Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Ketten pótolják Jack Bauert

2012. január 03. 17:20 vl 43 komment

Strike-Back-Project-Dawn-Ep3-08

A 24 óta nagy a hiány igazán pörgős és fasza akcióból, de Válaszcsapás címen érkezik január 3-án a Cinemax pörgős, macsó akciósorozata. A főszereplőkkel Londonban beszélgethettünk, és kinyomoztuk, hogy a budapesti éjszaka maradandóbb emlék, mint bármi más. Macsósorozat sok verekedéssel, jó fej nőkkel, meztelenkedéssel és gyilkolással. 2005 óta ez volt a legnézettebb sorozatpremier az amerikai Cinemaxonk, nálunk ma lesz az HBO-n.

A tíz részes, brit-amerikai koprodukcióban készült, Válaszcsapás címmel a Cinemaxon induló sorozat az eredeti Strike Back második évada (az első hat részből állt). Rendhagyó, hogy a 10 részt öt kisebb történetre bontották, amelyek összességében mégis elmesélnek egy nagy sztorit. Bátran használják az erőszakot és a szexet a Válaszcsapásban, úgyhogy mi nagyon kedveltük, ahogy Amerikában is. 567ezer nézőt ért el a Válaszcsapás első amerikai vetítése, ami elérte az 1,1 millió nézőt az aznapi ismétléseivel együtt.

Az első évad még teljesen brit alapokkal készült, a főszereplő John Potert meg is gyilkolták rendesen, a második évadban ennek okát próbálja kinyomozni az angol titkosszolgálaton belül is titkos egység, az MI6 20-as részlege. A két főhős: az amerikai Delta Force egykori tagja, ma főleg csajkergető és bajkeverő Scott (Sullivan Stapleton) és a szinte tökéletes brit katona, Stonebridge (Richard Sullivan). Egy pakisztáni terroristát kell elkapniuk.

A Budapesten is sokat forgatott (9-10. rész) Válaszcsapás egy nagyon jó akciófilm több részben, ami nyilvánvalóan Jack Bauer méltó örökségét igyekszik felmarkolni. Jack Bauer csak egy volt, most legalább két hősnek kell pótolnia az ott felgyülemlett vért, izzadást és könnyeket. Kifejezetten jó pár a kimért, visszafogott Philip Winchester és az amerikai macsó, Sullivan Stapleton. Ez a sajtóbeszélgetésen is meglátszott.

Winchester végig figyelmes és profi volt, Stapleton játékos és elkalandozó. Utóbbival összefutottunk később az épületben, és Budapestről kérdezgetett. Sokat forgattak itt, de leginkább a Corvintetőre és a romkocsmákra emlékszik, és az éjszakai életre. A sorozatban egy állandóan csajozó és verekedő férfit alakít, úgyhogy ezen nem is csodálkozhatunk.

Lövöldözni mindig jó

A Válaszcsapást az SAS (Special Air Service) egykori katonája, Chris Ryan írta. Hogy mennyire valóságosak a figurák a sorozatban? "A sorozatot akkor forgattuk, amikor megölték Oszama Bin Ladent" - mesélte Philip Winchester, aki a sorozatban egy Bin Ladenre nagyon hasonlító alakot próbál levadászni. A forgatást állítólag többször leállították csak azért, mert a különleges alakulatból érkező tanácsadó szerint rosszul csináltak meg ezt-azt a forgatás közben, mondta Sullivan.

Strike-Back-Project-Dawn-Ep1-05-1

Az ausztrál Sullivan Stapleton talán a legismertebb a főszereplők közül. A nagy és erős férfi fontos szerepet játszott a Sundance-en is díjazott Animal Kingdomban, ami egy bűnözőcsalád mindennapjait ábrázolja jó cselekményszövéssel és magával ragadó hangulattal. Sullivan következő mozija a Gangster Squad lesz Ryan Goslinggal, Emma Stone-nal és Sean Penn-nel a Zombieland rendezőjének, Ruben Fleischernek az új filmjében.

Azért azt mindkét színész bevallotta, hogy annál nincs szórakoztatóbb, mint helikopteren repülni, lövöldözni és robbantgatni, csillogott is a szemük, miközben mesélték. Bár Winchester csendesen elárulta, hogy először majd beszart, amikor néhány méterre közel kellett menni egy felrobbanó autóhoz.

Strike-Back-Project-Dawn-Ep2-08

Kiképezték őket

A legdurvább a színészek számára az egy hónapos felkészülési időszak volt, mert a különleges erők katonái képezték ki őket. "Kegyetlen volt, megtanultunk lőni, robbantani, autót vezetni, közelharcban verekedni, és végig erősítettünk" - mondta Winchester, aki annak örült, hogy minden számonkérés nélkül összetörhetett egy autót az autóvezetés-oktatás alatt. Stapleton és Winchester minden nap erősített és futott négy volt SAS-katona társaságában.

Strike-Back-Project-Dawn-Ep1-13-1

Mindent végig kellett csinálniuk ugyanúgy, ha nem jobban. Számára nem is a fizikai kiképzés volt borzalmas, bár futni utált, hanem a lelki és érzelmi megpróbáltatások: "Csinálni kell 12 húzódzkodást, megcsinálom, majd rám ordít a kiképző, hogy ez csak hat volt, ne hazudjak önmagamnak". Az alkotók egyik legfontosabb célja volt, hogy a lehetőség szerint a leghitelesebbek legyenek az akciójelenetek, mondta Stapleton, akinek nem az erősítés és kiképzés volt durva, hanem a kötelező fogyókúra a leszálkásodás miatt. Az első részben Stapletonnak egy komoly verekedése van egy óriással: "A filmben mindössze két menetet verekedünk, a valóságban hét órán keresztül vettük fel a jelenetet, ehhez pedig állóképesség is kell".

Látszólag szórakoztató, ha izmokat pakolnak az emberre, mondja Winchester, valójában borzalmas procedúra. Négy-ötezer kalóriát kellett naponta ennie, két óránkét jelzett az órája, mert fel kellett pumpálni a szerepre: hat tojásos reggelivel kezdett.

Strike-Back-Project-Dawn-Episode-10-1
 

24? Bourne? Még annál is pörgősebb?

"Tényleg emlékeztet a 24-re? Ezt még nem mondták eddig, meglepő" - mondja nevetve Stapleton, amikor a 24-gyel közös vonásokat kérdezik az asztalnál. Szerinte sokkal hitelesebbb a sorozat, itt nem a világot kell 24 óra alatt megmenteni, több az erőszak és a szexualitás is. 

Egy hasonló kérdésre Winchester azt mondja, hogy olyan a Válaszcsapás, mintha James Bond találkozna James Bourne-nel, de úgy még pontosabb lenne, ha azt mondanánk, hogy Jack Bauer találkozna Bourne-nel. A látványvilág és a karakterek szempontjából mindenképp, mert még a tökös-mogorva Daniel Craigből is hiányzik ez a súlyos tesztoszteron-vezéreltség, ami mondjuk Scott figurájában megvan. Az akciójelenetek kemények, sok a halott és az erőszak, mondta Stapleton, mert ez egy régimódi akciófilm a szónak a jó értelmében.

Jön még egy évad

"Melyik vagyok én?" - kérdezte a történet szerint a női főszerepet, Eleanor Grant ezredest alakító, a beszélgetésen végig viccelődő Amanda Mealing az alkotóktól, amikor az SAS-ről szóló könyvet olvasta. A negyedik oldalon az te vagy, mondták neki, de nem hitte el. És tényleg ő lett a kemény katonanő, aki simán helyre teszi a két versengő férfit.

"Nagy rajongója vagyok az akciófilmeknek, de hányszor láthattunk nőt főnökként?" - mondja Mealing, aki elsősorban a Bourne-trilógiát kedveli, és aki örült, hogy megmutathatja, milyen egy ezredesnő munkában. A keménység és határozottság távolt áll a színésznőtől, állítja, ezért beszélt a karakteréről női katonavezetőkkel is erről.

Mealing nehezebben viselte, bár más is volt a feladata: "Amíg a srácok edzettek, én teáztam, mert én vagyok a főnökük, megtehettem!" Az egyik bokszedzésen az edző kicsit megütötte, mire felhúzta magát, hogy az elképzelhető legnagyobb ütéssel válaszoljon, ütött is, de kiugrott a válla, amíg az edző meg sem érezte. 

Strike-Back-Project-Dawn-Episode-5-05
 

A két színész, ahogy a filmben is, állandóan versengett, persze haveri alapon, mesélte Mealing, aki ezt mindig szórakoztatónak tartotta. Állandóan húzták egymást, ahogy a sorozatban is. A forgatás előtt mindössze kétszer találkozott Stapleton és Winchester, mégis szuperül kijöttek, hiszen mindkettőjüket bedobták az embert próbáló kiképzésbe, ami eléggé összehozta őket, emlékezett vissza Winchester. Abban egyetértettek, hogy ezt a kémiát nem tudták volna kitalálni vagy eljátszani, ez így alakult, és nagyon örülnek neki, hogy így történt.

Jó páros alakult ki, ezért nem csodálkozunk, hogy a sorozat olyan sikeres lett, hogy a Cinemax kért még egy évadot belőle. Hamarosan megint mennek forgatni Fokvárosba, kezdődik a nyolc hónapos menet.

Január 3-án 22:20-kor kezdődik az HBO-n a Válaszcsapás.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LouiS 2012.01.03. 17:26:44

Nagyon jó sorozat, Laci infóit meg azzal egészíteném ki, hogy a 7. és a 8. rész is teljes egészében nálunk forgott. Nézzétek!!!

sramenzikarbonát 2012.01.03. 18:09:40

Várjuk a következő évadot!!

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2012.01.03. 19:22:25

Csatlakozom, várom a következőt.
Porter volt az első évadban inkább JB-utánzat, de ez a két "hülye" szerintem nagyon jó irányba vitte el a sorozatot.

Flankerr 2012.01.03. 19:27:39

Ez bizony tényleg jó lett. Más mint az első évad, értelemszerűen, de nagyon jó. És öröm lesz látni a fináléban Budapestet Budapestként, a turai kastélyt turai kastélyként, magyar színészeket kisebb-nagyobb mellékszerepekben.

jasszgeri 2012.01.03. 19:34:30

erdekes, h eddig ugy volt, h a gangster squad sorozat lesz. mar pont le akartam oltani a cikkirot, mire leellenoriztem imdb-n es mar ott is mozi verzio van feltuntetve. nagy kar.

tucano 2012.01.03. 19:35:07

SPOILER SPOILER SPOILER

Bocsánat, de félreértést vélek felfedezni az első évad említésénél:
"Az első évad még teljesen brit alapokkal készült, a főszereplő John Potert meg is gyilkolták rendesen, a második évadban ennek okát próbálja kinyomozni az angol titkosszolgálaton belül is titkos egység, az MI6 20-as részlege. "

Na, ehelyett ugye az történik az első évad végén, hogy Poter IRÁNBA disszidál a saját hazája és a legnagyobb szövetséges kommandói elől! Annyira megdöbbentő évad lezárás volt, hogy el sem hittem, nem gondoltam volna, hogy látok még sablonmentes sztorit a tv-ben:) Imádtam az első évadot és nagyon várom a másodikat!

Flankerr 2012.01.03. 19:40:56

@tucano: Készülj fel rá, hogy a második évad más, nagyon más mint az első.. Király, de más. És az első rész után lehet ki akarod dobni a tévédet..:D

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2012.01.03. 19:41:59

Gondolom a "James Bourne" Jason Bourne akart lenni az odavágó bekezdésben.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2012.01.03. 20:12:56

Az első évad első részénél meg is álltam, de a második évadba azért belekezdtem és az marha jó volt. Tetszett kommandósdó is: a laza, minden csajt megdöntő és a kissé merev fickó. Sőt, a főnöknő is elég dögös milf volt:)

DirtyHarry 2012.01.03. 20:31:33

első évad első két része után feladtam annyira nevetséges volt az egész akciozás, mondhatni gagyi... a második évad annyira más lenne? lehet teszek egy próbát...

LouiS 2012.01.03. 20:46:18

@DirtyHarry: teljesen más irányba vitték el :)

Lewes1973 2012.01.03. 20:48:47

Az HBO műsorajánló (legalábbis a UPC-nél) azt írja, hogy a cím Válaszcsapás II. Ez csak elírás?

hogy azta 2012.01.03. 21:29:34

na most ez jó hír vagy nem?

kamasuka 2012.01.03. 23:57:36

@Kőmíves Kelemen:
Porter jó volt (néztem is, hogy kinyírták), de ez a kettő nem. Sajnos ...

Pszt! 2012.01.04. 00:00:06

Régi már. Fél éve letöltöttük és megnéztük.

p3d3str1an 2012.01.04. 01:09:20

kell hogy megnézzem az első évadot, vagy szórakoztató anélkül is?

Tomzolka 2012.01.04. 01:36:43

Én láttam mindkét évadot és imádom. A 24 után ez az egyetlen sorozat,ami valóban kemény,mint a valóság. Néha kapkodnom kellett az álam után. Brutális jelenetek, néhol brutális megoldások, kőkemény katonai sorozat.
24, The Unit és a Strike Back a király. Na meg persze a Flashpoint,de az egy picit másról is szól.

Flankerr 2012.01.04. 05:32:13

@p3d3str1an: Nem szükséges.

@Lewes1973: Nem, mert az HBO a 2. évaddal kezd.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.01.04. 08:45:17

az első évad tényleg nagyon jó volt, ezt a másodikat még nem láttam.

kamasuka 2012.01.04. 08:51:25

@Tomzolka:
A Flashpoint nagyon, nagyon gáz. Szerintem.

kamasuka 2012.01.04. 08:56:50

@Flankerr:
Pedig az első a jobb. A második egy jó reklám Budapestnek. De sajnos leül a sztori a szállodás részek után.

Az elsőnél zseniálisan megcsinálták, ahogy a majdnem alkesz "biztonsági őr"/kommandós ismét visszatér és pofánvág mindenkit. Amikor néztem, kicsit olyan érzésem volt, mint amikor a Polipban Davide Licata (Vittorio Mezzogiorno) visszatért a fejlövése után, és felgöngyölítette a szálakat.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.01.04. 09:08:00

Jól ceszem ki a kommentekből, hogy a Porter vonalat teljesen elfelejtik a második évadra???

Papp Sanyi 2012.01.04. 09:24:45

Csak minek kellett bele Árpa Attila? Miért?

Tomisz 2012.01.04. 09:31:46

Tényleg jó sorozat, bár a szinkron nem tudom ront e és mennyit, de aki nem látta még az nézze ha kedveli az akciót. :)

Flankerr 2012.01.04. 09:39:44

@doggfather: Igen. Ennek a legfőbb oka, hogy a színész elment Peter Jacksonnal The Hobbit-t forgatni, és nem volt elérhető a második évad elkészítése alatt.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.01.04. 09:43:41

@Flankerr: aucs, pedig ő nagyon tetszett benne, ezek után kicsit félek ettől a második évadtól, de azért bepróbálom.

koschwarz 2012.01.04. 10:06:14

na ez egy sorozat, amiben nincs semmi mellébeszélés, lelkizés, szarakodás. az a kicsi ami va, az is pont jó bele. pörgős, tökös, sokszor akciómozikat megszégyenítő hitelességű jelenetekkel, a két főszereplő tökéletes, szóval 10/10. ajánlom. mellesleg az első is ugyanilyen jó volt, egy kicsit eltérő hangulattal.

2012.01.04. 10:15:57

500 ezer néző amcsiban sok? Az itthon is kevés.

genghis 2012.01.04. 10:24:57

az elso sorozat teljesen regimodi heroikus - amolyan Unit masolat egyszemelyesre kerekitve, foszerepben Adrian Brody es Hugh Jackman szerelemgyereke (kulsore legalabbis).
A masodik evad teljesen mas, igazi agyvelo floccentos, csocs es pinavillantos tesztoszteron bomba.
ha az ember tuleli a sokkot a ket szeria stilus valtasa kozott akkor rajon hogy mindketto elvezheto.

konyvelomo 2012.01.04. 10:26:29

Az első évad gyenge, kínos/nevetséges jelenetekkel. JB utánérzés, ahogy azt az angolok meg tudták oldani.
Látom magam előtt a forgatókönyvön dolgozó csapatot, amint azon agyal, hogy "de hova rejtse el a szabaduláshoz szükséges kisbicskát". Aztán jön az isteni szikra.
Remélem a 2. évad jobb lesz...

Flankerr 2012.01.04. 10:38:29

@merjünknagyotálmodni: Ezen én is filóztam ,de egy Cinemax mérető előfizetéses kábeladón az. Sokéves nézettségi rekordot döntött meg az adón a 2. évad nyitó része. Nem puszira rendelték be a 3. évadot, hanem mert elégedettek voltak a nézettséggel, és az imázzsal.
A sorozat FaceBook oldalán nagyon jó interjúkat találni a főszereplőkkel, amelyek egy részét Budapesten vették fel, egy Erzsébet-Hídra néző pesti placcon.

Kelta6725 2012.01.04. 10:51:51

@Könyvelő Mo:
De csak azért mert halvány gözöd sincs róla, hogy a valóság valami ilyesmi..te james bond, meg hasonlómarhaságokon nőttél fel, az 1. évad, de különösen a 2. nagyon realisztikus, és közelíti azt, hogy milyen a valóságban egy ilyen akció..ez itten nem mesefilm..hanem kőkemény realitás :)

nálam mindkettő évad 10/10..de az tény hogy az 1. évad más volt, mint hangulatilag, mint történetileg :)

konyvelomo 2012.01.04. 11:31:29

@Kelta67: nem kell a személyeskedés, én egy filmről írtam meg a véleményem(!), nem rólad, te james bond

Gattopardo 2012.01.04. 11:32:29

Azt azért hozzá kell fűzni, hogy max az akció realisztikus benne..mert spoiler

pl ahogy "Latif" ki meg besétál a baromira fedett operációs bázisra/ról, nulla ellenőrzéssel, meg ahogy azonnal átadják neki Mahmoudot, akit valós körülmények között legalább 3 évig szívott volna valami brit kihallgatótiszt kezei között az azér nem annyira realisztikus.
Azt meg alapból fals, hogy hogy vehet be egy brit szupertitkos alakulat idegen állampolgárokat a soraiba (a megfejtés valsz sehogy)

Fentiektől függetlenül az első két rész nem volt rossz, de (ahogy a 24-et se), ezt se nevezzük már realisztikusnak csak azért, mert volt merszük pl. gyerekeket lelövetni benne, meg mert valóban előírásszerűen rövid sorozatokkal és nem golyózáporral végeznek a jók a rosszakkal.

Aki valóságközeli élményt akar, az olvasson Forsythot (pl. Negyedik jegyzőkönyv) esetleg Le Carrét.

PSzilva36 2012.01.04. 11:45:06

Soha nem is hallottam erről a sorozatról, tegnap este egyből belecsöppentem a 2.évadba, de teljesen érthető a sztori, megáll a történet az előzmények ismerete nélkül is, szóval várom a folytatást!

Kelta6725 2012.01.04. 12:33:33

@Könyvelő Mo:

szó nem volt rólad, azt hiszem kissé rosszul értelmezted amit írtam,mindegy :)
Én is a filmről írtam :)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.01.04. 14:01:32

SPOILER!!!!

Ha porter az első évad végén mindenki elől menekül, hogy lett a második évad elejére hősi halott?!

Flankerr 2012.01.04. 14:36:11

@doggfather: Pont arról (is) szól az évad, hogy megpróbálják kideríteni, hogyan.

calvin&hobbes 2012.01.04. 15:36:28

Speciel én nem vágom a kapcsolatot az első évad utolsó része és a második évad első része között. Nekem úgy jött le a dolog hogy porter britektől nem menekül, hanem inkább az amcsiktól akik a pakisztáni sharqkal pacsiznak le hogy le lehet vadászni a fiatalembert... szóval hogy kerül a kézbe ez a talif meg hogy porter nem bízik a cégben? Itt azért kimaradt pár esemény nem ahhoz hogy sima legyen a váltás.... egyébként meg Peter Jackson várhatott volna egy kicsit azzal a szerencsétlen hobbitjával és akkor nem kellett volna sipsup kinyírni portert.
Egyébként mindegy is... az első évad egész pontosan 6 órámba fájt zsinórban... a második szerencsére 10 részes, úgyhogy esélyem sincs hogy egyhuzamban legyűrjem, így legalább nem tolom el a szabadnapomat :D

cyd 2012.01.05. 09:06:20

@Kelta67: "...de különösen a 2. nagyon realisztikus..."
Hát izé, akkor csak az első két rész alapján feltűnt realitások:
- különleges alakulat bevetési csoportjában nő?
- éjszakai, városi bevetésre zöld terepmintás egyenruha?
- "nem létező" űbertitkos részleg alkalmazottja simán megáll a helyi riporternő mögött a tv kamera látószögében?
- "gyanús" idegen ország ügynöke egy szál papírt lobogtatva besétálhat 0 ellenőrzéssel?
Maradjunk annyiban, hogy ez egy kardozós-baszós sorozat, annak kb. elmegy.

Kelta6725 2012.01.05. 12:29:25

@cyd:

nem azt mondtam hogy tökéletes, nyilván vannak hibák :)
Amiket leírsz, annak egy része a film történetébe kellett, azért. a többi meg részben hatásvadászat, részben hiba.
de hogy néhány érvedre reagáljak
riporter kamera: az nekünk szólt nézőknek, hogy lásd, ottan vannak :)
"gyanus idegen ország ügynöke"
ehhez ismerned kellene pakisztán és india nagyon különleges helyzetét egymáshoz...és az ott uralkodó állapotokat..indiai beosztott, aki ellenöriz nem engedheti meg magának, hogy egy magas rangu pakisztáni emberkében kételkedjen és a papirjai rendben voltak :) ott a papirnak főleg ha hivatalos, nagy ereje van :)
belefért ez a hitelességbe :)
más hibák voltak, de azokat te laikus észre sem veszed :)

cyd 2012.01.05. 14:12:59

@Kelta67:
Ok, a film történetébe kellett, hogy Latif besétáljon közéjük, de a brit (és nem az indiai) katonai titkosszolgálat legtitkosabb részlegéhez sasszézott be egy pakisztáni (kifejezetten szoros, baráti kapcsolatokat ápolnak a britekkel) identitással, amit senki sem ellenőrzött.
Ha valamit realisztikusnak kiáltunk ki, akkor minden hatásvadászat hiba, de kíváncsi vagyok számodra mi különbözteti meg a kettőt.
A riporter kamera részt nem érted: a csajt látjuk kirohanni a szállodából, majd ott ténfereg hogy helyzetjelentsen - szóval a néző tudja, hogy ott van - és simán beáll a kamera elé? A szuperügynök? Egy fedett akcióban? Aha.
India és Pakisztán nagyon különleges helyzete, hogy rühellik egymást és a folyamatos háborús helyzet szélén billegnek a határvonalak miatt. Szóval, ha indiainak kellett volna ellenőrizni a pakisztáni személyazonosságát akkor már csak hobbiból is elvégez rajta egy testüreg vizsgálatot.
Egyébként szívesen veszem, ha felvilágosítod laikus arcomat a valódi hibákról.
(a terroristák logikátlan tetteit direkt hagytam ki, mert koncentráljunk a szakértőkkel hitelesített akciókra, ami szerintem továbbra is hiba: nő, egyenruha)

deansam 2013.02.17. 22:52:48

Nekem bejott mindketto film. Nagyon jo,izgalmas.Varom a 3.evadot.
süti beállítások módosítása