Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Nem találta a tüntetést az MTV

2012. január 03. 14:34 szabóZ 729 komment

Mert ugye egy kép többet mond ezer szónál. Két kép meg még annál is többet. MTV Híradó fél nyolc vs RTL Klub Híradó fél hét.

Az MTV vagy egy másik tüntetésen járt, egy másik Operaház előtt, egy másik tér-idő kontinuumban, vagy inkább a köztévé pár sarokkal elvétette a tüntetés helyszínét. A riporter ugyanis a Dalszínház utcán túl, a Székely Mihály utca sarkától nem messze állva jelentkezett be, miközben a demonstráció a Nagymező utca és a Hajós utca közt volt. Ez van, amikor pontatlan a nemzeti GPS.

Ráadásul arra a részre, ahol az MTV tudósítója állt, a Bajcsy-Zsilinszky és a Dalszínház utca felől sem engedtek be senkit már akkor órák óta a rendőrök, az a pár lézengő demonstráló ott ragadt, mert elég kitartóan ácsorogtak már délután óta.

A Nemzeti Együttműködés Rendszerében egyébként már svenkelni sem lehet csak úgy, ész nélkül, hiszen amikor a bejelentkezés végén az Operaház Oktogon felőli oldalán felvett képeket mutatta a Híradó, akkor a körbeforgó kamerát gyorsan lekeverték, nehogy látni engedje a Nagymező utcától feltorlódó tízezreket. Nincs itt semmi látnivaló, kedves nézőink, most inkább beszéljünk a bérkompenzációról.

(Az MTV bejelentkezése ezen a videón 4 perc 47 másodpercnél kezdődik, akit érdekel, hogy mekkora volt a tömeg, például ezen a videón megnézheti)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

milyen szép a Vértes, ó 2012.01.03. 19:33:31

@2llkedő:

Egy lottószelvény igazán nem olyan nagy dolog.

Wolfram 2012.01.03. 19:34:36

ekkora tömegnek már saját gravitációja van nem? ha ennél is nagyobb lett volna, önmagába roskad és beszippantja a környezetét. fekete lyukká válik. szerencsére megmaradt csupán sötétnek.

2llkedő 2012.01.03. 19:35:12

@milyen szép a Vértes, ó:

Oszt akkor meg az van, hogy az ember (Isten) a kisujját nyújtja, Neked meg az egész csuklója kell.

Moan 2012.01.03. 19:35:31

@milyen szép a Vértes, ó:

Megtehetné, de akkor mire adta a szabad akaratot? :) Benne van az írásban? Segíts magadon és Isten is megsegít." Ezt úgy értette, hogy vegyél lottót. :)

Moan 2012.01.03. 19:38:57

@Wolfram:

Nem. Ekkora tömegnek nincs akkora gravitációja, hogy magába roskadjon. :) Ráadásul a tömeg energiát bocsát ki, így nem is sötét, csak nem látod. :)
Mint Batmant. De róla már fentebb beszéltem. :)

milyen szép a Vértes, ó 2012.01.03. 19:39:11

@Moan:

de ne menjünk bele a bibliaértelmezési különbségekbe :)

2llkedő 2012.01.03. 19:40:37

@milyen szép a Vértes, ó:

Narancsbrigád merre jár?

Mert most már ezekről a komoly témákról át lehetne térni a viccesebbekre.

Moan 2012.01.03. 19:41:35

@milyen szép a Vértes, ó:

Pedig akartam kérdezni ezt a hózentrógert, hogy neki melyik biblia van meg. :) Valószínűleg nem az ami nekem. :D (Vagy Neked.)

milyen szép a Vértes, ó 2012.01.03. 19:42:46

@Moan:

Szerintem igazából teljesen mindegy számára, melyik Biblia az. :)

Moan 2012.01.03. 19:47:15

@2llkedő:

Jaja...Mortal Combat :))))))

Moan 2012.01.03. 19:50:31

Hogy leült a a téma, hogy ki lett tiltva zsidó kartárs. :) Már csak rajta élcelődünk. Pedig annyi minden van amiről lehetne beszélni. :) Maradhatott volna még kicsit. Hátha megérti a vicceimet. :D

2llkedő 2012.01.03. 19:56:43

@Moan: A Walesi bárdok túntek el.

Én meg Nynfus vagyok. 2012.01.03. 20:00:24

a kovetkezo idezet talaljatok ki kitol van.

"Nem azért dolgozott-e az elmúlt nyolc évben a társadalom, hogy soha többé ne legyen olyan kormányfője Magyarországnak, aki nyugodtan kijelentheti: rajta kívül nincs más alternatíva. Aki ezt állítja, az nem kormányozni, hanem uralkodni akar."

(Magyar Nemzet, 1998. április 9.)

2llkedő 2012.01.03. 20:01:10

Elköszönök mára. Mindenkinek szép estét, és jó éjszakát!

Én meg Nynfus vagyok. 2012.01.03. 20:01:27

meg ketto:

1.
"Én sem hazudtam soha az embereknek."

(CNN interjú, 2006. szeptember 23.)

2.
"Sosem rejtettem el valós szándékaimat a választók elől."

(Magyar Hírlap interjú, 2006. szeptember 27.)

stefankrisz 2012.01.03. 20:12:11

Na tessék , bevallották:
Magyarázkodik a közmédia a tüntetős bejelentkezés miatt

hvg.hu/itthon/20120103_kozmedia_bejelentkezes_tuntetes

stefankrisz 2012.01.03. 20:12:46

Későn ért le a Várból a mobil műszaki egység, nem volt idő megfelelő helyszínt választani – egyebek mellett ezzel indokolta a Magyar Televízió Híradóját gyártó MTI Hírcentrum azt, miért nem lehetett tüntetőket látni a hírműsorban a hétfő esti bejelentkezésben. Az élő képeken szinte csak rendőrök voltak, pedig a helyszínen, az Operánál több tízezren demonstráltak a kormány ellen.

wilson77 2012.01.03. 20:12:58

Édeseim, polgártársak!

A tömegről:

Ha elveszett, elveszett,
Nem keressük már elő,
Nem érünk rá,
Vonaton jár az idő.

dr. pretender 2012.01.03. 20:13:13

Úgy tudom, a rendőrség tömegrendezvényeknél 4 fő/m2-rel számolva becsli a résztvevők számát.

Wolfram 2012.01.03. 20:23:32

@Moan: ja, a sötét energia, arról én is olvastam. állítólag az határozza meg az univerzum sorsát. ami ott nagyban... (párhuzamos folyamatok)

Moan 2012.01.03. 20:35:07

@stefankrisz:

Azért gyenge a magyarázat, mert egy sima riporter is oda megy, ahol lát valamit. Vagy oda ahová mondják. Technikai okokból nem áll meg ott ahol nincs semmi. :D

@Wolfram:

A sötét energia nem azt jelenti, hogy ott nincs semmi. Azt jelenti inkább, hogy olyan van ott amit nem látunk. :)
Ne ijedj meg amiatt, amit most írok, de hogy úgy mondjam, de mindaz amit az érzékeiddel felfogsz, az töredéke annak ami igazából van. :) Sőt...ha tovább megyek, akkor egyáltalán amit érzékelsz az úgy ahogy van illúzió. :) De ez már egy másik téma. :)
Szóval ami sötét az nem sötét, csak nem látod a fényét. :)

Moan 2012.01.03. 20:42:06

@lesifotos_szh:

Na még ők sem vették be az állami híreket, pedig ők kecskéket...
Vagy nem? Tele vagyok előítélettel. :))))))

Moan 2012.01.03. 20:44:43

@Gee Halen:

Bort. :)

Na jó, utakat,meg vízvezetéket,meg csatornázást is.

neuromanc 2012.01.03. 20:46:13

@stefankrisz: Az élő bejelentkezést lehetővé tevő "mobil műszaki egység" egy valóban nehézkesen mozgó jármű, a tüntetés miatti útlezásárok pedig tovább nehezítették a helyszín megközelítését. A Híradó időpontja pedig adott ugyebár, gondolom, ameddig sikerült eljutniuk, onnan jelentkeztek be.
Ha nem tették volna ( mert helyszínt keresgélnek), akkor azért szaroznák őket
(A kereskedelmiek nem közvetítettek a Várból, ezért időben ki tudtak települni az Operához).

Ma valóban minden kiadásban, még az esti Híradóban is testes összefoglalók mentek annak alapján, amit a helyszínen forgattak. Még Lendvai néni is megszólalt :)

Mostanában kezdem úgy érezni, hogy bizonyos körök/személyek számára a közmédia az a bizonyos nyuszi: van sapkája, az a baj, nincs sapkája, az a baj :) Ha közleményt ad ki, az a baj, ha nem mond semmit, akkor az a baj.

Ráadásul úgy tűnik, hogy e kicsiny hazában már mindenki ért a televíziós hír- és egyéb műsorok készítéséhez...:))

Végezetül álljon itt egy kis muníció a harcos polgártársaknak: újabb kitakarási botrány az MTV Híradójában!!!! ma este saját szememmel láttam, hogy a tüntetésről készült tudósításban több képen is RETUSÁLTÁK a jelenlévők arcát!!! Botrány!!! nem vicc, tessék csak utánanézni... :)))

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.01.03. 20:50:59

Szerintem az MTV-nél még mindig Ork bán elveszett kétmillió Kossuth téri szimpatizánsát számolják és nem volt több erőforrásuk! Csak így lehetett! ;)

Moan 2012.01.03. 20:52:05

@neuromanc:

Nos én azt gondolom, hogy ilyen esetben egy korrekt híradós aszongyahogy: "Drága , kedves nézőink. Itt ugyan nincs tömeg, mert nem a tömegben állunk, de amott a sok ember az a tömeg, csak mi nem értünk oda, mert a műszaki egység lemaradt a lezárások miatt." :) Ezt az egyszeri hózentróger elfogadja és továbblép.
Az MTV már bebukta. Most már semmit nem hisz el neki senki. Vagy lehet Mariskanéni elhiszi, de az azt is elhiszi, hogy van C-3PO is. :)

anonymand 2012.01.03. 20:53:45

@andd85:

Tisztelt andd85!

Ajánlom, hogy ne csak a Hír TV-t és az M1 híradóját nézzed.
Ahogy ott mutatták az eseményeket, annyian a nászéjszakádon is voltatok.

Tisztelettel:
anonymand

stefankrisz 2012.01.03. 21:02:06

@neuromanc: hát igen van is a közmédiával baj. Mondjuk elfogult és egész nyilvánvalóan. 29 szíjjártó riport nem egyenlő 2 ellenzéki riporttal. Nem túl kiegyensúlyozott. Aki látott mostanában híradót az láthatta,hogy mi megy: a mai napon háromszoros túljegyzés volt kincstárjegy aukción, de azt nem mondjuk be mennyire magas kamaton. Siker propaganda? Közpénzen. Ha a mondat másik fele lemarad az csak féligazság. Esetleg ,hogy tegnap már 10 évre csak 10% felett hozam mellett finanszírozták Magyarországot. Benne volt a híradóban. Le fogom csekkolni...

neuromanc 2012.01.03. 21:04:06

@Moan: "Az MTV már bebukta. Most már semmit nem hisz el neki senki." Igen, erre mondtam, hogy a nyuszi és a sapka esete...
Tudniillik a magyr sajtófogyasztó - ebből a szempontból is - kettős/többes mércét alkalmaz. Pl. az elmúlt 10 év legdurváb hamisítási botránya ( vagyis olyan csúsztatás, ami kiderült) az a bizonyos Teller - levél volt...emlékszünk, ugye? Nos, nem emlékszem, hogy azóta a Népszabadságot ekézné folyton mindenki, és minden bötű mögé kérdőjeleket tenne, na ugye! felkiáltással...sőt, ha emlékeim nem csalnak, a lap akkori főszerkesztője nem sokkal később a Magyar Újságírók Szövetségéenk elnöke lett!

frontember876 2012.01.03. 21:04:48

@neuromanc: "(A kereskedelmiek nem közvetítettek a Várból, ezért időben ki tudtak települni az Operához)." :))))))

Te szegény drága jó ember, te isten szegény kis báránykája. Hát nem tudtak közelebb menni, mert a Várból nem értek oda, mi?

És amikor a híradóban egy budapesti hír után szegedre kapcsolnak, akkor 3 perc alatt 60.000 km/h sebességgel lemegy ugyanez a közvetítőkocsi szegedre, igaz?

Hát én őszintén mondom, fideszes kommenten talán még soha az életben nem nevettem ennyire őszintén :DDDDD

Csodálatos. Köszönöm, tényleg... :DD nahát...

Moan 2012.01.03. 21:09:38

@neuromanc:

Lehet, hogy el lesz felejtve ez az MTV-nek is. Már aki felejt. Én a magam részértől a fiamnak is azt tanítom, hogy ami a TV-ben van az nem igaz. :) Maximum az Animal Planeten a gepárdok életéről szóló műsor. :)
Lévén,hogy híradót sosem nézünk, így amúgy sem befolyásol semmiben amit leadnak benne. :)
Itt vallom be töredelmesen, hogy én erről a bakiról is itt hallottam először és még mindig nem néztem meg az ominózus bejátszásokat. Tehát a véleményem ebben a tekintetben nem is mérvadó. De amúgy is itt csak hülyeségeket beszélek.

neuromanc 2012.01.03. 21:10:23

@stefankrisz: Bizonyára így van.
De nemcsak a közmédiában, mint azt az előbbi példával jeleztem. De mondok másikat: TV2 (vagy RTLklub? ), évekkel ezelőtt a derék Frei Tamás esete a (hamisított) bérgyilkossal...:)
és még sorolhatnám.
Épp ez a problémám: ha hirtelen ennyire érzékenyek lettünk a "hamisításokra", akkor essünk neki alaposan minden sajtóorgánumnak. 100% biztos vagyok benne, hogy a Hírtv-nél, sőt, az ATV-nél, de még az agyongyászoltKlubrádiónál is akadnak ilyen esetek...

neuromanc 2012.01.03. 21:13:55

@frontember876: Először is köszönöm, hogy báránykának becézel, igazán imponál :)))
Az meg inkább, hogy személyedben újabb hozzértő profi televízióst üdvüzülhetünk...:)))

No csillagom: egyik városból a másikba úgy kapcsolnak át, hogy Pesten van a pesti közvetítőkocsi, Szegeden pedig a szegedi stúdió közvetítőkocsija...de csak szólj, ha nehéz felfogni, segítek szívesen :)

Jut eszembe: a ma esti kitakarásos jelenetet láttad már? :))))

Moan 2012.01.03. 21:15:25

@neuromanc:

Én inkáb azoncsodálkozom, hogy vannak még emberek akik elhiszik ami a hírekben/híradóban megy. :) Vagy bárhol a médiában ami politikáról, gazdaságról, vagy bármiféle hasonlóról szól.
Bennem már igen korán az volta a kérdés, hogy mi az ami igaz lehet, nem az, hogy mi az ami nem. :) De ugye ezt nem tudhatom, így ilyesmivel nem is törődöm. :)

neuromanc 2012.01.03. 21:17:21

@frontember876: ...mindenesetre ennyi hozzáértéssel jelentkezhetnél a szakmába...sofőrnek :) hogy soha többé ne forduljon elő, hogy egy közvetítőkocsi a húszszorsan lezárt környéken nem ér időben oda ahhoz a ponthoz, ami neked fontos :)
Vagy a nagy sietségben a tömegen kellett volna keresztülgázolniuk? :::hm

neuromanc 2012.01.03. 21:19:30

@Moan: No igen...de mégis kell nekik a híradó...:)
Erről mindig egy remek film jut eszembe, magyarul a címe az volt: Amikor a farok csóválja a kutyát. Remek darab, ha nem láttad, ajánlom... épp erről szól: hírmanipuláció igazi amerikai módra...

Moan 2012.01.03. 21:19:51

Mi lenne ha kihagynátok a személyeskedést a kommentjeitekből? Beesne az eső?
Lehet nyugodtan leírni tényeket, meg véleményt. Sőt olyat is lehet, hogy beismerjük, ha valamiben tévedünk. Nem szégyen az.
UFF. Vagy OFF. :)

Moan 2012.01.03. 21:23:06

@neuromanc:

Nem tudom kinek kellhet. Én a családban senkit nem ismerek aki nézné. :)
Én az időjárás jelentést sem nézem már meg reggel. Jobban bízom abban, ha kinézek az ablakon. :)

Hó apó 2012.01.03. 21:27:59

Öröm volt nézni tegnap a sok harcos vén demokratát, akinek most kezdett el hirtelenjében hiányozni a szabadság.
Valahogy a 80-as években hasonló harcossággal védték a Pártot, a lenini utat, a fényes jövőt, az eljövendő komuniznust....
Tudathasadás vagy ez már az Arzheimer-kór első jele...?

Moan 2012.01.03. 21:31:31

@Hó apó:

Mert név szerint ugyanazok vonultak most is?

frontember876 2012.01.03. 21:35:40

@neuromanc: figyi, ezt már legalább ne kezdd el megmagyarázni, ez annyira szép így. Hogy a Magyar Televízió nem ér oda valahova, ezért megállnak a környéken :DD te beszélgettél valaha tévésekkel? Inkább írd azt, hogy ezzel próbálod elvenni az élét ennek az egész szégyenletes 50-es évekre emlékeztető manipulatív félretájékoztatásnak, mert ha te komolyan gondolod, hogy azért mutatták az üres utcát, mert csak erre futotta, akkor veled (úgy egyébként) iszonyatosan súlyos nagy baj van, barátom. Nincs azzal gond, hogy az ember vakon hisz abban, amire szavazott, de azért a józan eszedet nem kell feltétlenül elveszteni értük. Hát már a kossuth-téri kétmillió ember óta röhögünk a fidesznek ezen a tájékoztatási nyomorán. A hírtévés bohócoktól a 2006-os szégyenletes tévéostrom szégyenletes szétverésén át, ahol neonáci huligánokat hívtak forradalmár fiataloknak, akik éppen autót gyújtottak fel, ésatöbbi.

Hát tényleg nem látod? Most ne gyere a népszabadság-atv tengellyel, mert veled ellentétben én a/nem szavaztam rájuk se b/ nem hülyültem meg semmitől.

Kérlek értsünk egyet abban, hogy a közszolgálati televízió egyrészt politikai játszótér, ahogy mindig is az volt, másrészt abban is, hogy a tegnapi közvetítés a legsúlyosabb rákosista demagóg félretájákoztatás alapesete volt. Ha nem lett volna, a soha semmiért bocsánatot nem kérő fidesz vajon magyarázkodna miatta már ma? Ugye, hogy ugye?

frontember876 2012.01.03. 21:39:27

@Hó apó: jó látni, hogy a hozzád hasonlók, akik nagy hangon hirdették a lószart éveken át, most milyen mérhetetlenül és fokozhatatlanul be vanak fosva attól, amit látnak :DDD

élvezettel figyelem. Fossál csak. Majd téged is mutat majd a tévé, amikor a kis betétkönyvedet szorongatod a bankfiók előtt, és a dühödt kis könnyeid odafagynak a pofikádra, miközben arra gondolsz, hogy mindezt azoknak köszönheted, akikre szavaztál. Istenem, de csodálatos látvány leszel...

neuromanc 2012.01.03. 21:41:10

@Moan: :)))
A rádiós és televíziós csatornák esetében törvény teszi kötelezővé a hírműsorok készítését. A közmédia esetében azt is, hogy napi politikai eseményekről (mivel közérdakű infromációnak számítanak) is be kell számolni.
A kereskedelmieknek könnyebb dolguk van, ezért nem is kockáztatnak : megölte, kirabolta, felborult, kigyulladt, vvceleb ezt csinálta, stb., nagyjából ezekkel a témákkal tudják le a "közérdekű hírszolgáltatás" témát.
Itt ugyebár nem lesz abból botrány, ha Pista nem egyszer, hanem kétszer rúgta tökön Józsit..:) ...bár épp a Frei esete bizonyítja, hogy a bulvárban is lehet nagyot hazudni, ha nagy nézettséget akar valaki..:)

frontember876 2012.01.03. 21:48:52

@Hó apó: nagyon fosol, csudajó látni!! :D

neuromanc 2012.01.03. 21:49:18

@frontember876:
1. "beszélgettél valaha tévésekkel?" Igen, sokszor és rendszeresen.
2. " Most ne gyere a népszabadság-atv tengellyel, mert veled ellentétben én a/nem szavaztam rájuk se b/ nem hülyültem meg semmitől." Érdekes, honnan is tudnád, hogy kire szavaztam, vagy egyáltalán szavaztam-e? Amúgy pedig de, meghülyültél.:)
3."Kérlek értsünk egyet abban, hogy a közszolgálati televízió egyrészt politikai játszótér, ahogy mindig is az volt " Na végre egy értelmes mondat:) Igen, egyetértünk, és a "mindig is az volt"-ra helyeznék egy külön hangsúlyt. De ettől még megilleti őket a tisztességes bírálat.

Moan 2012.01.03. 21:57:56

@neuromanc:

De az is lehet, hogy mert kötelező, de igazából ilyen nemszeretem meló, telenyomják poénokkal. Aztán itt ülnek este a monitorok előtt és jókat nevetnek azon, hogy a libsibipsibolsipopsik, meg a nácicuminacimacik, meg a komcsivavák egymás torkát tépik szét. :))))
Aztán elmennek aludni a CNN-es kollégák hasonló gegjein. :)

neuromanc 2012.01.03. 22:00:10

@Moan: Attól tartok, nem így van, de az ötlet jó..:)

Moan 2012.01.03. 22:02:29

@neuromanc:

Kétlem, hogy ne lenne bevált gyakorlat az "Oszd meg és uralkodj" elv a Magyar politikában. Másképp nem is lehetne ezt az országot irányítani amennyi biorobot él itt. :)

frontember876 2012.01.03. 22:04:30

@neuromanc: legyen a kérésed szerint, íme a tisztességes bírálat: A közszolgálati televízió tegnap esti riportja a tüntetésről a szakma szégyene, a tömegtájékoztatás durva megcsúfolása volt. Olyan, amit ha a szocik csináltak volna, akkor most kommunista diktatúráról fröcsögne az egész internet, joggal. A tegnapi képes beszámoló politikai utasításokra készített, elvtelen, talpnyaló, kisstílű és nyomorult volt. A tévések remegő benyalása a hatalomnak teljesen szükségtelenül, túlzó, lihegő, taszító módon. Az 50-es évek hangulatát idéző hazug szar szemét volt az első percétől az utolsóig.

Remélem tisztességesen bíráltam :)

neuromanc 2012.01.03. 22:06:46

@frontember876: Nem, nem volt az.:)
Csupán trágár .

neuromanc 2012.01.03. 22:10:36

@Moan: Biorobot...találó kifejezés :)
Olykor nekem is az az érzésem, hogy saját akarat nélküli, kifejezéstelen tekintetű csordák mennek hosszú tömött sorokban az mszp, fidesz, szdsz(vagy lmp), jobbik, és hasonló feliratú kapuk felé... tisztára science fiction

Moan 2012.01.03. 22:19:18

@neuromanc:

De tényleg. Mi magyarok szeretjük az ideológiákat. Jobban mint saját magunkat, vagy a családunkat, vagy akármi mást.
Képesek vagyunk azt is elfelejteni, hogy éhezünk, vagy fázunk,ha az ideológia amit kapunk tetszik nekünk. Csak el kell olvasni egy átlagos posztra írt maroknyi kommentet. Hamarabb szétharapná az egyik a másik torkát., mint belássa azt bármelyik, hogy annak a bizonyos szervnek mindketten ugyanazon felénél térdelnek. De ugye mennyire fontos már az, hogy az a másik milyen színekben játszik? Nem is kell érv. Elég a szín és máris ellenség.

neuromanc 2012.01.03. 22:30:03

@Moan: No igen, ellenség/ellenségkép az nagyon kell a magyaroknak. Ez egyfajta kompnezálási kényszer - amíg a másikat szidjuk, alázzuk, hibáztatjuk, addig többnek, jobbnak érezhetjük magunkat. Addig is nem kell saját gyengeségeinket belátnunk, és felmentjük magunkat a tehetetlenség alól. És legfőképpen a gondolkodás terhe alól...
Szomorú ez, de igazad van.
Nem tudom, nem értem, miért lett a gyűlölködés és az irigység a magyar társadalom kötőanyaga...

sulcus (törölt) 2012.01.03. 22:39:43

@szabóZ: Elég sokáig maradhatott ahhoz képest,hogy engem egy mondatomért (a mi c.i.g.á.ny.u.n.k az jó c.i.g.á.ny.),ami nem sértés,hanem szólás,nem engedett be a blog!

Moan 2012.01.03. 22:40:11

@neuromanc:

Minden népnek van keresztje. A miénk ez.
Csak a többség még mindig a tüneteket akarja kezelni, nem ezt a fő problémát. Amíg ezt nem látjuk be egyénileg, egyenként, addig mindig ez lesz ami most van.

mircibanán 2012.01.03. 22:41:24

én nem akarok trollkodni, meg amúgy se szeretem se a királyi tv-t, se a fideszt, de az előtte lévő anyagban eléggé látszott a tömeg. azt senki sem látta? :D

Perillustris 2012.01.03. 22:44:34

@rulettes: Nem mentegetem, de el tudom képzelni, hogy nincs más reális választása. Profi operatőrök hada van munka nélkül.

Vagy lett volna ő az est leggerincesebb embere, aki megtagadja a munkát?

Mert a többiek mind hazamentek, és mentek másnap a megszokott helyekre.

Gault 2012.01.04. 00:15:43

Nem tudom szándékos-e, de a fenti link (már?) a keddi Híradóra mutat, nem a tárgyalt hétfőire. Remélem világos, hogy ez ebben a formában a cikk hitelességét ássa alá, mert a keddiben már szerepelt a tömeg, ellentétben a tárgyalt előző napival.

gerdo 2012.01.04. 00:43:33

Aki magyar hiradot nez az meg is erdemli. Ha majd oreg es hulye leszek talan majd elkezdem nezni, de addig istenments.
De ha mar a kiralyi tvnel tartunk, itt akarmelyik kormany ropogos forintokat sporolhatna ha bezarna az egeszet a picsaba.

Randompisti 2012.01.04. 03:39:34

@gerdo: Kis kiegészítéssel: Aki bármilyen magyar TV adót néz, az megérdemli. :)

frezenstein 2012.01.04. 06:43:21

Én TV-t akkor nézek, mikor bekapcsolom a házimozit, vagy ha természetfilm megy rajta. A hírekről az internetről tájékozódom, az némileg hitelesebb hírforrás.

frezenstein 2012.01.04. 06:47:04

Az a gond, hogy az állami TV-ket propaganda eszköznek tekintette a rendszerváltás óta az összes kormány. Goebbels tanulhatna tőlük.

pontpontvesszocske 2012.01.04. 07:33:17

Tiszta hazugság az egész. Már délben 3db MTVA-s közvetítőkocsi parkolt az Opera mellett, hihetetlen hogy ne tudtak volna odaérni.

2llkedő 2012.01.04. 08:51:26

@pontpontvesszocske: Az MTVA nem volt felkészülve arra, hogy az Operánál valami lesz. Úgy, mint ahogyan a hóeltakarító társaságok decemberben nincsenek felkészülve a hóra.

Tonton51 2012.01.04. 09:14:43

Idézek egy klasszikust,,Majd megunják és hazamennek"Ezek a műbalhék hisztik és meddő találgatások miért nem ért oda vagy miért nem közvetített.Értelmetlen mint ahogy az is hogy nem mondhatom el a véleményem és félek meg stb,mert nincs demokrácia,hülyeség ez mind figyelem elterelés az elmúlt rezsim nyolc évéről és hagyatékáról.Jól meg van ez szervezve

Tonton51 2012.01.04. 09:44:37

Folytatom inkább szervezkednek mintsem nyilatkoznának arról miért volt ez a dilettáns nyolc év miért kellet az országot félig nyomorba dönteni.A beígért igazságszolgáltatás csiga lassú és valószínűsítem,hogy egyre többen türelmetlenül várják az elszámoltatás.Közben az olyan önkéntes aktivisták mint Karsai Dorottya hintheti a hülyeségeit és akik vevők rá,kanállal eszik.Közben biztosan nem nézték meg a kis hölgy karakán kiállását a romákért.Szóval szervezkednek és szervezkedhetnek egy olyan országban ahol nincs demokrácia majd ők megmondják mi a demokrácia úgy mint 60évvel ezelőtt magyarázták a demokráciát.Hát kérem itt tartunk,aki akar mennyen ki csápoljon ezeknek a trubadúroknak.Én nem teszem mert 40évig szédítették az embereket és utódaik sem különbek sőt még rosszabbak.

2llkedő 2012.01.04. 09:59:19

@Tonton51: "Folytatom inkább szervezkednek mintsem nyilatkoznának arról miért volt ez a dilettáns nyolc év miért kellet az országot félig nyomorba dönteni."

Kérdezd meg a Viktort. Miért nem az ország érdekeivel foglalkozott a saját hazája helyett? Miért gáncsolt, miért hazudott nyolc éven keresztül?

2llkedő 2012.01.04. 10:04:14

@Tonton51: "majd ők megmondják mi a demokrácia úgy mint 60évvel ezelőtt magyarázták a demokráciát."

Tökéletesen leírtad a fideszt demokrácia felfogását. Az a demokrácia, amit ők annak mondanak, mint 60 évvel ezelőtt.

Ajtony 2012.01.04. 10:36:21

@2llkedő: "Miért nem az ország érdekeivel foglalkozott a saját hazája helyett?"
Grat! :-)
megfejtéseket az mszp@mszp.hu címre lehet küldeni. A helyes megfejtést beküldők Török Zsolt és Nyakó István fényképeket kaphatnak e-mail-ben. :-)

2llkedő 2012.01.04. 10:48:03

@Ajtony:

Köszönöm, kihagyom. De hogy lásd Vityenkát:

""""Surányi tartózkodott a nyilvánosságtól azokban a napokban, de a Fidesz nyíltan jelezte, hogy nem támogatja az egykori jegybankelnök jelölését a miniszterelnöki posztra. Erről maga Orbán Viktor is beszélt April Foley amerikai nagykövetnek egy március 23-án tartott vacsorán - derül ki az egyik táviratból. A dokumentum szerint Orbán közölte a nagykövettel, hogy "ő már több lehetséges miniszterelnök-jelöltet is kicsinált ("killed several potential Prime Minister candidates"), és a szándéka továbbra is az, hogy előre hozott választások legyenek, "még akkor is, ha a jobboldalról érkezik egy [jelölt]"."""""

Tehát semmi másról nem szólt, csak arról, hogy ő kerüljön hatalomra, És neki mindig az volt a fontos, hogy minél rosszabb legyen az országnak, neki annál jobb lesz. (csak azt felejtette el, hogy ez a jobb rövid ideig lesz jobb)

fairytale 2012.01.04. 10:54:37

Nos, meg kell védenem a híradó stábját. Egészen közeli forrásból tudom, hogy az élő bejelentkezésre, - mihez egyébként a technika a várból érkezett meg az utolsó pillanatban, mert a rendőrök nem engedték be - először nem oda álltak be, hanem szemben a Bajcsyval, hátuk mögött a tömeggel. De a rendőrök elzavarták őket onnan 10 perccel a bejelentkezés előtt, majd egy másik helyről is. Az utolsó pillanatban álltak össze kapkodva emiatt valahol, ahol tudtak. És egyébként végig forgatták a tüntetést, nagyon sok tömeget mutató vágóképpel.

fairytale 2012.01.04. 10:56:30

@pontpontvesszocske: Ha nem vagy tévés, ne beszélj! Az a közvetítő kocsi nem az, amivel a híradó bejelentkezik. Technikailag nem lehet megoldani a dolgot! Az a közvetítő kocsi másképpen volt akkor "beállítva".

Tonton51 2012.01.04. 13:05:29

Kedves ,,2llkedő"Nyolc éven keresztül nem a Fidesz volt hatalmon egészen mások csinálták a politikát sajnos.A másik dolog hogy a jelenlegi demokrácia azért különb mint az 5évvel ezelőtti mert úgy tudom senkit nem vertek meg senkit se zártak el.Ja és mindenki szabadon elmondhatta a véleményét,egy ilyen demokráciába.

rovidesz 2012.01.04. 13:39:10

ki van cserelve a video az mtv website jan???? egy nappal kesobbi hirado megy azon a linken ami fentvan. vagy rossz linket adtatok meg.

2llkedő 2012.01.04. 15:13:12

@Tonton51: "Nyolc éven keresztül nem a Fidesz volt hatalmon egészen mások csinálták a politikát sajnos."

Nyolc éven keresztül éppen a fidesz, azaz Orbán Viktor csinálta a politikát a hazugságaival, az uszításával, a gáncsoskodásával.

HAZA = Orbán Viktor!

A haza nem lehet ellenzékben. 2006-ban Gyurcsányék a HAZÁ-ra rontottak rá, nem a törvényes rendet akarták fenntartani.

2008-ban
"""A dokumentum szerint Orbán közölte a nagykövettel, hogy "ő már több lehetséges miniszterelnök-jelöltet is kicsinált ("killed several potential Prime Minister candidates"), és a szándéka továbbra is az, hogy előre hozott választások legyenek, "még akkor is, ha a jobboldalról érkezik egy [jelölt]"""""

2llkedő 2012.01.04. 15:14:36

@Tonton51: Ja? És egyszer majd te is rá fogsz jönni, hogy mennyire átvágtak a palánkon a kicsinyes játékukkal.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2012.01.04. 15:40:36

@Én meg Nynfus vagyok.: Ezt túl könnyű. Ha olyan az állítás, ami teljesen ellentétes a mai fidesszel, akkor Orbán Viktor.

sulcus (törölt) 2012.01.04. 15:42:05

Az mtv véletlenül kifelejtette bemutatni a Vekker Viktor által fizetett bátor náci csőcseléket,akik bátran eltakarták arcukat kapucnival,sísapkával.Tudták hogy most nem fogják bántani őket a rendőrök.

Bohócnok 2012.01.04. 15:56:13

4:47 percnél az MTV sikeresen változtatott a múlton ismét? Nem találom a kérdéses video részletet, 5:50-ig néztem aztán kiléptem, a fenti bejegyzés szerint 4:47-nél kezdődik a lényeg

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2012.01.04. 17:21:57

@rovidesz: @Bohócnok:

Jó link van megadva (a fél 8-as hiradókat adja be), csak a jan 2.-i hiradót kell kiválasztani a videólistában alatta.

Tonton51 2012.01.04. 22:37:08

Kedves,,2llkedő"Az hogy ki kit csapott be arról beszélhetünk emlékszik,,A válság nem fogja elérni hazánkat vagy hazudtunk reggel....Stb."Jelen esetben az embereket az ellenzéki politikusok igen csak megvezetik nyilatkozataikkal igencsak félrevezetik azokat az embereket akik csak azt akarják hallani amit kedvenc pártjaik hallatnak.Ugyanis már régen nem arról szól a történet,hogy nincs demokrácia a kommunista alkotmány jobb volt mint az új,már nem erről van szó.Most már minden a pénzről szól.Mikor a miniszerelnökünk hazajött Brüsszelből,jöttek a vádaskodások miért nem írta alá a Merkelféle ötletet biankóba,MSZP.s képviselők azt hangoztatták,hogy ők aláírták volna azt a megállapodást mely az aláírás után nyert volna végleges formát,őrült gondolat de csak arról szólt a történet,hogy csak szítsák a tüzet.A demokrácia megszűnése az új alkotmány csak ürügy arra,hogy eltereljék a figyelmet a problémáról mely a gazdaságról szól.A pénzpiac megakarja regulázni hazánkat mert nem áll be a sorba hanem önálló gazdasági és pénzügyi politikát akar csinálni,ezt nem lehet mert akkor vérszemet kapna több állam is.Mi lenne a globális gazdaság politikával ha az egyik államnak sikerül önállónak lenni és a többiek követnék.Részükről belegondolni is rossz,tehát kilógni a sorból nem lehet.Tehát ultimátumot adnak az ország vezetőiknek és megmondják mit kell csinálniuk.Nekik nem fontos,hogy az emberekkel a lakóssággal mi lesz,a profitjuk fontos.Miért nem lehet olcsóbb magyar mezőgazdasági terméket kapni a külföldi termékeknél,azért mert a külföldi termelő jóval több mezőgazdasági támogatást kap a kormányától mint a magyar termelő.Ezek a támogatások eu.s szinten adhatók amit az eu.jóváhagy az az ad.Kérdezem miért kap több támogatást a külföldi termelő és az újonnan belépő országok termelői a külföldiek támogatásának alig egyharmadát kapják.Árban már versenyhátrányban vannak az új belépők.Ez azért van mert mikor beléptek az új tagállamok az eu.nak ez volt az egyik feltétele.Hát így jártunk be akartunk lépni és ez volt az egyik feltétel.Meg is nézhetjük a mezőgazdaságunkat az eu. letarolt bennünket ugye nem akarják bemesélni,hogy a holland vagy német zöldség vagy gyümölcs finomabb mint a magyar.Ugyan is az eu. belépésünknél azt mondta,hogy ez a támogatási rendszer hét évig megmarad.Nos a rendszer nemsokára megszűnik de már azon dolgoznak,hogy az egyenlősdi ne valósuljon meg.Tehát a pénz nekünk kevés nekik meg sok.Mindenhol piaci előnyben vannak,lásd cukorgyáraink már sehol sincsenek.Tehát erről szól a leendő megállapodás lehetünk e önállóak vagy beállunk a sorba és hazánk egy kerék lesz egy gépezetben.Na ez az amiről mélyen hallgatnak az ellenzékiek és nem is nyilatkoznak erről,inkább felhergelik az embereket és elterelik a figyelmüket a valós problémáról mert a probléma előidézői az a legyengült gazdaság amit nyolc év után maguk után hagytak,és közben alázatosan kiszolgálták a tőkepiacot és nekünk csak hazudtak reggel délben este.Hát ez van egyenlőre.

rovidesz 2012.01.04. 23:05:48

@kis_kiraly: hat nem. amikor megirtak a cikket valoban csak a linkre kellett klikkelni es 4.40 re tekerni, azota meg kicserelodott egy nappal keobbire a video es azota valoban ki is kell keresni a masodikai videot nem nagy ugy, de megis egyel tobb a csavar...

2llkedő 2012.01.05. 06:01:47

@Tonton51: "Az hogy ki kit csapott be arról beszélhetünk emlékszik,,A válság nem fogja elérni hazánkat"

Ne szelektíven tessék olvasni és hallani! Az, hogy a pici agyadig csak ennyi jutott el, a te bajod.

"hazudtunk reggel.."

Attól, hogy Vityenka sohasem hazudott állítása szerint, még végig hazudta a 9 és fél évet.

"a kommunista alkotmány jobb volt"
89 óta nem kommunista alkotmány volt.

"A pénzpiac megakarja regulázni hazánkat mert nem áll be a sorba hanem önálló gazdasági és pénzügyi politikát akar csinálni"

Fel kellene már fogni, hogy nem tudunk önálló pénzügyi politikát folytatni. Ahhoz pénz kellene, ami nincs. Arról pedig nem tudok, hogy Alladin csodalámpáját megtaláltuk volna.
Ha pénz kell, akkor viszont a pénzpiac szabályai szerint kell cselekedni.

"mert a probléma előidézői az a legyengült gazdaság amit nyolc év után maguk után hagytak,és közben alázatosan kiszolgálták a tőkepiacot és nekünk csak hazudtak reggel délben este."
Egy klasszikust idézve: Kurva ország vagyunk. Igaz, hogy Feri nem gondolt bele, de hatalmas igazságot mondott ki. Olyanok vagyunk, mint a qrvák. Ők se azért csinálják azt, amit csinálnak, mert annyira élvezik, hanem azért mert nincs semmijük, viszont el akarnak jutni valahová. csak így tudnak pénzhez jutni, hogy a legértékesebb kincsüket a testüket adják el. Aztán ha nem szórják el a pénzüket, akkor egy idő után lesz annyi megtakarításuk, hogy vállalkozásba kezdjenek. De addig viselik a megaláztatást, viselik a részeg pasikat, stb.

Azért ez az agymosás úgy látom, sikeres volt nálad. Ezért jutalomból nézd meg ezt:
fedor.blog.hu/2010/12/06/peter_atlantiszrol

Tonton51 2012.01.05. 08:15:04

Ha csak annyi jutott neked,hogy érvek helyett megpróbálod sértegetni a másikat akkor ne akarjál érvelni akkor csak sértegessed a másikat és betudják neked,hogy csak ennyi jutott.Azt ,hogy mennyit hazudott Orbán érdekes nem igazán tudom érzékelni mert csak másfél éve van hatalmon vagy valamivel több ideje,Jó lenn ha tudatosulna benned az előző rezsimet nem Orbán vezette,vajmi kevés beleszólása volt a dolgok folyásába. A 49ben íródott alkotmány volt az alapja 89es alkotmány módosításnak jelzem,hogy módosították nem pedig újra írták.Elhiheted mert nyomtattam, nyomdász vagyok és amit nyomtat az ember azt el is olvassa. Ha mindenki úgy gondolkodna,hogy mivel nincs pénz majd beállunk a sorba egy tányér levesért akkor inkább ne is gondolkodjon.Le kellene venni a szemellenzőt a fülekből kivenni a fülhallgatót és meghallani a mások véleményét és elgondolkodni rajta ha van mivel.Most én mondom szélesebb tájékozottság nemárt senkinek meg kellene hallgatni azokat a magyar közgazdászokat is akik nincsenek elkötelezve egyik oldalra sem. Lehet,hogy nálam sikeres volt az agymosás de nálad nem sikerült mert a mosás végére összement. Ja igen biztos,hogy védeni kell az előző rezsim demokrácia érzékeny vezetőit kik annyira demokratikusak voltak,hogy 2006 őszén szétverették a tüntetőket a demokrácia nevében.

2llkedő 2012.01.05. 09:59:36

@Tonton51:

Látom, a Ctrl+c, Ctrl+v billentyű kombinációkat már sikeresen megtanultad.. Akkor egy kicsit tanulj tovább is! Ha válaszolsz nekem, akkor ott van egy kis zöld nyilacska a bejegyzésem alatt, mellette az, hogy Válasz erre. No most, ha arra rákattintasz, akkor tudni fogom, hogy válaszoltál.

"Ha csak annyi jutott neked,hogy érvek helyett "

Amiket beírkélsz, azt akármelyik pártbrossúráből én is elő tudom szedegetni. Te semmi konkrétumot nem írsz, csak nyomod a leamortizálódott, hiteltelen fidesz propagandát.

"Jó lenn ha tudatosulna benned az előző rezsimet nem Orbán vezette,vajmi kevés beleszólása volt a dolgok folyásába."

Ténnyeg vajmi kevés beleszólása volt. Idétlen népszavazgatás, uszítás, Hazudozás reggel, délben, este, és éjjel is. Mert amit akkor mondott, annak most éppen az ellenkezőjét teszi.

"A 49ben íródott alkotmány volt az alapja 89es alkotmány módosításnak jelzem,hogy módosították nem pedig újra írták"

Nem módosították, hanem az általad Istennek tekintett Orbán Viktor és tsa-i aktív részvételével újra írták.

"Most én mondom szélesebb tájékozottság nemárt senkinek meg kellene hallgatni azokat a magyar közgazdászokat is akik nincsenek elkötelezve egyik oldalra sem."

Kik azok a nevesincs közgazdászok, akiket meg kellene hallgatni? Nevek?

"Ja igen biztos,hogy védeni kell az előző rezsim demokrácia érzékeny vezetőit kik annyira demokratikusak voltak,hogy 2006 őszén szétverették a tüntetőket a demokrácia nevében."

Szétverték a tüntetőket. Eddig úgy tudtam, hogy 2006 okt. 23.-a az 56-os forradalom 50. évfordulójának megemlékezése volt. Tehát nem megemlékezés, hanem tüntetés. Igazad is van, mert akkor igencsak uszított a Viktor, ezért nem lehet a nagygyűlésről sehol találni felvételt, csak arrl, ami utána következik.

Egyébként pedig nem az előző rezsimet védem, hanem a törvényes rendet. Mert Igaz, hogy Orbán Viktor a HAZA, de nem ő mondja meg, hogy mi a demokrácia. És nem is a maszop. Mert mi még csak ugatjuk a demokráciát. Viszont vannak országok, akiktől függünk, ahol már alkalmazzák a demokráciát. És ha ők mondják, hogy itt a demokráciának vége van, nagy valószínűsége van annak, hogy nekik van igazuk. Főleg, ha többen is ugyan arra jutnak. Tudod, a sztráda, meg hogy mindenki szembe jön.

Visszatérve az előző bejegyzésedhez:

"A válság nem fogja elérni hazánkat"

Ki mondta, mikor mondta, és pontosan mit mondott?

"hazudtunk reggel..."

Valami konkrétum?

2llkedő 2012.01.05. 10:01:04

@Tonton51: Ja? És szeretnék tényekkel vitatkozni, nem pedig a fantázia világoddal.

bioLarzen 2012.01.05. 11:16:21

@Trompf: Én például konkrétan emlékszem arra, hogy éjjel élőben mutattak elég sok mindent, nem csak a vandálkodást...

(Ja, amúgy király, ahogy mára szinte már csak az maradt meg az emlékezetben, hogy rendőri túlkapások voltak (amik voltak, tény, és nem szabad elfeledkezni róluk, ez is tény), és kezd olyan kép bevésődni, hogy szegény ártatlan tüntetőket brutálisan leverták a gorillák - arról szinte szó sem esik, hogy azok közül az "ártatlan tüntetők" közül nem kevesen éjjelente randalíroztak az utcákon, gyújtogattak, romboltak, rendőrökre támadtak. Erről miért nincs szinte egyáltalán szó?)

Tonton51 2012.01.05. 17:24:54

Ennyire azért nem kellene feledékenynek lenni 2008 szeptemberében Gyurcsány úr mondta mikor már szerte az eu.ban észlelhető bajok voltak.Még tovább az az ominózus Gyurcsány beszéd,legalább elismerte hazugságot.Miközben írom a választ a Lánchídrádióban hallottam ,hogy Londonban élő gazdasági elemző fog interjút adni a kulissza című műsorban este fél hétkor a téma az IMF miért nem akarják,hogy saját gazdasági és pénzpolitikánk legyen,azért mer nem írom le a gazdasági elemzők és szakértők nevét még nemjeleni azt,hogy ismeretlen valakik és handabandáznak.De az elgondolkoztató,hogy csak arra a dologra tud jutni,be kell állni a sorba.Kétségbe ejtő az,mennyire szelektív az információ gyűjtése.

2llkedő 2012.01.06. 05:50:21

@Tonton51: Vazze!

Ha nekem válaszolsz,akkor böbjé mán rá arra a "Válasz erre" helyre, hogy én is, meg más is tudja, hogy válaszoltál, és nem csak a vakvilágba kiabálsz!

2llkedő 2012.01.06. 06:00:16

@Tonton51: "Ennyire azért nem kellene feledékenynek lenni 2008 szeptemberében Gyurcsány úr mondta mikor már szerte az eu.ban észlelhető bajok voltak."

Azt kértem, hogy pontosan idézzél, nemm szelekítíven! Esetleg link is megfelel.

"Még tovább az az ominózus Gyurcsány beszéd,legalább elismerte hazugságot."

Az öszödi beszédet én is ismerem. De miben hazudott? Felsorolnád?

Tudom, Vityenka sohasem hazudott. Ez tény. Aki esetleg hazugságon kapja, az nem mond igazat, mert az első paragrafus lép autómatikusan életbe. Hüzd már ki a fejed a homokból! Szerinted csak az hazudik, aki be is ismeri? Ilyen értelemben a gyilkos se gyilkos, ha nem ismeri be.

"azért mer nem írom le a gazdasági elemzők és szakértők nevét"

Írd le a nevüket, hogy tudjam kiktől kellene olvasnom elemzést. Persze ha nem tudsz ilyet, akkor igazad van, hogy terelsz.

"Kétségbe ejtő az,mennyire szelektív az információ gyűjtése."

Bagoly mondja verébnek, hogy nagyfejű!

Én a saját álláspontomat mondom veled ellentétben, aki a pártpropagandát nyomja.
Jó lenne, ha igazolható konkrétumokkal jönnél elő, mert azzal lehet vitázni. A fantáziálgatásoddal nem.

Ha váletlenül válaszolni akarsz, akkor ne felejtsd el a "Válasz erre" helyre kattintani, mert csak akkor fogom tudni, hogy válaszoltál!
süti beállítások módosítása