Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Megasztár nem egy Összeesküvők

2012. február 15. 08:04 szabóZ 93 komment

A Megasztár a Tv2 egyetlen igazán sikeres terméke, már ha elfogadjuk azt, hogy a Tények bármilyen sikeres is, valójában nem hírműsor. Csak egy vándorcirkusz kopott előadása nap, nap után ugyanazzal a fakó bundájú kétfejű kecskével, ugyanazzal a szakállas nővel, és ugyanazokkal a rosszul fotózott karambolokkal.

A tehetségkutató akkor lett sikeres, amikor az RTL Klub még azt hitte, hogy senkinek nem kellenek a tündérmesék, egy jó szögből felvett koitusszal pedig nem tud versenyezni, ahogy egy vidéki kislány kiáll a reflektorfénybe, és sztárrá válik. Aztán az lett a vége, hogy az RTL Klub egész oldalas hirdetésben gratulált Tóth Verának, hogy megnyerte a Megasztárt. A konkurens tévécsatorna műsorát.

Azóta a Megasztár volt már sok minden: érzelmes kimittud, valóságshow, vidéki hakni, jól fényképezett esztrádműsor, és fröccsöntött, kicsit sorjás X-faktor is. Csak a név maradt, a tartalom úgy változott az elmúlt kilenc évben, ahogy a tévés trendek is. Persze ahogy a Tv2 végleg elvesztette az önbizalmát, a Megasztár is egyre inkább az RTL Klub műsorait, a Csillag születiket és az X-faktort kezdte el másolni. Egy idő után már az volt csak a meglepő, hogy nem hívták át rögtön Vastag Csabát, meg Wolf Katit, hogy nyerjék már meg náluk is a műsort.

mega2

A hatodik Megasztárt a Tv2 már tavaly nyáron elkezdte forgatni, de utána jött a gazdasági válság, kisebb lett a fehér kupac a füstüveg dohányzóasztalon, és az álmokat is tollfosztották kicsit. A Megasztár és a népmese helyett ezúttal a Tv2 is inkább a pinát választotta. Ha már az RTL Klubnak bejött, ugye. De hiába csöpögött ondó már az Összeesküvők villájának kilincseiről is, hiába csábították át mindenkit a konkurens csatornától Alekosztól kezdve Benkő Dánielen át egésze a világosítókig. A csatorna valóságshow-ja akkorát bukott, hogy arra még a Miskolcon törpeuszkár szarát zacskóba gyűjtő Gyurcsány Ferenc is elismerően bólogatna. Hát ezt elkúrtátok.

A Megasztár nyárról dobozban maradt castingfelévteleivel próbál most új lendületet venni a csatorna, ha már hétköznap csak a túlélésre játszanak a szürke főműsoridő felett görnyedve, legalább a hétvégén felveszik a flitteres blúzt, felpolcolják és kipakolják, és úgy, de úgy mosolyognak hozzá, mintha minden rendben lenne.

És a legfurcsább az egészben, hogy tényleg el lehet hinni nekik. Az új Megasztár nem görcsöl, nem akar nagyon úgy tenni, mintha X-faktor lenne, egyszerűen csak jól érzi magát. Ilyennek kell lennie egy feel good műsornak, mondaná a bennünk élő televíziós producer, ha nem csapkodtuk volna már rég a fejét a kokainnal rakott füstüveg dohányzóasztal sarkába.

Persze ez minden idők legfurcsább zsűrije, ők tényleg azért keresik a zenei tehetséget, mert meg akarják tudni, hogy mi az. A legjobb talán Bochkor Gábor, aki azzal indokolja, hogy ért a zenéhez, hogy sok rádiós műsort vezetett, amiben több tízezer szám ment már le a karrierje alatt. Mondjuk az a több tízezer szám a Bumerángban valójában fél tucat sláger Stingtől, néhány Edda-dal, meg a Life, Des’reetől, de persze ezt ő nem is tudhatja, mert ugye mindig evett, telefonált vagy pisált, amikor a zenéket játsszák. És persze ott van még Mester Tamás, akiről legfeljebb annyit lehet elmondani, hogy nagyon jól tud gitárral pózolni, és Bereczki Zoltán, aki úgy néz ki, mintha SP David Bowienak öltözött volna farsangra. A legjobb választás még mindig Falusi Mariann, aki legalább érti is, hogy miről beszél, és tudja hogyan kell popslágert írni és előadni.

mega1

Mert ugye egy zenei tehetségkutató zsűrijét nem feltétlenül a szakma megkérdőjelezhetetlen nagyjaival kell feltölteni, ide karakterek kellenek, mint egy valóságshow-ban. Az a jó, ha szeretik és gyűlölik a versenyzőket és persze egymást. Ha így nézünk a zsűrire, már nem is olyan rossz ez a casting, de még így is elég sokat veszthet a csatorna, ha nem jönnek be a számításai: Mester Tamás és Bereczki Zoltán karaktere nagyon hasonló, és nemcsak azért, mert mindketten elkenik a sminkjük a sírástól egy-egy érzelmesebb szám alatt. Falusi Mariann mellé meg kellett volna egy törékeny, miniszoknyás nő, aki időről időre összesírja a dekoltázsát.

A Megasztár első heteit mindig elvitték az idióták, akik hörögtek, krákogtak, visítottak, vagy csak annyit mondtak félénken, hogy bikicsunáj. A Tv2 most szerencsére kordonnal tartotta vissza a műsortól a zombihordákat, csak egy-egy rövid bejátszásban láthattuk csak, ahogy a rácsokon túl vicsorognak.

Egyébként meg csak a szeretet volt, a siker és az édesbús bukás, és az új szabály, ami szerint a négy zsűritagból háromnak meg kell nyomnia az asztalnak álcázott nagy zöld kockát, hogy továbbjusson a versenyző. Nem ment az idő magyarázkodással, ráadásul amikor a dal közben megérkezik a pozitív döntés, az tényleg olyan érzelmi hullámokat vet, mintha a kibontott hajú Angelina Jolie egy kiskutyával lassított felvételen futna át a színen. Mondjuk az most is kiderült, hogy a magyar zenei ízlés valójában még a ClassFM sokat próbált zenei szerkesztőit is úgy megrémítené, hogy csak a sarokba bújva sikoltozna rémülten álló nap. Csak ordas nagy slágerek, és igen, a Megasztár az a műsor, ahol senki nem fogja a fejét, ha valaki 2012-ben is a Son of a Preacher Mannel nyit.

De mindezek alig rontják el az összképet, sőt még Bereczki Zoltán érzelmi kitörései sem zavaróak, és már örülhetnénk, hogy végre összehozott a Tv2 egy rendes péntek esti műsort. De akkor kapcsolják Liptai Claudiát a versenyzők rokonai mellől. Nem, most nem Minden Idők Legsikeresebb Playboy Címlapjával van a baj, hanem a hangvágóval, aki a könnyes rokonokra kapcsolva mindig letekeri a dal hangerejét. Mert ugye a rokonok a színfalak mögött vannak. Távol. Alig hallani. Mondjuk ez engem, mint tévénézőt egyáltalán nem érdekel, én azt akarom hogy szóljon az a dal, és áradjanak az érzelmek. Egyszerre, egy időben, kiegyenlített hangerővel.

De azért sokat elárul, hogy tényleg ez volt a Megasztár legidegesítőbb része, és ezt egyetlen potméter megpöckölésével helyre tudják tenni a jövő hétet. Persze az előválogatók a tehetségkutatók leghálásabb epizódja, itt van még idő felkészülni, itt még nem cseszi el az adásmenetet a valóság, és egyébként is nem kell sztárokat építeni, vagy mesét előadni. Elég pár érzelmes taktus, meg néhány csillogó szempár. Ennek ellenére, lehet, hogy idén tavasszal mégiscsak érdemes lesz valamiért a Tv2-re kapcsolni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ebben a blogban jelenleg nem kommentezhetsz. (törö 2012.02.15. 09:00:42

én 5 percig bírtam nézni..és nem azért mert sznob vagyok, hanem mert qrvaszar lett.... az előző MSZ-hoz képest.... :O

Főmoderátor 2012.02.15. 09:01:54

Általában faarccal átfutom amiket írsz, de most... B+, még mindig itt rötyögök :D

HúszTíz 2012.02.15. 09:05:10

Jó kis összefoglaló írás - néha gondolkodom rajta, hogy MSZ-ból ugyan miért is nincsen HogyVolt...

Amúgy a műsor nem különösebben érdekel; nekem már elegem van ezekből a tehetségkutató-féle erőlködésekből. Unalmas, pénzről szól, az embernek nagy lelkierő és kitartás kell, hogy végigszenvedje.

Ezért is olvasnék róluk a HV-írások között, mivel nézni nem akarom a műsort, de poénos írás formájában szívesen viszontlátnám az adás történéseit.

Samott 2012.02.15. 09:05:24

Liptai, Mester, Bereczki... ahol ebbol a harombol akar csak egy is feltunik, az mar nem lehet jo.

2012.02.15. 09:07:52

Jó írás, bele fogok nézni a műsorba, bár sokat nem várok. A legnagyobb baj, hogy ezek a műsorok még egy Tom Waits-ből is Billie Jean-t éneklő-táncoló egyenmajmot faragnának, egyéniségről, ötletről, kreativitásról szó sincs. A műsor döntéshozóinak biztos vannak tizen-huszonéves gyerekei, meg kéne kérdezni őket az apukáknak, hogy szerinted mi ma a menő zene, és talán abból is válogatni, hogy ne kelljen folyamatosan a lejárt, megunt, ezerszer le-fel-szétdolgozott basicslágereket hallgatni, hanem néha valami újat, frisset vagy épp nem deklaráltan mainstream popzenét. Csak ugye itt sms-re hajtanak és nem elismerésre, így aztán egy Arcade Fire vagy Iron Maiden dal kiverné a biztosítékot, mert azt nem ismeri a csepeli melós meg Mari néni Battonyáról, ezért inkább a körközepénállok meg a cserhátizsuzsasláger kell.

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2012.02.15. 09:13:02

A korábbiakhoz képest valószínűleg csőkkenni fog a nézettsége hacsak nem hozakodnak elő valami botránnyal. Már Amerikában sem nézik elegen a tehetségkutatókat.

tab 2012.02.15. 09:14:39

@HúszTíz: van hogyvolt a Megasztárból is :-)

PaOntan 2012.02.15. 09:18:18

SzaboZ most dontsd mar el hogy irod Bereczki vagy Bereczky ?
Te ujsagiro !!!

samot 2012.02.15. 09:18:38

Màr a zsüri összetétele elàrulta a nivot!Tehàt ez a csatorna kikapcs!
Ök biztos nem voltak annak idején tehetségkutaton,azért kell beültetni öket a zsüribe!:D:D

OkoskaTo:rp 2012.02.15. 09:23:08

Nem tudom, ugyanazt a műsort néztük? Azért a megaslágereken kívül csak berakták a hörgőmetálos srácot (alias AC/DC). Volt mulatós is, amire ugyan az eladási adatok alapján nagyobb igény van, mint a kifinomult zenei művekre.

Amúgy meg a minap Index címlapon fikáztátok ugyanennek a zsűrinek az összetételét, méghozzá leginkább Falusi Mariannról nem tudta a szerző, hogy mi köze egyáltalán a popzenéhez.

finalNmbr 2012.02.15. 09:25:20

Kompaktdiszkó szar, megasztár jó.. minőségi emberek helye ez a blog

mizie 2012.02.15. 09:29:08

A zsűribe hogy tudnak ennyire tenyérbemászó tehetségtelen majmokat ültetni minden alkalommal...?

AkinekSemmiSemTetszik 2012.02.15. 09:42:44

Hát szerintem nem csak a hangosító változtatása kell, hogy ez a szar nézhető legyen. Amúgy azért a régi slágerek mennek, mert azokban még volt valamennyi érték, zene. Ma a minőségi jó énektudást igénylő zene rita, mint a snowboardos varjú.

Aegopolis2 2012.02.15. 09:43:11

@shitgun:

Van némi ellentmondás abban, amit írsz.

tamasgabor 2012.02.15. 09:46:54

Hirtelen két dolog jutott eszembe. Az egyik az, hogy a logo-juk kísértetiesen hasonlít a Dallas Stars jégkorongcsapat logo-jára:
images.wikia.com/icehockey/images/e/ea/Dallas_Stars.gif
Gondolom tök véletlen a dolog.
A másik pedig egy ötlet. Szerintem akkor ütne igazán nagyot egy ilyen énekes-tehetségkutatós akármi, ha mondjuk élő zenekarral (mint annak idején a ki-mit-tudon) lépnének fel a "sztárok". Simán megoldható lenne és nem is kellene extra nagy keret hozzá. Mégis más varázsa lenne.

ökoparazita 2012.02.15. 10:01:13

SzabóZ-nek jár a négy zöld kocka a Bereczki a David Bowienak öltözött SP hasonlatért:)

gregaba 2012.02.15. 10:04:28

SzabóZoli a jelenleg aktív tévés újságírók egyik legjobbja, ezt is öröm volt olvasni.

johevi 2012.02.15. 10:05:21

Lehet hogy Falusi Mariann tudja hogy kell dalt előadni, de azt hogy hogyan kell dalt írni a Padödö-nek elsősorban Pierrot tudja. Bereczki akkor szokott vicces lenni ,amikor szeretné levetkőzni a gyerekfejét és érett férfinek akar kinézni, ezért borostát növeszt, ennek köszönhetően a vörös pöttyeivel úgy néz ki mint a régi tankönyvekben a portréarcok, akiknek filccel mindenki bepöttyözte az arcát :-)

Higgs Bozont 2012.02.15. 10:05:44

Szellemes írás. A Bumerángban a fenti dalokon kívül még a "Hol van az a régi nyár..." című szörnyű nyávogást is leadják minimum kétnaponta. Zenei szerkesztő nincs?

ágica1 2012.02.15. 10:08:15

Néha nem lenne baj megnézni a német RTL szombati Supertalent című (Dieter Bohlen vezette) műsorát sem...

SarahConnor 2012.02.15. 10:12:32

Hát nem tudom, lehet, hogy fordítva vagyok bekötve, de ez a Megasztár ultragagyi. Az eddigiek se hasítottak az éterbe tüzes lángcsóvával, de kérem, ez a zsűri, ez a műsorszerkesztés, ezek a versenyzők...
A zsűrin csak nevetni tudok, kivéve Falusi Mariannt, az egyetlen hiteles arcot. A többi jelenthet neki. Bochkor pedig nekem örök rejtély marad.

A műsor megszerkesztésének hála az első versenyző színre lépése ELŐTT már ment az "így szeretem édesanyámat-úgy szeretem édesanyámat". Én elhiszem, hogy ez része a versenyzőknek, a hátterüknek, meg a műsornak, és oké, de ezzel kezdeni? Valahogy az volt az érzésem, hogy el kell fogadnom, hogy ez az évad ennél a vonalnál tette le a voksot, én meg pont ezt bírom a legkevésbé. Oké, legyen egyéni problémám...

A beszavazott versenyzők az egész műsorban eleve vagy öten voltak. Öten, egy másfél órás műsorban. Vagy hatan? Mindegy. Gondoltam, akkor majd kompenzálnak a röhögnivaló fellépőkkel, de nem. Kérdem: akkor mi marad? Ez egy szórakoztató műsor, vagy a tehetségeseket, vagy a tehetségteleneket mutassuk meg. Ezen a kettőn lehet szórakozni. És most valahogy sikerült egyiket sem megmutatni. Ráadásul a nem tudom hány továbbjutó fele olyan se íze-se bűze volt. jellegtelenek egy kicsit.

Én még emlékszem azokra a Megasztárokra, amiket Tóth Vera meg Rúzsa Magdi nyert meg, igazi hangok, a versenyzőknek volt karaktere, néhány nem nyertesre is emlékszik az ember, mint Póka Angélára, Szabó Eszterre.
Ezek a színfoltok már kifogytak, jönnek ezek a trendnek megfelelően pár sláger után eldobható arcok, akiknél a fő szempont, hogy a kis tinicsajszykák küldjék rájuk az sms-t ész nélkül.
Szóval valahogy átsiklottunk az "énekest keresünk"-ből "sztárt keresünk"-be. Ami amúgy globális jelenség, na de akkor is...

kozi001 2012.02.15. 10:12:42

Legalább Hajdú meg Alekosz nincs benne!

ABA587 2012.02.15. 10:14:00

Tetszett amit a posztírója a zsüriről írt!
Ez a legelső ami minősíti a műsort... Ezek az utánzó show-k továbbra sem érdekelnek. Akik fennmaradnak, azok között lehetnek majd olyan figurák, akikre érdemes odafigyelni, de az még odébb lesz. Addig maradnak a régiek: a Tóthok, Oláh, Caramel...

bknn 2012.02.15. 10:18:19

A Megasztáros zsűriből valahogy hiányzik az a rosszindulat, ami az X faktorosoknál nagyon is megvolt. Ez mindenképpen plusz pont.

kredi 2012.02.15. 10:20:07

Én csak egy valamit nem értek, és ha valaki megmagyarázza, annak fogok örülni, de nagyon, mert most kicsit úgy érzem, megint át vagyok kúrva. Most ugye nincs olyan, hogy a legjobb ötven, aztán rosta, aztán összedugjuk a buksit, vitatkozunk, tologatjuk a képeket meg visszanézzük a felvételt, és akkor kiválasztjuk, ki jut be a döntőkbe. Most az ember egyből ott van a legjobb 24-ben. De honnan tudja a tisztelt zsűri, hogy az elején fellépő, középszar, de vállalható énekesnél nem lesz a válogató vége felé egy ungarische Adele? Aki ugye azért nem fog bejutni, mert már beteltek a helyek... Szóval hogy is van ez?

Amúgy a műsor szerintem a 3. szériáig volt nézhető, onnantól lejtmenet. Ezzel a fura, irányított, számomra a fentiek miatt előre lezsírozottnak tűnő megoldással, meg a számomra nehezen vállalható zsűrivel (Bochkor láttán a hideg futkároz a hátamon, ennél még Fridi is jobb volt, az pedig már valami, bár kétségtelen, a fél Padödő viszont Eszenyinél jobb választás) egyelőre túl sok okot nem ad arra, hogy nézzem.

Patreides · patreides.blog.hu 2012.02.15. 10:24:02

Jó kis szórakoztató szöveg egyébként, a sok igazság mellett van benne szarozás, pinázás is, ahogy kell...
(De b***ssza már meg a magyarok úristene, hát nézd már át még egyszer a szöveget, vagy futtasd át egy helyesírás-ellenőrző programon, mert egy-két hiba nyilván elmenne, de ez már ultra gáz. De most komolyan.)
A Megasztár 1-2-3. széria elég jó volt, aztán a 4-5. észrevehető színvonalesést hozott, nyilván kommerszebbé, és ezáltal még nézettebbé akarták tenni... az előbbi sikerült, az utóbbiról nincsenek ismereteim. Az egész persze abból a feltételezésből indult ki, hogy a magyar néző nem értékeli a jót, neki az kell, hogy Eszenyi Enikőt minden héten más módon öltöztessék paprikajankának, és akkor majd az egeket verdesi a nézettségi mutató.
Most talán belátták, hogy lefelé már nem vezet út ("a zsűri egymás pofájába habos tortákat dobál, majd következik gatya lehúzás seggre pacsival" típusú forgatókönyvet mégis jobb inkább kidobni), és ez a mostani Megasztár talán visszatér az első pár széria szintjére.

SarahConnor 2012.02.15. 10:26:14

@kredi: jó kérdés, és csak tippelek, de ugyebár ez a műsor még 2011 nyarán készült, aztán abbamaradt a projekt, most vettél elő megint. Az én gondolatom az, hogy nem vesztegetik az időt azzal, hogy megmutassák a rostákat (első száz, első ötven, stb), amiket leforgattak és voltak, csak nem kerülnek adásba. Azokat a jelölteket mutatják, akik végül a 24-be is bekerültek.
Ez csak egy tipp, hangsúlyozom, én azért érzem ezt, mert az egész műsor olyan kurta-furcsa lett. De lehet, hogy nincs igazam.

Ovecskin 2012.02.15. 10:27:18

na ne bassz! K.csög Tv2, K.csög Tv2, K.csög Tv2 ÉJÁÓÓÓ
tegnap csak a neten tudtam nézni a meccset! a kva annyukat!

Sokorai_Atala 2012.02.15. 10:29:21

Azt tudja valaki, hogy ez a Berczki(y) nevű fiatalember jó színész-e, ha színpadon van? Mert itt a zsűriben nagyon-nagyon rosszul játszik. Vagy csak szokatlan neki a szerep, tekintettel az otthon maradottakra:)

Ritchard Börtön 2012.02.15. 10:29:22

A 24 bejutó paradoxonát még mindíg nem magyarázta meg a TV2, de mellette ilyen cikkekkel próbálják terelni a figyelmet a szélhámosságszagról.

Szóval a Megasztárban mit csinálnak akkor, ha már 24 versenyzônél megnyomták a 3 gombot, de még van hátra 5? Vagy mi van akkor, ha eddig csak 18-nál nyomták meg, de nincs több versenyzô? Én vagyok hülye, vagy valami tényleg nem stimmel a rendszerrel? A fiam is ezt kérdezte az elsô öt percben. Ugyanis ilyen módszerrel nem lehet 24 embert kiválasztani egyenlô eséllyel. Ezt csak úgy lehet megcsinálni, ha ismerik az egész felhozatalt és egyszerre döntenek. Ha a továbbjutottak száma meg van határozva, akkor nem lehet sorozatban bejuttatni. Ezt még pontozással lehetne, de akkor csak a végén derülhetne ki a 24. A Megasztár FB oldalán többen felvetették, de nem adnak egyelőre magyarázatot.
Az utolsó elődöntősnek gyakorlatilag felesleges énekelnie, mert ha megvan a 24, akkor bármilyen jó, úgysem jut be, ha meg nincs, akkor úgy is bejut, ha egy hangot nem énekel. Egyébként kisebb bulvárorgánumokban már megszellőztették a valóságot:
www.borsonline.hu/news.php?hid=53177%2Fatverte-a-tv2-a-tovabbjutott-tinit

Ebben az a kemény, (és az a nagy paradoxon), hogy akinek megvan a három szavazata de úgy ítélik meg, hogy nem jut be, azt letagadják, eltűntetik, a TV szereplés lehetőségét sem adják meg neki, aki viszont kevés szavazatot kap, azt bemutatják, mint nem bejutót.

A cikk egyébként sok helyen fellelhető

Kabarészínész 2012.02.15. 10:29:42

a berecki ki*aszta a bisztosítékot az állandó "ezt megettétek, megettétek a számot, megeteti velete" dumájával, már járt volna neki 5 perc után tarkóra a szívlapát....

James Lavelle 2012.02.15. 10:31:45

Jó írás, végre nem csak fika van benne. Az SP-s/David Bowie-s hasonlaton hangosan röhögtem. Szerintem nem kell a zsüritagoknak operaénekesnek/szupersztárnak lenniük, Mester Tamás pl. hiába nem egy 400 millió aranylemezes popsztár, de jókat mond, emberien áll a versenyzőkhöz. Bochkor ugyanakkor egy vicc. Olyan szintű ostobaság árad a szeméből, különösen amikor koncentrálni próbál egy dalra, hogy megrettenek (emiatt viszont gyakran hangosan röhögtem a tv előtt, szóval végülis szórakoztató). Falusi Mariannon lehet röhögni a zenekara miatt, de nem tudom elhangzott-e valahol, hogy színházban is énekelt, jazzénekes kategóriában nyert Ki Mit Tudot, szóval az ő hozzáértését nem kérdőjelezném meg. Bereczki számomra kérdőjel. Nekem kifejezetten tetszik ez a szám közben időre nyomjuk a gombot megoldás, izgalmassá teszi a műsort. Az meg, hogy ki fogja megnyerni, még kérdés, szerintem előre kár azon sírni, hogy itt nincs egy Tóth Vera vagy Rúzsa M. mert még csak az első adás ment le, az elején vagyunk. Nem hiszem, hogy törzsnéző leszek, de ha odakapcsolok, egy célom lesz: hogy jól szórakozzak.

bitfighter 2012.02.15. 10:42:56

ágica:
Inkább a Deutschland sucht den Superstar-ral kellene összehasonlítani, az fut most szerdánként meg hétvégén. Bár ott is a Bruce-gyerek csak a nagy haverság miatt került be a zsűribe...

Ovecskin 2012.02.15. 10:45:13

jesszusom, ezt a trágyafost még valaki nézi, valakit érdekel? a ti torkotokon aztán bármit le lehet tolni.. aztán meg csodálkozik mindenki, hogy hol tart a közízlés Magyarországon! SzabóZ meg írt egy jó kis promó cikket.

kredi 2012.02.15. 10:49:50

@Ritchard Börtön: kösz a linket, szóval akkor mégiscsak átkúrás az egész, ahogy sejtettem. Gratulálok a TV2-nek ismét...

Ritchard Börtön 2012.02.15. 10:56:28

@kredi:
Persze, hogy az. Az adás alatt folyamatosan néztem a Megasztár facebook oldalát, és már az első kommentek között jöttek kétségek, hogy ez a Top24 valahogy nem áll össze matematikailag, sőt matematikai bizonyosság, hogy ez a szabály nem működhet. Választ nem kaptak, a FB kezelő a legtöbb ilyen hozászólást törölte. Majd másnap reggel beírták, hogy Tilla lesz a vendég a mokkában, ahol majd elmagyarázza, és eloszlatja a kétségeket: tv2.hu/mokka/video/ujra-duborog-a-megasztar

2012.02.15. 10:56:30

@kredi: ez úgy van, hogy ez nem dokumentumfilm, hanem reality show, tehát a 24 már most, sőt rég pontosan megvan, most megnézhetjük, hogy hogyan jutottak be.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.02.15. 10:56:41

"A legjobb választás még mindig Falusi Mariann, aki legalább érti is, hogy miről beszél, és tudja hogyan kell popslágert írni és előadni."

Legutóbb meg pont őt húztátok le azzal, hogy nem ért hozzá.

"ugyanazokkal a rosszul fotózott karambolokkal."

Ezmiez?

trillárom 2012.02.15. 10:57:24

Nekem a Megasztár első három szériája volt a favorit. Pont nemrég hallgattam meg Rúzsa Magdi egy-két versenydalát..fantasztikus, h. már akkor mennyire emlékezetesen szerepelt.
Pl. itt:
www.youtube.com/watch?v=RVfgHBMCV3o
Ez az új széria..hát nekem rögtön az jutott eszembe, hogy pont koppintani szeretnék a X-faktort. Állítólag itt is fog a zsűri mentorálni, legalábbis közvetlenebb kapcsolatban lesznek a versenyzőkkel. Meg a színpad mögötti rokonzokogás is eléggé emlékeztet az X-faktorra. De ne legyen igazam:P

Ritchard Börtön 2012.02.15. 11:02:11

Óriási mellébeszélés az egész, mert a nézőkkel azt hitették el félrevezető módon, hogy akinek megvan a 3 szavazata, az bejut. Ezért van a visszaszámlálás, a piros mező, mikor még az utolsó pillanatban is dönthet. Ezért szurkolnak a nézők, ez adja az izgalmat, hogy meglegyen a három. Közben pedig ez egy átverés. A műsorban valóban így van, mert a három pontosok bejutnak, de sok három pontost nem juttatnak be, le is tagadják, hogy léteznek. Itt a Mokka adásában borzasztó zagyva mellébeszélés zajlik, amit a válságstáb talált ki, miután a nézők elkezdték firtatni a szabály körüli paradoxont.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.02.15. 11:02:19

Ez szabóZ legjobb írása. (Nem, valóban nem olvastam az összeset.) Talán csak akkor igyekszik nagyon, ha tényleg tetszik neki a műsor.

Ritchard Börtön 2012.02.15. 11:05:53

@shitgun:
Ez nem egészen így van. Ezt egyrészt elfelejtették elmondani, másfelől azt mondta Tilla (próbálták is rákenni, hogy hibásan mondta a szabályt), hogy akinek megvan a 3 szavazata, az bent van. A műsor sikerét arra alapozzák ezekben a fordulókban, hogy a nézők izgulnak, hogy meglegyen a három szavazat, de azt nem mondják, hogy "itt csak olyat mutatunk, aki 3 szavazattal be is jutott, meg olyat, akinek nem jött össze. Olyat soha nem fogunk mutatni, és el is titkoljuk őket, akiknek megvolt a 3-4 szavazata, de nem juttattuk be őket. Sajnos az ő éneklésüket nem hallhatjátok, de az 1 szavazatot kapott nótaénekes nénit, a nőnek öltözött férfit meg a vérmetálost 0 ponttal igen."

2012.02.15. 11:08:52

Az utolsó megasztár amit néztem az a 3. széria volt. Imádtam Póka Angélát, Szabó Esztert, Rúzsa Magdit, Hoffmann Mónikát kivételesen bájosnak és egyedinek találtam az akcentusával, Széles Izabella, pedig nagyon bájos és szerethető volt. Puskás Peti sokat javult és szerintem jó színész lesz, kissé Kamarás Iván pimaszságát érzem rajta, Varga Ferenc meg a botránya miatt amúgyis köztudatba került, noha én nagyon nem kedveltem, nem az én stílusom a gyerek. Kontor Tomi fasza volt, bejött amit csinált, Szabó Eszterrel együtt nagyon kedvelem őket és meghívták fellépni Boogiet-t az az AC/DC feldolgozás mindent vitt.
Nagyon király volt!
Számomra ott befejeződött a Megasztár! Azóta nem tudom mi a fenét akarnak Megasztár néven eladni, de van egy sejtésem: a szart!

i.diot (törölt) 2012.02.15. 11:14:31

wtf???

"A legjobb választás még mindig Falusi Mariann, aki legalább érti is, hogy miről beszél, és tudja hogyan kell popslágert írni és előadni."

hapersze...
arulja mar el valaki,hogy itthon miert is kezelik szent tehenkent falusi mariannt,hogy ahol ez a mangal ica megjelenik,ott hasra kell esni???
ahogy @johevi: kollega is irta,dalt soha nem szerzett(a szovegeiket pierrot,geszty es meg joparan irtak,a zenet megint masok adtak, az eloadasokon profi zeneszekkel>kisberkes,michel,stb...kisertette magat,profi tancosokkal)a hangja kb kozepszar,a koncertjeik fenypontja a kotelezo baj-baj szasa es szabo janos mellett a 15 perces "neoton familia megamix" volt,ami azert lassuk be nem sok kreativitasrol ad kepet...
az,hogy valaki tulitarkaba oltozik,osszematricazza a szponzorautojat meg nem egyenesen aranylik a tehetseggel...

2012.02.15. 11:17:07

Bereczki egy szégyen. :-((

Dr. Eric Cartman 2012.02.15. 11:24:51

Ez a Béci meg a húga egy nagy fostömlő. Ezt kellett volna kiszavaznia ennek a pöttyöspanni bereczkynek.

Dr. Kix 2012.02.15. 11:26:35

Hótunalmassz@r volt ez, az előzőkhöz meg a fixfucktorhoz képest is. Én csak ennyiben tudom kommentálni a műsort.

kerikak 2012.02.15. 11:33:23

@Sokorai_Atala: engem a tévében mindig nagyon irritált, de láttam a Jövőre veled ugyanittben és azt kell hogy mondjam hogy színpadon nagyon jó

2012.02.15. 11:35:28

Bereczky amellett, hogy egy ripacs, Mo. egyik legjobb musicalénekese.

Gabriel_mtb · http://pedalfordulat.blog.hu/ 2012.02.15. 11:39:35

@gregorik: "SzabóZoli a jelenleg aktív tévés újságírók egyik legjobbja"
Ez kemény kritika! Én ezt nevezem maszturbálós újságírásnak. Olyan erőltetett poénok vannak benne, amelyek csak a szerző szerint viccesek. (OK, van egy réteg, akinek ez tetszik, de szerintem úgy 17 éve felett ciki.)
Ezek az izzadságszagú poénok megtörik a cikk nem létező ívét. Ebben az írásban a tényleges tartalom csak a csontváz. Erre van ráaggatva a poén-háj. Az izomzat hiányzik, a váz nem bírja el a sok zsírt.
Feltűnt valakinek, hogy már az első mondat is értelmetlen?

Ritchard Börtön 2012.02.15. 11:39:47

A Bereczki egy ócska ripacs, akárcsak Dolhai és az összes magyar musicalszínész. Mindent a végletekig túljátszanak.

Így ripacskodnak egy magyar előadáson. A dalt túlszínészkedik, szánalmasan végig gimnasztikázzák éneklés közben, rángatóznak és ugrálnak (a kimaradhatatlan indiánszökdeléssel, ami szallagavató színvonal. Karemelés, fejforgatás, túlspilázás)
www.youtube.com/watch?v=i7GPDSiUFGw

Ugyanezt a dalt profik úgy adják elő (pedig itt sem lehetett gyenge koreográfus és rendező), hogy megállnak a várva várt refrénnél, határozottan kiállnak, maximum kis gesztusok, de uralva a színpadot, eléneklik a slágerrészt feszesen, miközben a táncosokkal forog a világ. Ezzel teremtenek feszültséget, és így lesz profi az egész. És mivel nem TV tornát csinálnak, még jól is tudnak énekelni közben:
www.youtube.com/watch?v=yJ6UMyOKyBc&feature=related

Ritchard Börtön 2012.02.15. 11:46:41

A magyar musicalkultúra egy ripacs, modoros, túljátszott giccs.

kispufi 2012.02.15. 11:54:25

még ez a bejegyzés, beállt az arcizmom. nekem a csúcs: Bereczki Zoltán, aki úgy néz ki, mintha SP David Bowienak öltözött volna farsangra...

Sokorai_Atala 2012.02.15. 12:03:22

@kerikak: ok, még nem láttam színpadon egy az egyben, csak éneklgetni, meg zsűrizgetni és az nem tetszett:)

sir_pestlay 2012.02.15. 12:05:09

Minden esetre jól mutattak az X faktorosok reklám szpotjai (Telenor, Jovital) a Megasztár reklám blokkjaiban... :)

Lucretia/My Reflection 2012.02.15. 12:12:46

"és Bereczki Zoltán, aki úgy néz ki, mintha SP David Bowienak öltözött volna farsangra."

ezen jót röhögtem. :D

Szerintem nem miatta sz@r a zsűri, hanem a Bocskor meg a Mester miatt... ezek mit keresnek ott?
Félszemmel néztem csak az adást, úgy is bőven elég volt. Bennem hiányérzet volt az ilyenkor szokásos barna hangú kretének miatt, kár volt kihagyni, sokan eleve csak ezért kapcsolnak ide. :D
A néhány továbbjutónak csak a fele volt ténylegesen jó, de azok meg nagyon felejthető, jellegtelen arcok, egyik sem egy jó értelemben vett potenciális sztáralkat. Kíváncsi leszek a végleges 12 (?) versenyzőre. Péntek estére szódával elmegy ez a műsor, de ha csupa érdektelen átlaghangot szednek össze, akkor még ezt a státust is bukhatja nálam a műsor.

rockseiaXLL · http://nemfasza.blog.hu/ 2012.02.15. 12:18:39

Az a narancssárga fejű mindig megsértődik, mikor valaki jobban énekel nála. Remélem sokat fog szenvedni. És attól, hogy musicalszínész soha nem lesz belőle, attól még remek homokos lehetne. Vagy ő, vagy a neje észrevehetné már, hogy lexivesebben ráborulna a Mesterre.

Nemhogy a Bakátsnak adnának munkát, hogy ne kelljen lopnia szerencsétlennek.

Az egyetlen jó, hogy legalább a friderika sándor nincs köztük.

finalNmbr 2012.02.15. 12:22:34

@Fenimore: Az a czigány meg a bhuzi nem?

Lotyóbridzsida 2012.02.15. 12:38:30

Azért azt magyarázzátok el, hogy a Bereczki hogyan tudna másképp kinézni, mint SP David Bowienak öltözve?:) A hasolnat zseniális, csak mégis ajánljatok szegény Zolinak alternatívát, hogy hogyan öltözzön Bereczki Zoltánnak legközelebb.:)

KirschAndrás 2012.02.15. 12:51:44

Pont, hogy a zombihorda hiányzott, de rohadtul. Nélkülük meghalt a műsor.

fénycsepp 2012.02.15. 12:53:43

@ágica1: nem bohlen vezeti a műsort. A Deutschland sucht den Superstarban meg a Das Supertalentben is zsűritag. egyébként a Deutschland sucht...már nagyon izzadságszagú. Ugyanazok a karakterek, helyszínek, ugyanakkora "tehetségek". azt bírom, amikor Bohlen agyondicsér egy középszerű cicát, majd lefikázza az első élő adásban :D

Warnika 2012.02.15. 13:00:22

készült belőle HV, nagyon jó :)

Türkménbasi 2012.02.15. 13:08:44

Ez igazán tréfás poszt lett, jókat röhögtem:-)

Patreides · patreides.blog.hu 2012.02.15. 13:11:55

@i.diot: Falusi Mariann jó énekes, csak a "jóéneklésből" nem tudott megélni, ezért aztán nyilván ezt választotta. Pa-Dö-Dö... Hö-Hö-Hö.
De attól még érthet a jó zenéléshez, énekléshez (van hozzá füle), hogy már régen nem műveli.
(Azért a Naaaagyonnnagy Duettben csak megmutatta, hogy tudna ő még most is, ha a jóra is lenne fizetőképes kereslet, nem csak a gagyira.)

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2012.02.15. 13:19:47

Nemigasság, a kissrác sokkal jobban énekelt mint az utána következő fiatal valaki! aaa!

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2012.02.15. 13:19:51

@atpijkamo: Tudod, többen is írnak ám blogot... Attól, hogy az Indexen olvasod, még nem comment.com...

i.diot (törölt) 2012.02.15. 13:29:32

@Patreides:
nezd,lehet,hogy van igazad,az atlagkozonseg a padodobol ismeri,az pedig ubergagyi,tomegszemet...
ha mindenaron enekesnot kellene valasztani,aki tud is enekelni,nem is a nepbutito tucatzenesz akkor a unique enekesnoje,volgyesi gabi mondjuk,aki nem csak azert emlekezetes,mert ugy nez ki,mint egy tulmeretes bazari majom...

dehat amig itthon a "vapp-vapp-vasuvapp"bol a mai napig meg lehet elni(lasd republik)vagy a kozhelyes murockbol(huliganysz) addig a padodore is van igeny,tudom...

sajnos...

piros pipacs 2012.02.15. 13:33:02

@kozi001: Ezek szerint nem csak én, mások is utálják mind két majmot.

házisárkány 2012.02.15. 13:33:05

Én is egy másik műsort láttam. Szerintem borzasztó gyenge volt.
Ami egyébként engem a legjobban irritált, hogy vajon hová lettek a FÉRFIAK? Ez a sok kákabélű, egydimenziós kiterjedésű, heresérvgatyás, vasalt hajú hercegnő csak engem zavar? A mai lányoknak télleg ez jön be???

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.02.15. 13:34:57

@Nadine: Ne haragudj, de nem értelek.

Azért megpróbálok válaszolni, hátha beletrafálok. Ami a Zindex címlapján megjelenik, az Zindex.

piros pipacs 2012.02.15. 13:36:55

Nekem tetszett a szupernagyi. Legalább szórakoztató volt és talán még hangja is volt, bármennyi idős is. Különben pedig miért nem csinálnak olyan vetélkedőket, ahol bárki, bármilyen tudásával kiállhat. Nekem nem nyerő ezek az ismeretlen dalok amiket előadnak. Sokszor kifejezetten irritál maga a dal, már ha egyáltalán dalnak lehet nevezni amiket előadnak. Az X-Faktor a dalok miatt volt nézhetetlen.,

ágica1 2012.02.15. 13:37:49

@fénycsepp: köszi a javítást! Bevallom, nagyon élvezem Bohlen szövegeit, meg a szinházat, amit mellé rendez a zsűri. Nagy profik!
És eszembe jutott az is, hogy pl Günther Rausch milyen csodálatosan vezeti már a Milliomos műsort - mi meg azért kicsit magyar citrom címen tűrjük a Vágót meg a másik barmot...

Patreides · patreides.blog.hu 2012.02.15. 13:37:54

@Lucretia/My Reflection: Mester Tamás a legjobb zenész a zsűriben... Na jó, ezzel most nem sokat mondtam. :) Akkor még egyszer: Mester Tamás jó zenész.
Mint énekes is jó lenne, ha nem nyarvíkolna folyton éneklés helyett, ezt már Tilláék is megmondták neki, de hallhatóan nem hiszi el. Amikor nem nyávog, hanem tényleg énekel (a sok-sok év alatt volt rá egy-két példa), akkor nagyon jó is tud lenni. De hát ez már ízlés kérdése... Amikor saját magát kellene megítélnie, a saját éneklése neki úgy tetszik.
Ami nagy kár.
És ez néha a zsűrizésében is megmutatkozik, például Kállay-Saunders Andrást akkor dicsérte legjobban, amikor hozzá hasonlóan csecsemősírást utánzott éneklés helyett. De hát semmi sem lehet tökéletes, mondom, ő azért jó zenész.
Bochkor meg nem az. Ő egy tehetséges rádiós-személyiség. (Vagyis sokan hallgatják a műsorát.)
Meg régen csinált riportokat ismert külföldi zenészekkel/énekesekkel.
Tehát, gondolták a TV2-nél, biztosan ért hozzá. Ha meg nem, akkor is elő tudja adni magát úgy, mintha értene hozzá. :)
A musical-színész meg az, ami: musical-színész. Nyilván ő is ért ahhoz, amit csinál.
És Fridinél mindenképpen jobban énekel.
Tulajdonképpen ennek a zsűrinek - Bochkor kivételével - értenie kell a zenéhez, énekléshez.
De akárki, akinek van füle, odaülhetne közülünk is, és el tudná dönteni, hogy valami nagyon jó, vagy nagyon rossz. Ami meg csak kicsit jó, az nem jó, nem igaz? :)
Vagyis a Bochkor is jó helyen van ott, füle nyilván neki is van, és ezen felül nyilván azt is várják tőle, hogy valami színt vigyen az egészbe a megosztó (néha magának igazi bunkóságokat is megengedő) személyiségével.
A cirkusz, a botrány is jobb, mint a langy semmilyenség. Az a műsor halála.

Patreides · patreides.blog.hu 2012.02.15. 13:47:13

@i.diot: Völgyesi Gabi az egyhónapos csecsemővel nehezen tudna most ebben a cirkuszban részt venni. :)
Egyébként amikor nem énekel, az ő kommunikációja olyan érdekfeszítő, hogy a sasmadarak repülés közben álomba merülnek odafenn is, és horkolva zúgnak lefelé fejjel az anyaföldbe. Ő a klipekben meg a színpadon él, egyébként űbercivil, nem egy sodró televíziós személyiség. A zsűribe meg olyan kell.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2012.02.15. 14:20:57

@atpijkamo: Akkor biztosan én tudom rosszul, hogy az Indexnek van néhány "saját" blogja, meg egy halom más, amit a blog.hu-ról szed össze egy rejtélyes válogató gépezet. Azokat nem az Index házi szerzői írják.

nathalie 2012.02.15. 14:29:36

@Ritchard Börtön:
feldobtad a napomat a bereczkis és a külföldi videók összehasonlításával :D:D
Nekem is ez a bajom a vörössel, hogy egy iszonyat nagy ripacs. Mondjuk ez szerintem sok magyar előadóra szintén igaz. A színpadon való fel-alá való futkározást meg én értettem soha.

Szerintem Bochkor néha olyan fejeket vágott, mint aki azt se tudja hol van. Bereczki pedig nem fogja kibírni, hogy ne róla szóljanak a részek. Már előre várom. remélem valamikor elsírja magát:D

i.diot (törölt) 2012.02.15. 14:34:42

@Patreides: hat teny,falusit sodrasban nehez lenne uberelni...
:))))
de hogy tv-s szemelyiseg lenne...
pffff...
attol,hogy vasarnap reggeli adasban rettegett egy sort verebesnek anno a 2002es valasztasi kampanyban es azota a ballib egyik kedvence lett meg nem tv-s,nem szemelyiseg...
es foleg nem fedi a szerzo altal felsorolt tulajdonsagokat...
:)

(volgyesi gabi babajarol elfeledkeztem,de vegul is mindegy,ugy is csak teorizalunk...)

James Pond 2012.02.15. 15:01:56

@vágtázó halottkém: teljesen egyetértek veled:)
Én sem nézem azóta és az meg végképpen kiverte a biztosítékot amikor 12 éves gyereklányt versenyeztettek olyannal aki már az éjszakában is zenélt. /a nevét nem tudom, de a második lett ahogy a híradásokból tudom/

FaithNoMore 2012.02.15. 15:08:32

Egyetértek Vágtázó halottkémmel, a 3.széria messze a legmagasabb színvonalú volt, azóta mélyrepülés :( Persze ezen ne csodálkozzunk: a 3. szériában a színvonalért felelős zenei szerkesztő Novák volt, ő már önmagában garancia volt, hogy nem kommersz szart fognak letenni az asztalra. Egyébként sztem előtte Pierrot is egész jó volt ebben a szerepben az 1-2. szériában.

2012.02.15. 16:08:02

@FaithNoMore: na végre, valaki megemlítette Novák Peti munkáját! Utólag kezdtem becsülni, mikor, mondjuk ki, a 4. 5. szériában valami iszonyat érdektelen szarokat kellett nyomniuk a versenyzőknek.
Azért a közízlés ennyire nincs mélyen, mint ahogy bemérték.
Anyám pl. odavolt a már megemlegetett Szabó Eszti, Kontor Tamás duettért, pedig életében nem hallgatott AC/DC-t. :)

2012.02.15. 16:23:59

@Ritchard Börtön:
Egyet kell értsek. Anno Szabó P. Szilvesztert még megnéztem a Halál szerepében az Elisabeth című musicalben, ez volt az utolsó amit színpadon láttam. (Lux Ádám, Janza Kata stb.) Azóta változott a szereposztás meg a színjátszás is. Annyira eltúlzott és modoros, túljátszott, túlgrimaszolt vacak lett, hogy a belem kifordul tőle. A lehetsz király című számtól pedig vakarózást kapok annyira irritál. Bereczki meg összetéveszti a minőségi szerepjátszást és jófejséget a ripacskodással. Szörnyű amit művel. Nem is értem, hogy Szinetár Dóra mi a fenét eszik ezen a hisztis ripacson. Szívesebben láttam volna Caramelt, bár mostanában sokkolt, hogy összejött Hiennel, az a lány még gyerek! Szóval Caramel népszerűségi mutatója nálam nagyot zuhant emiatt.

@James Pond:
Én is egyetértek veled. :-)
A negyedik széria durva műrepülés, ami meg azóta történt az mindennek a legalja.
Gyerekek ilyen jellegű szereplését nem tartom helyénvalónak. Sajnos Magyarországon megszűnt az ifjúsági filmkészítés mint műfaj, ott lehetne az ilyen kis fruskákat, meg mesemondókat szerepeltetni, a tehetségkereső műsorokba szerintem nem valók 18 év alattiak. Tóth Gabi sem sínylette meg, hogy 17 évesen jelentkezhetett - azóta is a köztudatban van, több-kevesebb sikerrel.
Nem tudom kire gondolsz, Ambrus Rita, vagy Bencsik Tamara, vagy Sonja? Mindháromnak volt már énekesi/vokálosi múltja akkor.

tszelnok 2012.02.15. 20:19:09

"A legjobb választás még mindig Falusi Mariann, aki legalább érti is, hogy miről beszél, és tudja hogyan kell popslágert írni és előadni."

Szerintem hangja nulla, és nincs ember aki tud mondani két pop slágert amit ő adott elő.

tszelnok 2012.02.15. 20:21:44

Mondjuk ezzel Falusi Mariann veri a mezőnyt, mert a zsűri többi tagjától egy slágert sem tudok mondani.

James Pond 2012.02.16. 07:17:14

@vágtázó halottkém: konkrétan a legutolsó megára gondoltam ahol Kökény Attilát versenyeztették azzal a 12 éves kislánnyal ia a 12-ben. Szíj Melindáról meg már ne is beszéljünk. Ettől aztán számomra negatívba fordult az egész történet.

SarahConnor 2012.02.16. 10:36:34

@tszelnok: Talán azért, mert ő jazz-énekes...?
süti beállítások módosítása