Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Felvételről volt élő a lottósorsolás

Bakiparádé

2012. január 16. 14:02 barb 97 komment

Kiváló összeesküvés-elméletnek indult olvasónk levele, melyben arra hívja fel a figyelmünket, hogy szombaton este az unalomból szörfölés közben a következőket látta.

"A TV2-n az Aktív Extrában a Unique együttes énekesnőjének, Völgyesi Gabinak a férje elmondja, hogy a párja 3 nappal a vártnál hamarabb szült meg, császármetszéssel. Tovább nyomkodom a tévét, az m1-n megy a Szerencseszombat, a képernyő jobb felső sarkában ki van írva, hogy "élő". Éppen Völgyesi Gabi énekel, akkora hassal, mint ahogyan mifelénk mondani szokás, a gyerek már majdnem kiesik belőle. Mindenki vonja le a következtetést".

Nos, olvasónknak félig-meddig igaza van, azonban szögezzük le gyorsan a helyes következtetés valószínűleg nem az, hogy a Szerencseszombatot már hétfőn felveszik lottószámokkal együtt, szóval az egész sorsolás úgy kamu, ahogy van, és a milliókat nokiás dobozokban hordják haza a pártpénztárnokok, hanem az, hogy az MTV-nél nem képesek megküzdeni a feliratozási feladatokkal.

Az MTV videótárába felkerült adásból ugyanis kiderül, hogy a műsor elején elfelejtették kirakni az élő feliratot, a problémás résznél pedig elfelejtették levenni. A Szerencseszombat első 20 perce élő felirat nélkül került adásba, majd a Luxor sorsolás után 20:45-kor egyszer csak a semmiből előkerült a logó alá az "élő" kiírás, és így ment le még további 32 perc az adásból, Völgyesi Gabi fellépésével együtt. A valósághoz azonban az is hozzátartozik, hogy mielőtt az állapotos énekesnőt felkonferálták volna, 42:30-kor bemondták, hogy a felvétel hamarabb készült, sőt, az énekesnő egyenesen a stúdióból ment a kórházba. 

A csatornák között kapcsolgató olvasónknak azonban abban valóban igaza van, hogy az énekesnő produkciója alatt le kellett volna venniük az élő feliratot, már csak azért is, hogy az MTV-re és a Szerencsejáték Zrt.-re még a gyanú árnyéka se vetülhessen.

Az MTVA kommunikációs osztálya későbbre ígért hivatalos tájékoztatást.

Címkék: tv m1 baki pénz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lengabor 2012.01.16. 14:40:28

Akár felvétel, akár élő, megint nem nyertem szart sem.

fuligdzsin 2012.01.16. 14:52:46

pedig már olajoztam a talicska kerekét........

pityipalkó 2012.01.16. 15:02:51

Nemzeti Együttműködésü Rákay Philip intendáns
(is) levonhatná már a következtetést és elhúzhatna...

2012.01.16. 15:08:30

Ez nekem is feltűnt kapcsolgatás közben, de az M1-en én már semmin sem csodálkozom.

@Lengabor: @fuligdzsin: Én múlt héten a skandinávon 1.120-at, ez a köv. adag olajra elég lesz :)

OkoskaTo:rp 2012.01.16. 15:15:30

A tegnapi katasztrófa-riadó közben is: először felment üresen a crawl (futó szöveg) háttere. Aztán levették. Aztán feljött a futó szöveg, háttér nélkül, alig olvashatóan. Levették. Aztán újra feljött a háttér, kis várakozás után a szöveg is.

De a Híradóban is mindennaposak az ilyen bénázások, amióta már csak gyakornokok maradtak a mélyelvtársakon kívül.

soproni1 2012.01.16. 15:27:03

Már a Vidám vasárnapot is szombaton veszik fel, amióta Apuka belógatott egy molinót, hogy a fiának átmosta az agyát a hitgyüli.

Dinkainka 2012.01.16. 15:28:24

@OkoskaTo:rp: A tegnapi katasztrófa-riadó közben is: először felment üresen a crawl (futó szöveg) háttere. Aztán levették. Aztán feljött a futó szöveg, háttér nélkül, alig olvashatóan. Levették. Aztán újra feljött a háttér, kis várakozás után a szöveg is.

És az nem tűnt fel, hogy az Atlanti óceánba esett az MTI szerint?:))
Pedig a Csendes óceán az kicsit messzebb van.
Úgy 10000 kilométerrel!:))
Mondjuk Madagaszkár, Kína, Mongólia, Spanyolország, Magyarország mind szóba jött, mint lepottyanási pont.
Az MTI szerint akár a Holdra is eshetett.
Egy biztos: Völgyesi Gabi nem zombi!:))

dr. Ringlósztár 2012.01.16. 15:31:02

"szóval az egész sorsolás úgy kamu, ahogy van, és a milliókat nokiás dobozokban hordják haza a pártpénztárnokok"
Megint Kaya Ibrahim nyert?

artismaffia 2012.01.16. 15:31:24

Lehet, hogy ismét állapotos lett. Miért kell rögtön negatív (csalnak, bénák stb) gondolatoknak teret adni?

zgabi 2012.01.16. 15:33:17

Minden csatorna így csinálja az élő műsoroknál. A töltelék részeket előre fölveszik, majd amikor ezeket sugározzák, akkor leveszik az " élő " feliratot. Legfeljebb az M1-nél nem figyelnek annyira oda, mint amennyire kellene. Slendriánság csupán, de azért fenékbe billenteném az illetékest, hogy legközelebb nézze ő is a műsort és a megfelelő időben tegye meg a szükséges lépéseket, mert ha egy ilyen hibát egyszer is észrevesz Szalai Annamária és csapata, a pártatlanság jegyében biztosan agyonra bünteti szegény közszolgálati televíziót.

2012.01.16. 15:38:35

És playback is volt, azt tegyük hozzá.
Ezért kár előre felvenni.

seahawks 2012.01.16. 15:38:45

szerintem a lottósorsolás kamu.

Nem Penny hajója 2012.01.16. 15:39:08

"Az MTVA kommunikációs osztálya későbbre ígért hivatalos tájékoztatást."

Az MTVA kommunikációs osztálya miért nem tudja leírni/elmondani a magyarázatot, úgy ahogy Barb is tette?

Ilyenkor Icuka iktatja a beérkező kérdést, majd értekezletet hívnak össze, a gyakornok megírja a választ, majd jóváhagyatják a vezetőséggel, persze előtte még láttamoztatják a pártközponttal, vagy mi???

papugaja 2012.01.16. 15:40:10

Csatornáink évek óta bénáznak ezzel, nemcsak a közszolga, hanem a kereskedelmiek is előszeretettel kint hagyják élő műsorok döglött bejátszásai alatt is.

Hó apó 2012.01.16. 15:46:03

A jövő héten Kádár János, utána meg Ferenc József fogja húzni szintén élőben a számokat.

Nem vette még észre senki azt az apróságot, hogy
ha felvételről megy, akkor olyan 5 számot lehet kihúzatni, amivel a legkevesebb nyereményt kell kifizetni?
Ehhez képest a fociban a sportfogadási maffia csokornyakkendős grállovagok gyülekezete....

Ezért nem játszom évek óta Magyarországon lottót.

eMJe 2012.01.16. 15:47:07

az összes csatorna ilyen, ha egy majmot odaültetnének, az is jobban megoldaná mind tartalmilag, mind szerkesztésileg (elnézést kérek a majmoktól)

Grifter 2012.01.16. 15:51:39

A sorsolás történik élőben, de a zenés-akciós részek mindig felvételről mennek. Vagy eddig a sok konteos zseninek nem tánt fel, hogy 10 másodperc alatt átrendezik a produkció idejére az egész díszletet, más bevilágítás, zenekar oda kerül, majd a szám végén eltánnek 10 másodperc alatt nyom nélkül?

Az élő műsorba bevágják az előre felvett fellépőket, ennyi.

Sicc 2012.01.16. 15:52:19

Ezeket a számokat a jövőhéten fogják húzni Bezzegisztánban.

hintalo 2012.01.16. 15:54:30

Nem retusáltak ki senkit?

diktatorikus kleptokrácia 2012.01.16. 15:56:46

katasztrófariadó, amikor már rég becsapódott a bigyó a nagy csendesbe...

Secnir 2012.01.16. 15:57:47

@OkoskaTo:rp:
a tegnapi katasztrófa-riadóról csak annyit:
este olvasom (meg követtem weboldalon), hogy este 7-kor műhold Zutty! bele csendes-óceánba.
nézem a TV-t: m1, m2, tv2 még este 8-kor is még bizonytalan volt, hogy nem véletlenül Magyarországra hullik-e?
mondom ezek hülyék. 2 perces fáziskésésnél még ok.
de EGY ÓRÁT TÉVEDNI?????
az már kimeríti nálam a közösségi izgatás esetét.

Füredi 3.0 2012.01.16. 15:57:48

Igen, ennek nem akartok utána nézni, hogy mi volt ez az embertelen baromság, hogy percekig ment, hogy a szonda becsapódott az Atlanti-óceánba, holott a Csendesbe csapódott. A szöveg viszont úgy folytatódott, hogy "Spanyolország és Észak-Afrika partjai." Ez hogy jött össze? És egyáltalán miért kell kiírni, ha tőlünk ezre kilométerekre leesik valami?

Egyenlőszárú L acél 2012.01.16. 16:02:49

Amúgy is csalás a lottósorsolás! Mert nekik kell eltalálni a te számodat! Először kéne kihúzni majd utána tippelni! Kihúzni berakni a golyókat egy zsíros vajlingba és várni egy hetet szerintem! Nem? Azt az egy hetet meg élőben adnák amíg őrzik a vajlingot a közmunkások!
Vagy Pintér cége, de az elvinné a nyeremény felét biztos!

aronsatie 2012.01.16. 16:03:43

@Grifter: Na igen. Tévés kritikákat írnak ebben a blogban, és ennyire értenek hozzá. Még az se tűnt fel, hogy a Luxor teljes egészében felvétel, csak az Ötöslottó az élő (kivétel a bejátszott produkciók). Ezért nincs kint az élő felirat sose a Luxor alatt, de csak a produkció miatt a Lottóban sem veszik le.

OkoskaTo:rp 2012.01.16. 16:03:47

@Füredi 3.0: Mert volt egy olyan időszak, amikor az oroszok szerint akár Magyarországra is eshetett volna. (De mint Dinkainka is említette volt, a különböző tippjeik már kb. az egész Föld felszínét lefedték.)

vauvauvau 2012.01.16. 16:09:12

MTVA = Hírhamisító banda. Böröcz mondjon le!

búbánat (törölt) 2012.01.16. 16:19:28

@OkoskaTo:rp: (De mint Dinkainka is említette volt, a különböző tippjeik már kb. az egész Föld felszínét lefedték.)

Akkor nem tévedtek nagyot.:-))

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2012.01.16. 16:20:02

Lottósorsolás márpedig kell, hogy azok közül a számok közül amit senki sem játszott meg a szerencse dönthessen :)

bumbur 2012.01.16. 16:20:12

Aki magyar lottót vesz, az hülye!

búbánat (törölt) 2012.01.16. 16:20:55

@aronsatie: Még az se tűnt fel, hogy a Luxor teljes egészében felvétel, csak az Ötöslottó az élő

Hagyd!
Olyan jó vagdalkozni.:-)

búbánat (törölt) 2012.01.16. 16:21:50

@bumbur: Aki meg ne vesz, az biztosan nem nyer.

fbal 2012.01.16. 16:22:03

Gyerekek kicsit tényleg figyeljünk oda jobban. Először is számtalanszor előfordul, a másik, hogy a feliratok kezelésére csak kizárólag kb. 5 ember ül ott ezek szerint tök feleslegesen.

búbánat (törölt) 2012.01.16. 16:22:43

@bumbur: Aki meg nem vesz, az biztosan nem nyer.

Mrs.Columbo 2012.01.16. 16:28:22

Én egyszer nyertem egy 3-assal 15ezret, ami kb. fedezte is azt az összeget, amit addig életemben lottóra költöttem. Ezt égi jelnek tekintettem és azóta nem lottózom.

digitime 2012.01.16. 16:33:55

Általában elképesztő, ami a Magyar tévéknél megy feliratozás címen. Annyi pénzt basznak ki mindenféle fölösleges baromságra, nem lehetne csatornánként legalább 1 írástudót alkalmazni a feliratok bepötyögéséhez...?

IntelCorei5 2012.01.16. 16:36:07

Az azért gáz, hogy már a felvétel is playback volt és sz@r is, szét volt esve.

Sztavrosz_ (törölt) 2012.01.16. 16:36:44

Fociközvetítésnél is ottvan az élő felirat az "R" játékos góljainál :))

Furamadár 2012.01.16. 16:42:03

@Dinkainka: Ezt nem hagyhatom ki:
A Horn-foknál szerinted tényleg 10000 kmre van az Atlanit-óceán a Csendes óceántól?
Kérlek, ott kb 0 km :)

De ha a bejelentett végleges lepotyogást is nézzük, Chile déli fertályainál alig párszáz km a két óceán közti távolság.

ifjú padavan 2012.01.16. 16:48:05

Olyan is volt már, hogy élőben ment a sport műsor, de azon belül a meccset felvételről adták, de mégis kint volt közben az élő felirat.

Mityu_azigazi 2012.01.16. 16:54:25

@OkoskaTo:rp: Milyen katasztrófa-riadó volt?
lemaradtam valamiről?

dr poljakov 2012.01.16. 17:02:21

A fertály az nem negyednyi részt jelent? Fertály óra múlva, negyed óra múlva... Hm?

aztak 2012.01.16. 17:05:44

Tényleg volt tegnap katasztrófa-riadó és indokolatlan pánikkeltés az MTV-ben? Vissza a Kádár rendszerbe "riogatni a buta népet"?

...kicsit már sok lesz ez, hozzá nem értők vették át a hatalmat az MTV-ben? Indokolatlan pánikkeltésért mi jár a törvények szerint?

svdkert 2012.01.16. 17:09:29

Ha egyből megkontrázod saját kételyeidet akkor minek veted fel őket. A Nokia doboz inkább Nokia kamion lehet. Szerintem az egész húzás egy nagy kamu. Számítógéppel bármit és bárkit ki tudnak hozni nyerőnek.Beszélt már valaki olyan emberrel aki tényleg nyert egy kg párizsinál többre valót?

Grifter 2012.01.16. 17:13:36

@aronsatie: Kicsit talán erős szavak. Elég korrekt módon leírta barb, hogy mi van a dolog hátterében, én inkább a nézőkre és átlag halandókra értettem a dolgot.

blackybacsi 2012.01.16. 17:13:58

Végül is nem drága ez a 225 Ft. Ennyiért mindenki megveheti az álmait egy hétre és nem kell semmi mást tenni érte. :-)

NapiVICC · https://www.facebook.com/NapiVICCMarczaliLacival/ 2012.01.16. 17:14:00

A Luxor, az első 20 perc felvétel, így mily meglepő: nincs kint az élő felirat.
A Lottóhúzás pedig ÉLŐ, így nem a semmiből, de kikerül az élő felirat, még a műsorvezetők és az égihang is elmondja, hogy ÉLŐ adással folytatódik a SzerencseSzombat műsora...
És tény: a lottó részben lévő produkciók egy része felvétel, de ahogy a ValóVilág összefoglaló bejátszói alatt se tűnik el az ÉLŐ felirat, így ezeknél sem, hisz a műsorfolyam, amiben van, az élő...
Szerintem így ez nem gáz...
Ja: és a lottó nem kamu... miért érné meg? Annyi legális bevételt hoz, hogy felesleges még ezen is parázni... egyszer kiderülne, hogy csalás van, lehúzhatják a rolót... ennyi...

Gera 2012.01.16. 17:14:04

Szerintem ennél sokkal szánalmasabb, hogy tegnap este 8 után az m2 még mindig a Fobosszal riogatott, miközben az akkor már egy órája leesett. Értem én, hogy ismétlés, de akkor se kéne. Sőt, igazából már az m1 híradóban se kelett volna, az index cikke a leesésről 19:18-kor került ki...

Grifter 2012.01.16. 17:17:32

@búbánat:

Ötös, Hatos, Skandi élő, 'betétekkel'.
Luxor, Kenó felvétel. (Kenót aznap veszik fel mindig, lottozó zárás után, de a leadás előtt órákkal)

Grifter 2012.01.16. 17:21:22

@HappyL: Mármint egy normális, kultúrált és értelmes társadalomban húzhatnák le a rólót. Ebben az országban az eseményeknek nem sok köze van a realitásokhoz: Simán el tudom képzelni, hogy
- egy megalapozott, valódi botrány után minimálisan esne vissza a játékosok száma
- egy kamu, koholt ill. rosszul kommunikált botrány után nagyságrendekkel csökkenének a bevételek

A kérdés ugyanis nem az, hogy mi a valóság, hanem hogy mit ír róla a Blikk ;)

lolperec 2012.01.16. 17:33:49

énse találtam el még egy számot se.
bolondadó :(

gabros 2012.01.16. 17:34:03

Nekem eleve az a gyanús, hogy sok esetben gép húzza ki a számokat. Márpedig a gépeket emberek készítik, és akkor ezeket talán be lehet úgy állítani, hogy a nekem tetsző számokat húzza ki. A fair az lenne, ha öt kisorsolt ember (pl. kilencven főből álló csoportból) húzná ki a számokat ÉLŐADÁSBAN! Érdekes módon az utóbbi években mintha kissé gyanúsan megnőtt volna a nyereményösszegek halmozódása.
(Különban nem tudnék elképzelni akkora pofátlanságot, hogy ne élőben menjen maga a húzás.)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.01.16. 17:34:55

@dr poljakov: Ha fertály óra, akkor negyed óra. Ha hátsó fertály, akkor segg. Földrajzilag meg város- vagy területrész.

max val, a bircaman · http://hurramilliomosleszek.co.nr/ 2012.01.16. 17:41:32

Pedig egyszerű. Amikor felvették, akkor élő volt még. Amit láttál, az ismétlés. De nem volt már idő kitörölni az "élő" feliratot.

max val, a bircaman · http://hurramilliomosleszek.co.nr/ 2012.01.16. 17:43:50

@Gera:

Mert a Fobosz már leesett, de a Dejmosz csak holnapra várható!

aronsatie 2012.01.16. 17:50:53

@max val, a bircaman: Jaj, ne. Az "élő" feliratot teljesen külön teszik rá a képre, annak semmi köze a műsorhoz, illetve felirataihoz. Nem is lehet szükség a törlésére.

max val, a bircaman · http://hurramilliomosleszek.co.nr/ 2012.01.16. 17:54:50

@aronsatie:

Igen, az új szoftververzióban már lehet így is, de ők egy régebbi változatot használtak. :-)

Himpellér · http://5percszerelem.blog.hu/ 2012.01.16. 18:09:09

Volt egy - a művésznő terhessége miatt korábban felvett - bejátszó a műsorban, so what ?

Vahakomb 2012.01.16. 18:38:24

Miért van az, hogy az utóbbi 3 alkalommal, amikor telitalálat volt a Skandináv lottón, akkor mindig 2 telitalálatos volt?

Összeesküvés elmélet: egy "lottóházi fantom" addig vár a kütyüjével, amíg el nem jön az a hét, amikor telitalálat van, s akkor elindítja az ő kis vírusát, s a másik nyertes ő lesz. Már harmadszor! S hogy miért csak akkor, amikor már van egy telitalálatos? Nos, ez a legtitokzatosabb az egészben! :))))

Füredi 3.0 2012.01.16. 18:48:22

@OkoskaTo:rp: Na de amikor kiírták, akkor egyrészt már órák óta leesett, másrészt meg nem oda esett, ahová írták. Most komolyan, az olasz hajóbaleset kifeliratozásának több értelme lett volna, mint ennek.

Piréz Vitéz 2012.01.16. 18:52:05

Ha már a katasztrófa-előrejelzésről van szó, azért az is megérne egy misét, hogy még aznap reggel egy rakás oldalon megjelent a hír amiben (ha jól emlékszem mti-re hivatkozva) percre pontosan tényszerűen közölték, hogy mikor fog leesni a cucc.

Értem én, hogy a copy-paste olcsóbb mint a gondolkozó újságíró, de tényleg sehol senkinek nem tűnt föl, hogy korábban ezerszer leírták, hogy még órákkal korábban is csak nagyjából fognak tudni saccolni?

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2012.01.16. 18:56:27

@Lengabor: ha volt kitöltött lottószelvényed, akkor nem úgy helyes, hogy "nem nyerem semmit", hanem hogy "elvesztettem egy lottószelvény árát".

Én vagyok az, aki nem nyertem semmit :)

Lengabor 2012.01.16. 19:18:16

@flugi_: De nem is vesztettél :D Én sem nyertem, sőt vesztettem. Mindegy a megfogalmazás, nem lettem gazdagabb. :)

Shipmaster 2012.01.16. 19:19:29

Én inkább azon gondolkodnék el az SZRT ügyfelei helyében, hogy miért van lezárva a fogadási lehetőség már órákkal a sorsolás előtt az ötös, hatos, stb. lottónál. Az USA-ban egészen a sorsolás megkezdésének pillanatáig lehet fogadni a Bingo számokra, még be is jelenti a műsor vezetője, hogy _mostantól_ ne fogadjon senki, mert kezdődik a sorsolás. Akkor mire kell itt a több órás különbség? Csak nem arra, hogy megnézzék, milyen számokat játszottak meg, és milyeneket nem? Hiszen régóta minden fogadás számítógépen történik, vagyis a szerverről visszakereshető, átfuttatható az összes...

viblog123 2012.01.16. 19:26:08

Megfejtetem mért nem nyerek soha!
Vajon hány felvétel kell ahhoz hogy ne legyen TELITALÁLAT ?

Bambulka 2012.01.16. 19:43:36

Csalás volt ? Vissza kell adnom az egymilliárdot ? :-))

vrdlm 2012.01.16. 19:46:01

Való világ alatt is folyamatosan kint van az "élő" felirat, miközben nyilvánvalóan maximum Lilu idióta nyökögései mennek élőben, de a villából származó (az adásidő 90%-át kiadó) képek nyilván előző napi, szerkesztett anyagok.

DeadBodiesEverywhere 2012.01.16. 19:49:38

mi a faszért néztek tévét???

3 éve nincs előfizetésünk, teljesen boldog vagyok!

vrdlm 2012.01.16. 19:52:50

@Shipmaster: Szerinteim is óriási bromság, hogy nem lehet egészen a sorsolás megkezdésééig fogadni, főleg, hogy teljesen online a rendszer. Ugyanakkor az összeesküvéselméletednek semmi értelme, ugyanis egy mezei otthoni PC is maximum néhány másodperc alatt képes megállapítani azt akár tízmilliós nagyságrendű fogadás esetében is az adatokból, hogy mely számokat játszották meg és melyeket nem. Tehát ennek időigénye nem lehet a fogadási tilalom oka.

Sokkal inkább valószínű, hogy pont azért nem lehet a műsorig fogadni, hogy legyen idő hitelesítve, X példányban lementeni a teljes fogadási adatbázist és jól elzárni utólagos ellenőrzések céljára, ki lehessen zárni, hogy valaki a sorsolás közelében manipulálja azt, és ennek tényét ill. a sikeresen manipulált számokat kikommunikálhassa kifelé ahol azt valaki megjátszhatja, stb.

viblog123 2012.01.16. 20:03:10

@vrdlm: viszont amit előbb írtam az jó megoldás lehet hogy átverjenek :)
ha van 5 régi felvétel elég leadni azt amelyikben nincs telitalálat ezért lenne fontos az ÉLŐ adás :)

Shipmaster 2012.01.16. 20:11:01

Oké, csak akkor az USA-ban miért nem tartják fontosnak, hogy ahogy írtad: "legyen idő hitelesítve, X példányban lementeni a teljes fogadási adatbázist és jól elzárni utólagos ellenőrzések céljára, ki lehessen zárni, hogy valaki a sorsolás közelében manipulálja azt." Szeretjük azt gondolni, hogy minden jenki hülye, de ez általában korántsincs így...

2012.01.16. 20:43:01

A frászt hoztátok rám, mert nyertem.
Már azt hittem, hogy a hatalmas nyereményemet (2 találat) visszavonják.

De most már vígan dőlök hátra, mert dől a lé a bankszámlámra.

Elszármazott 2012.01.16. 21:27:58

@agyramegy: Óvatosan a hátradőléssel! Nem vonják vissza, csak 98%-os különadót vetnek ki rá, ja és előtte 1,27-el szuperbruttósítani kell az összeget! :-)

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2012.01.16. 21:47:09

Állami szerencsejáték???
Áááááá...
Pisti haverral itt a piros, hol a piros a várban.
Na azon van haszon!

cso zsi 2012.01.16. 21:57:40

@Secnir: Mivel ezek általában a reggeli Index-Origo híreket délben dolgozzák fel, és este megy adásba, már fogalmuk sincs arról, hogy épp az ellenkezője lett igaz, és a netes társadalom már 4-kor mást tud, mint amit ezek beolvasnak.

@Egyenlőszárú L acél: Lehet, hogy ilyesmit kéne, mert a jelenlegi "gépi lottó" esetében szombat délután a rendelkezésükre áll az összes megjátszott szám, tehát akár manipulálható az eredmény a legkevesebbet megjátszott számok felé. Persze ez csak fikció.

abc 2012.01.16. 22:04:02

Amióta számítógépes rendszerrel megy a játékfeladás azóta nem hiszek a játék tisztaságában.
Miért?
Egyszerű.
Amikor feladod az 5ös lottó számokat az adatbázisban eltárolja és csak olyan számokat kell kihuzni amik a legkevesebbszer fordulnak elő, illetve 5 ös kombinációban soha.
állam jól jár nagy abevétel.
ÉS hogyan csinálják.
Ahogy Amerikában is kettős falú csövel ahol belső csövön szív a külső fúj és épp amikor a megfelelő szám megy a cső elött (mindegyikben jeladó) akkor fujásról szívásra vált.
Ennyi és működik!

Hülyék adója :)

rozsdapeti · http://rozsda.blog.hu/ 2012.01.16. 22:31:45

Éljen a baba meg a mamája, a többin meg rugózzatok még sokáig a Tízmillió Adáslebonyolító Országában.

eff 2012.01.16. 22:32:35

elo az a sorsolas, de nem szoszerint. Volt szerencsem par eve a luxor showba bekerulni. Talan 16.30-kor kezdodott a felvetel a polusban(ekkor mar nem lehet adott hetre fogadni). ~1,5-2 ora volt a musor, sok, sok holtidovel. Itt is volt vendeg eloado, akit nem lattunk eloben, de nagyon megtapsoltuk a "fellepese" utan, ugy "biankosan". A sorsolas korrekt volt, mar amennyire en ertek hozza. Kifujta/porgette a gep a szamokat, a kozonseg biztatasa, TV show alkotasa vitte az idot. Majdnem nyertem egy luxori utat, mert az a csapat jutott "tovabb", azaz abbol a betubol huztak a legtobbet amiben en voltam. En mar a tvmusor elott ~1 oraval tudtam a nyeroszamokat, amivel sz*rt sem ertem, mert talan 14.30-ig lehet feladni szombaton a szelvenyt. A luxor show utan jott az 5-os lotto show, persze ez is eloben, 1 ora csusztatassal.

Bánki Donut 2012.01.16. 22:43:57

@abc:

"Amikor feladod az 5ös lottó számokat az adatbázisban eltárolja és csak olyan számokat kell kihuzni amik a legkevesebbszer fordulnak elő, illetve 5 ös kombinációban soha."

A számítógépes rendszer nem tudja, hogy a vákuum melyik golyót fogja beszívni. Az, hogy melyik szám vagy melyik kombináció nem volt még soha, nyilvánvalóan ostobaság, hiszen a sorsológömb nem tudja, hogy volt előző héten sorsolás. Az adott heti sorsolást semmiképpen nem befolyásolja, hogy a történelem során mi volt eddig. A golyók közt semmi különbség nincs. Ráadásul azt is élőben sorsolják ki, hogy gépi, vagy kézi húzás legyen e.

Teljesen kizárt, hogy ne legyen tiszta a sorsolás, ugyanis ez az egyik legkomolyabb bevételi forrás, ami 1957 óta megy, és egyszerűen nem ér annyit egy sorsolás, hogy örökre tönkretegyék az emberek bizalmát egy 50 éves játékben, ami kizárólag azért megy, mert eddig fel sem merült a csalás lehetősége. Ha egyszer akárcsak a gyanúja felmerül, száz és ezermilliárdokban mérhetik a kárt, amit az elkövetkező években okozni fog. Kínosan ügyelnek arra, hogy tisztán menjenek a dolgok. (Szerintem).

Bánki Donut 2012.01.16. 22:44:42

@THY Rokk 'n' Troller:

A szerencsejáték az egyetlen olyan dolog, ahol pozitív az, hogy állami. te játszanál egy magánlottóval???

gabest1 2012.01.16. 23:39:37

@Bánki Donut: Pozitív? Hány % a szerencsejták zrt "működési költsége"? Mennyi jutalmat fizetnek ki maguknak évvégén? Hány %-ot nyúl le az állambácsi? A nyugdíjpénztárak amatőr kispályások voltak. Ez egy legalizált vásárlói közösség, ahol a tulajdonosok tényleg nokiásdobozban talicskázzák ki a pénzt.

Hó apó 2012.01.17. 00:16:08

@Bánki Donut:

"Kínosan ügyelnek arra, hogy tisztán menjenek a dolgok"

Pontosítanám a mondatod:
Kínosan ügyelnek arra, hogy úgy tűnjön, tisztán mennek a dolgok

Bánki Donut 2012.01.17. 01:04:37

@gabest1:

Itt megtalálod az üzleti jelentéseket. Ezekben minden kérdésed megválaszolásra kerül (8 évre visszamenőleg): www.szerencsejatek.hu/uzleti-jelentes

Mivel Zrt ről van szó, ezek kötelezően nyilvános, és pontos adatok.

Még valami?

Bánki Donut 2012.01.17. 01:08:45

@Hó apó:

Mi nem megy tisztán? A sorsolások civil közönség előtt zajlanak, átlag magyar polgárok előtt, az ország minden részéből jönnek. Ha egyszer, a leghalványabb gyanú is felmerül, hogy valami nem stimmel, aznap kiderül a médiában. Én táncprodukcióval mentem ilyen sorsolásra pár éve, a helyszínen fel nem merült, hogy bármi lenne, ami nem tisztességes. Olyan sok ember van ott, hogy még a legtitkosabb turpisság is kiderülne. Ez csak egy szokásos jó magyar összeesküvés elmélet.

2012.01.17. 01:09:12

@Bánki Donut: Huszon-harminc éve volt benne csalás, már nem emlékszem, hogy felforrósított vagy lefagyasztott öt db golyó volt a gömbben, amit az öt darab élő embernek addig kellett keresgélnie-kavargatnia a nagy gömbben, amig meg nem találta a kezével és azt kellett kihúznia. Nem emlékeztek a botrányra?
Aztán meg is szüntették ezt a fajta húzást, utána jött, hogy majd a gép sorsol. Aztán rájöttek, hogy a nép nem teljesen hülye, és a számítógép programozható, melyik 5 számnál álljon meg a számok pörgése - ez a módszer talán egy hónapig, ha futott (egyszer szegény Antal Imre volt, aki megállította a számok futását, az egész beszélgetésén, mozgásán lehetett látni, mennyire nem érti szegény a számtech világát...

Én vagyok az egyetlen vén, aki emlékszik ezekre a dolgokra?

Magánlottó:
Van egy ingyenes lottó-oldal, a maximum nyerhető összeg egy minimálbéren tengődő éves nettó bevételét sem éri el, de ingyen van, elmegy. Az oldal és a nyeremények reklámozásból vannak, amikor anyagi gondjaik voltak mert - gondolom - a hirdetők nem fizettek, akkor puszta véletlenségből másfél évig nem volt nyertes. Amikor elujságolták, hogy kedves játékosaink, új befektetőnk jóvoltából megemeljük a főnyeremény összegét X Ft-tal, akkor azon a héten volt telitalálatos :D És azóta is, x időközönként van telitalálatos nyertes. A sorsolást SEHOL nem láthatod, és a nyerteseknek még a városát vagy a megyéjét sem közlik.

Magyarországon, magyarokkal, szerintem nincs "becsületes" szerencsejáték, ahol valóban a mezei játékos nyerhet. És ide - a sumákság közé - tartoznak a játékkaszinók, és a lóversenyzés világa is.
Szerintem.

Bánki Donut 2012.01.17. 01:16:15

@vanvelemenyem:

Én nem emlékszem a csalásra, a neten egyelőre nem találom a nyomát. Ez is csak urbán legenda, mint a 6, faszt 9.

2012.01.17. 01:20:37

@Bánki Donut: A 2008 és 2009 években a pénzügyi eredmény 0 azaz NULLA. mindez olvasható a 2010-es pdf file tartalmában. (a többit meg sem néztem)
Én elhiszem, hogy utálsz ismeretlenül is, de miért akarsz megölni? Mondjuk, a halálraröhögtetéssel tuti megúszod, hogy elkapjanak, szóval ez jó módszer egy tökéletes gyilkossághoz.
:D

Chocho86 2012.01.17. 07:08:22

"os, olvasónknak félig-meddig igaza van, azonban szögezzük le gyorsan a helyes következtetés valószínűleg nem az, hogy a Szerencseszombatot már hétfőn felveszik lottószámokkal együtt, szóval az egész sorsolás úgy kamu, ahogy van, és a milliókat nokiás dobozokban hordják haza a pártpénztárnokok, hanem az, hogy az MTV-nél nem képesek megküzdeni a feliratozási feladatokkal."

Pedig hihetőbb lenne, mint hogy valami random arc egyszer csak megnyeri, és húdejóneki.

NapiVICC · https://www.facebook.com/NapiVICCMarczaliLacival/ 2012.01.17. 07:23:29

@abc: hehe, vicces elméletek... ezek pár grammos, Mérésügyi Hivatal által hitelesített golyók, baromi nagy örvényben körözve mondjuk 200-zal... minden alkalommal, amikor bárki hozzáférhet, ott áll mellette a közjegyző..
és ajánlom figyelmedbe, hogy mielőtt ilyet írsz, nézz meg pár lottóhúzást: a hatos kézi sorsolás, a skandi fele is az, az ötösön meg egyszer kézi, egyszer gépi húzás van...
ja: és az ötöslottó sorsológépe se porszívózik már.. szóval nézz meg egy-két húzást.. akár személyesen is odamehetsz, ha van kedved...

Sunsertes 2012.01.17. 08:08:27

A hideg-meleg golyós csalás olaszországban bukott le, ráadásul gyerekekkel huzatták a számokat.

fekafika 2012.01.17. 08:28:06

majd kirúgják a portást, úgyis mindenről az tehet...

Flaci888 2012.01.17. 09:06:18

Azért ez érdekes egyezés!

www.orientpress.hu/67812/RSS

www.inforadio.hu/hir/eletmod/hir-364177

Nem sajnálom az árvizkárosultaktól, de gyanusan egybeesik a két összeg és az időpont!

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2012.01.17. 09:11:36

@abc: az egészben az a legszebb, hogy nem is kell csalni ahhoz, hogy a hülyék adója legyen.

Bajudy 2012.01.17. 10:23:39

még jó, hogy nem szült meg "élő" adásban, bár biztosan emelte volna a nézettséget. És persze véletlenül az újszülött nyerte volna meg a lottó 5-öst "véletlenül"! és még valszeg ezt is meg tudta volna magyarázni a kommunikációs osztály!

dobozos001 2014.12.10. 16:46:37

Üdv.!
Egyik tv adásban bemutattak anno egy esetet,amikor egy bűnözői csoport csalni próbált a magyar lottón !Ki akarták cserélni a sorsológépet,ami ugyanúgy nézett ki mit az eredeti! Bemutatták,hogy azokat a számokat sorsolja ki a gép amiket előre beírnak neki!Ez bemutatták egy tv adásban és sajnálkoztak azon,hogy ilyen van,de az eredeti sorsológép az nem ilyen !Azóta is azt a "pingponglabdás "sorsológépet használják és egyre többen játszanak! A saját szemüknek nem hisznek ,amit bemesélnek azt elhiszik !Erről ennyit!
Mielőtt még valaki perbe fogna,hozzáteszem,hogy én így emlékezem az esetre!(az archívumba ne kelljen futkároznom,mint egyeseknek a diploma munkájukért és véletlenül ne legyen fellelhető!!!)
süti beállítások módosítása