóta nincs kétségem a média korruptságáról. S nem sírok a sajtószabadságért. Beletörődtem abba, hogy olyan nincs.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.06.29. 19:31:34

@fran7: "Valahogy az nem volt vezető hír, mikor George Clooney Dél-Szudánért lobbizott, hogy egyáltalán létezzen az az ország. Vajh miért?"

Nálunk nem, mert nem igazán vagyunk érintettek, de hidd el, az USA-ban, meg Dél-Szudánban az volt. Ez se vezető hír mondjuk Franciaországban, de a kis színesek közt ott van. mint nálunk George Clooney.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.06.29. 19:35:54

@fran7: "Gyárfás ingyen kapta a műsorsávot. Övé volt a reklámbevétel"

Hát ez nem egészen így volt. Nem ingyen kapott műsorsávot, hanem ő szállított műsort úgy, hogy nem kapott érte fix fizetséget, csak a reklámbevételt. Ezzel persze lehet, hogy jobban jár anyagilag, de a kockázata is nagyobb volt.

pirimogyoró 2012.06.29. 21:11:17

Kész röhej, hogy folyton egymás torkának estek. Hisz még abban valaki, hogy itt a másikat eltántorítja, vagy esetleg meg is győzi? :)
Nyilvánvaló, hogy a kormány az ellentmondást, de még a kétkedést is megtorolja. Hugh Grant-en nem talál fogást, mivel nem tudja kirúgatni a munkájából, a családtagjait sem, így hát azt kell előhozni, hogy tájékozatlan.
Éljen Orbán Viktor, az ő talpnyalói és a pribékjei is. Legalább 120 évig, hogy még akkor is felelősségre lehessen vonni őket, amikor maguk alá öblítenek.

CENZÚRÁZVAszorult Fémkarika 2012.06.30. 09:12:32

@Kotkodus: Kedves Gyárfás Tamás! Az Ön műsora valóban szar volt. Egyetlen élvezhető része a Lakat T. féle szárazpetting-party volt. A hőskorban anno viszont meggyőződésem, hogy a Tanárúr folyamatos orális fixációja tudatalatt hatott és nagyban köszönhatő neki, hogy a mostani huszonéves generáció hölgytagjai nyitottabbak az orális szexre. Csak vegyük észre az elvitathatatlan érdemeket.

@fran7: Sajnos Galak Urat valószínűleg már elvitte a TEK ezért nem fog válaszolni. Szalay Annamária éppen most helyezi fel neki a hereszorító bilincset.

dr. pretender 2012.06.30. 17:32:12

@fehérzorro: sok mindenben igazad van, én is rühellem Gyárfást vagy Lakat T-t, de az eléggé köztudott, hogy a Fidesz bojkottálta a Napkeltét... (tehát nem arról van szó, hogy nem hívták őket)

Galak (törölt) 2012.06.30. 20:28:22

@fran7: Nem tudok többé a Velvetre kommentelni az öncenzúra miatt, ami szerinted persze totál független az Orbán kreált fidesz-médiahatóság korrupt és zsarolási célból meghozott döntéseitől. És ez csak a jéghegy csúcsa majom.

TROLL 2012.06.30. 22:02:55

Nálam a pálffy istván részeg volt az első javaslat a googletól.. Alapból nem is lenne evvel gond, ha nem ez a két végtelenül tréfli figura mondaná, és épp véletlenül nem lenne Hugh Grantnek igaza, de ugye asszem ezt már mondták korábban sokszor mások is, és hogyha nekem Londonban a Finacial Times elemzője mondaná többször, hogy Magyarországon a kormánypárt uralja a közmédiát, lehet, hogy én is elhinném, én hülye, csoda, hogy ez a Grant is? Mindenesetre nálam az első csatornák a köv sorrendben vannak: m1, m2, a két duna, hír tv, rtl, tv2, atv (bár az most perspec kivétel), hogy ezeket gyorsan át tudjam ugrani, de persze Mao-n nincs pártsajtó Kumin szerint se kertv kuss.

kamarti 2012.07.01. 13:36:41

azon nem csodálkozom, hogy némely arctalan kommentelő HG tekintetében csak a prosti emlegetésig jut el a hír kapcsán.

de azt már kikérem magamnak, hogy ez a szerencsétlen ex-hírolvasó hasonló színvonalon üzengessen, mert mi van, ha mégis felkapja a baromságát a brit sajtó? Már így is kezd elegem lenni abból az országimázsból, amit csinálnak nekem ( meg az itt maradó pármillió magyarnak) ő és a gátlástalan elvtársai. Írja meg a blogjában, vagy tartsa magában az ostobája - nem, ő beszólogat, mint szakpolitikus...

nem is tudom ki van szereptévesztésben.... vagy ki miben ragadt benne....

Kotkodus 2012.07.02. 10:22:33

@fran7: "...a Nap-kelte nem volt sem sikeres, sem nézett. Lehet néha nyerte a nézettségi versenyt..."
az'szem megvárom, amíg ezt az ellentmondást feloldod magadban, majd ha kitisztul szívesen válaszolok. én ugyanis nem ismerek más módszert egy műsor sikerességének objektív mérésére, mint a nézettséget...

tény, hogy sohasem volt objektív a köztévé (és gyárfásék is inkább az mszpnek nyaltak), de - mint fentebb többször említettem - mutassatok ma egy olyan köztévés újságírót, riportert, aki mer annyira paraszt lenni a kormánypárti interjú-alannyal, mint amennyire gyárfás volt a maga idejében... (ez inkább annak szól, aki azt taglalta, hogy ma jobb a helyzet, mint volt...).

@Faszraszorult Fémkarika: igencsak egyedi a nézőpontod a világra... bevallom ilyen aspektusból még nem vizsgáltam a kérdést... mivel ezzel a megközelítéssel látszólag többet foglalkoztál, mint én, az'szem kénytelen leszek igazat adni neked... sok sikert és vigyázz a karikákkal, gyűrűkkrel!

dr. v.b.1990 2012.07.03. 23:48:57

Ki a f@szom az a Pálffy és a Kumin ?

jo20000 2012.07.08. 17:38:25

Nem hinném, hogy mondjuk Lukasenkó vagy Putyin szerint gond lenne a demokráciával saját országaikban, és a sajtó ne lenne elég szabad. A kormányzati nyilatkozatok (a Médiatahóságról már ne is beszéljünk) zéró vagy inkább negatív értékkel bírnak ebből a szempontból, kár megszólalni. Akár csak egy (1 db) egyébként toleráns, középutas, mérsékelt, gondolkodó, kompromisszumkereső (persze ezekkel a vadbarmokkal reménytelen kompromisszumot keresni), normális ellenzéki vagy netán független (elvileg ilyenek is vannak) személyiséget fel tudnak mutatni, aki igazolná a propagandát? Nemigen. Le vagyunk rohanva és meg vagyunk szállva egy saját magunk által kitermelt pótszovjet bagázs által, amelyen belül sajnos már azt sem tudjuk megkülönböztetni, ki a megszálló és ki a kollaboráns - ez van. Barátsággal...

jo20000 2012.07.08. 17:50:30

@fehérzorro: Hát bizony fel lehet sorolni olyan momentumokat, műsorokat és műsorvezetőket az ún. bal oldali kormányok idejéből, amelyekre a "gáz" még enyhe jelző is, és szabad is ezekre haragudni. De mindez nem menti a mostani hatalmat, amely nem csak egyszerűen a ló túlsó oldalán, hanem minden korábbinál mélyebb szinten gondolja a mérleg nyelvének magát. (Nyelvből mindig is jól állt ez az ország.:-)) A képzavar részben szándékos volt :-)

jo20000 2012.07.08. 19:42:26

@fehérzorro: Én régen eleget néztem napkeltét, de mégsem akarom különösképpen megvédeni. A rendszerváltás környékén izgalmas volt, aktuális, rajta volt a témákon, tetszett. A vége már nagyon rutin, nagyon klisé, és a franc se tudta eldönteni, hogy ők unják-e jobban vagy a nézők. Az röhejes volt viszont, ahogy a "közszolgálati" pótműsorban lenyúlták és újraértelmezték pontosan ugyanazokat a kliséket, amelyeket már a naptv-ben is untam. Alapvetően nem nézek tévét évek óta. Van rá okom bőven...

Bebes 2012.07.08. 20:37:09

"Hugh Grant címét nyomozza a kormány"

Egyre gyakoribb, hogy egy cím elolvasása után meg kell néznem, a Hírcsárdáról származik-e a szöveg. Ez pl. nem, pedig atom abszurd. Nem csoda, hogy nem érnek rá kormányozni.

jo20000 2012.07.08. 22:14:51

@Bebes: De, ráérnek. Ez maga a kormányzás: neorózisos és irracionális válaszreakciók sorozata - a legkisebb jószándék nélkül. Amúgy nézd meg bármelyik rémült fideszes fejet, ha nyilatkozni kell, hirtelenjében. Nem azt látod az arcán, hogy "most valami fontosat mondok, amire odafigyelnek, és a gyerek látni fog a tévében", hanem azt, hogy "ajaj, ha most elszúrom, akkor végem". Hehe. Megérdemlik...

dr. Ez is csak egy nick 2012.07.09. 15:42:58

@Kotkodus:
Műsorvezetőjük sajnos nincs.
Műsorvezetőnek álcázott mikrofonállványaik vannak.

@fran7:
A Nap-kelte a legnézettebb műsor volt a reggeli műsorsávban. Nem néha, hanem éveken át mindennap. A kereskedelmi tévék reggeli adásait is verte.
Akkor is, ha neked ez nem tetszik.

A műsorsávot pedig nem ingyen kapta, hanem ő szállította a műsort az adott műsorsávra, cserébe a reklámidőért, annak minden kockázatával. A műsorok gyártása ugyanis pénzbe kerül, és nem is kevésbe.
Ő sem kapott érte fizetséget, pedig egy óra kész műsorért százmilliókat fizetnek ki. Olyanért pláne, amelyik vonzza a nézőket, márpedig ez vonzotta.

fran7 2012.07.09. 16:39:14

@dr. Ez is csak egy nick: Ez egész egyszerűen nem volt igaz. Gyárfás sokszor leadta a konkrét nézettségi adatokat a Nemzeti Sportban. Nagy betűkkel ez szerepelt, hogy megint a Napkelte volt a legnézettebb műsor. Amikor meg megnézted a konkrét adatokat, akkor láthattad, hogy - konkrét eset - hogy messze nem ez volt az adatok üzenete. A többségét nyerte a nézettségnek, de még össznézettségben sem nyert mindig. Akkor még nem tudtuk annyira pontosan, hogy mit is kell figyelni. De egyáltalán nem volt az a folyamatos győzelem, amit súlykoltak. Sőt a két kereskedelmi adó a reggeli műsorsávot feladta, De hétvégén szerintem szinte soha nem nyert a Napkelte. S akkor még az m1 nézettebb volt mint most.
Én egyszer elolvastam egy ilyen hirdetést a Sportban, abból indulok ki.
Az ingyenesség meg érdekes fogalom. Ugyanis az MTV elég sok embert foglalkoztatott úgy hogy sok mindent nem csináltak. Tehát embereik lettek volna a műsorkészítésre és ki is voltak fizetve. Nyugodtan készíthette volna az mtv maga a műsorokat. Ehelyett odaadták a műsorsávot. Amikor ők maguk csinálhattak volna műsort és csinálhattak volna belőle pénzt. Ez nálam az ingyen odaadom az enyémet, amivel más keres pénzt. Miközben még kifizetem azokat akik ezt a munkát elvégezhetnék nekem. Ha ezt nem ingyenesnek tartod, rendben, de nagy szélhámosság volt az MTV részéről.

   2012.07.09. 16:57:26

@fran7:
Te nem érted, hogy mi az az outsourcing.
Pedig fentebb már elmagyarázták, mit is jelentett ebben a konkrét esetben.

"Ugyanis az MTV elég sok embert foglalkoztatott úgy hogy sok mindent nem csináltak. Tehát embereik lettek volna a műsorkészítésre és ki is voltak fizetve. Nyugodtan készíthette volna az mtv maga a műsorokat. Ehelyett odaadták a műsorsávot. Amikor ők maguk csinálhattak volna műsort és csinálhattak volna belőle pénzt."

- Azok az emberek akik "semmit" nem csináltak, nem biztos, hogy képesek a kellő nézettséget generálni.
- Ha olyan műsort csinálnak, amit nem néznek, akkor az kidobott pénz, mert a reklámbevételek a nézettségtől függnek.
- Ha jön valaki, aki szállít műsort, és ezért nem kér fix pénzt, hanem a nézettségtől teszi függővé a javadalmazást, akkor átvállalja a kockázatot.
- Ha valaki átvállalja a kockázatot, akkor neki érdeke a sikeresség, nem úgy, mint azoknak az embereknek, akik "ki is voltak fizetve", de közben "sok mindent nem csináltak".

Egy MTV típusú televíziónál nagyon helyes, ha a kis kockázat-kis haszon megoldást választják.

fran7 2012.07.09. 17:11:21

@  : Lehet én tényleg nem értek a dologhoz. De. Van emberem, akit azért fizetek mert ért a televizió műsorkészítéséért, nem is rosszul. Ezen emberek helyett odaadom a műsorsávom valakinek, aki jóban van a főnökséggel. Aki minimális ráfordítással készít műsort, ugye emlékszünk arra, hogy talán Anettka showjában a karosszék drágább felszerelés volt, mint a Napkelte studiója. Talán néha kitakarították. Gyárfás nem keresett sokat a Napkeltén ugyanis minimális nézettség mellett nem lehet nagy reklámpénzeket beszedni. Gyárfásnak nem is ez volt a célja, hanem egy pontján a médiának tematizálta a politikai közbeszédet. S ezt minimális befektetéssel megtehette, sőt némi tégla, szőnyeg, potemix forráshoz is hozzájutott.
Miközben az MTV csak veszített a dolgon. Ugyanis bár nem célja a nézettség egy közszolgálati adónak, de azért elsősorban magának kellene megtermelnie az anyagiakat. Ez egész egyszerűen hűtlen kezelése a rendelkezésre álló anyagiaknak. Nem beszélve arról, hogy egy olyan egyértelműen egy oldalra húzó politikai műsort készített, ami ellehetetlenített bármilyen minimális pártsemlegességre törekvést.

   2012.07.09. 19:41:47

@fran7:
"Miközben az MTV csak veszített a dolgon. Ugyanis bár nem célja a nézettség egy közszolgálati adónak, de azért elsősorban magának kellene megtermelnie az anyagiakat. Ez egész egyszerűen hűtlen kezelése a rendelkezésre álló anyagiaknak."

Éppen arra akartam kilyukadni, hogy az anyagi haszon és kockázat arányának függvényében ez gyakorlatilag ez optimális megoldás lehet. Ha beraknak erre a sávra egy olyan embert, aki "amúgy nem csinál semmit", akkor:
- bízni kell abban, hogy nézettséget hoz, hogy legyenek reklámozók, de egyáltalán nem biztos, hogy erre képes
- még ha képes is az, akit eddig a "semmiért" fizették, a továbbiakban is ennyit fog tenni (hiszen miért törné magát?)
- a reggeli beszélgetős műsor bukása (értsd: mást néznek helyette) azt jelenti, hogy jó eséllyel az idősáv többi műsorát is bukják

Eddig volt a teória.

Itt egy cikk, ami pedig a valóságot próbálta akkoriban összegezni:
www.origo.hu/itthon/20090925-eltunik-a-napkelte-az-mtvrol.html

És persze nem derül ki semmi.
Az egyik oldal szerint "az MTV reggeli műsora 800 milliós veszteséget jelentett"*, egy névtelenséget kérő nyilatkozó "azt mondta, hogy a reggeli műsor megszüntetésével nem érnek majd el érdemi megtakarítást, hiszen az MTV-nek magának kell műsort gyártania"**, míg "Balogh úgy tudja, a forráshiány miatt a tévé azt tervezi, hogy minden külsős produkciót megszüntetnek"***.

(*Vajon milyen időintervallumban?)
(**Ez még nem jelent semmit...)
(***Ez végül bekövetkezett? Én nem tudom.)

Mi a tanulság? Mindenki sütögeti a pecsenyéjét. Alapvetően jó döntés a műsorgyártás kiszervezése, és ha nézettség van, mindenki heppi. Mivel azonban itt a Magyar Televízióról van szó, egyértelmű, hogy mindenki másra mutogat, mutyizik és sunyít.

(Ez most azt jelenti, hogy elméletben nekem van igazam, de a konkrét helyzetben lehet, hogy inkább a te verziód áll közelebb a valósághoz. :) Hűtlen kezelést nem látok, mert ez kívülről nézve nem rossz szakmai döntés, de nyilvánvaló, hogy a háttérben nem szakmai szempontok domináltak. A legtisztább az lenne, ha látnánk a számokat az akkori, megszűnés előtti és utáni, illetve a jelenlegi helyzetről.)
süti beállítások módosítása